Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Zlomí Real osmifinálové prokletí?
Před královským klubem z hlavního města Španělska stojí těžký úkol. V domácím zápase s AS Řím musí zvrátit výsledek 1-2 z Olympijského stadionu a navíc přerušit sérii neúspěšných vystoupení v LM, která v posledních třech ročnících skončila vždy v osmifinále.
Přes herní převahu si Real Madrid odvezl před dvěma týdny z věčného města porážku. V odvetě na stadionu Santiago Bernabéu svede boj o znovuobnovení své prestiže v evropských pohárech. V předchozích letech mu cestu do čtvrtfinále překazily postupně Juventus, Arsenal a Bayern. Další vyřazení by patrně znamenalo velké zemětřesení v zákulisí Bílého baletu.
Na druhé straně AS cestuje do Madridu v relativní pohodě. Římský klub si je vědom faktu, že pokud nasadí své zbraně z prvního utkání, tedy solidní práci zadních řad a rychlé protiútoky, může se jeho snaha přetavit v postup přes slavnějšího rivala. Římany navíc hřeje čerstvá ligová výhra nad Parmou v poměru 4-0.
Dobré a špatné zprávy. Tak by se dala shrnout situace Realu Madrid stran absencí hráčů základu. Největší pohromou pro Bílý balet bude nepřítomnost holandského střelce Ruuda van Nistelrooye, který ještě nevyléčil bolavý kotník. Druhou citelnou ztrátou bude Sergio Ramos, jemuž vystavily stop karty. Chybět budou i dva další Holanďané, Sneijder a Robben, zraněný v posledním vítězném ligovém utkání s Huelvou.
Naopak značnou vzpruhou bude pro trenéra Schustera návrat trojice Robinho, Guti a Pepe. Mladý Brazilec rozhodl dvěma góly utkání v Huelvě, druhý madridský kapitán by měl dodat nápady záložní řadě a Pepe zase zpevnit střed obrany. Na soupisku se vrací rovněž Salgado, který nejspíš přepustí své místo v základu mladému Torresovi.
Základní jedenáctku Realu by měl tvořit Iker Casillas, nezpochybnitelná brankářská jednička, který bude spoléhat před sebou na obranu ve složení zprava Torres – Pepe – Cannavaro – Heinze. Do středové řady pošle Schuster Gaga a Diarru jako dvojčlenný štít, zatímco nalevo bude působit Robinho a roli špílmachra zastane Guti. V útoku se představí dvojice Baptista – Raúl.
Římskému AS tolik opor nechybí, přesto mohou nastat v jeho sestavě drobné změny. Konkrétně se jedná o alternativu za tvůrce Pizarra, za kterého může naskočit Aquilani. Na levé straně obrany zase může hrát za "giallorossi" Tonneto místo Cassettiho a na pravé straně zálohy Taddei místo Giulyho.
Hostující jedenáctka bude mít tudíž s největší pravděpodobností takovouto podobu. V brance bude chytat Brazilec Doni, před ním budou brzdit nájezdy Realu Mexes a Juan na stoperu a Panucci a Tonetto po stranách. Silný středový dvojblok vytvoří De Rossi a Pizarro, na křídlech pak budou operovat Taddei a Mancini a v útoku Perrotta a kapitán Totti.
Odvetné utkání osmifinále LM začne na stadionu Santiago Bernabéu ve 20.45 CET hvizdem řeckého rozhodčího Kyrose Vassarase.
Přes herní převahu si Real Madrid odvezl před dvěma týdny z věčného města porážku. V odvetě na stadionu Santiago Bernabéu svede boj o znovuobnovení své prestiže v evropských pohárech. V předchozích letech mu cestu do čtvrtfinále překazily postupně Juventus, Arsenal a Bayern. Další vyřazení by patrně znamenalo velké zemětřesení v zákulisí Bílého baletu.
Na druhé straně AS cestuje do Madridu v relativní pohodě. Římský klub si je vědom faktu, že pokud nasadí své zbraně z prvního utkání, tedy solidní práci zadních řad a rychlé protiútoky, může se jeho snaha přetavit v postup přes slavnějšího rivala. Římany navíc hřeje čerstvá ligová výhra nad Parmou v poměru 4-0.
Dobré a špatné zprávy. Tak by se dala shrnout situace Realu Madrid stran absencí hráčů základu. Největší pohromou pro Bílý balet bude nepřítomnost holandského střelce Ruuda van Nistelrooye, který ještě nevyléčil bolavý kotník. Druhou citelnou ztrátou bude Sergio Ramos, jemuž vystavily stop karty. Chybět budou i dva další Holanďané, Sneijder a Robben, zraněný v posledním vítězném ligovém utkání s Huelvou.
Naopak značnou vzpruhou bude pro trenéra Schustera návrat trojice Robinho, Guti a Pepe. Mladý Brazilec rozhodl dvěma góly utkání v Huelvě, druhý madridský kapitán by měl dodat nápady záložní řadě a Pepe zase zpevnit střed obrany. Na soupisku se vrací rovněž Salgado, který nejspíš přepustí své místo v základu mladému Torresovi.
Základní jedenáctku Realu by měl tvořit Iker Casillas, nezpochybnitelná brankářská jednička, který bude spoléhat před sebou na obranu ve složení zprava Torres – Pepe – Cannavaro – Heinze. Do středové řady pošle Schuster Gaga a Diarru jako dvojčlenný štít, zatímco nalevo bude působit Robinho a roli špílmachra zastane Guti. V útoku se představí dvojice Baptista – Raúl.
Římskému AS tolik opor nechybí, přesto mohou nastat v jeho sestavě drobné změny. Konkrétně se jedná o alternativu za tvůrce Pizarra, za kterého může naskočit Aquilani. Na levé straně obrany zase může hrát za "giallorossi" Tonneto místo Cassettiho a na pravé straně zálohy Taddei místo Giulyho.
Hostující jedenáctka bude mít tudíž s největší pravděpodobností takovouto podobu. V brance bude chytat Brazilec Doni, před ním budou brzdit nájezdy Realu Mexes a Juan na stoperu a Panucci a Tonetto po stranách. Silný středový dvojblok vytvoří De Rossi a Pizarro, na křídlech pak budou operovat Taddei a Mancini a v útoku Perrotta a kapitán Totti.
Odvetné utkání osmifinále LM začne na stadionu Santiago Bernabéu ve 20.45 CET hvizdem řeckého rozhodčího Kyrose Vassarase.
Real Madrid - pravděpodobná sestava:
Casillas - Torres, Pepe, Cannavaro, Heinze - Guti, Diarra, Gago, Robinho - Baptista, Raúl
AS Řím - pravděpodobná sestava:
Doni - Panucci, Mexes, Juan, Tonetto - Taddei, De Rossi, Pizarro, Mancini - Perrotta, Totti
Tip EuroFotbal.cz: 10
Vzájemné zápasy
19.02.2008
Liga mistrů
OF 1.z
08.12.2004
Liga mistrů
Sk B
28.09.2004
Liga mistrů
Sk B
30.10.2002
Liga mistrů
Sk C
17.09.2002
Liga mistrů
Sk C
24.10.2001
Liga mistrů
Sk A
19.02.2008
OF 1.z
08.12.2004
Sk B
28.09.2004
Sk B
30.10.2002
Sk C
17.09.2002
Sk C
24.10.2001
Sk A
Real Madrid - poslední zápasy
01.03.2008
Primera División
26. kolo
24.02.2008
Primera División
25. kolo
19.02.2008
Liga mistrů
OF 1.z
16.02.2008
Primera División
24. kolo
10.02.2008
Primera División
23. kolo
02.02.2008
Primera División
22. kolo
19.02.2008
OF 1.z
11.12.2007
Sk C
28.11.2007
Sk C
06.11.2007
Sk C
24.10.2007
Sk C
03.10.2007
Sk C
AS Řím - poslední zápasy
01.03.2008
Serie A
26. kolo
27.02.2008
Serie A
25. kolo
24.02.2008
Serie A
24. kolo
19.02.2008
Liga mistrů
OF 1.z
16.02.2008
Serie A
23. kolo
09.02.2008
Serie A
22. kolo
19.02.2008
OF 1.z
12.12.2007
Sk F
27.11.2007
Sk F
07.11.2007
Sk F
23.10.2007
Sk F
02.10.2007
Sk F
Komentáře (250)
Přidat komentářPokud se podari Realu dat do polocasu gol , tak myslim ze ho postup uz nemine . tip.-2:0
jj,museji se maknout a predvest o hodne lepsi vykon nez pri domaci porohre sGetafe
real uz nebude realom pokial tam nebudu hraci ako zidane,hiero
snad nam Robinho vystrili postup!
Real má co dohánět, bude se muset tlačit dopředu. Uvidíme jak bude dlouho odolávat zadní řada AS Roma. Větší šance přikládám Realu Madrid, osobně ale přeji postup jednoznačně AS Roma. Tip 3:1.
3:1...po prodloužení
1:1
AS Řím - postup
niiiiiic..Řím tam nemá co dělat
jeden duvid ty ogare
důvod
na co chceš důvod?divej se na telvizi tam to uvidis!
tady byl zase nekdo chytry...co reknes ted ty noumo
nouma je tvuj tata...vyhral ten lepsi uznavam!
no tak..a neplet sem otce ok
taak 2x to sem hodim
4:1
Pokud nebude hrát Rudla, tak má AS reálně na postup - 40 na 60 pro AS. Pokud bude Rudla připraven, tak jsou procenta přesně obrácena - 60 na 40 pro Real
takova blbost
jo tak blbost, jo ...?
AS Roma = ctvrtfinale
1:1
verim ze to tam uhrajeme a postup nas nemine..gola dame
Real postoupi na to si klidne muzete vzadit bude to nejspis tezke,ale verim jim klukum go Real
urcite jsi chtel napsat "vsadit"
3:0
Bolo by to pekne postupit...Radsej nic netipujem,moje tipy nikdy nevychadzaju...Podla mna prehrame
Tohohle zápasu se nemůžu dočkat. Když vidím, jak poslední dobou hraje obrana Realu, a v jaké pohodě hraje AS, tak mi vychází, že Iker se zapotí. Věřím v dobrý zápas, se šťastným koncem pro římské AS.
Když kouknu na ty sestavy, tak celkem věřím AS Řím, ale bude to boj.
s těma sestavama spíše naopak ale věřím AS
Zlomte (si) vaz!
podmě Římani nakopejte baleťákům tu jejich prd*l
real vyhraje 3-0...Madrid je smete ze stolu jak papír
aha...
bez ramose,sneijdera,robbena a ruuda to bude velmi tezke.sem zvedavy,jak se popasuje oslabeny real s rimem,ale na betonare by to melo stacit.as bude hrat to,co ac na arsenalu,navic nema.jasna 1,nejspis 3:1
Ale ma ty trosko omg .. sak tes se navecer lunte
Bílý Balet
Real v 10 a 0:1 chu chu chu chu
1:1. Snad to AS zvládne.
v 10 1:1 chu chu..kurnik šopa ti italové simulanti jako sviň..někdy je to herectví až na OSCARA!
přesně, simulanti posraný, a hlavně ten gól Raula z offside, no to je nádhera. A ty fauly co píská. Třeba to břevínko z trestňáku, no to byl faul, to se z toho ten hráč "skutečnýho" Madridu musel minimálně posrat!
Zase gól z ofsajdu.
no fuj, taková chyba rozhodčích
Tak si říkám, že se slovy "Real, Madrid, nemůže, pomůže" by se dala v různých variacích sepsat celá básnická sbírka.
Guti je traged
zas tak hrozně nehraje teda, dle mého
To byl přece manévr pravého fotbalového elegána.
Real se předvedl, víc gólů dneska dal i rozhodčí než baleťáci.
Ale tak na vítězství LM neměli, to bylo jasné od začátku, takže můžou být rádi, že se vypadnutím velmi přiblížili lize...
Zaslouzeny postup AS celkove skore 4-1..
4:2, ale vlastně máš pravdu
Jinak druhý gól chyba, a poměrně velká, Casillase. Tím nechci říct, že by snad mohl za vyřazení, pořád je to nejlepší háč Realu.
Tak opravdu podle mě jednoznačně nejhorším hráčem zápasu byl Guti , nepředvedl úuplně nic . Jeho rohy byly tragické , skoro každá nahrávka na protihráče . S tímto výkonem nemá v Realu co dělat.
No tak za tohle by je snad vypiskali i v cesky lize. To byla tragedie,dyt oni nezpracovali ani balon na toz aby s nim neco udelali. Guti a Baptista ty tam byli k smichu a vlastne nejen oni , ona vetsina vcetne tech rozhodcich. Doufam ze takovy fotbal uz zase dlouho nikde neuvidim. Je mi z toho na
AS to zkušeně kontrolovali, vsítili vedoucí branku a kdyby pomezní rozhodčí neviděl (nechtěl vidět) Raúlův ofsajd, ještě by přidali dvě, tři branky navrch. Takhle se dostali do hry a nějakou dobu ty vypadalo pro AS špatně, naštěstí spravedlnost nezůstala slepá a já jsem s úsměvem na tváři sledoval tu jejich závěrečnou křeč...
Králem večera jednoznačně Diarra. Kopštrosy, triviální přihrávky v outu, pak ta sehranost s Gagem. Hotová parodie.
No to by mě vážně zajímalo, kde ten rozhzodčí čuměl, vždy tohle musel vidět.
presne.. nikdo mu neclonil... tohle je napovazenou
To mi je taky záhadou, neměl zakrytý výhled, prostě ukázkový ofsajd. Pěkně jsem si u televize zanadával. Ale s přibývajícím časem mě uklidnila neschopnost hráčů Realu přihrát si na metr.
Spíš kdyby rozhodčí viděl (chtěl vidět) ne.. Jinak hlavně škoda toho vyloučení
Jo.
Neco tak hrozneho, jako vykon Gutiho v dnesnim zapase jsem uz dlouho nevidel. Nechapu, proc ho tam Schuster nechaval, a proc tam neposlal rychleho Higuaina, kdyz hrac, ktery by to rozhybal, tam chybel, to je my taky zahadou.
Diarra Gutiho o chlup překonal.
To bych nerekl, Guti pokazil daleko vic prihravek v dulezitych okamzicich, ale hlavne u Diarry jsem si na to uz zvykl, to je kopyto prvni kategorie, u Gutiho, ktery ma talent a predpoklady uplne nekde jinde nez Diarra, to cloveka nasere.
Doufam ze Gutimu tu dozivotni smlouvu jeste nedali. Za to co predved by si tu soucasnou zaslouzil zkratit. Takhle by tam zahral kazdej divizni hrac. To i ja mam lepsi prijem a rozehravku balonu nez on v dnesnim zapase.
ses trapnej
trapnej byl real
ten taky
no jako promin. je to muj nazor ale kdyby tam guti dneska nebyl a real hral od zacatku bez nej v deseti tak by se to na hre realu projevilo jenom kladne. ten by se v ty divizi fakt ztratil. jako on kdyz se vyspi tak je vybornej ale to co predved dneska snad nemohl myslet ani vazne to byla ostuda,tragedie to proste nejde ani popsat
byl marnej každej to viděl i já, ale nevim co máš furt s tou divizej
Vy si říkate fanoušci?Zase se tu vyrojilo nejvíc dementů z fanoušků Barcelony,kteří píšou na Real snad víc jak na Barcelonu,starejte se o sebe
Prosímtě, nevíš, jak hrál dnes Real ?
2:1 prohrál chachare z řad dementních fanoušků Baníku
Oh, taková nadávka, mám ruda před očima, jak si mě přede všemi shodil...
spanhel si malé děcko
Jak je na tom Barcelona v lize?Kde se projevuje dlouhodobá výkonost?
Tak realu jsem se během zápasu nesmál, protože pro Barcu by bylo lepší, aby postoupil, ale tys mi to vynahradil.
Proč se píšete?
sem*
Senzace je na světě !!! Postup jsem AS Roma přál, ale moc jsem nedoufal, že by se to mohlo povést, natož to, že na Santiago Bernabeu vyhrají ! Oba zápasy jim vyšli, postup je zasloužený. Real Madrid bude ěkně frustrovaný, vůbec si neplánovali, že by mohli skončit už v osmifinále. Ale nehráli dobře, můžou se vztekat pouze jen na sebe. Takže velká gratulace pro AS Roma a čekám, že by mohli letos v LM konečně výrazněji prorazit, postup je pěkně nabudí.
Jinak samozřejmě gratulace AS k zaslouženému postupu. Zkušeně si postup pohlídali, až jsem byl překvapený, jak si z nich dělali dobrý den.
ten gól na 2:1 v Římě rozhodl, kdyby museli hrát tak je Real porazí
As byli doma marní,Real zase polevil ,vyhrát se tam mělo
jj i ta remiza 1:1 by byla výborná
Možná byli zbytečně zatáhlí, mohli Real přehrát mnohem vcí než se zatáhnout a čekat, jestli z nějaké standardky nedostanou gól.
Jo, to je fakt. Ale zas na druhou stranu se asi obávali, že z Realu něco kloudného vyleze...
tak tak..
co teď Quaresma nedal
Neuer je v tranzu
jn
FORZA ROMA viac slov nemam
marní
Nic dodávat nemusíš, dneska všichni viděli, kdo ovládal Santiago Bernabeu. Good job.
gratulace do Rima
fauly 31:28 ten to piskal jak basketbal i kvuli tomu se na to nedalo koukat
tak nemeli hrat rugby... jestli salgado se prohani s palkou tak Guti asi poklada doma sisaty mic
ale dá se říct, že to všecko fauly byly
Kolikrát týdně se v Realu trénuje ? Jednou ? Dvakrát ?
Tak od šedesáté minuty se pořád drželi za kolena a vydechovali, jak by hráli tři zápasy v kuse. Se divím, že se v závěru neplazili po zemi.
Proto je špatně, že vypadli, protože dvě soutěže je na ně moc, takhle mají jednu, víc sil...
Já jsem to tu psal, že budu rád, když doklopýtají do čtvrtfinále, na víc už stejně nemají, takže to pro ně bude nic neřešící dvojutkání.
Ale stejně mám radost, že vypadli. Copa del Rey, Liga mistrů, teď ještě liga a bude to fajn. Vidím to reálně, ale nic nezakřiknout.
ty jsi ubohý
na víc nemají
*by to pro ně bylo.
ale titul udělaj s tím se už asi musíte smířit
Proč bych se měl smiřovat s něčím, k čemu chybí ještě přes dva měsíce?
Beru to jako pravděpodobné, dneškem o to více, ale to je vše.
protože venku v Lize jste marní letos
A i tak je to jen pět bodů, proč bych se měl tedy smířit s něčím, co se ještě nestalo?
tak se stím nesmiřuj, ale titul zůstane stejně v Madridu
Tak vidíš, ostatně ty o tom nerozhoduješ, že.
Ale já o tom rozhoduju.
tak mě předběhl
já sice ne, ale o jednom pánovi bych věděl
Kdyby vedli o dvacet bodů, tak ti uvěřím.
No spíšvíc než směšné my přišlo simulování a zdržováni hráčů Říma to byla fakt ubohost .
Figo po přestupu do Interu říkal, že se tam netrénuje skoro vůbec...
To podobně říkal i Giuly o Barceloně, 1) není to dobře, 2) že se neozvali, když tam byli.
JJ, určitě to může být i taková slovní odplata...
Real byl dneska hrozný. Hodně mi to připomínalo včerejší zápas. Zasloužený postup pro AS Řím. Totti si z nich dělal dobrý den... Někteří hráči Realu vůbec nemají na to nosit bílý dres. Gratulace vlkům!
Ked barcelona prehrala a Radin alebo kto sa vysmieval, tak Kyslik vravel, ze je male decko, blbec a pod. ked sa pride vysmievat. A dnes je tu viac culos.
"1) Culés", katalánsky, Barca je katalánský klub.
2) Ano, jsou tu, ale s tím já problém nemám, rád bych probral i porážku Barcelony s fanoušky Realu.
Snad to nechceš srovnávat s nekontrolovatelnými výplody radina.
zrovnavat nie. kyslik je namysleny dement, radin je len skodoradostny.
tenkrát sem to byl ja
Tenkrát to byl Radin.
ty si mě nepamatuješ? to mě si nadával, radinovi ses jen smál
Tak bylo tam plno dalších, ale o ty jaski nejde.
takže o mě nejde? nebo nešlo?
Teď nejde (přítomný čas), ty u Barcelony zasmrdíš a zmizíš (jak říká yarda), to Radin je zdejší dlouhodobější problém.
to sem rád
To nemáš být proč.
Problem je jinej názor,ještě že je demokracie
Radin: Ty jseš tu přes politologii nebo přes fotbal? Prázdné fráze ti jdou krásně...
Já jsem tu abych vyvolával diskuze o všem možném :-D
Ale co se týče mojich oblíbenců,tak to mě zajímá jen fotbal
Špatně si vysvětluješ demokracii.
Dneska hrůza.Přišlo mi,že hráči vůbec nemaj ani chuť něco vyhrávat.Jediní, kteří chtěli pořád hrát,byli Robinho,Gago,Raul,Baptista ,ostatní to uplně kašlali .Guti je pomalej to vím už od začátku,ale aji fyzicky je na tom dost zle,strašně kazil a hrál laxně ,Raul se hodně snažil,ale už to dávno není ono.Baptista strašně soluje ,Gago dobře odebíral balony,rychlej taky moc není,ale je mladej a dá se na něm pracovat.Chtělo by to nové hráče,rychlé a tvořivé-Nasri,D.Alves.Začít víc hrát přes kraje a ne se patlat středem
Ono ani tak nejde o to patlani stredem jako takove, ale spis o to, ze se tim stredem patla Guti. Jinak nevim, kdy si naposled videl hrat Alvese, jestli loni, tak to chapu, ze bys ho rad videl v Madridu, jinak ne. Mame proste smulu na zraneni. Ruud, Wesley, Arjen, Sergio, kdyby tato ctverka hrala, tak to vypadalo uplne jinak, hlavne ten muj oblibenec Guti by zrejme zustal na lavicce, v pripade pritomnosti Sneijdere.
Myslím si že Dani by v Realu ožil,protože na to má,Seville se nedařilo celkově zezačátku.Ale chybí tam ten tvůrce směrem dopředu ,kterej tak nebrzdí hru,v tom je Nasri dobrej.
ramos stál za karty
Tak nemusím dohola.
Aspon som mal dovod sa opit...
Sen kterej se mi nesplní 1:Iker
obrana: D.Alves,S.Ramos,Zapata,G.Bale
záloha:Navas,Nasri,Gago,Capel
utok.Robinho,Torres sestava budoucnosti :-))
Tak jsem po zralé úvaze dospěl k názoru, že je pro mě až do prázdnin ztrátou času dohadovat se s místními přispivateli, ať už z řad soupeřů největších, kteří se zkurvili (Španhel) nebo nepřiznají svou chybu a utápějí se ve slovních kličkách (Dr.Kyslík, Rominho), nebo jsou schizofrenní (Tavo) nebo takzvaně vtipní a objektivní (Jiří FCB) anebo jsou to prostě jen hovada. Totéž v bleděmodrém platí pro fanoušky jiných klubů, kteří se s cul.s bratříčkují (Kopy, Vincent, Alegre). Taky nehodlám napravovat idioty z tábora Realu (Radin). EF zůstanu věrný, je to skvělej server, budu psaát komenty, které můj názor na problematiku Realu vyjádří dostatečně jasně, pokud bude mít někdo pocit, že jsou snad neobjektivní, napište mi to do diskuse.
Komu říkáš Idiot starouši,ale beru to,názor jako názor,vy jste jen fanoušci Realu,já se snažím soustředit se aji na jiné věci teď .Nikoho napravovat nemusíš,já se tě o to neprosil,pro mě je ostuda že fandíte Realu a furt na něco nadáváte
Yarda ti vzkazuje, ať si políbíš prdel.
a co dál?že se vyvaluje u tv s pivem v ruce :-D
Dál už nic.
no dovol, já průběžně už tradičně fandím proti Realu i Barceloně, rozhodně se s culos nebratříčkuji a pokud ano tak jen krátkodobě, aby byl náskok mezi oběma týmy co nejmenší a byla tak liga zajímavější. tzn bys to měl odvolat
VZPOMÍNÁME
odpočívej v pokoji
Neblbni.
Jede v tom baba ?
Řím pro mě hraje, já pro Řím žiju!
moje slova
Tak se to tu začíná konečně přetvářet aji co se týče lidí.Nemám třeba problem s lidma v PL atd.Ta stará rodina jako je merengues,kyslík,yarda,vincent,kily,kopy,spanhel atd atd by mohli učinit rozhodnutí jako yarda a konečně to tu bude super.Protože od lidí jako fantomas,devil,laneey atd se sice nedozvím,co se dělo před 30 lety atd,kterej hráč si pere trenky v pračce firmy co sponzuruje jinej klub atd,prostě to co mě nezajímá,ale pokecám o fotbale,bez hádek s určitou rivalitou,nepotřebujem se ponižovat a machrovat.Tak že stará gardo ,je na čase
Měl by sis to nějak ujasnit, kopy není stará rodina a taky ti vadí, takže v tom to asi nebude.
bacha na raptory
raptor=starouš.. jj, taky to používám
Nesouhlasím. Tahle "stará rodina" sice má občas senilní záchvaty, ale jejich názory mají hlavu a patu. Ikdyž s nimi ne každý souhlasí, aleo to myslím ani nestojí. Navíc aniž by to věděli tak tu píšou scénář k seriálu Přátelé z EF a k tomu přidávají spoustu fotbalových lahůdek
asi bysme si měli všichni povinně pořídit webkamery a začít fakt natáčet
vinci, ty bys mohl mít webkameru v ledničce, Kily zase v baru
tohle ti někde vrátím
už se těším
ty si abnormální blbec!! běž už někam! stydím se za Tebe,jako za fanouška Realu
s tím machrováním a ponižováním nejprve začni u sebe a pak může moralizovat ostatní!
další tvůj hloupej názor...
Tak kdo půjde další???
Moc jsem postup AS přál. Pro Real to začíná být tradice, vypadávat v osmifinále. Pro klub, jako je Real, je to poměrně ostuda (opakuji se, že my se nemáme moc co chlubit, ale u nás to není taková tragédie, jako u Realu-můj názor). Aspoň jeden tým ze Serie A je ve čtvtrfinále. My už můžeme jen překvapit.
Z ohledem na jednoho zde přítomného starogarďáka se nebudu vysmívat a držet za něj smutek. Jsem s tebou, mere
Ale zastavil bych se nad jinou věcí. Všimli jste si poslední dobou výkonů Gaga? Ten kluk se vypracoval ve výbornýho DM. I včera se mi společně s Robinhem jevil jako nejlepší hráč Madridu. Sice jsem se mu tady několikrát vysmíval, ale teď mě svýma výkonama dost uzemňuje. Sbírá velký spousty balonů a co hlavně - buď čistě nebo s minimálníma faulama. Obrovskej rozdíl od hry Diarry nebo Emersona, kteří jdou pro ten balon přes mrtvoly.
Gago se hodně zlepšuje
PS: ať mě to někdo neotluče o hlavu - Gago byl u prvního gólu, ale nedával bych celou vinu jen jemu - co je to za výmysl, aby malej Gago bránil v pokuťáku výbornýho hlavičkáře Taddeie? Sice mu tu hlavičku měl víc znepříjemnit, ale přeskočit a uhlídat ho nemohl v žádným případě
Gago není malej...ale jako chyba to byla obrany,zejména Heinzeho
Gago měří 178 cenťáků a určo to není hlavičkář. Všímej si, že při standartkách Realu se stahuje na vlastní polovinu. Naproti tomu Taddei sice není o moc vyšší (184 cm), ale je to právě hlavičkář.
Gago neměl šanci
Nejvíc se mi na něm líbí, že tuhle laťku drží téměř v každém zápase od odjezdu Diarry na AFP. Prostě využil svou šanci a je momentálně o třídu lepší než dřevák Diarra. Obdobný případ je Drenthe, který svou šanci též využil, ovšem podle mě na Real nemá a především na jeho místě to máme zdvojené (nelíbí se mi na pravé straně, není od něj jedinej centr a s balónem do středu prakticky nechodí).
Nejlepší byl Fabio...
Gago hrál dobře, ale překáží mu Diarra.
Gago trpí svou průměrností, nenabízí nic navíc, hrát jen "dobře" a vynikat nad nemehlem Diarrou pro hraní v klubu jako je Real Madrid nestačí.
mě se opravdu líbil. Mám rád, když dokáže někdo odebrat balon bez toho, aby kolem sebe nechal rozházený končetiny protihráče
On trpí tím, že nemá ve středu komu ten balon dát. Vybojuje ho, ale tím to hasne, rozehrávku má slabší a kdyby měl vedle sebe opravdu tvůrčí osobnost, tak by se tahle jeho slabina zakryla, to bys viděl
No ale já tak nějak nevím, co teda hře Realu krom šedi nabízí. Rozehrávku má slabší, finální přihrávku dává orpavdu zcela výjimečně a zbývá obrana... a v té opravdu není světová špička, kterou Real potřebuje.
Dobrý hráč pro lepší klub Primera División, ale ne pro klub, který má každým rokem cíl vyhrát LM.
abych zase nevypadal jako nějakej Gagův zastánce či dokonce obdivovatel. Jen hodnotím poslední jeho výkony a líbí se mi, co vidím. Možná je to způsobeno tou hrůzou, co předváděl předtím, ale teď si věří a jeho výkony šly hodně nahoru. Jeslti to stačí na Madrid? To není otázka pro mě, ale myslím si, že i jo
Souhlasím, jeho výkony šly nahoru.
Naše vyradenie bolo vzhľadom na okolnosti vcelku logická. V tejto fáze LM sa s lavičkou plnou málo skúsených benjamínkov nedá porážať takticky vyspelý, kvalitný, skúsený a zohratý súper, zvlášť keď má ešte výborného trénera. Škoda, že nás tento zápas nezastihol v inom čase.
...logické...
Dobrá práce AS Říma, Real neměl šanci na postup. Totti si s nimi jen pohrával
No, nemyslím, že zrovna Totti bol včera práve extra vo forme.. Včera bol lepší skôr vodca ako hráč...
Souhlas, podle mě Totti herně byl spíše obtíž.
Jako jeden z mála byl schopný uklidnit hru, poctivě bránil. Na obtíž teda rozhodně nebyl.
A zabrzdil každý brejk.
jeden s nejhorších hráčů AS... i dyž ho musím pochválit za práci co odvedl dozadu
blbost, měl za úkol udržet balon a rozehrát ho, což splnil skoro pokaždé... takže nejhorší ani omylem. Nevyčníval, ale odvedl dobrou práci.
Výkon Realu
zdržování AS
postup AS
Tak Totti podle mě nehrál nic,zdržoval hru,jediné co udělal bylo že zastavil utok a nahrál dozadu,nějakou nahrávku dopředu sem od něj vůbec neviděl.Spíš bych řekl že kdyby hrál Vučinič na místo Tottiho tak by to bylo ku prospěchu.Ten Vučinič to je fakt borec,jak nastoupil tak byl k nezastavení.Ten hráč mě baví už hodně dlouho,ne nadarmo ho chce Real.Římané děkujte si,podle mě zatraceně dobrej kauf z Lecce.
Jak nastoupil Vucinic tak jsem měl po.raný trenky, je to borec.
jj, Vučiniče bylo hned po nástupu plný hřiště. Velmi dobrej player
Myslím si, že by to nebylo tak dobré, kdyby nastoupil od první minuty. Přeci jenom už měl proti sobě hodně unavenou obranu a navíc už Real s přibývajícími minutami otevíral čím dál víc, takže měl hodně prostoru.
a Lecce zatraceně dobrej kauf "odnikud", jako předtím i Chevantón a Bojinov
kdo nad AS prohral REAL REAL REAL sra....!!!!!!!!!!!!!!!!az porazej sevilla tak at pak machrujou kok....
Postup zaslouženej. Ono je možná dobře, že jsme vypadli tak brzo, protože s tímhle týmem se těžko bojuje v pohárech, a tak se budeme soustředit na dobře rozehranou ligu. Hlavně doléčit zranění a před zápasem podávat sedativa Ramosovi.
Hlavně ať už je zpět Wesley a Ruud, ty dva prostě potřebujeme a včera to bylo vidět na sto honů. Každopádně chyba je ve vedení, absolutně zaspali v zimním přestupovém období, přestože věděli, že máme strašně úzkej kvalitní kádr. V létě bych to viděl na pořádnou obměnu, ale jak znám Mijatoviče, tak ten se uchlácholí možným titulem a bude z toho příští rok zase hovno.
Možno si teraz moc kritický. Keď budeme kompletní, bude to iné. Chýbajú nám dôležití hráči. A navyše nikdy nie je dobré vypadnúť - či skôr alebo neskôr .
A o tom právě mluvím, zraní se nám dva důležití hráči a my nejsme schopni je nahradit, protože prostě máme co se týče kvality úzkej kádr. Máme pouhé dva kvalitní útočníky (z čehož jen jeden hrotovej, Raul sám na hrotu být prostě nemůže).A o středu zálohy radši ani nemluvím, stejně jak sjem psal na fóru, máme většinou v sestavě tři (včera až 4 "střední záložníky")a přesto je to tam viditelně prázdný a soupeři (i o hodně slabší) nás v tomhle přehrávají.
S tím vypadnutím to ber s nadhledem.
Niečo na tom bude. Na tom útoku hlavne. Chýba tam taká zlatá stredná cesta. Ako mal napríklad ManU Solksjaera. V základe nehral, ale keď nastúpil bol žolík a dával góly. Naši náhradníci Soldado, Saviola i Higuaín sú zatiaľ takí nevýrazní, ustráchaný, súper z nich nemá taký rešpekt, ako ba bolo treba.
Inak tá záloha. Pokým hral Guti niečo, hrali sme dobre trebárs na jeseň, ale teraz Guti nehrá, Sneijder je zranený, Baptista ako by nevedel čo má hrať. Na Gutim sa podľa mňa podpisujú tie súkromné problémy, čo má teraz.
Ale je to tak, však jsi musel vidět, jak jste odpadali i fyzicky, teď máte jednu soutěž, ušetří to dost sil.
Chybí vám Ruud, ne kvůli zranění ale kvůli formě z posledních zápasů, vždyť ted máí rekordní šňůru zápasu bez vstřelení branky od doby, co je v Realu.
Ostatně si myslím, že více než Wesley vám chybí forma Baptisty, který teď hraje špatně, ale když se mu daří, tak je prospěšnější.
chýbal aj Robben, ktorý bol najlepším hráčom prvého zápasu. Náš tréner nemal žiadnu alternatívu, jedine sa modliť, že niektorí mladíček z lavičky sa odtrhne z reťaze... Navyše prišiel o 1 striedanie ďalším zranením, tentokrát Míchela.
200.
201
Ještě bych chtěl pochvált Calderóna, konečně se naučil mluvit do médií a získal trochu pokory.
Rozhodci , nejlepsi hrac utkani . Nehralo se snad vic nez 1 min. v kuse bez preruseni , piskal kazdej stred a hraci AS i Realu toho dobre vyuzivali a valeli se jak mrdky . Simulanti !! Peknej humus a ten rozhodci at uz radci nepiska kdyz nema cit pro fotbal su*in ! Jen to kur**l . Jinak AS Roma zaslouzene postoupil , byli mnohem lepsi !
koukám, že včerejšek už ti nepřipadal tak vtipnej jak předvčerejší Messiho zranění ...
zraneni me vtipne neprislo,ale to je asi zbytecne neco jeste vysvetlovat,a vcera se na to kvuli rozhodcimu divat nedalo!
ten váš Messi má docela smolu. Ale celkovo to neni dobré, ako sa teraz zraňujú hráči. Eduardo si skoro rok nezahrá a náš Robben mal obrovské šťastie, že pri skoro identickom zákroku sa mu noha skĺzla po tráve, ten blázon z Huelvy by mu ju rozlámal na kúsky.
myslím, že složení čtvrtfinále LM přesně vypovídá o rozložení sil v evropském klubovém fotbale....
jj
Ostatně jako celé výsledky LM od jejího založení až po dnešek. Ale tak třeba to tentokráte angličanům klapne, zas bude na pár leto d nich v Evropě pokoj.
Koeficient hovoří pro Španělsko.
příští rok už ale nebude....
Inak veľmi ma zaujalo, čo hovoril spolukomentátor stv Karol Marko o rozhodcovi a našom góle. Samozrejme ofsajd to bol, i keď malý, ale on povedal toto :
1. v Itálii sa hraje na milimetrové ofsajdy a všetko sa zvykne pískať, čo si pravdepodobne hráči AS na tomto fóre ( LM ) neuvedomili
2. ako môžu byť stopéri Ríma takí futbalovo naivní, že hrajú na takúto tesnú ofsajd pascu v takejto fáze takéhoto zápasu
K tomu bodu 1 len dodávam, že teraz už plne chápem, prečo je Talian Filipo Inzaghi snáď najlepší útočník na svete hrajúci na ofsajdovej línii.
Vždyť to byl kilometr ofsajd.
ale o tom ten príspevok nebol
Raúl byl v ukázkovém ofsajdu. O žádnou naivitu zadáku AS se nejednalo.
Presne tak !
ofsajd to byl těsnej, jen asi metr a půl.
Zajímavej pohled je z boční ofsajdový kamery, kde je jesně vidět Raúl v tomhle ofsajdu a na něj koukající asistent z praporkem, kterej to prostě musel vidět. Fakt nechápu, že tohle pustil
metr a půl, to si prehnal, ofsajd to bol, ale od Raula šikovne zahrané, lebo sa malinko vrátil dozadu a v zlomku sekundy to bolo v poriadku, ale hovorím, o tom spor neni. Proste ma to tak trochu zaujalo aj tento Markov trénerský a iný pohľad na vec. A mal pravdu, na to si mali dať pozor a je jedno, či by to bol Real, Barca alebo Žižkov.
Na co si mal idat pozor? Na to že nezapíská metrový ofsajd? To měli povyběhnout až ke Casillasovi, aby se to Markovi pozdávalo?
to rozhodne nie, Marko narážal na to, že v takýchto dueloch a záveroch takýchto zápasov sa môže stať hocičo. To znamená, že najnebezpečnejšieho - a včera v podstate jediného - útočníka už treba v závere PRE ISTOTU držať natesno. Čo je na tom inak nezvyčajné, veď si hovoril, že si hrával futbal, tak si sa snáď s tým už stretol. V závere never nikomu.
Ale ofsajd systém je naučený a obrana se na něj spoléhá, nějaké odměřování jestli už je to dost nebo teda ještě metřík přidáme, nebo ho nebduem dělat vůbec, to je naprostý nesmysl. Kdyby byl ten ofsajd těsný, tak samozřejmě, ale tohle bylo jasné a minimálně metrové.
máš pravdu v tom, že v zápasech s Realem by mužstva soupeře ani ofsajdsystém hrát neměly, protože často chybou sudích nefunguje. ALe nevím, jestli je to zrovna to, čím byste se měli chlubit ...
Schuster je nohoráznej...taktika bídná, opravdu neskutečný, co vymyslel...30 mega za Pepeho...no fakt...Guti hrál jako d****, kdo mi bude tvrdit že si zaslouží doživotní smlouvu...celou kariéru se v Realu jenom veze...máme špatnou fyzičku, plno zranění...musíme se fakt před příští sezonu posilnit jinak se hlavne anglickym muztvum nepujde ubranit...ten vykon byl fakt strasnej...
Forza Roma
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele