základní skupiny - skupina H, 5. kolo
27.11.2007 20:45 CET
1 : 1
(1:0)

Slavia hraje v Bukurešti o Pohár UEFA

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Steaua Bukurešť - pravděpodobná sestava:
Zapata - Emeghara, Rada, Goian, Nesu - Lovin, Petre, Nicolita, Dica, Neaga - Badea.

Slavia Praha - pravděpodobná sestava:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Šenkeřík, Volešák, Švec, Tavares, Pudil - Ivana.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

19.09.2007
Slavia Praha
2:1
Steaua
Liga mistrů
Sk H
09.12.1999
Steaua
1:1
Slavia Praha
Pohár UEFA
3.k 2.z
25.11.1999
Slavia Praha
4:1
Steaua
Pohár UEFA
3.k 1.z
19.09.2007
Slavia Praha
2:1
Steaua Bukurešť
Sk H

Steaua Bukurešť - poslední zápasy

24.11.2007
Steaua
1:0
Dinamo Bu.
Liga I
 16. kolo
12.11.2007
Steaua
0:0
Pandurii
Liga I
 5. kolo
10.11.2007
Steaua
1:0
Univ. Craiova
Liga I
 15. kolo
07.11.2007
Steaua
0:2
Sevilla FC
Liga mistrů
Sk H
04.11.2007
FC Temešvár
2:0
Steaua
Liga I
 14. kolo
31.10.2007
Steaua
3:1
Oţelul G.
Liga I
 13. kolo
07.11.2007
Steaua Bukurešť
0:2
Sevilla FC
Sk H
23.10.2007
Sevilla FC
2:1
Steaua Bukurešť
Sk H
02.10.2007
Steaua Bukurešť
0:1
Arsenal FC
Sk H
19.09.2007
Slavia Praha
2:1
Steaua Bukurešť
Sk H
29.08.2007
Steaua Bukurešť
2:0
BATE Borisov
3.př 2.z
15.08.2007
BATE Borisov
2:2
Steaua Bukurešť
3.př 1.z

Slavia Praha - poslední zápasy

23.11.2007
Slavia Praha
0:0
Sigma Olomouc
Gambrinus liga
 14. kolo
11.11.2007
Žižkov
1:1
Slavia Praha
Gambrinus liga
 13. kolo
07.11.2007
Slavia Praha
0:0
Arsenal FC
Liga mistrů
Sk H
03.11.2007
Slavia Praha
1:0
FK Teplice
Gambrinus liga
 12. kolo
29.10.2007
Slovan Liberec
1:1
Slavia Praha
Gambrinus liga
 11. kolo
23.10.2007
Arsenal FC
7:0
Slavia Praha
Liga mistrů
Sk H
07.11.2007
Slavia Praha
0:0
Arsenal FC
Sk H
23.10.2007
Arsenal FC
7:0
Slavia Praha
Sk H
02.10.2007
Sevilla FC
4:2
Slavia Praha
Sk H
19.09.2007
Slavia Praha
2:1
Steaua Bukurešť
Sk H
29.08.2007
Slavia Praha
2:1
AFC Ajax
3.př 2.z
15.08.2007
AFC Ajax
0:1
Slavia Praha
3.př 1.z

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Arsenal FC (ENG)
4
3
1
0
11 : 0
10
2
Sevilla FC (ESP)
4
3
0
1
8 : 6
9
3
Slavia Praha (CZE)
4
1
1
2
4 : 12
4
4
Steaua Bukurešť (ROU)
4
0
0
4
2 : 7
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Arsenal FC (ENG)
2
2
0
0
10 : 0
6
2
Sevilla FC (ESP)
2
2
0
0
6 : 3
6
3
Slavia Praha (CZE)
2
1
1
0
2 : 1
4
4
Steaua Bukurešť (ROU)
2
0
0
2
0 : 3
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Arsenal FC (ENG)
2
1
1
0
1 : 0
4
2
Sevilla FC (ESP)
2
1
0
1
2 : 3
3
3
Steaua Bukurešť (ROU)
2
0
0
2
2 : 4
0
4
Slavia Praha (CZE)
2
0
0
2
2 : 11
0

Komentáře (33)

Přidat komentář
smazaný uživatel

naši slávisti vyhrajou v Ukrajinsku 3:0,nečbot ty rusáci nemaj záložníky.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky za důvěru, já to tak růžově nevidím, ale milerád se nechám překvapit. Mimochodem, Rusko - Rumunsko, vidíš ten rozdíl?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no já bych řekl že v rumunsku to bude hlavně boj a tvrdá hra...plichta by stačila

Reagovat
smazaný uživatel

mohla by slávka vyhrát..ale dávám asi jenom 02.

Reagovat
smazaný uživatel

Slávisti jsou připravený na tvrdou hru, s disciplínou nemají velké problémy, takže jsou v mírné výhodě. Záleží také, jak pokryjí standartní situace soupeře. Steaua moc dobře ví, jak je tenhle zápas v pohárové matematice důležitý a jsou schopný se sousty věcí. Ale i Slavia je z minulých pohárových sezón zvyklá na balkánské týmy a jejich specifika, takže nejen že jim moc fandím ale zárověň věřím alespoň v bod. Tip 0:0. SLAVIA Go !!!

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne at jich neprivezou zase 7

Reagovat
smazaný uživatel

Když to bude 3:4 pro Slavii, tak proč ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim si, že bod by byl pro Slávisty zlatý, ale nechám se překvapit průběhem. Tip 2:0.

Reagovat
smazaný uživatel

Slavia už o UEFU nehraje. Už jí má jistou, nevěřím že by Steaua na Arsenalu bodovala. Spíš by Slávka ještě při troše štěstí mohla bojovat o pokračování v LM. Pokud dneska Arsenal vyhraje, rozdá si to se Sevillou o postup.

Reagovat
smazaný uživatel

Šenkeřík dal pěknej gól, jinak to byl hlavně v prvním poločase děs. Marodka je sice hrozná, ale Slávisti už by pomalu mohli přestat zmatkovat, bylo moc vidět, že nevědí, co vlastně hrát a jakmile soupeř začne tlačit, tak se sype celej manšaft. Popsal bych to slovy: Utrpěli jsme postup do UEFA. Na druhou stranu je to první rok v LM a zraněných je opravdu hodně.

Reagovat
alegre

Mas pravdu, ze jsme dnes hrali hrozne, ale...: doma Slavia Rumuny porazila a prehrala. V Bukuresti byli lepsi oni, zejmena v 1. polocase, ale na vic nez na plichtu jim to nestacilo. V Seville to bylo spatne, o Arsenalu ani nemluvit. Doma s Arsenalem lepsi, zejmena po takticke strance. A ono tech 7 zranenych musi byt znat! Kazdy tym na svete by mel bez 7 hracu kadru problemy! Slavia patri k tem nejchudsim v LM a dnes byl na lavicku nahradniku doslova smutny pohled... Snad v te UEFA nebudeme jen my...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, souhlas. Možná to vypadalo, že na mou milovanou Slávku plivu, já se na to snažím jenom koukat nezaujatě. Jinak jsem moc spokojenej, ten Londýn byla sice řacha, ale Steaua výsledkově super, o plichtě s Arsenalem se Spartě jen zdá a na Seville jsme dali dva góly - to taky není špatné. Je třeba srovnávat srovnatelné a Arsenal se Sevillou jsou prostě špičky. Doufám, že nedostaneme nátěr 4:0 v posledním zápase a když náhodou uhrajeme plichtu, budu chrochtat blahem. Horší je, že ta marodka je strašně nepříjemná i v Gambrinus lize.

Reagovat
smazaný uživatel

Povedlo se co se povést mělo !!! Důležitý bod nejen pro Slavii, ale potažmo pro celý náš národní pohárový koeficient. Hra nic moc, ale ještě jsou rezervy. Jinak gratulace !!! Je to slušný´úspěch, doufám ještě, že v posledním zápase se Sevillou uhrajou přijatelný výsledek (remízka?).

Reagovat
alias

Včera jsem v jednom příspěvku tvrdil, že reformy LM navrhované M. Platinim zvýšit šance na účast v této soutěži týmům ze zemí s nižším koeficientem jsou nesmyslné a včera se mi to jednoznačně potvrdilo. Při sledování utkání Steaua-Slavie jsem vydržel asi do 15min. (hrozný fotbal,poloprázdný stadion) a pak přepl do jiného světa na opravdový fotbal na utkání Sevilla-Arsenal (vynikající fotbal, ve skvělé atmosféře) to je LM. Proč by měli úroveň LM snižovat tými jako Kyjev zatím 0bodů, Steaua zatím1bod se Slavií, CSKA zatím 1bod a při otevření LM pro tyto týmy by se jejich počet zvýšil o další a ještě tragičtější mužstva. Ani účast Slavie se Spartou pro nás nic nepřinese - peníze plynoucí z LM si stejně mezi sebe rozdělí bafuňáři a hráče budou prodávat dál a pro nás obyčejný fanoušky? chodit na LM za 1500,- já osobně nebudu a pak se divý funkcionáři, že stadiony jsou poloprázdné nebo skoro úplně prázdné...Proto říkám takové týmy v LM ne!

Reagovat
smazaný uživatel

Slávia tam je předevíšm proto, že přešla přes Ajax....meleš tady jen svá hovna a nevíš nic o pozadí fotbalu......předevíšm si uvědom, že fotbal není jen o nějakých 12 evropských klubech...

Reagovat
alias

Tak vsadím se že o světovém fotbale toho vím stokrát víc jak ty, ty bambulo. Že vyřadila Ajax samozřejmě vím, holt občas se zázraky stávají a to je pro fotbal jenom dobře, ale já tady píšu o tom jaký přínos pro LM co do kvality mají podobné týmy jako Slavia? Žádný! Já jenom tvrdím, že kvalifikace pro LM v takové podobě aby se silné kluby vyřadily mezi sebou a slabé hráli proti sobě je hovadina. Když Slavie nebo Maribor vyřadí v kvalifikaci Real, prosím, ale to už se doufám zase sto let nestane. A k tomu pozadí fotbalu, já dělám přesedu jednoho oddílu hrajícího na rozhraní I.Btřídy a okr. přeboru takže o pozadí fotbalu ty mě určitě poučovat nebudeš.

Reagovat
vacin

No jo ty odborníku, ale zapomněls na další týmy srovnatelný tady s těma a ty tam rozhodně do počtu nejsou (Rosenborg Doněck Pireus). Co ty na to???

Reagovat
smazaný uživatel

Kašli na něj, to je jeden z těch bafuňářů, co tahají prachy z fotbalu. Já beru základní skupiny LM jako síto pro výběr toho nejlepšího do jarní části. Skupinový systém je poněkud objektivnější než vyřazovací, ve kterém hraje velkou roli náhoda a momentální forma (viz postup Slavie přes Ajax). Pokud někdo chce vytvořit Superligu těch nej, prosím, je to názor, možná zajímavá myšlenka podobná NHL. Diskuse na téma, jak udělat kvalifikaci do základních skupin LM, by ale podle mně neměla směřovat k tomu, jak hned z první odstavit "malé" kluby, to raději opravdu zaveďme LM Serie A s Manchesterem, Římem, Realem, Barcelonou atp., a k tomu LM Serie B s Fenerbahce, Steauou a Doněckem. Koneckonců současný systém, kde třetí ze skupiny "postupuje" do UEFA naznačuje, že tou Serií B je právě UEFA. Samozřejmě je jedno, jak se to bude jmenovat.

Reagovat
alias

Já ty peníze pro fotbal právě musím sehnat-na mládež , na provoz Amužstva, rezervy, na rozhodčí atd. zatím co ty o tom jenom meleš.

Reagovat
vacin

Radši si zůstaň u té I.B třídy bude to lepší....

Reagovat
alias

Nic proti těm týmům nemám, ale všichni by měli mít stejnou startovní čáru a ne je zvýhodňovat a odklízet jim z cesty silné týmy na základě nějakých reforem. Z Vás by měl Platini radost, takové oslíčky jako jste vy potřebuje. Copak si nepochopil že to jsou jen populistická opatření aby při dalších volbách do předsednictva UEFY získal co nejvíce hlasů od zemí bývalého Sovětské Svazu a Jugoslávie. Prober se člověče, připadá mi to že se tady bavím s desetiletým klukem, který absolutně ale absolutně neví oco běží.

Reagovat
M11

prehanis

Reagovat
alias

K tomu Doněcku,Rosenborku a Pireusu. Pireus je samozřejmě něco jiného, tomu dokonce přeju postup, ale Doněck a trondheim bych za příklad nedával, protože je spíš ostuda, že snad při dvacátý účasti v této soutěži taky jednou nejsou jen úplně do počtu.

Reagovat
vacin

Doněck tam byl do počtu jen při první účasti jinak celkem sbíral body. Ale máš tady i jiný týmy z (Turecka nebo pamatuješ Artmedii) do posledního kola hrála o postup, o kterej přišla dost nešťastně.

Reagovat
vacin

Mě je jasný, že to dělá pro to, aby si nahrabal hlasy to máš naprostou pravdu a taky neříkám, že tam mají hrát týmy s Makedonie Moldavie atd. ale mezi týmama jako je Steaua, Rosenborg..... se každej rok najde někdo kdo překvapí a to ja na celé LM nejlepší.

Reagovat
alias

At´tam hrajou, ale ať si účast vybojují spravedlivou cestou. Samozřejmě, že překvapení jsou kořením fotbalu, a zavřít cestu těmto týmům úplně je hovadina. Jinak OK.

Reagovat
smazaný uživatel

Omlouvám se za poznámku o bafuňářích, zapoměl jsem přidat smajlíka, měla to být jen úsměvná narážka. Je jasné, že pro malé kluby na okresní úrovni jsou prachy problém s velkým P. Jinak k reformě: při tom nasazení se do základních skupin dostane 21 týmů z předních lig + 1 obhájce trofeje (odkud asi bude?) + 4 týmy z nižších míst nejlepších zemí, to je 26 jistých míst pro špičkové kluby, které se nebudou "otravovat" kvalifikací s tragickým týmem před začátkem sezóny, kvalifikace těch čtyř "nemistrů" by mohla být naopak zajímavá. Přitom zbývajících 6 míst jsou otevřená dvířka pro ty (jak ty říkáš) tragédy, aby nezůstali úplně odříznutí a měli možnost překvapit. Celý systém má hlavu a patu a myslím, že Platinimu nejde tolik o podporu exSSSR, spíš kluby jako Arsenal nestojí o zápas se Spartou - rozumíš co chci říct.

Reagovat
smazaný uživatel

podívej chlapečku, než začneš tady zase vykřikovat jak ty jsi tady ten jediný spravedlivý a všichni ostatní jsou jen paka, tak si napočítej do 10 a pak si to raději ještě jednou promysli ....

Z tvých názorů je mi jasné, že v tom máš naprostý guláš....jen si tady meleš to svoje, jiný názor je pro tebe nepřijatelný....a želbohu i hloupý - to hodně vypovídá o tvé mentální úrovní....proto s tebou nemíním řešit problematiku evropského fotbalu - protože určitě nedosahuju tvých kvalit předsedy klubu 1.B třídy....

Opakuju ale ještě jednou - Slavia hraje LM proto, že vyřadila v kvalifikaci Ajax - proto si tu LM hrát zaslouží.....stejně jako všechny jiné "malé" kluby.....ta tvá vysněná Superliga 12 -16 nejbohatších evropských klubů potopí fotbal ještě do větších sraček než ve kterým momentálně je.....proto také hodně fandím tomu don quichotskému Platiniho úsilí v boji s větrnými mlýny.....a víš proč? Protože ne všechno co se třpytí je zrovna zlato......

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavní otázku tu je, jestli více týmů ze slabších lig nebo ne. Podle mého to je ted tak akorát. Liga Mistrů má být turnaj nejlepších týmů v evropě a ty ted hrajou většinou ve 4 nej ligách. Neřikám, že je tam slavia omylem, ale proč víc takovýchto týmů, když v Anglii, Španělsku, Itálii hrajou lepší můžstva a do evropskejch pohárů se vůbec nedostanou?

Reagovat
smazaný uživatel

protože UEFA nezastřešuje jen 4 "vyvolené" ligy ale všechny evropské ligy....

Reagovat
smazaný uživatel

ty 4 nejsou vyvolené, ale prostě nejlepší. A v liga mistrů je souboj nejlepší týmů. A když se najde nějakej dobrej tým ze slabší ligy, tak se tam kvalifikuje, ale proč takovejch týmů víc. Jiný než finanční důvod nevidim

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně tak je Mistrovství světa soutěž nejlepších týmů a přesto je na začátku i San Marino. Jinak pokud tvrdíš, že bude víc týmů ze slabších lig, tak podle těch novejch reforem jich bude šest - to si myslím není moc. Kompletně jsem to rozepsal vejš pod názvem Omluva.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele