20. kolo
22.01.2005 20:00 CET
3 : 0
(1:0)

Vzájemné zápasy

29.08.2004
Santander
0:2
FC Barcelona
Primera División
 1. kolo
16.05.2004
FC Barcelona
1:0
Santander
Primera División
 37. kolo
04.01.2004
Santander
3:0
FC Barcelona
Primera División
 18. kolo
23.03.2003
FC Barcelona
6:1
Santander
Primera División
 
03.11.2002
Santander
1:1
FC Barcelona
Primera División
 
11.02.2001
Santander
4:0
FC Barcelona
Primera División
 
29.08.2004
Racing Santander
0:2
FC Barcelona
 1. kolo
16.05.2004
FC Barcelona
1:0
Racing Santander
 37. kolo
04.01.2004
Racing Santander
3:0
FC Barcelona
 18. kolo
23.03.2003
FC Barcelona
6:1
Racing Santander
 
03.11.2002
Racing Santander
1:1
FC Barcelona
 
11.02.2001
Racing Santander
4:0
FC Barcelona
 

FC Barcelona - poslední zápasy

16.01.2005
FC Barcelona
1:0
Real Sociedad
Primera División
 19. kolo
09.01.2005
Villarreal CF
3:0
FC Barcelona
Primera División
 18. kolo
21.12.2004
FC Barcelona
2:1
Levante UD
Primera División
 17. kolo
18.12.2004
FC Barcelona
1:1
Valencia CF
Primera División
 16. kolo
11.12.2004
Albacete
1:2
FC Barcelona
Primera División
 15. kolo
07.12.2004
Š. Doněck
2:0
FC Barcelona
Liga mistrů
Sk F
16.01.2005
FC Barcelona
1:0
Real Sociedad
 19. kolo
09.01.2005
Villarreal CF
3:0
FC Barcelona
 18. kolo
21.12.2004
FC Barcelona
2:1
Levante UD
 17. kolo
18.12.2004
FC Barcelona
1:1
Valencia CF
 16. kolo
11.12.2004
Albacete Balompié
1:2
FC Barcelona
 15. kolo
04.12.2004
FC Barcelona
4:0
Málaga CF
 14. kolo

Racing Santander - poslední zápasy

16.01.2005
Albacete
0:0
Santander
Primera División
 19. kolo
09.01.2005
Santander
2:1
Málaga CF
Primera División
 18. kolo
22.12.2004
Getafe CF
2:0
Santander
Primera División
 17. kolo
18.12.2004
Santander
2:3
Real Madrid
Primera División
 16. kolo
12.12.2004
Real Betis
2:1
Santander
Primera División
 15. kolo
05.12.2004
Santander
2:2
La Coruña
Primera División
 14. kolo
16.01.2005
Albacete Balompié
0:0
Racing Santander
 19. kolo
09.01.2005
Racing Santander
2:1
Málaga CF
 18. kolo
22.12.2004
Getafe CF
2:0
Racing Santander
 17. kolo
18.12.2004
Racing Santander
2:3
Real Madrid
 16. kolo
12.12.2004
Real Betis
2:1
Racing Santander
 15. kolo
05.12.2004
Racing Santander
2:2
La Coruña
 14. kolo

Primera División - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
19
14
3
2
36 : 14
45
2
Real Madrid
19
12
2
5
32 : 14
38
3
Valencia CF
19
10
6
3
29 : 13
36
4
Espanyol Barcelona
19
10
4
5
23 : 14
34
5
Sevilla FC
19
9
5
5
21 : 19
32
6
Real Betis
19
8
6
5
24 : 21
30
7
Villarreal CF
19
7
7
5
28 : 16
28
8
CA Osasuna
19
8
4
7
27 : 29
28
9
Athletic Bilbao
19
7
5
7
26 : 22
26
10
Atlético Madrid
19
7
5
7
19 : 18
26
11
Real Zaragoza
19
7
4
8
26 : 29
25
12
Deportivo La Coruña
19
5
9
5
25 : 28
24
13
Real Sociedad
19
6
4
9
22 : 24
22
14
Levante UD
19
6
3
10
21 : 30
21
15
Getafe CF
19
5
5
9
17 : 22
20
16
Albacete Balompié
19
4
8
7
17 : 23
20
17
Racing Santander
19
5
5
9
17 : 26
20
18
Málaga CF
19
5
3
11
14 : 29
18
19
RCD Mallorca
19
3
5
11
17 : 32
14
20
CD Numancia
19
3
5
11
12 : 30
14
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
10
9
1
0
23 : 4
28
2
Real Madrid
10
8
0
2
21 : 5
24
3
Valencia CF
10
7
2
1
17 : 6
23
4
Sevilla FC
9
7
2
0
14 : 4
23
5
Athletic Bilbao
10
6
3
1
18 : 8
21
6
CA Osasuna
10
6
3
1
18 : 10
21
7
Real Betis
10
6
3
1
15 : 11
21
8
Espanyol Barcelona
9
6
2
1
13 : 6
20
9
Atlético Madrid
9
6
2
1
12 : 7
20
10
Villarreal CF
9
5
3
1
15 : 2
18
11
Real Zaragoza
9
6
0
3
17 : 12
18
12
Getafe CF
10
5
1
4
12 : 10
16
13
Levante UD
9
4
2
3
11 : 10
14
14
Real Sociedad
9
4
2
3
9 : 10
14
15
Málaga CF
10
4
2
4
10 : 13
14
16
Racing Santander
9
3
4
2
11 : 10
13
17
CD Numancia
9
3
4
2
8 : 9
13
18
Albacete Balompié
10
2
5
3
6 : 8
11
19
Deportivo La Coruña
10
2
5
3
13 : 18
11
20
RCD Mallorca
9
1
3
5
11 : 16
6
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
9
5
2
2
13 : 10
17
2
Real Madrid
9
4
2
3
11 : 9
14
3
Espanyol Barcelona
10
4
2
4
10 : 8
14
4
Valencia CF
9
3
4
2
12 : 7
13
5
Deportivo La Coruña
9
3
4
2
12 : 10
13
6
Villarreal CF
10
2
4
4
13 : 14
10
7
Real Betis
9
2
3
4
9 : 10
9
8
Albacete Balompié
9
2
3
4
11 : 15
9
9
Sevilla FC
10
2
3
5
7 : 15
9
10
Real Sociedad
10
2
2
6
13 : 14
8
11
RCD Mallorca
10
2
2
6
6 : 16
8
12
Real Zaragoza
10
1
4
5
9 : 17
7
13
Levante UD
10
2
1
7
10 : 20
7
14
CA Osasuna
9
2
1
6
9 : 19
7
15
Racing Santander
10
2
1
7
6 : 16
7
16
Atlético Madrid
10
1
3
6
7 : 11
6
17
Athletic Bilbao
9
1
2
6
8 : 14
5
18
Getafe CF
9
0
4
5
5 : 12
4
19
Málaga CF
9
1
1
7
4 : 16
4
20
CD Numancia
10
0
1
9
4 : 21
1

Komentáře (191)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Barcelona v posledních letech výhrává ned tímhle soupeřem jek doma tak venku a ještě k tomu je Santander až 17.. Tady si Barca nažene score.5:1

Reagovat
HOST*Maniac

To ne.Spíš tak 3:0

Reagovat
HOST*yarda

To si děláš srandu, ne? V minulé sezóně dostali v Santanderu 3:0

Reagovat
HOST*Cracker

ale no tak to byla jedna vyjímka z 8 zápasů

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle bude 2.

Reagovat
HOST*Maniac

A navíc to bylo v Santanderu teď se hraje na Nou Camp

Reagovat
smazaný uživatel

3:0, povinné vítězství.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím. 3-0

Reagovat
HOST*PUYOL

nie,nie chlapci 3:1,alebo 4:1.dobre vsetci viete že bude zalezat kedy dame prvý góóól...ale hlavne je že sa vyhra a dufam že Mallorca sa chytí preve na Reale.

Reagovat
antimadrista

Moc tý Mallorce bohužel nevěřim

Reagovat
smazaný uživatel

Na lavičce maj Cupera, to se musí brzo projevit, kdyby to bylo zrovna proti Realu, tak by to nebylo špatný

Reagovat
smazaný uživatel

I love Barca!!!

Forca Barca!!! Forca Eto´o!!!

Eto´o je najlepší útočník na svete v súčasnosti.

A kto o tom pochybuje je riadny f***!!!

To len aby ste vedeli komu fandím.

Real nemám moc v láske!!!

Reagovat
antimadrista

Reagovat
antimadrista

2:0

Reagovat
HOST*PUYOL

Vcera po zapase so san Sebastianom Abramovič rokoval s Laportom o prestupe Ronaldinha.A ponuka 86 mio eur!!!co spravíme?? co spravime predame ho a kupime Torresa,Baptistu a Andradeho alebo bude Abramovič pocut nie a znicí nás??

Reagovat
HOST*Cracker

To je zmrd Abramovič, není na prodej, aspoň moc doufám. Nevíte někdo jak Laporta reagoval.

Reagovat
HOST*

Nie to nebolo spomínané,ale dúfam že mu zvíšia plat a predlži kontrakt

Reagovat
HOST*yarda

Taky býval u vás jeden takový portugalsky mluvící hráč, taky mu nezvýšili plat a pak byl nejdražším hráčem světa. Pamatujete, culos?

Reagovat
HOST*Cracker

Shut up, jiný vedení, to nynější je mnohem chytřejší (doufám)

Reagovat
HOST*yarda

Ty mě nemáš, co okřikovat Nevím, jestli je třeba od vedení chytré nechat hrát Ronaldinha načatého a nenechat ho chvíli odpočinout A jestli bude chtít zvýšit plat, tak mu ho zvyšte, nebo se může případ Figo opakovat. Pro Abramoviče to až takový prachy nejsou, vždyť chce prý koupit i Depor (co na to asi Alegre?)

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže ono je přecejenom něco jiného odejít do Chelsea nebo odejít do Realu

Reagovat
HOST*Cracker

Za prvý můžu si psát co chci a za další sem musel reagovat na tvoje vysmívání

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže on je Ronaldinho trošku jiný charakter.

Reagovat
Mr.Jindros

Jo, a ty ho znáš osobně ? A jak Real tenkrát chtěl Figa, tak si určitě vědel že on odejde protože má špatný charakter, viď ?

Reagovat
smazaný uživatel

Samo Prostě se nám Figo hezky vybarvil a jeho divadlem na Nou Campu znechutil i ty, kteří mu předtím odpustili. Nemusím ho znát osobně abych věděl, že se mu charakter nějak nedostává.

Reagovat
Mr.Jindros

No ale já narážel na Ronaldinha a na to, že víš prd jestli odejde a "nevybarví" se jako Figo. I když Figo zas tak moc neudělal, v mých očích prostě přestoupil z klubu do klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

A že vám vyhrál pohár UEFA a nějaký ten titul, to už si asi nepamatujete.

Reagovat
HOST*yarda

Prostě Kyslík je na téma Figo a Romário citlivý, to je prostě fakt a nepomůže na něj ani svěcená voda

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Hm, yardo, zase to tvoje věčný vysmívání. Nevím, jak by bylo tobě, kdyby do Barcy v dobách svý největší slávy přestoupil Raúl. Teď už po něm neštěkne ani pes. To už by bylo po nadhledu, že? Jseš divnej a arogantní jak sviňa (což nám tady bohatě prokazuješ takřka každý den, že?)

Reagovat
HOST*yarda

Hm, zrovna ty tady něco kázej o aroganci a ironii Del Bosque odešel taky na vrcholu a hlavně naprosto bez důvodu a taky mi nebylo zrovna dobře, tak se hned nečil, že jsem si dovolil zmínit opět téma Figo. Navíc to bylo trošku popíchnutí, abyste Ronnieho nedávali, tudíž i mírná podpora z mé strany. Toho já se od vás dočkat nemůžu (ani to snad nechci), a proto se už na podobné snahy příště vyseru a budu jako vy, kteří naprosto odmítají jakýkoli pokus o vtip na adresu svých miláčků a ještě pyskujou, že my nemáme nadhled a smysl pro ironii

Reagovat
HOST*jiri - fcb

A kdy odešel Del Bosque do Barcy, prosím tě?

Já jsem jen reagoval na ty tvoje vtípky ohledně přestupu Figa z Barcy do nenáviděného Realu. Já bych byl totiž taky těžce v pohodě, kdyby k nám přestoupil Raúl (když byl na vrcholu). Taky bych se ti za to smál, a ty bys pyskoval. Ale nevím, jestli bych se ti za to smál ještě 4 roky potom. Hm, to asi ne. . My už se vám totiž ani nesmějeme, že jste nám nechali Eto´a a to je asi aktuálnější přestup, nemyslíš. Ale hlavně, že máš radost ze života.

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Jo a ještě něco, já arogantní jsem a nestydím se za to. Je to sice hnusná vlastnost, ale bez toho se podle mě v životě neobejdeš Nemůžeš pořád myslet jen na ostatní

Reagovat
HOST*yarda

Jako bys tady někdy myslel na někoho jiného. A znáš takové to, "co nečiníš sobě, nečiň druhým?" Jestli jo, tak pak nechápu, proč někomu vyčítáš, že je arogantní, když jsi sám? No a co se týče Eto´a, tak jsme si aspoň namastili kapsu, když nic jiného, tak se smát ani nemusíte...

Reagovat
HOST*yarda

Ten Bosque byl jen příklad...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím co dáváš Figa do stejného řádku jak Romaria, ten Figo vedle něj nemá co dělat.

Reagovat
antimadrista

Klídek,Ronaldinho nemá důvod odejít.

Reagovat
HOST*Cracker

Seš si ňák jistej? Kéž bys měl pravdu

Reagovat
HOST*Z

nekde sem cetla ze pry ma chut ronaldinho odejit do chelsea ale za nejakou delsi dobu,ale ted je rozhodnuty zustat v barce.nevite kdo je to ten damia a messi co hrali za barcu proti levante,nikde sem o nich necetla

Reagovat
HOST*PUYOL

z Ronaldinhom bol dnes rozhovor a povedal že jeho snom zostava hrat za barcu.Messi-17 ročny argentísky útočník malého vzrastu so skvelou lavackou-dlho sa o nom hovorí ako o nástupcovi božského Diega.Co je na tom najlepsie že ma zmluvu do roku 2012.ale krúži okolo neho Wenger.dufam že neurobíme rovnakú chybu ako pri Piquém-manchaster,či Fabregas-Arsenal.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, MEssi je skvělý, ten u nás bude jednou řádit

Reagovat
HOST*PUYOl

pravý obranca odchovanec ale nič viac o nom neviem.neviete nikto kolko ma rokov?? typujem že 18-20

Reagovat
smazaný uživatel

Kolem Damíi krouží týmy v Itálii a já bych ho dal an hostování, máme na ten post Gabriho a BElletiho.

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Ten ruskej boháč mě už začíná trochu štvát. Ve fotbale si pere svoje kdovíkde získané peníze. Ale jestli koupí La Coruňu, tak se můžeme těšit na obrovského konkurenta v boji o titul, což je jenom dobře . Ať je liga zajímavá. Vždyť to není možný, aby Barca přehrávala celou ligu o minimálně jednu třídu (ironie - kdo to nepochopil)

Teď se na mě asi moji barcelonští druhové budou trochu zlobit, ale pokud Abramovič nabízí takovou pálku, tak bych Ronnieho asi pustil. Já vím, že je to nabeton nejlepší fotbalista světa, ale za ty prachy si můžeme pořídit 3 až 4 hoooodně kvalitní fotbalisty a zalepit sem tam nějakou díru v našem rozpočtu. Moje teorie se ještě opírá o myšlenku, že se Ronnie v Anglii nechytí, protože tamní styl je hoodně tvrdej a Brazilcům obecně nevyhovuje a Ronnie se za rok do Barcy s prosíkem vrátí za zlomkovou cenu (např. 15 mil. EURO). Takže bychom ho do Chelsea postili vlastně na roční hostování a ještě bychom si hodně slušně namastili kapsu. Má někdo něco proti ?

Reagovat
smazaný uživatel

Abramovič ne sere už pěkně dloho. Pěkná teorie

Souhlasím s tím že kdybysme ho prodali máme na 2 světově a nabuchané hráče ale otázka jestli se chytí? ZTapadnou do stylu hry? Ronnie už je osvědčen,miláček fandů. Bez Ronnie by naše hra vypadala tak jako ochuzene,a tak zábavná. A kým ho nahradit?? Kaká? Tevez?

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Tevez teď bohužel přestoupil do Corinthians. Ale myslím, že za těch 25 mil. EUR by byl k mání a tvořivých záložníků máme dost. Já myslím, že by se na jeho místo posunul Xavi a koupili bychom nějakýho defenzivního štíta na Xaviho místo. Já vím, že je to moc pohybů v perfektně poskládané záloze, která ještě k tomu šlape jak hodinky, ale takový prachy už nám nikdy nikdo za něj nenabídne . Jsem rozpolcenej. Na jednu stranu prodávat nejlepšího hráče na světě a na druhou peněz, který se fakt neviděj. Fakt nevím, ale doufám, že seňor Laporta přesně ví, co je je pro nás nejlepší

Reagovat
HOST*yarda

Hm, tak to jsem zvědav, co na tohle řekne Dr.Kyslík Což nemění nic na faktu, v kterém se spolu vyjímečně shodnem, že Abramovič je zmrd...

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Já nevím, jak ty, ale mě se prostě zdá, že by mohlo bejt lepší ho prodat a do smlouvy si dát klauzuli, že pokud se neprosadí (a já myslím, že by se neprosadil, nazapomeňme na to, že na jeho místě hraje v Chelski nedotknutelný Lampard ), tak na něj budeme mít předkupní právo. Něco v tom smyslu, že pokud ostatní týmy za něj nenabídnou výrazně větší částku než my, tak že půjde k nám (příklad: po roce vysedávání na lavce za něj Barca nabídne 30 mil. EUR a ostatní týmy musí dát např. dvojnásobek nabídky Barcy, což je v tomto případě 60 mil. EUR - doufám, že jsem to vysvětlil dostatečně). Jsem si vědom, že taková klausule trochu srazí jeho cenu teď (určitě ne o víc než o 3 až 4 mil EUR), ale já bych tam tu klausuli dal, abychom se nedočkali, že ho za dva roky uvidíme prohánět se v dresu ACM, ManU nebo dokonce v dresu Realu (ten by po odchodu Zidanea tvůrce hry potřeboval jak sůl )

Ještě je tady další otazník - víme všichni, jak je to v Barce se zraněními (6 hráčů s dlouhodobým zraněním kolene ). Může se stát, že ho teď nestřelíme, on si v příštím zápase přetrhne vazi v koleně nebo ho někdo sestřelí (např. někdo s Chelski, se kterou hrajeme) a my mu můžeme udělat na půl roku pá pá stejně, že?

Nevýhoda tohoto přestupu je mimo jiné ta, že s Chelsea hrajeme v LM a mohl by se nám "odvděčit" vyřazením.

Sice jsem tady vypsal spoustu důvodů, proč ho pustit, ale ze srdce věřím, že zůstane u nás a bude u nás hrát ještě aspoň 10 sezón (ne-li do konce kariéry). Vždyť jsme vybudovali tým prakticky kolem něho a on je zákl. stavebním kamenem našeho systému (ještě s Decem).

Barca forever

Reagovat
HOST*yarda

Z pohledu Realu je mi to u hnědky, z pohledu Barcy by mi to přišlo jako zvrhlost, z pohledu Brazílie je to trochu sobectví (pokud už to nebylo jeho soustavné nasazování přes zdravotní problémy). Mimochodem, vyřadit vás Ronaldinho, i kdyby v Chelsea nakrásně hrál, nemůže, páč už hrál LM za Barcu. No a ta záloha, co šlape jako hodinky se v posledním zápase venku moc nepředvedla Tak to je asi všechno...

Reagovat
Mr.Jindros

Chelsea se vám "odvděčí" i za to, že ste nabídku nepřijali. Tzn. podle mě vás vyřadí v každém případě.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to fakt našlapaný hráč!!! I když ho chci Juventus,tak ho neprodávat!!! Mám ho rád a je po všech fotbalových stránká IN!!

Reagovat
smazaný uživatel

Jaká drzost. Co je to za nesmysl prodávat hráče, který nás konečně po pěti letech dotáhl navrchol???? K čemu? Proč, když koupíme kvalitního hráče, proč ho znova prodávat? Abychom koupili Teveze a riskovali, že dopadne jak Riquelme ( který se sice rozehrál ,ale u nsá si už nezahraje ) ???? Sakra, tak přece se vyhrává hráči a ne penězi. VYhráváme díky Ronaldinhovi, ne díky jeho hodnotě To je fakt úžasné, a so tak prodat i Xaviho? Za toho tzakY budem mít dost peněz, non ne? sakra my bychom mohli býtbohatí, kdybychom prodali celou základní jedenáctku. Bychom mohli být jak Real, peněz že nevíme co s niam, ale hráče už tomu tak neodpovídají.

To je fakt úžasné, máme hráče, je u nás spokojený, hraje u nás úžasně, je nejlepší na světě, přesně zapadá do koncepce hry, je v šatně oblíbený, jak říkají hráči přináší s sebou vždy dobrou náladu...no a my ho prodáme! A koho si oupíme? je snad někdo lepší? Nevím o nikom. Vždyť je ejště mladý, není to nic, že by měl za dva roky končit. Může u nás odehrát několik sezon a vyhrát nám několik trofejí.

TOHLE JE FAKT DOBRÁ VOLOVINA! Říct takový nesmysl.

Reagovat
HOST*Cracker

Naprosto souhlasím byla by to hrozná blbost ho prodat. On je vlastně dnešní Barca.

Reagovat
smazaný uživatel

Teda, doktore, ty ses rozjel

Četl jsi to vůbec? Já taky nechci přijít o nejlepšího hráče, ale máme kurevský dluhy a tyhle prachy by nám pomohli se oddlužit. Už bychom tady neposlouchali, jak moc smrdíme korunou.

A ty si myslíš, že by se v Chelsea proadil? Na místě Lamparda? Nehrozí. Ti dva nemůžou hrát spolu. Oba jsou jak se říká volní hráči, kteří hrají svou hru nesvázanou taktickými pokyny. Uviděl bys, že bychom ho měli za rok zpátky za čtvrtinovou cenu. Jak už jsem psal. Bylo by to takový roční (půlroční?) hostování. Brazilcům se v Anglii obecně nedaří a je tam na ně moc chladno a deštivo. Stačilo by dát do smlouvy takovou klausuli, kterou jsem popisoval a jsme vykrytí, bez dluhů, akorát na rok bez Ronnieho . Otázkou je, jestli by se mu pak chtělo se vrátit a pak, co by jeho odchod udělal se zbytkem mužstva a hlavně systémem hry. A co když se zraní? Vždyť už teď je pořád "na hromadě". Pak budeme bez Ronnieho, bez peněz a zadlužení.

Ale jak už jsem řekl: je to na 1000 % nejlepší hráč světa a k tomu ještě hrozně mladej a má všechno před sebou, takže se bude ještě určitě zlepšovat (ikdyž už teď je nejlepší, v budoucnu bude o několik tříd před ostatními ) a já bych ho rád viděl v Barce do konce jeho kariéry.

Když o tom tak přemýšlím, tak je to fakt. Bez něj by to bylo asi dost těžký.

Nezlob se na mě, jen jsem chtěl uvést nějaký pozitiva .

Jen se bojím, že ten ruskej šmejd nakonec Laportu ukecá. On je totiž schopnej ještě nějaký to Euro přihodit To pro něj není problém . Kdo ví kde k těm penězům přišel . Ale vím jedno, legální to určitě nebylo

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já mám pocit, že má smlouvu na 100 milionů, to je prý cena, za kterou může být vykoupen. A někteří říkají, že je to 150, takže každopádně 84 nestačí.

Reagovat
HOST*PUYOL

O ronaldinhovom prestupe nebude rozhodovat Abramovič a na tom fakte sa nezmení nič ani ked ponúkne 300 mio euro. Ba ani Laporta nemože priat ani 300 mio euro lebo by si pohneval rázne fanúšikov.jediný kto bude o prestupe rozhodovat bude sám Ronaldinho.a on určite vie že na ostrovoch sa neuplatní.Kto by tam chcel hrat??Zo športového hladiska čo sa týka naj. hráčov asi nikto.Je to tvrdá liga nie pre technické tipy ako Roonie.Každú sezonu by mal 2 krát zlomenú nohu.stačí sa pozriet na Gerrarda,Cissého....Jediné čo ho može na ostrovy tahat je vona penazí teraz sa možme spoliehat jedine na jeho charakter,ktorý nepoznáme,ale čoskoro spoznáme.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to jsi mimo, protože pokud má Ronaldinho ve smlouvě výkupní hodnotu, tak dokud ji Chelsea nenabídne, tak může Ronaldinho udělat velký nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to bych oponoval. Když bude Ronnie chtít odejít, tak hold odejde. Vytrucuje si to. A věř mi, že pokud už za Barcu nebude chtít hrát, tak ho Barca postí. Co jí taky zbyde, že?

Já jsem svůj názor napsal. V Anglii by to měl těžké. Tvrdé souboje, organizace hry, musel by ze sestavy vytlačit Lamparda, studené klima - nic pro něj.

Ale pro Barcu to má ještě jedno negativum. Pokud mu totiž Abramovič nabídne např. 20 mil. ročně, tak mu musíme dát alespoň přibližně taky tolik (min. 14 až 15 mil.), abychom ho udrželi. Fotbalisti jsou prostě profíci. Ale věřím, že mu u nás nic nechybí a on zůstane.

Doufám, že tyto spekulace už brzo skončí, ať se hráči zase můžou soustředit jen a jen na fotbal. Už tak máme svých problémů dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono když máš něco ve smlouvě, tak si to vytrucovat nemůžeš. K čemu pak ty smlouvy, kdyby se to dalo takhle obcházet? A taky berte úvahu, že Abramovič není až takový blázen, aby dával 20 milionů ročně plat, on je taky obchodník a ví co dělá.

Reagovat
smazaný uživatel

On je určitě dobrý obchodník, ale jak už jsem tady někdě psal, fatbal je pro něho hlavně zábava (a podle toho vypadají některé přestupy) a perfektní pračka na peníze. A když se chce někdo pobavit fotbalem, tak je nejlepší, když si koupí Ronaldinha. Dále si myslím, že sice udělal s Chelsea velkoklub jak prase, ale taky se mu nepovedlo dost šeftů. Stačí jmenovat Mutua, Crespa, Drogbu (40 mil. liber ), Johnsona, Geremiho, Parkera, v podstatě i Dridgea, Joe Colea, Kežmana a ani Ricardo Carvalho nebyl moc vydařenej nákup. On je to hráč skvělej, o tom žádná, ale dávat 20 mil. liber za hráče na lavku

A ještě bych zmínil, že hlavní osu Chelsea tvoří hráči, kteří byli v klubu už před Abramovičem - Terry, Gallas, Lampard a Gudjohnsen. Opravdové posily, které tam přišly, byly snad jen Čech, Ferreira a Makelele.

Takže žádnej fotbalovej odborník ten Abramovič není.

Reagovat
smazaný uživatel

Však na ti má Kenyona, an fotbal.

Ale s tím, že byli Drogba s KEžmanem a Carcalhem špatný nákup teda rozhodně nesouhlasím.

Reagovat
smazaný uživatel

Carvalho je výborný stoper, to už jsem napsal. Ale pokud hráč, terý stojí 20 mil. liber zahřívá lavičku, co myslíš? Drogba je sice dobrý útočník, ale dát za něj 40 mil. liber? Já bych za něj nedal možná ani půlku. To mohli koupit z Madridu Morientese, hráče typově naprosto stejného a podle mě lepšího a dali by za něj 6 mil. liber. Takže podle mě taky špatnej obchod a Kežman? Viděl jsem ho v pár zápasech a byl přinejmenším směšnej, motal se po hřišti jako špína v kýblu. Samozřejmě se ještě může aklimatizovat, ale podle mě to byl opět špatnej obchod. Jen pro porovnání. Já si myslím, že kdyby těch 40 mil. liber + to co dali za Kežmana (hádám, že to bylo aspoň 10 až 12 mil.) nabídli Arsenalu za Henriho, tak by možná Wengera obměkčili. A Henry by byl určitě lepší posilou než tito dva. A to by ještě Chelsea oslabila svého asi největšího soupeře o titul

Reagovat
smazaný uživatel

No já tea nevím ale co sjem viděl aza zápasy Chelsea, tak jakmile přišel v nějaké 60. minutě Kežman na hřiště, tak se útok mnohem mnohem zlepšil, byli mnohem nebezpečnější, bylo to znát.

N oa s tím VArcalhm. KDyž an to má, tak proč nemít tak kvalitní lavičku? To, že sedí neznamená, že hraje špatně, ale ej tam přetlak. i to ukazuje, jak má Chelsea dobrý tým.

Reagovat
HOST*

Kyslíku, to je jako bysme teďka koupili Kaká za řekněme 30 mil. EUR s tím, že chceme mít kvalitní lavičku. Dává to smysl kupovat hráče na post, na kterým tě netlačí bota a máš na něm nejlepšího hráče na světě? To samé se stalo v Chelski. Na stoperu hráli Gallas a Terry, podle mě dvě z nejlepších na světě. Na lavičce kvalitní náhrada v podobě mladého Hutha a oni za děsný prachy koupili Carvalha a posadili ho vedle Hutha . Podle mě pitomost. Ale ono to bylo spíše tak, že Carvalha chtěl také Madrid a tím, že je Abramovič přeplatil všem dokázal, že on je králem trhu. On už to tady psal Yarda. Kdykoli stál Madrid o nějakého hráče, tak Abramovič zahořel touhou tohoto hráče mít ve svém týmu. Má to tři následky: Madrid přijde o vytipovanou posilu, ptotože mu ji Abramovič koupí nebo se hráčova cena vyštroubuje do nezaplatitelných výšin a posledním následkem je zesměšnění Madridu

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Kurňa, to jsem psal já.

Reagovat
HOST*yarda

On to psal sice Merengues, ale jinak máš pravdu Abramovič je cu... a z... a ...... a .............. a ..........

Reagovat
smazaný uživatel

TAk s tím teda nesouhlasím. KDyž má tolik peněz, tak proč nemít kvalitní všechny psoty i hráče na lavku. PRoč, když má dost peněz, nekoupit to nejlepší. Proč nemít supersilnou lavku? Však právě o to jde, chce udělat supertým a to bez dobré lavky nejde. Kdybych byl an Abramovičovém místě, tak klidně koupím Kakaho na lavku.

Reagovat
HOST*jiri - fcb

No dobře. Každej má svou strategii. Mě se ta jeho ale nelíbí

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mně samořejmě taky ne, vykpuit všechny dobré hráče, je to svinstvo, ale co se dá dělat, pro nněj je to dobrá strategie

Reagovat
Mr.Jindros

Měníš názory jak ponožky.

Reagovat
smazaný uživatel

Co to tady kecáš? Srovnej moje 4 články a najdi mi v nich nějakej rozdíl. Ve všech čtyřech vyjadřuji touhu, aby Ronnie zůstal, ale taky positiva jeho možného odchodu. Takže jestli to nevidíš, tak si pořiď brejle nebo se nauč číst

Reagovat
Mr.Jindros

Tak polopatě - první si napsal, cituji : "Teď se na mě asi moji barcelonští druhové budou trochu zlobit, ale pokud Abramovič nabízí takovou pálku, tak bych Ronnieho asi pustil." a po Kyslíkově eseji si zcela jasně vyjádřil že by bylo lepší kdyby zůstal (to už si najdi sám). To znamená že si změnil názor.

Reagovat
smazaný uživatel

To máš recht. Ráno jsem byl tak 60 ku 40ti pro prodej, ale během dne se mi to rozleželo, představil jsem si, že v záoze bude chybět ronnie a ty procenta se minimálně otočily. Nevím, jestli se tomu říká "měnit názory jak ponožky". Já bych spíš řekl "vyprofilování názoru". Ale to je jedno. Každopádně se mi s tý částky trochu zamotala hlava. A když jsem si představil koho bychom si mohli dovolit koupit ...

Ale nakonec, mysli si o mě, co chceš. Beztak s tím už nic neudělám

Reagovat
smazaný uživatel

Ronnie nehraje Lamparda, ale Robbena. Lamparda hraje Deco.

Reagovat
smazaný uživatel

To bych neřekl, Ronnie hraje víc doprostřed než Robben. On je taková motorová myš, zatímco Ronnie je technická hračička a volnej hráč, takže hraje Lamparda. To mi nevymluvíš

A za druhý. Myslíš si, že by systém Chelski nešel do kytek, kdyby měla na hřišti dva "volné hráče" nesvázané taktickými pokyny? Já myslím, že jo

Reagovat
smazaný uživatel

Když útočí, tak jsou Duff a Robben útočníci a když brání, tak se rychle stáhnou a s pomocí krajních beků a Tiaga (Smertina) zavřou strany. Lampard zdaleka nehraje volného hráče, má hodně def. úkolů. Když bych měl srovnat zálohu a útok Chelsea a Barcy, tak Makelele = Márquez, Tiago (Smertin) = Xavi, Lampard = Deco, Duff = Giuly, Robben = Ronnie, Drogba = Eto´o.

Reagovat
HOST*Brl

Súhlasím. A teraz nech niekto povie, že Barca nemá lepších hráčov pri porovnaní. Len nech mi nikto nepíše, že rozhoduje ako zahrá tím. To už trochu ovládam. Pri individuálnom porovnaní to vychádza lepšie pre Barcu, možno okrem ľavého obrancu a ľavého stopéra (aj keď tam to už možno ani neplatí, lebo ak tam hrá Máruez je perfektný).

Treba ale povedať, že Chelsea ide v lige ako stroj.

Reagovat
HOST*PUYOL

Zatail mam z neho také zmiešané pocity,lebo v každom zápase čo nastúpil sme dostali aspon gól a nikdy nebol na ihrisku viac ako 60 min.Kolko má rokov??A o tých dorastencoch čo nastúpili v Donecku neviete nič??ked áno niečo napíšte dík moc..

Reagovat
HOST*PUYOL

CHlapci ako ho možme predat??Ved viete aký je to marketingovy tah??tých 86 mio.eur zarobí za 4 sezóny určite len z predaja dresov. Práve taký hraci rozhodujú zápasy.Laporta ho nepredá,lebo dobre vie aké sú vypísné prémie za výtazstvo v LM(okolo 50 mio. eur) a v Primera Division(okolo 15 mio eur) takže stačí ak vyhráme tieto 2 trofeje a spolu zarobíme okolo 100 mio. eur.ešte trebe zarátat vstupné,vysielacie práva,a oproti mynulému letu možme pýtat kludne 2 krat tolko za kemp v Ázii či Amerike.

Reagovat
Mr.Jindros

Budete rádi, když vyhrajete jednu z nich, píšeš to jak kdyby o nic nešlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne on jenom kalkuloval s čísly. Každopádně budeme rádi, když přelezeme přes Chelsea, protože to je podle mě asi největší favorit LM (snad s náma, když se vrátí forma). pak už se může stát cokoliv. A v La lize už to doufám nepustíme, ikdyž se může stát cokoliv. Madrid se, zdá se, zvedá (zatím výsledkově, herně je na tom pořád skoro stejně) a Valencie taky bude ještě kousat.

Reagovat
Mr.Jindros

Doufám že se vám forma zvedne a proti Chelsea uvidíme perfektní fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky za podporu. Nezlob se na mě, ale od tebe bych ji fakt nečekal

Reagovat
antimadrista

Klídek, Ronnieho nedáme.

Reagovat
HOST*PUYOL

Tak to si asi dislektik.prečítaj si to ešte raz.práveže tomu pripisujem velku váhu.

Reagovat
HOST*

myslel so to v priebehu niekolkých rokov nie hned.ale aj tak dúfam ze aspon tú prašivú Chelseu vyradíme!!!

Reagovat
smazaný uživatel

na to vem jed!!

Reagovat
smazaný uživatel

JO!

Reagovat
smazaný uživatel

Tý vado. Je 4 dny do zápasu s (relativně) slabým Santanderem a už je tady 72 komentářů Vypadá to na jeden z nejlepších výkonů podzimu natěchto stránkách

Reagovat
HOST*yarda

Až na to že je zima...

Reagovat
antimadrista

Reagovat
smazaný uživatel

Takže jen pro yardu: myslel jsem fotbalový podzim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*yarda

Takže jen pro FCBéčko, máme už dvacáté kolo, čili začíná druhá polovina soutěže. Takže fotbalově žádný podzim, nýbrž jaro A z hlediska časového zima

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Kurňa, ty musíš mít vždy poslední slovo, že ?

Ale máš vlastně pravdu

Takže budu muset změnit smysl této věty na: "Vypadá to na jeden z nejlepších výkonů letošní sezony na těchto stránkách."¨

Stačí?

Reagovat
HOST*yarda

Ne, vyžaduji omluvu ve virtuálním kleku

Reagovat
smazaný uživatel

Klekám před vámi, bezchybná výsosti

Reagovat
HOST*yarda

Fajn, vymodlil sis to máš malý červený plus

Reagovat
HOST*yarda

Hm, tak prý Albertini přijde z Bergama už příští týden? Co je na tom pravdy? A co je pravdy na tom, že nechcete byť jen na hostování do června Mascherana (Který jde do Corinthians )?

Reagovat
smazaný uživatel

njn, prý už v pondělí. Mně je z toho blbě. To snad není možné! Riijkard říkal, že radši Albertiniho kvůl lepší adpataci (!) atd. To mi přidje jako pěkná volovina. Vždyť ALbertiniho stejně v létě pustíme, je starý, z ato MAscherano, to by byla bomba. To je fakt děs.

Albertiniho jsme měli koupit před deseti lety, kdy byl supertalent a obrovská naděje a ne teĎ, kdy si kroutí svou dost možná poslední sezonu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jirko, co ty říkáš na Albertiniho? Já už s tím začínám počítat. Ale na druhou stranu to třeba bude trefa do černého. Já proti němu nic nemám, měl jsem ho dřív i hodněrád, ale teĎ mi prostě přijde starý a navíc je tu spoustu jiných variant.

Reagovat
HOST*jiri - fcb

No ... Co na to říct? Může to být opět kauf jak prase, jako minulej rok Davids, ale taky to nemusí vyjít. Já osobně počítám s tou druhou variantou . Ale má to jednu velkou výhodu. Albertini je profík a hlavně chodící zkušenost. A pro ty naše teenagery by to mohlo být prospěšné, vidět ho trénovat. Nehledě na to, že na hřišti nám chyběla hlavně zkušenost. Vždyť po odchodu Luise Enriqueho a zranění Larssona nemáme jediného zkušeného třicátníka (jaký rozdíl oproti třicátníkům z Madridu, ikdyž i tam už si to uvědomili a začali s obměnou kádru).

Takže: neodepisoval bych ho, dokud něco nepředvede, ale nic převratnýho a přínosnýho bych od něj nečekal

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Ale přece jenom si dovolím trochu kritiky. Je zarážející, že když máme problémy na kraji obrany a na postu defenzivního štíta, tak vedení přivede dalšího, byť sebezkušenějšího, tvořivýho hráče. Mě to přijde divný, ale jak už jsem říkal, zkušenost potřebujeme, hlavně v tom konci ročníku bude potřeba někdo, kdo řekne, jak se vyhrávají tituly

Reagovat
HOST*yarda

Hm, připisuji ti V TÉTO SEZÓNĚ první červené plus (u těch osmadvaceti černých puntíků se bude pěkně vyjímat )

Reagovat
smazaný uživatel

No j áteda nevím, kdes vzal problemy na kraji obrany? Pravá strana- Belleti s Damíou a časem i s GAbrim. N oa levá je taky ssuper- Gio a Sylvinho, tam teda nevidím ani trochu problem.

No a střed zálohy se bude hodit, vždyť an ten psot máme dva až tři zraněné hráče. A kvlůli tomu je lavka nicmoc a hráči by byli unavení.

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Hm, nevím čím to je, ale mi dva se teď spolu pořád hádáme.

Ale. Na krajích obrany MÁME problémy. Jo, kdyby nebylo zraněných, tak to máme papírově obsazený super, ale když je pořád někdo "nahromadě", tak by to nějakýho kvalitního hráče chtělo.

No a ve středu zálohy máme problém dozadu a Albertini je hráč tvořivej a dopředu. A za druhý má svý léta a už toho tolik neoběhá.

Hele, nemám čas, musím makat. Odpoledne se na to podívám blíž

Reagovat
smazaný uživatel

N ospíš debatujem, což je správné, no ne?

takže. Zraněný je všehovšudy jeden krajní obránce z pěti. Máme oba dva psoty zdvojené i přes to zranění. TO bychom ale pak museli posílit všechno, kdyby jsme se obávali zranění. Zdvojené posty bohatě stačí. Sylvinho, Gio, Damía i Belelti jsou kvalitní a všichni fit. Nevidím důvod posilovat zrovna tuhle složku, kde máme 5 hráčů. To spíš uvažuju o posílení středu, kde trochu vázne OLeguer. Puyol-Edmilson by mohla bý t solidní dvojka, ale chtělo yb to kvalitně zdvojit, ale rozhodně ne kraj. Ten až časem, dy budou Gio a Sylvinho ) už mají roky ) na odchodu, ale teĎ tam není VŮBEC ŽÁDNÝ PROBLEM!!!

S tí mstředem, já teda nevím, ale on se na to hodí. Psal jsem tu, o věk ua tak, že ho nechci, ale o tom jsme se přece nebavili. MArquez se tam zabydlel, Gerard už je takřka fit. A navíc mám pocit, že hraje i defenzivní štít, z kterého tvoří hru.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, debatujem, máš recht .

Já mám teda pocit, že hráče jeho fotbalovejch dovedností teda moc nepotřebujem. Takových hráčů máme dost hafo. Já bych uvítal nějakej pohon, motor, dříče, někoho, kdo je schopen pro svůj tým vypustit duši a navrch hlavičkáře (zde máme obrovskou rezervu). No a ani jednu z těchto vlastností u Albertiniho nenacházím.

Ale to, že se nemůžeme dohodnout, vyplývá už ze základů. Ty si totiž mylíš, že naše hra je OK, a že bys s ní nic nedělal. Za to já bych chtěl hru trochu změnit, zjednodušit přechod a hlavně zefektivnit (k tomu tké potřebuju nějakého vynikajícího hlavičkáře), protože si myslí, že náš systém je hodně dobře čitelnej a postupem času málo efektivní (ikdyž nádhernej na pohled). Z toho jasně plyne, že ty máš radost z posily víc technické a já bych měl větší radost z posily víc silové. Toť vše

Ale ještě jednou opakuji, může to být dobrá volba pro jeho zkušenosti, kterými by mohl ukočírovat tu partu mladíků k titulu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to sis špatně přečetl, ale já furt píšu, že ho nechci Pořád si přeju DAvidse. Jak nás loni pozvedl. k těm halvičkářů, útočníka hledáme hlavičkáře, ale záložník takový není potřeba.

Navíc jsme právě nabídli Riveru 5,5 muilinů za hlavičkáře MAxi LOpeze, což by bylo super. i Iaquinta je hlavičkář, tohle se vyřeší.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to by bylo super. Dobrá zpráa po ránu vždycky potěší

Reagovat
antimadrista

Zítra na ČT 2 v 15.20. Dokument o Barca vs. madrid

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To už někdy bylo ne??

Reagovat
HOST*yarda

Pravda, věrný obraz zdejšího serveru, taky si pořád stěžují, jak jim, kdo ubližuje, i když v případě Rivaldova gólu měli pravdu...

Reagovat
HOST*PUYOL

Chlapci čo tu hovoríte o akých problémoch s krajmi obrany??Obydva sú skvele obsadené.a stred??Oleguerovi sa trochu nedarí,ale može to je motiváciou. V tažkých zápasoch AC Milan,Real chybu nespravil.Takmer od každého súpera dostaneme gól a ked nie tak aspon 2-3 čisté šance majú.Čom s tým?Stačí ak sa vrátia Motta s Gerrardom (asi o 2 týždne)možno aj skorej.týmpádom sa vráti Márquez do stredu obany čo je jednoznačne najcitlivejší post.A budeme mat v obrane viac variacii!!Už len treba aby ofenzívne typy zostali fit.s pozdravom

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jen jednomu "chlapovi" se nelíbí naše krajní obrana. a má pravdu, ale až tak az dva roky, kdy bude Gio už dsot starý.

S tím středem...já to vidím úplně jinak:

Puyol-Edmilson, no a náhradníci Oleguer a Marquez. ale i tak chci koupit v létě kvalitního beka. Motta se vrátí ještě za dýl tipuju, Gerard už možná nastoupí teď.

Reagovat
HOST*PUYOL

Teraz sa pokúsim porovnat pre a proti veci ktoré budú rozhodovat:Pre:Obrana chelsey!!!!nie to nemyslím ironicky!!!pozrite sa na zápasy chelsey v domácej lige so silnými súpermi a od každého dostali gól.nehovoriac o lige majstrov kde v najlahšej skupine dostali len od porta 3 a to ak sa mi zdá že bolo asi všetko.Ale CSKA malo vonku asi 5 gólových šancí!!!Puyol:(najlepší obranca sveta)absolútne bezchybná hra a treba spomenút Mottu čo bude hrat pred nimi a dokonale čistit priestor a tiež dobre brániaceho Deca so Xavim.ˇutok sa o góly postará a má nato aby dal kludne gól v každom zápase.Proti:Puyolov partner v strede,Čech a jeho dobré výkony,velká hrozba menom Robben.

Reagovat
smazaný uživatel

NEvím no, ale je toho víc, negativ:

1. současná forma

2. šířka kádru, viz naše debata s Jirkou o 40milionovém hráči na lavce

3. zranění

4.obrana

5.no ještě pár maličkostí

brankáře máme ( klidně nikdo nesouhlaste, ale je to tak )

BUDE to zajímavé, ale mně jde hlavně o ligu, klidně ať vypadnem, hlavně ať je doam titul!

Reagovat
smazaný uživatel

Puyol letos provádí docela i kiksy, kdybys tohle napsal před rokem tak ale naprostý souhlas, byl nej..

Reagovat
smazaný uživatel

No to teda nevím jaké

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký kiksi prosimtě jestli si vzpomínám tak chyboval možná tak jednou

Reagovat
HOST*yarda

Letos na podzim určitě víckrát, být to jednou, tak na to prdím...

Reagovat
antimadrista

Že teda nevim a to vidim každej zápas

Reagovat
smazaný uživatel

tak yarda no...

Reagovat
HOST*yarda

Nene, já se snažím si nevymýšlet, ale Puyol na podzim nejméně dva kiksy udělal, například minely proti Betisu (z toho byl gól) a proti Albacete (z toho gól nebyl)....

Reagovat
antimadrista

Aha, já už myslel, že dělá kiks v kyždym zápase

Reagovat
HOST*yarda

A to jsem psal kde?

Reagovat
antimadrista

Vyznělo to tak..

Reagovat
HOST*yarda

Tak možná od Vicenta

Reagovat
HOST*jano

Ja by som povedal,ze Chelsea je viac nebezpecnejsia vonku,ako doma.Ak Barca uhra dobry vysledok doma a neinkasuje hlavne gol,tak ma sancu uspiet.

Reagovat
HOST*PUYOL

Tie kiksi boli 2 y ktorých sme dostali 2 góly jeden v zápase s Athleticom a na druhý si neviem spomenút

Reagovat
smazaný uživatel

Tak co na to říkáte, madristi? Ty vaše zkorumpované zápasy? KDyž to tady antimadrisat říkal, tak se mu yarda vysmíval a v tom dokumentu to bylo černé na bílém. Plus další podvody jako Di Stefano apod. Se pak může někdo divit, ja kse vám za Franca dařilo. Jste jeden velký zkorumpovaný klub.

Se divím, jak někomu takovému můžete fandit. To byl hnus, třeba to 11:1 apod.

Reagovat
HOST*yarda

Hm, jasně tak v tom případě, jak to, že Jiří FCB fandí Spartě, která byla vždycky komunisty protěžovaný klub? Myslíš, že za to můžou hráči? Omyl, mohl za to jednotlivec či skupina, který řadil/a vlastní zájmy nad zájmy druhých a k tomu využíval prostředky, které se naprosto neslučovaly s etikou či morálkou. O tom snad nikdo nepochybuje ne? A myslíš si, na druhou stranu, že například, že za úspěchy Realu v PMEZ byly dlouhé prsty Franca, který podplatil Remeš, Frankfurt, Benfiku aj. Opravdu? Období Francovy diktatury bylo pro Španělsko přetěžké a Real měl prostě smůlu, že byl hlavní město, takže byl jakousi výkladní skříní, k čemuž Franco dopomáhal, jak, bohužel, uměl. Barcelona měla rovněž smůlu, že byla hlavním městem jedné z neoblíbených oblastí. Asi takhle....

Reagovat
smazaný uživatel

TAk jinak. Stefano byl náš, ale kvůli protekci byl najednou váš, pak PMEZ atd.

Ale mně šlo o něco jiného. KDyž tady antimadrista prohlásil, že byl Real tehdy protěžovaný klub, tak se na něho hlavně z tvé strany snesly nadávky. A teĎ je to pottvrzené. Možná by to taky chtělo omluvu ve virtuálním kleku, jak si chtěl po Jirkovi ( a on to vykonal ) ...

Reagovat
antimadrista

Nebýt Barcelony,tak Španělsko není Španělskem.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale yardo, mi taky nenapadáme vaše hráče nebo jo? My jsme vždycky poukazovali na zkorumpovanost Realu jako celku. A když byli ti hráči tak čistí, tak proč z Madridu neutekli, když viděli ty sviňárny. A ještě se pak po každém vítězství radovali a chlubili jak trotlové.

Ten zápas 11:1 byl hnus, ale největší hnus byl di Stefáno. To byste se měli stydět a poslat do Barcelony okamžitě omluvnou nótu a líbat nám nohy, abychom vám ještě někdy odpostili.

Takovejch sviňáren v historii a FIFA je ještě vyhlásí týmem století. Je to vůbec možné

A ohánět se tím, že v Evropě to nebylo koupený je taky na nic, protože základ těch evropskejch úspěchů vidím už v podloubném získání Di Stefana.

Ve světle tohoto dokumentu už u mě vybledly všechny madridské úspěchy. Bejt váma, tak stáhnu ocas muzi nohy a jdu se někam zahrabat. Takto krutá pravda o Madridu ....No nic, teď dostanu zase hafo černých teček, ale je mi to u prdele. Yarda se zase předvedl. Omlouvat Madrid tím, že on za to, že ho Franco tlačil, nemohl. Já si totiž mislím, že kdyby vedení Madridu nechtělo být tlačeno Francem, tak by ani být tlačeno nemohlo. Ale jo, je to ten Real ale chudáček. Zase za nic nemůže, to ten hajzl Franco, že? A jste zase bílí jak lilie.

Zase jsem se utvrdil, že fandím správnému týmu, výbornému, kvalitnímu a hlavně čistému a rovnému. Všechny naše úspěchy jsme si museli vybojovat na hřišti a překonávat nejen tlaky fotbalové ale i zákulisní

Barca forever

Reagovat
HOST*yarda

Mili všichni Barceloňáci, pokud by velení Madridu nešlo Francovi na ruku, tak by je zavřel nebo vyhodil nebo obojí a přišli by tam jiní, kteří by to udělali. Prostě lidi už takoví jsou. Mě mrzí, že se to událo, ale co s tím mám dělat. Mám přestoupit k vám? Neříkejte mi, že Madrid stál jenom na Di Stéfanovi, co Puskás, Gento a další, ti byli taky zkorumpovaní? Já myslím, že můj příspěvek nevyzněl tak, že bych se Madridu zastával, jen jsem se snažil vysvětlit ty příčiny. Navíc jsem tu NĚKOLIKRÁT zdůrazňoval, že se mi praktiky KOLEM fotbalu a trávníku hnusí, ať už jde o Real, Barcu, Horní Dolní atd. Tak asi takhle obecně.

Pro Antimadristu: Pevně věřím, že tvoje reakce na můj příspěvek Barcelona, Španělsko... byl jen pokus o vtip, jinak bych musel vážně pochybovat o tvém duševním zdraví

Pro Jiřího FCB a Dr.Kyslíka: pokud si pamatuju, tak jsem byl sprostý výhradně co se té bomby týče, důvody jsem vysvětlil. Pokud by to byl nějaký nespokojený sázkař, tak ať ho zavřou na dvacet let na samotku, pokud vámi naznačený Pérez tak do barcelonského vězení na doživotí. Mimochodem, ten dokument točil kdo? Katalánci nebo Španělé??? Stihnul jsem jen asi deset minut vprostředku... Že se hráči chlubili po vyhraném zápase, no dobře, nevím zda to měli nařízené, nebo jestli byli, jak JFCB říká trotlové, možná od každého trochu. Že nešli pryč z Madridu, hm, na tom určitě něco je, ale pak by si zase zřejmě nekopli, tak nevím...A jestli mi budete argumentovat něčím jako je čest, tak ta se bohužel už moc nenosí...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tuším francouzký dokument, ale nevím to jist.

KAždopádně mě tedy velmi zaráží, když tyhle praktiky nepopíráš, proč si tehdy do antimadristy rýpal, když to kdysdi dávno tady vykládal. To bylo, jak má zas blbé kecy a nic víc a teĎ to ám nepoopíráš.

Reagovat
smazaný uživatel

Co tady pořád fňukáte,když se vám real nelíbí,tak si ho nevšímejte a nepište o něm a starejte se o ty vaše utlačované chudáčky....

Reagovat
smazaný uživatel

No to se právě staráme ty hlavo. Se staráme, abyste je třeba vy nezavřeli do vězení, voš. Proto se staráme o Real.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak jestli srovnáváš Madrid za Franca se současným,tak seš asi trochu mimo,ikdyž ten tvůj příspěvek je doufám jen ironie...

Reagovat
smazaný uživatel

Nezlob se na mě, ale praktiky se u vás od tý doby moc nezměnili. Pořád divný výsledky, pořád vám rozhodčí pomáhají, pořád nějaké zákulisní kauzy a čachry, takže proč to nesrovnávat, že?

Reagovat
HOST*yarda

A Franco to coby zombie řídí ze zákulisí, jsi zapomněl dodat...

Reagovat
HOST*yarda

A) teď jsi to mírně přehnal, nikdo vás do vězení zavírat nebude

B) zrovna vy dva můžete tak maximálně protestovat na internetu

Reagovat
smazaný uživatel

Docela mě štve že to nedávaj na galaxii

Reagovat
HOST*PUYOL

Každý kto videl ten dokument určite pochopil aká je Barca čistá a Real špinavý.Som nesmierne hrdý že fandím práve Barce a neviem si predstavit že by som fandil niekomu inému.Tých 11:1 bolo dost trapných a o Di Stefanovi nehovoriac.A dúfam,že to pozerali aj chlapci čo hovorili že Inter-AC,AC-AS Rím.......sú vačšie derby!!!

Reagovat
antimadrista

Ten dokument hovořil za vše. Když je Madrid schopný hrozit našim hráčům vězením, tak už je schopným říci, že na stadioně je bomba

Reagovat
HOST*yarda

Hm, opět jsi dokázal svou blbost, tím že mícháš hrušky s jabkama. Franco není Madrid, Madrid je hlavní město z mnoha důvodů, byl dřív hlavním městem, než Real vůbec vznikl. Franco byl zmrd, co neměl rád dnešní autonomní oblasti, tj.Katalánsko, Baskicko, Galicii, ano to snad uznají všichni. A s bombou na stadioně jsi to zase přehnal, nechtěj po mně zopakovat moje první vyjádření k tvému příspěvku v diskuzi Real-San Sebastian. Prostě si nepleť pojmy s dojmy...

Reagovat
antimadrista

Vy jste podváděli nejenom za Franca, ale po celou svou historii

Reagovat
smazaný uživatel

Yardo, já si myslím, že to s tou bombou je trochu nadnesené, ale jinak bych dal antimadristovi za pravdu. Myslíš, že není pravda, že pokud jste byli schopní vyhrožovat basou, tak byste nebyli schopní zavolat na staďák, že je tam bomba? Já osobně si myslím, že tam zavolal nějakej sázkař, kterej měl vsazenou jedničku a vám to nešlo, tak to zkusil. No a jak už je v historii běžná praxe, tak jste téhle "nestandartní situace" využili ve svůj prospěch. No nic, končím.

Barca forever (po včerejším dokumentu jsem ten nejhrdější fanda Barcy a nejzarytější odpůrce zkorumpovaného Madridu pod sluncem)

A ještě něco Yardo, neoháněj se tím, že jsem někde napsal o Spartě, že uplácela, já napsal, že tomu všechno nasvědčuje. Až mi někdo ukáže takovou snůšku dokumentů a důkazů o Spartě jako bylo v tom dokumentu o Madridu, tak u mě klesne a možná bych se ještě rozmyslel, jestli má cenu jí dál fandit. Jenže o Spartě žádné dokumenty nejsou, žádné důkazy neexistují, takže je to pro mě v rovině spekulací.

Barca forever

Reagovat
HOST*yarda

Ale s tou Spartou jsem napsal pouze, že se divím, že jí fandíš, když je taková jaká je a to že byla za komoušů protěžovaná mi nikdo, ani ty, nevymluví. Prostě si papaláši jeden klub oblíbí a druhý dusí. Tebe to možná mrzí za Spartu, mě to mrzí za Madrid ale oba s tím nemůžeme skoro nic dělat, leda kandidovat na prezidenta každého z klubů a to by šlo dost těžko, zejména v mém případě, protože Čecha by ve Španělsku asi nevolili.

Reagovat
smazaný uživatel

Nezobecňuj co zobecnit nejde. Já už jsem ti to tam psal. Rozdíl je v tom, že o Madridu je to jasné, tzn. jsou na to důkazy a dokonce už se o tom natočil i dokument. To, že je Madrid prohnilej až na kost je prostě dokázanej FAKT. Proto je mi z Madridu na blití. O Spartě se to jen šušká, ale důkazy nejsou. Až mi je někdo ukáže důkazy, až dokáže, že byla sparta za komunistů protěžovaná, tak se tím teprve budu zabývat. Do té doby jsou to jen a jen SPEKULACE

Tak asi takto. Ale máš pravdu v tom, že pokud by to byla pravda, tak bych se musel za spartu stydět.

A ještě v něčem je rozdíl a to kurevsky velkej. Zatímce ve Spartě tyto praktiky už skončily (nebo se hooodně utlumily), tak v Madridu to vesele frčí dál a všechny to nechává klidnými. To mi nejde do hlavy . Takže můžeš litovat jak chceš, ale pokud se v Madridu budou sviňárny dělat dál, do té doby je to pro mě mrtvej klub, totální odpad a totálni jím pohrdám.

Reagovat
HOST*yarda

O Spartě se sice šušká leccos, ale možná něco i naznačuje jeden její bývalý majitel v lochu, ne? Ó pardon, už je vlastně z něj. Za kradení v sámošce tam ale určitě nebyl...

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Ne byl tam za neproclení svého mercedesu na hranicích, což je činnost na hony vzdálená od sponzoringu Sparty, co říkáš?

Prvně si sežeň podrobnosti a pak rozumuj, hlavo

Reagovat
HOST*yarda

Nekázej mi tady o podrobnostech, když každej ví, že neproclil BMW Blbě se vymlouval, sice rekonstruoval stadión, ale bez platného povolení, Spartu zadlužil tak, že musela prodat Rosického (ten by sice šel stejně, ale i tak). Prostě prezident k pohledání, hlavo

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Máš recht, nebyl jsem si jistej. Ale to ukazuje na jinou věc. Ty víš, že seděl za celní podvod, ale udáváš jeho uvěznění jako důkaz korupce ve Spartě, což je divný a vede mě to k myšlence, žes to jenom zkusil, protože ti došly argumenty. Což je u tebe nakonec poměrně často

Reagovat
HOST*yarda

Ale prd argumenty nedocházejí, jen si myslím, že pokud neproclil fáro + je minimálně namočený v jiných věcech, tak má klidně sklony i k tomu mít prsty i v horších věcech.Toť vše.

Reagovat
antimadrista

Utkání se hraje ve vysokym tempu,alespoň z naší strany.Máme převahu a fůru šancí, hrajeme skvěle

Reagovat
HOST*yarda

Zatím 1:0 od Eto´a. Marquéz je prase a měl jít za ten šlapák ven!

Reagovat
HOST*dejvi_vcf

Marquéz mel jít ven naprostý souhlas Barca me nic moc neprekvapuje nedivil bych se kdyby to byla plichta...

Reagovat
HOST*dejvi_vcf

Skoda uz je to 3:0 to nevyrovnaj

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra chtěl sem alespoň remízku

Reagovat
antimadrista

Remízka bude...zitra - madrid-Mallorca

Reagovat
smazaný uživatel

Prase je jedině Figo, asi si pleteš hráče

Reagovat
HOST*yarda

Opět jeden nezaujatý a jedné myšlenky stokrát opakované se nedržící objektivní fanoušek který si myslí, že jeho miláčci jsou naprostá neviňátka. Marquéz už něco podobného předvedl na MS 2002 proti USA.

Reagovat
smazaný uživatel

Videěl ten Figův zabijácký zákrok na Puyola, jak jsem e o něm dohadovali? Tam bys viděl prase.

Reagovat
HOST*yarda

Opět elegantní změna tématu na obehranou písničku. Ale souhlasit s vlastním prohřeškem, to ne...

Reagovat
HOST*yarda

...on ostatně Márquez dělá totéž, tak čemu se divím...

Reagovat
smazaný uživatel

No žádnýá změna tématu. Ty jsi nevlídně reagoval na "Figo je prase" tak jsme ti chtěl ukázat, že Figo je doopravdy prase. Marquez hraje většinou čistě, snad jeden zákrok se stane, kdo ho neudělal Ale moc dalších takových zákroků není.

Reagovat
HOST*yarda

Vždyť tomu chudákovi (Cobi Jones) na MS málem prošlápnul nohu se zjevným úmyslem A kdo se ptal na to jestli, je Figo prase? Snad ne já? Ale jak říkám, než byste něco přiznali, to radši strčite hlavu do zadku, co?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsme opět po kratší přestávce předvedli dokonalý výkon. Hráli jsme skvěle, tlačil isopupeře, ten měl minimm šancí. TeĎ se snad opět rozjedem s Maxim a umlčíme kritiky

Reagovat
smazaný uživatel

Santander je 17. 3:0 nic moc

Reagovat
antimadrista

Vy byste to nezvádli

Reagovat
smazaný uživatel

To si jen myslíš

Reagovat
antimadrista

No..to si myslim

Reagovat
smazaný uživatel

My jsme na santanderu vyhráli,tak co to tady plácáš za kraviny...

Reagovat
smazaný uživatel

KDo tay plácá kraviny prosímtě??? jedibně g-unit, tak se vzpamatuj.

Reagovat
smazaný uživatel

10 bodu náskok, to je spíš víc než moc

Reagovat
antimadrista

Hmm madrid bude pod tlakem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
antimadrista

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně gól Ronnieho byl nádhernej, měli sme šancí na 2 zápasy

Reagovat
HOST*PUYOL

Mallorca je 19 a uvidíme či vy zajtra vyhráte aspon o gól!!!

Reagovat
HOST*PUYOL

Neviete náhodou ako sa zranil a aké vážne zranenie je??

Reagovat
HOST*

to nic nebylo,příště bude hrát(snad)

Reagovat
HOST*

RRRRRRRRRRREEEEEEEAAAAAAAALLLLLLLLL.................

Reagovat
HOST*Brl

No, o Barce a Reale toho bolo popísané až až. Ale, že existovala korupcia je jasné. Fanúšikovia Realu, ani iných klubov nemusia meniť príslušnosť, to je predsa srdcová záležitosť. Len nech nám potom nevyhadzujú na oči, koľkokrát vyhrali titul oni, akí sú úžasní, a podobne. K charakteru hráčov: Raz som sa už vyjadril k titulom majstrov sveta Anglicka 66 a Talianska 34. Teraz by som rád pripomenul prvý západonemecký titul majstrov sveta z 54. Finále NSR - Maďarsko. Všetci vedeli, že Maďari sú najlepší na svete. V zápasoch predtým nedali súperom najmenšiu šancu. No zrazu prehrali, ale tak, že všetci vedeli, že zápas bol predaný samotnými hráčmi. Takmer celý tím sa nevrátil domov, lebo by ich pozatvárali. Medzi týmito "výnimočnými hráčmi bol aj Ferenc Puskás. Nech mi nikto nehovorí, že on bol charakter. Možno mu Maďari odpustili, ale že pár chlapíkov, ktorí sú jasne najlepší predá titul majstra sveta je obyčajný podraz na futbal. K protekcii a nátlaku - to aj ten spomenutý titul majstrov sveta Talianov bol zaslúžený, keď Mussollini očividne ovplyvnil rozhodcov proti Československu čo? Takéto kúpené tituly u mňa nič neznamenajú, a nech sa mi nikto na nich neodvoláva.

Na druhej strane nemá zmysel obviňovať Real z takých istých praktík teraz. Nie sú dokázané. Tiež sa mi nepáči, keď ich rozhodcovia potlačia nejakým percentom navyše, ale tak to už býva. Sú tam technickí hráči, na ktorých by nemali dovoliť fauly a tí to potom využijú aj pri jedenástkach. Sú to možno filmári a rozhodcovia sú slepí, ale nehovorme hneď o úplatkoch a podobne. To by som si skôr zobral na mušku posledné výkony rozhodcov v Taliansku v zápasoch Juventusu. Samozrejme podplácať sa dá aj dnes, ale odhalenie ako v prípade Olympicu sa nedá čakať každý deň. A im zase výhru v LM nikto nevzal. Ani ja nemám nič proti víťazstvám Realu v PEM, ale znovu opakujem, nech na mňa nejdú s takými štatistikami, keď tam Real možno ani nemal byť na základe ligových výsledkov.

A Ronaldinha nepredáme!!!

Naopak, dokúpime k Samymmu Robinha a Abramovič pôjde chren strúhať. Alebo apoň vytiahneme poriadne cenu hore, nech sa zadrhne. Lebo keď vyhráme ligu doma alebo LM prachy budú. Ibaže by nie.

Reagovat
HOST*yarda

Hm, tak konečně nějaké střízlivé a emotivně nezabarvené hodnocení od opozice...

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Střízlivé je a je v něm vše, co říkáme my. A emotivní není proto, že Brl sem chodí krátce, takže se ještě nenaštval čtením vaších výmluv a omluv madridskejch podrazů. Ono omrzí pořád číst vaše výmluvy neomluvitelných sviňáren, na které tady den co den, týden co týden, měsíc co měsíc upozorňujeme. Musím vám ale říct, že máte pořádně tlustou hroší kůži, když vám to nevadí

Reagovat
HOST*Brl

Až také hrozné to nie je. A klobúk dolu pred yardom za hájenie farieb Realu, keď to ostatní vzdávajú. Inak mám pocit, že často na neho hráme presilovku. Na pomoc mu príde tak g-unit so smilikmi a občas exmafie. Chýba mi dosť Roberto Carlos. Niekde sa zdekoval, asi je teraz bez siete niekde u nás na Slovensku. Bola s ním dosť dobrá debata. A nemajte obavu chlapci. Na svinstvá sa príde a futbal sa bude hrať vždy, a ľudia ocenia kvalitu.

Len keď som pozeral debatu po zápase Chelsea - Arsenal bol som dosť znechutený. Prečo webmaster neblokol toho blba, čo tam urážal Kyslíka a všetkých normálnych ľudí?

Čo je moc, to je moc. G-unit nech si svojich smilikov dáva koľko chce, jeho príspevky väčšinov za moc nestoja. Len prihrieva polievočku ostatným. Ale možno ho toto vyprovokuje k nejakej "vysmiatej" reakcii.

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodem, tímto zápasem jsme završili rok bez prohry na Nou Campu.

Reagovat
antimadrista

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele