předkola - 3. předkolo - odvety
04.08.2011 21:00 CET
0 : 2
(0:2)

Sparta míří do Sarajeva pohlídat postup v EL

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

FK Sarajevo - pravděpodobná sestava:
Hamzič - Čomor, Torlak, Maksumič, Dupovac - Kojaševič, K. Handžič, Ščepanovič, Suljič - Obuča, Haskič

Sparta Praha - pravděpodobná sestava:
Blažek - Vidlička, Zápotočný, Řepka, Pamič - Hušek - Kadlec, Vacek, Matějovský, Podaný - Kweuke

Tip EuroFotbal.cz: 02

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

28.07.2011
Sparta Praha
5:0
FK Sarajevo
Evropská liga
3.př 1.z
28.07.2011
Sparta Praha
5:0
FK Sarajevo
3.př 1.z

FK Sarajevo - poslední zápasy

28.07.2011
Sparta Praha
5:0
FK Sarajevo
Evropská liga
3.př 1.z
21.07.2011
FK Sarajevo
2:0
Örebro SK
Evropská liga
2.př 2.z
14.07.2011
Örebro SK
0:0
FK Sarajevo
Evropská liga
2.př 1.z
28.05.2011
FK Sarajevo
1:0
Velež Mostar
Premijer Liga
 30. kolo
22.05.2011
Drina Zvornik
0:5
FK Sarajevo
Premijer Liga
 29. kolo
19.05.2011
FK Sarajevo
3:0
Široki Brijeg
Premijer Liga
 28. kolo
28.07.2011
Sparta Praha
5:0
FK Sarajevo
3.př 1.z
21.07.2011
FK Sarajevo
2:0
Örebro SK
2.př 2.z
14.07.2011
Örebro SK
0:0
FK Sarajevo
2.př 1.z
27.08.2009
CFR Cluj
2:1
FK Sarajevo
4.př 2.z
20.08.2009
FK Sarajevo
1:1
CFR Cluj
4.př 1.z
06.08.2009
FK Sarajevo
3:1p
Helsingborgs IF
3.př 2.z

Sparta Praha - poslední zápasy

31.07.2011
Č. Buděj.
2:4
Sparta Praha
Gambrinus liga
 1. kolo
28.07.2011
Sparta Praha
5:0
FK Sarajevo
Evropská liga
3.př 1.z
28.05.2011
Sparta Praha
3:1
Hradec Král.
Gambrinus liga
 30. kolo
21.05.2011
Ústí n. Lab.
1:3
Sparta Praha
Gambrinus liga
 29. kolo
13.05.2011
Sparta Praha
2:0
Bohemians 1905
Gambrinus liga
 28. kolo
06.05.2011
Sparta Praha
3:2
Slovan Liberec
Gambrinus liga
 27. kolo
28.07.2011
Sparta Praha
5:0
FK Sarajevo
3.př 1.z
24.02.2011
Liverpool FC
1:0
Sparta Praha
16F 2.z
17.02.2011
Sparta Praha
0:0
Liverpool FC
16F 1.z
15.12.2010
Sparta Praha
1:1
CSKA Moskva
Sk F
02.12.2010
Città di Palermo
2:2
Sparta Praha
Sk F
04.11.2010
Lausanne Sport
1:3
Sparta Praha
Sk F

Komentáře (299)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Doufám, že to Sparta neodpíská, udělá dobrou vizitku českému fotbalu a pozvedne náš chabý koeficient. Výhra je povinností.

Reagovat
smazaný uživatel

Koeficient se zlepsi pouze pokud stoupne ekonomicka uroven GL, coz se nikdy nestane.

Reagovat
smazaný uživatel

Neříkám, že budeme v nejbližší době v první desítce, ale určitě máme na víc. Zhruba kolem 15. - 18. místa se klidně můžeme pohybovat. Na to tady potenciál je.

Reagovat
Y.N.W.A

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta si to pohlídá 0:2

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta musí myslet i na český koeficient,proto vyhraje i venku ikdyž ji to určitě před vlstními fandy bude chtít Plíškův výběr znepříjemnit.

Reagovat
vanGomm

Tady už je to pouze formalita a vlastně se to hraje jen z povinnosti.Sparta pokud vyhraje přidá do spol.koef. 0,250 bodů.Mnohem důležitější ale bude aby přešla přes další předk. a hrála min.skupinu EL.Pak to teprve našemu koef. prospěje.Pokud ovšem na to zůstane sama,tak ani ona nic nezmůže a pád bude pokračovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokračovať nebude, lež sa zastaví. Nie je veľká pravdepodobnosť, že by ligy pod vami mali pravidelne 1-2 účastníkov v skupinách, ktorí by aj niečo povyhrávali, aby Vás mohli predbehnúť. Jedine tak Poľsko bude napredovať. A možno Rumunsko, keď sa to tam vyčistí, ale tam majú veľký bordel teraz, takže pár rokov nič. Izrael možno bude chvíľu okolo toho 18. miesta, možno Cyprus sa usadí pred vás, ale to je tak všetko. Navyše Škótsko možno pôjde ešte dole.

Reagovat
vanGomm

Ten případný pád dolů byl myšlen tak,že by se zvyšovala bodová ztráta na umístění,která zaručují 2 místa v kvalifikaci o LM.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta nema vcelku o co hrat..snad teda o koeficient:-) tak snad to uplne nevypusti a vyhraji ...tip 02 1:1,1:2

Reagovat
smazaný uživatel

1:1, 1:2, 1:3

Reagovat
Aldeano

Kweuke s Vackem budou zase řádit

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta loni nasbirala 12b do koeficientu kdyby nebylo jit tak jsme na urovni snad Vatikanu...Takze se nebojte ze body neprida rypalove

Reagovat
smazaný uživatel

a nebejt Slavie či Liberce a jejich úspěšných jízd v tehdejším poháru UEFA, tak by zas neměla Sparta leckdy volnej průběh do LM a neměli bychom v dřívějších dobách tolik účastníků v Evropě

Reagovat
clinger

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Přímej vstup do LM nebude odpuštěn co?

Reagovat
smazaný uživatel

tak mě je to relativně u řitě, jen tu zas mírním nadšení sparťanů, že nebejt jich, tak Česko je v Evropě na úrovni Malty

Reagovat
Aldeano

Tak, ale přecejen srovnávat pár pohárových výstřelků (Slavan,Slavia) oproti několika násobnému umístění v osmifinále LM?

Reagovat
smazaný uživatel

pár? Nemyslíš vážně, kór u Slavie?

Reagovat
Kily

počkej, zase neblázni, Slavia tady poměrně dlouho byla klubem, který do koeficientu každoročně přispíval nejvyššími zisky a z toho následně těžila Sparta, která vyhrála titul a znovu šla do Ligy mistrů

Reagovat
Aldeano

Ano vím, píši výše taky.... Ale nechci zpochybňovat a ani tak nečiním,že Slavia nepřispívala... Pouze píšu, že méně než Sparta.Chcete to popřít?

Reagovat
smazaný uživatel

v některých případech rozhodně ano.

Reagovat
Aldeano

Bavíme se snad komplexně ne? Jako o celku? A tam Sparta jasně dominuje... Přecejen Slavia hrála LM jen jednou...

Reagovat
clinger

tak ale diskuze je o bodech v pohárech dohromady,ne.nejen v LM.jinak Slavia získala ve své jediné sezóně v LM více bodů jak Sparta za svoje poslední 2 účasti dohromady.větší úspěch Sparty už je snad více jak 10 let starý

Reagovat
Aldeano

Tak ti to napíšu jen pro tebe.Sparta nasbírala v působení v pohárové Evropě dohromady více bodů než Slavia.Spočítej si to.... A to, že Slavisti byli 3. ve skupině v roce 2007 nebo kdy? No a?

Reagovat
smazaný uživatel

Ono sice SKS hrála LM jen jednou ale x krát se dostala do závěrečných kol evropských pohárů. Z toho pak těžila zas Sparta ale aby přidala další body, to už ne, spíš toho zneužívala a pak to dopadalo, že dostala 5:0 od Lyonu, prohrála s Thunem a já nevím co ještě

Reagovat
Aldeano

Zneužívala?

Reagovat
smazaný uživatel

a to sem to napsal ještě slušně

Reagovat
smazaný uživatel

Je jen chyba Slavie, že tolikrát nepřešla přes předkolo, ale tak zas měli výsledky v UEFĚ. Problém je že nyní už to není tak že mistr hraje LM a vicemistr EL, teď už míváme jenom jednoho zástupce ve skupinách a to je málo. Jedinej kdo zneužil český fotbal byl Baník, kdykoli přišel do Evropy udělal ostudu.

Reagovat
smazaný uživatel

kdykoli.... ty máš teda přehled...

Reagovat
smazaný uživatel

To snad nemyslíš vážně srovnávat nejlepší výsledky Slavie s nejhoršíma výsledkama Sparty! Do koeficientu přispívala obě pražská S, jednou víc ten, podruhé ten. Sparta samozřejmě v Lize Mistrů potkávala ty nejsilnější soupeře (hrála snad se všemi velkoluby), ale měla tam rozhodně dobré výsledky, 3 x osmifinále, pár třetích míst. Když srovnáš bilanci Sparty v LM s týmy jako Anderlecht, Trondheim o rakušácích, slovácích, polácích, švédech, srbech, chorvatech a dalších ani nemluvě tak je to dobré. Porážela i Rusáky, Nizozemce, s Portem má dobrou bilanci atd. Vytahovat tady 5:0 s Lyonem, no za ta léta občas přijde i nějaký debakl, ano 5:0 s Barcelonou a Lyonem, Slavie při jediné účasti dostala 7 kulí. Radši táhni zpět na Bazaly.

Reagovat
Aldeano

Nemá cenu mu to vysvětlovat.Pořád si jede to svoje okecávání faktů.Ale já z něj už nemůžu.To je jako kdyby popíral, že zítra vyjde slunce Prostě Sparta nahrála víc bodů ať se mu to líbí, nebo ne. Pak si řekne nějakou větu, kterou jsem ani přibližně neřekl a tu omílá.... Když mu říkám, že jsem tu větu neřekl. Opět vytahuje nesmyslně nějaké argumenty..... Ale jestli je ze Severomoravského kraje, tak to vysvětluje tu nízkou inteligenci.Pokud není, tak hlupáci jsou už ve větší míře všude nejen na venkově, jako tomu bývalo do nedávné minulosti...

Reagovat
smazaný uživatel

vy dva si fakt podejte ruku a běžte do světa

Reagovat
smazaný uživatel

Já jen uvedl věci na pravou míru, na což ty samozřejmě nemáš a nemůžeš mít protiargumenty. Vadí mi akorát když tu někdo kecá absolutně neobjektivně a plete jablka s hruškama a toho ty jsi zářným příkladem.

Reagovat
kubys

Severomoravský kraj neexistuje, ty hlavo...

Reagovat
smazaný uživatel

Severomoravský kraj... A ty mluvíš o inteligenci... znám tady v Ostravě tak chytré lidi, že by strčili některé namyšlené čecháčky do kapsy.. Ale to chujovi jako ty nemá cenu vysvětlovat. dmc

Reagovat
kubys

Tak ona to je jednotka územního členění, ale pochybuju, že by takhle mluvil o někom z Olomouce.

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

To sis to pěkně otočil, aby to vyšlo pro Slavii dobře.. Sparta udělala koeficient za posledních 10 let víc jak Slavie v daným období and that´s the point.

Reagovat
clinger

tak samozřejmě že jsem si to napsal tak aby to vyznělo dobře pro Slávii,stejně jako byste to udělali vy.to byl jen taková reakce na machrování Aldeona o několikanásobné účasti v osmifinále LM u vás.což už je ovšem docela dávno

Reagovat
clinger

jinak body za posledních 10 let jsem nenašel,jen za pět a tam samozřejmě vedete kvůli poslednímu ročníku kdy jsme v evropě nehráli a vy jste posbírali slušný body

Reagovat
Aldeano

Každopádně vedeme!!!! Šach-Mat

Reagovat
Ligter

Zatím byl jen jeden. A řekl bych, že stalingrad to myslel trochu s nadsázkou.

Reagovat
smazaný uživatel

jo, to je možný. Alespoň je tu sranda pozorovat neuvěřitelnou blbost a nabubřelost toho Sparťana, co se chytil této diskuze

Reagovat
Ligter

Reagovat
Aldeano

blbost a nabubřelost ???

Reagovat
smazaný uživatel

to jsi nad tím přemýšlel skoro dvě hodiny, koho jsem tím myslel? No, gratuluju ti

Reagovat
Aldeano

Já narozdíl od tebe nemačkám každou vteřinu f5

Reagovat
smazaný uživatel

tak tohle je taky úplně vedle, přesně jak s tou Slavii.

Reagovat
Aldeano

A se Slávií to nesouhlasí? Nenahrála snad méně bodů než Sparta? Nic víc sem nepsal.Možná mne vy Slávisti tlačíte do role toho co říkal, že Slávie nikdy nic neuhrála.Ale já jí respektuju a vím, že pro koeficient toho udělala dost. A to, že Sparta toho udělala víc je fakt. Ne můj subjektivní názor.... Jsem zvědav jak odpovíš.Pokud vůbec....

Reagovat
smazaný uživatel

"Vy slavisti"...To už je za dnešek a v jedný diskuzi už třetí blbost, cos napsal, gratuluju

Reagovat
Aldeano

Tak promiň.Ale zastáváš se jí.Takže jsem pouze zapojil logiku.Ale odpověz prosím na ten předešlý příspěvek.Já jsem jestli chceš nebo nechceš nic proti pravdě neřekl? Nebo snad ano?

Reagovat
smazaný uživatel

už ti bylo nahoře psáno, že Sparta taky přispěla do toho debilního koeficientu díky LM ale už je to hodně nějaký pátek zpět. Slavie třeba při poslední účasti v LM udělal víc bodů než ACS při své poslední účasti, pak SKS skoro vždy vydrželi až do jara v pohárech a někdy i déle, Sparta takhle naposled uskutečnila s ManU a až teď s Liverpoolem. A psát, že nebejt Sparty, je to v háji a "nějaké" úlety SKS a Liberce se nemohou brát v úvahu, tomu jsi fakt nasadil korunu..

Reagovat
Aldeano

S Manchesterem United? A najdi mi větu: nebejt Sparty, je to v háji A věta: Tak, ale přecejen srovnávat pár pohárových výstřelků (Slavan,Slavia)... Sarkasmus je blízko pohrdání Každopádně to nic nemění na tvé nesmyslné zaslepenosti vůči Spartě. Naprosto neprávem mne napadáš....

Reagovat
smazaný uživatel

to není zaslepenost ale nenávist

Reagovat
Aldeano

Proto mi vkládáš do úst věty, které jsem neřekl? A mimochodem: Malá láska, když není opětována se změní v přátelství, velká v nenávist

Reagovat
smazaný uživatel

"Aldeano03.08.2011 12:49

Bavíme se snad komplexně ne? Jako o celku? A tam Sparta jasně dominuje... Přecejen Slavia hrála LM jen jednou..." anebo... "Aldeano03.08.2011 12:23

Tak, ale přecejen srovnávat pár pohárových výstřelků (Slavan,Slavia) oproti několika násobnému umístění v osmifinále LM? "...

Reagovat
Aldeano

Ano,Sparta je úspěšnější v bodech do koeficientu než Slavie.Jak už jsme psal není to subjektivní názor, ale fakt.Srovnej se s tím.A Slavii respektuju, že nějaké bodíky taky nastřádala.A nepsal jsem nic podobného jak ty píšeš:Nebejt Sparty, je to v háji..... To sis vymyslel, protože nejspíše nemáš co psát....

Reagovat
smazaný uživatel

"Aldeano03.08.2011 12:49

Bavíme se snad komplexně ne? Jako o celku? A tam Sparta JASNĚ DOMINUJE... Přecejen Slavia hrála LM jen jednou..."

Reagovat
Aldeano

Ty jsi hodně nechápaví. že? Větu Sparta jasně dominuje pochopit jako Nebejt Sparty, je to v háji... Je trošku zvláštní. Protože význam věty Sparta jasně dominuje, je jak píšu několikrát nahoře brán jako fakt.Ano Sparta v počtu bodíků v koeficientu skutečne dominuje.A my dva s tím nic nenaděláme, ikdyž by jsme třeba chtěly.A nikterak to neubírá Slávistické zásluhy na koeficientu.Ke Slávii se chovám s pokorou. Takže znovu Sparta skutečně v nasbíraných bodících do Českého koeficientu skutečne dominuje.A není to nic urážlivého ani hanlivého,ale prostý FAKT... Už se s tím smiř konečně!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Pouze smích? Bez argumentace? Ovšem ty celou dobu argumentuješ dosti poklesle... Takže co jsem čekal? Taky se zasměju, aby jsi si nepřipadal moc hloupě

Reagovat
smazaný uživatel

ach jo, ty jsi fakt vůl, máš pravdu, na nic jiného než na smích už jsme se nezmohl, pač tvé argumentace, resp. ty blbosti, co tu píšeš, na to už se asi ani jinak reagovat nedá ;)

Reagovat
Aldeano

Ach, ach....

Reagovat
Losinho

Mně se to zdá úplně stejný...

Reagovat
smazaný uživatel

to jenom dokládá co jsi zač

Reagovat
smazaný uživatel

Nebyl to Manchester, ale AC Milan. Ano Spartě se v UEFÉ nikdy moc nedařilo, Slavii ano, ale zas Sparta hrála LM 8x a Slavie jen jednou, každý holt šel jinou cestou a tím bych to uzavřel. Rozhodně bych neměnil, řekneš Barcelona, Real, Manchester, Liverpool, Chelsea, Arsenal, AC Milan, Bayern, Dortmund, Leverkusen, Lyon, Bordeaux, Porto, Feynoord, Ajax...mnoho slavných evropských klubů s kterými se Sparta mohla utkat a my se na ty zápasy mohli dívat s pocitem národní hrdosti...Ale když se nechceš bavit o minulosti, tak skutečnost je taková, že Slavie už druhej rok za sebou je bez pohárů a vsadil bych na to, že bude i třetí a Sparta loni vydržela do března, letos uvidíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

s národní hrdostí? Možná tak sparťani na to tak čuměli, mě je ukradený, jak a kdo s kým hrál. Ale příště by to chtělo víc pokory, ono zas ACS udělalo víc ostudy v Evropě než SKS

Reagovat
VALEN

no ty jsi dement

Reagovat
kubys

Plnohodnotný příspěvek...

Reagovat
smazaný uživatel

Thun, Denízlispor, tehdejší nováček Šachťar, Zurich, Kodaň, Waeregem, Žilina pak debakly od Lyonu, Barcy... Nnení toho málo a určitě jsem ještě na něco zapomněl

Reagovat
smazaný uživatel

tak oni jsou i body za to, že nastoupili v určitym kole ne? takže i Bolka možná něco přidala

Reagovat
smazaný uživatel

Bolka udělala bod za remízu, jinak jsou myslim body až za postup do skupiny (4)

Reagovat
smazaný uživatel

staci postavit becko na ty lopaty a setrit opory na jablonec

Reagovat
insane

2:2

Reagovat
smazaný uživatel

Tak snad tu sestavu uz Chovanec trochu obmeni alespon trema zmenama, pral bych si do zakladu urcite Kerice, Kadlece a Marese at je nejaka zmena a zahraje si co nejvic hracu uz i z kraje sezony. Ukazat by se mohl misto Huska i Abena, jestli je to mimo zapasnika i fotbalista. Snad to nevypusti a pridaji nejaky ten bodik do koeficientu.

Reagovat
smazaný uživatel

z twitteru redaktora sportu: Sparťani si neuvědomili, že Bosna není v EU a chtějí tam letět bez pasů.30 sparťanů je na Ruzyni bez pasu a neví, co dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je pěkná blbost, byl sem v Bosně před pár měsíci a jel jsem tam normálně na OP...

Reagovat
kubys

Tak tos měl nějaké štěstí, byl jsem v Bosně 2 roky zpět a normálně Pas...však i teď museli dostat povolení z Ministerstva zahraničí, aby tak mohli letět...

Reagovat
smazaný uživatel

my přijeli normálně na hranice, já měl pouze OP a vše bez problému. Z MZ: "Občané EU mohou vstupovat na území Bosny a Hercegoviny, projíždět jím a opouštět toto území na základě předložení platného občanského průkazu, který je uznáván jako cestovní doklad. Proto lze jako cestovní doklad k cestování do Bosny a Hercegoviny použít i občanský průkaz ČR. "

Reagovat
kubys

No tak v té formulaci právě bude háček, oni jí totiž neprojíždí.

Reagovat
smazaný uživatel

my taky tehdy ne, oni tam budou stejně jako my, na jednu noc

Reagovat
kubys

No ano, super...a jak to celníci měli tušit?

Reagovat
smazaný uživatel

to už je jejich boj. Ale docela mě to překvapilo, že je takhle dusili, když i na MZ píšou, že to jde bez pasu. Na druhou stranu, nikdy není na škodu si ho vzít s sebou, kdyby nastaly problémy

Reagovat
VALEN

se divím že ti vůbec tu občanku daly , takovému hovadu blbému

Reagovat
smazaný uživatel

jak početná byla skupina? nám kontrolovali pasy - ikdyž je pravda, že to bylo už před dvěma lety

Reagovat
smazaný uživatel

dvě holky a dva kluci. Snad jedinej problém byl v tom, že sem si chtěl vyfotit krajinu, která byla na hranicích a celníkovi se to jaksi nelíbilo :)

Reagovat
smazaný uživatel

tak nás občas pustili i do Německa bez kontroly na německých hranicích, u početný skupiny to bude možná jiný

Reagovat
smazaný uživatel

tak tam je už pár let Schengen, tam by to mělo jít automaticky.

Reagovat
smazaný uživatel

v Bosně nebo v Německu? (já právě to německo myslel dřív... stačilo stáhnout okénko a říct "Grüß Gott" a občas to šlo )

Reagovat
smazaný uživatel

no, já se bavím o tom, že když jsem byl já v Bosně, že po mě nikdo žádné vízum nechtěl, že stačila občanka. Německo je v Schengenu, tam jim můžeš na hranicích klidně ukázat i "fuck you", když to řeknu nadneseně :))

Reagovat
smazaný uživatel

teď už tam hlavně nikdo neni no

Reagovat
smazaný uživatel

Upřímně jestli ta sestava bude jako tahle předpokládaná tak budu rád že neuvidim v základu sionka... ale šoupnul bych tam mareše od začátku.

A s Podaným naprostá spokojenost

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta hraje najlepsi futbal medzi ceskymi i slovenskymi muzstvami a postum do skupiny EL by mal byt pre nich bez väcsich problemov, keby aj slovan hral tak ako sparta tak APOEL by siel domov s vysokou prehrou

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

keby pes nesral,tak ho roztarhne

Reagovat
clinger

Reagovat
naheCZ

1:3

Reagovat
spider_8

Btw pokud Sparta postoupí do skupin EL, nedostane 80 ale jen 30 mega.

Reagovat
smazaný uživatel

klasika - Werder vypadl z LM na 3. místě ve skupině a pak došel až do finále poháru UEFA (tenkrát to myslím ještě byl - finále Šachtar- Werder

a za dobu LM si vydělali víc než v EL

Reagovat
spider_8

Možná proto se na EL dívá v poslední době líp. Víc se útočí.

Reagovat
smazaný uživatel

nevíte někdo případné soupeře pro další předkolo? dík

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ať nikam nejezdí a prohraje kontumačně 3:0 a je to v kapse

Reagovat
smazaný uživatel

0:2 (Kerič,Kadlec) Snad dostanou šanci mladíci jako Jirásek

Reagovat
smazaný uživatel

Tak stim nepočítej...

Reagovat
smazaný uživatel

Chovanec nenasadí plnou sestavu nebo není Jirásek ani na soupisce pro EL ?

Reagovat
smazaný uživatel

No na to bych si nevsadil možná že tam dá pár hráčů ze střídačky ale určitě ne mlaďochy jako Jiráska nebo podobne,ty myslim ani nejsou na soupisce do EL

Spíš si možná zahraje : Mareš.podaný,kadlec,kerič,možná pavelka...

Reagovat
smazaný uživatel

-------------------------------Švenger------------------------

Vidlička/Kušnír---Brabec---Zápotočný-----Pamič

Kadlec-----------Pavelka--Hušek---Mareš---Podaný

--------------------------Kerič--------------------------------

Reagovat
smazaný uživatel

Mareš na středu? Bez kweukeho? A v bráně se švengrem? Na tohle pepik nemá kou**

Na středu bude určo matějovskej jako kapitán...

Když už bude hrát kerič tak jako Pravej kraj a kadlec bude sedět..

Ale jinak bych se nezlobil kdyby to takhle něják vypadalo..

Reagovat
smazaný uživatel

Mareš hrál v Teplicích i podrhot a bylo by mi líto nechat kadlece navíc Mareš 2x střídal Vacka takže střed určo uhraje. V bráně bych tomu Švengerovi klidně věřil,když dělá dvojku a Pepa nebude chtít riskovat Blažkovo zranení,i když bych byl radši za toho Kamenára a Kerič prostě musí dostat prostor jen ať si Leo odpočine.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha tak o marešovi sem to nevěděl ja ho měl za toho co leští lajny

Taky bych rád viděl švengera ale když už nebude bláža tak bude chytat zítka?

A kweuke určitě nezvládne všechny zápasy sám an hrotu je rpavda že by potřeboval odpočinek,uvidíme co pepa vymyslí ..rád bych taky konečně viděl kerič na jeho postu,jestli mu to bude střílet...pevně v to veřim

Reagovat
smazaný uživatel

tak s jirsakem a podobnyma mladika by problem byt nemel, na soupisce nemusi byt zapsani hraci do 21 let, kteri muzou hrat, aniz by musel byt zapsani

Reagovat
smazaný uživatel

Jiráskovi nebylo ani 20 ne? v takovym případě myslim nemusí být zapsáni na soupisku a hrát můžou

Reagovat
smazaný uživatel

Ne je mu 19 tak tím pádem pokud máš pravdu je to super.

Reagovat
smazaný uživatel

mělo by to být dokonce do 21 let, ale k datu 1.1.2012 (což by ale měl splňovat, když mu je 19)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
partaS

Jirásek hlavně nemá fyzičku na dospělej fotbal, chce to čas

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si ho viděl hrát v Interu¨? Já teda ne,ale minimálně poločas by hrát mohl.

Reagovat
partaS

něco sem viděl, ale tam hrál proti vrstevníkům, takže rozdíly nebyli tak velký, Jirásek sám říkal že musí na fyzičce zamakat; nejsem si jistej, ale myslim že to je taky důvod proč nejel na devatenáctky, Hřebík ho povolal na přátelák proti Itálii, kde Jirásek odehrál poločas a dal gol, ale nakonec dal přednost hráčům jako Sladký, Kraus nebo Polom, kteří už hrajou mezi chlapama

Reagovat
kubys

Já myslím, že to říkal dokonce i Hřebík, že ho nevzal kvůli fyzičce...přeci jen styl, který on praktikuje, je trochu náročnější.

Reagovat
smazaný uživatel

Jirásek je mladší 19let a v tomhle věku se hráči nemusí psát na soupisku pro EL ani LM a nastoupit můžou

Reagovat
kubys

RIP...udělal toho pro českou cyklistiku hodně, ať už jako organizátor závodů, novinář nebo funkcionář, každopádně buďme upřímní (přestože o mrtvých jen dobře) - poslední roky to fakt dost kurvil, Eurosport ho měl už dávno vyměnit.

Reagovat
minoLFC

tento rok som to bohužial nesledoval, ale minul skoro každú etapu a nikdy mi nevadil...síce to nebolo klasické komentovanie, ale lubilo sa mi ako vždy o niekom rozpraval ako by boli spolu včera na pive...keď som to prepol na trojku(slovensku) tak ma to vždy nudilo

Reagovat
kubys

Tak on měl specifický styl komentování, něco jako Štěpán Škorpil, ale to mu fakt neubírá na faktu, že závodu moc pozornost nevěnoval. Za to jeho vědomosti o technice a historii byly skvělé, ne jak teď Jílek na ČT, který byl aspoň podle mě naprosto marný v téměř jakémkoliv ohledu.

Reagovat
One-Real

RIP Roberte. Ač jsem na něj často nadával, (hlavně když se lámal závod a on mluvil o převodnících), tak už jsem si na něj na tom Eurosportu nějak zvykl.

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, neskutečná škoda , když už jsem se na ty blbce na kolech díval, tak jedině na eurosportu s komentářem Bakyho, kterej toho věděl o cyklistice strašně moc. R.I.P.

Reagovat
kubys

Blbce na kolech

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

1:3

Reagovat
smazaný uživatel

1:4

Reagovat
smazaný uživatel

0:3

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
paomara

bude přestřelka, 2:3 (Kweuke 2, Kadlec)

Reagovat
smazaný uživatel

OT - Lidi prosím vás nevíte nekdo o dobre strance kde bych nasel kolik kazdy hrac bere??? diky moc, nasel jsem jen stare z roku 09 atd

Reagovat
smazaný uživatel

6:1 v poslední minutě Řepa.

Reagovat
vocasisko

si dá vlasťnák? :D

Reagovat
smazaný uživatel

výhra je povinností

Reagovat
smazaný uživatel

No, 7 kulí v Sarajevu fakt asi očekávat nemůžeme, ale i tak si myslim, že Sparta s promíchanou sestavou vyhraje. Sice těsně, ale vyhraje

1:2

Reagovat
C0br

100. pro Bakyho

Reagovat
cubinho

1:2

Reagovat
smazaný uživatel

fandim spartě, ale kdybych si měl vsadit, tak dám na domácí, postaví tam béčko a prohrajou 1:0

Reagovat
Tomtaf

1:4

Reagovat
Kenneth

Snad si zahraje Kadlec i Kerič. 0:2.

Reagovat
smazaný uživatel

6:0

Reagovat
cukjerek

nezapo.si cestou zpatky obcanky spartani

Reagovat
smazaný uživatel

Snad dostanou šanci Kerič s Kadlecem..

Reagovat
rufus

Plus šetřit Řepku, který má žlutou a víc prostoru by mohl dostat i Mareš.

Reagovat
smazaný uživatel

Abena místo Řepky!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Brabec je mimo hru? Abenu na stopera, to je krajni reseni..

Reagovat
smazaný uživatel

0:3

Reagovat
smazaný uživatel

0:3

Reagovat
C-M@ster

0:2

Reagovat
shitcool

Reagovat
smazaný uživatel

-----------------------------------Kamenár------------------------------------

Kušnír-------------Brabec---------------Řepka-----------------------Pamič

--------Vacek------------------Matějovský----------------Podaný----------

----------------------------Kerič-----------Kadlec-----------------------------

--------------------------------------Kweuke----------------------------------

Proč by se to nemohlo zkusit

0:2

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta má už postup skoro v kapse, ale na horké balkánské půdě nesmí připustit zbytečné komplikace. Doufám, že v Sarajevu na Stadion Asim Ferhatović Hase min. neprohraje. Domácí FK Sarejevo si je vědomo síly soupeře, ale bude každopádně nepříjemně škrábat. Tip 1:2:

Reagovat
rufus

Nastoupíme v téhle sestavě:

Blažek - Vidlička, Řepka, Brabec, Pamić - Vacek, Hušek, Matějovský, Juhar - Kadlec, Kweuke.

Škoda, že nenastupuje Kerić, naopak Řepka mohl odpočívat.

Reagovat
Tigerinho

Krááásně Leo

Reagovat
smazaný uživatel

Paradni goaal ... LEO jses hvezda

Reagovat
rufus

Nádherná trefa.

Reagovat
smazaný uživatel

To je komentář, Vidlika, Kadlek chtěl bych vědět jak by vyslovovali Cicman

Reagovat
rufus
Reagovat
smazaný uživatel

Díky

Reagovat
Ligter

To by byl Kickman, jako že je to fakt kopáč.

Reagovat
rufus

Další pěknej gól.. Vypadá to, že Leo a Matěj mají ze začátku sezonu formu.

Reagovat
Tigerinho

A další pěknej gól

Reagovat
smazaný uživatel

Abena zase žlutá, to je neskutečný

Reagovat
smazaný uživatel

Druhý poločas byl jednoznačně nejhorší fotbal co jsem letos viděl

Reagovat
partaS

je jich o jednoho víc a nejsou schopný ani vystřelit na bránu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta splnila povinnost, vylepšila svůj i celý český koeficient a naprosto zaslouženě postupuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Když se tak koukám na možný soupeře Sparty, tak přeju hodně štěstí Na jednu stranu Maribor, Rabotnicki, Shamrock, Ekranas a na druhé Hannovar, Bern, Dněpropetrovsk, Bursaspor, Trabzonspor...s tím by nebyla lehká práce...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Sparta by měla bejt nasazená... Ale i tak můžeme schytat i anglány, třeba Stoke nemá žádnej klubovej koeficient a byl by to hodně tvrdej soupeř.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyt jo! Tohle jsou soupeři kteří jsou nenasazení a mimochodem Stoke je taky mezi nasazenými

Reagovat
smazaný uživatel

No, má 17 bodů... takže nejlepší by byl Ekranas!

Reagovat
smazaný uživatel

dobre Sparta

Reagovat
Euphael

To je druhořadé...důležitá je Plzeň

Reagovat
smazaný uživatel

přeju jim postup do skupin...ať se tam ztrapněj jak žilina a bude klid těch keců jak je plzeň nejlepší

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší než se ztrapnit se Žilinou a jít do EL

Reagovat
Kenneth

Kde jsme se dostali do pohárového jara a zahráli jsme si s Liverpoolem. Trapko.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak

Lepší se probojovat do osmifinále EL

Než se ztrapnit debaklama v LM

Reagovat
smazaný uživatel

Jo proti lavičce Liverpoolu jste nehráli tak špatně... Ale nevím jestli je lepší získat 180 milionů nebo remizovat v jednom zápase s Liverpoolem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
2miguel1

Teda Čechúni šlapete teda tento rok Koeficient pojde hore

Reagovat
Kenneth

Neotravuj.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
centos

On si to jen neuměl přeložit.

Reagovat
Josifek

Reagovat
Kenneth

Nejsem žádnej Čechún, taky mu neříkám čobol.

Reagovat
Biozdenda

jo no, si spíš Čechůj

Reagovat
smazaný uživatel

Když Sparta postoupí do EL, tak budeme mít za letošek min. už nasbíraných 3,500 bodů do národního koeficientu Tolik jsme loni (respektive Sparta) nahrabala za celou sezonu...

Reagovat
smazaný uživatel

A když postoupí do skupiny LM Plzeň, tak získá další čtyři body, ne? Nebo se po postupu přes předkola nedávají?

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, za postup do EL se ale dávají body 2, tak proto říkám min. Když Plzen postoupí do LM, tak ten koeficient bude min. 4, 250

Reagovat
smazaný uživatel

Jo díky za vysvětlení

Reagovat
Stiksxx

Zatím má výbornou formu. Měla by vyhrát i ligu

Reagovat
bruchy
Reagovat
smazaný uživatel

fanoušci koeficientu jásají. Musím se přiznat, že i mě těší výsledky, škoda, že Bolka a Jablonec při rozlučce s Evropou taky nevyhráli

P.S: všechny tři polské týmy v LM a EL jdou dál, paráda!

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, ale měli to s odřenýma ušíma ale Legii jsem fandil, další tým který zabránil té Turecké rozpínavosti

Reagovat
smazaný uživatel

na to už se historie ptát nebude, jak postupovali doufám, že to jak Wisla, tak Legia a Slask dotáhnou do základních skupin. A přenechají titul Lechu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Jablonec měl vážně smůlu na los, ale dneska ukázal, že se s nima dá hrát atraktivní fotbal na obě strany, Boleslav radši komentovat nebudu, ty to na tom Kypru neskutečně zazdily. Jinak jestli Plzeň postoupí do LM a Sparta do EL, tak to bude snad po delší chvilce úspěšná sezóna v Evropě.

Reagovat
smazaný uživatel

jj Jablonec hezký zápas, Bolka to bohužel dost pokazila na Kypru, Koubek jde s těma týmama od 10 k 5

Reagovat
smazaný uživatel

Koubek, to je pohárový vrahoun

Reagovat
smazaný uživatel

tipuju, že bude druhý odvolaný trenér, začíná to kur.vit, kde se dá

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě se mi líbili ty jeho řeči, že hlavně pracovali na herní stránce a ne tolik na fyzičce, vyznělo to trochu směšně, poté co jim na Kypru po hodině odešli síly a ty jeho tahy s Chramostou taky moc nechápu

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo první soutěžní zápas... Kdyby předtim předváděli něco jako Plzeň v druhým poločase, tak nic neřekneš, ale to byla taková holomajzna... Nevím na čem pracovali, protože herní stránka to nebyla

Reagovat
smazaný uživatel

Trnava postoupila přes Bulhary,to znamená že si klidně může zahrát se Spartou ne?Docela by mě zajímal souboj fans.

Reagovat
stas87

vzhaldom k tomu ze spartak ma so spartou minimalnu rivalitu tak bych tipol remizu,pre oba dva timy nie je super zaujimavy,na nejaku trnavu by v prahe prislo tak 7000 a v trnave mozno 8000

Reagovat
smazaný uživatel

minimální rivalita? Už jen to, že Trnava má přátelství s Baníkem a nenávist s Košicema, tak dělá tento případný souboj pikantním

Reagovat
stas87

myslim z pohladu ceskoslovenskej lige za komunistov,tento zapas nebol tak vyhroteny ako treba slovan-sparta,to s banikom ma tiez napadlo,len si proste nemyslim ze by v trnave bol vypredany 18 tisicovy stadion,sparta ani s lechom svoj nevypredala...

Reagovat
smazaný uživatel

čeče, teď už není Československo. A jsou jiné rivality. Myslím si, že by plno bylo, alespoň 13-15 tisíc lidí

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta Prag zaslouženě postpuje a navíc přidala do našeho klubového koeficientu kladné body a to se musí ocenit!!! Osobně jsem jen nečekal, že bude FK Sarajevo tak nevyrovnaným soupeřem ....

Reagovat
smazaný uživatel

proč furt tak onanuješ nad koeficientem? To píšeš snad v každém příspěvku...

Reagovat
Biozdenda

a proč do něj ryješ? Vždyť je to normální reakce

Reagovat
smazaný uživatel

Normální reakce by to byla, kdyby to nepsal do svého každého druhého příspěvku. Už je otravné...

Reagovat
Biozdenda

má tady 3 příspěvky a tohle je jediný, ve kterém se o koeficientu zmiňuje..

Reagovat
smazaný uživatel

nejenom tady. Podívej se na jeho příspěvky za poslední třeba tři týdny...

Reagovat
smazaný uživatel

Treve, sakra, nebuď jak malej. Bary se v tom hrabání v koeficientech vyžívá - proč ne, patří to k fotbalu. Teď se v nich vyžívá samozřejmě hodně, protože se hraje hodně pohárovejch zápasů. A bary nikoho nijak nebuzeruje, že musí fandit tomu nebo tomu kvůli koeficientu. Kvůli barymu nadskakovat nemusíš.

Reagovat
smazaný uživatel

ale jo, ať v tom žije od rána do večera, já mu to neberu ale nemusí pod skoro každý článek, kde se píše o české stopě v Evropě psát, jak je to hrozně důležitý, a že ti nahrabali tolik bodů a že zas tamten klub je děsnej, že neuhrál ani bod do toho "královského" koeficientu. To by si mohl odpustit... Kdo to má furt číst...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to nečti - jak prosté.

Reagovat
smazaný uživatel

Omluv ho, trev je dobrej týpek, ale od dob výkřiků "Musíš fandit Spartě, protože koeficient" je na to strašně háklivej.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo a přitom jde o prd!

Reagovat
smazaný uživatel

No právě proto jsem se mezi vás vecpal, protože jste se dostali do "sporu" kvůli omylu, kvůli prdu...

Reagovat
smazaný uživatel

To nečti. Ale ne, dobrý, já vím jak tě to slovo vytáčí, tak jsem se zrovna teď musel trochu pousmát, protože podle toho, co jsme s barym kecali, tak on to vážně myslí dobře. Náhodou já jsem taky rád za každej bodík, akorát se mi v tom nechce tak študovat.

Reagovat
kubys

Víš o tom, že neexistuje jen tento článek? Trevor samozřejmě myslel na celém fóru.

Reagovat
Biozdenda

fakt? To je kolem celý nový svět?

Reagovat
kubys

Rád pomáhám lidem k prozření.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Edgar Davids

Každýho nezajímá na fotbale počet spálenejch šál soupeřova tábora.Se zklidni

Reagovat
smazaný uživatel

jo jo, to se totiž vždy řeší....

Reagovat
smazaný uživatel

Protože je ten koeficient důležitý, i když to tak někdo nevnímá a pak z neznalosti věci hudruje, když je ten či onen tuzemský klub nenasazen.

A když Ti to tak vadí, tak to příště radši přehlídni, než vypouštět jedovaté sliny!!! Je to zbytečné ...

Reagovat
smazaný uživatel

fandíš klubu, má ti bejt jedno, kdo co přijede. Viz. ten balkán. Kdyby řešily koeficient, tak už tam mají tuplem prázdné stadiony...

Reagovat
smazaný uživatel

Ach jo ...

Reagovat
smazaný uživatel

Neuvěřitelný, co?? Ale naštěstí těchto lidí bude ubývat

Reagovat
smazaný uživatel

ja, sturmafuhrer !

Reagovat
smazaný uživatel

Jen se předváděj..

Reagovat
smazaný uživatel

já si s tím nezačal herr sturmafuhrer

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem někdy začal s usmíváním se na používání nacistických symbolů?

Reagovat
smazaný uživatel

a já snad jo?

Reagovat
smazaný uživatel

No jistě.

Reagovat
smazaný uživatel

jo a kde? Je snad někde fotka, kde pravačkou ukazuji, jak že mám vysoké psa ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, v diskuzi se strikem jsi se ptal, jestli použil 88 čistě náhodou... Když řekl, že ne.. tak ses pod něj usmál.

Reagovat
smazaný uživatel

tak hlavně, ono to bylo naopak. A za druhý, pod tím si může kdokoliv domyslet cokoliv. Třeba mi ta číslovka napadla proto, že sem se dejme tomu v roce 19-88 narodil... To jako, když nějaký hráč má na dresu třeba 88, tak je to hned propagátor nacismu?

Reagovat
smazaný uživatel

trevor2002.08.2011 12:14

Tak chybující Čech nebude chytat do 88. let, chtělo by to prověřit i kvality jiných golmanů.

[reagovat]

$trike.Lampard02.08.2011 14:49

Ta 88 tam byla zamerne, ze jo?

[reagovat]

trevor2002.08.2011 15:41

Reagovat
smazaný uživatel

No jistě.. a komu že tohle chceš povídat? Zrovna strike určitě myslel na to, kdy se narodíš.

Reagovat
smazaný uživatel

co já vím, do hlavy mu nevidím, co on tím měl namysli. A když už tu kopíruješ, zapomněl si zkopírovat i ten smajl, co hodil strike za ten svůj dotaz

Reagovat
smazaný uživatel

No jistě, že jsi to nevěděl co má na mysli...

Reagovat
smazaný uživatel

"trevor2005.08.2011 12:03

co já vím, do hlavy mu nevidím, co on tím měl namysli."... Ale je k pousmání, že ti vadí tyhle číslovky, to ti teda vadí nejspíš i lidé, co se narodili v roce 88

Reagovat
smazaný uživatel

Vadí mi lidé, kteří tohle číslo používají záměrně.. Vadí mi lidé, kteří na dotaz nacisticky smýšlejícího člověka, jestli to číslo použili záměrně, odpoví kladně.. Já sám se narodil 1988

Reagovat
smazaný uživatel

88 !

Reagovat
kubys

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

A tohle, Kily, není na BAN?

Reagovat
kubys

Ne, není vole, protože můžu klidně dávat palec Sklenářovi, Lindrosovi atd...

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt.. A ty sis nevšiml o čem se tu bavíme?

Reagovat
kubys

Všiml, ale na tom vůbec nezáleží, význam tohoto čísla si může každý vykládat jinak, ovšem v našem policejním státě i toto bude brzo uzákoněno jako propagace nacismu a vymažeme všechny lidi narozené roku '88 a v rámci losování jim bude přidělen buď ročník 87 nebo 89. Dívej se, kdybych před někým nakreslil levotočivou svastiku, tak jsem taky zavřený, přitom by to s propagací nacismu nemělo nic společného.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Když někdo použije číslovku 88, tak je to normální.. Když se tě nacisticky smýšlející člověk zeptá, jestli jsi jí tam dal schválně a ty na to zareaguješ pozitivně, tak to tak taky myslel a nedělejte ze sebe idioty, že to tak není.. Jestli se tak stydí za svoje názory a schovává se za to, že to tak myslet nemusel, tak je pořádnej srab.. To už mi jsou sympatičtější lidi, kteří když už si něco myslí, tak to taky řeknou..

Reagovat
smazaný uživatel

jo, to s tebou souhlasím, na druhou stranu, jak ty můžeš vědět, že strike je nácek a jak ty můžeš vědět, jak jsem to myslel či ne ? Kdybych tam napsal 14, tak mě taky budeš napadat z propagace nacismu?

Reagovat
kubys

14?

Reagovat
smazaný uživatel

18, ulítlo to krapet

Reagovat
smazaný uživatel

Protože to tu už strike předkládal několikrát.

Reagovat
smazaný uživatel

jsi vůči tomu číslo moc zaujatej, snad to není kvůli tvé barvy pleti... Pokud jo, bylo by to i smutný... BAN bych si zasloužil, kdybych tu psal nacistické pozdravy a podporoval bych tu hromadné vraždění židů v plynových komorách, to, že napíšu číslovku nemusí hned znamenat, že podporuji nacisty...

Reagovat
smazaný uživatel

Kvůli barvě pleti? Proč? Já nejsem černej ani hnědej.. A těžko se nějak vymluvíš, že jsi to tak nemyslel.. Já nejsem policajt, abych musel zvažovat všechny důkazy..

Reagovat
smazaný uživatel

tak proč to tak řešíš? Si toho nevšímej.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám si všímat člověka, který podporuje nacistický symbol??

Reagovat
kubys

A proč by mělo? Protože tobě to přijde správné? Bože...

Reagovat
smazaný uživatel

Protože vám vadí represe, kterých bude čím dál víc

Reagovat
kubys

Prosím? Mluvím o lidech fandících jinému klubu kvůli národnímu koeficientu. Na tyto lidi se vztahují represe?

Reagovat
smazaný uživatel

Na skupinu lidí, kteří koeficient zlehčují se to vztahuje, nebo snad mi nechceš říct, že ne?

Reagovat
centos

Tam je moc záporů, to bude chyták.

Čím ještě se podle tebe "skupina zlehčující koeficient" vyznačuje?

Reagovat
smazaný uživatel

ohníčkama a rivalitou, která je naprosto směšná !

Reagovat
centos

To nevím, jestli se dá tato skupina takto zgeneralizovat. Napadá mě třeba domingo nebo možná i Losinho. A spousta dalších.

Reagovat
kubys

Proč by mělo? Znám i staré dědky, kteří by Spartě ani v Evropě nikdy nefandili a chceš mi snad říct, že jsou to chuligáni? Nejsme v komunismu, abychom všichni museli být hrdí na výkony "našeho" družstva v Evropě. Já sílu i úspěchy Sparty uznávám, jsem schopen i přiznat, že hraje docela atraktivní fotbal, ale abych ji fandil nebo přál proti jinému celku, to fakt ne. Vem si kolik Sparťanů by snad fandilo Slávii v Evropě? myslím si, že by to bylo minimum.

Reagovat
smazaný uživatel

Minimum určitě ne.. Jsou to lidé, kteří rivalitu povyšují nad zájmy i svého klubu, takže přesně jak říká trevor "dělači ohníčků" apod.

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc.. Nikde nepíšu, že někdy tohle přestane.. jen píšu, že to bude ubývat

Reagovat
smazaný uživatel

komiku

Reagovat
Kepy_FCB

bary v těchto stránkách našel smysl života

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Není sám... Mít něco takového, když jsme byli mladí, tak jsem dodneška panic.

Reagovat
smazaný uživatel

Když půlka týmu Sarajeva jde ráno do práce a odpoledne na trénink, tak se není čemu divit...

Reagovat
smazaný uživatel

Co to? Fotbalisté i trenéři jsou normální profesionálové.. Jen další realizační tým ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Mno, asi tak jako u nás ve Znojmě.

Reagovat
smazaný uživatel

Něco takovýho říkali komentátoři... a Plíšek říkal, že zázemí tam je tak jako u průměrného druholigového týmu

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta hrála normálně 4-4-2?A jak hrál Kadlec?

Reagovat
smazaný uživatel

Bohuzel, nebyl temer videt. Snaha Sparty po prvnim golu opadla na 0, Kweuke tam treba jen chodil.

Reagovat
smazaný uživatel

A ted Trnavu,Slovan nebo Slask

Reagovat
smazaný uživatel

Gratulace Spartě k výhře (ono k ničemu jinému se asi gratulovat nedá). A teď jsem zvědavej, jak si Sparta poradí s někým, kdo umí hrát fotbal líp, než partička sarajevských kopálistů.

Reagovat
smazaný uživatel

sparta ma hannover mam to napřed...

Reagovat
cubinho

O 20 minut?

Reagovat
smazaný uživatel

Gratulace Spartě a teď si trhám vlasy, že jsem nedal na výhru!

http://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTk5MTMxMjE2NTY1MDIwMDrTfrdIwnrHFFD2rF4%3D

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele