Nizozemský tisk tepe výkon hvězd "Oranjes" i taktiku trenéra De Boera
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Nejlepší výkon pod trenérem Šilhavým, shodli se experti po výhře nad Nizozemskem
28.06.2021, 13:57
Kadeřábek si říkal, že jestli vydrží celý zápas, smekne před sebou klobouk
28.06.2021, 10:06
Porážka s Čechy jde na mou zodpovědnost, řekl nizozemský trenér De Boer
28.06.2021, 09:22
Snažil jsem se ho co nejdéle vystát, řekl Vaclík o Malenově úniku
28.06.2021, 08:26
S Českem jsme prohráli kvůli mé chybě, litoval vyloučený Nizozemec De Ligt
28.06.2021, 00:42
Jsou to pro mě krásné dny, těšil jsem se na poměření s Nizozemci, řekl Barák
27.06.2021, 23:44
Šilhavý: Nejlepší zápas kariéry, potlesk od fanoušků soupeře hřeje na srdíčku
27.06.2021, 22:45
Nejlepší zápas v životě, radoval se po výhře Čechů nad Nizozemskem Holeš
27.06.2021, 21:59
Češi překvapili Nizozemsko a slaví postup do čtvrtfinále ME
27.06.2021, 19:56
Tisíce českých fanoušků zaplavily Budapešť
27.06.2021, 17:49
Komentáře (135)
Přidat komentářTo je vždycky sranda, jak tyhle namyšlené národy, co si o sobě myslí, že jsou "lepší" nedokážou nikdy uznat, že prostě borci "z východu" je takticky úplně zničili a přehráli. Oranžády podaly slabé výkony, protože je naši prostě k ničemu nepustili, tak to je.
Ale prosimtě, prostě byli favoriti a teď jsou zklamaní, páč měli na víc. Kdybychom selhali jako favoriti my, tak to budeme analyzovat dost podobně. Ale chápu, že syndrom méněcennosti tenhle stimul v podobě "výhry dobra nad zlem" prostě potřebuje.
Měli na víc? Mně tahle jejich generace přijde strašně přeceňovaná
Nejlepší bylo to jejich zmiňování generace Nedvěda, Poborského a spol...jako by oni sami snad měli nějaké žně. Na posledních dvou turnajích nebyli a na tomhle letí hned v 1.kole PO.
taky mě to pobavilo. Jo náš tým je sice na papíře o dost slabší, než ten na EURO 2004, ale i ten jejich tým z 2004 byl o dost silnější, než ten jejich současný.
Tak porad meli velkou cast zakladu tvorenou hraci z vekloklubu, o kterych se tem nasim jen v noci zda. Objektivne jsou individualni kvalitou lepsi. Takze jo, meli na vic.
V čem byl Wijnaldum lepší než Holeš? V ničem...
Možná v tom že je to Nizozemec a je pro něj lehci se dostat do top týmu...
Jejich liga je technická vs naše je dost fyzicky náročná což si dle mě ještě tolik ve světě neuvědomují ale úspěchy na Euro a Slavie to minimálně na ostrovech vzbudí zájem o hráče... Třeba takovej Holeš, Vaclík, Schick budou mít o nabídky postaráno dokonce bych řekl že i ten Kalas půjde jinam
Ještě dodám ... Oni nemají dle mě vítězné typy hráčů coz my ano díky Trpisovi... Souček, Coufal a další co prošli Slavii prostě mají respekt a neposerou se a jdou za svým viz Masopust kterého zde hejtujeme všichni byl včera jeden z nejlepších na place ale stejně si myslím že ještě nehrál top vykon
Kurva, nedelej si ze me prdel. To, ze Holes v jednom zapase prechcije Wijnalduma jeste neznamena, ze by to dokazal pravidelne opakovat cely rok. Takto funguji turnajove zapasy a play off.
Ale já to myslím vážně ... Není to jeden zápas...
Holeš letos vždy fantastický výkon když se hrál důležitý zápas v lize v pohárech v repre... To nemůžu o Wijnaldumovi nebo třeba Depayovi říci ..
dobre
Jako možná to zní sebevědomě ... Ale já furt nechápu tu naši mentalitu kdy jsme připosrani pořád v čem vždyť hrajeme celkem vyrovnané zápasy s top kluby a platí to i pro repre....pořád se vše jen podceňuje ale vždyť my ani tu ligu nemáme dle mě tak hroznou když to vezmu tak třeba práva na naší ligu jsou neskutečně pod cenou...
Je tolik slabších lig co jsou na tom finančně lépe a co by dali za ty úspěchy na klubové scéně ...
Protoze vzit chlapa, ktery od 17 let hraje na vrcholove urovni, ma za sebou vyhru v LM, vyhru v PL, stoji na nem hra Liverpoolu a narodniho tymu, a naposledy se o nej pretahovala Barcelona s PSG a rict, ze je horsi nez vekove srovnatelny hrac, ktery pred dvemi lety teprve vylezl z Hradce, je proste smesne. Vubec si neuvedomujes, na jakem levelu se dlouhodobe ti hraci drzi. A zacnes tady vytahovat par povedenych zapasu toho druheho.
Neznis sebevedome, znis smesne, protoze nemas vubec zadnou soudnost a doporucil bych ti mokry hadr na hlavu.
Pak je teda smutné že nás tento chlap ještě ani jednou neporazil i když měl vždy k dispozici lepší tým k sobě .... 3 zápasy 0 výher ..
Je to možná přehnane dost, úspěchy nekritizuji ale proste opět nás naštěstí neporazil
Hlavní rozdíl je v tom, že naši se top hráči stanou až třeba 24 a dají třeba 3-4 sezony v zahraničí, ačkoli věřím tomu že Holeš by třeba dokázal být sezonu možná i 2 v PL platnější než Wijnaldum tak nikdy nebude tak slavnej a celkově asi i dobrej, protože Wijnaldum na té nejvyšší úrovni dá takových sezon 15. To je prostě nevýhoda našich kluků že dospívají pozdě.
A to je to co píšu nahoře že je pro něj snazší se dostat nahoru do těch top lig kór v Nizozemsku kde hrají fakt mladí... Zde tu šanci dostávají hráči později nebo dostávali teď se to mění trošku ...
To rozhodně akorát nesouhlasím že by Holeš byl na stejné úrovni. Pokud by přestoupil do Anglie tak věřím že může mít 1 nebo 2 sezony kdy i bude platnější než Wijnaldum ale dlouhodobě je před ním. Souhlasím ale, že ti čeští kluci se hrozně podceňují.
A co vam brani, ich nasadzovat v 17-18 rokoch ako to robi v Holandsku?
Otázka na někoho jiného... Nejsem trenér kdybych ti ale měl odpovědět tak je to právě tim že naše liga je fyzicky náročná co se týče soubojů a ti mladí na to nemají ne po technické stránce ale spíš fyzické .. možná mě kluci z české sekce řeknou že nemám pravdu
Máš. Vezmi si třeba Chramostu a proti němu Hložka. Od toho druhého bránící hráči odletovali, ten první se bohužel proslavil pádem onnaměšách.
Wijnaldum byl vždy hlavně hype hráč. Nic proti němu vyloženě a vůbec bych ho nesrovnával s Holešem, to je píčoviny. Ale určitě bych z něj nestříkal, je to jen lehounký nadprůměr. Žádná hvězda.
taky si nemyslím že je to superhvezda
Není to úplně top class ale pokud Holeš nepřestoupí letos do Anglie a neodehraje tam alespoň 3 sezony tak se na něj zapomene, Wijnalduma budou znát všichni věčně
Superhvezda jako Mbappe to jiste neni, ale v LFC si svoje odehral a ani si nevzpominam, kdy byl nejak zranenej. Holes je dobrej, ale tyhle srovnani na zaklade jednoho spilu jsou fakt uplne mimo
Věděli jste že: již před 7 lety získal Why?naldu bronz z MS v Brazílii?
Směšně zní akorát kašpaři co za každou cenu podceňují a pomlouvají hráče a kluby z ČR. Že máš nějaký svůj problém a kompenzuješ si to pomlouváním úspěšných lidí je na vyhledání odborné pomoci chlapče.
nemyslim, zeby niekoho pomlouval alebo podcenoval, akurat nelieta v oblakoch po vykone z jedneho zapasu kde idete s chlapca robit hraca lepsieho ako vitaza LM, PL, bronzu s MS a stabilneho clena zostavy klubu v najlepsej lige sveta. Iba tolko k tomu. A to Wijnaldum teda nie je ziadna superstar.
Já neříkám že je Holeš lepší fotbalista a větší hvězda, ale konkrétně zrovna on si to všechno vydřel i když ten talent asi není tak velkej jako u jiných. Je skromnej, opravdový dříč, slušný člověk a každý normální mu to musí přát a obdivovat ho za to.
On takový výkony podává letos celou sezónu. V EL byl fantastickej a pravidelně předčil nejlepší hráče soupeře, v lize (především v derby) opět naprosto dominoval a jeho výkony na Euru nejsou náhoda. Takže ho shazovat nebo podceňovat je, mírně řečeno, k smíchu...
este raz, nikto ho nezhadzuje ani nepodcenuje...ani nijako inak neznevazuje jeho kvality, ale napriek tomu, ze si to vydrel, napriek tomu, ze je to pokorny slusny chalan, ktory ma za sebou vybornu sezonu a napriek tomu, ze vcera uplne v pohode strcil Wijnalduma alebo ineho holandana do kapsy tak z dlhodobeho hladiska na jeho urovni proste nie je. Myslim, ze tu slo o to, ze niektori tu proste po paradnom zapase stracaju hlavu a nevedia, kde je hranica, coz je pochopitelne samozrejme.
Tak ono je to tím, že Holanďani jsou banda nesoudných a arogantních čutálistů. Pravidelně dostávají od český repre na prdel a stejně se považují za favorita před každým zápasem.
Ty individuality možná fungují v klubech, ale dohromady to evidentně nejde. Viz neúčast na EURO 2016, MS 2018 a účast na tomto EURO. Takže by měli spíš držet hubu a projevit respekt lepšímu soupeři.
Toto uz je na inu temu a suhlasim s tebou.
S tvojí definici na Holeše musím souhlasit. Škoda jen, že ty nejsi slušný člověk
Od mentála jako jsi ty to opravdu beru vážně a moc mě to mrzí.
Má cenu se vůbec hádat s takovejma lidma? V čem je WIjnaldum lepší? Včera sice možná nic moc nepředvedl, ale v očích většiny světa je to světoznámej hráč z Liverpoolu, zatímco Holeš (kterej má samozřejmě skvělej potenciál, o tom žádná) byl do teď hráč malýho týmu (v kontextu evropskýho fotbalu) ze souteže, která je tak 14. nejlepší v Evropě. Možná proto.
Dobře v čem je lepší než Souček .. kterej už je teď taky světoznámý fotbalista
Býváš fajn, ale jsi zaslepený. Wijnalduma rád nemám, ale vyhrál s Poolem Ligu Mistrů, přetahují se o něj Barca s PSG. Včera to Holandsku nevyšlo celému týmu, našemu týmu ano. Ale individuality mají lepší, to je prostě fakt. A za mě byli první poločas Holaňdani sakra lepší, ty průniky z krajů na poslední chvíli šťastně zblokované nás zachránili..
pokud vím, tak Wijnaldum už podepsal PSG ne?
Lepší? V čem? Kdy? Šance Součka a Baráka se nepočítají ale šance z ofsajdu a po faulu Nizozemců ano?
Neber to preboha podla jedneho zapasu na turnaji. Keby boli po individualnej stranke lepsi ako holandania, tak hraju v lepsich timoch ako West Ham ci Hellas Verona. A priznajme si, ze presadit sa v Liverpoole ci Lyone je tazsie ako vo Verone.
On ale reaguje na "sakra lepší Holanďany v 1. půli", takhle to prostě nebylo. Jedinou opravdovou gólovku tam měl Barák, zbytek byly vesměs náznaky šancí, a to třeba včetně té Součkovy hlavičky. Holanďani drželi balon, hrálo se minimálně do půlky poločase spíše podle nich, ale "sakra lepší" teda nebyli ani náhodou.
Jo, zle som to pochopil. Moja chyba.
Však o nic nejde.
Přesně tak, myslím ten jeden konkrétní zápas.
sakra lepší ne, to sem přehnal, ale těch prvních 20 minut bylo od nás hrůzostrašných, tak nás mleli, pak se to vyrovnalo a největší šanci měl Barák. Ale 2x-3x jsme tam měli kliku, že se to zblokovalo pro nás šťastně - 2x Kalas a 1x Vaclík tuším..
To je pravda.
hlavně Depay
No včera na víc prostě neměli. Po hladkém průběhu ve skupině, která se řadila k těm nejslabším, prostě měli moc velké oči a jednoznačně nás podcenili, což byla hrubá chyba, kterou s námi opakují pořád dokola. Vůbec nedokázali reagovat na nepříznivý vývoj, nevymysleli vůbec nic, neměli co nabídnout a po zásluze se pakují domů.
Ano, včera nic nepředvedli, ale však to právě píšu - před zápasem byli favority oni a proto je konečný výkon zklamal. Je vás víc, co asi nechápete psaný text, nebo spíš možná nechce.
Na co jsem ale hlavně reagoval, je ten vykonstruovanej souboj mezi "namyšlenými zápaďáky" a "prostými kluky z východu", to je prostě šíleně otravnej narativ.
Tak to je zase otázka, na základě čeho tím favoritem měli být. Ve skupině neměli srovnání, ta byla s prstem v nose. V zápasech s námi pravidelně selhávají. Jestli se viděli jako favorit, tak to bylo další z řady jejich podceňování našeho nároďáku. A když si čtu jejich hodnocení, jako že měli zápas pod kontrolou a měli šance, tak je vidět, že oni tu sebereflexi nemají ani po dalším tvrdém pádu.
Vždyť i tady píšou, že jsme jim vyřadili ze hry Blinda a že zaostávali i v širší perspektivě v tom zápase. Nemohli jsme přece čekat, že budou pět ódy na náš výkon.
No já doufal že jim dáme sadu jen podle těch holandských fanoušků.. Jak se jich pred zápasem ptali na nás a znali jen Schicka díky gólů na euru jinak nic.... Prostě si nic nepřipoušteli
A co, že nás neznali? Teď už asi budou. Já nevim, dělat, jako kdybychom my jako favoriti znali třeba hráče Ázerbájdžánu? Ti nás taky docela posadili na zem a my jsme náš výkon reflektovali jako nepovedenej, než abychom vyzvdvihovali jejich kvality. Tyhle vyfabulovaný kecy o tom, jak nás chudáky nikdo nerespektoval jenom proto, že jsme Češi, tohle prostě musí sežrat jenom dementi. Sorry.
Mně dle článku přijde jejich hodnocení v pohodě. Jasně, že primárně řeší sebe, stejně jako bychom my řešili našeho trenéra a výkony, kdybychom prohráli.
Jen do nich
Někteří novináři jen těžko skousávají, že jejich hvězdné mužstvo končí "s průměrnými Čechy". Ale jak už jsme psal jinde, Nizozemci prohráli a prohrávají pravidelně z jednoho úplně jednoduchého, ale klíčového důvodu: že nás strašně podceňují. Platilo v roce 2004, kdy na trávníku běhal Nedvěd, Poborský, Koller, Baroš a spol., platilo i v roce 2021. Pokud si trochu vzpomínáte, i tehdy roku 2004 se pasovali na jasné favority s tím, že naše převálcují, ale ten obrat je úplně zparalyzoval, odrovnal. Pamatuji si dobře na ten nasranej ksicht van der Nisterloye, který jako by říkal: "my vážně prohráli s Čechy, s takovými sráči?" A ono se toho za 17 let v jejich přístupu k nám moc nezměnilo, což je z jejich strany totální demence. I ti Angláni, kteří mají sklony se dívat na ostatní skrze prsty, hráli s námi mnohem obezřetněji a zodpovědněji. Byl to od nich přístup "jsme dobří, měli bychom to uhrát, ale nesmíme Čechům dát příležitost a vzadu to otevřít, pač by nám mohli zle zatopit", taky díky nedávné prohře 1:2. Anglie si to pamatovala a byla poučena. Nizozemci se nepoučili ani ze 70. let, ani z roku 2004, ani z kvalifikace EURO 2016 a ani teď. Místo toho se už viděli na bedně a Čechy nebrali ani trochu vážně. Kdo seje vítr, sklízí bouři.
No hlavně už v kvaldě na Euro 2004 museli do baráže, protože u nich jsme hráli 1:1 a v Praze 3:1 vyhráli, takže z 1. místa jsme šli my
prohráli s námi počtvrté za sebou, asi něco dělají špatně
Napad pchat De Vrija na kraj bol teda skvely, De Boer genialny taktik, ako si ho pamatame aj od nas.
Vždycky mi byli sympatičtí, ale nas*at si na hlavu tím, že neměli střelu na branku a zároveň nás popisují jako “průměrné” je fakt kumšt.
jsem moc rád, že je poslala dom zrovna naše "parta průměrných českých fotbalistů"
A možná právě v tý partě byl hlavní rozdíl.
Priemerné mužstvo, no ešteže vy máte tých hviezd na každý post najpriemrrnejšie Holandsko za posledné roky
Aj teraz po zapase je vidno ako k tomu pristupovala Holandska spolocnost. Hraci su sice profesionali, ale urcite sa to trocha odrazilo aj na nich. Najvacsia chyba jednoznacne bola podcenenie. Cesi sice na papieri vyzeraju priemerne, nie je tam ziadne meno z ktoreho by siel strach, ale vsetci ich hraci vedia hrat futbal velmi dobre. Su tam skusenosti v podobe Kaderabka, ale aj taki Jankto a Barak hraju Seriu uz snad 4-5 rokov (neviem presne). K tomu Soucek+Coufal, ktori su asi na vrchole (alebo kusok pred nim) a nakoniec Schick, ktory je perfektny fotbalista - nepotreboval XY sanci, tu jednu vyuzil uplne. K hracom Slavie pisat asi nic netreba - skveli futbalisti, mnoho z nich caka lepsie zahranicne angazma.
Co som tymto dlhym prispevkom chcel povedat, ze ten tim rozhodne nie je priemerny a aj ked na prvy pohlad nevyzera nebezpcne, tak je tam velka sila ktoru nemozno podcenit - co Holandania spravili.
Tak na papíře jsou dvěma výstražnými body Schick a Souček. Pohlídáme si je, řekne si tým, co proti nám hraje. A pak vyplave hráč, o kterém ani nevěděli, že ho máme na soupisce. Toto je dobrá taktika, nechat namalovat terče na výrazné individuality a přitom nechat vyniknout ty málo známé. Takže když teď ten terč má na sobě i Holeš, kdo převezme štafetu po něm? Mohl by konečně ten Hložek, řekl bych, že o něm ostatní týmy taky nic moc neví.
https://mobile.twitter.com/OptaAnalyst/status/1409192332612751363
Jak jsme se všichni báli naší slabý stoperský dvojice, tak včera zahráli výborně. Depaye úplně vymazali ze hřiště. Jo byly tam momenty, kde to nebylo na výbornou, ale Kalas i Čelůstka hrajou nakonec velmi dobře, krom zápasu se skotem.
Kalas včera super, často ho kritizuju ale včera mi to natřel ale snad to nebyla jen jedna vlaštovka a bude pokračovat
Zápas od zápasu jsou lepší a lepší. Snad to tak bude i v dalším kole
Kalas dělal chyby jen v zápase se Skoty, od té doby je stabilní a včera byl vyloženě výborný. To samé platí pro Čelůstku. Jakmile se ti dva sehráli, tak podávají stabilní a dobré výkony.
Průměrných českých fotbalistů... T vole jako by ti Nizozemci byli válec
Vyzývavě napsáno, ale v podstatě je to pravda. Radoval jsem se z losu nizozemců, protože už ve skupinách se málo upozorňovalo na to jak jsou defenzivně chatrní a měli hype na pěkné hře a vytváření si mnoha příležitostí. Poměrně slabé celky jako Ukrajina i Makedonie (ač 0:3, tak skórovali 2 odvolané góly z minimálních ofsajdů) je dokázali i s málem vzadu obnažit a s takovou na Euru daleko dojít nemůžeš.
taky jsem byl za ně rád. Zaprvé na ně umíme a zadruhé jejich hurá systém funguje, když vedou..
Taktika de Boera? Nemůžete kritizovat něco, co neexistuje.
Hrozně se mi líbilo, jak fanoušci Nizozemska zvedají pohár...asi moc brzo.
"The worst manager in PL history" Oranjes pod Koemanem vs pod tímhle trenérským klaunem jsou dost odlišný světy.
Tepe? aký je základný tvar tohto divného slova?
Wigwam
Tepat
Parta průměrných fotbalistů Ti jsou namyšlení a arogantní, i když dostali klepec.
0 střel na bránu. Prý u nich poprvé v historii velkých turnajů.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele