play off - o 3. místo
10.07.2011 22:00 CET
3 : 4
(3:2)

Vzájemné zápasy

17.11.1999
Německo
0:0
Brazílie
MS U17
Sk C
18.09.1997
Německo
0:4
Brazílie
MS U17
Pl. SF
04.08.1995
Brazílie
3:0
Německo
MS U17
Sk D
18.08.1991
Německo
0:2
Brazílie
MS U17
Sk C
17.11.1999
Německo
0:0
Brazílie
Sk C
18.09.1997
Německo
0:4
Brazílie
Pl. SF
04.08.1995
Brazílie
3:0
Německo
Sk D
18.08.1991
Německo
0:2
Brazílie
Sk C

Brazílie - poslední zápasy

07.07.2011
Uruguay
3:0
Brazílie
MS U17
Pl. SF
04.07.2011
Japonsko
2:3
Brazílie
MS U17
Pl. ČF
29.06.2011
Brazílie
2:0
Ekvádor
MS U17
Pl. OF
27.06.2011
P. slonoviny
3:3
Brazílie
MS U17
Sk F
23.06.2011
Austrálie
0:1
Brazílie
MS U17
Sk F
20.06.2011
Brazílie
3:0
Dánsko
MS U17
Sk F
07.07.2011
Uruguay
3:0
Brazílie
Pl. SF
04.07.2011
Japonsko
2:3
Brazílie
Pl. ČF
29.06.2011
Brazílie
2:0
Ekvádor
Pl. OF
27.06.2011
Pobř. slonoviny
3:3
Brazílie
Sk F
23.06.2011
Austrálie
0:1
Brazílie
Sk F
20.06.2011
Brazílie
3:0
Dánsko
Sk F

Německo - poslední zápasy

08.07.2011
Německo
2:3
Mexiko
MS U17
Pl. SF
04.07.2011
Německo
3:2
Anglie
MS U17
Pl. ČF
30.06.2011
Německo
4:0
USA
MS U17
Pl. OF
26.06.2011
Panama
0:2
Německo
MS U17
Sk E
23.06.2011
Burkina Faso
0:3
Německo
MS U17
Sk E
20.06.2011
Německo
6:1
Ekvádor
MS U17
Sk E
08.07.2011
Německo
2:3
Mexiko
Pl. SF
04.07.2011
Německo
3:2
Anglie
Pl. ČF
30.06.2011
Německo
4:0
USA
Pl. OF
26.06.2011
Panama
0:2
Německo
Sk E
23.06.2011
Burkina Faso
0:3
Německo
Sk E
20.06.2011
Německo
6:1
Ekvádor
Sk E

Komentáře (45)

Přidat komentář
Tomtaf

1:0e

Reagovat
smazaný uživatel

0:3

Reagovat
smazaný uživatel

4:2

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou teda dobří Němci, když nedali ani gól Ještě, že tam mají Turky

Reagovat
smazaný uživatel

To jsi trochu mimo ne? To jsou němci!

Reagovat
smazaný uživatel

No Němci no, jak to tak Německy zní ty jejich jména a ještě mají v bráně Řeka

Reagovat
miky10

Bože ty jsi idiot

Reagovat
smazaný uživatel

Ale hlavně, že ty nejsi

Reagovat
miky10

Správně

Reagovat
smazaný uživatel

Ale dá se říct, že tohle je viditelný důkaz toho jak moc se Hitler mýlil..:) Turků, černochů a Slovanů je v Německu pořád menšina a v mládežnických reprezentacích je jich cca půl na půl, někdy i víc.. Docela trhlina všem germanistům, že si myslí jaký jsou geneticky skvělý národ, když Turkové, Slovani a další se dostávají do reprezentací snáze než oni..

Reagovat
stas87

skor mi to pride ze nemecke deti ani moc nemaju zaujem hrat sport pre peniaze,rodice su vacsinou skvele zaisteny a sport je dalsi vydaj navyse,u turkov je futbal motivaciou dostat sa z biedy a chudoby a zarobit si,turek v tom vidi ako zaisti rodinu do buducna,toto si myslim ja

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád je to jen hra a zpočátku jí vůbec nikdo nehraje kvůli tomu, že zabezpečí rodinu.. A jestli je to tak, že německé děti se vykašlali na sport, tak to bude nakonec pro Německo velká tragédie.. neříkám, že nejsem rád.

Reagovat
stas87

tak,nie ze vykaslali ale nemci maju vacsie predpoklady sa presadit treba ako manazeri,lekari a ine dobre platene profesie,studovany turci co mozu robit tiez lekarov ci manazerov sa vracaju po studiu do turecka lebo turci im zaplati viac ako nemci,turci sa prave cez futbal dostanu k peniazom ktore by nikdy nezarobili,aj preto tomu davaju viac ako nemci aby sa dostali vyssie nez len ako aby predavali v stankoch kebab

Reagovat
smazaný uživatel

Děláš jakoby každý Němec měl bát hned doktor, nebo manažer.. Navíc sport je základ pro alespoň nějaký morální i tělesný vývoj člověka. Jestli ho Němci nehrají, jsou jen u počítače a snaží se být v 11 doktoři, tak jim to půjde do kytek a budou Turky a ostatní nést na rukou..

Reagovat
smazaný uživatel

1. věta

ke zbytku: například Levent Aycicek má jednoho rodiče Němce, takže došlo ke smísení genů různých národů...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jasně.. Ale i tak to právě vystihuje tu první větu..

Reagovat
Ranoth

skvely zapas, zadna podelna copa kde sem rad kdyz padnou aspon 2 goly

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se jim ti Turci najednou hoděj

Reagovat
kalla

Jeden větší Němec než druhej

Reagovat
smazaný uživatel

Dva jsem tam napočítal v zákl. jedenátce a třetí tam šel v 82. minutě

Reagovat
smazaný uživatel

a každý Horváth je zároveň Maďar

Reagovat
smazaný uživatel

To že ta pencle byla nasimulovaná ani zmíňka jo??

Reagovat
smazaný uživatel

V pokutovém uzemí byl tvrdě faulován drnem

Reagovat
smazaný uživatel

Ta sestava Německa Čeho je moc, toho je příliš. Chápu, že to k tomuto, v podstatě fotbalovému "multikulti", směřuje, ale pak je otázka, jaký budou mít v buoucnu vůbec význam akce jako MS...? Vždy to bylo o ztotožnění se se zástupci svého národa, své krve, o boji mezi národy na sportovním poli. Ale nevím, zda bych se dokázal ztotožnit a naplno fandit nároďáku ČR, kdyby tam byla většina Poláků, Turků nebo i Černochů (v žádném případě nejsem rasista), už bych je za zástupce svého národa nemohl považovat. Samozřejmě na klubové úrovni je to o něčem úplně jiném.

Reagovat
smazaný uživatel

tak jestli fandíš jen svému genofondu, tak máš pravdu.. jestli fandíš své zemi, národu, nebo-li obyvatelům své země, tak je to něco jinýho.. Já fandím své zemi.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře. Respektuji to. Jaký máš ale třeba názor na "kupování si reprezentantů"? Vím, že to do fotbalu skoro nepatří, ale třeba v atletice je to celkem běžné

Reagovat
smazaný uživatel

To už je něco jinýho.. Tam to není obyvatel té dané země, nenarodil se tam a nežil tam.. Něco jiného je, když se do té země nastěhuje 3 letý klučina, kterého ta daná země formuje jako člověka a něco jiného je, když přijde 20 letej kluk, dospělý a chce po 5 letech reprezentovat, protože má větší naději na úspěch.. To je samozřejmě humus a pak se opravdu té zemi ani fandit moc nedá..

Reagovat
smazaný uživatel

Ale stejně je zajímavé, že se do Německých nároďáků dostává tak velké procento "potomků přistěhovalců". Vždyť samotných Němců je několik desítek milionů, mnohonásobně víc než menšin tam žijících, a třeba obyvatel Tureckého původu jsou, myslím, asi 2 miliony, proč je to zastoupení tak velké? To mají geneticky lepší předpoklady pro fotbal? Nebo snad je sociální poměry víc motivují? Docela by mě nějaká studie o tomto fenomenu zajímala

Reagovat
smazaný uživatel

Já si myslím, že je to kombinace všeho.. Pohybově nadaní jsou určitě více Turci, Turci taky mají lepší schopnost kreativity.. Ale taky je pravda, že Turci nebudou mít zase tolik jiných věcích, které by jim nahrazovaly fotbal.. (Jako počítače atd. ) takže hrají fotbal jako kdysi mi, úplně každý den třeba 6 hodin.. To je pak jinačí trénink než zajít 3krát týdně na hodinku a půl a z toho hodinu běhat

Reagovat
smazaný uživatel

Tak že by, když žijou v Německu, neměli (většinou) přístup k počítači, internetu, to určitě pravda nebude. Ale jinak souhlasím, že tyto výdobydky moderní doby hodně dětí od sportu odpoutaly. Svým způsobem hodně lituji děti, které celé prázdniny stráví u počítače, ve světě PC her, nebo ve virtuální realitě sociálních sítí. I já jsem už na základce měl PC (486 DX2 ), ale mnoho zábavy a dobrodružství jsme si užili venku, kolikrát i u toho fotbalu, o to jsou dnešní děti ochuzeny

Reagovat
smazaný uživatel

Tak asi se dostanou k počítačí, ale jelikož jich většinou bývá v rodině víc, tak se o počítač musí dělit a ten čas mezitím právě můžou využívat fotbalem Těžko bude mít každý dítě vlastní počítač.. Ale jinak máš samozřejmě pravdu, nechtěl bych mít takový dětství a fakt si myslím, že to nepovede k ničemu dobrýmu..

Reagovat
smazaný uživatel

a u Francie to nikomu nevadilo? (i takový Zidane není pro vás Francouz )

Reagovat
stas87

berto z pohladu ze francuzi mali na severe afriky aj inde v afrike kolonie,malo nemecko turkov ako koloniu?v afrike sa este v nejakych krajinach hovori po francuzsky

Reagovat
smazaný uživatel

U Francie jsou to v naprosté většině občané původem s Francouských kolonií, kde byli dlouhá desetiletí formování jejicch způsoby, kulturou, jazykem...takže je za Francouze už lze považovat. Ale co Německo - Turecko?

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak s tím souhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

a zástupce Turků je snad považovat můžeš? Když žijou od narození v Německu a neví ani kdo je Tureckej prezident? To bys jim v tom případě teda zakázal reprezentovat..?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
godwood

Reagovat
miky10

Reagovat
Murtago

Diváci: 94.379

Reagovat
smazaný uživatel

Nezapomínejte tu ,že Německo patřilo i v Minulosti k nejlepším fotbalovým repre na světě a to za ně žádní turci a ostatní národy nehráli.

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc jsou to němci jako poleno ,když Francie měla kolonie v Africe před několika desítkami let proč by se Nněmecko nemohlo kolonizovat teď a třeba s Tureckem.

Reagovat
smazaný uživatel

Německo narozdíl od Turecka dokáže potenciál Německých turků využít a to se taky cení.Německo je země která v poslední době pracuje nejlíp s mládeží

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele