Goretzka se rozhodl pro Bayern, potvrdil Heidel
Veřejné tajemství posledních dnů a týdnů bylo na dnešní tiskové konferenci Schalke 04 konečně potvrzeno. Sportovní ředitel gelsenkirchenského celku Christian Heidel uvedl, že hvězdný záložník Leon Goretzka všem v klubu začátkem týdne sdělil, že v létě chce odejít do Bayernu, a nyní už má za sebou zdravotní prohlídku i předběžný podpis smlouvy.
Goretzka se do Gelsenkirchenu stěhoval po jediné sezoně v 2. Bundeslize z Bochumi, a především od sezony 2015/16 je pevnou součástí základní sestavy Schalke 04. Od začátku daného ročníku si kompletní záložník při 66 startech připsal na konto 10 gólů a šest asistencí.
"Jsme smutní a zklamaní ze ztráty Leon, jako hráče i osobnosti... není pochyb o tom, že Leon je klíčovou součástí našeho týmu," okomentoval situaci trenér třetího týmu tabulky Domenico Tedesco. Sportovní ředitel Heidel ujišťuje fanoušky, že klub na odchod Goretzky byl připraven, a že si dá na identifikaci náhrady pořádně záležet.
Dvaadvacetiletý Leon Goretzka byl s odchodem do Bayernu spojován od loňského léta, kdy mimo jiné dvěma semifinálovými trefami pomáhal Německu vyhrál Konfederační pohár.
Krom toho se spekulovalo také o Liverpoolu či italských klubech, Bayernu se však dlouhodobě daří získávat volné hráče z ostatních bundesligových celků. V minulosti to byli například Sebastian Rode (Frankfurt), Robert Lewandowski (Dortmund) nebo Claudio Pizarro (Werder), loni zase Sebastian Rudy z Hoffenheimu.
Goretzka se do Gelsenkirchenu stěhoval po jediné sezoně v 2. Bundeslize z Bochumi, a především od sezony 2015/16 je pevnou součástí základní sestavy Schalke 04. Od začátku daného ročníku si kompletní záložník při 66 startech připsal na konto 10 gólů a šest asistencí.
"Jsme smutní a zklamaní ze ztráty Leon, jako hráče i osobnosti... není pochyb o tom, že Leon je klíčovou součástí našeho týmu," okomentoval situaci trenér třetího týmu tabulky Domenico Tedesco. Sportovní ředitel Heidel ujišťuje fanoušky, že klub na odchod Goretzky byl připraven, a že si dá na identifikaci náhrady pořádně záležet.
Dvaadvacetiletý Leon Goretzka byl s odchodem do Bayernu spojován od loňského léta, kdy mimo jiné dvěma semifinálovými trefami pomáhal Německu vyhrál Konfederační pohár.
Krom toho se spekulovalo také o Liverpoolu či italských klubech, Bayernu se však dlouhodobě daří získávat volné hráče z ostatních bundesligových celků. V minulosti to byli například Sebastian Rode (Frankfurt), Robert Lewandowski (Dortmund) nebo Claudio Pizarro (Werder), loni zase Sebastian Rudy z Hoffenheimu.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Goretzka hraje a sklízí chválu, Bayern prý i přesto plánuje záložníkův prodej
24.11., 11:57
Goretzka terčem spekulací. Bayern s ním přestává počítat, záložník hodlá bojovat
18.08., 13:23
Goretzka odpověděl na spekulace i Tuchelovy poznámky. V Bayernu chci zůstat, vzkázal
23.07.2023, 22:00
Záložník Bayernu Goretzka přijde po operaci kolena o úvod sezony
18.07.2022, 17:38
Goretzka prodloužil s Bayernem Mnichov do roku 2026
13.09.2021, 17:39
Bayern Mnichov do konce sezóny přišel o Goretzku
10.05.2021, 20:04
Flick a Goretzka věří, že Bayern v úterý získá osmý titul v řadě
14.06.2020, 12:40
Goretzka se rozhodne během nejbližších dnů, předpokládá Rummenigge
14.01.2018, 15:50
Komentáře (276)
Přidat komentářnechcel ho Liverpool?
a?
A nic, iba sa smejem ako si tu robili scouseri nadeje
Tohle je boží přístup. Týpek ze země 1500 km daleko fandí klubu (nejspíš proto, že za jejich mládí vyhrával) a ten hraje hovno, ale to jim nevadí a hrozně je těší, že tým také 1500 km daleko, který ten jejich tým 1500 km daleko nemá rád, protože jsou 50 km od sebe, nekoupí hráče
sa mi zda, ze to trochu hrotis ty tiez fandis klubom tisic km od teba a staram sa do toho? A fandim kvôli hracovi, nie kvôli tomu ze United v 90-tych rokoch vyhravali, aj ked samozrejme uspechy dopomohli k tomu, ze som sa o tom klube dozvedel, ale to uz ja neovplyvnim, navyse co s tymto ma to, ze United (podla teba) hraju hovno sa ukludni
Já nenarážím na to fandění tvýmu týmu, jen mi přijde úsměvná ta nenávist k týmu, co ti vůbec nic neudělal a je rival tvého týmu kvůli vzdálenosti mezi městy, což tě tisíce kilometrů daleko nemusí moc zajímat. Uklidnit se můžu, ale zajímalo by mě, co čekáš, když se jdeš někomu vysmívat? Poplácání po zádech a zvolení králem EF? Jasně, že lidi nasereš, to byl tvůj cíl, tak pak nedělej ale překvapeného.
ty vole, ty si trochu dost domyslas nie? o akej nenavisti tu tocis, o akom kralovi EF proste som si rypol do liverpoolu, no a? Vy tiez neprepasnete moznost si kopnut do United a tiez to niekto ma uprdele a niekoho to vytoci...
nedelej tady inteligenta ze sebe
jj hlavne ze pod kazdu taku spekulaciu bolo pisane ze je to barca alebo bayern
dobre ako povies, si kral
tak si sa vygrcal a mozes ist
kurva ty si drsnak na pohladanie...
Ty si zas retard na pohladanie. A to nie som fanda liverpoolu. Si sprostý jak tágo a robis hanbu slusnym fans
Este nieco? Ci si skoncil
jak málo stačí dementovi k radosti
Sledujem, ze tebe tiez vela netreba
To uz LFC nemoze mat ambicie ci ako ? Nevidim nc zle na tom ze sa pokusia ziskat dobreho hraca zadarmo, pre nemeckeho hraca je ale Bayern prva volba
To je idiot.
Dôvod?
lebo to je maximalny nevdak, ak mlady hrac odide zadarmo z klubu aj vdaka ktoremu je tam kde je.. mohol podpisat zmluvu a odist v lete aspon za 20 mega, aby klub mal financie na náhradu.. tymto stylom Bayern bude dominovat v BL ako Olympiakos v Grecku.. kde hadam 20 rokov nebol iny sampion
Ako napoly súhlasím, ale z druhej polovice je to určite chyba schalke..neskutočné koľko hráčov im ušlo..
to máš recht. Nabančil bych mu!
Schalke má prioritu skončit před Dortmundem a to se jim pohodlně podaří i bez Goretzku.
tak Dortmund decimuju zranenia.. keby su hraci zdravi, tak sa im Schalke pozera na chrbat s velkym odstupom.. a to ci Schalke bude pred Dortmundom aj na konci sezony vobec nie je take isto.. bude to tesne
V sezónach 2003/04 a 2009/10 vyhral Panathinaikos Athen.
som vedel ze to tu niekto napise lebo pozeral som to na wiki ale nechcel sa mi upravovat prispevok, kazdopadne kazdy vie co som tym myslel
To asi nie. Keď ťa po VŠ zamestná firma XY, investuje do teba peniaze za školenia, stáže... a stane sa s teba odborník, no ty sa rozhodneš prijať ponuku z konkurenčnej firmy lebo sa chceš posunúť ďalej, skúsiť niečo nové, tak dá výpoveď. Firma XY sa snaží nájsť náhradu, ale keďže sa jej to nedarí a ty sa blížiš ku koncu výpovednej lehoty, tak sa ťa snažia ukecať, zvýšia ti plat... no ty sa rozhodneš aj tak odísť, tak sa stáva z teba idiot a nevďačník?
Nechápem takéto príspevky. Pre toho hráča je to iba job asi taký ako keď niekto montuje autá a keď sa hráč správa ako väčšina ľudí tak je to idiot a nevdačník!
pre mňa Goretzka idiot nie je, ale nevďačník áno.. takisto ako napr. Lewandovski.. jednoducho by mohli odísť aspoň za nejakú čiastku, aby si klub mohol dovoliť náhradu, keď sa jedná o stratu klúčového hráča.. ale určite je chyba Schalke, že mu skôr neponúkli zmluvu s vyšším platom ešte keď onho Bayern nejavil zaujem .. otázne je odkedy ho už Bayern chce a je s ním v kontakte
ber to zas tak,ze nemusi nikoho kupovat a daji sanci treba mladsim odchovancum
presne tak, ked prejavi zaujem Bayern tak tam asi chces ist a neriesis nejake zmluvy so Schalke ktore by tomu prestupu moc nepomohli
Milujem tieto scestne prirovnania futbal vs. obycajny zivot. Pretoze pri montovani auta je uplne bezne, ze si nadobudnes skupinu desattisicok fanusikov, co ta podporuju a miluju, takze ked sa rozhodnes vyrabat suciastky do motora niekde inde, tak tym vsetkych svojich fans sklames
Nechapem, ako mozes vediet, ci hrac berie futbal ako obycajnu pracu. Keby si nejakeho poznal, prosim, ale takto...
A inak, bezni ludia su nevdacnici a idioti, co si budeme klamat...
Myslím, že scetné je to ako sa na to pozeráš. Pretože "bežný" život znamená pre niekoho niečo iné, pre teba možno škola, pre niekoho naozaj montáž auta, pre niekoho tréning, pre niekoho učenie textov... no stále je to job. Rozdiel medzi futbalistom a montážou toho auta je, že futbalista robí niečo čo ho baví, hovoríme o tých dobrých, a asi o čom sníval. Nepredpokladám, že sa nájde veľa jedincov, ktorý by snívali o montáži aut, aj keď možno taká montáž Ferrari má svoje kúzlo.
A úprimne fanúšikovia sú iba zdroj príjmov. Futbal je zábava, asi ako kino, divadlo, kde tiež herci predvádzajú svoje výkony ako futbalista na ihrisku. Jediný rozdiel vo futbalovom klube, automobilke, alebo takej pekárni je rozdielny produkt na ktorom sa podieľa veľká skupina ľudí, ale vo finále to platia vždy "fanúšikovia". Predpokladám, že tak ako máš svoj obľúbený klub, tak máš svoj "obľúbený" obchod, kam si chodíš po pečivo, svoj obľúbený bar či reštauráciu...
Takže mne rozhodne nepríde scetné sa pozerať na futbal ako na normálny job pre hráča.
Takže Schalke je bez viny?
Aká je spojitosť medzi nevďakom a idiotom?
Obaja napísali picovinu.
To hej, ale ani jeden ju nedokážu vysvetliť
Prekvapive
akoze co som tu nevysvetlil?
Mal si to prirovnat k praci za pásom, hned by si bol víťaz.
Nie pičovina je o niekom, koho ani nepoznáš napísať, že je idiot aj keď o tom vieš hovno resp. v prvom príspevku si napísal, "Je to idiot" ... lebo to je maximalny nevdak
A netuším, aký je spojitosť medzi nevďakom ako idiotom. Uznávam potom si to korigoval
To bolo jasné
Klasickej přestup alá vepři z bavorska.
No jo, aby ses nezbláznil.
Kľud, lebo vezmeme zadarmo aj cana
neni to jedno ci juventus ci bayern ak sa nedohodne ?
Ako je to jedno, len mám pocit, že Oliver sa cíti ublizene, že chalan nešiel do liverpoolu, tak je Can lepší ako Goretzka a Bayern je nenazrany..pritom keby sa na to trochu pozrie s nadhľadom tak zisti, že je to logický prestup, chalan si nemusí zvykať na novú zem a ligu, mal by ľahšie zapadnut..a čo sa bayernu tyka- vidal starne, ide o nemeckého reprezentanta, tento prestup dáva logiku (možno na rozdiel od rudyho napr)..
Ale z olivera mám pocit, Že podľa neho má Bayern už hráčov dosť, tak by mal dačo nechať aj lpoolu..(nemá to vyznieť nejak povýšenecky, ale predsalen, pri nemcovi bude mať Liverpool vždy nižšie šance na podpis ako Bayern..)
skor mu vadi to ze bayern zas oslabuje konkurenciu. can s nimi neporovnava pretoze pokial si dobre pamatam tak oliver ked uz o nom rouzmyslal tak do zaloznej trojky can keita goretzka
Bayern oslabuje konkurenciu..akoze nebyť bayernu, tak Leon ostane v S04?
Akoze nebyt Bayernu, tak nejde do Bayernu.
Ak by ho nechcek Bayern, tak by šiel inde a konkurencia by bola oslabená tak či tak..
nebreč
Jj hrozné ze nevyhazuji za každého druhého hráče 100+ melko. Jak si to vůbec můžou dovolit?!
kvalita zadarmo
lepšie než tie barbíny čo chodia ku vám, ty barcelonská otrapa
porad lepsi vepri z bavorska nez to vase gazpacho.Nebude to trvat dlouho a to vase katalansko vam tam spanelaci vypali
To je ťažká závisť toto...
nemusíme aspon preplacať stamiliony
Co maju robit ty by si robil na ich mieste to iste, vsak ?
nečekaně
Jak více podrobnosti později??
Fantomas vaří oběd
Super, zpráva, zdarma hráč a ještě k tomu v létě prodáme Vidala za slušnou cenu. Ještě to chce Brandta nebo Draxlera, prostě posily na křídla.
Bayern tohle proste umí
Co jako umí? Však nic nedělá. Ti hráči tam lezou sami.
Asi vedia prečo
staci jen uspechy
Půjde do Liverpoolu, protože Klopp. A Klopp ho přesvědčí
Možná ze přesvědčil, ale ať jde do Bayernu.
že by šel Klopp po sezoně do Bayernu? Je to dobrý nápad, blbý nápad, nebo jaký je to nápad? Jupp je tam jen do konce sezony ne?
Ano
omg, ty si ale kus kkta
Sráč
NICE
Nn do Nice nejde, jde do Bayernu.
super
Takže LFC ide po Lemarovi alebo Mahrezovi Big UP
Spíš bych to tipl na Mahreze.
Schalke
Kolasinac free, goretzka free, howedes za drobne
Ještě Meyer.
Tak ten tam ešte je zatiaľ, tak nekritizujem dopredu
Aj keď to asi stojí za zmienku, že aj s ním to nechali zájsť až do posledného roku zmluvy..
Očekávám kritiku na adresu Bayernu za to, že oslabuje konkurenci a tím pádem zajišťuje nevyrovnanost BL. Přitom by ten hráč odešel tak i tak, tady je to provar ze strany Schalke.
Prense a sikovnost Bayernu co ich ma co zaujimat vyrovnanost
Matip tuším taky free...
Ale tam to nebyla žádná ztráta
Ale noo
Je mi jich v tomhle snad i líto, mohli mít třeba sto mega za ně Jim to kompenzuje snad jenom slušná cena za Saného
Schalke urobilo všetko preto, aby Goretzku udržalo. Keď však chce hráč odísť, tak sa dá len ťažko niečo urobiť.
Goretzkovi bola ponúkaná zmluva so spätnou platnosťou od roku 2017 do roku 2021 (čiže by mu preplatili i ten finančný rozdiel za dobu od roku 2017), s platom 8 až 10 mio. € namiesto doterajších 3 mio. €. Zmluva taktiež mala zahrňať i klauzulu 50 mio. € pre leto 2018.
Heidel má k dispozícii len určitý rozpočet a ten môže hráčovi ponúknuť, Heidel taktiež vravel, že to nebolo o peniazoch, ale že si Goretzka chcel počkať na športovú situáciu v Schalke a tá je momentálne druhé miesto za Bayernom. Viac Schalke urobiť nemohlo.
Tak ho měl v létě prodat a nenechat to zajít do zimy, kdy pak odejde zadarmo, navíc to nebylo poprvé.
V lete však ešte nebolo isté, že Goretzka nepredlži. Práve naopak, Schalke bolo s Goretzkom dohodnuté a zostávalo doladiť len posledné detaily, Schalke chcelo túto správu oznámiť na otvorení sezóny. Potom však prišiel Confed Cup, ktorý Goretzka vyhral a následne sa stiahol a poprosil Schalke o odklad predlženia. Goretzka si chcel počkať na vývoj športovej situácie v Schalke a rozhodnúť sa potom.
Navyše predať ho v lete by taktiež nebolo zrovna výhodné, v súčasnej zmluve sa totiž nachádza klauzula, podľa ktorej by Bochum bral 20% a agent Neubauer ďalšie percentá, čiže keby homoredali trebárs za 23 mio. €, tak by z toho Schalke malo len 15 mio. €.
Jako Schalke z té jejich super generace mladých hráčů vytěžili úplné hovno. Draxler, Mayer, Goretzka, Kolasinac, Matip a ani do Ligy mistrů se nebyli schopní dostat. A jako bonus je ani nedokážou dobře prodat
+ Sane!
Zrovna toho predali poriadne, po jednej sezóne za 50 mio. € a po každej výhre PL zinkasujú 1 mio. €, po postupe do finále CL 500 000 € a po výhre CL 1 mio. €.
Co je to za typ hraca ?
Už jen ten Vidal a sympatie jsou zpět.
Postup kariéry většiny fotbalistů v Bundeslize:
1. Podepsat smlouvu s jakýmkoliv týmem
2. Upoutat pozornost Bayernu
3. Nechat vypršet svůj kontrakt
4. Podepsat novou smlouvu v Bayernu
5. Hrát za Bayern
6. Konec kariéry
Tak bayern sa da povazovat za vrchol kariery nie?
Neřekl bych.Věhlasu Realu,Barcelony nebo třeba United dle mě fakt nedosahuje.
Bayern môže jebať Barcelonu, Real aj United.
Real ne. Ten už je letos dojebanej dost.
Real/Barca je vrchol Bayern by sa stal vrcholom, ak by napr. vyhral LM 2x v priebehu troch sezon
Oni sú ako "vrchol" lebo vykupujú všetky ostatné top kluby. Pozri sa na prestupovú politiku Bavorov, jediné čo im vytknem aj ja je ako si počínali v prípade BVB. Ale oni pravidelne nevykupujú iné top kluby, ani nemíňajú astronomické sumy!
Ak by megaklub narábal s financiami rovnako, nemáme tu také šialené sumy .. a oni sú napriek tomu úspešní.
oni vykupuju iba Bundesligu resp. "vykupuju"
Vykoupit úpřímou konkurenci je ale ještě horší.Německá liga je tak z hlediska titulu naprosto nudná soutěž.
presne tak.. liga kazdorocne rozhodnuta po prvej polke sezony.. v podstate ziadne zapasy, ktore by sa dali oznacit za priamy suboj o titul.. ale to neni chyba Bayernu.. keby ti hraci nejdu do Bayernu tak ch vykupi nejaky iny zahranicny klub.. podla mna by bundeslige pomohlo keby nejaky klub kupi investor, ktory by dokazal opory udrzat v klube a dokazal by aj platmi konkurovat Bayernu.. priepast medzi Dortmundom a Bayernom je uz obrovska a zapasy stratili naboj..
Lipsko?
tak Bayern má tú výhodu, že tí najlepší hráči z domácej kvôli nim nepredĺžia zmluvu so svojim klubom a potom k ním prídu zadarmo.. preto nie je ani potrebné míňať také peniaze.. ani nemajú v BL takého konkurenta, ktorý by mohol cenu hráča zdvihnúť (ako napr. sa teraz United a City pretahovali o Sancheza)..
Ale to je nezrealizovatelne si myslím podobne je na tom franúzska liga, po ústupe AC aj talianska .. jedina španielska má 2 kluby ktoré sa medzi sebou bijú(posledné roky aj atletiko).. no a anglicko, kde je to vždy najviac celkov
veď píšem že BVB je výnimka
BVB vykupuje pro zmenu zbytek BL za drobny, ale porad lepsi drobny nez nic.
Dle mě to tak je.Mimo Německejch hráčů prostě neslyšíš,že by byl někoho sen hrát za Bayern jako u těch ostatních týmů.Navíc značka ve světě je u těch týmů taky jinde.
Bayern může samozřejmě i tak bejt Top tým v Evropě,ale né úplná cílová stanice.
Koľko hráčov odchádzalo za posledných 10 rokov z Bayernu z dôvodu, že by ho prerástli a chceli ísť ešte vyššie? A Kroosa mi nespominaj, ten sa brutálne posekal s vedením kvôli platu. Čakám...
Tak třeba Lewandowski?
Za posledné mesiace dele alli a dajme tomu že aj tolisso (aj keď ten už v klube je a vtedy to hovorí každý, ale objavovali sa aj nejaké jeho fotky z detstva v drese bayernu atď)
Ve světě věhlasu hlavně kvůli markteingu a značce asi ne, ale fotbalově, historií a věhlasu v Evropě se jim min. rovná.
neviem, mne pride aj podla ich kadru, ze Bayern patri medzi tie konecne stanice v kariere hraca a minimalne pre Nemcov je to jednoducho to najviac kde sa da dostat
Pro Němce ano.
Posledných 10 rokov pre všetkých. Len nedokazujeme take sracky ako PSG a nepotrebujeme Neymary aby sme prešli ďalej ako do štvrťfinále CHL.
tak to si LAMa,Bayern tam urcite patri
tak tebe potom dobre jebe
Lol do pici Ešte v prípade Angličanov alebo latino hráčov ti to ako tak vezmem, ale pre Nemca je kto viac ako Bayern? Vymenuj mi tých hráčov
To je prave naopak, Bayern, Real, Barcelona a United su kluby, ktorym v tomto nemoze konkurovat nikto. A tu sa niekto cuduje nad tym, ze Goretzka si ako Nemec vybral Bayern, ved to je prste ich sen od mala, dovolim si pvoedat väcsiny nemcov, ak sa tam uchyti, tak sa uz nema kam velmi posunut, moze tento level len vymenit za ten isty level tych zvysnych 3 klubov.
United
Samozrejme, ze co sa tyka vehlasu, tak je na tej urovni a hlupy Noel-Miki na tom nic nezmeni..
Palike a jeho hlúposti
*6. Hrať za Nationalelf
7. Získať nejaký kov
8. Koniec kariéry
preto tú ligu príliš nesledujem, aj keď mám rád BVB... Proste nuda.
Giggs spravil 30.5k mimo primetime hodín. Ak by šiel popoludní, mal by oveľa viac. Díky za tip, Oľo. Aj nabudúce pošli!
Chcem províziu, ale nieeee ... Rado sa stalo, treba bojovať na EF...
Bonus nedostanem ani ja
4:22...Niežeby som vyzvedal, ale bol si bojovať?
Oslava kamarátov...
Bojeeee Bov si zepilý?
Trochu nálada
Cítim, že klameš
Boj o titul je síce nudný, ale Bundesliga je zaujímavá.
...
5. v Bayernu:
a) hrát
b) sedět a vrátit se do svého týmu
Gotze suhlasi
Já nevím mě přijde, že tohle poslední dobou Bayernu spíš ubližuje. Potřebovali by pořádnou hvězdu ze zahraničí, v bundeslize taková kvalita kterou Bayern potřebuje fakt není a i Goretzka nebude zrovna top. V Schalke měl zápasy kde se mi teda zrovna 2x nepozdával a jestli má spasit Bayern tak to ani omylem. Bayern by měl začít hledat i někde jinde než v Německu. Třeba takovej Salah by pro ně byl naprosto top a to je jen příklad
Hej akurat Bayern neponukne hracovi taky plat ako dokaze ponuknut PL tim. Aj ked som cital na twitteri, ze vraj sa ma v Bayerne nastavit koncepcia kupovania top hracov zo zahranicia s cenovkami okolo 80-100 mil. Aj ked je otazne, ako moc top hrac za taku cenu sa da kupit.
To si nemyslím, Bayern finanční prostředky na platy má. A co se týká těch přestupů tak do 100 se dají sehnat top hráči. Nad 100 už jsou jen totální ústřely jako Pogba a Dembelé Takovej De Bruyne stál 90 a pro Bayern by to byl hráč jak víno například. Salah by se dal taky koupi třeba kolem tý 80-90 milionů. Tohle Bayern potřebuje. Ten přestup Goretzky je pro mě spíš oslabení konkurence než posílení Bayernu
Tie prachy by mal mat, ale politika Bayernu je tak nastavena, ze na dnesne pomery nemina take velke sumy. Tiez si myslim, ze by na vyssie spomenutych hracov mal, je ale otazne ci by im vedel ponuknut taky plat, ja si myslim ze takemu Salahovi by mozno nedali tolko co ma v Liverpoole. Ale mozno sa mylim no, neviem kolko presne Salah zarobi.
Tak nemusí mu dávat to co má úplně v Liverpoolu ale zase je tam lákadlo trofeje, úspěchy a že si zahraje ve světovém velkoklubu. Tohle mu Liverpool fakt nenabídne
Co ked je pes zakopany v tom, ze v PL vedia napr. Salahovi zabezpecit lepsiu ligu - konkurenciu? BL sa podla mna v tomto na PL nechyta a to moze byt prave to kriterium, ktore rozhodne pre anglicke muzstvo.
PL sice vyrovnaná je ale k čemu to je když týmy jako Liverpool, Arsenal či Spurs jí nikdy nemají šanci vyhrát. Vždy to bylo a bude jen o MU, Chelsea a City. A v Bayernu má navíc nemalou šanci vyhrát LM
vyhrat bundesligu s Bayernom nie je az taka rarita, ked posledne roky ma trofej istu uz po polovice sezony
Rarita to sice není ale tak alespoň nějaká trofej a k LM má odtamtud rozhodně blíže
Koupili Jamese Rodrigueze a ten se dá považovat za hvězdu ne?
Není náhodou na hostování?
Zatím na hostování, ale vydával prohlášení, že se mu v Bayernu líbí a že chce zůstat + cenovka. Beru to jako hotový přestup.
Jo? Tak v tom případě OK, takové hráče potřebujete
Zatím jen hostování
Bayern potřebuje spasit? O tom teda nevím...
No myslím to tak, aby jste se udrželi na levlu Barcelony a Realu. Jako ten váš současný kádr jim už fakt nestačí. Ok, Real v současné formě není dobrý příklad ale víš jak to myslím Nebo i PSG, City apod. Na Bundesligu máte luxusní kádr tam dominovat budete ještě dlouho ale na tu evropskou špičku myslím
Goretzka je výborný mladý německý hráč, který určitě v Bayernu herně poroste. Ono koupit Salaha za 100 mega je fajn, ale nikdy nevíš jak na něj bude německé prostředí působit, jestli se začlení do kádru a jestli bude podávat stejné výkony jako v PL i v BL. Navíc v Bayernu je poměrně dost německých hráčů a pokud budou táhnout za jeden provaz tak to je právě mnohdy klíčem úspěchu i v LM. A Nemusíš mít úplně top hráče na každé pozici.
Jako rozhodně se té německé cesty držte o tom žádná. Jen mi přijde prostě, že poslední dobou k vám chodí spíš průměráci, co jsou sice na bundesligu nadstandartní ale jinak je to průměr. Pro mě třeba top transfer je Vidal, výbornej hráč za dobrou cenu třeba Teď by jste prostě potřebovali podobnej nějakej transfer. Třeba Ozil chce pryč z Arsenalu, takže by nemusel být drahej a zároveň world class. Prostě něco takového potřebujete tým máte dobrý ale přeci jen ten mistrovskej z roku 2013 byl úplně někde jinde, to jste fakt válcovali i tu Evropu. Jako obranu máte složenou luxusně Sule, Hummels, Boateng, Alaba, Bernat to je dost možná nejlepší obrana na světě. Pak Neuer sice zraněný ale taky pán na svém místě. Ve předu zabiják Lewa, který patří mezi top 5 útočníků světa. Nicméně ta záloha mi přijde, že vám dost uvadla. Vidal top teda ale Ribery a Robben už to prostě nedávají(v Evropě), Rudy průměrák, pak James který je pro vás top ale nevíme jestli zůstane, Kimmich se potřebuje ještě vyhrát, Thiago dost trpí na zranění Hele zálohu nemáte špatnou ale víc tý world class mi tam prostě chybí. Nějakej ten hráč co bude fakt super hvězda a bude za tou LM táhnout.
Vidal uz taky neni co byval.Jeste si zapomnel Martineze.Bayern ma v evrope vzdy 3-4 hodne dobre,a pak zase prijde 3-4 leta odmlka,coz je vzdy pri nejakem budovani kadru.V tom mozna Real i Barca jsou lepsi,drzi se na spici relativne porad,ale hlavne i za cenu drahych nakupu.Bayern takovoi cestu nerazi,a doufam ani nebude.Mas pravdu,ted tam tu zalohu nemame moc poresenou,plno tricatniku a zraneni.Je to zase na nejake budovani.Goretzka muze byt za ty 3 roky opravdu top,a jeste by to chtelo privest Draxlera,pokud by byla moznost.Nemci,mladi,Bayern a budeme zase chvili radit i v LM
Nebo Brandt, a když odejde Lewa (což doufám že se nestane) tak bych určitě zvážil Wernera.
neni co dodat ale jak rikas,snad Lewa zustane
Wernera bych zvážil i bez odchodu Lewi
Tak už má třicet za pár, dá 2, 3 sezonky a finito. Navíc bychom mohli zkusit hru na 2 útočníky, a nebo je hodně rotovat. Ale Wernera si přeju uz dlouho, stejně jako Goretzku
A to jsem ještě zapomněl Mullera ten taky dost stagnuje mi přijde, a Draxler To je přesně hráč co by se vám tam hodil. Draxler, Ozil a možná zase tu špičku atakovat budete. Jako jsem rád, že existuje tým co nepotřebuje dávat 120 milionů. Nicméně kdybych fandil Bayernu tak přeci je nějakej pořádnej transfer za 80 milionů bych přeci jen chtěl. Může to být fakt třeba jeden za 5 let ale přeci jen tím se taky buduje značka Jinak jo, klidně s těmi mladými hráči můžete zase vyletět ale já třeba Goretzkovi moc nevěřím, aby nedopadl jako Gotze
Kingu, jako promiň, ale Ozila fakt ne. Je mu 29 a mnohokrát se na hřišti jen plíží, skoro se nezapojuje do hry a nevrací se. Takový Goretzka je nákup do budoucna, je talentovaný a už teď má obrovský potenciál. Nepochybuji, že v prostředí Bayernu ještě hodně poroste. Bayern potřebuje ten tým omlazovat a posledními přestupy se mu to daří velmi dobře. Mladíci jako Kimmich, Goretzka, Sule, Coman, Tolisso (toho sice moc nemusím zatím, ale třeba se zvedne), Gnabry je dobrá cesta + hráči v dobrém věku jako Alaba, Thiago, James, a i Muller ještě. Boateng a Hummels (oba 29 let) patří k nejlepším stoperům v současnosti a nějaký ten rok na vysoké úrovni ještě bez problému zvládnou, to samé Lewandowski. Robbena a Ribéryho je nutné nahradit, ale kvůli Comana stačí přivést už jen jedno kvalitní a mladší křídlo. Třeba to časem zvládne Gnabry. Pokud v budoucnu ještě dorazí Brandt nebo útočník Werner z Lipska, myslím si, že Bayern bude mít dost kvalitní a konkurenceschopný tým.
prosim Wernera nie!
A proč ne? Vždyť má teprve 21 let, je to němec a už teď je rychlý a kvalitní útočník. Za pár let může patřit k nejschopnějším útočníkům.
chcem ho do United
Máte Lukaka, který má 24 let, Lewandowski má 29, to Bayern bude potřebovat dříve než vy koupit nového útočníka.
radsej by som vam toho Lukaka poslal ale je pravdepodobnejsie, ze skonci Timo u vas no
Já moc fanoušek Lukaka nejsem, takže rozhodně Wernera.
predpokladam ale, ze toho zdarma nedostanete
Salah se imho svým herním stylem do Bayernu tolik nehodí, Liverpool je pro něj naprosto ideální klub.
Supr čím víc němců v týmu, tím líp
Leon ma obrovsky potencial, je nemec to sa Bayernu počita 2nasobne a kupil by ho tak ci tak. Myslim, iba malo nemeckých hraocv by odmietko ponuku Bayernu. Vyborna posila do buducna. Kimich, Sule, Goretzka ... to je buducnost Bayernu. Som zvedavy ako sa bude bude napredovat Werner v Lipsku.
Měl jít do Alavesu, tam by to měl na pohodičku. V Bayernu bude muset dřít a všichni do něj budou šít ...
Jak vypadá "nekompletní" záložník?
pozri sa do Arsenalu tam ich je hned niekolko
Alebo do Lyonu, kde pre zmenu zálohu ani nemajú
povie ropacik pazravy
Xhaka?
Výborne!!
Tak zadarmo, super Už teraz sa neviem dočkať toho poriadneho mena.
Viel Glück, Leon!
Je smiesne vidiet fanusikov Poolu ako naivne si mysleli ze uprednostni ich pred takym klubom ako je Bayern.Dobre pre nho,dobre pre Bayern,dobre pre Nemecko(cim vac Nemcov v Bayerne,tim lepsie)
Říká se mi to těžko, ale ten Bayern se stává sympatičtější než BVB Pokud by přivedli ještě Wernera na hrot, Brandta/Draxlera na LW a Thauvina na RW, pak by to byl tým s obrovským potenciálem a navíc velice sympatický. Bohužel... BVB je dnes úplně jiný klub než jakým býval pár let zpět. Až odejde Weigl a Pulisic tak bude díly dokonáno, protože nevěřím, že se přivedou adekvátní náhrady po tom, co se za hráče poslední přestupáky přivedlo...
Presne jak rikas. Jsem fanousek BVB, ale posledni 3 sezony uz to neni ono. Nelibi se mi jak je kadr sestavenej. Zacal bych stavet vice na nemeckych hracich. Do brany bych privedl Lena nebo Trappa, do obrany by se mi libil Tah z Bayeru a nebo treba Mustafi z Arsenalu, misto starnouciho Schmelzera by nebyl spatnej Hector z Kolina.. na kraj zalohy Brandta a do utoku Wernera. Bohuzel, hrace jako Kimmich, Süle ted i Goretzka... muzu Bayernu jenom zavidet. Talenti s obrovskym potencionalem a Löw z nich v repre udela hrace svetovyho kalibru.
Dortmund by potreboval poradnou cistku, vsechny nepotrebny hrace vyhazet a zacit od znovu. Takhle nejak by to mohlo vypadat (ikdyz asi nerealne)
————-Leno————
Piszcek-Sokratis-Tah-Hector
————-Weigl————
Brandt—Götze-Dahoud—Reus
————-Werner———-
Až na Dahouda který tuhle sezónu hraje totální hovno celkem pěkná sestava.
Zrovna me nenapadl nikdo jinej, jeste jsem v praci... :-D Castro tam stale umi zahrat velmi slusne, tak treba on :-)
Tak ono jde o to, že Werner je naprosto nereálnej. Bohužel, ten jestli někam půjde v Německu, tak to bude Bayern, to samé Brandt. Do útoku bych ale bral Vollanda, který letos hraje skvěle. Jinak na CB bych jednoznačně bral Starka, nikoliv Taha. Navíc se mi tam hodně líbí i Weiser na RB, kde potřebuje BVB posílit jako sůl. Také by se mohli pokusit o Arnolda, kterého bych dal na místo Dahouda, který je stejně fail jak prase. S Lenem souhlas.
Leno - Weiser, Sokratis, Stark, Guerreiro - Weigl - Philipp, Gotze, Arnold, Pulisic - Volland
Samozřejmě prohodit Pulusice a Philippa.
Souhlas, akorat mi tam chybi Reus. Kazdopadne by se melo vedeni ubirat jinym smerem, nekupovat hrace typu Bartra, Rode a podobne..
Pulisic? Načo kupovať Brandta? Werner je nereálný, +máte toho mladého Angličana na kridlo + Yarmolenka, Guerreiro nie je vôbec horší ako Hector.
Es kann so viel passieren, es kann so viel geschehen...
Ale aj tak veľa šťastia.
No ten túto pesničku asi nepozná... Šťastie bude potrebovať, podľa mňa bude leštiť lavičku a potom pôjde do Wiganu.
To bolo jasne
zlate ako to, ze ho niektore media s nami spajali pricom bolo od zaciatku spominane ze chce najskor do barcelony a potom do bayern ostatni fans otocili na to ze k nam mal ist za kazdu cenu a jeho prichod bol isty
urcite by sme ho brali ale kazdemu to bolo jasne ze nie sme favorit na jeho zisk...
brali by sme aj messiho a keby prestupil do city tak by sa nam azs smaili ze sme ho neziskali?
ano
Nechápu ,že se s ním Schalke nijak nedohodlo aby nešel zadarmo
Naprostá paráda.
Este Draxler
Přesně, toho bychom měli přivést v létě za každou cenu
Pujde Bayern po Ozilovi v lete?
Divil bych se, kdyby ne, pro ne dalsi Nemec zadarmo a konkretne on myslim, ze jim chybi.
Tréner repre ho využíval na krídle, ale pochybujem, že by tam mal hrať dlhodobo v klube..a pokiaľ by nehral na krídle, tak nam je nanič, stredopoliarov máme dosť..
Ozil je pre nás absolútne zbytočný hráč,neni najmladší a na CAM máme Thomasa,Jamesa,Thiaga a aj Goretzka tam vie zahrať viac ako slušne
To je taký dobrý, že je tu taký poprask okolo toho prestupu? Asi si ho budem musieť pozrieť v nejakom zápase Schalke. Mal o neho nejaký iný špičkový klub? Live nerátam, tam to je o Kloppovi.
Barcelona, Juventus, PSG
OT: volby ako vidíte? Ako nezaujatého Slováka ma ten kurz na Zemana láka
je to 50 na 50
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/26734275_791401047727411_477977035774203758_n.png.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=cfec2637171316ccd1a240f3f28a0a7d&oe=5AF70A33
Jsem zvedavej, jestli mu taky nekdo vlepi facku jako tenkrat Neuerovi.. :D
Podle me mel zustat, vzdyt mu S04 nabizelo dost, navic se jim letos dari, v S04 by byl hlavni hvezdou, milacek fanousku... v Bayernu nebude mit tuhle vysadni roli podle me.
Veľa bude záležať na tom kto po Juppovi(dajme tomu ak by aj ostal ešte jednu sezónu)ten tím preberie a aké rozostavenie,resp.herný štýl bude praktikovať.Každopádne je už teraz Goretzka na úrovni hrať základ prakticky v každom top klube
Podle me jeste Jupp jednu sezonu zustane. Ale uvidime no. Goretzka je top hrac, o tom zadna, jsem zvedavej jak budou fanousci na nej ted reagovat v zapase s H96 v nedeli.
Takhle pracující ti lepší
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele