Eurozápisník XVII. aneb Nejhorší útok je obrana
Zaujalo nás
Máme to za sebou. Na závěr v součtu nepochybně úspěšného turnaje si čeští fotbalisté vyzkoušeli, nakolik zábavné a nemožné je pouhopouhé odbránění mužstva disponujícího silami jako Cristiano Ronaldo či Nani. A já tedy nabízím trochu odlišný pohled na naši včerejší derniéru...
Svého soka jsme vyrazili udolat, prostě zdeptat nelítostnou defenzívou. Z toho vycházelo Hübschmanovo sekundování Gebre Selassiemu s Jiráčkem poblíž Ronalda, u pravé postranní čáry. Z toho pramenilo Pilařovo nevídaně pravidelné a poctivé sestupování až na okraj vlastní šestnáctky. O tom svědčila brilantně jednoduchá hra stoperů, až pětičlenné rojnice pořádané na Naniho s Ronaldem a podobné vychytávky, které 40 minut Portugalce trápily více než vzorně.
Problém tedy opětovně musel ležet jinde - v mizerné flexibilitě Bílkova mužstva. Zatímco Selecção v poklidu čachrovalo s rytmem hry, Plašil, Rezek či Pilař se na nové úkoly nebyli schopní adaptovat buď úplně (Pilař x zlepšený Nani), nebo vůbec (Plašil, Rezek). Nestíhali fyzicky, míč se nedařilo podržet déle než na pět vteřin a vrcholem všeho pak bylo stažení Hübschmana. Snad aby to už definitivně nebylo možné a my mohli nerušeně prohrát...
Ale dobře, před zápasem jsem vás i sebe samotného na menší hru kočky s myší připravoval, proto bych se teď asi neměl vyjadřovat podobně zapškle. Když mě ale zkrátka mrzí skutečnost, že nás zase jednou odstřelila chabá fyzička některých jedinců. Vždyť střed pole neměl žádnou galaktickou "lítačku" - minimálně v první půli chodily míče za obranu takřka z první, od Meirelese, Pepeho, Alvese. Moutinho nebyl tolik ve hře, Veloso se do ní ani nechtěl příliš dostávat, neboť se soustředil na pokrývání nejnebezpečnějšího protivníka (Jiráčka).
Přesto se nám od 60. minuty nepřetržitě vnucoval pohled na stojícího a totálně grogy Plašila, jemuž statičností bohužel čím dál raději sekundoval i Hübschman. Ostatně vzpomeňte si na pasáže po Ronaldově gólu: Portugalci si "po katalánsku" předávají míč kolem půlící čáry, takřka vestoje a napadá je akorát (právem) vyčerpaný tandem Jiráček-Baroš, přičemž druhý jmenovaný se (opět právem) čílí, že to takhle nemá žádný smysl. Hübschman s Plašilem - ti dva se drží za ruce jen těsně před stopery. Krystalická odevzdanost; jedno z nejčistších vyčerpání, jakého jsem kdy na podobné úrovni byl svědkem.
A není to zcela pochopitelné, omluvitelné; prostě není. Ačkoliv já sám jsem na portugalský střed před utkáním neřízeně pěl ódy, neboť mi imponuje jeho vyrovnanost, harmonie...pořád se ozývaly hlasy, jakože to není žádný zázrak, že to není, co to bývalo, a podobně. Potom ale tuto vizitku z druhého poločasu nutně považujme za stoprocentní šílenost, nebo ne? Pokud jsme v prvním poločase zvládali nejen statisticky působit coby nesmírně disciplinovaný, organizovaný a uvědomělý soubor, proč jsme po pauze zase odešli, neřkuli rezignovali? Koneckonců ještě jeden obrázek si pozřete: k tomuhle otřesnému schématu nás donutil ten "nemastný neslaný" portugalský trojlístek? Nebo my sami?
Přece...pokud jsme tedy do zápasu šli s tím, že věhlasného soupeře ubráníme, jednoduše si nemůžeme dovolit působit jako Jekyll a Hyde. Že se třeba Limberský ke konci nestíhal vracet s Nanim, to je relativně pochopitelné. V prvním dějství jej neuvěřitelně intenzivní osobkou doháněl k zoufalství, vlastně si na něm i vymodlil žlutou kartu. Hráč jeho kalibru, který dle mého celý turnaj odehrál nad svými možnostmi, něco takového nemohl vydržet, takže ony pozdější nedokonalosti jsem ochoten skousnout; kór při stoupající křivce křídelníkova výkonu.
To samé stopeři: s příchodem Almeidy to měli nepoměrně složitější, neboť jeho důlek na hraně šestnáctky a takřka přesně na ose hřiště bylo za každou cenu potřeba krýt - čímž ubylo pozornosti věnované Ronaldovi s Nanim; a ti toho pochopitelně uměli využít.
Co je ale například neomluvitelné (vedle komplexní tragičnosti Plašila), je hnedka přístup druhého krajního beka. Bůh ví, jestli Gebre Selassiemu zkrátka neprospěl ten humbuk, jaký se kolem něho strhl během turnaje, nicméně takový "na hrušce", odměřený výkon není akceptovatelný. Jakkoliv rozumím snaze koncentrovat se jen a pouze na páku Ronaldo-Coentrao (vždyť také nevalné ofenzivní snažení bych dále mohl vyčítat ještě osmi borcům minimálně), vystát, vypatičkovat ani vykoukat je doopravdy nešlo. Proto také gólovou situaci šiji zejména na Gebreho vrub, ačkoliv podobně nestíhal také na druhé straně Plašil (viz tužka). Liberecký obránce totiž o svém (!) hráči nevěděl snad 80 % stopáže, během níž se celá akce odvíjela...a že to měl podle Karocha "těžké", to při tak okaté laxnosti nemůžu vzít jako protiargument.
Ale jak už jsem naznačil: práce dozadu, to ještě dejme tomu. V součtu jsme možná i nějakých 60 minut z 90 odpracovali nejhůře na 2-, což proti podobně sehranému protivníkovi není věru špatná vizitka. Daleko katastrofálnější je český ofenzivní výkaz. O druhém dějství snad ani nemá cenu mluvit; za vše hovoří mnou již nabízený chalkboard, který registruje ubohých dvanáct úspěšných přihrávek v rámci útočné třetiny. Z 32; Portugalci si jich zkusili předat rovných 100. Za celých 45 minut jedna "kloudná" Pilařova akce, žádný záznamu hodný střelecký pokus, nulová schopnost přidržet merunu na vlastních kopačkách.
Nicméně já bych se daleko raději věnoval rozložení sil před pauzou, kdy si ještě v tomto směru český příznivec nemusel připadat úplně trapně. Ačkoliv těch nadějných útočných výpadů bylo pořád málo (vybavím si dva, tedy výsledný poměr 2:1), alespoň jsme Pereirovi s Coentraem občas dokázali zatopit. S vědomím kooperační síly stoperského dua Pepe-Alves jsme se kupředu vydávali výhradně po stranách a odtud sporadicky nutili zejména prvně jmenovaného k předvedení perfektního bloku, koordinovaného zákroku. Bohužel třebaže to místy vypadalo tak, že Coentrao ani Alves nestíhají, Bento má tohle jednoduše pořešené. Pepeho poziční hra je lepší než špičková, a o to se v konfrontaci s námi dalo celkem v pohodě opírat.
Sečteno podtrženo: směrem dopředu jsme na turnaji dosud nikdy neodvedli méně záslužné práce než včera (koneckonců jsme se stali prvním mančaftem, který se během jednoho duelu letošního ME neprodral k žádné střele na bránu). A doopravdy nejsem zastánce toho názoru, že rovněž toto lze pohotově "hodit" na enormní soupeřovu kvalitu. Vždyť i standardky létaly do prostor, kde zkrátka nebyli a včas ani nemohli být Plašilovi parťáci. Také to je dílem Portugalců? Určitě ne, dokonce ani exekutorovým solo nesmyslem. Jestliže vzadu jsme většinu času fungovali jako tým; do nepřátelských luhů a hájů podnikali nájezdy jen neschopní jedinci...
P. S.: Je zajímavé, že u nás doma se počínání našich hochů proti Portugalsku hodnotí spíše jako hrdinský čin. Možná s ohledem na očekávání a sílu protivníka, možná s ohledem na celé turnajové působení. Tak jako tak považuji za vhodné odcitovat zde pány ze Zonalmarkingu, uznávaného to analytického serveru, kteří naše poslední vystoupení na šampionátu vidí takto: "Tohle bylo hodně nevýrazné představení Bílkova mužstva - nebránili dobře, protiútoky vedli neefektivně a na balonu se delší dobu nezdrželi. Jejich herní plán byl nejasný. Ve skutečnosti jednoduše nejsou dobrým týmem."
"Elektronická tužka"
1) Do tužky jsem si pro vás na úvod vybral celkem typickou ukázku českého bránění Cristiana Ronalda v úvodní části. Ve třech, čtyřech, v tomto případě dokonce pěti lidech se kolem něj slítnout a násilně jej donutit odevzdat mičudu. Přitom fotka je pořízená v posledním, avšak nikoliv prvním momentě, kdy Ronaldo docela klidně mohl prostrčit míč na dobře nabíhajícího Naniho a udělat tak pitomečky z kompletní české hráze.
2) A hned v druhém bodě pro změnu všechno, jen ne důsledná obrana jedné ze dvou největších hrozeb Selecçãa. Na obrázku Limberský (dále od kamery) zcela nesmyslně vystupuje na Meirelese, snad za účelem doplnění Plašila...tudíž práci pro jednoho najednou odvádí dva borci, aby Nani v poklidu sprintoval do své největší šance, kterou na poslední chvíli nepatrnou tečí zažehnal Kadlec.
3) Po inkasované brance se možná ze setrvačnosti nadávalo na Plašila, kterému utekl centrující Moutinho; ovšem pravý smysl téhle kritiky mi vážně uchází. Vždyť se podívejte na Jiráčka (dál jen obyčejně vyklusávajícího), jak lehkomyslně později asistujícího Portugalce pouští k naší šestnáctce. De facto se potom tvoří situace 2 na 1, ke všemu na docela rozlehlém prostoru. Tohle Plašil zkrátka nemohl zdárně vyřešit. A ještě něco: důkaz, že Gebre Selassie prostě nemohl o Ronaldovi vědět (což je samozřejmě nepochopitelné); na fotce jsem jej totiž zachytil, kterak ustupuje v domnění, že si jen obyčejně najde vhodnou polohu pro odhlavičkování balonu. Krutý omyl.
Zajímavosti dne
- O všechny čtyři české góly na Euru se postarala plzeňská, respektive wolfsburgská dvojčata Pilař-Jiráček (2+2).
- Na tomto ME díky Ronaldovu zásahu padlo již 18 branek po hlavičkových pokusech, což je turnajový rekord.
- Je už téměř jisté, že pro sebe Cristiano Ronaldo ukořistí rekord mistrovství Evropy, co se počtu střel (včetně zblokovaných) na jeden ročník týče. Portugalská hvězda jich doteď stihla vyslat 28, čili stejné množství jako Pavljučenko před čtyřmi lety; a byl by zázrak, kdyby se během semifinále neprosadila alespoň k jedné další.
- Žádnému účastníkovi jakéhokoliv Eura nebylo dovoleno odcentrovat ze hry tolikrát jako včera Portugalsku (26).
- Pouze dva jiné výběry letos "překonaly" český nároďák co do negativní úspěšnosti přihrávek v jednom klání. Muži se lvíčkem na prsou včera zkompletovali pouhých 72 % předávek.
- Následkem Ronaldových projektilů se na tomto turnaji již čtyřikrát třásla branková konstrukce. Tolikrát přitom její pevnost neotestoval ani jeden z patnácti kolektivů; nejblíže je se svou bilancí Švédsko (třikrát), o dva kroky zaostává Nizozemsko.
- Cristiano Ronaldo svou šestou trefou v rámci evropských šampionátu dorovnal krajana Nuna Gomese coby historického rekordmana země.
- A učinil tak mimochodem právě v den, kdy se zároveň vyšvihl na třetí příčku nejvytíženějších portugalských internacionálů. Svým 94. startem se dostal na úroveň Ruie Costy, šestnáct kroků za Fernanda Couta a dobrých 33 za Luise Figa, jenž mu včera tleskal v ochozech varšavského stadionu.
Kuriozita dne
Jako by toho snad "Bary" neměl dost, rozhodl se mu včera naložit i rozhodčí Howard Webb. V prvním poločase to skoro vypadalo, jak kdyby byl připraven usvědčit českého útočníka z nedovoleného počínání už dlouho dopředu. Pokud mě paměť neklame, Baroš byl jen za těch 45 minut potrestán pětkrát; ačkoliv to na faul doopravdy vypadalo možná ve dvou případech. Po pauze už proto raději nešel vůbec vidět. (Nicméně jinak pískal Webb rovinu, to zase ne že ne).
Hvězdy dne
Cristiano Ronaldo (Portugalsko) - První velká mezinárodní akci, na které bezezbytku demonstruje svou výjimečnost? Asi určitě. Cristiano Ronaldo také dnes velmi chtěl; po 20 minutách, kdy se pořádně nedostal do hry, se začal nabízet i ve středu pole, načas si prohodil posty s Nanim, začal se stahovat do hloubi - a odměnou za tohle zmatené hledání ocenitelné role mu pak bylo již naprosto pohodových druhých 45 minut. Nejdříve ještě podruhé v zápase nastřelil tyčku, pak už ale úřadoval naplno a nakonec i dominantní hlavičkou rozhodl. Mohl by to klidně být jeho šampionát; přece jen.
Tomáš Sivok (Česko) - Pokud jsem v minulém díle český úspěch podmiňoval hrstkou životních, ba nadlidských výkonů některých reprezentantů...Sivok si svou úlohu splnil, řekněme, do puntíku. Minimálně co se jeho turnajového standardu týče, tak ačkoliv doteď nebyl úplně nízko, exsparťan se odhodlal posunout jej na jinačí, opravdu top úroveň. Zejména před pauzou ukázkově stíhal Ronaldovi díky famóznímu čtení hry. Pozice si nekomplikoval, zapeklité situace řešil s nevídaným klidem a nadhledem (viz perfektně zahraná ofsajdová past). Schválně si v hlavě projeďte portugalské highlighty...a připomeňte si, že drtivá většina nebezpečných akcí šla přes Sivokova kolegu Kadlece, respektive "jeho stranu".
Raúl Meireles (Portugalsko) - Tohle že je onen bídák z londýnské Chelsea? Pokud portugalský trojlístek před pauzou působil dosti zakřiknutě a nehnal se do nějakých zběsilostí směrem dopředu, pro Meirelese to tak úplně neplatilo. To on se jako jediný nebál lobovat naši obranu; a hned třikrát takto pro spoluhráče vymyslel zajímavou gólovou příležitost. Jestliže Dánsko bylo Velosovo a Nizozemsko Moutinhovo...na Česku si smlsl Meireles.
Odpadlík dne
Jaroslav Plašil (Česko) - Pro mě osobně suverénně největší zklamání turnaje, co se striktně českého nároďáku týče. Jestliže jsem očekával, že by Plašilovi paradoxně mohla Rosického absence prospět (jako tomu bylo už několikrát), ukázalo se, že jsem byl ve svých představách hodně naivní. Záložník Bordeaux opět totálně selhal, pokud bychom se měli bavit o kontrole středu pole, exekuci standardek i kondičce. Naprosto mdlý výkon, který dokonale shrnuje tento dashboard. Rozdat ve svém širokém teritoriu za celé utkání (!) všehovšudy jedenáct přesných přihrávek; to je děs na entou.
Svého soka jsme vyrazili udolat, prostě zdeptat nelítostnou defenzívou. Z toho vycházelo Hübschmanovo sekundování Gebre Selassiemu s Jiráčkem poblíž Ronalda, u pravé postranní čáry. Z toho pramenilo Pilařovo nevídaně pravidelné a poctivé sestupování až na okraj vlastní šestnáctky. O tom svědčila brilantně jednoduchá hra stoperů, až pětičlenné rojnice pořádané na Naniho s Ronaldem a podobné vychytávky, které 40 minut Portugalce trápily více než vzorně.
Problém tedy opětovně musel ležet jinde - v mizerné flexibilitě Bílkova mužstva. Zatímco Selecção v poklidu čachrovalo s rytmem hry, Plašil, Rezek či Pilař se na nové úkoly nebyli schopní adaptovat buď úplně (Pilař x zlepšený Nani), nebo vůbec (Plašil, Rezek). Nestíhali fyzicky, míč se nedařilo podržet déle než na pět vteřin a vrcholem všeho pak bylo stažení Hübschmana. Snad aby to už definitivně nebylo možné a my mohli nerušeně prohrát...
Ale dobře, před zápasem jsem vás i sebe samotného na menší hru kočky s myší připravoval, proto bych se teď asi neměl vyjadřovat podobně zapškle. Když mě ale zkrátka mrzí skutečnost, že nás zase jednou odstřelila chabá fyzička některých jedinců. Vždyť střed pole neměl žádnou galaktickou "lítačku" - minimálně v první půli chodily míče za obranu takřka z první, od Meirelese, Pepeho, Alvese. Moutinho nebyl tolik ve hře, Veloso se do ní ani nechtěl příliš dostávat, neboť se soustředil na pokrývání nejnebezpečnějšího protivníka (Jiráčka).
Přesto se nám od 60. minuty nepřetržitě vnucoval pohled na stojícího a totálně grogy Plašila, jemuž statičností bohužel čím dál raději sekundoval i Hübschman. Ostatně vzpomeňte si na pasáže po Ronaldově gólu: Portugalci si "po katalánsku" předávají míč kolem půlící čáry, takřka vestoje a napadá je akorát (právem) vyčerpaný tandem Jiráček-Baroš, přičemž druhý jmenovaný se (opět právem) čílí, že to takhle nemá žádný smysl. Hübschman s Plašilem - ti dva se drží za ruce jen těsně před stopery. Krystalická odevzdanost; jedno z nejčistších vyčerpání, jakého jsem kdy na podobné úrovni byl svědkem.
A není to zcela pochopitelné, omluvitelné; prostě není. Ačkoliv já sám jsem na portugalský střed před utkáním neřízeně pěl ódy, neboť mi imponuje jeho vyrovnanost, harmonie...pořád se ozývaly hlasy, jakože to není žádný zázrak, že to není, co to bývalo, a podobně. Potom ale tuto vizitku z druhého poločasu nutně považujme za stoprocentní šílenost, nebo ne? Pokud jsme v prvním poločase zvládali nejen statisticky působit coby nesmírně disciplinovaný, organizovaný a uvědomělý soubor, proč jsme po pauze zase odešli, neřkuli rezignovali? Koneckonců ještě jeden obrázek si pozřete: k tomuhle otřesnému schématu nás donutil ten "nemastný neslaný" portugalský trojlístek? Nebo my sami?
Přece...pokud jsme tedy do zápasu šli s tím, že věhlasného soupeře ubráníme, jednoduše si nemůžeme dovolit působit jako Jekyll a Hyde. Že se třeba Limberský ke konci nestíhal vracet s Nanim, to je relativně pochopitelné. V prvním dějství jej neuvěřitelně intenzivní osobkou doháněl k zoufalství, vlastně si na něm i vymodlil žlutou kartu. Hráč jeho kalibru, který dle mého celý turnaj odehrál nad svými možnostmi, něco takového nemohl vydržet, takže ony pozdější nedokonalosti jsem ochoten skousnout; kór při stoupající křivce křídelníkova výkonu.
To samé stopeři: s příchodem Almeidy to měli nepoměrně složitější, neboť jeho důlek na hraně šestnáctky a takřka přesně na ose hřiště bylo za každou cenu potřeba krýt - čímž ubylo pozornosti věnované Ronaldovi s Nanim; a ti toho pochopitelně uměli využít.
Co je ale například neomluvitelné (vedle komplexní tragičnosti Plašila), je hnedka přístup druhého krajního beka. Bůh ví, jestli Gebre Selassiemu zkrátka neprospěl ten humbuk, jaký se kolem něho strhl během turnaje, nicméně takový "na hrušce", odměřený výkon není akceptovatelný. Jakkoliv rozumím snaze koncentrovat se jen a pouze na páku Ronaldo-Coentrao (vždyť také nevalné ofenzivní snažení bych dále mohl vyčítat ještě osmi borcům minimálně), vystát, vypatičkovat ani vykoukat je doopravdy nešlo. Proto také gólovou situaci šiji zejména na Gebreho vrub, ačkoliv podobně nestíhal také na druhé straně Plašil (viz tužka). Liberecký obránce totiž o svém (!) hráči nevěděl snad 80 % stopáže, během níž se celá akce odvíjela...a že to měl podle Karocha "těžké", to při tak okaté laxnosti nemůžu vzít jako protiargument.
Ale jak už jsem naznačil: práce dozadu, to ještě dejme tomu. V součtu jsme možná i nějakých 60 minut z 90 odpracovali nejhůře na 2-, což proti podobně sehranému protivníkovi není věru špatná vizitka. Daleko katastrofálnější je český ofenzivní výkaz. O druhém dějství snad ani nemá cenu mluvit; za vše hovoří mnou již nabízený chalkboard, který registruje ubohých dvanáct úspěšných přihrávek v rámci útočné třetiny. Z 32; Portugalci si jich zkusili předat rovných 100. Za celých 45 minut jedna "kloudná" Pilařova akce, žádný záznamu hodný střelecký pokus, nulová schopnost přidržet merunu na vlastních kopačkách.
Nicméně já bych se daleko raději věnoval rozložení sil před pauzou, kdy si ještě v tomto směru český příznivec nemusel připadat úplně trapně. Ačkoliv těch nadějných útočných výpadů bylo pořád málo (vybavím si dva, tedy výsledný poměr 2:1), alespoň jsme Pereirovi s Coentraem občas dokázali zatopit. S vědomím kooperační síly stoperského dua Pepe-Alves jsme se kupředu vydávali výhradně po stranách a odtud sporadicky nutili zejména prvně jmenovaného k předvedení perfektního bloku, koordinovaného zákroku. Bohužel třebaže to místy vypadalo tak, že Coentrao ani Alves nestíhají, Bento má tohle jednoduše pořešené. Pepeho poziční hra je lepší než špičková, a o to se v konfrontaci s námi dalo celkem v pohodě opírat.
Sečteno podtrženo: směrem dopředu jsme na turnaji dosud nikdy neodvedli méně záslužné práce než včera (koneckonců jsme se stali prvním mančaftem, který se během jednoho duelu letošního ME neprodral k žádné střele na bránu). A doopravdy nejsem zastánce toho názoru, že rovněž toto lze pohotově "hodit" na enormní soupeřovu kvalitu. Vždyť i standardky létaly do prostor, kde zkrátka nebyli a včas ani nemohli být Plašilovi parťáci. Také to je dílem Portugalců? Určitě ne, dokonce ani exekutorovým solo nesmyslem. Jestliže vzadu jsme většinu času fungovali jako tým; do nepřátelských luhů a hájů podnikali nájezdy jen neschopní jedinci...
P. S.: Je zajímavé, že u nás doma se počínání našich hochů proti Portugalsku hodnotí spíše jako hrdinský čin. Možná s ohledem na očekávání a sílu protivníka, možná s ohledem na celé turnajové působení. Tak jako tak považuji za vhodné odcitovat zde pány ze Zonalmarkingu, uznávaného to analytického serveru, kteří naše poslední vystoupení na šampionátu vidí takto: "Tohle bylo hodně nevýrazné představení Bílkova mužstva - nebránili dobře, protiútoky vedli neefektivně a na balonu se delší dobu nezdrželi. Jejich herní plán byl nejasný. Ve skutečnosti jednoduše nejsou dobrým týmem."
"Elektronická tužka"
1) Do tužky jsem si pro vás na úvod vybral celkem typickou ukázku českého bránění Cristiana Ronalda v úvodní části. Ve třech, čtyřech, v tomto případě dokonce pěti lidech se kolem něj slítnout a násilně jej donutit odevzdat mičudu. Přitom fotka je pořízená v posledním, avšak nikoliv prvním momentě, kdy Ronaldo docela klidně mohl prostrčit míč na dobře nabíhajícího Naniho a udělat tak pitomečky z kompletní české hráze.
2) A hned v druhém bodě pro změnu všechno, jen ne důsledná obrana jedné ze dvou největších hrozeb Selecçãa. Na obrázku Limberský (dále od kamery) zcela nesmyslně vystupuje na Meirelese, snad za účelem doplnění Plašila...tudíž práci pro jednoho najednou odvádí dva borci, aby Nani v poklidu sprintoval do své největší šance, kterou na poslední chvíli nepatrnou tečí zažehnal Kadlec.
3) Po inkasované brance se možná ze setrvačnosti nadávalo na Plašila, kterému utekl centrující Moutinho; ovšem pravý smysl téhle kritiky mi vážně uchází. Vždyť se podívejte na Jiráčka (dál jen obyčejně vyklusávajícího), jak lehkomyslně později asistujícího Portugalce pouští k naší šestnáctce. De facto se potom tvoří situace 2 na 1, ke všemu na docela rozlehlém prostoru. Tohle Plašil zkrátka nemohl zdárně vyřešit. A ještě něco: důkaz, že Gebre Selassie prostě nemohl o Ronaldovi vědět (což je samozřejmě nepochopitelné); na fotce jsem jej totiž zachytil, kterak ustupuje v domnění, že si jen obyčejně najde vhodnou polohu pro odhlavičkování balonu. Krutý omyl.
Zajímavosti dne
- O všechny čtyři české góly na Euru se postarala plzeňská, respektive wolfsburgská dvojčata Pilař-Jiráček (2+2).
- Na tomto ME díky Ronaldovu zásahu padlo již 18 branek po hlavičkových pokusech, což je turnajový rekord.
- Je už téměř jisté, že pro sebe Cristiano Ronaldo ukořistí rekord mistrovství Evropy, co se počtu střel (včetně zblokovaných) na jeden ročník týče. Portugalská hvězda jich doteď stihla vyslat 28, čili stejné množství jako Pavljučenko před čtyřmi lety; a byl by zázrak, kdyby se během semifinále neprosadila alespoň k jedné další.
- Žádnému účastníkovi jakéhokoliv Eura nebylo dovoleno odcentrovat ze hry tolikrát jako včera Portugalsku (26).
- Pouze dva jiné výběry letos "překonaly" český nároďák co do negativní úspěšnosti přihrávek v jednom klání. Muži se lvíčkem na prsou včera zkompletovali pouhých 72 % předávek.
- Následkem Ronaldových projektilů se na tomto turnaji již čtyřikrát třásla branková konstrukce. Tolikrát přitom její pevnost neotestoval ani jeden z patnácti kolektivů; nejblíže je se svou bilancí Švédsko (třikrát), o dva kroky zaostává Nizozemsko.
- Cristiano Ronaldo svou šestou trefou v rámci evropských šampionátu dorovnal krajana Nuna Gomese coby historického rekordmana země.
- A učinil tak mimochodem právě v den, kdy se zároveň vyšvihl na třetí příčku nejvytíženějších portugalských internacionálů. Svým 94. startem se dostal na úroveň Ruie Costy, šestnáct kroků za Fernanda Couta a dobrých 33 za Luise Figa, jenž mu včera tleskal v ochozech varšavského stadionu.
Kuriozita dne
Jako by toho snad "Bary" neměl dost, rozhodl se mu včera naložit i rozhodčí Howard Webb. V prvním poločase to skoro vypadalo, jak kdyby byl připraven usvědčit českého útočníka z nedovoleného počínání už dlouho dopředu. Pokud mě paměť neklame, Baroš byl jen za těch 45 minut potrestán pětkrát; ačkoliv to na faul doopravdy vypadalo možná ve dvou případech. Po pauze už proto raději nešel vůbec vidět. (Nicméně jinak pískal Webb rovinu, to zase ne že ne).
Hvězdy dne
Cristiano Ronaldo (Portugalsko) - První velká mezinárodní akci, na které bezezbytku demonstruje svou výjimečnost? Asi určitě. Cristiano Ronaldo také dnes velmi chtěl; po 20 minutách, kdy se pořádně nedostal do hry, se začal nabízet i ve středu pole, načas si prohodil posty s Nanim, začal se stahovat do hloubi - a odměnou za tohle zmatené hledání ocenitelné role mu pak bylo již naprosto pohodových druhých 45 minut. Nejdříve ještě podruhé v zápase nastřelil tyčku, pak už ale úřadoval naplno a nakonec i dominantní hlavičkou rozhodl. Mohl by to klidně být jeho šampionát; přece jen.
Tomáš Sivok (Česko) - Pokud jsem v minulém díle český úspěch podmiňoval hrstkou životních, ba nadlidských výkonů některých reprezentantů...Sivok si svou úlohu splnil, řekněme, do puntíku. Minimálně co se jeho turnajového standardu týče, tak ačkoliv doteď nebyl úplně nízko, exsparťan se odhodlal posunout jej na jinačí, opravdu top úroveň. Zejména před pauzou ukázkově stíhal Ronaldovi díky famóznímu čtení hry. Pozice si nekomplikoval, zapeklité situace řešil s nevídaným klidem a nadhledem (viz perfektně zahraná ofsajdová past). Schválně si v hlavě projeďte portugalské highlighty...a připomeňte si, že drtivá většina nebezpečných akcí šla přes Sivokova kolegu Kadlece, respektive "jeho stranu".
Raúl Meireles (Portugalsko) - Tohle že je onen bídák z londýnské Chelsea? Pokud portugalský trojlístek před pauzou působil dosti zakřiknutě a nehnal se do nějakých zběsilostí směrem dopředu, pro Meirelese to tak úplně neplatilo. To on se jako jediný nebál lobovat naši obranu; a hned třikrát takto pro spoluhráče vymyslel zajímavou gólovou příležitost. Jestliže Dánsko bylo Velosovo a Nizozemsko Moutinhovo...na Česku si smlsl Meireles.
Odpadlík dne
Jaroslav Plašil (Česko) - Pro mě osobně suverénně největší zklamání turnaje, co se striktně českého nároďáku týče. Jestliže jsem očekával, že by Plašilovi paradoxně mohla Rosického absence prospět (jako tomu bylo už několikrát), ukázalo se, že jsem byl ve svých představách hodně naivní. Záložník Bordeaux opět totálně selhal, pokud bychom se měli bavit o kontrole středu pole, exekuci standardek i kondičce. Naprosto mdlý výkon, který dokonale shrnuje tento dashboard. Rozdat ve svém širokém teritoriu za celé utkání (!) všehovšudy jedenáct přesných přihrávek; to je děs na entou.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Eurozápisník XXIV. aneb Vítej, zlatý hattricku!
02.07.2012, 14:39
Eurozápisník XXIII. aneb Španělé na tři, Italové na čtyři
30.06.2012, 21:54
Eurozápisník XXII. aneb V režii druhého nejlepšího
29.06.2012, 17:06
Eurozápisník XXI. aneb Španělsko verze 1.0
28.06.2012, 05:21
Eurozápisník XX. aneb Angličané z(a)traceni
25.06.2012, 17:38
Eurozápisník XIX. aneb Když dva dělají totéž, není to totéž
24.06.2012, 15:40
Eurozápisník XVIII. aneb Jedna ruka netleská
23.06.2012, 05:00
Eurozápisník XVI. aneb Co čekat od Portugalců?
21.06.2012, 11:28
Eurozápisník XV. aneb Anglie - Video 1:1
20.06.2012, 07:01
Eurozápisník XIV. aneb Žádné strachy, žádné spěchy
19.06.2012, 04:12
Eurozápisník XIII. aneb Čím víc ofenzivní síly, tím míň neplechy
18.06.2012, 05:04
Eurozápisník XII. aneb Odešel déšť a dorazili Češi
17.06.2012, 15:04
Eurozápisník XI. aneb Co čekat od Poláků?
16.06.2012, 12:01
Eurozápisník X. aneb Sucho vadilo, mokro souhlasí
16.06.2012, 09:52
Eurozápisník IX. aneb Nejlepší fanoušci - nejhorší hráči
15.06.2012, 12:29
Eurozápisník VIII. aneb Ronaldo Gómezovým učněm
14.06.2012, 06:50
Eurozápisník VII. aneb Když síly stačí i nestačí
13.06.2012, 12:26
Eurozápisník VI. aneb Co čekat od Řeků?
12.06.2012, 07:42
Eurozápisník V. aneb Ševa zase pálí a outsider vede
12.06.2012, 03:16
Eurozápisník IV. aneb S útočníkem ani ránu
11.06.2012, 02:44
Eurozápisník III. aneb Jak favorité ukázali slabiny
10.06.2012, 04:41
Eurozápisník II. aneb Alenky v říši samozřejmostí
09.06.2012, 02:52
Eurozápisník I. aneb Co čekat od Rusů?
07.06.2012, 22:29
Komentáře (151)
Přidat komentář1. pro vítězství Portugalska na EURU 2012
Hrajou nejlepší fotbal, alespoň podle mě.
Taky si myslím
mám je za 200 kila od začátku Eura 20:1 tak at makaj !!!!
To by byl pěknej kauf
Já po Němcích.. 24 za 200 taky.
Od Plašila byl tenhle turnaj naprosto čistej alibismus, nejen včera. Nevím, jestli byl tak v prdeli fyzicky, ale v soubojích byl úplně mimo, nevybavuju si, že by někoho přetlačil, s tímhle jeho důrazem by měl možná šanci na MEŽ.
Čekal jsem od něj, že si bude brát sebraný míče od Hübschmana a bude je rozdávat, číst hru jak dopředu tak dozadu, prostě hrát to, co se od týhle role čeká, ale on se míčů bál, schovával se alibisticky za hráče, místo toho všechno museli hrát dlouhým míčem stopeři, nebo Hübschman. Darida za 60 minut předvedl mnohem víc, než on za celej turnaj. Hlavně ukázal koule, který jemu chybí...
no Plašil mě naštval hlavně před tím gólem, ten jde z 90% na jeho triko. Stačilo míč napálit na tribunu
měl k míči blíž, ale svojí laxností nechal kolem sebe proběhnout Perreiru přímo do vápna
Však to píšu v tužce - byl tam s nim ještě Meireles. Prostě jen dokonale nezvolil kompromis, což v daný situaci neni nic senzačního; kdyby naplno vyrazil na Pereiru a tomu jen trochu docvaklo, stačilo míč postrčit Meirelesovi a ten moh zakončovat klidně sám. Obecně je to debilně rozebraný a jestli je pod tim gólem někdo z většiny podepsanej, sou to Gebre s Jiráčkem.
Ona gól byl jeho.
On ten gól byl jeho.
mluví z tebe antipatie na plašila.
Obste nech toho
+ příšerný standartky za celé Euro krom zápasu s Polskem
Ta mičuda.
Do kvalifikace o MS 14 v Brazílii:
Brankáři: Čech, Vaclík, ?
Obrana: Sivok, Kadlec, Gebre, Limberský, Suchý, Kalas, Rajtoral, Čelůstka
Záloha: Hübschman, Jiráček, Plašil, Darida, Hušbauer, Krejčí, Pilař, Vácha, Vydra + Rosický?
Útok: Necid, Pekhart, Kozák, Chramosta, možná Kadlec
Kopic
Rabušic
Matějovský
Jdi už s ním do prdele
Dej mu šanci. Je to špílmacher. Českej Iniesta
Ach jo, vy dva jste se hledali.
Roman Týce
Morávek
Nějak jsem s tebou vždycky nesouhlasil, ale tohle se mi líbí...třeba že jis si vzpomenul na dobře hrajícího Čelůstku. Kamarád který žije v Trabzonu si ho nemůže vynachválit.
Je to skvělej defenzivní krajní bek. Ale podpora ofenzivy je slabá. Přes Gebreho a Rajtorala nemá šanci. Hodí se jen na bránění Ronalda apod. Čelůstku by Ronaldo neobešel.
Ty jo právě viděl jsem spoustu akcí Trabzonu ve kterých byl v kombinaci před brankou, taky ěm to překvapilo. na YT je video jak přejde z levé strany kličkama přes tři kráče a dá krásnou uličku do vápna. To není jako ve Slávce.....
Hm a realita beztak bude:
Čech, Laštůvka
Gebre, Rajtoral, Sivok, Hubník, Rajnoch, Suchý, Kadlec, Limberský
Rosický, Plašil, Rezek, Hübschman, Jiráček, Plilař, Matějovský
Bednář, Lafata, Necid, Pekhart
Jsi idiot, ale to ti asi říkat nemusím, co?
Na tebe ale jen tak někdo nemá.
hrůza ta sestava, taková neni ani v simulaci repre zápasů na sokker.org
a co ty tam jsou schopný postavit za patvary... ale jinak podle mě kvalitní manažer
Pánové, prosím Vás, jak se jmenuje ta písnička, která vždycky hraje na stadionech při letošním Euru, když týmy nastupují na trávník??
Two Steps From Hell a Heart Of Courage by to mělo být
ano, jem to i tady v tomhle bomba videu http://www.youtube.com/watch?v=IqxOYqK2SVg
To by me taky zajimalo :-) hledal jsem to a za boha jsem to nenasel :(
Mně se nějak extra ta hra Portugalska nelíbila . Čekal jsem od nich teda víc
pěkný souhrn fantíku Sivok vážně odehrál výborné utkání, snad mu to pomůže jako volnému hráči získat dobré angažmá. Docela bych mu přál Borussii Mönchengladbach, kde jim chybí po odchodu Danteho stoper do základu. A s Barošem má Webb problémy dlouhodobě, nejspíš už z PL, protože mu píská prakticky vše a ne jen včera. A Webb se sice snažil pískat rovinu, ale měl tam včera dost chybek. Hlavně to naskočení C.Ronalda na záda Hübschmana, který perfektně přečetl jeho hru. To jsem nevěděl, jestli se mám smát nebo brečet
zajímavý čtení akorát nechápu kritiku stáhnutí Hubschmana...myslím,že za toho stavu v danej čas se asi nedalo dělat nic jinýho. Jo a prosím už nikdy nepoužívat slovo meruna,horší už je snad jenom kulatej nesmysl
nebo mičuda
jo,to taky
Dalo, stáhnout stopera. Kdyby se náhodou srovnalo, furt měl to svý jedno pošetření střídání na opětovný srovnání formace.
tak Sivok hrál dobře a Kadlec by pak mohl chybět v eventuálním prodloužení a při penaltách
Njn, na takový věci se už hrát nemůže. Hybš byl pořád náš nejschopnější střeďák, co se klidný přihrávky týče (i když taky u něj mi dost chyběla), to je hodně potřeba. Nebo když už stáhnout střeďáka, tak Plašila...tady ani argument "standardky" neni relevantní, protože ty stejně kopal strašidelně.
Jj,Plašil mě taky napadl,ale zase to byl náš jedinej ofenzivní střeďák...i když včera ofenzivní v hodně velkejch uvozovkách
nehraje nic moc, Plašila nemusím, radši se podívám na simulaci EURA ve 3D na sokker.org .. best pro fotbalové nadšence
Včera hrál stejně na úrovni Hybše.
Aaah, hlavně že skončil Baroš!
ano ted se propast mezi českým útočníkem a zahraničními útočníky ještě prohloubí.
Stačí když se zmenší propast mezi českým útočníkem a českými záložníky
No jsem zvědavý na jeho náhradu. Čeští fanoušci si budou muset najít nového obětního beránka.
už si ho našli.. Ted všechno pude na Plašila..
Pokud bude hrát tak mizerně jako včera, tak se jím určitě stane
*Pokud bude hrát tak mizerně jako na celém EURU..."
Máš recht
no zas tak špatně taky nehrál, ale na něj to byl podprůměr, jinak Plašil byl tím hlavním motorem v kvaldě a v baráži byl našim nejlepším hráčem, takže rozhodně bych ho do koše neházel..
stejně je Plašil šlívka. Jako v jednom manažeru v 3D je dobrý ... sokker.org ... ale jinak je to šašek. Nemusim Plašila.
Plašil býval pravidelně jedním z nejhorších hráčů repre, ačkoli v klubu celkem válel, za národní tým to nebylo ono. Je pravda že pak se zvedl a byl naopak jedním z nejlepších, ale tohle EURO se mu prostě a jednoduše hrubě nepovedlo... jako úplnou tečku jeho mizérie vidím náš poslední rohový kop, který pro jistotu zahrál snad až na Bílka
no tak dřv byl prblém ten, že se Plašil cpal na křídla a to byla tragédie, protože on nemá rychlost na to aby tam mohl hrát, od tý doby co hraje ale ve středu, tak patří mezi top 3 naše hráče a snad se mu zase začně dařit, protože s Rosickým se už tak počítat moc nedá, tak to je jedinej hráč, kterej může dát hře myšlenku, protože Darida ani ostatní na to zatím nemaj..
Matějovský
to už radši morávek a spol..
Matějovský má skvělé přihrávky i přehled. Výborně si umí pokrýt míč. Skvělej technik. Nebojí se hrát s míčem. Navíc hodně pomáhá i obraně a běhá. Jeho kondice je fantastická.
Dobrá volba.
ted jsme byli na EURU my ale na další MS pojedou spíš slováci. Mají obrovskou perspektivu. Velkokluby se bijí o jejich hráče a nabízí za ně stovky milionů. Navíc mají velmi slabou skupinu.
Hamšík, Škrtel, Weiss, Štoch, Kucka, Breznanik, Hološko to jsou hráči o které se perou největší velkokluby světa.
zajimalo by me, ktere velkokluby se perou o Holoska nebo Breznanika
Juventus
sám tomu nevěříš
si ho spletl s Van Persiem
http://www.sport.cz/fotbal/ostatni/clanek/118522-juventus-se-zajima-o-exlibereckeho-filipa-holoska.html
lol ... si radši zahraju SOKKER.ORG
Kušuj už s tím sok*er.o*g
Ale jako vtip povedené
2007
"Hološko by rád do Anglie nebo Španělska, Itálií nepohrdne" - jak by si ještě vybíral
už v tedy se tomu každý vysmál a on to vytáhne po pěti letech znova
Hlavně o Hološka no
no nevím jestli mají na MS, ale o tu baráž by se určitě mohli porvat, největší u nich problém je ten, že když jim nezahraje dobře Hamšík, Stoch, tak tam nemá kdo jinačí vytvářet akce.. u nás je přece jenom ten tým více vyrovnanej a víceméně se dá kdokoliv nahradit.. ale máme ve skupině Italii, Bulhary, Dany a Armeny tak to bude sakra těžký..
porazit maltu taky není sranda.
Stoch
Na EURU sme odehráli dvě dobrý utkání, jedno špatný a jedno mizerný. Celkově je postup úspěch, horší je to už s předvedenou hrou a co je úplně nejhorší, že Bílek neumí absolutně střídat. Neměl odvahu na žádnej risk. Díky porci štěstí sme postoupili ze skupiny a díky další porci včera prohráli jen jedna nula. Sundej si růžový brejle Míšo, celkově to žádná sláva herně nebyla a kvalifikaci o MS radši ani nechci vidět
Porazili sme Poláky a Řeky kterým neuznali gola ale dali sme to ....no na MS se asi nepodíváme
To já se podívám a ty si dělej co chceš.
na živo?
Liveingauč
A za jakou repre kopeš, smím li být tak smělý ?
jeste si vybira, narodil se v cechach, po praprababicce zid, dedecek byl nemec z polska, mama mela neco s italem, tak uvidi, kdo nabidne nejlepsi podminky
Hodně se mi líbili Alves a Coentrao... po Ronaldovi.
kdyby se před čtvrtfinale vykartoval Ronaldo, Coentrao, Meireles a Pepe tak bysme vyhráli.
Alves je vynikající, vůbec bych se nezlobil, pokud by ten zájem Juve o něj byl pravdivý.
to by ale musel hrát místo Barzagliho, ne?
Spíš místo Bonucciho - Chiellini - Alves - Barzagli
A ake su na neho referencie zo Zenitu? To som nejak nepostrehol. Lebo ani v tom osemfinale LM asi nehral, ak sa dobre pamatam, ci nie? Neviem ale teda ci bol zraneny alebo ako.
taky se tesite na zapas spanelsko-portugalsko?
ve finale budou zase spanelaci, ale to porovnani bude zajimavy
kulový, ve finále budou Portugalci a vyřaděj Francii v semifinále
kez by
http://www.pinnaclesports.com/ContestCategory/Cycling/100~2A~+Tour+de+France/General+Classification/Lines.aspx
http://www.pinnaclesports.com/ContestCategory/Cycling/100~2A~+Tour+de+France/Points+Classification/Lines.aspx
To se pomalu na Bradleyho a Petera ani nevyplatí vsadit.
Tam není balon, to je o hovně.
Právěže vůbec ne, loni to bylo fantasticky vyrovnané, letos se ovšem obávám, že Wiggins to tam celé rozseká (nejlepší forma + nejlepší podpora týmu), ale na krále hor by se tam nějaké valuebety mohly najít, pokud se teda vypíše více lidí, hlavně Coppel, Roux, Rolland...
rozumim tomu, ze na bradley je kurz 2,5 ze vyhraje tdf?
Ano doufal jsem aspoň ve 3,25...
o kolech nemam ani sajn, ale cumim jak puk, se muze stat cokoliv.
kolik byvavalo na armstonga?
Nemám ponětí, řekl bych, že něco málo přes 2. Já jen doufám, že české sázkovky taky něco vypíšou, protože mají na tyhle sporty hodně slabší bookmakery a tam by se mohlo najít hodně děr.
a na armstronga?
dik a GL
"Nemám ponětí, řekl bych, že něco málo přes 2."
Letos bude kurz na nej asi vysokej
nevíš, kdy měl naposledy někdo tak malý kurs? třeba kolik měl kontík? Vzhledem k tomu, co všechno se může za 3 týdny stát, je to na Wigga neskutečně malé, pravda je, že dvě delší ITT a málo dojezdů na kopcích znamená velké šance pro něj a Evanse, Sagan za 1,9 je taky maso.
Jinak co jsem se díval na profily, tak jsem zvědavý, koho bude 16. Pau-Luchon stát dobrou pozici. Škoda, že nekončí na vrchu ale při dalším stoupání by už asi závodníci kecali.
Nejvíc se mi líbí asi Danielson za 2,8 do top ten. Sice jsem to letos až na Giro nesledoval ale tohle by dát měl.
Mně se líbí nejvíce asi Cavendish za 4,9 a S. Sanchez za 10 jako král hor. Danielson je taky dobrá sázka, hodně mě fakt ale mrzí ty malé kurzy na jezdce Sky... i na Frooma je strašně nízký kurz, zas na druhou stranu je to asi trochu pochopitelné.
Ale ta jejich sestava je brutální -
CAVENDISH Mark
EISEL Bernhard
FROOME Christopher
HAGEN Edvald Boasson
KNEES Christian
PORTE Richie
ROGERS Michael
SIUTSOU Kanstantsin
WIGGINS Bradley
Náhradníci:
FLECHA GIANNONI Juan Antonio
LÖVKVIST Thomas
PATE Danny
Nevíš, jestli jede Froome na celkový výsledek? Možná by měl, jako pojistka. Chtěl bych si ho dát do fanty. Jinak na Contadora bývalo kolem 1,6.
Určitě na celkový, od špinavé práce budou hlavně Sivcov s Rogersem. Porte a Froom budou celkem volní a u Boasona těžko říct. jinak pošli mi odkaz na tu fantu, minulý rok jsem hrál a letos marně hledám.
http://velogames.com/
Hagena mi je líto, s tímto nemůže být spokojenej, že se pokusí o nějakou etapu. Ve spurtech mi bude chybět.
Heh, teď jsem si sestavil tým, ale vubec se mi nelíbí.
To já jsem spokojen.
Prozradíš?
Wiggins, Sagan, Rolland, Sorensen, Roche, Martin, Cancellara, Porte.
Miniligu založíme?
+Cavendish mi vypadl.
Jinak ten Martin je Tony Martin, ne Daniel, aby nedošlo k nedorozumění.
Cancellara vyměněn za Hagena, ale budu nad tím asi ještě přemýšlet, páč 8 stojí i Gilbert, Rogers, případně vyměnit Cavendishe za Kittela a nakoupit ještě někoho zajímavějšího, no asi si s tím ještě pohraju.
Díky. Miniligu založit můžem, ať to má nákej náboj.
Wiggins, Sagan, Schleck, Rolland, Farrar, Danielsson, Sorensen, Hagen, Chavanel.
Ale já sleduju jen Grand Tour, to mě baví moc, jinak to jde tak nějak mimo mě, takže nevim, jak moc konkurenceschopná sestava to je - kolik toho ti borci dokážou udělat.
Taky si s tím ještě vyhraju, ostatně jako s každou fantou. Ale ty první volby, který sem si tam dal bez ohledu na cenu, mi přišly zajímavější. Škoda, že sem skončil na 120.
League Name: Eurofotbal.cz
League Code: 22202951
Jinak to je celkem jedno, že sleduješ jen Grand Tours, ony se tady stejně ani moc nepromítnou klasikářské schopnosti a podobně, stačí jen mít alespoň přehled, jak jsou na tom jezdci teď v rámci příprav jako Dauphiné, Tour de Suisse a jak přibližně jezdí...
Dík, jsem tam.
na spinavu pracu budu vsetci, co je horsie, ze spinavu pracu budu musiet robit kazdu etapu (ze na Cavendisha budu robit len dvaja borci na vsetky rovinate etapy je maximalny nezmysel)
Porte je tam vylozene na spinavu pracu, na nic ine, spolu so Sivtsovom. Froome je poistka, cize ked nebude potrebne, aby makal, makat nebude, v zavere TdF ale makat bude aj on (ked sa bude vyvijat vsetko v prospech povodneho planu - zaroven Froome pojde tak, aby sa uplne neznicil, ak pojde vsetko podla planu, pretoze pojde na vysledok na Vuelte - tu bude pomocnik, tam bude lider, aj ked to nebude mat take lahke, co sa tyka konkurencie, ako minuly rok - Contador/Anton/a klasicky niekto z Movistaru (Cobo)/z Rabobanku (najskor Mollema/Kruijswijk), Rogers je tam ako jedna z ochraniek na rovine, pomocnik v menej strmych kopcoch - tam ako primarne casovkar/jazdec do tyzdnovych etapakov s chabymi vrchmi a relativne dlhou casovkou ma svoje opodstatnenie (ako prvy clanok vlaku, jeden z prvych)
patrim do tabora, ze nech to vyhra ktokolvek, len nie Wiggins (prinajlepsom niekto ako Pierre Rolland )
Nejsem si jistý, jestli Froome pojede nakonec Vueltu jako lídr, přestože loni byl 2. Spekulovalo se totiž i o Uranovi. Jinak já tohle posuzuju podle toho, jak vypadalo Dauphiné, nepřišlo mi, že by měli s Portem nějaké šílené příkazy a spíš tipuju, že to bude podobně jako loni Voeckler s Rollandem. Jinak já to Wigginsovi neuvěřitelně přeju, nesmírně inteligentní jezdec a zaslouží si to podle mě. Ale je pravda, každý má jiný vkus.
Uran je možná moc mladej, aby jel na GC Giro i Vueltu v jednom roce. Třeba loni tahle kombinace odstřelila i mnohem zkušenější, i když letos Giro nebylo tak těžký. Ale Vuelta prý má být...
neví někdo odkud je ten popěvek na nana nananana co zpivaj fans?
hrozna sracka, vubec nechapu, ze se to tak rozsirilo
já jen kde se to vzalo?
to je naka pisnicka ne? Hit!
tak nejak tusim, ze v nemecku to poustej z repraku po golech, stado se toho pak chytne i kdyz sou repraky vypnuty
myslis Beatles - Hey Jude?
The Fratellis
Tak já si zcela výjimečně rýpnu - článek pěkný, ale upřednostnit Meirelese pře Coentraem ve hvězdách dne...
No, Coentrao podal svuj standard, Meireles zahral zdaleka nejlip na turnaji. Navic ty tri vytvoteny sance, nebezpecnejsi byl...
OT: vcera som postoval jednu foto Garyho Nevilla, tu je dalsia http://bit.ly/MJSCSR
Teda, já s Tebou ve spoustě věcech vůbec nesouhlasím... Netvrdím, že v něčem nemáš pravdu... ale prostě... Třeba to o Theovi - hlídal pravděpodobně jednoho z největších legend historie fotbalu(Pelé, Maradona, Messi, Zidane + on)... A 80 minut prostě neudělal chybu... povídej zadákům Bayernu, že ho neuhlídali... povídej to defenzívě Barcelony apod...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele