osmifinále - 1. zápasy
21.02.2006 20:45 CET
0 : 1
(0:0)

Vzájemné zápasy

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Real Madrid - poslední zápasy

18.02.2006
Real Madrid
3:0
Alavés
Primera División
 24. kolo
14.02.2006
Real Madrid
4:0
Real Zaragoza
Copa del Rey
SF 2.z
11.02.2006
Bilbao
0:2
Real Madrid
Primera División
 23. kolo
08.02.2006
Real Zaragoza
6:1
Real Madrid
Copa del Rey
SF 1.z
04.02.2006
Real Madrid
4:0
Espanyol
Primera División
 22. kolo
29.01.2006
Celta Vigo
1:2
Real Madrid
Primera División
 21. kolo
06.12.2005
Olympiakos Pireus
2:1
Real Madrid
Sk F
23.11.2005
Real Madrid
1:1
Olympique Lyon
Sk F
01.11.2005
Rosenborg BK
0:2
Real Madrid
Sk F
19.10.2005
Real Madrid
4:1
Rosenborg BK
Sk F
28.09.2005
Real Madrid
2:1
Olympiakos Pireus
Sk F
13.09.2005
Olympique Lyon
3:0
Real Madrid
Sk F

Arsenal FC - poslední zápasy

14.02.2006
Liverpool FC
1:0
Arsenal FC
Premier League
 4. kolo
11.02.2006
Arsenal FC
1:1
Bolton
Premier League
 26. kolo
04.02.2006
Birmingham
0:2
Arsenal FC
Premier League
 25. kolo
01.02.2006
Arsenal FC
2:3
West Ham
Premier League
 24. kolo
28.01.2006
Bolton
1:0
Arsenal FC
FA Cup
4.k
24.01.2006
Arsenal FC
2:1e
Wigan Athletic
League Cup
SF 2.z
07.12.2005
Arsenal FC
0:0
AFC Ajax
Sk B
22.11.2005
FC Thun
0:1
Arsenal FC
Sk B
02.11.2005
Arsenal FC
3:0
Sparta Praha
Sk B
18.10.2005
Sparta Praha
0:2
Arsenal FC
Sk B
27.09.2005
AFC Ajax
1:2
Arsenal FC
Sk B
14.09.2005
Arsenal FC
2:1
FC Thun
Sk B

Komentáře (127)

Přidat komentář
antimadrista

2:1

Reagovat
antimadrista

Nemám rád anglický kluby,takže tentokrát nebudu přát protivníkovi madridu, protentokrát

Reagovat
HOST*Andy

3:1 a 1:2

Reagovat
smazaný uživatel

Doma si to ustrazite arsenal nehraje v podstate nic i ked prave preto ze v lige prd by aspon v LM mohol zabojovat kazdopadne domaci zapas podla mna vyhrate celkom vam budem drzat palce...

Reagovat
HOST*Andy

Ja nejsem fanda Barcy ani Realu!

Reagovat
HOST*antimadrista

Takže nejsi fotbalový fanoušek?

Reagovat
smazaný uživatel

1:1

Reagovat
HOST*RM

3:1

Tuším, že obrana Arsenalu bude průchoďák.

Reagovat
HOST*RM

Mimochodem jsme na slovákách.

Reagovat
smazaný uživatel

Kde? Na STV2 má být hokej Slovensko-Švédsko

Reagovat
smazaný uživatel

na jojke

Reagovat
Messiáš

3:2

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo 2, Beckham - Henry

Reagovat
HOST*

Bral jsem pohár jako záchranu k získání jedné trofeje,ale po vypadnutí musíme vyhrát ligu mistrů nebo špan.ligu(hlavně pro fanoušky!!!!).Ale nevím co bude reálnější.......

Reagovat
smazaný uživatel

...nist

Reagovat
Shevchenko

2:2

Reagovat
smazaný uživatel

Real s přehledem postoupí

Reagovat
Mr.Jindros

Souhlas, Arsenal je vždy špatný v LM.... a teď navíc absolutně nemá formu.

Reagovat
smazaný uživatel

REAL: Casillas - Cicinho, Woodgate, Ramos, Carlos - Gravesen, Guti - Beckham, Zidane, Robinho - Ronaldo.

Cobeňo, Salgado, Mejía, Diogo, Baptista, Raúl, Cassano.

ARSENAL: Lehmann - Eboue, Toure, Senderos, Flamini - Ljungberg, Fabregas, Gilberto, Pires, Diaby - Henry.

Almunia, Larsson, Djourou, Walcott, Song, Hleb, Reyes.

Arsenal má velkou smůlu a my obrovskou šanci. Eboue má v letošní sezoně jediný start v základní sestavě (Premier League), to by mohla být pro Robinha docela snadná práce. Levou stranu kvůli Cicinhovi a Becksovi trochu zahustí. Start Reyese je nejistý.

Reagovat
HOST*yarda

A uhlídají naši dva stopeři Henryho? To je oč tu běží... Ani Ljungberg mi moc radosti nedělá...

Reagovat
antimadrista

Jako mám vsazeno na Real.

Reagovat
HOST*yarda

To ještě nic neznamená

Reagovat
antimadrista

Jako jestli nevyhraje nad Arsenalem, tak ať jde do ....

Reagovat
HOST*yarda

A totéž platí pro Barcelonu

Reagovat
smazaný uživatel

Ljungberg je totálně z formy a když si srovnáš hráče na jednotlivých postech, tak z toho Arsenal vychází dost mizerně. Henry bude nebezpečný, ale až na jednu výjimku nám obrana v poslední době klape. I když gól možná dostaneme, tak bát se musí spíš oni. Zavání to čtyřkou

Reagovat
HOST*RM

Ljungberga se nebojím. Pokud uhlídáme střed hřiště, tak je vítězství naše.

Reagovat
smazaný uživatel

Lidičky napište mi please jestli to půjde přes ppstream a přes jakou stanici...jo a je to placený???

Reagovat
HOST*

Oba mancafty hraji prd,ale s formou je na tom urcite lepe REAL,tudiz si myslim ze vyhraje a postoupi,ikdyz nemam rad oba tymy,LYON RULES!!!

Reagovat
HOST*RM

UEFA představí 10. března v Paříži novou trofej pro vítěze Ligy mistrů. Pohár pokřtí Španěl FRANCESCO GENTO, který byl při tom, když Real Madrid před padesáti lety získal nejcennější klubovou trofej poprvé.

Rovnou by nám ji mohl dovézt, když už tam bude.

Reagovat
Potty

Reagovat
HOST*PUYOL

A ked nie,tak urcite o 3 goly.

B tim FC BARCELONA je lepsi,ako ten,co dnes nastupi v cervenzch dresoch

Reagovat
smazaný uživatel

Co se stalo s Woodgatem???Proč byl střídanej hned na začátku???

Reagovat
smazaný uživatel

left harmstring......opět

Reagovat
smazaný uživatel

hmm už to vidím to je v p.....

Reagovat
HOST*merengues

Okamžitě bych mu dal výpověď. Nejsme žádnej srandamančaft v župním přeboru. Aby se po dvou odehraných zápasech šetřil a pak se v 8. minutě zranil, to teda fakt ne. Letos odstoupil už počtvrté

Reagovat
smazaný uživatel

No a ta hra taky není procházka růžovou zahradou jak se tady před zápasem rozhlašovalo...Arsenal hraje docela slušně (hlavně teda Reyes-Henry-Ljungberg)

Reagovat
HOST*PUYOL

Ten Woody je fakt "super" nakup.

Za 2,5 roku odohral 30 zapasov a to slabo.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty čísla jsou "trochu" mimo, ale to nic nemění na tom, že by si měl co nejdřív vyklidit skříňku na Bernabéu

Reagovat
smazaný uživatel

Kurvaaa jsem to čekal že jim dá henry góóól

Reagovat
Potty

Reagovat
HOST*yarda

Především nakopat do prdele všechny, se španělským (madridským) tiskem v čele, kteří si mohli hubu roztrhnout s tím, jak je Arsenal slabý atd. atd. A pak Ronalda, že si kecy nenechá na dobu po zápase. Takže se zase vezeme, zase budeme pro smích. Gratuluju, fakt že jo. Kdyby tu byl blicí smajlík, hodím jich sem pět....

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
HOST*

FORZA MILAN

Reagovat
Messiáš

Stejně si myslím , že postoupíte , Henry na vše nebude stačit!!!

Reagovat
HOST*Mára

tak to si ted nemyslim,Arsenal je doma výbornej,navíc by měli bejt Campbell.A.Cole a Van Persie

Reagovat
smazaný uživatel

Campbell, hmm, to bych rád viděl ty šnečí souboje Ronaldo vs. Sol s komentářem "chyba není na vašem přijímači, oni se opravdu pohybují tak pomalu" :D

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem znechucenej z našeho dnešního skvělého výkonu...zase se předvedl typický Real s plnou hubou keců a hlavně totálně zkurveným fotbalem!!!

Doma zahrát tak mizernej zápas s Arsenalem a k tomu ještě prohrát, kde to jsme???To se zase vyznamenali před Evropou...

Reagovat
smazaný uživatel

Postoupíme

Reagovat
HOST*yarda

Tak na to si koupím lístek do první řady

Reagovat
smazaný uživatel

na hře se od doby vyřazení Juventusem nic nezměnilo...takže pořád jsou ve sračkách...jasný postup Arsenalu

Reagovat
HOST*aleš

už jednou jsem já blbec na Real vsadil, a jasný? favorit prohrál.Jako trouba jsem opakoval stejnou chybu,takže opakuji Real never more.Do prdele

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem na ně taky vsadil! Je to letos asi taky podruhý. Poprvé to bylo s Osasunou doma. Taky nevyhráli. Vzhledem k tomu, že mě jejich prohra celkem těší, tak asi vždy jeden tiket obětuju a budu na ně sázet

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska sme hráli opravdu špatně, v obraně to byl zase průchoďák a útok taky nic moc. Nedařilo se Zidanovi, Robinhovi ani Roanldovi. Byla tam sice jasná penalta na Cicinha, ale v rozhodčím to dneska nebylo. S tim výsledkem se ale v odvetě dá něco udělat, doufám že budem hrát o 300% líp! Třeba jako proti Zaragoze. Ale dneska jednoznačně zklamání.¨

Reagovat
Shevchenko

na Cicinha penalta? To bylo tak půl metru za vápnem. Spíž na Ljungberga

Reagovat
smazaný uživatel

No tak ked sa na vas konecne dalo zacat ako tak pozerat tak to opat takto posere*e obrna bola fakt dost spatna no a utok bol totalne impotentny (dobre som miestami pocul piskanie ked sa lopty dotkol R9..?) robinho sa snazil co to dalo ale skoro vsetko mu prekukli... no a ronaldo hm tak ako som ho mal kedysi nesmierne rad tak u mna stale viac klesa nie len ze sa uz VOBEC nehybe ale uz si nevie urobit poriadne ani len jedneho hraca...aka skoda ku koncu zapasu vyzeral ze denne vyfajci pakel malboriek... kazdopadne to nie je katastrofalny vysledok aj to sa da vonku uhrat snad to uhrate

Reagovat
HOST*empty

to snad neni mozny...ronaldo co se to s tebou deje?! Proc uz nehrajes vubec nic? Pryc s tebou dokavad je cas!!!

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak, nedalo se na to dívat !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

To jsme viděli jiný zápas ne? Teda spíš zákrok, vždyť i ten odborník(spolukomentátor) na JOJce řekl, že to byla v pořadí již třetí vložka Cicinha do divadla! Navíc, jak si ten spolukomentátor všiml, klidně mohl Cicinho za to oplácení dostat červenou kartu! Pokud to někdo neviděl, tak by ti i věřil. Ale ten, kdo to viděl, tak tě asi moc vážně brát nebude....

Reagovat
smazaný uživatel

Takže to co řeknou na JOJ je pravda? Nevim o kterym zakroku mluvis, ja myslim ten za stavu 0:1, mezi 48. a tak 55. minutou. Cicinho prihraval pred branu a jeden z hracu Arsenalu ho ve skluzu sestrelil, jasnej faul!

Reagovat
smazaný uživatel

Som prekvapený, že to tu všetci hodnotia väčšinou negatívne / asi to bude pod dojmom zlého výsledku /.

Podľa mňa to bol skvelý futbal z oboch strán, hralo sa hore - dole , veľa striel, proste super. Včera som konečne po dlhej dobe videl výborný zápas. A ani mi moc nevadí, že sme prehrali, pretože sme tam nechali všetky sily. A v odvete môžeme kľudne vyhrať, tieto dve mužstvá hrajú vždy lepšie vonku ako doma, to je známa vec.

Takže ešte raz : skvelý zápas, skvelý komentár na JOJ / Blažek, Jurkemik / , famózny Thierry Henry - to je PÁN futbalista. Ešte bol dobrý Reyes / Cicinha tam párkrát dostal dobre do úzkych / a Fabregas. No a od nás skvelý výkon Davida Beckhama, to bolo úžasné / aj keď dosť centrov nebolo ideálnych bol vynikajúci /.

K obrane len toľko : my hrajeme štýlom, že krajní obranci výrazne podporujú útok a preto je preťažená hlavne stopérska dvojica so štítom. Ramosovi s ajíom by som toho moc nevyčítal, často na nich išli aj dvaja - traja hráči, navyše chlapci si len zvykajú na veľký futbal, no a v neposlednom rade - hrať proti Reyesovi s Henrym - tam by horeli aj ďaleko skúsenejší hráči. Stopéri mali pekný krst ohňom, pár takých zápasov a budú o poznanie lepší.

HALA MADRID.

Reagovat
smazaný uživatel

Mně prohra taky moc nevadí. Zkrátka vyhrál lepší. Ale chválit za výkon teda nemůžu. Kvalita defenzivního trojúhelníku mi na takový klub přijde tragická. Ramos se měl v této sezoně hlavně učit, ale spíš to vypadá, že se můžou ostatní učit od něho. S Gravesenem a Woodgatem pryč, raději dát šanci dvojici Helguera - Pavón + Ramos zatím v záloze. Moc by mě zajímalo, jak probíhá taktická příprava na soupeře. Arsenal byl skvěle připravený, zatímco minimálně 4 naši hráči vůbec nevěděli, že když se Henry nebezpečně rozběhne k naší brance, tak se musí okamžitě sejmout. Třeba i za žk.

S Ronaldem bych taky zametl. To prohlášení nebylo v takové důležité chvíli fér, zvláště když v poslední době působí na hřišti doslova tragicky. Nulový pohyb, jenom by si vestoje narážel míč. Ten gól navíc padl po jeho naprosto laxní přihrávce. Kromě rychlosti mu zoufale chybí hlavně obratnost, šlape na míč, těžce ho zpracovává. Opravdu žalostný pohled, při každém jeho "běhu" musí divák doslova trpět. Na tréninku má taky velké problémy, při náročnějších cvicích se skoro nedoplazí na konec, kdežto Carlos nebo Cicinho by si u toho klidně mohli dát kávičku. V létě Ronie pokaždé dorazí v celkem dobrém stavu, protože ví, že ho čekají fyzické testy. Kdyby se dělaly teď, tak by musel na hodinu letět. Schválně bych to zkusil. Nejhorší na tom je, že kromě LB, DM a CM, kde nutně potřebujeme posílit, postupně odhalujeme další výrazně slabá místa. V létě by se totiž kurevsky hodil i stoper a koncový útočník. Co bych teď dal za Owena a Samuela

Reagovat
HOST*yarda

Mě prohra neštve, mě spíš sere.

Takže na léto by to mohlo být: Cole, Mascherano, Xabi Alonso, Adriano, Lugano nebo Andrade. A když už pak nic, tak sbohem...

Reagovat
smazaný uživatel

No ale to sa dostávame presne k tomu, čo som svojho času písal v tom dlhočíznom príspevku, t. j. starí preč / Carlos, Zidane, Ronaldo / , Gutimu povedať, že po ihrisku sa dá aj zašprintovať, lebo on na to zrejme ešte neprišiel no a vsadiť na mladých. Keď bych to mal brať po rade :

Iker - chvala Bohu, že ho máme

Cicinho - Reyes ho teda dobre poobracal, tu je vidieť, že niekedy je starý ostrieľaný vlk Míchel fakt lepší

Carlos - tragédia

Beckham - fantázia

Zidane - tragédia

Robinho - behal, dobre

Ronaldo - tragédia

Baptista - tragédia

stopéri - merengues, pýtam sa : a čo mali tí mladí chlapci robiť preboha, keď Cicinho s Carlosom boli bohviekde a rúril sa na nich každú chvíľu jeden z naj útočníkov sveta Henry podporovaný Reyesom a Fabregasom, príp. Ljungbergom? Čo mali títo dvaja / Ramos a Mejía/ robiť ?

a na záver znovu moja otrepaná fráza : madridské srdce. Mal ho len a jedine / okrem mladých / David Beckham. Potom Raúl. Keď prišiel, hneď bolo vidieť ako sa to vpredu rozhýbalo a ako to ožilo. Starej garde už dávno nebije pod tričkom madridské srdce, dokonca to teraz povedal Ronaldo naplno, a preto sme takí akí sme. Veď naši ani poriadne nedostupovali, boli menej obratní a rýchli ako súper. a kritizovať mladučkých stopérov je krátkozraké.

Napriek tomu myslím, že to bol super zápas, aj keď hlavne zásluhou súpera a našich mladíkov.

...a samozrejme verím v postup..

Reagovat
smazaný uživatel

...aby som nezabudol, vynechal som tam Gravesena - bol dobrý, páčil sa mi vcelku.

Reagovat
smazaný uživatel

Tu kritiku defenzivní trojice jsem myslel z dlouhodobého hlediska. Je jasné, že včera se zápas prohrál někde jinde. Štít je zřejmě nejdůležitější pozice v celé jedenáctce a nám tam hraje Gravesen, který je VELMI špatný už od srpna. A stopeři? Woodgate opět na měsíc mimo (jak ho znám, tak z toho bude 6-7 týdnů), Helguera a Pavón, kteří nemají trenérovu důvěru, průměrný Mejía a dvacetiletý Ramos. Opravdu si myslíš, že je tam vše v pořádku? Mejía u toho gólu udělal největší chybu ze všech a hořel i v jiných situacích. Ani s ubohoučkým Alavésem to nebylo bez chyb. Pokaždé je slabší než Ramos, který vedle sebe potřebuje pořádného vůdce a ne odchovance, který odehraje za 3 nebo 4 roky v áčku dohromady 25 zápasů.

K Cicinhovi jen tolik, že Reyes by nedal šanci ani Salgadovi. Hraje hodně dopředu a dobře víme, že dozadu to není zrovna ideální varianta. A i když ještě nemá to "madridské srdce", tak je to jezdič a odvede během zápasu spoustu práce. Teď jsme s ním poprvé prohráli. Gutimu bych taky nic nevyčítal. Hrál sice špatně, ale nebýt jeho, tak se v lize plácáme někde na šestém místě. A to jsme s ním před sezonou moc nepočítali, měl být náhradník. V létě mu zřejmě přikoupíme dalšího konkurenta, prostě klasický boj odchovance o místo v týmu. Buďme rádi, že ho máme. To samé platí o Zidanovi, kterému čtyři z pěti zápasů vyjdou. Včera nezahrál a ty ho hned vyháníš.

S tou herní myšlenkou máš pravdu, ale nezapomeň, že po odchodu Zidana bude úplně jiná situace. Podobný hráč totiž v Evropě není a my budeme muset hrát s tvůrcem ze zadních pozic - Gutim nebo Alonsem. Křídla Becks - Robinho, útok Raúl - Ronaldo/Adriano nebo Ronaldo-Adriano.

Reagovat
HOST*eve

kde prosim tě bereš toho Adriana

Reagovat
smazaný uživatel

Tí stopéri, máš recht, Ramos potrebuje k sebe skúseného borca, ale sám vidíš, že ho nemáme. Woodgate bol najhorší obchod za posledné roky a z tých ostatných niekto musí hrať, takže hovorím o tom, čo je. Mejíu má rád Perez aj Caro, ja by som asi tiež hral Pavon, Helguera a štít Ramos, už som to písal, ale vidíš , momentálne to pre Cara nie je reálne.

Čo sa týka Zidana a Gutiho, mám tento názor: v španielskej lige, v podstate hravej a technickej, sú fakt dobrí, ale keď príde kontakt s rýchlym a dynamickým súperom, nehrajú nič. Všimni si to, to nie je budúcnosť. Zidane už je starý a keď ho súper dobre pokryje alebo zdvojí, tak je po ňom. No a Guti, ak nemá určitú priestorovú volnosť, tak ide výkon prudko dolu.

Ronaldo je tlstý, pomalý, Carlos nestíha už asi nič. Takže čo s tým?

Reagovat
Shevchenko

Lugano je náš!

Reagovat
smazaný uživatel

My potrebujeme hlavne niekoho do zálohy, kto tomu celému dá myšlienku a fazónu. Ostatné je menej dôležité.

Reagovat
HOST*empty

sdilim presne tvuj nazor...zapas to byl pekny, ale meli jsme celkem smulu,+ nepripravenost jak jsi uz rikal udelala velkou cast,a nechat tam chudaky ramose s mejiaou samotny proti henrymu,reyesovi, jestli to takhle pujde dal tak ramos jednou vybouchne a uz nikdy nebude chtit fotbal hrat, henry ukazal ze je asi nejlepsi utocnik na svete...a hlavne ronaldo jestli se nezlepsi tak nema v realu co delat...rikal jsem si ze vyhodit owena byla nejvetsi kravina co mohli udelat, koupe cassana taky...myslim ze real je jeste na minimalne rok v prdeli...proste to je neslozeny tym bez ducha...myslim ze v lete budou asi nejlepsi posily Gerrard, A. Cole, xavi alonso+ nejaky konstruktivni levy zaloznik a Ronaldovi dat ultimatum "bud se zlepsis, nebo letis", nejlepe zpatky do interu za adriana+eura...

Reagovat
HOST*RM

Nejhorší byl Ronaldo a Guti, který byl naprosto neviditelný.

Reagovat
HOST*RM

Odchody:

Zidane s Carlosem nejspíš končí.

Ronaldo - pokud se mu u nás nelíbí, tak ať si jde.

Gravesen, Garcia - minimálně jednoho prodat.

Salgado - nebude chtít sedět na lavce = odejde.

Helguera - asi totéž co Salgado.

Woodgate - ztratil jsem trpělivost.

tzn. možná 6 - 8 hráčů.

Koho za ně:

Stoper -min. jeden. Lugano, Andrade, jak je na tom Coloccini?

Pravý obránce- základ Cicinho, dvojka Diogo, Bravo.

Levý ob. - Cole.

Zidane - možná ho nahradí Raul, ideál by byl Kaka.

def. záloha - Alonso, Mascherano- asi se na MS ukáže skvěle.

Ronaldo - ideál by byl Adriano (aspoň, že by si nestěžoval a držel si trochu váhu).

= v létě přebudovat kádr. Koupit jenom ty hráče, kteří na Real mají a nebudou si stěžovat.

Reagovat
Shevchenko

Lugano je náš!

Reagovat
Shevchenko

Kaká je neprodejný...

Reagovat
HOST*

odchody a prichody si tu vypisujete nekolik roku za sebou a porad jste v hajzlu dokud tam bude pobihavat ta luza, bude to furt stejne

Reagovat
smazaný uživatel

ta luza je jako čo

Reagovat
HOST*yarda

Hm, tak nakonec nic natrženého nemá, jen nataženého, tak možná z měsíce budou dva týdny, ale stejně...

Reagovat
HOST*

6-7 týdnu píšou

Reagovat
HOST*yarda

Měsíc definitivně...

Reagovat
HOST*

Bych to fakt uz rozpustil ten real Ani jeden poradny hrac, zadne braneni nic. Jedina vyjimka je asi Robinho, mozna Cicinho. Zidane, Gravesen, Beckham, Guti, Ronaldo, Raul, Carlos, Ramos, Mejia, Baptista, Helguera, Woodgate, Salgado, Garcia a ty dalsi zvirata bych zrusil Na stoperu Ramos nebo Woodgate, pak Mejia a na lavce Hleguera se Salgadem, to se jen tak nevidi!! Sedeli by v Trevisu. Doufam, ze tu zver tam budete mit co nejdyl.

Reagovat
HOST*

4 roky v pici a jak to vypada, tak to bude pokracovat

Reagovat
HOST*yarda

Ty pokračuješ stejně blbě už dobře 14 let (víc ti asi fakt být nemůže) a v píče si byl stěží sedm měsíců... Ale Real se z toho na rozdíl od tebe se z toho vyhrabe...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, co ti pořád brání se podepsat. Nebo se stydíš za jméno Milan? Ten tvůj Řím se sice za vydatné podpory rozhodčích drží, ale se čtvrtým flekem si stále moc vyskakovat nemůžeš. Ty 4 roky v pr... platí i pro vás, Milánku

Reagovat
HOST*

To co je tu napsane, je ale hola pravda - nic nezmuzes.

Reagovat
HOST*

arsebnal vam konecne nakopal prdel vy fdebilove co tam mate jen hvezdy ale vidim ze s nima vubec nic nesvedete ma stacilo jak vam dala zaragoza 6 a to same vas ceka v odvete arsenalu se moc sice taky nedari ale myslim, si ze po tomhle zapase zacnou podavat zase spatky ty vinikajici vykony jak predtim kazdopadne to byl moc pekny zapas a musite uznat sami ze kdyb to skoncilo po prvnim polocase 0:3tak se neni cemu divit to je muj nazor a navic jsem fanda arsenalu

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám pravopis, slovosled, diakritika ani interpunkce ti moc neříkají...

Reagovat
HOST*Mari

jj, že by tak 5 let

Reagovat
antimadrista

Musíme zachránit španělskou čest.

Reagovat
Shevchenko

No ale hodně mě překvapil Beckham

Reagovat
HOST*yarda

Moc to nesleduješ, ukáčko, maximálně když Real prohraje, žejo? To si tu první... Beckham je letos jeden z našich nejlepších... Ale ty si sem chodíš jenom kopnout, tak jak bys to mohl vědět

Reagovat
HOST*Shevchenko

Takze chci jenom rict ze Real je uplne o nicem. Kaka k Vam nepujde, to si piste, toho z AC nepustime. Real dela Spanelsku jenom samou ostudu, dneska to dokaze Barca!!! FORCA BARCA. BARCA FOREVER. Mimochodem Ronalda nepotrebujeme- je to uplny zebrak Beck

Beckham udelal osudovou chybu kdyz volil radeji madrid pred barcou, dnes mohol s barcou vychutnavat uspechy

Zidane jeste zije? Ja myslel ze ten je uz davno mrtvej, dedek starej. Este ze Figo mel rozum a odesel.

Barca by mela koupit Shevchenka, pak by to bylo fenomenalni:

Ronaldinho- Etoo - Messi

Za nimi Sheva

A pak jeste pod nim Deco a Xavi.

Inak FORZA MILAN- FORCA BARCA

A real at se vzpamatuje

Reagovat
HOST*eve

nevíte někdo náhodou jak se stahuje ten program ppstream??

Reagovat
HOST*yarda

Shevchenko, ty si týpek k smíchu... Barceloně lezeš do prdele, pak vytasíš ten naprostý nesmysl s Beckhamem, jestli pak příjdeš na to proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Beckham hrál famózně! Jediná vada na kráse - alesoň z jedné šance mohl dát góla. Spolupráce se Cicinhem je skvělá! A doufám, že Ronaldo v létě opravdu odejde... Stejně musí z útočníků někdo pryč, pokud chceme kupovat další hráče do útoku. Zidane se mi taky moc nelíbil, Woodgatea radši nezmiňovat... Casillas super! Gravesen - mohlo to bejt horší... Arsenal měl Henryho, o tohohle hráče byl prostě lepší!

Reagovat
HOST*yarda

Ještě se divím, že tu nikdo nezmínil penaltu na Beckse, která se fakt dala pískat... Od Lehmanna. Neže by to něco změnilo, tragická byla zjevně technická příprava ze strany Realu, na rozdíl od jejich soupeře, který snad věděl i jaký má Casillas slipy U gólu konkrétně byla chyba 1) Ronalda, který vyrobil ledabylou přihrávku, 2) pozice Mejí, který si očividně hrál na záložníka a 3) Gutiho, že rozjetého Henryho nějak decentně neodzbrojil. Ramos už jenom hasil chyby předchozích. Uf, na Highbury to moc nevidím, uvidíme, jestli se sebe hráči dostanou to, co při poháru se Zaragozou. Vzpomeňme na zápas s ManU v roce 2000 (2-3)...

Reagovat
smazaný uživatel

že penalta. a kdo jiný než yarda,,,

Reagovat
HOST*yarda

A že by nedočtení textu? A kdo jiný než Kyslík. Lehmann bral první míč, jo? Tak to musel bejt někdo z nás namol, Eve...

Reagovat
smazaný uživatel

Já ho četl, já se jen směju, že vzpomínáš "penaltu"

Reagovat
HOST*eve

ted si trochu přestřelil,Lehmann bral první míč

Reagovat
smazaný uživatel

ee, taky si myslím že by se DALA pískat. Když už s tím yarda začal... Penaltovej zákrok to byl. Kdyby to písknul, tak by si Arsenal moh stěžovat mnohem míň než třeba Bayern

Reagovat
smazaný uživatel

Za ty kecy si to zasloužíte, jen co si vzpomenu na merenguesovy řeči...

Reagovat
HOST*yarda

Nám to patří za něco jiného, ne za tvé infantilní žabomyší spory...

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo mluvil o mých sporech, Já mluvil o vašich řečech, co tak se ve svých letech naučit schopnosti porozumět psanému textu?

Reagovat
HOST*yarda

Kvakvakva, takže žába... Merenguese si kritizoval pročpak? Že by bránil Real? Stejně jako ty za všech okolností Barcelonu?

Reagovat
smazaný uživatel

Bránil real??? Slvoa typu "vidím to na čtyřku", "arsenál je tragickej" a podobně...tím brání real?

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád lepší, než retardi nebo svinstvo z Atlética.

Reagovat
smazaný uživatel

Skvělé...když on skočí z okna, já skočím taky...

Reagovat
HOST*yarda

Jenomže my skáčeme maximálně z přízemí, ale vy rovnou z pátýho patra...

Reagovat
smazaný uživatel

hmmm, tak fajn, už chybí jenom "on si začal" a bdue to..

Reagovat
HOST*Andy

No zas tak o ničom, jak psal shevchenko to nebylo. Real nehrál zle, ale něco tomu chybělo. Arsenal mě mile překvapil, vynikající výkon. Henry s Reyesem si dělali co chtěli. Ještě Real neodepisuju. Arsenal ovšem vypadá daleko lépe.

Reagovat
smazaný uživatel

Debatoval som s jedným chlapíkom o tomto zápase a ten mi povedal nasledovné: " ja keby som bol Mejía alebo Ramos, tak v dvadsiatej minúte vyfasujem na lajne kalašnikova a pálim naplno po svojich spoluhráčoch" .

Takto som sa zasmial a potom hovorím : "chlape , máš recht, tak jak hlavne chudáka Ramosa nechávali v štichu, to bolo nehorázne. "

Som si istý, že po tejto sezóne / ak to takto vzadu pôjde dalej / bude Ramos najlepší stopér na svete, lebo toľko průserov, čo musí hasiť on, hasia ostatní stopéri za celú kariéru dokopy. A to už ani nespomínam Casillasa, ten už mal mať v Madride 30 m sochu na každej ulici.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže to je problém, o kterém víme už hodně dlouho a pořád se neřeší. Proč se asi neprosadil Samuel?

Na Kalašnikov se zeptej Nicolase Cage, ten s nimi ve svém novém filmu kšeftuje

Reagovat
smazaný uživatel

...no konečne..

Reagovat
smazaný uživatel

1:2

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že Real postoupí...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*yarda

Reagovat
smazaný uživatel

Stačí nechovat se jak merengues ("dnes to vidím na čtverku"...a nejen on) a měli byste vyhrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem šance viděl 60:40 po losu i před zápasem, který jsem tipoval 3:1 (čtverkou to pouze smrdělo). Na Highbury bych to odhadoval na prohru 0:1 nebo 1:2. Nikde jsem nepsal, že je to jasný postup. Nicméně mírným favoritem jsme byli, Arsenal překvapil všechny.

Reagovat
smazaný uživatel

Překvapil, ale nějaká úcta k soupeři naprosto chyběla...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vy jste taky tipovali, že dáte Atléticu o dva góly. O (ne)úctě bych nemluvil, max. tam bylo řečeno, že jejich obrana je průchoďák. Pokud sleduješ PL, tak musíš uznat, že to je pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

No z Atlética byl docela velký strach, respekt z minulých porážek. Ty typi co se dam dávaj neberu, to je jen z hecu.

Arsenal je špatný, já to vím, byl jsem z toho výsledku v šoku, ale brali jste to až příliš jasně.

Reagovat
HOST*

Odveta skonci 0:2

Reagovat
smazaný uživatel

Aresnal 1:1 Real a pojde dalej AFC ...serem na vas real

Reagovat
HOST*arsena

tak, vy blbi zakomplexovani blbeckovia, kde zijete vy aj vase real real real, po pravde, real madrid je kopa zhorenych hracov, ktori nemaju na nic!!!! anglicky futbal je lepsi!!! come on gunners

Reagovat
HOST*

Real nemá obranu ale obrnu

nejvic mne dostavaj ty zasrany procentualni sance v blbejch hlavach novinářů.Arsenal předvedl dokonalej taktickej fotbal na brejky a real to dost zaskočilo.

Reagovat
HOST*Mirek

Arsenal dosáhl svích nejlepších vísledku.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele