Nantes si stěžuje u FIFA na Cardiff kvůli penězům za Salu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Policie potvrdila, že v havarovaném letadle bylo Salovo tělo
08.02.2019, 13:02
Nantes pohrozilo soudem kvůli splátkám za zmizelého Salu
07.02.2019, 11:18
Pátrací tým vyzvedl tělo z vraku Salova letadla
07.02.2019, 08:41
Pátrací tým objevil vrak letadla, v němž cestoval Sala
03.02.2019, 23:25
Hráči i fanoušci Nantes vzdali hold zmizelému Salovi
30.01.2019, 23:44
Tým pátrající po zmizelém Salovi našel zřejmě sedadla z letadla
30.01.2019, 16:51
Salova rodina bude díky sbírce dál pátrat po zmizelém letadle
28.01.2019, 16:06
Záchranáři ukončili pátrání po zmizelém Salovi
24.01.2019, 17:29
Sala byl v letadle, jež zmizelo v Lamanšském průlivu
22.01.2019, 18:55
Cardiff opět posiloval útok, jeho rekordním nákupem je Sala
20.01.2019, 10:32
Komentáře (207)
Přidat komentářProč to Cardiff odmítá zaplatit? Dyt proti něčemu takovýmu musí bejt pojištěnej, ne?
Já se ptal přesně na to samý.A bylo mi řečeno, že Cardiff nestačil pojistku uzavřít.Kolem toho bude ještě sranda
rozhodne bych nic neplatil, ze se nantes nestydi kundy chamtive, pravne mozna ok ale jinak??
ani nebyli schopni zajistit poradne letadlo... nedal bych ani cent nantes, jako za co? zbozi nedodano
jistě nadsázka, jinak
Můžeš to nějak víc rozvést? Přestoupil z Nantes do Cardiffu, podepsal tam smlouvu a stal se tak hráčem Cardiffu. Pak se letěl rozloučit se spoluhráči zpátky do Nantes a při návratu zpět do Walesu letadlo spadlo (a mimochodem i to letadlo patřilo Cardiffu).
Co si o tomhle něco zjistit, než začneš psát takový hnůj?
kundy chamtive
co s tím má společného pojistka? Pokud by Sala žil, tak je dávno splátka zaplacená. Nantes vůbec nezajímá, jestli tam Sala góly sází nebo ne, prostě chtějí svoje peníze za hráče, který přestoupil jinam a nehraje za ně.
A propos pokud odmítá Cardiff zaplatit, to považují Salu stále za živého? Kam mu posílají teda výplatu?
Nikam. Ak to, uvedomujem si, že je to neprimerané prirovnanie, prirovnám k tovaru, tak tovar nedostali.
Když ho priprovnavas ke zboží, tak zboží, který si sami vyzvedl a po cestě kamion s nim naboural.
...z logiky některejch lidí je mi fakt ouzko...
klasicky nemas pravdu
Já psal o pojistce na takovou událost.Samozrejme Nantes tohle zajimat nemusí ,že se stalo co se stalo. Zboží dodali tak sbohem a sáteček.
Sala zemřel na půl cesty mezi Nantes a Cardifem, měla by se tudíž přestupová suma zkrátit na polovinu. Taky bys nechtěl platit za zboží, které k tobě nedorazilo.
Ale on tam dorazil a podepsal platnou smlouvu, kterou transfer definitivně stvrdil
anebo třeba 66,3 na 33,3 jestli to bylo na třetině cesty, ne? ...ty hlavo
Říkají Ti něco incoterms? Aha, jasně že ne...
Když už to přirovnáváš k tomu zboží, tak dle dohodnutých incoterms se mění, v jakým místě/situaci/okamžiku přechází náklady a rizika z prodávajícího na kupujícího. Takže nějaké "nechtěl bys platit za zboží, které nedorazilo" je naprosto mimo mísu, protože na čím riziku to v danou chvíli bylo by bylo jasně smluvně vyjednáno.
Ale to je jen v případě, že pomineme fakt, že fotbalista není zboží, ale pracující člověk, jenž má smlouvu u zaměstnavatele (Nantes) a protistrana (Cardiff) musel zaplatit částku, za kterou byli Nantes ochotni se Salou rozvázat smlouvu, aby ten byl následně volný pro podpis smlouvy s Cardiffem.
Souhlasím !!! Nicméně bych ještě doplnil, že fotbalisté - ač pracující personál - je vnímán převážně jako zboží...
Samotní fotbalisté se tak sami označují ;) jinak moc dobře napsané
proc? asi protoze zaplatili za hrace, kteryho nemaj ? je jasny, ze to budou minimalne zkouset
jen ať Cardiff platí
Inak expreska ,,Salovo tělo už je v Argentině" bola tiez velmi stastna
Jeho tělo.... to musí vypadat tvl.
tak hlavně, že dole tělo
achjo
omlouvám se těm, koho to urazí, chtělo to ven
Při všech těch pietnich akcích za něj nezaplatit, 4ever a bird
Když jde o něco takovýho, mají ustoupit a rozdělit si to 50/50
když si u mě v obchodě koupíš televizi na splátky
A pak ji ztratís, tak bych mel platit půlku?
Proč rozdělit? Sala už tam podepsal smlouvu, tudíž se stal hráčem Cardiffu a Nantes už nemělo s hráčem co dočinění, ne? Jistě měli předem domluvené termíny splátek apod. a ty by se měly dodržovat Bohužel Cardiff by měl ty prachy poslat do Nantes a to, jak si bude Cardiff řešit pojistky atd. je už na nich
Smlouva byla podepsaná, ale Sala do Cardifu nikdy nedorazil, tím nebyla naplněna skutková podstata.
Dorazil, ale jel ješte zpatky a pak crashnul
Tak to sorry, to jsem nevěděl. Slovy klasika: Že se vůbec vracel.
Dorazil, podepsal tam smlouvu a:
https://ichef.bbci.co.uk/news/660/cpsprodpb/44D3/production/_105291671_sala.jpg
pak letěl zpět do Nantes se rozloučit, jak píše kolega taky tady
tahle naivita lidí mě hrozně baví
LOL Bordo mělo 50% z budoucího přestupu? :D tam někdo od nich určitě hraje FMko
Celkem by mě zajímalo, jak by se tahle situace řešila v FM.
Pokud bys hrál za Cardiff, tak "Načíst hru"
No pozor, FMko má implementovanou smrt hráče. Tuším že to byl ročník 2012 kdy mi hráč zemřel. Ale od roku 2004 se mi to stalo jen jednou, takže je to extrémně vzácná událost (pokud ji už nevyhodili ze hry)
To by mohlo být ještě pěkně hnusný.
lol polovina pro Bordeaux
Je to blbý, ale ten Cardiff by to měl zaplatit.
Není to blbý, je to normální.
Ta situace, co vznikla, je blbá.
To ano. Ale je nutné si uvědomit, že kdyby se přestup nekonal, Sala by nikam neletěl a žil by. Už jen z toho důvodu mi přijde nemorální vůbec uvažovat o tom, že by se nemělo zaplatit.
Však já samozřejmě taky říkám, že by měli zaplatit. Jen je pro ně blbý, že koupili hráče, kterej za týden umře. Zaplatit by ale měli samozřejmě.
Všichni to tady palcujou, ale dokud Sala nepřistane v Cardiffu a nepodá si ruku s jedním ze zaměstnanců Cardiffu tak smlouva neni platná.
Zmluva sa aktivuje podaním ruky nie podpisom?
On už v Cardiffu bol a vrátil sa po nejaké veci a cestoval späť, tak kde je problém?
Ok, to jsem nevěděl, že už tam byl. Že se vůbec vracel.
Co je to za blbost?
S jedním ze zaměstnanců Cardiffu? To jako třeba s vrátným nebo uklízečkou?
S vrátným klidně, nejdůležitější člověk ve firmě. Uklízečku bych tam neposílal, bulvár by z ní udělal štětku.
Ty jsi hloupý
http://bit.ly/2UcB2hU stačí?
Smlouva je platná projevem vůle. Což je těžko definovatelná skutečnost, ale má se obecně za to, že smlouva podepsaná bez nátlaku a z vlastní svobodné vůle, je platná...
To je klasický "podstatný porušení smlouvy." Měli by ho reklamovat. Očekávali, že dostanou živého hráče, místo něj dostali jen mrtvolu.
Tebe měli rodiče reklamovat tyvole
oni ho měli na splátky tam je to jinak
Spíš měli reklamovat prasklou gumu. Sice ta dirka tam byla velmi asi těsná, ale prošlo to.
Kterou dirku? Matciny nebo gumy ?
Toho měli rovnou vrátit do 14 dnů od pořízení.
Tal Ben Chaim swag
Sala by bez toho přestupu hrál dál v Nantes a takhle vlastně za jeho smrt ''může'' Cardiff. Není o čem...
hlavně cardiff může za to v jakém vraku ho nechali letět a ještě letadlo měl pod sebou údržbář
Ten údržbár mal licenciu na lietanie, v čom je problém? Nemal licenciu na komerčné lety a toto komerčný let nebol!
Komerční let je takový let, kdy se platí za přepravu. A je jedno, jestli přepravuješ jednu osobu nebo dvě stě. Jinak s tvými komentáři v této diskuzi vesměs souhlasím. Smlouva byla platná, jen se vracel rozloučit.....
tak nejhlavnější je v jakém vraku to vůbec letěl se divím, že vzlétli vůbec
Nechci nic říkat, ale to letadlo, jakkoliv vypadalo hrozně a bylo staré, mělo platnou technickou kontrolu a vše mělo teoreticky v pořádku. To, že odpovídalo zhruba Žiguliku, je druhá věc..ale pokud i ten Žigulik projde STK a emisema, tak s ním můžeš jezdit a co naplat, že je to rachotina
to ano, ale přeci jenom je to fotbalista kterej šel za velký prachy já bych určitě ho nenechal takovým vrakem letět. Tohle to je hrubá chyba od Cardiffu a snad za to aspoň spadnou
To si vážne myslíš, že k tomu prestupu došlo bez súhlasu Salu?
Určitě nemyslím ale Cardiff nese za celý prestup a také servis plnou zodpovědnost.
to je hrozne, tady se cloveku ani nechce vtipkovat...v Nantes by se meli vzpamatovat a nechtit zadne penize
Jasný a Bordeaux pak vyplatit 50% takže Nantes v minusu,Bordeaux v pohoda a Cardiff vysmaty ze nemusi platiť
Kravina Cardiff ať platí a pokud ma Bordeaux 50% otazka cadu kdy se do toho taky vloží
nikdo neplatit nikomu ne ? vim, ze dneska je v mode byt tvrdej businessman, ale me se tohle prici, hrac nedorazil, nasrat jako
On ale dorazil, podepsal smlouvu, pak se ještě vracel do Nantes.
sorry jako, ale tohle mi fakt prijde docela malo na to, aby to Nantes hnali pred soud...je to nechutne
Co ty jsi za vola...
Chlape, nebud tak naivní. Jasně že by bylo hezký, kdyby se každej usmíval jak sluníčko a dělal vše ve prospěch všech. Ale svět takhle nefunguje a když to vezmeme z gruntu, tak zrovna Nantes je jeden z nejtradičnějších francouzských týmů, který si prošel extrémně těžkým obdobím a každý hráč jako Sala je pro ně darem od Boha, protože peněz nemají nazbyt a pokud nebudou schopni aspoň trochu zafinancovat posily, tak do dvou let spadnou do L2.
Vsak kdyby nešel do Cardiffu a nepodepsal tam smlouvu tak nic neřeknu
On tam podepsal a tim padem se stala ta nehoda a zemřel coz by se nestalo pokud by neprestoupil taky bych peníze chtěl
to o tobe mnohe vypovida
No nevim co by to mělo vypovídat
V Cardiffu byl,podepsal smlouvu,pózoval z dresem a letěl nazpátek pro nejaké věci letadlem Cardiffu
Je smutné co se stalo a taky blbé pro Cardiff
Především Cardiff tim u mně klesnul a měli by se stydět ze nezaplatily a divim se zese nekdo divi Nantes ze chtějí své penize,verim tomu ze by byly taky radeji kdyby ho neprodavaly a daval goly v jejich dresu ale jak ho uz prodaly chteji ho zaplatit
ono to zda se neni tak jednoduche : https://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/760995/emiliano-sala-cardiff-city-news-nantes-transfer-fee-premier-league
kdyby umrel treba za rok, tak by taky meli odpustit penize za prestup?
tohle je debilni uvaha i na mufana
no tys s tim zacal. a bylo to hloupy i na Scousera a to uz je co rict...
ted si tady budem vypisovat, ci uvaha je debilnejsi, na to nemam silu nazdar
Tvoje
tvoje
Tvoje. Každý den tady dokazujes, ze nepatříš zrovna mezi chytré lidi. Až mi je Vladise a spol líto
to je jenom o uhlu pohledu, pro hloupeho kazdy hloupy
tvoje
Neuvěřitelné, jak můžou být lidi naivní, jako jsi ty.
to je spis debilita nez naivita
to ja nevim, co je na tom debilniho v takove situaci projevit trosku empatie
nejsem naivni, jenom jsem si prisel postesknout, je mi jasny, kdo taha za nitky, ale psat to nebudu, abych nebyl oznacen za antisemitu
zidovske spiknuti.
proc, kdyz se napise antisemitismus, kazdemu vytanou na mysl hned zide ?
Antisemitismus je nepřátelství nebo předpojatost vůči židům jako představitelům židovského náboženství judaismu, etnické skupině nebo rase. Přestože samotné slovo antisemitismus odkazuje ke všem semitským národům, je tento termín používán většinově pro označení nepřátelství vůči židům.
ze je neco pouzivano "vetsinove" neznamena, ze je to tak pouzivano sprave...vic k tomu nebudu dodavat
jasne no, takze si mel na mysli upl e jine etnikum. Takze nejen hlupak, ale jeste ses srab.
ja jsem dostal ban uz za mensi prohresky proti spravnemu liberalne socialistickemu svetonazoru, bylo to teda na fb, ale od te doby si davam pozor na to, co pisu
hm
A co jiného
Jinak musím říct, že jsi (alespoň v diskusi pod tímhle článkem) úplně mimo.
semitskych narodu je vice, neco si o tom vygoogli
jj, mel jsi na mysli ethiopany, my vime.
presne tak
wtf
co to zas je?
co by to bylo ? dieslova lokomotiva ?
Proč by neměli chtít hráče? Dám příklad:
Prodám Vám mobil a Váš kamarád ho má vyzvednout. Domluvíme se, že mi pošlete peníze zítra. Váš kamarád přijde, vezme mobil a cestou k Vám ho rozbije. Už to není moje starost, peníze mi byste měl dát tak, nebo tak
*peníze, ne hráče
ja nevim, ale tady jde o cloveka, jak se musi ti pozustali citit, kdyz ctou tohle, pro me naprosto nechutne...
no kdyby Cardiff zaplatil, jak mel, tak nic z toho cist nemusi.
bohuzel Cardiff neni United, aby odepsal jenom tak 15m liber, takze chapu, ze se zdrahaji za platit za hrace, co si u nich ani jednou nekopl
ne no, jen je to asi 35.-40. nejbohatsi klub sveta. A to neni o nejakem odepsani. Hrac byl uz jejich. Nantes je na tom financne daleko hur, takze tvoji logikou si mohou jeste mene dovolit jen tak odepsat 15 mega.
A to jako proč?
Jasně, vole. Až si koupím a omylem ho vyleju, tak půjdu hned reklamovat na výčep, že nic platit nebudu.
pivo
*Až si ho koupíš, odneseš ke stolu, dojdeš s ním zpět na bar a cestou od baru zpět ke stolu ho rozleješ...
*barman ti ho donese ke stolu, rozliješ si ho pak sám
ja chapu, ze ma pivo pro fanousky kmenu vysokou hodnotu, ale prirovnavat k nemu cloveka...
Podle toho, co tady píšeš, jsem musel zvolit nějakej jednodušší příměr, aby ho pochopil i jednodušší člověk.
tady nejsi mezi svyma v Plzni, tady muzes pouzit i slozitejsi metafory, neboj
ne, naopak, v Cardiffu by se měli vzpamatovat, zaplatit a tím to uzavřít
OT: Ahoj, mohli byste mi doporučit nějakou fotbalovou biografii, která by nebyla plná frází, ale obsahovala by i skutečně zajímavé zákulisní informace, které se normálně nedozvíme? Prosím abyste nepřihlíželi k sympatiím a antipatiím k danému fotbalistovi a ani ke svému vztahu k danému klubu, za který hrál/hraje či trénoval/trénuje. Předem děkuji.
Bez frází
objednáno, díky
Je k tomu i nějaký odkaz?
https://www.bezfrazi.cz
Svého času byla pecka Odpískáno od Schumachera.
sice mi F1 neni tolik blízká, ale i tak tomu dám možná šanci. děkuju za doporučení
Myslel jsem Toniho.
moje chyba vypadá to hodně dobře, tak do toho asi určitě pujdu
Jdi, tehdy to byl velký skandál, jak psal otevřen ovšem. Když jsem u těch něm. brankářů, tak se mi moc líbila Maierova kniha Brankárove spomienky, je to navíc i dost vtipné.
dost mi zaujala, líbí se mi i to, že je to ze staršího období, ne ze současnosti, takže Odpískáno už mam taky objednáno. Díky za ty tipy, k těmhle knížkám bych se normálně nedostal
Já vůbec neznám ty nové, ale z těch starších byl určitě nejlepší Ivo Viktor a Josef Bican. Ostatní už byly slabší, ne tak čtivé, i když taky nebyly úplně marné.
já se právě obával, že momentálně vydává autobiografii snad každý trenér/hráč, a tudíž je to spíše kvantita než kvalita, Ivo Viktora určitě taky dam
Pak třeba Ženíšek, Plánička - ty jsou ale psány tím starým stylem, mně to nevadilo, nevím, jak Tobě. Panenka, Vízek, Nehoda... ty jsou ale psány tak unyle, nijak zvlášť to člověka nevtáhne, Dobiaš už je třeba lepší.
jakmile se do toho začtu, tak už mi starý styl nijak nelimituje. Asi si přidám na seznam ještě toho Pláničku
Toho mám i s podpisem.
fajnšmekr
Třeba kniha od Ibry. Ale největší pecka je How to be a footballer od Petera Crouche, zatím je ale jen v angličtině.
díky, zlatana si lidi dost chválí, takže do něj určitě pujdu. Crouche jsi zatim zmínil jen ty, možná ho zkusim, jeho jsem měl docela rád a měl/má pěknou kariéru
Mam doma od SAFa tu posledni, Zlatan je super, pak treba par dalsich jako Gary Neville, Busby a nebo pokud bys chtel neco trochu jineho, tak Forever Young o Adrianu Dohertym. Ten kluk byl vsechno jen ne typickej fotbalista a v 18 byl povazovanej za vetsi talent nez Giggs. Bohuzel zraneni ho pripravilo o karieru fotbalisty.
Ty jo, ten Forever Young by mohlo být super počtení, díky za tip přestože se jedná o pro ně dost ožehavé téma, tak třeba rozhovor s Kozákem na bezfrází jsem četl jedním dechem
No nevim, za mrtveho mi to prijde docela dost penez. Dyt ten uz ted bude davat jeste min golu nez Svancara.
stoji ito Cardiffu za to?
na sude nemaju sancu reputacia do hajzlu a aj kluby si dvakrat rozmyslia ci obchodovat s niekym, kto nasledne nechce platit
Myslím že platí ve standartních případech, tohle je trošku jiná situace.
Žhavej kandidát na nejhorší přestup roku.
Sala is the new Čočkin.
Co to tady je s tím nenaplněním smlouvy? Cardiff od nich nekupoval Salu, ale jeho fotbalový práva a možnost s ním uzavřít smlouvu a registrovat ho. Absolvoval zdravotní prohlídku a vše bylo uzavřeno. Navíc cestu z Cardiffu do Nantes a zpět rozloučit se s přáteli udělal jako hráč Cardiffu a s jejich povolením. A přirovnat se to dá pouze ke koupi autorských práv nebo patentových nebo k užívání vlastně čehokoliv.
A s pojišťovnou problémy mít můžou, protože po nich může chtít aby prokázali,že udělali vše, aby svoje aktiva ochránili. Viz různý doložky co hráč může a nemůže a jak se má chránit.
True
https://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/760995/emiliano-sala-cardiff-city-news-nantes-transfer-fee-premier-league
Teď by se měla udělat sbírka pro Cardiff. Malý klub, který teď možná taky spadne, protože nemá útočníka. Tady všichni hyeny, rip skromnému klubu.
Víčka pro Cardiff.
to bude dlhy koment.
Hrac prestupil a podpisal kontrakt s Cardiffom. Vsetky povinosti Nantes voci hracovi skoncili a patri im za to dohodnuta odplata.
Predpokladam ze je povinostou (alebo aspon rozumne) ihned hraca poistit a urcite pripoistit aj za smrt pri cestovani. Neverim ze by kluby toto do poistiek nedali lebo na zapas musis nejako cestovat a za to pripoistenie to stoji. Uz je druhe na aku cenu to robis ak je prilis nizka tak ti nenahradi ani trhovu hodnotu hraca a si v ... (kazdopadne chyba Cardiffu)
Je uz otazne:
1. stihli to poistit? Ak nie. Ich chyba ze hracovi povolili cestovat (mal sediet doma na zadku a cakat!!! ak to nespravil s ich suhlasom nech sa hadaju ako chcu alebo vymahaju peniaze od pozostalych co vedia ze by nebolo "koser" a nikto by ich uz nemal rad a nechcel za nich hrat)
2. Ak to stihli tak tu nastava moznost A, poistovna prave vykonava poistne plnenie a nieje o com (a nevidim dovod preco neplatia dalej dohodnute plnenie) alebo moznost B, poistovna odmieta platit poistne plnenie pretoze je viditelne jasne podla prispevkou hraca na socialnych sietach ze to lietadlo nebolo v poriadku a na to sa vyhovaraju (Nantes za to nemoze a je to sudny spor Cardiffu a poistovne, ktory sa moze vliect roky a nieje dovod do toho zatahovat Nantes ako tretiu stranu). V tomto pripade zas Cardiff musi vediet s kym uzavrel poistenie a ako dokazu plnit poistne plnenie (a neverim ze by na nich neplatilo- vypovedanie poistiek celeho tymu a uzavretie to inde... proste ak mas zaplatit poistne za jednu osobu aby si uchranil poistenie dalsich 100 ludi to si kazdy spocita co je pre nich "lepsie")
Takze Nantes po vsetkych strankach maju dostat svoje peniaze a spravanie Cardiffu je neospravedlnitelne. Podnikatelov sa tiez nikto nepyta kde maju nabrat peniaze aby plnili svoje povinosti ak na to nemaju tak nech idu do konkurzu atd...
a úplně zbytečný....
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele