finále
18.05.2010 20:15 CET
1 : 2
(0:1)

Jablonec může proti Plzni korunovat sezonu, ve hře jsou i Teplice

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Baumit Jablonec - pravděpodobná sestava:
Špit - Zábojník, Pavlík, Drsek, Jablonský - Haurdič, Jarolím, Loučka, Eliáš, Kovařík - Lafata.

Viktoria Plzeň - pravděpodobná sestava:
Daněk - Limberský, Bystroň, Navrátil, Lecjaks - Petržela, Kolář, Rada, Horváth, Rezek - Střihavka.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

17.04.2010
Plzeň
1:1
Jablonec
Gambrinus liga
 25. kolo
19.10.2009
Jablonec
0:1
Plzeň
Gambrinus liga
 11. kolo
03.05.2009
Jablonec
3:0
Plzeň
Gambrinus liga
 26. kolo
01.11.2008
Plzeň
1:1
Jablonec
Gambrinus liga
 12. kolo
04.05.2008
Plzeň
2:0
FK Jablonec 97
Gambrinus liga
 28. kolo
25.11.2007
FK Jablonec 97
0:1
Plzeň
Gambrinus liga
 14. kolo

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Baumit Jablonec - poslední zápasy

15.05.2010
Jablonec
2:0
Č. Buděj.
Gambrinus liga
 30. kolo
08.05.2010
Slavia Praha
0:3
Jablonec
Gambrinus liga
 29. kolo
05.05.2010
Jablonec
0:0
FK Teplice
Gambrinus liga
 28. kolo
02.05.2010
Bohemians P.
0:4
Jablonec
Gambrinus liga
 27. kolo
28.04.2010
Slavia Praha
2:1
Jablonec
Ondrášovka Cup
SF 2.z
24.04.2010
Jablonec
1:0
1. FC Brno
Gambrinus liga
 26. kolo
28.04.2010
Slavia Praha
2:1
Baumit Jablonec
SF 2.z
21.04.2010
Baumit Jablonec
1:0
Slavia Praha
SF 1.z
08.04.2010
Baumit Jablonec
0:0
FK Teplice
ČF 2.z
31.03.2010
FK Teplice
1:3
Baumit Jablonec
ČF 1.z
28.10.2009
Baumit Jablonec
5:1
Sokol Živanice
OF 2.z
07.10.2009
Sokol Živanice
3:6
Baumit Jablonec
OF 1.z

Viktoria Plzeň - poslední zápasy

15.05.2010
Plzeň
2:2
Slovácko
Gambrinus liga
 30. kolo
08.05.2010
Bohemians P.
2:2
Plzeň
Gambrinus liga
 29. kolo
05.05.2010
Plzeň
4:2
Slavia Praha
Gambrinus liga
 28. kolo
01.05.2010
1. FC Brno
2:2
Plzeň
Gambrinus liga
 27. kolo
28.04.2010
Sigma Olomouc
1:3
Plzeň
Ondrášovka Cup
SF 2.z
24.04.2010
Plzeň
0:0
Č. Buděj.
Gambrinus liga
 26. kolo
28.04.2010
Sigma Olomouc
1:3
Viktoria Plzeň
SF 2.z
21.04.2010
Viktoria Plzeň
2:2
Sigma Olomouc
SF 1.z
08.04.2010
1. FK Příbram
1:1
Viktoria Plzeň
ČF 2.z
31.03.2010
Viktoria Plzeň
1:0
1. FK Příbram
ČF 1.z
13.10.2009
Viktoria Plzeň
1:1
SK Kladno
OF 2.z
07.10.2009
SK Kladno
0:3
Viktoria Plzeň
OF 1.z

Komentáře (127)

Přidat komentář
Tomtaf

0:2

Reagovat
smazaný uživatel

1:1

Reagovat
smazaný uživatel

snad radši ať postoupí Plzeň Teplice za poslední zápas na Spartě nemaj v pohárech co dělat, co by chtěli hrát proti lepšim týmům než je Sparta?

Reagovat
smazaný uživatel

Teplice jsou všem u... Ale Jablonec by si za tuhle sezónu pohár rozhodně zasloužil a oproti nevýrazný Plzni se snad prosadí.

Reagovat
smazaný uživatel

já jsem z Jablonce a pohár by byl pěkný zakončení, ale co... Plzeň hrála pěknej fotbal, bylo tam i fandů o něco víc než nás a Ondrášovka zase nemá takovou prestiž, jít do EL z třetího předkola z ligy nebo z třetího předkola z poháru, to máš skoro jedno :D už 2. místo je historickej výsledek :)

Reagovat
centos

Teplice

Reagovat
Radar

Jablonec !

Reagovat
j_mrazik

Teplice bych nejradši poslal za trest do druhé ligy nebo minimálně odpočet 6 bodů!

Reagovat
Bakary3

Ty na ně máš teda pifku Myslíš si, že to fakt pustily ? Já nevim.. No ale je pravda, že nevystřelit na branku.. Navíc ten Slavík si to tam snad vrazil sám.. A nechápu jednu věc- stejně tak, jako v zápase Sparty na Baníku, kde Damková nenastavila (!!)- rozhodčí nastaví dvě minuty a ukončí to v nastavení 0:40.. To ať se na mě nikdo nezlobí, ale 4 minuty by měly bejt standard.

Reagovat
smazaný uživatel

hraje se 90minut, tak proč za každou cenu pořád nastavovat? a standart 4 minut snad nemyslíš vážně

Reagovat
Bakary3

To myslim naprosto vážně, neřikám, aby se hrálo na čistej čas, ale těch prostojů je strašně moc. (neberu, aby se nastavovalo, když už je to rozhodlý a oba týmy evidentně jen dohrávaj)

Reagovat
Bakary3

To myslim naprosto vážně, neřikám, aby se hrálo na čistej čas, ale těch prostojů je strašně moc. (neberu, aby se nastavovalo, když už je to rozhodlý a oba týmy evidentně jen dohrávaj)

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda, ale tak to rovnou můžeš dát hrací dobu 94minut a pak se zase bude nastavovat. Dokud se hraje "real-time", tak ty prostoje budou a nastavení by mělo být jen za ty závažné. Podle mě by se mělo těch 90minut dodržovat, když to jde.

Reagovat
RickNash

hele, kolik času se proleží v česku je neuvěřitelný (btw. pamatuješ si na zápas ČR-Portugalsko na EURU? tam se hrálo čistýho času 41 minut!)

Reagovat
alegre

Průměr času, kdy se opravdu hraje a míč je v pohybu, je u normálních zápasů kolem 58 minut. Existují extrémy s méně než 50 minutami, ale take zápasy, kdy se hraje 65 minut. Já tady o "čistém čase" psal již mnokrát, ale vždy jsem byl rázně umlčen. Ta nastavování, 30 vteřin za střídání apod., mi připadají na nic. A znovu se vrátím k 5 minutám mimo hru pro ošetřovaného hráče. Jestli je opravdu zraněný, tak mu 5 minut za lajnou pomůže. A ten kdo simuloval a honil čas, by je měl za trest.

Reagovat
vanGomm

Úplný souhlas alegre!Také si to občas stopnu (pouze balón ve hře).Čistého času se hraje cca 60 minut.Takže nějaké nastavení 2-3 minut je úplně trapné.Navíc v tom nastavení většinou zdržující tým,jak jinak střídá.A to ještě hráče,který je co nejdál.Ten samozřejmě odchází takovým "tempem",jako by mu bylo min. 80 let a měl všechny klouby umělé.Pro ty co jakýmkoli způsobem zdržují,platí jediné a to hraní na čistý čas.Myslím,že dnešní technika by to určitě zvládla.

Reagovat
alegre

Tak už jsme dva co dostaneme od ostatních vynadáno A já si stojím za tímto názorem.

Reagovat
Bakary3

No tak nadávat nebudu, ale s čistym časem už nesouhlasim.. Každopádně je ale pěkný, že Damkovou všichni chválili.. a ona nenastaví ? V takovymhle zápase, kde se v podstatě mohlo rozhodnout o titulu ? Tak tomu nerozumim..

Reagovat
Bakary3

Teda.. nevim, jakej máš přehled o dění v naší lize, radši vysvětlim- zápas Baník- Sparta, hodně důležitej v boji o titul, stav 1:1 a ta rozhodčí nenastavila.. 27. kolo ze třiceti.

Reagovat
alegre

Právě proto si myslím, že by se mělo hrát a/ 2x45 minut bez nastavování b/ 2x30 minut čistého času. Ta nastavování jsou diskutabilní. Proč 3 minuty, nebo víc, nebo nic? A Damkové se asi chtělo čůrat...

Reagovat
smazaný uživatel

Se mohla inspirovat Lehmanem, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Jeste by ji nekdo za lajnou sahnul na svaba, to by si nelajzla

Reagovat
vanGomm

Většina (podle mě 95%) co se nechávají odnest či odvést ze hřiště stejně simuluje a jen natahuje čas.Umění dělat vážně zraněné a za minutu jezdějí po place jak diví to tedy umějí velice dobře.Tedy já být rohodčí tak bych je nechával okamžitě odvážet sanitkama do místní nemocnice a na plac bych je pouštěl až s písemným souhlasem tamního lékaře.To abych to měl úředně potvrzeno,že jsou v pořádku.Věřím,že by je to pak brzy přešlo.

Reagovat
Bakary3

Souhlasim, pokud se někdo nechá odnést ze hřiště, pak nekompromisně 5 minut za čárou a hotovo.

K tomu, co píše alegre- 2x30 čistýho času ? Moc zajímavej nápad Jen nevim, jak by se k tomu stavěly televize- přeci jen ten čas zápasu už neni zrovna přesně danej.. no ale to je asi menší problém oproti měření přesnýho času, přeci jen, stopovat každej aut, roh..

Reagovat
alegre

Jde to v hokeji, košíkové a u dalších sportů, které jsou daleko rychlejší a na menších hřištích. Proč by to nešlo u fotbalu?

Reagovat
vanGomm

Přesně tak! Hrát npř.2x30min.čistého,tak to máme vlastně ušetřeno hned 30 minut,protože v nich se vlastně nehraje a takto ušetřený čas se dá použít třeba pro video na 2 -3 sporné momenty,které mohou v utkání nastat.Komunikace jak nedávno řekla rozhodčí Damková by trvala cca 1 minutu.Tedy rozhodně méně než při ošetřování,kterých je daleko víc a která mají v drtivé většině jen důvod zdržovat hru.Jsem přesvědčen o tom,že pokud by se hrálo na čistý čas,hra by byla plynulejší,protože zdržováni by pak postrádalo už vlastně smysl.Někdo prostě má zájem tu techniku do fotbalu nepustit.To se dříve spíše dočkáme,že tam bude pobíhat 10 rozhodčích.Už teď jich tam zavedli 5 a šestý hlídá,aby trenéři nepřešlapovali čáru.

Reagovat
alegre

Musím ti dát ve všem zaparavdu Vidím to úplně stejně.

Reagovat
smazaný uživatel

tepličtí at ne EL ligu ani nemyslej,to jak zahráli na letné a darovali té pojebané spartě titul,tak nemaj v evropě co dělat

Reagovat
smazaný uživatel

Ale houby, pro ně to bylo taktické, jediná teoretická možnost, jak se dostat do poháru. Kdyby Baník vedl v 15. minutě v Příbrami 3:0, nejspíš by hráli na plichtu...

Reagovat
smazaný uživatel

to je hrůza,když jim lístky musel koupit gen.partner

Reagovat
smazaný uživatel

přál bych to Jablonci ,ale chtěl bych Plzeň v pohárech

Reagovat
shitcool

Reagovat
sosna

Jabko

Reagovat
božský John

Vyhrajem ....

Reagovat
smazaný uživatel

nechte Plzni poháry..

Reagovat
božský John

Já chci vyhrát pohár, sice jim to přeju..ale prostě chci,abychom ho vyhráli ...:)

Reagovat
smazaný uživatel

tak taky to přeju vám víc, ale ty Teplice ... holt letos ty ligy dopadaj hrůzně .

Reagovat
Bakary3

Teplice ať si dělaj, co chtěj, stejně se nikam nedostanou.. Prostě ať vyhraje Jablonec !

Reagovat
Jakubisko

Jaktože nepůjde do EL poražený finalista jako dříve?

Reagovat
vanGomm

Poražený finalista by tam v tomto případě šel pouze pokud by byl Jablonec mistrem a šel by do př.kola LM.

Reagovat
smazaný uživatel

Jen maličkost - mistrem by musela být Plzeň.

Reagovat
Shevchenko

Frááánta Komňacký! 2:1 Lafata 2x - Střihavka

Reagovat
smazaný uživatel

už jenom z principu a taky kvůli Frantovi fandím Jablonci

Reagovat
Zofka

Já už se těším ... čekám útočný fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

JÓÓÓÓÓ, už si jedém! UEFA do Plzně, UEFA do Plzně!

Reagovat
smazaný uživatel

Evropo těš se!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Nic proti, ale jestli projdete alespon jedno predkolo, tak to bude zazrak

Reagovat
smazaný uživatel

Běž slavit a neřeš plzeňský předkola...

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň nějaká pozitivní fotbalová zpráva.

Reagovat
irik

To nám to s tou Evropou krásně vychází .

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pozitivum je, že Tepličáci nejdou do pohárů, parchanti jedni... Každopádně škoda, že pohár nešel do Jablonce...

Reagovat
smazaný uživatel

Minimálně je výhoda, že jdou do pohárů 4 nejsilnější týmy GL...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že obrozená Slávia by měla v pohárech větší šancu uspět než Jablonec, který může další rok hrát jakkoliv.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud Jablonec nerozbije kádr, tak by ostudu udělat neměl... I když díru do světa asi taky ne...

Reagovat
smazaný uživatel

Těžko říct. Z té elitní čtyřky mě připadá jako největší kandidát na výprodej. Každý rok se mluví o tom že s penězama na tom není zrovna nejlíp a v případě nějakého velkého zájmu nejspíš neodolajou.

Reagovat
smazaný uživatel

Moravák jako sviňa, co?

Reagovat
smazaný uživatel

Hanák.

Reagovat
smazaný uživatel

Chodíš na Olomouc?

Reagovat
smazaný uživatel

Letos sem tomu moc nedal. Ale obvykle tak 12-15 zápasů za sezónu dám. Včetně tak tří výjezdů.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak se možná uvidíme... Kdyby jsi mě zahlíd, tak se hlaš.

Reagovat
smazaný uživatel

Příští rok budu bydlet v Olmiku a kupuju permanentku. Tak někdy zandem na maestro do Gólu.

Reagovat
smazaný uživatel

Až bude hrát Slavia. A možná se dohrabu i na jinej mač.

Reagovat
smazaný uživatel

Kandidát na výprodej je prakticky každý... Pokud zůstane Komňacký, tak by problém být neměl, on si kvalitní náhradu dokáže přivést.

Reagovat
smazaný uživatel

Komňacký už podepsal na rok myslim, nebo určitě říkal, že zůstane a že chce 2 kvalitní hráče ještě, tak snad se Pelta plácne přes kapsu, zase na tohle je machr, když jsou úspěchy tak nešetří :) uvidíme, máme i silnou lavičku, když se prodá třeba Pekhart, je tam Vošahlík, Haurdič, hlavně ale někoho za ZÁBOJNÍKA z toho sem tekl dneska a vlastně i celou sezonu :)

Reagovat
Shevchenko

David Bystroň

Reagovat
smazaný uživatel

Příště kalkulujte vy teplické prasata...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vypadal jsem asi tak, když jsem ten zápas sledoval...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak moc gratuluji Plzni, že to zvládla (byť přiznávám, že ještě raději bych tam viděl Olomouc). Mnoho úspěchů v Evropě.

Reagovat
Shevchenko

Doufám ale, že Baník bude hrát ve 2. předkole odvetu doma, protože 15. července dost možná nebudu.

Reagovat
smazaný uživatel

teda, po dlouhy dobe fotbal na ktery se dalo divat...jinak moc se mi libil Petrzela, toho bych se kazdopadne nebal vyzkouset v repre...myslim, ze tomu by to z tech z mladejch prospelo nejvic, pac nektery situaci resi docela zbrkle, verim, ze az ziska potrebne zkusenosti, tak to bude jeden ze stabilnich kamenu v repre

Reagovat
centos

Teplice

Reagovat
smazaný uživatel

přesně

Reagovat
smazaný uživatel

Ale chlapi, vy jste jak malí... To by udělal úplně každej tým v lize...

Reagovat
centos

Tak bych se smál někomu jinému, no.

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu - hlavně, že máš dobrou náladu

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vy si vážně myslíte že to Teplice Spartě pustily? To by to Spartě letos musel pustit každé, protože jejich hra se nijak moc nelišila od ostatních týmů co na Letné hrály.

Reagovat
smazaný uživatel

To víš, že to pustily... Prostě se to tak semlelo, a když Baník závratně nevedl - na rozdíl od Jablonce - tak jim nic jinýho nezbylo...

Reagovat
smazaný uživatel

Což je právě divný, když jsou v tabulce úplně někde jinde .

Reagovat
smazaný uživatel

pustily to na stopro, respektuju spartu a vím, že je silná, ale takový tank to není, to ne

Reagovat
smazaný uživatel

Gól dává Řepka skoro z malýho vápna - nebojí se, že bude vzadu chybět... Ale tak to je jedno, Sparta by je nějak podělala, i kdyby hráli...

Reagovat
smazaný uživatel

je to možné a pravděpodobné

Reagovat
smazaný uživatel

Tož Baník válcovali venku slušně. Přál sem titul Baníku a na Teplice sem spoléhal, ale nepřipadal mě to jako puštěný zápas. Prostě Teplice neměly tu kvalitu, podobně jako Liverpool s Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

už jen to, že nehrál Vachoušek bylo zarážející... žluté - nežluté....

Reagovat
smazaný uživatel

ale nebrečím, Sparta si to zasloužila... Baník to podělal...

Reagovat
smazaný uživatel

jako 1. se 4. 25:0 na střely, zase nejsme Španělská liga, kde jsou 2 týmy uplně jinde, aspoň střelu vedle brány dát mohli

Reagovat
centos
Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby takhle hráči reagovali na ostatní zápasy, tak by se měl minimálně lišit první poločas od druhého. Ale Teplice hrály pořád stejně.

Reagovat
smazaný uživatel

V prvním poločase zase Sparta vyložený šance moc neměla, sice tlačila, územní převaha byla, ale Teplice docela pozorně bránily - v druhý půlce už to vyloženě nechali, jen se snažili nedostat moc gólů a hlavně žádnej nedat... Ale jak říkám, to je všechno jedno, udělal by to každej a Sparta by je stejně asi udělala, i kdyby se o něco snažili.

Reagovat
smazaný uživatel

Tož nevím, puštěný zápas podle mě bylo když Sparťani svojeho času prohráli s Plzní ktrerou vedl Straka. Z toho mě bylo vyloženě blbě a hrozně líto Grigy.

Reagovat
smazaný uživatel

Fandil jsem Jablonci a vcelku s nima soucítím. Během 5ti dnů skončit dvokrát druzí, to je fakt pech .

Nicméně ve finále byla Plzeň o dost lepší a výhru si zcela zasloužila. Hrají na naše poměry parádní fotbal. Rád na jejich hru plnou křídelních náběhů, pohybu po celém hřišti a dobré kombinace koukám. Už jsem to asi psal, ale Petržela má jen jednu chybu a to je koncovka. Jinak je to na naší ligu úžasný hráč. Pokud na té koncovce zapracuje, repre by mu měla otevřít vrata dokořán. Ale nejen on je výborný - celá útočná fáze Plzně je pěkně sestavená (počítám do toho i oba krajní beky). Abych řekl pravdu, tak pokud zůstane tento tým pohromadě, tak příští rok můžou směle útočit na titul. A bude asi málo lidí, co by jim případný úspěch nepřáli .

Jablonec hrál dnes dost zadrženě. Ale spíš než že jim ten mač nesedl, bych řekl, že jim Plzeň víc nedovolila ...

Kždopádně hodně pěknej zápas. Gratulace oběma mančaftům.

Reagovat
herbage

Tak že je Petržela výborný, to se ví už dávno. Celkem jsem nechápal, proč se nikdy neprosadil ve Spartě, protože kdyby dostal prostor, tak by přerostl i Sionka a přitom pravé záloha dělala Spartě dlouho problémy. Jeho hlavní slabinou je sice konckovka, ale má jiné přednosti a hlavně je velmi dobře technicky vybavený, dokáže obejít protihráče, to moc hráčů u nás neumí

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim proc, ale podle me Plzen nemuze hrat na titul, protoze prestoze hraje pekne a jeji hra se mi taky libi, tak podava strasne nevyrovnane vykony ... to je jejich nejvetsi slabina ... jeden zapas parada a pak 4 remizy ...

Reagovat
centos

Pech? Já myslím, že je Jablonec spokojen.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsem to moc přál Plzni a taky jsem rád, že Teplice nikam nepostopili, protože to jak hráli proti Spartě, znamenalo, že buďto to hanebně vypustili, nebo jsou totálně neschopní a nikam do Fvropy nepatří........

Reagovat
smazaný uživatel

teda, po dlouhy dobe fotbal na ktery se dalo divat...jinak moc se mi libil Petrzela, toho bych se kazdopadne nebal vyzkouset v repre...myslim, ze tomu by to z tech z mladejch prospelo nejvic, pac nektery situaci resi docela zbrkle, verim, ze az ziska potrebne zkusenosti, tak to bude jeden ze stabilnich kamenu v repre

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole takou navstevu sem necekal ani ve snu, nejvetsi za poslednich x let.

Reagovat
smazaný uživatel

největší byla na naše finále s Baníkem v Olomouci! A samozřejmě TV to nějak přehlédla, přenos nevysílala. To byla tehdy atmosféra, ale to jsme byli po ultras stránce teprve v plenkách, Baník tehdy jel parádně, byl to fakt zážitek

Reagovat
centos

Však jo, v tomhle případě je x = 5

Reagovat
smazaný uživatel

čeho?

Reagovat
centos

Let, ne? :)

Reagovat
smazaný uživatel

jo takto, jn 5 let to je

Reagovat
vanGomm

Ano bylo to v r. 2005 Ostrava-Slovácko 2:1 v Olomouci 11 251 diváků.Ale i těch 8 233 je na dnešní dobu velice slušné.To dříve třeba v r.1967 přišlo na pohárové utkání Trnava-Dukla Praha 2:1 16 000 diváků! A to bylo "pouze" čtvrtfinále.Tehdy i na ligu hodilo mnohem víc lidí npř v přibližně stejném roce bylo na zápase Slavia-Žilina 11 000 a v novinách se psalo,že to byla mizerná návštěva.Ligový pr.takové Sparty byl kolem 19 000.Slovan Bratislava 19 600 Slavia 16 500 Trnava 15 500 atp.

Reagovat
centos

Za to můžou tidlencti chuligáni.

Reagovat
vanGomm

Důvodů proč chodilo na fotbal dříve více a dnes méně diváků je asi mnoho.Dle mého názoru jsou asi hlavní důvody tyto.A/ Lidé se bojí o svou bezpečnost b/ špatná finanční situace většiny lidí c/ oproti dnešku tak dříve měli lidé na koho chodit.Tehdejší hvězdy jako Kvášňák, Jurkanin, Mašek, Lála, Fr.Veselý, Kadraba, Dobiáš, Kuna, Adamec, Popluhár, Čapkovičové, Cvetler, Jokl, Szikora, Petráš, Pivarník, Scherer, Pollák, Plass, Viktor, Masopust atd.atd.hráli doma.Jinak gratulace do Plzně! Teplice jsou tedy bez kval.pro EL.Jako by byli za něco potrestáni.

Reagovat
lojzah

Taky pamatuju čtvrtfinále poháru mezi tehdy druholigovým Brnem a Spartou, přišlo 35 000 diváků! Sparta postoupila tehdy na penalty.

Reagovat
Didier Drogba

gratulace Plzni

Reagovat
smazaný uživatel

gratulace didimu

Reagovat
$dolar$

tak jsme ten pohar vyhrali

Reagovat
smazaný uživatel

mě ste vyhrali 500

Reagovat
$dolar$

A mne neskutecny zazitek a obrovskou radost

Reagovat
smazaný uživatel

Je dobré, že vyhrála Plzeň, Teplice si za to trapné divadlo na Spartě pohár hrát nezasloužily

Reagovat
smazaný uživatel

tak díky Plzni hrajem už druhé předkolo a je to jedna exotika za druhou

Reagovat
soukup

nevidím jedinej koment, že jim to Jabko pustilo, nojo nehrála Sparta...

Reagovat
smazaný uživatel

Jablonec to umí poštět, nedělaj to tak okatě, že by nevystřelili na bránu a radši ani mimo, kdyby náhodou

Reagovat
Zofka

Tak předně gratulace Plzni. Byla lepší a fotbal byl z obou stran pěkný. I poraženému padří dík, protože jeho styl hry nahrává protiútokům a tak přispívá vždy k zajímavému zápasu. Atmosféra na stadionu byla docela dobrá

Dokonce jsem rád, že nemají nic Teplice, ten jejich fotbal, co předváděli na jaře byl příšerný. Petržela a Rajtoral chytli pěknou formu, pěkně se na ně dívá. Ale na podzim hlavně Petržela zkazil snad 8 přihrávek z 10. Až mu forma poklesne, tak to zas bude spíš brzda pro tým než pomoc. Ale teď mu to jde

Doufám, že Plzeň předvede v pohárech taky pěkný fotbal a řekl bych, že ke zlepšení jejich hry by pomohl hráč místo Rady (přijde mi trochu "nemehelnej") a běhavější kreativní záložník. Přece jen Horvát už je lenochod a běhavý tým ho úplně vymaže ze hry. Pak by bojovali i o titul.

Reagovat
smazaný uživatel

a Plzni to hlavně vyhráli bejvalí Baníkovci, jako Rajty, pakůň či v bráně Daněk

Reagovat
smazaný uživatel

ten Rada je tragéd a do středu by jste určitě potřebovali nějaký rychlejší typy. Máte 3. nejvíc karet v lize a i teď jich bylo dost a to byl ještě rozhodčí párkrát mírnej

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeňákům blahopřeju------------------Horvát je nejlepší záložník české ligy, važte si toho

Reagovat
božský John

Jestli takhle budem hrát proti Lívrpůlu nebo proti něčemu takovýmu,tak to pámbu s náma ...

Reagovat
Bakary3

Přál jsem to Jablonci, ale Plzeň si to zasloužila. Celkově to byl pěknej zápas

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou už někde potencionální soupeři? Co nás může čekat?

Reagovat
centos

coen.wz.cz

Reagovat
smazaný uživatel

mordor

Reagovat
vanGomm

Co nás bude čekat?Není třeba se jako ostatně každy rok vzrušovat.Dopadne to přibližně stejně jako poslední dobou.Jsou v podstatě tři varianty.1.pesimistická - všichni vypadnou v předkolech.2.reálná do skupiny EL postoupí jeden tým.3.optimistická do skupiny EL postoupí dva naše týmy.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele