Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Marseille zajíždí na neoblíbenou anglickou půdu, čeká na ni Arsenal
Po prvním vzájemném střetnutí si pozice docela dobře prohodily. Marseille vyměnila skvělou bilanci z evropské půdy za první porážku v rámci skupiny Ligy mistrů, aby naopak Arsenal přesídlil do kůže favorita své grupy. Momentálně zůstává jediným neporaženým účastníkem, navíc povzbuzeným úžasnou ligovou výhrou nad Chelsea.
"Fotbal není žádná exaktní věda. Můžete hrát dobře a kontrolovat hru, abyste stejně prohráli. Ale zároveň se může stát přesný opak. První duel byl hodně vyrovnaný. Mělo to skončit 0:0, ale čas už zpátky nevrátíme," zanaříkal si v předzápasovém rozhovoru Didier Deschamps. Muž, který už třetím rokem vede jihofrancouzský klub a jehož si mimochodem mnozí fanoušci Arsenalu vysnili jako možného nástupce Arsena Wengera.
Ještě nedávno každopádně někdejší skvělý fotbalista prožíval s l’OM nejkrušnější chvíle od svého příchodu v květnu 2009. Po šesti kolech dokonce tradiční účastník bojů o mistrovský titul trčel na samém dně ligové tabulky, od té doby už alespoň hájí neporazitelnost. I tak se ale stihl došplhat teprve na devátou příčku; čeká ho ještě hodně práce.
Arsenal si přitom prošel podobnou očistou. Z hektického léta a šíleného vstupu do sezony se řádně oklepal až před půl měsícem. Od 16. října platí, že je ve všech soutěžích stoprocentním týmem, přičemž naposledy v krásném utkání zdolal sousední Chelsea. V tabulce Premier League ale ani Gunners nepatří dvakrát lichotivá příčka - sedmá odshora.
Když už se mimochodem zavedla řeč na poslední výkon v rámci domácí soutěže, neměla by se opomenout také skutečnost, že rovněž l’OM sehrálo dosti divoký zápas. To však se soupeřem poněkud jinačího kalibru, Dijonem. S ním se jižané trápili celých 90 minut, ačkoliv 2:0 vedli již po jedenácti minutách. "Vítězství by bylo úžasné, ale i bod by byl velkým zadostiučiněním," nepřehání proto Deschamps, který zároveň ve svém interview nepřímo připustil, že na rozjetého Van Persieho (28 gólů v posledních 27 ligových zápasech) nasadí osobku.
Přitom Marseille kolegové z Francie půdu na severu Londýna ideálně předpřipravili. Naposledy - leč je to už devět let - tu Auxerre dokonce vyválčilo výhru. Chvíli předtím z Highbury vezl bod Lyon. Emirates Stadium je však kroky Francouze neposkvrněn a zrovna l’OM popravdě nemá ideální předpoklady se tu do paměti místních příznivců vrýt černým písmem. V Anglii totiž dosud z 10 pokusů vytěžilo všehovšudy jedinou výhru.
Wenger nicméně varuje: "Domnívám se, že tým Marseille je lépe uzpůsobený pro venkovní zápasy než ty domácí. Umějí dobře bránit; hrají hodně fyzicky a jsou silní v brejcích. Věřím, že protiútoky jim sedí spíše než dominance na míči," snaží se francouzský "Profesor" postihnout filozofii mužstva, jehož fanouškovskou základnu si proti sobě poštval ještě za dob svého působení v Monaku.
Gignac se proti Dijonu přemáhal. Údajně ho i těsně před výkopem dál provázely bolesti v oblasti třísel, do úterního večera se ale nejspíš stihne zotavit kompletně. M‘Bia je už od srpna vyřazen z provozu, neboť prodělal zlomeninu zánártní kůstky. Na opačné straně barikády jsou tradičně bez Wilshera se Sagnou, břišní sval dál nedovolí hrát Gibbsovi, ani na lavici se potom neposadí Chamakh se svým bolavým kolenem. A jelikož Diaby zatím teprve nabírá potřebnou fyzičku, hned tři členové početné francouzské enklávy se v úterý se svými krajany nepotkají.
"Fotbal není žádná exaktní věda. Můžete hrát dobře a kontrolovat hru, abyste stejně prohráli. Ale zároveň se může stát přesný opak. První duel byl hodně vyrovnaný. Mělo to skončit 0:0, ale čas už zpátky nevrátíme," zanaříkal si v předzápasovém rozhovoru Didier Deschamps. Muž, který už třetím rokem vede jihofrancouzský klub a jehož si mimochodem mnozí fanoušci Arsenalu vysnili jako možného nástupce Arsena Wengera.
Ještě nedávno každopádně někdejší skvělý fotbalista prožíval s l’OM nejkrušnější chvíle od svého příchodu v květnu 2009. Po šesti kolech dokonce tradiční účastník bojů o mistrovský titul trčel na samém dně ligové tabulky, od té doby už alespoň hájí neporazitelnost. I tak se ale stihl došplhat teprve na devátou příčku; čeká ho ještě hodně práce.
Arsenal si přitom prošel podobnou očistou. Z hektického léta a šíleného vstupu do sezony se řádně oklepal až před půl měsícem. Od 16. října platí, že je ve všech soutěžích stoprocentním týmem, přičemž naposledy v krásném utkání zdolal sousední Chelsea. V tabulce Premier League ale ani Gunners nepatří dvakrát lichotivá příčka - sedmá odshora.
Když už se mimochodem zavedla řeč na poslední výkon v rámci domácí soutěže, neměla by se opomenout také skutečnost, že rovněž l’OM sehrálo dosti divoký zápas. To však se soupeřem poněkud jinačího kalibru, Dijonem. S ním se jižané trápili celých 90 minut, ačkoliv 2:0 vedli již po jedenácti minutách. "Vítězství by bylo úžasné, ale i bod by byl velkým zadostiučiněním," nepřehání proto Deschamps, který zároveň ve svém interview nepřímo připustil, že na rozjetého Van Persieho (28 gólů v posledních 27 ligových zápasech) nasadí osobku.
Přitom Marseille kolegové z Francie půdu na severu Londýna ideálně předpřipravili. Naposledy - leč je to už devět let - tu Auxerre dokonce vyválčilo výhru. Chvíli předtím z Highbury vezl bod Lyon. Emirates Stadium je však kroky Francouze neposkvrněn a zrovna l’OM popravdě nemá ideální předpoklady se tu do paměti místních příznivců vrýt černým písmem. V Anglii totiž dosud z 10 pokusů vytěžilo všehovšudy jedinou výhru.
Wenger nicméně varuje: "Domnívám se, že tým Marseille je lépe uzpůsobený pro venkovní zápasy než ty domácí. Umějí dobře bránit; hrají hodně fyzicky a jsou silní v brejcích. Věřím, že protiútoky jim sedí spíše než dominance na míči," snaží se francouzský "Profesor" postihnout filozofii mužstva, jehož fanouškovskou základnu si proti sobě poštval ještě za dob svého působení v Monaku.
Gignac se proti Dijonu přemáhal. Údajně ho i těsně před výkopem dál provázely bolesti v oblasti třísel, do úterního večera se ale nejspíš stihne zotavit kompletně. M‘Bia je už od srpna vyřazen z provozu, neboť prodělal zlomeninu zánártní kůstky. Na opačné straně barikády jsou tradičně bez Wilshera se Sagnou, břišní sval dál nedovolí hrát Gibbsovi, ani na lavici se potom neposadí Chamakh se svým bolavým kolenem. A jelikož Diaby zatím teprve nabírá potřebnou fyzičku, hned tři členové početné francouzské enklávy se v úterý se svými krajany nepotkají.
Arsenal FC - pravděpodobná sestava:
Szczesny - Djourou, Koscielny, Mertesacker, Santos - Song, Arteta, Ramsey - Walcott, Van Persie, Gervinho.
Olympique Marseille - pravděpodobná sestava:
Mandanda - Fanni, Diawara, N'Koulou, Morel - Lucho, Diarra, Cheyrou - Valbuena, Remy, A. Ayew.
Tip EuroFotbal.cz: 10
Vzájemné zápasy
19.10.2011
Liga mistrů
Sk F
19.10.2011
Sk F
Arsenal FC - poslední zápasy
29.10.2011
Premier League
10. kolo
25.10.2011
League Cup
4.k
23.10.2011
Premier League
9. kolo
19.10.2011
Liga mistrů
Sk F
16.10.2011
Premier League
8. kolo
02.10.2011
Premier League
7. kolo
19.10.2011
Sk F
28.09.2011
Sk F
13.09.2011
Sk F
24.08.2011
4.př 2.z
16.08.2011
4.př 1.z
08.03.2011
OF 2.z
Olympique Marseille - poslední zápasy
29.10.2011
Ligue 1
12. kolo
25.10.2011
Coupe de la Ligue
OF
22.10.2011
Ligue 1
11. kolo
19.10.2011
Liga mistrů
Sk F
15.10.2011
Ligue 1
10. kolo
02.10.2011
Ligue 1
9. kolo
19.10.2011
Sk F
28.09.2011
Sk F
13.09.2011
Sk F
15.03.2011
OF 2.z
23.02.2011
OF 1.z
08.12.2010
Sk F
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
3
2
1
0
4 : 2
7
2
3
2
0
1
4 : 1
6
3
3
1
0
2
4 : 4
3
4
3
0
1
2
2 : 7
1
Z
V
R
P
S
B
1
2
1
0
1
3 : 1
3
2
2
1
0
1
3 : 2
3
3
1
1
0
0
2 : 1
3
4
1
0
1
0
1 : 1
1
Z
V
R
P
S
B
1
2
1
1
0
2 : 1
4
2
1
1
0
0
1 : 0
3
3
1
0
0
1
1 : 2
0
4
2
0
0
2
1 : 6
0
Komentáře (177)
Přidat komentářV LM se opět projeví zkušenost Arsenalu.. 2:0
Souhlas.
1:1
Teraz to uz nebude o 1 gole takze 3:1
3:0
2:0
OM ukope remízu.. Droit au but !!!
2:0
2:3 OM !
Mertesacker vzal dneska na trenink i svyho nejstarsiho syna
http://www.arsenal.com/assets/_files/scaled/364x498/oct_11/zp_130824386SM037_Arsenal_Trai_6458.jpg?ic=87e458T
je jedno kolik, je jedno jak...vyhra Marseille !
3-1
Arsenal dokazal o wkndu ze ma fazonku coz potvrzuje poslednich 5 zapasu a 5 vyher..s Marseille to budou mit tezke ale verim ze neprohraji...tip 10..1:1,1:0
Ak si mam vybrat,tak radsej nech sa vyhra v sobotu,ako by tomu malo byt naopak.Neviem preco,ale dnes to vidim na remizu.
Výhra 2:1 v poklidném tempu bez zranění by mělo stačit.
Kurz kolem 1,6 na domácí nenáchám jen tak ležet ladem na zemi.
Som zvedavý na predvedený výkon, útok by mohol hrať v zložení Ox-Park- Arshavin, Gervais nech si oddýchne a samozrejme, v zálohe Rosický.
pred Chelsea meli tyden volno a CC hrali nahradnici s mladikama,takze urcite bych tento zapas neodpocival,kdyz se muzem priblizit diky vitezstvi prvnimu mistu ve skupine proti WBA bych radsi nechal spocnut par hracu,jako proti Sunderlandu
no Robina by som odpočívať nechal určite, Park si ten čas zaslúži a Robin by už len kvôli mojej fante mal radšej hrať až na ES proti WBA než dnes.
Gervais toho odohral tiež dosť a doprial by som mu, nech sa predvedie až proti Baggies a Arshavin nehral cez víkend v zákalde, takže je to celkom jasná voľba.
ja by sem videl sestavu dneska: Sczesny-Jenkinson,Vermaelen,Koscielny,Santos-Song,Arteta,Rosicky-Gervinho,Persie,Arshavin a o vikendu bych nechal zahrat spocnout par hracu. proti WBA to bude rozhodne lehci zapas vem si,ze si potrebujem zajistit co nejdrive postup a hlavne 1 misto ve skupine.. pak uz si muzem dovolit poslat na Recka zahrat Chamberlaina,Benayouna,Parka a dalsi mene vytezovane hrace.. dneska by to chtelo vyhrat stuj co stuj
skôr by som povedal, že musíme vyhrávať v PL, v LM už by nám postup ujsť nemal.
s Marseille hrajem o prvni misto nebo chces skoncit ve skupine druhy a jit zase na Barcelonu nebo Real? vsak i Wenger rikal,ze chce kazdopadne vyhrat skupinu. na WBA by hraci jako Park a dalsi meli stacit
naopak, Marseille je v obrane deravá, to je pre hráčov ako Arshavin a Park, na betón Baggies bude treba plná sila.
videls domaci zapas OM? tam branili zuby nehty a meli sme sotva dve sance
ale ich defenzívna hra je stále horšia ako WBA.
ty je pekne podcenujes
aké podceňvanie? WBA dostalo v náročnej PL 13 gólov a to hralo ako s United, tak s Chelsea a Poolom, Marseille tých gólov dostala v L1 14. Tak si vyber.
pravda, že OM hralo o 2 zápasy viac, ale aj tak je tá ich defenzívna hra lepšia.
WBA hlavne hraje zezadu,kdezto OM je velkoklub,ktery musi hrat ofenzivne... ja bych zrovna tohle vubec nesrovnaval OM proste vyraznejsi kvalitnejsi tym nez WBA a to musi kazdy rozumny clovek uznat
o kvalite sa predsa nebavíme, bavíme sa snáď o defenzívnej hre, tam je na tom lepšie WBA, čo si aj sám tým komentom priznal.
v tomhle srovnavas nesrovnatelne. jina liga,jina pozice tymu v lize.. ale hlavni bude dnesni vyhra
ja budem spokojný aj s plichtou.
neviem ci by to bol dobry napad lebo v lige si nemozme dovolit uz zavahat v takom zapase ako je WBA .
RvP a par dalsich muze zustat na lavicce a pujdou tam az za stavu,kdyby se nepodarilo rozhodnout. WBA je vyrazne slabsi nez OM,takze dneska doufam bude hrat nejsilnejsi sestava
Škoda, že to alespoň Slováci nedávají ... podíval bych se na to vraždění neviňátek (doufám)
dava to Nova sport a vrazdeni nevinatek? Marseille neni tak slaba,vzdyt minuly rok porazili tvoji milovanou Chelsea a remizovali s mufakama a hlavne urcite nebudou hrat nejaky ofenzivni fotbal,lebo vi,ze by to byl pro ne vyprask
Nova Sport to dávat může, no ... aktuálně to je pořád dost slabé, dostali dva góly od Dijonu. Loni to bylo o něčem jiném, tam měli smůlu, že Manchester nevyřadili
kdyz sem videl,jak OM hrala doma zalezli a spokojeni s bodem,tak dneska cekam jeste urputnejsi obranu
Arsenal +1,5 branky
kdo bude zlatý hoch pro tento rok http://www.tuttosport.com/sondaggi/Calcio/vota-1200/Vota+il+Golden+Boy+2011 JACK WILSHERE
Arsenal konečně chytil formu a projeví se to i nyní.Gunners získají všechny tři body.
4:1
2:1
?
2:1
vantastic Persie odpočívat!!!!!
aj Gervais a Theo, s remízou budem spokojný.
Inak Arsenal sa slušne rozbehol , som síce fanúšik United , ale Arsenalu prajem aspoň to konečné umiestnenie v BIG4
2:1
1 - Arsenal have lost only one of their last 35 CL home games (1-3 in the semifinals 2008/09 vs Manchester United), winning 25. Secure
joo to bol dobry zapas
Szczesny - Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen (c), Santos - Song, Arteta - Walcott, Ramsey, Gervinho - Park
fantík se zblázní a já se těším na našeho Korejčíka pochopitelně také
Robin a Koscielny odpočívají
jen Theo mohl odpočívat spolu s Artetou a hrát Rosa s Aršavinem
ale hádám, že jde spíše o taktický tah, protože kraje OM jsou velmi běhavé
JOOOOOO! Škoda že to zas neuvidim...
čárka před že
Kvůli těmhle věcem jako samozřejmě že, jistě že nebo hlavně že sme nedávno s Chazym chtěli psát na UJČ...
tak tam napiš a dej mně vědět. Já zase třeba zásadně nepíši tečky na konci odstavců, protože tam postrádají smysl a estiticky ruší vzhled textu
Tak sem vznesl dotaz. Každopádně tahle tvoje úchylka je z mýho pohledu dost neobvyklá.
já ti dám úchylka
esteticky
Jeeez.
Jako Jesus?
alebo ako jizz, keď vieš, čo to znamená.
lol ale je to pekna metafora..jezis ako semeno lasky
to si si až teraz všimol?
hej
Arsenal má formu, dnes vyhraje o dvě branky a Van Persie tam jendoho pošle 2:0
Park
bloodzeed
dáš link, prosím?
já tam mám napsany jenom bloodzeed, to číslo už dávno zmizlo
Channel - 106723
dík, už mám 112093 a som spokojný.
a podme poriadny futbal aspon 4-4
Valbuena vypadá jak na smrt nemocný.
ale je parádny, tá kopacia technika.
to fakt jo? Rémy je parádní
až sa tribúny otriasli, keď sa to hovado Mertesacker zložilo na zem.
Takovej dloubák na Parka teď měl přijít, predátore
No ty vole to měl raděj pustit na Thea.
Bože Aarone, na cos kurva jako čekal?
Tohle Rambo zajebal
Jezisi co to tam stvarali...
Ramsey to tam zadrbava...
Park je zatim tragickej, beha tam jak splasenej.
Ramsey bud to zbrzdi nebo nenahraje do tutovky... nikdy se mi nelibil...
No nemám pravdu? :)
koukáš?
bloodzeed: Channel - 106723
Arsenal dejte gola
Ramseyho zapasy su ako den a noc.
Ramsey, to je koncový hráč jak vyšitý, Arteta typicky šedý priemer, nič nevymyslel, Song je dopredu strašný, Walcotta som skoro nevidel, až na pár zábleskov, Gervais toho viac dodrbal ako vymyslel a Park je všade len nie tam, kde má.
Do druhého polčasu by to malo byť lepšie.
To u Gervinha je sice pravděpodobný, ale i tak nikdo nevymyslel víc než on. Jeho jediného výkon bych vyzdvihl.
Marseille drží, dobré ... :)
Zatím pěkný zápas. Jen to chce goly na jakékoli straně, ale v síti Marseille by vypadaly lépe
Koeficient, koeficient.
Ten nažene jiný Olympique zítra
Pravda ... a Montpellier příští sezónu, tak to je vše v pořádku.
co to tam ten Ramsey pri te tutovce vyvadel
Hm, tak také napíši menší zhodnocení prví půle. Vyloženě výborný je Vermaelne - pravý kapitán. Nezkazil jediný míč, skvěle a čistě balóny odebírá a přesně rozehrává, není mu co vytknout. Zdatně mu sekunduje duo Ramsey - Gervinho, které dnes hraje parádně. Spousta pohybu, vtipné narážečky ve tředu pole, tak se mi to líbí. Celkem spokojen jsem s Parkem, jinak zbytek týmu nic moc. Santos by byl výborný, kdyby nebyl věčně vepředu a měl nějakou fyzičku. Takhle hodí dva sprinty, už nemůže a sotva vyklusává. Mertesacker je úplně toporný, na začátku tam přes něj přešel obránce OM jakoby nic. Měl by vážně odejít, jeho hra mě irituje. Jenkinson šeď, šeď. Theo se snaží, ale i tak celkem svěží výkon. On něj nemohu více čekat a od čeho tam je, to také plní. A nakonec Arteta se Songem. Tihle dva se spolu ve středu pole nesnesnou. Song zbytečně supluje tvůrčíé činnost a Arteta plní roli rozehrávače, což by zvládnul s přehledem Song. U Artety mě vyloženě štve jeho kopacíc technika, kdy není schopen poslat jediný míč na 15-20 metrů, který by nehopsal jak hopík. Neřeknu na nějakém oraništi, ale na Emirates, kde se hraje pomalu na koberci? spoustu akcí tim zbrzdil či zadrbal, kdy si musí spoluhráči míč složitě zpracovávat. Škoda, že šanci nedostal Rosa. A Song a jeho výlety, to by měl omezit. Jeho práce by měla být převážně defenzivní. Když se soustředí hlavně na to, tak patří mezi světovou špičku, ale čím na vysunutější poziici hraje, tím jalovějším hráčem se stává. A Wojtu hodnotit nebudu, ten je jako vždy výborný
s Parkem spokojeny? to snad ne..
Zaslepenec...
Sice má herbage svoje oblíbence na které nedá dopustit, ale jeho celková(poločasová) hodnocení bývají objektivní :)
s parkem slusny ustrel
napsal, že je spokojenej s Parkem to neznamená, že Park hrál hodně dobře, ale splnil to co si od nej herbage očekával
Park s Gervaisom sa nemajú moc v láske.
posli uz tam toho robinaaaa
Konecne vyndal Ramseyho.... Rocisky predved neco, potes oko me :)
Amalfitano
Oj
Oj
Oj
trikrát.
oj
Oj?
jo...
To by si chcel moc, Robin, to by si chcel moc...
MotM Vermaelen, veľa by sa muselo zmeniť, aby sa ním nestal.
třeba Robin dá další hattrick
Amalfitano, Gignac... Takíto hráči leštia lavičku v OM, tomu hovorím slušná ofenzívna sila.
Tak jasný, když si hodí do základu Valbuenu.
čo máš proti nemu? Veď je to pán hráč.
To mně teda nikdy nepřišel.
Amalfitano je mnohem lepsi nez Valbuena, ale je to primocary, rychly, vertikalni hrac, a takovych ma Marseille plnou ofenzivu. Valbuena ma mnohem lepsi centr, proto tam je..
Dneska se mi vůbec nelíbil. V jednom kuse ležel na zemi po sebemenším kontaktu, slibné šance zadrbal a standartky kopal otřesně.
jj
ach jo...střely na branku 6-1 a Arsenal nedá ani gola
Achjo, nemoh to Persie promenit, kdyz jsem to zrovna potreboval..
druhym polocasem mne otravili... profesorsky fotbal
arsenal slabota
První poločas dobrý, druhý slabota. Asi už došly síly a střídání nedokázala oživit hru. Dobře zahrál Vermaelen a líbil se mi i Santos. Dozadu je sice nejistý, ale ty ofenzivní výlety jsou oproti Clichymu nebe a dudy. Už teď dal tolik gólů co Clichy za celou kariéru v AFC :-)
A Ramsey s Gervinhem zazdili spoustu šancí, to se už nesmí opakovat.
Ramsey s Gervinhem naopak výborní, hráli moc dobře. Arteta děs, ten je tam vyloženě navíc a Santos zoufale nestíhal. Ta okénka byla dozaud příšerná a vždy jsme viděl jen opakovačku, jak na levém beku zaskakoval Arteta v dáli kamera zabírala vyklusávajícího Santose s pivním pupkem
Jo, Gervinho s Ramseym hráli dobře, ale zakončení vázlo. Theo si mohl rozhazovat rukama, jak chtěl, ale míče se nedočkal ani v sebelepším postavení. Arteta funguje jako posouvač míče, líbí se mi, že je neztrácí a je schopný na jeden dotek založit akci. A dozadu maká dobře. Koho bys tam chtěl místo něj, Frimponga? To by pak hra vypadala o třídu hůř.
Wilshera, Rosu či Diabyho. A Thea ignoroval jen jendou Ramsey, kdy ho zezadu sejmul Diarra a uviděl žlutou. Jinak mu nahrávali myslím dost
Wilshere s Diabym nejsou a jen tak nebudou k dispozici, ptal jsem se na současnou alternativu. Zbývá jen Rosa, který je víc ofenzivní a spíš se hodí na místo Ramseyho než po boku Songa.
Blbost. Ramsey v začátku sezony vedle Rosy tu roli nekazícího posouvače balonů, kterej sem tam přidá něco navíc (tehdy moc nepřidával, protože mu to prostě nešlo, ale furt nekazil), taky zvládal. Určitě vedle Rosy hrát může. A vážně nerozumim tomu, kde se v tobě bere ta vytrvalost při obhajování Artety.
no, to že Ramsey byl dnes střídán před Artetou také za něco mluví, ale Ramsey se skutečně rozehrál a hrál dnes na pozici, kde zkrátka musí více kazit. Rozhodně jsem s nim více spokojen a bude časem výborný. To Arteta je pomalý a neumí dát přesný míč. Když poslal míč do strany, který letí těsně nad zemí a před Gervinhem mu skočí do holeně, tak to bych ho vraždil
Ne, nějakej jeden zápas fakt za hovno mluví. Já osobně sem byl před Marseille pro střed s Frimpongem/Coquelinem i Rosou...ti dva si prostě po Chelsea potřebovali odpočinout, dneska sem od toho žádnou hitparádu ani nečekal.
náhodou, první půli jsem byl celkem spokojen. Vlastně drhla jen hra zálohy a celá pravá strana + Mertesacker, tedy dle očekávání. Od nich více nečekám, ale až bude hrát to nejlepší, bude to opět zajimavé. Nicméně je jasné, že to chce opět kádr pročistit a přivést pár posil. Kreativní křídlo a tvořivého záložníka
Do středu nám přijde Jack s Diabym, by se pak s dalšim středopolařem umlátili všichni. Radši to křídlo. Götze má čas.
Götze to kreativní "křídlo" je.
Jo? Já ho měl za podhrot nebo něco takovýho. Prostě za druhýho Cesca.
Určitě může hrát i na podhrotě, ale v Borussii stabilně hrává myslím zprava ....možná za absence Kagawy to bylo jinak, nevím.
Druhý Cesc neexistuje
Já si furt stojim za tim, že jednou budu na tomhle postu spokojenější s někym jinym než s Cescem.
a koho myslis,ze se Wenger zbavi? ten bude spokojeny,ze bude moct rotovat do stredu s hraci: arteta,song,ramsey,wilshere,rosicky,frimpong a na kridla walcott,gervinho,arshavin,benayoun+chamberlaine. to tomu veris,ze jeste privede Gotzeho a nektere hrace odstavi.....?
Myslel jsem to tak, že Ramsey hrál na tom vysunutém postu, takže kdyby nastoupil Rosa, museli by se přehodit. Pak by to samozřejmě šlo, ale pořád to je jediná možná alternativa za Artetu, za kterým stojím hlavně kvůli jeho všeobecné kritice :-) Podle mě jen plní pokyny a dopředu nepředvádí žádná kouzla i proto, že se tam místo něj opakovaně cpe Song.
Se Santosem souhlas, Rémy s Valbuenou si tam s ním dělali, co chtěli.
kua jak mne ta zbytecne remiza sere... stacilo vyresit lip ty sance v prvnim polocase a nebylo co resit. ve druhem polocase uz to bylo o nicem... nejspis jim ale dosly sily diky derby s Chelsea. tak stacilo s BVB udelat uz priste aspon bod a do Recka se mohli poslat nahradnici s mladikama. misto toho to bude jeste boj
Manažer Arsenalu Arsene Wenger ve včerejším utkání Ligy mistrů proti Marseille nepostavil do základní sestavy Robina van Persieho, který je ve výborné formě. Zápas skončil bezbrankovou remízou a Arsenal si tak zatím nezajistil postup do další fáze. "Je unavený, vyčerpaný, proto jsem ho šetřil. Nemůže odehrát všechny naše zápasy. Navíc to není tak, že by jeden hráč rozhodoval o celém zápasu," prohlásil Wenger.
To by mu taky mohl vyčítat jen blbec.
a druheho poradneho strelce nemame
To je uplně jedno, šance sme si stejně vytvořili a jindy by se snad proměnily.
ale Park se k nicemu nedostal.. vsechno jen Ramsey,Gervinho nebo Walcott... jednou to Parkovi dobre nahral Theo,ale on si to stejne ukopl dva metry... vubec nechci videt,jak se budem strelecky trapit,kdyz nebude moct hrat RvP.. kazdy pise,ze chce Gotzeho,Hazarda,pritom vetsi slabina je v utoku.. skoda,ze neprivede ttreba Huntelaara
No tomu řikám koncepce. Hráč, kterej se zatim mohl rozehrávat maximálně proti "zoufalcum" v CC, dostane akorát jeden opravdu ostrej zápas, jak se do ničeho nedostane, hned by se měl přivádět někdo jinej.
nerikam to proto,ze se mu nepovedl prvni ostry zapas a hned by se mel privadet nekdo jiny... ja uz mam delsi nazor takovy,ze potrebujem druheho poradneho strelce do utoku,ktery je aspon schopny se priblizit k vykonum RvP. Chamakhovi by prospelo,kdyby se vratil do Francie a na Parka mam nazor,ze to je idealni hrac do tymu,jako je Lille.. ne do velkoklubu jako je Arsenal. doufam,ze mi ukaze opak,cemuz moc neverim.
A já si zas myslim, že by Huntelaar co nevidět začal dělat problémy. Van Persie je jako kapitán tak neohroženou postavou, že ho Wenger prostě neposadí, když nebude muset nebo si to situace nebude žádat. Ani proti slabším soupeřům. Park je na tohle ideální, a až si s Anglií a týmem perfektně sedne, beztak ti ještě vypálí rybník.
tak jak vidis,zahrali by si oba dost. tech zapasu v cele sezone je fakt spousta... podivej se Real,jak si zahraje poradne Higuain a Benzema a at hraje kterykoliv,tak rozdil neni skoro znat.. kdezto v Arsenalu je RvP a propask
propast*
V Realu ani zdaleka neni tak pevně stanovená hierarchie. A jak vidim - zahrál by si dost v LM a pohárech, ne v lize.
v lize by si dostatecne nezahral behem cele sezony(38) zapasu?
Dostatečně ne. Z Huntelaarovy perspektivy.
Bendtner
ale ten chce hrávať pravidelne, čiže tiež nie je ideálny hráč za Robina.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele