Neymar zůstane, reaguje na poslední spekulace Barcelona
Stránky světových deníků od včerejšího dne plní spekulace o možném odchodu Neymara z Barcelony. Brazilský útočník podle některých médií měl souhlasit s nabídkou lukrativního kontraktu od Paris Saint-Germain, ve vzduchu se vznáší astronomická suma za přestup, částka ovšem dle prvních reakcí zůstane na účtě francouzského klubu...
Pětadvacetiletý fotbalista v říjnu prodloužil v Katalánsku smlouvu do června 2021 a ročně si na základním platu přijde na šestnáct milionů eur. Součástí kontraktu je i výstupní klauzule nastavená na 222 milionů eur, což je suma, kterou údajně měli být Pařížané ochotni zaplatit.
"Jsem si na 200 procent jistý, že zůstane," řekl vice-prezident Jordi Mestre na tiskové konferenci.
"Četl jsem informace ve francouzském tisku, které kategoricky odmítlo i PSG, tedy klub, s nímž udržujeme naprosto normální vztahy. A v tomto ohledu se nic nezměnilo," dodal.
Pětadvacetiletý fotbalista v říjnu prodloužil v Katalánsku smlouvu do června 2021 a ročně si na základním platu přijde na šestnáct milionů eur. Součástí kontraktu je i výstupní klauzule nastavená na 222 milionů eur, což je suma, kterou údajně měli být Pařížané ochotni zaplatit.
"Jsem si na 200 procent jistý, že zůstane," řekl vice-prezident Jordi Mestre na tiskové konferenci.
"Četl jsem informace ve francouzském tisku, které kategoricky odmítlo i PSG, tedy klub, s nímž udržujeme naprosto normální vztahy. A v tomto ohledu se nic nezměnilo," dodal.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Neymar se chce obvinění z porušení smlouvy bránit u soudu
23.08.2017, 15:50
Neymar už se v Paříži cítí jako doma a prý může hrát ještě lépe
21.08.2017, 11:04
Neymar po debutu za PSG: Cítím se živější než kdy předtím
14.08.2017, 15:50
Neymar chce ukončit soudy kvůli daním v Brazílii uhrazením pokuty
13.08.2017, 16:43
Neymar může hrát za PSG, Barcelona už dostala peníze
11.08.2017, 13:50
Neymar se pře s Barcelonou o bonus 26 milionů eur
10.08.2017, 12:52
Neymar se ukázal fanouškům PSG, na debut si bude muset počkat
05.08.2017, 17:44
Neymarův přestup je podle expertů i politickým gestem
05.08.2017, 13:58
Neymarův přestup podle Mourinha způsobí inflaci na hráčském trhu
04.08.2017, 22:42
Neymara prý motivovaly k přestupu ambice PSG, ne peníze či Messi
04.08.2017, 15:41
Paříž vyhlíží Neymara, rekordní přestup do PSG je událostí dne
04.08.2017, 11:02
PSG dotáhlo rekordní přestup Neymara. Barcelona dostala 222 milionů eur
03.08.2017, 22:23
Barcelona obdržela 222 milionů eur za Neymara
03.08.2017, 20:52
Vedení španělské LaLigy odmítlo rekordní platbu za Neymara
03.08.2017, 17:36
Neymar oznámil barcelonským spoluhráčům, že odchází
02.08.2017, 16:54
Neymar byl v Brazílii zbaven obvinění z daňových úniků
26.07.2017, 22:44
Komentáře (228)
Přidat komentářO tom snad nikdo nepochybuje ne? Jo vlastně AC24 psaly, že už podepsal a ještě k tomu s Kimem společně odpálili raketu na USA.
na AC24 aspoň nelžou, jako na seznamu, nova, ct apod. sračky placené západníma židama. Sami dělají fakenews, ale budou tím nazývat někoho, kdo se tu pravdu nebojí napsat. zde neplatí přísloví "zloděj křičí chyťte zloděje" , ale zloděj kříčí chytťe slušne lidi"
by mě zajímala tvoje definice lhaní
lidé jako vy si snad ještě myslí, že 11. září byl teroristický útok
zato některé osoby co navštěvují podobné weby a horoucně přikyvují nad jejich "pravdou" by snad i vítaly podobnou okupaci jako v roce 68
neboj, okupace se dočkáš, ale ta přijde tentokrát ze západu a jihu
Vyměnit za Verattiho a zbytečně prodaného Sanchéze. Nepotřebujeme mít 11 techniků, ale i bojovníky.
Vyměnit, jako byste měli vůbec možnost.
Neymara by chtěl každý tým světa, takže možnost by určitě byla.
Oni aktivuji vykupku a nejaka vymena hracu ja tatam.
to by tam Neymar musel chtít
Bavime se o vymene hracu, ne o tom jestli Ney chce. A nedelej z nej nejakyho srdcare.
Já z něj srdcaře nedělám. Jen je to kolem něj každý léto a kdyby to byl až takovej sráč, tak je už dávno pryč Výměna je blbost to je jasný.
Očividne ho zatial nikto nedokázal zaplatiť takdobre, aby nad tým reálne uvažoval. Ale ten moment raz kludne môže prísť.....a príde.
PSG mu mělo nabídnout 30 mil.ročně
Tak i kdyby, ta kse za těch 222 mil E dá sehnat nějaká kvalitka..
To bych bral, ne ze ne
No já nevím chlapci, tíhnu sice spíše k RM, ale útok Neymar-Messi-Suárez je nejlepší na světě a ani jednoho bych neměnil.
Zkoušet lovit v PSG se nevyplácí.
Už odešel, jo?
To ze se PSG brani tim, ze zpetne chce aktivovat vykupky neni poprve. Uz to bylo drive. A vy to stale zkousite.
Ať se brání jak chcou, ale vysolit 220M za hráče si prostě nemůže dovolit ani PSG, no.
Určitě ne jen takhle na truc.
Asi jo no.
Proc by nemohli? Kvuli FFP?
Protože je to furt nepředstavitelná částka
Jestli zaplati za dva hrace 100, nebo za jednoho 200, to se pro ne nic nemeni. TGa castka je nerealna spis kvuli FFP.
PSG zas tolik peněz za hráče nevyhazuje a navíc ani ten jejich tým mi nepřijde zas až tak zázračný, aby zaplatili tolik za hráče, kterého ani nepotřebujou.
Jejich tym je lepsi, nez ten vas napriklad. Ale souhlasim, ze kridlo nepotrebuji.
no to fakt není
Tak když srovnáš základní XI, kdo na tom vychází z PSG líp než z Barcy?
Třeba myslel Baník
Hele, tak to bacha Sus si namaže celý PSG na chleba
PSG, jednoznacne.
Tak nám to prosím rozveď. Tento myšlienkový pochod určite stojí za zaznamenanie.
Az na Messiho se Suarezem ma PSG na kazdym postu lepsiho hrace.
A ještě Ter Stegena, Albu, Piqueho, Busquetse, Iniestu a Neymara
Veď to pekne porovnaj. Zjavne sa tomu nie veľmi rozumiem a nemám v tom prehľad. Napíš to prosím hráč vs hráč aby to bolo každému jasné. Díky moc.
Tak mi napis zaklad Barcelony.
Hmmmm zaujímavé. Ter Stegen - Alba, Piqué, Umtiti, Sergi Roberto - Iniesta, Busquets, Rakitič - Neymar, Suaréz, Messi
Ter Stegen - Alba, Silva, Marquinhos, Aurier (Meunier)- Matuidi, Busquets, Draxler - Di Maria, Suarez, Messi
Tady neni o cem.
Hmmmmm celkom vopruz ale ani di maria ani Silva či Marquinhos nie sú lepší ako Neymar resp Pique. No a Iniesta......vopruz no.
ze dvou pět a není o čem...
Draxler na CM, jo. Vždyť ty neznáš ani základní jedenáctku PSG
Mas recht, hlavne jsem zapomnel toho nejlepsiho z PSG.
takze takhle -
Ter Stegen - Alba, Silva, Marquinhos, Aurier (Meunier)- Matuidi, Busquets, Verrati - Di Maria, Messi, Draxler
Proste zo seba robis saska. Maj aspon trochu sebaucty a rob to niekde profesionalne za peniaze. Tu na teba presne sedi ze zenska ktora to robi s chlapmi za peniaze je kurwa a zenska ktora to robi s chlapmi zadarmo je hlupa kurwa
A co neni pravda?
Ok, tak misto Draxlera, tam vrat zpatku Suareze.
Ter Stegen je o kus lepsi, nez Trapp.
Alba je sracka, ale levy beci PSG jsou dost nevyrovnani.
Stred obrany nema smysl ani rozepisovat. Silva s marquinhosem jsou jednoznacne lepsi. A napravo nemate ani prumernyho beka. Oba pravi beci PSG jsou lepsi, nez ten vas.
Stred zalohy tam je Busquets lepsi, nez Motta. Ne o moc, ale je mladsi. Matuidi s Verratim je svetova spicka. Verrati je lepsi, jak Iniesta a Rakitic u vas skoro ani nehraje zaklad, Matuidi je nekde jinde.
A ok, v utoku mate extratridu, ale Di Maria je minimalne stejne dobrej, jak simulant a Draxler to same. Navic je mladsi oproti Suarezovi nebo Messim.
Okrem toho ze si tam hadzes hracov ako ti prave pasuje, je smiesne ako zo stareho Silvu ktory ma uz dost nevyrovnane vykony a marodi tiez slusne a Marquinosa, ktory este nic nedokazal robis lepsich hracov ako z Piqeho, ktory je co do akusenosti, hernej vytazenosti a kvality niekde uplne inde. Messiho hodis do stredu aby si tam supol Draxlera, ktory odohral 17 zapasov. Nehovoriac ze Suarez s Neymarom su niekde inde nielen statisticky ale aj herne ako Draxler ci Di Maria. A teraz zaloha. Medzi Busquetsom a Mottom je galaxia. Sice Verratti nehra presne to co Iniesta a ak by prisiel so Barcelony tak hraju vedla seba ale nebudem ti brat iluzie lebo zjavne ani netusis. Iniesta a Matuidi su dost rozdielni hraci ak ma Iniesta den tak Matuidi nie je hrac na porovnavanie. A perla na zaver. V kolkych zapasoch hrala tato tvoja zostava? V 5-6? V podstate je to jedno. PSG ma maximalne na 4 postoch lepsieho hraca. Skor ale na 3. Na stoperovi, pravom obrancovi, CM mozno AM.
Co?
Zaklad PSG vypada takhle, pokud neni nikdo zranenej -
Trapp - Aurier, Silva, Marquinhos, Kurzawa - Matuidi, Verrati, Motta - Di Maria, Cavani, Draxler.
Co se ti na tom nepozdava?
Argumentovat tim, ze Draxler odehral 17 zapasu, kdyz prestoupil v zime, to muzes fakt jenom ty.
Iniestu radswi porovnavas hned se dvema hraci, abys nemusel pocitat Rakitice
Sundej si ruzovy brejle a priznej si, ze mate vyraznejsi individualitu v podobe Messiho se Surazem, ale zbytek sestavy je proste slabsi, nez ma PSG. Pique je posledni roky totalni k smichu.
No zjavne nerozumies pisanemu textu a vela veci by sa tym vysvetlovalo. Jo jo vynechavam Rakitica ktory mal lepsie statistiky ako akykolvek zaloznik Barcelony ci PSG. Najlesie na tom je ze vcera si este ani nevedel kde ktory hrac hrava. Draxlera si pchal do zalohy, dnes Messiho na hrot,......a to s Piquem je teda gol. Psg dostalo na NC 6 s tym ze 3 goly boli totalnym failom stoperov ale Pique je k smiechu Aj keby som toho Piqeho odratal z nejakeho neznameho dovodu, tak by Draxler musel byt lepsi ako Messi resp Neymar( ktoreho chce prave psg a ma nahradit Di Mariu) horsi ako Di Maroa aby si tu nebol za debila.
Btw: ten ani prumerny bek rozhodol vzajomny zapas v LM a po jeho akcii padol rozhodujuci gol v poslednom clasicu.
PSG nemají, ale špatný tým, Neymar by ho určitě posunul o level výše. Navíc by ho "nebrzdil" žádnej Messi.
A proč bychom to nezkoušeli, když PSG jen mluví a nikdy výkupky neaktivovalo... a nikdy ani neaktivuje?
Proc byste to zkouseli ? No ja nevim, treba protoze z PSG jeste nikdy zadnej dulezitej hrac neodesel?
A v kterém kameni je vytesáno, že to tak bude napořád? Rád bych se na něj zajel podívat.
Dělej si co chceš.
Zajedu se na něj podívat, ale potřebuji znát místo, kde ten kámen leží. Dej mi souřadnice a já hned vyrazím.
Ibrahimovic
Nedostal prodloužení smlouvy.
David Luiz?
Duležitej hráč.
Jakože stoper v základní sestavě není důležitý? Nehledě na to jaký tu na něho panoval názor když odcházel, asi by tolik nehrál, kdyby pro ně nebyl důležitý.
hral tolko lebo za neho dali vela bubakov
Kdekoliv jinde bych do bral, ale zrovna u PSG? Nevím nevím...
tak urcite bol lepsi marketingovy tahak ako Marquinhos
Ronaldinho, Heinze, Leonardo, Djorkaeff, Jay-Jay Okocha old school, ale predsa
A Ronaldinho došel z Marzu?
Spis tam pusobil, kdyz se jeste sejci tahali za kacera.
Zbytečná sága, která musí být výsledkem okurkové sezóny ve Španělsku...
Cristiano zůstal, Neymar taky zůstane..
Tak něco ty noviny prodávat musí
to někdo bral vážně?
Jo, já třeba jo. Zájem PSG je reálnej, to nejde vyvrátit. Samozřejmě to můžou dělat jen proto, aby Barca zastrašili a dali tak ruce pryč od Verrattiho nebo samotný Neymar ani nemusí chtít přestupovat, ale prostě to celý rozhodně z prstu vycucaný není.
a vždyť kroužej kolem všech. A poslední léta tam krom zhrzenýho Di Márii z těch velkejch jmen tam nikdo nikdy nešel.
Stejně tak se smáli spekulacím ohledně Paulinha a teďka budou mít sevřené půlky až do konce srpna..
Stejný blafy jako Ronaldova sága.
Unai Emery: "Neymar has made a lot of progress, the club is working to attract top 5 players, its not easy but maybe we will make it."
Tohle čtu už třetim rokem, furt stejný sračky..
Jo. A tímhle vyjádřením vedení se opravdu nic nemění.
Uff
Fotbalista bezpochyby vynikající, ale pro mě osobně odporný zm*d.. ale nehledejte v tom nic osobního
Pokud jsi to nepochopil, jsem rád, že k nám nejde a dokonce jsem napsal i svůj důvod, proč jsem rád, že k nám nejde.
a napsals to jak kokot, protoze cituji ,,pro mě osobně odporný zm*d,, ale nehledejte v tom nic osobního - protirecis si ty quoquotko
No jediný kokot tady budeš asi ty.. proč jsem to tam tak asi napsal?
Ou! Ftípek
Není. Na druhou stranu je mi milejší jeho simulace, než kdyby mu vše bylo u zadku, jak se říká a čekal jen na míč do prázdné branky. Na jednu stranu je to bojovník na hřišti. Vítězit chce. Tím nehájím simulaci. Ale aspoň snaha, než by jen chodil, nebo dělal zákeřné zákroky a excesy. Je to fantastický hráč a má potenciál, aby pokračoval v kralování po Messim a Ronaldovi.
to je pěkná blbost.
přesně jak říká DH11,fotbalista vyníkající, ale ty simulace mu to kazí.Přeci se může snažit a nesimulovat néé?To že naskakuje na každej skluz a hroutí se jak kuželka je odporný a hájit to tím, že se snaží vyhrát mi přijde trapný.Však se snaží vyhrát podvodem,co je na tom dobrýho sakra?
kym budu simulacie 'vynasat', tak sa simulovat bude. A hraci ako Ronaldo, Neymar, Alexis, ... a desiatky/stovky dalsich vynikajucich hracov z top lig to bude skusat zas a znova. Preco to nechcu riesit samotne ligy a rozhodcovske federacie? Potvrdena simulacia, ktora ktora viedla/zabranila ku golu, ci vyluceniu superovho hraca = automaticka stopka na 3 zapasy. Simulacia, ktora viedla k zltej/priamemu kopu = stopka na zapas, plus podmienka. To strielam len z brucha, moznosti riesit to je neurekom .... lenze akosi sa nikomu do toho nechce.
Simulant to beze všeho je, ale docela bych tohle rozdělil na simulace bez doteku a přihrání faulu. Těch čistých simulací ve vápně několik má, ale není to tak extrémní oproti třeba Suarézovi nebo Ronaldovi (i když u něj jsem toho letos až tolik nezaznamenal). Nejvíc těch pádů je ale zapříčiněno tím, že když do něj někdo zajede tak u toho vyskočí a vypadá to někdy fakt vtipně. Ale tím se ten hráč i chrání, ještě když není tak tělesně silný oproti většině obránců. Když tě někdo trefí ve vzduchu, vždycky je tam menší riziko, než když ti prošlápne stojící nohu.
milejší simulace? To jsi nenapsal, že ne?
"...pro mě osobně odporný zm*d.. ale nehledejte v tom nic osobního"
Jako fakt?
Ano, proto je na konci ten vysmátý smajlík. Osobně si to myslím, ale "není" v tom nic osobního
Aha, moje dlouhý vedení
Jde o to, že to nedává smysl, protože když si to osobně myslíš, tak v tom je něco osobního. Správně by to mělo být: ''Pro mě osobně zmrd, protože...'' nebo ''Je to zmrd, ale nehledejte v tom nic osobního'' a pak by měl bejt neutrální fakt, kterej to potvrzuje.
Takhle jedna věta vylučuje druhou Ale stejně to každej pochopil a klasicky tě jen chytaj za slovo
https://www.dailymotion.com/video/xh0vf6
Pochutil som si, a co vy ?
ja si prajem aby odisiel prec
odporný simulant
Škoda! Raiola by sežral propisku
Ten už teď vypadá jak kdyby vyžral koh i nor
na 200 procent jistý? Já myslel, že na 222
OT : Slovan Bratislava v KHL dal k arbitrazi B. Brusta - brankare, co nenastoupil do pripravy s klubem .. nemuzou mu udajne dat zadnej flastr, protoze mu dluzi vyplaty
Neskutečné, že do Bratislavy ti hráči pořád chodí. Rok co rok ta samá písnička.
To je tak, ked sa ti zmrdi hraju na nieco, na co nemaju. Ale posleme Ficka k Putinovi a vsetko bude zasa dobre. Ale nechapem, preco tam ti hraci chodia. Vedia, ake maju problemy rok co rok, no aj tak su hlupi a potom len nariekaju, ze nemaju co do huby
V Barce má nakroceno k legendě, prachy tam má taky víc než slušný. Byla by kravina odcházet. Hlavně by to byl krok zpátky a Neymar to moc dobře ví....
Simulant
přesně
Pro PSG by to byla blbost ho kupovat, takovou cenu rozhodně nemá. Myslím si, že Draxer,
Di Maria a popřípadě Sanchez, jsou fotbalově na podobné úrovni jako Neymar.
Na úrovni Neymara v repre, kde je on ten kto ťahá celé mužstvo (v Barce je to Messi), nie je nikto okrem Ronalda a Messiho.
Souhlasím, že ta cena je přestřelená, ale hold Barcelona si tu výkupku stanovila. Je fakt, že PSG, MC, MU a Real prostě kilo nebo kilo pade položí jak prd. Takže si ho chtějí chránit. Ale jak píšeš. Je to jeden z top hráčů a top talentů na světě. Pro Brazílii je klíčový hráč. V Barce je teda ještě Messi a Luis. Ale stejně pro Barcu má cenu zlata vzhledem k věku Lea a Luize. Pro každý tým je to klenot.
Sledoval jsem docela dost zápasů Barcelony v této sezóně a nepřišel mi nijak moc dobrý na to, aby měl takovouto cenu. Myslím si, že všichni výše jmenovaní byli minimálně stejně dobří jako Neymar tuto sezónu, ale je mi jasný, že fanoušci Barcelony budou mít jiný názor a nebudou objektivní, na to jsem si tady už zvykl.
Hlavně, že ty budeš u Alexise 100% objektivní.
A on snad nehrál dobře tuto sezónu?
Nikde sem se ani nezmínil o jeho výkonech. Bavil sem se o té tvé objektivitě.
A já snad nejsem objektivní nebo co? Objektivní snad můžu bejt i když jsem fanoušek Arsenalu nebo to se jako vylučuje? Jestli to berete takhle, tak se nedivím, proč je pod všema diskuzema ohledně španělský ligy, tak nasr***.
ADM je fanoušek Barcelony, Ty jsi fanoušek Arsenalu, za Arsenal hraje Alexis, za Barcelonu Neymar. Toto je tvá věta - Myslím si, že všichni výše jmenovaní byli minimálně stejně dobří jako Neymar tuto sezónu, ale je mi jasný, že fanoušci Barcelony budou mít jiný názor a nebudou objektivní, na to jsem si tady už zvykl.
Přečti si to celé znova a pokud ti to i tak přijde normální, tak dál na můj komentář nereaguj.
Tady jde ale o to,že já jsem narozdíl od vás objektivní, taky kdyby někdo srovnával Girouda a Suareze, tak uznám, že Suarez je lepší
Ahoj.
Super, alepoň se potvrdilo to, co jsem psal :)
Pises totalni kraviny. Ani jedne z tebou vypsanych (ac vyborni fotbalisti) nedosahuji kvalit Neymara.
Neymar i kdyz mu casto krasne preskakuje na hristi je podle me za tou nedostiznou dvojkou treti na svete. Jak fotbalove tak marketingove se na nej tebou vybrani hraci absolutne nechytaji. To ci ma nebo nema takovou cenu uz je na posouzeni prave nejakych odborniku z tech klubu , kdyz litaji takove castky za hrace oni to maji dobre prepocitane ci se jim to vyplati.
Přesně
Jojo s tím souhlasím. Marketingově :) , jinak herně v této sezóně moc nepředvedl. A třetí nejlepší hráč na světě asi taky ne, ale to se těžko hodnotí, ale myslím, že jen na jeho postu jsou i lepší hráči.
Hele to co si ty vypsal.
Alexis vs Neymar dokonce oba hrali v Barcelone tak si to muzes porovnat.
Ddraxler a Di Maria to nemuzes ani myslet vazne.
Podle me je jediny hrac na te pozici s Neymarem srovnatelny Hazard kdyz nepocitam Ronalda
Mně prostě Neymar přijde hrozně vyhopovanej, vždycky když ho sleduju v zápase, tak mě prostě nepřesvědčí, když se podivám na jeho videa, tak je pak jiná.
Tak si stahni jeho zapasy i za repre
Repre nesleduju :)
Tak uz chapu proc to s tebou Jordi Alba tak brzo zabalil
Repre bych do toho netahal, top hráč musí mít kvalitu všude
a co treba Messi?
Tohle je rozdíl mezi třídou a extratřídou :)
pravda je, ze tuto sezonu nejak oslnivo nehral, minulu sezonu mal lepsiu. Utapal sa v neefektivnych fintickach, divakov bavil, ale viac by boli spokojni, keby sme vyhrali viac zapasov a nestracali (doma) s tymami zo stredu tabulky. Paradoxne bol na jeho pozicii pocas jeho zranenia zo zaciatku sezony, ci trestu Arda Turan, ktory bol ovela viac priamociarejsi a efektivnejsi. Tym samozrejme netvrdim, ze je to lepsi hrac, len ze z tej pozicie vedel vytazit min. tolko, co Neymar. Tomu asi najviac vadilo, ze nemal pri sebe kvalitneho hraca vo forme do kombinacie - akurat Albu. Iniesta bol zraneny, bez formy a tak sa za Neymarom otocilo asi 5-6 hracov, vacsinou mladi neostrielani hraci.
Este dodam, ze vymena Rakitica za Verattiho nam moc (vobec?) nepomoze. My potrebujeme riesit nahradu Iniestu. Thiago/Countinho/... pripadne pouzit Gomeza, Ardu, Sergi Roberta, ci Rafinho a dufat, ze sa aspon 1 z nich na tom mieste ujme v pozadovanej kvalite a stabilite vykonov.
Inak Laporta uz pred 2 rokmi tvrdil, ze ak by sa stal prezidentom, tak dovedie Pogbu za 70-80 mega.
Lebo ja som hovoril o výkonoch v Barcelone Hlavne, že si ma nakoniec zhodnotil a zaradil
Ale musíš sledovat áčko a ne Barçu B.
Celý to je pitomost...
sranda si to takto číst po přestupu
To jo, to ti veřím , ale já jsem tomu vážně nechtěl věřit
To zase věřím já tobě :D no nic, money jsou money :)
O Neymara se nesmí přijít za žádnou cenu.
Danilo hotovo.
A Morata do Chelsea.
Fanoušci Realu ho evidentně nemusí, ale třeba na Whoscore dmá dost solidní rating. Opravdu byl tak špatný?
Zase tak špatnej nebyl, prostě mu nevyšlo pár zápasů, jinak hraje dobře, to samý jako gomes.
Občas se mu něco povedlo, ale když hrál, tak snad každý fanda Realu trnul, je až neskutečně nefotbalový
V první půlce sezóny jo, pak už v pohodě. Klidně mohl zůstat.
ne
Ano. Kdokoliv kdo bude místo něj lepsi nebude
Ku koncu sezóny sa dostal na vlnu priemerných výkonov. Celkovo keď sa nad tým ale zamyslím, už dlho som nevidel v kádri Realu tak futbalovo hlúpeho hráča. Tie centre so zavretými očami mi neskutočne pili krv. Ak to bude pravda a pôjde za cca 30M tak to bude paráda.
Hmm od nas by sel zdarma
Tak my sme zase strelili world class AMko k jednému z najväčších konkurentov.....a za pár drobných
Tam to nebude jenom tak. Perez by takovy obchod neudelal.
Když už před lety vyhráli závod o něj, byla by naprostá šílenost a nemohoucnost vedení o něj přijít. Byl jednou nohou v Realu. Léto co léto se objevují tyto články, ale reálně si myslím, že nepůjde. Je to Brazilec, naprosto mu vyhovuje Španělsko a konkrétně město jako Barcelona. Dokážete si ho představit třeba v Londýně?
Spíše je to takové bububu, nechte naše hráče být. Barceloně se dlouhodobě nedaří přivést kohokoliv z PSG, je to škoda, protože Verrati by tam sedl jak prdel na hrnec.
Zkusil bych ho vyměnit za Raketu s doplatkem, Emery ho zná.
V Londýne by vydržal tak dva roky a potom by mrnčal na počasie. Ale napriek tomu, že Barca mu vyhovuje po všetkých stránkach, tak si myslím, že tak do dvoch rokov pôjde.
Brazilský obránce Danilo podle posledních zpráv odchází z Realu Madrid do Manchesteru City. Kluby se údajně dohodly na podmínkách přestupu, suma se má pohybovat okolo třiceti milionů eur. (football-espana.net)
No tak ještě Učka tu opici a jsme v ideálním složení.
Místo Danila se ta pozice backupu dá Nachovi, nebo se bude ještě někdo shánět?
Myslim, že nikdo nepříjde.
najpravdepodobnejší je Hakimi z Castilly. Ten mal už prakticky upečenú hosťovačku v Alavesi ale tá sa pred pár týždňami stopla práve kvôli tomu, že bol o Danila záujem. Ešte sa skloňoval Odriozola z Realu Sociedad ale to asi reálne nie je.
Ja by som to skúsil s Hakimim, vždy môže alternovať aj Nacho.
http://www.merengues.cz/clanky/marca-thomas-meunier-moznosti-pro-real-madrid-6872
Ešte Meunier, pravda Toho ale nemám vôbec nasledovaného, netuším čo by sme mali od neho čakať.
Taky vůbec netuším, ale prý je to oblíbenec ZZ, tak uvidíme.
Kupime backup na lavo a predame ten na pravo wtf...sice danilo nie je nic moc ale svoje si odohral a v druhej polke sezony sa mi zacinal aj pacit ..skoda no
uff
Fabrizio Romano
Álvaro Morata to Chelsea... the deal is done!
Prý 80 mega, solidně nás Real obral
Never tomuu
Píše o tom každý důvěryhodný novinář motající se kolem Chelsea + Di Marzio a Fabrizio.. takže tomu už věřím
On prokaze svou cenu. Konecne bude prvni volba.
Věřím, že bude super, ale 80 mega je prostě moc..
Nepreukáže nič. Ak tam prestúpi, tak to bude preňho strašná facka. Anglický futbal nemá šancu ustáť s tými jeho nezvládacími chviľkami.
Pre Krista Boha.
Neymar na palubě letadla s klukama nevypadá moc na přestup
Takze Mbapee pride
No spíš se změnilo to, že možná přijde už teď v létě a ne za rok. To, že přijde (myšleno obecně) bylo jasný už nějakou dobu, ale těmi odchody se to celý masivně urychlilo no. Máme munici a teď místo. Akorát se trochu bojím, že se to potáhne až do konce srpna..
Nestraš
Kolik je 222 milionů v přepočtu na dresy?
Nekonečno je abstraktní pojem, který označuje kvantitu (množství) něčeho, co je tak veliké, že nemá konec (od slova konec je odvozeno slovo konečný), typicky se nedá spočíst, změřit, a pokud ano, tak je větší než každé konečné číslo.
Okej, takže Morata už ofiko aj na stránke RM To je moták, sklamanie z mojej strany. Vždy to hral na veľkého madridistu a pritom riešil každú jednu ponuku, ktorá prišla na stôl
Já se mu nedivím, málo si ho vážíme, maká, jezdí po prdeli, dává dost gólů a stejně pořád leští lavičku a hraje pořád Karim, který je občas na facku.
Neverím, že túto sezónu by to bolo rovnaké ako v predošlej. Dostal by väčšiu porciu minút ako Karim - celkom slušne zaparkoval v zostave repre, góly strielal stabilne aj keď hral menej ako Karim...Toto mala byť zlomová sezóna. Ale tak má čo chcel, nezostáva nič iné ako popriať mu veľa šťastia.
Tomu nevěř, ZZ je z Karima poprděný, Moratič by zase ostrouhal.
Karimovi bude tento v decembri 30. Ano, viem ako ho nepochopitelne ZZ pretláčal do zostavy (možno aj na toto narážal Pepe pri odchode..) ale ja som veril v to, že túto sezónu sa to otočí. Očividne sa ale vsádza všetko na prestup Kyliana, inak neviem no..
Tadyta představa, že si všichni sednou na prdel blahem z toho, že můžou hrát za RM a budou X let čekat na pořádnou šanci je docela vtipná.
To by sa tak nejak od "srdciara" a obrovského "madridistu" tak nejak malo čakať. Tak čo tu zase pletieš vetu typu "si všichni sednou na prdel blahem z toho, že můžou hrát za RM" . On snaď neurobil jediný ústretový krok Real. Momentálne sa mi vybavuje iba remcanie. Ale možno som len nasraný a píšem neobjektívne
Atlet po těch dvou prohraných finále přestal zvládat, ale v tomhle má celkem pravdu, těžko můžeme u někoho apelovat na srdíčko a přitom ho nechat leštit lavičku, když má možnost hrát základ v jiném velkoklubu.
Morata se vyprofiloval jako kvalitní hotovej útočník, kterej má na základ v nejlepších klubech. Chtít po něm stále čekat na šanci mi přijde trochu naivní. On může hrát přesně na jedné pozici, kterou momentální okupuje jiný (a lepší hráč), tak mi přijde docela logický, že to zase jde zkusit jinam.
představ si, že jo
My jsme nejvíc. My jsme mistr světa, Evropy a Španělska.
aby ses neposral
blahem? jo
To už si udělal...
No já teď, ty a spol. někdy kolem roku 2011....Pfff, takovej pravěk.
chudák Alfrédo, takhle ho zasrat styď se!
To je ale legenda. To je něco jinýho.
A co zbytek? Co říkáš vašemu oslabování?
Všichni jsou legendy. Jaký oslabování? Danilo? Za Jamese je tam nadějnej hráč, za Pepeho taky. Omlazujem. Ještě přijde nějakej útočník za Moratu, což je teda to oslabení a nelíbí se mi, že pustíme odchovance ani za ty prachy, co vysolila Chelsea. Snad to nebude ten černoch z Monaka. Ten se k nám, blonďákům, nehodí. A ještě je jak se dneska říká přehajpovanej.
omlazujete? James 26, Morata 24 to fakt chce někoho mladšího...
Oslabování to je proto, že nahrazujete hotový a rozdílový hráče nadějným mládím.
Vem si třeba Varana, jak dlouho byl nadějnej a nejnadějnější stoper, dostával se x let do základu.
Za 190 si nechá udělat přeliv
Žádnej Kylián k nám nesmí. Už vůbec ne za Moratu. Omlazujeme. Pepe 33. Rozdílovej hráč na lavičce je fakt luxus. Ne, že by si to Real Madrid nemohl dovolit, ale vysvětluj to tomu hráčovi. Jamese je škoda, střelil bych Balea a dal mu jeho minuty. Ale všechno nemůže bejt ideální. ZZ ví, co dělá a mně se líbí tyhle přestupy mladejch nadějnejch Španělů. Přesně takhle to má vypadat. Španělský jádro plus nejlepší cizinci hodící se naturelem do Španěl. A to žádnej Brit nebo Afrofrancouz není.
takze nikdo netusi co brani PSG v tom aby aktivovali vykupku ?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele