čtvrtfinále - odvety
08.04.2008 20:45 CET
4 : 2
(1:1)
Stadión:
Anfield, Liverpool

Kdo půjde do semifinále, Liverpool nebo Arsenal?

Ke třetímu vzájemnému utkání během jednoho týdne a ke čtvrtému v sezóně nastoupí ve středu na Anfield Road Liverpool a Arsenal. Všechny vzájemné střety odehrané v této sezóně skončily výsledkem 1:1. Tento poslední duel bude tím nejdůležitějším - jde o postup do semifinále Ligy mistrů. Lepší výchozí pozici má Liverpool.

První čtvrtfinálový zápas skončil remízou 1:1, když Arsenal vedl gólem Adebayora, za Liverpool vyrovnával Kuyt. Kanonýři byli lepším týmem, ale přes výbornou obranu Reds se už nedokázali prosadit. Konečný výsledek dává větší šance na postup Liverpoolu, ale Arsenal neztrácí optimismus. "Na Anfield Road se nám zatím podařilo pokaždé skórovat. Musíme hrát stejně jak proti AC Milan, i když je Liverpool momentálně v lepší formě než italský tým," uvedl brankář Arsenalu Manuel Almunia.

O víkendu nastoupily oba týmy ke vzájemnému zápasu v Premier League v pozměněných sestavách. Oba trenéři se rozhodli šetřit opory na Ligu mistrů. Rafael Benítez, udělal hned osm změn. Ze středeční sestavy zbyl jen brankář Reina a obránci Carragher a Škrtel. Premiéru si v dresu Liverpoolu odbyl dvacetiletý francouzský záložník Damien Plessis.

Jeho protějšek Arséne Wenger dal od začátku utkání příležitost hráčům, kteří většinou začínají na lavičce. V základní sestavě se objevil Gilberto, Nicklas Bendtner, Armand Traoré, Justin Hoyte a Theo Walcott.

Výsledek však byl stejný. Tentokrát vedl Liverpool gólem Crouche, ale za Arsenal vyrovnal na konečných 1:1 Bendtner. Pět kol před koncem Premier League jsou Kanonýři na třetím místě se ztrátou šesti bodů na vedoucí Manchester United. Hodně o šancích Arsenalu napoví víkendový zápas Premier League proti Manchesteru. Liverpool je i nadále čtvrtý se ztrátou osmi bodů na Arsenal.
6br> V úterý bude mít trenér Arsenalu většinu týmu k dispozici. Chybět budou jen Rosický, Sagna Eduardo a pravděpodobně Van Persie, který nedohrál kvůli zranění minulý týden. To Liverpool bude kompletní s výjimkou Kewella.

Oba týmy dobře vědí, že zápas může rozhodnout i střelba pokutových kopů. "Budeme se snažit rozhodnout během utkání. Pokud dojde na pokutové kopy, máme dost kvalitních hráčů, kteří je umí zahrávat. Nijak zvlášť je trénovat nebudeme," uvedl Rafael Benítez.

"Uděláme vše co půjde. Věřím, že porazíme Liverpool na Anfield Road a zaměříme se na to. Cítím, že každý zápas je teď rozhodující," uvedl Arséne Wenger.

Protože se už jedná o třetí zápas během jednoho týdne, bude velmi obtížné vymyslet něco nového na soupeře. Oba týmy se již nemají čím překvapit. Komu se to podaří má z poloviny vyhráno. Dá se předpokládat, že Liverpool opět nastoupí s důrazem na pevnou obranu a bude se snažit vyrážet k rychlým protiútokům. Arsenal, pokud bude chtít uspět, bude muset vstřelit alespoň jednu branku a eliminovat Gerrarda a Torrese.

Autor: Aleš Cahlík / goal.com

Vzájemné zápasy

05.04.2008
Arsenal FC
1:1
Liverpool FC
Premier League
 33. kolo
02.04.2008
Arsenal FC
1:1
Liverpool FC
Liga mistrů
ČF 1.z
28.10.2007
Liverpool FC
1:1
Arsenal FC
Premier League
 11. kolo
31.03.2007
Liverpool FC
4:1
Arsenal FC
Premier League
 31. kolo
09.01.2007
Liverpool FC
3:6
Arsenal FC
League Cup
ČF
06.01.2007
Liverpool FC
1:3
Arsenal FC
FA Cup
3.k
02.04.2008
Arsenal FC
1:1
Liverpool FC
ČF 1.z

Liverpool FC - poslední zápasy

05.04.2008
Arsenal FC
1:1
Liverpool FC
Premier League
 33. kolo
02.04.2008
Arsenal FC
1:1
Liverpool FC
Liga mistrů
ČF 1.z
30.03.2008
Liverpool FC
1:0
Everton FC
Premier League
 32. kolo
23.03.2008
Man. Utd
3:0
Liverpool FC
Premier League
 31. kolo
15.03.2008
Liverpool FC
2:1
Reading FC
Premier League
 30. kolo
11.03.2008
Inter Milán
0:1
Liverpool FC
Liga mistrů
OF 2.z
02.04.2008
Arsenal FC
1:1
Liverpool FC
ČF 1.z
11.03.2008
Inter Milán
0:1
Liverpool FC
OF 2.z
19.02.2008
Liverpool FC
2:0
Inter Milán
OF 1.z
11.12.2007
Marseille
0:4
Liverpool FC
Sk A
28.11.2007
Liverpool FC
4:1
FC Porto
Sk A
06.11.2007
Liverpool FC
8:0
Beşiktaş JK
Sk A

Arsenal FC - poslední zápasy

05.04.2008
Arsenal FC
1:1
Liverpool FC
Premier League
 33. kolo
02.04.2008
Arsenal FC
1:1
Liverpool FC
Liga mistrů
ČF 1.z
29.03.2008
Bolton
2:3
Arsenal FC
Premier League
 32. kolo
23.03.2008
Chelsea FC
2:1
Arsenal FC
Premier League
 31. kolo
15.03.2008
Arsenal FC
1:1
M'brough
Premier League
 30. kolo
09.03.2008
Wigan Athletic
0:0
Arsenal FC
Premier League
 29. kolo
02.04.2008
Arsenal FC
1:1
Liverpool FC
ČF 1.z
04.03.2008
AC Milán
0:2
Arsenal FC
OF 2.z
20.02.2008
Arsenal FC
0:0
AC Milán
OF 1.z
12.12.2007
Arsenal FC
2:1
Steaua Bukurešť
Sk H
27.11.2007
Sevilla FC
3:1
Arsenal FC
Sk H
07.11.2007
Slavia Praha
0:0
Arsenal FC
Sk H

Komentáře (234)

Přidat komentář
Marv

0:0

Reagovat
smazaný uživatel

trochu špatnej tip... 2:0

Reagovat
Devil

Postoupi Liverpool. tip.-0:0

Reagovat
Pharrell

2:2

Reagovat
fantomas

to bych bral, 4 goly a ještě postup Arsenalu

Reagovat
smazaný uživatel

0:4 to sou taky 4 góly

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

dufam ze si to ustrazime

Reagovat
fantomas

toho se právě bojim, že budete strážit a my budem zas utočit do plnych

Reagovat
smazaný uživatel

a vy by ste sa az tak nemali hrnut do predu

Reagovat
fantomas

no to si piš že se budem hrnout, my vám pro postup gola vstřelit musime!

Reagovat
smazaný uživatel

Mam otazku pro vsechny fanousky fotbalu !!! Kolik meril Josef¨Pepi¨ Bican ???!!!!!!

Diky za odpoved !! Jde o sazku !!

Postup preji Arsenalu !!

Reagovat
smazaný uživatel

Ty voe, reknu ti ze neni lehky to najit.... Ale je to 178 cm a 77kg ve vrcholni forme.

Reagovat
smazaný uživatel

někdo tady psal 182 cm, tak čemu mám věřit?

Reagovat
smazaný uživatel

No ja jsem na to nasel odkaz na wikipedii. Je to nejaka korejska stranka. http://www.level-k.com/player/J_Bican.htm

Reagovat
šolim

A odkud to máš?

Reagovat
smazaný uživatel

Je to otevřené, postup přeji jasně Liverpoolu FC ! Tip 2:1.

Reagovat
smazaný uživatel

2:1... 2 Torres - Adebayor

Reagovat
fantomas

no počkej, musi postoupit arsenal, takže tenhle tip je docela out

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Live postoupi

Reagovat
stiba

je to uplne jasny liverpool takkolem 30. minuty da 1:0 pak se stahne(jak uz to takposledni dobou bohuzel byva) a arsenal bude busit do plnych - pak tak 65. Adebayor 1:1 a v 85. hleb 2:1 a zaslouzene postoupi arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

mýlíš se... první gol padne v 36.minutě a dá ho Torres.V 58.minutě se zraní a nahradí ho Crouch,který dá na 2:0 v 63. minutě.Avšak pak dá Ade v 78.minutě na 2:1 a Walcott,kterej bude střídat v 85.minutě dá v 91.minutě na 2:2 po chybě obrany...

Reagovat
smazaný uživatel

nechápu jak tohle může někdo nevědět

Reagovat
smazaný uživatel

nechápu že si se ještě fakt nedal na psaní pohádek 2:1 Live Torres, Gerard - Van Persie

Reagovat
smazaný uživatel

1:1 (3:4p)

Reagovat
smazaný uživatel

jenom takovej dotaz:

Zjistím někde,za co jsem dostal napomenutí?

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool vyhraje 3-1 nebo 3-0

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ale můj seriózní tip zní 2:0

Reagovat
smazaný uživatel

už se těšim na zápas Arsenal - Fenerbrahce

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
rufus

Reagovat
smazaný uživatel

liverpool si postup v pohode pohlida, myslim ze to dopadne jedna nebo dva nula

Reagovat
satan_666

Liverpool o gól vyhraje,Arsenal na to nemá se dostat takhle daleko

Reagovat
Slejdy

Litrpůl postup

Reagovat
Pharrell

no uvidime jak to dnes dopadne ale penalty bych si fakt nepral na to nemam ani nervy

Reagovat
smazaný uživatel

Postoupi Arsenal vyhraje na půdě liverpoolu a ukaže všem jak je dobrym týmem a že muže porazit kohokoli

Reagovat
Pharrell

abysme mohli kazdeho porazit,to bysme vzdy meli v plne sile proste potrebujem sirokej kadr jak Man U nebo Chelsea jinak nikdy nic nevyhrajem

Reagovat
smazaný uživatel

A chealsea zaváhá a postoupi fenerbachce drzim jim palce chealsea nemam rad takže 1:1

Reagovat
smazaný uživatel

v článku je chybička, zápas se hraje v úterý

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal postoupí tip 0:1...myslim si že prvni poločas bude remíza protože arsenal parkrat zautočí a liverpool se zase stahne a bude bránit...ale ve druhym polocase to trochu otevrou a dostanou gola od Adebayora Gooo Gunners

Reagovat
eder

Jestli dojde na penalty, tak je Liverpool v semifinále - ty mají zmáknuté, hlavně Pepe. Ale na penalty ani nedojde, domácí si to pohlídají.

Reagovat
smazaný uživatel

arsenal je najlepsi,to ze wenger hovori ze by boli lepsi keby mali rosickeho a van persiho je urcite pravda,dajte si teraz otazku na ktorej pozicii by bol Man utd.bez C.Ronalda hm?!ten by vypadol asi v predkole ligy majstrov a v tabulke by bol asi 6.,otvorte oci a priznajte si tu vsetci ze arsenal ma najkrajsi futbal na svete

Reagovat
Devil

1)Kde beres tu jistotu,ze by byl MU Bez Ronalda na tom spatne.

2)Uz jsem to tu psal,ale MU porazil Arsenal 4:0 a Ronaldo nehral.

3)Ronaldo v MU ale hraje a hrat asi i bude,na kdyby se fotbal nehraje,tak neplac a smir se s tim.

Reagovat
smazaný uživatel

1) naprosto logicky - jenom goly Ronalda přinesli ManU určitě spoustu bodů... Viz borrough

Reagovat
Devil

A z toho usuzujes,ze by MU bez Ronalda nehral o titul a hral by treba nekde stred tabulky.

Je jasny,ze jeho goly jsou vic jak dulezity,ale MU se drzi na spici PL uz peknejch par let,at s Ronaldem,nebo bez nej.

Reagovat
smazaný uživatel

Jen říkám že díky Ronaldovi je MU první nebo si nemyslíš že vám nepřinesl ani 3 body a máte za něj kvalitní náhradu?

Reagovat
Devil

Myslim,ze nahradu za nej mame urcite,bodu nam vybojoval vic nez jen 3,ale nikdo nemuze vedet,zda-li by MU nebyl prvni i bez nej.

Reagovat
smazaný uživatel

tak by ty góly dávali jiní.....MU by měl na jeho fleku jiného prvotřídního hráče a také by jim to šlapalo, .....to jen malý modrý scum to vidí všechno jinak...........zásadní postavou v MU není Ronaldo ale Ferguson - bez něj bude hůře, protože ten se nedá - na rozdíl od kteréhokoli hráče, nahradit...

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Devil

Jo tak to mas bohuzel pravdu,bez Fergiho bude hur a mam z toho okamziku az MU opusti strach.Doufam,ze ho nenahradi nekdo kdo jeho dlouholetou praci behem 1 roku totalne pojebe a totalne ten tym prbuduje.

Reagovat
smazaný uživatel

jasně,vždyt on by těch 40 golů dal místo něj třeba Rooney Btw malý modrý scum ti děkuje za přezdívku pokud jde změnit nick,určitě využiju...

Reagovat
fantomas

zase ukazujete na pohárový zápas

Reagovat
Devil

Ajeje, deti uz jsou ze skoly doma.

Reagovat
fantomas

Reagovat
-PeCa_08-

Liverpool postup!!

Reagovat
Slejdy

sak sem to uz psal ty noobe

Reagovat
smazaný uživatel

0:1

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool hraje ale dnes doma

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

však to nevadí...prohrát se dá i doma

Reagovat
smazaný uživatel

dá,ale ten výsledek 0-1 neodpovida tomu kdo hrá doma

Reagovat
fantomas

proč??? To jako Arsenal nemuže vyhrát nebo co?

Reagovat
smazaný uživatel

proč by nemohl? jen říkám svůj názor,stejně jako ty říkáš svůj

Reagovat
fantomas

ne, já jen nechápu tu tvou větu "ale ten výsledek 0-1 neodpovida tomu kdo hrá doma"...

Reagovat
smazaný uživatel

chtel sem tim naznacit,ze Arsenal nevyhraje dnes na Anfieldu

Reagovat
fantomas

aha, no jo, to sem si myslel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
eder

Dnes od 20:45 thriller v přímém přenosu: "Vraždění neviňátek na Anfield..." Upozornění: Pro londýnskou mládež do 21 let nevhodné.

Reagovat
smazaný uživatel

for eder:

Rapidu bude chybět Eder

Rapid Vídeň bude v boji o rakouský titul pokračovat bez Hannese Edera, 24letý obránce si o víkendu vážně poranil koleno a i když se vyhne operaci, čeká ho šestitýdenní přestávka

Sem netušil že jsi rakušák,a umíš česky

Reagovat
eder

Učil mě děda - kolaboroval s gestapem. Teď mám šestitýdenní pauzu tak sem píšu kraviny.

Reagovat
smazaný uživatel

mu tip je 10 a,el yslim že liverpool vyhraje 2:1

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes to bude opravdu thriller. kdo bude mít štestí pevne nervy ten postoupí.urcite to bude krasny fotbal se vším všudy. přal bych to arsenalu. ale bude to mít těžké. tak všem pěkný fotbal

Reagovat
fantomas

tobě taky

Reagovat
fantomas

tak a ten váš slavnej gol z venku je ten tam

Reagovat
smazaný uživatel

fantomas. byl si rychlejši. arsenal vede ted je na tahu liverpol zatím fotbal atoje 18minuta jen tak dal arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

NO tak polocas zanáma. vynikající fotbal nechybí nasazení osobní souboje a též goly mužeme se tešit na 2pol. atmosféra super tose to hraje

Reagovat
herbage

Kua zraneni Flaminiho, musi pristi sezonu posilit, vzdyt se par hracu zrani a cela jejich hra jde do... Hleb neviditelnej, Fabregas se snazi a Diaby, Ebou ci Gilberto nevymysli zhola nic. Ten postup nevidim optimicticky.

Reagovat
afc

Hleb neviditelnej?videl si kto dal golovu prihravku Diabymu?

Reagovat
herbage

v prubehu druhy pulky prvniho polocasu, ale to byl ze strany arsenalu viditelnej malokdo

Reagovat
smazaný uživatel

musim priznat ze hleb je tam najlepsi

Reagovat
herbage

tak druhou pulku to pekne rozhejbal, ale tu prvni se mi zvlast druhou cast moc nelibil

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska se půjde do prodloužení

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodčí zařídil postup Liverpoolu.Na Arsenalu neodpískaná jasná penalta a na Liverpoolu pískné takový blud

Reagovat
smazaný uživatel

řká zcela nezaujatý fanda faul v šestnátce, co chceš ...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

asi sledovals jiný fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

no asi jsi to byl ty ... já viděl našlapaného babela a střílejícího steveho ...

Reagovat
smazaný uživatel

asi nevíš co to je faul co...

Reagovat
smazaný uživatel

narozdíl od tý vaší jasný penalty na emirates kdy na něj kuyt jenom sáh a on teatrálně a divadelně spadl tady to bylo trošku viditelnější poněvadž tam obcházel dva hráče a tyse mu tam tak vyhejbali až nakonec upad, neřikám že to měla být penalta ale to že ta penalta na hleba měla minimální možnost uspět narozdíl od téhle....

Reagovat
dadoprso

Babel

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

to bylo na babela

Reagovat
Slejdy

nj fans arsenal..penaltta to byla...babel predvedl exelentni vykon

Reagovat
M11

jj

Reagovat
fantomas

jestli tak to byl přímák a stejně se ho ani nedotkl, jen se mu (hráči arsenalu) ruka svezla po zádech

Reagovat
dadoprso

Máš pravdu excelentní divadelní výkon, dal bych mu letos cenu Thálie.

Reagovat
herbage

Walcott mastr, koncetrace Arsenalu po vstrelnym golu . Penalta byt nemela, ale meli si to ohlidat, muzou podekovat sami sobe. Liverpool je holt poharovy muzstvo, zkusenosti a domaci publikum + ne mco dobra forma Arsenalu a zraneni klicovych hracu. To neberte jako vymluvu ale jako fakt.

Reagovat
fantomas

no ted to o žádných zkušenostech nebylo...Arsenal je zase přehrál, měl uzemní převahu, jen jim sudí zkrátka písknul penaltu spolkl to hercovi Babelovi i s navyjákem...

Reagovat
herbage

rozhodujou ale goly a v tomhle ohledu byl Liverpol zkusenejsi. Stejne tak proc AC casto postupuje do finale? Je zkuseny, sehrany, Liverpool pravidelne kazdou sezonu pod Benitezem do semifinale ci finale, s Valenci vyhral Uefu. Zkratka v poharech ma stesti.

Reagovat
fantomas

ano štestí, to je to správné slovo...videls AC taky jim nepomohli zkušenosti, Live mělo navíc štestí (a rozodčího) a to rozhodlo

Reagovat
herbage

AC ma ale letos mimoradne spatnou sezonu, ty jsou na tom hur jak Arsenal, myslim s uzkym kadrem. Maj sehranych tak 15lidi, kteri odkopou skoro 5 sezon spolu ve stejny sestave, a kdyz jsou pak z formy nebo se zrani, tak to musi byt znat. Liverpool ma hlavne sirsi kadr, Arsenal sice bojoval, ale kdzy dostane 2x za dvojzapas vzapeti gol po vstrelnym golu, tak se nemuze divit ze nepostoupi. Muze hrat sebelip, ale koncetrace kazdej okamzik je desne dulezita. Treba prvni gol. Almunia mohl nechat mic jit za brankovou caru a nasledoval by vykop, Torres mci nemohl dostihnout a Toure mohl zaclonit kdyztak telem. Nasledoval aut, kde peknou narazeckou se hraci liverpoolu vymotali a nepezpecny centr tecovany, odvraceny na roh, to uz je druha ztrata koncetrace no a pri rohu treti chyba po sobe, kdyz Senderos nemel Hyppieho. Standartky jsou soucasti fotbalu a to si musi pohlidat, jestli chtej uspet.

Reagovat
fantomas

no to je naše dlouhodobá slabina...standardky...a taky Senderos, špatnej to stoper, byls to ty jak si řikal že se ti ze stoperu zamlouvá nejvíc ne? Já tvrdil opak a ted vim, že vždycky budu...už aby byl zpátky Sagna...ten první gol bych mu ještě odpustil, byla to standardka, ale ta neduslednost u druhýho... no comment...

Reagovat
herbage

To uz si nepamatuju, ale Senderose mam rad. Sice obcas dostane zkrat, ale obrance je to solidni. Treba takovej Gallas mi prijde min jistej, dneska taky daval Almuniovy a nebejt Crouch v protipohybu, tak sel sam na branu. Prvni gol bych mu mozna pricetl, i kdyz to bylo zahrany excelentne a jediny co mohl udelat je rozhodit Hypiieho a znemoznit mu zamirit. Druhej gol co tam pdole tebe mel delat, neubranitelny. Hlavne problem je mozna obrana, ale je to tim, ze jsou zraneni urcity rhaic utocny faze. Taky Flamini je nedocenitelnej co se braneni tyce, nabehaj ze vsech nejvic a je hodne dulezitej. Obranci jsou zvykli is to cutat vzadu, ne bejt vystaveny tlaku. Kdyz celou sezonu drzi soupere na pulce a drti ho jak parni valec, tak je jasny ze moc golu nedostanou, ale jakmile jsou pdo talekm tak delaj chyby. To je prave tim ze nejsou zvykli bejt zalezly. Z toho pak prameni individualni chyby.

Reagovat
smazaný uživatel

senderos ale nezapomínej na toureho, ten zaspal jak u torese tak i utý penalty, jsou si rovni

Reagovat
smazaný uživatel

tak kuové postup zařídili rozhodčí

Reagovat
smazaný uživatel

Walcott krásné sólo, klobouk dolů. Jinak moc dobrý zápas. Rozhodla ovšem dost sporná penalta. O tom se bude ještě hodně diskutovat.

Reagovat
smazaný uživatel

O tom budou diskutovat jen nas.aní fandové Arsošu jak jim bylo uřkivděno, ostatní řeknou, že to bylo sporné, ale budiž, rozhodčí to pískl, tak to byla penalta po ataku v šestnáctce. Nebylo to nic nevídaného ...

Reagovat
fantomas

to nebyl atak, kontakt takřka minimální a oproti tomu zatáhnutí Kuyta abslotuně nicotný

Reagovat
smazaný uživatel

zatáhnutí kuyta nebránil bych se tvrzení jak řikal kuyt že na něj jenom sáhnul a on upadl a s tou rukou, když cejtíš že máš na paži ruku tak s ní automaticky trošku hneš takže to vypadalo i jako zatahání, každopádně na babela to bylo taky hodně sporný spíš nebyla (a to arsenal nesnášim) ale tam si to procházel mezi dvouma hráčema a ty se kolem něj nešetrně hejbali takže tam bylo určitě i víc citelnějších kontaktů než u hleba...

Reagovat
smazaný uživatel

nevím komu fandíš,ale až tvoje mužstvo v takhle důležitých zapasech dvakrát zaříznou tak nebudeš mluvit jinak

Reagovat
smazaný uživatel

ty si asi fakt slepej,todle penalta proste bejt nemela.Nejaky kecy o tom ze penalta je kdyz rozhodci piskne nejsou namiste.Nejaky kecy o kontaktu taky ne.Ani jeden z obrancu babela nefauloval,ten si akorat zaplet nohy a upad.Kdyz rozhodci nepisk to na hleba tak proc sakra todle.Tim daroval postup ********.Bylo to naprosto vymysleny.Arsenal by jinak postoupil.

LFC mi nikdy moc sympaticky nebylo,ale odted je nenavidim.Vic jak CFC a ACM.

Reagovat
smazaný uživatel

Penalta je tehdy,když jí rozhodčí pískne.Ano,byl to sporný moment,ale je to na rozhodčím.Kontakt tam byl delší,spadl až v pokutovým území a rozhodčí to pískl. Možná je to tím,že to nepískal anglickej rozhodčí Prostě se s tím smiř,stane se...

Reagovat
smazaný uživatel

todle nemel piskat zadnej rozhodci,ani anglickej ani rumunskej ani sudi z afghanistánu.Obranci mu uhejbali mozna se ho dotkli,ale kdyz se dostknes hrace tak to promin ale to fakt neni faul,nehrajem basket.On akorat neumi chodi a zaplet se nohama a doskakal az do vapna.Dive.S timdle se fakt smirit neda zvlast kdyz to bylo hned po "postupovym" golu.Ten rozhodci to fakt podelal.Todle presne me na fotbale stve.Navic mi tu este nekdo tvrdi ze LFC vyhralo zaslouzene

Odted nenavidim liverpool

Reagovat
smazaný uživatel

neumí chodit, mmmm on vůbec nebyl v maximální sprintu a ještě se snažil kličkovat, ty bys to jednoznačně ustál viť borče a i kdyby zakop o svojí nohu, nešetrně se mu vyhejbali a písknout se to normálně dalo ale já bych to asi neodpískal, ale pamatuj, rozhodčí se musí v sekundě rozhodnout

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby jsi byl fanoušek chelsea a chelsea by nepostoupila kvuli špatným výkonum rozhodčích tak by tě to taky sralo ty osle...jenže u vás se to nemuže stát njn peníze sou všude

Reagovat
smazaný uživatel

a že nějak nepískl tu na Hleba

Reagovat
smazaný uživatel

Krásný zápas, zatím nejlepší v letošním ročníku. Wallcott to mě fakt zvedlo ze sedačky

Reagovat
fantomas

bohužel to zastínilo odporné představení Babela

Reagovat
smazaný uživatel

naštvanej srandista

Reagovat
herbage

ty ses nejakej provokater? Co ma za smysl chodit sem prudit po smolne prohranym zapase fandy porazenyho tymu? Liverpool vyhral, tak bud rad a radsi to nekomentuj

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem provokatér, já tu nemám debilní emoční kecy, plnou horkou hlavu, jak to bylo ukřivděné a nespravedlivé a že měl postoupit Arsenal. Vyhrál ten lepší tečka a zbytek jsou výmluvy, ve fotvale to tak chodí ...

Reagovat
smazaný uživatel

Asi nás bude čekat další díl již velice obsáhlého seriálu "Vzteky a nářky francouzkého gentelmana" . Nutno dodat, že tentokrát i celkem oprávněně a o to víc se na to těším...

Reagovat
Devil

Jo, tak na to se tesim taky!

Reagovat
smazaný uživatel

spíš rozhodčího,padal by každý ve vápně,ale rozhodčí je trouba a ještě ktomu mikrovlná

Reagovat
smazaný uživatel

Jednoznacne ovlivneno rozhodcim. Nefandim Arsenalu, ale pisknout tohle 5 minut pred koncem? Hlavne jde o to ze tam nebyl zadnej kontakt a Babel zakopnul o svoji nohu

Reagovat
Shevchenko

Kontakt tam nebyl ? Ty si se asi zbláznil, ne ? Penalta to byla sporná, ale bylo to stejné jako faul Kuyta na Hleba.

Reagovat
fantomas

to právě ne

Reagovat
Jajinek

No a kdyz to bylo stejne (s cimz souhlasim), tak jak je mozne, ze jeden zakrok odpiskan nebyl a druhy ano?

Reagovat
smazaný uživatel

Na to ti můžu poskytnot klasickou fotbalovou odpověď, která je už sice trochu klišé, ale stále platí - Ta věc je prostě kulatá

Reagovat
Shevchenko

No to jsou prostě sporné penalty, bohužel pro Arsenal se oba rozhodčí přiklonili na stranu Liverpoolu.

Reagovat
smazaný uživatel

protože každý zápas pískal rozhodčí z jinak fotbalově vyspělých zemí.... samozřejmě by měli být na takovéto úrovni výkony rozhodčích hodně podobné ale nějaký hold během té sekundy penaltu pískne, nějaký ne, určitě tim ale nechtěl pomoc jednomu z týmů do semifinále

Reagovat
smazaný uživatel

napriklad aj preto, že to pískali dvaja rozhodcovia. Myslím si, že v obidvoch prípadoch to bol faul (zákrok na Hleba aj ten včerajší na Babela) v šestnástke, takže penalta...

Reagovat
smazaný uživatel

me se zdalo ze babela trochu rozhodilo jak ho nekdo chytnul za ruku ale jeste pred vapnem,ale penalta to rozhodne nebyla

Reagovat
smazaný uživatel

Mno tak už jsem tu od fanoušků Arsenalu viděl skoro všechny jejich typické poporážkové výmluvy - rozhodčí, soupeři byli simulanti, nedostatek štěstí.....ještě chybí špatný trávník, a absence klíčových hráčů a bude to ok . Když to tady tak čtu, tak už se na Arseneho pozápasovou reakci a následnou tiskovku nemůžu dočkat

Reagovat
smazaný uživatel

vis co?Nebejt slusne vychovanej tak bych te nejradsi zbil.To sou fakt pitomy kecy.

Nejhorsi ze ty "vymluvy" sou pravda.Ta penalta byla proste totalne vymyslena,ten rozhodci by asi mel skoncit.Jakej kontakt ty hraci babelovi jen uhejbali,skoro se ho nedotkli,jemu se jen zamotali nohy.Proste dive jak svin.A rozhodci to pisknul.Todle nejsou vymluvy ale fakta.Chtel bych videt tebe kdyby todle provedly tvymu tymu.

Reagovat
smazaný uživatel

dobre píšeš "skoro se ho nedotkli", takže ... penalta!

Reagovat
smazaný uživatel

No jsitě ty by jsi mě nejradši zbyl, ale jseš přece slušný vychovaný chlapec a ještě k tomu fanoušek Arsenalu, tak si radši vem sedativum, štos kapesníků a běž se vyplakat do kouta ano..? Ono to bude dobré, fakt se stačí vyaplakat a hned na to budeš mít jiný názor. Ono není umění vyřvávat do světa všechny ty "křivdy" jako to vždycky po prohraném zápase dělá Wenger a většina fanoušků Arsenalu (ty jsi toho zářným příkladem), ale postavit se k tomu čelem a hledat chyby především u sebe - je pravda, že Arsenal to mohl rozhodnout sám dřív už v prvním zápase, ovšem selhali stejně, jako v boji o titul. Tak se s tím prosímtě smiř a nevylejvej si své poraněné srdíčko na nevyné usery, které tvé mentální rozpoložení absolutně nezajímá

Reagovat
smazaný uživatel

vy delate jako kdyby se to stalo poprve, ANO byla to velmi sporna penalta a byly narizene jeste smesnejsi treba proti Liverpoolu s Chelsea shodou okolnosti, priznam se jsem fanda REDS jsem stastny ze to tak dopadlo, ale taky bych byl nasrany kdyby se to stalo REDS ale je to proste fotbal,nikdo nemuze rict ze je fotbal spravedlivy

Reagovat
smazaný uživatel

TY si fakt "wankerův" syn.Hlavně taky rozdaváš doživotní zákazy

Reagovat
smazaný uživatel

Zapoměl jsi na špatné povětrnostní podmínky, vítr foukal taky pro Liverpool ...

Reagovat
smazaný uživatel

Už jsem u toho nudou málem usnul, když za to konečně vzal Fernando a udělal ze Senderose kašpárka . Zasloužený postup Reds.

Reagovat
smazaný uživatel

a este to som zabudol super vykon torresa (zabijak)

Reagovat
smazaný uživatel

ten postup jim dal rozhodci pac LFC by za tech 10 min gola nedali to uz spis my...

Reagovat
smazaný uživatel

jak to muzes vedet???

Reagovat
smazaný uživatel

tento rok som lepsi zapas nevidel ,skrtel ukazal vsetkym kritikom ze je to super stoper zachranil tam vela,kuyt -bojovny dobry vykon,reina - mohol chytit 1. gol,gerrard moc sa mu nedarilo ale penaltu dal,z arsenalu velmi dobre hral hleb -ma formu,velmi dobre striedania babel,walcott(harci boli unaveni logicke striedania),a co sa tyka tej penalty bola sporna ale keby pyskne je dobre, keby nepyskne je tiez dobre(objektivny nazor)

PS: mal som nervy

Reagovat
smazaný uživatel

a super hlavicka v podani hyypieho

Reagovat
smazaný uživatel

*nepiskne

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak, pískl to, mají kecy fandové Arsenalu, kdyby to nepískl, tak mají kecy fandové Liverpoolu, že to měla být penalta a že rozhodčí daroval postup Arsenalu. Všechno to jsou emoce ze zápasu, je to normální, hoši až Vám vychladnou hlavy, zajděte si na pivko a bude vše dobré ...

Reagovat
smazaný uživatel

to co predved Walcott .. klobouk dolů ... frája

Reagovat
Kapřík

Tak kdy už dá Wenger hergot toho Walcotta do základu? Myslím že dneska jasně ukázal, jestli na to má...a rozhodně je mnohem lepší než Eboue. Jinak, přes dost spornou penaltu zasloužený postup Live a opravdu to byl krásný zápas...pod Benitezem věc nevídaná. Mimochodem, při pohledu na veskrze zajímavou hru Senderose jsem přišel na další post, kam by se do toho úspěšného kádru Arsenalu dal protlačit další angličan... .

Reagovat
smazaný uživatel

Senderos dneska exceloval,to je pravda On je tak celkově hodně slabej článek Arsenalu...

Reagovat
smazaný uživatel

neni to slabej clanek.Proste se mu nepoved zapas,i nejlepsi stoperi si obcas vyberou slabsi chvilku.Nas to stalo postup,kdyby si rozhodci nevymyslel tu pentli.Ani by se o senderosovi nemluvilo.

Jinak v statistikach PL sem se dozvedel ze kdyz hral Phil tak obrana dostavala nejmin golu.Je to dobrej bek.A live si to nezaslouzilo.Ve vsech zapasech sme byli minimalne vyrovnany,spis lepsi.Rozhodl jenom rozhodci.

Reagovat
Kapřík

Ale mluvilo by se o něm. Dnešek byl pro něj vážně špatnej a není to poprvé. A stejně bych chtěl i zdůraznit, že Reina taky neměl nejpodařenější zápas...

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší? Hošiku, podivej se na statistiky z dnešního zápasu, čísla hovoří jasně ...

Reagovat
Kapřík

Mě byl docela sympatickej, ale při pozornějším sledováním zjišťuju, že na takovej velkoklub prostě nemá. A není to poprvé. Chvilku jsem si říkal, že je zralej na letní přestup do Newcatlu, kde akutně potřebujou novýho stopera, ale teď si říkám že on by jim asi trn z paty nevytrhnul... . Holt i mistr lovec talentů Wenger se někdy utne...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak časem se třeba stane oporou,ale momentálně na big 4 nemá.. škoda ho...

Reagovat
Kapřík

Možná jsem na něj příliš tvrdej, ale jak říkám - momentálně se na něj spolehnout prostě nedá.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já to nepopírám... Říkám - možná v budoucnu bude dobrej,ale momentálně na Arsenal nemá.. Na rok dva ho poslat hostovat a pak se uvidí...

Reagovat
Marv

Nemá

Reagovat
smazaný uživatel

Je mi na bliti ze dvou muzu na hristi.Tim prvnim je Senderos,po jeho 2 chybach padly 2 goly a druhym je rozhodci,protoze za tohle pisknout penaltu,to je hnus!!!! A MACH DNE? Wallcott!!!!!Tech 100m ve sprintu a obehrani 5 protihracu,hlava stale nahore.....uzasne.....tohle se nevidi kazdy den.....ovsem krasny zazitek z uzasneho fotbalu mi pokazili 2 zminovani budizknicemove....

Reagovat
smazaný uživatel

tak nějak... a když si zavzpomínám, jakej gol onehdy poslal dal liverpool v zápase proti chelsea (ten, u kteryho nikdo neprokazal, jestli byl), tak už je to dost zvláštní... zápas to byl úžasnej, ale co předved babel a rozhodčí, to mi ho tak znechutilo, že se na lpool ais tuhle sezonu už nepodívám... a senderos byl vždycky takovej chybující, jen jsem čekal, kdy to zase zvorá přes léto by to chtělo aspon jednoho novýho stopera a možná i golmana... almunia sice ujde, ale navíc moc nepředvede...

Reagovat
smazaný uživatel

Messi ale umí dát po těch sto metrech i gol,Walcott ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Wallcot nesobecky nahrál přesně na nohu?? Připadá ti,že to chce méně umu než trefit branku?

Reagovat
Slejdy

chjo

Reagovat
fantomas

ty si šašek...

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

Některých hráčů Arsenalu mi bylo docela líto.

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool překvapil tolika goly nečekal jsem to

Reagovat
smazaný uživatel

no ke konci byl zapas určitě nejlepší

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se líbí,jak to hned svádí všichni na rozhodčího.Tak proč nedal Arsenal ještě nějaký goly?Vždyť mohly,ale jaksi už nebyli síly,co?no,prostě Arsenal se ještě nemuže rovnat Liverpoolu,Man United ani Chelsea,ještě se musej chlapci mladý učiti

Reagovat
smazaný uživatel

rozdil dvou golu v takovymhle dvojzapase je hodne moc znat.

Reagovat
smazaný uživatel

ROMBI_ty jsi guma,a kolik golu by dal Live,kdyby nepískl postupovou penaltu??????za stavu 2:2 postupoval Arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

Co k tomu říct...byl to podvod. O postupu rozhodl rozhodčí a to je špatně. Jinak ale pěkný zápas. Tolik gólů jsem opravdu nečekal.

Reagovat
smazaný uživatel

ač fanda Liverpoolu, tak musím uznat, že ve Wallcottovi má Arsenal skutečný poklad

Reagovat
smazaný uživatel

babel proste umi dobre padat ve vapne novej christiano ronaldo jako faul kyuta v prvnim zapase byl ohodne vetsi jak tohle ale arsenal si za to muze sam co tam zazdil adebayora v prvnim zapase kdyz bendner chytne gol fabregasovy

Reagovat
smazaný uživatel

Zase nezaujatý fanda co?Typuju že fandíš Arsenalu tak od zimy

Reagovat
smazaný uživatel

Nebrečte,klucí,tak ať se naučej dávat goly a nebude jim vadit že jim pískne rozhodčí sem tam nějakou penaltu.Takhle to občas ve fotbalu chodí.Musej to zkousnout a ne brečet.

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool by se mohl naučit postupovat bez pomoci rozhodčích. Proti Interu jim pomohli spornými vyloučeními a před týdnem neodpískanou penaltou.

Reagovat
-PeCa_08-

ty vole co děláte jako omg..třeba to penalta nebyla ale aspon se ryan nesnažil tak teatrálně spadnout jak předtím hleb..jj a liverpool može za to že to pískl..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zítra nebo dnes tu máme článek o Wankerovi že to neměla být pencle .Pískla se a to už nikdo nezmění A jestli měla být pencle na Chléba s máslakem tak tady na100pro.Chleb simuloval a Babel to trošku přihrál

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že oba týmy předvedli perfektní hru na kterou se dalo dívat. To Wallcottovo sólo bych asi přirovnal k Messimu, ale chyběla mu jen gólová tečka, ale jinak všechna čest...vynikající Ale ta penalta, nevím, nevím. Podle mého názoru by se zákrok Kuyta na Hleba dal daleko lépe pískat než tenhle na Babela. Kuyt podle mě Hleba jasně zatáhl a v rychlosti stačí sebemenší kontakt a hráč jde dolů, ale nezdá se mi, že by Babela ten "kontakt" tak rozhodil, že musel jít na zem. Podle mě rozhodčí posoudil tuto situaci velmi přísně. Nejsem sice zastánce Arsenalu ani Liverpoolu, ale myslím si, že remíza by byla zasloužená. Pokud budou i dnešní přenosy Ligy mistrů tak zajímavé, máme se na co těšít.

Reagovat
smazaný uživatel

Benitéz to prostě v Evropě umí, to se musí nechat. Sice tam byla ta sporná pentle, ale i tak si myslím, že měl Arsenal dost šancí, aby postoupil on. Byla to jejich nemohoucnost, kdo je vyřadil, ne sudí, kterej pískl hraniční situaci (Toure prostě vyskočil Babelovi na záda, takže se to písknout i dalo)

Walcott konečně ukázal, že v něm něco je a trošku v mých očích smyl tu nálepku "mediální bublina". Dal pěkný sólo a to v takovým zápase za takovýho stavu. Fakt se klaním. Jinou otázkou je, že je to teprve první takovej výkon v Arsenalu, což si myslím, j e docela málo na to, jak zázračný dítě to bylo.

Reagovat
Pharrell

jj klanim se pred Benitezem,v lize sice nic moc,ale v LM vzdy hraji prim a podle me Chelsea vyradi stejne jako v r.2005 a 2007

Reagovat
smazaný uživatel

ja nefandim ani jednomu ja jsem rekl jen svuj nazor

Reagovat
stiba

No bohužel se zase ukázala "síla" jakoumá rozhodčí, obě dvě penalty se mohly a nemusely písknout - bohužel jedna se nepískla,druhá pískla. Jednoznačně poškozený je arsenal o tom žádná. Možná by nebylo špatné kdyby oba dva zápasy pískla jeden rozhodčí, aby to bylo spravedlivější

Reagovat
smazaný uživatel

no, neviem, neviem s tym jednym rozhodcom??? Co by si hovoril na to, ked by vyfasoval "tvoj" tym na dvojzapas rozhodcu, ktrory "tvoj" tym nema zrovna v laske (lebo aj taki sa najdu, ze? ) ...

Reagovat
smazaný uživatel

Fantastický Liverpool, Mág Benítez. To bylo jak dávná Valencia

Reagovat
smazaný uživatel

Zdar. Vynikající fotbal se vším všudy. nadherné akce souboje jeden na jednoho střelba užasné tempo pěkné goly. Wallcottovo solo bylo užasné. nevyhrál lepší ale štastnější. souhlas penalta velmi přísná v takovém zápase by měla být 100procent. arsenal své šance neviužil liverpol ano.vyhrát a postoupit muže jen jeden. sportovně gratuluji liverpolu k postupu. dnes další 2zápasy mužeme se jen těšit.

Reagovat
smazaný uživatel

v druhé půli byl Liverpool jasně lepší, postoupil zaslouženě

Reagovat
smazaný uživatel

Theo Walcott, Torres - pekny. pekny, ale hvezdou pro me byl Skrtel , klobouk dolu bracho, takovejhle bek ... bravo!

Reagovat
fantomas

a cenu Thálie získávááááááááá...Ryan Babel!!! Gratulujem

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool postoupil, na góly bohatý zápas, co víc si přát. Doufám, že Liverpool dokráčí až do finále a tam ... Arsenal smutní, oproti skvěle rozjetému začátku této sezóny si musí zoufat. Vypadl z LM, v PL už taky nic moc. Nebude se jim to hodnotit moc dobře.

Reagovat
Devil

Tak v druhem duelu Live s Arsenalem hru ovlivnila diskutabilni penalta.Podle meho nazoru se urcite piskat nemelo a i kdyz jsem fandil Live tak me je docela hracu Arsenalu lito,ze vypadli timto zpusobem.V prvnim zapase se stalo neco podobneho a kde se mozna piskat mohlo,ale jsem rad ze pistalka rozhodciho zustala nema a tak to melo byt i vcera.V prvni moment jsem si myslel,ze byl Babel evidentne faulovan,ale v ve spomalenem zaberu bylo videt,ze se o faul nejednalo.Ale jak uz tu nekdo rekl,to je proste fotbal.

Jinak to byl krasnej fotbal a co predvedl Walcott-klobouk dolu.Na strane Liverpoolu se me libil Skrtel,ktery me prekvapil jak se v takovem klubu jakym je Liverpool chytl.

Reagovat
smazaný uživatel

hej je to proste futbal ale povedz nesralo by ta to keby tvoj tim bol minimalne vyrovnani poolu povedal by som ze v sucte oboch zapasoch aj o nieco lepsi a aj tak by nepostupil? a kvoli comu? len kvoli rozhodcovi..kazdy normalny clovek co si pozre opakovane zaznamy musi uznat ze hleb bol faulovany a naopak babel nie...viem ze je to futbal a ze aj rozhodca je clovek lenze to nic nemeni na fakte ze to bolo rozhodnutie zle a stalo arsenal postup specialne pri takto vyrovnanom priebehu...rovnako mozte povedat ze je to proste gulate ale opat si pozrite replaye a povezdte mi: fauloval clichy mcfaddena v birminghame? NIE, bol to uplne regulerny gol proti borou doma ktory rozhodca neuznal? BOL , neboli pred drogbovim golom 3! hraci chelsea v evidentnom offside? BOLI!!!

Reagovat
smazaný uživatel

"ale v ve spomalenem zaberu bylo videt" ale rozhodci nema spomaleny zaber k dispozici

Reagovat
smazaný uživatel

ano ale co to meni na tom ze to odpiskal zle ze to rozhodcovia ktory maju len zlomok sekundy na rozhodnutie zle odpiskali arsenalu az privela krat

Reagovat
smazaný uživatel

Smula pro Arsenal,ze to piskal jiny rozhodci,ktery ve vapne nemel stejny metr jako ten v prvnim zapase.Proto obe situace muzem max.oznacit jako sporne a respektovat je.PS:doufam,ze se divali fotbaliste Slavie jak se kopou penalty v dulezitem zapase!

Reagovat
smazaný uživatel

penalta : keby ju piskne (sa citia poskodeni fanusiakovia arsenalu),keby ju nepiskne (sa citia poskodeni fanusiakovia Liverpoolu),nespravil by zle ani v jednom pripade bud piskne alebo nie

Reagovat
smazaný uživatel

Penalta asi neopravnena, na druhej strane sa tesim na Wengerove poznamky.

Reagovat
afc

aj Rijkaard ci Ferguson by vyplakavali.Wenger nie je vynimka.Tych rozhodcovskych chyb je uz v poslednom case dost..

Reagovat
smazaný uživatel

Rijkaard nema vo zvyku vyplakavat.

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal může litovat že neproměnil ty šance na Emirates Stadium....A před Wallcotem kloubouk....prostě máme hold smůlu no...ale to se stává....a když jsme už u té penalty tak Babel se poroučel k zemi až příliš snadno....to už víc penalta měla být na Hleba...FILCEK JE PIČA

Reagovat
Pharrell

jj hlavne jak Bendtner vykopl tu Fabregasovu strelu

Reagovat
smazaný uživatel

img186.imageshack.us/img186/8981/vieralt1.gif

img225.imageshack.us/img225/1169/adewj5.gif

Tak v niektorych diskusiach sa s tym neparaju.

Reagovat
smazaný uživatel

ten Vieira je skvělej

Po tomhle bych mu dal klidně 10 zápasů flastr a bylo by po prdeli

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to byl zase jednou zářez..... ....takové penalty se pískají jen Čukotce anebo kdysi Žižkovu - ještě za Horníka......škoda, že takový zápas rozhodl rozhodčí, na Emirátech byla penalta tak na 66%, na Anfieldu tak sotva na 10%.....to se fakt nefouká, zvlášť ne v takovýchto zápasech a za takového stavu a v takovém čase......prostě hnus...........bylo mi těch smraďochů z Ars*nalu normálně líto.....

Reagovat
smazaný uživatel

no kdyz ses tak chytrej tak bys mel jit tam delat rozhodciho co ty na to

Reagovat
smazaný uživatel

byl bych rád, kdybys své dementní názory ventiloval pod jiné komentáře než jsou zrovna ty moje....děkuji

Reagovat
smazaný uživatel

tak toto bolo kvalitne vysvetlenie az som sa vyborne pobavil... ale inac mohli by ste sa poniektory skludnit, tie vase sracky co neobsahuju nazor, tvrdenie a ani jeho obhajobu alebo tvrdia presne to iste ako 200 predoslych prispevkov nemaju vyznam

Reagovat
Pharrell

ty jses smadoch,kdo vubec jsi ze jim tak rikas? no prohrali jsme zaslouzene protoze za stavu 2:2 jsme mohli udrzet ale opet jsme se 100% nekoncentrovali a takovy tym jako Liverpool nas za to potrestal no musime se z toho oklepat protoze dalsi porazka s Man U.-to bysme uz nemohli byt druzi a to me hodne mrzelo Proste se opet prokazalo ze nasim nejslabsim clankem je obrana a nechci kritizovat rozhodci ale urcite jsem pro zavedeni videorozhodciho nebo prej brankoveho rozhodciho,aby se sporne situace posuzovali spravne

Reagovat
smazaný uživatel

od Bruce je smraďoch kompliment

Reagovat
smazaný uživatel

už dlouho se držim abych na tvoje povedený komentáře nereágoval ale už přetekl kalich, tuhle penaltu by prosimtě chelsea nikdo nepísk to samý jako třeba red debils, který si sice nezmiňoval ale je to tak, na nás se vůbec píská málo penalt a když už chceš do toho motat nějakej klub tak si do toho vem třeba Barcu, ta má za celou sezonu snad nejvíc odpískanejch penalt...... nás (tvojí oblíbenou čukotku ) do toho vůbec neplet, ano, díky, konec

Reagovat
smazaný uživatel

Podla mna to bolo v obidvoch pripadoch jasne na penaltu! Zaraza ma vsak co pises.: "...se fakt nefouká, zvlášť ne v takovýchto zápasech a za takového stavu a v takovém čase." Podla teba sa teda inac piska faul v 5. minute zapasu a inac v 90. minute??!! To nemozes mysliet vazne!

Reagovat
smazaný uživatel

a máš jasno co to je penaltový zákrok? .....lehký kontak rukou někde před vápnem se jako penalta v takovém zápase nepíská - protože to poškozuje celý fotbal.....ale s některými pacienty to opravdu nemá smyslu probírat........

Reagovat
smazaný uživatel

famózní zápas

atmosféra skvělá, infarktový utkání

k penaltě - lehký faul tam určo byl, ale i jako fanda LFC uznávám že to byla hodně přísná penalta...rozhodčí to mohl písknout ale taky nemusel, rozhodl se pro první variantu...naštěstí pro nás

každopádně čest poraženým, Arsenal odehrál celkem dobré dvojutkání

a teďka hurá na čukotku

Reagovat
smazaný uživatel

celkem dobré v obou utkáních Arsenal měl navrch....v tom druhým přece jenom L´pool nehrál jenom druhý housle to musim uznat....a penalta

Reagovat
smazaný uživatel

no neřekl bych že měl ve včerejšim utkání navrch Arsenal, přinejmenšim to bylo vyrovnaný...

ale v tom prvnim zápase měl jasně navrch Arsenal to jo, ale jak vidno i to někdy nestačí

Reagovat
smazaný uživatel

Nejkrasnejsi moment zapasu,ktery me zvedl z kresla a normalne jsem mu doma v obyvaku zatleskal... Theo Walcott!!!!! 100m ve sprintu...

http://www.youtube.com/watch?v=Qp3z_RxSUBY

Reagovat
M11

Babel..to je zolik

Reagovat
fantomas

do vápna

Reagovat
-PeCa_08-

ježiš..

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

to jo teda kdyby nebylo lamácké penalty žadnej gol by nedal jinak gratuluju liverpoolu k postupu...sice mě mrzí že jsme nepostoupily...chybou rozhodčího ale nebudu tu brečet stává se to ale na takovéhle urovni by se to stávat nemělo za každou cenu kvůli tomuhle bych zavedl video rozhodčí

Reagovat
jenage

ja bych povolil fauly ve vapne, pak by se nevedly naprosto zbytecne a nekonecne diskuze o tom, jestli to mel ten podelany rozhodci pisknout nebo ne

Reagovat
smazaný uživatel

jako fanda ARS.mi nezbývá než pogratulovat k postupu a Na Live.se nemůžu zlobit,poněvadž ve vápně po kontaktu padá obvykle každý hráč,bohužel pro nás to pískal hodně přísný rozhodčí který moc citu pro hru nemá škoda že oba zápasy ovlivnil rozhodčí,ale je to fotbal.A doufám že Live,zvedne pohár LM nad hlavu,už jen pro ty fanoušky

Reagovat
-PeCa_08-

Reagovat
Tomik111

byl to pěkný zápas ten Walcott se mi líbil nejvíce:

Reagovat
smazaný uživatel

Skvělý, vynikající zápas, úžasný zážitek mi nezkazila, narozdíl od mnoha zdejších, ani sporná penalta.

Všichni hráči si podle mě zaslouží absolutorium!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele