Holzer to při návratu do Ostravy schytal od fanoušků kvůli Spartě

02.10.2017, 08:27
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (209)

Přidat komentář
Puskas

Tady je mnohem diplomatičtější, ale ještě měl dodat, že se těm fanouškům nediví. Samozřejmě teď neřeším míru a způsob.

Reagovat
patrikhm

Fanoušci Maníku budou rádi, když ten jejich klub nespadne do druhé ligy z posledního místa, ale z 15. Protože na vyšší umístění to bez trenéra Petržely prostě není. Navíc ten váš kádr, to je ještě větší tragédie než máme my v Brně

Reagovat
Puskas

To bylo vidět v 1. kole.

Reagovat
patrikhm

To 1.kolo byl oproti nám TOP výkon

Jinak je to tragédie, co moravské kluby předvádějí v lize. Proto fandím už 7 let Plzni, týmu, který hraje lepší fotbal než Jarolímova repre! Týmu, který umí pod Vrbou velké věci Schválně, kolik blbů zde vytáhne neúspěchy proti FCSB..

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš by mě zajímalo kolik blbů z celé Republiky změnilo své klubové preference na základě úspěchu. Ty hrdý Plzeňane.

Reagovat
patrikhm

Na fotbal Brna se nedá dlouhodobě dívat, stejně jako u vás v Ostravě

Reagovat
Puskas

13 gólů si dali soupeři sami?

Reagovat
HorajzmAmmann

13 golů dal Baník soupeřům

Reagovat
Puskas

Hm,na to se fakt nedá dívat.

Reagovat
HorajzmAmmann

jakože daroval

Reagovat
Puskas

jo tak

Reagovat
smazaný uživatel

Hele my máme hodně chyb, ale že by se tuhle sezonu na nás nedalo dívat? Vždyť v našich zápasech padá tolik gólů, že to musí být pro nestranného člověka lahoda. Kdybychom měli ligové obránce, tak hrajeme naprosto klidný střed. Protože tolik šancí, co teď míváme za každý zápas jsme dlouho neměli.

Reagovat
Puskas

píše to, bo se na nás nedívá

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
OtecJaJ10

Každý druhý zápas drama do poslední minuty, hlavně teda doma..

Reagovat
Banikovec7

A to je důvod začít fandit někomu jinému jo?

Reagovat
patrikhm

Neposeru se z neschopného Baníku, nebo Brna. Prostě fandím Brnu a Plzni. Najdou se blbci, co fandí jen svému jednomu a ostatním nepřejí. Je jich tady plno, hlavně Sparťanů, kteří zápasy Plzně se Steauou oslavují asi jako islámský odpad útoky v Evropě. Mají z Plzně jenom prdel a sami nedokázali letos ani bodovat s CZ Beograd.. V Evropské lize fandím všem, i Zlínu, Spartě, Boleslavi.. i rozprodanému Liberci a samozřejmě Brnu, až se vedení vzpamatuje a dá dohromady něco, co se povedlo v Plzni před 8 lety Stačí vyhrát pohár a je to tam, Zlín je toho důkazem. Proč by se něco podobného nemohlo stát jednou v Brně..

Reagovat
Banikovec7

Nechapu co je divneho na tom fandit jen jednomu klubu. Mi jsou treba ostatni tymy uplne jedno, nechovam zadnou nenavist ani ke Sparte nebo Opave, ale nikdy by me nenapadlo prestat fandit svemu klubu, protoze nehraje pekny fotbal. To pak neni fanousek ale maximalne tak divak.

Reagovat
patrikhm

Však já jsem Brnu fandit nepřestal

Reagovat
OtecJaJ10

Řeknu to tak. V Evropě nefandím (ne že bych nepřál) ostatním týmům. Protože za prvé, je mi to u některých proti srsti. Za druhé číst pořád (po případné účasti Baníku v EP), že je to díky Plzni a Spartě (a těch experů viz Dollar) je tady dost, lepši ať hrajem 8 předkol a vybojujem si to. Bo kolikrát sem tu četl, že jen díky Spartě a Plzni šel Zlín hned do skupin z MOL Cupu... Jo, šel. Všichni měli stejnou možnost ten pohár vyhrát. A Zlín se na to akorát nebysral. Takže pokaždé, když mi někdo předhodí FC Koeficient, zastesknu si, že není zase PMEZ a PVP..

Reagovat
patrikhm

O tom koeficientu to ale je. Vrbova Plzeň ten koeficient dotáhla tam kam je. Především jen díky Plzni jsme loni smazávali 8,5 bodu, letos budeme mazat 8 bodů. Bez Vrby Plzeň paběrkovala, ale geniálně ji v koeficientech nahradil Liberec a loni Sparta, která otočila se Sonderjyske z 0:2 na 3:2 na poslední chvíli!! A jen díky práci trenéra Vrby před 5 lety mohl náš vítěz domácího poháru - Zlín, hrát základní skupinu EL.. Jen díky postavení v koeficientech na 11.-12.místě.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
OtecJaJ10

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si můžete s Vrabejkou podar ruce a jít do prdele.

Reagovat
patrikhm

Ty jdi třeba do piče, ta je naproti prdeli

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

To 1.kolo byl oproti nám TOP výkon

Jinak je to tragédie, co moravské kluby předvádějí v lize. Proto fandím už 7 let Plzni, týmu, který je po celou dobu tažen rozhodčíma a protěžován u papalášů! Týmu, který za posledních 7 let zahrával víc penalt než všechny kluby v 1. lize dohromady.. Schválně, kolik blbů zde vytáhne neúspěchy proti FCSB..

Trosku jsem ti to upravil, btw, kdo je na druhym miste tabulky kdyz moravsky kluby hraji takovy hovno? tak nejak se mi zda ze sigma s tim kadrem bez posil z druhe ligy hraje nejlepsi fotbal v 1. lize, ale mozna se mi to jenom zda.

Reagovat
smazaný uživatel

Já viděl asi 2-3 zápasy a není to špatné. Na druhou stranu, celkem mě zarazilo, že dle statistik je na tom s počtem střel apod. celkem bídně. Tzn že zatím jsou asi hodně produktivní..

Reagovat
HorajzmAmmann

Olomouc je výborná

A to jenom potvrzuje to co jsem psal loni, že ta špička 2. ligy loni by hrála střed tabulky 1. ligy v pohodě. Nemít v prdeli obranu a kdyby třeba zůstal Hučko - Zápotočný tak ten střed hrajem. Olomouc výborná ofenziva, Baník taky 4. místo ve vstřelených brankách.

Po x letech se na ten fotbal dá dívat. Zažil jsem daleko horší sezony, kdy si nepřihráli na 5 metrů a dali tak jednu branku za 3 zápasy. Mají průser v obraně, ale fotbal nehrajou opravdu špatný a výsledkově se to zlepší, věřím tomu Doma všechny tři zápasy Jablonec, Teplice, Zlín měli být za 3 body (max Jablonec si bod zasloužil, ale vzhledem k tomu že tam měl pak Poznar břevno a na střely to bylo asi 8:4 tak se asi mohlo vyhrát)

Zápasy kdy hrál Baník fakt tužku a hrát vyloženě tragicky dopředu je s SKS, Plzní a Jihlavou

Reagovat
patrikhm

Ty vole, kdo je protěžován u rozhodčích, ty sparťanský pablbe?!? Olomouc zažívá podobný start jako Zlín před dvěma lety - jaro pak totálně vypustili! Olomouc nemá šanci držet takovou laťku po celou sezonu..

Reagovat
smazaný uživatel

Letos to bude návrat krále do 1.národní

Reagovat
Puskas

Tento výtečný fór jsem už celý jeden den na tomto webu nečetl...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

"Do druhé půlky jsme šli s tím, že když nedostaneme gól, tak vyhrajeme, ale bohužel se nám to nepodařilo a jeden gól jsme dostali"

...

Chytří kluci

Reagovat
smazaný uživatel

Tak už víme, co tam těch 15 minut dělají. :)

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Může si za to sám... Njedříve vyhlašuje, že zůstane a po přípravě zmizí jako jeden z klíčových hráčů a navíc jako kapitán do Sparty. Prostě nemůže se divit.. Ne kam odešel, ale jak odešel...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže mít v týmu "zrádce" Pazderu vám vlastně taky vadí, že?

Reagovat
Puskas

To vážně nevidíš ten rozdíl, nebo máš jen potřebu rýpat?

Reagovat
smazaný uživatel

Pazdera - Nejdříve vyhlašuje, že zůstane a po přípravě zmizí jako jeden z klíčových hráčů a navíc jako kapitán do Baníku.

Já ti nevím, moc velký rozdíl tam nevidím...

Reagovat
Puskas

Holzer šel do Sparty, Pazdera ze zlínského hlediska jen k nám, navíc ne v době, kdy ho byla nejvíce potřeba. Myslím, že většině jde hlavně o tu Spartu.

Reagovat
smazaný uživatel

BaromírJosák02.10.2017 08:43# : ...Ne kam odešel, ale jak odešel...

Reagovat
Puskas

Puskas - 02.10.2017 09:29# Myslím

Puskas 02.10.2017 09:29# většině

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, já nevím který z vás je tiskový mluvčí

Reagovat
smazaný uživatel

"Zrádce" Pazderu bych v tymu radeji mit nechtel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
JohnnyDynamite

Burani z Ostravy já na zápase byl prostě neskutečné jak se(Vítkovičtí) chovají k odchovanci...

-Zlínu v posledhních letech odcházejí kapitáni jak na běžícím páse a ani v 1 domácím zápase jsem neviděl,že by se dělo něco podobného,ba naopak...hold jiný kraj jiný mrav

Reagovat
smazaný uživatel

Možná to je tím, že zlínští jsou požírači buřtů a včera jich bylo ve vítkovickém vyhnanství asi 15. A Zlín bude do roka a do dne zase mrdka, kterou vždycky ve fotbale byl. Za to Daneček se ještě den před přestupem do Sparty při přípravném utkání v Katowicích v kabině delegaci fanoušků dušoval, že Sparta se nekoná, a tým postavený na něm ve druhé lize povede on. Jaké bylo překvapení, když druhý den šaškoval v rudém dresu. Zrádce, Matusovic II., kez by si do pár let taky zakopal jen divizi.

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Taky se zakope. Už pomalu začal...

Reagovat
HorajzmAmmann

až zažije Zlín nějakou rivalitu jako Baník - Sparta tak napiš

Reagovat
Puskas

Až přijedou Malenovice.

Reagovat
Spalovač šancí

Pro každého normálního Baníkovce je sen hrát za spartu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
waynemarkrooney

Reagovat
Mirek na tenisu

Pískání nebo bučení na hráče který nastoupí proti svému bývalému klubu je obvyklé všude na světě. Pokřik části ostravského stadionu ve stylu "Holzer co, ty k..vo!" jen potvrzuje jací bezmozci dneska chodí na fotbal. Nechápou, že ti kluci jen prodávají svůj talent a schopnosti a těžko mohou odmítnout angažmá v Národním protože je mají rády děti v divadle loutek Ostrava. Tenhle pokřik jsem chápal kdysi na Řepku, který se o Baníku vyjadřoval pohrdavě, ale Holzer!?

Reagovat
smazaný uživatel

Mirku viz výše. Umět se k situaci postavit jako chlap a přiznat se, byl by prostě za neloajalniho zoldáka. Nakonec je z něho zrádce a bezcharakterní žoldák. Má co chtěl, snad nečekal že, že tady bude mít přátelské prostředí a červený koberec.

Reagovat
smazaný uživatel

všichni profesionální fotbalisti jsou "žoldáci", anebo znáš nějakého, který čutá ligu po práci v Kolbence za pivo a párek?

Reagovat
Puskas

Jmenuje se Milan Baroš a dokonce dal Baníku milion. Žoldákem kolega nemyslel to, že je placen, ale že kývne komukoli.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Baroš je finančně úplně jinde než 90% hráčů z ligy. Ale to bys musel vědět něco z ekonomie o důchodovém efektu.

Reagovat
Puskas

A kolik jiných to udělalo?

Reagovat
smazaný uživatel

co vím, tak docela dost hráčů se na závěr úspěšné kariéry vrátilo do svého mateřského klubu a dohrálo tam za pivo a párek kariéru, někteří třeba ještě také dali peníze aby zachránili krachující klub, Baroš v tomhle není nijak vyjímečný, každopádně to je ale dobrý styl

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to fakt víš špatně.....

Reagovat
smazaný uživatel

Nedvěd

Reagovat
Greny

a muzu se zeptat proč měl zustat a hrát FNL ?jako jenom kvuli tomu ze je to odchovanec?

Reagovat
Puskas

Za sebe říká, že jde spíše o tu Spartu, ač se dušoval, že zůstane, dokonce snad i prodloužil smlouvu tehdy, jestli se nepletu, pak šel k nej rivalovi. Jít třeba do Plzně, tak tam na něho řvalo minimum lidí, dle mého.

Reagovat
Greny

a co kdyz mel nabidku jen z té Sparty? navíc tím, že prodlozil smlouvu pred prestupem, se zvedla jeho hodnota , tudiz za nej Banik asi dostal vice penez, nez kdyby neprodlouzil. a uprimne? hrát FNL za Baník ? nebo o titul v lize a moznost zahrat si evropske pohary, za lepsi penize?

Reagovat
Puskas

Já se Ti snažím vysvětlit ten pohled fanoušků, proč to tak berou, je zbytečně Tě přesvědčovat, protože v tom nejsi zainteresovaný, takže ten chladný rozum Ti nedá odpověď na to zklamání (neobhajuji zde nějaké nenávistné výlevy), ale snad nevěříš, že v té době měl nabídku jen ze Sparty.

Reagovat
Greny

vím, že tam byl jeste Liberec kterej ale odmitl zaplatit tu castku kterou chtel Banik

Reagovat
smazaný uživatel

holt mezi Baníkem a Spartou je ta jednosměrná dálnice už hodně vyježděná, tak se po ní přirozeně také rozjel a neexperimentoval

Reagovat
Puskas

No, oklikou přes místní komunikace j nám chodí hráči i ze Sparty.

Reagovat
smazaný uživatel

Přestupová částka byla pevně daná. Byl to smluvní kostlivec z dob zmrda Safarcika a odstupné činilo 10 mega, poněvadž to byl vazal rakoviny českého fotbalu - Sport inCestu. Nabídek mnohem více, ne jen od nás. No pockejme si na vyjádření, údajně slibuje, že půjde s pravdou ven, jako člověka, jenž měl tu "čest" s ním o tomto osobně mluvit mě to velmi zajímá.

Reagovat
smazaný uživatel

já hlavně nechápu, proč si myslší, že by ti měl Holzer něco vysvětlovat. Ty za něj neplatíš složenky, on je svépravný a nikomu nic nedluží.

Reagovat
smazaný uživatel

V pořádku, potom není na místě si z jeho strany stěžovat že na něj někdo křičí a nechova se k němu vstricne. A vubec, stejně to nedokážeš pochopit.

Reagovat
smazaný uživatel

tak on jim to nevyčítá, tak nějak je i chápe, jestli jsem to dobře pochopil z toho jeho vyjádření. Mi jde v podstatě jen o to, že fotbal je dnes jen špinavá žumpa, a fanoušci, kteří se v osobním životě chovají všelijak, vyžadují od fotbalistů nějaké ideální, snad až rytířské chování, což mně přijde strašně naivní......

Reagovat
smazaný uživatel

Vyjádření pro noviny je jedna vec, jeho uchcana povaha na Instagramu a odvážnější výroky věc druha.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak na Instagramu strasny frajirek ale v Katowicich se rozbrecel jak dite

Reagovat
smazaný uživatel

Na instagramu od Vency SVěrkoše pod poslední fotkou je jeho vyjádření, kde se spíše snaží z fanoušků dělát ubožáky, co nerozumí fotbalu.

Reagovat
negrles

přímo tohle mě napadlo jak jsem to cetl... když jsme takoví idioti a vůbec tomu nerozumíme tak měl už dávno udělat nějaké prohlášení a poučit nás jak to chodí, protože ubohý pracující lid o tom evidentně nemá ani paru

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

V pořádku, potom není na místě si z vaší strany stěžovat, když o vás všechny rodiny z dětmi říkají, že jste nejhorší fanoušci.

Reagovat
smazaný uživatel

Tady je ale problém, že my jsme odsuzovaní jako celek, aniž bychom se všichni chovali jako zvěř. To že se jednou za čas objeví pár hlupáků co si hodí dělobuch nebo se chcou porvat ( a tady bych ještě vzal v potaz polici a ochranku, která často ten konflikt vyvolává), za to my ostatní nemůžeme.

Reagovat
smazaný uživatel

jsi tak hloupy nebo si na hloupeho jen hrajes? 50X TI tu Puskas vysvetluje o co jde a ty si furt meles svoje

Reagovat
ratusek

zase se k tlmu vyjadřuje většina lidí, co o tom ví piču.

Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě bylo včera na fotbale bezmála 5000 bezmozků . Jinak si to nedokážu vysvětlit.

Reagovat
Krony

Nevím proč mu říkáte, že je kurva... Kurva prodává jen tělo, on toho prodal více.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo nám to nevyčítá? Na instagramu to psal trochu jiným stylem. Hrozný kretén.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby ten ubreceny zmrd alespon napsal, ze mel byt radeji ticho, mladicka nerozvaznost a takove kecy okolo, ale on ten picus jeste kope kolem sebe... Tak se mu připomněla minulost, aby si osvezil

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak.

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem zvědavý na ten rozhovor v novinách, každým dalším vyjádřením ze sebe dělá jen většího Matušoviče.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bakary3

Vyčítat dvacetiletýmu klukovi, že nechtěl hrát druhou ligu, nechápu... (že se mu ve Spartě až tak nedařilo, to už je prostě tak).

A vyčítat mu nějaký vyjádření, no tak mu bylo 20, vy jste asi všichni ve 20 měli v hlavě jasno - spíš ne, jak se tady prezentujete.

Prostě byl přesvědčenej, že v Baníku zůstane, ale jakmile přišla nabídka, asi ho to nahlodalo a šel, ale dělat z něj bezcharakterní kurvu, žoldáka a nevím co, za jedno mladický rozhodnutí...

Reagovat
Puskas

On ty nabídky neměl předtím? To jako přišla večer a ráno se rozhodl?

Reagovat
twerp

A jak vis ze mel? Mas info kolik klubu tu sumu nabidlo? Co kdyz to bylo opravdu tak, ze kluby (i Sparta) prvne nabidly malou castku? Rano zavolal Kotalik, ze teda 10 mega ok ale chteji ho hned.Jak vis, ze nebyl pritlaceny vedenim, aby odesel. Chovate se k nemu, jako by to byl totalni zmrd.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele jestli řekne, že tam prostě nepůjde ani náhodou a pak najednou otočí... Není to trochu zvláštní?

Reagovat
cetto

Nevím no, podle mě je vázán mlčenlivostí po dobu jednání o přestupu. Může říct "o něčem se jedná, ale nesmím o tom nic prozradit", ale to by způsobilo lavinu dalších otázek, tak to raději smete ze stolu slovy, že nikam neodchází

Reagovat
smazaný uživatel

Což je hloupost od něj ale.

Reagovat
Puskas

Z jakého mého vyjádření vyvozuješ to, cos tak ostře vyjádřil?

A on sám tehdy řekl, že cítí, že potřebuje změnu. To lhal?

Reagovat
Bakary3

Jednak nevis, jestli je mel a pak nevis, jak byly lukrativni, zkratka mohl byt presvescenej, ze neprijde nic tak dobryho, aby Banik opoustel.

Ale celkove mi prijdou trapny vyjadreni, ze ani nemel odvahu rict ro fanouskum do oci a nevim co, tady ma snad kazdej predstavu, ze mel svolat tiskovku podle casovy vytizenosti fanousku a kazdymu to individualne vysvetlovat.

Rozhodl se hrat prvni ligu, asi to neudelal idealne, ale rict "kdyz prijde solidni nabidka, pujdu" taky asi neni lehky. Pak byste mu tu Spartu nezazlivali? Samozrejme, ze jo. A pak byste se mu nesmali a neprali, ze sedi? Samozrejme, ze jo.

Reagovat
Puskas

Dívej, já se kdysi ptal Tomáše Galáska, jestli fakt odejde, jak se píše - v 90. letech. Jen se usmál a řekl "uvidíme". Tam bylo jasné, že o tom mluvit nechce a že se něco semele. Ale nekecal a nedušoval se, že zůstane.

Já se Holzerovi nesmál, že sedí, a dle mého klidně může říct, že v případě dobré nabídky půjde. To by fanoušci překousli, bylo by to pochopitelné. Je to podobné jak s Vrbou po Euru, který jakoby den ze dne změnil názor.

Ale to je fuk, nechme to být.

Reagovat
smazaný uživatel

Slončík, Bolf, Čížek..Co mají společného? Z Baníku do Sparty. Bez problému.

Matušovič, Holzer do Sparty, bylo hodně problémů.

Víš, jaký je tady rozdíl? Prvně jmenovaní samozřejmě šli v té době do lepšího klubu, ale neměli ty blbé kecy a okolnosti, co předcházelo jejich přestupu.

Za to ti dva z Havířova jsou jejich pravý opak, proto ten odstřel.

Ale hlavně u Holzera jde o to, co on předváděl již celé jaro 2015/16 a korunu tomu všemu dal v letním přestupním období..

Reagovat
bobis21

"co on předváděl" - myslíš že byl nejlepší hráč a v každém zápase nechal na hřišti všechno? Srovnávat Holzera s Matušovičem už je fakt retardace

Reagovat
smazaný uživatel

Srovnání ohledně jeho přístupu a přestupu. Bylo o tom napsáno x stránek, nevím, proč děláš najednou blbého..

Reagovat
bobis21

ano, napsáno bylo hodně, ale všechny buď nesmysly nebo nějaké "prý", "možná" a "slyšel jsem". Realita je taková, že od začátku přestupáku všichni věděli, že Holzer chce hrát první ligu a když pak přestoupil do prvoligového týmu, všichni začali dělat překvapené.

Reagovat
smazaný uživatel

Kecáš. Dokonce na sezení s fanoušky to potvrdilo vedení, že měl zůstat, takže žádné "prý", "možná" atd.. A to nemluvím o tom, jak nám osobně říkal, že do žádné Sparty nepůjde.

Samozřejmě nabídky z ligy měl, to nepopírám, ale ani hned na začátku letní přípravy tehdy neřekl, že chce jít pryč.

Normálně trénoval, hrál přípravu

Takže překvapeni jsme byli, ale z jeho zkurveného přístupu.

Reagovat
bobis21

tak já to od posledního zápasu v lize věděl, stejně jako všichni se kterými jsem se o tom bavil, za to že máš špatné info nemůžu ... vedení se ho samozřejmě snažilo udržet.

"Normálně trénoval, hrál přípravu" - to jako dokazuje co? Že je to profesionál?

Reagovat
smazaný uživatel

Dokazuje to, že i když měl nabídky z ligy, hrál normálně u nás a nikomu na férovku neřekl, že chce jít pryč.

Kdyby to řekl, Vlasta by ho logicky nestavěl do zápasu a nedělal kolem něj osu týmu.

Reagovat
bobis21

tak posledních 10 dní před odchodem už v základu nehrál ani tu přípravu - proti vítkám odehrál jen půl hodiny a proti giekse půlku - v té samé době i Petržela říkal do médií že nejspíš odejde. Najednou odešel a ty začneš hrát překvapeného

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, s tím máš pravdu, to Vlasta opravdu prohlašoval, nicméně Baníku stále tehdy neřekl, zda jde či ne, otálel s podpisem smlouvy atd... Ten příběh dál už znáš..Kdyby přišel prostě rovnou, řekl, že chce jinam, odpustil by si ty kecy všude okolo jak za jaro 15/16, tak na GKS, nebylo by co řešit.

Víc k tomu asi už nemám co říci..

Reagovat
bobis21

tak asi čekal na to jestli bude zájem, jestli přijde nabídka, jestli se dohodou na smlouvě atd. - to ti opravdu nedochází? Evidentně se o jeho odchodu mluvilo už od konce sezony, on sám se tomu taky evidentně nebránil a nakonec se přestup povedl. Víc k tomu nemáš co říci, ale taky si k tomu zatím nic smysluplného neřekl ...

Reagovat
smazaný uživatel

a proč by se měl zrovna vám svěřovat o své profesionální budoucnosti? Představ si, že k tobě do práce naběhne parta ožralých dlaždičů, a začne se tě vyptávat, jestli u toho ponku v Kolbence zůstaneš, anebo půjdeš radši dělat soustružníka někam na Kladno? Jistě jim s nadšením začneš vyprávět, jak ti broušení šroubků naplnňuje život a že na ten soustruh ani nemyslíš.......co je vám vlastně do toho? Je to jeho život, jeho kariéra

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, je to jeho život, jeho kariéra. A my jsme fanoušci, kteří mají svůj život, proč bychom tedy nemohli na něj pískat?

Reagovat
smazaný uživatel

pískat si můžete na koho chcete, je to váš svět, ale bavím se o tom, že děláte z komára velblouda a absoltutně nesmyslně si osobujete právo kecat někomu do jeho osobního života

Reagovat
smazaný uživatel

My z komára velblouda neděláme, to dělají média. My jsme si prostě včera zapískali, protože nás nasralo že náš kapitán dal přednost úhlavnímu nepříteli před Baníkem ačkoliv mohl mít i lepší podmínky a ačkoliv sdělil některým z nás, že do Sparty určitě nepůjde. Nevím, co na tom ostatní pořád nechápou.

Reagovat
smazaný uživatel

Když to bereš takhle, s vědomím že mám kolem sebe ostatní chlapy z Kolbenky kterým dělám mistra a táhneme za jeden provaz, něco jsme spolu prožili a v problémech se jeden za druhého umíme postavit, tak partě ožralých dlaždičů odpovím: "Chlapi ještě uvidím, pořád jednáme, ale vidím šanci posunout se v kariéře výše, zasoustružit si i na mezinárodní scéně, i když mě sere že to nebude v montérkách Kolbenky". I tohle (i pokud by to bylo lhaní) by na dlaždiče zapůsobilo více, než příslib věrnosti Kolbence a zrada hned druhý den.

A nebo ti jednoduše můžu říct (stejně jako ty): "Je to náš život, co je vám všem do toho že ho nemáme rádi za jeho chování?"

Reagovat
Bakary3

Detailne si okolnosti vsech tech minulych prestupu nevybavuju, tak se budu vyjadrovat jen k Holzerovi, a proste mi to prijde fakt totalne prehnany.

Hodne mladej clovek dostal velkou prilezitost hrat prvni ligu od naseho top klubu, ze to treba nezvladnul okolo, to se stat muze.

Ale nemam pocit, ze by hlasal jsem chachar, do sparty nikdy a nevim co.

Jen se okolnosti zmenily a jeho nazor taky, ale proc by ted mel poslouchat, ze je bezcharakterni srac a nevim co, protoze zradil banicek, kterej on asi nezral tak jako ti, co mu ted nadavaj.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže on to dle vyjádření lidí z ultras hlásal..

Reagovat
smazaný uživatel

Zase z něho nedělejme malé děcko. On dobře věděl co říká a dobře věděl, co ho pak čeká.. Ani nechápu, proč se to tu tak řeší, když každý věděl, že ho nepřijmeme v náruči.

Reagovat
smazaný uživatel

Fanoušci Baníku se opět chovají jako ubrečený děti...

Reagovat
smazaný uživatel

Oblíbený klub...

Reagovat
Mirek na tenisu

Já bych ten klubismus a srdíčko moc nepřeceňoval ani v časech socíku. Je fakt, že Baníkovcům chodily výplaty z dolů OKD, Sparťanům z Kolbenky, Dukla byli vojáci ZVS a lampasáci atd. atd. Nicméně jen připomenu, že i kdysi se chodilo z Baníku do Sparty: Pospíchal, Klement a po plyšáku Řepka, Čížek, Slončík...kdoví, co bychom se dočetli, kdyby byl tehdy fejsbůk a twítr

Reagovat
smazaný uživatel

A další... Nejde o to kam přestoupil, ale co přecházelo tomu přestupu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Presne... treba Z. Pospech sel taky do Sparty, ale zaden humbuk kolem toho tenkrat nebyl ne? Oproti Zmrdtusovicovi nebo Daneckovi...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

Na Slona s Čigym po přestupu nepamatuji nic, na Řepu něco bylo, ale ne moc.

Reagovat
REPLIKATOR

Dobře mu tak.

Reagovat
Banikovec7

Já ho celkem chápu, pokud dobře pamatuju, tak jiné nabídky neměl a třeba se bál, že už další taková nabídka nepřijde, mohl přijít třeba i o EURO a taky jsme v druhé lize mohli zůstat pár let. Jestli měl nějaké řeči že by do Sparty nešel, tak to si mohl odpustit, ale u toho jsem nebyl. Taky by mě zajímalo kolik z vás by začlo vysvětlovat, že jde do Sparty, když by na vás do šatny naběhla banda nabušených borců.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně že měl asi káknuto. Na druhou stranu, pokud se nemýlím, tak on dost těch kluků znal. Ti kluci ho několikrát podporovali, i když se mu nedařilo a byl pro ně nechci říct modla ale minimálně to byl TEN hráč, který byl odchovancem a ke kterému se hodně lidí upínalo. Takže se vůbec nedivím tomu, že se na něj teď píská..

Reagovat
smazaný uživatel

a není to trošku dětinské, když se dospělý chlap "upíná" na 19letou kopačku? Problém nevidím v Holzerovi, ale v psychické nevyzrálosti těch fanoušků, Holzer je jen přiblblá kopačka, nic více, psychicky vyrovnaný člověk by to tak měl vidět a nic moc od takových cápků nečekat.....

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tak nikdo od nich nemusí nic čekat. Ale když se ten kluk takhle zachová, tak snad nemůže čekat, že mu budeme skandovat..

Reagovat
HorajzmAmmann

trošku mě sere Svěrkoš, že to tak bere. I jako kámoš mu mohl říct: Pičo, mohl si to čekat

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel, je to jeho kamarád. Taky Granečný nebo ostatní to berou asi jinak než my.

Reagovat
HorajzmAmmann

přesně tak no Můj kámoš se ožral na MČR a vyhodili ho z národáku a do novin se pak psali všelijaký sračky a jako fanoušek bych na toho kluka byl třeba strašně nasranej, ale jako jeho kámoš sem ho musel podržet. Takže v tom vidím docela podobu, když ty kluky znáš a jsou to kámoši tak to bereš jinak no

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Svěrky to dal možná proto, protože je agent jeho mladšího bráchy. Proto se ho zastává. Ale je to jen domněnka.

Reagovat
HorajzmAmmann

nebo chce Holzera k sobě

Reagovat
HorajzmAmmann

Já teda Holzera nikdy jako toho toho "101% chachara" jako Svěrkoš, Baroš nebral.

Pro mě byl pravý chachar Vengřínek a Baránek - oba v píči zdravotně

Reagovat
smazaný uživatel

No, bylo hodně lidí, co ho ale takhle brali, tím spíš, když byl kapitán.

Reagovat
Puskas

Vengřínek je kde vůbec? A když jsme u těch marodů - Tomašáka je strašná škoda.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Puskas

hm, dík, též vypadal slibně

Reagovat
smazaný uživatel

Vypadal, než se zranil proti té Olomouci, tak to vypadalo, že z něho bude skvělý obránce..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HorajzmAmmann

na instagramu trenuje v hadrach Baníku asi po operaci nebo co. Takže nikde...

Reagovat
HorajzmAmmann

Já bych to asi nějak nehrotil. Prostě odešel do Sparty tečka. Tím pádem je Holzer a Baník uzavřená kapitola a do Baníku si zavřel dveře. Ale nějaký nadávky nebo něco takovýho? Serem na to... Baník přišel o víc hráčů než jenom Holzer. Musíme koukat jak Frydrych hecuje tribunu sever, Baránek v Plzni, Pavlenka v SKS, Greguš šel raději do Jablonce... Strašný období... a ted to ještě příjde s Granečným

Reagovat
smazaný uživatel

Hele já s tebou většinou souhlasím, ale někdy tvé názory moc nechápu. Holzer si zaslouží to samé jako Matušovič. Jak to můžeš srovnávat s tím zbytkem? Frydrych, Baránek a Greguš odcházeli v době, kdy byl Baník v piči. Frýďa samozřejmě teď bojuje za Slavii, ale že vyvovlává když je nej hráčem, tak to bych mu nevyčítal. Navíc, on nikdy neměl žádné takové kecy jako Holzer. Baránek a Greguš už vůbec ne.

Už poněkolikáté opakuju. Pískání a jednou za čas nějaká vulgarita není nic, co by nemohl čekat..

Reagovat
HorajzmAmmann

já to neporovnávám a ani jsem nepsal že si to nezaslouží. - Ale já mám rád na tribunách spíš hecování vlastního týmu než pískání na kluka co odešel do Sparty když to řeknu v nadsázce.

Reagovat
smazaný uživatel

No jasně, ale zrovna tenhle zápas k tomu vyloženě sváděl.

Reagovat
HorajzmAmmann

my teda příjde podle toho co se píše že se to strašně přehání, jak kdyby si Holzer sedl po zápase do kouta a měl brečet že ho nikdo nemá rád (hlavní zpráva na seznamu, článek na eurofotbalu, instagram Svěrkyho)

Reagovat
HorajzmAmmann

my

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že se to přehání. Víceméně o nic nešlo. Poprvé hrál proti nám, tak jsme na něj zapískali, dvakrát nebo třikrát zaskandovali a šmitec.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Holzer odchazel, kdyz byl Banik v ultra pici.

Reagovat
smazaný uživatel

No rozhodně ne co se týče vize budoucnosti a finančního postavení..

Reagovat
Kiwi-21

Matušovič odešel po titulu a po zápasech brečel jak ho nechtějí pustit z Baníku do Sparty jako malé dítě

Zatímco co Holzer odešel po sestupu do 2 ligy (tak bych řekl že Baník už dost v piči byl) mohl odejít třeba po tragickém podzimu ve 20 letech hrát jako mladežnický reprezentant by byla hovadina,ať Spartu nemusím tak si zahrál El třeba i proti Interu a to by se mu v Baníku nikdy nepovedlo

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, zahrál si proti Interu. SUPER. A co z toho? Baník byl v piči ale ne z hlediska budoucnosti.

Reagovat
Kiwi-21

Co z toho ?

Zahrát si proti Interu a nebo třeba Sokolovu ?

Hrát v Táborsku atd a nebo ligu co dá hráči víc ?

Kdyby se ve Spartě prosadil mohl odejít do ciziny,tím že tam šel neztratil něco málo odehrál a teď ve Zlíně hraje taky i tu El

Bylo to nej řešení pro něj a pokud tehdy odcházel tuším za 12 mega si taky myslím že nikdo jinej by v lize to ochotnej dát nebyl tak vyhodné i pro klub

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, je lepší hrát proti Interu než Sokolovu, ale co z toho z dlouhodobějšího hlediska? Teď sice hraje EL, ale v případě Zlína to asi nebude o nějakém prosazení a hrát se Šerfifem asi není vysněný zápas..

Reagovat
Kiwi-21

To asi ne šerif není vysněný soupeř ale je to více jak o záchranu v Baníku

Já Baníku přeji záchranu nic proti nim ale ať si fanoušci hrabnoi do svědomí a zeptají se sebe pokud by nepatřily mezi radikalní fans jak by se zachovaly oni

Však kdyby Baník nepostoupil zpět a jakože až tak moc tomu nechybělo co by to mohlo udělat z jeho kariérou,neřikám že Sparta je výhra (i když pominu rivalitu) tak měl alespoň jistotu že zustáne v lize,že pokud se ve Spartě neprosadí tak minimalně v lize někde bude (zlín) ale taky že pokud se prosadí tak může rychle vyletět ven a Sparta by byla nakonec jen přestupní stanice

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, pak měl ale držet hubu a nemít výroky typu do Sparty ne, povedu Baník v druhé lize apod.

Reagovat
smazaný uživatel

To není jen o těch Katowicích... To byla jen taková "třešnička na dortu".

Chvástal se, že dá vyjádření do novin, tak ať ho dá, snad bude mluvit pravdu, jak to vážně bylo..

Reagovat
Banikovec7

No na to jsem taky zvědavý.

Reagovat
smazaný uživatel

Matušovič i Holzer pocházejí z Havířova. Ten včera na domácí půdě přivítal Benešov, odkud přijela početná skupina 11 opilých fanoušků Celý zápas řvali na Matušoviče hrajícího za Havířov, nadávali mu, pískali při jeho dotecích s míčem, nadávali do sparťana a tak, no prostě sranda Matuš odpověděl dvěmi góly. A o pár hodin později to dostal sežrat Holzi, kterého tam včera v Havířově taky ti benešovští "hools" zmiňovali

Reagovat
Rarášek

Reagovat
Banikovec7

Ondra Šašinka na insta

Reagovat
Puskas

??

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě k tomu přidej ten jeho prostředníček.

Reagovat
Banikovec7

To nebyl prostrednicek ne? Spis ukazovacek.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo? No to je jedno, potěšil tak jako tak.

Reagovat
HorajzmAmmann

takže do dvou sezon ve Spartě?

Reagovat
Banikovec7

Snad ne, říkal nedávno že by nechtěl hrát v Česku za žádný jiný klub, tak snad to dodrží.

Reagovat
smazaný uživatel

aby si to ale nerozmyslel, když vidí, že před ním dostává šanci kopyto Poznar...

Reagovat
bobis21

ten hate na něj mi přijde strašně neoprávněný. Podle mě jednal naprosto racionálně a nemám k němu žádné negativní emoce - stejně jako Frydrych nebo Pavlenka.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak. Stava se obeti dementu s dvoucifernym IQ.

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem si taky zapískal a IQ mám bez problémů trojciferné..

Reagovat
smazaný uživatel

Pavlenka a Frydrych neměli blbé kecy, on jo. Navíc, rozdíl mezi nimi je pořád to, že Holzer jediný odcházel už za stabilizovaných podmínek, kdy mohl dostávat i lepší peníze než ve Spartě. Teď hraje stejnou ligu jako Baník v klubu, který z hlediska tradic a historie nemá ani zdaleka takové jméno jako Baník. Samozřejmě, zahraje si EL. Ale je to v případě Zlína k něčemu?

Nevím, prostě si nemyslím, že tehdy Baník musel opouštět. A pokud nebyl schopný ani říct, že neví, jestli zůstane, protože má nabídky. Tak pak je na něj ta kritika oprávněná.

Reagovat
smazaný uživatel

a uvědomuješ si, že řešíš nějaké 19leté ucho,které jen chce kopat za co možná nejlepších podmínek? Děláte z toho otázku života a smrti, přitom jde absolutně o hovno.....

Reagovat
smazaný uživatel

Podmínky mu Baník nabízel tehdy lepší než Sparta, pokud jde čistě o finance. A pokud mu jde jen o nějaké prachy a je mu jedno který klub ho vychoval, tak ať jde do hajzlu a přijme to, že se na něj bude pískat.

Reagovat
smazaný uživatel

tak je asi rozdíl brát třeba i stejné prachy ve Spartě, ze které máš s trochou štěstí možnost skočit někam do dobré ligy a hrát už za fakt solidní peníze, případně když se ti tam bude dařit, tak ti dají za rok trojnásobek, anebo se zakopat v Baníku a jezdit hrát fotbal do Vlašimi, Táborska, atd. a doufat, že se jednou ozve ......třeba zase ta Sparta.....

Reagovat
smazaný uživatel

Anebo ten rok tohle zvládnout a pak táhnout Baník za lepším. Protože kde si tě všimnou spíše? Když budeš jeden z 20 ve SPartě nebo jeden z nejlepších v Baníku? Samozřejmě, mohla by to být zase ta Sparta, ale taky i jiné kluby..

Reagovat
smazaný uživatel

V momentě, kdy Baník hrál druhou ligu, tak zcela pochopitelně ve Spartě.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pokud vidí jen jednu sezonu dopředu tak potom měním svůj názor. Je to prostě dement a nemůže za své rozhodnutí.

Reagovat
HorajzmAmmann

Nikdo to neřeší.... Zapiskalo se zaskandovalo se ale to on brečí na instagramu jak malá ubreceny pica. Kdyby napsal chápu to a nic víc udělal by líp...

Reagovat
HorajzmAmmann

Ubrecena *

Reagovat
smazaný uživatel

Počkej, on umře když někdo zapíská? Právě, jde o hovno (ale tak jsi ho nazval ty), my jsme mu jen dali najevo že ho nemáme rádi, každý k tomu měl své důvody. Já za to jeho chování (a těmi svými reakcemi si nepomáhá ani teď), ale tím zápasem by to pro mě skončilo až do příštího a všech dalších setkání. Jenže neustálé diskuze a snahy o obhajobu útokem to zbytečně vyhrocují.

Reagovat
smazaný uživatel

Akorát teď sám si veřejně naběhl s tím zvěřejněním, jak to bylo.

Takže buď se zachová jako chlap a vše řekne, jak to bylo s těma kecama, smlouvou atd.

Anebo se bude obhajovat, vzlykat nad tím, co se stalo na GKS a dělat ze sebe chudinku, kdy veškerou špínu hodí na nás.

Teď již nemá na výběr.

Btw., na Instagramu taky odpovídal jen na co se mu chtělo, když se mu dal argument s jeho kecama, že do ACS nikdy, tak to ani neokomentoval.

Kdyby byl dříve raději ticho..A třeba i teď..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sice mne taky dost nasral, ale prijde mi to uz přehnané. Dá se to pochopit že dál přednost boji o titul nez jezdit hrat fotbal do lesa proti Táborsku. Srovnání s matusovicem je mimo. A třeba případ Frydrych je pro me horší..ten odešel do Slavie která ještě v tu dobu byla v podobných srackach jak my. Navíc se netajil že chce prostě z Baníku vypadnout. A kdyby se slavia neozvala tak v ty Spartě skončil taky.

Reagovat
smazaný uživatel

Co je přehnané? Pískot? Jaký je rozdíl mezi nim a Matušovičem krom omluvy na Spartě?

Frydrych odešel do SLávie, která pak v sezoně skončila 5. a už na ten podzim to s ní vypadalo lépe. A s jeho přestupem se spěchalo, aby se odblokovaly přestupy. Tak jak můžeš tohle brát jako horší případ?

Reagovat
smazaný uživatel

Pískot ne, to schvaluju..je potřeba mu to dát sežrat..ale vulgární nadávky a když mu někdo na sociální sítě píše at chcípne, tak to je hodně ubohý. Tak matusovic měl nabídky z ciziny a nebo mohl hrát dál za obhájce titulu a bojovat o LM. Holzera čekaly zápasy v ústí nebo Sokolovu...Frydrych uz mel ve Spartě nachystanou smlouvu, ale pak vedení cuklo po protestech ultras. Na to že se nakrucoval se šálou zkurvená Sparta, mu nebylo blbý tam jít. Mel štěstí ze se pak narychlo ozvala slavia

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, Matušovič byl pořád větší sráč, to máš pravdu. Co se týče těch vulgárních nadávek, já si osobně včera zakřičel jednou, pak už jsem zůstal jen u toho pískotu. Nebudu odsuzovat lidi, co mu říkají kurvo, pro některé svým chováním prostě kurva je. Ale já to pak už třeba taky neskandoval. To ať zchcípne je samozřejmě za čárou.

Co se týče Frydrycha, tady bych spíše věřil tomu, že neměl moc na výběr. Tlačil ho do přestupů každý, včetně vedení. To je pak těžké. Já mu tohle nevyčítám a kdyby se k nám někdy vrátil, budu jen rád.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako když se na něj kříčí, že je kurva tak to se dá ještě nějak přejít. Ale nejhorší je někdo píše urážky i jeho mladšímu bratrovi, kterej s tím nemá nic společnýho. Mně taky Holzer zklamal, ale asi ho trochu dokážu pochopit. Před sebou druhou ligu, jeho čekalo ME, kam by to měl s nominací z 2. ligy horší a na tom Euru se mohl ukázat.

No Frydrych byl sice k přestupu tlačenej, ale sám se nechal slyšet, že chce už z baniku odejit a nechce tu hrát. A vůbec mu nedělalo problém vyjadnávat se spartou i přes to na jakyho si hrál srdcaře. Zajímalo by mě jak by se ted na Frydrycha dívalo, kdyby to sparta nestopla a on tam fakt podepsal.

Reagovat
smazaný uživatel

No jasně, urážky na jeho bráchu jsou nesmyslné. Já bych ho chápal, kdyby neměl ty kecy okolo.

A ohledně Frydrycha, nikde jsem neslyšel nic ve stylu, že za Baník už nechce hrát. A jestli tak jen proto, v jaké situaci Baník byl a jak se jednalo s hráči..

Reagovat
smazaný uživatel

Má ,co mu patří.

Reagovat
OtecJaJ10

No nevím.. Já nikdy moc neřešil, že šel hráč z Baníku do Sparty.. U Bolfa, Slončíka, možná i u toho Pospěcha to bere většina Baníkovců v pohodě. Mladý capek co utekl za "lepším" v dobach krize a po érách dvou megazmrdů ve vedení, to bych bral jako to menší zlo.. Víc mi leží v žaludku Baníkovci co si hráli na srdcaře, utekli, a pak se z nich stali Sparťani odmala a měli blbé kecy na fanoušky Baníku, nebo celkově Baník.. Asi Matušoviče, Řepku nebo Sionka zmiňovat nemusím.. Tak to beru já. I když v kotli, neřval sem na něho... Sralo mě to, jo. Já ho ale beru jako mladého blbého a když to řeknu blbě, za hejt mi ani nestojí..

Reagovat
Mirek na tenisu

Zajímavé názory. Některé se už rovnají diagnóze. Fandi svému klubu, ale používej mozek. Vůbec bych neřešil s jakými záměry šli z Baníku do Sparty Klement, Řepka, Matušovič, Pospěch nebo Holzer. Byla to vždy věc jejich a obou klubů. Pořvávat pak na borce, že je ku.va, ukazuje pouze na nedostatek inteligence dzyčných "fanoušků".

Reagovat
OtecJaJ10

Je rozdíl jít pryč z nějakého důvodu, nebo když ten hráč pak cíleně provokuje/pomlouvá bývalý klub. Potom sorry, ale je jasné, že fanoušci toho klubu si to nenechají líbit..

Reagovat
Mirek na tenisu

Když za slávu Baníku kopali Vojáček nebo Radimec, mimochodem taky měl jít do Sparty ale soudruzi z GŘ OKD ho nepustili, kdoví, co si tehdy povídali. Dneska jsou kluci na socsítích a tak se kdejaký trouba může čílit nad jejich názory. Mě to nechává klidným. Na rozdíl od mizerných výkonů hráčů Baníku, kteří zatím nedokázali doma porazit nikoho. Holzer i přes nevraživost publika hrál výborný špíl. A to hrál pohár v Moskvě a vrátil se v pátek ráno. Seru na srdcaře (Vašek, Breda, stopeři, Sus, Stáńa a další nekopové.), kteří neobejdou ani kbelík s vodou.

Reagovat
smazaný uživatel

No ty jsi mi panečku plantala.

Reagovat
HorajzmAmmann

Takhle to ve fotbale prostě chodí no... věnuj se spíš tomu tenisu

Reagovat
HorajzmAmmann

Holenda v Baníku?

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Amen na jeho slova, sic nevím jak by tu chachaři snesli Holendu a asi těžko sem přetáhneme hráče z jakéhokoliv mužstva z Prahy pokud tam hraje stabilně a Baník nebude hrát špici a o poháry. Nicméně Baník víceméně má ty samé hráče kteří ho vytáhli z 2. ligy a není jen chyba Vrťa ale i Kučery, že tu sestavu totálně rozhodili. Sus snad nehrál 2 zápasy po sobě na stejném postu to samé obrana, která snad nehrála 2 zápasy po sobě ve stejném složení a třeba Denis, který mi přišel jeden z nejlepších jen střídá za vyhořelé tragédy už v 1. poločase. Vrťo sice dotáhl jako obvykle šrot to vypadá, ale pochybuju, že by přikázal Kučerovi, že je musí hned všecky stavět!

Reagovat
HorajzmAmmann

https://auto.bazos.cz/inzerat/78937587/Skoda-Octavia-RS230.php

Čermák prodává auto, kdyby někdo chtěl

Reagovat
HorajzmAmmann

Prodam Škoda Octavia, benzin 230koni, r.v.2/2016, 1.majitel, ČR doklady. Stav auta dobrý, nekuřák

Reagovat
HorajzmAmmann

Poznar se zase trefil

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele