čtvrtfinále - 1. zápasy
01.04.2008 20:45 CET
0 : 1
(0:1)

Porazí Schalke po Portu další tým z Pyrenejského poloostrova?

Když se před zhruba dvěma týdny losovalo čtvrtfinále Ligy mistrů, měla dvojice Schalke – Barcelona asi nejjasnějšího favorita ze všech. Jenže dva týdny jsou ve fotbale dlouhá doba, Blaugranas jsou v pořádné herní krizi a Němci rozhodně nejsou bez šance...

Barca se nyní nachází před obrovským tlakem. Od postupu přes Celtic totiž přišlo vyřazení z Copa del Rey a propadnutí se na třetí místo Primera División, takže Liga mistrů se zdá být jedinou a poslední šancí, jak jakžtakž zachránit tragickou sezónu.

A nejen to. Je prakticky jisté, že Frank Rijkaard má v sázce svou budoucnost v Ciudad Condal a nejinak na tom bude i několik hráčů – pokud Barca Ligu mistrů nevyhraje, přijde na řadu obrovský vítr, po němž nezůstane kámen na kameni.

Rijkaard po již tolikrát probírané porážce s Betisem řekl, že výkon v druhém poločase je "nevysvětlitelný", což nebylo zrovna moudré. Posledním barcelonským koučem, který tisku sdělil, že neví, co se vlastně stalo, byl Bobby Robson. Vedení to tehdy vzalo tak, že Robson neví, jak věci napravit, a příští sezónu byl na lavičce Louis Van Gaal...

"Musíme se z toho rychle otřepat, něco podobného se proti Schalke nesmí opakovat. Nastupujeme proti jednomu z nejlepších německých klubů, půjde o hrozně těžký zápas a snad ze sebe hráči vydají to nejlepší," doufá Rijkaard.

Zatímco vedení pomalu ztrácí trpělivost, fanouškům už došla, což dali některým hráčům pořádně na srozuměnou. Zvěsti o tom, jak spousta fotbalistů flámuje dlouho do noci dokonce i po porážkách už byla na věrné Culés zkrátka příliš moc. Udobřit si je Blaugranas můžou opět jen jedním způsobem – evropským pohárem.

Vítěz Ligy mistůr z roku 2006 je pod tlakem i z jiného důvodu – je posledním zástupcem španělské Primera División, pokud by vypadl již ve čtvrtfinále, byla by to pro španělský fotbal velká rána.

Frank Rijkaard má krom těchto problémů i velké starosti se sestavou, neboť chybí celá řada ještě donedávna nepostradatelných opor. Deco se už uzdravuje, ale fit bude až na odvetu, Messi až na případné semifinále, Ronaldinho možná už nikdy... Na druhou stranu se do nominace vrátili Gabriel Milito a konečně i Rafael Márquez, prvně jmenovaný by se měl objevit v základu. V sestavě je i Samuel Eto’o, jehož start ale není kvůli zdravotnímu stavu zaručen.

A jak je na tom Schalke? V německé lize je sice taktéž třetí, ale forma z posledních týdnů, výhodná pozice outsidera a nadšení z první čtvrtfinálové účasti po padesáti letech (shodou okolností se mu tehdy, v roce 1957, postavil další celek z La Ligy – Atlético Madrid, které v součtu vyhrálo 4:1) jsou opravdu silnými trumfy. Barca musí, Schalke může...

Schalke už čtyři kola v řadě v Bundeslize neprohrálo, díky čemuž se momentálně drží na příčkách, ze kterých se postupuje do Evropy. Ale také není vše ideální, i sedmý Frankfurt ztrácí stále jen tři body.

Nicméně, jak řekl trenér Mirko Slomka, střetnutí s Barcelonou je velkým momentem v klubové historii a všichni si ho budou chtít užít, liga ustupuje značně do pozadí. "Každý hráč a fanoušek Schalke je hrdý, že je součásti tak prestižního zápasu. Postup přes Porto nám dodal sebedůvěru, jsme tady a chceme jít dál."

Domácí budou spoléhat na bouřlivé prostředí AufSchalke Areny, které by mohlo nervózního soupeře ještě více rozladit. V posledních dvou zápase Ligy mistrů to vyšlo, Schalke si doma poradilo s Rosenborgem i Portem, jediná porážka přišla ve skupině s Chelsea 0:1. "Naši fanoušci pro nás vždy během těchto ‚evropských‘ večerů znamenají obrovskou výhodu. Když budeme hrát s nadšením a odhodláním a udržíme tempo hry, máme velkou šanci porazit jeden z nejlepších týmů Evropy," říká odhodlaně Slomka.

Tyto plány ovšem nebude lehké splnit, zvláště s tolika absencemi v záloze. Slomka nemůže počítat s Jermainem Jonesem, Albertem Streitem ani Ivanem Rakitičem. Ve středu pole se objeví dvojice neprostupných tvrdých hráčů Fabian Ernst – Levan Kobiashvili, kteří budou mít za úkol vymazat kreativitu soupeře.

Ronaldinho, Messi a Deco chybí, jenže hlavní síla Barcelony se skrývá v záloze a ta s Xavim, Iniestou a Tourém zůstává pořád extrémě silná," je jasné Slomkovi.

Psychologická výhoda tedy je na straně Schalke, kvalitnějším kádrem zase disponuje Barcelony, co rozhodne? Barcelonská hravost nebo německá zarputilost? Možná to bude domácí prostředí, dá se každopádně předpokládat spíše těsný výsledek, a tím pádem otevřené šance do odvety pro oba celky...

Autor: Petr Kilian / uefa.com, goal.com, sport.es

Vzájemné zápasy

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Schalke 04 - poslední zápasy

29.03.2008
Karlsruher SC
0:0
Schalke 04
1. Bundesliga
 26. kolo
23.03.2008
Hertha BSC
1:2
Schalke 04
1. Bundesliga
 25. kolo
14.03.2008
Schalke 04
2:1
MSV Duisburg
1. Bundesliga
 24. kolo
08.03.2008
A. Bielefeld
0:2
Schalke 04
1. Bundesliga
 23. kolo
05.03.2008
FC Porto
1:1p
Schalke 04
Liga mistrů
OF 2.z
01.03.2008
Schalke 04
0:1
Bayern Mnichov
1. Bundesliga
 22. kolo
05.03.2008
FC Porto
1:1p
Schalke 04
OF 2.z
19.02.2008
Schalke 04
1:0
FC Porto
OF 1.z
11.12.2007
Schalke 04
3:1
Rosenborg BK
Sk B
28.11.2007
Valencia CF
0:0
Schalke 04
Sk B
06.11.2007
Schalke 04
0:0
Chelsea FC
Sk B
24.10.2007
Chelsea FC
2:0
Schalke 04
Sk B

FC Barcelona - poslední zápasy

29.03.2008
Real Betis
3:2
FC Barcelona
Primera División
 30. kolo
23.03.2008
FC Barcelona
4:1
Valladolid
Primera División
 29. kolo
20.03.2008
Valencia CF
3:2
FC Barcelona
Copa del Rey
SF 2.z
16.03.2008
UD Almería
2:2
FC Barcelona
Primera División
 28. kolo
09.03.2008
FC Barcelona
1:2
Villarreal CF
Primera División
 27. kolo
04.03.2008
FC Barcelona
1:0
Celtic FC
Liga mistrů
OF 2.z
04.03.2008
FC Barcelona
1:0
Celtic FC
OF 2.z
20.02.2008
Celtic FC
2:3
FC Barcelona
OF 1.z
12.12.2007
FC Barcelona
3:1
VfB Stuttgart
Sk E
27.11.2007
Olympique Lyon
2:2
FC Barcelona
Sk E
07.11.2007
FC Barcelona
2:0
Rangers FC
Sk E
23.10.2007
Rangers FC
0:0
FC Barcelona
Sk E

Komentáře (141)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Nedá se nic dělat,ale Barca je v tomhle zápase favoritem a to už nikdo nemůže změnit,Barca je prostě ve formě.

Reagovat
smazaný uživatel

no spíš je v prdeli

Reagovat
fantomas

Reagovat
Kapřík

Bacha hochu, Toluen je svinstvo...

Reagovat
Devil

Postup preju Schalke,ale postoupi Barca. tip.-2:2

Reagovat
smazaný uživatel

Barca v LM valcuje kdo jim pride do cesty. Jasna vyhra hostu. tip: 0:3

Reagovat
Pharrell

neprohra domacich

Reagovat
smazaný uživatel

Zajimavy to souboj v Gelsenkirchenu,kde hodne napovi o postupujicim 1.z.

Pokud domaci daji nejaky ten gol a neinkasuji,pak bude odveta na Nou Campu velmi atraktivni.

Postup: Barcelona FC.

Reagovat
smazaný uživatel

S remízou budu spokojen a doufám, že návrat Marqueze zpevní tu děravou obranu.

Reagovat
smazaný uživatel

No neviem ci Barca je vo forme? a ze valcuje to uz vobec nie PS: neviete kde na nete sa da pozerat Fenerbahce- Chelsea??

Reagovat
smazaný uživatel

No ten se hraje az ve stredu, a pokud neni v televizi, tak se da sledovat online na www.fotbalzive.cz

Reagovat
smazaný uživatel

doufam ze se barca schopi a vybojuje aspon remizu 1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Tragicka sezona??? Treti misto,a ucast v LM v semifinale??? Tak jakou ma pakj sezonu Sevila ktera je na 6 miste a ktera se ani nezapotila s nasim momentalne vedoucim ligy,nebo Tottenham ktery je na 11 miste,a o Arsenalu se nebudu ani zminovat ! nema smysl to dal komentovat... snad jen to,ze jedine co je tu tragicke,je tvuj komentar ! A tu nulu co jsi tam zanechal na konci,tak to asi bude tvuj podpis...nic jineho mi totiz nevychazi.

Reagovat
papos182

arsenal je ale vys nez se od nej na zacatku sezony cekalo

Reagovat
smazaný uživatel

Nesrovnávej prosím Sevillu s Barcelonou - cíle a požadavky jso u u obou úplně někde jinde,

Reagovat
-PeCa_08-

přesně

Reagovat
smazaný uživatel

Aby to byla podařená sezona musela by barca něco vyhrát... Máš to něco jako spartu - druhé místo je zklamání,3.místo je potupa... A semifinále má jen díky slabému soupeři,kdyby dostali někoho silnějšího(AS,Big4),tak by neměli ani to semifinále...

Jinak že má tottenham slabou sezonu je pravda,ale to tu nikdo nepopírá,stejně tak Sevilla... Ale taky tyhle týmy nemají takové ambice...Navíc Sevilla hraje furt o poháry,takže tak strašná sezona to není

S Arsenalem se nepočítalo po odchodu Henryho pomalu ani do big4 a oni hráli půlku sezony na titul.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejmne ve ctvtr finale jsem mel na mysli,ale i to semi.. bude,toho se nebojim Nulo

Reagovat
smazaný uživatel

Schalke budou kousat, maximálně ale uhrají remízu. Barce se sice v současnosti moc nevede, ale tohle je LM a motivace je dvojnásobná. Tip 1:1.

Reagovat
smazaný uživatel

To máš recht, skopčáci budou kousat, to si piš, doma sou silný a Barca neni zrovna poslední dobou oslnivá. Já zkusim za málo Shalke, i když favorit je Barca, ale......... vzpomeň si na mě

Reagovat
smazaný uživatel

Asi též plichta. Zkusím to volepit, třeba něco kápne

Reagovat
satan_666

Porto mělo jenom smůlu,bylo daleko lepší,fotbalovější ale nedávali góly,to Barca jich pár dá,dneska výhra a jasnej postup

Reagovat
smazaný uživatel

Tipovat budu,až uvidím sestavy...

Reagovat
smazaný uživatel

tak jelikož schalke v březnu prohrálo jenom hned na začátku s to s bayernem a pak už jenom čtyřikrát vyhrálo a naposledy remizovalo, oproti barce, která byla ráda za dvě výhry z toho jednu těsnou a pět porážek, nezajímá mě že je favotir barca a už vůbec ne že má formu což musí napsat jenom maximální idiot já to vidim na schalke ale nevsadil bych si

Reagovat
M11

pekna dvojecka

Reagovat
plechi

2:0

Reagovat
smazaný uživatel

Barca vyhraje i kdyz je v krizi.

Reagovat
fantomas

2:1

Reagovat
Slejdy

nula jak cip

Reagovat
M11

a ja pisu jine komentare dnes

Reagovat
-PeCa_08-

Reagovat
smazaný uživatel

nevim asi taky bych dal 0

Reagovat
smazaný uživatel

prekvapko-Schalke postoupi a v semifinale bude hrat s Manu..

Schalke 3-1Barcelona.

Reagovat
smazaný uživatel

Vem si gazu a prevaz si s ni hlavu,asi tam mas diru.vypadl ti mozek... 3.1 Schalke

Reagovat
smazaný uživatel

Hele vy jste asi zapoměli že nebude hrát Messi- a bez něj Barca neví co je to fotbal- takže dneska Barca bude ráda za remízu

Reagovat
smazaný uživatel

Prál bych to Schalke, ale spíš to vypadá na 0:4

Reagovat
smazaný uživatel

barca panove

Reagovat
smazaný uživatel

Opět to vidím na výhru hostů.. tentokrát nejtěsnějším rozdílem, Schalke předvádí nejhorší fotbal ze čtvrtfinalistů. Nemají na to a třebaže je Barca jalová, tak v LM hraje povětšinou slušný fotbal.. kdyby měla Barca za soupeře např. Manchester dalo by se pochybovat, ale Schalke je slabá káva i pro trápicí se Barcelonu.

Reagovat
M11

Bojan

Reagovat
fantomas

a Abidal

Reagovat
fantomas

myslim jako v zakladu

Reagovat
božský John

sakra....a taky proc vyslovuje Božan a né Bojan?:D

Reagovat
smazaný uživatel

to sa este da..ale ked mladeznicke centrum Barcy nazval Mestalla a Toureho krstnym menom Samuel

Reagovat
fantomas

ale bozan me taky dostava, on si snad mysli ze je to ortodoxni spanel

Reagovat
smazaný uživatel

ale v ESP sa ,,j,, vyslovuje ako ,,ch,, nie? on to hovori ako ,,ž,, takze ani ta spanielcina by mu nepomohla

Reagovat
fantomas

jn asi jo

Reagovat
fantomas

no jako anglan to vyslovuje, nebo francouzsky

Reagovat
herbage

Taky jsem čuměl, Mestalla prej . Jinak ten Bojan, jak se to čte správně španělsky? [Bochan]? Aby to byl [Bojan], tak by se to psalo Bollan, ne?

Reagovat
fantomas

jj a bylo by to pofrancouzky...

Reagovat
fantomas

ale melo by se to čist Bojan každopádně, páč je to srb...pak už se to komoli - FRA a ENG (Božan), ESP (Bochan)

Reagovat
herbage

Ja myslel, že dvojitý LL se čte jako J jak ve Francoužštině, tak Španělštině. Chuj se napíše španělsky jull, joall nebo joull?

Reagovat
fantomas

to nevim hele

Reagovat
fantomas

no tak Barca sice vede 2:0, ale vykon nic moc...nepresvedcila me, schalke me zase primo zklamalo jinak obecne se neni moc na co divat, tolik nepresnosti sem jeste dlouho nevidel¨, tudiz sem raci prepl na manu a to je neco jinyho...rychly, dynamicky fotbal narozdil od toho v Gelsenkirchenu

Reagovat
smazaný uživatel

2:0 ? Oni nezaregistrovali uznaný gól či uznali nezaregistrovaný?

Reagovat
fantomas

sry oni neuznali gol tim hur

Reagovat
fantomas

ne, jezis, co to placam

Reagovat
fantomas

to je vazne strasnej sasek ten sanchez co tam predvadi..

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, Schalke si to vyrovnanie zaslúžilo. Akú tušku hráva v Bundeslige, takú parádu predvádza v LM.

Reagovat
fantomas

jj, bylo lepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Začali hrát od 70. minuty, to je na domácí mužstvo dost málo. Žádnou parádu nepředvedli.

Reagovat
smazaný uživatel

barca dala gól, schalke hrálo a mělo šance, ta fotbalová spravedlnost, kdyby aspoň dokázali líp mířit nebo ten asamoah doklepnout...

Reagovat
josepe

myslim,ze v tomhle zapase mela Barca obrovsky stesti. Zaroven match ukazal, kde je problem soucasne Barcy.

Reagovat
smazaný uživatel

Vítězství jsem nečekal, takže spokojenost

Herně to byl děs. Především Abidal hraje tragicky. Málem zařídil dvě penalty. Fakt se mi jeho výkony dlouhodobě nelíbí.

Bojan

Reagovat
Devil

Nevidel jsem celej zapas,ale podle sestrihu Barca krom golu si asi moc sanci nevypracovala.Naopak Schalke melo sanci jak maku,jen skoda ,ze alespon jednu z tech sanci nepromenili.

Reagovat
Xavi

Schalke začalo zlobit až od sedmdesáté minuty, jinak to Barca kontrolovala.

Reagovat
Devil

jj,fakt nevim,musim se podivat na zaznam.

Reagovat
smazaný uživatel

Výkon na můj vkus hodně profesorskej. Nelíbí se mi to. Takovej ManU by s náma vyběhl jak s horkým popelem. Nejlepší na place v našem Iniesta, Xavi, Milito, Bojan (ten je v sedmnácti letech fakt neuvěřitelnej. Druhej Leo? Nebo ještě lepší?), líbil se mi i Henry a , nejhoríš Eto´o. Ten se fakt neskutečně vytrácí. Posledních asi 5 zápasů víc debatuje než hraje. Obejít soupeře mu dělá ohromnej problém a to nejspíš protože se s míčem vždy zasteví a ztratí tak tu výhodu větší rychlosti. Z kroku už úspěšnou kličku těžko udělá). V modrém dresu se mi líbil Ernst, dobře zahrál i Bordon.

Resumé: výkon nevalnej, kdyby nebylo Schalke tak sterilní v koncovce, tak jsme tam pár gólů inkasovali a nebylo by to takhle jasný.

Na nou Campu to bude už asi jenom (ve vší úctě k Němcům) pohodovej pochod a plichta, možná i bezgólová, uvidíme

Reagovat
smazaný uživatel

Samuelovi nevyhovuje ta pozice na křídle, to není pro něj. Nechápu, proč ho tam Frank dává, když Bojan tam umí zahrát a Eto´o umí zahrát nejlépe na hrotu.

Reagovat
fantomas

neřekl bych že to je až tak tou pozici, rozhodne ne to co tam včera vyrábel

Reagovat
smazaný uživatel

Nepopírám, že se mu herně nedařilo, ale své přednosti na křídle tolik nezužitkuje.

Reagovat
fantomas

jeho přednostmi sou hlavně rychlost - tu využije až až- a zakončení a do toho se při správné podpoře muže taky často dostat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec ne! Na křídle má spíš šance vytvářet, do koncovky se svým stylem hry těžko dostane. Rychlost na křídle proti Schalke taky nezužitkuje, tam je to spíš o souboji jeden na jednoho, kde on zase tolik nevyniká. Navíc na křídle tolik nezužitkuje ten svůj neustálý pohyb, nabíhání si za obránce a ani pressing, tak jak to umí.

Reagovat
fantomas

to si piš že užije, když ho to Rijkaard naučí

Reagovat
smazaný uživatel

a jinak dobrý, jo?

Reagovat
fantomas

já jo, ty ses mi tady poblil

Reagovat
smazaný uživatel

Se div, když napíšeš takovou blbost.

Reagovat
fantomas

proč by ho to nemohl naučit, nebo si snad myslíš že se nemá kde zlepšovat?

Reagovat
smazaný uživatel

Jednou má Eto´o určité vlastnosti, které nejvíce zužitkuje na hrotu, tak proč ho předělávat?! Je dost podstatný rozdíl mezi hrou na kraji a na hrotu.

Eto´o viniká svým pohybem a pressingem a to těžko může využít, když měl dle všeho být přikován na křídle. Taky svým stylem hry se těžko dostane z té pozice do koncovky. Pač on není typ, který by prokličkoval přes několik spoluhráčů. A na křídle rozhodně při postupném útoku nezužitkuje rychlost.

Reagovat
fantomas

ale jo mimochodem on právě je ještě ve věku, kdy ho lze předelat, takže pokud by to bylo Barce k užitku a měla by opravdu lepší na hrot, což ale stejně asi nemá, tak proč ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Přes spoluhráče kličkovat nemusí . Ale jinak máš pravdu, podobně kdysi cpali na stranu i Henryho, až potom Wenger udělal ten geniální tah...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemusí, ale jinak přes ně nepřejde, když nemá podporu ostatních, což včera neměl.

Reagovat
fantomas

ale ted by ten genialni tah mohl byt v připade Eto'a v opačném gardu

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu, proč o tom diskutuješ. Barca má na pravé křídlo Messiho jako číslo 1, může tam hrát i Bojan a Dos Santos. Naopak na hrot nikoho kromě Eto´o, který patří k nej na světě. Takže nějaké předělávání či změna jeho postu nastálo je mimo mísu

Reagovat
fantomas

tak ted by se hodila jeho případná flexibilita nebo ne?

Reagovat
smazaný uživatel

ne

Reagovat
fantomas

jaktože ne??? Messi je zraněnej, Bojanove dosazeni na křidlo se Rijkaard evidentně křečovitě brání a dos Santos na základ nemá ani omylem

Reagovat
smazaný uživatel

Evidentně brání? To těžko, když do této doby hrál v drtivé většině na krídle či si měnil pozice. Eto´o je schopný zahrát na křídle, ale není to ono, a nějak víc ho předělávat kvůli několika utkáním je prostě nesmysl.

Reagovat
fantomas

"schopný zahrát na křídle" pod tím si představuju neco jinyho...a proč ted teda i když od začátku hrál Bojan a Eto'o nebyli tak jak řikáš? Eto'o hrot, Bojan křídlo, když se tomu nebrání...

Reagovat
smazaný uživatel

se zeptej Franka

Reagovat
fantomas

ne, já jen poukazuju na to, že se brání (aspon v poslední době) když to tak ted udelal

Reagovat
smazaný uživatel

nebrání, když proti Betisu a v minulých zápasech hrál Bojan na křídle

Reagovat
smazaný uživatel

Ale proti Schalke se tomu dosova křečovitě brání.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

a klapalo mu to? kdyby jo, tak to asi nemení nebo je totální........

Reagovat
smazaný uživatel

Klapalo to proti Betisu i před tím, udělal změnu a i včera to účel splnilo - Barca vyhrála. Tak co?!

Reagovat
fantomas

a oba hráli dobře? Normálně bych vyřadil Eto'a ze sestavy po návratu Lea a hrál Henry-Bojan-Leo...popř na lavičce Ronnie a Eto'o

Reagovat
smazaný uživatel

to jsi nemyslel vážně? Hrozná blbost, ....končím, diskuze o ničem.

Reagovat
fantomas

co je na tom za blbost...eto'o si za svý výkony základ nezaslouží a ronnie jak by smet

Reagovat
smazaný uživatel

vidis,dalsi kdo pchopil,ze jsi hlupak a nema to stebou cenu se bavit. zbohem

Reagovat
fantomas

S(!)bohem

Reagovat
smazaný uživatel

to vis,nekomu jde lip psat a nekdo zase rozumi vice fotbalu.nikdo neni dokonalej.tak S bohem fantiku

Reagovat
fantomas

nikdo neni dokonalej a že tys nám tady hodněkrát ukázal jak tomu fotbalu rozumíš ani jeden názor, kerej by si sám vyplodil sem tady nevidel a to věz že se koukám pořádně

Reagovat
smazaný uživatel

"eto'o si za svý výkony základ nezaslouží" To bylo pro pobavení? Jestli jo, tak účel to splnilo

No a abych ti napsal pravdu, tak když už si někdo "nezaslouží základ", tak je to Henry (Ronaldinha nemá cenu počítat), pač je oproti Eto´ovi poloviční.

Reagovat
fantomas

ale maká

Reagovat
smazaný uživatel

To většina hráčů a je to snad samozřejmost, ne?!

Reagovat
fantomas

no zrovna v Barce tomu nedávaj všichni 100 procent, jak řikal nedávno kyslik

Reagovat
smazaný uživatel

To souhlas, ale to není problém Eto´a, takže to není třeba zdůrazňovat u jiných jako nějaké plus.

Reagovat
Devil

Predelavani je blbost,Walcott je taky v mladem veku,ale stopera by jsi z nej take neudelal.

Reagovat
fantomas

tak z utočníka křídlo a z křídla stoper je trochu neco jinyho, nemyslíš?

Reagovat
Devil

To byl priklad.

Reagovat
fantomas

blbej...

Reagovat
Devil

Ano,jak tvuj nazor predelat ho.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

ne nazor, ale nápad když už...

Reagovat
smazaný uživatel

Však v Madridu jako pravý křídlo začínal, později se ukázalo, že to byla chyba. Přesně jako u Henryho. Proč vracet zpátky něco, co vůbec nefungovalo a nefunguje to ani teď?

Reagovat
fantomas

tam hrál napravo?

Reagovat
smazaný uživatel

Je to samozřejmě blbost. Ale co taky čekat.

Reagovat
smazaný uživatel

určitě to bylo včera i tím postem, ale on hraje bačkoru už dýl

Reagovat
smazaný uživatel

To bych neřekl, vždy patří k lepším a góly dává. Ideál to není, to je jasné, ale taky kdo teď zrovna září (vyjma Bojana), že?!

Reagovat
smazaný uživatel

Eto´o opravdu nepodává výkony, na který já jsem od něj zvyklej. O ideálu bych v jeho případě v posledních zápasech nemluvil už vůbec

Reagovat
fantomas

mě se nejvíc libili Bojan a na druhy strane Westermann.

Reagovat
Kapřík

Tak Bojan je vážně neskutečnej talent, to se jen tak nevidí(Je prostě vidět, že Barca s mládeží pracovat umí). A ještě bych za včerejšek nejvíc vyzdvihnul Iniestu, protože jeho přihrávky, to byla vážně nádhera . Naopak u Dos Santose se mi lecos potvrdilo a jestli ho chtějí dát na hostování, tak alespoň dvouletý... . U Schalke byl podle mě hodně dobrej Westermann a i ten Erst. . Naopak Rafinha mi nějak zázračnej nepřišel.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě Pander, ten měl dobré standardky.

Reagovat
Kapřík

To je pravda, měl pár velmi dobrých chvilek. Já bych se v Schalke vůbec nebál Rafinhova prodeje, protože pokud bude místo něj napravo Westermann a nalevo se vrátí Pander, tak jsou kraje obrany nadlouho kvalitně zajištěný.

Reagovat
smazaný uživatel

Westermann je taky dobrej

Reagovat
smazaný uživatel

Iniestova přihrávka před gólem

Reagovat
smazaný uživatel

jinak mně se včera líbil v dresu Schalke Altintop, ale zklamal mě Larsen, on se svou postavou by měl být dobrý hlavičkář, ale spálil dvě obrovské šance, to přeci musí dávat!

Reagovat
smazaný uživatel

Schalke se snažili, v druhé půli jim už málem párkrát vyšlo, ale asi nebylo přáno. Barcelona si to s ledovým klidem pohlídala a jede do odvety s malým náskokem. Doma ale bude muset předvést lepší výkon. Špatné to nebylo, ale dobré také ne. Je vidět, že kolikrát bojují sami se sebou. Obzvláště mě zklamal Henry.

Reagovat
smazaný uživatel

Barca doma nic předvádět nemusí, to Schalke by se mělo snažit.

Reagovat
smazaný uživatel

No... Výsledek skvělej, hra otřesná. Líbil se mi Xavi a Iniesta, ale opět se ukázalo, že jejich spolupráce téměř k ničemu nevede, což je obrovská škoda. Xavi i Andrés umí skvěle podržet a potáhnout balon, Xavi má geniální kolmice, oba si odehrají své, jak v defenzivě, tak v ofenzivě, ale prostě tam chybí ten Decův smrtící přehled. Si nemůžu pomoct, ale když hrají naši kluci spolu, tak jsou sotva poloviční, než když je doplňí Deco. Škoda.

Jinak Henry a Eto'o naprosto zoufalí. Eto'ovi nevyhovuje ta pozice, to je do očí bijící, takže mu nic vyčítat nebudu, snaha totiž vidět byla. Co předvádí Henry, z toho mi jde hlava kolem. Hra na křídle mu asi nevyhovuje, ale když hraje na hrotu, tak je taky tragický... Já jenom doufam, že se přes léto dá psychicky do pořádku, aklimatizuje se a hlavně si vyřeší ty záda, stejně jako Touré a Giovani. Titi je ale výborný učitel pro Bojana, to se mu musí nechat.

A tak jsem se dostal k nejlepšímu hráči na place, k Bojanovi, kterýho Čapek přejmenoval na Božana Ale Čapek toho stihl víc - třeba na tu Mestallu nezapomenu nikdy, to je fakt idiot, nevim proč se pouští na tenkej led, když v tom má bordel!

Ale zpátky k Bojanovi - ten kluk je fakt zázrak, ani nevim co bych měl vychválit, spíš nevim, kde začít, protože včera a jen včera to bylo perfektní.

Touré na mě působil dost těžkopádně, ale když takovýho obra bolej záda, tak se tom usí projevit... Puyol a Milito to docela zvládali, až na ten konec. Zambrotta si odehrál svoje, ale nic nepřidal... A Abidal? To je fakt hrůza, co on předvádí.

Valdés standartně výbornej A Giovani? Příští sezonu hostovat!

Co mě ale štve jsou ty tři naprosto zbytečný žlutý karty v závěru.

Reagovat
smazaný uživatel

*nejen včera

Reagovat
smazaný uživatel

"Božan" je sice špatně, ale katalánsky by to tak bylo (pokud se nepletu) a jelikož vyrůstal v Katalánsku, dost lidí to tak říká i tam. Jsou i mnohem horší chyby...

Reagovat
smazaný uživatel

Například to, že mláděžnická akademi Barcelony se jmenuje Mestalla ...

Netopýři musejí být nadšen že nám prakticky dle Čapouna dělají béčko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně, že ve studiu nebyl "expert" Luhový

Reagovat
fantomas

toho si zve výhradně Prima

Reagovat
smazaný uživatel

Luhovej je "expert" přes španělskej fotbal České televize ...

Reagovat
smazaný uživatel

jj, to bysme se o Barce dozvěděli věci ...

Reagovat
smazaný uživatel

TU MAS TU NULU HNUPE!!!!! A UZ SE TU PROSIM NESER Z HOVADINAMI O KRIZI V BARCELONE, MAM NEJRADEJI TAKOVE ANALYTIKY CO PRISLI ZE SLEVARNY A MELOU TU HOVNA !

Reagovat
smazaný uživatel

TU MAS TU NULU HNUPE!!!!! A UZ SE TU PROSIM NESER Z HOVADINAMI O KRIZI V BARCELONE, MAM NEJRADEJI TAKOVE ANALYTIKY CO PRISLI ZE SLEVARNY A MELOU TU HOVNA !

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele