Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Vzájemné zápasy
22.02.2006
Liga mistrů
OF 1.z
08.03.2005
Liga mistrů
OF 2.z
23.02.2005
Liga mistrů
OF 1.z
18.04.2000
Liga mistrů
ČF 2.z
05.04.2000
Liga mistrů
ČF 1.z
22.02.2006
OF 1.z
08.03.2005
OF 2.z
23.02.2005
OF 1.z
18.04.2000
ČF 2.z
05.04.2000
ČF 1.z
FC Barcelona - poslední zápasy
04.03.2006
Primera División
26. kolo
25.02.2006
Primera División
25. kolo
22.02.2006
Liga mistrů
OF 1.z
18.02.2006
Primera División
24. kolo
12.02.2006
Primera División
23. kolo
05.02.2006
Primera División
22. kolo
22.02.2006
OF 1.z
07.12.2005
Sk C
22.11.2005
Sk C
02.11.2005
Sk C
18.10.2005
Sk C
27.09.2005
Sk C
Chelsea FC - poslední zápasy
04.03.2006
Premier League
28. kolo
25.02.2006
Premier League
27. kolo
22.02.2006
Liga mistrů
OF 1.z
19.02.2006
FA Cup
5.k
11.02.2006
Premier League
26. kolo
08.02.2006
FA Cup
4.k op
22.02.2006
OF 1.z
06.12.2005
Sk G
23.11.2005
Sk G
01.11.2005
Sk G
19.10.2005
Sk G
28.09.2005
Sk G
Komentáře (262)
Přidat komentářA idemeeeeeeeeeeeeeeeee toto musi byt vyprask!!! vyhru som bral na SB u nas doma beriem iba jednoznacnu vyhru viem ze chelsky je stale silny klub a moze nas potrapit ale som presvedceny ze ked budu musiet u nas utocit tak su nahrani toto je jasny postup visca el barca!
Doufam, že jim daj aspoň 4:0, ať se kouknou, jak se hraje fotbal a né ten jejich beton
ja budem spokojny s akymkolvek vysledkom,co nam zaruci postup.
Ale dufam v 4:1
to víš to je beton jako kráva když maj nejvíc gólů z Premier league,bohůžel to tentokrát nestačilo
3:1
3:1
Remízu beru všemi dvaceti...
za 2:2 budete ještě rádi
A na to jsi přišel jak??? Chelski bude ráda, když nedostane 4:0!!! Za to vy asi skončíte, pokuď zas nepřijde nějaká vymyšlená penalta
tak vymyšlená penalta příšla a posrala mně 2tikety
tak jasně ež budem rádi, když postoupíme, nevím, co kroutíš očima, že by tě to štvalo?
štvou mě takové vysledky, jako jsou 4:0, 4:1 (ne že bych vám ten postup nepřál)
ty buzno sa staraj o seba a ked sa ti nepaci tak to necitaj!!!staraj sa o svoje ac!!!!a modli sa aby ste postupili!!!ok??
Ani sa ti neoplatilo reagovať.
ale jo mam z toho dobry pocit
Krom fanoušků Chelsea, je tady vůbec někdo, kdo by to Barce a tím pádem útočnému a pohlednému fotbalu nepřál?
Žádný dobrovolník? No dobře, vezmu to na sebe Postup přeji o fous víc Barce, ale v žádném případě ne vítězství v celé soutěži
Aspoň to
chelski bych to přál za to trapný vyloučení, ale barce za ten fotbal...
Fakt tomu věřim
nech postupi fotbal
a Mourinho brečí a brečí
nebudem robit zavery, pretoze minuly rok som bol po domacom nadseni rychlo schladeny.
davajme si pozor na uvod zapasu a ak prezijeme prvych 30 minut bez golu, tak verim, ze to zvladneme. na SBridge sa mi pacilo, ze sme sa snazili hrat rozumne. ziadne bezhlave utocenie a loptu sme zadarmo neodovzdavali.
Chcel by som aby hral Robben. je to skvely fotbalista, jeden na jedneho super ale myslim, ze viac by nam hrozil Duff , lebo je priamociarejsi a s takymi hracmi mame strasne problemy. Technnikov si uz postrazit vieme a ked sa dokazeme sformovat do nasej obrannej taktiky, tak ani technici superovi nepomahaju.
pozor na centrovane lopty za obranu, s tymi mame strasne problemy. pozor na standartky a mame to v scuhu, dufam.
takze nechcem to zakriknut , ale pevne verim, ze ked sa vo stvrtok vratim, tak budem pisat na nasich oslavne ody. prosim, prosim, prosim.
Souhlasim, pokud si pohlídáme standartky a brejky a vydržíme 30min,tak sme postoupily
Ak da Chelsea prva gol,bude branit a hrat na brejky.Na ten brejk su schopni cakat aj do 90 minuty.Treba drzat loptu na ich polovice a branit zo 6-timi hracmi.A beci v tomto zapase slovo utocit dufam,ze nepoznaju.Ronaldinho a Messi narobia vetrov az-az.
Inak ak bude Chelsea utocit kludne moze dostat debakel.Ved sa pozrite spatne na zapasy,ked museli utocit monhli dostat kazdu minutu gool
Ale rad budem za akykolvek postupovy vysledok
Jak by se mohli stáhnotu a čekat devadesát mniut na brejk, když by za stavu 1:0 stále nepostupovali?
oni na ty brejky hrali i za stavu 1:0
Barcelonsti fanoušci plilvali na autobus Chelsea a na Mourinha, měli by jste se stydět vy pra..ta jedny. To je ostuda ..................
Ale hovno, dobře jim tak, kdyby se nechovali tak, jak se chovali, nedostali by takové uvítání. Co mohli čekat po těch jejich výrocích do novin?
no jo!!! ale co mi s tim??? no mi za to nemuzem!!!stejne za to nemohou ani samotny hraci tak co to sem pletes???jediny zodpovedni sou za to ti co to udelali!!!
Oni třeba napodobovali Eto´a, to se jim přece vyčítat nemůže... A kdyby jo, Kyslík a spol se z toho vždycky budou snažit vykecat...
A jaktíže se to třeba udinese nestalo? Nebo jaktože se neplivalo a brémy? Dostali co si zasloužili...
A kolik fanoušků Chelsea plivalo na hráče Barcelony?
Přesně tak plivání je něco neomluvitelného Takový super zápas - hlavně pro nestraného fanouška a ti "Čouli" to tak pokazí. Je to ostuda ...
v Barceloně mají hold ty kemry v oblibě
Za ty kecy by kyslík zasloužil zavěsit jednoho zeleného kemra pod oko
To so jsi napsal vypovídá o úrovni fanoušků obou klubů... Tikve zůstanou navždy jenom tikve.
A co udělali hráči Barcy proti chelsea? Šel třeba Rijkaard a urážel soupeře nebo tak?
Fanoušci Chelsea zas vyhrožujou smrtí rozhodčím, nevim co je horší
Už to začíná...všude plno článků o zítřejším zápase..nejdůležitějším v letošní sezoně (krom případného finále), osobně bych vsadil an jsitotu a dal stejnou jedenáctku jak na SB. Otázkou pro mě jen zůstávají krajní beci. Ono totiž Oleguer Robbena až tak suveréně nedával (hlavně kvůli rychlosti) a kdoví, jak by to vypadalo u Gia, kdyby nešel pryč Del Horno (respektive Cole). Četl jsem docela zajímavou teorii o tom, že by bylo vhodnější postavit tam Sylvinha s Belletim, jakožto hráče sice mnohem útočnějšía ale rychlejší. Kdyby se jim dali pokyny ať neútočí, tak by díyk své rychlosti křídla ty křídla soupeřů lépe stíhala, zajímalo by mě, co si o tom myslíte (ne koho byste postavili, ale na tu teorii). Podle mě zní celkem logic,y ale přesto bych neriskvoal a hodil tam Gia s Oleguerem. DMs Motta-edmilson nemá důvod měnit, stejně tak útok, Messi bude nažhavený, otázkou zůstává, jestli to bude užitečné nebo spíše na škodu. Bude zajímavém jestli proti němu nastoupí Ferreira nebo Gallas, nejspíš Gallas, protože je řížznější, nicméně pokud nebdue Messi zdvojován, tak by ho měl zvládnout, pokdu zdvojován bude, bude víc prostoru pro ostatní.
Dobře to dopadne...doufejme.
Nechal bych hrát Oleguera s Giem, myslím že velkou nevýhodou pro Barcu může být že neumí moc bránit ( a Valdes dělá dost chyb), ikdyž Chelsea asi přehraje a zaslouženě postoupí, ale vůbec to nebude mít jednoduché. Mourinho je totiž vynikající stratég, neměl by se bát a nasadit dva utočníky. Důležité bude pro Chelsea jestli nastoupí Lampard.
Já bych dal Belletiho a Gia....
Já bych dal Sylvinha a Oleguera.
Gio moc bránit neumí, Sylvinho je lepší a podle mě i rychlejší. Oleguer zahrál v Londýně podle mě vcelku dobře, ikdyž mu tam Robben taky zatopil. Takovej hráč se prostě nedá vymazat úplně stopro na celej zápas
Já bych postavil Sylvinha (to už je můj dlouhodobější názor) a ze začátku bych zkusil Oleguera a když by mu to nešlo, tak bych tam šoupnul Belletiho.
Silvinho a Belleti..ale dal bych jim ale defenzivní ukoly..Robena uhlidat stejně nejde..:)
Skvělý článek, podobně to už ten chlápek udělal před prvním kolem většina mu vyyšla...
http://www.goal.com/en/articolo.aspx?ContenutoId=20477
V jaké sestavě by měla Chelsea nastoupit aby uspěla?
Čech - Ferreira, Carvalho, Terry, Gallas - Makelele - Wright Phillips, Lampard, Robben - Drogba, Gudhjonsen
Aby uspěla-to znamená , aby nedostala víc než 3:0...
Néé v klidu ta sestava není špatná akorát neví , jak je to vážné s tím Lampardem.....
Normálně trénoval...
Já bych murhovnovi nejradši poradil, aby si to srovnal v palici. Vylízanějšího trenéra jsem fakt ještě neviděl. Jenom kazí jméno Chelsea a vlastně i celýho fotbalu
Ale jinak se mi zdá ta tvoje sestava hodně ofenzivní, takhle hrát podle mě nebudou, to by mohli taky dostat pěknou latu
Diky za názory, ta sestava je ofenzivnější protože Chelsea musí útočit a navíc si myslím že by bylo lepšé aby prohrála 3:0 po pěkném utkání než 2:1 po totálním betonu.
Prvně jsem nechtěl, ale přeceje nom to sem napíšu: dneska jsem se probudil totálně zpocenej, hned jsem pustil TV a koukal na teletext. Tepráve potom jsem se uklidnil .
Co se mi zdálo? Že Barca prohrála s rusákama 2:3. Góly padaly: 4. min Ronnie, 10. Jarošík ( ) srovnal, 15. Eto´o a pak dobrý, jenže 50. minuta byla vražedná - Lampard a Gudjohnsen otočili a Barca už nevyrovnala.
Hroznej sen, hroznej zážitek, hroznej pocit, hrozná vzpomínka
Od rána doufám, že se ten sen nesplní. Druhý takhle hrozný zklamáíní během 24 hodin bych těžko vydejchával
Barco, musíš, bojuješ i o moje nervy a zdraví
Nestraš, děsí mě to a to to jen čtu. A tys to prosnil!
Díky za tvou účast. Bylo to fakt děsný.
to máš i s minutama nadřené !!!!
hej.je dobre mat obcas take sny.mne sa zas snivali nejake halusky a nie to co by som chcel aby sa mi.tak mi porad prosim ta za kolko si mozzem podat ten tvoj sen
No až moc machrujete. Moje babka říkává, že samochvála smrdí. Se mi zdá, že je tu smradu jak na hnoji...
Viděli jste to někdo? Takový zápas v Anglii ještě nebyl... a dlouho nebude!
1.pulka stala za hovno, ale 2. byla skvela
BLAUGRANA EL VENT, UN CRIT VALENT, TENIM UN NOM EL SAP TOTHOM...BARCA !! BARCA !! BAAAARCA !!!!
Jestli je sportovní bůh spravedlivý, postoupí Barca. Loni vypadla neplatný golem, hraje nejkrásnější fotbal, peníze má vlastní, kvůli tradici odolává tučným finančním příjmům, nehraje proti soupeři žádnou psychologickou válku,nechová se namyšleně. BARCA SI TO ZASLOUŽÍ!
Amen jak kráva
BARCAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
no ... nechova se namyslene, ale 1 hrac jo.
Padesátka pro Barcu!
btw, je docela zvláštní, jak je tady málo příspěvků. Přesně si nevzpomínám, ale jelikož tady ta diskuse loni nakonec dosáhla přes 500, určitě tady bylo aspoň 200 už před zápasem...
fandové rusáků jsou zalezlí a tím to je
Jsem v Norsku v horach ,nemuzu to sledovat v TV.
bude to on-line po netu, diky moc?
online to bude. obraz na pp stream a komentář na eurosport.com
sorry, ale nevim co je to-pp stream. dik za odpoved
pp stream je program, ale chce to net nejméně 512, spíše megabit.
na www.barcaserwis.com (je to polsky) bys měl najít odkaz an stáhnutí, pokdu ne, pohledej na googlu. Program ej čínsky, takže musíš instalvoat poslepu, patncát minut po začátku zápasu pak musíš poslepu zkoušet stanice...zksu se kdžytak ezptatp jiných, musím pryč.
Tak ja uz som neskutocne nervozny toto bude narez BARCA BARCA BAAAARCA!!!
Tak jak to vidíte??Snad to bude pěknej fotbal!!
CHLAPI IDEME,LEN NEZMRHAT TEN 2 GOLOVY NADSKOK
Čapka néééé
aspoň že Bosák ve studiu, jinak by to posrali kompletně
Aby se Roonie s těch patiček nepo.. no, je to BOREC!
Ehm, taky to někomu přijde jako celkem nuda? Z obou stran?
Co se divíš ty jantare ono o něco jde víš,to neni normální ligový kolo
Keby bola situacia presne opacna,tak Chelsea hra 5-4-0-1
jenom mě zajmá, na co je tam ta 0? nebo to budou chytat 5 brankařů?
5 obrancov,4 def.zaloznici,0 vysunutych,1 utocnik
kurva co je s messim?
ta penalta myslim,že to byl offsaid,bral balon a pak Terry zakop a on to pískne.
jj byl to ofsajd a i to brani balonu bylo čistý, Merk mě nasral
JJJJJJJJJJJOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
SME TAMMMMMMMMMMM
Hm, to jen potvrdilo můj názor na tebe a nic hezkýho to není Prostě jsem jen postrádal krásný fotbal v podání Barcelony, který hraje za všech okolností (podle vás)
v tomhle utkání to prostě nešlo,to by byla sebevražda
hehe, ti ulítly včely, co? Ale co, čekal od tebe někdo něco jiného? Jako třeba gratulaci...? od tebe těžko...
Radši by jsi se měl dívat na Váš zápas s Arsenalem doma! Vždyť kdyby Arsenal neměl tolik šancí, tak to byla totální nuda! A od druhé půlky to bylo docela ucházející, to bylo tím, že Chelsea taky už nebyla tak zatažená jako první půlku. Ale mě se líbila i ta první půlka, pohodový klidný výkon, v podstatě nic extra vážnějšího neměli... Prostě se ukázalo, že jsme schopný podat i takticky kvalitní výkon a nezbývá než se radovat z postupu a přijímat gratulace....
tak gratulaci ti neposkytnu , fotbal taky nic moc, ale to bylo samozřejmě svázaný taktikou, Ronaldinho nezklamal, ty patičky byly libový, hold máte Ronaldinha, ne klid doktore hádat se nechcu
Od teeb nikdo gratulaci nečekal a od tebe ií ani nikdo nechtěl.
Olééééééééééééééééé!
Parááááda!
Na to, že jsme mohl ihrát i na 0:1 to byl supr zápas, teda samozřejmě, že "někteří" nasraní fanoušci Realu to vidí jinak, ale koho to zajímá?
POMSTA!!!!
Přesně tak, jakmile se někdo opováží říct něco proti vaší milované Barceloně, co je navíc i pravda, hned je "některý" a "nasraný". Prostě zase meleš, jak máš ve zvyku... A super zápas si opravdu představuju jinak, ale vy máte oči zamlžené krvavou clonou pomsty, tak proč bych po vás chtěl nějakou rozumnou reakci, když ji nedostanu ani normálně, že ano?
Potrefená husa zakvákala, kdybys nebyl nasraný, tak teĎ neodepíšeš...
A dokud tady místo těhle blbých ekců nepoblahopřeješ, tak dej pokoj a soustřeĎ se, ať nedostanete v Londýně trojku..
Si to po sobě přečti - "husa zakvákala". To je tvůj nejlepší příspěvek
Intelignetní by jistě pochopil, o co v tm příspěvku jde...hlupák nepochopí a nedostatek slov nahradí smajly.
Jsi "Čoula"
Takže velkými písmeny: POLIB MI PRDEL S TÍM SVÝM VYNUCOVANÝM BLAHOPŘÁNÍM. Nikdo mě do ničeho nutit nebude a tím spíš ne ty, který chce po ostatních to, čeho sám není schopný...
A zopakuj si biologii: Husa kejhá, nekváká, kváká maximálně kachna, žába a ty, když nemáš co říct
ser na něj, celou dobu má v hubě jen pomstu, kvák :)
Moje řeč. "Kvak"
Já ět do ničeho nenutím...ostatní to dokázali, ty toho schopný nejsi, což je celkem ostuda, kdž poblahopřál i jakýsi anonym, co jsem tady viděl...a až porazíte takto silný tým, tak poblahopřeju, nevidím důvod blahopřát k výhrám nad getafe a spol.
Nenutíš? A co tvé rádoby neadresné narážky to není nic? Takže parafrázuji jistého klasika naší historie a budu doufat, že neskončím jako on: "A nepoblahopřeju!"
Ale to není nucení...přát nemusíš, jsou tady i nezabedněnci co poblahopřáli, to mi stačí.
Jsi bezkonkurence největší vyhledávač hádek na eurofotbalu. K tomuto primátu ti ze srdce blahopřeji.
Sorry ale super zápas? Perfektní výkon? Prvních deset minut nuda. Pak deset minut pěknej fotbal, hlavně ze strany Barcy, ty Ronaldinhovo parádičky fakt nemaji chybu. Pak zase deset minut nuda, poslední čtvrthodina slušná. A druhej poločas? Nuda, až na gól Ronaldinha, kterej přišel jak blesk z čistýho nebe, žádnej tlak, žádný šance. Jako neutrální divák sem od toho teda čekal mnohem víc.
Jinak ale gratulace k postupu, je zaslouženej, hlavně za první zápas. A ta penalta bejt neměla, nevim jestli Gio hrál míč, ale každopádně se už předtim měl pískat ofsajd...
Takže to nebyl perfektní výkon? Proč ne? Co jsme dovolili chelsea? Hráli jsme špatně v útoku nebo v obraně, Nebo nefungovala záloha? Nebo by sis představoval zápas jako loni, aby se všude mohl říkat, jak do Barca takticky nezvládla? Penalta být neměla, takže proč ne perfektní výkon?
Zápas se mi líbil, atraktivita chyběla kvůl ichelsea, jakmiel azčla hrát ,bylo to fotbal hezký, do té doyb to zrachraňoval ronadlinho, ale ten přece taky hájí barvy Barcy, nebo ne?
Já si teda perfektní výkon představuju jinak, zvlášť v podání tý tolik opěvovaný Barcelony. A super zápas taky vypadá jinak, než asi pět šancí dohromady.
Neřekl jsi mi, co nefungovalo...jak si představuejš perfektní zápas za stavu, že ti stačí i prohra 0:1? Jak loni?
A já sem řek, že něco nefungovalo? Neřek. Jen jsem napsal, že si perfektní výkon a super zápas od Barcelony představuju jinak.
Loni postoupila Chelsea poté, co doma hrála co potřebovala, dala tři góly z brejků. Nehrála krásně, vy jo, bylo vám to houby platný a vy ste se v diskusi mohli zbláznit z toho krásnýho fotbalu. A na účelovost, jakou hrála Chelsea, jste nadávali. Teď hrála účelově Barca, sám to píšeš, a najednou je to perfektní výkon...
Když zapomeneš na to, že fandíš Barce a že postoupila, zdá se ti zápas, ve kterym je dohromady pět šancí, jako super zápas?
aha, jenže tady je jedne zásadní rozdíl. Kdo hrál útočněji loni? A kdo hrál útočněji letos? Nebyl to náhodou ten stejný tým? Nebo ti přišlo, že snad hrála cheslea útočněji? Kdyby se chelsea do nsá pustila jka mi lnoi do ní, my bychom dávali goly z brejků, tak by se výkon chelsea dal ocenit za velmi statečný, jenže oni předvedli tohle...
Proč mi pořád podsouváš něco, co sem nenapsal? Napsal já sem někde, že hrála Chelsea líp? Ty vidíš jen černou a bílou. Fanouška Barcy, kterej je spokojenej, a fanouška Chelsea, kterej je naštvanej. Pak ale taky existujou lidi, kterejm bylo jedno, kdo z nich postoupí. Ti se koukali na fotbal, ne na Barcelonu nebo na Chelsea. A i když třeba z tvýho pohledu to byl super výkon a super zápas, tak z pohledu neutrálního diváka to rozhodně super zápas nebyl.
Odpověz mi na tohle: Když zapomeneš na to, že fandíš Barce a že postoupila, zdá se ti zápas, ve kterym je dohromady pět šancí, jako super zápas?
Přišlo mi to velmi tkticky zajímavé, pro zkušenější oko (za které se nepovažuji) to msuel být přímo lahůdkobvý zápas, kalsickému davu fanošuků zase stačily Ronaldinhovy triky, kterým bavil diváky (jelikož jsem se díval se známými, tak to můžu potvrit, že se skutečně bavili).
a pokud to někomu přišlo jako nepohledný fotbal, je to jen a jen chyba Chelsea, protože nebyl důvod, aby se dořpedu bezhlavě hnala Barca...
Já neřikam že to je neni chyba Chelsea. Já to nehodnotim, čí to byla chyba. Jen jsem napsal, že to nebyl super zápas, protože mam rád ofenzivní fotbal.
Lahůdkový zápas pro zkušenější oko - no nevim nevim.. Chelsea, která potřebuje útočit ale zas tak moc neútočí, a Barca, která dobře brání a sama se dopředu taky moc nežene, nepřijde mi to moc zajímavý, i když teda zkušenější oko taky nemam
Nojo, ale říkal si, že ze strany barcy to nebyl perfektní výkon. Když teda připustím, že ne každý musel být zápasem nadšen, tak si přesto musím stát za svým a sice, že barca hrála přesně co potřebovala a z její strany to byl perfektní výkon.
Perfektní výkon z hlediska toho, co potřebovala - jo, s tim by se dalo souhlasit. Holt mam Barcelonu spojenou s pěknym ofenzivnim fotbalem a pak tohle za perfektní výkon považovat nemůžu. Ale máš pravdu, že zahrála co potřebovala.
Souhlasím s tebou. Já jsem jako nestranný fanda byl zápasem taky pořádně otrávený. Takové předpoklady kvality a nakonec taková nuda... Ať to klidně ta Baruna celé vyhraje, ale ať jsou ty zápasy zase pěkné ne jako tenhle ...
chlape, vzpamatuj se, každý byl nadšený? To snad nemyslíš vážně...Barca sehrála to co měla, ale bohužel kvůli tomu utrpěl fotbal, ale to se jí nemůže vyčítat...takže klid, buď nadšený z postupu a prober se...
Blbě sis to přečet, napsal "připustím, že ne každý musel být zápasem nadšen"
jj, platí ale totéž na jeho "perfektní výkon"...
To byl perfektní výkon, potvrdil to i Mournho a ostatní, takže asi tak.
Ja si myslím, že to byl zápas velmi taktický:)Což je jasné, že tak muselo být, ale pro neutrálního diváka nuda. Jako zápas roku bych to nedal:)
Jo a ještě jedna věc, fakt mě pobavil Motta. Soupeř metr před nim, on si ho stáhne rukou k sobě, pak ho od sebe odhodí a dá ruce nahoru, já nic já muzikant, a strašně se diví.
Aha, a řekni mi, kdo tohle nedělá? Že tě nepobavil třeba Drogba?
Opravdu se mi líbí, jak fanoušci barcy oslavují a ostatním (ač to budou zapírat) to tak vadí...se as polovian z vás těšila, jak se nám vysměje jak loni a ono ne...
Řikam snad že to dělá jen Motta? Nic takovýho sem nenapsal. U Drogby jsem si ničeho takovýho nevšim. Sorry, třeba mě za to zastřel, nevšim. No a co? Pobavilo mě to, nic víc. Jestli na tom tobě něco vadí, je mi to srdečně jedno...
ne vůbec nic...takhle to zní samozřejmě úplně normálně, stačí však trošku zapřemýšlet (ó jak těžké pro některé tady, nemyslím tebe) a je jasné, proč si zmínil jen jeho...
Zmínil jsem jen jeho, protože jsem si zrovna jeho všimnul. Kdybych si všimnul Drogby a Motty ne, napíšu totéž o Drogbovi. Nebo mě snad podezíráš z toho, že bych fandil Chelsea?
Ne, nepdoezírám, ale jak to tady čtu, tak si každopádně myslím,že ani barce jste to rozhodně nepřáli, což je samozřejmě vaše svaté právo...
Aha, takže jakmile nefandim Barceloně, tak jsem nepřítel? Myslíš že opravdu každej musí fandit jednomu nebo druhýmu? Že nemůžu bejt neutrální, kterýmu je jedno, kdo postoupí? Máš pravdu, nepřál jsem Barceloně. Stejně tak jsem nepřál Chelsea. Bylo mi to jedno. Capito?
Však o tom právě mluvím...je to sice velmi nelogické, ale je to tvé právo a to ti neberu, ale pokdu se chceš zařadit mezi čistě neutrální fanoušky, tak podle toho jednej.
Řekni mi, z čeho usuzuješ, že nejednam jako neutrální. To mě fakt zajímá.
Už třeba zmíněný Motta (situace, která se opakuje několikrát každý zápas), nebo slova o tom, jak Barca žádný perfektní výkon neodehrála, protože asi hrála obraně či co...
Aha, takže když nesouhlasím s tvým názorem, že to byl perfektní výkon, tak nejsem neutrální? Když si všimnu toho, co dělal Motta, a nevšimnu si toho u Drogby, nejsem neutrální? Zajímavý... A mimochodem - toho Mottu sem nezmiňoval ani tak proto, jak zvedal ruce nahoru a dělal jako že nic. To opravdu dělá každej. Spíš proto, že to dělal i po zákroku, kterej patří spíš do juda, než na fotbal.
Kdybys byl objektivní, tak napíšeš, v čem nebyl výkon Barcy perfektní...
Je rozdíl mezi "objektivní" a "neutrální". Z objektivního pohledu, tedy z pohledu toho, co Barca potřebovala, to perfektní výkon byl (to sem i o něco výš napsal), uhrála co potřebovala. Z pohledu taktiky to možná perfektní bylo taky. Neutrální pohled ale nemusí znamenat objektivní - já jsem neutrální v tom smyslu, že sem nefandil ani jednomu z týmů, ale neobjektivní v tom smyslu, že mě nezajímal taktickej výkon, ale spíš pohlednej fotbal. Ten jsem neviděl, proto pro mě nebyl výkon perfektní. Z mýho subjektivního, ale neutrálního pohledu.
A taky mi řekni co je nelogickýho na tom, že nefandim ani Chelsea, ani Barceloně.
Fajn, je ti jedno, jestli postoupí tradice nebo ruské peníze? JE to jedno, jestli poustpí barca nebo prakticky uměle vybudovaný velkoklub? (Ano, chelsea byl i dříe dobrá, ale kam to sama dotáhla?). Je to jedno, ejstli postoupí namyšlenec Mourinho, kvůli kterému skončil jeden velmi kvalitní rozhodčí karieru...proto mi to přidje nelogické.
Jo, je mi to opravdu jedno. Nefandim ani jednomu. Ani tradici, ani ruským penězům. Co je na tom nepochopitelnýho? Ty žiješ ve světě, kde je Barcelona a pak všechno okolo. A máš zafixováno, že to všechno okolo je špatný. Že kdo neni s Barcou, je proti ní. Dokud nepochopíš, že to tak neni, tak je těžký tě přesvědčovat o názoru nezaujatýho diváka...
Já ti to neberu, to je otázka priorit. tak mě napadá, že by se mohla historie opakovat a třeba by se leccos změnilo...
Už ej to tady! Už je to tady!!!! Chelsea je venku! BARCELONA VYŘADILA CHELSEA, a to byl ještě pěkný výsměch s tou penaltou! Perfektní výkon!
škoda Etíka ještě
To je mi úplně fuk...
Co to ten Čapoun žvatlal? Když už zná hráče Chelsea, tak se mohl taky naučit ty naše! Marquez byl jednou Marquez, podruhý Oleguer. Motta byl skoro pořád Marquez atd. Nejlepší bylo, jak Oleguer obhodil obránce a hnal se před něj, byl jasně rychlejší a obránce si ho zpracoval rukama. On to okomentuje slovy: "Tady neměl Oleguer rychlostně šanci" a faul nevidí. A ta penalta by se taky dala diskutovat, ale on z toho udělal jasnou záležitost. Nehledě na to, že se radši při opakovaným záběru nevyjadřoval k ofsajdu hráče Chelsea (byli tam asi tři). Ale hlavní je POSTUP...
Pro čtvrtfinále si přeju kterýkoli tým, kromě Italů! Takže dostaneme určitě AC
hmmm, nejlepší bylo, jak prý Ronaldinho si zranil kotníkv Rusku při přáteláku...
Tak na tom Ronaldinhovi v Rusku som sa tiez pobavi
Ale nestazijte si,pretoze my mame horsich
Inak ta penalta nebola,to bol faul na Gia,neva a dokonca trojity offsaid.
Najviac ma prekvapili krajni beci,tam som cakal apokalypsu
Kolko bude Messi mimo???Nebolo vidiet,koli comu vlastne idiel dole.Dufam,ze nieco na max.1-2 tyzdne.
A dalej si prajem Vilarreal.Su slabi,urcite pojdu z hry.Tak nech mame aspon milosrdnz zreb.Puyol stoji,dalsie kolo by sa mohol M\vykartovat Marquez s Oleguerom
Oleguerovi pomohl Larsson a Gio měl skvělý den, nevěřil bych, že dokáže tak výboprěn zahrát. Penalta byly zapískaná mžoná proto, aby Neměl Mourinho co komu vykládat na tiskovce...ale nesymsl to byl totální.
To byla taky perlička!
No je celkem viditelné za co hraje Ronaldinho radši, že?
Tak tohle bylo o ničem. Nikdo nechtěl hrát fotbal a k tomu blbec Čapek. Naštěstí to zachránil Jarda se čtvercama Kdyby tam byl místo Makeleleho Hašek, tak to Dinho nedá Sice jsem postup nepřál nikomu, přesto gratuluju
Gratuluji Barce. Pokud se AC dostane dál, osobně bych si ji velmi přál. FORZA AC!
Aspon neklam,nejlepsieho,co tam je si moze priat iba nekonecne velkz BLB
Myslím to fakt vážně. Ale AC tam ještě není.
Osobně bych chtěl taky AC, popřípadě Arsenal, jestli postoupí. Ale AC by bylo taky skoro ideální...
Třeba se nám to vyplní
Mohlo by, nejraději Arsenal a pak kdyžtak AC.
Uvidíme. Ale nezapomeň - Arsenal a AC tam zatím nejsou. Ještě jednou gratuluji Barce.
necháme si to na finále, OK?
Největší strach bych měl z Juve.
Tak to strach s Juve nemaj AC ich vzdy s prehladom prehrava a vela poslednych zapasov jasne vyhralo
Barca jako tým odehrála jeden z nejlepších zápasů pod Rijkaardem. Perfektná výkon, obrana fungoval výborně, skvělý výkon Motty s Marquezem a hlvně gia, který si dokázal pohlídat svou stranu skvěle. Oleguerovi s tím pomáhal Larsson, který tak byl velmi důležitý člen týmu.
Je mi líto Messiho, to zranění bude vážnější, protoež si ho způsobil už předtím a pak s tím zkoušel hrát a asi to ruplo nebo ěnco, že se tam tak pak skácel. A jak ho objal Rojkaard, to bylo fakt smutné, měl to být Messiho životní zápas a skončilo to takhle.
Dnes sa pre mna ukazala hlavne jedna vec postupu si nesmierne vazim nakolko sme dokazali zasluzene prejst cez mancaft ktory valcuje celu anglicku ligu pre mna je ale podstatne ze dnes sme ukazali ze vieme hrat zodpovedne a takticky ako by som to povdal... vyzratejsie... hraci viac posluchaju trenerove pokyny a nie su uz taky do vsetkeho hrr vedia pockat a pritlacit v spravnu chvilu taktika dnesneho zapasu ma dostala asi najviac samozrejme famozny gaucho opat raz predviedol ze na jeho hru slova nestacia marquez bol na 10z10 a rovnako aj ostatni podali neskutocny vykon bravo pani postupili sme dalej sme na spravnej ceste vyhrat LM som na nich hrdy visca el BARCA!
souhlasím..uvidíme, jak se na týmu projeví absence puyola...
Jo a mimochodem, jak jsem Mourinha jako trenéra (jen jako trenéra) uznával, tak s tím je konec. Nastavil naprosto nefungující taktiku, za celý záaps ji neodkázal nijak změnit a vrcholem jeho zoufalství bylo nasazení Hutha, které definitivně pohřbilo jakékoli zbytky nadějí...
Mam zvlastny pocit ze mourinhovi v cfc odzvonilo neviem preco ale napriek istemu titulu a snad lugovemu poharu to asi stacit nebude navyse mama hlavne pocit ze (ne)uspech nie je presne to co mu v CFC moze zlomit vaz - ale skor sposobh jeho hry ktory vadi viacerym ludom a co je podstatnejsie uz aj vlastnym fanusikom
Hutha nasadil do útoku, i když je to obránce, kvůli jeho výšce a schopnosti vyhrávat osobní souboje. Aby chytal dlouhý míče a sklepával je na nabíhající spoluhráče. To podle mě nebyl zas tak blbej tah, i když nevyšel..
Jo tak to mi došlo, ale ono to celé nedává smysl. Drogba nezvldáen celý zápas, že ho stáhl a pak kvůli tomu musel posílat na hřiště obránce, aby měl kdo ty míče zklepávat...také si mohl všimnou, že merk velmi přísně posuzoval hlavičkové souboje a Huth se svým neorhabaným tělem snad nemohl dopadnout jinak, než že ho tam Merk "vypíská"
Označil jsi to jako vrchol zoufalství. Ono to spíš ale bylo to jediný, co moh pár minut před koncem dělat.
taky nechápu,proč tam drogbu nenechal,ale tah s Huthem chápu..Vysoký,hlavičkář je dobrý, tak z rohu nabe z bočního centru by gol dat mohl:)ale to by nesměla být chelsea včera ak bezzubá. Myslím, že to měl Mourinho od 6Omin více otevřít. Jinak ale jsem rád, že postoupila Barca
No, ono to skôr bolo v tom, že proste hráči Chelsey boli o kúsok pozadu. Navyše im nezahrala záloha _ Lampard s Duffom nehrali nič. Mourinho robil čo mohol, ale keď je súper lepší.....
Barca zklamala jak to protaktizovala, po odchodu Messiho postrádala jakoukoliv dravost a přímočarost, hráči se snad schválně vyhýbali kličkám a osobním soubojům o průnicích do vápna ani nemluvě. A jedna věta závěrem - MERK JE NAPROSTY IDIOT, KTERY VUBEC NEROZUMI FOTBALU, naštěstí to mrvil na obou stranách. Nejenže dělal neskutečný chyby, taky kouskoval hru že se na to nedalo koukat, pískal každou blbost, ba i každou nic!!! Hřebík mě taky na.... tří beci na dva útočníky přece musí stačit, co by tam dělal ještě Makelele
Ano a ocenění "příspěvek měsíce" získává společně s titulem "trouba roku" Vincent...gratulujeme a přejeme další úspěchy, které se zcela jistě dostaví...
no no, ne tak zhurta, mohla to být včera velká ostuda pro Chelsea, bohužel do toho Barca nešla, jediný kdo chtěl dávat goly byl Messi a možná Etoo.... od trouby odjakživa to fakt sedí
To jsem taky nemohl. Pokud šli 3 na 4 nebo 2 na 3, tak za to vždycky mohl Makelele. A ještě pořád zdůrazňoval ten Ronaldinhův výrok, asi se divil, že neřekl Haška. Fakt kretén, nechápu, že ho tam ještě zvou
hřebík by byl ideální nástupce Mourinha v Chelsea
no já jsem jenom čekal kdy řekne, no hašan by to určitě provedl jinak , ale s obdelníčkama, čtcercema atd nezklamal...
ANo máš naprostou pravdu troubo, Barca měla jít bezhlavě do útoku a otevřit to v zadu a dopadnout jak minulý rok.
Preji barce postup, jesteze Chelsea nepostoupila...vzdyt oni nemeli ani jednu lepsi sanci!! Sice nudny fotbal, ale libila se mi hlavne obrana, ale moc se neradujte...bez ronaldinha jste v p... . To je PAN fotbalista bez nej jste polovicni...
Kdo čekal ofenzivní fotbal, tak byl asi hodně naivní, protože ofenzivně měla hrát Chelsea a to s prominutím jaksi nepasuje k sobě. Když jsem četl Vaše příspěvky, tak tady kdosi (ikdyž nepřímo) přirovnal hru Barcy k té loňské Chelsiovské - betové. Barca nehrála hyperofenzivní fotbal, ale všimněte si jedné věci - neodkopávala balony na tribunu nebo někam Pánu Bohu do oken, ale úplně normálně kombinovali po zemi a nedávali soupeři zadarmo balon. Jinak příjemně mě překvapil Gio, hodně dobře zahrál taky Larsson, jinak ostatní podali svůj vysoký standard, včetně Ronaldinha a jeho parádiček. A jistý byl taky Oleguer. Jediný vážnější moment měl před naší bránou Crespo, ale naštěstí nedal... Penalta byla dost směšná + trojnásobný ofside, který jí předcházel + Čapoun, který opět perlil a nedivil bych se, kdyby tam seděl v dresu Chelsea (no ale na toho už jsem si pomalu zvykl a skoro vůbec ho nevnímám...). Jinak sem se kutečně bavil, když poslal na hřiště obránce místo křídla přesně v Hřebíkovském stylu, když hráli s Thunem za což ho tady všichni kamenovali a to bylo ještě v době, kdy by jim relativně remiza stačila... Ale když to udělal Mourinho, tak už se tady našli zastánci. Říkáte, že už mu nic jiného nezbylo, ano ale tomu snad nešlo předejít? Nemohl vědět, že když celou dobu držela postup v rukou Barcelona, že bude na závěr potřebovat posílit útok?
No nic, jsem rád, že postoupil fotbal a budu se těšit na Barcu v dalších zápasech. Forca Barca!
Nedělejte z Mourinha blbce. Hřebík tam dal místo Slepičky Herzána a v "útoku" mu zůstal pouze Zelenka. Zatímco Mourinho měl pořád na hřišti Crespa, Robbena, Gudjohnsena a Lamparda. To je trochu rozdíl Zařazení Hutha bylo naprosto logické, nemohli se prosadit po křídlech, tak to zkusili vyloženě nakopávat. Byl vůbec na lavičce SWP? Robbena jsem si 30 minut ve druhém poločase vůbec nevšiml, až mi bylo trapně, když jsem se sám sebe ptal, jestli ještě hraje
Toto presne som mal s Lampardom - odbehol som do kuchyne a potom som ho 15 min. hľadal na hrisku. Až som ho našiel..
Mno když napíšeš "obránce místo křídla", tak to deset minut před koncem při nutnosti dát dva góly je opravdu směšný. Když si k tomu ale ještě uvědomíš to, že ho postavil do útoku, aby tam chytal vysoký míče a umožnil tak rychlej přechod do útoku, tak už to směšný neni.
Neřikam že to Mourinho ukaučoval skvěle. Neřikam že to předtim nemohl udělat líp. Jen řikam, že za daný situace a s tim, co měl na lavičce, mu už moc jinýho nezbejvalo. Takže Kyslíkovo označení "vrchol zoufalství" je vážně mimo.
Jako dr.Kyslík asi nikdy nikdy nebude mít objektiviní náhled, co se týče Barcelony
PS. Taky jsem fandil Barceloně...
Aha, a co tam ten Huth teda dokázal? Kolik vybojoval míčů?
Moc asi ne, to je pravda. Ale co měl za daný situace Mourinho dělat? Posral to už dřív, to je fakt. Ale v situaci, v jaký byl deset minut před koncem, to byla už jediná možnost, jak se pokusit s tim něco udělat. Za vrchol zoufalství bych označil krok, kterej nemá šanci na úspěch (jako Hřebíkovo nasazení Herzána do útoku), a ne tohle střídání Hutha. To navíc nebylo poprvý, Huth se myslim jako střídající hráč v útoku občas objevuje a kdyby to vždycky bylo k ničemu, tak by to asi Mourinho dál nedělal...
Takže včera ten fotbal stál za velký kulový. I jako fanda Barci jsem se celkem nudil. Nebejt Ronnieho, tak asi usnu. Potěšilo mě sice, že Barca podala super taktickej výkon (už jsem se lekl, že umíme jen útočit), ale fotbal šel k šípku. Jasně se ukázalo, že když rusáci musí hrát fuss, tak na to nemaj. Tolik zkaženejch přihrávek jsem na takový úrovni už dlouho neviděl ...
Vezmu to zase popořadě:
Valdés (6) - moc práce neměl, ale co prošlo, to chytl, hlavně se mi líbil zákrok proti Robbenově bombě po zemi, to byla nebezpečnější rána, než se z TV zdálo, ale neodpustil si obligátní kiks při šanci Crespa - ten centr měl buď mít, nebo měl chytat v bráně, kdyby to Crespo trefil, tak dával do prázdný ...
Oleguer (9) - podle mě podal absolutně perfektní výkon, on je po Messim pro mě největší překvápko sezony. Neskutečně mu povyrostlo sebevědomí, někdy jsem až kroutil hlavou, co si dovolí - udělá kličku, potáhne balon, rezehrávka ..., paráda. V obraně taky perfektní, vygumoval Robbena i Duffa, kteří si na něj nekopli. Nechápu jenom to, proč při standartkách hlídal supr hlavičkáře Drogbu. To jako nemáme lepší hlavičkáře? To byla jediná jeho vada na kráse. Pro mě byl (ještě společně z Marquezem) po Ronniem asi nejlepší na place.
Puyol (8) - podal svůj standart; na něm obdivuju hlavně to srdce, tu bojovnost, tu dravost, to nasazení, on lítá do soubojů opravdu po hlavě ... Jenom velká škoda, že si nechal dát úplně zbytečnou žlutou za faul na půlce, za takovou nezodpovědnost by zasloužil záhlavec, ale pramení to právě z jeho nasazení ve hře ...
Marquez (9) - jedno slovo - perfektní - už nějakej čas je Rafa náš nejlepší bek a stojí na něm defenziva, zahrál skvěle, kromě tý penalty středem neprošel nikdo
Gio (6) - hodně mě překvapil, bojoval, lítal, snažil se využívat křídelních prostorů, kam ho neomylně vysílal Ronnie, ale opravte mě jestli se pletu - dal vůbec jeden dobrej centr?
Edmilson (7), Motta (5) - ti dva si užili v soubojích svoje, hráči Chelsea chodili do soubojů vždy lokty napřed a to, co dělal Makelele, kterej Mottu beztrestně při hlavičkách okopával kolenama ... , jinak Edmilson zahrál hodně dobře, vyhrával hlavy, celkem si rozuměl z balónem, rozehrával. Motta byl podle mě o poznání horší - to neumění rozehrát, přejít přes soupeře, absence techniky ... Ale srdce má na správným místě a bojuje pro tým - na to v tý záloze vlastně taky je, ale kdybych měl procentuálně vyjádřit, na kolik nahradil Xaviho, tak bych řekl, že max. na 40 % - nejslabší článek našeho mančaftu
Deco (7) - hrál hodně zezadu, ale i dobře rozehrával akce
Ronnie (10) - parádní parádičky, suprově dělal z hráčů Chelsea solný sloupy, dal pěknýho kusa, supr držel balon třeba i proti 3, 4 soupeřům, Makelele z něj byl mnohdy úplně v (_._)
Eto´o (8) - někdy byl v předu moc utopenej a tak se přesouval na levý křídlo, kde se mi líbil daleko víc. Jeho výkonu chyběl jenom gól
Messi -
Já jsem mu to tak moc přál a ono to dopadlo takhle. Fotbal je opravdu krutej. Jen doufám, že to nebude zranění na dýl . Ale podle mě u v tý půlhodině ukázal svojí neskutečnou třídu, jeho hra se mi líbí snad čím dál víc
Larsson (6) - do útoku toho moc nenahrál, spíše se soustředil na brzdění ruskejch útoků, perfektně maká pro tým
Hráči Chelsea: Čech 8, Ferreira 4, Terry 8, Carvalho 7, Gallas 8, Makelele 5, Lampard 5 ( ), Cole 8, Duff 6, Robben 5, Drogba 6 (tu šestku má jen za to, jak se dokázal protlačit v první půlce k tý hlavě)
Ještě bych se zastavil nad pískáním pana Merka. Tanhle pán by měl z fotbalu odejít, protože mu vůbec nerozumí. Celý zápas pískal neskutečný pičoviny, zastavoval jakoukoliv snahu o souvislou akci, řezal to na obě strany, ale je fakt, že pro nás toho pískl víc. Něco jako výhoda panu sudímu nic neříká, mnohdy se stalo, že faulované mužstvo normálně drželo míč, což ale pana rozhodčího vůbec neinteresovalo a rezolutně pískl ... Hra se tímto rozkouskovala a neměla vůbec spád. Totálně svůj výkon pokakal tou vymyšlenou pentlí nakonci. Ale ještě, že ji pískl, protože kdo by poslouchal ty uplakaný řeči murhovna, takhle se opravdu nemá na co vymluvit.
Postup v kapse, fotbal nic moc, výkon přesně takovej, jakej na ty kopáče z Londýna (nebo Kamčatky ) stačil, ztráta Messiho, ztráta Puyola, bídnej výkon Merka
Ty známky jsou jak z jiné galaxie Zápas se ti nelíbil, ale sázíš to tam pěkně. S Oleguerem jsi to trochu přes..., připadá mi , že od něho v takových zápasech očekáváte průser a když se nedostaví, tak jste v sedmém nebi. Dopředu nic neuhrál a ani náhodou nebyl lepší než Puyol To okopávání Motta - Makelele bylo vzájemné, oba hráli hodně nečistě.
A vůbec, nechceš už konečně v té práci něco dělat?
No jo, s těma známkama jsem to asi fakt přehnal, taky jsem se až divil, jak vysoce jsem známkoval. Uber u každýho o jeden stupeň.
Za tím, že hrál Oleguer výborně si budu stát a neodvolám. Mě prostě překvapuje. Loni byl na ručník a na béčko. Letos je skvělej. Nevím, co tobě se na něm nezdá.
No, vzájemný okopávání ... . Já jsem dvakrát viděl, jak Makelele, kdy viděl, že na balon nedoskočí, aspoň dal Mottovi kolenem do zad (jednou trefil možná přímo kostrč). Pro fotbalistu, nic příjemnýho, to mi věř. To, že Motta taky není žádnej andílek vím, ale v tomhle špílu dostal slušně naložíno. Jenom zmíním kosu na achylovky od Colea, za kterou dostal poprávu žlutou. To taky (jak by řekl Bosák) zasmrděla sádra
pvní odstavec souhlasím, známky si fakt přestřelil
čech 8??? co chytil tak vyjímečného krom povinných střel od messiho s mottou???
a jak můžeš dát Mottovi 4?
Co jste čekali???Že barca,která si přivezla velmi dobrý vsledek z SB bude útočit jak pominutá a tím bude nahrávat Chelsea,která to na brejky umí perfektně??To snad ne. Ale i já jsem trochu čekal více ofenzivní fotbal.
Co říkáte na penaltu??Myslím, že hodně přísná, ale že byla.
Penalta nebyla. Podle mne to byl centimetrový ofsajd a Gio se dotkl míče, takže ho Crespo nakonec nakopl.
Mizernej zapas tak na urovni 2.ligy.Akorat Ronaldinho predvadel skvelej fotbal
Chudak ako vystrajal ! Ale ze nics nehraju ! Terri mohol ist tiez dole,ale rozhodca nemal svojden ! Zabudol ze uz aj umysel sa ma trestat !
Hoši komentáto říkal, že v pátek v Paříži je rozlosování...
Je to tenhle nebo až další , protože jestli tento , tak Inter a Ajax ještě nedohráli 2. zápas...
To nevadi daju im len cislo a ktory postupi bude mat uz supera!
Takže je to tenhle ???
Ač fanoušek Realu, gratuluji k postupu Barce, postoupila zcela zaslouženě. Utkání sice svou kvalitou nijak nenadchlo, ale Barca ukázala, že už je schopna zahrát výborně takticky a zápas měla plně pod kontrolou. Utkání mělo jednoznačnou hvězdu a to Ronaldinha, jeho kousky opravdu stojí zato. Vítězství v lize mistrů by si zasloužil Larsson.
Podle mě to byl skvělej zápas, avšak ze strany CFC, mého oblíbeného teamu, mi chyběla větší vůle, srdce a vlastně mi chybělo z jejich strany vše, např. kreativita. Naopak jsem byl mile překvapen a uchvácen hrou Barcelony. Tak to bylo něco. Není co dodat, jejich hra byla vynikající po všech stránkách moderního fotbalu. GRATULUJI!!!
Ještě pár nebetyčných poznámek:
Je hloupé a netaktické tady od vás, že urážíte Čapka a Hřebíka. S tím Makelelem to sice přeháněl, ale jinak měl pravdu, já jsem taky viděl jeho chyby. Čapek není zas tak hrozný, do kvalit Bosáka mu nepochybně něco schází, ale jinak jsem s ním docela spokojen, já ho stejně moc nevnímám.
Musím smeknout před tím bláznem Ronaldinhem, ikdyž vypadá jak prase křížené s kobylou tak je to borec. A ještě se pořáds směje, hrající reklama na krásu kopané. Čech byl slušný, bylo vidět že je nervozní, za ten gol asi nemohl, to je těžko. Možná mohl být lépe postavený. Obrany CFC byla opět dobrá až na nějaké okamžiky, např. gol a finty Eto'a. Ten byl taky vynikající. Z hráčů CFC snese přísnější měřítko snad jen Cole a Crespo se taky snažil. Ale jinak zklamání z útočné aktivity.
Penalta nebyla, Merk přehnaně kouskoval hru, ji on se podepsal na opatrnějším zápase.
Mourinhovi jsem se musel smát. Má prostě svůj svět. Aspoň že se nakonci zkusil nepovedeně zasmát, no už vlastně bylo po desáté večer. Mohl si dovolit i lechtivý exces na střídačce.
S jeho protějškem nemám problém, je to dobrý trenér
GRATULUJI! Zasloužíte si to
Jo a ještě. Kdyby jste se chtěli zasmát, tak si běžte přečíst diskuze k zápasu Barca-CFC na www.sport. To jsou kýče jako prase, tak z hecu jsem tam nakoukl a nemohl jsem z tama odejít
CFC FOREVER
Jinak na to že fandíš Chelsea a píšeš den po zápase, tak to vidíš dost střízlivě! A o Mourinhových trenérských kvalitách si říkejte co chcete, ale já bych nechtěl, aby trénoval můj oblíbený tým, i kdyby byl v nejvědší krizi.
Teď jsem si vzpomněl. Kdfyž jsem včera viděl tu krásnou technickou vyspělost Ronaldinha, Eto'a a třeba i Cole, tak když jsem pak viděl zýznam z Delle Alpi, tak mi všichni jeho protagonisté připadali jako kopáči Např Ibrahimovič.
Vám taky?
Tak s těma kopáčema máš pravdu. Mě to taky tak připadá. Já už to říkám delší dobu. Jako sorry, ale Juventus je fakt hroznej! Já respektuju jejich výsledky, ti hráči nejsou žádní nazdárci, ale jinak je to prostě katastrofa. A ty jejich zápasy 1:0 a ty jejich upoceny postupy. Já si ani nepamatuju kdy oni v LM někoho přejeli? Naposledy co pamatuju, tak když tam ještě hrával Zidane, tak dali tuším Ajaxu pětku a hráli fakt dobře, ale jinak mě z nich bolí oči.
Zápas ma trochu sklamal, Chelsea nehrala nič, Barca sem - tam niečo. Ronaldinho to rozhodol. Inak - dve veci : prvá - ma trochu prekvapilo, že po odchode Messiho išla Barca výkonom dole a druhá - Chelsea tak hraje podľa mňa preto, lebo Frankie už hodne dlho nehrá absolútne nič. Ale absolútne..
S tím Frankiem máš pravdu, ale že zápas byl o ničem, to podle mě nemáš pravdu. Já jsem tam viděl mrtě zajímavých herních situací. Hlavně Barca hrála prim, skvělá taktika, to já mám rád. Ona totiý na tom hřišti dominovala a měla zápas pod kontrolou. A to dělají jenom opravdu velké teamy.
tak nevím,jestli mluvíš pravdu. Pochybuji, že by se ti líbilo dívat na tyhle zápasy....
Byla to nuda se šťastným koncem
No já už jsem totiž někde jinde než vy, já už vidím i to minimum, co každý zápas nabídne. Ne dělám si prdel... ten zápas opravdu nebyl nějak skvělý, ale mě prostě bavil. A nechtěl jsem ať skončí. Dřív jsem do fotbalu byl zažraný víc, v poslední době už mi fotbal nepřipadá jako něco mega výjimečného. Ale ten na Nou Campu jsem si užíval. Jen škoda, že CFC předvedla tak malou vůli po vítězství...
To je OK, len mi vadí, že väčšinou, keď ide o veľa / a tento zápas sledovalo strašne veľa ľudí / , tak prevládne taktika a krása ide bokom..
Je pravda, že tu hvězdnost a výjimečnost obou soupeřů dokázal předvést snad jen Ronaldinho. Krom Eto'a a Cole se k němu už nikdo nepřidal. Tak proto to vypadalo jako nuda. Ale zas na druhou stranu jsem si všímal obran. A to bylo jiné kafe než útočná činnost. Ale jo, když to sleduvalo určitě mnoho nezasvěcených lidí, tak ten zápas neudělal asi moc dobrý dojem. Při tom se od něho tolik očekávalo...
Tak ono se asi nedalo čekat, že budeme hrát jako v lize! Tam si můžeš dovolit hrát pro diváky a když jednou bude horší výsledek, tak se to dá dohnat. Tady by bylo hrát pro oko diváka o hubu! Jeden zápas pokazíš a jsi venku! Proto si třeba Deco hlídal defenzivu, Motta byl kolikrát na úrovni stoperů. Larsson hrál občas skoro na místě pravého obránce...
Mimochodem, když jsme u slabého výkonu, tak si musím trochu rejpnout! Co hrál Real první zápas s Arsenalem? Nic! Občas se Arsenal postaral o vzrušení a to bylo vše....
Jinak dnes čekám od Realu útočný fotbal, ale nejsem si jist, že jim to bude stačit....
Ty si rejpáš, ale my jsme hodnotili zrovna jen tenhle zápas. A nebýt vašich řečí, že hrajete vždycky pohledný fotbal, tak nerejpeme ani my. A srovnávat v současné době situaci a hru Realu a Barcelony, to může jen otrlý jedinec.
A Realu útočná hra stačit nebude, musí to hlavně udržet střed zálohy, který je v poslední době, no jak bych to řekl...nestabilní?
Musím si rejpnout
Vím, že se mluvilo o tomto zápase, ale dávám to jako srovnání, že Real v prvním zápase hrál podstatně hůř než teď Barcelona. Pokud jde o pohledný fotbal, tak ten se dá hrát v lize! Z toho důvodu, jak řekl i Mourinho (výjimečně s ním souhlasím), že v LM se musí hrát takticky, protože hra na krásu může přinést třeba jeden špatný výsledek a narozdíl od ligy je skoro po šanci to dohnat (kord když je to odveta). Jinak kdybychom hráli takovýto fotbal, jako včera a vyhráli LM, tak se zlobit nebudu....
Tak to je dosť úbohé A čo náš druhý zápas? O LM sa dá hrať aj pekný futbal, dúfam, že si to videl.
tak si chlapec trochu oddýchne
No mě spíš bude zajímat , kdo bude hrát 1. čtvrtfinálový zápas místo Puyola...
To bude dost průser! Skoro by to chtělo hrát první zápas doma a spoléhat, že soupeř přijede jen bránit. Stačí vzpomenout, že Puyol seděl třeba v poháru na ZARAGOZE! A byl z toho příděl, který už jsme nedohnali! Osobně bych nejradši viděl stoperskou dvojici MARQUEZ-EDMILSON. Kdyby tam šel Oleguer a Belletti na kraj, tak by to bylo dost riskantní....
Dostanete Lyon
Dneska nezklamejte please
Jinak nevíte někdo něco víc o Śťetínu jak nakoupil samé Brazilce?
Koupil ho nějaký milionář ve stylu Abramoviče, ne? Prý tam není snad ani jeden Polák
Tak co jak tipujete čtvrtfinále? Že by nam dali Juve. Každopádně už se nemužu dočkat na další match
Olé olé olé...
Jsem rád, že se tady našlo dost jedinců, co Barce pogratulovali. Jsem rád, že tady nejsou jen závistiví omezenci...
No to víš, že by bylo víc fandů CFC nasranejch. Jenomže to by musela CFC prohrát po skvělém výkonu, chuti a vůli být lepší než soupeř. A to se nestalo. Takže co z toho plyne: No, že každý kdo fandí Chelsea nemusí být už z principu magor a vymazanec. A Barca si uznání zaslouží, protože do hry dala srdce. A to je ta nejcenější vlastnost...
Stejěn se mi nejvíc líbí, jak tady tolik lidí píše, že očekával ivíce a že se čekal mnohem lepší fotbal apod...
V takovim duležitym zapase se to nedalo čekat navíc barca to zvládla takticky skvěle
Gratuluju Barcelone k postupu...perfektni takticky vykon....Bohuzel po 15 minutach bylo jasny ze na to Chelsea nema....a tak sem se po celej zbytek zapasu nudil....snad jen Ronaldinhovi paradicky mne trochu pobavili......skoda ze sem se nadival na Juve....to bylo o dost napinavejsi...
Ted jenom doufam ze nam Barcu nevylosujou.....(sice sme jeste Ajax nevyradili ale s nasima sancema postupu by to bylo asi mizivi....)nevite podle jakyho klice se ted nasazuje?Teda pokud se vubec nasazuje....???
Hráli jsme co jsme potřebovali, my jsme nepotřebovali útočit...to pro těch pár kritiků tady
ehm...mourinho:
"...but I also have to say that Barca play fantastic football. Today they played intelligently and controlled the result perfectly."
Všimnětě si prosím zvláště toho posledního slova...
Ještě bych se vráti l ktomu mottovy, v některých denících byl označen za nejlepšího hráče zápasu, Eto'o když měl někoho ze svého týmu vyzdvihnout, tak řekl, že Mottu, který odehrál skvělý zápas.
i
Mě se prostě nelíbil. Je to každého subjektivní pocit. Mě se Mottova hra obecně nelíbí, takže jsem na něj obecně tvrdší, ale myslím, že kdy si pustíš včerejší mač znovu, jasně uvidíš, že Edmilson je daleko lepší DM ...
Já en vidím (a nejen já), že byl Motta v tomhle dvojzápase klíčový, ale fajn, každý má svůj názor...
Jj Edmilson je super, ale Mottovi se ten zápas taky povedl, ale možná to měl snažší díky naší záloze. Ta hrále fakt slabě...
Naprostý souhlas s Kyslíkem a spol.Nevím,co jste vy ostatní čekali.Pokud Barcelona chce pomýšlet na vítězství v LM,musí umět hrát "na údržbu",tak jak to předvedla včera.Ten svůj "superfotbal" si může nechat na ligu,ale v takto důležitých zápasech,se soupeři jako Chelsea,Juve nebo ACM,si to prostě dovolit nemůže.Po výsledcích prvních zápasů se dalo předpokládat(a taky se potvrdilo),že lepší(na pohled) bude zápas Juve-Brémy.Juventus potvrdil,že když musí,umí hrát skvěle.Jinak ta poznámka ke srovnání techniky.Každý hráč hraje jiným způsobem.Ronaldinho dokáže ze stoje obejít obránce nějakou svojí fintou,ale taky tím stáním občas zpomalí přechod do útoku.Naopak třeba Nedvěd se s míčem nikdy nezastaví,dělá všechno v maximální rychlosti,a proto je v Juve úspěšnější než byl před ním Zidane.
Jinak samozřejmě gratuluji Barce k postupu a těším se až narazí na Juve.
Většina lidí tady byla zklamána úrovní zápasu, ne výkonem Barcy
Ale úroveň zápasu se odráží od toho,co potřebují hrát oba soupeři.A pokud stačí Barceloně držet míč a nehnat se do útoku a útočit musí Chelsea,které to moc nejde,nemůže člověk čekat,že se bude hrát nějaký superfotbal.Barca se poučila z loňských chyb,a proto tento zápas nemohl být tak atraktivní,jak spousta lidí(naivně) čekala.
A co jsi čekal? Když hra Barcy pro tebe nebyla překvapením? To jsi snad čekal, že se o úrověň zápasu bude starat Chelsea? To pak promiň, ale asi jsi dost naivní....
Jako docela nechápu ty komentáře, že to byl strašný fotbal. Letos jsem viděl Real-Arsenal, Bayern-AC a pak dvakrát zápasy Chelsea-Barcelona. Ten první byl ze strany Barcelony hodně dobrý, ale asi to bylo tím, že hrála Chelsea v deseti. Odveta nebyla už tak dobrá, ale to ovlivnila taktika, kterou Chelsea používá pořád a výjimečně ji zařadila i Barcelona. Musím uznat, že jsem od ní čekal zase ofenzivní smršť, ale oni ukázali, že ohromně vyspěli za ten rok a hráli to, co potřebovali. Jinak zápasy Bayern-AC a Real-Arsenal se nedají s těmito vůbec srovnávat. Nezbývá, než pogratulovat Barceloně k postupu a doufat, že večer budou moci i její fanoušci blahopřát nám!
tleskám
To čumím!
Realu klidně k postupu pogratuluju, pokud to dokáže. Ale přiznávám, že mu postup nepřeju.... Ale zase by mohlo být super čtvrfinále - El Classicco! To by byl fikot!
Mimochodem, ozývá se stle více hlasů žádajících Mourinhovu hlavu, začíná se totiž ukazovat, že on prostě až takový zázrak není. A není to jen v nákupech, když nebyl schopen přivést prvotřídního golového útočníka, ale už i takticky...loni ho porazil Benitez, letos ho TAKTICKY totálně převálcoval Rijkaard.
Včerejší zápas padá jasně na vrub Mourinha...neříkám ,ež by s jiným trenérem postoupili, ale šance by byli větší.
taková hrubka na konci Já si osobně myslím, že ten kádr Chelsea není zas tak dobrý a jak píšeš, chybí jim bomber
Ano, ale to je jen Mourinhova chyba, že ten kádr není tak dobrý...
A kdo za to může? Vždyť Mourinho si s financema, které dostane může koupit skoro každého hráče (pokud teda sám hráč neodmítne). Navíc, když pošle na hřiště v 80. minutě Hutha za J.Cola a potřebuje dát dva góly, tak nevím, co tím chtěl říci? Když je málo času a chci tam dát vysokého hráče, tak stáhnu třeba stopera a hraju klidně na dva obránce, ne? To už může být jedno, jestli dostanu další, ale zkusím to! A on stáhne ofenzivního tvořivýho hráče....
Mourinho má místo jistý...
A co dokázal Ranieri?
A kdo mluví o Ranierim? Když přehlídnu to, že nedostal pořádnou šanci, tak jsem měl na mysli jiné trenéry.
Ranieri nic nevyhrál, tak proč by měl dostat šanci. Kádr snad měl silný dost, vždyť Mourinho dělá pomalu o 60% víc bodů než on. Každý trenér je omylný. Vám to zase loni pokazil Rijkaard, ta taktika na Stamford Bridge byla opravdu hrozná. Mourinho už sice nedělá ty svoje obligátní dvě trofeje ročně, ale který trenér může říct, že každý rok něco vyhraje? Stále je to jasná jednička.
Já nevím, proč mi furt podsouváš Ranieriho, jak už jsem psal, myslel jsme jiné trenéry. A někdy je dobré dát šanci i když se nic nevyhraje, jako tehdy Rijkaardovi...Mourinho hraje neatraktivní fotbal a už ho hraje i špatně.
Tak jako předem bych chtěl pogratulovat Barce za to že ukázali té anglické lůze co je španělská kopaná...jen doufám že to dnes ukážeme i my Arsenalu (a to s tím že jsem to přál více Barce myslím opravdu vážně, to samozřejmě neznamená že chci lézt do prdele těm sráčům Katalanským ale že jsem to tak včera prostě cítil )
Na včerejší zápas jsem se asi jako každý fotbalový fanoušek maximálně těšil, už kvůli kvalitě obou vzájemných zápasů těchto dvou týmů v minulém ročníku LM...bohužel se má očekávání kvalitního fotbalu nevyplnila ... ...je sice jasné že to bylo hlavně důsledkem taktizování ale to bohužel oko neutrálního diváka nemůže uspokojit...
O Chelsea se toho nic moc říct nedá...hrála na pohled nežádoucí fotbal a ani srdce týmu v podobě Lamparda nic výraznějšího nepředvedlo...měli tam sice pár drobných šanciček (Drogba, Crespo, Robben), ale to bylo ze strany hostů vše. No a ta penalta samozřejmě nebyla, i když sudí Merk to asi těžko mohl postřehnout, protože ten kontakt byl zprvu velice nepřehledný a vypadalo to jako jasná pencle...až opakovaný záběr potvrdil jak to vlastně bylo...každopádně k té situaci ani nemělo dojít jelikož tam byli myslím tři hráči hostí v ofsajdu...
Barca hrála až neuvěřitelně sebejistě v obraně...tak takticky skvěle zvládnutý fotbal snad Barca ještě pod Rijkaardem ani nezahrála
Barca taky nezáhrála ...jinak dopředu to bylo docela bezzubé (i když se tam Dinhovy zuby párkrát zablýskli ), ale vypadalo to tak že tam snad ani nikdo ten gól dát nechce (po zranění Messiho)...jinak snad jediný na co se dalo velice hezky dívat byly Ronaldinhovi parádičky (to má fakticky zmáknutý dokonale...hlavně že ze všech těch patiček něco bylo )
Jinak je jasný že jste to tady hodně probírali když se kouknu na množství příspěvků tak doufám že mě tady neukamenujete je to zkrátka můj pocit ze zápasu.
Jinak dnes to snad Arsenalu na Highbury natřem a postoupíme...HALA MADRID!!!!!!!
ok,souhlas
Nevíte kdy je ???
V pátek
tento? A co Inter s Ajaxem? To bude jako např.: Barca-Inter/Ajax ?? Doufám že ne další týden, to jedu na lyžák!
To zas budou ožíračky...se vsadím, že budeš vypadat jako prase a na žádný fotbal si ani nevzpomeneš!
Že by generálka na LM?!
nojono tak vám můžu akorát pogratulovat byli ste asi fakt lepší, hlavně v tom druhym zápase mě Chelsea fakt sklamala.
Nebudu tu rozvádět proč sme prohráli ještě sem to pořád nerozdejchal.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele