semifinále - 1. zápasy
18.04.2006 20:45 CET
0 : 1
(0:0)

Vzájemné zápasy

02.11.2004
FC Barcelona
2:1
AC Milán
Liga mistrů
Sk F
20.10.2004
AC Milán
1:0
FC Barcelona
Liga mistrů
Sk F
18.10.2000
AC Milán
3:3
FC Barcelona
Liga mistrů
Sk H
26.09.2000
FC Barcelona
0:2
AC Milán
Liga mistrů
Sk H
18.05.1994
AC Milán
4:0
FC Barcelona
Liga mistrů
F
07.12.1989
AC Milán
1:0
FC Barcelona
Superpohár
2.z
02.11.2004
FC Barcelona
2:1
AC Milán
Sk F
20.10.2004
AC Milán
1:0
FC Barcelona
Sk F
18.10.2000
AC Milán
3:3
FC Barcelona
Sk H
26.09.2000
FC Barcelona
0:2
AC Milán
Sk H
18.05.1994
AC Milán
4:0
FC Barcelona
F
25.11.1959
FC Barcelona
5:1
AC Milán
1.k 2.z

AC Milán - poslední zápasy

14.04.2006
AC Milán
1:0
Inter Milán
Serie A
 34. kolo
09.04.2006
AC Milán
4:1
Chievo Verona
Serie A
 33. kolo
04.04.2006
AC Milán
3:1
Olympique Lyon
Liga mistrů
ČF 2.z
01.04.2006
US Lecce
1:0
AC Milán
Serie A
 32. kolo
29.03.2006
Olympique Lyon
0:0
AC Milán
Liga mistrů
ČF 1.z
25.03.2006
AC Milán
3:1
ACF Fiorentina
Serie A
 31. kolo
04.04.2006
AC Milán
3:1
Olympique Lyon
ČF 2.z
29.03.2006
Olympique Lyon
0:0
AC Milán
ČF 1.z
08.03.2006
AC Milán
4:1
Bayern Mnichov
OF 2.z
21.02.2006
Bayern Mnichov
1:1
AC Milán
OF 1.z
06.12.2005
AC Milán
3:2
Schalke 04
Sk E
23.11.2005
Fenerbahçe SK
0:4
AC Milán
Sk E

FC Barcelona - poslední zápasy

14.04.2006
FC Barcelona
1:0
Villarreal CF
Primera División
 33. kolo
09.04.2006
Santander
2:2
FC Barcelona
Primera División
 32. kolo
05.04.2006
FC Barcelona
2:0
SL Benfica
Liga mistrů
ČF 2.z
01.04.2006
FC Barcelona
1:1
Real Madrid
Primera División
 31. kolo
28.03.2006
SL Benfica
0:0
FC Barcelona
Liga mistrů
ČF 1.z
25.03.2006
Málaga CF
0:0
FC Barcelona
Primera División
 30. kolo
05.04.2006
FC Barcelona
2:0
SL Benfica
ČF 2.z
28.03.2006
SL Benfica
0:0
FC Barcelona
ČF 1.z
07.03.2006
FC Barcelona
1:1
Chelsea FC
OF 2.z
22.02.2006
Chelsea FC
1:2
FC Barcelona
OF 1.z
07.12.2005
Udinese Calcio
0:2
FC Barcelona
Sk C
22.11.2005
FC Barcelona
3:1
Werder Brémy
Sk C

Komentáře (265)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Tot el camp

Es un clam,

Som la gent blaugrana

Tan se val d´on venim

Si del sud o del nord

Ara estem d´accord, estem d´acord

Una bandera ens agermana

Blaugrana al vent

Un crit valent

Tenim un nom, el sap tot hom,

BARÇA, BARÇA, BAAAARÇA

Jugadors

Seguidors

Tots units fem força

Son molts anys plens d´afanys

Son molts gols que hem cridat

I s´ha demonstrat, s´ha demonstrat

Que mai ningú ens podrá torcer

Blaugrana al vent,

Un crit valent

Tenim un nom, el sap tothom,

BARÇA, BARÇA, BAAAARÇA

...snad 1:2 ale ani remiza by nebola zla snad okrem 0:0

Reagovat
sansiro

INNO UFFICIALE DEL MILAN

Milan Milan!!!

Milan Milan solo con te,

Milan Milan sempre per te,

Camminiamo noi accanto ai nostri eroi,

Sopra un campo verde sotto un cielo blu,

Conquistare voi una stella in più,

A brillar per noi,

E insieme cantiamo,

Milan Milan solo con te,

Milan Milan sempre per te,

oh.oh oh oh oh

oh oh oh oh oh oh oh oh

una grande squadra,

sempre in festa olè,

oh.oh oh oh oh

oh oh oh oh oh oh oh oh

oh oh oh oh oh

e insieme cantiamo,

Milan Milan solo con te,

Milan Milan sempre per te,

Con il Milan nel cuore,

Nel profondo dell’anima,

Un vero amico sei,

E insieme cantiamo,

Milan Milan solo con te,

Milan Milan sempre per te,

p.s. barca, barca, vaffanculo!!!

Reagovat
HOST*Mára

ježiž co to je

Reagovat
antimadrista

To je z porna ne? Oh oh oh

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*

Ne, to je jedna krásná píseň, která zazní na Giuseppe Meazza po vítězství červenočerných! FORZA MILAN!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší než ta vaše odrhovačka

Reagovat
smazaný uživatel

Visca el Barca!

1:5. Olé!

Reagovat
sansiro

opět budeš plakat

Reagovat
antimadrista

Omyl chlapče, ty a tví důchodci si zapláčou

Reagovat
HOST*

Uvidíš, že ne.

Reagovat
smazaný uživatel

No už delší dobu jsem kvůli BArce neplakal...a jestli, tak štěstím.

Reagovat
smazaný uživatel

Otevírejte šampáňa barca is winner champions league

Reagovat
antimadrista

Reagovat
Shevchenko

Co to je, co to je ?? Barcelona ??? 2:1 a odveta 1:1

Reagovat
Messiáš

0:2..

Jinak Messi si možná nezahraje tuto sezonu už vůbec...

Radši to nebudu komentovat...

Reagovat
smazaný uživatel

no vyzera to tak je to strasna skoda ale snad sa da dokopy aspon na finale kazdopadne by sa nemal za ziadnych okolnosti uponahlat bol by som nerad keby sa z "obycajneho" svaloveho zranenia stala neaka chronickejsia zalezitost chlapec ma este vsetko pred sebou i ked je pravda ze bez neho je hra o trosku "skaredsia" bude nam velmi chybat ale hlavne nech sa uzdravi....

Reagovat
antimadrista

Messi je zráta jak hrom, proti Acéčku by byl strašně platný, by ho vůbec neztíhaly.

Reagovat
Mr.Jindros

Gattuso by ho zabil.

Reagovat
smazaný uživatel

no jelikoz GAttusso nic ineho nevie, tak to je mozne

Reagovat
Shevchenko

je to jeden z nejlepsich def. zalozniku na svete !

Reagovat
HOST*sansiro

Gennarino je nejlepší defenzivní záložník světa!

Reagovat
smazaný uživatel

myslis to najvacsie prase. Od Makeleleho ma daleko daleko . . .

Reagovat
HOST*sansiro

vůbec, věř mi, že vím o čem mluvím (píšu)

Reagovat
smazaný uživatel

no jakozto fanda ac asi nedokazes objektivne posudit. tym nechcem povedat, ze nemas pravdu, pretoze tu je len rozdiel nazorov. ja mam trocha iny.

Reagovat
smazaný uživatel

Makelele už letos hraje hroznou tužku...

Reagovat
smazaný uživatel

dle tvojho nazoru

Reagovat
smazaný uživatel

ee...

Reagovat
Messiáš

Pak by Van Bommel zabil Shevu nebo Kakáho.Nebo by vyprovokoval Gattusa hned a červené neutečeSkutečně Gattuso je slabina AC , když kvůli němu hraji skoro vždy v 10.

Reagovat
HOST*

Gattuso je slabina AC? Už to nehul.

Reagovat
Mr.Jindros

Gattuso je s Pirlem největší opora AC.

Reagovat
smazaný uživatel

No sice nejsem fanoušek ani jednoho klubu a už vůbec nemusím Gattusa, ale v této chvíli se jej musím zastat...on sice nezvládá pravidelně své emoce ale taky je to psychický nápor na protihráče jelikož je svým chováním provokuje a mnohdy jsou z toho zajímavé situace...no a k tomu si myslím plní slušně defenzivní úkoly a hlavně je to srdcař jak bič!!!Jak už jsem napsal já jeho styl hraní opravdu nemusím ale musím uznat že je to velký hráč a AC ví proč ho má...

Reagovat
HOST*sansiro

Kdo by pořád nestíhal? I 40letý Costacurta běhá jak za mlada O Lyonu všichni básnili, že dává nejvíc gólů, jaký nemá útok a s AC si pořádně nekopli a dali jeden šmudlák. Bayern to samé, si pořádně nevystřelili chudáci.

Reagovat
Shevchenko

SOUHLAS

Reagovat
smazaný uživatel

Albertini: "I can say without doubt that there is Barçamania in Italy. Everyone agrees that Barça are most spectular team in world football."

Jo jinak Henrik bude první zápas určitě chybět...

Reagovat
Messiáš

Myslíte , že by mohl hrát Maxi ???Mě se docela proti Villarrealu líbil...

Reagovat
smazaný uživatel

No s Ezquerrem je jediný náhradník do útoku, ale uvidí se no. Pokud bduem prohrávat a tudíž hrát do plných šanci by dostat mohl...

Reagovat
HOST*merengues

Sheva, Kaká - Giuly

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
HOST*Real

No a možná i víc.

Reagovat
antimadrista

Reagovat
antimadrista

Cítím v kostech, že se budeme smát my Forca Barca ! Sportbar Zlatá hvězda bude v modročerveným

Reagovat
Shevchenko

tak ty to cítíš v kostech ale já to cítím úplně někde jinde

Reagovat
smazaný uživatel

A kde?

Reagovat
Messiáš

V jeho nejdivočejších snech...

Reagovat
Marv

I kdyz Barce nedandim,tak musim uznat,ze do finale LM postoupi. Asi to bude tim slabim souperem.

1:1 a odveta 1:2

Reagovat
antimadrista

Naši katalánští hrdinové zvítězí a Milán shoří ve žhnoucích plamenech

Reagovat
sansiro

Pěkně se hecuješ.

Reagovat
Messiáš

22 hodin a AC dostane na prdel..

Reagovat
sansiro

Chlapci, každopádně to bude mazec!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dneska by to mohlo bejt fakt dobrý. Zdržím se těchhle chlapskejch heců a zkusím to trochu rozebrat. AC je komplet (jestli se nepletu) a nám chybí Leo, Henrik i Deco, což je oslabení jako kráva. V plný sestavě věřím, že bysme tam celkem v pohodě vyhráli, ale teď budu rád za plichtu. Klíčové bude uhlídat Pippa. To je podle mě asi nejnebezpeečnější útočník na světě. Fakt si to myslím. On herně nic nepředvěde, ale dokáže dát góla z každýho h.vna . U něho jsou góly kozama, břichem, stehnem nebo snad i prdelí na denním pořádku. Takže bacha na to. V záloze bude dobrej souboj Edmilsona z Gattusem. To bude někoho bolet ... . Konečně uvidíme taky na place dva Brazilský kouzelníky Kakáho a Ronaldinha. Ten je teď sice celkem z formy a má nějaký malý zranění, ale doufejme, že řádně ukáže, kdo z nich je lepší .

Ale primárně záleží, s čím AC přijde. Pokud to zabetonujou a budou hrát na brejky, tak to bude fotbal o ničom a ať jde Ancelloti do řitě . Ale pokud by to trochu otevřeli, tak se můžeme na dnešek těšit.

Barca do toho

Reagovat
smazaný uživatel

Každej útok AC bude smrdět gólem.Záleží kolik těch útoků bude a kolik se jich ujme.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak to bych se hádal, že každej váš útok zasmrdí brankou.

Naše obranná hra už je o hodně líp organizovaná než v památným zápase na Chelsea před rokem. To byl opravdovej chaos. Teď si myslím, že je ten systém opravdu dobrej. Je to založený na fyzicky náročným napadání hráčů z balonem už od útočníků. Zvláště Iniesta, Deco a Eto´o (i v. Bommel) jsou v tomhle perfektní. A to je ještě třeba přičíst obětavou hru Edmilsona a Motty ... .

Moje tipy jsou 1:1 (nebo 2:1 pro vás) a 3:1 doma pro Barcu. Ale bude to těsný a jak už jsem psal, záležet bude hlavně na tom, z čím přijdete, jestli se pokakáte a budete hrát beton nebo se nás pokusíte přehrát a mohl by to bejt super zápas .

Už se těším jak maelej kluk, ale už to tak nežeru, jako ten souboj z Chelsea. Z něj jsem byl fakt na větvi, dokonce jsem měl i zlé sny . To byl pro mě souboj dobra proti zlu . Teď už jde zase jenom o fotbal

Reagovat
sansiro

A Superppipo dneska prý nehraje.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, jo, teď to čtu taky. Je to sice škodolibý, ale jsem celkem rád . Z něho jsem měl fakt vítr . Jenom, jestli to není od AC fligna a jestli je opravdu nemocnej

Reagovat
smazaný uživatel

No nemyslím si, že je nejnebezpečnější na světě, zas nebduem přehánět, ne?

ROnaldinhovi není vůbec nic, akorát se šetřil, aby nedopadl jak mnoho z našich hráčů a navíc si nemyslím, že by byl z formy, on akorát často nehraje až tak úplně naplno, nicméně v důležigtých zápasech (na realu, s chelsea, konečně i s benficou) hrál parádně.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, fakt mě Inzaghi přijde jako min. jeden z nejnebezpečnějších. Má perfektní výběr místa, perfektně se vyzná v tlačenici před brankou, skvělej čuch na góly, čeká na hraně ofsajdu, využívá rychlosti a momentálně má formu. To z něj v mých očích prostě dělá nejnebezpečnější zbraň protivníka. A to jsem ještě nezmínil, že dokáže dát gól prakticky vším, čím pravidla gól dát dovolují ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale je klidně možné, že hrát nebude, takže výhoda pro nás ...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo on je dobrý, jeden z nejlepších možná, ale ne nejlepší, tak sjme to myslel...

On hrát nebdue určitě, má čtyřicítky horečky.

Reagovat
smazaný uživatel

OK

Reagovat
HOST*Real

Já bych nejradši viděl ve finále Villareal a AC Milán. No oba to budou mít hodně těžké a přeju jim hodně štěstí.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi nikoho neprekvapím, keď nebudem držať Barce , ale : rozhodne asi to, jak Taliani udržia Ronaldinha a Katalánci Ševčenka. Keby bolo na mne, nasadil by som na Ronaldinha Gattusa, ten by mu párkrát v rámci pravidiel /.../prebehol po nohách, Brazilec by sa začal rozčuľovať a bolo by po Barce.. Obrana Barcy neni nijak zázračná, a preto bude treba Ševčenka dobre strážiť. No a ja len dodávam za seba, že pevne verím, že sa to Kataláncom nepodarí.

Reagovat
Xavi

PS: s tím Gattusem jsi mě dostal! Myslel jsem, že seš fanda fotbalu!

Reagovat
smazaný uživatel

To aj som, len jedna vec je jasná, že vo futbale sa používajú aj tzv. zastrašovacie metódy a Taliani sú v tom majstri. A pre tento jeden zápas / príp. ešte pre odvetu / , ak to tak berieš, nebudem fanda futbalu.

Reagovat
antimadrista

Už je to tady pánové střet na který se jen tak nezapomene !

Reagovat
HOST*PUYOL

Dufam,ze to zvladneme 1:2 by bolo super.

Myslim,ze AAC bude hrat na brejky

Reagovat
smazaný uživatel

Barca ten ušatej pohár vyhraje

Reagovat
HOST*inzaghi

AC AC AC AC AC.Jaká koli výhra AC bude výborná.Já bych bral klidně i 0:0.To je totiž nevyzpytatelnej výsledek.Snad 3:1 pro Milán.Pojd´me všichni co fandí AC musíme se spolčit.A tu Barcu rosekat,že jim bude Petr Zvěřina malej kurva.Tak dem do nich

Reagovat
Marv

No nevim jestli se tu najde nejakej fanda AC.

Reagovat
smazaný uživatel

To si piš, že jo.

Ať žije Sigma Forza Milán

Reagovat
Marv

Hm 2 lidi proti asi 5O fandum barcy

Reagovat
smazaný uživatel

Hm a na co ti to je???

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

Barca!!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Dida; Stam, Nesta, Kaladze, Serginho; Gattuso, Pirlo, Seedorf; Kakà; Gilardino, Shevchenko

Valdes; Oleguer, Puyol, Marquez, Van Bronckhorst; Van Bommel, Edmilson, Iniesta; Giuly, Eto'o, Ronaldinho

FORZA MILAN!!! FORZA KAKÁ!!!

Reagovat
smazaný uživatel

no mere.myslel som si,ze fandis fotbalu . . .

Reagovat
smazaný uživatel

On možná ano, nicméně Ancelotti asi ne...

Reagovat
Shevchenko

Hlavně si přeju, ať se chytí Gilardino

Reagovat
smazaný uživatel

"nejobdivovanější tým současnosti"

A Franta Straka, to je paráda, už se těším an jeho rozbory s tužkou.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak. France sice hodně lidí nenávidí, ale já ho mám moc rád. Říká, co si myslí. Nemá rád klišé (jako např. Táborský ). Fotbalově to má v makovici taky srovnaný. Při jeho vyjádřeních se člověk i zasměje a taky je vidět, jak pro fotbal žije, jak ho to baví, jak je do něj zažranej. Prostě je Franc king (ale jinak jsem rád, že už ve Spartě není )

Reagovat
smazaný uživatel

nj, vtipnej občas je, ale jeho "srdíčko a tataráček" už sou mírně ohraný :-S

BTW zatim skřípu zuby :(

Reagovat
smazaný uživatel

Ruka Puyola ve vápně....dvě gólovky za minutu pro AC...docela zajímavej vývoj...jde vidět že bude dobrej fotbal...každopádně Rossoneri vytvořili úžasnou atmosféru (ostatně jako vždy)

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

Ruakl byla dost nejasná, spíše ani nebyla (a jestli, tak taková se nepíská a pískat nemá), zkus být trochu objektivní.

Reagovat
smazaný uživatel

No promiň ale ta ruka byla jasná...já bych sice takový penalty taky nepískal ale ruka to byla a nebyla u těla takže je to jasný...

Reagovat
smazaný uživatel

Cože??? Pokud v souboji dva hráči spadnou a jeden lízne míč (nijak neovlinil "let" míče, nic, jen ho při pádu lízl), to se PÍSKAT NEMÁ, to je nesmysl, ale pochybuju, že bys to ty nějak jaksi...

Reagovat
smazaný uživatel

Však já jsem říkal že bych to nepískal (mít tu možnost)...ale prostě se to zatím ve fotbale píská...

Reagovat
smazaný uživatel

No ono se to nepíská.

Reagovat
smazaný uživatel

No viděl jsem už tolik stejných či podobných situací a byly z toho penalty...ale jak říkám já osobně bych to taky nepískal

Reagovat
HOST*

nebyla jo? ty jsi asi slepej co? A doufám, že s tou objektivitou to myslíš i na sebe.

Reagovat
smazaný uživatel

Když si projdeš pravidla, tak zjistíš, že taková ruka se nepíská...

Navíc byla dost pofiderní. Narozdíl třeba od vymyšlených faulů Bommela nebo Puyola (za žlutou), navíc po předchozím stažení Marqueze rukama

Ale třeba ten faul na Etoa bych taky nepískal....

Reagovat
Shevchenko

No Gila je zatim dobrej.. tyč!

Reagovat
Shevchenko

Roniemu se zatím nedaří. "Giuly není zrovna excelentní sprinter", co tím Bosák myslel ?? Pro mě to je nejrychlejší hráč Barcelony.

Reagovat
smazaný uživatel

To byl taky dobrý kec! Ale třeba minule říkal komentátor na ČT4, že Messi přestoupil do Barcy letos v zimě...

Nebo před zápasem řeknou, že pravidelně hraje na pravým kraji obrany Belletti Co je teda podle nich pravdidelně

Reagovat
smazaný uživatel

Bosák asi nevěděl o kom mluví...no a ta žlutá Puyola asi kolem 30. minuty to byl samozřejmě taky faul...sice Puyol "Kaká(ho)" netrefil ale tady se počítá podle pravidel ten skluz a kdyby Kaká nenadskočil tak by to nemuselo dopadnout dobře....ale to asi p. Bosák taky neví...jinak je to ale můj neoblíbenější komentátor fotbalu u nás

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, jak jinak...

Reagovat
smazaný uživatel

Van Bommel a Iniesta dnes zatial naprosta bieda. prave to je dovod, preco je AC aspon pre mna opticky lepsie a aktivnejsie.

Reagovat
smazaný uživatel

No takže...

Prvních dvacet minut jasně lepší AC, zbytek o něco lepší Barca. Měli jsme štěstí v neštěstí, když se míč neštastně odrazil od dvou našich hráčů přímo k Gilardinoovi, ten však měl smůlu a dal jen tyč.

Ze začátku šly jasně vidět zkušenosti, naši hráli trochu nejistě, Ac sebevědomě, ale pak se to vytzratilo a Barca byla lepší. Škoda přeškoda, jak Iniesta skvěle vybojoval míč, tak jeho náhravka šla Guilymu na paty, jinak by jel sám.

Díky bohu, že máme Bommela. Tady jde vidět, proč přišel, proč byl potřebný, proč nám takový typ hráče chyběl a proč ej takový typ hráče důležitý. Oni nsá v té záloze řežou jak prasata (obdivovači Gatussa, ať je dobrý jak chce, by se mohli zamyslet a podívat se třeba na klipy Juga Bonito), Gatusso, Pirlo, Seedorf, a jediný, kdo tam v tomto směru drží prapor Barcy je právě Bommel, on nehraje ideálně, ale v tomto je hrozně důležitý...

Nicméně jde vidě, že nám chybí dost hráčů v záloze, ale přesto se to zvládá. Líbí se mi Guily, teda proti například Nestovi nemívá žádne šance, ale on vybojoval spoustu míčů, v obraně je dobrý, dokáže získat míč do brejku, dobře nahrát, ale tentokrát jde vidět to, co jsem tady říkal už loni a sice že Ronaldinho občas dost zbržďuej akce. Přejít jeden na jednoho přes Stama je nesmírně těžké a on to zbrzdí, brejk je v tahu AC se vrátí a je po ptákách...

Etoo měl dvě dobré šance na střelu, ale ani jendou to nesedlo, hlavně v tom druhém případě to byla jasná golovka.

Poslal bych tam tak v šedesáté minutě Maxiho, tentokráte ne proto, že ho mám rád a chci aby více hrál, ale mylím si, ež by byl postupem času DOST platný.

Reagovat
smazaný uživatel

ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

I přes prasečí zákroky soupeřů (povětšinou neoceněné žlutou kartou), přes smůlu, když chybělo pár milimetrů ke gólu, přes další zranění, přesto všechno jsme VYHRÁLI NA SAN SIRU!!!!

V druhém poločase jsme byli o třídu lepší (ano, byly tam šance AC, jenže to se prostě stává, když hraje ofenzivní mužstvo)...

Co rozhodlo:

1.nemohoucnost některých útočníků soupeře

2.tvrdost Bommela a poté i Motty (bez nich by nás dokopali, zničli v té záloze)

3.genialita Ronaldinha

4.výtečná akce Guilyho (tím myslím naběhnutí na straně, kde on normálně není a skvělé zakončení)

5.Dobrý výkon Edmilsona

6.Skvělé zvladnutý zápas od našeho gólu do konce utkání, Iniesta byl od gólu výborný

7.šířka našeho kádru- zraní se Messi, nastoupí Larsson, zraní se Larsson, nastoupí Guily. Zraní se Xavi, nastoupí Iniesta, zraní se Deco, nastoupí Bommel,zraní se Oleguer, nastoupí Belleti. A to mluvím jen o momentální situaci, zranění nás provází celou sezonu a přesto vedeme suveréně ligu a přesto jsme v semifinále Ligy Mistrů- jsme jediný tým v semifinále, co je v semifinále LM!

Bude to ještě HODNĚ těžké, rozhodně si nemyslím, že to máme vyhrané, už jen proto, že co nedá Gilardino, dá Inzaghi a navíc to bude asi bez Oleguera, čehož se bojím.

Reagovat
smazaný uživatel

No nic proti, ale co je tohle? "jsme jediný tým v semifinále, co je v semifinále LM!" Není to trochu...ehm...nadbytečné?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ještě nás čeká odveta a nebude to nic snadnýho.

Druhý poločas jsme se zvedli, i když musím uznat, že celkově si AC prohrát nezasloužilo. Ale když nedají gól....

Dobrý bylo, jak se po gólu místy nemohli dostat k míči. Trochu jsme si hráli bago...

Reagovat
smazaný uživatel

stale sa drzim jednoho pravidla. nestracaj lopty v rozohravke, nemusis ju ziskavat spat a ani superovi "nemeles mlyny "

super,super, super.

pri tolkych zranenych vysledok a hru i ked som z nej tocha sklamany, pretoze toto neni hodne BArcelony aspon podla mojho nazoru je to obdivuhodne.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je to trošku složitější.

Reagovat
smazaný uživatel

tvoje nazory mi nestoja uz zato, aby som tu stravil dalsi cas pri nezmyselnej diskusii. Vyjadruj si co chces.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to jen říkám, myslím to pro tvé dobro, zkus si trochu rozšířit obzory, nemusíme se tady o tom hádat, ale zkus si něco o tom přečíst v odborné literatuře a tak.

Reagovat
smazaný uživatel

no toto by si mal prave spravit ty, ale neva. koniec diskusie . . .

Reagovat
smazaný uživatel

No ty se držíš pořád jen jednoho jediného, ale promiň no, já to nemyslel ve zlém ale jako takovou radu.

Reagovat
smazaný uživatel

plati moj prvy prispevok a prva veta . . .

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně si myslím, že ty rady nakonec vyslechneš. Pevně v to doufám.

Reagovat
smazaný uživatel

Luke :Bommel 5,5

Reagovat
smazaný uživatel

hmmm, ale já mám vlastní úsudek, ne to, co řeken někdo jiný (když to není žádný expert).

Reagovat
smazaný uživatel

a dodam, ze frank vynikajuco pochopil, kde nas tlaci bota a ASI prikazal ROnaldinhovi, ze sa ma stiahnut hlbsie do pola a starat sa a prechod do utoku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

Je to celé v prdeli, nad Barcelonou se dalo vyhrát, Ale ne! Citelně nám chyběl Inzaghi. Gilardino: tyč, skoro prázdná branka.. on má takovou smůlu. Další takový je Ambrosini: Pokud někdo hraje LM, respektivě hraje za evr. velkoklub, tak tohle by měl dát - měl čas, byl sám, mohl si to zpracovat. V Barceloně musíme vyhrát, což je asi nejtěžší úkol!

Reagovat
sansiro

Takže já to vidím asi takhle: barca si do gólu, který přišel úplně z čistého nebe, moc nekopla. Ta branka docela AC položila, což se dá chápat. AC Milán měl proměnit min. jednu šanci. A to už do toho gólu FCB. Celkově jich měl víc a podle mne byl lepším týmem. Zápasu by určitě slušela alespoň plichta. Takhle jsou šance už zcela minimální. Jediná možnost je, že by AC otevřelo skóre v Barceloně jako minulý rok.

Sláva vítězům, čest poraženým. Gratuluji Barce a jeji fans!

p.s. Byl to pěkný zápas se skvělou atmosférou a nejlepšími tifosi světa. FORZA MILAN

Reagovat
smazaný uživatel

Som naprosto stastny, ze sme dnes vyhrali, lebo nam to dava velke sance do odvety a zaroven sme prvy tym po velmi dlhej dobe, ktory vyhral na san sire.

Prvy polcas bol z nasej strany naprosto tragicky a som nim velmi sklamany, lebo toto co sme predvadzali bolo NEHODNE barcy a hlavnu odpovednost zato nesu Van Bommel a Iniesta. Vzdy som som sa drzal pravidla " nestracaj loptu, nemusis ju ziskavat spat " a to tyto dvaja, hlavne Van Bommel neplbli. Tu sa ukazuje nesmierna dolezitost a praca v strede pola hracov ako Deco a XAvi, ktorych malokedy niekto oceni.

Druhy polcas bol o nieco lepsi. Barcelonsky treneri pochopili, ze problem je hlavne v rozohravke, kde sme zbytocne hrali " na mlyn " pre AC MIlan a tak tam poslal Ronaldinha, ktory pomohol nasej zalohe zvysit percentualne drzanie lopty a zaroven ju podrzal , ked sme sa snazili o prechod do utoku.

Gol bol krasny, skvela prihravka ROnaldinha a este krajsie uvolnenie a zakoncenie Giulyho, ktory ma vsak v tomto zapase neoslnil a Frank logicky pochopil, ze takto ofenzivny hrac nemoze stracat loptu automaticky pri jej ziskani a tak tam poslal sice obrancu, ale to technicke i fyzicky zdatneho, ktory mal viac prispiet k pozicnemu fotbalu.

Po tomto gole uz som veril, Ac milano akosik uz nemalo silu z prveho polcasu a neboli taky nebezpecny.

ZAroven musim ACcku vzdat hold, pretoze takto dobre s nami nehral ziadny super v tejto sezone, teda ak nepocitam nase vypady vo forme. Ac malo ako som ja ratal 4, 5 cistych sanci, ktore mohli viest k debaklu pre nas, ale nevyuzili ich. Je mi ich trocha luto, lebo viem z pozorovania BArcy, ze taketo zapasy, kde sa nedari v koncovke su naozaj hnusne.

Lenze to mi nic nebere na skvelej radosti z vyhry

Reagovat
smazaný uživatel

pisal som to inde, takze veci, ktore uz davno vieme mozte ignorovat. .

Reagovat
smazaný uživatel

No u Guilyho byl problém, že ve druhém poločase už neměl síly an to se vracet a dost útoků šlo přes naší pravou stranu.

Ale to mu nevyčítám, přecejenom není nejmladší a v prvném poločase toho odběhal hrozně moc.

Reagovat
Shevchenko

Hodně nám chyběl Inzaghi

Reagovat
sansiro

Inzaghi by ho tam snad nějak šoupl, ale prostě nehrál. Gilardinovi nemohu pořád přijít na chuť. Ale byl to pěkný match, to se musí uznat. Narazily na sebe dva nej kluby Evropy (této sezóny).

Reagovat
smazaný uživatel

jj, to rozhodně, teď už můžu posoudit a AC je rozhodně lepší než Chelsea.

Reagovat
Shevchenko

no konečně

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, díky, ale rozhodně si nemyslím, že by šance byly minimální a že by si BArca nekopla do gólu, v druhé půli druhého poločasu byla lepší.

Fanoušci fajn, pořadatelé už moc ne, docela hajzlobvina, co udělali těm barcelonským fanouškům.

Reagovat
sansiro

jo no

Reagovat
smazaný uživatel

Barca si moc nekopla!

Akorát vyhrála na střely, střely na bránu,držení míče! Možná by si kopla víc, kdyb AC nevyhrálo na fauly

Reagovat
smazaný uživatel

no jo no, co se dá dělat, zkrátka Barca má Ronaldinha a dala gól, což my sme nedokázali, ale myslim si, že bylo na co se divat a že sme s Barcelonó hráli vyrovnané fotbal a ne jak tady (skoro) všichni jeji fanóšci furt psali, že umime jenom betonovat a kdesi cosi, jinak o postupujicim už je asi rozhodnuty, gór když bude hrát Deco a nevim jestli aji Messi.

Ať žije Sigma Forza Milán

Reagovat
smazaný uživatel

MEssi ne, ale asi ani Oleguer ne, což je větší ztráta než se může zdát. Já vím, že zase v tom měl hlavně prsty on, nicméně mi přidje trošku sprosté a nefér k ostatním hráčům to zas schazovat vše jen na Ronaldinha, jako kdyby ostatní hráli druhou ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, jenomže kdyby ste ho neměli tak ten gól nedáte.

Ať žije Sigma Forza Milán

Reagovat
smazaný uživatel

...do smrti si to asi pamatovat nebudu, gól, jak tu někdo nedávno řekl, z hovna, ale výhra se počítá. Takovej double už bych si do smrti určitě pamatoval :)

Reagovat
HOST*antimadrista

Jsme nejlepší na světě !

Reagovat
HOST*antimadrista

Z 90% jsme ve finále Ligy Mistrů

Reagovat
HOST*kofr

fandím barceloně..ale tomu snad ani Ty nevěříš, že je to na 90%

Reagovat
PJ

On si tim je jistej.. ale asi se mu nechtělo psát 100%

Reagovat
antimadrista

Jako je no

Reagovat
smazaný uživatel

Včera mě hrozně překvapilo AC. Prostě nás přehráli a byli lepším týmem. Potvrdily se doměnky vazqueze ze včerejška, že nás budou chtít zastrašit a pokopat, což se opravdu stalo. Asi do 20. minuty mohli mít 3 hráči z AC kartu, pohříchu to sudí přešel (Gattuso za zkosení Iniesty, Pirlo za to samé a Stam za procházku po Ronaldinhových achylovkách ). Sudí byl vůbec dost špatný, dost zákroků z obou stran pouštěl a pískal úplný pičoviny. Ta žlutá pro Puyola byla skoro trapná. Ale tohle pokonil Kaká, kdyby nesimuloval faul, tak mohl jít sám na bránu ... . Na druhý straně pískl čistý vypíchnutí balonu Eto´ovi Stamem ...

Dále se ukázalo, jak moc AC chyběl Pippo. Podle mě, by ty šance proměnil, Gilardino byl tragéd zápasu, bránu trefit neumí, ale pořád se kvůli něčemu rozčiloval .

Nepovedl se nám začátek, vletěli na nás a hlavně prvních 5 minut nás vůbec nepustili do hry, měli dvě šance, ale i s pořádným kusem štěstí to tam nespadlo. Dneska nám nezahráli krajní beci, Oleguer se nechal přehrávat a Gio se vzadu ani moc nezdržoval a nechal to za sebe odbránit Puyolem, kterej ale samo chyběl ve středu a tím se vytvářel prostor pro Kakáho, kterej měl čas na svoje fígle . Postupem času se hra vyrovnala, ale fantastická obranná hra AC nás do ničeho nepustila. Hlavně Ronaldinho se trápil.

Ve druhý půli jsme sice byli o chlup lepší my, ale AC bylo zase nebezpečnější, tentokráte šly jejich průniky hlavně napravo přes Oleguera a středem přes Puyola . Ukázalo se, že beton hrát fakt neumíme, ty okna se v naší obraně prostě vytvoří. Proto doporučuju na Nou Campu útočit, jinak by to taky mohlo zle nedobře dopadnout.

Už jsem si toho všiml asi ve třech předcházejících zápasech - Valdés je opět ve formě, včera se mi zase hodně líbil. Jeho sebevědomý výkon dodával klid naší děravý obraně . Jak jsem ho tady asi 2 měsíce dozadu kritizoval, tak teď ho musím jen chválit . Oleguerovi se to moc nepovedlo, Marquez určitě nejlepší náš bek, prakticky to zezadu všechno řídil. Puyol opět svým sebezničujícím stylem likvidoval šance AC, ale ve druhý půli přes něj asi 2x až 3x prošli a jednou z toho byla ta obrovská šance Ambrosiniho . Gio byl podle mě na vystřídání už asi po 5ti minutách, kdy si tam po jeho straně dělali, co chtěli, pak se zlepšil a ve druhý půli už byl OK. Ale dopředu mu to nešlo a nedal jedinej centr. V záloze zahrál slušně Edmilson, ale na Nou Campu bych mu dal úkol víc si všímat Kakáho. Iniesta se mi zase hodně líbil. Podle mě roste zápas od zápasu, už si dovolí kličku, vysunutí, odebere balon, prostě se mi zase líbil. V. Bommela hodnotit nebudu, nebyl bych objektivní. Jen podotknu, že budu rád, když v létě zamíří do Bayernu ... . Ronaldinho se trápil, ale přesně potvrdil moje slova, že ač je z formy, tak je stále platným hráčem - vymyslel gól, pár průniků mu tam vyšlo, ale nemůžu nezmínit tu parádičku, jak tam prodribloval mezi snad čtyřma hráčema z míčem ve vzduchu a pak ještě patičkou (nejspíše haluzovou ) přihrál přesně Samuelovi ... To byla fotbalová báseň a oslava všeho krásnýho, co fotbal může nabídnout. Takovýhle hráči by měli být oceňováni a ne prasata jako Gattuso ... .

Eto´o hrál dobře, ale tady mám výtku spíše na Rijkaarda. Když totiž dá Samuelovi úkoly stahovat se do středu a tvořit hru, musíme mít hráče, který půjde místo Eto´a na hrot. Častokrát se stávalo, že jsme ve vápně nikoho neměli nebo tam byl prcek Giuly, který prostě mlátička do vápna, co vyhrává souboje určo nikdy nebude ... . A dostávám se k nejlepšímu hráči na place z naší strany - Giuly. Už v první půli byl z našich nejnebezpečnější a ve druhý dal nádhernýho kouska. Sice měl výhodu, že hrál proti ofenzivnímu Serginhovi, ale i tak se ta jeho aktivita ocenit musí. Bravo, Ludvo!!! Jen bych dodal, že doufám a poníženě Laportu prosím, aby ho v létě nikam nepouštěl. Jako žolík na lavku na posledních 30 minut nebo jako záskok za zraněné je perfektní. Nevím, kde bysme hledali lepšího (nehledě na to, že končí i Henrik i Santi ).

Ještě bych se pozastavil za blábolem mého jinak daleko nejoblíbenějšího komentátora Jaromíra Bosáka: když řekl, že Ludva není z nejrychlejších, málem jsem doma spolk polštář, ale bral jsem to, že se spletl a mínil jiného našeho playera, když to ale dokonce přenosu 2x zopakoval, musel jsem se

První zápas se sice povedl, ale do odvety prakticky nic nenaznačil, výsledek sice napovídá, že máme lepší výchozí pozici, ale předvedená hra naznačuje, že ještě není nic rozhodnuto. AC se vrátí možná Pippo, nám Deco. Těším se na kvalitní fotbal a doufám v postup. Jen dodám, že AC si včera získalo moje sympatie. Jen ti fandové, kteří při našich akcích pískali ....

Škoda, že jsme se nepotkali ve finále ...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to Bosák celkem posral s tou Giulyho rychlostí, hmmm, ale jinak komentář tradičně dobrý

Reagovat
smazaný uživatel

No když o tom mlvuíš takhle obecně (jakoež to nedělíš na poločasy), tak celkvoě v zápase AC lepší rozhodně nebylo...Oni lepší v první, my jasně ve druhé. A v druém poločase jsem si s nima po gólu dělali co chtěli, ano, měli šance, ale to sebere jako samozřejmost, za takového stavu, že se k šancím dostanou.

Šance Ambrosiniho nešla tuším přes Puoyla, ten se správně držel Kakáho, jestli si to nepletu.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak že to Kaká nasimuloval je spíš trapné (mluvím o žluté Puyola)...kdyby nenadskočil tak má nejspíš po noze...nevím čemu se divíš ale jasnej faul...kdyby jsi si přečetl pravidla tak víš že i když protihráče nezasáhneš tak to neznamená že to není faul

Reagovat
HOST*

AC Milan byl jasně lepším týmem, hrál pěkný fotbal, měl mnohem více šancí a přesto bohužel prohrál. To je ale nespravedlivé ... ale i takový je někdy fotbal. Ty šmejdi z Barcelony byly jasně horší a měli zase pořádné štěstí a navíc vůbec nic nepředvedli. Taky by měli moc poděkovat rozhodčímu, který jim k tomu "vítězství" pomohl. Jako příklad bych uvedl tu ruku Puyola ve vápně ... jak jinak samozřejmě neodpískanou. Škoda taky, že nemohl hrát Inzaghi ... to by bylo hned o něčem jinym. Doufám, že AC postoupí a ty blbce z Barcelony vyřadí a dá jim pořádnou šupu. V tom případě by Ronaldinho začal kopat do protihráčů a Eto´o by na ně zase začal plivat, jak je jejich dobrým zvykem. Opravdu bych chtěl AC poděkovat za pěkný zážitek z fotbalu a doufám v jeho postup.

Reagovat
smazaný uživatel

Kym vies snivat, tak mas nadej . . .

O tom kolkokrat bolo AC Milan v lige majstrov horsie a i tak vyhralo by sa dala napisat nejedna pesnicka.

Reagovat
HOST*stam

Vcera AC Milan konecne vyvratil tie trapne reci o antifotbale a pod.

Stretli sa 2 najofenzivnejsie druzstva a myslim si ze to bol vyrovnany match.Barca bola lepsia len o ten jeden gol.Proste mala viac stastia v koncovke.

1.polcas malo ACM vo svojej rezii,hlavne uvodne minuty ,postupom casu sa hra vyrovnala a bola vyrovnana az do konca.

Ta prihravka Ronaldinha bola fakt jak z inej dimenzie.Tam si myslim ze Dida mal ist po lopte.Spravil 2 kroky dopredu ale potom zacal ustupovat a mal svoj podiel na gole.

S vysledok 0:1 do odvety na Nou Camp-to neni nic prijemneho.Myslim ze Barca ma postup vo svojich rukach a jak neurobi njake chyby a bude hrat svoj futbal pojde do finale.Ale futbal je futbal a ja verim ze AC MILAN zabojuje!

FORZA MILAN!!!

Reagovat
HOST*Brl

Konečne solídny názor od solíneho a rozmýšľajúceho fanúšika.

Prvý polčas bolo trocha lepšie AC. Druhý Barcelona.

K sporným momentom a šanciam.

Ak by dal Gillardino ten gól, keď trafil tyč, asi by ma porazilo. Inak ako haluz by sa tomu nedalo vravieť. Inzaghi by to naisto trafil.

Puyol - žltá vymyslená. Ruka bola. Postranný ju určite videl, ale fakt neviem, pokyny o rukách teraz rozhodcom na školeniach dávajú.

Kaká - perfektný výkon, ale nepáčilo sa mi jeho hranie rukami (dnes sa už inak hrať nedá ) a prifilmovanie niektorých zákrokov.

Gattuso je prasa, to už vedia všetci. Že je dobrý na špinavú robotu, to vie každý, ale to je aj Vieira, Emerson, Davids, Ndevěd... a nie sú také hovadá. (našťastie Keane už skončil) Ronaldinho sa už naozaj nesmeje toľko ako kedysi, ale keď som zbadal, že po jednom Gattusovaom faule sa smial, vedel som že je to dobré. Keď on dostane chuť na futbal a nenecháva sa tlačiť, je to iná planéta. Potom to aj pár prienikmi potvrdil.

Giuly - super gól a super výkon.

Ambrosiniho šanca - tragédia.

Prekvapilo ma, ako presne pískali rozhodcovia offsidy.

Remíza by bola určite spravodlivá, ale keďže som fan Barcelony...

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, stalo sa jak som predpovedal. Domáci neudržali Ronaldinha a tak to aj dopadlo...Pritom prvú polku, pokým ho držali na dištanc, Barca bola asi mierne slabším tímom, ale v druhej polke to bol koncert.

Ďalšie potvrdenie mojej teórie, že Veľkú Barcu robí Ronaldinho tak ako robil niekedy veľkú Argentínu Maradona alebo veľké Holandsko Cruyff a pod. Ronaldinho je ten povestný jazýček na váhach aje len veľká škoda, že hraje zrovná za tých neohrabancov z Barcelony..

Reagovat
smazaný uživatel

no pokial si myslis, ze byt Ronaldinho v Reale, tak ste dnes tak ako my krocik od postupu do finale ligy majstrov ( klop klop ), tak to si dosti infantilny clovek.

Reagovat
HOST*

S Ronaldinhem v sestavě by hrály o vítězství v LM i Blšany.

Reagovat
smazaný uživatel

jj, pokial toto je pravda, tak Laporta a spol. su viac ako bozstvo, ked ziskali takeho futbalistu za tak malu hubicku.

Reagovat
HOST*

Ano vedeni Barcy pracuje víc jak dobře a hráče zatím nepřeplácí, jejich tým je výborně postaven, tak proč se stydět že stojí na Ronaldinhovi když on to dokáže

Reagovat
smazaný uživatel

len na Ronaldinhovi rozhodne hra BArcelony nestoji.

Reagovat
smazaný uživatel

Vazquez původně psal, že Dinho je jazýčkem na vahách, což není totéž, když řekneš, že na někom stojí hra mužstva...

Reagovat
smazaný uživatel

a user predo mnou psal co psal. . .

Reagovat
smazaný uživatel

No ale že bysme bez něj byli v prdeli tu vy "pusinkáři" rádi a pravidelně opakujete. Ale s tim jazýčkem už souhlasim, ostatně čemu se taky kdo diví? Proto sme ho koupili a proto mu tak královsky platíme...

Reagovat
smazaný uživatel

Mykej někomu jinému, osino

Reagovat
smazaný uživatel

Á, Jarouškovi zase tečou nervy :D

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, samozřejmě, jak jinak. To bereš lekce jasnovidectví od Kyslíka, ne? Neházej všechny fanoušky Realu do jednoho pytle, OK?

Reagovat
smazaný uživatel

Já vás neházim nikam, upřímně mi ste u prdele skoro jako tamten. Ale ty si tu začal s nějakejma řečma mimo. To snad Vazquez potřebuje mluvčího?

Reagovat
smazaný uživatel

celé to nesprávnym smerom odštartoval rominho hneď prvou reakciou a pritom som to napísal tak jednoducho a jasne.. No a tých " pusinkárov" si nabudúce môžeš aj odpustiť..

Reagovat
smazaný uživatel

Jééé, co vyšiluješ? Drobná narážka na přezdívku vašich hráčů, co jako? Byly tu 100x horší označení a nikdo si nestěžoval, tak co najednou s "pusinkáři"???

Reagovat
smazaný uživatel

Jako tamten kdo?

Reagovat
HOST*

To půjde i bez něj

Reagovat
smazaný uživatel

Ďakujem, ale ani omylom som neuvažoval týmto smerom..

Reagovat
smazaný uživatel

Ano...zvláštní, takže Ronaldinha bys přirovnal ke Cruyffovi, ano? Já jenž e s Cruyffem i bez Cruyffa se Nizezemsko dostalo stejně daleko na MS, se zamylsi.

Reagovat
HOST*Brl

Ta nejako. Podľa mňa bol vtedy rovnako dôležitý Neeskens.

Reagovat
smazaný uživatel

Zamyslel som sa nad tým, čo si toto napísal - a na nič som neprišiel. A nebude to mojou vinou..

Reagovat
smazaný uživatel

Tvrdíš, že bez Ronaldinha by Barça nebyla tak úspěšná, že prý aníi zdaleka (ne teĎ, ale psal si to už několikrát, tentokráte si zvolil mírnější slovník). A pk si ho přirovnal ke Cruyffovi a repre. Jenže jak s Cruyffem, tak bez Cruyffa došla repre stejěn daleko, takže asi tak hrozně důležitý nebyl, tkaže ani ROnaldinho tolik důležitý není, takže tím se vyvrací tvá tvrzení...takež sis to sáím popřel, tkaže je to tvá chyba.

Dořpdu říkám, že nevěřím, že bys to teĎ pochopil...

Reagovat
smazaný uživatel

No, to máš vcelku pravdu, teba pochopiť, to dá fakt zabrať. Ničmenej som to myslel trochu inak. ovoril som o povestnom jazýčku na váhach, a to hovorím stále, možno niekedy inými slovami. A tuším som ti to už aj vysvetľoval. Máš pravdu v tom, že trvám na tom, že bez Ronaldinha by postavenie Barcelony rozhodne nebolo také výnimočné ako je teraz. Či by vyhrala ligu alebo LM bez neho, je len teória, ale toto platí. Inak neviem, prečo sa tomu stále tak brániš, veď na tom neni nič zlé. My sme tiež boli v čase poslednej slávy závislí od výkonov Figa a Zidana a bez problémov ti to priznávam..

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, ale to je blbost, sám jsi říkal, že je jakCruyff...a jak s ním tak bez něho mělo Nizozemsko stjené výsledky, takže si odporuješ. Barça má skcvělé výsledky kvůli hře celého týmu, Ronaldinho je něco navíc oproti ostatním mužstvům, jenež ty jsi už mnhohokrát řekl, že Barca by byla ber ROandlinha takřka průměrná a podobně, takže si to nejdříve srovnej v hlavě a pak mel...

Reagovat
smazaný uživatel

No - a sme zase na začiatku:

1. Nehovoril som, že by bola takřka průměrná, ale že by nebola výnimočná, čo je dosť podstatný rozdiel.

2. S tým Cruyffom - ale veď to je presne ono. Aj on bol niečo naviac, tak ako Maradona alebo Zico alebo iní výnimoční hráči, tak ako teraz Ronaldinho. To niečo naviac, čo vlastne rozhoduje. A vieš dobre, že niekedy sa to nedá brať všetko cez výsledky / prípad Cruyff /. Veď to presne naopak funguje aj v prípade Ronaldinha.

3. Neviem načo sa tomu zase čuduješ, keď už som ti raz asi pred mesiacom po veľkej námahe vysvetlil, že to celé z mojej strany je o tom " jazýčku na váhach " a to tvrdím aj teraz. A keď ti vadí prirovnanie s Cruyffom, tak si ho proste vymaž a hotovo. Veď vieš o čom hovorím..

Reagovat
smazaný uživatel

No a keď už sa o tom zase bavíme, tak aj nejaký laický argumentíček :

chýba vám Deco - deje sa niečo ? ani nie

chýba Messi - deje sa niečo? ani nie

ale v Miláne hraje slabo Ronaldinho prvý polčas a Barca je zrazu slabším mužstvom ako Milan. Druhú polku začne hrať Ronaldinho futbal a Barca zrazu dominuje a znovu a znovu vyhráva / aj keď ste mali dosť deravú obranu /. Zaujímavá náhoda, že? A to je tak skoro stále. / samozrejme verím, že ma nesklameš a nájdeš nejakú výnimku, čo toto celé akože vyvráti / .

Ale je vcelku sympatický tvoj postoj a snaha vyzdvihovať kolektívnu silu a ducha / ups, teda pardon, ty tento výraz nemáš rád /.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč nemám rád?

Chyběl Deco a dělo se to, že byl AC celý poločas lepší...Rozhodně ta hra není taová, jak když výše zmínění jsou na hřišti, spíše bych to řekl tak, že "Ronaldinho hrál kulový, přesto jsme vyhráli".

Reagovat
smazaný uživatel

no dobre, tak nech je po tvojom..

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldinho je pre Barcu nieco podobne ako Zidane pre Francuzov.

Plynie z toho vsak jedno nebezpecenstvo.Co keby sa Ronaldinho njako dlhodobejsie zranil.Bol by som zvedavy jako by sa s tym Barcelona popasovala.

ESte k tym offsajdom.Piskali ich fakt presne,uplne na milimetre

Reagovat
smazaný uživatel

Zidane chyba, tak je to poznat. Chyba Vieira a Makelele , tak je to tiez poznat. Sranda, ze ZIdanovi v Reale moc nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Ehm, ehm, o Realu nebyla vůbec řeč, Rominho a navíc tvrdit, že to někomu nejde v roce, když končí s fotbalem, no, to radši nechám bez komentáře...

Reagovat
smazaný uživatel

skus si este raz precitat prispevok Stama a potom nasledne moj . . .

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, vím na co narážíš, ale stejně to není tak úplně pravda, po opětovném návratu Zizoua do repre se její hra zvedla a ne, že ne...

Reagovat
smazaný uživatel

a to ci pisal, ze vies naco narazam . . .

Reagovat
smazaný uživatel

Rominho, já se s tebou o slovíčka hádat nehodlám, to bys měl vědět.

Reagovat
smazaný uživatel

len pre vysvetlenie. nejde o slovicka

.................vieira.....................makelele..................

................................?..........................................

...................?...............................?......................

.............................Zidane....................................

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, že oba DM jsou hodně dobří, ale Zidane je podle mě předčí / předčil. Můj názor, nemusíš souhlasit...

Reagovat
HOST*

FORZA MILAN!!!

Reagovat
smazaný uživatel

AC si prohrát nezasloužilo. Škoda, bylo mi jich líto. I když kdybych to mělo být spravedlivé, tak Barcelona nehraje s AC, ale s Lyonem. Tam to bylo přesně naopak od včerejšího zápasu. Ale je vidět, že ve fotbale nevyhrává lepší....

Reagovat
antimadrista

Jak kdy, včera ten lepší vyhrál.

Reagovat
HOST*

vtipálku

Reagovat
smazaný uživatel

Včera to bylo vyrovnaný...

I když Barcelona vyhrála v držení míče, na střely, střely na bránu...

Prohrála akorát v rohových kopech (a faulech - teda pokud to je prohra )

Reagovat
Shevchenko

a na 100% šance

Reagovat
antimadrista

Jako já nevim jo, ale na šance to bylo 50:50 a tempo jsme diktovali my.

Reagovat
antimadrista

Navíc nevim, co tady máte všichni za hloupý řeči... jednou sme neměli smůlu a můžete se po....

Reagovat
smazaný uživatel

...nehraj si pořád na ublíženého. Jste v dobře rozehraném semifinále LM? Jste, tak pořád nebreč, kdy jste měli smůlu a kdy ne...

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna žlutá a Puyol má po případném finále.

Reagovat
smazaný uživatel

ved ma len jednu nie??

Reagovat
smazaný uživatel

Všechno se mi to číst nechce, tak se omlouvám, jestli tady něco podobného už zaznělo.

K zápasu jen dvě věci. Puyolova ruka se pískat dala. Přesně tohle se stalo v jednom z podzimních zápasů Brnu. Rozhodčí foukl penaltu a Melichar to obhajoval tím, že šlo o nešikovnost hráče. Což byl i případ Puyola. Ale je fakt, že by bylo naprosto nepřípustné, aby o finalistovi LM rozhodovala taková haluz. Takže tentokrát to Barce odpustíme

Taky jsem se chtěl vyjádřit k Gilardinovi. Už od ledna tvrdím, že takový hráč nemá v základu AC co pohledávat. Včera tomu nasadil korunu - netrefil prázdnou branku a mně stále víc připomíná jednoho nejmenovaného kolohnáta, který se trápí na hrotu sparťanského útoku. Navíc když hraje on a ne Pippo, tak veškerou černou práci odvádí Sheva, který společně s Kaká na Gilardina celý zápas maká.

A teď to hlavní.

Jsem naprosto šokován tím, co v minulých dnech předvedli dva ze tří nejlepších fotbalových komentátorů v naší republice. Radotínský byl v sobotu tak žalostný, že si toho všimlo snad 80% fanoušků nezávisle na sobě. Celý rok pečlivě tajil své rudé srdce, ale na ten zápas se pravděpodobně špatně vyspal a bublina praskla. Tolik pochval, návrhů sestav, takřka bezdůvodného zvyšování hlasu Celé to korunoval tím, že na konci v naprosté "lustrigólovské" euforii kolegu Otavu vůbec nepouštěl ke slovu Naštěstí už s naší ligou končí, jinak by tento talent zapadl stejně rychle jako se objevil.

Míra Bosák se ho včera zřejmě pokusil překonat a dařilo se mu to opravdu dobře. Měl by se raději vrátit ke svým vtípkům, protože pokud začne rozebírat vlastnosti hráčů, jejich oblíbený post, nebo aktuální formu, tak neuvěřitelně hoří. Horší než Čapek A kdyby náhodou někdo nevěřil tomu, že Giuly mnoho rychlosti nepobral, tak vám to raději ještě 3x zopakuje. Po vystřídáni Gattusa Ambrosinim a hlášce "tak teď už je to totální ofenzíva Milána" už jsem opravdu nevydržel a poprvé v životě Bosáka "vymutoval"

Reagovat
smazaný uživatel

Puyolova ruak se kopat neala, protože rukou na zemi nijka noevlivnil trejktorii ani rychlost míče a hráč AC už měl k míči daleko, Puyol spadl při souboji, nezaviněně...

Reagovat
HOST*

Ruka to byla a měla se pískat penalta ... no jo no, rozhodčí to přál holt Barceloně s tím už nikdo nic nenadělá.

Reagovat
smazaný uživatel

1. podepiš se

2. Jseš úplně mimo, pískat se neměla, to není připískávání, to je fakt. Prostuduj si pravidla.

Reagovat
HOST*

Já je znam dobře, ale ty si prostě nechceš přiznat penaltu.

Reagovat
smazaný uživatel

Očividně neznáš.

Reagovat
HOST*

To samé tvrdím já o tobě.

Reagovat
smazaný uživatel

Dle pravidel se takováto ruka nepíská. Kdybys prošel pravidla, tak to víš. Nebo se stačí dívat na TV. Třeba nedávno to bylo i v naší lize. Hráč zahrál rukou ve skluzu a jasně bylo řečeno, že tohle se podle současnýho výkladu pískat nemá...

Reagovat
HOST*

Ty jsi opravdu ubožák ...

Reagovat
smazaný uživatel

myslím, že ubožák je ten, kterej se stydí za své názory a nepodepíše se a hraje si na anonyma....

Reagovat
HOST*

A co ten podpis jako změní?

Reagovat
Marv

Nic nezmeni,ale aspon vime co to je za blbce

Reagovat
HOST*

To jako, že každý anonym je automaticky blbec jo? To jen ukazuje na to, jak nízké IQ máš.

Reagovat
Marv

Ne,ale jenom ten co tam pise takovy blbosti

Reagovat
HOST*

Vždyť jsi taky sám přiznal, že to byla ruka ... tak to asi taky kecáš blbosti co?

Reagovat
Marv

Reagovat
smazaný uživatel

newiem kdo ma pravdu..powedal by som ze 50% rozhodcov by to piskalo ale dalsich 50% nie .

Docela problem dnesneho futbalu,pravidla ohladne piskania ruk by sa mali njako zjednodit

Reagovat
HOST*

Viděl jsem už i "menší" ruky a taky byly odpískané.

Reagovat
Marv

Nevim nevim,ale videl jsem na opakovanejch zaberech jasnou ruku. Ale jsem rad,ze to nepisk,protoze rozhodci pomahaj ACcku celou LM a nevim,jestli by se sem bez nich vubec dostali...

Reagovat
Shevchenko

zas kecas picoviny

Reagovat
smazaný uživatel

a jáí viděl větší nepísklé, takhle to fakt ber no...

Reagovat
HOST*

Akorát se pořád vymlouváš ... kdyby tuhle ruku dal někdo z AC, tak bys tady pořád řikal, jaká to měla být penalta ... tak už si to konečně přiznej ... penalta to být měla!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Viz Ronaldinho_10, pravidla mluví jasně, takže si není co přiznávat. Nicméně jsme nedoufal, že by člověk, co s neumí podepsat, dokázal o pravidlch něco vědět.

Reagovat
HOST*

Zajímavý tah vymlouvat se na podpis, když už ti došla slova.

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, došla evidentně tobě, protože já (ne)podpis zmiňuju už od začátku, ale vždyk tomu přihodím to, o čem se bavíme (a to ty teĎ ne...takže komu došla slova?)

Nicméně ty by sis měl vážně uvědomit, že podepsaqt se je slušnost. Nicméně teď už se jistě nepodepíšeš, protože to teDˇděláš na truc, aby sis dokázal, že tebe nikdo ovlivňovat nebdue, ne?

Reagovat
HOST*

No v tomhle tvém příspěvku například nic k tématu neni ... a ještě k té ruce. Ty bys ji nepřiznal ani kdyby Puyol vzal ten míč do rukou a zvedl ho nad hlavu ... ale co jiného čekat od fanoušků Barcelony.

Reagovat
smazaný uživatel

Já se k témátu vyjádřil a ty už nic o ruce nepsal, tak proč bych měl opisovat něco, co už jsem řekl, když si na to nedokázal zareagovat? Uvažuj trochu...HJá vímm, chci toho hodně po člověku, co se endokáže podepsat, ale aspoň to zkus.

Reagovat
HOST*

Ty jsi opravdu srandovní ... já jsem teď napsal něco k tématu a ty pořád nic a opět se vymlouvá jen na podpis, což je dost ubohý ... došla ti slova co?

Reagovat
smazaný uživatel

Tys napsal nměco k tématu?

Promiň, mám trochu vyšší nároky na protiargumenty, než to, co jsi předvedl ty.Takže asi tak.

Reagovat
HOST*

No vidím, že už opravdu nevíš kudy kam. Okecáváš to okolo, čímž jsi jasně naznačil, že mám pravdu. No nic no ... už tě nechám být, aby tvé sebevědomí nekleslo na bod mrazu.

Reagovat
smazaný uživatel

ooo, pozor, myslím si, že už vím, kdo jsi. A už je taky jasné, proč se nepodepíšeš, No nic, v pohodě, přečti si svůj argument a lá "ty bys neuznal nic" a pak to jak si říkal, že jsme na to nereagoval a dobré.

Reagovat
HOST*

Tak napiš kdo teda jsem ne, když to víš. Ty víš totiž leda ho*no a snažíš se z toho vykroutit.

Reagovat
smazaný uživatel

Z čeho vykroutit, neřekl jsi nic, z čeho by jsme se měl vykrucovat...

Reagovat
HOST*

Z té situace ohledně té ruku ... teď se jí vyhíbáš jako čert kříži. I když tím mi vlastně dáváš za pravdu. Jo a napiš teda kdo jsem, když už to víš ... nebo nevíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Jako jak vyhýbám. Ronaldinho_10 mi dl za pravdu s odvoláním na pravidla, přečti si je a pak dej kdyžtak vědět. Pokud tam uvidíš, že se taková ruka má pískat, naskenujto a pošli, do té doby máš smůlu.

Reagovat
HOST*

No aby ti nedal za pravdu, když je to taky fanoušek Barcelony. Mimochodem ještě jsi mi nenapsal, kdo jsem ... tak napíšeš to nebo ne?

Reagovat
smazaný uživatel

On to má s odvoláním an pravidla, ale možná že typravidla psal někdo z Barcelony.

TUším to, ale nechám si to pro sebe.

Reagovat
HOST*

V pravidlech je, že za ruku se píská penalta, tak nevim co tu pořád s těma pravidlama řešíš. A NAPIŠ MI UŽ KONEČNĚ KDO JSEM!!!

Reagovat
smazaný uživatel

No jde vidět, že jsi ty pravidla neviděl ani z ponorky, takež už se s tebou dále nemusím bavit, dokud si je nepřečteš, takže zatím papa.

Reagovat
HOST*

Tak teď jsi tomu tvému výkonu opravdu nasadil korunu. Nejen, že se podle tebe v pokutovém území ruka nepíská (takže kdo ty pravidla neviděl "ani z ponorky" co?), ale ještě k tomu jsi navíc prokázal, že vůbec nemáš tušení, jak já se jmenuji nebo neumíš číst ... protože jsem tě opakovaně vybízel k tomu, abys napsal kdo teda jsem a ty stále nic. No gratuluju ... teď jsi se teda ukázal.

Reagovat
smazaný uživatel

1. Špatně jsi to pochopil, což mě u tebe nepřekvapuje. Jen jsem ti tím naznačoval, že v těch rpavidlech je to řečeno jinak a není to tak jendoduché, jak si myslíš, takže ani z té ponorky.

2. Vím, ale nechám si to pro sebe, už jsme to psal a jelikož to po mně chceš dál, tzak je jasné, kd otady neumí číst.

Reagovat
HOST*

1. Já a i mnozí jiní lidé, co se dívají na fotbal (kromě tebe) viděli na světové scéně mnoho menších ruk, které byly odpískány, takže podle tebe asi ani ti nejlepší rohodčí nikdy neviděli pravidla "ani z ponorky" jo? Bravo to se ti povedlo!

2. Bylo by pěkné, kdyby jsi alespoň věděl co sem píšeš, protože mé jméno jsi zde nikde nenapsal. Jsou jen 2 možnosti a) Jsi negramotný b) Nevíš ho. Já se přikláním k oboum možnosten.

Reagovat
smazaný uživatel

1. Rozhodčí chybují, to je jasné, pokdu by měl platit tvůj argument, tak se nemáme o čem bavit, protože rozhodčí to nezapískal a jelikžo viděl pravidla, tak asi věděl co dělá.

2. Vím, ale nemám důvod ho říkat, neřeknu ho už jen proto, že ty tak moc chceš, abych tě prozradil, ale tu radost ti neudělám.

Reagovat
HOST*

1. Máš pravdu, rozhodčí chybují ... v tomto případě rozhodčí rozhodně chybu udělal.

2. To staré známé "nemám důvod ho říkat" na mě neplatí. Tím jsi mi jasně odpověděl ... 100% ho nevíš.

Reagovat
smazaný uživatel

1. Ano, rozhodčí chybují, takže tvůj předchozí rgument neplatím, jsme rád, že sis ho tak sám odrvonal.

2.vím, teď jsi mi to ještě potvrdil tím "staré známé", takže už je to definitivní. Ale ono to jde podle té inteligence poznat i bez toho, to zas ne že ne.

Reagovat
HOST*

1. Tady je jasně vidět, že číst neumíš (takže je vidět nakolik jsi inteligentní), protože kdyby ano, všiml by sis, že jsem řekl, že rozhodčí chyboval v tomto případě (ruka tedy měla být odpískána) a tudíž jsem žádné své tvrzení nepodkopl.

2. Kdybys to mé jméno znal, už bys ho sem dávno napsal, tak mi tu netvrď, že ho znáš, když víš kulový.

Reagovat
smazaný uživatel

1. hmmm, ale číst neumíš tzy, jelikož jsi argumentoval výkoyn rozhodčích v minulých zápsaech, ale když sám ířkáš, ež se pletou, tak to jaksi ztrácí na váze, ne? Jako ostatně všechno, i když chápu, že áš oproti mně nebvýhodu v malých vědomostech a tak se držíš čeho můžeš.

2. Znám, ale nemám sebemenší důvod ho říkat.

Reagovat
HOST*

1. Nauč se číst. Já totiž sice říkal, že rozhodčí někdy chybují, ale že rozhodčí chyboval hlavně v TOMTO případě. Omlouvá tě jedině to, že máš dlouhé vedení a pomalu chápeš a že se zjevně o fotbal zajímáš velice krátce a moc zápasů si ještě neviděl.

2. Nemáš nejmenší důvod, protože ho neznáš. To pak ten důvod neni no.

Reagovat
smazaný uživatel

1. hmmm, pořád jsi nepochopil, takež nic.

2. nene, neudělám ti tu radost a neprozradím tě, máš smůlu.

Reagovat
HOST*

1. No ten kdo tady má dlouhé vedení jsi evidentně ty a snažíš se jen skrýt to, že ti došla slova a argumenty. Tvoji situaci nejlépe vyjadřuje rčení "Tonoucí se stébla chytá".

2. Ale vždyť já už mám radost z toho, že to nevíš.

Reagovat
smazaný uživatel

1. KDyž si to řpečteš znova, tak jistě pochopíš, už jen to, že v jednom příspěvku argumentuejš tím, že rozhodčí pískl i menší ruku a ve druhém napíšeš, že rozhodčí chyby dělají, to mluví za vše.

2. kdybys z toho měl radost, tak to ze mě furt netaháš, ale jak jsem řekl, máš smůlu ,neřeknu.

Reagovat
HOST*

1. A kdyby jsi četl (jestli to ovšem vůbec umíš) pozorně, tak by si se dočetl, že jsem napsal, že rozhodčí udělal chybu hlavně v TOMTO případě.

2. Tak si ho klidně nech pro sebe (i když stejně nini co), protože já jsem si jist, že ho nevíš a to mi bohatě stačí.

Reagovat
smazaný uživatel

1. A furt necháep ,nejde o to, ve kterém záapse tu chybu udělal, ale když rozhodčí dělají chyby, tak nemůžeš jejich výroky argumentovat, ale jelikož si to nepochopil do teď, tak to nepochopíš ani teDˇa zas začneš mluvit o konkrétním zápase.

2. vím, si myslíš, že když se nepodepíšeš, takže to nejde poznat, co?

Reagovat
HOST*

1. A nebo ty jsi spíš nepochopil to, že jsem sice řekl, že rozhodčí občas chybu udělají, ale hned v poté jsem zároveň dodal, že ta občasná chyba se stala právě v tomhle případě. Ale neočekávám od tebe, že by si to někdy pochopil. Na tebe krásně sedí pořekadlo "chytrému napověz, blbého kopni". Jenže u tebe nepomáhá ani to kopnutí.

2. Stále se sám sebe snažíš přesvědčit o tom, že to víš ... no v tomhle rozhodně výdrž máš. Akorát by mě zajímalo, jestli se ti to daří.

Reagovat
smazaný uživatel

1. zase mluví o konrkétním příapdě, no to je teda síla.

2. vím a tebe to sere, jinak bys o tom pořád dokola nemlel, takhle mi to pořád potvrzuješ,což mě těší.

Reagovat
HOST*

1. No to jsi si ještě nevšiml, že tohle je diskuze ke konkrétnímu zápasu (AC Milan - Barcelona)??? No to si myslim, že je mnohem větší síla. A taky se to snažíš okecávat jinými zápasy, protože víš, že mám pravdu a pořád se snažíš obhajovat Barcelonu, což je ta největší síla.

2. A stále se snažíš sám sebe přesvědčit o tom, že to víš. Jsem zvědav, kdy ti už konečně dojde fakt, že víš kulový.

Reagovat
smazaný uživatel

Zrada. Malá, ale zrada...

Reagovat
Marv

Co to bylo zaa mizernej fotbal!!!

Ronaldinho totalne bez formy,kdyby nedal tu krasnou prihravku a netrefil tyc,tak reknu,ze byl nejhorsi hrac na hristi.

A co predvadelo AC??To radsi ani nemluvim.To nebylo ani jako na derby Sparta-Slavie!!!

Doufam,ze se v odvete zlepsej!!Ale stejne AC bude hrat ten svuj defenzivni styl a Barca bude branit vysledek z prvniho zapasu....

Reagovat
antimadrista

Myslím si, že oči v sloup plně vystihujou úroveň tvého příspěvku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

bože takový trapas sis udělal!

Reagovat
smazaný uživatel

To by mě potom zajímalo, co říkáš na dnešní zápas? Pokud to včera bylo mizerný, tak jaký slova najdeš dnes?

Reagovat
HOST*

Ty jsi prostě kokot, jaký se jen tak nevidí.

Reagovat
smazaný uživatel

Se mi líbilo, ja kse Svěcený opět snažil vtlouct nám do hlavy, jak se BArca spoléhá jen na Ronaldnha a host ho pěkně setřel.

Reagovat
antimadrista

Jo no...to jsou ti teoretici

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co se týčře toho Bosáka, tak absolutně největší blbost byla, dkyž řekl, že Etoo je dvojnásobný nejlepší hráč Afriky ale že loni ho porazil Drogba.

Reagovat
HOST*kofr

musím souhlasit. Bosák neměl den protože těch ,,překeců" měl celkem hodně

Reagovat
Marv

Ale lepsi nez kdyz Titelbach komentuje na nove

Reagovat
smazaný uživatel

..ešte prihadzujem jeden zaujímavý názor od legendy talianskeho futbalu. Ten tvrdí, že AC nemal deň a chyba bola v tom, že sa nepresadili Kaká a Seedorf a Gilardino so Ševčenkom boli osamotení..

Reagovat
HOST*

polib si kretene

Reagovat
HOST*

pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

Reagovat
HOST*

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele