základní skupiny - skupina D, 2. kolo
27.09.2017 20:45 CET
0 : 1
(0:0)

Sporting a Barcelona chtějí potvrdit výhry z prvních zápasů

Na stadion Josého Alvaladeho v Lisabonu zavítá Barcelona a bude chtít potvrdit vysoké vítězství nad Juventusem a zároveň si upevnit vedení ve skupině. Jenomže Sporting je ve skvělé formě, letos ještě ani jednou neprohrál a první body ztratil až o víkendu. O Barceloně platí totéž, ta dokonce v LaLize neztratila ani bod.

Půjde tedy o bitvu dvou týmů, které se pyšní výtečnou formou. Sporting ztratil v portugalské lize až o víkendu remízou na půdě Moreirense 1:1 a díky tomu přenechal vedení v soutěži konkurenčnímu Portu. Sporting dokázal v minulém kole zvítězit na řecké půdě Olympiakosu Pireus 3:2 a potvrdil ambice na postup z těžké skupiny či alespoň postup do Evropské ligy. Hlavními favority na postup jsou Juventus a Barcelona.

"Čeká nás TOP soupeř a jsme si toho vědomi. Je to silný tým, který měl vloni skvělou sezonu. Jsou dobří ve středu hřiště a dobře pracují v útoku," varuje před kvalitami Sportingu trenér Valverde. Barcelona je v lize stoprocentní a kdo by to byl po odchodu Neymara a ztrátě španělského Superpoháru čekal? Katalánský velkoklub se ale semkl a v lize nasekal šest výher v řadě. Uspěl i v očekávaném zápase Ligy mistrů s Juventusem. V repríze loňského čtvrtfinále svého soka skolil třemi brankami.

Oba týmy se v základní skupině Ligy mistrů utkaly před devíti lety a dvakrát se radovala z výhry Barcelona, která nakonec celou soutěž dokázala opanovat. Sporting tehdy také postoupil do vyřazovací části, ale tam následně nestačil na Bayern Mnichov.

Domácímu celku bude scházet zraněný Alan Ruíz a nikdo jiný už na marodce není. V kompletním složení nebudou ani hosté, kteří postrádají Rafinhu a Dembélého.

Sporting CP - pravděpodobná sestava:
Patrício – Coentrao, Mathieu, Coates, Piccini – Battaglia, Carvalho – Acuňa, Fernandes, Martins – Dost

FC Barcelona - pravděpodobná sestava:
ter Stegen – Semedo, Piqué, Umtiti, Alba – Paulinho, Busquets, Iniesta – Deulofeu, Messi, Suárez

Tip EuroFotbal.cz: 2

Autor: Ondřej Linhart / uefa.com, whoscored.com

Vzájemné zápasy

26.11.2008
Sporting CP
2:5
FC Barcelona
Liga mistrů
Sk C
16.09.2008
FC Barcelona
3:1
Sporting CP
Liga mistrů
Sk C
05.11.1986
Sporting CP
2:1
FC Barcelona
Pohár UEFA
2.k 2.z
22.10.1986
FC Barcelona
1:0
Sporting CP
Pohár UEFA
2.k 1.z
26.11.2008
Sporting CP
2:5
FC Barcelona
Sk C
16.09.2008
FC Barcelona
3:1
Sporting CP
Sk C

Sporting CP - poslední zápasy

23.09.2017
Moreirense FC
1:1
Sporting CP
Primeira Liga
 7. kolo
19.09.2017
Sporting CP
0:0
CS Marítimo
Taça da Liga
3.k Sk B
16.09.2017
Sporting CP
2:0
CD Tondela
Primeira Liga
 6. kolo
12.09.2017
Olympiakos
2:3
Sporting CP
Liga mistrů
Sk D
08.09.2017
CD Feirense
2:3
Sporting CP
Primeira Liga
 5. kolo
27.08.2017
Sporting CP
2:1
Estoril Praia
Primeira Liga
 4. kolo
12.09.2017
Olympiakos Pireus
2:3
Sporting CP
Sk D
23.08.2017
FCSB
1:5
Sporting CP
4.př 2.z
15.08.2017
Sporting CP
0:0
FCSB
4.př 1.z
07.12.2016
Legia Varšava
1:0
Sporting CP
Sk F
22.11.2016
Sporting CP
1:2
Real Madrid
Sk F
02.11.2016
Borussia Dortmund
1:0
Sporting CP
Sk F

FC Barcelona - poslední zápasy

23.09.2017
Girona FC
0:3
FC Barcelona
LaLiga
 6. kolo
19.09.2017
FC Barcelona
6:1
SD Eibar
LaLiga
 5. kolo
16.09.2017
Getafe CF
1:2
FC Barcelona
LaLiga
 4. kolo
12.09.2017
FC Barcelona
3:0
Juventus FC
Liga mistrů
Sk D
09.09.2017
FC Barcelona
5:0
Espanyol
LaLiga
 3. kolo
26.08.2017
Alavés
0:2
FC Barcelona
LaLiga
 2. kolo
12.09.2017
FC Barcelona
3:0
Juventus FC
Sk D
19.04.2017
FC Barcelona
0:0
Juventus FC
ČF 2.z
11.04.2017
Juventus FC
3:0
FC Barcelona
ČF 1.z
08.03.2017
FC Barcelona
6:1
Paris SG
OF 2.z
14.02.2017
Paris SG
4:0
FC Barcelona
OF 1.z
06.12.2016
FC Barcelona
4:0
Mönchengladbach
Sk C

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona (ESP)
1
1
0
0
3 : 0
3
2
Sporting CP (POR)
1
1
0
0
3 : 2
3
3
Olympiakos Pireus (GRE)
1
0
0
1
2 : 3
0
4
Juventus FC (ITA)
1
0
0
1
0 : 3
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona (ESP)
1
1
0
0
3 : 0
3
2
Sporting CP (POR)
0
0
0
0
0 : 0
0
Juventus FC (ITA)
0
0
0
0
0 : 0
0
4
Olympiakos Pireus (GRE)
1
0
0
1
2 : 3
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Sporting CP (POR)
1
1
0
0
3 : 2
3
2
FC Barcelona (ESP)
0
0
0
0
0 : 0
0
Olympiakos Pireus (GRE)
0
0
0
0
0 : 0
0
4
Juventus FC (ITA)
1
0
0
1
0 : 3
0

Komentáře (221)

Přidat komentář
Bastaron

1:1

Reagovat
smazaný uživatel

1:3

Reagovat
smazaný uživatel

1:0

Reagovat
smazaný uživatel

2:4

Reagovat
KingMaster13

1:1

Reagovat
smazaný uživatel

2:4

Reagovat
smazaný uživatel

1:0

Reagovat
smazaný uživatel

1:3

Reagovat
boryland

1:2.............Leo 2.............

Reagovat
smazaný uživatel

1:2

Reagovat
smazaný uživatel

1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Vítězství by nám vedle zajištění výborné pozice pro postup pomohlo i se sebevědomím, to stále ještě není na potřebné úrovni.

Reagovat
smazaný uživatel

Co to jsou za žvásty? To jako tobě to pomůže se sebevědomím? Nebo snad hráčům? Ty v tom klubu pracuješ, že píšeš "by nám pomohlo se sebevědomím"?

Nemám nic proti tomu, když fanoušek napíše "vyhráli jsme...hráli jsme dobře...", ale aby mluvil za kabinu o sebevědomí jednotlivých hráčů?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Taiger

Tolik řádků a úplně o hovně.

Reagovat
skteel

Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu, tady ty Pepíky co pracují v klubu by se měli jít léčit a myslím to naprosto vážně.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč, když to tobě nepomohlo?

Reagovat
Afrokrecek

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký je rozdíl mezi vyhráli jsme a pomůže nám to ,ty moulo?

Reagovat
ADM

Hlavne tie výkony nie su ešte na potrebnej úrovni.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsou , od výprasku s Realem to není ono. Otázka zda a kdy bude. Ale aspoň výsledky.

Reagovat
smazaný uživatel

0:2

Reagovat
Theft90

0:4

Reagovat
smazaný uživatel

0:2 Messi, Messi.

Reagovat
smazaný uživatel

Mám pocit, že dnes Barcelona zakopne a bod/3 body ostanú v Lisabone ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
X-bano-X

Dnes musime potvrdit 3 body z prveho zapasu. Co ine nam ostava ocakavania fanusikov (najma pusiniek) su velke

Reagovat
Visca el barca

0-2

Reagovat
noustres

Snad je potrápíme. Hlavně ne ten samej scénář jako s Realem. Dostat se do vedení a v závěru to pohnojit.

Reagovat
smazaný uživatel

To se vám s námi nejspíš nestane, pokud si nezískáme převahu a vedení, tak to pro vás bude hratelné. Na ten zápas s Realem si vzpomínám, hráli jste super, ale ke konci moc profesorsky, velká škoda.

Reagovat
gunner123

1:3

Reagovat
ADM

No, dnes to asi kuknem len jednym okom na streame a hlavne menu bude PSG. Som zvedavý na Neymara ako lídra proti Bayernu..

Reagovat
smazaný uživatel

taky jsem zvědavej...doposavaď válcovali jen nějaký Guinkampy(?) nebo "sant etiény", ale teď narazej na pořádnýho soupeře...Jen mám dilema kde sledovat začátek, u Atletů bude výborná atmosféra na novym staďáku, ale to samý i v parku princů, nebo na Juve jinak samozřejmě budu sledovat Barcelonu a její výhru 3:1 a Leošovo show, dneska bude řádit...ikdyž se bojim, jestli se Sporting neinspiruje posledním ligovym zápasem Barcelony, kdy Messiho prakticky zdvojili a nedovolili mu hrát ...no, ale pak budou mít zase prostor jiní a snad tam něco nasypou

Reagovat
valloire

Pelé bejval i ztrojenej a nikdy se neptal, jestli mu dovolí hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

jo myslíš tehdy, kdy se hrál fotbal v rozestavení 1-1-8 ? nojo ...nebo když nastupoval často proti poloprofesionálům...Nesrovnávej tu zase nesrovnatelné...A vůbec, proč furt zmiňuješ Pelého ? Když už, tak Bicana.

Reagovat
valloire

To je bezva. Nemáš o tom ani páru, ale vyjadřuješ se. To je doba Pelé byl bráněnej zrovna na MS daleko víc než nějakej šmatlavej Messi.

Reagovat
Jordi Alba

Takže je něco jako ty v dnešním fotbalu.

Reagovat
valloire

pfff

Reagovat
Jordi Alba

Reagovat
10FKK

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Neymar nehraje

Reagovat
Kantos

Ale hraje

Reagovat
smazaný uživatel

Současný Bayern není měřítko. Myslím, že Carlo to ladí tak, aby největší forma přišla až na jaře.

Reagovat
smazaný uživatel

Guinkamp nebo jak se to píše taky ne...Celtic už vůbec. Je to furt Bayern s Lewandovskym, Robbenem, Riberim aj....Já tipuju remízu 2:2

Reagovat
smazaný uživatel

taky se budu divat ze zaznamu bohuzel.... tahak je jasny. PSG - Bayern

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak muj tip 0:2

Reagovat
Han střelil první

No snad aspoň bodík ukopeme. Chce to ale mnohem lepší výkon než o víkendu.

Reagovat
Han střelil první

Jinak snad bez Carvalha. Ten je prostě špatný, snad ho v zimě dobře střelíme.

Reagovat
smazaný uživatel

jen ním...líbí se mi ty jména jako Mathieu, Carvalho nebo Coentrao....ty si Messi namaže na chleba, sorry hlavně Mathieu, ten si neškrtne, kor když ho zná z Barcy.

Reagovat
valloire

jj, mazal

Reagovat
smazaný uživatel

2:1 a barca nepremení penaltu

Reagovat
smazaný uživatel

2:2

Reagovat
smazaný uživatel

0:3

Reagovat
ZB 07

0:2

Reagovat
smazaný uživatel

ok tak jedem !

Je tu dnešní ZSO:

hlavní tiketek, kterej sem dělal včera vožralej a moc mu nevěřim (PSG Bayern tipuju 1:1, Juve 2:0), ale uvidíme:

https://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTk5MDE3NjY5ODMxNjQwMDpdSR%2FEpjAhyZ2VCu0%3D&kind=MAIN

jak řikám, byl sem vožralej a plácal sem to tam hlava nehlava, takže zase to samý , nicméně když to vyjde, bude to paráda:

https://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTk5MDE3NjY5ODM0MjIwMDrLsAzkgbwg716BVB4%3D&kind=MAIN

a teď sranda, která ale vypadá hodně dobře...možná tam mít dvě verze a jen zaměnit Atlety 0 a pak PSG výhru, každop. posuďte sami a ta výhra je nádherná:

https://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTk5MDE3NjY5ODMzNDgwMDr9PugEuRUz9tmFe1g%3D&kind=MAIN

(plus je ještě zajímavá verze s remízama jak na atleticu tak na PSG)

a končim hodně spontánním tiketem, kterej ale vypadá celkem zajímavě, i výhra :

https://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTk5MDE3NjY5ODMyMjIwMDr9TcBZOuOoafGVonQ%3D&kind=MAIN

takže ideálně pro mě dneska takhle: Atleti x Chelsea - 1:1

Basilej x Benfik. - 1:2

CSKA x Man.U. - 0:2

Juve x Olymp. - 3:0

PSG x Bayern - 2:2

Sport. x Barca - 1:3

a dámy a pánové, uznejte že to jsou dost dobře možný výsledky v oněch zápasech ...

A já si budu muset najít práci, že na tohle všechno mam čas...ikdyž kdo ví, třeba se budu živit sázením sportu zdar a fotbalu zvláště !!!

Reagovat
Mercury

No, přeju hodně štěstí. Nechcu ti do toho nějak kecat, protože moje sázkařské úspěchy jsou dost nepravidelné, ale pokud chceš být dlouhodobě úspěšný, tak je naprosto nutné vyvarovat se toho cpát jeden zápas na všechny tikety. Jako stačí, že Sporting skončí třeba 0-2, což je dost dobře možné a všechny tikety máš v prdeli. To mi vskutku nepřijde jako ideální diverzifikace rizika.

Reagovat
mayday

Dávání jednoho tipu na víc lupenů je naprostá kravina, a stejně to furt dokola dělá hromada lidí Ke kvalitnímu sázení se člověk musí holt dopracovat.

Reagovat
smazaný uživatel

já nesouhlasim ale...sázení je o tom, zda něčemu věříš a máš-li opravdu dobrej tip, potom vysoce pravděpodobně vyjde (což neříkám že je tenhle zápas co zmiňuješ, ale třeba včera 2,5g že bude Dort s Realem, to byla snad na 80% jistota)...Samozřejmě to může prdnout a všechno jde do háje, to se mi stává celkem často, ale potom bych byl stejně v hazjlu, protože ten supertip bych měl na hlavním tiketu tak jako tak. Buď a nebo....Btw mam tam ještě nějaký tikety, kde mam -2,5 barcu, pojistky...ale nerad je dělám, protože buď něčemu prostě věřím, nebo ne a nemám sázet vůbec...Dík za přání, když to vyjde, budu nesmírně rád

Reagovat
smazaný uživatel

Tam nechas za 2 dny celou vejplatu

Reagovat
Xavi

Tomu Manchesteru nevěřím. Ale jinak slušné tipy.

Reagovat
smazaný uživatel

bavil jsem se o tom s několika lidma, i pár rusama a ti mi řekli jak jsou teď ruský týmy marný...no, ale říkal to i o Dynamu a to včera uhájilo remízu :) každop. na hlavním mám neprohru United a to když nebude, tak to bude obrovský překvapení... Lukaku je zvíře a Mourek taktickej mág.

Reagovat
Dayman

Reagovat
Kenneth

Jen tak dal.

Reagovat
valloire

to je teda úspěšnost....tak sázení odpadá, třeba se živit prací hele

Reagovat
smazaný uživatel

o víkendu sem udělal desítku ze 700, furt je to v plusu a zejtra mi vyjde tohle :

https://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTk5MDE3NjcwODI1MzMwMDppUJRmRQaVlOUgufM%3D&kind=MAIN

a nazdar !

Reagovat
stas87

Preco v drvivej väcsine hras vzdy a vsade over? Nemam po ruke ziadnu statistiku ale obcas je treba sa pozriet aj na kurzovo zaujimavy under. Konkretne u Sporting-Barcelona by som dal under 3,5 z toho dovodu, ze Barcelona vonku v sucasnosti nie je v takej pohode, aby tam sama nasukala tri kusky.

Reagovat
smazaný uživatel

no, psal jsem, delal sem to opilej a nastvanej po uterku, kdy mi golove potenenti city (tam jsem opravdu alespon 3 fiky ocekaval) zmrvili hlavní tiket a tratil jsem 5000 (ve výsledku jsem vyhrál pár stovek, vyšel mi jinej tiket, nicméně to mohlo bejt o 5ku lepší), tak jsem to tak napálil tak, jak mě napadlo napoprvé... rád dávám + góly, pak se koukám a fandim gólům a zajímavýmu fotbalu...Nicméně když to vidim zpětně (a nejen že už znám výsledky), tak bych tam dal Juve v handicapu jednogólovym a čistou výhru barcelony (kurzy by byly víceméně stejný)....No co už, ne vždy se zadaří vracim se zase k poklidnýmu sázení do pár stovek.

Reagovat
smazaný uživatel

jinak k tý pohodě...Já jsem viděl víkendovej zápas a líbilo se mi jak hráli...Potom jsem myslel, že je sporting schopnej dát alespoň jednoho góla a taky jsem věřil, že bude řádit Messi...No, chybička se vloudila ,) ale stejně by to zhatil Juve.

Reagovat
smazaný uživatel

Nakouknuti po zapasech vzdycky pobavi.

Reagovat
ADM

Konečne tam tu zostavu niekto nahádzal nekonvenčne

Dnes by som doprial nejaký ten golik dva Deulovi, ak nastúpi

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/22095874_1635727746459219_6368982792239583118_o.jpg?oh=98196117fd79827cccd3bc1911be3b8b&oe=5A510927

Reagovat
Mercury

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

místo Paulinha Roberto

Reagovat
smazaný uživatel

to je jedno beztak se vystridaji

Reagovat
ADM

Pekná, tie dve pracovité krídla k Messimu a Suarezovi ... Teraz by sa tam hodil Pedro miesto Denisa

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby aspoň vysunuli i toho Albu a Iniestu výš

Reagovat
smazaný uživatel

a koho dozadu ?

Reagovat
smazaný uživatel

když už na tom plánku hodili Suáreze takto "nekonvenčně", tak mohli i ty dva zmíněné

Reagovat
smazaný uživatel

*

Reagovat
Xavi

Doufám, že Sergi Roberto nebude hrát pravého beka. Jinak pro Semeda by to byl první zápas venku, v tomhle Valverdeho moc nechápu.

Reagovat
ADM

To teda ani ja. Ma suverenne najlepsiu defenzivnu pracu na tom RB

Reagovat
smazaný uživatel

Ter Stegen; Semedo,Piqué, Umtiti, Alba; Sergio, Rakitic, Iniesta; Sergi Roberto, Messi y Suárez.

Reagovat
smazaný uživatel

MATS - Alba, Umtiti, Pique, Semendo - Don, Bus, Rocketič - Luis, Messi, Roberto

Sestava v topu

Reagovat
smazaný uživatel

4-4-2?

Reagovat
smazaný uživatel

4-3-3 na papíře

Reagovat
LAM

Dle mě ne.Opět to bude asi jinej styl(4-4-2)Messi hrál ve středu hřiště skvěle a teď bude hrát zase jinde.

Reagovat
Xavi

Sergi Roberto bude podle mě brousit pravou lajnu a občas se vymění se Semedem.

Reagovat
ADM

Dúfam v 4-3-3 s Messim v strede a nie pokračovanie v Luchových experimentoch

Reagovat
ADM

za Semenda

Reagovat
smazaný uživatel

prosím někdo nějaký stream ?? předem díky

Reagovat
smazaný uživatel

streamcomando

Reagovat
smazaný uživatel

Stream prosim?

Reagovat
smazaný uživatel

streamcomando

Reagovat
ADM

7 minuta a Suarezove prve dotyky mi už znova dávajú zabrať

Reagovat
smazaný uživatel

Dik, ale to mi prave nejak blbne

Reagovat
ADM

sport365.live už si to zapíšte všetci

Reagovat
patas92

Suarez netrefí ani prázdnou bránu

Reagovat
ADM

Absencia nového kreatívneho záložnika je obrovský problém. Iniesta už na to (až na pár výnimiek) nemá

Reagovat
patas92

Však tam je zatím jediný něčeho schopný

Reagovat
ADM

Je pravda, ze od toho momentu ako som to napísal tam mal pár akcií, ale aj tak na neho asi máme iné poziadavky.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě by si měl více chodit pro balóny mezi stopery, to by měla být jeho nová role. V noze tu techniku furt má, ale bojovat o souboje v tom středu hřiště a vymotávat se tam mezi 3 hráči, to už není pro něj.

Reagovat
ADM

No môj názor je, že po prechode Messiho viac dopredu musí byť on ten čo rozhadzuje lopty v ofenzíve, a moc to nezvláda. Vela utokov zadrbe tym ze sa hra s loptou smerom k našej brane a nasleduje prihrávka naspať ( už si nevie pravidelne poradiť v suboji 1 na 1 v plnom behu k brane). Ale samozrejme ten jeho výkon vyniká o to viac, že Rakitic je v nejakej tvorbe priam mínusový..

Reagovat
smazaný uživatel

3-5-3 když útočíme a 4-4-2 když bráníme? Samozřejmě při útočení je to variabilnější.

Reagovat
smazaný uživatel

při útočení využíváme i Stegena ne? Uklikl jsem se no

Reagovat
smazaný uživatel

Coentrao madridská škola no. Naopak Semedo

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Coutinho tam chybí.

Reagovat
smazaný uživatel

to chce redku pro sporting s nějakou pencličku ...Jak hraje Messi ? čekal jsem, že dneska bude mít "god mod"

Reagovat
Murena

Hrůza

Reagovat
Hristo Stoichkov

Koukám jen jako pozadí PSG, ale to je teda slušně bezradný výkon. Rakitič s Luisitem příšerní, Piqué taky letos slušně mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

měl tam dát Masche...byl skvělej poslední zápas...

Reagovat
Ed_Hazard

Z posledných 4 gólov Barci boli 3 vlastné. To vyzerá na rekord

Reagovat
smazaný uživatel

piče padaj goly tam, kde nepotřebuju juve hraje na držení míče (arsenal style) a na barce fakt tři fíky nevidim...grrr

Reagovat
smazaný uživatel

Only Lionel Messi (12) has scored more goals for Barcelona this season than opposition players.

The 4th own goal in their favour.

Reagovat
patas92

Wow ten pas

Reagovat
ADM

Z toho bolia oči

Reagovat
smazaný uživatel

Hráči Sportingu naše hráče hrozně rychle dostupují a my se s tím doteď nebyli schopní vypořádat

Reagovat
ADM

Paulinho, Deu, Denis in

Reagovat
Murena

Rakitič je úplně mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

to už ale pomalu několik sezon...

Reagovat
smazaný uživatel

někdo musí toho Rakitiče profackovat v šatně.

Reagovat
alcantara

Neuveritelna nudna neintenzivna zufalost. Ako vazne, co je ine oproti minulemu roku, najma vo vonkajsich zapasoch?

Reagovat
2miguel1

Ze ich vyhravame

Reagovat
alcantara

Tak to radsej prehram.

Reagovat
ADM

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stas87

Omfg a ja na tieto spiny dam v 60.minute za stavu 0-1, ze padne este aspon jeden gol.

Reagovat
smazaný uživatel

tragéde

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle bylo hodně taktické od Valverdeho, takové Mourinhovské.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Zápas jsem neviděl. Proběhla nějaká Leošovo show jak tu psal ten sponzor Fortuny?

Reagovat
Switchback

O parník lepší než cé er sedmička

Reagovat
valloire

takže zapnutej god mod je jako klasicky v LM bez golu?

Reagovat
ADM
Reagovat
valloire

no ale když byl o parník lepší než CR....a nic, to nechápu

Reagovat
ADM

Tak ake su pravidla v tomto ohýbaní reality ... v tejto debate hodnotíme hráčov len podla golov hej? tak potom je bohužial král len jeden

Reagovat
valloire

Dle golů i asistencí že. Podle driblinků těžko. Ano, tohle kolo to vypadá na jednoho Krále.

Reagovat
smazaný uživatel

hodnotit driblinky... to je asi jako kdyz nekdo lebedi drzeni mice

hraje se na goly jak u tymu celkove... tak u utocnych hracu individualne - na nic jinyho se nehraje

Reagovat
valloire

a přesto to někdo furt nechápe

Reagovat
technecium

Pepi Bican > Pelé

Reagovat
valloire

tak třeba ty

Reagovat
technecium

Opět se zeptám. Kdo byl hlavním strůjcem úspěchu Barcelony v LM 2014/2015. Byl to Neymar, Suaréz nebo Messi?

Reagovat
valloire

Xavi

Reagovat
technecium

Xavi nehrál

Reagovat
smazaný uživatel

Pozeral som od 60 min., ale ten chlap mal toho vidieteľne dosť. Žiadny oddych sa pomaly prejavuje.

Reagovat
Gazdo

Kam sa serie shakespeare s nejakym hamletom a macbethom... toto bola pani tragedia

Reagovat
ADM

Výsledky síce sú, ale výkony sa mi vôbec nepáčia

Reagovat
stas87

Esre sa teda spytam, mal v poslednej polhodine vobec niekto sancu na druhy gol? Ci to bolo len to klasicke posuvanie lopty v strede ihriska a obcas nepresny center?

Reagovat
smazaný uživatel

Sporting měl velkou tutovku, nevím už přesně minutu, možná 70.? Ale to byla jejich jediná šance za zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

My snad neměli ani jednu teda...

Reagovat
patas92

Paulinho šel sám na kasu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
alcantara

Paulinho sam na branu.

Reagovat
stas87

A zakoncil to ako? Tipujem meter nad ci vedla. Je to moja blbost, mohol som si vybrat iny zapas ale mal som Juve a Barcelonu, obaja v 60. minute. Juve nakoniec dva fiky, Barcelona nic. Tak som venoval tipaci 250 korun, takze je mi to celkom jedno.

Reagovat
alcantara

Do brankara. Ono stacilo trosku snahy a tie goly by padli, ale dnes sme nehceli/nevedeli hrat futbal.

Reagovat
puji

Barca dnes otřesná

Reagovat
smazaný uživatel

Neberte to ako hejt fans Barcy, ale dnes sa jasne ukázalo to, čo som nedávno tvrdil. "Vyšťavenie" a únava hráčov kvôli minimálnym rotáciam. Najmä u Messiho to bolo vidieť, a keďže sa blížia ligový súperi typu Atléti, som veľmi zvedavý na ďalšie výkony a výsledky Barcy.

Reagovat
patas92

S nějakou únavou to nemělo nic společného.

Reagovat
Majk91

zevraj vystavenie Praveze rotacia zatial celkom solidna

Reagovat
technecium

Neviděl bych to dramaticky. Messi míval roky, kdy Barca hrávala úplně všechno, on hrál úplně všechno a byl v pohodě.

Nicméně si taky myslím, že by se to mělo prostřídat a on být i někdy vystřídán, protože co si budem. Opravdu z hlavy nedám, kdy ho naposledy někdo vystřídal. Myslím, že to bylo před Guardiolou

Reagovat
LAM

Další nudnej a matnej venkovní zápas v LM.Tohle je skoro pořád.Rakitič dneska přímo otřesnej.Valverde musí přestat experimentovat z rozestavením protože tohle nikam nevede.Zatim tu hru zálohy nikam neposunul.

Reagovat
technecium

Dokud se vyhrává, tak ať experimentuje. Dělá to mnohem líp než Lucho, který taky experimentoval ,ale ztrácely se body.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Rakitič dneska teda absolutně otřesný i na jeho poměry, ta zazděná přihrávka po Messiho sólu pouze korunovala jeho dnešní dílo. Vůbec nechápu, co na něm Lucho a Valverde vidí.

Reagovat
Visca el barca

Kouknu se na to až dneska. Každopáně, byl jsem v hospodě a tam samozřejmě dávali PSG. No a abych řekl tak thiago uplný nic no a verrati taky nic. Bohužel Xaviho level je tak vysoko, že kdokoliv u nás nastoupí bude kritizován.

Reagovat
technecium

To je to, co jsem tu několikrát psal. Jednoho z nejlepších záložníků všech dob prostě nenahradíš. Ta díra tam bude, dokud se nezmění styl nebo ho někdo nepřekoná. A teď si představte, jak obrovské díry zůstanou po Iniestovi a hlavně Messim.

Reagovat
Visca el barca

Je to prostě normální. Jsou to legendy, fotbalový velikáni. Držíme se na špici fakt strašně dlouho. To je to obdivuhodný. Soupeřili jsme dřív s Účkama, Chelsea. Pak s Realem. Jeden rok vyletěl Mnichov, kterej slábne teda daleko víc než my. Real je sice teď před náma, ale furt jsme v naprostý topce. Jsem na nás pyšnej. Atleti jsou každej rok v semi pomalu a jak se letos na postup nadřou.

Reagovat
smazaný uživatel

ta Barcelona vyhraje kazdy h@vno... ikdyz je to absolutne nezaslouzeny

Reagovat
Majk91

Suarez a Rakitic najhorsi na ihrisku a to s dost velkym prehladom. Pocitam s tym, ze cez vikend ani jeden z nich nenastupi. Toto sa mi paci na Valverdem, ze ak niekto zahraje strasne, nema problem ho posadit a to aj ked sa to tyka hviezdy ako Suarez. Zbytok tymu taky priemerny standard, Semedo dnes az tak nevynikal ako predosle zapasy a Paulinho ked prisiel na ihrisko dost to ozilo. Pre mna hrac zapas Umtiti, ten chlapec je stena.

Reagovat
valloire

http://zpravy.idnes.cz/cesko-nejnezdravejsi-pruzkum-alkohol-koureni-obezita-p1p-/zahranicni.aspx?c=A170926_102044_zahranicni_ane

já chci bejt taky tenhleten yntelygentní vědátor....nejzdravější země světa je Afghanistan

Reagovat
ADM

Jj, najzdravšie krajiny su tie, kde nemajú čo jesť

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
valloire

A hned pod článkem je doporučení o vyšší dani na alkohol.... Náhoda? Nemyslím si.

Reagovat
technecium

Zkušené mužstvo nepotřebuje hysterické výsledky typu 3:1. Zkušené mužstvo ví, kolik gólů si má protivník vstřelit, aby vyhrálo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Murena

Reagovat
valloire

Reagovat
Baronne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel parafrázováním toho blba pravdu nezakryjeme.

Reagovat
FC Porto FC

Sporting měl uhrát remízu, škoda pro ně

Reagovat
smazaný uživatel

zápas o hovně z obou, ale co taky čekat od betonářských portugalců ale přesto venkovní výhra v LM se sakra počítá, takže hezky Valverde

Reagovat
Hristo Stoichkov

Jako je třeba si regulérně přiznat, že za našimi zatím skvělými výsledky stojí hlavně Messi, ter Stegen a štěstí. Klíčoví hráči jako Piqué, Rakitič a Suárez jsou úplně mimo a je na čase, aby je Valverde posadil (a snad i nějak nastartoval). Zvlášť když má k dispozici Masche, Paulinha či Denise, kteří si zaslouží větší prostor. Momentálně máme v základu tak pět světových hráčů, což je prostě málo. Už teď je strašně vidět, jak chybí záložník, který by kontroloval tempo hry. I Seri, kterýho jsme mohli v pohodě dotáhnout, by byl oproti Rakitičovi posun o několik levelů.

Reagovat
Visca el barca

Klid je září

Reagovat
valloire

plus novej trenda, jehož práce se projeví později

Reagovat
Visca el barca

Suaréz se do toho dostane Pique taky. Na Raketu budeš nadávat, ikdyž bude hrát dobře nemáš ho rád a máš srovnání s Xavim a zálohou Realu. Když vidim ostatní týmy, tak která záloha fakt pracuje jako ta Realu? já žádnou v evropě nevidím. Každopádně co ty hlasy? Benedito to nedal že? To je to smutnější. Než to, že jsme hráli prt.

Reagovat
alcantara

Rakiticova vcerajsia laxnost a lenivost bola do oci bijuca. Neskutocne, co tam niekedy vyvadzal.

Reagovat
Gazdo

On mal vcera vylozene nahaku

Reagovat
Hristo Stoichkov

Suárez se do toho nejspíš dostane, ale hráč jeho kvalit podle mě nemá "právo" na tak dlouhý výpadek. Piquému věřím, ale momentálně to pro mě není hráč základu. Rakitič je naprosto průměrný hráč, který měl jednu velmi dobrou sezonu v Seville, jedni vynikající v Barce s Danim v zádech, ale od tý doby nepředvedl vůbec nic. Nejvíc mě štve to, že těch "workhorses" máme plnou zálohu a dokud se to nezmění, tak se nikam neposuneme. Jsem si naprosto jistý, že pokud by na jeho místě dostal šanci Aleňa, dal by na něj rychle zapomenout. To je ten čistý pragmatismus Lucha i Valverdeho a jsou v tom dost podobní Mourinhovi, který proti nám taky vytahoval podobný typy jako třeba Khediru a pak na to doplácel, ačkoliv si to nebyl schopen připustit a omlouvalo se to tím, že proti Barce se nic jinýho hrát nedá. Budoucnost ukáže, ale moc pozitivně to nevidím, chce to změnu myšlení. Podívej se třeba na Sarriho Neapol, co je schopná s omezenými prostředky předvádět.

Reagovat
Visca el barca

Já s tebou víceméně vždycky souhlasím. A máš pravdu ve všem co si napsal. Ale nedělejme z Rakety zas takového tragéda. Proti Juve zahrál dobře. Umí dávát góly. Já ho mám rád, ty ne. Každopádně Alenovi bych šanci dal, ten kluk to má v sobě a je to naše budoucnost.Jinak pomineme zálohu Realu ta je nejlepší na světě, dle mě to dělá hodně Modric. No a pak z těch top klubů kdo dál?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, jen Modrič, oni jsou tam vynikající ještě Kroos a Isco a jde taky o to, že jim to šlape cekově, proti tomu Dortmundu to byl už několikátý zápas, kdy proti velkému týmu dominovali na všech postech,dokonce i s tím na konci, který jinak hru nedělá.

Reagovat
Visca el barca

Tak pro mě je top Iniesta i Busi. Prostě jim to šlape.Dal jsem tam Modrice; protože je pro mě nejlepší záložník světa. Kroos mě nudí ač je top. A isco se obecně dost přeceňuje.

Reagovat
Visca el barca

Já bych ani netvrdil, že je nějakej rozdíl mezi základama. Maj výhodu v lavici

Reagovat
Hristo Stoichkov

Asi takhle: viděl si zápas Španělska proti Itálii? Jestli ne, zkus se na to podívat a uvidíš, co je stále schopen předvádět Iniesta v dominující záloze, o Sergiovi ani nemluvím. Tohle je prostě strašný mrhání potenciálem, který ten náš kádr stále má. Rakitič proti Juve zahrál nikoliv dobře, ale přímo výborně, nemám žádný problém to přiznat, to však byl pomalu jediný pozitivní výkon za celý rok. Zkus se někdy zaměřit na jeho distribuci míčů... Real je úplně jinde, přehraje nás v záloze i spousta evropských týmů a teď už i několik španělských, což je třeba i příklad posledních týdnů. Určitě je pravda, že Valverde spoustu věcí dokázal posunout (obrana zásluhou výborných výkonů Semeda, MAtSe či Umtitiho, Messi na falešný devítce), ale hlavní problém, kterým je samozřejmě středová trojka, neposunul ani o milimetr. Jediná změna je menší rotace, což ale problém nijak nevyřešilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak. To tvrdím už skoro dva roky. Barca má spoustu průměrných hráčů a ne světových, jaké by potřebovala. To se Leo může i posr... a stejně to k ničemu pořádnému nevede. Rak je jak králíček Duracel. Běhá sice pořád a skoro nejdýl, ale standartní klusací rychlostí. Ví on jak vypadá sprint? Možná to už viděl, ale u někoho, kdo se mihl okolo. Ale to není jen on. Není tam jediný rvavý hráč, jediný pořádný bojovník. Barca by nejraději hrála bezkontaktní fotbal. Je to dlouhodobě (hráčsky) zanedbaný klub. Kupují se průměráci, jen to, co zbude. Kdežto konkurence (Real, PSG, ...) současné nebo budoucí borce.

Reagovat
Visca el barca

Já jsem ten zápas viděl, koukám pravidelně na repre. Já Iniestu jako jeden z mála nehaním, pro mě to je top hráč stejně jako Busi. Každopádně pokud hraje Aleňa pozici Rakitice, nebyo by na škodu ho vyzkoušet. Já nemám problém s tím, když Raketu někdo posadí a bude to šlapat, otázkou je zda je vůbec někdo takovej u nás v týmu. Bohužel carles dostane první šanci až v poháru a tam by musel zahrát intergalakticky aby dostával pravidelně dallší minuty.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano a o to jde. Víš, já jsem to s tím průměráctvím myslel spíš v poměru k ostatním mužstvům. A to nejenm k evropské špičce. Don je vynikající, jenže jak měl před časem tu nucenou pauzu, tak od té doby už nemá takovou úspěšnost přihrávek, přikládal jsem to k nerozehranosti, jenže už to nedošlo. Genialitu má samozřejmě pořád, to se nezapomene. A k tomu ještě ten pokles kvality spoluhráčů okolo - je to vidět v repre, kde má okolí lepší. Bus to v hlavě i v noze taky má, ale tak jak Rak, vše je takové pomalé, bez drajvu, protihráči se vrátí a znovu do plných. Pro mně je vzor (nejen) záloha Realu. To je, jak kdysi v sedmdesátých letech němci - teamwork. Fyzicky nadupaní, v 95 minutě útočí klidně v šesti, kde to bych viděl u Barcy ?!

Reagovat
Hristo Stoichkov

Tak zase s tou rychlostí a fyzickou nabušeností opatrně. Pepova záloha nepotřebovala být fyzicky nabušená, když se do ní takový prvek v podobě Keity přidal, tak šla hned minimálně o level níž. Doufám, že takový fotbal ani hrát nebudeme, jednak na to nemáme a ani nebudeme mít hráče, navíc ani nejsem fanouškem těchto zběsilostí. Pokud budeme mít kvalitní hráče a budeme se držet Cruijffovy filozofie, budeme mít úspěchy, o tom jsem přesvědčený.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak s tou nabušeností to zas nemůžeš brát tak doslova, s rychlostí už víc. U Pepa to tolik nepotřebovali, protože bylo více schopnějších hráčů, kteří mohli kombinovat i pod tlakem - Alves, Villa, Xavi, Sanchez a někteří i současní, ale byli mladší a šlo jim to líp - Don. Je fakt, že Keita mezi ně nezapadal, ten to hrál jinak, ale nejen on. Mně tam neseděl ani Zlatan, ikdyž to byl technik. No a co se týká té Cruijffovy filozofie, co se ti líbí - jemné dokonalé techniky, překvapivých řešení a fotbalové chytrosti - na to momentálně nejsou hráči, tři, čtyři, to je málo.To je ale už zas problém někde jinde, že se moc nedaří doplňovat kádr. Já bych z fleku vyhodil půl mančaftu, ale při těch cenách a "schopnostech" managemantu, by to bylo na čtyří přestupáky. A že se ti ten systém líbil a chtěl bys ho zachovat a žnout s ním úspěchy se nedivím, mně by se taky líbil, jenže kdo ho bude hrát. Inter v 2010 ukázal jednu z cest, jak na něj - 2 autobusy na šestnáctce a rychlé výpady. Další vymyslel Real za Mourinha, prostě Messiho fyzicky zlikvidovat. Jiní zas 2 autobusy, ale obranu vysunout co nevýš, takže hlavně Suarez je pořád "za bukem" a k tomu rychlé napadání všech hráčů a třeba až u Stegena, který nemá jinou možnost, než to odkopnout k soupeři. Tak teď hraje každý proti Barce to, co mu z toho vyhovuje víc. A proto je potřeba více fyzické síly, odvahy a fotbalového myšlení na udržení míče a nedělat ze sebe blbce, jak Luis, Alba nebo předtím Neymar a samozřejmě rychlost jak dopředu, tak dozadu. Teď se mi líbí aspoň Semedo, to je po čase dobrý kup. Uvidíme, co bude z Demba. Momentálně ještě není stavěný na fyzický fotbal, byl takový vlažný a taky potřebuje prostor. Jemu to sedělo s Mbappém, jenže takový tu není, a taky mu chybí jeho fotb. schopnosti. Paulinho, to by taky nemusel být provar, ale je to jen 50/50, musí přidat. No a Aleňa, ten by taky k něčemu byl, jenže ho nenechají pořádně hrát. Všichni jsou hodně svázaní taktikou, drží si svá místa a málo se zastupují a nabízejí jinde, než mají být, což je třeba u Realu jiné, tam nikdy nevíš, kde se kdo objeví.

Reagovat
Hristo Stoichkov

S Rakitičem vedle sebe jsou právě odhaleny všechny Andrésovy slabiny a to pak opravdu nepůsobí jako TOP hráč. Rakitič prostě nemá nic, není to playmaker, není ani box-to-box, je příšerně pomalý a nemá to ani čím vykompenzovat, žije z jedný povedený sezóny.

Reagovat
Visca el barca

Má super střelu a je gólový. Každopádně pomalej je, to je pravda. Jako box to box ho dokážu zařadit. Ale pokud to nebude vyhovovat, proč nezkusit Roberta na jeho postu? Ten je rychlej dostatečně, práci s míčem má solidní. Je to začarovanej kruh, ale tady vidím problém už v době kdy tu byl xavi. Ještě teď si pamatuju mnichov 2013 a v tu dobu už měl daleko častěji hrávat Thiago. Jenže hrál cesc kterej byl dle mě ještě o třídu horší než Rakitic.

Reagovat
alcantara

Reagovat
Footballer

nechci malovat čerta na zeď, ale myslím si, že jak přijdou těžší soupeři, tak začnem ztrácet body. Už zdaleka nejsme tak dominantní, jako kdysi, ale není se co divit. Naše soupiska už není tak hvězdná, když se k tomu připočte špatná forma hráčů, které si jmenoval, výsledek je vidět. Pokud něco nevymyslí Messi, tak jsme jaloví a soupeři to samozřejmě moc dobře ví...

Na druhou stranu si myslím, že v defenzivní části působíme daleko kompaktněji, celkově souhra týmu je lepší než za Lucha a zápasy kolikrát budem muset urvat ne technickou vyspělostí, ale silou vůle a týmovým výkonem.

Reagovat
technecium

Týmový duch je důležitější než individuality. Podívej se na Real v minulé sezoně. Rozhodně nedominoval všem zápasům a přesto je urval. Taky řeči o tom, jak jsou hráči unavení mi přijdou mimo, když si všimnu faktu, že většinu zápasů rozhodujeme ve druhém poločase. Je konec září, začátek října, všechno je před námi. Výsledky zatím těžce nad očekávání, nevím na co si je stěžovat. Já z toho mám radost.

Vím, že fanoušek Barcelony je zvyklý, že když se jde na titul, tak se všechno válcuje (narozdíl od Realu), ale prostě berme to tak, že i tyhle výhry se počítají.

Suaréz, Piqué, Rakitič jsou z formy, to ano, ale pořád je lepší, když budou z formy teď, než na jaře. Důležitý je, že i přes tu neformu ty zápasy někdo z týmu urve a o tom to je. Je to týmová hra. Vítězí tým, ne 11 individualit. Real pod Zidanem to velmi dobře pochopil, teď je to na nás.

Reagovat
Visca el barca

Reagovat
Footballer

Však já s tím taky souhlasím. Týmového ducha si zatím musíme pochvalovat, akorát to holt nebude taková podívaná jako v minulých letech.

Reagovat
pantondavo

5 světových hráčů, ale světovou úroveň většinou hraje jen jeden. Když je vidět.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak toto bola nieco otrasne od Barcy. Myslim ze je nacase uz dat Messiho odpocinut inak v takomto stave vam viac uz zapasov nevyhra. Otazka je ci najblizsi zapas bude sediet alebo ho este necha velveder uplne sa vyzmykat pred repre prestavkou. Kazdopadne tam vidim priestor na bodovu stratu barcy v najblizsom zapase.

Reagovat
smazaný uživatel

Poslednú šancu pre jeho oddych vidím proti Las Palmas. Argentína "stojí" len na ňom a po repreprestávke prichádzajú pre Barcu náročnejší ligoví súperi ako doteraz - Atléti, Villarreal, Sevilla atď.

Reagovat
smazaný uživatel

S trochou irónie môžme povedať, že momentálne Valverde je ako bageťák Benítez v Reale - výsledky zatiaľ sú, ale tá hra

Reagovat
technecium

To rozhodně nesouhlasím. U nás je pořád oproti loňsku v lecčem vidět posun

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kdo čekal proti betonujícímu Sportingu nějakou joga bonitu je blázen...Valverde ten zápas vzal pragmaticky a to je v pořádku

Reagovat
pantondavo

Real minulou sezonu někdy vyhrával neprávem, uznávám, ale aspoň to byly vydřený výhry s tlakem až do konce a enormní chutí dát gól. Barca letos asi vsází na Piquého strategii vlastních gólů soupeře. Uvidíme, kam to a zajde, vyhrát tak clásico by bylo dost stylový

Reagovat
blaugrana

Valverde prispôsobil futbal kvalite kadru, ktora nie je momentalne nijakl vysoka, takze teraz to bude skôr o vysledkoch nez o krase.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele