Agüero by mohl nahradit Téveze. City chtějí i Nasriho
Manchester City má nekonečně finanční možnosti a dost možná se schyluje k dalším velkým rošádám. Manažer Roberto Mancini totiž přiznal, že si velmi dobře dokáže ve svém týmu představit Sergia Agüera a nevzdává se ani případného angažování Samira Nasriho z Arsenalu. Zároveň přiznal, že respektuje jakékoliv rozhodnutí Carlose Téveze, který je na odchodu...
Ale nejprve k prvnímu jmenovanému Argentinci. Agüero před pár dny prohlásil, že se po jihoamerickém šampionátu nevrátí do Atlétika a sdělil, že chce buď pokračovat v jiném týmu ve Španělsku, nebo okusit Anglii. Zájemci jsou v Premier League dva - Chelsea a Manchester City. A právě Citizens, respektive Roberto Mancini, otevřeně hlásí, že chce 23letou hvězdu získat.
"Agüero je hráč, který může hrát za Manchester City, protože je mladý a stejně dobrý jako Carlos," naznačil Mancini, že právě Kun, jak se Agüerovi přezdívá, by mohl Téveze nahradit. "Umí střílet hodně gólů a může hrát s Mariem Balotellim i Edinem Džekem," dodal Mancini.
Co se týče Téveze, jeho budoucnost je hodně nejistá. S vylepšenou čtyřicetimilionovou nabídkou prý za Citizens již přispěchali Corinthians, ale zatím ani tato suma vedení City, zdá se, nepřesvědčila. Ani Mancini by se svého kapitána nerad vzdával.
"Když mluvíte o hráči jako Tévez, je to hodně složité, protože Carlos je fantastický hráč, skvělý chlapík. Pokud Carlose ztratíme, přijdeme o velice důležitého hráče," uvědomuje si Mancini. "Je však důležité, aby každý hráč v týmu byl šťastný, to je pro mě nejdůležitější. Pokaždé, když jsem s Carlosem mluvil, mi ale nikdy neřekl 'Chci odejít', říkal jen, že mu chybí dcery, rodina.
"Bude mi velice líto, když Carlos odejde, ale respektuji jeho rozhodnutí," pokračoval italský manažer, který by se případně nechtěl spokojit jen s Agüerem, ale pokukuje také po Samiru Nasrim, o něhož měl mimo jiné zájem také konkurenční Manchester United.
Ačkoliv chce Arsenal svůj francouzský záložník klenot udržet, Mancini potvrdil, že je Nasri v jeho hledáčku. "Samir má smlouvu v Arsenalu a jeho osud záleží na mnoha faktorech," přiznal Mancini a na otázku, zda již City za Nasriho nabídli, odpověděl: "V tuto chvíli nic nevím, ale pro Nasriho to je složité.
"Doufám, že ještě někoho koupíme, protože potřebuje další hráče. A věřím, že tento hráč by mohl dorazit ještě před koncem měsíce," zakončil Mancini.
Ale nejprve k prvnímu jmenovanému Argentinci. Agüero před pár dny prohlásil, že se po jihoamerickém šampionátu nevrátí do Atlétika a sdělil, že chce buď pokračovat v jiném týmu ve Španělsku, nebo okusit Anglii. Zájemci jsou v Premier League dva - Chelsea a Manchester City. A právě Citizens, respektive Roberto Mancini, otevřeně hlásí, že chce 23letou hvězdu získat.
"Agüero je hráč, který může hrát za Manchester City, protože je mladý a stejně dobrý jako Carlos," naznačil Mancini, že právě Kun, jak se Agüerovi přezdívá, by mohl Téveze nahradit. "Umí střílet hodně gólů a může hrát s Mariem Balotellim i Edinem Džekem," dodal Mancini.
Co se týče Téveze, jeho budoucnost je hodně nejistá. S vylepšenou čtyřicetimilionovou nabídkou prý za Citizens již přispěchali Corinthians, ale zatím ani tato suma vedení City, zdá se, nepřesvědčila. Ani Mancini by se svého kapitána nerad vzdával.
"Když mluvíte o hráči jako Tévez, je to hodně složité, protože Carlos je fantastický hráč, skvělý chlapík. Pokud Carlose ztratíme, přijdeme o velice důležitého hráče," uvědomuje si Mancini. "Je však důležité, aby každý hráč v týmu byl šťastný, to je pro mě nejdůležitější. Pokaždé, když jsem s Carlosem mluvil, mi ale nikdy neřekl 'Chci odejít', říkal jen, že mu chybí dcery, rodina.
"Bude mi velice líto, když Carlos odejde, ale respektuji jeho rozhodnutí," pokračoval italský manažer, který by se případně nechtěl spokojit jen s Agüerem, ale pokukuje také po Samiru Nasrim, o něhož měl mimo jiné zájem také konkurenční Manchester United.
Ačkoliv chce Arsenal svůj francouzský záložník klenot udržet, Mancini potvrdil, že je Nasri v jeho hledáčku. "Samir má smlouvu v Arsenalu a jeho osud záleží na mnoha faktorech," přiznal Mancini a na otázku, zda již City za Nasriho nabídli, odpověděl: "V tuto chvíli nic nevím, ale pro Nasriho to je složité.
"Doufám, že ještě někoho koupíme, protože potřebuje další hráče. A věřím, že tento hráč by mohl dorazit ještě před koncem měsíce," zakončil Mancini.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Wenger chce rychlá řešení ohledně Nasriho a Fabregase
11.08.2011, 21:57
Tévez je zpět v Manchesteru a trénuje s City
08.08.2011, 13:57
Agüero slibuje Manchesteru City revoluci
28.07.2011, 11:53
Agüero přestoupil z Atlétika Madrid do Manchesteru City
27.07.2011, 22:27
Tévezův přestup do Brazílie ztroskotal
20.07.2011, 09:57
Vedení Corinthians popřelo dohodu o Tévezovi
18.07.2011, 17:35
O Teveze usiluje i Juventus. Corinthians na něj počkají
15.07.2011, 09:44
Do Atlética se už nevrátím, potvrdil Agüero zaječí úmysly
13.07.2011, 22:30
Corinthians jsou připraveni vykoupit Téveze z Manchesteru City
12.07.2011, 10:37
Nasri k nám zřejmě nepřijde, uvedl Ferguson
12.07.2011, 09:59
Wenger potvrdil Gervinha. Nasriho s Fabregasem chce udržet
11.07.2011, 11:48
V Atlétiku věří, že Agüero zůstane
06.07.2011, 19:01
Pro Nasriho setrvání uděláme vše, říká Wenger
02.07.2011, 20:28
Komentáře (285)
Přidat komentářBože dej , ať na Arabských ostrovech dojde ropa.
nerád kazím "podarený" fór, ale aj keby tam teraz dotiekla ropa, tak tí šejkovia môžu takéto nákupy robiť ďalších 100 rokov.
ok, máš pravdu.
Jo , to je jasné . Já to bral jen jako pobavení
vtipné to bolo prvýkrát.
Nerad ti kazím radost, ale s vyčerpáním zásob ropy bychom měli daleko větší problémy než je nějaké blbé nakupování hráčů za nemístné částky
tak ropy je dosť aj inde, nie len v Arábií.
Tam je ji daleko nejvíce ze všech dosud známých nalezišť na světě. Až dojde ropa tam, v ostatních částech světa už dávno nebude.
tak ropy je dosť aj inde, nie len v Arábií.
Šmarja,já to bral jako ,,černý'' humor.Asi nepochopíš.Jednoduše a nevtipně řečeno, Doufám , že šejkům dojdou penízky ( ale to je samozdřejmě nesplnitelná meta)
Jenže čím bude ropa vzácnější surovina, tím větší prachy budou rejžovat
To je taky bohužel pravda .
City nebo Chelsea, bohužel.
Hamšík do MU ? Slyšeli jste o tom ?
Takže City hrají od nové sezony 3-4-3? nebo 2-5-3?...
1-5-4
já tipuji že vypustí golmana pro tuhle sezonu
4-3-1-2
Předpokládám, ta jsi to napsal obráceně 4 útočníci, 3 záložníci, 1 defenzivní záložník a 2 opbránci
Teď vážně. Nechápu tenhle přístup. Každopádně tohle spečení Carlosův odchod na 100 %.
Doufám, že Kun bude mít rozum a do City nepůjde
City hraje taktiku na každý psot potřebuješ minimálně 10 stejně kvalitních náhrad
Zatim se nic nedeje ne? Odesel Boateng, na lavicce ho nahradi Clichy. Pokud odejde Tevez, logicky za nej budou chtit taky ziskat nahradu, treba prave toho Aguera. Jinak maji porad hrace na 4-3-1-2/4-3-2-1 a budou to hrat i nadale.
Jenži oni sou jak nějaká hydra. Jeden hráč odejde a místo něj 3 přijdou
Dej priklad.
okej oni sou upgradovaná hydra, nikdo neodejde, ale 3 přijdou až skončí líto budeš tu mít příkladů dost.. Potřebujou se hráčů zbavovat a ne kupovat nový za ty co odejdou..
Tak to v tom mas docela gulas, kdyz ma jeden hrac odejit, misto nej tri prijit a jeste se maji hracu zbavovat... Ja jsem si jistej, ze v tomhle prestupnim obdobi se od MCFC niceho nestandardniho nedockas.
Ale hovno, jen neumíš číst. Řikam, že by se měli spíš hráčů zbavovat, ale že to dělaj tak, že se jednoho zbaví a tři přijdou a nebo ještě líp nikoho se nezbaví a tři přijdou
A ja ti rikam, ze niceho takovyho se ted stezi dockas.
neceho*
Pokud budeš mít pravdu, tak budu jen rád
příklad???Teď jsem viděl jeden brakovej film o dětech řeckých bohů a tam hydra byla, když jí usekly hlavu, tak se objevili tři další...stačí tak???
Tak, tak... Jen bych doplnil, že Boateng zastával takového univerzála do obrana, stejně jako Boyata. Odešel Boateng, odejde Bridge a s Tourém je to takové nejasné. Přišel Clichy a Savič. Vieira ukončil karieru a příchod jednoho kreativního hráče, nebo křídla se čekat dal, protože tam City tlačí bota a také záleží, kde bude nastupovat Silva. Pokud bude nadále hrát na kraji, tak příjde playmaker. Když odejde Tévez, příjde Kun. Nikde nevidím příchod třech hráčů za jednoho. Zatím je to spíš naopak.
Oni by už mohli hrát 11-11-11.
Nene, jak znám Manciniho, tak to bude: brankář - stoper - 5 DM - 4 útočníci
To ho teda asi neznas vubec
ať de City do prdele
fundovaný nazor
Ver si, comu chces Roberto.Nasri tuto sezonu zostava v Arsenale,takze skus to o rok.
bez smlouvy u vás bude hrát co
nauč se číst
hej, u nás hrajú všetci bez zmluvy.
z lásky ku klubu
2 dni do týždňa majú voľno aby si mohli ísť zarobiť umývaním riadu...
tak to vraj podľa kiwwiho funguje v Manchestri.
Chelsea a City svedou bitvu o jednoho hráče? To budou lítat desítky milionů bez rozvahy
Ani ne. Pujde za vykupni klauzuli 45 mega a zalezi na nem kam.
a chceš snad říct, že je 45 málo?
nie ale ta cena je davno stanovena a absolutne nie je ovplyvnena tym, ze zaujemcami su chelsea a city
Ale kdyby ty týmy byly normální, tak to vůbec nenabídnou. Je stanovená tim, že sou to kjluby s politikou City a Chelsea, který sou ochotní to zaplatit...
Aguero do City všechno tomu nasvědčuje
Proč rozšiřovat 40-ti člený už tak kvalitní kádr??? S tímto přístupem City nikdy PL nevyhraje...
To je přece ale jen dobře :)
Ak chcú predať Téveza do J.Ameriky a neprijmú 40 mil. od Corinthiansu tak neviem od koho chcú dsotať viac (ani v Európe by nik nedal za neho viac)
Juve už nabídlo 45 mil. Liber ale Tévez do Evropy nechce
Toho bych jim nepřál. Doufám, že se jim nepodaří prodat Téveze :)
Aguero do City neee!! Doufám, že má rozum a půjde někam jinam
Spíš koho City nechtějí.
Asi tak...
Prosimtě, média dělají z City nenažrané šašky, kdekoliv se objeví jméno nějakého většího hráče tak k němu už automaticky připisují City, tak to prostě je.
Chudáci z City. Snaží se z toho klubu udělat finančně vyrovnaný konkurenceschopný tým a média je takhle špiní
Co tak valíš očima.. Oni prostě jsou nenažraní šašci
Jsou, ale taky to z nich dělají v hodně případech média. Tak jako z Realu, ke každému hráči automaticky napíšou že se o něj zajímá Real Madrid nebo City. Jako např. Hamšík, Fabregas, Pastore, atd atd.
Tak jde o to, že oba dva týmy přivedou každý přestupový období 10 hráčů a polovinu aktivity trhu zajistí jen oni.. Takže pak se samozřejmě na začátku přestupů spekuluje, kdo to bude tentokrát
A můžou si za to jen a jen oni..
ty si važne idiot
Ten kdo může fandit City je idiot. A to nejsou mí antipatie, ale v tom hraje roli i logika. Co může bejt sympatický na týmu, kde sou všichni ghráči koupení tak x nad cenou, nemaj k tomu klubu žádný vztah a ještě jsou většinou charakterově pokroucení
OT v rámci související stránky "Soutěže - Anglie - Premier League":
11:26 Tottenham obrátil pozornost na Vučiniče
Původně se Tottenham zajímal o Giuseppeho Rossiho, ale jelikož italský útočník míří do Juventusu, obrátil Harry Redknapp svou pozornost na Mirka Vučiniče, o jehož možném příchodu prý od čtvrtka jedná s AS Řím. Spurs doufají, že Římany uspokojí 15 milionů liber, jenže se zdá, že Giallorossi požadují minimálně o dva a půl milionu víc.
Krásná expreska. Takže honem honem Spurs, loupněte aspoň od 2 melounky víc a budu skákat až do stropu
To dají spíš 6 mega za Adebayora než 15 za nějakého Vučiniče.
Být na jejich místě, to vezmu raději Vučiniče, pokud nekoukám na cenu. Pokud bych koukal na cenu, neberu ani jednoho.
Takže 6 mega za Adebayora je pro Tottenham skvělý obchod. 15 za Vučiniče je trapas.
Z mého subjektivního pohledu je Adebayor provar i zadarmo, takže bych ho nebral ani za zlatý prase. Vučiniče jim přeju, jen ať neskončí u nás a budu spokojený
Pokud nebude Adebayor vyvádět, tak je to skvělý kauf, těch 15 golů by mohl v klidu dát, anglický styl mu prostě sedí.
Já jeho kvality neuznávám. Ale v pořádku, Anglie mu sedí, okay.
Adeabyor je lepsi nez Vucinic.Jinak City ho pusti za 6 mega jenom
Mancini, jeste nejaky hrace bys chtel. Muzete jich koupit dalsich deset, ale i tak k titulu bude city chybet dulezity clanek - manazer, takze dokud ty budes v city, tak tam titul nepoputuje
Savič?? Odchod do City=vysedávání,trénink,vysedávání,vysedávání....A v 27 mu dojde že to byla chyba jít do City.
Ať ten Marotta konečně zamaká!! Bastos s Kunem jednoznačně musej přijít do Juve.. Zatim prdlačka zase.. Jestli si vybere City, tak je už všechno špatný
Raději Rossi a Vargas. Ale už klid, ať nenabouráváme kontinuitu témat. Lepší si to říct pod Calciem. Tady na to nejsou kompetentní související stránky
Aguero řekl, že preferuje Anglii nebo Španělsko.
Lidi toho nakecají
Aguero keby odisiel do City by spravil v zivote velku chybu.
Jako at jde někam do Anglie, ale ne do City!
Atletico Madrid je potápějící se lod.
A Mancity právě vyplouvající Titanic
Pokud si viděl Titanic, tak se stejně potopil :-)
ale né, fakt?
přesně tak to taky myslel
ja teda nevidel vzdycky se rozbrecim a nedokoukam to do konce. Me ani neapadlo ze se nakonec potopi
Zas sa tu rozbiehajú tie hejty proti City, to je diskusia hodná združenia neurotických retardovaných drogovo závislých šimpanzov.
tahle zeme jich je plna
Šup, šup, ať už toho Nasriho máte!
nemyslíš to vážně že né...
Super, fantomas vyhání z jedné strany Cesca, ty Samira a já se klepu, aby alespoň jeden zůstal
to sme na tom rovnako.
Už máte vyhlídnutou náhradu v podobě toho uzbeckého kapitána, ne?
nepodceňuj. Uzbeci majú tuhý korienok.
Nepodceňuju, náhodou si myslím, že ten hráč by byl trefa do černého, aspoň podle jeho výkonů na MA a fantomasova oka
fantomasova oka se právě nejvíce bojímm, když si vzpomenu na jména, kteár v minulosti do Arsenalu tahal
Tak větší provar jako tvůj Koscielny to nebude
teraz si sputil lavínu.
som s tebou
Y. Toure, De jong - Nasri, Silva, Aguero - Džeko
Tohle SuperMario nepřekousne
Klidně na hrozu může bejt i on ;)
Ale City začínají bejt nechutně silný
Ani ne .. Nasri nepříjde, Balotelli bude hrát z křídla a Džeko bude sedět. Na hrotu Kun.
To už měli bejt i minulou sezonu..
Tak kádr mají, jen manažera dementa
To je ale jediná věc co zatim maj. Dokud to nebude klub, tak nemaj moc šancí..
FA cup a treie miesto 9 bodov za ManU(rovnako ako Chelsea)
FA cup je nějaká trofej? :) Vždyť kdo se s nima dostal do finále, nebyli to náhodou Stoke City ? A jinak si to asi pleteš s jinýma sportama, ale ve fotbale se za třetí místo medajle nedávaj aspoň ne v lize
človeče ti asi o anglickej lige vieš prd čo? FA cupe je nastaršia anglická klubová súťaž, v Anglicku je u všetkých prestižnejšia ako UEFA(Europská liga) a u veľa ľudí aj ako LM
no a že boli City 9 bodov od titulu rovnako ako Chelsea snaď niečo znamená, nie? alebo kto tam bol potom minulú sezónu silný okrem ManU?
To že City byli na děleném třetím místě je fakt. Ale to že ten boj o titul byl v posledních měsících jenom mezi nama, Chelsea a Arsenalem, tak to je taky fakt. City se spíš báli o čtvrté místo Tottenhamu a nebýt kolapsu Arsenalu a Chelsea, tak by se na třetí místo nikdy nemohli dostat a byli by rádi za kvalifikaci. Řádově byli o třídu slabší Londýnské týmy z Big Four.
o třídu slabší než
Ona je to dokonce nejstarší klubová soutěž na světě. To jen tak na doplnění
vždyť jsem to hodil jako nadsázku.. Vim že to je v anglii vážená trofej, ale v posledních letech její prestiž trochu upadá.. Navíc je o dost snažší vyhrát podobnou trofej než samotnou ligu nebo LM. To že jí vyhráli v poměru s tim kolik do týmu investovali je zatim mizivej úspěch
Nepleteš si to trochu s Carling cupem? Nevšiml jsem si, že by FA cup nějak upadal
Tak upadá, nedávno tady byl o tom dokonce aji článek. Ale pořád má svoju tradicu a je to důležitá trofej.
jo na ten článek sem trochu narážel
Ale to zas jo, divacky zajem je o nej mensi, snizily se navstevy i medialni zajem oproti drivejsku, ale pro mensi tymy je to porad stejne dulezita a vzrusujici soutez, z ktere dycha historie. Bohuzel ji trosku degraduji spickova anglicka muzstva, ktera do boje posilaji jen nahradniky, coz je pri narocnosti programu pochopitelny, ale FA Cupu to skodi.
"divacky zajem je o nej mensi"
a to hlavne u MCFC ktori to vyhrali
To plati obecne.
urcite nie v takej miere
Někdo tu určil nějhakou míru?
ano a ta je v priemere 17 tisic volnych sedadiel na zapas
FA cup a treie miesto 9 bodov za ManU(rovnako ako Chelsea)
kým budú hrať s 3-4 def. záložníkmi, tak môžu skúpiť aj Pluto, aj tak nič nevyhrajú.
Ten Džeko je tam fákt výsměch.
Dobře, tak koupěj třeba Pata
A nebo Tevéz zůstane a oni přikoupí Kuna. Kurva to by byla síla.
Tak posila za 30 mega si klidně může posedět
Bravo, Kunokauza je toto léto ještě více profláklejší než Cescokauza, a to je co říct...
Není, ještě jsme nečetli prohlášení Forlána, Reyese, prezidenta Atlética, trenéra Atlética, Manciniho, šejka, Džeka, Téveze, Balotelliho, Maradony, Agüerovo tatínka, dědečka a psa a kočky
To se pleteš, tatínek už tuším na toto téma hovořil
ku Cescokauze už sa vyjadril aj Bendtnerov otec a agent v jednom. Vraj keď má Barca záujem o Cesca, je nepochopiteľné, pre čo nemá záujem aj o jeho syna/klienta.
prezident Atlética, trenér Atlética (současný i bývalý), Maradona, Agüerův tatínek už prohlášení dali, pes a kočka taky, ale jen argentinským médiím a dědeček je senilní...je to neskutečná kauza
Místy to vypadá, že senilitou disponuje i Kun sám... Možná to je dědičný
ikdyž to možná není senilita, ale možná si nechal udělat lobotomii nebo má krámy.
Cissokha by měl Liverpool dojednat ještě tento víkend ( )
hodilli by se oba do chelsea
Torres, Drogba, Anelka, Kun a Aguero aneb lavička za 200 mega
200 bolo vyplatených len za Anelku.
No jo, takový počty, to je pak těžký.
kun a aguero? tos udelal schvalne, aby to melo opticky efekt, co?
je ale pravda, ze kdybys mel aguera 2x, tak se mozna na tech 200 mega dostanes
Kuna nahraď Tévezem. Samozřejmě.
Tévez v Chelsea? :)
hmm, zapadá.
čteš taky to, na co jsem zareagoval?
undefinedondra1
16.07.2011 12:00
hodilli by se oba do chelsea
[reagovat]
Ach jo ...
No, já počítal Agüera jako poměrně reálného a Téveze jako naprostý úlet .... ale dobrá, nepochopil jsem to :)
však já reagoval s ironií. Že jste se toho všichni chytili, je vaše věc
tobě dělá problém napsat-omlouvám se,blbě sem to napsal?
mě?
mně*
jinak souhlas. Kun je možný. Téveze ve spojitosti s váma jsem ještě nečetl ani jako výmysl novináře
Jasne a oni budou vsichni sedet co ? navic ten co psal ze by chtel oba do Chelsea asi myslel spis Aguero+Nasri a ne Tevez , takze priste trosku mysli nez tohle napises.
Kune, Kune, co ti v tom Atléticu udělali?
ty bys taky jen chtel aby vsici hrali v klubech od akademie do konce kariery...
City krásny tím sa tam rysuje..to aby Tévez odišiel lebo by som sa ich fakt bál
Tak zrovna do City ne Kune, neblbni.
Ten chlapec má také čudné, neargentínske meno. Má predkov niekde v Turecku, či z tej piči?
z nejakej určite...
to mi je jasné, len či z tureckej.
nechápu co je na tom neargentinského a tureckého?
Kun Agüero. Neviem, neznie mi to moc argentínsky, skôr turecky, ale tunisky. Možno nie, no.
alebo*
Jmenuje se Sergio
to ale neznamená, že nemôže mať predkov odinakiaľ, "predstav si".
OK, bol to môj subjektívny pocit, neznelo mi to moc latinsky, mi cuelpa, zaleziem do jaskyne a do súdneho dňa nevyjdem.
nech si ty kecy a padej do té jeskyně!
http://bit.ly/qEk5Hi
Každý obyvatel Americky má předky z některé jiné země, čili to tak nějak znamená, že i Kun je odněkud má. Jestli z turecka nebo tuniska, to dost možná neví ani on sám.
jako južnej ameriky?
Někteří by ho okamžitě poslali reprezentovat Tunisko
Agüero je běžné jméno naskrz celou Latinskou Amerikou. A Kun je podle wiki zkomolenina z Agüerova koníčka, toho že sledoval jakési japonské animované příběhy. Jestli sem to dokázal správně přeložit pomocí svojí už hodně špatné španělštiny.
je to tak
Ve španělštině existují přehlásky taky, představ si.
predstavujem...
Co je na jménu Sergio Agüero turecký?
To tady navíc není zpráva z telegraphu. Podle něj má/měl Liverpool zájem o Higuaína.
Jen ať tam jde. Příští rok bude o 10 mega levnější. Win-win.
OT: http://youtu.be/TiYbaMXT2Vc
Charlie Adam první gol za LFC
sice z penalty, ale i tak
aha
ze hry nebo pencle?
At si jde do City, proč ne
kazdej fanousek musi uznat ze radsi chelsea nez shity maj dzeka ....vedle Torrese by mohly stvorit velmi nebezpecnou utocnou dvojici...a nebo do realu za adebayora ...
za prvú vetu.
oboji je stejna spina luza
Každý fanoušek musí uznat, že raději ani jedno...
Jestli půjde do city, ve fm budou neporazitelní. šulini
pokud odejde tevez, tak se toho moc nezmeni si myslim.. ono uz problem je s nima hrat tedka, u skoupili vyber sveta a mam co delat proti nim vzdycky... sranda ale je, ze malokdy uhrajou i ligu mistru, protoze maj vzdycky obdobi, kdy vyhori jak papir
to máš pravdu.. já hrávám s bratrem po hamachi, hrajem třetí sezonu, city si koupili asi 7 stoperů a jsou ve středu tabulky po 10 zápasech.. btw tottenham ještě neztratil ani bod.
spurs sou i u me docela naslapli, ja to rozehral za leeds, sem nejak v sedme sezone, skoro porad vyhravam a prestava me to bavit pomalu... at uz je venku 12ka
A nejhorší je, že u něj už teď má Wilshere nejlepší staty na světě . A když mu Walcott na hrotu dává 30 golu za sezonu... to je pak těžké ho porazit, když já mám Torrese polovinu sezony zraného Na 12tku se těším, ale začnem ji hrát až po patchi, protože základní verze fm11 byla hrozně zabugovaná, když Manchester vyhrával každý zápas rozdílem 4 golu
Myslím u bratra v Arsenalu...
bud v klidu, u me dal minolou sezonu vaclav kadlec v lize 39 golu... letos se mi sekl docela, neymar taky, tak hraje v utoku abel hernandez s lucasem (ze sao paula)... s tema zranenima to je pech, mne se zranil ben arfa na pul sezony a najednou mi odesel tvurce hry, ktery mi bezne dela pres 20 asistence jenom v lize
Cole skutočne maká, dúfam, že nie preto aby potom mohol spokojne vaľať šunky na lavičke s vysokým platom
inak zatiaľ sa ukazujev týchto dvoch zápasoch, že nahradný brankár bol potrebný
No a Andy musí mať zovčerajška brutálnu opicu.
no tak aj vyzerá, mal by sa oholiť a otrihať, už to preháňa by mu človek par centov hodil, vidieť ho na ulici
Fotka by nebyla?
chceš na občianku?
Tam si vystačim s tou Beckhama
nie, ale je vyzerá jak typická smažka
Tak asi byl po třídenním tahu no...to pak taky vypadam všelijak
Doni bude dobrá dvojka. Co Brad Jones? Vždyt měl být kvalitní dvojkou, co s ním stalo?
nepresvedčil no, pôjde preč
Hodně luxusní brankářská dvojice, Jones určitě nemá na to, aby byl v takovém dvojkou ...
neblaznite? do Shity? tam snad nepojdu
Dřevo, měj úctu k ostatním týmům, díky!
les
Gump.
Tiger
Potřebujem na každý post aspoň 3 náhrady... co víte, přijde prasečí chřipka nebo hráči dostanou naloženo šipek od Mária a s šipkou v prd*li se hraje hodně blbě :D
někomu něco v prdeli pomáhá
Aqua sa mi na AM páči ešte viac ako Cole.
AQUAAAAAAAAAA krásny pas - Insua - Maxi.
Aqua znovu.
čo to tu dristaš
?
čo je , geňo
tak prvý polčas najlepší Robinson, Adam, Cole
v druhom ofenzívna šmršť(Aqua, Insua, Maxi, Ngog, Shelvey,) tak totálne špatna defenzíva - jak stred(Poulsen, Shelvey,, Aqua) tak komplet obrana(Insua, Wilson, Kyrgiakos, Kelly) najhorší v defenzíve asi Wilson, radšej mal byť na stopéru Kelly
Inak Meireles a Kuyt jednoznačne na krídlo NIE!
obrany oboch timov sa predbiehali v tragickosti
Díval ses na New England Revolution? Mě se hodně líbil Young, víc než Nani, Berbatov nevýrazný, překvapil Anderson, dvojčata hrála skvěle. Macheda se dokonca snažil.
pozeral som zo zaznamu...najlepsi hrac na ihrisku bol suverenne Carrick, dobre hral Andy aj Young...Kiko ma to zakoncenie naozaj paradne, dvojicky paradna podpora utoku + dozadu zvladali
ale akcia Obertan - Park - Giggs - Park bola najluxusnejsia vec v celom zapase
Carrick se mě líbil taky. A ta akce byla skvělá.
pekne zhrnute ja som bol celkom spokojny, na prvy zapas sezony
Aqua brániť nemusel, veď bol AM. Kuyt hral dosť dobre na to, že hrla na krídle. Ale súhlas. Videl som 3/4 zápasu a NAJ bol Aqua.
dosť dobre není dosť, on patrí do útoku(kľudne miesto Carrolla) a neviem ako to Kenny posklada, ešte by som skusil Meirelesa na DM, ale všetci streďaci až moc ofenzívny
vydržal som to do nejakej 60 minúty. Áno bolo to strašné, ale vy ste aspoň videli 7 gólov, ktoré som ja nevidel.
Jsme na tom úplně stejně
Jones si neumí postavit zeď,Hansen dostane lehký gol, i když kvalita trávníků byla hrozná=já snad příchod Doniho začnu kvitovat. Pěkně Aqua, jen jestli tohle dokáže předvádět v PL myslím,že ne
Aqua pekne, ale jedine na hrote zálohy, by tam s ním musel byť niekto kto by hasil, čo dnes nebolo možne, Shelvey moc ofenzívny a Pulsen invisible man
Nedokáže. V PL bude mít na všechno polovinu času než dneska. Ale rád bych se mýlil.
Sem na něj zvědaví, jestli to vyjde, pro City dobrý koup a dobrá náhrada ze Teviho ... jen jsem zvědav jak mu ot v PL půjde, rozhodně být jím, zkusím to ... Myslím že se neztratí btw: nejsem fanda CIty
inak Arsenal hraje proti tým čo mi v stredu(a naopak)?
City chtěj i mne...
to se mas, za ty dublony se bude dobre zit
http://www.youtube.com/watch?v=QSAFLpjh69M
Aguero Tevéze nenahradí nikdy. Nie je taký bojovník. City musí udržať Tevéza, ten bojuje aj keď Mancini naordinuje obrannú taktiku. Bez Teveza by malo City o 10 bodov menej a žiadnu LM.
a to by bolo super
skur..vene CIty spravte si vlastnu ligu dementi
nechapem preco vsetci nenavidite man city, podla mna je to vyborny tim a to ze ho vlastní arabsky sejk je v pohode, aj ine kluby maju plno penazi
Osobne sa mi nepacia lebo hraju otrasny futbal. Pride mi taky extra nemotorny.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele