38. kolo
28.05.2005 22:00 CET
1 : 3
(1:1)

Vzájemné zápasy

16.01.2005
Real Madrid
3:1
Real Zaragoza
Primera División
 19. kolo
17.03.2004
Real Madrid
2:3e
Real Zaragoza
Copa del Rey
F
13.03.2004
Real Madrid
1:1
Real Zaragoza
Primera División
 28. kolo
28.10.2003
Real Zaragoza
0:0
Real Madrid
Primera División
 9. kolo
24.03.2002
Real Madrid
3:1
Real Zaragoza
Primera División
 
11.11.2001
Real Zaragoza
2:1
Real Madrid
Primera División
 
16.01.2005
Real Madrid
3:1
Real Zaragoza
 19. kolo
13.03.2004
Real Madrid
1:1
Real Zaragoza
 28. kolo
28.10.2003
Real Zaragoza
0:0
Real Madrid
 9. kolo
24.03.2002
Real Madrid
3:1
Real Zaragoza
 
11.11.2001
Real Zaragoza
2:1
Real Madrid
 
22.04.2001
Real Zaragoza
2:3
Real Madrid
 

Real Zaragoza - poslední zápasy

21.05.2005
Real Betis
3:2
Real Zaragoza
Primera División
 37. kolo
15.05.2005
Real Zaragoza
2:2
La Coruña
Primera División
 36. kolo
07.05.2005
Bilbao
2:0
Real Zaragoza
Primera División
 35. kolo
01.05.2005
Real Zaragoza
5:1
CA Osasuna
Primera División
 34. kolo
24.04.2005
Espanyol
3:1
Real Zaragoza
Primera División
 33. kolo
17.04.2005
Real Zaragoza
4:1
CD Numancia
Primera División
 32. kolo
21.05.2005
Real Betis
3:2
Real Zaragoza
 37. kolo
15.05.2005
Real Zaragoza
2:2
La Coruña
 36. kolo
07.05.2005
Athletic Bilbao
2:0
Real Zaragoza
 35. kolo
01.05.2005
Real Zaragoza
5:1
CA Osasuna
 34. kolo
24.04.2005
Espanyol Barcelona
3:1
Real Zaragoza
 33. kolo
17.04.2005
Real Zaragoza
4:1
CD Numancia
 32. kolo

Real Madrid - poslední zápasy

21.05.2005
Real Madrid
0:0
Atl. Madrid
Primera División
 37. kolo
14.05.2005
Sevilla FC
2:2
Real Madrid
Primera División
 36. kolo
07.05.2005
Real Madrid
5:0
Santander
Primera División
 35. kolo
30.04.2005
Real Sociedad
0:2
Real Madrid
Primera División
 34. kolo
23.04.2005
Real Madrid
2:1
Villarreal CF
Primera División
 33. kolo
17.04.2005
Levante UD
0:2
Real Madrid
Primera División
 32. kolo
21.05.2005
Real Madrid
0:0
Atlético Madrid
 37. kolo
14.05.2005
Sevilla FC
2:2
Real Madrid
 36. kolo
07.05.2005
Real Madrid
5:0
Racing Santander
 35. kolo
30.04.2005
Real Sociedad
0:2
Real Madrid
 34. kolo
23.04.2005
Real Madrid
2:1
Villarreal CF
 33. kolo
17.04.2005
Levante UD
0:2
Real Madrid
 32. kolo

Primera División - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
38
25
9
4
73 : 29
84
2
Real Madrid
37
24
5
8
68 : 31
77
3
Villarreal CF
37
17
11
9
65 : 36
62
4
Real Betis
37
16
13
8
61 : 49
61
5
Sevilla FC
37
17
9
11
44 : 39
60
6
Espanyol Barcelona
37
16
10
11
52 : 46
58
7
Valencia CF
37
13
16
8
53 : 39
55
8
Athletic Bilbao
37
14
9
14
59 : 52
51
9
Real Zaragoza
37
14
8
15
51 : 54
50
10
Deportivo La Coruña
37
12
14
11
45 : 49
50
11
Atlético Madrid
37
13
10
14
38 : 32
49
12
Málaga CF
37
14
6
17
38 : 48
48
13
Real Sociedad
38
13
8
17
47 : 56
47
14
Getafe CF
37
12
10
15
36 : 44
46
15
CA Osasuna
37
12
10
15
46 : 64
46
16
Racing Santander
37
11
8
18
40 : 58
41
17
RCD Mallorca
37
10
8
19
41 : 62
38
18
Levante UD
37
9
10
18
38 : 54
37
19
Albacete Balompié
37
6
10
21
33 : 55
28
20
CD Numancia
37
6
10
21
29 : 60
28
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Real Madrid
19
15
1
3
43 : 12
46
2
FC Barcelona
19
14
4
1
40 : 12
46
3
Villarreal CF
18
13
4
1
37 : 9
43
4
Real Betis
19
12
5
2
36 : 22
41
5
Atlético Madrid
18
11
5
2
26 : 11
38
6
Espanyol Barcelona
18
11
5
2
32 : 18
38
7
Athletic Bilbao
19
11
4
4
39 : 24
37
8
Getafe CF
19
11
4
4
23 : 12
37
9
Real Zaragoza
18
11
3
4
34 : 22
36
10
Valencia CF
18
10
5
3
30 : 17
35
11
Sevilla FC
18
10
5
3
25 : 17
35
12
CA Osasuna
19
9
6
4
28 : 24
33
13
Real Sociedad
19
9
4
6
21 : 24
31
14
Málaga CF
19
8
4
7
19 : 24
28
15
Racing Santander
18
7
6
5
24 : 23
27
16
Deportivo La Coruña
19
6
7
6
25 : 29
25
17
Levante UD
19
6
6
7
19 : 20
24
18
RCD Mallorca
18
6
4
8
27 : 30
22
19
CD Numancia
18
4
8
6
18 : 22
20
20
Albacete Balompié
19
4
7
8
17 : 22
19
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
19
11
5
3
33 : 17
38
2
Real Madrid
18
9
4
5
25 : 19
31
3
Deportivo La Coruña
18
6
7
5
20 : 20
25
4
Sevilla FC
19
7
4
8
19 : 22
25
5
Valencia CF
19
3
11
5
23 : 22
20
6
Real Betis
18
4
8
6
25 : 27
20
7
Málaga CF
18
6
2
10
19 : 24
20
8
Espanyol Barcelona
19
5
5
9
20 : 28
20
9
Villarreal CF
19
4
7
8
28 : 27
19
10
Real Sociedad
19
4
4
11
26 : 32
16
11
RCD Mallorca
19
4
4
11
14 : 32
16
12
Athletic Bilbao
18
3
5
10
20 : 28
14
13
Real Zaragoza
19
3
5
11
17 : 32
14
14
Racing Santander
19
4
2
13
16 : 35
14
15
Levante UD
18
3
4
11
19 : 34
13
16
CA Osasuna
18
3
4
11
18 : 40
13
17
Atlético Madrid
19
2
5
12
12 : 21
11
18
Albacete Balompié
18
2
3
13
16 : 33
9
19
Getafe CF
18
1
6
11
13 : 32
9
20
CD Numancia
19
2
2
15
11 : 38
8

Komentáře (166)

Přidat komentář
smazaný uživatel

2:0

Reagovat
antimadrista

3:1

Reagovat
HOST*PUYOL

2:1.

Zaziarli hvezda menom David Villa.

Reagovat
smazaný uživatel

Zažiarliť môže ,to mu odpustíme.Na záver sezóny sa patrí vyhrať-0:3.

Reagovat
smazaný uživatel

Práve som sa dočítal,že prezident Lyonu potvrdil záujem o Figa!A okrem neho by ho vraj chcel aj ManU a Inter Milano.Pravda je ,že teraz budú rokovať s Perezom o novej zmluve,takže možno ostane aj u nás.Tak to sa nechám prekvapiť.

Reagovat
smazaný uživatel

To som aj ja pocul,ze rokuju o predlzeni zmluvy,ale je to sprostost-neverim tomu.Bol by som najradsej keby to bol Manchester-mohli by sa vymenit s C.Ronaldom

Reagovat
HOST*

BARCELONA je lepsi nez real .Staci se jen kouknout na kvalitu hracu ETOO,DECO¨,

Reagovat
smazaný uživatel

Lepšia o 6 bodov-nič viac a nič menej.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak tohle je dobrý nesmysl, počítat to podle počtu bodů je totální hovadina, kterou řekne tak někdo, kdo sleduje fotbal maximálně na nově ve sportovních novinách ( nebo na joj ) .

Reagovat
HOST*yarda

Skoro stejný nesmysl, jako počítat kvalitu gólmana podle obdržených gólů a přitom hodnotit níže druhého, který jich dostal ještě míň (Valdés x Čech)

Reagovat
smazaný uživatel

No je to možná nesmysl, ale ta cena je tak udělována a jelikož jiná cena neexistuje, tak je to celkem jasné.

A Čech je jaksi jiná soutěž, nepřijde mi vhdoné to takhle srovnávat na příč Evropou.

Reagovat
smazaný uživatel

A já zase vím, že nejlepším gólmanem české ligy je jistý Mára Čech z Liberce, protože po sparťanské ostudě v Jablonci má Liberec nejméně obdržených branek ze všech! Valdés má Zamoru a Mára nedostane ani polárkový dort Tomu říkám skandál.

Reagovat
Xavi

on tam nechytal ale celou sezónu v základu né?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, nechytal. To byl jenom fór

Reagovat
Xavi

a u nás se myslím uděluje cena Františka Pláničky

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi teda povedz,v čom je ten obrovský rozdiel.Zhrňme to:

1.body- rozdiel je 6

2.účinkovanie v europohároch-úplne rovnaké

3.kvalita kádra-zhruba podobná

4.kvalita hry-keď sa Real vymanil z krátkej krízy,hral rovnako dobrý futbal

Takže jedna rada-nesnaž sa tu navodzovať dojem nejakej famóznej Barcy a ostatní nehrajú nič a mimochodom by som bol zvedavý,koľko krát si Barcu videl hrať ty.

P.S. Samozrejme netvrdím,že Barca nehrá pekný futbal,to je v poriadku.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle si strč někam, ale každopádně říct, že Real byl letos horší jen o 6 bodů, je trochu...trapné.

Reagovat
smazaný uživatel

To je len tvoj názor zaslepeného barcelonistu a ten si môžeš tiež niekam strčiť a keď chceš aj dvakrát A mimochodom neviem ,koľko máš asi rokov,ale skúseností máš pramálo.

Reagovat
smazaný uživatel

No to se dalo čekat, nemáš co říct, tak se schyluješ k trapný narážkám na...věk? Ach jo ach jo. I sám velký yarda řekl, že je to stejná blbost, jak když já srovnávám brankáře podle počtu golu...

Reagovat
smazaný uživatel

Dobre si to nepochopil.Ja hovorím len jedno-ty tvrdíš,že zrovnávať len podľa bodov je blbosť a ja hovorím,že čiastočne máš pravdu,ale zrovnávať len podľa estetiky hry-ako to robíš ty- je takisto blbosť.A to je o tých skúsenostiach.Futbal je jednoduchá a zároveň zložitá hra.Dám ti príklad:Barca a Chelsea.Podľa estetiky hry má Barca jasne navrch,ale dokážeš s kľudným svedomím povedať,že je to lepšie mužstvo ako tá Chelsea?A o tom to je.

P.S. : 1.ten vek tam bol len v súvislosti so skúsenosťami-nič viac,inak by bola pravda,čo hovoríš

2.Yarda si môže písať čo chce ako každý z nás-tú poznámku nechápem,patent na rozum tu nemá asi nikto.

Reagovat
smazaný uživatel

A kde píšu ( úplně kdekoli ) , že hodnotím hru podle esetiky hry? typický Slovák, opět si domýšlí věci, které nikdo nikdy neřekl.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak som to pochopil,tak mi povedz podľa čoho posudzuješ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ako si mohol na tento prispevok vobec reagovat?

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě tak debilně

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Milujem take prispevky

Reagovat
HOST*yarda

Tak ze 169 jsme trochu snížili První na řadě Robinho, za ním Cristiano Ronaldo , Sergio Ramos a dále Gerrard , Essien , Miguel , Pablo García , Seitaridis , Emerson a Joaquín

Reagovat
smazaný uživatel

Slišeli jste to s tim Ibrahimovičem Real nabízí 70 mil. eur

Reagovat
smazaný uživatel

ja by som za neho nedal ani polovicu je to arogantny kreten podla mna by mal hrac okrem futbalu ovladat aj kusok slusneho spravania mne sa nepaci navyse to bol drb ktory si vymyslel jeho agent ale pre mna za mna ho kupte aj za 100mega a na posily vam ostane 20... to berte radsej mintala

Reagovat
HOST*yarda

Ibrahimoviče NE! Radši přidat třicet a koupit však vy víte koho

Reagovat
smazaný uživatel

hned to aj odvolali...

Reagovat
smazaný uživatel

tak vidím ,že "můj" smajlík se ti celkem zamlouvá

Jinak to vypadá, že jste se vzhledem k zájmu o ROandla vykašlali na Joaquina, a jelikož Manu jen tak Ronalda nepustí, tak yb se nakrásně mohlo stát ,že nebudete mít nic. Něco jako loni s Vieirou.

Gerrarda podle mě nezískáte. Pabla agrciu získáme my, abychom ho molhi vyměnit do LA Coruni za Luqueho.

Ramose musí mít Barca!!!

Seitaridise si klidně vemte, stejěn tak jako 25-ti milionového emersona. Essien, to máte celkem velkou šanci získat.

Reagovat
HOST*yarda

Emerson za 25 není, Essien je rozhodně ze tří nabídek na podobný post nejlepší, od Ramose dejte své umaštěné pracky pryč, CULOS, však máte Puyola, ne? No a s tím Joaquínem vs. Ronaldem to může být klidně i pravda

Reagovat
HOST*yarda

A jinak přející vrchní CULO jako vždy

Reagovat
smazaný uživatel

Emersona nabízí Juve za 25 milionů, vy nabízíte asi 14...

Reagovat
HOST*yarda

S veškerou úctou ani za víc nestojí Sáhněme radši po Essienovi nebo, po Gerrardovi či Rosickém...

Reagovat
HOST*yarda

"tvůj" smajlík naznačuje vhodně můj postoj k jednotlivým hráčům, toť vše

Reagovat
smazaný uživatel

TAKŽE ......

1)ROBINHO

2)RAMOS

3)GERRARD nebo JOAQUÍN

Hlavně začít co nejdřív, o Vieiru jsme se snažili až od srpna, 25. nás Wenger definitivně poslal někam a pak jsme už nestihli nikoho dalšího. A kvůli tomu možná nezískali titul, Gravesen přišel pozdě A taky si musíme ujasnit, které posty potřebují nejvíce posílit. To znamená dát sbohem (krom Césara a Celadese) Figovi a Míchelovi, popř. i nějakému útočníkovi. Těch hráčů, o které stojíme, je na můj vkus docela dost. Na každý post by měla být jen jedna možnost, tím myslím hlavně útočníky. Nemůžeme chtít pět různých typů, stačí nám jeden - hlavičkář. Nepočítám Robinha, ten asi bude hrát trochu staženě, pokud tedy přijde. Do středy zálohy zase nepotřebujeme Emersona, když máme Gravesena. Gerrard je univerzálnější, týmovější a hlavně perpektivnější. Ronaldo vs. Joaquín - tady určitě brát Španěla, víc ho známe a připadá mi prostě lepší. Pabla Garcíu určitě ne, Seitaridis ano, pokud nevyjde Ramos

Reagovat
HOST*yarda

Vzhledem k tomu, jak se ometáme kolem pravého krajního obránce, může jít klidně Salgado pryč Jinak se vším ostatním souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Příští rok bdue vlemi zajímavý, protože se rozhodne, kdo získá pohár pro vítěze ligy natrvalo...teda pokud vyhraje Real nebo Barca.

Co jsem se dočetl, tak cena zůstává na stálo poté, co jeden tým získá pět titulů ( ale pokud má někdo čtyři a někdo jiný získá pátý, takse automaticky jakože ty tituly smazávají a ten klub, co měl čtyři, musí znova získat pět titulů ) . No a napsoledy to bylo roku 1993, dky jsme tu cenu získlai taky my. Takže máem šanci na dva poháry po sobě. Ale 4 tituly má od roku 1993 taky Real, takže to bude clekem nervák.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě to byl nervák pochopit to

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*yarda

Hlavně je nejdůležitější, aby Barca získala po sobě pět titulů v LM, protože, pokud nebude mít žádný, smaže se jí všechny tituly co získala od roku 1909, a následkem, toho jí bude zastavena severní tribuna Nou Campu, a pokud tu nevykoupí čtyři roky po sobě, bude muset prodat do Opavy Eto´a a Chelsea dát zadarmo Ronaldinha. Pokud ovšem Real koupí v létě Adriana, tak se Barce přičte jeden titul navíc, z čehož vyplývá, že stačí když dá za poloviční cenu do Fiorentiny Valdése plus náklady na žvýkovné (3 miliony euro ročně)

Reagovat
HOST*yarda

To bude nervák!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jako já se tady snažím hodit nějakou zajímavost a akorát mě z to zbuzerujete.

Reagovat
Mr.Jindros

Reagovat
Mr.Jindros

Já vám budu fandit kyslíku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Seitaridis už je dynamu, nejlepší hráč eura v rusku, to je teda síla a Maniche tam jde taky

Reagovat
HOST*yarda

Holt ruský prachy zmůžou všechno

Reagovat
smazaný uživatel

Nebyl nejlepší hráč EURA Zagorakis???

Reagovat
smazaný uživatel

On pisal najlepsi hrac Eura v Rusku...

Reagovat
HOST*yarda

Hm, ale to jsi špatně pochopil, leda by sis dělal prdel

Reagovat
smazaný uživatel

nevadiii

Reagovat
smazaný uživatel

pro mě ne

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa budeme ďalej kupovať len tzv.superhviezdy,takže načo tie ilúzie spomenuté vyššie.Reálne podľa mňa z toho,čo je vyššie vypadá iba záujem o Robinha,Ibrahimoviča a možno C.Ronalda.Španielov podľa mňa budeme tlačiť skoro výhradne svojich odchovancov alebo bývalých odchovancov.

Reagovat
HOST*yarda

S těmi Španěli je to blbost, sice si naše Béčko vede dobře, ale s vlastních zdrojů to neutáhneme než vejde v platnost nařízení UEFA o počtu domácích hráčů v jednom mužstvu Takže vyražme za nákupy do Sevilly, možnosti máme rovnou dvě

Reagovat
smazaný uživatel

C. Ronaldo by nebyl špatnej, hlavně ne Ibrahimoviče, vůbec mi ten hráč nesedí, už tím typicky švédským jménem...

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda ale je ,že síce je kontroverzný,je proste skvelý.A myslím,že s jeho maniermi by si už Luxemburgo poradil-keď dokázal skrotiť aj Romaria.Ibrahimovičovi by to možno aj pomohlo

Reagovat
HOST*PUYOL

Kamosko v Seville su hned 5-ti

Baptista

Navas

Ramos

Joaquin

Juanito

Reagovat
HOST*yarda

To máš nepochybně pravdu, ale my máme zájem o třetího a čtvrtého Jesús Navas by mohl přijít, až se vyhraje...

Reagovat
smazaný uživatel

S tými Španielmi nám do budúcna pomôže práve naše nové tréningové centrum.Budeme mať absolútne najlepšie podmienky na vývoj hráčov a talentov a na to dokážeme určite nalákať veľa hráčov už v mladom žiackom alebo dorasteneckom veku.Do budúcna je to geniálny ťah.Navyše komerčné využitie je snáď každému jasné.

Proslém je ten,že v tomto prechodnom období,pokým to bude na stopercent fumgovať,to musíme nejako ťahať ináč.Nižšie uvádzam svoju predstavu zostavy a tam mám Španielov: Casillas,Borja,Míchel Salgado,Mejía,Pavón,Bravo,Guti,Raúl,Joaquín,Portillo plus nejaký odchovanec a nejaká posila-dve zvonku-mohlo by to stačiť.

Reagovat
HOST*yarda

No ty píčo, ta sestava teda je tak na druhou českou ligu

Reagovat
smazaný uživatel

Len sa neboj,v budúcej sezóne to pobijeme rad radom-aspoň dúfam Dva roky bez titulov stačilo,vrátime sa kam patríme.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Takže napodobím kolegy z přístavu a zasním se o naší podzimní jedenáctce:

CASILLAS

RAMOS HELGUERA WOODGATE CARLOS

JOAQUÍN GERRARD GRAVESEN ZIDANE

RONALDO ROBINHO

Lavička: D.López, Bravo, Pavón, Samuel, ?Beckham?, Borja, Solari, Raúl, ?Owen?, Portillo.

Reagovat
smazaný uživatel

A samozřejmě José Gutierrez Hernandez

Reagovat
smazaný uživatel

kolegy z přístavu

Reagovat
smazaný uživatel

A čo takto:

Casillas-Míchel Salgado,Samuel / Pavón/,Woodgate,Carlos-Cr.Ronaldo,Gravesen/ Helguera/,Zidane-Raúl-Ronaldo,Ibrahimovič.Tr.Luxemburgo.

Lavička,príp.duplicitné posty,lebo momentálne je snaha mať na dôležité posty dvoch rovnocenných hráčov:nejaký brankár ,Bravo,Pavon,Mejía,Beckham,Guti,Solari,Joaquín,Owen,Robinho,Portillo.

To znamená dve jedenástky veľmi kvalitných hráčov,z ktorých možno nakombinovať vždy super zostavu podľa zranení ,súpera a pod.

A potom si Katalánci môžu ten svoj supertím niekam schovať

Luxemburgo by mal veľký výber a vždy by si vybral to čo na konkrétny zápas vyhovuje a zároveň by mohol aj šetriť hráčov,hlavne starších.Veď prachy na to máme,nie?

Reagovat
smazaný uživatel

hmmm, trošku naivní, myslet si, že koupíte jak Ronalda, tak Joaquina, když je to úplně stejný post

No pa že prý dva jedenáctky velmi kvalitních hráčů...tos jako myslel i Brava, Mejíu, Portilla či Pavona?

Reagovat
Xavi

Ronaldo může hrát i nalevo..., ale stejně je to naivní

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme,pozrite sa radšej,čo máte v obrane vy.Potrebujú len častejšie hrať tí naši,na Pavonovi je to už vidieť.

Reagovat
smazaný uživatel

No a jak to vlastně s tím druhým brankářem vypadá? Diego López nebo koupíme nějakého zkušeného z La Ligy? Nebo se poohlédneme ve Francii jako Barca, mladí Francouzi jsou moc dobří.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si myslím,že keď ostane Iker,tak radšej nejaký mladý Španiel.Lebo neviem ,akú má Perez ťažkú peňaženku,ale keby sme chceli také posily ako trebárs spomínam dole,museli by sme aj niekoho predať Toť otázka...

Reagovat
HOST*Barca

Ohledně těch posil i snít je krásné.

Reagovat
smazaný uživatel

Však tak som to aj myslel-no ale posily tam mám len štyri: Cr.Ronaldo,Robinho,Ibrahimovič a Joaquín.A tí sa spomínajú dosť často,tak prečo nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Len kto to zaplatí...

Reagovat
smazaný uživatel

Máš snad pocit, že máme dokonalou defenzivu?

Reagovat
smazaný uživatel

Ani nie,jeden krajný bek by sa nám hodil,to je pravda.

Reagovat
HOST*yarda

Dva... "Má" jména jsou dostatečně známa: Del Horno nalevo a Sergio Ramos napravo. Nicméně první půjde nejspíš do Chelsea a u druhého se cukají s cenou. Takže se může stát že ho ten ropný ........ zkrká zase pro sebe

Reagovat
smazaný uživatel

Keby prišiel Ramos napravo ako hovoríš,koho by si uprednostňoval-Míchela alebo Ramosa?Alebo rátaš,že Salgado odíde,lebo lavička nie je pre neho a posunúť do zálohy-tak to asi ťažko.Radšej nech príde ten druhý.

Reagovat
HOST*yarda

Salgado není už nejmladší a prostě si musíme hledat náhradu. Navíc Ramos může hrát (a dobře) i na stoperu. Bude to ale pěkná tahanice o všechny naše potenciální posily, protože jak chce něco Madrid, chce to i pět dalších šulinů A Samuel možná půjde zpátky do Itálie

Reagovat
HOST*PeterZba

neviem ale ja som spokojny s touto sezonou

Reagovat
smazaný uživatel

1:3 To jsem fakt nečekal. 1. poločas od nás nebyl nic moc, ale ve druhym jsme hráli fakt dobře, podle mě hrál asi nejlíp Carlos. Dva goly nám daroval jejich golman fakt chytal hovno, ale s náší hrou jsem spokojen, Galaxie udělala dobře, že dala právě tenhle zápas. Příští sezonu vyhrajem my tešte se

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jak jsem řikal, když Real nevyhraje ligu já odsaď odejdu. Vim, že ti odělá radost Kyslíku, z týhle stránky odejdu, ale Realu budu fandit pořád, já jsem věrnej fanda, někteří z vás si mysleli, že když odejdu z týhle stránky tak i přestanu fandit Realu, s čímž jste mě docela štvali. Vůbec jste to nepochopili, Realu fandim pořád a fandit mu budu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak sa maj...

Reagovat
HOST*cracker

Tak si dejte pozor na Arsenal. Robinho řekl, že s ním jednají a on by rád hrál s Henrym.

Reagovat
HOST*yarda

Hm, a až půjde Henry do Barcy, tak Robinho půjde s ním, chceš říct?

Reagovat
HOST*cracker

Henry do Barcy? To je dost malá pravděpodobnost.

Reagovat
smazaný uživatel

Dávam do placu dva zoznamy hráčov:

1./ tí,ktorí možno odídu / : Celadés,Solari,Mejía,Figo,Portillo?,Juanfra

2. / z týchto by som si želal vybrať posily / : jeden krajný bek-Španiel,Ronaldo Cr.,Joaquín,Robinho,Ibrahimovič,Mintál,Mascherano,Riquelme.

Uvidíme,ale aspoň dvaja z tohto zoznamu by bodli

Reagovat
smazaný uživatel

No a samozrejme Frankie Lampard,ale to je škoda písať,lebo toho nám nikdy nedajú

Reagovat
smazaný uživatel

No Mintála snad ne...To by byly pro Real vyhozený peníze oknem, protože by si stejně ani nekop...

Reagovat
smazaný uživatel

No,musím byť trošku vlastenec. Mintál ma napadol ,lebo jednak vyhral kráľa strelcov bundesligy v priemernom klube a svojho času sa tiež všetci čudovali,keď Real kúpil Dubovského ,a to dokonca zo Slovana Bratislava.

Keď sa tak pozerám,zabudol som tam napísať Torresa a Drogbu.Ale útok máme dobrý,takže nevadí.

Reagovat
smazaný uživatel

presne...

Reagovat
smazaný uživatel

Nie som si teraz istý,ale myslím,že ty fandíš Liverpoolu.Ak je to tak ,tak budete mať Mintála možno u vás,lebo Benitez ho chce.

Reagovat
HOST*peti

zevraj mintal do realu madrid jedine tak sofera casillasovi

Reagovat
smazaný uživatel

Mintál!!!

Reagovat
HOST*yarda

Ad 1) Celades jde určitě, Figo asi taky, Solariho ani Juanfrana ne!, Portilla a Mejíu na hostování

Ad 2) krajní španělský bek je jasně S.Ramos, C.Ronaldo a Joaquín, buď jednoho nebo druhého, rozhodně ne oba a spíš toho druhého, hrajeme přece LM taky, ne?, Robinho určitě, Ibrahimovič a Mintál určitě ne, Riquelme má namířeno do Atlética. Mascherana jsme měli koupit už dávno jako alternativu ke Gravesenovi, teď ho má asi ve svých ropou umaštěných prackách Abramovič, stejně jako Del Horna

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodom zaujímavé je,že práve CSKA / Abramovič / sa o Mintála dosť zaujíma.Žeby si ho chcel otestovať pre prípadný ďalší prestup?-či na to má?

Reagovat
antimadrista

Do háje s Realem, vsadil sem si na neprohru Zaragozy a on jak naschvál vyhraje

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
antimadrista

Reagovat
smazaný uživatel

Včera som si prečítal rebríček najbohatších klubov sveta-dobre sa mi to čítalo a je to aj trošku odpoveď na ataky na Pereza.Takže v mld. USD:

1.ManU 1,4

2.Real 0,9

.

.

.

9.Barcelona 0,3.Pred Barcou je i Newcastle United-tak to som nevedel,ma to prekvapilo.

...Cifry som zaokrúhlil...

Neviem či do tohto "klubu" nebude za chvíľu patriť aj brazílsky Corinthians,lebo top10 zatiaľ tvoria európania.Vraj za Corinthians je Abramovič,ale nikto nemal odvahu to oficiálne potvrdiť.

Reagovat
HOST*yarda

Corinthians jsou dost podezřelí, skoupili Mascherana i Téveze a ani to s nima nehlo...

Reagovat
smazaný uživatel

tak Barca není nijak extra bohatý klub, i díky tomu jsou ty její výsledky tak skvělé.

Reagovat
HOST*yarda

1) Figo dostal od Péreze volné pole působnosti a může jít kam chce

2) ALE: Inter by MOŽNÁ vyměnil Adriana za Figa, Samuela a Solariho...

3) Madrid se začal více zajímat o Pabla Garcíu z Osasuny. Protěžují ho zejména Butragueňo a Sacchi.

Reagovat
smazaný uživatel

Ad 1/ toto je pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som si ani poriadne neuvedomil,ze toto mohol byt a vlastne s najvatsou pravdepodobnostou bol Figov posledny zapas v Reale Ved ja si ani neviem predstavit Real bez Figa Bude mi smutno Na koho budu hadzat barceloncania prasacie hlavy? Bez Figa to nebude ono Najradsej by som bol aby isiel do Manchestru...Tak Figo nastal ten cas ked sa musim rozlucit... Dakujem ti za kazdy zapas v Reale... Bude mi smutno... Dufam,ze uz budes mat aj konecne syna,ked uz mas 3 dcery-aby som mal zase komu fandit Tak zbohom HALA FIGO!

Reagovat
smazaný uživatel

Figo/prispievateľ/-teraz,keby Figo /hráč/ odišiel,budeš ešte prispievať?A budeš ďalej fandiť Realu?Predpokladám,že jeho novému klubu budeš fandiť tiež.Takže zatiaľ tomu nikto nechce veriť,ale o Figa prejavil záujem prezident Lyonu-to by ti možno vyhovovalo.

Reagovat
HOST*yarda

Já myslím, že pokud odejde hráč z klubu, kterému přispivatel se stejným nickem jako je hráčovo jméno fandí, pak by měl být dotyčný přispivatel rovněž vyobcován

Reagovat
smazaný uživatel

Ale uvedom si,koľko nás tu potom zostane Figo,budeš musieť prispievať ďalej,lebo nás tá katalánska mašinéria prevalcuje.

Reagovat
smazaný uživatel

FIGO NIKDY NEODIDE!FIGO JE VERNY!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to má byť.

Reagovat
smazaný uživatel

Dufam,ze sa ma nechces zbavit...

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme,ze budem aj nadalej tu a ze budem fandit Realu aj nadalej...ale aj tomu teamu,kde pojde Figo...a najradsej by som bol keby to bol manchester...

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, sezóna skončila, je čas na bilancování...

Pozitiva i negativa:

Celkové DRUHÉ místo oproti loňskému čtvrtému, tedy tabulkové i bodové zlepšení (80 bodů oproti 70 loňským) (leč pro klub jako Real Madrid málo)

Obdržené góly: 32 letos oproti 54(!) loni.

VŠICHNI kritici naši obrany (nikoli obranné hry) by se měli po všech svých kecech chytit za nos

V Lize a LM jsme nedostali 15x resp. 3x gól, nejvíc obdržených gólů byly nadílky od Leverkusenu a Barcelony (0:3)

Hlavní příčiny:

1) angažování def.záložníka, Gravesen toho odkope (a okope) při své fyzičce dost a dává čas i prostor tvůrčím hráčům...

2) skvělá forma Ikera Casillase, podle výkonů nejlepšího brankáře ligy (říkejte si, culos, co chcete)

Vstřelené góly: 71 (druzí) letos oproti 72 loni (první)

Hlavní příčiny:

1) několikazápasový "absťák" Ronalda zkraje jarní části, trvalý "absťák" Raúla po celou sezónu

2) na druhou stranu hodně kaštanů z ohně za nás vytahal svými góly Owen, nejlépe střílející náhradník v lize.

Největší "nářezy": šest kusů Albacete, "bůra" Santanderu a Levante", "čtyřka" AS Řím a oběma Barcelonám

Trenér: jednoznačné změna k lepšímu. Trenérské rošády počínající výměnou Queiroze za slibného Camacha, který se po třech zápasech "zdejchnul", a pak převzetí mužstva nevýrazným G.Remónem se na výkonech mužstva podepsaly. Nejlepší dárek fanouškům Realu přišel ke konci roku v podobě příchodu Vanderleie Luxemburga, který přes svou rozporuplnou pověst potvrdil své kvality, alespoň co se šp.Ligy týče (dvě dlouhé vítězné serie, pouze tři (zbytečné) prohry, vítězství nad hlavním rivalem ). Neváhal obměnit sestavu, posadit hvězdy a rvát se o každé vítězství. Dobrým krokem bylo rovněž angažování Ariga Sacchiho.

Hra mužstva: Tady je asi největší potíž, protože vyrovnanou formu se mohli chlubit maximálně Casillas, Gravesen a částečně (alespoň gólově) Ronaldo. S příchodem Luxemburga se méně využívají kraje a mužstvo se v řadě zápasů uchylovalo k sázení na individuální kvality hráčů a nikoli týmovou spolupráci (výjimka prvních 20 minut utkání s Barcelonou). Občas se zápasy vyloženě odchodily, zejména v podzimní části. Takováto odevzdanost se šeredně nevyplatila zejména v zápase LM v Turíně a třeba na hřišti Getafe. Navíc se kamsi vytratila atraktivita hry. Obrana se sice zlepšila, ale nikdo v ní nepodával celou sezónu stabilní seriózní výkony, každý si vybral svoje slabé chvilky...

Soutěže: O lize jsem už řekl dost, jsem rád za nevypuštěný závěr sezóny a pohodlnou klasifikaci do LM.

Copa del Rey: Hráli jsme soutěž víceméně s béčkem a došli jsme poměrně daleko (osmifinále) (alespoň dál než Barca ). Potíž je, že naše juniorka, ač tam pár výraznějších postav je (Juanfran, Jurado, Palencia) nemá nějaký skutečně výrazný talent, jež by táhl mužstvo vpřed

LM: tam byly ty výkyvy vidět nejvíc, skupina byla o fous a po skvělém výkonu proti Juve na Bernábeu přišel nepochopitelný kolaps v odvetě a Real tak snad poprvé vypadl už v osmifinále

Hráči:

Casillas - už jsem o něm řekl dost, dodám jen, že pochytal z celé ligy nejvíce střel, měl nejvíc úspěšných zákroků. Má ještě co zlepšovat, ale už s tím co má, patří k nejlepším brankařům světa. PRIORITOU Realu Madrid je PRODLOUŽENÍ jeho smlouvy Haló, pane Perézi, me oye?

César - když dostal příležitost (2x), odvedl solidní výkon, odcházi po sezóně

Diego López - příležitost v Lize nedostal, takže neměl co předvést

M.Salgado - výkony CELKEM vyrovnané, i když se občas uchyluje k zbytečným faulům. Jeho nepřítomnost byla znát, jelikož Real nedisponuje adekvátní náhradou

2 góly / 2 nahrávky / 13 žlutých / 1 červená

R.Carlos - stále má třídu, ale propad formy se občas nevyhnul ani jemu, také gólů z jeho strany ubylo...

4 / 2 / 6 / 0

Helguera - techničtější ze dvou stabilních stoperů, dává i důležité góly, nicméně kiksy si občas rovněž neodpustí, smlouvu obnoví snad příští týden...

3 / 0 / 7 / 1

Samuel - tvrdší z obou stálých stoperů, co neodkopne to podkopne, v AS Řím hrál lépe nicméně měl kolem sebe více obranně zaměřených hráčů než v Realu, oslabuje tým vysokým počtem karet

2 / 2 / 16 / 2

Pavón - ač kritizován, v průběhu sezóny se mírně zlepšil (zaklepat na dřevo) a byl solidní náhradou v případě absence některého z "prvních" stoperů

1 / 0 / 2 / 0

Woodgate - nenastoupil, celou sezónu se léčil. Má být fit na další rok a snad dostojí pověsti, která ho předcházela, zvlášť pokud odejde Samuel

Mejía - náhradník na kraji či stoperu, výkony nepřesvědčil

Raúl Bravo - totéž co předchozí, díky jeho chybě dostal Real druhý gól na Juve, jeho výkony hodně kontrastovaly, navíc mu neprospělo střídání stran obrany

Borja - chlapík na černou práci ve středu pole, výkony nevyrovnané, s příchodem Gravesena dostával stále méně příležitostí

Figo - vedle Beckhama, který ho na konci sezóny prakticky nahradil v základu, nejkontroverznější hráč Realu, hrál na špičce "kosočtverce" či napravo a ač mu bylo vyčítáno ledacos, svými výkony se rozhodně neztratil, kolikrát tým (hlavně v první polovině soutěže) táhl. V létě zřejmě odejde, čemuž nasvědčovaly i čím dál častější absence na hřišti

3 / 3 / 9 / 0

Zidane - další z velikánů dokázal, že je stále geniálním fotbalistou. Úbytek rychlosti nahrazuje technikou, přesto i on měl během roku řadu výpadků. Nejvyrovnanější poměr gólů (levá / pravá / hlavou). Zřejmě se s fotbalem v Realu i rozloučí, což je dobře, neb si to zaslouží

6 / 4 / 5 / 1

Gravesen - "Shrek" je druhým nejlepším hráčem Madridu a nejlepším nákupem za poslední roky. Zaplnil díru jak vrata ve středu zálohy, dal čas obráncům a klid útočníkům. Tvrdost je jeho náplń práce, nicméně brutalitou nevyniká.

1 / 0 / 7 / 0

Guti - nejméně využívaný hráč Realu v celé sezóně přes skvělou formu a univerzálnost. Je to trochu horká hlava, takže asi trochu narazil u Luxemburga. Dokázal Madrid ve většině případů povznést, nicméně naznačuje, že pokud to klubu prospěje, odejde, což by byla škoda.

0 / 4 / 10 / 0

Celades - víceméně skoro totéž co platí pro Borju, dostal příliš málo příležitostí, ač hrál dokonce i na pravém kraji obrany, po sezóně odchází

0 / 1 / 3 / 0

Solari - skvělá alternativa levého kraje zálohy, bohužel nedostával tolik příležitostí, co by si zasloužil, přesto vstřelil důležité góly hlavně v Copa del Rey

3 / 2 / 0 / 0

Beckham - nejkontroverznější hráč Realu s největším počtem hanlivých přezdívek a účesů, nicméně poté, co byl KONEČNĚ zařazen na svou pravou stranu přispěl několikrát rozhodujícím způsobem k vítězství Realu (zlepšíl se zejména pod Luxemburgem), ač nedává tolik gólů, kolik by si on a fanoušci představovali

4 / 3 / 11 / 0

Raúl - kapitán Realu hledá formu i místo v sestavě. Zdá se, že alespoň místo s koncem sezóny už našel, hraje pod hrotem víc stažený a rozehrávající. Pokles jeho střelecké formy se projevil i na gólovém účtu Realu, nicméně určitě ještě neřekl poslední slovo. Občas by mu prospěl odpočinek na lavičce, ale kapitána posadí zřídka i Luxemburgo.

9 / 3 / 1 / 0

Ronaldo - "tlouštík" nesplnil svůj slib, že dá 35 gólů, dal jich pouze 21, potýkal se s výkyvy formy a střelecké úspěšnosti, nicméně jeho góly daly Madridu hezkou řádku bodů a Ronaldo tak mohl umlčet své věčné kritiky. Přes závěrečný finiš neobhájil Pichichi z loňské sezóny. Vysoký počet asistencí naznačuje, že nemyslí vždy jen na sebe.

21 / 8 / 1 / 0

Owen - nejlépe střílející náhradník celé soutěže, také jeho góly byly důležité. Na druhou stranu, pokud nastoupil v základu, byl jeho výkon znatelně horší. Spekuluje se o jeho odchodu do Anglie.

13 / 3 / 1 / 0

Portillo - po odchodu Morientese stáhnut z hostování ve Fiorentině, nicméně odehrál sotva 90 minut ve třech zápasech a nic podstatného nepředvedl.

Odchovanci Juanfran, Javi García, Jurado, Jotha (záložníci) a Aberloa a Palencia (krajní obránci) neměli skoro či vůbec příležitost si zahrát za A tým, přesto by měli dostávat příležitost v méně důležitých zápasech, aby se Real mohl opřít i o dobré vlastní zdroje.

A ještě mi nedá, abych nezmínil Morientese, hráče který se zařadil k nevydařeným operacím Realu v posledních sezónách hned k Makelelemu a jehož typ Real marně hledá a bude za něj muset draze platit

Co se mi nelíbilo: řadu z toho jsem už zmínil: čili celkový herní projev, nemístné machrování před důležitými zápasy, váhání ohledně prodloužení smluv s hráči, kteří si to zaslouží. Dále pak ztráty bodů s týmy, které hrály téměř celou sezónu prd (Depor, kterému jsme nedali ani gól(!) a nezískali ani bod!), nebo nic moc (Bilbao, také žádný bod) - tady jsme ztratili Ligu, což mi nikdo nevymluví. Ostudné prohry s Getafe a doma se Sevillou (na kterou rovněž neumíme) byly jen třešničkou na dortu. O to víc naštvou střelecké hody doma s Espaňolem, Levante či Albacete, popřípadě kladná (Betis, Villarreal, Valencie) nebo takřka vyrovnaná (Barcelona) bilance s předními týmy tabulky

Pokud jde o posily, vychází mi, že je třeba posílit kraje obrany, střed zálohy o konstruktivního hráče, dále křídlo a levou stranu zálohy a nějakého ranaře dopředu + náhradníka ke Gravesenovi. Čili, přes konkurenci ostatních klubů, zejména zazobané Chelsea a už z principu prožluklé Barcelony bychom měli posílit (a rovněž trochu pošpanělštit) tým o: S.Ramose, A.Del Horna, S.Gerrarda či Essiena, Joaquína nebo C.Ronalda, Robinha a časem třeba Adriana.

Real se musí poučit, přes celkem podařenou sezónu, z vlastních chyb. Lidi na to má. Pokud vhodně a citlivě posílí, aby bylo mužstvo vyváženější a univerzálnější (dva hráči na post) není důvod proč by se královský tým z Madridu znovu nevyhříval na místech nejvyšších, kam bezesporu patří

To je asi všechno, co jsem chtěl svým příspěvečkem sdělit...

Jo a největší a nejzarytější rejpal se samozřejmě Dr.Kyslík

Reagovat
smazaný uživatel

perfekty prispevok! klobuk dole.Len by ma zaujimalo ako dlho si to pisal?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vidim,ze najdlhsi prispevok tu uz nenapisem...

Reagovat
smazaný uživatel

jo ta k "příspěvečkem"

Jinak musím skoro úplně souhlasit, ač mám nějaké ty výhrady:

Ono je divné říkat, že jste si ligu prohráli sami, když vítěz uděla lrekord v počtu bodů ( od té doby, co je v lize tento počet klubů). My jsme taky velmi zbytečně ztratili body, jako třeba v Numancii, doma s Atleticenm, Levante... navíc, jak už si napsal, Real uhrál o deset bodů víc než loni.

Částečně vyrovnaná forma Ronalda? Vždyť si sám psal, že měl několikanásobný "absťák". Já si právě myslím, že ta krize Ronalda uspíšila oslavy titulu.

Angažování Sacchiho...mno nevím.

A s rejpala mám radost, myslím, že si tu cenu zasloužím

Reagovat
HOST*yarda

Madrid udělal pod Capellem 92 bodů, ač hrály dvě mužstva navíc, takže jakýpak rekord Prohry byly opravdu zbytečné zejména ty domácí a když si to spočítaš, dostaneš devět ztracených bodů jen doma Ano, pokud by Ronaldo střílel takhle pořád, vyhrál by Pichichi s prstem v nose a ještě by možná dal Realu titul, ale na kdyby nehrajem... Sacchi fakt není špatný... A ohledně té ceny, jsem si byl jistý už před sezónou. Jiří FCB si to pokazil častými absencemi a občasným souhlasným přitakáním

Reagovat
smazaný uživatel

Dva týmy navíc dávají 12 bodů

Reagovat
Xavi

S Barcou doma jste hráli celý zápas týmově. A neřekl bych Bilbao nic moc! Ale určitě se to dalo čist

Reagovat
HOST*yarda

Bilbao je celkem sympatické mužstvo, ale i jeho forma letos hodně kolísala, takže nebudou hrát ani poháry (snad možná Intertoto?)

Reagovat
smazaný uživatel

nepřihlásili se

Reagovat
smazaný uživatel

Tak teraz neviem-buď to tak žerieš alebo si nemal čo robiť,lebo taký dlhý príspevok-normálne som si musel uvariť kávu,abych to dočítal.

A teraz moje názory:

K tomu ,čo si krvopotne napísal,nie je moc čo dodať,ale niečo predsa:

1.ak to beriem celkovo,predsa len sme trochu zľavili s pozícií,to máš pravdu,ale zasa to nie je až tak dramatické,pretože o titule v La Lige rozhodla asi naozaj výnimočná sezóna Barcy,ktorá sa podľa mňa len tak ľahko nezopakuje a LM sme si prehrali smolne v čase hernej krízy.

Dôvod je podľa mňa ten,že náš herný prejav bol opozeraný a nebola v tom už taká sila ako predtým.Bohužiaľ,zmenil to až Luxemburgo a to neskoro. Asi tí pred ním nemali odvahu. A Copu sme museli prehrať,pretože keby sme ju vyhrali s béčkom,čo by to bola asi za súťaž,že?

2.Hráči-v podstate sedí a k Figovi.Nezabudnime,že v LM to bol najlepšie prihrávajúci hráč a myslím,že dal aj najviac našich gólov.Nikto mi nevyhovorí,že v "starom" systéme našej hry z prvej časti sezóny to bol náš najdôležitejší hráč!Samozrejme,zmena postavenia hráčov po príchode Luxemburga sa dotkla logicky hlavne jeho a na jeho smolu,teraz to funguje lepšie i keď tvrdím,že Figo je rovnako dobrý hráč ako predtým.Bohužiaľ,zmena štýlu musela prísť,nakoľko sme už naozaj boli opozeraní.

3.Sacchi-ukáže čas,akým smerom pôjde jeho filozofia,nezabudnime je to Talian! a vieme jeho praktiky s trénerstva./ napr.pozväzoval hráčov špagátmi,aby sa takticky pohybovali všetci správnym smerom a pod./.

4.No a posily:Gerrard a Essien nie-Adriano ešte nie/ o rok nahradí Ronalda/

5.Rejpal: Kyslík to s prehľadom a bezkonkurenčne vyhral,on to berie z princípu

Reagovat
HOST*yarda

Ad 4) proč ne někoho konstruktivního doprostředka? Hodil by se ne? Gravesen je bijec, Beckham spíš lepší nahravač, Zidane je moc nalevo, takže někoho typu Gerrarda či Essiena bychom skousli, ne? A Adriano je dobrý sen, rozhodně lepší než Ibrahimovič, až na ta jeho zranění

Reagovat
smazaný uživatel

Ad4/ Keď mne sa nezdá byť ten Gerrard až taký ofenzívny,predsa len robí veľkú robotu aj smerom dozadu,čo je síce vynikajúce,ale -no neviem,možno by som sa dal ukecať.Určite by to trochu rozpumpoval,ale nie je to ten typický ľahkonohý technik.No a Essien-pri ňom som si neni celkom istý,či by to v Reale zvládol-predsa len,takýto post v Reale je veľmi zaväzujúci.

Čo sa týka Adriana,teraz je to možno sen,ale o rok môže byť všetko inak.

Ten stred poľa-konštruktívny hráč treba -to naprosto súhlasím,len ani ja neviem kto by tam bol dobrý.Mne sa páči Lampard,tomu by som odpustil aj toho ľahkonohého technika,ale ten nepríde.Neviem,možnosti sú-okrem tých,čo si spomínal,čo keby to začal hrať Guti?Zvládol by to?

Reagovat
HOST*yarda

Guti zálohu zvládne skoro všude, problém je ale zřejmě trochu někde jinde. Luxemburgo hraje radši kosočtverec a tam mu Guti nezapadá. Teď mě ještě napadlo, že když chce Madrid Gerrarda, tak zřejmě bude zase bude muset hrát stylem dva křídelní záložníci a dva defenzívnější

Reagovat
smazaný uživatel

Zaujímavé by bolo vedieť aj to ,či tieto posily sú na žiadosť trénera/ a potom asi vie prečo ich chce/,alebo druhá možnosť,že tieto posily chce Perez a vyššie vedenie /a potom s nimi tréner bude musieť pracovať aj na úkor herného štýlu,ktorý práve on vyznáva/.A aby to bolo ešte zamotanejšie,tak teraz vôbec neviem,čo z toho je pre Real lepšie.

Reagovat
HOST*yarda

Některé posily chce trenér, některé navrhuje Sacchi, některé Butragueňo a s některými nás překvapí Pérez. Tak si vyber

Reagovat
smazaný uživatel

Tos mi teda fakt pomohol.

Reagovat
antimadrista

Tak to je síla

Reagovat
HOST*BarcaFan

Kreténe!!!! Iker je kvalitní golman a asi si ho vyhlédne nějaký větší klub, ale Victora prostě nemá.nemá,nemá!!!!!!!! A dál ten tvůj zkurvenej příspěvek radši číst nebudu........

Reagovat
HOST*yarda

Nikdo tě nenutí, ty nedochůdče, beztak dle tvého příspěvku soudě ani číst neumíš a španělskou ligu taky moc nesleduješ...

Reagovat
smazaný uživatel

K nemu sa uz radsej nevyjadrujem-je to najdebilnejsi clovek akeho som videl na tejto stranke...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim Barcafan...

Reagovat
smazaný uživatel

Teda nechcem byť nevychovaný,ale ja väčší klub,ako je Real Madrid fakt nepoznám.

Reagovat
smazaný uživatel

Největším klubem na světě je FC Barcelona, počet členů to jasně dokazuje.

Reagovat
HOST*yarda

Ono je ale "větší" a "větší", v kvantitě nebývá vždy kvalita

Reagovat
smazaný uživatel

Ani nevíš, jakou mám teď chuť použít "všezakončující argument"

Reagovat
HOST*yarda

Tak jen do toho

Reagovat
smazaný uživatel

Mam navrch-co keby sa tak vratil Vicente Del Bosque?Nikdy nemal odist-urobili chyby a mali by ju napravit...akoze ja mam rad Luxemburga,ale neviem si pomoct-pri nom hrame podla mna viac defenzivne ako ofenzivne a to nieje pravy Real!Stary dobry Del Bosque-hrali sme krasne utocne aj ked sme dostali 3 goly dali sme 4 To som miloval...a vedel si aj urobit poriadky s hracmi...ale to vie aj super Luxemburgo...

Reagovat
HOST*BarcaFan

Gratuluju Realu Madrid k 2. místu.Celou sezonu šli zápas od zápasu s tím, že nejspíš sestoupí a opravdu, výkony trapného baletu tomu odpovídaly.Ale po několika výměnách trenéra se z černého koně soutěže vyklubal nesmělý aspirant na pohárové příčky a i když se hráči Realu těšili na letní INTERTOTO, budou muset příjmout ligu mistrů a 2.místo v La Primeře je pro Madrid něco neuvěřitelného co už se asi jen tak opakovat nebude, ale musí zapracovat na zápasech se silnými velkokluby.Třeba na Barceloně předvedli hanebný výkon, když si ani jednou nevystřelili na bránu-no musejí se ještě hodně zlepšit............

Reagovat
HOST*Flappie

Celkem souhlas, jen mi to přijde trochu(dost) ovlivněno možná tím, že BARCAfan asi nebude fandit realu, že?! Real sice hrál dost hanebně celou sezonu a na Barce si ani nevystřelit byla hanba, ale na druhou stranu doma ji zas porazili a 2. místo znamená, že tak hrozné to zas být nemohlo. Nakonec chci ale stejně Barce pogratulovat nejen k prvnímu místu, ale hlavně k předváděné hře, která skutečně byla oslavou fotbalu a těžko ji srovnávat s ostatními týmy v Primera Division.

Reagovat
HOST*yarda

Hm, tak nevím jestli si chtěl být vtipný nebo jen potvrdit svou blbost. Nejspíš to druhé a to se ti taky podařilo. Na zápas tvé skvělé Barcy na Realu jsi asi zapomněl, proč si také připomínat něco nepříjemného, žejo? "Nesmělý aspirant" skončil patnáct bodů před druhým a čtyři za prvním Ale co ti budu vysvětlovat. Ty máš jen svoji Barcu a dal vidíš tak maximálně do vlastní prdele, čemuž kvalita tvého příspěvku i odpovídá

Reagovat
HOST*yarda

...před třetím samozřejmě...

Reagovat
HOST*BarcaFan

seš kokot!!!!!

Reagovat
HOST*yarda

Už jsi jednou o sobě dokázal totéž, tak to nedubluj

Reagovat
HOST*BarcaFan

Pánové pozor!!! Asi sme se všichni přepočítali!!! Vždyť podle toho kokota skončil real 1. s 15 bodovým náskokem!!!! Kryple, ty už ani nevíš co píšeš!!! Takový kecy........

Reagovat
HOST*yarda

"...před třetím samozřejmě... " Gratuluji! Kromě toho, že jsi už dotřetice dokázal, že jsi vymatlanec, jsi úspěšně debutoval i v disciplínách "negramot" a "neznalec pravopisu" Krypl se píše s měkkým "i" Matka na tebe musí být pyšná, pokud má v bordelu internet

Reagovat
smazaný uživatel

Jen do něj.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne!Videl si ste uz debilnjesieho fanusika ako je on?Lebo ja este nie...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nevies citat?Potom to doplnil-vies co-naco tu chodis?Aj tak kazdy normalny clovek vie,ze si proste chory a ze tu nemas co robit,ale ty tu budes aj nadalej kzait tuto stranku.Ved ty vies len nadavat a to je vsetko...Co mi zase napises?Ses k***t?

Reagovat
smazaný uživatel

Boze ako sa mohol narodit niekto taky ako ty!Ved ty si totalny primitiv-najdebilnejsi clovek na svete!Vies aj napisat aj nieco ine ako nadavky?Uz dosla rec tak zase si sa ukazal aky si primitiv...Ty si proste nula...teba by som dal zabanovat v momente....Ale ty si chory,takze ti to odpustam...

Reagovat
antimadrista

Zápas na Madridu jsme odehráli dobře a vůbec ten výsledek neodpovídá hře, která se hrála. Tak si nech ti blafy

Reagovat
smazaný uživatel

Prvá polovica vety OK,ale tá druhá A aký výsledok by podľa teba odpovedal priebehu hry,to by ma zaujímalo?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokus o dobrý humor sa vždy počíta

Reagovat
smazaný uživatel

Rozjíždělo se to celkem slušně, ale chybí tomu pointa

Reagovat
HOST*yarda

Tak v merku Realu jsou do obrany braz.stoper Luisao z Benfiky a uruguayský pravý krajní obránce Lugano ze Sao Paula. Diego Lopez bude druhým brankářem Realu

Reagovat
smazaný uživatel

Ten brankár v pohode a tí dvaja ďalší len potvrdzujú moju teóriu,že nakoniec kúpime tých,o ktorých sme sa tu vôbec celé tri mesiace nebavili.

Ale tí stopéri,oprav ma ,ak v tom mám zmätok-zatiaľ máme týchto:Samuel,Woodgate,Pavón,Mejía,Helguera a v núdzi Bravo.Teraz ďalší?Ja viem,nie je to zostava zo zlatej ligy,ale nebudeme ich mať nejako veľa?

A ešte k Adrianovi-viem,že po ňom veľmi túžiš,tak ti poskytnem malú útechu: druhé meno Waltera Samuela je Adriano,takže zatiaľ aspoň to.

Reagovat
HOST*yarda

Hm, Samuel možná odejde do Itálie Nevíme, jak na tom bude Woodgate, takže jako jediný "stálý" by mohl zůstat Helguera (s jediným schopným náhradníkem Pavónem), takže by se nějaký lepší stoper hodil (Ramos může hrát na stoperu rovněž, ale jednání nějak zamrzla )

No a Adriana bychom mohli vyměnit za Samuela, Solariho a Figa, jak se to jednou objevilo v novinách (a ještě pár melounů přihodit)

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Samuel by mal ísť do akého klubu?

Woodgate už bude musieť hrať-už len preto,aby celé jeho angažovanie nedopadlo ako trapas-pravda je,že po takom zranení už nemusí byť v predošlej forme.

To,že Ramos môže hrať stopéra som nevedel,myslel som ,že hraje iba kraj-ak to je takto,tak by som ho bral/aj tak som chcel jedného španielskeho beka/.Carlos naľavo ešte rok uhrá v pohode a ak by sa náhodou zranil,tak na chvíľu ho už ten Bravo môže zaskočiť.

No a s tým Figom-ManU a Cr.Ronaldo by asi bolo lepšie.Keby si ho v sobotu videl-to bola rozprávka.Navyše si myslím,že skôr musíme riešiť zálohu ako útok.A Adriano aj tak teraz nechce nikam ísť.Počkajme rok,možno si to rozmyslí a my možno potom budeme chcieť už poslať preč Ronalda alebo Owena alebo iného útočníka.

Reagovat
HOST*yarda

Adriano chce jít pryč až příští rok, pokud Inter nedobude žádný titul, takže nezbývá než držet palce Samuel buď do Juve nebo do Interu. Ta levá strana obrany se ale musí řešit taky! Když už jsme si nechali blbě vzít Del Horna Já dávám přednost Joaquínovi, tak uvidíme, zda z toho vůbec něco bude

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže my môžeme mať aj obidvoch-záloha Joaquín,Gravesen,Zidane/Guti/,Cr.Ronaldo by bola mladá,dynamická,s vysokou kvalitou.Zidane už asi ťažko odohrá všetky zápasy sezóny.K tomu Cassilas,útok dvaja zo štvorky Ronaldo,Owen,Raúl,Portillo,no a ostáva tá obrana.Dajme tomu Ramos a jeden z tých Brazilcov,čo si spomínal a máme to.Beckham tiež môže hrať aj stred zálohy.

Podľa mňa keď rozhýbeme zálohu,tak zdvihneme výkon min. o 30%,pretože táto naša je síce vysoko kvalitná,ale je málo dynamická a chýba tomu trochu života.Takže skúsim:

Casillas/Lopez/-Salgado/Ramos/,Luisao?/Samuel?,Woodgate/,Helguera/Pavón/,Carlos-Joaquín?/Beckham/,Gravesen,Zidane/Guti/,Cr.Ronaldo-Ronaldo/Owen/,Raul/Portillo/.

To jest: min.5 Španielov v základe

len štyri posily-dvaja Španieli/Ramos,Joaquín/a dvaja zvonku/Luisao?,C.Ronaldo/

kvalita kádra určite na titul.

A Raul si myslím,že keď odíde,tak len pre spory s Luxemburgom.To je to o čom som hovoril dávnejšie,že Luxemburgo je svojská povaha-už to vie Figo a teraz aj Raúl.

Reagovat
smazaný uživatel

Vidím dobře, že dáváš jednoho z dvojice C. Ronaldo a Joaquin na levou stranu???

Reagovat
smazaný uživatel

C.Ronaldo tam niekedy hráva,naposledy v reprezentácii proti Slovákom a hral tam vynikajúco.Preňho ľavá strana nie je problém.V ManU hraje väčšinou napravo,ale hovorím- ľavá strana nie je preňho žiadny problém.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele