Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Vzájemné zápasy
19.04.2006
Liga mistrů
SF 1.z
19.04.2006
SF 1.z
Villarreal CF - poslední zápasy
22.04.2006
Primera División
34. kolo
19.04.2006
Liga mistrů
SF 1.z
14.04.2006
Primera División
33. kolo
09.04.2006
Primera División
32. kolo
04.04.2006
Liga mistrů
ČF 2.z
01.04.2006
Primera División
31. kolo
19.04.2006
SF 1.z
04.04.2006
ČF 2.z
29.03.2006
ČF 1.z
07.03.2006
OF 2.z
22.02.2006
OF 1.z
07.12.2005
Sk D
Arsenal FC - poslední zápasy
22.04.2006
Premier League
36. kolo
19.04.2006
Liga mistrů
SF 1.z
15.04.2006
Premier League
34. kolo
12.04.2006
Premier League
31. kolo
09.04.2006
Premier League
33. kolo
05.04.2006
Liga mistrů
ČF 2.z
19.04.2006
SF 1.z
05.04.2006
ČF 2.z
28.03.2006
ČF 1.z
08.03.2006
OF 2.z
21.02.2006
OF 1.z
07.12.2005
Sk B
Komentáře (158)
Přidat komentářArsenal postup, výsledkem 0:0, 0:1, 1:1
2:0
1:0 a pak netipuju....
4:3
Vidim,ze sem se netrefil jenom o 7 golu
0:0
2:0
Arsenal jim dá aspoň jednoho fíka a postoupí.
Je to pravda že když skončí AFC v lize pátý a vyhraje LM že bude hrát LM na úkor Tottenhamu ??
Myslím, že jo...
Jj, pujde na úkor těch ubožáků. Ale doufam, že stejně Arsík skončí čtvrtej, po tom, co Tottenham předved včera!!!
Arsenal končí. 2-o Pro Villa.
0:1
Arsenal postoupí, ale lehké to nebude.
Snad to nebude pravda,že když Arsenal ligu mistrů vyhraje,že půjde na úkor Tottenhamu...Hotspur bych to přál,hrajou pěkně.Jen at' si jdou od 1.předkola jako Liverpool.To by byli pěkný svině,kdyby šli na úkor Hotspur jen at' si to vytrpěj svině Arsenálský
když vyhrajou,tak jdou na úkor Hotspur. Rozhodla o tom ,,vedení" premier legue...loni byl totiž liverpool na vyjímku..
Arsenal vyhraje T.Henry dá gola a je to doma!!Takže žádne pochybnosti o tom že Arsenal prohraje nemusí být ani zmínka
0:0alebo1:1
cista remizka
Hrozně bych to přál Villarrealu, ale asi na to nemaj. V Londýně si moc nekopli, nebo spíše si snad ani nechtěli kopnout .
Moje tipy jsou 1:1 nebo 1:2
Bude to vyrovnany zapas.Villarreal taky na Interu nic nehral
a doma je sfouknul jako svicku...To byl paradni vykon!!!
Jestli tak budou hrat i dneska a daj treba nejakej gol nebo 2
tak myslim,ze by to uz nejak ukopat mohli.Vic to preju Arsenalu,ale je mi jedno,kdo postoupi,hlavne kdyz padne hodne golu a budou hrat pohlednej fotbal ne jako posledne, na to se totiz vubec nedalo koukat
Můj tip je 2:0 pro Villareal, už se nemůžu dočkat španělského finále
Myslim si ze by mohl i Villareal prehrat Arsenal v dnesnim zapase ale na goly to skonci nerozhodne
1:1
1:1 a hotovo!!!!
Hm, zatím se na ten fotbálek dá koukat. Žluťáci jsou o dost lepší. Jestli budou hrát takhle celej zápas, tak by se o postupu mohlo začít uvažovat.
GO VILLA GO
Arsenal se ukazuje jako klasickej tupej stereotipní (hra na jednoho muže) anglickej klub. Finále zvládnem levou zadní
vy jo ????
Ještě mi prosimtě řekni - jakej jinej anglickej klub hraje jen na jednoho hráče? Abych byl v obraze...
Chelsea
A na kterýho?
Asi si myslí, že Mourinho běhá po trávníku a ostatní pouze sledují jak mu to jde.
Drogbu
Aha, tak proto má mnohem míň startů než Lampard, proto v dost zápasech nastupuje až jako náhradník, proto neni nejlepší střelec týmu i když je to útočník... Neřikam že neni pro Chelsea důležitej, to určitě je, ale řikat že Chelsea hraje jen na něj je pěkná blbost. To už můžeš taky říct že Barcelona hraje hlavně na Ronaldinha a myslim že by to byla menší blbost než v případě Drogby...
ta penalta, to bylo něco.Přísně písknutá, blbě kopnutá a s přehledem chycená.
do prdele
Pak říkejte, že Chelsea hraje nejhorší podívanou. Takovouto ostudu anglickýmu fotbalu svojí hrou Chelsea nedělala. Když brnánila, tak se vždy aspoň snažila o brajky! Kdežto Arsenal? To radši hrajou na čas nebo si Ljunberg ustele na hřišti Je fajn, že má Anglie zástupce ve finále, ale pokud tam budou chtít zase dělat ostudu anglický lize, tak to bude akorát další trapas....
Když si vzpomenu na Vás na Nou Campu třeba minulou sezónu, tak nevím, v čem je rozdíl. Vždyť jste taky jen čekali u svýho vápna. Sice většinu času o deseti, ale ono by to bylo podobný i v jedenácti. Jinak souhlasím, že Arsenal se dnes ukázal v dost bídným světle, co se týče hry. Ale dalo se to čekat, jde o vše, tak hrajou na postup a na ostatní věci kašlou. Pak z toho diváka bolí oči....
Nečekal jsem, že budou nějak moc útočit, ale tohle? Buď Arsenal tahal čas nebo je Villareal obléhal jak v házený. Nic proti, ale pokud zítra postoupíme, tak na tohle se těším. S takovouhle pro nás není Arsenal soupeř....
Velká škoda, že Villarreal nevyhrál a nešlo se do prodloužení. Ponechám bez komentáře hodnocení nade mnou a zamyslím se nad jednou věcí a to sice penaltou, konkrétně její realizací. Riquelme má excelentní kopací techniku, proč nekope doprostředka nahoru? Už nevím kolik jsem letos viděl takhle blbě kopnutých penalt... Nikde není psáno, že by Villarreal dovedl utkání do vítězného konce. No, nic, tak španělsko-katalánské finále holt nebude. Jestli bude hrát Arsenalu stoperská dvojička jako dneska, tak to bude fičák.
Moc se mi líbil Senna, ještě by mohl zlepšit přihrávky na dálku, ale jinak fakt dobrej? Za kolik je?
Další věc je ten exík, co vběhl na hřiště a DOSTAL se až Henrymu, co kdyby měl nějakou zbraň a ne jen barcelonský dres a pod ním argentinský dres podporující Maradonu (ta čtrnáctka na dresu culos byla teda asi jeho...)?? Bezpečnost fakt na píču, doufám, že ten týpek dostal od bezpečáků někde v koutku pořádnou čočku... Argument, že stadiony nejsou vězení (Kyslík) neuznávám, vždyť by šlo v extrémním případě i o zdraví hráčů
A poslední poznámka: Kde je ta veverka z Highbury? Nepustili ji přes celnici?
Přesně to jsem si říkal taky, ať to dá doprostřed....
A jinak, Henry je snad rychlý dost a utekl by sám, ne?
Na fotbálek se rozhodně dalo koukat! škoda, že se Villarealu nepodařila vstřelit branka, kterou by si zasloužil, ovšem né z vymyšleného pokutového kopu. Musím se omluvit Lehmannovi, kterýho jsem vždycky považoval za slabinu, ale musím uznat, že teď (až na jeden odkop včera na tribunu) je fakt ve formě! Jinak Campbell katastrofa, jako vždy pomalý, neohrabaný a včera nebyl ani důrazný Nevím kdo ho může považovat za jednoho z nejlepších obránců Beru, že včera hrál po dlouhém zranění, ale on takhle hrává vždycky, až na ten důraz! Gilberto jasná červená! - to se rozhodčí musel dívat asi na druhou stranu, že to neviděl. Jinak Villareal šlapal celý, až na Franca, kterej v prvním poločase byl na vystřídání a až ve druhém střídal dobré momenty se špatnými. Vyzdvihl bych Ventu, Sennu, Riquelmeho! Prodloužení by bylo zaslouženější! Škoda!
Kamarádi vaše názory mě drtí. Jsem fanda Arsenalu a to ,že stoperská dvojice a zejména campbell nehráli dobře, je logické, vzhledem k tomu, že spolu víc jak pul roku nehráli, kvůli absenci campbella. Je na vás zkrátka vidět komu fandíte, nebo koho nesnášíte!
jj, s tou penaltou jsme si aky říkal. Navíc, když si snad hráč vybere dopředu stranu (kór s takovou kop technikou), tak to musí naprat) přesně k tyči či pod víko, ne to zahrát takhle.
A jak bys to udělal, udělat ploty kolem? Nebo strážníky se samopaly?
Rozhodně to zlepšit, provokatéři se dostali k Ronaldinhovi i k Henrymu, co kdyby měl fakt místo vlajky nebo dresu, zbraň, co projde detektorem?
Pokud by někdo chtěl někoho zranit, tak nepomůžou žádný opatření, nějakou tu cestu si vždycky najde.
To je teda dost průser, až to nějaký magor skutečně zkusí, nemyslíš?
hmmm, ale to stejné se může stát na ulici, a treninku, všude...
Hm, pokud je to exík, tak bude chtít, aby to vidělo i víc lidí a kde má lepší příležitost než na stadionu?
Na ulici? Proč ne? V obchoďáku? Na parkovišti? Proč ne...
Protože tam u toho není tolik lidí, chápeš?
Je jich tam dost a dost, navíc nejde jen oočité svědky, ale ať zabiješ hráče kdekli, bdueš známý do smrti...
Tos mi ale neodpověděl na otázku...Jak to udělat? Protože jinak než mřížema to neuděláš...nebo vysoké ploty?
Víc pořadatelů? Lepší komunikace mezi nimi? Nebo je to taky divadlo pro diváky, když exíka složí těsně před hráčem, ke kterému dotyčný běží?
Víc pořadatelů...a to jako má pomoct? Porit 30 tisicíům diváků bude stát o padesát pořadatelů více než předtím, to bych byl vážěn zvědav...komunikace? a jak se to přečdstavuješ, že někdo vběhne na trávník a oni si začnou volat vysílačkama kdo ho má chytit?
Proti 30 tisícům diváků? A oni běhaji na hřiště všichni?
Čim víc pořadatelů bude, tim menší mezery budou mezi nima kolem hřiště a tim menší bude šance, že jim někdo proběhne, ne? Ale ty přece musíš nesouhlasit, ať yarda napíše cokoli, tak čemu se vlastně divim...
Jo tak to je gól, jksi vážně tak necháapvý, nebo to jenom děláš na důkaz podpory yardovi? Bavíme se přece o tom, aby se na ten trávník nedostali, ne o tom, co snima budou dělat, až tam "budou běhat všichni".
Místo lezení yardovi do prdele by ses možná mohl taky zkusit sá mazmyslet a došlo by ti, že pokud někdo bude chtít, tak se na ten trávník dostane, protoež není v možnostech pořadatelů uhlídat třicet tisíc lidí, aby ani jeden nevlezl na hřiště...Ale to chci po toěb asi moc, že?
Tak co teda ty ploty? Dejem tam nějaké ostnaté dráty, to je přece menohem lepší, než aby jende člověk vběhl v dresu na hřiště (ono nci jiného se zatím za několik posledních let nestalo, takže teorie o zbrani jsou stupidní).
Ses zas předved, jen co je pravda...
Zato ty ses vycajchnoval na jedničku, Kyslíku. Opět nepodložené řeči a výpady (PJ, stupidita ad zbraň), že radši nedržíš pusu... Až bude pak nějakej hráč ležet v krvi na trávníku, tak se budou všichni divit.
Možná by bylo řešení něco jako hodně zúžená atletická dráha, tedy prostor mezi hřištěm a diváky, kam by nikdo nesměl, ale to by bylo drahé jak svině a narušilo by to už postavené... A jinak ta komunikace mezi pořadateli se samozřejmě netýkala jenom toho řetězu kolem hřiště, to si doufám pochopil...
Super, to, co všichni fanoušci nejvíce na stadionech nenávidí bys tam tydal kvůli tomu, aby náhodou nevběhl nějaký fanoušek na hřiště a nezačal tam tančit...
a co tak zařídit osobní ochrank ukaždého hráče i v soukromí? Prostě fut kolem něho aby chodilo deset pořadatelů, pže to je úplně stejné, taky k němu můžou přiběhnout a zastřelit, proč ne...Se trochu zamysli...
tjn, tak super no, to by chtělo tak zařídit i v golfu (tam nejvce, protože tam se můžou vyběhnoput kdy chcou), basketbale, v hokeji by měli být trestné lavice a střídačky zabetnovoané zevšech stran krom té k ledové ploše...a tak bych mohl pokračovat...se zamysli, ve sportu prosět kontatk s diváky je, dkyby nebyl, tak se ani nechodí na stadiony a může se dívat každý doma u televize.
Ach jo ach jo, co je tohle zse za blbost...
To plácáš, chlapečku, fotbal je nejoblíbenější sport, hráči největší hvězdy, a je na ně soustředěna největší pozornost, rozhodně v Evropě a Lat.Americe. Ono je to těžké, jak těmhle fanouškům zabránit vběhnout na hřiště, ale prostě to nebezpečí zranění hráče tu je, to nepopřeš, tak si odpusť vtipkování...
Ale s tím musí počítat, to je tak všude, no a co, že je nejoblbíenější? To jako proto, že golf není nejoblbíenější, tak šance na zranění není? NBA taky ne? Nejsou první na světě, tak jim nikdo neublíže?
U fotbalu je ale kromě toho největší pravděpodobnost, je tam nejvíc diváků
To je blbost, když někdo nese zbraň, tak tam jde s jiným záměrem než se dívat na zápas. Tudíž je stejná arpvděpodobnost, že takový fanoušek bude v NBA a ve fotbale...
To neni pravda. Podle takový logiky by pak musela bejt stejná pravděpodobnost i třeba při šachách... Si vem že máš sto tisíc lidí a mezi nima je jeden magor se zbraní. Když na fotbal přijde 50 tisíc, tak je 50% šance, že tam ten magor bude. Na basket přijde 5 tisíc, šance na magora je 5%.
No tak to je síla...
Ano, je stejná šancei při šachách. Ten člověk se samopalem se nejde dívat na fotbal, on neí fanoušek. Prostě tam jde s odhodláním někoho zabít. A to už záleží natom, koho si vybere, jestli kasparova nebo ronaldinha...
Co je síla? Jedině to že to pořád nejsi schopnej pochopit. Já už ti to vysvětlovat nebudu, nemá to smysl... Zkus s nápadem zrušit bezpečnostní opatření zajít do nějakýho klubu, co ti na to asi tak řeknou...
A kdo říká, ať se to zruší, mně to přidje takhle akorát, nějaká ta ochranka by tam hlavně kvůlůi psychologii být měla, ale to je tak vše, ty tvé teorie, že na každých deset tisíc připadá jeden člvoěk se samopalem a tudíž jich bude ve fotbale více, to je síla..
Je to logický, což tobě asi nic neřiká...
A pořád si mi neodpověděl. Čim víc pořadatelů bude, tim menší mezery budou mezi nima kolem hřiště a tim menší bude šance, že jim někdo proběhne. Je to pravda nebo neni?
O tom se ale nikdo nebaví, tímhle ti odpovídám i na otázku dole.
Když uděláme klece a dráty pod proudem, tak taky bdue meněší šance dostat se na hřiště. Osobně bych zázal vstup na stadion všem krom hráčů, funkcionářů a televizi. Však je televize, tak to nidko viědt přímo nemusí, takhle by se určitě jen tak něco nestalo...
Je to pravda nebo není?
"O tom se nikdo nebaví" - dobrá odpověďna otázku..
A ten tvuj nápad - jo je to pravda. Nepustit na stadión diváky by určitě problémy vyřešilo...
Však ano, stejně jako tam nacpat stovky pořadatelů.
proč bych ti měl odpovídat na zcestnou otázku? Já se tě teĎ taky neptám na něco, o čem se nehádáme. Ale jak říkám, ty jsi hend začal lézt do prdele yardovi a ani si pořádně nepochopil, o čem se hádáš...
Hmm takže když mam stejnej názor jako někdo jinej, tak mu tim lezu do prdele? Prober se...
Napsal jsem "víc pořadatelů" a ty jsi odpověděl "je to zbytečné". A když se pak zeptam, jestli náhodou víc pořadatelů neznamená menší šanci, že jim někdo proběhne na hřiště, tak je to podle tebe zcestná otázka?
Ano je. Já se totiž nehádám o tom, jestli to pomůže a to ne, jak říkám, když bdue někdo někoho chtít zabít nebo zranit, udělá to tak jak tak a o párpoadatelů víc tomu nezabrání.
Ale o čem se hádám je to, že nemá cenu tadytomuhle takhle zabranovat. Prostě sport je atkový, je tam kontakt s diváky, podívejte se na premier league. Prostě tyhle zábrany se dělat nemají a ve většině sportů ani vůbec nedělají a oni ví proč.
Podívejte se třeba na oslavy titul uPrta teĎ o víkendu, nebo třeba tensita když jde z kurtu jak rozdává autogramy, basketbalsita co při koši hře spadne mezi diváky. Tiger woods když se blíží k poslední jamce, všichni diváci přiběhnou atd. atd.
Proboha jste normální, co vás to naejndou napadá všechen tenhle kontakt rušit, nasadit tisíce pořadatelů a podobně?
se zbrechejte...
Jo v tomhle máš pravdu. Kontakt s divákama k tomu patří. Ale jakmile se na stadiónu cokoli stane, kdo za to může? Nedostatečná pořadatelská služba. To je fakt, se kterym nic neuděláš... A až tam fakt někdo vběhne třeba s kudlou a někomu něco udělá, co řekneš potom? Vzpomeň na Selešovou, než řekneš, že se nic takovýho nikdy nestalo a nestane...
Já jsme nidky neřekl, že se nic takovéo nestalo, právě kvůli ní jsem říkal "v poslední době".
To se ale holt nedá nic dělat, s tím hráči trošku musí počítat, stejně jak když jdou nakoupit, to taky ví, že kolem sebe nemají 100 lidí (jsou vyjímky s ochrankami) a že se k nim může kdokoli dostat. Já v tom prostě nevidím logiku. Kdžy to ten vrah nedokáže na stadionu (jakože když bdue chtít, tak to dokáže), tak si počká až půjde hráč třeba do kina...
Nojo, ale to, že "se to může stát i mimo stadión" přece neni důvod nesnažit se tomu právě na tom stadiónu zabránit... Na 100% ochránit se to samozřejmě ani na tom stadiónu nedá, ale když je pořádná bezpečnostní služba, tak se případný riziko dá rozhodně snížit...
No a mně to jako důvod přijde. To stejné můžu říct o prodavačce v samoobsluze, ež by klolem sebe měla mít třicet liduí ochranky, o každém člověku na světě v každém zaměstnání...Prostě existuej mezilidský kontakt a kor ve sportu. S takovou by se taky mohlo udělat, že nikdo by se nesměl k nikomu přiblížit na dva metry, protože se přece může někou ublížit...
Zase to vyháníš do extrémů..
Bože ty si magor, fakt škoda mluvit... Takže podle tvý logiky vlastně pořadatelé nejsou potřeba, veškerá bezpečnost je taky k ničemu, protože se to vlastně nedá uhlídat...
Napíšu ti to ještě jednou, třeba už to pochopíš. Když bude víc pořadatelů, budou mezi nima kolem hřiště menší mezery a bude menší šance, že jim tam někdo proběhne. Co je na tom k nepochopení?
Je to zbytečné. Když budou chtít (a jakože někdo se samopalem ( ) asi chtít bude), tak se tam prostě dostane. Do teĎ se nic takového nestal, když budou chtít, vytipujou si ho na ulici a zabijou ho přímo tam, nechápu, co řešíte. Čeh ose vlastně bojíte? Že někdo vběhen na trávník a zabije/zraní hráče? V tom případě to ale chce ochranku i mimo hřiště, aspoň deset pořadatelů...
Zvláštní, že se nic už dlouho nestalo...ale fajn, nacpěte si tam 2 000 pořadatelů, nejlépe s brokovnicema, diváky bych dal do klece a bylo by. Pak by hráč vyšel nakoupit a někdo by ho zastřelil. Super yardo, prodloužil si mu život o hodinu. A PJ valstně taky, pže bez jehovlezprdelkování by to neprošlo.
Ano, se samopalem se samozřejmě na stadion dostane, běž se zchladit do Beskyd Opět se chováš eklekticky, tedy vybereš si, co se ti hodí... A když má někdo stejný názor jako já, tak je hned vlezdoprdelka, geniální úvaha... V tom případě takový Antimadrista v tvý prdeli už i bydlí
Samopal byla ironie...btw., říká ti to něco?
Nejde jen o to, jak "souhlasí" s tvým názorem, ale jeho řeči okolo, přičemž dje hned vidět, že ani neví, o čem se vlastně hádá, nemá tvůj/svůj názor jak podpořit...
Že nevim o čem se hádam? A na to si přišel jak?
Dobře si se shodil, aspoň to přiznej, kurva...
on nepochopí ironii a já se shodil.
Já ovšem nemluvil tentokrát o samopalu, ale o tom, že PJ nechápe, o čem se hádáme. Klasický případ tvého povyšování, které tak rád vyčítáš ostatním (hlavně mě). Tak pak, kdo nechápe
Tak v tom příapdě ty neumíš číst, protože jsem Pjovi na otázku odpvoěděl nahoře...
Ona je ironie obecná a pak ta tvoje, třeba ironizování na téma Hitler, ale tomu já neříkám ironie, tolik k terminologii.
No však říkám, že máš s tím chápáním trochu problémy...
ja jako nestranny fanda som fandil Villarrealu aby vsietil gol a videli sme predlzenie..bohuzial sa tak nestalo a o5 sa potvrdilo to ze v penaltach v ktorych ide o vsetko tieto NAJ hviezdy zlyhavaju.Mal to ist kopnut napr. Qiqo Alvarez a este by sa hralo
Inac ponorka si zasluzula vyhrat,..mala ovela viac sanci,Arsenal sa na nic nezmohol akurat pri konci jedna Henryho strela..
ale uz je ponorka potopena..uprimnu sustrast.
FORZA MILAN!
Ten fotbal, co to jako bylo? Kde jsou ti fandové angl. mužstev? Všichni kritzovali italské týmy, jak hrají na defenzívu ve vyřazovákách a ten Arsenal dělá jako co? A navíc to už dělá celá Evropa. Liverpool to minulý rok taky probránil až do finále!!! Proč to ve studiu Svěcený s Čapkem nekritizuje, tak jako to tam dělali dlouhá léta o italech. Ale vždy když hraje AC tak jsou kecy o zabezpečné obraně a přitom to byly většinou gólové hody. Ten Arsenal bych zrušil, jsou to chudáci, nemají ve finále co dělat.
A ta pencle Nechápu jak může někdo takovým způsobem ovlivňovat SF LM. Fakt ne.
Tohle ale nebyla zabezpečëná obrana, to byl zabezpečený celý tým
Arsenal je nastasnejsi tim na svete.Sice ta 11-ka nemala byt,ale o to nejde.
Ked si zoberieme zreb,tak nikoho silneho nedostali,ved najprv mali v skupine SPARTU
THUN
AJAX-to bola najlahsia skupina vsech dob.A dalej opat.Krizov zmietany Juve,kt.musia rozhodcovia vzdy nastavovat 10 min,aby remizovali u 17-teho......
REAL,to iste.Vyhra doma s Malagou dokumentuje ich silu D:
Villarreal bol z nich najlepsi.
Arsenal mal dnes dost stastia,uuuuplne nic nehrali,nato sa neda pozerat,nech je vo finale ktokolvek,ci uz FCB,alebo ACM,dufam,ze hraci Arsenalu budu plakat.Na branu vystrelili az v 92.min-Henry.-Dnes sa ukazali...
Inak v tejto faze sa uz hra na ukor krasy.Ak si niekto mysli,ze FCB bude hrat zajtra superofenzivu,myli sa.Zapas to bude podobny,ako s CFC.A dufam,ze do finale postupime a neskor LM vyhrame-bolo by to super
Jako ale víš co bylo nejvíc trapný? Jak před tejdnem všichni z Arsenalu nadávali do TV, jak tam na konci Villareal jenom zdržoval a že tak se nehraje. Ono teda válení se na zemi je ještě trochu horší než betonování, ale z obou věcí slzí oči...
Ten kdo na to má může pořád útočit,ale my(myšleno Arsenal) by jsme se s tímhle asi daleko nedostali,srovnej například kádr s Barcelonou atd.Mimochodem proč by se měli vrhat do útočných výpadů,když měli nahráno-to by vedlo jedině k tomu,že by jsme rychle inkasovali.Už jsem viděl plno takových zápasů kde se takhle hrálo,takže některou "kritiku" nechápu. GO ARSENAL WINNER
Uvidíme co zahraje Barcelona a ACM
Hm, Puyole, ty mě vždycky pobavíš, výhra nad Málagou OK, co ještě třeba zmínit remízu u vás Vybíráš si, co se ti hodí...
jj, remizovali jste u nás, tak jste snad stejně dobří jak my.
Konečně to někdo uznal Letos jste Málaze nedali góla, takže na tom něco bude...
jj, neadl isjem gól tragické Málaze, remizovali s podprůměrným Realem Madrid a přesto jsm první...
A řekni, že na tom je všechno v pořádku
Tak chlape nadrženej. Arsenal sice nehrál dobře ale můžou si za to sami, kopyta. Když nedaj 4 stoprocentní šance z toho dokonce penaltu tak promin ale co chtěj víc.
No to zas bylo, Villareal se mi líbil, postup si i přes bídné první kolo zasloužil, Arsenal hrůza.
Srandovní byl Čapek, jeho "Rohový kop zahrává Reyes...hmmmmmmmmmmm" už je klasika, stejně jako trochu pofiderní výslovnost "Kembel odehrál poslední ligovýzápas s parmousem." Dále mě zujala "hanebná" přihrávka na Henryho...
No já vím, že by se nemělo hodnotit podle jednopho zápasu a ono to tak taky není, ale tenhle zápas mi potvrdil jedno (dvě): Je známo,. ež forlan letos dává málo golů, tka jsme si říkal, že třeba mu to tam jen nepadá a hraje dobře. Na Arsenalu hrál příšerně, tak jsem si říkal, že to se mu jen nevedlo ,ale i včera to byla bída, takže NE! Henryho taky ne...
V první zápase se zas bránil Villarreal a připadalo mi to stejný jak ted hrál Arsenal
Kdyby existovala fotbalová spravedlnost tak by do finále postoupil Villareal. Na Arsenalu nehrál zdaleka tak tragicky jako Arsenal včera. Villareal včera zahrál výborný fotbal a dokázal si vytvořit velké množství šancí, kdy Lehmann odolával jen s vypětím všech sil a hlavně měl štěstí. Fantastický zápas odehrál Franco, byl to jeho zápas a chyběl mu opravdu kousek ke golu. Obávám se že Arsenal nebude Barce ve finále LM důstojným soupeřem, ale doufám že se mýlím. A k Riquelmemu, myslím že nikdo z nás si nedovede představit pod jakým byl tlakem, moc dobře si uvědomoval, že je to jedna z jeho posledních šancí postoupit do finále LM, nelze očekávat že Villareal bude hrát semifinále každý rok....
Arsenal hrál zhruba to co hrát měl,snad neměl být tak stažený na své půlce, jako většinu zápasu, ale měl hrát ve středu hřiště. Řěči o fotbalové nespravedlnosti jsou nesmysl, Villa dostala tu penaltu jako od ježíška a Riquelme to zahodil, takže co.Hrálo se o postup do finále LM, a ne na krásu.Výsledek a postup se zrodil v normální hrací době, a ne v nějakým nekonečným nastavení nebo penaltou-nepenaltou- jak se to povedlo málem Ville. Franco góly nedal ne proto, že by šlo o štěstí nebo neštěstí, aleprostě to nestřelil dobře(jinak by dal gól), a Lehman stál tam, kde měl stát. Henry možná neměl den, to je celé, jen hrál a neexceloval, jak jsou všichni u něj zvyklí, včetně komentátorů ČT. Villa hrál efektněji, Arsenal efektivněji.
pro upřesnění, Zbrojovka není zrovna typický zástupce ostrovního fotbalu, nějaké anglány tam najdeš maximálně mezi provozními zaměstnanci - a to ještě kdoví jestli, bo..
Osama ooohhh,
Osama ooohhh
He comes from the Taliban
He is an Arsenal fan
There’s only one Arsene Wenger
only one Arsene Wenger
With a packet of sweets and a cheeky smile
Wenger is a fucking paedophile
Who likes little boys?
Who likes little boys?
Arsene Wenger,
Arsene Wenger
He likes little boys
Kurva ta Zbrojovka mně fakt sere....
Zdálo se to jenom mě nebo Riquelme u té penalty opravdu vypadal jako by šel na smrt.Podle jeho výrazu jsem tipoval,že nedá a on nedal.Myslím si,že i když je hráč největší hvězda týmu,tak není ostuda říct,že to kopat nechci a nechat to na někom,kdo si věří víc.Podobná příležitost se pro Villareal asi hned tak nevyskytne a je škoda,že to končí takhle.
Tak teď uvidíme, jestli si yarda stojím za tím, co řekne, nebo jen plácá, co ho napadne...
Riquelme je tradiční exekutor penalt za Villarreal, největší hvězda týmu a profesionál, který s něčím takovým, jako penalta v poslední minutě musí počítat. Kopací techniku má skvělou, proto nechápu, proč to dal, jak to dal. Tečka.
Nesnaž se mi nachytat na slívách, Kyslíku...
Kdybych se tě snažil nachytat, tak to tady nenapíšu a počkám, až to pomine a pak ti to připomenu, žes na to nereagoval...
Každopádně jsi neměl reagovat na mě ale na toho nademnou...
Nenávidím Arsenal
OK, bylo to na oba, tak jsem to dal pod tebe, spokojen. A navíc, on má názor, já mám názor, tak proč bych ho měl hned tupit, když si ho může přečíst nahoře?
...spokojen?
To byla narážka na Etooa a to si asi nepřečte...
Eto´o je i tradiční exekutor penalt za Kamerun? To fakt nevím, ale Riquelme je nej hráč Villarrealu a kope i penalty, takže?
Tehdy v té kvalifikaci ale jít kopat Eto´o měl, aby ukázal...
Ty to fakt nechápeš?
On tvrdí, že neznamená, že když je někdo největší hvězda, tak že má jít kopat penalty. A ty zas. ež Etoo je hjvězda, tak kopat penaltu jít musí...
A já ti to tu naznačím a ty to necháepš a arguemntuješ tím, že Etoo není tradiční exekutor.
Se svou posedlostí neustále mi něco (a zřejmě i sobě) dokazovat, neumíš rozlišovat. Chápu až moc dobře, že chceš opět rýt. Riquelme kope penalty pořád a zároveň je nejlepší hráč. Není důvod, proč by neměl kopat neměl. Eto´o je nejlepší hráč Kamerunu a penalty vždycky nekope. Ale právě v tom nejdůležitějším utkání ji kopat prostě měl, nikoli musel, jak sis vtipně dosadil. Prostě to chápu trochu jinak...
Pokdu to chápeš trochu jinak, tak si se měl ozvat a říci svůj názor "italovi", ale asi si tím až tak jistý nejseš, když ses za něj ani nepostavuil...
Může si ho přece přečíst tady a já jsem svoje řekl, tak se pořád nesnaž rozdmýchávat konflikty, OK?
Řekls až na mé upozornění, ale to je fuk, potvrdi lsi to, že si az svými názory nestojíš a žes to řekl s tím Etooem jen proto, abys dělal dusno...
A pak kdo vytváří konflikty, že?
Řekl jsem, co si myslím, ty neumíš, chlapečku, rozlišovat a jak se ti šáhne na Eto´a, tak se můžeš posrat. Byl to můj názor, toť vše, takže se třeba poser.
Tvůj názor, že si ho aji dokážeš hájit, že? Nebo že ho řekneš jen v příapdě barcy, že? A pak kdo vyhledává kofklikty...
Ve všech případech, nemůžu za to, že se tady bavíme téměř výhradně jen o dvou klubech, to se pak ten výběr dost zužuje
A Eto´a si v tomhle threadu zmínil první ty, pane rozdmýchávači
Ale když byla možnost, tak jsi mlčel, což znamená, že jsi neměl na co narážet, tak jsi držel hubu, to znamená, že s tím Etooem to byla jen čistá prokovace...jj.
Žádná provokace, to je tvůj problém, že každý můj názor považuješ za provokaci. Měl by to ospravedlnit Ital, protože jsem si jist, že on se chtěl zmiňovat pouze Riquelmeho, což ty si promptně rozšířil na Eto´a, aby ses měl zas o co hádat. Smutné, ty bez těch konfliktů asi fakt žít nemůžeš...
Kdyb to byl tvůj názor a tedy to enbyla provokace, reagoval bys podobně na Itala a nereagoval a žpo mém připomenutí...
A co se zeptat přímo Itala, jak to myslel, co? To tě nenapadlo? Jinak viz výše, nebudu se opakovat.
A proč se ho ptát? On něco napsal a z toho je naprosto jasné, co myslel, na co se o jako chce ptát? Ty prostě napíšeš něco jen tehdy, podu máš ožnsot se psutit s někým do hádky, jinak bys to napsal i tady a ne jen k etoovi...
arsenal hral uplny hovno ,jestli tak bude hrat i ve finale tak dostane klepec od barcy
cemu se smejes,jen jses uboha zasrana krysa ktery fandi tymu,kterymu napadity ofenzivni fotbal nic nerika!!
arsenal, to je klasa
Já sem taky přál vic Villarrealua, ale Arsenál bych zas tak neodsuzoval on dal prostě v Londyně gól a to mu stačilo, hlavni byl teď pro něho postup a ne nazory fanoušku, dovedu si představit, že kdyby byl v podobné situaci např. Mlán, hrál by uplně sténě, no a uvidime co dneska Barcelona eši náhodó nebude taky tak trochu betonovat.
Ať žije Sigma Forza Milán
Villarreal se hodlá rvát i nadále o poháry (zbývá mu možná tak Intertoto, ale i tak) a hodlá dost posilovat.
Chce přivést Pirese, Nihata, prodloužit s Tacchinardim a dále jednoho obránce, brankáře a pravého záložníka.
Pernía (Getafe) má španělskou národnost a může hrát na MS.
A vtip na závěr: Real má prý zájem o Cannavara
pořád nemůžu zamomenout jak si mi tu tvrdil že nou camp je best, atmosféra je neuvěřitelná a další pohádky - na chelsafc odpovídá svěcený na otázky ohledně Chelsea ( i PL) - jedna otázka zní: Komentujete rád zápasy Chelsea????? ODPOVĚĎ:
Obecně komentuju rád zápasy v Anglii, je tam nejlepší atmosféra a ani stotisícový Nou Camp se anglickým stadiónům nevyrovná. =)
PL rulezzzzzzzzzz
no zrovna stadiónek u říčky stanford je ubohá ruská krychle..
Nelhorsi je Cesko
No Svěcený je dost zaslepený, jako bouhužel všichni komentátoři, až na Bosáka a velký fanda anglického fotbalu...
Aha, takže komu se líbí anglickej fotbal, ten je zaslepenej? Zajímavej názor...
Tak jsem to nemyslel! Spíš tak, že komentátor v televizi by měl být nestranný, ale to bohužel u nás neplatí. Samozřejmě, že každý je přiznivcem toho svého stylu, to já nikomu neberu, ale když sednu k bedně, tak chci slyšet nestranný komentář a né, že komentátor fandí tomu nebo tam tomu. To je přece neprofesionální.
Nojo, jenže co to znamená nestranný? V případě atmosféry na stadiónu? Na to objektivní pohled neexistuje, jen subjektivní. Ty máš nějakej, komentátor má jinej. Kdybys to komentoval ty, tak to z tvýho pohledu bude lepší ve Španělsku a všichni komu se líbí anglickej styl budou řikat, že nejsi nestrannej... S tim nic neuděláš
V případě atmosféry na stadionu má samozřejmě právo na vyjádření svého názoru, tím spíš, že tam má možnost přímo sedět. Myslel jsem spíš náklonnost k anglickým týmům. Je naprosto neprofesionální říkat, že fandím Arsenalu atd Pak to komentování podle toho taky vypadá. Vím že je to strašně těžké být nestranný, když budu mluvit sám za sebe, tak si myslím, že bych to určitě nezvládl, možná postupem času, ale já taky nekomentuju televizní přenosy. Proto obdivuju Bosáka jak si dokáže držet odstup. Neopak ťakový Čapek když tam má Juve (Nedvěda), Chelsea (Čecha) a podobně tak se prostě neudrží a když vezmu na vědomí jeho věk a zkušenosti, tak jen kroutím hlavou.
Myslím si že kdyby Barca neměla Ronaldinha tak je totálně v prdeli a byla by někde tam jak byla za dob posledni sezony Patricka Kluiverta v Barceloně....Další příklad nemít Arsenal Henryho tak je nejspíš taky totálně v prdeli...Aby týmy sázeli na jednoho jediného klíčového hráče není moc dobrá taktika podle mě by bylo lepší hru rozvrhnout na více hráčů...Podívejte se třeba na takové zápasy kdy Barca hrála v Primera Division bez Ronaldinha měla obrovské problémy s útočnou fází hry a to si ti lidi tady musí uvědomit...Nevím proč všichni opjevujou Arsenal když má podle mě jen takouvou formu na zakončení sezony...Doufám že jim dá Barca pěkně na frak ve Finále...Jsem sice fanouškem Anglického fotbalu ale to co poslední dobou předvádějí mužstva na špici premier league to se mi upřímně hnusí...Osobně jsem fanouškem Chelsea a chtěl bych aby Mourinho vypadl z Blues určitě by to jejich hře pomohlo...A ne nakupovat každou sezony špílmachry z jiných mužstvech kteří v Chelsea zakrní a pak se nechytnou...To samé bych mohl říci o Manchesteru United SIR Alex Ferguson by měl změnit systém hry která je za posledních 20. let velmi okoukaný dokonce stereotypní...Nebo lépe by měl Ferguson odejít a užívat si důchodu...
Odpust si ty výrazy . Nemít Arsenal Henryho, tak někoho koupí . Ty si vážně naivka
Dneska by se měli všichni hráči žluťásků postavit do fronty a jeden po druhým by měl Riquelmemu nakopat řiť .
Mužstvo celej zápas dře a on pak odflákne v poslední minutě pentli . Takhle špatně komnutá pentle se jen tak nevidí ...
PS: a to nemluvím o tom, že asi ani neměla být ...
Chtěl bych vidět tebe!
Jestli by neměli nakopat spíš tebe
Bez Riquelmeho by se semifinale nedostali
Však ono ho to mrzí..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele