Jelínek: Kladu si otázku, zda to Slavia opravdu potřebuje, nebo to sudí neumí

16.12.2021, 10:22
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (246)

Přidat komentář
Lemond Laws

Kéž by za B...

Reagovat
didosh

Reagovat
REPLIKATOR

A

Reagovat
Y.N.W.A

A průnik B

Reagovat
vceradnesazitra

A mínus B

Reagovat
vagneris

Nechcete si rovnou udělat pravdivostní tabulku?

Reagovat
Arnar Resmusonn

Během poslední doby, co za info vyplavalo na povrch tak to Slavia potřebuje ... možná né slovo potřebuje ale : Jistí se

Reagovat
maras93

A+B=T

Reagovat
REPLIKATOR

A+B=postup

Reagovat
maras93

Reagovat
Coutinho10

OT: ať odbočíme, tak dnes od 18:00 proběhne los Ligy Národů živě na Sport 1.

https://repre.fotbal.cz/reprezentace-pozna-soupere-pro-pristi-rocnik-ligy-narodu/a15552

Koho si přejeme z prvních 3 košů v elitní skupině A ?

Koš 1: Francie, Španělsko, Itálie, Belgie

Koš 2: Portugalsko, Nizozemsko, Dánsko, Německo

Koš 3: Anglie, Polsko, Švýcarsko, Chorvatsko

Koš 4: Wales, Rakousko, Česko, Maďarsko

já bych bral asi Francii, Portugalsko a Anglii....ať máme super zápasy, když sme postoupili

Reagovat
Liquid

Francie + Německo + Anglie

Reagovat
Coutinho10

proti Německu si myslim sme bez šance...to Portugalsko preci jenom neni poslední dobou az tak suverenni, bude hrat baraz jako my a atraktivitou jsou na tom podobně

Reagovat
Liquid

Němci doma prohráli s Makedoncema....

Reagovat
Coutinho10

to je pravda, ale to spíš podcenili a asi už postup měli jasný v té době a taky v tom zápase mám pocit měli prostě velkou smůlu, ale to neshazuje výkon Makedonie....každopádně pamatuju, jak sme doma v Edenu málem Německo v nějaký kvalifikaci obrali o body, ale i tak je spíš nechci než chci

Reagovat
kilobyte

Makedonie je porazila na začátku kvalifikace, ve třetím kole. To postup jistý neměli. Ale byla to jejich jediná prohra, jinak ostatní zápasy vyhráli.

2007 jsme je venku porazili 3:0 a pak jsme skončili první ve skupině, ale bylo to jedno, protože v té době už jsme měli my i Němci jistý (možná skoro) postup.

2017 jsme je "skoro" porazili, když měli náskok 5 bodů na druhé místo.

Reagovat
Coutinho10

j ten 2017 jsem myslel, pamatuju, ze sme hrali dobre....2007 uz je velka minulost a jak pises, tak oba tymy na tom byli dost rozdilne

u te Makedonie, tak v tom pripade teda nemeli postup jeste jisty, myslel jsem, ze to bylo v pozdější fázi, ale aspon to ukazuje, ze ne vzdy plati, ze fotbal je hra 22 hracu a vzdy vyhraji Nemci kazdopadne to byla spis vyjimka, nahoda, smula, coz potvrzuje to, ze zbytek vyhrali...myslim si, ze nas by nepodcenili tolik jako Makedonii a zvlast, kdyz si vzpomenou na 2017

Reagovat
Y.N.W.A

pro mě je teda portugalská hvězdná ofenziva daleko atraktivnější než Müller

Reagovat
Coutinho10

pro me taky, jenom jsem chtel naznacit, ze pro nekoho to muze bejt i Nemecko

Reagovat
cubinho

Zadne odbocovani. Slavia uz ma par let pojistene rozhodci a ostatni to poradne sere! A neni v tom sama... Doufam, ze pristi rocnik odehraje ve druhe lize!

Reagovat
cubinho

Kkidne i s Plzni, Spartou a Jabloncem.

Reagovat
Mass

Slováckem, Libercem, Hradcem atd.

Reagovat
cubinho

Pokud se prokaze vina, samozrejme take. U Slavie a Plzne, take Jablonce, je to celkem jistota.

Reagovat
Mass

Vysvětli mi, co se prokázalo Slavii.

Reagovat
Pablos

zbytečná otázka, to se přece všechno uvidí

Reagovat
smazaný uživatel

včera se prokázalo, že se pískala nakloněná rovina

Reagovat
smazaný uživatel

Zas tak nakloněná nebyla, max. 85 stupňů.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě ti tam chybí Baník.

Reagovat
$dolar$

A Banik vynechavas proc? Kdyz tam jsou po Slavii namoceni nejvic.

Reagovat
Coutinho10

chtelo by to merit vsem stejne, takze pokud pujdou do 2. ligy i ostatní namočené týmy, tak jo...aspoň bude zábava, až bude hrát o titul Liberec s Teplicema

Reagovat
smazaný uživatel

Slavie, Sparta a Plzeň. Si nemají co vyčítat.

Reagovat
kilobyte

No Slávisti se vždy tvářili jako jediný Mirek Dušín ve vesmíru. A nám a Plzni dávali sežrat jakýkoliv náznak.

Reagovat
didosh

Myslím že celá fotbalová obec si myslela že Slavia taková byla a je...myšleno před Číňanama...

Reagovat
kilobyte

No možná si to myslela, ale pochybuji, že by to tak bylo.

Když se koukneš třeba na jejího bývalého majitele Řebíčka, který už měl nějakou kontroverzní minulost a jeho bratr, kterého si dosadil do představenstva, byl u soudu kvůli úplatkům. Bylo by mi divné, kdyby ten sport dělali čistě.

Reagovat
letitfly

Španělsko, Nizozemsko, Polsko

Reagovat
Pablos

konečně to budou zajímavé konfrontace ...jsem za to rád, že jsme se dostali do toho Áčka

Reagovat
Coutinho10

hodně se na to těšim...v kvalifikaci o ME či MS máš většinou jenom 1 top tym...tady budeš mít 3 a s každým 2 zápasy, takže ta možná nejlepší prověrka s top kvalitou a ikdyz asi neobstojime, tak se budeme diky temto zapasům zlepšovat

když bych trochu předběhnul a povedlo se nam pres Svedsko a pak Polsko/Rusko postoupit na MS, tak toto by byl super test pred MS

Reagovat
Pablos

no to by byl úplnej ideál

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Nuno čomes

Je mi to jedno.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlépe zrušit.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
Pablos

Reagovat
Strojmír

Reagovat
mojmira

Reagovat
Y.N.W.A

jasně a hrát přáteláky s Kuvajtama, Běloruskama a Slovinskama je to skvělej počin a my to klidně jako přáteláky s hráči širšího kádru (buď jako příprava na MS, ale spíš jako budování novýho týmu pod novým trenérem) můžeme pojmout... v nejhorším případě spadneme do druhý úrovně, no bóže

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jinak aby to bylo jasnější. Zrušit veškeré repre pauzy. Obzvlášť v této době.

Reagovat
Pablos

zrušit ti připojení, ať je od tebe klid

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Pablos

a jinak: Francie (dlouho jsme s nimi nehráli)

Portugalsko (dlouho jsme s nimi nehráli dá se říct)

Švýcarsko (dlouho jsme s nimi nehráli)

Reagovat
Coutinho10

jenom Švýcarsko mě úplně nebaví...takže max. z toho pohledu, že sme s nima dlouho nehrali, ale jinak bych radši Anglii....navíc to Švýcarsko za mě není až tak atraktní, ale za to dost nepříjemný a ne náhodou se dostávají daleko na ME a MS, zda si dobře vzpomínám

Reagovat
Pablos

Proto by mě zajímala ta konfrontace, protože na úrovni Švýcarska bych byl rád, kdybysme se dlouhodobě drželi.

Reagovat
Coutinho10

j, jako možná jo, ale tak nějak si myslim, že by nám to tam 2x šoupnuli střelou před vápnem a nějaká narážečka a Vaclík bez šance a defenzivu mají dobrou, takže tak nějak když bych nad tou konfrontací přemýšlel, tak to nevidím moc pozitivně a naopak by nám to ublížilo, protože očekávání by bylo velký od veřejnosti

Reagovat
Pablos

každopádně se to dozvíme

Reagovat
Coutinho10

jojo bohuzel

Reagovat
RickNash

Já bych chtěl Francii (dlouho jsme s nima nehráli), Dány (další konfrontace by mohla bejt prima, kvaldu na MS měli úžasnou) a Poláky (protože to je naše největší/jediná šance neskončit poslední a užít si takovýhle zápasy i příště.

Reagovat
Coutinho10

Francii taky z toho důvodu, Dánsko bylo teď...trochu jsem vzpomínal ještě na ten Euro zápas a říkám si, že kdyby nebyl ten Eriksen, kdy o to víc oni hráli i za něj, tak že třeba sme je mohli vyřadit, což by se teď třeba mohlo povést je o nějaké body obrat, ale i tak je už nechci...jistota to neni , spíš naopak oni tím šli ještě víc nahoru...z hlediska udržení se tam by Polsko asi bylo nutný dostat no...sice bych chtěl Anglii, ale kdyby nešla, tak jako 2. možnost Polsko klidně a vtipný by bylo, kdyby sme třeba proti nim hrali i tu baraz o postup na MS, ale proc ne...konfrontace s Lewou by byla zajimava

Reagovat
db18

Nemám názor.

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Nakolik se musí cítit člověk důležitě, aby psal do diskuzí, že nemá na nějaké téma názor?

Reagovat
ratusek

Reagovat
db18

¯\_(ツ)_/¯

Reagovat
Selänne

Reagovat
Y.N.W.A

nevím

Reagovat
Lemond Laws

Francie, Německo, Anglie

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Španělsko, Nizozemsko, Polsko.

Reagovat
Rudy

Italie, Nizozemsko (tradice), Chorvatsko at je co sledovat

Reagovat
Coutinho10

Nizozemska bych se bal, protože si myslim, že by se nam to už nedokázalo zopakovat jako na Euru a i oni by nam to chtěli vrátit, takže proto Nizozemsko radši ne....s Itálii máme taky nedávnou minulost...tam by to teda mohlo dopadnout lepe a Chorvatsko taky zname, ikdyz se trochu nadreli na postup...cekal jsem, ze postoupi jednoznačněji na MS

Reagovat
Pablos

mimichodem za Vrby kvalda na ME s Nizozemskem prý taky byla nějáká cinklá

Reagovat
Coutinho10

tak jestli jo, tak to teda neni problem jenom v nasem rybnicku

Reagovat
Pablos

Ale jak jsem ti psal jinde, těch informací bylo tolik, že už nevím jak to přesně znělo, abych zase vyloženě nekecal. Ale něco o zápase s Nizozemskem za Vrby jsem četl... možná jen, že nám rozhodčí v něčem pomohl... né třeba vyložen, že byl podmáznutej... fakt nevím teď zase

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Pablos

https://tn.nova.cz/sport/clanek/307051-damkova-ovlivnuje-cely-evropsky-fotbal-sokuje-berbr

ale je to z roku 2014... ale když teď tak všechno vylejzá na povrh, tak bych tomu i věřil

Reagovat
Coutinho10

každopádně škoda, že to v tom článku není detailněji popsaný s tím Nizozemskem, ale aspoň to Turecko tam je zmíněný....jak tam je řeč o Váchovi, tak něco mi to připomíná takhle, jak to čtu, že tam možná nějaká sporná situace byla

Reagovat
kilobyte

Nesponzorovali v té době repre Číňani?

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně s nimi hrajeme skoro pořád a už je to docela nuda, radši Portugalce, ať se nejlepší fotbalista 21. století ještě aspoň jednou představí na Letné.

Reagovat
Coutinho10

uz ma odejit ted v zime jo ?

Reagovat
Rudy

Na 1 flek by to samozrejme nebylo. Videli bychom ale kvalitni hrace a zadne drevaky. Spanelsko bude nuda, Portugalsko super ( Nizozemi protoze tradice ) Svycarsko nema zajimave hrace, radsi bych sledoval Modrice jak si nas tam povodi

Reagovat
Coutinho10

mozna bych radsi i to Chorvatsko na ukor Svycarska...to Svycarsko me dlouhodobe nebavi...no neda se nic delat

Reagovat
fabec1222

Tak ideálně něco, ať je to atraktivní, ale zároveň z té trojky i někoho, ať máme šanci, že nesestoupíme...

Takže: Itálie, Nizozemsko, Chorvatsko

Reagovat
Coutinho10

ja bych věřil, že to Polsko bysme mohli nechat pod sebou

Reagovat
smazaný uživatel

To Polsko mi tam přijde nejhratelnější, u nich plichta, doma 4:3 (Schick 4 - Lewa 3).

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Rudy

Polsko akorat Lewa, slabe. To uz radsi Anglii jestli chceme i body

Reagovat
Liquid

ten údajný ofsajd byl dost neprůkazný, musí se na to koukat z pohledu těch čar jak je trávník střižen a ne podl úhlem jak je to vidět v TV a pitomec Bosák to právě posuzovat dle zkresleného záběru, naopak Kuchtovi byl písknut ofsajd 2x a ani jednou nebyl, u jednoho byl dokonce viditelně až za hráčem, souboj toho Ekpaie vypadal že byl čistý, bylo to tělo na tělo, ale pravděpodobně se ještě štrejkli lehce nohama, pokud ano, tak by to byla červená karta, penalta v 93.ze všech záběrů to vypadalo na jasnou pecku až ten přiblížený ukázal, že se Olayinka ruce vyhýbal a následkem toho spadnul či se to snažil přihrát, čili penalta být neměla

Reagovat
cubinho

Neni jasnejsiho faulu, nez byl ten Ekpaiuv. Uplne jasna cervena. I retardovany rozhodci by to piskl.

Reagovat
Mass

Jasnej byl pohled z televize, kterej zabíral ten souboj zezadu a bylo vidět to podkopnutí. Ze strany od rozhodčího tak jasnej bejt nemusel. Ale za mě taky červená, byla to nešikovnost Ekpaie, nechtěl faulovat, ale zaškobrtl a Reitera podkopl.

Reagovat
cubinho

A pomezní rozhodčí se díval jako kam? Však to bylo přímo v jeho úhlu pohledu. Prostě jasná červená, jasný zářez Zlína.

Reagovat
Liquid

pomezní to prostě neumí, mávl ofsajd Kuchtovi když byl za hráčem Zlína

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo schválně, musel ten jasný zářez trochu vykompenzovat i na druhé straně, aby odvedl pozornost.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
naheCZ

Ten faul Ekpaie byl jasnej, sundal ho nohama. Snažil se, aby to trošku vypadalo jako rameno na rameno a rozhodčí to asi tak viděl, pač je slepej. Ano, mě to tak z televize taky přišlo, ale z opakovačky jde jasně vidět, že ho Ekpai sundal a měl jít ven a zrovna tohle měl rozhodčí vidět. S ofsajdem souhlas, tam bych rozhodčího moc nehanil, to prostě bylo děsně těsný. Penalta být neměla, ale přesně od toho má být na zápase VAR, protože chápu, že z prvního pohledu je tohle prostě pro rozhodčího jasná penalta.

Reagovat
luismiksak

Olayinka za simulaci červená! Měřit se má na obe strany stejně.

Reagovat
raduinho

Neztrapnuj se.

Reagovat
kilobyte

V podstatě rozhodčí Slavii nepomohl, ale ještě jí poškodil.

Reagovat
smazaný uživatel

V očích veřejnosti každopádně

Jsou tři možnosti, 2 hodně přitažené za vlasy a 1 pravděpodobná.

1) Od Tvrdíka byl ten zápas ukázka arogance moci vzniklé z pocitu nedotknutelnosti. (10 %)

2) Byla to účelovka - někdo (Šádek, Svoboda??) zařídil, aby byla Slavia velmi okatě dotlačena k výhře v zápase, který nikoho nezajímá, a který by nejspíš vyhrála i bez toho. (5 %)

3) Rozhodčí a pomezní na tuhle úroveň nemají a měli by jít pískat okres. (85 %)

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
montaigne33

Reagovat
ratusek

jenže poslední týdny se ukazuje, že ten bod 3 platí snad v každém zápase, takže nebude mít za chvíli kdo pískat

Reagovat
Lemond Laws

1) 5%

2) 15%

3) 90%

Zdroj: cetto

Reagovat
smazaný uživatel

A co těch zbylých 23 %? Ha?

Reagovat
10adam

Ty jsi ještě větší debil než se zdá

Reagovat
smazaný uživatel

Tvle ty uz se radeji nevyjadruj

Reagovat
montaigne33

Reagovat
Mass

Teď aby tak Slavia půl roku nehrála, každý pochybení rozhodčích v jejich prospěch bude vykládáno tak, že jsou rozhodčí zaplacení, bude se řešit každej ofsajd o 20 cm. Tuhle atmosféru budou čeřit hlavně cinklý jara a suchý hazly. A to že v zápasech byly i chybný rohodnutí v neprospěch Slavie (z jedný situace by šel hráč sám na bránu), to už se nevidí. Taky nevim, proč by Slavia nějak ovlivňovala zápas, na kterym jim až tak nezáleží, vzhledem k tomu, že hráli náhradníci.

Reagovat
clinger

Reagovat
kilobyte

Nechutná vlastní medicína?

Reagovat
icka

Reagovat
Trand

Doslova jsou ty podezření na základě odposlechu vašich funkcionářů, tak pokud ti tak vadí ta současná situace, tak se obrať na ně a jejich debilní vyjádření a ne na ostatní lidi, že se o to logicky zajímají.

Reagovat
Mass

A ze kterýho odposlechu vyplývá, že ti funkcionáři někoho uplatili? Ta informace o milionu pro Berbra se tu objevila jaksi mimochodem.

Reagovat
Trand

Z žádnýho to nelze stoprocentně říct, já sám třeba nevím jestli Slavie někoho platila nebo ne, ale je logický, že to lidi zajímá a bude to potřeba vyšetřit.

Tady jsou nějaký úryvky který jsou podezřelý:

„Dne 1. října 2020 píše Berbr Nezmarovi zprávu, kde hodnotí výkony jednotlivých hráčů Slavie po utkání s Midttjyllandem (v odvětě v Dánsku Slavia 30. září 2020 prohrála 1:4 – pozn.red.). V závěru zprávy Berbr píše, že ve Slavii přestali pracovat s R (rozhodčími), což je naprosto špatně. Prý pak řekne Nezmarovi víc.“

„Já ti volám, já jsem byl dneska vytočenej. Jak může nějaká zasraná Admira mít nějakou sílu, že dokážou něco ovlivnit. Nebo ovlivnit, že jsou víc jak my, ty vole. Můžeš mi to vysvětlit,“ volá Bílek Rogozovi v březnu 2020 po utkání ČFL Slavia B-Admira. Domácí vyhráli na penalty 2:1, Bílek si ale stěžuje na hlavního rozhodčího Vojtěcha Severýna.

„Budeme to muset… Být trochu aktivnější… Měli bychom si sednout, dát rychlý kafe a udělat opatření… Nejvíc pomůže strach, pak teprve peníze a ostatní věci,“ uklidňuje ho po svém Rogoz.

Hele jak říkám, nejsou to důkazy že Slavia podplácela a já to ani netvrdím, ale takový věci se prostě musí vyšetřit.

Reagovat
Mass

Podezřelé určitě sou, ale pořád se tu neprobírají nějaký kapříci, hrušky, jabka, třicetníky na kříž a pod. jako to bylo s Ivánkem a spol.

Reagovat
smazaný uživatel

Vcerejsim zapasem se vsechno jen vic a vic potvrdilo Doufam ze Slavka dopadne jako Juve tenkrat, zadny slitovani s nima A ja si furt rikal, ze je to divny, ta extremni nadvlada Slavky A už to leze na povrch, karma zdarma doufam!

Reagovat
montaigne33

Bože, co se potvrdilo? Pokud bys chtěl 100% čistý titul, tak bys od 90.let až po současnost musel (dost pravděpodobně) odebrat všechny tituly mistrů ČR... Od ACS a SKS, přes VP a zřejmě i našeho Slovanu... možná i Baníčku... Dalo by se dohledat- prokázat jistě mnoho špíny- a do 2.ligy poslat i další úspěšné kluby= Jabka ap. Kdo by zůstal v 1.lize? Možná Teplice...

Reagovat
montaigne33

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
verv

Reagovat
smazaný uživatel

Jelínek

Žufánek

domácí

Reagovat
Salfovic

Co s tím má Zidane společného ?

Reagovat
KoryVCF

Reagovat
smazaný uživatel

Já nevím

Reagovat
Čenda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
$dolar$

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

ani jedno, prachy jsou prachy

Reagovat
Salfovic

Potřebuje, neumí.

Reagovat
Čenda

Reagovat
smazaný uživatel

je to fakt kolosalny hnus, nieco odporne

Reagovat
smazaný uživatel

neverim tomu proste, ze kvalita rozhodcu je na takej slabej urovni, ze tu situaciu vyriesil takto len preto, ze sa tak rozhodol sam od seba, tomu neverim ani nahodou..

Reagovat
Mass

Nenapadlo někoho, že ten zápas mohl ovlivnit někdo jiný, aby Slavii poškodil? Na to, že to byl jen mol cup, tak byl dost sledovaný, mj. i komisí rozhodčích, a i dost sparťanů, vzhledem k tomu, jaký povyk spustili na twitteru.

Protože pořád mě nenapadá, proč by Slavie chtěla podplácet rozhodčí v zápase, kde pošle do hry náhradníky.

Reagovat
REPLIKATOR

Mind games

Reagovat
Pablos

bingo a ovlivnil to Zlín

Reagovat
Salfovic

Berbr. Dokud mu nedá Tvrdík ten milion, tak budou rozhodčí řezat soupeře Slavie každej zápas.

Reagovat
Pablos

a pak řekne, že už to je 5 miliónů, že se to automaticky aktivuje dokud to někdo nezruší

Reagovat
smazaný uživatel

Volal Berbr. Čurák, a co chtěl? Milion.

Reagovat
Pablos

Peníze Jardy

Reagovat
Bakary3

Hale... kdyz ctes ty prepisy, kde si to vylozene vodi a delaj si h toho prdel, kde Rogoz proda zapas, kterej chtel koupit v tyhle realite se uz nedivim nicemu.

Ale ono to bude spis tak, ze to ti rozhodci neumi...

Reagovat
mistr129

Reagovat
clinger

stejně tak scifi jako to že Slavia teď uplatí rozhodčího v pro ni nevýznamném zápase.obě strany vymýšlí šílenosti

Reagovat
Pablos

no s tím souhlas

Reagovat
Kuchta

Reagovat
Čenda

Reagovat
Vinci

určitě. Ještě by to chtělo uspořádat veřejnou sbírku na ty číňánky chudinky

Reagovat
Greny

Na ten dluh u Berbra

Reagovat
smazaný uživatel

2,5 roku zpoždění s platbou, divím se, že na ně Berbr ještě neposlal exekutora.

Reagovat
kilobyte

Spíš nějaké Albánce.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná je poslal a oni si spletli Tvrdíka s tím olomouckým funkcionářem.

#smartniggameme

Reagovat
ratusek

okružní jízda Vyšehradem v kufru?

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
kilobyte

Jasně Slavii pomohl rozhodčí, ale podplatila ho Sparta. Vy slávisti jste hrozný paka. Roky brečíte, jak vás komunisti zařezávali a pak když vás komunisti koupí skáčete radostí. Pak roky brečíte, že vás rozhodčí řezají a ostatní korumpují. A pak když korumpujete vy a řežou ostatní, tak za to můžou zase ti druzí.

Reagovat
Mass

Já sem teda nikde nebrečel ani neskákal radostí. A kde máš nějaký důkazy o korupci? To že si Jirka Bílek stěžuje Rogozovi na rozhodčí přece neni žádnej důkaz. Informace o milionu pro Berbra se tu objevila tak mimochodem, nic z toho se ve skutečnosti nestalo. Jediný co ti uznám, že byl Zlín zaříznutej, ale byly tam i chyby v neprospěch Slavie. Znova se ptám, proč by Slavie chtěla nakloněnou rovinu v pro ní méně důležitym zápase, kde staví náhradníky?

Reagovat
kilobyte

A proč by to podmazával někdo jiný jak naznačuješ? Sázková mafie by do takhle viditelného zápasu nešla. Soupeři Slavie by z toho nic neměli. Jedině že by se chtěl Berbr pomstít, ale co by z toho měl, že jim vlastně ještě pomůže?

U Sparty byl jediný důkaz, že Berbr řekl rozhodčímu, aby pozdravoval Krulu. A stejně to většině lidí stačilo, aby měli jasno.

Reagovat
Mass

Řekl bych, že tahle kauza Slavii vůbec nepomůže.

Reagovat
kilobyte

Žádnému klubu nepomůže, když se o něm špatné mluví.

Reagovat
smazaný uživatel

líp bych to nerekl

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě i Nezmar s Bílkem byli placeni Křetínským

Reagovat
Mass

Evidentně Nezmar měl spíš blíž do Plzně, i když tam nakonec nešel.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jo zaplatil to Celtic, doufajic ze slavii vyradi a budou hrat cesky pohar misto ni

Reagovat
Trand

Jojo, je to spiknutí.

Reagovat
Mass

Koukám že nikdo z vás tady neslyšel o psychologických operacích. Asi proto se tyhle akce neustále provádějí a tolik lidí to pořád žere.

Reagovat
smazaný uživatel

Kamo jedinou operaci potrebujes evidentne ty

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
martin1

Reagovat
cubinho

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
rufus

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Losinho

Za tohle se stydím i já.

Reagovat
ACSeRw!n

coze?

Reagovat
smazaný uživatel

Jezis ty jsi blb

Reagovat
verv

Reagovat
smazaný uživatel

Šup do ČFL

Reagovat
Liquid

Zlín půjde brzy do 2.ligy, ČFL se ho zatím týkat nebude

Reagovat
Savi

Jakože by Zlín přestěhovali z Moravy do Čech? :-D

Reagovat
kilobyte

Reagovat
pobody's nerfect

Přemýšlím, která z variant je horší, jestli tendenční rozhodování nebo totální neschopnost.

Reagovat
Pokahontas

Samozřejmě že to první.Podobně jako rozdíl mezi úmyslným a nedbalostním trestným činem...

Při ,,pouhé" neschopnosti by měly být zásadní chyby rozděleny relativně náhodně a plus mínus rovnoměrně.A chybovalo by se jen ve složitých situacích.

Vědomě tendenční řízení má potenciálních příležitostí k ovlivnění zápasu daleko víc.

Reagovat
jackinho10

To jsou zase sracky faul Ekpaie ano mela byt cervena, ale i v tv jsem si prvne myslel, ze ho nefauloval, dostal se pred nej ramenem a ano skopl ho, ale to jsem videl z opakovacky, rozhodci to videt nemohl a VAR tam nebyl, to neni chyba Slavie. Ofsajd neni prukazny ani z opakovacek v tv a co mele Bosak neni opravdu rozhodujici, ten uz videl ofsajdy i evropskych poharech, kde mu nakreslili caru a slo videt, ze ofsajd neni. A treti situace, ano penalta nebyla a Olayinka by mel dostat stop za simulovani, ale opet prvni dojem jsem byl presvedceny, ze to byl faul. Neomlouvam rozhodci, ale taky je dokazu pochopit.

Reagovat
luismiksak

Olejnik jasná červená! Z pohledu FairPlay prasárna a největší ubohost. Chápu, v TV to vypadalo jasně. Ale pokud se tohle bude tolerovat… tak to dal známe

Reagovat
jackinho10

Souhlasim

Reagovat
jackinho10

I kdyz za simulovani se dava zluta.

Reagovat
luismiksak

Jasný, ale ne když s sebou flákneš po kličce 20cm za golmanem, kdy “kontakt” nebyl.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Liquid

Reagovat
Coutinho10
Reagovat
smazaný uživatel

JT v podobných věcech umí chodit celý život. Kvalitní škola.

Reagovat
Coutinho10

ale že by Nezmar byl zase tak naivní, že by to měl celý mít on na svém triku, tak mě docela překvapuje, protože to není hloupej člověk, naopak...jeden z nejvzdělanějších ve fotbalovým prostředí u nás...uvidíme, jsem dost zvědavej, jak to vyšetří, ale pokud by přišel nějaký trest, tak by správně asi měl bejt trestaný pouze Nezmar, pokud se Tvrdík od toho distancuje, což jasně ty texty z efotbalu potvrzují

Reagovat
fabec1222

Jak jsem psal u toho článku z ligy, kde se to nejvíce rešilo... Budou to chtít hodit na Nezmara, jako soukromou osobu. Ty úniky tomu i nahrávají, když tam Nezmar označuje Tvrdíka za kokota. Tvrdík tady bude mít spousty dobrých právnických kliček.

Reagovat
Coutinho10

jako jestli se o Tvrdíkovi takto vyjadřoval, tak bych se choval stejně bejt Jardou....to bylo pod souhrnem kola nebo kde se to přesně řešilo, vím, že jsem to zahlídnul, ale neměl jsem tolik čas to číst, takže jsem jenom projel nadpis článku, ale nepročítal nijak víc

Reagovat
Bakary3

Vysoká škola života

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
luismiksak

Co myslíte ten 3. gól při pentli na Olayinku? Pořad mi přijde naprosto nepochopitelný, ze brankářům a obráncům vs. útočníkům nemerime stejně.

Je tahle simulace Olejnika na rudou? Já bych mu ji nekompromisně dal!

Reagovat
smazaný uživatel

Olejník předvedl syndrom PChR.

Reagovat
Liquid

za žádnou simulaci se snad nikdy neudělila červená karta

Reagovat
luismiksak

Jasně, ale když ho gólman jako sejmul při vyloženy šanci na gól, tak měl ten brankář dostat červenou. I komentátor čt včetně Pesira mluvili o červené kartě pro Zlín. Ale po videu se ukázalo, ze Olejnik zbaběle padnul bez kontaktu. Proto se ptám, jestli by měl dostat taky červenou. Stejný metr i na druhou stranu, nebo měříme útočníkům jinak?

Reagovat
Bakary3

za kazdou takovou debilitu bych taky vylucoval, oni by fychle vstavali

Reagovat
Liquid

Pleteš hrušky a jabka, tím faulem by gólman zmařil vyloženou šanci, kdežto simulací soupeři vyloženou šanci nezmaříš, vždycky se toto posuzuje ve prospěch střílení branek, i proto zavedli třeba v hokeji zákaz střídání při icingu, vylučování za vyhození kotouče ikdyž je to v 95% případů nechtěný, tak jdeš ven jako úmyslný zdržování hry, souhlasím, že za simulace karty, ale žluté, ale ono to je jedno, protože ikdyž simulant Suarez, Salah, CR7 to zkouší velmi často, tak si vykoledují maximálně žlutou, ale na druhou žlutou si už sudí netroufnou, pak tu máš taky ale to riziko, že někdy potrestáš simulací situaci kdy to simulace nebyla, u toho Olayinky to teď bylo skoro jasný když tam byl minutu, ale když máš v nohách 12 km, tak tě v běhu i sebemenší kontakt může poslat k zemi i vinou únavy a zase se tu bude 5 minut zkoumat na VARu zdali je to simulace či ne.

Reagovat
havrys99

Ale za tohle se dává gólmanovi žlutá, pořád ho "sejmul" v souboji o míč. Spíš bych se odvolal na zpětnou reakci disciplinárky, aby začala dávat tresty za simulace. Ale tahle doba je ještě bohužel daleko....

Reagovat
Mass

Seš si jistej, že to byla 100% simulace? Přece neupadnu, když můžu dávat do prázdný.

Reagovat
kilobyte

Ti hráči to mají naučený jako automatismus.

Reagovat
ratusek

Reagovat
ratusek

hráči to mají nastavené jinak. Většina jsou dementi, co radši spadnou. málokterý se to snaží ustát. Je tam totiž riziko, že to po takovém sprintu nedá a bude za dementa, proč radši nespadl na penaltu

Reagovat
luismiksak

Reagovat
luismiksak

Se podívej na video… je to až komicky, ze jako zakopnul asi 20 čísel vedle gólmana

Reagovat
ACSeRw!n

nepotrebuje, ale jistota je jistota.. hraci sou ty posledni, kdo by o tom mel rozhodovat

Reagovat
Spalovač šancí

Snad platí to A

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Korupce je to, co naši zemi dokonale vystihuje. Ani exemplární tresty nic nezmění. Není to jen sport. Asi by to chtělo protektorát, všechny křiváky napříč všemi zkorumpovanými organizacemi postavit ke stěně a od příští generace už bychom se toho mohli oprostit.

Reagovat
kilobyte

Jenže korupce dokonale vystihuje každou zemi. Myslíš, že v jiných zemích je to jinak? Mohl bys popravit kolik lidí bys chtěl a stejně by ses korupce nezbavil. Pokud bys teda nevyhubil lidstvo.

Reagovat
smazaný uživatel

myslím, že míra korupce u nás nebo v polsku se nedá porovnávat třeba s německem. Ale ok, máme na to asi každý jiný názor. Snad na mě ted nenahrneš grafy dokazující opak, to bych byl totiž v p.či.

Reagovat
kilobyte

Můžu se zeptat z jakého důvodu si to myslíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy jsem neslyšel o korupčním skandále v německém fotbale, za to u nás je to standartka a nikoho to ani nepřekvapí. Tím nechci říkat, že se to v německu nemůže stát, ale těžko v takové míře, jako u nás. Obecně jsme vyčůranější národ.

Reagovat
kilobyte

Nebude to tím, že žiješ tady? I v Německu se korumpuje dost, akorát se to k tobě moc nedostane. Nějaké příklady ti dal John Oni Mikel. Další třeba MS 2006.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, takže tady máme tři kauzy z let 2005, 2006 a 2009. Něco novějšího, co by mohlo konkurovat našemu chlívku, by nebylo?

Reagovat
kilobyte

Přijde ti to málo?

Reagovat
smazaný uživatel

Oproti nám jo-psal jsem snad, že se to v německu nemůže stát? Ve fotbalovém česku máme korupční skandál pomalu každý druhý rok.Navíc ten sázkařský gang, jak tady zmiňuje Pablos níže, úřadoval někde ze singapuru. Nebo si snad myslíš, že v německu jsou do korupčních afér zapletení i šefové fotbalové asociace a komise rozhdočích, jako u nás? Asi ne, že?

Reagovat
kilobyte

Psal jsi, že si o tom nikdy neslyšel. A ano byli tam zapletení i přední funkcionáři. To že něco nevíš neznamená, že se to neděje.

Reagovat
smazaný uživatel

je to tak, nic to nemění na tom, že oproti našim poměrům jsou to kauzy z období Horníka, takže jsem měl pravdu. "Tím nechci říkat, že se to v německu nemůže stát, ale těžko v takové míře, jako u nás." Pochopili?

Reagovat
kilobyte

Dokážeš sem teda dát více jak 3 podobné kauzy za posledních 15 u nás a v Polsku?

Reagovat
smazaný uživatel

tak u nás se to klasicky zamete pod koberec a bude z toho zase hovno, protože jak jsem říkal, korupce je tady hluboko zakořeněná a fotbal je jen špička ledovce Naopak, hoď sem něco ty z posledních dvou let z německa, něco srovnatelného s naší aktuální kauzou. Dokážeš to?

Reagovat
kilobyte

Ty tvrdíš, že v českém fotbale je více korupce než v německém. My jsme ti dali 3 kauzy z Německa a ty jsi uvedl 2 kauzy z Česka. Podle mých výpočtů jsou 3 pořád více než 2. Takže dokazovat bys měl ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Minimálně z toho bude plichta, protože zatímco německo je od roku 2009 čisté, v česku se stále vyšetřuje

Reagovat
kilobyte

Však já tvrdím, že je to všude stejné.

Reagovat
smazaný uživatel

jestli má pro tebe stejnou váhu poslední skandál v roce 2009 v německu a aktuálně možná mnohem větší z přítomnosti u nás, tak potom ano, máš pravdu

Reagovat
ratusek

Tvl

Reagovat
Pablos

ke všemu tam byla největší asi aféra co kdy byla se sázkařským gangem

Reagovat
$dolar$

Slavia se nam vsem vysmiva do ksichtu, ze si muzou delat se sudima co chteji. No uvidime, kdo se bude smat naposled.

Reagovat
Pablos

sudí

Reagovat
smazaný uživatel

co

Reagovat
smazaný uživatel

Doufam, ze jestli se to vsechno prokaze, tak dostanou ty nejvyssi tresty svi*ě brutalni pokutu, vyhazov z 1. ligy a sebrat titul !!!! ČUS, naserte si!

Reagovat
John Obi Mikel

Chtěli jste články o Slavii, máte je mít. Beztak si toho sudího objednal eurofotbal.

Reagovat
kilobyte

Špatný novinář si zprávu vymyslí, dobrý popíše skutečnost, nejlepší vytvoří skutečnost.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Pablos

Reagovat
Liquid

tu odkaz na los ligy národů https://www.uefa.com/uefanationsleague/draws/

Reagovat
Coutinho10

omg Svycarsko neeeeee...kdyby aspon Polsko

Reagovat
Coutinho10

aspon Portugalsko

Reagovat
Coutinho10

Spanelsko aspon pojedou do tepla

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele