Supercopa Španělsko - Supercopa
Vzájemné zápasy
21.08.2013
Supercopa
1.z
12.05.2013
Primera División
35. kolo
16.12.2012
Primera División
16. kolo
26.02.2012
Primera División
25. kolo
24.09.2011
Primera División
6. kolo
05.02.2011
Primera División
22. kolo
21.08.2013
1.z
28.08.1996
2.z
25.08.1996
1.z
11.11.1992
2.z
28.10.1992
1.z
29.10.1991
2.z
FC Barcelona - poslední zápasy
25.08.2013
Primera División
2. kolo
21.08.2013
Supercopa
1.z
18.08.2013
Primera División
1. kolo
01.06.2013
Primera División
38. kolo
26.05.2013
Primera División
37. kolo
19.05.2013
Primera División
36. kolo
21.08.2013
1.z
29.08.2012
2.z
23.08.2012
1.z
17.08.2011
2.z
14.08.2011
1.z
21.08.2010
2.z
Atlético Madrid - poslední zápasy
25.08.2013
Primera División
2. kolo
21.08.2013
Supercopa
1.z
18.08.2013
Primera División
1. kolo
01.06.2013
Primera División
38. kolo
26.05.2013
Primera División
37. kolo
17.05.2013
Copa del Rey
F
21.08.2013
1.z
28.08.1996
2.z
25.08.1996
1.z
11.11.1992
2.z
28.10.1992
1.z
29.10.1991
2.z
Komentáře (184)
Přidat komentář3:1
4:1 (Messi 2x ,Cesc,Neymar)--(Costa)
2:2
3-1
Barca 2:0 Atlético M
rozhodcu zavriet do blazninca. To je uz aj na La Ligu moc. Ako je vobec mozne, ze tak neschopni rozhodcovia riadia taketo zapasy?!
Tu ani nejde o to, koho poskodil viac, ako o to, ze tam su serie zlych rozhodnuti za sebou.
Dokonale to kazi zazitok z hry, znervoznuje to ako hracov, tak divakov.
Inak chvalabohu, ze atleti maju toho magora Diega. Jednoznacne najslabsi clanok toho timu. Dnes snad 1 vec riesil s rozumom, inak naivne ofsajdy, pady, straty lopt. Najviac diskutujuci hrac s rozhodcom, zatial bez karty . Ale to nie je len teraz, nechapem, ako mu to ti rozhodcovia zeru.
nakoniec nestacilo ani nakopnutie Messiho, musel skocit Danimu na stuplami na chrbat aby dostal vobec zltu. On snad nosi nejaky talizman (card resistance +200% ), alebo co, unbelievable.
trapko, to bol Godín
A jak se Godín jmenuje, trapko???
"Inak chvalabohu, ze atleti maju toho magora Diega. Jednoznacne najslabsi clanok toho timu. Dnes snad 1 vec riesil s rozumom, inak naivne ofsajdy, pady, straty lopt. Najviac diskutujuci hrac s rozhodcom, zatial bez karty . Ale to nie je len teraz, nechapem, ako mu to ti rozhodcovia zeru."
aha, takže toto sedí na Diega Godína
jj, bol. Nemal som dobry stream a uz som len videl, ako DC dostal kartu.
http://www.youtube.com/watch?v=VTh2IrCceMI
BTW: trapka mas v nohaviciach, svoje oslovenia si laskavo nechaj pre seba, nik na ne nie je zvedavy.
tak keď idem niekoho obviňovať, tak si aspoň zistím fakty
tak plačko
Ti zmrdi z Madridu můžou být rádi, že nedohrávali v sedmi lidech. Dvě zákroky na červenou + Gabi nebo Costa si jí mohli v klidu nasbírat žlutýma. Kolik měli ti vidláci faulů? To muselo jít s výhodami na 40
Chyběl tomu jen gol, jinak jsem spokojený. Neymar se jeví zatím hodně dobře. Maká a když míč ztratí, šlápne naplno dozadu a zrovna dnes většinu balónů získal zpět. Jinak pro Valdése za ty dva super zákroky. Celkově se letos jeví zatím parádně
Zas nehrali vobec zle. Z hry mali snad viac sanci ako my, a kym bol na hrisku Arda, tak bojovali ako levy.
Ta jedenstka im dozrela, El Tigra nahradili slusne, este strelit toho DC do Anglicka (tam takych zmrdov zbieraju) a dobre ho nahradit, a kludne mozu bojovat o titul. Lavicka sice taka siroka nie je, ale zatial su to najsilnejsi atleti, co som videl.
Co sa tyka nas, chybala mi strelba spoza sestnastky. Zas to bolo prekombinovane, aj vo vyhodnych streleckych poziciach sa zbytocne nahravalo. Alexis vymazany, Leo v podstate tiez, mal dobry zaciatok, postupne sa stracal. Atleti branili kurevsky dobre.
souhlas ve všem...Costa je pro mě děsnej zmrd, neni nic kde by si nestěžoval nebo nesral nějak soupeře + jeho věčný fauly...Takový hráče prostě nesnášim, připomíná mi Materazziho. Každop jsou silní, budou v TOP 4 ...No dokonce si myslim, že s největší pravděpodobností budou třetí, Vale a Malaga hodně oslabili.
nebýt Valdése a rozhodčího, tak se můžete jít vozit po prdeli...faulů bylo od nás dost, to přiznávám, ale rozhodně sme podali kvalitní výkon...to si vzít nenechám...možná i kvalitnější jak vy...
Takže ty fandíš Atléticu a podle tebe rozhodčí pomáhal Barceloně?
Ti kluci už první zápas neměli dohrát v deseti a dnes měly tři červené karty padnout, stím Ardovo kdo ví čím na střídačce čtyři.
Výkon neřeším, byl dobrý a Barcu nehodnotím nikdy za Superpohár, ať je odehraný před sezonou nebo už během ní, pro mě není zkrátka podstatný. Rozhodně ale bude Atlético kousat a dnes to místy vypadalo, že budou doslova kousat.
červené, co udělil se mi zdáli směšné...naši věděli, co můžou, když už žlutou měli ostřejším střetům se vyhýbali...byl to určitě už před zápasový záměr
Dobrý, nemáme se dál o čem bavit
Kdyby Barcelona dostávala žlutý karty za simulovaní, tak by ani nedohrála...
rozhodčí byl opravdu hodně pochybný
Ahaha, jsi úplný dement? na červenou pro buskece z prvního zápasu si už ani nevzpomeneš, co? A komu tady nadáváš do zmrdů? Nauč se respektovat soupeře, ty nulo.
Dobre za superpohar mal byť pomer červených 1-4
A kde je penalta z prvního zápasu, která měla být dvacet minut před vyloučením Busquetse?
A kde jsi byl, když jsem psal, že měl být Busquets vyloučený? Nehledě na to, že je zázrak, že i první zápas nedostal někdo z Atlética červenou.
Brankáři Chelsea mu evidentně nahání hrůzu.
ale to je snad první pencle, co nedal po hodně dlouhý době...Né-li snad od toho Čecha, předminulou sezonu...a to on chodí snad na všechny ,) je v tom dobrej, neukvapí se podívá se a míří...že to hold jednou o pár cenťáků nevyjde a jde to do tyče/břevna, tak to hold je..
Odporný zápas.
Ako v čom? Keby Atletico každé 2 min neprerušovalo oni mali dohrávať snaď v 7
Odpověděl sis v podstatě sám. Každou chvíli nějaká prasárna, nekonečné machání rukama a hádky s rozhodčím .. obzvlášť Busquets tu hubu za celý zápas nezavřel, hra až na pár světlých momentů nudná a jako vrchol dne červená karta na lavičku - to se stává snad jen ve Španělsku.
Atletico hrálo absolutní hnus jako zaco ten rozhodčí chtel dávat žlutý karty? Tam bylo snad 10 faulu na žlutou a on se furt tváří jak tatar..Barcelone jako by vždycky chybela ta uplne poslední předfinální přihrávka:D bylo to dost o nervy..ale titul je tam Visca el Barca
2 zápasy za posledních pár dní co jsem se těšil a oba příšerný United-Chelsea a tohle
Ale oba brankáři Chelsea nula
Chcel by som vidiť Baloteliho reakciu keby mu niekto šliapol na chrbát Asi by tiekla krv
ja by som chcel vidieť Albu, ten by sa tam asi válal doteraz
ten by bol uz v marnici
on ma asi nejak posunutý prach bolesti a toto by bolo KO
viva la atletico madrid win la liga ,barca a real na to tuhle sezonu nemaj
Joke roka :DDD Preto nevyhralo Atletico superpohar Aj keď bojovalo,ale Atletico na titul proste nemá oni si nedokážu udržať túto formu 38 kôl.Oni sú najsilnejší v pohároch...
první titul je super !!!!! jen škoda že Barca nedala gol zápas by vypadal jinak !!!! Atlético předvedlo jeden z nejhorších zápasů !!!!!
ale takhle trapně snad ještě Barcelona nevyhrála, připomíná to spíš anglické kluby
kdyby hrála Barcelona jak Anglické kluby tak by to byl obrovský skok dopředu
se zlomenou nohou to doskočíš na hubu leda. Anglický kluby hrajou tužku a ani letošní předražený posily jim nepomůžou ...nedostanou se ani do semifinále LM
Hoši, vzbuďte se, Atleti nehráli žádný absolutní hnus. Atleti hráli stoprocentně disciplinovanou obranu a maximálním nasazením a důrazem. Přesně využili benevolence sudího a hráli na hraně jeho rozhodování. Tohle byla nejlepší obrana, proti které Barca v posledních snad pěti letech hrála. Cholo ty kluby připravil naprosto fantasticky. S trochou štěstí mohli tu trofej urvat oni. Nejsem fanda tohohle stylu, ale obdivuju tu práci. Ti hráči hrají na 120 % svých možností.
Když tenhle dvojvýkon Atletů srovnám s (PRÝ) fantastickou obranou Chelsea proti Barce v LM, tak to je jak nebe a dudy. Obrana Chelsea dovolila Barce 10 gólovek minimálně a tuším i 3 nebo 4 tyčky. To je o dva levely horší.
Při vší úctě ke kádru Atletů - až Cholo dostane do rukou opravdu světový materiál, tak může udělat velkou díru do světa. Hodně dlouho mě takhle neoslovila práce nějakýho kouče.
ten stred Gabi + Koke to solídne čistil, ako už aj Bayern ukázal proti takýmto mužstvám začínate mať problém... Chelsea hrala príliš staticky a to vám vyhovuje, tie nábehy za obranu máte zautomatizované, ale ak príde takticky pripravenejšie mužstvo, ktorého stred to dokáže ubehať šance rapídne klesajú... + Messi po zranení a nejaký otrávený
To je jednoznačný - Gabi. To je hráč, na kterým to Atletům celé stojí. Třeba včera měl ohromné štěstí, že mu sudí nedal žlutou už v první půli (mohl mu jich dát i víc), a on mohl hrát furt tu svojí agresivní běhavou hru s dostupováním. Koukal jsem na něj i proti vám - po celou dobu si vaši zálohu dával k snídani. Po jeho odchodu šla do šaten i celá hra Atletů.
tak naša záloha je trapná, okrem Saúla tam nikto nespraví krok naviac... ten Saúl, z neho bude druhý Gabi, teda ak to neposerú ako s Pulidom
tak myslím si, že práve toto mal čakať, to že na ňom visia minimálne dvaja hráči, veď to má v každom zápase, proste po zranení to ešte neni ono
A že je Messi otrávený - nedivím se - včera na něm viseli dva, tři hráči a okopávali ho jak brambory. Většinou po pár metrech ležel.
toto vsak zacina byt dost velky problem. Zacal s tym Mou a uz to praktikuju skoro vsetci. Pokial je Messi pernamentne okopavany, provokovany, faulovany - strati sa znechuteny z ihriska.
Najlepsie hral v prvej stvrthodine, potom to uz bolo horsie a horsie.
s tým určite nezačal Tenkohonetrebamenovať, veď to sa hrá/hralo/bude sa hrať vždy, že najlepšiemu hráčovi súpera treba znechutiť futbal
jop, ale řekl bych, že nikdy se to neprosazovalo až v takové míře, že k nejlepšímu hráči hned přiběhnou 2-3 hráči jak na zavolání
Jj Mourinho vsechny tymy inspiroval
Porad je Messi mene okopavany nez CR
kravina...CR tolik nevodi balon, Messi byl vzdycky mnohem okopavanejsim...
nikdy.. praveze casto jen obranci sledovali jak chodi kolem nich.. kdezto na CR hned startovali..
Ted si bude muset holt zvyknout jake to je
no, protože Messiho je těžký i faulovat, on se umí brilantně vyhejbat i skluzům..Ale CR je zas rychlejší (bez míče), takže jim mnohdy taky uteče...Já si myslim že víc faulů je už tak dvě sezony na Messiho, protože chodí do plnejch, a tam se už ani on nevyhne...kolikrát jde prostě do třech proti sobě hlava nehlava (on jak má tu lepenku na noze, klidně si o toho hráče před sebou ten míč narazí, ale jen zpátky k svojí kopačce...můj kamarád má tudle lepenku taky, tomu je fakt těžký sebrat balon od boty)..
Ja nevim, me proste prijde, ze kolikrat Messiho by mohli zfaulovat ale neudelaji to, v tom samem pripade. Cristiana poslou k zemi.. cimz nerikam ze je spravne faulovat, jen jsem si tak toho vsimnul. Ale nejakou statistiku si samozrejme nedelam...
Takze jeste pouziva nejaky nepovoleny lepenky Skandaal
no, ja nechci zas bejt zlej nejakej, ale Ronaldo fakt spadne po sebemensim kontaktu, po kterym by fakt padat nemusel (ale dobře, Messi už to i teď taky dělá častěji, a já se jim nedivim, fauly to na ně jsou a takhle na ně upozorní a pro ně je standartka dost výhodou, protože je kopou oba bravůrně)...Ale snad v každym zápase vidim Messiho, jak ustojí to, kde by mnozí spadli, i kdyby sami nechtěli...Ale tka je to taky dáno jeho postavou malou a svalnatou a nízkym těžištěm...Třeba jak v prvnim kole ustál ten těžkej náraz do brankáře Levante, to jsem čuměl...Pak je tu todle video: http://www.youtube.com/watch?v=eb_dkClU_Kw a je jich hodně dalších přímo pod heslem "messi never dive" ...prostě neznám hráče jak ve světovym fotbalu, tak v naší lize ani vesnickym přeboru, kterej by neupadl, ikdyby to mohl ustát...a víc a víc případů je svíjení se na zemi a hraní divadýlka...Jo u nás na chalupě na vesnici, když hrajou holky...to jste ještě neviděli větší šou neskutečný herečky :))
Proc by sli do Messiho vic nez do Cristiana, kdyz je Messi daleko necitelnejsi a nebezpecnejsi s micem u nohy, at uz je to kdekoliv? Nebezpecnejsiho fotbalistu s micem u nohy po tom, co se rozbehne, jsem fakt nikdy nevidel, jeho se musi zastavit uz na zacatku, protoze jinak je zle..
teraz sa začnite hádať, kto je viac okopávaný
já se na EF nehádám, řeknu svůj názor nebo argument...Můj názor je ten, že je víc okopávanej Messi už pár sezon a pramení to z těch důvodů, který jsem uvedl.
najviac je okopávaný Lass Bangoura
koke nehrál na středu mario suaréz
Už se docela teším na zápas Real vs Atletico..jestli Atletico bude hrát stejne tvrde a durazne na horký hlavy jako je Pepe,Ramos atd tak by z toho mohla vzniknout solidní řežba:D při troše štestí se to tam pomlátí a Barca si dojde k titulu:D
Messi
A navíc prý mučí pandy.
V lize to před Barcu nebo Real asi těžko dotáhnou, ale v LM by mohli Atleti hodně daleko, snad překonají loňskou Málagu.
Aby ses nedivil. Já už to psal včera - letos to bude liga třech týmů. Jsem o tom přesvědčený.
odchod Falcaa im dosť pomôže, bez neho bude ten útok menej čitateľný a ak nepredvedú nejakú klasickú Atléticovinu, tak by mohli trošku pomiešať karty
Já myslim, že v kombinaci s těžkými zápasy LM to nezvládnou a budou třetí. B + R mají ten kádr o dost širší a když vypadne někdo důležitý, dokážou ho nahradit, Atleti to budou těžko kombinovat, ten kádr neni tak široký a jak píšeš, bez Gabiho šli dost dolů. Věřim jim spíš v LM, ale v lize to třetí místo budou mít asi s přehledem. Vale je zvláštní a bez tváře, Seville jsem veřil na 4ku s Kondogbiou, Socky to budou mít s LM taky těžký a pak už leda, že by udělal znova díru do světa Athletic.
Podle me maji kadr jen na jednu soutez. A budou chtit neco dokazat v CL, tak do toho vlozi vsechno, na ligu uz nebude tolik sil..
no, tak já nevim ale překonání Malagy z minula rovná se semifinále, o čemž zase pochybuju :) každopádně si myslim, že budou hodně kousat v LM ,)
Pekny zapas, hlavne ten Busquetsuv pas na Messiho si budu jeste dlouho pamatovat.
jojo...to měl bejt gól...skoro se divim že si to Leo ještě nepotáh trochu víc doleva a řádně si nepřipravil na svojí levačku, Curtoiz už byl na zemi, to by bylo do prázdný...Ale skvěle tam zasáhl ten obránce a ve skluzu to zblokoval, fakt jak pro Busqa, i Messiho převzetí taky.
Hehe, co rikas na Chola po tom, jak jsi mu na zacatku neveril? Jeho talent je neskutecnej, jak kdybych koukal na mladyho Mourinha..
Jj, uz jsem se tu omlouval, dela s nima nemozne.
Ego centricky nahanac statistik nedal penaltu? WTF. Vraj najlepsi futbalista historie omg
Presne, tim ze tu penaltu nedal tak automaticky uz nemuze byt nejlepsi v historii. I kdyby dal 100 golu za sezonu, tak uz to proste nejde. Existuji totiz fotbaliste, co v kariere dali vsechno.
Tym ze tu penaltu dost casto nedava a v dolezitych zapasoch , akosi vylucuje prioritnu pracu za muztvo, ktore pracuje ako kolektiv pre uspechy , no aj tak na tie penalty chodi. Rovnako ako Ronaldo, co to skusa z priamych kopov v Reale prakticky len on, avsak rovnako jeho pomer uspechov v zakoncovanije biedny. Proste legendy, jeden ako druhy.
a nemyslíš si, že jen plní pokyny trenéra ? ,) oni si fakt nedělaj na trávníků to co chtěj....
Pochubujem ze maju tak slabe slovo u trenerov. Ak si na penalty a trestnaky neverim, dam tu zodpovednost inym, a urcite sa tam najdu v muzstvach lepsi exekutori. Nie je to predsa ziadna hanba, to ze niekto je technicky vyborny so skvelou kopacou technikou a vynika nad ostatnymi na mile daleko, neznamena, ze ma nervy zo zeleza (kor ked je uz tak citatelny). Messi je mizerny realizator pokutovych kopov, rovnako aj Ronaldo priamych a stale ich tam na tieto dolezite situacie v zapasoch cpu a oni ochotne tam chodia v style "ja nic ja muzikant"? Neverim tomu ani za mak.
mizerný ? přečti si co sem psal před chvílí v reakci na to, jaks tvrdil kolik že jich nedal v PD v sezoně (což fakt neni pravda)
A kolik jich v dulezitych zapasech nedal? Vim o Chelsea v LM. Vcera zas tak dulezita nebyla kdyz to stacilo k zisku poharu ne? A kdo teda dava(l) vsechno, aby se mohl stat legendou? Srovnavej ho s ostatnimi pozemstany, ne s nakym tvym idealem nejlepsiho fotbalisty vsech dob co nedela chyby
Preco si ho takmto slepo obhajujes? Ak je na travniku, vzdy chodi na penalty vylucne len, je jedno aky je stav a aka je dolezitost, vcera to zas az tak bezvyznamne nebolo, stacil by jeden protiutok atletov a je po vsetkom. Nepisal som, ze ich nedava pravidelne, ale dost na to aby som usudil, ze na tie penalty by mohol ist uz aj niekto iny ako specialista. A urcite to neboli len tieto 2, zopar ich bolo aj v PD, i ked vacsinou uz za rozhodnutych stavov, ale stale to nevylucuje tu logiku, preco vlastne potom na tie penalty chodi? Kvoli statistikam?
on spíš myslel to, že superpohár je poměrně bezvýznamná trofej....jde prostě jen o to, aby si proti sobě v něčem zahrál vítěz ligy a vítěz dom. poháru, nic víc....Prestiž poměrně nulová, Barca se podle mě ani nějak zvlášť nemotivovala...
jinak, já nevynechám jedinej zápas Barcelony a jak už jsem psal vejš, co mě paměť neklame, on ve všech soutěžích zatim naposledy penaltu neproměnil snad předminulou sezonu proti tý Chelsea, dke to šlo taky do břevna a jak sám podotýkáš, chodí na ně výhradně on, takže tak.
Messi má v Barceloně 80% conversion rate (45/36), to z něj nějakého extra exekutora nedělá. Např. Cris se blíží k 90% (v Realu), Lampard taky 90% a samozřejmě Balotelli, který má 100%.
A bys chtel zjistit kdo je kope lip? Na treninku, kde nejsou zadne nervy? A kdyz on jich kopne 50 a 5 z toho neda, tak je horsi nez nekdo kdo da 2 ze 2? Je logicke, ze je kope nejlepsi hrac tymu. Kdyz selze, stejne nikdy nebudes vedet jestli by nekdo jiny promenil. A obhajuju ho, protoze nemam rad, kdyz nekdo nekoho hodnoti podle toho co udelal spatne misto toho, co udelal spravne. Nerikam, ze je nejlepsi
Kedze je najlepsi hrac, nemusi byt i najlepsi exekutor, tie penalty nekope s istotou aj tie ktore premiena, okrem toho tych nepremenych penalt ako pise tvoj kolega hore bolo viac, co si tak letmo pamatam sevillu, real, tusim mallorka...ide o to, ze tie penalty kope nie preto ze je v nich najlepsi , ale ze kazdy hraje na neho a aj on sam kvoli statistikam. Je uplne fuk o co v zapase ide. Ak znevazuje takyto pohar, tak naco v nom hraje ak je nepodstatny? Kope ich aj preto, lebo si to moze dovolit, kedze ak aj vynecha, stale bude pre ostatnych rovnaky boh ako predtym, ci preto je v nich v muzstve najlepsi?
Ale to je to co jsem psal - jak zjistis, ze je nekdo lepsi exekutor? Mas dukaz, ze by je nekdo promenil? Nemas, protoze se to nikdy nedozvime. Jednou jsem videl rozhovor s Michaelem Jordanem, ve kterem rikal, ze v kariere nepromenil rozhodujicich kosu na konci zapasu daleko vic nez tech co promenil. Sam on to priznal. A vicital mu nekdo, ze hazel on a ne nekdo jiny, kdyz treba je mohli dat? Ne, protoze v takovych rozhodujicich momentech je to na nejlepsim hraci tymu. Navic kdyby to bylo jak rikas a skutecne byl v Barcelone nekdo vylozene lepsi nez on, tak ho ten tym k tomu nepusti snad, on si tam nedela co chce.
No nemozem mat dokaz, ked nikto iny na tie penalty nechodi. Mam uverit teorii, ze ostatni su len a len horsi? Samozrejme, ze nie. Ja som to dole popisal, ide na ne preto, lebo je najvacsia hviezda, a kazdy chce aby kopal on, i ked objektivne nemusi byt najlepsi. A s tym Jordanom si mi to len potvrdil. Nik im to mat za zle nebude ak obcas zlyhaju, co vsak nemeni na skutocnosti , ze kolektivne sporty su o tom aby kazdy hral to co mu ide najlepsie v prospech muzstva. Nepisal som, ze je to nespravne, len to ze mi to vadi a potom sa ten hrac zbytocne precenuje a moze si dovolit uplne vsetko.
S tim ja ale z 95% souhlasim. Ovsem tento tvuj nazor je na mile daleko od toho puvodniho prispevku, ze Messi nemuze byt legenda, protoze nedal 1 penaltu, coz se mne zda absurdni.
jezisi... já jdu raději zas z EF...vlastně se i divim, proč sem vůbec chodim...Zamyslel jsem vůbec někdy, jaky bludy tu píšeš ? Jseš dement nebo já nevim, jak to máš v hlavě ?
jses*
jses?
už blbnu...30h jsem nespal, jdu teď. Ale tak "zamyslel jsi se" - oprava...což je stejně všechno jedno, protože ten debil nemyslí ,)
V pohodě. Jen mně tyhle pokusit psát spisovně, ale vykouzlit z toho ještě více nespisovný tvar přijdou usměvný. Dělá to spousta lidí. Ne jen ty.
Tak sem nelez, so simple.
ne, já se kvůli dementům nechci omezovat...Někdy se tu i občas dá normálně diskutovat...Jako třeba tady, do času 11:05, kdy přišel jeden dement, shodou okolností první dvě jeho písmenka nicku začínají taky na DE...já jdu spát, seru na tebe.
Kazdy kto napise nazor , ktory sa niekomu nepaci, musi byt dement. To je logika Nezamienaj si nazor za pravdu, OK?
promiň, ale takový názory považuju za dementní - tj. jejich autora za něho považuju...Prostě absolutně nerelavntní příspěvěk...Může tě omluvit jedině to, že nesleduješ zápasy v PD a nevíš, jakou má Messi úspěšnost z penalt - a tady už podruhý odkazuju na tamtu zprávu....Ostatně, dá se to určitě najít, ale já jdu teď spát potřebuju dospat.
Kdyby Barcelona ze dne na den zmizela, to by bylo terno Mně by rozhodně tenhle protěžovaný klub nechyběl, samé dluhy, přeplacené trosky a celé to korunuje skrček se 150cm, co neumí trefit branky ani z penalty, humus
proboha..zmiz ty prosimtě...
Komu fandiš ? Nech sa do teba môžem pustiť
Zavist.
http://mrwgifs.com/wp-content/uploads/2013/05/Haters-Gonna-Hate-Pokemon-Music-Gif.gif
Náhodou...branku trefil
Pozeram, ze SImeoneoho syn sa s tym nesral http://www.marca.com/2013/08/29/futbol/equipos/atletico/1377732503.html
Akože Penlta bola jasná aj všetko nech ide rozhodcovi ruky nohy bozkávať,že to dohrali v10
Co ma SImeoneho syn spolocne s Atleticom?
Otec trenuje Atletico ?
No a co? Ty pises, ze mozu ruku a nohy bozkavat, akoby bol na lavicke on a nie jeho otec
pozri si link hore ok? Keď bol chlapec taký múdry
Aky link? V tejto diskusii vidim zatial len dva linky. Prvy je tvoj gif s pokemonmi a druhy je ten moj, kde syn trenera Atletica Madrid Diega Simoeoneho -Gianluca SImeone- nadava na rozhodcov
a este hore Celebov z youtube
No veď myslim ten kde nadava na rozhodcov Že on má čo nadávať keď fandí Atletom
Jeeeej vsak jasne. Dalo sa to pochopit aj z pohladu fanusika ako citam, ja som si to vysvetlil tak, akoby si myslel hraca/trenera. Potom fajn, beriem spat
BTW nejake dlhe zostrihy nemas, aj s tymi svinstvami? Videl som iba to slapnutie na chrbat Alvesa.
http://www.youtube.com/watch?v=Pvv8t1ql7xk&feature=player_embedded Dosť dlhé je to ,ale pri každej akcii je tam riadne okopavanie niečo ako keď ste s nimi hrali vy
Tento rok urcite nie Idem nato kuk
Myslím finále CDR
Pěkný šašek teda.
Má naprostou pravdu. Psal jsem to včera skoro celý zápas - sudí to odfoukal klaunovsky. Nechal hrát Atlety strašně tvrdě, což vyšperkoval tím, že dal Cescovi kartu za čistý zákrok ...
A pak dal Atletům rudou za něco, co kamery zabraly kamery jen z dálky, tak se to nedá posoudit.
Inak včera Godin a Costa ako Gattuso a Pepe za najlepších čias
Barcelona musi uz vymysliet nieco nove, vniest novy prvok do hry ak chce byt opat tak dominantna. Superi ju maju uz precitanu a timy s dobre kondicne a takticky pripravenymi hracmi jej budu robit velke problemy.
Barca dá každý zápas 20 centrov do vápna chce to tam hroťáka.Napr:Džeko
nestraš s džekem
Príklad voe
Pěkné.
Ale ty přenosy v 11 večer jsou na ránu, kdo to má tak pozdě sledovat?
http://www.fotbalnaplno.cz/content/fotbal-bulvar-messi-je-tyran-kabiny-barcelony-hrajete-jen-pro-me-proto-tu-jste-krici-na-spoluhrace-28082013
Tichá voda břehy mele.
Jdi s tím do prdele, ještě tomu retardi začnou věřit.
Tak ať.
toto ani nikoho neprekvapi.. Messi je p*rchant
to bylo jistě cílem autora
První přísnější rozhodčí a tento styl Atlética se rozpadne jako domeček z karet.
Přesně jak napsal Jiří, tohle byla dokonalá obrana, ne ta holomajzna Chelsea. Jenže tenhle styl fotbalu se mi hnusí a Atlético mohlo bez mrknutí oka dostat tři červené karty. Nemám rád, když netechnické vemena se snaží ty technické hráče znechutit unfair zákroky. Jak jsem napsal, přísnější rozhodčí a Atlético je v prdeli.
Atletico nemůže za to že máte v kádru pusinky.
Dobrý, vyjádřil ses a jdi zase o dům dál.
taky se mi to nelíbí, ale je to lepší, než miliarda nahrávek titicaca několik sezon dokola. hráč stojí na 16 a nevystřelí, to není fotbal, to je hovno k pobavení turistů na camp nou, kde je skutečných fanoušků asi 5%. Ve světě ani nemluvě, dokud se nevyhrála liga mistrů s messim, tak měla barca v česku možná 10 fanoušků. humus, against modern football
Názor někoho, kdo na Camp Nou nikdy nebyl a názor někoho, kdo podle všeho Barcelonu nesleduje ani v televizi.
Dám ti ale palec za snahu
Holomajzna Chelsea ? Liskni si.
Pravda, byl to přenádherný fotbal a precizní, neprostupná obrana
utekl rok a něco a už se popírá i nepopiratelné ...
proč nekope penalty někdo jinej? Messi nedává docela často
Valdés
Jsem si jistý že s Tygrem by to vyhráli. Villa je prostě o 2 třídy jinde...
Teraz som pozrel zostrihy. Podla mna aj rozhodca si myslel, ze Costa mu jednu pusti cez usta, tak sa nanho pozeral Inak som si vsimol, ze vela fanusikov Barcelony(samozrejme nie cely stadion, ale pomerne dost) malo na sebe away dres Barcelony. Katalanci no
Ja už som videl ako Costovi strelí ruka
Inak Cristiano nominovany na Teresa Herrera Cup, takze nepojde zbytocne do Monte Carla.
Ten zápas asi nepochopím. Stav mančaftu nic moc, sedm lidí nejede kvůli zdravotním problémům, v neděli ve 12 máme ligu a jedeme si ve čtvrtek večer v rámci dobrých vztahů ZADARMO zahrát na Depor. Tomu už opravdu chybí jenom to, aby nás tam vypískali a zaházeli odpadky .
koukal jsem na včerejší výsledky na velogames a náhodou narazil na tvůj účet, škoda toho výpadku Henaa
Je to strašná haluz, po propadáku na Tour se užívám svých pár dní slávy . Dneska bych mohl i na 1. místo, kdybych měl ve spurtu štěstí.
zase tolik štěstí to možná ani chtít nebude, akorát by to chtělo, aby zůstali někde vzadu Boasson Hagen a hlavně Matthews, no
Penaltový mág
V podstate ano nedat za 3 roky len 4 penalty to je slušná bilanicia
Připočti k tomu ještě reprezentaci a taky důležitost těch penalt
Obávám se, že tohle je trošku smích přes slzy.
abriel Fernández Arenas neskrýval v rozhovoru s reportérem TVE své rozčilení. Atlético Madrid totiž v boji o Španělský superpohár nestačilo na úřadujícího ligového mistra, Barcelonu, ale podle Gabiho především zásluhou sudích: "Po verdiktech rozhodčích cítíme v ústech hořkou pachuť. Do dvojzápasu s Barcelonou jsme vložili ohromné úsilí," stěžoval si a dodával: "V prvním zápase jsme žádali o vyloučení Busquetse - a nic. Teď v odvetě se barcelonští hádali, hádali, a nakonec se dočkali." 30letý defenzivní záložník přesto nakonec Kataláncům pogratuloval a boj o superpohár přijal jako cennou lekci: "Věřím, že se z porážky do budoucnosti poučíme." Tak on sa ešte sťažuje bože ja mu asi ide rozkopať hlavu : tak
Gabi je vtipálek. U sudího byl nejvíc ze všech hráčů Diego Costa. Ti toho v tom mači navykládali dost a dost. A že se Barcelona dočkala? Nedočkala se vyloučení třeba právě Gabiho. Že ten dostal žlutou až za kecy po rudé, je jedním z velkých zázraků toho mače.
Se Sergiem pravdu má - tam to měla být druhá žlutá a raus.
Zrovna tenhle kašpar může být rád, že nedostal červenou.
No bóže, tak Messi trefil z penalty břevno. Já si teda nepamatuju, že by mu někdy brankář penaltu chytil, ale břevno trefil už minimálně podruhé. Pamatuju si, že v odvetě semifinále LM 2011/2012 proti Chelsea kopnul penaltu taky do břevna, a to pak asi bohužel stálo Barcu postup do finále... Teď je ale důležité, že má Barca trofej, i když je to "jenom" po dvou remízách. Takže velká gratulace Neymarovi, že jeho první gól v Barceloně měl hned takovou hodnotu.
Nech sa paci, tato bola dost podstatna http://www.youtube.com/watch?v=hTydBTSBx0Y
Nemůžu si pamatovat všechno. Tak tahle penalta se mu opravdu nepovedla, ale jinak je kope dobře a většinou do protipohybu brankáře...
Jinak když jsme u těch sudích. Promadridská Marca napsala, že Filipe byl vyloučen správně a měl být vyloučen i Godín za tu procházku po zádech Daniho. Tak toliko asi k tomu, že by zrovna Atleti měli cítit hořkost v puse.
Marca je promadridska iba ked sa jej to hodi..
No ... určitě není probarcelonská. A o to šlo.
niektore clanky su cisto probarcelonske.. uz ich tam bolo nespocet.. napr dnesny o Valdesovi
To si nemůžeš ani dělat prdel. To hodnotíš náklonnost novin dle toho, že napsaly to, že Vicky vychytal Barce superpohár? Vždyť je to pravda - vychytal dva jisté góly.
chytil 1 gol.. ostatne zakroky boli take ze to musel chytit.. a nebol to vobec prvy clanok, pisalo sa aj o Pedrovi a dalsich hracoch.. to na Sport a podobnych strankach nikdy nenajdes.. ze by to bolo tym ze tie denniky su tak prebarcelonske a Marca neni az tak premadridska ?
Marca je poslední dobou promadridská asi jako Der Stürmer prožidovský.
Promadridská je stále dost. Koukal jsem se na jejich hodnocení přestupů, a u Illary tam uvádějí, že přišel za 32 (ta nejnižší možná částka, přitom už je skoro jisté, že Real musel zaplatit i DPH) a naopak u Higuaína tam píšou 40 mega (kde vycucali tuhle sifru, vědí asi jen oni sami; tohle je prostě přání otcem myšlenky ...).
"přitom už je skoro jisté, že Real musel zaplatit i DPH" .. ty vies vobec co je to DPH ?.. Real to dostane naspet a preto sa uvadza ciastka bez DPH.. stal 32,2 mega tak neviem co tu skusas.. a Higuain stal 37 mega s moznymi bonusmi ktore tam oni uz zaratali, to neviem preco
37+3 mega, tak
takže to rovnou Marca napsala jako jasnou věc - 40 ... A to je podle vás probarcelonské ...
Ano, vím, co je to DPH, ale. Tady jde asi o to, že si to nemá Real kde vynárokovat. Každopádně zase - Marca uvede nižší částku, aby saldo přestupů vypadalo lépe. Zase probarcelonské ...
Ty řešíš každou pičovinu...
Ne, já si zjišťuju podrobnosti o klubech, které mě zajímají a to ze zdrojů jim nejbližších. Zkus to taky.
pravdaze si to ma kde vynarokovat.. ved to tak funguje ze si to vypyta naspet.. neviem co stale toto riesis
nehovorim ze je stale prebarcelonska, ale v niektorych veciach je.. vid vyssie, na tych prebarcelonskych strankach nikdy nenajdes nejaky clanok kde by chvalili hraca Realu.. proste v tomto su si velmi odlisne
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele