Jsme trochu naštvaní na systém ME, řekl po vyřazení Trávník
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Úvodní prohra s Němci ovlivnila vše, litoval po vyřazení Simič
25.06.2017, 15:01
Jednadvacítka podle Černého měla větší potenciál, než ukázala
25.06.2017, 10:47
Schick lituje střelecké smůly a čeká na výsledky prohlídky
25.06.2017, 09:13
Lavička: Veliké zklamání, ale u "21" mám chuť pokračovat
25.06.2017, 08:18
Jednadvacítka prohrála s Dánskem 2:4 a do semifinále ME neprošla
24.06.2017, 22:42
Komentáře (130)
Přidat komentářNevím proč stále vymýšlejí nové formáty. Nechal bych MS 8*4, ME 4*4, ME 21 2*4 nebo klidně 4*4
a postup klasicky 2 týmů ze skupiny
Urcite se stane to, ze UEFA bude zmensovat pocet ucastniku.
Proč zmenšovat, ale nechat to na stálo, jak tomu bylo celkem dlouho před 2016. Ale je jasný, tady nejde o fotbal a atraktivitu.
Ne, ze se zmensi pocet tymu na EURO na 16, to je sci-fi. Stejne jako to, ze se zmensi nekdy pocet tymu na MS z 48.
Ja jsem pro to, aby se oba dva ty sampionaty rozsirily. Kvalifikace jsou tak trochu nuda a nic nenahradi atmosferu tehle velkych sampionatu. Doufam, ze se co nejdriv dostaneme na to, ze velke MS bude mit 64 tymu, MS U20 i U17 zas 32 tymu. EURO 32 tymu, EURO U21/U19/U17 zas 16 tymu. Nejvetsi blbost je, ze ted ma EURO U21 12 tymu, U19 8 tymu a U17 ma 16 tymu. Absolutne bez logiky, stejne jako systemy velkeho Eura a toho do 21 let. A je to prave o fotbalu a atraktivite. Pokud na poslednim U20 sampionatu prohraje Vanuatu s Mexikem golem v posledni minute a s Nemeckem prohraje jen 2-3, kdyz to Nemecko nasledne vyradi Zambie... Prave tady jde o fotbal a atraktivitu...
Jenže když budeš mít na EURU 32 týmů, tak to bude stejné nuda jako v kvalifikaci a o tu atmosféru se přijde, protože to nebude už nijak výjimečné tam být.
Proc by to mela byt nuda? Kvalifikace na EURO se z vetsi casti da nahradit Ligou narodu s kvalitnim formatem, ktery by mel prinest souboje tech nejvetsich tymu, kde o neco zaroven pujde. A ta atmosfera turnaje neni ve vyjimecnosti tam byt. Podivej se na to, jak se tim turnajem vzdy zblazni cela Evropa vcetne tech nejvetsich zemi, ktere tam jsou vzdy.
A navic i tak by bylo klidne mozne, ze se tam nektere zeme nedostanou. Pokud bych vzal v potaz soucasnou kvaldu na MS, tak v tuhle chvili to ma na ferovku o postup do EURO 32 tymu Nizozemsko, Cesko, Wales, Rakousko, Rumunsko, Skotsko, Ukrajina nebo Turecko. Navic v budoucnu se bude fotbal jeste vic vyrovnavat.
Nechci se poustet do diskuse o rozsirovani, ale at se uefa drzi posloupnosti 8,16,32,64. Jine formaty nefunguji.
Horsi myslenku jsem.tady v zivote necetl
Systém, který fungoval několik let.
Nebudem tu vyplakavat... Ale ten systém kritizujú úplne všetci, teraz je len na UEFA aby tomuto turnaju vrátila dôstojnosť a fanúšikom spokojnosť zmenou systému!
Na jakem turnaji se postupuje z posledniho mista ve skupine?
hokej na ZOH
Určitě by zvolili jinou taktiku proti Dánsku.
Kirin cup
Tak pokud jsi viděl zápas a dle toho co píšeš asi ne tak jsme hráli dost útočně abychom dali ty 3 góly a to zapříčinilo to, že jsme měli díry v obraně....... tomu se říká předzápasová taktika :) takže kdybychom nemuseli dát tolik golu určtě by nám dánové 4 nedali. Pro příště použíj hlavu brouku :)
Takový systém, abychom postoupili z posledního místa se třemi body a skóre 5:7, by mohl vymyslet pouze pan Trávník.
A pan Benés
Pochop , že by ten zápas vypadal jinak , vždyť Dani hrozili jen z brejku,protože se útočilo v hodne lidech.
Ve 3.
Včera zase nebyl vidět
Pro mě to nebylo zklamání. Nejtěžší skupina, výhra nad namachrovanýma cigošema super!!! Škoda prvního zápasu, zbytečné góly a neproměněné tutovky. Včera se psalo o jasné výhře, jediná neznámá byla o kolik se vyhraje? Proč nikdo nepsal, že Dánům už nejde o postup a můžou hrát v naprosté pohodě? Jinak jsem sledoval celou kvalifikaci. Lavička dal šanci neznačkovým klukům a vyšlo mu to. Proto nechápu, ty nesmyslné sestavy? Včera byl první zápas, který jsem nesledoval. Přečetl jsem si sestavu a šel jsem spát. Zničit osu Havel - Havlík, která fungovala. Do základu Haška a nechat sedět Hubínka, který hrál suprově proti cigošům? Dá tam Černého, který je mimo? Škoda, je to prostě kulatý.
Ty si debil!
Od exota to sedí.
Spravedlivější by bylo rozdělení do čtyř skupin po třech účastnících. Ale pokud by postupoval z každé skupiny jen vítěz, naši by dopadli stejně.
Souhlas, ale je to o štěstí při losu.
wtf
No jasne
Podle mě je nssmysl, aby o postupu rozhodovaly žluté karty nebo nějaké koeficienty. Buď se má hrát nový zápas, potom případné prodloužení a penalty, nebo má rozhodovat rovnou los.
jakože los je spravodlivješí?
Jo, jo. Tak aspoň musíš ukázat um při nahřívání míčků.
Myslím, že Víťa Lavička odvedl za celý cyklus velký kus poctivé práce a kdyby měli kluci možnost vydržet ještě jeden rok pohromadě, už by určitě nevypadli. U nás je ten vývoj zatím pořád pomalejší než ve vyspělém světě. V defenzivě měli naši spoustu chyb a v ofenzivě značné nepřesnosti a malý důraz v zakončení, přesto se na předvedený výkon dalo koukat. Jen výsledky to chtělo lepší.
4 skupiny po 4, postup z každé skupiny prvním dvěma a nazdar. Ty mančafty jsou kvalitní, na atraktivitě by to neubralo, hrálo by se čtvrtfinále a nikdo by si nestěžoval. Nechápu jak je vůbec mohlo napadnout udělat to na závěrečném turnaji takhle.
8 štadionov by bolo treba a vzhladom na to že to je malé euro by to bolo pomerne náročne na organizáciu. V podstate ako velké euro v minulosti...
Proč 8 stadionů? Stačí jeden na každou skupinu (odpolední a večerní zápas - jako v hokeji).
Priznám sa že dôvody nepoznám, ale velké Euro sa s rovnakým počotom tímov organizovalo na 10 štadionoch tak myslím že to svoj dôvod určite má a aj som o tom raz čítal ale dávno. 2 štadiony na skupinu su minimum. Ved aj teraz si ich mal 6.
Já vím, ale stejně mi to přijde zbytečně moc. Na hokej jsou jen dva stadiony, hraje se ve 12:15, 16:15, 19:15 nebo 20:15 tuším a myslím, že by to šlo poskládat i pro malé euro., tam samozřejmě 4 stadiony pro 4 skupiny.
Nevím, asi je to náročnější na přípravu než hokej, každopádně nevím co jinak by mohlo stát za tím, že se to hraje na tolika stadionech. Ale pokud musí být 2 stadiony na jednu skupinu, tak asi by hrát 4 skupiny bylo složitější no, to máš pravdu. :)
Mně jen přijde škoda, že to nemá i čtvrtfinále a nějaký férovější systém.
Predevsim travnik. Nemuzes hrat tolik zapasu na jednom hristi.
EURO 08 nebo 12 melo jen 8 stadionu... A jaky presne by byl problem treba i pro Cesko usporadat takovou akci, kdyz jsou naroky na kapacitu stadionu o dost mensi?
na oboch bolo 8 čo bolo vtedy minimum...v portugalsku bolo 10 to ma pomýlilo. Myslím si že nejde ani tak o kapacitu ako kategoriu štadiona. Kategoria štadiona musí byt 4 hviezdičky na medzinárodné turnaje a tam je minimálna kapacita 8,500.
No, to dame i treba my, s par nutnymi upravami jako pred tim EURO u nas 2 roky zpet. Na EURO U21 staci mit stadion aspon trihvezdickovy. To je u nas napr. Sparta, Slavie, Plzen, Teplice, Liberec, Uherske Hradiste, Olomouc, Ostrava. I vy to date, az dokoncite vsechny ty rekonstrukce. Bratislava, Trnava, Dunajska Streda, Trencin, Zilina, Nitra, Kosice, Presov.
Jenže fotbal se nehraje na ledě, který je po pětiminutové úpravě jako nový.
Neříkej mi, že hřiště nezvládne dva zápasy za den. Ale jo, asi máte pravdu obra pravdu. Každopádně stejně.ten fotbal U21 jde nahoru a rozšíření na 4 skupiny by nebylo od věci, i kdyby měl postupovat jen první tým, takhle zbytečně vznikají dohady.
Nevím, nejsem nějaký odborník na trávníky, ale řekl bych, že kdyby třeba více dní po sobě pršelo, tak by to bylo znát. Jinak tento systém se mi taky nelíbí, buď to měli nechat na těch 8 nebo rovnou na 16.
Nemusí se hrát závěrečný zápasy ve stejnou dobu? + nemuže hrát na jednom trávníku tolik zápasů, za tak krátkou dobu.
2 skupiny po 5 tímov. Z kvalifikácie by postupovali len vitazi skupín + organizátor. Nebolo by treba žiadnu baraž.
Jaký systém? Prohráli jste dva zápasy...
Já bych ten systém udělal ještě trochu jinak. Jestli chtějí nechat pouze 3 skupiny, tak 2 týmy z prvních míst přímo do semifinále a nejhorší první + 3 z druhých míst čtvrtfinále..
to ja taky dobry, ale to by si pak stezoval ten co vyhraje skupinu a musi hrat 1/4. to si nevyberes, i kdyz tohle podle me dava vic smysl
Jo, to zní fajn.
Posledni ve skupine, ale spatny system
Ak by ste nešli do zápasu s tým, že musíte vyhrať minimálne o 3 góly, tak by ste v pohode mohli vyhrať nad Dánskom. Lenže vás od začiatku tak trochu tlačil čas, útočili ste vo veľkých počtoch hráčov a dáni to dokonale využili z protiútokov.
Nehráli přece tak otřesný fotbal, aby se museli vymlouvat na systém ME...
No jo kopacka.... Kdyby delal normalni praci tak uz jese davno bez prace.
A já bych to nechal, jak to je
Najťažšia skupina, to nejaká česká mantra?
Je neuvěřitelné,jak si ten neúspěch dokáží zdůvodnit No a když jsme u toho systému,tak možná by to i změnu chtělo.Npř. tu,aby tam nemohli startovat hráči kterým už bylo 23!!Je to přece jen turnaj hráčů do 21 let.
presne tak, kvalifikaciu odohraju hraci co maju 21 rokov a na eure si nezahraju...
Jednoduché řešení začnou tu kvalif. v 19 a na EURU jim bude 21 tak jak to nese název.
A dopad na U19 si bral do uvahy?
Pokud má tým do 19 let také 2 letou kval,tak by to začli hrát hráči v 17.Všechno jde,když se chce.Ale hráči mnohdy téměř ve 23,5 letech už by měli hrát za A tým.Zde se totiž hraje trochu jiný fotbal a ne hrát v tak pokročilém věku v mládežnických týmech.Tady je dost možná ten zakopaný pes proč se stále a stále nemůžem s A týmem dostat na MS.Přece hráči co je jim 22-23 by měli hrát kval. na EURO (postup zde není tak složitý),aby se za 4 roky sehráli a mohli hrát kvalif. na MS.Tam by už byli jednak dostatečně sehraní a naházeli se v idealním fotbalovém věku 27-28 let.Jedině tým co je delší čas pohromadě má šanci prolomit tu šnůru neúspěchů ohledně postupu na MS.To že jsme chyběli 6x ze 7 pokusů na MS nemůže být už žádná náhoda a je to jasný důkaz toho,že se v naší fotbalové repre dělá něco špatně.
Zrovna ten má co kecat
Posledni ve skupine a jeste se vymlouva na system
Ten systém je docela dobrý, až na to, že jsou jenom 3 skupiny a že se čachruje s tím "nejlepším" druhým místem. Rozhodující zápasy se nehrají současně a tým bojující o postup čeká na result 3 dny. Může dojít k tomu, že nakonec dva týmy hrající poslední zápas proti sobě mohou hrát na výsledek, který vyhovuje oběma, přestože jeden tým musí evidentně prohrát. V postupovém klíči se postupně ztrácí komentátoři, fanoušci, o hráčích se snad raději ani nebavím. Mohou postoupit jasně horší týmy vinou toho, že ve druhé skupině se hraje o level horší fotbal. Ten systém je vlastně totálně napiču
"Nevím, jestli jsme tu hráli pod úroveň..."
asi od první minuty prvního zápasu
vitej ve Sparte
přijde ?
neříkal Kotalík že přijdou max 2-3 posily ?
To souhlasí, Trávník by nebyl posila
tak prej nakonec rovnou do Italie..
Leda ve snech abeda
Raphael Gellar
Sources in Prague suggest Sparta Prague will announce 3 signings tomorrow- one of them Tal Ben Haim
Plavsic jenom (husty, ze sem pouzil slovo jenom) 1 mega euro
Někde je mega, někde 1,5, vyznej se v tom...
To je aspon posila
iSport pise - "extrémně rychlý a šikovný, navíc disponuje velice nebezpečnou a účinnou levačkou", ale umi to nejdulezitejsi ? teda dat prihravku do sance ?
Už čekal, že se budeš ptát, jestli umí dát tři žongly přihrávku do šance asi umet moc nebude z toho co jsem viděl, je to typově spíš takovej Kadlec nebo Šural
hm takze sme nakoupili tri prdele hracu a neni tam nikdo, kdo by neco vymyslel.. gratuluju vedeni
Ten Plavšić taky ne?
jo aha ja celou dobu reaguju na jinyho hrace Ben Haima znam, myslel sem toho Plavsice no
Tak mi napadá, kdo vlastně bude kapitán letos, Lafata se asi moc na hřiště dostávat nebude, Rosickýmu taky nevěřim a z těch loňských hráčů má šanci na základ Costa, Kara, Sáček, Mareček, Frýdek a Kadlec se Šuralem
je to smutný,ale myslím že to bude Mareček,Vácha nebo Kadlec
Marecek nebo Kadlec.. pripadne Costa
Z tohohle vyberu dava nejvetsi smysl Frydek... a i to je docela vtipny vyber.
Z toho co jsem viděl mi připadá,jak V.Černý s formou,co umí nahrávat
ale hráč s nahrávkou jako Dočkal to není
Jenomže pořád ten systém je pro všechny absolutně stejný, tady není proč se cítit jako ukřivděně vzi čoboláčci a o našich to je bez komentáře.
To jste všichni tak natvrdlí? Kdybychom Dány nemuseli porazit o tři, čtyři góly, tak ten zápas vypada úplně jinak. Herně jsme byli lepší a kdyby stačilo vyhrát jakkoli, nevěřím, že bychom to nezvládli. To je to, na co Trávník narážel.
nečti články a běž rovnou do diskuse...
Jako to jsou kdyby, zápas by vypadal jinak, ale tak by to mohlo bejt 0:0, kdyby jsme to tolik nervali dopředu. Faktem prostě je, že 2 zápasy ze 3 jsme nezvládli a s tím nemůžeš nikde myslet na postup.
A ano, myslím si, že ten systém je debilní. To je tak jediné, kde s Trávou shodnu.
Tak natvrdli nejsme, ale stezovat si po tom, co jsme objektivne na postup proste nemeli, prohrali jsme s nemeckym beckem, pak jsme se stestim udelali Italy a prohrali s Danama (bez christensena, hojbjerga, dolberga), kteri byli herne taky vyspelejsi...a my ze jsme prej meli silnou generaci?
At si stezuje na system turnaje, ok, to nikdo nerozporuje, ale at si nedela alibi a nehazi na to nas nepostup.
Tak silnou generaci určitě ne. Z těch hráčů udělá díru do světa max Schick, Jankto a s otazníkem budou Černý s Součkem (ani jednomu nevěřim). Silná generace byli ty 92, kde sice nebyli takový wonderkidi, max Kadlec, ale ta kvalita byla vyšší.
Jako s Dánama jsme byli lepší. Jako ono se blbě hraje, když se Dánové po 20 minutách 2. poločasu dostanou poprvé na naší půlku a hned dají gól.
presne, nabizi se tu srovnani s Portugalci, kteri na tom byli stejne, ale ti jsou prece jenom lepsi a meli o trochu slabsiho soupere. Troufam si tvrdit, ze kdybychom nemuseli vyhrat, byl by to treba 1. zapas, tak neprohrajeme.
tak herne sme byli lepsi jo ? dyt nam kolikrat dlouhy pasaze vubec nepucovali balon
a my jim napr. po gole na 2:2 jo?
Vetsinou kdyz musime, selhavame pravidelne...Danove ale i Makedonci nemeli uz vubec o nic hrat, stejne se poprali. Mohli jsme vyhrat 3:1 a nikdo by nerekl ani popel, takhle po prohranem zapase a poslednim mistu ve skupine brecet nad systemem je opravdu smesne...
Jo chyba v systému
Dle jakého klíče jdou španělé na italy?? Neměli hrát s německem?
tráva by se hodil do slávie
Měli postupovat první dva a dva nejlepší ze 3. místa. V PO by bylo o kolo navíc.
Podle Trávníka postoupili lepší, ale zároveň jsou naštvaní na systém.
Spíš byste měli být sami na sebe, když neporazíte dva týmy ze skupiny, postoupit prostě nelze, at je systém jakýkoliv. Ledaže by ze 4členné skupiny postupovali 4 týmy
Horst Hrubesch nesouhlasí s Hapalem, že Němci a Itlaové hráli úmyslně na 0:1 a odmítá srovnání s Gijonem 1982. Na jistotu se prý hrálo až v závěrečných minutách, což je podle něho normální.
http://www.kicker.de/news/fussball/u21/startseite/700328/artikel_hapal-beschimpft-deutsche-u-21_eine-schande.html
Já s tím musím taky souhlasit. Ke konci zápasu je už velké riziko, že pokud by dala Itálie na 2:0, Němci by již neměli čas na to dát branku. Prostě věděli, že můžou klidně 0:1 prohrát a měli tak jistotu. Ale určitě se nikdo s nikým nedomlouval.
Není problém, aby postupoval jen jeden, aspoň hrají všichni na vítězství... Ale 4 skupiny by neuškodily, no...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele