osmifinále - 1. zápasy
20.02.2008 20:45 CET
0 : 0
(0:0)

Arsenal v jednom ze šlágrů hostí AC Milán

V dalším anglicko-italském šlágru osmifinále Ligy mistrů přivítá Arsenal Emirates Stadium loňského vítěze soutěže AC Milán. Anglický tým postoupil do osmifinále z druhého místa skupiny H, když nestačil pouze na Sevillu. AC Milan vyhrál skupinu D před skotským Celticem, který ho jako jediný dokázal porazit. Velký zájem o tento zápas umocňuje účast českých reprezentantů Tomáše Rosického a Marka Jankulovského.

Arsenalu se zatím daří v probíhajícím ročníku Premier League. Momentálně vede tabulku o pět bodů před Manchesterem United. Nic na tom nemůže změnit ani víkendový debakl 0:4, kterým Manchester vyřadil Arsenal z FA Cupu. "Jedinou pozitivní věcí je fakt, že se nám nikdo nezranil. Můžeme se tak pořádně soustředit na středeční zápas. Víme, že budeme muset předvést prvotřídní výkon," uvedl manažer Arsenalu Wenger po prohraném zápase.

Arsenalu se proti italským celkům daří. Poslední skalp týmu z Apeninského poloostrova si Kanonýři dopřáli v sezóně 2005/06, když v Lize mistrů vyřadili ve čtvrtfinále Juventus. "Pokud chcete vyhrát Ligu mistrů, musíte vyřadit velké týmy. A Milán je opravdu velké mužstvo," řekl ke svému nadcházejícímu soupeři trenér Arsenalu Wenger. Tomu budou ve středu scházet z různých důvodů Djourou, Van Persie, Diaby, Denilson, Rosický, Walcott, Clichy a Song. Do brány by se měl navíc měl postavit Jens Lehmann.

Pro AC Milán to bude ve středu třetí zápas během sedmi dnů. Minulou středu remizoval v dohrávce 1:1 s Livornem a o víkendu opět remizoval, tentokráte 0:0 s Parmou. V Serii A po nepovedeném začátku pomalu šplhá do vyšších pater tabulky. Momentálně je na pátém místě s hrozivou ztrátou 21 bodů na vedoucí Inter Milán. I proto se očekává, že se zaměří na Ligu mistrů. "Arsenal je jedním z nejděsivějších týmů v tomto losu. V tuto chvíli vede Premier League, ovšem po velmi vydařeném vstupu do sezóny teď zažívá menší útlum," myslí si trenér AC Milan Carlo Ancelotti.

Trenér italského týmu musí řešit problémy se sestavou. Na tréninku se zranil brankář Zeljko Kalac (vykloubený prst). K zápasu je nominován, ale jeho start je nejistý. Problémy se zády má i další brankář Dida, který je definitivně mimo hru. Pokud by se Kalač nedal do pořádku, musel by mezi tři tyče Valerio Fiori . Ten v soutěžním zápase naposledy chytal 18. prosince roku 2003. Dalším zraněným je Ronaldo, který si vážně poranil koleno a musel na operaci. Velkou naději vkládá trenér hostí do návratu dvojice brazilců Kaká, Pato. První již překonal problémy s kolenem. Druhý, dle svého vyjádření, bude také k dispozici. "Chci se vrátit co nejdříve. Dělám vše potřebné a navíc mi hodně pomáhají trenéři," uvedl Pato.

Tento dvojzápas bude pro mnoho diváků jedním z vrcholů letošního ročníku Ligy mistrů. Bude to souboj dravého mládí proti zkušenému a trofejemi ověnčenému soupeři. Zároveň to bude bitva, která by neměla nechat chladného žádného fanouška dobrého fotbalu.

Autor: Aleš Cahlík / goal.com

Vzájemné zápasy

08.02.1995
AC Milán
2:0
Arsenal FC
Superpohár
2.z
01.02.1995
Arsenal FC
0:0
AC Milán
Superpohár
1.z

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Arsenal FC - poslední zápasy

16.02.2008
Man. Utd
4:0
Arsenal FC
FA Cup
5.k
11.02.2008
Arsenal FC
2:0
Blackburn
Premier League
 26. kolo
02.02.2008
Man. City
1:3
Arsenal FC
Premier League
 25. kolo
29.01.2008
Arsenal FC
3:0
Newcastle
Premier League
 24. kolo
26.01.2008
Arsenal FC
3:0
Newcastle
FA Cup
4.k
22.01.2008
Tottenham
5:1
Arsenal FC
League Cup
SF 2.z
12.12.2007
Arsenal FC
2:1
Steaua Bukurešť
Sk H
27.11.2007
Sevilla FC
3:1
Arsenal FC
Sk H
07.11.2007
Slavia Praha
0:0
Arsenal FC
Sk H
23.10.2007
Arsenal FC
7:0
Slavia Praha
Sk H
02.10.2007
Steaua Bukurešť
0:1
Arsenal FC
Sk H
19.09.2007
Arsenal FC
3:0
Sevilla FC
Sk H

AC Milán - poslední zápasy

16.02.2008
Parma FC
0:0
AC Milán
Serie A
 23. kolo
13.02.2008
AC Milán
1:1
AS Livorno
Serie A
 16. kolo
10.02.2008
AC Milán
1:0
AC Siena
Serie A
 22. kolo
03.02.2008
ACF Fiorentina
0:1
AC Milán
Serie A
 21. kolo
30.01.2008
Reggina Calcio
0:1
AC Milán
Serie A
 15. kolo
27.01.2008
AC Milán
2:0
Janov CFC
Serie A
 20. kolo
04.12.2007
AC Milán
1:0
Celtic FC
Sk D
28.11.2007
SL Benfica
1:1
AC Milán
Sk D
06.11.2007
Šachtar Doněck
0:3
AC Milán
Sk D
24.10.2007
AC Milán
4:1
Šachtar Doněck
Sk D
03.10.2007
Celtic FC
2:1
AC Milán
Sk D
18.09.2007
AC Milán
2:1
SL Benfica
Sk D

Komentáře (141)

Přidat komentář
Devil

Pro mnohe asi nejocekavanejsi zapas ze vsech osmifinale ! Zvtezi mladi z Arsenalu nebo zkusenosti z AC Milan ??? Tezko rict , ale fandit budu Gunners a proto verim mladi ! tip.-3:1

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Salsi anglicko-italsky slagr ktery neni zdaleka tak pravd.jako ten v Liver.

Doufejme ze "kanonyri" slavne a vzdy nevyzpitatelne muzstvo ze San Sira prehraji a vyradi.

Postup: Arsenal FC.

Reagovat
sansiro

Já nedoufám. Postup: Milan AC

Reagovat
smazaný uživatel

já nedoufám rovněž , FORZA !

Reagovat
smazaný uživatel

Velmi zajimavy zapas, na ktery sem velmi nateseny. Arsenalu se dari v lize, naopak v LM nehraje asi tak, jak by si predstavovala. U AC je to naopak. V lize se jim moc nedari, ale v LM hraji dobre. Proto myslim ze zkuseni hraci z AC vyhraji. tip: 1:3

Reagovat
smazaný uživatel

Na tento zápas se určitě těším nejvíce!!! S komentářem Micckeeho naprosto souhlasím až na ten výsledek. V Londýně to vidím na plichtu, ale na San Siru rozhodne zkušenost. Rozhodně postup AC MILAN ač to podle současné formy AC nevypadá - NENECHTE SE ZMÁST!!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

jasně. postup ac milán, ale v anglii asi remíza. v lize mistrů si myslím že se ac vyšplhá hodně vysoko.

Reagovat
Pharrell

preji to Arsenalu ale mam takovy pocit ,ze to bohuzel nezvladnoul

Reagovat
Liquid

Tip 1-1, odveta 2-0 pro Milan

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal je v tomto utkání mírným favoritem, uvidíme, jak se prosadí mladá, kreativní ofenziva Kanonýrů. AC Milano je velmi zkušeným mužstvem, v LM mají lepší bilanci než v Serii A, ale jejich momentální nevýhodou je relativně vyšší věkm někíolika opor, které by nemuseli sprinterům z Arsenalu rychlostně stačit a také problémy s obsazením postu gólmana. Ćekám, že se nikam nepoženou, tvořit bude muset Arsenal a to bývá ošidné. Jen aby to nebylo celých 90.minut obávané cattenacio ! Tip 1:0.

Reagovat
smazaný uživatel

cattenacio přímo né, ale sáms řek (a je jasný), že je Arsenal rychlejší a proto se dá logicky očekávat v defenzívě AC opatrnější poziční hra..., žádný zběsilý offside pasti.

Reagovat
smazaný uživatel

Mnooo.Tak bude to dost tazke, ale myslim si ze vyhra AC aj ked v poslednej dobe nic nehra.Lenze urcie sa budu sustredit na vyhru v LM lebo v domacej lige uz asi nevyhraju.ARS AC 2:1,AC ARS 3:0

Reagovat
smazaný uživatel

di do prdele s cattenaciem,co hrají Anglická mužstva když vyjedou ven,takovej MU se nedostal v Miláně pomalu ani za půlku,pořád jakési cattenacio,kdesik si to slyšel a teď to používáš a cítíš se jako odborník,hrají úplně stejnej fotbal v LM jako Anglická mužstva,vše záleží na domácím prostředí.Začínám být na to fakt alergickej na jekési posrané cattenacio.

Reagovat
smazaný uživatel

Suhlas...

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem alergický na vulgární lidi !!! (Viz pravidla pro komentáře). A propó: cattenacio je všeobecně přijímaný termín ve fotbalové terminologii, doufám, že to vysvětlovat nemusím, co to znamená. A tebou uváděný příklad zápasu MU z Milána je nepřesný. Anglické týmy hrající mimo ostrovy hráli pod psa z úplně jiného důvodu než italské týmy, ty tu svoji defenzivu, přiznávám, že ve větší míře hl. v dřívejších dobách, praktikovali programově, heslo : hl. nedostat branku. Tomu se podřizovalo úplně vše.Proto vešlo do fotbalové mluvy cattenacio. Na rozdíl anglické týmy hráli tužku proto, že jim chybělo seběvědomí, kolikrát se jednalo o podcenění, hl. když se cestovalo na východ a chyběli jim fandové a vůbec ta atmosféra, která na ostrovech okolo fotbalu vládne, rovněž také nefotbalové stadiońy a z toho všeho vyplývající menší motivace a tak dále a tak dále ... Dalo by se to připodobnit k lednímu hokeji a Kanadě.

Reagovat
sansiro

Reagovat
smazaný uživatel

A jak bys to nazval tu predvadenou hru ACM?

ACM hralo antifotbal,na to sem zas alergickej já i kdyz mohli hrat tak proste nehrali.Vetsinu zapasu byli vsichni hraci za micem a branili.Tohle je proste humus.Chapu ze je to ucelovy ale mohli aspon ten fotbal zkusit.

A ty Juventusáku se uklidni protoze todle byla presne ukazka catenaccia,AC to proste zabetonovalo jak se na italy slusi a patri.Tak bud v klidnu pac mame pravdu.

Reagovat
smazaný uživatel

no uvidime, ja taky doufam, ze Arsenalek to zvladne, ale AC je hodne nevyzpytatelne. Doufam ze Arsenal vyhraje. Ale jako sazkar odporucuji -2,5 g, to mi prijde nejjistejsi.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak dnesk avyhraje Arsenal 2:1 a bud ejasně lepší a v odvetě vyhraje AC 1:0 a bude zase jasně lepší AC Milán.To samé jak včera L"iverpool doma vyhrál byl jasně lepší a příště očekávám výhru Interu sice nepostup ale bude tlačit.Asik ste si nevšimli že to záleží na prostředí kde se hraje,ni náhodou dnes AC nevyhraje ale celkově postoupí.

Reagovat
smazaný uživatel

Tip 2:0, historie AC asi težko bude něco platná, Gunners by je měli aspoň doma přehrát...

Reagovat
smazaný uživatel

jo no historie to ž se říkalo aji před rokem Kaldze-29,Jankulovski-29,Bonera-27-tihle budou hrát v obraně,záloha-Gattuso-30,Kaka-26,Pirlo-29,utok-Pato-19 může nastoupit Gilardino 26,kde máte ten starý kádr?Podle mě roky 29 je uplně ideální a že v základu najdeme jen Seedorfa32 a Nestu 32 to taky není nic strašnýho.Nechápu co pořád urážíte AC kvůli věku podle mě sou ti hráči teprve teď na vrcholu,žádní starci!!!Neohánějte se Cafuem nebo Maldinim,ti už stejně sou v mančaftu jen za zásluhy a moc nehrají,v itálii je tradice tak si je nechali v týmu ale už nemluví nijak výrazně do základní sestavy.Opravdu nevím podle čeho soudíte že na trávník vyběhnou starci,to slovo se tady nějak u AC,chytlo,nějakej chytrák řekl že sou straci a mnoho lidí ani neví kolik je let hráčům ASC co hrají v základu,ale i přesto sou to starci.Bravo!!

Reagovat
Devil

Totˇ pravda

Reagovat
smazaný uživatel

A co Ronaldo,Serginho,Ambrosini,Inzaghi,Emerson,Oddo?To jsou asi mladici,ze?

Reagovat
smazaný uživatel

rumeek:Ronaldo-31,Serginho-37,Ambrosini-31,Inzaghi-35,Emerson-32,Oddo-32.Mladíci to sice nejsou, ale 31-32 let nejsou žádní důchodci,pořád dobrý věk.V Itálii jsou tihle starší hráči prospěšní a pořád kvalitní.Jenže to pubertální fanoušek PL nepochopí..

Reagovat
smazaný uživatel

¨Já jsem ovšem neměl na mysli jejich věk, nýbrž to, že se jim tuhle sezonu nedaří a jejich dřívější úspěchy jim dnes nebudou nic platné. Dle mého je Arsenal prostě přehraje, věk v tom nehraje žádnou roli.

Reagovat
smazaný uživatel

do základu už tak často nemluví, ale pro atmosféru v týmu a psychickou podporu jsou skvělí. a koneckonců na zápas připravenej Maldini (což už je letos skoro rarita) je na svým postu pořád fantastickej...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim ze Gunners v pohode zvladnu doma zapas proti tym simulantom a statlivcom z AC

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám,že postoupí Arsenal,protoze se divat na "nudu" v podani AC Mila se mne v dalsich zapasech LM opravdu nechce.Kdo ssleduje italsku ligu musí uznat,ze na hru AC se neda divat ani pres prsty! Tak doufam,ze zvitezi utocne pojeti fotbalu nad obranym.

Muj tip:2:0(Adebayor,Fabregas)

Reagovat
exot12

No myslim ze ty asi velmi nesledujes AC. Podla mna minulorocny suboj AC-ManU rozhodne nuda nebola!

Myslim ze tuto cast LM rozhodnu skusenosti. tych je na strane AC rozhodne viac. Uznavam Arsenal je rychly, dravy,... ale "starciů z AC vedia predpokladat co taky mladik asi spravi. Navyse hraci AC maju vacsiu motivaciu preco vyhrat opat LM. (vitazto im zabezpeci ucast aj dalsm rocniku a navyse uz davno sa nestalo ze by vitaz obhajil triumf).

Pre Arsenal hovori mladost, dravost, rychlost, pre AC skusenosti. Preto si myslim ze prvy zapas nenaplni ocakavania dobreho futbalu. Arsenal sa bude snazit ale tesne vyhra AC. A v odvete to bude 0:0

Reagovat
smazaný uživatel

Rumeek:Ale kolik z těch co si vyjmenoval hraje v základu-Ronaldo-pořád zraněnej pomalu si nekopl,Serginho-ten je taky lavka když je Jankulovski v pořádku,Inzaghi-lavka,víc šancí dostáví Gilardino,Emerso-lavka!!Já říkám že v základu AC sou normálně hráči v nejlepším věšku a né žádní starci.ˇfakt ste blázni jmenovat Ronalda,Emersona a další,řekni mě kolik těch zápsů odehráli?

Reagovat
smazaný uživatel

Se podivej na posledni zapasy AC v jake sestave nastupuje.Porad nemuou byt vsichni zdravi,tak se nebyv jenom o zakladu,ale o celem kadru.Tento tym hraje chodici fotbal a chybi mu vice mladsich a rychlejsich hracu.A jestli ste nekdo videli posledni 3 zapasy AC v lizetak je to fakt hruza!Fanousek atraktivniho a utocneho fotbalu nemuze prat AC.

Reagovat
smazaný uživatel

No dobře no když berete AC jako starce tak prosím,potom si vás aspoň fanoušci AC vychutnají a pro vás to bude nehorázná ostuda když dědci porazí vynikající fotbalisty ve vynikajícím věku.Starci dneska nemají šanci

Reagovat
smazaný uživatel

Jedno je jasné, Arsenal je celkově mladší než kádr AC. A doufám, že vyhraje ten lepší !

Reagovat
smazaný uživatel

zajimavy postreh

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Devil

Me to moc smesny neprislo ! Nedelal bych si srandu z nekoho kdo rozumi fotbalu a jeho historii asi 2x lepe nez ty ! ( Myslim tim Barryho 72 ) Posledni dobou se tu jen vysmivas jak malej puboš ! Zkus napsat nekdy neco normalniho !

Reagovat
smazaný uživatel

ja se smeju tomu jak si to napsal,nesmeju se tobe,mas pravdu , ale napsal si neco co seci vedi,a este tak vtipne

Reagovat
smazaný uživatel

teda jak on to napsal

Reagovat
Devil

Reagovat
smazaný uživatel

V tomto si se zdecomovaným Arsenalem Káka a Pato pohrají. Fabregas dostaně červenou a Papa Lala. Opravdu si myslím, že Arsenal nepostouupí... Na Emirates Stadium vydře Arsenal remízu 1:1, ovšem na San Siru to bude celé v režii AC Milan, který vyhraje 3:0.

Reagovat
smazaný uživatel

Na ty tvoje frajersky rečičky neni nikdo zvedavej,meli by tu udelat vekovou hranici aspon 10 let aby si se sem nedostal

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že AC nemá příliš šanci na to aby s Arsenalem uhrálo alespon remízu...Arsenal je prostě nej!!!!

Reagovat
satan_666

AC vyhraje venku a postoupí

Reagovat
smazaný uživatel

můj tip 1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Strašně se na to těším . Souboj dvou naprosto odlišných fotbalových filozofií, ale dneska se ještě nerozhodne. Tip: 1:1. Škoda, že v základu nebudou Jankulovski a Pato.

Reagovat
sansiro

Kalač je připraven...

Arsenal (probable): Lehmann; Sagna, Senderos, Gallas, Clichy; Ebouè, Flamini, Fabregas, Hleb; Adebayor, Eduardo

Milan (probable): Kalac; Bonera, Nesta, Kaladze, Maldini; Gattuso, Pirlo, Ambrosini, Kaka, Seedorf; Gilardino

Když porovnám sestavy, tak kvalita jednoznačně na straně AC. FORZA MILAN (za Maldiniho)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
GEGE

pri pohledu na pravou stranu obrany kde bude hrat Bonera se mi chce zvracet

Reagovat
smazaný uživatel

nj, tam to bude vyloženě na údržbu..., ale Paolo už se vlevo taky nikam nepožene. dneska to bude hodně stát na Seedorfovi...

Reagovat
Inzaghi

Kde je Pato?

Reagovat
smazaný uživatel

v Londýně

Reagovat
Inzaghi

Alespoň tak. Díky,trochu jsem to čekal.

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal:AC Milan 1:0, 2:0...

Reagovat
smazaný uživatel

Fakticky se pri cteni tehle diskuze bavim. Jedni vyzdvihuji mladi, druzi zase zkusenosti, a omilaji to porad dokola. Ale nezaujatych a zaroven inteligentnich prispevku je tady jako safranu. Ja osobne sem fanousek Arsenalu a zcela objektivne rikam, ze pokud chceme pres AC postoupit, musime na hristi nechat srdce. Ale ani AC dle me nema jisty postup, tak nac ty sebevedome reci. Na hriste se pujde za stavu 0:0 a sance je pro oba tymy stejna. Ja doufam v domaci vyhru, i kdyz venku to bude jeste vetsi peklo. Na obou stranach je mnoho zranenych a proto asi neuvidime ten fotbal, ktery bysme vsichni cekali treba pred sezonou, ale presto je to tahak At vyhraje ten lepsi, stejne ty tymy miluju oba

Reagovat
smazaný uživatel

jak muze nekdo milovat dva tymy proste nikdy nepochopim...

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal AC rozeberou jako nic

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal vyhraje 2-0

Reagovat
smazaný uživatel

to doufám taktický italský fotbal nesnáším škoda že funguje :-) arsenal hraje mnohem krásnější fotbal tak at postoupí

Reagovat
-Kopy-

Postup Arsenalu.

Reagovat
smazaný uživatel

AC je rozdrti jsou zkusenejsi to, vzpomente na lonsky zapas Arsenalu s PSV

Reagovat
smazaný uživatel

nesnáším oba, takže přeji tomu kdo postoupí aby to pro něho bylo Pyrhovo vítězství.....

Reagovat
smazaný uživatel

proc sem vubec chodis vy ste si ligu mistru muzete uzivat tak maximalne z telky.

Pro fanousky spuds je tu pohar UEFA.

Tvuj oblibeny gloryhunter

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska jich Guners rozstříly na hadry.AC je zkušené co si budem namlouvat,ale věřím že konečně prorazí mládí.Doufám v krásný zapas ne klasický italský beton

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli Arsenal a Manchester nevyhraji tak to vypada na dietu.

Reagovat
smazaný uživatel

dnes to bude souboj branařů hlavně když chytá lehmann

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem si nemyslel, že někdy budu přát AC.

Reagovat
Kapřík

Mám to úplně stejně. Za ty léta, co se zajímám o fotbal, jsem s výjimkou Mistrovství světa klubů nikdy nepřál vítězství AC Milán...až teď .

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak, Arsenal se mně během poslední doby neuvěřitelně zprotivil (ostatně jako i další anglické kluby). Nemám rád ani Liverpool či Chelsea, Manchester a Tottenham naopak mají můj respekt.

Reagovat
Kapřík

Naprostej souhlas(jen já ještě tak trochu přeju CFC, ale ManU je u mě v Anglii mě jasná jednička). Asi to bude i tou mediální masáží, protože poslední dobou je člověk pořád zahlcovanej zprávama o dokonalém Arsenalu, jeho nejhezčí hře na planetě a nepostradatelným Rosickým...člověku, co s tím ze začátku jen nesouhlasí, se to po čase vážně přejí a když se ještě pak objeví na netu individua typu Mysmana, tak ta poslední kapka přeteče...

Reagovat
Talker

Jasně,ManU je naprosto něco jinýho Ten klub vlastní amíci,stejně jako pool,takže nevidím rozdíl...

Reagovat
Kapřík

A říkám někde narážku na vlastníky?

Reagovat
smazaný uživatel

A ManYoos o nich se snad v mediich nepise?Myslim ze sou tu taky clanky o dokonalosti Ronalda a Rooneyho a skvelem Manchesteru.

S tim Rosickym mas pravdu tahoun to opravdu neni to by musel hrat par mesicu bez zraneni.

A jestli mas nejakej problem se mnou tak si muzem popovidat osobne.Ja fandim Arsenalu uz 5-6 let a nektery leta nebyli uspesny a nebyli trofeje.A ted tu nemuzu pochvalit svuj tym?Prober se

Reagovat
Kapřík

Ale ale ale, ono by se to chtělo prát? Teď by mě měl asi zachvátit strach a měl bych to zkoušet zakecat a začít kličkovat, co? Ale bohužel, můj milý zlatý asertivní - jestli je ti ztrapňování na netu málo a chceš s tím začít i mimo něj, tak ti na požádání mile rád pošlu svojí adresu. Ovšem v tom případě si piš, že jestli se u mě nestavíš, tak to tady pořádně rozmáznu. Jistou dobu jsem tě měl za docela normálního člověka, ale teď i když napíšeš nějakej normální příspěvek, brzy ho shodíš tím, že někomu začneš hrozně trapně nadávat. A to, že fandíš Arsenalu už tak dlouho ti věřit můžu, ale taky nemusím. Svoje "bystré" postřehy jsi sem začal psát někdy od léta a tak tě můžu klidně považovat za dalšího fanouška, kterej objevil krásy Arsenalu až po příchodu Rosickýho. Ale mě bude úplně jedno kdy si mu začal fandit, když se tu budeš chovat normálně. Prosím tě o to!

Reagovat
smazaný uživatel

ty sis zacal.Mysli si klidne ze fandim Arsenalu jen kvuli Rosickymu to je mi fakt jedno.

A to obcasny nadavani nekdo me obcas proste nastve tim co sem napise,tak napisu par slovicek a poslu ho do dža.To se nesmí?

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal - Milan 1-1

Celtic - Barca 0-0

Fenerbahce - Sevilla 0-1

Lyon - Man Utd 1-2

Reagovat
Alessandro24

to je jedno jak dnes skonci zapas ale jedno je iste Milano pojde dalej..Milano je muzstvo ako liverpool..v lige nic, v europe na nich nik nema..AC Milan to su skusenosti a to rozhodne!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Pééépa Csaplááár!!!

Reagovat
sansiro

Reagovat
smazaný uživatel

Ten podal asi nejlepsi výkon dnesniho večera

Reagovat
smazaný uživatel

hláška dne míry bosáka: Nesta se tváří otráveně jako Václav Klaus, když mu někdo vypráví o globálním oteplování...

Reagovat
smazaný uživatel

Ancelotti

Reagovat
smazaný uživatel

jaj ten Adebayor

Reagovat
sansiro

AC hrálo přesně to, co potřebovalo. Nemají kdoví jakou formu, ani fyzicky na tom nejsou nejlíp. Nadějný výsledek. FORZA MILAN

Reagovat
Shevchenko

Teď bych nechal šetřit Pata, Pirla a Maldiniho, ale u něho je to jisté.

Reagovat
smazaný uživatel

Hrali ste fakt antifotbal,bejt fanouskem AC(ani kdyby me davali elektrošoky) tak bych se stydel za svuj klub.Proc se aspon nesnazili

Reagovat
Shevchenko

Hlavně že Arsenal je úplně rozťukal

Reagovat
sansiro

Je zajímavé, jak je ti "důchodci" k ničemu nepustili, že

Reagovat
smazaný uživatel

nerikam ze to byl nejakej skvelej a idealni vykon to fakt ne.Ale myslim ze aspon ten jeden gol sme si zaslouzili-za to brevno v nastaveni rozhodne.

Doufam ze v milane dame jednoho gola a postoupime ale bude to peklo.

Ale ten druhej polocas zas tak spatnej nebyl,vsichni si tady myslej ze se da hrat vzdycky a vsude krasnej fotbal a to nejde.V LM de hlavne o postup at to rozhodne sebevetsi haluz.

Reagovat
sansiro

Tys viděl fotbal asi podruhé v životě, co. Jsi mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

aha, takze vlastne AC hralo peknej fotbal, jo?

doufam, ze proti Arsenalu budou hrat doma otevrenej fotbal ...at je na co koukat

Reagovat
sansiro

To nikdo netvrdí. On tu psal, že se nesnažili a to je samozřejmě blbost.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo psal sem ze se nesnazili,a bylo to mysleny o snahu hrat dopredu.Kdyz se naskytla moznost brejk tak stejne stáli,nikdo tam nebehal,nesnazili se hrat proste jen odkopavali a branili.

Reagovat
sansiro

A cos čekal, že tam budou bezhlavě útočit kvůli tobě? Dostali by dva kusy a konec.... Víš o co tady vůbec jde...

Reagovat
smazaný uživatel

Co to je za argument?Na nic lepsiho si neprise?Neznas me tak nemuzes argumentovat takovejma pitomostma spis napis proc teda bylo ACM lepsi nebo jak si videl jejich hru...

.ACM fakt nehralo fotbal nevim na co si koukal ty ale me jejich vykon fakt ze sedacky nezvedl.Nerikam Arsenal nebyl o moc lepsi ale aspon se v 2.půli zacali snazit a nejaky sance byli.Ale AC?Ani ta snaha

Reagovat
sansiro

A co jsi jako čekal? Když se zajímáš o fotbal, tak víš, co AC hraje. V lize jsou 5., nejsou moc ve formě, tento výsledek je pro ně výhra!

Reagovat
smazaný uživatel

sorry, ale arsenal nebyl ani o trochu lepsí.. AC sice nesnáším, ale co předvedl arsenal dneska byla taky bída a utrpení. AC si přijel pro bod, ten si veze domů.. Nevím jestli je podle tebe lepsí ten kdo má míč víc na kopačkách Arsenal za boha nevěděl co hrát, a jak so dostat do zakončení a když se otevřel prostor, tak to zazdili jak malý děti.. a to břevno? sorry, ale nechápu proc to hlavickoval nahoru, když to mohl hrát v pohodě rovne na jistotu.. přeju to arsenalu, ale kdyby dneska vyhrál, tak by to bylo hodně stastne vítezství..

Reagovat
bakasa

Znám výbornýho optika,abys příště viděl kdo byl lepší...

Reagovat
sansiro

Já zase znám výbornýho psychiatra...

Reagovat
smazaný uživatel

není potřeba ještě odkrývat karty_O:O dobrý.v odvetě jim ukážem tah na branku

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal hral jak posrany proti posranym.Kazili ty nejstupidnejsi prihravky napr.Adebayor na 4metry do 100%tutovky.Forma AC je myslim si podlozena vysledky tak se nejspis budu rozhodovat az po ligovem vikendu.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodovat o vysledku pristiho zapasu samozrejme.

Reagovat
smazaný uživatel

.. ve druhym polocase pouze zasluhou arsenalu, chybeli tomu pouze goly, AC hralo bidne, ale to se dalo cekat, jinak me potesil jankulovski, hral dobre..

Reagovat
smazaný uživatel

Tebe mozna Marek potesil,ovsem pochybuji,ze potesil i Ancelottiho.To brevno prislo z jeho strany kde mohl byt duraznejsi.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. Tvá nenávist k AC Milan je až pověstná. Máš pravdu, AC toho ve hře dopředu předvedlo dost málo. Snad jen 2 šance po rozích. Ale v pohárech se prostě hraje jinak. Byl to dnes skutečně souboj dvou stylů, kdy AC dobře bránilo (i to k fotbalu patří) a Arsenal tvořil hru (to je u domácího týmu pochopitelné). Nikdo nemohl od Milánských čekat, že budou hrát na Arsenalu otevřenej fotbal. To by byla sebevražda.

Kecy typu "ACM nehrálo fotbal" jsou laciný a trapný. A svědčí to o naprosté zaslepenosti. Myslím, že sami hráči Arsenalu mají jinej názor.

Reagovat
sansiro

Lépe bych to nenapsal

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím, jen se bojím, že AC takle bude hrát i doma v odvete

Reagovat
sansiro

Lépe bych to nenapsal

Reagovat
smazaný uživatel

Mysman fotbal nie je hokej.Vidim to tak,ze Arsenal LM tento rok dohral.A myslim,ze kdo chce,ten najde krasu v hre AC...

Reagovat
sansiro

Reagovat
sansiro

pro Maldiniho a jeho poslední sezónu

Reagovat
GEGE

bude chybět

Reagovat
Xavi

Kua ten Maldini je fakt pořád borec.

Reagovat
sansiro

Dík

Reagovat
M11

Reagovat
GEGE

dobrý výsledek doma Arsenal rozbijem Forza Milan

Reagovat
smazaný uživatel

arsenal si zasloužil vyhru hlavne kvuli 2 polocasu skoda sanci eboueho a adebayora

Reagovat
smazaný uživatel

Tak se nám potvrdila domněnka, že mladej, ambiciózní a rozjetej Arsenal převálcuje "staříky" z ACM .když jsem psal, že to je největší chujovina co sem kdy slyšel, tak se mi jistí lidé smáli..no a vzhledem ke včerejšímu výsledku myslím, že ti "staříci" mají našlápnuto do dalšího kola a mladá krev?..musejí ještě dozrát..jako víno.

Reagovat
smazaný uživatel

Jakoze stat na pulce,odkopavat balony a branit 0:0???tak to at radsi nedozraji a hraji atraktivni a utocny fotbal v pohybu a ne v chuzi jak AC.

Reagovat
smazaný uživatel

Bosák byl včera fakt ve formě, po dlouhé době jsem se u tv zase bavil, jen škoda, že to nebylo moc fotbalem.

Jeho včerejší hlášky:

- Tak bohužel pata na Pata nevyšla.

- Eduardo se stal sám sobě obráncem.

- (nevím kdo už) se na to koukal jak Václav Klaus na globální oteplování.

Reagovat
smazaný uživatel

jj, teď měl slabší období, ale výkonem včera naznačuje, že se dostává do svojí obvyklý formy. Klobouk dolů

Reagovat
Shevchenko

Ancelotti.

Reagovat
M11

Tak AC si odvazi to pro co si prijelo... a naklonil postupove misky vah na svou stranu... Nechapu co tu nadavate na AC... vzdyt na Arsenalu by se do utoceni poustel jen blazen... to spis Arsenal nic nevymyslel krom brevna... AC je blizko ctvrtfinale... ps.. celou zimu sem tady cetl od urcitych uzivatelu jak Arsenal doma rozklepe ''stariky'' z Milana.. jedine co se vcera klepalo... byla tak maximalne kolena domacich

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíc se mi líbilo, jak si s těmi "mladými hvězdami" vytíral prdel právě "dědek" Maldini. Jednoznačně nejlepší hráč zápasu.

Reagovat
sansiro

Reagovat
smazaný uživatel

líbilo se mi na něm hlavně jeho chování po každém faulu - pomohl zvednout, poplácal, prohodil pár slov..kolikrát z toho byli hráči Arsenalu docela vyjevení, hold Paolo je velká osobnost

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

přesně taaak, třeba pro Sagnu byl včera Maldini absolutní konečná, pak už jsem Bacaryho pořádně vyjet neviděl . ve sprinterských soubojích neztrácel, pozičně 100 %, jak to řekl i Bosák a celkově včera nejlepší hráč AC . nedokážu si představit, že skončí .

Reagovat
Devil

Ted uz to vidim s Arsenalem spatne !

Reagovat
smazaný uživatel

Na hru AC se fakt neda divat.Jedine na co e zmuzou je branit a uz se ani nehrnou tolik do protiutoku jak v minulosi.Fakt velkoklub!Meli dat do tv radsi Celtic nebo Fenerbahce a ne starce na chmelu.

Reagovat
sansiro

Reagovat
smazaný uživatel

no to je fakt.u hry AC s da maximalne tak leda spat

Reagovat
sansiro

nikdo tě nenutí na to koukat

Reagovat
smazaný uživatel

já tedy nefandím ani jednomu z těchto klubů ( olé Valencia ) ,ale musím říct, že ačkoliv hra AC byla opravdu jen na remízu, tak uhráli, co potřebovali, Arsenal až na to břevno žádnou vyloženou šanci neměl...hráči jako Eduardo, Bendtner ( píše se to tak?? ) mě zklamali...myslím, že nakonec postoupí AC, ale toť otázka, jelikož doma bude muset hru určitě víc otevřít, nebo se alespoň pokoušet oi nějaké brejky, holt uvidíme..

Reagovat
smazaný uživatel

Mě zajímá, k čemu Arsenalu bylo, že má rychlejší hráče než AC (jak to tady důležitě psal mysman), když ti největší "dědci" byli většinou u míče o krok dříve než soupeř.

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavý byl v podstatě až 2.poločas, škoda, že Adebayor nepromněnil v závěru jasnou šanci. Jinak obdivuji Maldiniho, zkušený výkon a rychlostně povětšinou stačil, takže klobouk dolů. Ale jak se ukázalo, AC Milano podalo opravdu ultradefenzivní výkon, od mužstva jeho formátu bych čekal opravdu směrem dopředu více kreativity, atd. Jak přesně ve studiu Fotbal na ČT 2 říkal trenér Csaplár: "...ze stany AC Milán to bylo klasické cattenacio" !!! (Speciální bonus pro p. Juventuse). A to je známý obdivovatel AC Milán ! Do odvety je to otevřené, ale mírnou výhodu bude mít AC Milán. Určitě je se na co těšit.

Reagovat
smazaný uživatel

Aby to nebyl ještě dobrý výsledek pro Arsenal,doma neinkasoval a na AC to třeba bude 1:1 a staříci končí.Jinak Maldini špička .Nejsladší hráč Arsenalu Eduardo,to je dřevák..

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

sorry nejslabší eduardo

Reagovat
smazaný uživatel

arsenal vihraje ligu mistrou a ja mu chandím a je to velmi dobrí a nadaní tym i bez Henryho

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele