Eto’o: Barcelona ano, Inter možná, Tottenham ne

10.06.2008, 11:28
Aktuality
Podle španělských médií je útočník Samuel Eto’o na odchodu z Barcelony. Samotný kanonýr však pro kamerunskou televizi prohlásil, že se v katalánském klubu cítí výborně. Eto’o podle svých slov odmítl nabídku Tottenhamu, Inter Milán šanci má.

"Tottenham je, doufám že mi to angličtí fanoušci odpustí, klub ze středu tabulky a já potřebuji víc," prohlásil Eto’o pro CRTV.

Kromě Spurs se o kamerunského útočníka zajímají také Chelsea, a oba milánské kluby. Eto’o však z Barcelony neutíká, přestože by jej katalánský klub údajně rád zpeněžil.

"Chci zdůraznit, že mám s Barcelonou smlouvu do roku 2010 a v klubu se cítím skvěle," pokračoval Eto’o. "Nemůžu vyloučit možnost Internu, ale opakuji, jsem hráč Barcelony a necítím na sebe žádný tlak."

Autor: Radim Šantrůček / goal.com

Komentáře (86)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Pokud on sám chce zůstat, tak nevidím důvod ho prodávat. Stejně bychom lepšího nesehnali

Reagovat
smazaný uživatel

eto´o ne

Reagovat
smazaný uživatel

Eto'o je, snad mi to jeho fanoušci odpustí, hráč za svým zenitem a je pobytem v Barce taková hodně rozežraná hvězda, a proto si Tottenham shání naprosto odlišné hráče než je on....

Reagovat
smazaný uživatel

já ti to tedy neodpustím

Reagovat
smazaný uživatel

Eto'o je za zenitem. Tottenham o něj měl zájem, tak co to tady plácáš? Uražená fanouškovská ješitnost je jedna věc, bruci, ale všechno má svý hranice, ty to už stáčíš k fantasmagorii. Mimochodem ten 27-letý hráč za zenitem, kterej je poslední dvě sezony po dvou těžkých zraněních dokázal nastřílet v 15 zápasech 14 gólů v dresu Barcy, která se letos v útoku vyloženě trápila.

Reagovat
smazaný uživatel

to není žádná uražená fanouškovská ješitnost, to je jen velká fanouškovská úleva, protože ten přestup bych špatně rozcházel.....nic proti Eto'o nemám, ať si dále hraje v Barce, anebo ať si někam přestoupí, jen když to nebude na WHL....rozesral by celý tým a herně by se trápil.....jaký vůbec bere plat?

Reagovat
smazaný uživatel

To nevim přesně, ale myslim že je to v rozmezí 5-6 milionů euro. Spíš těch šest.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenom se zeptám, proč ti vaši "supermani" nemají už druhou sezónu trofej. Nemyslíš, že tým složený z nejlepších hráčů na svém postu by měl všechno vyhrávat?

Reagovat
smazaný uživatel

To si já opravdu nemyslím, pač kdyby to tak bylo, tak se to nemusí ani hrát ....v Barce bylo těch důvodů hodně a je to na delší rozbor, ale i člověk, který tu situaci nesleduje si po zpětném přečtení některých článků dokáže udělat obrázek sám.

Reagovat
smazaný uživatel

Problém je taky v tom, že ti hráči nejsou na hřišti zdaleka takové hvězdy, za které je vy,fanoušci Barcelony,máte. Ale úplně nejhorší je, že si to o sobě myslí taky.

Reagovat
smazaný uživatel

To si napsal děsnou blbost, víš o tom?!

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem spisovatel,pokud myslíš tohle. Jinak za svým názorem si stojím.

Reagovat
smazaný uživatel

To si stůj, ale nemáš pravdu...

Reagovat
smazaný uživatel

Je mi jasné, že vás nemá cenu přesvědčovat, ale výsledky hovoří jasně.Spousta hráčů nedávno prožila nejlepší 2 roky své kariéry a už z nich nikdo nic pořádného nedostane.

Reagovat
smazaný uživatel

A proč by nedostal? To mi tedy vysvětli? Eto´ovi to pořád střílí i po těch dvou veleúspěšných letech. Deco hrál letos na začátku sezony než se zranil naprosto fantasticky. Ronaldinho byl minulou sezonu nejlepším střelcem. Xavi letos hrál skvěle a tak by se dalo pokračovat. Ti hráči mají pořád co neabídnout, takže v tom problém nehledej.

Reagovat
smazaný uživatel

Na hřišti hrají hráči, to je vždycky největší problém klubu, který není úspěšný,jak by si představoval. Spíš bych v tom nehledal nic jiného.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to máš hodně omezený pohled na věc, k čemu je pak trenér? Ten dle tebe jen určí, kdo má hrát, co?

Reagovat
fantomas

S italem diskutovat je marné.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Také proto, ano.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejný tým, který drtí celou Evropu, je další sezónu špatný. Je to chyba trenéra? Vždyť hraje furt stejný systém. Chyba je v hráčích. Některým se zvedl nos, začali se starat o jiné věci než fotbal, někteří ztratili motivaci dokázat něco víc, někteří ztratili přístup,formu atd. Čím jiným to může být?

Reagovat
smazaný uživatel

Trenérem to není, ale vždycky to odnese pak on.

Reagovat
smazaný uživatel

To je věc druhá, ale já se snažím vysvětlit to, že 90% je v hráčích.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to jen potvrzuju,a souhlasím.

Reagovat
smazaný uživatel

To je dobrej nesmysl

Reagovat
smazaný uživatel

No je vidět, že tomu vůbec nerozumíš.

Reagovat
smazaný uživatel

Nerozumím? Tak mi to vysvětli. Vysvětli mi ty okolnosti, kvůli kterým je z "válce Evropy" tým, který 2 roky nic nevyhrál.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty totiž nebereš v úvahu věci jako je předsezonní příprava, úroveň tréninků, taktika na začátku zápas a její změny v průběhu, zranění hráčů, ztráta formy atd.

Například co se zranění týče, tak letos měla kromě dvou hráčů, barcelony zraněné úplně všechny během sezony, což je celkem nezanedbatelný vliv. Ale i tento fakt má spojitost právě s fyzicku přípravou atd. A podobné to bylo loni. Jak letos, tak loni Barcelony množství zápasů prohrála dík špatné taktice či spíš špatné reakci na soupeře atd. Je mi jasné, že to hraj hráči a že když obránce udělá kiks, či útočník nedá v jasné šanci gól, tak je to jejich chyba a né chyba trenéra, ale fotbal není jen o tom, že vyhrává tým, který má lepší hráče...pač to by předem byl vítěz znám.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže já řekl, že tým, který má na každém postu NEJlepší hráče, by měl vyhrávat. Věci, které jsi vyjmenoval jsou v hráčích!!! Pokud ti hráč nepřijde na trénink a nemá pak dostatečnou fyzičku, je to chyba trenéra? A ne, opravdu neberu změny taktiky, když v tomhle případě prakticky žádné nebyly. Zranění je do jisté míry polehčující okolnost. Na druhé straně, není to zase přístupem hráčů a jejich odfláknutím rozcvičky a přípravy?

Reagovat
smazaný uživatel

Takže dle tebe je lepší např. Cani než Deco, Cazorla než Iniesta, Rossi než Eto´o, Nihat než Messi atd.?

Reagovat
smazaný uživatel

Už to začíná být kruh. Ale je potřeba si uvědomit, že nesrovnáváš Deca nebo Eto'a(další hráče) z před dvou let, ale ze současnosti. To je ta podstata věci, kvůli které jsme tohle začali. Tým, který má na každém postu lepšího hráče, nemůže v dlohodobé soutěži skončit za týmem s horšími hráči.

Reagovat
smazaný uživatel

ale může

Reagovat
smazaný uživatel

Jo trenér v podstatě jen určí, kdo má co hrát. Vymyslí vhodný systém a zapracuje do něj hráče, kteří se mu tam hodí. Chybou trenéra je např. to, když staví hráče na nevhodné posty, nebo staví hráče méně kvalitní. Nikdy není jeho chybou, když hráč podává na stejném postu jednou kvalitní a podruhé strašné výkony.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dle tvých myšlenkových pochodů to znamená, že kdybychom například dnes porazili Portugalsko, tak naši hráči jsou lepší než hráči Portugalska, tudíž jmenovitě, že např. Sionko je lepší než C. Ronaldo, Jarolím než Deco, Rozehnal než Carvalho atd. a to nejen v tomto zápase, ale celkově, tudíž pokud dnes vyhrajem, tak C. Ronaldo by nebyl nejlepší fotbalista světa, ale byl by jím asi Libor, jelikož ty zbylé okolonosti, které mají vliv na výkon jednotlivce a především mužstva jako celku neuznáváš. Doufám, že jsem ti názorně ukázal, jaké nesmysly tu tvrdíš

Reagovat
smazaný uživatel

1. Jsme se tady bavili o hráčích Barcelony-stejný trenér,stejní spoluhráči,stejné v podstatě všechno, ale na h... výkony, v čem to asi bude?

2. Strkáš mi do huby věci, které jsem neřekl a vymýšlíš si. Nikdy bych nehodnotil hráče z jednoho zápasu.

3. Co se týče našich a Portugalců. Nejlepší by bylo, kdyby nastoupil Ronaldo místo Sionka u nás a bylo by vidět, kdo z nich je lepší. Vždycky záleží na spoluhráčích, dotáhnout sám mužstvo k vítězství nedokáže nikdo.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, že píšeš o Barceloně, ale je víc než jasné, že ty zákonitosti platí všeobecně a proto jsem poukázal ten příklad. Ty tvrdíš, že hráči barcelony už nejsou takové hvězdy jako dřív, ale to prostě není u většiny pravda. Oni ty schopnosti nestratili, ale bohužel ty okolnosti se změnili - zranění, taktika, přprava, trénink, i samotné složení týmu na to má vliv. Dřív ten tým byl lépe složený než je teď atd.

Ano, ten příklad byl absurdní, ale mohl bych uvést jiný, třeba porovnat hráče Barcelony s hráči Villarealu, který skončil před Barcelonou a snad mi nechceš tvrdit, že každý hráč Villarealu je lepší než hráč na stejném postu v Barceloně. To je nesmysl, a je jedno, že je to dlouhodobá soutěž či jeden zápas. V tom není rozdíl.

Reagovat
smazaný uživatel

Jelikož Villareal byl před Barcelonou, tak klidně můžu tvrdit a taky tvrdím, že na většině postů má hráče lepší než ona.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže to já pak můžu tvrdit, že když porazíme či třeba skončíme ve skupině před Portugaslkem, tak máme jmenovitě lepší hráče než májí oni a to je blbost. Nebo že máme lepší hráče než má Německo, pač jsme skončili v kvalifikaci před nima.

Reagovat
smazaný uživatel

A tady mícháš jabka s hruškama. EURO a dlouhodobá soutěž je něco jiného. Mimochodem, to, že máme jmenovitě lepší hráče než Portugalci klidně tvrdit můžeš, pokud by jsi je postavil (jednotlivě)místo našich, většina by dopadla daleko hůř než náš hráč na tom samém postu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a ještě jedna věc. Např. v Brücknerově systému by si sposta Portugalců, kteří budou proti nám hrát nekopla. Je to nesourodý soubor "hvězd".

Reagovat
smazaný uživatel

Ale touto větou popíráš své předchozí tvrzení...takže si rozmysli, co vlastně píšeš

Reagovat
smazaný uživatel

A čím?

Reagovat
smazaný uživatel

tou nesourodostí...což je další z věcí která má vliv na výkon týmu, nikoliv jedince

Reagovat
smazaný uživatel

Aha tak ty jsi to nepochopil hned na začátku. Vždyť jsem psal, že jedinec nedokáže sám nic, pokud má špatné spoluhráče. Pointa je v tom, že ten nejlepší jedinec v podání Barcelony má kolem sebe další nejlepší hráče(podle vás). A to podle mě rozhodně nemá a proto říkám, že většinu hráčů Barcy přeceňujete.

Reagovat
smazaný uživatel

Psal jsi, že "Nemyslíš, že tým složený z nejlepších hráčů na svém postu by měl všechno vyhrávat?"...což znamené, že neberež v úvahu zbylé faktory, o kterých jsme tu psal

"ti hráči nejsou na hřišti zdaleka takové hvězdy"...většina jsou pořád hvězdy a jejich statistiky to dokazují

"už z nich nikdo nic pořádného nedostane"...opět chybně, pořád mají co dosáhnout a můžou se zlepšovat, leotšní semifinále LM se ti zdá málo? Nebo si myslíš, že Messi, Iniesta a spol už nemají na víc? Blobost!

"Stejný tým, který drtí celou Evropu, je další sezónu špatný. Je to chyba trenéra? Vždyť hraje furt stejný systém. Chyba je v hráčích"...je to stejná chyba hráčů jako trenéra a spousty dalších okolností, ten systém je stejný, ale tým stejný taky není. tudíž další blbost.

A z toho všeho mi vyplývá, že berež hráče jako individuality a tím pádem jsou možná ty srovnání, o kterých jsem tu psal.

...ale jinak končím, ztráta času

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíce se mi na tom tvém příspěvku líbí jména Messi a Iniesta. Ještě jsi zapomněl na Bojana. Jinak to shrnutí je pěkné, aspoň se ve mě ostatní lépe vyznají.

Reagovat
smazaný uživatel

Messi hrál celkem pravidelně v sezoně 05/06 kdy Barca získala titul + LM a Iniesta to samé, zjisti si fakta...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsem to nemyslel, fakta docela znám. Jde o to ,že sis vybral právě ty 2, o kterých se celou dobu nebavím. Bavím se o hráčích jako je Puyol, Xavi, Ronaldinho, Deco, Eto'o a další...

Reagovat
smazaný uživatel

Xavi měl letos jednu z nejlepších sezon, Deco hrál na začátku skvěle, ale pak byl dlouho zraněny (vliv o kterém jsem psal), Eto´o měl v lize skoro průměr gól na zápas, ale opět dík zranění toho odehrál málo. Puyol neměl moc dobrou sezonu, ale loni hrál hodně dobře. Takže jediný, kdo není pořád tou hvězdou je Ronaldinho, ale např. loni byl nejlepšm střelcem? Takže ti to nějak nehraje, co?!

Reagovat
smazaný uživatel

Mě to hraje. Tohle jsou ty vaše(tvoje) kalsické barcelonské růžové brýle o kterých tady celou dobu mluvím.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže jsou podložené statistikami a hodnocením těch hráčů...to nejsou žádné růžové brýle.

Reagovat
smazaný uživatel

Můžeš mi prosím dát nějaký link na hodnocení hráčů PD? Docela mě zajímá. Jinak ta nejdůležitější statistika je samozřejmě třetí místo a to na kvalitu, o které mluvíš rozhodně nevypadá. Já taky netvrdím, že hrají hrozně, ale že šli dolů a na vítězství to už nestačí.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten tým je horší než byl, ale kromě Ronaldinha jsou ti hráči stejně dobří jako byli (o těch kterých mluvíme). A o tom to je.

Link nemám, ale určo se to dá někde najít, já to mám z knížky, kterou jsem koupil ve Španělsku, kde je shrnutí celé sezony.

Eto´o 18 zápasů / 16 gólů ...takovou bolanci neměl ani v mistrovských zápasech

Xavi 9 gólů, což je jeho nejproduktivnější sezona a většina z nich byla vítězných či zaručující bod

a tak by se dalo pokračovat

Reagovat
smazaný uživatel

Vybral jsi zrovna Xaviho, který měl podle mnohých vůbec nejhorší sezónu. Eto'o byl dobrý střelecky, ale znával jsem daleko lepšího Eto'a. To hodnocení mě mrzí, protože jsem si jistý, že bys podle něho viděl, že Villareal má(měl letos) lepší hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle koho měl Xavi možná nejhorší sezonu? To by mě zajímalo. I dle anket jak na českých, tak španělských stránkách byl dle fanoušků jedním ze třech nejlepších hráčů sezony, což je další ověřitelný fakt.

A koho jiného jsem měl vybrat? S poklesem Ronaldinha souhlasím, Deco toho letos moc nenahrál a když hrál, tak patřil k nejlepším, Puyol letos horší, loni lepší, takže celově si drží svůj vysoký standart. A dál? Iniestu a Messiho nebereš, Valdes měl letos taky skvělou sezonu a dělal mnohem méně chyb než třeba všemi obletovaný Čech. A většina dalších hráčů se tam změnila od těch mistorvských sezon - Henry, Gudjohnsse, Milito, Thuram, Zambrotta, Toure, Abidal atd.

Reagovat
smazaný uživatel

A abys neřekl, tak jsem ti to našel. Iniesta odehrál v sezoně 05/06 33 zápasů a Messi 17. Celou dobu píšeš o všech, tudíž i o těchto dvou.....

Reagovat
forrest

Tak na jednu stranu ma pravdu, proc prestupovat z vrcholu do stredu, nicmeme na vyzvu by mu to stat mohlo. Mohl by treba Tottenham konecne dovest aspon na to 4. misto, ktere je Tottenhamu porad tabu.

Reagovat
smazaný uživatel

No, Eto'o je jeden z nejlepších útočníků na světě, už pár sezon, takže přestup do jedenáctýho Tottenhamu by byl pořádnej krok zpět, když má na to být základním kamenem Interu nebo Chelsea. O Barce nemluvim, tam je pan nedotknutelnej a to právem

Reagovat
forrest

Jeden z nejlepsich utocniku je sirokej pojem. Navic uz par sezon moc nehraje. Momentalne jsou za nejlepsi utocniky povazovani jini.

Reagovat
smazaný uživatel

navíc styl Barcelony je dost specifický.....otázka jak by si zvykal na jiný herní styl a na jiné kulturní prostředí.....

Reagovat
milan78

..sem žil nedaleko londýna.., kultůr je tam hafo, takže si stačí jen vybrat.., dle toho kam patříš, nebo patřit chceš.., už si konečně uvědom, že totenham je bohatej klub, ale z pohledu hráče svět. kvalit jen průměrnej klub

Reagovat
smazaný uživatel

2004–05 37 24

2005–06 34 26

2006–07 19 11

2007–08 22 18

aha...

Reagovat
milan78

realita je, že totenham, je přestupní stanice pro velký hráče, čili nalejme si čistého vína, eto je velký hráč, střelec a nemá důvod přestupovat o minimálně třídu směrem dolů..

Reagovat
smazaný uživatel

jmenuj mi ty všechny velké hráče....protože v tom případě se to samé se dá říci i o MU.....

Reagovat
milan78

si mě nepochopil.., psal jsem, že je přestupní stanicí pro velký hráče, hráč má potenciál, je mladej, jde do tetenhamu, ale nemá úmysl tam být déle, než je nezbytně nutné.., cambel, kdyby nebyl king věčně zraněnej následoval by ho, carrick tam kdysi šel, ale jen aby si polepšil před přestupem do velkoklubu.., lenon je otázka času kdy pude dál.., atd. bale taky dal přednost totenhamu protože věděl, nebo mu bylo řečeno, že na velkej klub je u něj čas.., berbatov si udělal jméno v leverkusenu, ale aby se mohl ucházet třeba o MU musel ukázat v totenhamu, že se adaptuje kdekoliv.., kdysi klinsman, rebrov.., hráči tam šli na důchod.., takže doufám, nebereš že hvězdy se tam léta hrnou

Reagovat
smazaný uživatel

podívej, asi takto - hovno o tom víš, Cambell byl (je) psychouš a idiot, který se nechal přetáhnout, King je zcela jiná třída......Berbatova jsme vyfoukli Fergusonovi, který o něj opravdu hodně stál.....Baleho chtěli všichni z Big Four......na Modriče stála fronta z celé Evropy a nakonec je na WHL.......jde o to jak klub s hráči pracuje, jaké jim vytvoří podmínky - a pokud tam jsou spokojeni, nemají potřebu chodit jinam.........samozřejmě Spurs není velkoklub, je to prostě sympatický klub s ambicema, a třeba ti hráči své ambice realizují tam aby zároveň realizovali i ambice klubu, ve kterém se cítí dobře........kromě Carricka od nás nikdo neutekl za "lepším" - navíc Carrick bral Spurs opravdu jen jako přestupní stanici - o tom se všeobecně vědělo......

Reagovat
milan78

a že MU prodal rudda, nebo beckhama.., každej asi ví, jak to bylo a ronaldo aktuálně MU neopustí, tomu nevěřím, má platnou smlouvu a 80 mega je za něj nic

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, ak je pre nejakého hráča top hrať za real tak aj MU je len prestupova stanica. Ale vtip je v tom že v takto postavenej tabulke je klubov nad tottenhamom mnoho a mnoho a nie len real.

Avšak v to že by si etoo nechcel v tyme spurs Ti verím, hoc vedenie malo názor iný.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si, že je za zenitem, ale osobně bych ho nechtěl ani zadarmo.

Reagovat
smazaný uživatel

ještě aby, s tím vaším útokem...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bruce, pokud mi odpustí, asi nemá mozek podle toho co říká .

Reagovat
smazaný uživatel

za zenitom ???? na to si prisiel akymi myslienkovymi pochodmi ????

Reagovat
smazaný uživatel

je to sulin do chelsea ho nechcem

Reagovat
smazaný uživatel

buď nás tady navštívil sám Abramovic, nebo spíš nějakej nevycválanej šulda

Reagovat
smazaný uživatel

Eto´o do Arsenalu

Reagovat
fantomas

Táhni.

Reagovat
smazaný uživatel

....Do Arsenalu Sammy

Reagovat
smazaný uživatel

arsenal kyjev

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

doufam ze zustane v Barce

Reagovat
smazaný uživatel

ETO by se hodil do Chelsea !!!!!!!!!!!!!!!!! A kdyby tam šel vůbec by mi to nevadilo . A Drogba by s nim mněl dobrej ÚTOK .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

eto se ani trosku do chelsea nehodi

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele