![](/res/img/competition-logo/8IP2pg7j-dWzRDQR9.png)
Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
![](/res/img/articles/top/default.jpg)
Zvládne Bayern i duel na horké neapolské půdě?
Magnetem úterního programu Champions League bude bezesporu utkání na stadionu San Paolo v Neapoli, kde domácí celek vyzve lídra skupiny Bayern Mnichov. Bavorský velkoklub doposud prochází sezónou jako nůž máslem a případná výhra by svěřencům Juppa Heynckese výrazně pootevřela vrátka do dalších bojů.
Neapol plynule navázala na veleúspěšnou loňskou sezónu a i v úvodu té letošní se mohla chlubit skvělou formou. Postupem času však začal tradičnímu celku docházet dech a po nečekané porážce v Chievu přišel o víkendu další, tentokrát ještě více šokující neúspěch s Parmou. "Věděli jsme, že to bude těžký zápas, ale bohužel jsme to nezvládli. Teď už se však musíme soustředit pouze na nadcházející souboj s Bayernem," nabádá Christian Maggio.
Premiéru v nejprestižnější klubové soutěži ale Neapolští zvládají s bravurou. Potom, co si svěřenci Waltera Mazzarriho dokázali přivést nesmírně cenný bod z Etihat Stadium, tak v dalším utkání i díky vítězné brance Marka Hamšíka porazili nevyzpytatelný Villarreal a zajistili si tím výhodnou startovací pozici do dalších bojů. "To jsou zápasy, o kterých jako děti sníte. I proto se teď na každé utkání těšíme," uvedl produktivní středopolař.
Utkání s Bayernem tak bude pro Neapol velkým svátkem, který si chtějí domácí především užít. "Půjde asi o největší zápas v moderní historii Neapole. Bayern je jedním z nejúspěšnějších klubů, v současné době jsou navíc Mnichované ve skvělé formě, neprohráli již dvanáct zápasů v řadě, ve kterých ani neinkasovali. K tomu není moc co dodat," prohlásil Mazzarri. Ten se musí obejít bez služeb Britose, Donadela a Panděva.
Mnichovský celek zažívá mimořádně vydařený vstup do sezóny. Bayern nejenže s přehledem vévodí v Bundeslize, kde má po devíti odehraných kolech na druhý Gladbach pětibodový náskok, ale stejně suverénně si Bavoři vedou i v Lize mistrů. Po snadné výhře ve Villarrealu dokázali porazit také ambiciózní City a případná výhra nad Neapolí by je tím pádem výrazně přiblížila postupu. "Chceme udělat první krok k účasti ve vyřazovací fázi," vyhlásil Bastian Schweinsteiger.
Velkou devízou Bayernu je především pevná defenziva, která od prvního ligového utkání s Gladbachem neinkasovala. Lví podíl na této bilanci má také Manuel Neuer, jehož aktuální neprůstřelnost činí úctyhodných 1109 minut. "Neapol je v současnosti nejsilnější a nejstabilnější italský tým. To je přesně zápas, ve kterém musíme ukázat, že i proti takovýmto týmům můžeme hrát na nulu," řekl předseda Bayernu Karl-Heinz Rummenigge.
I přes pohodu, která v hostujícím táboře panuje, nechtějí Mnichované nic podcenit. "Chceme pokračovat tam, kde jsme skončili proti Manchesteru City," prohodil Heynckes. "Čeká nás hodně kvalitní zápas, věřím, že budeme úspěšní," dodal zkušený kouč. "Neponecháme nic náhodě," doplnil Mario Gómez. Hosté cestují do Itálie téměř kompletní, chybět bude pouze rehabilitující dvojice Robben - Breno.
Neapol plynule navázala na veleúspěšnou loňskou sezónu a i v úvodu té letošní se mohla chlubit skvělou formou. Postupem času však začal tradičnímu celku docházet dech a po nečekané porážce v Chievu přišel o víkendu další, tentokrát ještě více šokující neúspěch s Parmou. "Věděli jsme, že to bude těžký zápas, ale bohužel jsme to nezvládli. Teď už se však musíme soustředit pouze na nadcházející souboj s Bayernem," nabádá Christian Maggio.
Premiéru v nejprestižnější klubové soutěži ale Neapolští zvládají s bravurou. Potom, co si svěřenci Waltera Mazzarriho dokázali přivést nesmírně cenný bod z Etihat Stadium, tak v dalším utkání i díky vítězné brance Marka Hamšíka porazili nevyzpytatelný Villarreal a zajistili si tím výhodnou startovací pozici do dalších bojů. "To jsou zápasy, o kterých jako děti sníte. I proto se teď na každé utkání těšíme," uvedl produktivní středopolař.
Utkání s Bayernem tak bude pro Neapol velkým svátkem, který si chtějí domácí především užít. "Půjde asi o největší zápas v moderní historii Neapole. Bayern je jedním z nejúspěšnějších klubů, v současné době jsou navíc Mnichované ve skvělé formě, neprohráli již dvanáct zápasů v řadě, ve kterých ani neinkasovali. K tomu není moc co dodat," prohlásil Mazzarri. Ten se musí obejít bez služeb Britose, Donadela a Panděva.
Mnichovský celek zažívá mimořádně vydařený vstup do sezóny. Bayern nejenže s přehledem vévodí v Bundeslize, kde má po devíti odehraných kolech na druhý Gladbach pětibodový náskok, ale stejně suverénně si Bavoři vedou i v Lize mistrů. Po snadné výhře ve Villarrealu dokázali porazit také ambiciózní City a případná výhra nad Neapolí by je tím pádem výrazně přiblížila postupu. "Chceme udělat první krok k účasti ve vyřazovací fázi," vyhlásil Bastian Schweinsteiger.
Velkou devízou Bayernu je především pevná defenziva, která od prvního ligového utkání s Gladbachem neinkasovala. Lví podíl na této bilanci má také Manuel Neuer, jehož aktuální neprůstřelnost činí úctyhodných 1109 minut. "Neapol je v současnosti nejsilnější a nejstabilnější italský tým. To je přesně zápas, ve kterém musíme ukázat, že i proti takovýmto týmům můžeme hrát na nulu," řekl předseda Bayernu Karl-Heinz Rummenigge.
I přes pohodu, která v hostujícím táboře panuje, nechtějí Mnichované nic podcenit. "Chceme pokračovat tam, kde jsme skončili proti Manchesteru City," prohodil Heynckes. "Čeká nás hodně kvalitní zápas, věřím, že budeme úspěšní," dodal zkušený kouč. "Neponecháme nic náhodě," doplnil Mario Gómez. Hosté cestují do Itálie téměř kompletní, chybět bude pouze rehabilitující dvojice Robben - Breno.
SSC Neapol - pravděpodobná sestava:
de Sanctis - Campagnaro, Cannavaro, Aronica - Maggio, Inler, Gargano, Zúñiga - Hamšík, Lavezzi - Cavani
Bayern Mnichov - pravděpodobná sestava:
Neuer - Boateng, van Buyten, Badstuber, Lahm - Luiz Gustavo, Schweinsteiger - T. Müller, Kroos, Ribéry - Gómez
Tip EuroFotbal.cz: 2
Vzájemné zápasy
19.04.1989
Pohár UEFA
SF 2.z
05.04.1989
Pohár UEFA
SF 1.z
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
SSC Neapol - poslední zápasy
15.10.2011
Serie A
7. kolo
01.10.2011
Serie A
6. kolo
27.09.2011
Liga mistrů
Sk A
24.09.2011
Serie A
5. kolo
21.09.2011
Serie A
4. kolo
18.09.2011
Serie A
3. kolo
27.09.2011
Sk A
14.09.2011
Sk A
07.11.1990
2.k 2.z
24.10.1990
2.k 1.z
03.10.1990
1.k 2.z
19.09.1990
1.k 1.z
Bayern Mnichov - poslední zápasy
15.10.2011
1. Bundesliga
9. kolo
01.10.2011
1. Bundesliga
8. kolo
27.09.2011
Liga mistrů
Sk A
24.09.2011
1. Bundesliga
7. kolo
18.09.2011
1. Bundesliga
6. kolo
14.09.2011
Liga mistrů
Sk A
27.09.2011
Sk A
14.09.2011
Sk A
23.08.2011
4.př 2.z
17.08.2011
4.př 1.z
15.03.2011
OF 2.z
23.02.2011
OF 1.z
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
![](/res/img/team-logo/lWGBVoA6-SvLFaVNH.png)
2
2
0
0
4 : 0
6
2
![](/res/img/team-logo/tSuMfRjT-Qcs4tGVj.png)
2
1
1
0
3 : 1
4
3
![](/res/img/team-logo/0vgscFU0-lQuhqN8N.png)
2
0
1
1
1 : 3
1
4
![](/res/img/team-logo/EBxZSOjT-fJvsXNaF.png)
2
0
0
2
0 : 4
0
Z
V
R
P
S
B
1
![](/res/img/team-logo/lWGBVoA6-SvLFaVNH.png)
1
1
0
0
2 : 0
3
![](/res/img/team-logo/tSuMfRjT-Qcs4tGVj.png)
1
1
0
0
2 : 0
3
3
![](/res/img/team-logo/0vgscFU0-lQuhqN8N.png)
1
0
1
0
1 : 1
1
4
![](/res/img/team-logo/EBxZSOjT-fJvsXNaF.png)
1
0
0
1
0 : 2
0
Z
V
R
P
S
B
1
![](/res/img/team-logo/lWGBVoA6-SvLFaVNH.png)
1
1
0
0
2 : 0
3
2
![](/res/img/team-logo/tSuMfRjT-Qcs4tGVj.png)
1
0
1
0
1 : 1
1
3
![](/res/img/team-logo/EBxZSOjT-fJvsXNaF.png)
1
0
0
1
0 : 2
0
![](/res/img/team-logo/0vgscFU0-lQuhqN8N.png)
1
0
0
1
0 : 2
0
Komentáře (277)
Přidat komentářtip 2..1:2
Mafiáni jsou doma silní.. 1:1
Moc se těším na tento zápas!Těsné vítězství Neapole.
1:3
0:5
0:1
0:1
0:3
Neapol by mohla i když je momentálně Bayern favoritem něco uhrát.Tipnu X.
Neapol by uhrat remizu mohla, ikdyz to budou mit tezke
sweinsteigr si dá hamzíka k snídani
tottenham_fan
. Bayern ich da jak nic myslim si ,ze by dal s touto formou a barcelonu a barcelona by vonku neapol dala :)
bayern vyhra, pretoze barcelona by neapolcanov dala
ty by si mal ist do bwin pisat kurzy, mas na to dobry system
kuknite si tabulky a skore tychto tymov v ligach a uvidite kto je vitaz
kukol som si tabulky a skore tychto timov v tejto skupine a vychadza mi to na remizu..
co je to za tabulku ta mengelejova
tabulka chemickych prvkov
aha ja tam mam "g"
mendelejovu
chybicka se vloudila
Že by nějaká tabulka od doktora Mengeleho :-D :-D..tu bych snad radši ani vidět nechtěl :-D
zakladny prvok iperit
y
Yperit
dnes ale davam tomu slovencinovi
Mengele udělal taky tabulku? To bych si teda nechtěl prohlížet..
No, aby jste se nedivili.. :) Cavani góla dá, jednoho určitě :)
ne, nedá.
neviem ci da niekto gol ked ma bayern najlepsieho brankara sveta, a maju na svete teraz bayern najlepsiu formu ale... si kuknite ako dal bayern manchester city a to vsetci hovorili ,ze city vyhra a nedali tiez gol , a neapol sa zo city trapil
Zejtra jasný kilo na Neapol
Hmm tak na to se těším, 1:0 Cavani v 93 minutě.
0:1
Neapol gol za barak.
jaký má rok výroby? už jsem takhle vyhrál něcí babičku, tak by se pro ní hodilo bydlení...
willi domy sa nevyrabaju ale stavaju
willi domy sa nevyrabaju ale stavaju
sakra, už mi to leze na mozek
0:2, opět
tak to skoro vyšlo, jen se Holger trefil do špatný sítě
ten kurz na Neapol je vtip? to se bude trestat...na Betfair dokonce 4.7
bayern je momentalne asi nejlepsi klub v evrope, takze to docela odpovida.
No já takhle na LM potrestal akorát sebe. Tyhle kurzový pičoviny zatím vůbec nechodí, dycky to těsně nevyjde.
Já mám zrovna Neapoli co vracet, hrál jsem docela za dost výhru nad Villarrealem a HCP na City...Neapol doma v takových zápasech LM pro mě není o Bayernu
a kdybych tenkrát nebyl srab, tak jsem napálil tu remízu na City přímou, jak jsem tady psal před zápasem...to byla taky "kurzová píčovina", na ty mám štěstí
Jenže zrovna ten Villareal byl podkurz...
1.97 v takovým zápase pro mě value je
Pevně doufám, že ta "forma" Napoli v lize je odrazem toho, že se soustředí na CHL. Vidím to na remízu ( 1:1, 0:0 ), ... přání 3:1 pro Napoli.
tiez by som to videl na remizku
a ak nie, tak by som daval over 2,5...Neapol hra sialeny futbal a Bayern je efektivny pri protiutokoch...mozno aj over 3,4
Já Bayern hrát neviděl, ale pokud je pravda to, že sází na zajištěnou obranu ( tím spíš při takovém utkání venku ), tak spíš ten under. Napoli se dopředu taky extra hnát nebude. Hodně by tomu zápasu pomohlo, kdyby dala Napoli rychlý gol.
preco by sa Neapol nehrnul dopredu? oni inac ani hrat nevedia
To ti prosímtě řekli kde?
Vychází z pevné obrany, perfektního pressingu, brejků - silou získat míč, pokud je to výhodné, zaútočit, zase se stáhnout. ( A v zápase s Bayernem tuplovaně )
tak je pravda ze som ich asi tolkokrat nevidel ako vy taliani, ale stale ked som sa na nich pozeral, tak som mal pocit ze hraju futbal hore dole, nejaku extra zabezpecenu obranu alebo taktiku ktoru popisujes som si nevsimol
Hore-dole jo. Ale defenzivní to je, 3-4-2-1, s tím, že třeba Lavezzi pendluje od brány k bráně, stejně tak kraje zálohy, střed pak dva siloví hráči ( Gargano - Inler ). To je taky jeden z důvodů, proč jim to v Itálii tak jde.
Hore dole hrají jen, pokud mají slabší soupeře.
asi mas pravdu, hrali tak aj proti City
Jak by to pomohlo zápasu prosimtě? Tak, že by se Neapol zatáhnula a už by to byl jen totální blok
?
já mám 0-2 goly, někdo z nás vyhraje
som rad, ze to budem ja
abys nebyl smutnej
ale nie, nakoniec dam United hcp a Ajax X2...dokopy kurz cca 2,20
tak já tohle mám taky v "kravinách". Ostrý mám duel Real-city 1 a (1.p) Dinamo-Ajax 0....na jednom téměř všechny tutovky a v hokeji jsem zkusil Hameenlinnu dvojku solo
Neapol dostane neskutečně na pr*el.
Tak neotravuj na Internetu a jdi si vsadit, ... mě tyhle rádobyvostrý prognozy nezajímají.
Pinokio, nebuď nasranej. Juve máš na první příčce, tak by se ti mělo dýchat líp, ne?
tohle vychází z čeho?
Z konce zad.
Co jsem několikrát viděl letos Bayern, tak hrajou fakt parádně. Vím, že třeba Villareal není měřítko. Je mi jasný, že Napoli taky na tom není špatně, ale jakmile Bayern dá gol, tak se sesypou. Podle mě nemají moc zkušeností a tady se to projeví. Individuální kvalita je na straně Bavorů.
Možná si budu protiřečit, ale výsledku 1:0 bych se taky asi nedivil.
Uz se tesim
Sorry, ale plazmova televize s uhloprickou jako prase versus pomale internetove pripojeni na nooteboku ma asi jasneho viteze
A to som sa uz chcel pytat, ci vies o nejakom kvalitnom prenose.
Asi pozdě, ale zkus tohle: http://www.stv.sk/liga-majstrov/index.php?ch=2
Zajimave je, ze Bayern v Italii v poslednich letech pravidelne vyhrava proti tymum ze silne trojky (Inter, Juve), ale jakmile prijede k nekomu ''druhorademu'' (Viola, Roma), nevyhraje. Ze by to pokracovalo Neapoli?
že by ne?
Neapol prohraje
OT: http://fotbal.sport.cz/clanek/192608-za-feninovo-zraneni-mohou-deprese-potrebuje-pry-lekarskou-pomoc.html
Nene, nezvladne, tam si to Neapolska mafie pohlida,
Neapol 3:0 Bayern
čekám hodně pěknej zápas, plnej ofenzivního fotbalu. Tip 2:2
http://www.youtube.com/watch?v=gpk3GGEeun0
Bayern ještě gól nedostane a pohlídá si vítězství - 0:2
To ani nepis.Dnes uz musia dostat.Uz mesiac idem po nich a som v hlbokom minuse,tak aspon dnes sa mi musi nieco vratit.
No docela mrzí, že to nebudou vysílat...Real s Lyonem už docela ohraný a zápas na čtyřce je podle mě jednoznačná záležitost. Co naplat, do baru jsem líný, takže holt na netu. Alespoň budu moci průběžně komentovat.
Výsledek bych se neodvažoval tipnout, přesto je pro mě Bayern favoritem. Pokud se vyrovnají s atmosférou a budou hrát svou hru bez zbytečně nakopávaných balonů (jako proti Hoffe), věřím, že si to pohlídají. Doufám, že se zase trochu podaří prodloužit sérii bez inkasovaného gólu, ikdyž každá taková série jednou končí. Mně ale nezbývá, než doufat, že ta série neskončí v takovém stylu, jako série neporazitelnosti Sparty...tedy podobně dramatickým výsledkem, který by mohl Bayernu značně zkomplikovat cestu do vyřazovací části.
Trochu mrzí, že není alespoň na lavičce Robben, protože kdyby se to podělalo a Neapol šla do vedení, mohl by hru Arjen trochu oživit...proto doufám, že se Bayern nedostane pod nějaký tlak a zahraje bez Robbena podobně suverénně, jako několik posledních zápasů v lize.
Pro ty, kteří Bayern příliš nesledují, tak časy, kdy byla hra založena výhradně na tvořivosti Arjena, jsou zřejmě pryč. Hráči podávají stabilní výkony a výsledků je dosahováno týmovou prací. Přesto je tu v poslední době hráč, který celkem vyčnívá, a to je Ribéry. Ten se zdatně chopil úlohy, kterou jinak mívá právě Robben. Jak řekl sám Franck, fotbal si zase užívá, a to je na hřišti sakra vidět. Doufám, že to dnes potvrdí. Ještě by mě zajímalo, jak bude vypadat obrana. Nevím, jak to je s Rafinhou, ale v posledním zápase Boateng zahrál až překvapivě dobře...uvidíme.
Nevím moc, co čekat od Neapole, takže spíše jen to, co čtu.Mohu jen doufat, že obránci nedají prostor útočným esům Neapole. Pro mě je ale tady povinnost vyhrát už jen kvůli koeficientu. Toto je další přímá konfrontace s Italy a to se zkrátka musí zvládnout.
S Ribérym počítej tak 30 minut. Pak dá Aronicovi čelo jako oplátku po nějakým jeho zákroku a pude ven.
Teď přesně nevím, na co narážíš. Podle mě takové věci obvykle nedělá
Jestli to dělá nebo nedělá obvykle je jedno, tady to prostě udělá.
A jo takhle
A víš také, jak to skončí?
A nebo ne, nech mě překvapit.
Bude to na STV2
Konečně normální "německý" příspěvek. Jinak ital naráží nejspíš na to, že Aronica je provokáter a zákeřnák a Ribářy si to nejspíš nenechá líbit.
boateng zahral dobre proti herthe to ano,ale zahral dobre len vdaka tomu ze utocil cez kobiho ktory ma tak na 3ligu
hertha v lete obrovsky podcenila post laveho obrancu,v podstate tam nie je nikto ktory hra na lavom beku
snad tam skusit jankera...k zapasu-moj tip je ze obi dvaja daju gol,vysledok si neodvazim tipnut,bayern je v laufe ale neapol je neapol,bayern ak si pohlida stred tak neprehra
S drtivou věcí souhlasím,taky mě štve telka
Není Robben minimalně na měsíc ze hry?
Bayern funguje dobře jako celek,i když pravda Ribéry vyčnívá stejně jako Basti. Ovšem kdyby Robben hrál,tak by je podle mého názoru předčil.
Ribéryho mám hodně rád,ale musím uznat,ze Arjen je o třídu výš. Líbí se mě,že se i po zranění dostane celkem rychle do formy.
Kdyby odehrál za sezonu více zápasů mohl by se ucházet v klidu o zlatý míč.
Je strašně háklivej na zranění.
Jak vidíš obrnou čtyřku?
Podle mě je ideální
Lahm-Boateng-Badstuber- Rafinha
Ale to nejspíš nedopadne,protože je tam Buyten.
Bude to zajímavej zápas
Cavani by tu sérii Bayernu utnout mohl. 1:1.
Čekám, že přestřelka začne po poločase (0:0,1:3)
Hamšík zruší Neuerovu sériu
snad 1:2
Neapol !!!
Neřvi na ní. Co ti udělala?
dufam ze neapol vyhra , maju nato , no skor to typujem na remizu ale dufam vo vyhru neapola
1:1
Doufám že vyhrajem!!!! Napoli!
0 : 0
Remíza bude všem vyhovovat, do útoku se dle mého nepohrnou.
100. pro Napoli
dres už to nezachrání
100. pro FC Bayern Műnchen E.V. a tip Eurofotbal.cz
Nechápu jak může být někdo tak najivní a věřit v úspěch Neapole.
Bayern!
nechapem jak moze byt niekto taky sprosty ze to nechape , kto je pravy fanusik nejakeho tymu veri mu aj proti sto krat silnejsiemu tymu a ked uz ide o to uspech neapolu vobec nieje nerealny
co je to naJivní?
dal sem 10 tak to musí vyjít
http://futbal.sme.sk/c/6102515/v-neapole-dobodali-dvoch-fanusikov-bayernu-mnichov.html
Na ktere nemecke televizi to bezi?
Projizdim vsechny programy a nenasel jsem nic, to si snad delaji prdel?!
Podle všeho na žádný, jedinou možností tak je STV2.
Serou mě s tím... Nevím, co se děje, vždycky dávali oba dny v LM.
Jak tak koukám na streamy, tak asi budu muset do červenobílí hospody, což se mi po víkendu moc nechce....
Přesně. Já taky žádnej stream nerozchodil, ale nakonec jsem našel aspoň online vysílání STV2.
http://www.rojadirecta.me/goto/www.live724.net/ch2.html
ale FRA komentář, obraz slušný
Dík, ale asi zůstanu u STV.
Z Neapole mam větší strach než z nějakýho City
.
Taky si myslim, ze byste meli mit, proto to radsi nevsazim
Je tu možnej skoro jakejkoliv scénář. Vidim to na remízu 1:1 a konec Neuerovo klubový neprůstřelnosti
. Moje přání: 0:2
Na tenhle zápas jsem se v této skupině těšil nejvíc
Bude to těžká výhra 2:0 Gomez,Ribery
1:1 Lavezzi - Muller
1:4
neapol je doma docela silná a body doma uhrává akorát posledně zaváhala se silnou parmou ale jinak hraje doma kvalitně a je konkurence schopná ale bayern je v euforii každého drtí a tady to nebude jinak bayern vyhraje
Snad to dneska zvládnem a Manu udrží čisté konto, když ne tak mi zas tolik vadit nebude, Napoli přeji postup.
3:3
bude to 3:1... a nemam to z vlastni hlavy... kdo vsadi mi muze po zapase podekovat...
blbost, Neapol bude ráda za jednu branku
kezby
tak a ted ty 3 goly
uz jen 2 tak nebrec...
ja nemam duvod brecet
Bayern vyhraje,je o třídu výš než Neapol!FC Bayern!!!
1:5
1:1 (0:1) - Cavani, Gomez
Toniiiiiiiiiiii
"slaboučký" Kroos vstřelil branku, no ne...
Neříkej hop, třeba zítra zakopne Walcott.
spíš se trefí Frimpong
(k radosti BJe)
chlapi někde na netu k shlédnutí tento zápas?
atdhenet.tv (mělo by to jít, ale mně se to seká kvůli internetu
)
díky :)
chlapi někde na netu k shlédnutí tento zápas?
http://www.footballstreaming.info/streams/todays-links/
Odkdy hraje za Profi mužstvo.
netypicke aby stredny obranca kopal rohy
bayern nemam nasledovany,preto ta otazka,bayern zapne a prida dva goly
Snad budeš mít pravdu.
Jo, je to netypické, ale Badstuber má na svůj post výbornou kopací techniku a jednoho času, když jsme neměli Kroosa a "Robbery" byly mimo, kopal pravidelně i třestňáky.
nj,ale neapol sa neporazi sama ako v sobotu hertha,na tom zapase som bol a hertha vobec nepresovala a nechavala volne kraje a aj stred
nevadi,bayern ten gol ci dva aj tak da
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
kurva taky jebnuty gol
tak v lige snad manu hildebranda prekona
Napoli
Chudák willi, barák pro babičku nebude.
sleduješ to někde?
http://www.rojadirecta.me/goto/www.live724.net/ch2.html
ale až od 30 minuty, hledal jsem stream, ted mi poslední dva dny vždycky večer nějak zpomalí net
sousedi asi stahujou porno...díky
tak já se ani nevsadil (to bych přišel o svůj
)
Ty voe, o Bastíka se někdo otře koulema a on dělá, jakoby mu ukopl nohu.
no,podla mna to faul bol a mal byt odpiskany faul,na druhu stranu nepochopitelne ukoncil brejk neapola
Tak bylo to na hraně, no, ale pokud to nepískl, tak to pak ukončil správně, aby předešel pindám, kdyby z toho Napoli něco vytěžili.
Špatnej poločas, snad druhej bude lepší.
Po poločase zatím zajímavý zápas, rychlý gól nám dovolil hrát si svoji hru a nebýt nešťastného momentu, tak to i bez problémů dohrajem. Neapol 35 minut bída, posledních 10 ale velmi sympatický výkon. Škoda té šance Boatenga, 0:2 by bylo už vymalováno. Zápas ale ovlivňují i chybné verdikty, zejména asistentů rozhodčího, například vymyšlený roh pro nás, neodpískaný jasný faul na Bastiho v nastavení...
Kdo by měl postoupit z 2. místa v této skupině je určitě Neapol, ale dnes to snad zvládneme na tři body.
Pome, Napoli !
pencle
Proč to pískal po takové době?
dobre
joooooooooooooooo
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GOMEEEEEEEEEEEEZ
Tjn, nechápu, proč to kope. Jemu bych povolil, jen když doma vyhráváme 3:0 a jde mu o hattrick.
jj, kopl to příšerně, ... sem chtěl napsat před tím než kopal, že nedá
Tuplem by to dal...
Proto sem mlčel.
Tak on lze statisticky poslední 4 pencle (kromě dnešní) proměnil, ale na každú si brankář sáhl.
Škoda, že tam nebyl Robben, ten je, myslím, u nás stoprocentní.
Co takový Müller nebo Francek, ti je nekopou?
Jak říkám, Robben je jasná volba, to je třída. Po něm se točily Lahm s Bastianem, ale loni dvakrát neproměnili a stálo nás to body, tak to zahrávat přestali. Müller je nikdy nekopal, ale Ribery nebo Kroos ... fakt nechápu, proč je před nimi upřednostňovaný Gomez.
torschützenkönig... je to pro jeho podporu, Klose je taky nikdy nekopal, ale když v LM bojoval o korunku pro krále střelců, tak je začal kopat... problémem bylo, že se zranil při náklepu pro Sporting... (myslim že v tomto zápase)
Každopádně, dnes snad naposledy. Pokud nebudeme vést o 2-3 góly. Vem si poslední tři jeho penalty. První na K'Lauterne - neproměněná (špatně odehrána), druhá v sobotu, Kraft ji téměř měl (štěstí, že byla prudká), dnes - úplně na hovno odehrána.
Gomez asi nezíská korunu, když jí nebude mít kdy získat. Pak postoupíme z druhýho a hned od osmi se budem probíjet přes těžký soupeře.. V takovym zápase je prostě totální hovadina ho k tý pencli psotavit. Stejně jako Poldiho v zápase proti Srbsku..
DE SANCTIS!!!!
tak tohle jenom přitopí pod kotel, jdu to naložit, klasický scénář v Neapoli
Ať to už Gomez nekope, proti Herthe to také šlo s pomocí Boží.
Jsem rád, že De Sanctis se umí vytáhnout i proti jinému týmu, než je AC
já doufám, že si Marek zastřílí taky proti někomu jinýmu než Juve
hm, tak tohle nevím, chudák Ribéry
To je Tymoschuck nebo Hildebrand s dresem Tyma?
tohle měl Cavani doběhnout důrazněji
Neapol je zbytečně moc zalezlá na své půlce, mohla by ten val vysunout někam do středu hřiště, jinak se jí to nemusí vyplatit
http://www.rojadirecta.me/goto/ndeshjelive.caushlia.com/p/channel1.html
nový link, FRA padl
Kdo postoupí z prvního místa skupiny A?
Manchester City (3096 / 22%)
Villarreal (4930 / 36%)
Neapol (1308 / 9%)
Bayern Mnichov (4481 / 32%)
Takze fakt ztratili
pre neapol zlaty bod,pre bayern strata,manu si moc na loptu nesiahol aj tak dostal gol
aj tak bayern pojde z prveho miesta
200. pro Bayern
Strašnej zápas. Rozhodčí ho absolutně nezvládnul. Polovina žlutejch, co rozdal Bayernu neměla absolutně bejt. Bayern dost simuloval, to mě poměrně zaskočilo, Neapol, ta simulovala ještě 2x víc, takže moc fotbalu jsem si neužil, zato hodně pádů. Co se týče předvedený hry, byla plná nepřesností a Juppovo střídání nepochopim
.
Škoda, Neapol byla slabá, ale my jsme hráli fakt špatně. Mario zase stará známá písnička, goly akorát proti nejslabším, jak má dát gola když potřebujem, tak zklame. Snad se Ivica dostane do formy, mnohem prospěšnější útočník jak Mario.
To si nemyslim, jen se nesmí moc zapojovat do kombinace. On jediný co umí je přesprintovat stopery, rychlost na to má a pak je silnej ve hře těle plus dobrej výběr místa. Jakmile mu ale nahraješ, tak to posere..
To všechno vím. Jen proti lepším soupeřům bude lepší Ivica, má všechno co Gomez, plus techniku a lepší zapojení do kombinace.
''ma vsechno co Gomez''
A co má teda Mario navíc? Goly do prázdné umí dávat každej...
192/111(32) > 118/41(17)
Ano hattricky proti niemandům dělají svoje. Tím mi nevyvracíš co jsem psal.
ty má Olić ale taky
Myslíš Lyon?
Tak ja nemam potrebu jinak argumentovat proti nekomu, kdo se na fotbal evidentne nediva. U dvou tak rozdilnych hracu rict neco o tom, ze jeden z nich ma vse, co ten druhy, to je na par ocenasu.
Přesně to co sem vypsal si myslim.. Je rychlejší, mnohem silnější..
Rychlejší není, silnější ano, Ivica to vyvažuje agresivitou, tam kde Mario padá, tam ještě Ivica zabojuje.
S tou rychlostí jsem si téměř jistej. Ještě sem neviděl nikoho, kdo by Maria předsprintoval..
http://macedoniaonline.eu/content/view/2015/50/
Jak píše Tomanatura, to nejdůležitější - góly. Ta statistika je vypovídající...
Vy si asi stojíte na vedení. Psal jsem, že byl měl spíš hrát Ivica proti silnějším soupeřům, kde je Mario jalovej.
gomez
...ty
To je boj proti větrným mlýnům, snad mi Ivica pomůže na hřišti.
Ještě pro ty, co mají krátkou paměť. http://www.youtube.com/watch?v=9-zwvT4Z9ks
A dnes třeba hlasitě dodat, že výkon rozhodčích byl strašný. Kompenzovat chybu chybou je to nejhorší, co mohou rozhodčí udělat.
On jich udělal strašně moc. Nejostřesnější výkon. Když si jen tak zavzpomínam.. penalta, schweinyho žlutá, blbě roh, pak asi 5 špatně odpískanejch "faulů" Bayernu.. Když se Ribéry ochotné zkácí, tak mu dá žlutou, když ho tam fakt semelou, tak bez faulu.. Pískal každej sebemenší kontakt při kterym souepř spadnul na zem..
Hra Bayernu sa mi pacila, zaro Nepol banila priserne, plno nevynutenych chyb. Stratene lopty na facku. Neapol dokaze aj pekne zakombinovat, co aj ukazala, ale nejak sa do toho netlacila. Rozhodca otrasny, obe strany poskodil. Kvalita, zohratost, psychicka pohoda na strane Bavorov, ale Neapol dokaze zahrat aj lepsie. Cavani si dnes musel vsadit alebo co. Nespoznaval som v bojovnosti pri koncovke. Bayern vyzera slusne, snad im forma vydrzi a bude dobry dvojzapas s Realom, ManU alebo Barcou. Postupit by mohli tieto 2 muzstva. Forza Calcio.
Fuj, to byl zápas... Bayern špatnej, ale Neapol ještě horší, tolik šancí jim nabídla jako na zlatým podnose a nic... Další dáreček dostal od sudího, tohle nebyla pentle v žádným případě, samozřejmě to ale pak zase kompenzoval, čímž to poslal do kytek.
I tak je to ale nalinkovaný skoro ideálně, postup by Bayernu uniknout neměl... Zejtra ještě Bayer a hlavně BVB.
to klopítnutí snad aspoň pomůže Juppovi udržet hráče při zemi... (a v BL Neuer ten rekord snad překoná)
Pinto nebo Abdellaoue vám tam jednoho pošlou a budete mít po hehe...
Ale Manuelovi bych ten rekord přál, to je fakt.
Takový klopýtnutí jsou třeba... Nechceme, abyste ve skupině udělali 18 bodů a pak vypadli hned v osmifinále nebo čtvrtfinále.
spíš Abdelaoue no
Zápas oboustranně špatnej, ale i tak měl Bayern prostě jednoznačně vyhrát...
Zítra by byly ideální dvě výhry, ale abych řekl pravdu, tak Bayeru moc nevěřím, tak snad překvapí... My musíme vyhrát, jinak nemáme v LM co dělat.
Olympiakos zabere a doma neprohraje
Tak ne v LM, ale spíš v play-off... Hlavně neprohrát, to by pak byl docela vážně ohrožen i postup do EL. Ale věřím ve dvojku.
Bayer to bude mít těžký, jsem až v noci koukal na víkendový sestřihy a jako jestli hodlá pustit Valencii pětkrát samotnou na Lena, tak to asi dopadne trochu jinak než v Gladbachu.
No, tak je asi hotovo. Bohužel to zase dopadlo podle klasickýho scénáře, takže se v tom ani nemá cenu vrtat...
Tak aspoň bude s Bayernem držet prapor Leverkusen, snad.
192/111(32) > 118/41(17)
Dostal mě komentátor na ČT4 u navrátivších se hráčů Bayernu.....:" Z vězení je propuštěn také obránce Breno. Ale tento pyroman - amatér má zákaz opustit Německo..."
Vlášek no.
Náhodou to bylo vtipný. "Pyroman-amatér"
ten Vlasek a Capek jsou snad nejvetsi tragedi pri komentovani fotbalu na CT
Proč Vlášek? Některý kopání do komentátorů je už strašlivá křeč..
Tohle zrovna křeč není, většího blba jen tak nenajdeš.
Já ho potkal přímo na Vyšehradě u toho pěknýho výhledu na Prahu. Omlouvám se, že jsem nezakročil.
Ale tak aspoň máme na co si stěžovat, to je zas potřeba
Mně bohatě stačí Čapek. Já bych rád jednoho kvalitního komentátora, když Bosák je občas na ránu golfovou holí.
Tak jsem tenhle zápas hodně špatně odhadl.
Pinturicchio 18.10.2011 10:10
Pevně doufám, že ta "forma" Napoli v lize je odrazem toho, že se soustředí na CHL. Vidím to na remízu ( 1:1, 0:0 ), ... přání 3:1 pro Napoli.
Díky, díky, autogramy posléze.
autogram si od teba vypytam, ked tu ukazes vitazny tiket
Sázení je pro amatéry, já takhle machruju jen na EF
( ... kdybys chtěl tip na dnešek, řekni
)
ja uz na dnes tipy mam
Pochlub se.
tak skusim Chelsea hcp, Barca dvojity hcp a Porto 1
ale pockam si najprv na zostavy
tak Bayern ma momentalne velku formu a kader perfektny, my sme hrali to, co sme mohli, bola na nas este vidiet Parma, + Cavani a Lavezzi cely zapas nic moc, Hamsik v 2 polcase sa dal, Maggio a Zuniga MOTM ...
a jednoznacne su este treba posily ak chceme naozaj konkurovat najvacsim teamom, hlavne do obrany, tam nam este niekto fakt chyba ...
a samozrejme pre nas 1:1 vyhodny vysledok :)
Futbal odpornejší než Hamšíkov účes
chapem, ze si ko..., ale naco take kktiny pises ? Keby si mal nejaky zamer, ze dotycnemu(Hamsikovi) nejako uskodis alebo sa ho to nejako dotkne, tak chapem ... ale zatial to je tak, ze on aj napriek jeho ucesu ma celkom peknu zensku a dost penazi, ze ani neuciti zivenie 2 deti, takisto dost casto pocuje svoje meno spievane od 60 000 ludi ....
proste, tvoj komentar je tak bezucelovy, ze dokonale vystihuje tvoju primitivitu a pravdebodobnu nizku zivotnu uroven
zo 4 slov vediet urcit clovekovu zivotnu uroven
niekto, kto uraza sportovca kvoli jeho vzhladu nemoze byt predsa normalny clovek, moze ? ja osobne sa absolutne nestaram aj keby si nechal vajca nalepit na bradu, zaujima ma to, ako hra ...
ale mozno som divny a na hracoch by sme mali hodnotit to, ako sa obliekaju a ake maju ucesy a tak dalej, a nie to, ako hraju a aku maju osobnost ...
ze on aj napriek jeho ucesu
To mě rozsekalo.
Neuvěřitelná slátanina...
http://mediadb.kicker.de/news/1000/1020/1100/9000/slideshow/759432/image_slshow_einzel_0_0.jpg
Aspon niekde si mozu fanusikovia Bayernu zapalit piro
jj, a koukam, že fanoušci VfL Bochum tam byli taky
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele