základní skupiny - skupina A, 3. kolo
18.10.2006 20:45 CET
1 : 0
(0:0)

Vzájemné zápasy

07.03.2006
FC Barcelona
1:1
Chelsea FC
Liga mistrů
OF 2.z
22.02.2006
Chelsea FC
1:2
FC Barcelona
Liga mistrů
OF 1.z
08.03.2005
Chelsea FC
4:2
FC Barcelona
Liga mistrů
OF 2.z
23.02.2005
FC Barcelona
2:1
Chelsea FC
Liga mistrů
OF 1.z
18.04.2000
FC Barcelona
5:1e
Chelsea FC
Liga mistrů
ČF 2.z
05.04.2000
Chelsea FC
3:1
FC Barcelona
Liga mistrů
ČF 1.z
07.03.2006
FC Barcelona
1:1
Chelsea FC
OF 2.z
22.02.2006
Chelsea FC
1:2
FC Barcelona
OF 1.z
08.03.2005
Chelsea FC
4:2
FC Barcelona
OF 2.z
23.02.2005
FC Barcelona
2:1
Chelsea FC
OF 1.z
18.04.2000
FC Barcelona
5:1e
Chelsea FC
ČF 2.z
05.04.2000
Chelsea FC
3:1
FC Barcelona
ČF 1.z

Chelsea FC - poslední zápasy

14.10.2006
Reading FC
0:1
Chelsea FC
Premier League
 8. kolo
30.09.2006
Chelsea FC
1:1
Aston Villa
Premier League
 7. kolo
27.09.2006
Levski Sofia
1:3
Chelsea FC
Liga mistrů
Sk A
23.09.2006
Fulham FC
0:2
Chelsea FC
Premier League
 6. kolo
17.09.2006
Chelsea FC
1:0
Liverpool FC
Premier League
 5. kolo
12.09.2006
Chelsea FC
2:0
Werder Brémy
Liga mistrů
Sk A
27.09.2006
Levski Sofia
1:3
Chelsea FC
Sk A
12.09.2006
Chelsea FC
2:0
Werder Brémy
Sk A
07.03.2006
FC Barcelona
1:1
Chelsea FC
OF 2.z
22.02.2006
Chelsea FC
1:2
FC Barcelona
OF 1.z
06.12.2005
Chelsea FC
0:0
Liverpool FC
Sk G
23.11.2005
RSC Anderlecht
0:2
Chelsea FC
Sk G

FC Barcelona - poslední zápasy

15.10.2006
FC Barcelona
3:1
Sevilla FC
Primera División
 6. kolo
30.09.2006
Bilbao
1:3
FC Barcelona
Primera División
 5. kolo
27.09.2006
Werder Brémy
1:1
FC Barcelona
Liga mistrů
Sk A
24.09.2006
FC Barcelona
1:1
Valencia CF
Primera División
 4. kolo
17.09.2006
Santander
0:3
FC Barcelona
Primera División
 3. kolo
12.09.2006
FC Barcelona
5:0
Levski Sofia
Liga mistrů
Sk A
27.09.2006
Werder Brémy
1:1
FC Barcelona
Sk A
12.09.2006
FC Barcelona
5:0
Levski Sofia
Sk A
17.05.2006
FC Barcelona
2:1
Arsenal FC
F
26.04.2006
FC Barcelona
0:0
AC Milán
SF 2.z
18.04.2006
AC Milán
0:1
FC Barcelona
SF 1.z
05.04.2006
FC Barcelona
2:0
SL Benfica
ČF 2.z

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Chelsea FC (ENG)
2
2
0
0
5 : 1
6
2
FC Barcelona (ESP)
2
1
1
0
6 : 1
4
3
Werder Brémy (GER)
2
0
1
1
1 : 3
1
4
Levski Sofia (BUL)
2
0
0
2
1 : 8
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona (ESP)
1
1
0
0
5 : 0
3
2
Chelsea FC (ENG)
1
1
0
0
2 : 0
3
3
Werder Brémy (GER)
1
0
1
0
1 : 1
1
4
Levski Sofia (BUL)
1
0
0
1
1 : 3
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Chelsea FC (ENG)
1
1
0
0
3 : 1
3
2
FC Barcelona (ESP)
1
0
1
0
1 : 1
1
3
Werder Brémy (GER)
1
0
0
1
0 : 2
0
4
Levski Sofia (BUL)
1
0
0
1
0 : 5
0

Komentáře (155)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Jen srdce mi brání k tomu, abych tipl něco jiného...

2:4.

Reagovat
smazaný uživatel

...a co rozum?

Reagovat
HOST*Mára

Pokud pro nás připravěj ten písek tak budu spkojený s remízou!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Takže věříš v naši výhru...

Reagovat
HOST*antimadrista

Zase na nás chystaj oraniště

Reagovat
Shevchenko

4:2 (Drogba,Drogba,Drogba,Drogba-Ronnie,Eidur) -> ale preju to barce

Reagovat
Messiáš

1:4.

Reagovat
antimadrista

20.00 sraz u koně na Václaváku..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
antimadrista

Půjde se do Hvězdy a bude nás dost

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*antimadrista

No je to tak

Reagovat
HOST*Primoroso.Arrapiezo

Doufám,že ty zmrdy z Barcy rozjebeme slušně řečeno

Reagovat
smazaný uživatel

Máš tam překlep. Chtěl si napsat" "ty zmrdy z Kamčatky".

Ale máš štěstí, že jsme chápaví a došlo nám to

Reagovat
smazaný uživatel

noooo pekne si to napisal!!same reci ale skutek ukek!!

Reagovat
antimadrista

Však my jim zítra zavřeme hubu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*Mára

Neřvi hlavně

Reagovat
HOST*

hmmm tak to se prober a komu fandis?

Reagovat
HOST*Lampard

Tutově vyhrajem

Lampard dá 2 goly a bude to damo

Reagovat
HOST*Formic

Aha no a kdo vám bude chytat?

Reagovat
HOST*Pavel Jelen

Presne tak souhlasim s Formicem

:-)

Reagovat
HOST*Pavel Jelen

3 golman jim bude chytat

Reagovat
HOST*Formic

JJ, sice Chelsea mam rad, ale proste Barca je Barca

Reagovat
smazaný uživatel

No řekl bych,že si tady píše Formič sám se sebou,nechceš jít radši na HA??

Reagovat
HOST*Rygi

Tak Terry kdo jiný? ten dochytal i Reading a měl nulu :D.... jinak jako tipér budu dávat asi plusko na počet gólů.... přece jen je to těžko tipovatelné, murinho asi nebude chtít nic jiného než výhru, ale barca doufám vyhraje oba duely werder porazí chelsea pak remízuje na no campu a postupují barca a werder... fuj to byl celkem mazec na jeden nádeh :)

Reagovat
HOST*PUYOL

Majitel londýnské Chelsea Roman Abramovič asi bude mít nepříjemné problémy, jeho manželka Irina totiž podle informací News of the World podala žádost o rozvod a bude chtít vysoudit polovinu manželova majetku. To by znamenalo asi pět a půl miliardy liber, což by byla rekordní suma vysouděná při rozvodu.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak, ač to nikomu nepřeju, to by mohlo znamenak, že už nebude mít tolik času, peněz a energie kuwit evropskej fotbal

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

tak to je pěkně staré

Reagovat
HOST*

nejspíš vyhraje Barcelona,ikdyž bych to raději přál Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

1:0, nebo 0:0. Budu fandit Chelsea, ale žádný excelentní fotbal to nebude!?

Reagovat
smazaný uživatel

Jednou za rok budu fandit Barce tak doufám že to bude stát zato

přidám trochu poezie -

Messi will be like a jet

Hilário smash it into own net

Lamps and Terry are blue shit

Xavi ..... Deco ..... they can hit

Reagovat
Marv

1:0 Nudny zapas rozhodne v 90. minute Ballack z penalty po Drogbove teatralnim padu ve vapne

Reagovat
smazaný uživatel

no tak ti to vyšlo, akorát sám Drogba dal toho góla a teatrální byla hlavně Barcelona (Deco a Ronaldinho obzvláště)

Reagovat
smazaný uživatel

0:3 Barca je nejlepší a vyhraje Chelsea hraje špatně poslední dobou proti prestnu neměli ani jednu gólovku Mourinho si ať dál stěžuje na všechny kolem ale na Barcu nemá jak Chelsea tak výborný strateg Mourinho ani taky Kamčatská ropa

Reagovat
HOST*Fugas

hhmm ty si asi velkej znalec , nechci ti kazit iluze ale dneska si neodvezete ani bodík , co sme ušetřili na nákupech tak to teď vrazíme do rozhodčích takže konečně se bude hrát 11 v 11

Reagovat
smazaný uživatel

Ušetřili na nákupech.

Reagovat
smazaný uživatel

Drogba - Messi, Gudjohnsen

Reagovat
smazaný uživatel

už nemůžou, zakopávají!

Reagovat
HOST*R.M.C.F.

Drogba!!!!! 47.minuta 1:0 A puyol na to jen

Reagovat
HOST*R.M.C.F.

Gudjohnsen - SLABOTA

Reagovat
Shevchenko

No Drogba by si tento rok ten Zlatý míč OPRAVDU zasloužil

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě jede takvoý zápas a orpavdu bych byl rád, kdyby Ronaldinho odešel. Jako já uznávám to, co pro Barcu udělal, dařit se nemusí, ale musí být snaha, to nebyla. To je třeba rozdíl mezi Ronaldinhem a Raulem.

Reagovat
HOST*cracker

blázne

Reagovat
smazaný uživatel

A proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm, už docela klasika a já jsem si bláhově myslel, že po zápase se Sevillou, který jsme sice neviděli ale všemi a všude byl chválen, už to bude starý dobrý Ronnie...

Reagovat
smazaný uživatel

JENŽE další rozdíl je v tom, že Dinhovi to nejde řekněme půl roku, zatímco Raúlovi tři sezony...

Zklamal Edmilson, ten na ty rváče fakt nestačil. A taky mi připadá, že vám tam ten Zambrotta nějak nezapadá, viděl jsem ho za Barcu asi 4x a není to žádná sláva.

Místo Gudjohnsena bych stavěl Saviolu.

Reagovat
smazaný uživatel

Zambrotta nám zachránil jeden jasný gól (se kterým neměl co dělat) a žádný nezavinil, to je dobrá bilance. Edmilson letos celkově formu nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

Zambrotta je čuně a rozhodčí mu to žerou... Vicente a Drogba by mohli povídat.

Reagovat
smazaný uživatel

Zambrotta tam měl jeden ostrý střet s Drogbou a tam zahrál první balón...

Reagovat
smazaný uživatel

Úplně zaslouženě jsme dostali za uši. Ti ruští šmejdi byli o něco lepší. Dneska jsme viděli, co dělá pořádnej aktivní pressing. Chelsea skvěle napadala už od útočníků a my jsme na nic neměli klid. Jejich střed pole ten náš přehrál úplně ukázkově. Hlavně Essien a Lampard byli skvělí, na druhou stranu jsem si dneska skoro nevšiml Ballack. Nesledovali jste ho někdo? Co měl vlastně hrál? A ještě musím zmínit jméno Bulahrouz ... To je bek z vobrovsky velkým B. Dneska si něj nikdo nekopl - absolutně vygumoval Ronnieho a pak si na něm vylámal zuby i Leo, kterej do tý doby perfektně cvičil z Colem .

Když to vezmu abligátně jako vždycky tak:

Valdés - celkem slušnej výkon . Několikrát pěkně zasáhl, ale párkrát si tam zavařil při odkopech. Tímhle on si hrozně škodí. Tyhle chyby hodně devalvujou jeho výkon, ale i přesto je dnes u mě za 7

Zambrotta zahrál taky slušně, dozadu hraje dobře a hlavně čistě a dopředu už mu to jde taky líp něž na začátku sezony, dneska za 6

Puyol, Marquez - dneska to měli hrozně těžký, páč na ně chodili už ze zálohy rozeběhnutí útočníci, ale i tak si myslím, že svůj part dneska měli zvládnout líp. Už po tom volám často: Thuram na plac . Dneska jsou oba za 4

Gio - slabota, dozadu nevýraznej, dopředu chtěl, ale nešlo to, dneska taktéž za 3

Edmilson - tak to dneska byla hodně velká tragédie. VŮBEC se mu nedařilo brzdit útoky modrejch a nechával to na stoperech a těch přihrávek, co dneska zadrbal . Nemůžu jinak než zase za 3

Xavi - další, co to dneska ve středu zálohy moc nezvládl, tvořil, o tom žádná, ale neviděl jsem dneska od něj jedinou průnikovou přihrávku, prostě to, co je jeho největší zbraň, ke cti me neslouží ani jeho dnešní mizerná hra dozadu. Ale aspoň se snažil, takže dávám 5

Deco - jeden z mála, kteří se mi dneska fakt líbili. Tvořil, útočil, přihrával, ale taky si plnil defenzivní část práce, takže u něj mám dneska 6

Ronnie - opět tragédie, ale omlouvá ho, že hrál na Bulahrouze, kterej by dneska zastavil snad i rozjetej vlak . No a když šel do středu, tak se na něj zase nalepil Terry, takže taky žádná procházka růžovým sadem. Ale i tak vymyslel nejhezčí akci zápasu, když nádhernou patičkou uvolnil Messiho. Ale prostě nemůžu jinak, než ho hodnotit jen za aktivitu - 3

Guddy - on hrál? Já si ho snad ani nevybavuju, u něj by se dalo jako plus brát jeho výpomoc při obranných standartkách, ale dopředu supertragédie, vůbec se neprosadil - 3

Messi - příjemně překvapil. Už jsem to psal - krásně tam několikrát zamotal prý nejlepšího levého beka světa Colea, ale pak ho Frank předhodil Bulahrouzovi a ten si na něm smlsl stejně jako na Ronniem , ale on byl dneska i tak skvělý - 8

Andrés - hm, zklamání. V týhle sezoně vždycku tu hru nesmírně oživí, ale dneska mu to taky nevyšlo, známku ovlivňuje, že hrál málo času, ale prostě musím - 4

Čapka sice nesnáším, ale dneska měl pravdu. Dneska o nic nešlo, takže ta prohra až tak nebolí, ale chtělo by to se s těch chyb poučit a hlavně by to chtělo začít hrát ten pressing, kterej nám v minulých dvou sezonách přinesl tolik úspěchů. Jen technicky dneska nikdo neuspěje, ani my ne ...

Takže hlavu nahoru a makat kluci moji barcelonští

Reagovat
HOST*empty

messi je uz ted lepsi nez ronaldinho, uz se tesim az bude ve vrcholove forme...

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně jak jsem to psal na nominaci na zlatý míč. Drogba je prostě nejlepší útočník, hned bych ho bral v AS Roma. Pracuje pro celý tým a ještě dává důležitý góly, viz. CHL!

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný nezávislý komentář... (Brazilský reprezentant s malým "b", ale to je detail)

Jeden hráč mě fakt zaujal a to Boulahrouz! Začínám litovat, že volby nevyhrál Sanz, protože ho sliboval... Ronaldinho si na něj nepřišel...

Jinak proti všemu očekávání se na to dalo koukat...

Reagovat
HOST*

brazilský se správně píše s malým b :-))

Reagovat
smazaný uživatel

Boulahrouz sice včera zahrál skvěle, ale jinak se mě jeho výkony moc nelíbí. Btw., zajímavé je, kolik uživatelů na základě jediného zápasů dělá z Boulahrouze jednoho z nejlepších obránců. Nezmiňuju nikoho konkrétně.

Reagovat
smazaný uživatel

kromě nevydařeného Mundialu je pořád skvělý

Reagovat
smazaný uživatel

Jak už jsem řekl, mě se jeho styl moc nelíbí. V dresu CFC ho vidím často a zatím mě moc nenadchnul. Na stoperu to ujde, ale na pozicích krajních obránců mám raději jiné typy.

Reagovat
Mata

Tak včera naprosto zasloužená výhra Chelsea.Výsledek 1:0 je pro Barcu docela úspěch po tom výkonu.

Chelsea ukázala výborný presink a Barca se s tím nedokázála vyrovnat.Hrozně mě překvapil Boulahrouz,čekal sem že ho Ronaldinho roztrhá na kusy a on mu nedal ani čuchnout.Jen tak dál

Chelsea mě opravdu mile překvapila svoji hrou, akorát nebyl vidět Ballack a vyhořel Ashley Cole.

COME ON CHELSEA!!!!!

Jenom kdyby tady někdo z AntiChelsea Clubu chtěl namitat,že fandím nejbohatším (jako se to tu běžně stává, když někdo Chelsea pochválí) - tak chci podotknout,že Chelsea fandím od roku 1996 (to za ni hrali takoví hráči jako Zola,Di Matteo,Flo,Poyet atd.) takže nepatřím k těm co jí fandí od tý doby co začala vyhrávat tituly.

Takže COME ON CHELSEA !!!!

Reagovat
exmafie

No přál jsem to Chelsea, takže spokojenost, Drogba je asi fakt nejlepší útočník současnosti (když odmyslím Henryho samozřejmě) nebo teda aspoň jeden z nej, přál jsem Shevovi aby se konečně chytil, škoda... Na Ronaldinhovi mě nejvíc zaujala ta červená čelenka páč nic jinýho na něm asi zaujmout nemohlo, jak na něj někdo začne hrát trochu tvrdě, tak se mu ten fotbal znechutí a radši to odchodí, aspoň mi to tak včera připadalo, zápasy z La ligy jsem s ním žádný neviděl, takže nemůžu jeho výkony hodnotit... Líbil se mi Essien až na to zakončení protiútoku 3 na 2 ve druhým poločase, jinak Barca docela bezradná....

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldinho je tragéd celou sezonu zatím...

Reagovat
HOST*empty

je sice traget ale pro vas tym je dulezity. prece jenom je to osobnost. a sem tam vymysli neco peknyho...

Reagovat
smazaný uživatel

Momentálně je důležitý marketingově. V ničem jiném. Mě to vážně mrzí...

Reagovat
HOST*

Ronaldinho je traged???celou sezonu?? min zapas v lize dal gol a dalsi zaridil....moc ho nemusim a ani barcu ale musim se za nej ted postavit

Reagovat
smazaný uživatel

V minulém zápase dal góly dva a žádný další nezařídil. Jeden gól byl sice z penalty, ale i kdyby ne, jeden zápas nezmění pohled na celou proaztimní sezonu. Letos je to náš největší tragéd, viděl jsem všechny zápasy, takže vím, o čem mluvím.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže snad konečně přiznáš, že jeho špatné výkony na Mundialu nebyly způsobené jen pouhou přítomností dvou šneků na hrotu

Reagovat
smazaný uživatel

... a nepřítomností anchora v sestavě, abych uspokojil i rominha...

Reagovat
smazaný uživatel

No Mundial byl začátek konce...Už ani nevím, co jsem o tom tehdy psal.

Reagovat
HOST*ruda

Každopádně to bylo něco moooc moudrého...

Reagovat
HOST*Alois

Tak jen tak dál. Více takovych zápasů a Kyslík konečně zavře tu svoji hubu a nebude tu psát ty svoje zcestné pročoulovské trapnosti. Jsem fakt rád že dostali konečně po prdeli. Hlavně mě potěšil svym katastrofickym výkonem ten trapný opičák - Puyol mu říkají. Zřejmě mu nestačilo jak s ním pŕed týdnem Švéd Alback pooral pokutové území a tak předváděl podobné šaškárny i včera. No jestli bude ten hrát tak nemám strach, že vyhrajem i v Čoulově. Xavi je neskutečnej brousek. Měl jsem ho vždycky za tech. hráče, ale po včerejšku...

Reagovat
smazaný uživatel

No umlčeí určitě ne, zvláště někým, koho tady ani nikdo nezná. Ale zkuils to.

Reagovat
smazaný uživatel

ale to je přeci jedno koho kdo zná nebo nezná, toto je normální diskuse eurofotbalu, ne nějaká stránka rodinného tajemství.

Přece si tu nebudete hrát na starousedlíky?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale není, je tady snad poprvé (možná více, ale nějak jsem ho tu nezaregistroval moc) a zrovna on se bdue ozývat, že mě kdosi konečně umlčel. Moje řeči by mohly vadit někomu, kdo si jich tady za tu dobu užil ažaž, ne nějaký šašek, který se tu, jak říká yarda, objeví, zasmrdí a zmizí.

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba nemá každej tolik času jako ty, víš lidi maj aj něco jinýho na práci "než celej den sedět za monitorem a honit šaška u zápasu Barcy"... ...a jestli reaguješ na názor podle toho jak často chodí/reaguje na EF tak

Reagovat
smazaný uživatel

On to podle toho píše, jako by tu byl celou dobu a ne jakoby se tu objevil jen když se mu to hodí..To má holt blbý, že je to přesně naopak a že mu to dám najevo...

A jak jsitě víš, Barca hraje nanjevýše dvakrát týdně a to dává dohromady nějaké tři hodiny, což docela nevychází tvé rádoby vtipné poznámce.

Reagovat
smazaný uživatel

On nemusí reagovat ale třeba si to jen čte nebo jen nechce na tebe reagovat protože tuší že z toho bude další hádka...ne každej si tu chce číst hádky...a to žes reagoval mě vlastně potvrdilo pravidlo...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale když nechce reagovat, tak proč najednou reagoval? Trošku nesmysl, ne? Přijít jne když se daří a když je do čeho rýpat, to umí každý. Ani bych na něj nereagoval, ale aby si ještě hrál an někoho, kdo tady celou dobu neúspěchů trpěl pod palbou mých řečí, to snad ne...Ať zaleze odkud vylez...

Reagovat
smazaný uživatel

Proč nesmysl???Já jsem jen říkal že třeba nereaguje tak často jak ty protože např. nemá tolik času tak zase nečti mezi řádky tak jak se ti to hodí...já jsem jen reagoval na fakt že se tady nad ním chvástáš protože seš tady na EF dýl nebo víc reaguješ...ale to není vždycky důvod proč bys měl mít pravdu...

Reagovat
smazaný uživatel

Já se nad ním nechvástám kvůli otmu, ale kvůli tomu, že narozdíl od něho se tu objevím i když můj oblbíený tým prohraje...

Reagovat
jenage

kyslík lol

Reagovat
smazaný uživatel

A jak víš že to je tím???Zkrátka mi to tvoje jednání přijde ubohý a nic víc k tomu nemám...jak už jsem napsal hádky mě nebaví a proto odstupuju z diskuze...znáš to pořekadlo(kdo ustoupí???)

Reagovat
smazaný uživatel

No vím to podle toho, že se tu loni po výhře Barcy neobjevil a letos po výhře Chelsea ano...Mohl tenhle web klidněo bejvit pozdějc, ale asi ani ty nevěříš tomu, že ho objevil včera...

Toto pořekadlo většinou používají ti, co už nedokážou ničím argumentovat...Protože abys ty, po těch několika hádkách, cos tu měl, řekl, že tě hádky nebaví, to už je docela k smíchu.

Reagovat
smazaný uživatel

Viz první odstavec pouze ...a co že se neobjevil???Nebyl tady ani před dvěma lety tak nevím co řešíš...že by sis to zase překrucoval po svém???

Já jsem své argumenty podal a není důvod to roztahovat do delších hádek...víš já nejsem jak ty že bych něco napsal a pak to tady "do krve" hájil a psal neustále dokola to samé...když s tím nesouhlasíš tak s tím nic nenadělám, stejně tě nepřesvědčím a ty nepřesvědčíš mě tak nač tady prasit stránky o fotbale...

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak se omlouvám že jsem reagoval ale to jen z toho důvodu abych vyvedl Kyslíka z omylu...

Reagovat
smazaný uživatel

No ty opravdu nejsi takový, tak se podiv kolik jsi toho už popsal a furt o tom samým.

Neobjevil se tu, když se nedařilo, tak co kecá nesmysly o tom, jak mi KONEČNĚ zavřeli hubu či co? Trošku z cesty, ne? O tom prváě píšu, ale tobě to očividně nedochází.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže já takhle reaguju pouze jednou za čas zatímco ty se tady přes neustále téměř s každým. To je ten zásadní rozdíl, jneomže ty máš svoji pravdu a ta je prostě tutová (i když většinou téměř všichni ostatní tady tvrdí opak ).

Ale mě je u prdele co říkal on já jen celou tu dobu tady píšu že je úplně jedno jak je tady dlouho nebo jak často reaguje a kdy...nebyl tady ani když se jim proti Barce dařilo před dvěma lety tak co kecáš nesmysly ty???

Reagovat
smazaný uživatel

*přeš*

Reagovat
HOST*Alois

Dík za podporu. Je ťežko se bavit s někým s kým se neshodneš ani na tom jakou barvu má hovno... Prostě je to případ.

Reagovat
smazaný uživatel

No on je tu přes rok, jak sá mpsal, takže s dá usoudit, ež tu řped dvěma lety být nemohl. Takže smůla.

Ale na jaře se neobjevil, byl srabácky zalezlý a teĎ si tu přišel ukojit komplexy (jinak se tomu příspěvku s tím nadpisem ani říkat nedá, ať to bude popírat jak chce )...

Stejně je sranda, jak jsi napsal, že "já nejsem jak ty že bych něco napsal a pak to tady "do krve" hájil a psal neustále dokola to samé..." a přitom úplně to samé děláš.

Reagovat
HOST*Alois

Ale kuš babo Já tady byl když se prohrálo. Nechápu jak múžeš psát, že jsem tu nebyl ale to už jak tak trochu asi tvoje povaha...

A proč jsem tenkrát nepsal? No ješte teď s hrůzou vzpomínám na tu zprasenou stránku kde bylo snad 1 500 příspěvků. Dík ale do takového marasu nemám zájem něco psát páč bych svůj přispěvek nejspíš ani nenašel. Tak tolik na vysvětlenou. Teď uź to snad chápeš i ty. I když v tvém případě ... člověk nikdy neví.

Reagovat
smazaný uživatel

No šak to mi bylo ajsné, že se neozveš, když se prohraje. To je přesně to, o čem mluvím. A pak se tu objevíš, prostě typický oportunsita, což ej snad to nehorší, co může být. Kdyby to aspoň bylo k věci ,ale napsat umlčení kylsíka poté, co jsem o tom napsal dvě A4, to je vážně síla...

Reagovat
HOST*ruda

Kéž by šla kvantita tvych příspěvků ruku v ruce s kvalitou. Napsat 2 A4 čehosi umí kaźdý. Tohle není žádný argument. Hlavně nepiš, že zase někdo změnil téma. Už jsi s tím trapný.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ten článek nahoře je podle tebe špatný, když narážíš na kvalitu? Zajímá mě to, kdyžtak napiš konkrétně co se ti na tom nelíbí...

Díky.

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodem jako odpověď na to, že mě kdosi umlčel, to jistě argument je, to máš holt smůlu.

Reagovat
HOST*ruda

Ty si to prostě vždycky nějakýma klikama oargumentuješ. To nebyla narážka na to konkrétní co jsi tam nahoře napsal, ale šlo mi o to říct, že argument délky přispěvku mi příjdou neadekvátní. Toť vše co jsem chtěl říct

Reagovat
smazaný uživatel

Co se týče umlčení, tak to jaksi argument je. Můžu mlet úplná hovna a stejně nebudu umlčen, doufám, že chápeš...

Reagovat
HOST*PUYOL

Ten gol nejde na vrub Puyola,ale na vrub obrovskeho stastia,ved ta lopta sa mu asi 4 krat odrazila medzi nohami.Az tak zle nehral..

Reagovat
smazaný uživatel

No tak já nevím, ale Kyslík psal ten článek nahoře, kterej je fakt hodně povedenej, takže nevím, jaký kecy máš na mysli . Zatím jedinej, kdo tady blbě kecá, seš ty

A Xavi a brousek? Jednou udělal zkus zezadu a jinak tvrději v tomto zápase nezahrál ...

Užij si vaši zaslouženou výhru, na Nou Campu vám to doufám vrátíme (ikdyž jestli budem hrát jako včera, tak asi ne )

Reagovat
smazaný uživatel

Ale na tobě je dost dobře vidět, jak velkej komplex fandové Chelsea z Barci maj

Reagovat
smazaný uživatel

Komplex z Barcelony? výhra jedna nula neni nic moc vsadil sem sice za 100kč na 1 ale věřil sem že vám dáme větší náklep

Reagovat
HOST*spanhel

Celý náš mančaft až na Deca s Messim banda tragédů. Můžem být rádi zato, že jsme neprohráli rozdílem třídy, hlavně druhý poločas byl ubohý. Chelsea vyhrála naprosto zaslouženě.

Reagovat
smazaný uživatel

Přensě tak Chelsea byla lepší a proto vyhrála Barca předvedla ubohý fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

Deco byl podle mě špatný, zkazil dost přihrávek a z toho jeho věčného padání je mi blbě ještě teď.

Reagovat
HOST*antimadrista

V odvetě to bude přesně naopak.

Reagovat
Pharrell

myslim ze to byla zaslouzena vyhra Blues, jelikoz si v 2.puli vytvorili vic golovych prilezitosti a kdyby Sevcenko promenil sve sance ,tak mohlo dopadnout pro Barcu mnohem hure

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se asi můžu cítit, když klub, který bezmezně nesnáším naprosto zaslouženě porazí klub, který z celého srdce miluji? Zdrceně! Tohle byla tragédie. Že se Barca letos herně trápí vím. Že to ale nabere takové rozměry, to se mi ani ve snu nezdálo.

Jsem opradu nezdravě nasranej a zoufalej. Připadalo mi, jako bysme tam ani včera nebyli. Takhle to dál nejde.

Do hodnocení jednotlivých hráčů se pouštět nebudu. Jenom napíšu ty, o kterých si myslím, že včera zahráli aspoň trochu na úrovni: Deco, Messi. Na Barcelonu zatraceně málo...

Reagovat
jenage

co se vsichni divi? barce se darilo akorat posledni sva roky, predtim to byla taky bida, jenou to muselo prijit opet

Reagovat
HOST*Milan

Děkuji Chelsea,že nám nedali pětník a nebo i víc.Mnohokrát Vám z celého srdce děkuji.A řekněte ať Frank posadí Ronaldinha na lávku a dá ho na druhej poločas a třeba se mu bude dařit.Je mi ho trochu líto,protože to zas budou všichni házet na něj a všichni se budou posmívát a ...... znáte to ne?Ale narovinu příjde mi,že ani on sám se moc nesnaží!Nevím.Snad to není jeho plán k odchodu do AC.To bych nepřežil,brácha fandí AC!to se nesmí stát,zabraňte tomu.Prosíííííím

Reagovat
HOST*Tavo

No jestli to dopadne tak, jak říkáš, tak u mě Ronnie bude na stejný vlně popularity jako Figo.

Reagovat
smazaný uživatel

jejda mane, hoši, nechte těch poblblejch teorií. Hold se mu teď nevede. Svádět to na to, že to dělá schválně, aby mohl odejít jinam je totální pitchovina (nebo spíš ).

A za další: Barca nehraje tuhle sezonu dobře, ale jsme na začátku a ty nám nešly nikdy. V týhle chvíli je nutný začít hrát trochu pressing, páč bez něj to nejde. Pak zas bude Barca ta stará známá neporazitelná.

Tyhle odsuzující zdrcený řeči jsou na hovno. Hlavy vzhůru a bojovat. Snad mi nechcete tvrdit, že naši hráči zapoměli hrát za tři letní měsíce fotbal . Dejte tomu mančaftu ještě šanci. Jsme první v La lize, druzí s reálnou šancí postupu do dalších bojů v LM. Co chcete víc. Vezměte si, co bysme za to dali řekněme tři, čtyři nebo pět sezon zpátky, když jsme byli víc než v pitchi ... Prostě jsou to lidi, ne stroje.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, většina fanoušků je po úspěšných posledních letech překrmená úspěchy.

Reagovat
HOST*Tavo

Já sem překrmenej úspěchy, to je pravda. Ale mě neštve to, že momentálně nehrajeme nejkrásnější fotbal a nemme dokonalý výsledky. Mě štve to, že vim, že ty kluci na to maj a nedokážou to prodat. Samozřejmě zatim. A pak ještě jedna věc co mě vytáčí: když vidim, jak na to Dinho a pár borců okolo něj zvysoka jebou. Nesnaží se a to je to nejhorší.

Reagovat
smazaný uživatel

To je bohužel pravda, s takovým přístupem narazíme hodně rychle. Jak už tady někdo psal(možná si to byl ty), hrajeme jak Brazilci na MS.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde o výsledky ale o přístup k zápasu.

Reagovat
smazaný uživatel

Dinhovi a Eto´ovi se mělo vzít 15% času na hřišti už dávno, teď na to oba doplatili...

Reagovat
smazaný uživatel

A Etoo jako jak? Tím chceš říct že byl Cicinho taky přetížen, jo? A Edmislon před dvěma rokama taky? Nekecej blbosti.

Reagovat
HOST*

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

Jak to je? Co je dneska na Čt2 a co na Čt4... pls pište někdo

Reagovat
smazaný uživatel

Oboje na ČT4, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

čt2 bych řekl...

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

Čt2? Paráda, a to jako oboje?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Díky, díky, díky.

Reagovat
Messiáš

Ronaldinhovi se sice zápas nepovedl, ale nědela bych z toho žádný závěry.Ono proti Boulahrouzovi se neprosadil nikdo a Ronaldinha bránilo víc hráčů na osobku.Faktem je že, to vypadá, že i on je bez Eto'a poloviční a to je ten problém na jednou nikdo na sebe nenaváže na sebe obránce a nemá kdo vyhrávat hlavičkové souboje.Jako aby jedinou hlavičku v tom zapase dal Messi ze 170 cm tak to je trochu moc.Prot je podle me nutné koupit nějakého utočníka, který by na sebe navázal obránce a uměl dobře hlavičkovat.Myslím si, že možností je mnoho.Podle mne by byl idealní bud Klose, který ńení sice nejmladší, ale to je vcelku jedno nebo Huntelaara.Vím, že po přečtení mého příspěvku někteří budou nadávat, že není třeba utrácet atd.Ale kdo se díval na ten zápas trochu jinýma očima než zaslepenci, kteří chválí pořád, tak mi snad dají za pravdu.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych přidal Kanutého. Možná by nebyl drahej (ikdyž Sevilla ). Možná bych zkusil i Adriana. Ten teď v Interu jen sedí a myslím si, že by taky byl za 10 až 12 mio. Ale je fakt, že by to někoho chtělo. Guddy se ukazuje jako šlápnutí vedle. Ale je začátek sezony a nevíme, jestli se ještě nerozehraje

Reagovat
smazaný uživatel

Proboha neblázněte, co to tady slyším za jména.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak hoď do placu svoje favority

Reagovat
smazaný uživatel

To jsi zase ty, doktorko?

Reagovat
smazaný uživatel

Já nevím, co to je.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak se nestyď, tvá nová přezdívka je docela sexy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jste si měli nechat kluka vlasatýho. Já ho teda moc nemusím, ale jednoznačně vám zapadal do koncepce...

Reagovat
smazaný uživatel

Koho?

Reagovat
smazaný uživatel

Maxiho.

Reagovat
Messiáš

jj Maxi byl skvělej.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne tak jako Kanoutého by orapvdu Sevilla neprodala, zvláště uprosteřd sezony a Adriano, to byl vtip doufám...

Reagovat
HOST*Tavo

Ještě pár výkonů Guddyho jako proti Chelsea a za chvíli Frank bude muset do hry nasadit Saviolu. Proč utrácet za útočníka, když jednoho máme. Pokud se ocitneme v útočný krizi, tak ho nebude moct ignorovat. To by byl moc velkej luxus.

Reagovat
smazaný uživatel

Adriano byl rejp do yardy. Myslel sem, že to pochopíš

Reagovat
smazaný uživatel

Adriano????

Reagovat
HOST*Alois

Jako vůbec nechápu na co narážíš. Já tady chodím déle než rok takže tady nejsem už žádný nováček.

To že tady denně neplodím deset tun blábolů jako ty je snad spíš plusovým bodem. Jinak abys vědel, že nekecám, tak si moc dobře pamatuji např. tvoje marné pokusy rozhodit yardu nebo inkognita. Dále třeba ty tvoje romány s rominhem, které jako mor zaplavily tyto stránky a otrávily mnohým život. Atd.

Pokud je pro tebe argumentem počet příspěvků, tak je to s tebou ještě horší než jsem si myslel.

Reagovat
smazaný uživatel

Arguemnt pro mě je to, že se tu objevíš, kdy žse daří a když ne, tak jsi zalezlý...Tím tvým rokem jsi mi to akorát potvrdil, takže asi tak...

Reagovat
HOST*Alois

Víš co se mi na téhle straně líbí nejvíc? Je to nadpis toho článku. Strašně se mi líbí ta slova co autor pouźil. To přesně vystihuje vývoj toho tápasu. Je to paradox co? My tzv. betonáři jsme vás přehráli. Tak je na snadě otázka, kdyź jsme vás my betonáři přehráli kdo jste vlastně vy? Že by asfaltéři, nebo ještě něco horšího?

Reagovat
smazaný uživatel

A mně ze zas líbí ten, kdo to psal...

Taky se mi líbí, že je každý zápas jiný.

A nejvíce se mi líbí to, jak jsi změnil téma.

Reagovat
HOST*Tavo

Nech ho, ať klidně tvrdí, že jsme asfaltéři (i když to nemá žádnou logiku). Až se rozehrajem a oni budou dál hrát ten svuj defens, tak možná pochpí, že jeden zápas nemění charakter...

Reagovat
smazaný uživatel

Aby jste se nerozehrávali celou sezonu.

Reagovat
HOST*Tavo

Toho se trochu bojim

Reagovat
smazaný uživatel

Podle těch dresů na ven spíš popeláři....

Reagovat
antimadrista

Nedělejte z toho tragédii, prostě se to nepovedlo, tak to zkrátka chodí. Na Nou Campu jim to vrátíme a hotovo

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tím, že si tu nenapsal před zápasem hymnu Barcelony...

Reagovat
smazaný uživatel

1:0 Nějak to Ronaldinhovi nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

fakt?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*MR. J. Arne Riise

Chelsea prostě v tomto zápase Barcelonu spláchla a Barca může být prostě ráda, že to nebylo 4:0 nebo tak, já sice nejsem nějaký vyhlášený fanoušek Chelsea, ale i tak jsem jim v tom zápase fandil, protože Barcelona není zrovna můj oblíbený tým, Ronaldinho byl jako vyměněný, už to nebyl ten Ronaldinho, který hrál výborně v minulé sezoně, ani na mistrovství světa neměl již moc dobrou formu a zastinil ho třeba i Zinedine Zidane, který hrál ale na MS skvěle, ale celý brazilský tým nehrál na MS dobře..ale to jsem trochu odbočil, Chelsea měla také výbornou obranu, dokonce i brankářská trojka HIllário zachytal obstojně, až na ty výkopy, které mu moc nešly, ale na výkonu mu to tolik neuškodilo, protože v 1. poločase měl pár zákroků, který by se daly pasovat na slušné, Petr Čech má smůlu, že přišel o tak prestižní utkání, ovšem kdoví, o kolik prestižních utkání ještě přijde (to co udělal Hunt nemá obdoby, nevím sice, jestli to bylo schválně, neby to bylo nezaviněné, ale jako nezaviněné to moc nevypadalo, ovšem nechci Huntovi sahat do svědomí, jestli to udělal naschval, tak to musí vědět jenom on sám), každopádně zákrok to byl likvidační a zbytečný, protože bylo jasné, že u míče bude dříve Petr Čech, ale to jsem zase na chvíli odbočil od tématu Chelsea s Barcelonou, každopádně kvalitní zápas pro oko diváka, možná nejlepší zápas ligy mistrů letos zatím, Barcelona určitě zklamala mnoho příznivců a dokonce i mě se Barcelona zdá o něco slabší, než byla loni, ale je začátek sezony ještě pořád a Barcelona se může vzchopit, no však se uvidí, škoda, že tento zápas nebyl třeba osmifinálový, protože Chelsea by měla celkem výhodu po 1. utkání a tak ta výhra nemá takový význam, ale i tak má význam prestiže, který si Chelsea získala po tomto zápase, loni ty zápasy byly celkem o ničem, ale tento zápas byl z kategorie kvalitních a Chelsea hrála skvěle, Drogba hrál výborně, rychlý technický hráč, lllllllllllllllllllll

Chelsea Barcelonu prostě a jednoduše spláchla, nic se nedá dělat...........

Reagovat
HOST*bocis

rel madrid vyhraje ligu mistru

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele