Messi kvůli poraněnému kolenu nenastoupí proti Métám
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Respektuji ho, řekl Mbappé, proč věnoval proti Lipsku klíčovou penaltu Messimu
20.10.2021, 13:18
Jsem šťastný, ale musíme se ještě sehrát, řekl Messi po prvním gólu v PSG
29.09.2021, 10:24
Messi by se měl po zranění vrátit na trávník proti Manchesteru City
27.09.2021, 18:28
PSG hodlá protáhnout sérii výher, v Métách nebude hrát zraněný Messi
21.09.2021, 21:53
Nejsme spokojeni, "MNM" potřebují čas, řekl Pochettino po remíze v Bruggách
16.09.2021, 11:24
Messi by si dnes proti Remeši mohl odbýt debut za Paris Saint-Germain
29.08.2021, 11:53
Komentáře (124)
Přidat komentářJo, jasně, zranění...
tak teraz to už začína byť divné škoda
Ano, protože v reáku brutálně vytočenému Messimu oznámili, že aby nevypadali blbě kvůli jeho střídání, tak další zápas bude na tribuně, což Messimu zvedlo náladu a problém je vyřešen
Messi trucuje Dokud se mu neomluví, tak odmítá hrát.
Já s ním byl včera na kávě a nic takového ani nenaznačil.
Je to tak, bavili jste se o nove kolekci lega. Ale jeste to porad sifruju.
To těžko, protože se mnou byl večer na pivu.
tak proto se mi doma pochcal pes. Leoš mi slibil, ze ho vyvenci.
Můj zdroj říká totéž, takže to určitě bude pravda.
to PSG bude ešte z dramteamu ešte komédia.. chudák Mendes, že šiel zrovna tam
Zatímco CR7 má už na kontě 4 goly a pomohl svému týmu několikrát vyhrát zápas, tak slavný Messi má čistou nulu, na hřišti to skřípe, trenérovi nepodal ruku a teď zraněný. A to se uklidil do sranda ligy. Jak by asi vyhořel v City?
Tam by zaril, angazma v PSG nedava smysl absolutne
To vyhoření Messiho v PL je velmi úsměvné.. a ve srovnání s Ronaldem obzvlášt..
https://www.messivsronaldo.app/all-time-stats/vs-english-teams/
niežeby táto stats nebola zavádzajúca vzhľadom na 2 veci:
1 Ronaldo hral v CL len 17x proti PL tímu, zatiaľ čo Messi 34x
2 hrať proti PL tímu každý týždeň, niekedy aj 2x do týždňa, 37x za sezónu (len v lige) je úplne niečo iné, ako hrať proti ním 34x za 15 rokov
2. dôvod ber, za podstatnejší fakt ako 1
Není zavádějící, to je fakt. Já chtěl primárně poukázat na ten nesmysl, že by Messi v PL vyhořel, když proti těmto týmům se mu daří snad ze všech nejvíc. Ronalda rád nemám, ale skláním se před jeho náběhem, výběrem místa a zakončení. Messiho dávám výš díky komplexnosti, kde drží s Ronaldem krok i v golech.
A druhý neberu. Tyto týmy byly v LM, tedy top ze své ligy a to včetně nebohého Arsenalu. Hrát proti Leedsům či Southamptonům, tak má stejné ne-li vyšší čísla než z PD.
to snáď ani nemôžeš myslieť vážne, že lepšie čísla ako v PD, keď v Ligue 1 nepredviedol vôbec nič a to je tam už viac ako mesiac..
btw ako chceš povedať, že Messi je viac kompletný hráč ako Ronaldo, ktorý vie snáď všetko čo sa týka útočnej hry na lvl 99?
aha... dobrý.. Já že jsi normální, moje chyba..
aha došli argumenty.. jop tvoje chyba
Ronaldo je jeden z nejkomplexnějších útočníků, Messi je jeden z nejkomplexnějších fotbalistů.. Nebo chceš tvrdit, že Ronaldo je driblér, playmaker, zahrávač přímých kopů a kreativní fotbalista na stejné úrovni jako Messi?
to nemá smysl.. Viz jeho lvl 99.. Jinak samozřejmě souhlas. Malé vápno a penaltový puntík jsou Crise, zbytek ovládá Messi.
Messi je lepši akurat playmaker posledne roky mozno aj dribler, ale co sa tyka skills s loptou je na to Ronaldo ovela lepsi
Zajímavé
Všiml sis, že Messi proti anglickým týmům hrál 2x více a že 9 gólů "nafarmil" proti Arsenalu j? :D Takže úsměvného na tom nevidím nic, ty statistiky jsou vyrovnaný
Ronaldo je od pohledu a chovanim arogantni a namysleny. Messi si hraje na toho dobrého, pokorného. Obavam se, ze i zly policajt muze byt lepsi nez ten hodný. Protoze u jednoho je to tak a prožívá emoce jak to cítí, druhy si na to hraje.
tak nevím no, Messi si na nic nehraje. Prostě je introvert narozdíl od Ronalda, který je extrovert. Introverti nemají potřebu dávat neustále najevo emoce a jsou pro ostatní méně čitelní, ale to neznamená, že si na něco hraje.
Messi je hlavně autista.
Messi kvůli poraněnému egu nenastoupí proti Métám
Messi je nafoukané arogantní děcko, a ti pseudolidi, co z něj dělají nejlepšího hráče historie, jsou klasičtí čecháččci, kterým pojem objektivita neříká vůbec nic
a z koho děláš nejlepšího hráče ty?
Nejlepší hráč historie? Jednoznačně Pelé! Nebo možná ještě Lafata
Pelé bol prehypovaný
opatrně tady..
Lepsi Hype, nez HGH
to spíš Lafata, ten se aspoň prosadil v Evropě, nehrál většinu kariéry mezi indiány a pak tomu nedal korunu tím, že šel kolonizovat zemi, kde fotbal neměl žádnou váhu...
Sorry ale Messi není ani lídr kabiny, natož nej hráč historie. V Barceloně se všechno muselo podřizovat jemu, navíc ty neuspěchy s Argentinou, to opravdu nebyl důvod vysrat se na svou zemi tenkrát. Ale to většina z vás stejně nevidí, už by to chtělo sundat si ty brýle, díky kterým jste zaslepený
To, že se všechno muselo podřizovat jemu, je přece důkaz, že je brutálním lídrem kabiny
A prinieslo to cez 30 trofeji.
Taky jak na to doplatili když on sám určoval, kdo má k nim přestoupit
neni to ani leader kabiny, ale vlastne rozhoduje o vsem so se delo v barce
Já si myslím, že je rozdíl být pravej lídr, kterej maká když se nedaří a ostatní namotivuje a vybičuje ke skvělým výkonům, a nebo když seš "lídr" a všechno se podle tebe podřizuje protože jsi fiflenka která by mohla být nespokojená a nedejbože vyhrožuje odchodem když se nedaří..
Nehledě na to že třeba v Argentině nikdy lídr nebyl, nikdy nic nevyhrál, v tý generaci co vyhrávalo Chile, tak měli mnohem silnější tým, ale protože v repre hráli Messiho kamarádi a trénovali ho Messimu sympatičtí trenéři, tak se ta generace úplně prom*dala.. Největší joke pak byl když se jim na MS2018 nedařilo a tak "odstavili" trenéra Messi s Mascheranem.. kteří ale zrovna v těch předchozích zápasech byli suverénně nejhorší na hřišti a úplně na to srali.. prostě lídr no
Jste prostě zaslepený, vždyt je to prase co nepodá ruku ani malému dítěti
Pravej lídr je Ronaldo, ten je schopnej spoluhráče i skopat, aby hrál lépe, Messi se urazí a táhne dolů celý tým. Krásný příklad loni proti Bayernu, vy šašci
a Ronaldo neskope len spoluhráčov, ale aj seba ak sa nedarí.. to je niečo čo veľa ľudí, ktorí komandujú nedokážu
Nejen to. Když se nedaří, tak se dokáže i v šestnáctce podkopnout.
našťastie s VAR sa tento nešvár vytráca (to myslím všeobecne, nie len u Ronalda)
Po letosnim lete tezko nekdo o nejakych neuspesich s Argentinou mluvi, v repre se mu dari jak nikdy a po vyhrani Copy mu Fifa zacala priznavat i jako Mezinarodni trofej OH s Argentinou V prosinci az dostane zlaty mic, tak vetsina hejtru, co si ted prisla kopnout zase zaleze do kanalu
Lidr je to obrovskej, byl v Barcelone a je v Argentine
zlatý míč už môže jebať každý kokot
Herní lídr. Jinak mu lidrovske schopnosti chybí vzhledem k jeho povaze snad ve všech směrech
...
Jinak aby jsi se s udělováním GB opět neunáhlil a nevyplakaval tu potom, jak je zvykem...
Rád si poslechnu příklad nejakého mého unáhlení a vyplakávání, zvlášť v souvislosti s GB mě to zajímá. V Barceloně i v Argentině byl/je lídr ve všech směrech. Dospíval do této role delší dobu, ale teď o tom málokdo pochybuje. Hlavně letošní Copa to ostatně ukázala, protože ta zdaleka nebyla jen o jeho statistikách.
Pokud si dobře pamatuji, tak jeden z hlavních knouralu Madridistické sekce jsi ty, tak nejdříve by to chtělo zamést před svým prahem
Btw, i kdyby jej snad nevyhrál, tak co to mění? Kariéru nekončí a ještě předvede dostatek výkonů, které hejtrům vonět nebudou. To, jak je tady většina vytriggerovaná z poukázání na fakt, že je favoritem, je dost úsměvný a ledasčem hovoří
Ty máš evidentně dost pokroucené mínění...on lidrovske schopnosti nikdy neměl a světe div se, nikdy mít nebude. S takovým vnímáním se člověk narodí, ne že tě do něj někdo pasuje.
Lidi se rodí s urcitými vlohy pro něco. Souhlasím, že tyhle vlohy neměl ani zdaleka takové jako Puyol, Ramos, Maldini, Zanetti, Cannavarro, Kahn, třeba i Cristiano (kvůli kterému tohle vlákno vlastně vzniklo) a spousta dalších..., ale pochopitelně je to jako cokoliv skill, ktery si v prubehu zivota dokazes osvojit a můžeš se v něm zdokonalovat. Zrovna u něj bych řekl, že ten posun je i viditelný. Opravdvy lidr by navic mel daleko spise inspirovat ostatni a to on svoji hladovosti minimalne v Argentine ted prokazoval vice nez dost.
jestli dostane GB, tak Lewa už po druhé bude okraden
Z minulým rokem se nenajde nikdo,kdo by nesouhlasil. Ostatně bych byl za to, aby jej dostal zpětně. Tenhle rok patří mezi spolufavority, ale vždy je to Messi a někdo k němu. Na Euru to byl nejdříve Kante, poté Jorginho, teď se znovu oprášila karta Lewandowskiho. Vyhrál zlatou kopačku, Messi ji vyhral v roce, kdy Ronaldo vyhral Euro a nemělo to žádný vliv. Takže si myslím, že se na něj štěstí kvůli "absenci" kolektivního úšpechu neusměje. Nicméně, pokud by to měl být někdo jinej, tak vzhledem k minulému roku, bych s Lewou měl nejmenší problém. Tak jako tak, doufám, že se GB v kariéře dočká
Mesi nema titul, Lm. Ma jen copu coz je soutez 2 tymu. To neni mistrovstvi sveta... Lewa je uplne nekde jinde. Navic podzim Messi v krizi a lewa jede porad to sboje. Za me by to mel byt Lewa a nasledne nekdo ocenen za MS a pak az dalsi hraci
Podzim pokud se nepletu, se vubec nebere v potaz, jelikoz je ta anketa za kalendarni rok, ale kdyztak me nekdo opravte. Kdyby Copa byla soutez dvou tymu, tak jich ma Messi, potazmo Argentina vice, nemyslis ? Pro Argentinu je to prvni vyhra od nejakeho 93., mistrovstvi sveta je pochopitelne na jine urovni, ale to se letos nehralo. Kdyz se podivas na individualni statistiky od zacatku roku, tak je 51 G/A vs 50 G/A ve prospech Lewandowskiho, 27 Man of the Match oceneni pro Messiho (v tomhle se nikdo Leosovi ani nepriblizuje), nejlepsi strelec Copy, nejlepsi nahravac Copy. Bral bych jako "kradez", kdyby to letos nevyhral, ale jak rikam vyse, Lewu bych vzhledem k okolnostem z minuleho roku prekousl. Shevchenko dostal GB sveho casu za dlouhodoby top a to za me je Lewandowski uplne jinde.
Proc by se nebral letosni podzim?
Tam to muze vyhrat jen brazilie a argentina pri haluzi uruguay. Proc nevyhrali? Protoze to podelali. Vzdyt jsou vecne druhy.
Takze podzim v krizi znamena tady tech 200 minut za PSG?
Tak behem te dlouhe doby, co to Argentina nevyhrala, to zvladla i Kolumbie nebo Chile. Krome Bolivie jsou vsechny JA reprezentace v TOP 50 rankingu. Shazovat tu trofej je celkem kratkozrake, ale budiz. Nejdrive bylo poukazovano, ze Leos nema uspech s reprezentaci a ted, kdyz ma, tak se prepne na uroven, ze se to vlastne nepocita, je pomerne usmevny
To ze messi na podzim nehraje ci braje jako by nehral neznamena, ze se nepocita. Lewa to tam sazi jeden za druhym a tu propast zvetsuje.
Ne nepocita, kvalitativne Copa je na urovni ligy narodu. Pro top celek je snazsi ji vyhrat nez projit treba MS nebo Eurem
Liga narodu je pratelsky pohar, jestli jsi schopen napsat takovouhle blbost a porovnavat to s Copou, tak to dal nemusime rozvirovat.. Liga Narodu ma hodnotu asi jako Letni predsezonni pohar v USA, ktery se za normalnich okolnosti hraje. Zapas mezi Argentinou a Italii jakozto dvemi mistry a svych regionu na pocest Diega Maradony je zajimavejsi nez Liga Narodu. Eurocentricke vnimani sveta je v poradku vzhledem k miste k narozeni, ale je to jen tvoje vnimani. Je cela rada lidi, kteri tohle vnimaji presne naopak. Historie neuspechu Brazilie a/i Argentiny a emoce, ktere jim to prinasi rozhodne ukazuji, ze pro ne to rozhodne neni zanedbanihodna zalezitost jakou ji ty beres a perzekuovat nekoho kvuli mistu, kde se narodi je nove dno, ktere obsese Leosem eveditentne prineslo.
Btw, podzim sotva zacal, ale z nejakeho duvodu mas jasno v tom, ze Lewa nastrili 50 golu a Messi uz se na hriste nepodiva. Nastesti ve svete se na to bude pohlizet objektivnejsi optikou
Liga národů je oficiální soutěž, tak si nevymýšlej. To že to nemá historii neznamená, že to nemá kvalitu.
Portugalsko pro výhru muselo vyřadit Itálii, Polsko, Švýcarsko a Holandsko, tyto týmy předčili Anglii, Belgii, Francii i Německo. Myslím si, že kvalita je úplně jinde než na Copě. Celky úplně jiné úrovně, spíš narážím na to, že tento formát je jednodušší vyhrát jak Euro, podobně i na Copě to je relativně jednoduché vyhrát, jelikož je nízká konkurence a malý množství utkání, kdy může celek vypadnout.
Jinak co se týče statistik, tak Lewa má při 39zápasech 45 golů, a messi při 44 zápasech 36 golů. Lewa je tedy úplně někde jinde, při stejném počtu zápasů by byl rozdíl cca 15 golů.
Liga národů nahradila přátelské zápasy, Copa má úplně jinou prestiž a sledovanost. A Zlatý míč se neuděluje jen za goly, ale za celkové výkony, kde Messi letos nemá konkurenci.
Drive i liga mistru nahradila pratelaky nejlepsich celku. Mam to taky nepocitat? Ty jsi proste uplne mimo...
Vyhráli pratelskej pohár, vyhráli dekorovanejsi Kirin Cup. Dělat z toho cokoliv jiného je "vymysleni".
Že Portugalsko vyhrálo EURO cestou, kdy výjimkou je dostali ze 3. místa a pak cestou do finále vyradili Chorvatsko, Polsko a Wales se zmiňovatot nehodí ? To je jakákoliv play-off cesta na Cope oproti tomuhle trnitost a prestiž sama Ale když tuhle cestu zvládne Kristýna a pak podá nejlepší výkon roztleskavacky, tak to je hodné GB, ale tohle ne?
Kolik má Lewa asistenci, raději nepíšeš? Vtipné je, že tobě jde daleko spíše, aby to Messi náhodou nevyhrál, než o to, kdo jej o to připraví. Bude to dost bolet, jestli se na to nepripravis. Zapirani Messiho úspěchů funguje maximálně v tvém vnitřním světě
#LM7
ty jsi mimo. Porazili mistry a třetí celek z MS z toho mistrovství světa, kde se argentina dostala sotva ze skupiny a kde byli pouze Evropské celky, které jsou o parník lepší. Takže Polsko je určitě lepší jak nějaká Kolumbie a Chorvati s Francouzi minimálě byli kvalitnější jak Argentina a Brazilie.
Navíc píšeš Polsko a Wales ale nenapíšeš Francii, která je proste a jednoduše nejlepší repre na světe.
Gol je podstatnější než asistence. Asistenci může mít i golman když vykopává a dostane se k tomu jak slepej k houslím. Gol rozhoduje, asistence může být i náhodná. Lewa není od rozehrávání a tím pádem nemůže mít logicky tolik asistencí, jelikož nepředržuje míč jako třeba teď messi v PSG kde brzdí akce... Lewa je součástí celku a je ten hlavní. Navíc pořád se oháníš čísly, nicméně neuvádíš počet zápasů a nechceš řešit letošní podzim, protože se ti to nehodí.
Já srovnávám stejné údaje a stejné čísla narozdíl od tebe. Ofiko si myslím, že Messi by mohl být třetí, Lewa první a pravděpodobně je spolufavorit Jorgino, který vyhrál Euro a LM. Takže si reálně myslím, ž to bude Jorginho vs Lewa. Jeden nejlepší v statistikách, druhá nejlepší v oceněních. Kdybych nechtěl být objektivní, tak píšu, že to vyhraje CR7, ale já alespoň uznám, že neměl top sezonu a bude rád za top 5, to ty ale nedokážeš, přestože lewa e lepší v číslech a všechny důležité trofeje vyhrál právě Jorgino.
Nechápu jednu věc, když Messi vyhrál 6. zlatý míč, tak většina Ronaldo fans hned psala, že Zlatý míč je fraška a sranda trofej a nepodstatná věc, a teď když je Messi největší kandidát na Zlatý míč, tak ti samí fans hned řeší, že to musí vyhrát Lewa a né Messi Když je to tak bezvýznamná trofej tak ať to klidně vyhraje Messi ne? Nebo by 7>5 nerozdýchali?
proč to uvádíš? o tomto se vůbec nebavíme, argumentuj k tématu a diskuzi. Nicméně asi ti dochází slova, tak opět odvádíš pozornost jinam.
Takže ti to napíšu znovu. Lewa má lepší čísla, Jorginho trofeje. Pokud nejsi zaslepen, tak musíš uznat, že GB pro Messiho není vhodný. Vyhrál pouze Copu a Copa del rey. V Lize až třetí, což je pro Barcelonu ostuda, v LM také výbuch už v osmifinále. Hlavní tedy klubové trofeje absolutně vybochnul, vyhrál jen pohár na repre úrovni, nicméně pořád ten pohár není Mistrovství světa, které by mělo samozřejmě úplně jinačí dopad na hodnocení.
Jestli se chceš vyjádřit, tak opět k tématu, které spolu řešíme. Zatím argumenty a čísla hovoří pro to, že mám pravdu já. Pokud by tedy vyhrál Messi, tak opravdu by to nebylo moc zasloužené, nicméně marketing dělá své. Ten jediný má asi lepší.
Ty jsi strasnej kaspar. Regulerne si muzes podat ruce s elitou jako je Masopust, jelikoz tvoje radoby objektivita je postavena akorat na tom, ze se ti nehodi uznavat po MS spolecne s Eurem nejhodnotnejsi mezinarodni trofej. (Jeste se jsi schopen ztrapnit a poslapat jakekoliv zbytky tve falesne objektivity zminovanim Ligy Narodu. )
Zminujes Portugalsko jako sampiona EURA, ale to, ze se nedokazali rok na to vyporadat s trapnym Chile, to uz se nehodi. To, ze vypadnou s Uruguayi pochopitelne taky ne.
Francie z Eura 2016 ani zdaleka nebyla nejlepsim tymem na svete, jestli se neshodeneme na tom, ze Mbappe, Lucas, Pavard, Kante nejsou obrovskym upgradem oproti Gignacovi, Payetovi, Sissokovi, Evrovi, tak uz fakt tezko rict v cem.
Francii nezminuji predevsim proto, jakej na tom zapase mela Kristyna podil nebo to janceni za carou je od ted brano jako neco cim nekomu uzname mezinarodni uspech a jinemu, ne?
Jinak to Polsko s Kolumbii, aspon si to vyhledej, pak se podivej a pak si utri slzy
https://www.youtube.com/watch?v=nVoZ-nQjvyw
" Asistenci může mít i golman když vykopává a dostane se k tomu jak slepej k houslím. " To ale jaksi neni neco, co by tady sedelo, nemyslis ? To uz vubec nemluvim o tom, ze zase zminujes jednu statistiku, ktera se pro tvuj ucel nejlepe hodi. Kdyz da hrac gol v zapase, znamena to implicitne, ze hral ten zapas dobre a naopak, kdyz jej nevstrelil, tak ze v tom zapase hral spatne? Nejsou i jine moznosti jak pomoci tymu v zapase?
V prvnich zpravach jsem mel za to, ze myslis lonsky podzim. Jelikoz je to neco doopravdy ukonceneho a tedy neco, co se da realne hodnotit. Nevim, co se tvoji optikou bere jako "podzim", ale jestli jiz obdobi, kdy Messi odehral 200 minut za PSG a 180 za repre, kde dal 3 goly, tak gratuluji, zatim jej ma Lewandowski lepsi. Ale odepisovat hrace kvuli 200 minutam a par vynechanym zapasum kvuli zraneni pusobi taky celkem tendencne a obecne je to postaveno na vrtakem zakladu. Staci jeden Leosuv dobrej vykon a argument o "pomalejsim podzimu" je fuc, kor, kdyz ted to zacal..
Napsat, ze to vyhraje CR7 a Messi je kurva rozdil. Je to asi jako bych mel tvrdit, ze Messi ma vyhrat minuly rocnik, ktery mel vyhrat Lewandowski. Podivej se na sazkovky nebo na nejake fotbalove stranky venujici se tomuto tematu. Takze ne, nedokazu, napsat, ze by Messi mel byt třetí, pátej nebo kolikátej, protože je to nesmysl .Lewandowski opravdu muze vyhrat, ale nevnimat Messiho jako dejme tomu s nim nejvetsiho favorita je krec nekterych Madridistas a fandu CR7, kteri proste tento scenar neprekousnou. Nic vic. Jestli je Jorginho spolufavorit, tak se jej aspon nauc psat spravne
Pro referenci, treba pripadne se doctes i to, jak to "muze" byt vnimano i jinde nez na strankach bilehobaletu.cz...
https://www.goal.com/en/lists/ballon-dor-2021-power-rankings/1l03egk461k3a1em4lb6gh8mhu#1jzc317ez52q9zujwh7abk77t
https://www.sportskeeda.com/football/ballon-d-or-power-rankings-september-2021-ronaldo-messi-kante/3
Prý GB to je fakt úsměvné
?
Učili tě vůbec ve škole, co je znamená být objektivní?
Pokud ano, takovou sračku bys nenapsal, žumpo
Copak čecháčku, dotklo se tě to?
Používat na našince “čecháčku” s negativní konotací je umění, aspoň i francouzská sekce pozná, zač je toho loket
Čecháček si četl nějáký vtipy z 20.století, či?
Letos v Chorvatsku bylo draho, co?
Jako ještě bych to pochopil u Slováka, ale Čecha.. A dát do toho co vyplodil slovo objektivita je taky majstrštyk..
Pěkný teorie se tu jedou.
Aby Messi vynechal zápas proti poslednímu, to musí opravdu hodně bolet.
To ano? to boli jeho zápasy v posledných sezonach!!!
HODL HODL HODL HODL HODL HODL HODL HODL
Padá krypto, něco si přej
Simulant.
Podle mě Messiho unesli mimozemšťani.
Chtějí ho totiž zpět.
Tohle angažmá vypadá na jeden velkej provar.
Měl jít do Anglie, ale asi na to se na to už necítil. Tady to bude tragédie..
Na soudy je brzo. Liga to je přeci jen slabší výrazně, takže by měl i v pokročilém věku excelovat. Nicméně očekávání jsou vyhrát L1 o parník a vyhrát LM, na to to asi nebude.
Tak ak nedaju LM tak ja by som to povazoval za velke zlyhanie vzhladom k okolnostiam. Ale popravde po tych par zapasoch to tiez nevidim v tej LM pre nich ruzovo.
zase na druhou stranu AC málem vypadlo v předkole s Libercem a pokud se nepletu, tak následně vyhráli celou LM. Stačí se nastartovat a můžou jet
AC tehdy nakonec mělo tým, PSG má dnes jen torzo složené z individualit, které nemá předpoklady uspět proti těm nejlepším. Divně působí záloha, směrem dozadu dojedou na to, že se několik hráčů ani nebude snažit zapojit do defenzivní činnosti. Za týden hrají s City, tam se mohou krásně obnažit všechny nedostatky
Cim driv je obnazi, tim driv je eliminuji. Pro ne lepsi to zjistit nyni nez v kralovat L1 a v unoru vypadnout v OF
zrovna tohle jsem tady několikrát předpovídal, že s ním brzy vyjebou za to čumákování bez míče. jo tohle nění barca kde tahal za nitky když se na něj někdo špatně jenom podíval
Poraněné koleno < zlomené srdce.
Doufám, že to není nic vážného, a že bude ready na víkend, a pak na LM
Nepochybuji, že se ještě rozjede. Ta liga je slabá jak čaj navíc ten tým je úplně brutální. Osobně si ale myslím, že narodil třeba od Roncka teď zpátky v MU, nebude schopný úplně nabídnout tomu týmu to něco navíc co byl schopný v Barceloně. Ronaldo byl v Juventusu rozdilovy (výrazně) taky jen tu první sezónu. Messi nebude ani tu jednu.
Má za sebou 2 zápasy a banda kretenu ho tady odepisuje.
Pár centimetrů níže, měl by dva fíky (a jaké) a plnil by deníky v opačném duchu.
Pár centimetrů jinak, byl by Werner nejlepší střelec fotbalu.
Úplně mimo. Já se bavím o faktu a ty tu píšeš pohádku, co tě napadla.
Par centimetru a jsem nejlepsi pornoherec v historii
Tenhle beru
Suhlas
Tak nic, místní Messiho kulolizové se tu snaží každého přesvědčit, že je to nejlepší hráč historie, který ze strachu z britských ostrovů raději zamířil do francouzské farmer league, kde bude excelovat proti Štrasburku, Brestu a Quevilly. Jako by to nebyl rozdíl proti Getafe, Eibaru, Vallecanu nebo Mallorce
Mallorca je dobra nahodou
Měl bys ještě přitvrdit, podle mně ti ještě furt nestojí
https://www.youtube.com/watch?v=b8bS4rDYcjg, koleno na konci videa
Dovolím si poupravit první větu, protože Messi už rozhodně není hvězdný Argentinec.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele