Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Milánské AC přivítá na San Siru rozjeté Atlético
Fanoušek, který by se nyní probral po několika letech v komatu, by při pohledu na vypsané kurzy nejspíš nestačil zírat - to je výhra Atlétika na San Siru opravdu o tolik pravděpodobnější než domácí triumf? Letošní forma obou celků už ani nemůže být odlišnější, příznivce co nejvyrovnanější Ligy mistrů však může těšit, že se v poslední době síly trochu vyrovnávají..
Atlético se letos pod vedením talentovaného kouče Diega Simeoneho rozehrálo do neuvěřitelné formy: ještě v polovině února drží krok s čelem španělské ligy (a to doslova, na třetím místě je jen proto, že má horší skóre než vedoucí duo titánů) a v Lize mistrů postoupilo do osmifinále s impozantním ziskem 16 bodů, což znamená, že ve skupině s Portem, Zenitem a vídeňskou Austrií zaznamenalo pět výher a jedinou remízu. Potud vypadá vše růžově. Určité varování se nad stadion Vicente Calderóna vzneslo na začátku února, kdy Rojiblancos prohráli třikrát v řadě během šesti dnů (v lize s Almerií a Realem, který městského konkurenta zároveň vyřadil z domácího poháru), ale Simeoneho tým dokázal opět zabrat a v generálce na dnešní duel roznesl Valladolid v poměru 3:0.
Jsou tedy hosté v dostatečné formě a kondici, aby slavné AC opravdu porazili? Sám Simeone se přímé odpovědi vyhýbá. "Čeká nás otevřený duel, ve kterém se může stát cokoliv," uvádí. "Nechci nic předvídat, ale výsledek bude vzhledem k odvetě samozřejmě důležitý. Očekávám, že Milán předvede skvělý výkon, a mám hluboký respekt k jeho klubové historii a zkušenostem. To je věc, která při podobných situacích může představovat důležitý rozdíl," varuje bývalý argentinský reprezenant.
Simeone, který bude moci využít i služeb Davida Villy (zkušený forvard potvrdil, že je definitivně zdravotně v pořádku), dále označil AC za velký tým a zpochybnil roli, kterou jeho svěřencům připisují média. "Necítíme se jako favorité. Musíme se ukázat především na hřišti, a to nebude jednoduché, protože italské týmy jsou v koncovce těmi nejefektivnějšími," zachovává hostující kouč opatrnost. "Musíme být soustředění a opatrní. Očekávám, že oba týmy budou chtít hrát ofenzivní fotbal, takže musíme také pozorně bránit a nepouštět AC do šancí, protože jejich útočníci jsou velmi kvalitní. Ovládají také hru na brejky," vypočítává Simeone, který se na San Siro vrátí po patnácti letech - ještě jako aktivní hráč totiž působil také v dresu Interu.
Co se probíhající sezony týče, je na tom AC mnohem hůře. V italské lize je slavný tým až devátý (s vyrovnanou statistikou osmi výher, osmi remíz a osmi porážek) a na svého městského rivala, který okupuje pátou, poslední pohárovou příčku, ztrácí sedm bodů. Pokud navíc chtějí Rossoneri do Ligy mistrů i napřesrok, zřejmě jim nezbývá než letošní ročník vyhrát - z domácí soutěže se do ní přes mamutí osmnáctibodovou ztrátu probojují už jen zázrakem.
Před měsícem však převzal post trenéra bývalý skvělý záložník Clarence Seedorf, a i přes nebývalé nízký věk (37 let) a nulové zkušenosti ukazuje, že by mohlo jít o trefu do černého - od Nizozemcova nástupu vyhrálo AC tři z pěti ligových duelů a prohrálo pouze na půdě třetí Neapole. Nyní jej čeká debutová zkouška v evropských pohárech, a zdravotní situace jeho kádru mu ji příliš neulehčuje - mezi 19 povolaných mužů se nevešli zranění Robinho, El Shaarawy, Zapata, Birsa a Cristante, mimo hru jsou i suspendovaní Montolivo a Muntari a také Keisuke Honda, který už letos v Evropě nastoupil za jiný tým. Ve finální nominaci tak figurují i Kaká s Abatem, u nichž je zdravotní stav zatím nejasný, a Ligou mistrů dosud nepolíbení nováčci Adel Taarabt a Andrea Petagna.
Seedorfovou strategií je vyhmátnout veškeré chyby, které Atlético na hřišti udělá; v tomto smyslu se alespoň vyjádřil na předzápasové tiskové konferenci. "Do tohoto souboje jdeme v dobré pohodě, náš soupeř je na tom ale ještě lépe," uvedl. "Motivace nám samozřejmě nechybí, je to Liga mistrů, narazíme na silného protivníka, navíc hrajeme doma. Určitě však máme šanci něco uhrát. Atlético si zaslouží hluboký respekt, je to skvělý tým, ale i oni mají své slabiny a my se je pokusíme využít. Chceme ze sebe vydat vše a zajistit si co nejlepší výsledek," plánuje Seedorf a dodává: "S postupem času se budeme stále zlepšovat. Náš přístup byl až dosud příkladný, tedy kromě zápasu v Neapoli. Musíme jít i nadále svojí cestou, hledět pořád kupředu a zůstávat skromní a pracovití."
Atlético se letos pod vedením talentovaného kouče Diega Simeoneho rozehrálo do neuvěřitelné formy: ještě v polovině února drží krok s čelem španělské ligy (a to doslova, na třetím místě je jen proto, že má horší skóre než vedoucí duo titánů) a v Lize mistrů postoupilo do osmifinále s impozantním ziskem 16 bodů, což znamená, že ve skupině s Portem, Zenitem a vídeňskou Austrií zaznamenalo pět výher a jedinou remízu. Potud vypadá vše růžově. Určité varování se nad stadion Vicente Calderóna vzneslo na začátku února, kdy Rojiblancos prohráli třikrát v řadě během šesti dnů (v lize s Almerií a Realem, který městského konkurenta zároveň vyřadil z domácího poháru), ale Simeoneho tým dokázal opět zabrat a v generálce na dnešní duel roznesl Valladolid v poměru 3:0.
Jsou tedy hosté v dostatečné formě a kondici, aby slavné AC opravdu porazili? Sám Simeone se přímé odpovědi vyhýbá. "Čeká nás otevřený duel, ve kterém se může stát cokoliv," uvádí. "Nechci nic předvídat, ale výsledek bude vzhledem k odvetě samozřejmě důležitý. Očekávám, že Milán předvede skvělý výkon, a mám hluboký respekt k jeho klubové historii a zkušenostem. To je věc, která při podobných situacích může představovat důležitý rozdíl," varuje bývalý argentinský reprezenant.
Simeone, který bude moci využít i služeb Davida Villy (zkušený forvard potvrdil, že je definitivně zdravotně v pořádku), dále označil AC za velký tým a zpochybnil roli, kterou jeho svěřencům připisují média. "Necítíme se jako favorité. Musíme se ukázat především na hřišti, a to nebude jednoduché, protože italské týmy jsou v koncovce těmi nejefektivnějšími," zachovává hostující kouč opatrnost. "Musíme být soustředění a opatrní. Očekávám, že oba týmy budou chtít hrát ofenzivní fotbal, takže musíme také pozorně bránit a nepouštět AC do šancí, protože jejich útočníci jsou velmi kvalitní. Ovládají také hru na brejky," vypočítává Simeone, který se na San Siro vrátí po patnácti letech - ještě jako aktivní hráč totiž působil také v dresu Interu.
Co se probíhající sezony týče, je na tom AC mnohem hůře. V italské lize je slavný tým až devátý (s vyrovnanou statistikou osmi výher, osmi remíz a osmi porážek) a na svého městského rivala, který okupuje pátou, poslední pohárovou příčku, ztrácí sedm bodů. Pokud navíc chtějí Rossoneri do Ligy mistrů i napřesrok, zřejmě jim nezbývá než letošní ročník vyhrát - z domácí soutěže se do ní přes mamutí osmnáctibodovou ztrátu probojují už jen zázrakem.
Před měsícem však převzal post trenéra bývalý skvělý záložník Clarence Seedorf, a i přes nebývalé nízký věk (37 let) a nulové zkušenosti ukazuje, že by mohlo jít o trefu do černého - od Nizozemcova nástupu vyhrálo AC tři z pěti ligových duelů a prohrálo pouze na půdě třetí Neapole. Nyní jej čeká debutová zkouška v evropských pohárech, a zdravotní situace jeho kádru mu ji příliš neulehčuje - mezi 19 povolaných mužů se nevešli zranění Robinho, El Shaarawy, Zapata, Birsa a Cristante, mimo hru jsou i suspendovaní Montolivo a Muntari a také Keisuke Honda, který už letos v Evropě nastoupil za jiný tým. Ve finální nominaci tak figurují i Kaká s Abatem, u nichž je zdravotní stav zatím nejasný, a Ligou mistrů dosud nepolíbení nováčci Adel Taarabt a Andrea Petagna.
Seedorfovou strategií je vyhmátnout veškeré chyby, které Atlético na hřišti udělá; v tomto smyslu se alespoň vyjádřil na předzápasové tiskové konferenci. "Do tohoto souboje jdeme v dobré pohodě, náš soupeř je na tom ale ještě lépe," uvedl. "Motivace nám samozřejmě nechybí, je to Liga mistrů, narazíme na silného protivníka, navíc hrajeme doma. Určitě však máme šanci něco uhrát. Atlético si zaslouží hluboký respekt, je to skvělý tým, ale i oni mají své slabiny a my se je pokusíme využít. Chceme ze sebe vydat vše a zajistit si co nejlepší výsledek," plánuje Seedorf a dodává: "S postupem času se budeme stále zlepšovat. Náš přístup byl až dosud příkladný, tedy kromě zápasu v Neapoli. Musíme jít i nadále svojí cestou, hledět pořád kupředu a zůstávat skromní a pracovití."
AC Milán - pravděpodobná sestava:
Abbiati - Abate, Rami, Bonera, De Sciglio - Essien, de Jong, Taarabt, Poli (Kaká), Balotelli - Pazzini
Atlético Madrid - pravděpodobná sestava:
Courtois - Juanfran, Miranda, Godín, Insúa - Koke, Gabi, Suárez, Turan - Costa, Villa
Tip EuroFotbal.cz: 10
Vzájemné zápasy
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
AC Milán - poslední zápasy
14.02.2014
Serie A
24. kolo
08.02.2014
Serie A
23. kolo
01.02.2014
Serie A
22. kolo
26.01.2014
Serie A
21. kolo
22.01.2014
Coppa Italia
ČF
19.01.2014
Serie A
20. kolo
11.12.2013
Sk H
26.11.2013
Sk H
06.11.2013
Sk H
22.10.2013
Sk H
01.10.2013
Sk H
18.09.2013
Sk H
Atlético Madrid - poslední zápasy
15.02.2014
Primera División
24. kolo
11.02.2014
Copa del Rey
SF 2.z
08.02.2014
Primera División
23. kolo
05.02.2014
Copa del Rey
SF 1.z
02.02.2014
Primera División
22. kolo
29.01.2014
Copa del Rey
ČF 2.z
11.12.2013
Sk G
26.11.2013
Sk G
06.11.2013
Sk G
22.10.2013
Sk G
01.10.2013
Sk G
18.09.2013
Sk G
Komentáře (284)
Přidat komentářAtletům dochází dech, ale na tohle se vyhecujou. Na San Siru neprohra a celkově jasnej postup.
https://www.tipsport.cz/ViewAnalyzeDetailAction.do?aId=115772&t=YW5hbMO9emEgQUMgTWlsYW4tQXRsLk1hZHJpZCAyLjE2IHphIDMwS8SN%0A&countryCode=CZ&popup=1 Atleti vyhrajou
0:1
1:1
Jsem Milánista a musím věřit, jinak to nejde 2:1
Ty kare jestli to skonci 2:1 tak jdou dal Atleti
Tip X....1:1
1-2
1:1
1:2
1:2
4:1....FORZA GRANDE AC Milan...
taky to nikdo nečekal ten krat z ARSENALEM a jak to dopadlo ...MASAKREM...
dame im na nos
Nikdo nečekal?
připojuju se papírově 1:4.., ale španěl hraje venku a ac není favorit.., což jim bude vyhovovat.., otázka kdo by to atletico měl sestřelit, krom baloteliho..
2:0
Krásnej kurs na nás. To víc věřej švýcarům že vyhrajou olympiádu ne?
tip 1:3 Milano na silne muzstva nevie hrat ved nad slabymi len vyhrava 1:0 tak neviem ale skoda ich
Súhlas.
1:1
Asi nejhůře tipovatelný zápas.Takže tip oba gól.
1:1
taky to vidim na remku
No ja nie, inak takmer celé kolo vychádza na tip 2.
0:3 AC je marny
no v zaklad. skupine remizoval s Barcou , takze vecer uvidime
Jsem zvedavej s jakou taktikou prijde Seedorf. Dle vseho chce hrat ofenzivne, coz vitam. Bude to tezky a pokud chceme uspet, musime podat naprosto soustredenej a hlavne bojovnej vykon! A hlavne Maria to musi bavit a musi se snazit, pak mame sanci!
FORZA MILAN !
2-0
2:1
1X za kurz 1.75 je luxus
0:0
pokud bude ac makat, tak bych to nejak tragicky nevidel. Ale pokud to odchodi jako nektery zapasy v lize, tak by to taky mohlo skoncit debaklem
true story
všechno je o Mariovi, jak se vyspí
jj, ale i ostatni. Treba robinho, monty atd
Robinho zranenej, Monty vykartovanej..
aha. Ale kdyz koukam na sestavu, co sem daval yanek, tak je tam otazniku vic nez dost
Nějaké body bychom uhrát mohli. Ta základní sestava není tak děsivá jak jsem očekával.
Abbiati; De Sciglio, Rami, Bonera, Urby; Essien, De Jong; Poli, Kakà, Taarabt; Balotelli.
Líbí se mi tah s Polim aka defenzivnějším křídlem, ignorování Abateho ale zatím moc nechápu a za Bonerou v základní sestavě taky nevidím nic jiného, než kamarádství s Clarencem. Proti rychlému Atleticu by se to mohlo pěkně nevyplatit, jinak hezká sestava, snad si bude střed plnit svoje povinnosti 100%.
Tak vedle Ramiho prichazi v uvahu Mexes nebo Bonera. Lepsi by byl asi Mexes, ale jeho posledni zapas byl taky hroznej (s Céčkem na ruce)...
abate ? ten vie len behat...
JEDINÁ STRÁNKA O BAYERNE MNÍCHOV - FC-BAYERN.CZ
Jediná ? Si piča ?
San Siro, respektive Giuseppe Meazza: http://www.fotbalovestadiony.cz/san-siro
ac neprehra
S Allegrim bych věřil... v LM ve svém vymezeném prostoru u laviček doslova běhal a skákal. Seedrof má bohužel bezradný výraz i v zápasech s Bolognou a neví, jak ten tým povzbudit. Hra je bídná a zatím při něm stálo více hodně štěstí, než rozumu. Ale snad se dneska budu mýlit a ac překvapí.
Nevím no...Atletům vážně dochází dech, což začíná být vidět. Doufám, že i my si s něma na jejich hřišti poradíme...tady nevidím ale v AC momentálně nějakého schopného protivníka...Neprohra hostů a celkově určitě postup ....
1:2
1:3 ... AC nebude stíhat
,,Před měsícem však převzal post trenéra bývalý skvělý záložník Clarence Seedorf, a i přes nebývalé nízký věk (37 let) a nulové zkušenosti ukazuje, že by mohlo jít o trefu do černého '' Doslova
nad tim sem se taky pozastavil
rasisto
1:1
Ou to je dneska? Som si ani neuvedomil, som myslel, ze to este suhrn Serie A alebo co to je No...tak to pozrem asi toto. A to som sa tesil na Ozila
PREVIEW K DNEŠNÉMU STRETNUTIU LIGY MAJSTROV - ARSENAL VS BAYERN - fc-bayern.cz/preview-arsenal-vs-bayern-mnichov/
FC-BAYERN.CZ
Ideálně vydřený postup pro Atlety, jen nám je unavte.
idealne jasny postup ac a atletico majster
0 : 3.
2:0
Ja som skeptik, budem rad za akykolvek vysledok zarucujuci sancu v odvete.
Atléticu sice dochází dech, ale na Champions League připraví Cholo tým dobře. Z opor chybí jen FiIlipe, což je velká ztráta, ale nějak to bez něj musí tým zvládnout. AC jsem pod Seedorfem vůbec neviděl, takže netuším, jak přesně hraje. Podle statistik by to dopředu velká hrozba být nemusela, ale rozhodně se nesmí podcenit. Mají zkušený kádr s několik hráči, kteří dokáží rozhodovat zápasy. Taky koukám, že mají jedno z nejvyšších držení míče v Evropě, což by nám mělo vyhovovat. Atlético by ve venkovním zápase mělo hlavně důsledně bránit a pokusit se vstřelit venkovní gól. Podle momentální formy to vypadá na vyrovnaný boj, byť vzhledem k našim výsledkům v téhle sezoně budeme mírný favorit. Věřim ve výhru i v postup.
Jestli chcou hrát tak jako doteď, tak tam ani nemusí chodit. Zatím všechny výkony pod Seedorfem by stačily tak na 0:3. Musí se holt vybičovat k životnímu výkonu, o ničem jiném to není. Minulý rok to proti Barce šlo, tak proč ne teď?
Ja sa strasne bojim tej zalohy. Drzime sice loptu, ale to Atletom na brejky moze vyhovovat a pokial bude Essien s NdJ hrat ako proti Neapolu, tak to moze byt kludne v polcase o 2-3 goly. A to ani nehovorim, ze v utoku sa mozme spoliehat len, ze sa dobre vyspi Balo, Kaka sa zazracne dostane do formy alebo Taarabtovi vyjde jedna zo sto striel. Takyto zly pocit pred zapasom som teda uz davno nemal.
Jako vysvětli mi tady pojem životní výkon. Vůbec si nedovedu představit, jak by mohl AC s tímto rozestavením a celkově taktikou někoho přehrát (kohokoli, natožpak silné Atlético). Vyhrát se dá haluzí spolu s nějakými silnými individuálními momenty.
jedem AC.. makat.. a verim ze se poperou slusne
AC Milán 1:1 Atlético Madrid
AC je mi sympatické, ale neviem akým štýlom by pri súčasnej forme a hernom prejave mohlo poraziť Atlético, jedine ak by Courtois nastúpil so zaviazanými očami. A nerozumiem ako to, že EF natipoval na tento zápas 01. Ešte 0 alebo 02 by som pochopil, ale toto je "silné kafé".
1:2
Nevíte, kde se dá sehnat dres AC ještě se Zlatanem ?
Skus nejake burzy alebo ebay a nieco podobne.
Nevím, ale přinejhorším si tady dopíšeš jméno i číslo
http://www.realsports.cz/realsports/eshop/32-1-ITALSKE-KLUBY/0/5/2643-AC-MILAN-AWAY-dres-13-14
Díky
Musíme to urvat dneska věřím klukům. I když byla semtam liga bída tak v té LM ten fotbal vypadal úplně jinak. 2:0 Balotelli , Pazzini
jasní 2
1:1
1:1
A četli jste už někdo tu autobiografii Ibrahimoviče ?
Jasně, už je venku dlouho.
Já se právě ted dívám, a ta cena mi nepříjde právě nikterak vysoká. Jak by si ji hodnotil ? není to doufám nikterak těžká angličtina
Naopak, super se to čte, není to náročný a je to fakt zajímavá knížka. Fakt mě to bavilo, za tři dny jsem měl přečteno a pak jsem musel ještě jednou.
Tak to je fajn, díky
Tak Atletům chybí do ideálu Tiago, Filipe a možná i Villa. Navíc nehraje ani Diego - ale zas je aspoň kvalita i na střídačce, tohle je podle mě neprohra jak vyšitá stejně.
MILAN: Abbiati; De Sciglio, Rami, Bonera, Emanuelson; de Jong, Essien; Poli, Kakà, Taarabt; Balotelli. A disposizione: Amelia, Mexes, Abate, Constant, Zaccardo, Pazzini, Petagna. All.: Seedorf.
ATL.MADRID: Courtois, Juanfran, Miranda, Godin, Insua; Arda Turan, Mario Suarez, Gabi, Koke; Raul Garcia; Diego Costa. A disposizione: Aranzubia, Aldeweireld, Cristian Rodriguez, Sosa, Diego, Adrian Lopez, Villa. All.: Simeone.
Proč nehrajou kraje DS a Abate? Eman má nějakou suprformu?
Seedorf ho upřednostňuje od začátku. Dopředu je nadprůměrný, ale vzadu vůbec neví. Pro mě je absence Abateho, zvlášt teď v LM, zklamání a otazník.
No, zvláště dneska by tam byla potřeba spíš jistota dozadu, než vyblázněný Eman, ... snad mu ten zápas vyjde.
Atleti pravdepodobne prenechaji AC iniciativu, budou hrat ze zabezpeceny obrany a budou vyrazet do brejku...AC bude tu obranu prekonavat jenom velmi tezko
4:1 (Taarabt, Ricardo, Balo, Pazzo - Arda nebo vlastní Bonera)
Taky nejsem uplně přesvědčenej o naší dominanci, ale tohle by bylo fakt moc
Zkoušet se to musí.
No asi bych si na tenhle výsledek nevsadil
Já taky ne, ani korunu.
Bonera je rozkuřovač nebo co ? Doufám že tu důvěru splatí
Nech uz to dopadne akokolvek...
FORZA MILAN!!!
100. pro postup Juve a AC
podme AC , jezdime
Bonera v základu, paráda. Takže za 20 minut 0:3 a můžu se jít učit na zkoušku
FORZA MILAN !!!
uplne zbytecne na branu. Mario ma jit pred branu a urby to tam mel kroutit
co to ma atletico na dresu za sponzora?
Ricky hezky
skoda, uz sem ho tam videl
KAKááááááá
Teraz som prisiel, ako zatial? Predpokladam, ze nam Atleti nechavaju loptu a hraju na brejky.
Zatím to tak vypadá, brejk pořádný ještě neměli, Kaká dal krásné břevno. Jinak vepředu nic.
Jeeeezis
Poli tyč. Konstrukce číslo dvě.
Taraabt výborně u obou příležitostí btw.
brvno tycka
To je Milan kurva!
to je skoda.. mohlo byt 2:0
kdyz ten bezmozek chce hrat, tak je to parada. Bohuzel ale jen kdyz se chce
Zavěsit
Balo paráda, Acčko pome
Vzadu je to 4-4-1-1
Kokoti spanielski, ak bude Mattia dlhsie mimo...
Ještě tam bude kroutit 5 minut hlavou ocas jeden
To je neskutocny rozdiel, ked Balo chce hrat, ponuka sa, prihrava. Snad castejsie aj v lige
De Jong vrátil
AC hraje hodne slušne zatím:) Jak mužou bejt na 9.místě?
Atletico to daleko víc otevírá. Jeden z důvodů. Slabší týmy nám to v lize zavíraj a my neumíme hrát do desíti či devíti bránících hráčů. Tak je to bohužel už delší dobu.
Balotelli užasnej:) Kéžby ten kluk dostal i rozum konečně:)
Hlavně aby tak hrál co nejčastěji, on je schopnej 3 zápasy totálně prochodit a to bych ho vždycky nejradši zabil No ale pak vymete jako proti Bologni nebo hraje parádně jako dneska a to je radost se dívat.
to je škody
hrame slusne, mohlo byt 2:0 kludne
Ale treba uz dat gol, aby ta snaha nevysla nakoniec nazmar.
Zatím nejkvalitnější výkon AC pod Clarencem. Snad přijdou ty góly v druhé půlce
Mario se zatím docela baví ... snad ho to nepřejde a něco tam šoupne, Taarabt taky zatím hodně dobře. Toho č*ráka co sundal De Sciglia doufam někdo pořádně přejede.
tramvaj
Ten portugalec Proenca píska skvele, musím ho pochváliť, úplne bezchybný výkon zatiaľ, všetky ofsajdy, žlté karty, fauly všetko správne
Kazdopadne jednoznacne najlepsi vykon za velmi dlhu dobu.
Po roce?
Slušné, hype ohledně Atletica byl klasicky přehnaný, nicméně gól tomu pořád chybí. Atlético nemělo nic, dneska by byla škoda inkasovat. Trojka Kaká - Balo - Adel parádní, jsem v šoku.
jeste bych nekricel...a na Atleticu to muze byt uplne jine ale sance tu jsou
Já vím, mi jde hlavně o dnešek.
Takze kdyz nekomu odejde forma, tak je hype prehnany.
Ten zakrok od Insuu vyzeral teraz na opakovacke este horsie. Inac zatial super, treba strelit gol a neinkasovat
FORZA MILAN!
vraj mame zaujem o De Sciglia
to jste měli už loni v létě nebo ne? mam za to že jsem to někde četl
Milanista
Snad vyhrajeme a neinkasujeme! Vykon zatim velice slusny! FORZA MILAN
Diego je ale mazel...uz se na nej tesim
ten bude drahej
pozeram Arsenal...prehlupil by som velmi, keby som dal, ze AC da prvy gol?
bonera je blazen. Tam je uplne sam a on ho zezadu prejede
Co to ten Urby zas zkouší?
Útok to chce oživit, možná risknout Petagnu?
Pazzoooo
Skoda, ze Pep neskusil Mandzukica a Mullera spolu.
Tak aspon Pizarro
turecky rumcajs
bonera je strasidelnej a rami taky sem tam zbytecne zavari
Balo dnes dobry, musel ist dole, hrozila zlta
Druhej poločas ze strany Ac dost špatnej
Skvělé bránění no.
to jak tam mohol dostat tolko miesta?!?!
Tottenham
ani me to neprakvapuje. Zrovna se to zacinalo pomalu obracet a tech individualnich chyb je tam strasne moc
stastkari zasrany spanielsky
bonera
nechapem ako sa ten vzdy objavi na supiska, bo co viac- v zaklade
to malo ist samostatne, sry
jasny, jednou na ne vsadim a poserou mi tiket
jn
Přesně, Atletico posrané
Nezasluzeny, ale smola. Tisicikrat standartka.
ty kokot Rami ... to bola jebaa
to je škody kurva ... atleti marný, ale hraje se na góly ... 2:0 venku a jdeme dál
tak, musime bojovat
fakt neskutecny zmrdi, jak ja je nenavidim, ty vole, doma ani neprohru neukopou..
Ty sem pořád lezeš po tom, co byla odhalena tvá mužná identita?
Co to meles?
tu buzerantskou fotku, kde vypadáš jak kokot
A ja ji nekdy skryval?
o to je to smutnější
smutny je, kdyz si nekdo ze sebe neumi udelat srandu, ty buziku
Z tebe bych si ji mohl dělat celý den
Tjn to lidi s mindrakem delaji
Ty si taková piča že to není možné
Proč mu nadáváte? Dyť je jen zhrzený a neunáší tiket v koši ..tohle by vás mělo svým způsobem těšit, že ta prohra byla aspon pro něco dobrá..
Chrápeš na mrazu ty zmrde
Sázkařský mág.
Skvelé výsledky
prvni polocas byl nadejnej, ale ve druhym si to atletico hlidalo a zdali se mi, ze to maji pod kontrolou. Nejhorsi hrac bonera a s velkym naskokem. A bohuzel cela obrana s nim. Tolik zmatku od urbyho i ramiho Libil se mi essien a balo Vsadim se, ze v lize bude o vikendu zase na facku
S tím koncem souhlas
Po tom co předvedlo AC v druhým poločase by se dalo říct, že i zaslouženě prohráli. Ten první poločas z jejich strany byl super, jen škoda že to nedokázali gólově potvrdit. Po přestávce nulová aktivita směrem dopředu. Pro mě dost nepochopitelný na to, že tým hraje doma a potřebuje si vytvořit nadějnej výsledek pro odvetu. Pro mě jednoznačně zklamání. Ve Španělsku to budou mít neskutečně těžký, ale pořád to je hratelný. Postup teď vidím 75 na 25 pro Atletico
Rozdíl nebyl v Milánu, ale v Atléticu. Ve druhém poločase začalo Atlético napadat a AC mělo velký problém dostat se s míčem za půlku. Stejně jako v lize.
No bylo vidět, že Atletico začalo víc makat a nenastoupilo tak vlažně jako první poločas. Pořád si ale myslím, kdyby Ac udrželo to tempo z první půlky tak by se Atletům do toho tempa dostaválo o dost hůř. Přišlo mi jako by Milánu stačilo těch 0:0
Problém je, že vzadu má AC samé dřeváky a jediný, kdo je schopný rozehrát pod tlakem je Essien, někdy Abate (ten ale musí mít spoluhráče). Ofenzíva je hodně odříznutá, chybí nějaká spojka (FORZA 4-2-3-1).
Výkon nebyl špatnej, ale chybí mi tam větší chuť po gólech, Costa nás vytrestal.
Velmi kruty vysledok pre AC. Prehru si rozhodne nezasluzili. Na vyhru Milana by nikto nemohol namietat dnes ani pol slova.
Skoda...
Ou tak tohle je dosti nadějné pro Atlety.
Výborná výhra Atleti Snáď si to nenecháte doma újsť
Jak tak koukám, tak Atleti asi moc zasloužený vítezství neuhráli. Já teda viděl jen posledních 30 minut, kde mi přišli lepší, ale jsem ještě zvědavej na sestřih teda. Každopádně, na to, že už v týhle části sezóny trochu nemůžou a forma opadla, dost cenný gól, tohle už si doma pohlídaj.
kurva velka skoda ,hrali sme dobre Forza Milan !
zase hráli Atleti beton a tu zákeřnou hru ?
take dačo
nemuzu si pomoct, ale vetsi hovado snad ve spanelsky sekci neni. a ze jich tam je...
No zakerne aj hej, odniesol si to MdS
na nasi strane zase odkulhal RG, na kteryho tusim slapl rami - trochu bias?
Což je škoda, na toho jsem se těšil. Odneslo to i Mariovo rameno, jak ho sejmul Diego Costa.
paráda atleti costa
v prvni puli nechat vyradit, ve druhy hrat svoji hru k AC je to mozna trochu kruty - nebejt courtoise, je to mozna o necem jinym -, ale rozhodl vykon defenzivy a takticka vyspelost, v cemz bylo AC zkratka o level niz. vysledek je paradni, ale vyhrano jeste neni...
Je.
Courtois: "Fortunately Simeone corrected our mistakes during half time. With 5 midfielders and one forward we played better."
Ale ne... chjo
vrcholne nesympaticke muzstvo toto atletico na cele s costom. ac potrebuje poriadneho trenera, seedorf je vystrel do tmy.
Nemcký dril so španielskymi hráčmi, Bayern je zase opak. Globalizácia, hm, čo sa dá s tým robiť?
Natrefil jsem na slušný popisek. Dirty club, dirty players.
chapu, ze je tezky ocenit brilantni praci, kterou odvadi simeone. zvlast kdyz cela zakladni jedenactka stala dohromady min nez benzema a celej tym bere dohromady min nez ronaldo + bale. myslim, ze simeone uz ted dokazal neco, co minimalne za poslednich deset, patnact let v evrope temer nikdo...
Já si myslím, že drtivá většina madridistů respektuje práci Simeoneho a ví, jak extrémně důležitej pro vás je. Aspoň já to tak mam a co tak znám, tak i další lidi. Tady totiž o tohle vůbec nejde. A ty tvoje dokola opakovaný fráze s Benzemou atd., můžeš mít pravdu jak chceš, ale je to k smíchu už. Nejdřív jsem si myslel, že jsi normální, a občas třeba ujedou nervy, to asi každýmu, ale 2x jsem si přečetl pár komentů na jiný stránce, než je EF, kde se nemusíš přetvařovat a bylo hned jasno
zrovna tam je to z velky casti prdel. asi se taky jinak chovas pri pokecu mezi kamaradama a lidma, co osobne znas, a jinak ve verejny diskuzi na nejaky tema. a nenazval bych to tak, ze se na verejnosti pretvarujes...
Ja nerikam na verejnosti, ale na EF. Ja si nedelam o lidech na forech nazory na to, jaky jsou v zivote, dyt to je zaprve kravina a hlavne je mi to fuk, o tom nemluvim Ale EF vs. vase stranka, to je teda neco, sorry
aha, to bylo prirovnani. zkusim to jinak: EF - verejnost, AM - kamosi. to, ze se na AM (mezi kamosema) chovam jinak nez na EF (verejnost), neznamena, ze se pretvaruju. a ano, vetsina tech veci v plkatku je myslena z prdele a v totalni nadsazce - jak tam uz nekolikrat i zaznelo. nekolikrat jsme si tam fajn pokecali s madridistas i cules a zadny blitky tam nelitaly - klidne si ostatne nekdy prijd pokecat. proto je mi naprosto fuk, jakej obrazek si o mne kdo na zaklade tech veci dela...
Mne spis utkvela v hlave ta debata u prvniho zapasu CdR, kde jsi na EF neustale nekoho ujistoval, ze to neni nic proti Realu ty tvoje prispevky, ze to tak jen proste vidis jak to bylo v zapase atd atd a kdyz jsem se pak kouknul na vas web, tak samy nadavky na Real, blití...to samy po druhym zapase. To jsou jediny momenty, kdy jsem tam byl, takze vazne nevim, kdy tam pak pises nebo ne, ze to je jen tak prdel, nebo to myslis vazne, ja videl zkratka tohlecto.
To je ale nakonec fuk. Hlavne potvrdte ten postup pres AC, at je co nejvic tymu z PD v Lize mistrů dál
schvalne jsem se ted dival a nic tak hroznyho tam nepadlo: ze real je banda kasparu, bila spina a uplakanci, ze si letos koupili titul (bezprostredne po pecce proti almerii) a ze ronaldo je simulant (po pecce manquilla). vcelku standardni vasen, ktera pri zapase (a po nich) holt tece proudem. nektery vyrazy jsou samozrejme dost peprny a pak si rikam, ze takhle jsem to psat nemusel na druhou stranu, s nekterejma vecma (redka CR a mesicni lednicka pro toho sudiho) opravdu nesouhlasim a v tomhle je to bohuzel typickej real. CR popravu uvidi cervenou a v mediich je z toho vrazda stoleti a loupez titulu, atletico proti almerii zarizne rozhodci peckou, kterou svet nevidel, ale jedeme dal
prvni utkani copy, ktery jsi zminoval v souvislosti s mistni diskuzi, jsem tam s chladnou hlavou komentoval takto: http://i.imgur.com/ZljR2n1.png?1 , coz se vubec nerozchazi s tim, o cem jsem pak mluvil tady...
na to, ze tam padaji veci jako homousi z monaka, proti kterejm nikdo nic nema, je to proste myslim standard...
jinymi slovy, ty veci, co tam padaji, si muze clovek dovolit proto, ze o ostatnich (ktere dobre znas) vis to, ze to nebudou brat vazne. na druhou stranu, fotbal proste neni o tom, aby se o nem mluvilo v rukavickach - coz mi pripomnelo krasnej vyrok di stefana: serte na barcu, kdyz muzeme vymrdat atlety fotbal muze bejt o zmrdech a curacich, ale zaroven si o nem muzes popovidat i na kultivovany urovni...
muj problem a slabina je to, ze ac si tohle vsechno uvedomuju, tak na podobny prispevky jinejch lidi mam casto odlisny meritko (nez bych mel na ty svoje)
a timto svou pulnocni zpovednici zaviram
Tohle chapu, ale tak to je problem drtivy vetsiny lidi obcas (vcetne me pochopitelne).
Ber to s nadsázkou, psali to RM .)
slušný komplex
No ten Benzema podle TM nevychází . Máš někde vaše platy? Docela by mě to zajímalo, hlavně to čelo a konec žebříčku.
oboje strela od boku - nemyslim ze uplne presna, ale zaroven ne daleko od pravdy. u benzemy to pocitam nevychazi tak o pet micu, platy bohuzel verejne nejsou. kdyz se zeptas na konkretni hrace, muzu ti dat priblizny cisla. nahore je samozrejme villa, kterej prej asi 4,5 cistyho (stejne jako bral falcao). v zavesu bude arda turan (~3.5) a pocitam ted i diego. zbytek jsou de facto maly ryby...
treba costa pred podpisem novy smlouvy, ktera mu temer ztrojnasobila plat, nebral ani milion...
A nebylo to spíš o Realu? Pepe, Ramos, Arbeloa, Xabi, Marcelo jsou čuňata a DiMaría a Cristiano zase herci. Tohle je spíš soupis dirty playerů ...
Prvýkrát, čo som zažil katastrofálne preview. Myslím, že po tak dlhej perióde má EF na to nárok, vždy keď boli odôvodnené pochybnosti o zápase, tak tam bola aspoň 0 ako súčasť tipu. Pred zápasom Man. City vs FC Barcelona, to tiež nebolo presné forma bola na strane Barcy, ale to je otázka názoru a normálnej chyby Efi a Null sa mýli tiež ale tu ...
Polepšite sa !!!!
ty preview fakt někdo čte jo
Dneska som mal smolu na zapasy...od golu Kroosa som prepol na AC, kde to tiez stalo za hovno a nakoniec Diego rozhodol. Strasna hlupost obrany inak...ved on si to kludne mohol aj kopnut, nie hlavickovat No, uvidime co posledny tim PD v Lige Majstrov...
vyborne
vcerejsi sestrihy v HD - http://fotbaloveforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=1469
Koukám, že Madristi rozjíždějí na Atlety slušnej hate. Že by měli nas-áno v gatích?
Bože ty si idiot:D
posledny dvojzapas 5:0..
Vravia mu ,,tupy si"....velmi by som to neriesil A ked si prebehnes diskusiu, tak ani vidu ani slychu po niecom kontroverznom z nasej strany
jj, dva nahodny vlastnaky a ronaldova nafilmovana pecka. hodne prukazny
Ze ste nedali gol je najviac prukazne, tak co si jak?
hele prohrali jsme zaslouzene. A ze to byly nahodne goly. Stesti prejr pripravenemu.
. Priste vymeteme sibenice aby si byl spokojeny. A vy zkuste priste dat nejaky ten gol.
Výhra dle sestřihu ne úplně zasloužená, ale počítá se. Snad už to Atleti v odvetě dokopou.
Byla nezasloužená. Mohlo se prohrávat 2:0 a nikdo nemohl říct ani popel.
Prvni polocas jsme byli lepsi, ale ke golu(m) chybel kousek stesti. Druhy polocas uz byl vyrovnany a Atletico svou prakticky jedinou velkou sanci vyuzilo. V odvete to nebude vubec snadny, ale neni to nemozny! Vykon byl podareny az na golovou situaci, kde byli dva neobsazeni hraci, coz nepochopim.. Paradni atmosfera na San Siru, skoda, ze fanousci nebyli odmeneni..
FORZA MILAN !
Milan potrebuje prekopat cely tym.. a zacat od Gallianiho
Atletico tak nesympaticky klub ... do piče s nima... Milano zabojovat na Caldežumpone
1:2
Ale buznicka, places pod clankom Barci, places aj tu, nie si ty nejaka plackajuca cervenocierna cubicka?
premenuj sa na assfucker
to sedi na teba, stale tu melies o gayoch a podobne, tak si mas nejaku afinitu k analu, spravanim to dakazujes, teraz si pridal aj pisomny dokaz
http://cdn2.mocksession.com/wp-content/uploads/2013/05/SAD-FAN.gif
pekne to na teba sedi, stale len plackas, nic ine som od teba necital, assfucker a placko v jednom, gifko pekne
a ešte pozdrav od mojej bandy http://img94.imageshack.us/img94/1355/ofb.gif
vas assfuckersky klub?
Silný projev.
Prumerak nic neukazal slabucky
První poločas byl od Atlética dost profesorský a nekoukatelný a AC kombinovalo pěkně svižně po zemi do nohy. Ovšem jak už tu psal sebyk citace, když se v druhém poločase začal stahovat více Raul Garcia, tak se hra AC úplně rozkouskovala. Napadání, agresivita, důraz na míči, kompaktnost, takové Atlético pod Simeonem známe. Jsem daleko radši, když se vyrobí poziční chyba, viz. párkrát Insua a Miranda než když se nekompromisně nenapálí míč na tribunu. Poctivá práce.
Jo a škoda, že nenastoupil Diego, dost jsem se na něho těšil. Ovšem proti rozhodnutí Simeoneho nic nemám. Ba naopak silový Cristian Rodríguez byl na závěrečnou patnáctiminutovku dobrý tah. Zkrátka takticky je Cholo na dost vysoké úrovni.
Jo a ještě k AC, vypadá to, že když si útok sedne, tak je nadprůměrný. Ani zálohu bych neviděl tak slabě, jen mi tam chybí lehce mezičlánek v rozehrávce s obranou (Pirlo). Obranu mají ale slabší. Bylo vcelku smutné vidět Boneru s Ramim (když byl člověk zvyklý na Nestu nebo Maldiniho). Pochvala za první poločas Urbyho. Útok impozantní. Lehkonohý, technický, no super. Ovšem jak čtu výše asi se jim zrovna často v lize nechce přidávat do kroku, co? Je to škoda, kdyby Ballo hrál pokaždé jak včera, tak musí být král.
pro Viktorku, která šahala po postupu nebejt chyb v 1. zápase a smůly v odvetě.
Sakra, splet jsem si článek.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele