Panathinaikos podle řeckých médií poškodil sudí, vyloučení označil tisk za vtip

05.08.2022 13:42 - Aktuality
 
Řecká média cítí po úvodním utkání 3. předkola Evropské konferenční ligy mezi fotbalisty Slavie a Panathinaikosu křivdu. Aténský celek podle nich poškodil francouzský rozhodčí Ruddy Buquet, který ve 40. minutě za simulování po druhém napomínání vyloučil Sebastiána Palaciose. Červenou kartu pro útočníka označil řecký tisk za vtip, do očí bijící chybu a rozhodující moment utkání, které hosté v Edenu prohráli 0:2.

Palacios postupoval ke slávistické brance, když mu domácí stoper Aiham Ousou čistě vypíchl míč. Argentinský hráč přes něj přepadl, sudí situaci vyhodnotil jako simulování a nejlepšího střelce Panathinaikosu v minulé ligové sezoně po druhé žluté kartě vyloučil. Na zápase nebyl videorozhodčí. V nastavení první půle poslal Slavii v přesilovce do vedení Ivan Schranz a v 56. minutě zvýšil Moses Usor. To už hráli v deseti i Pražané po vyloučení Eduarda Santose.

"Výsledek 2:0 dává Slavii před odvetou náskok, který si zasloužila. Pomohla jí však do očí bijící chyba rozhodčího Buqueta, která zcela změnila obraz hry," uvedl server deníku I Kathimeriní. "Palacios šel do protiútoku, byl čistě zastaven a upadl, aniž o cokoli žádal. K překvapení všech mu rozhodčí ukázal druhou žlutou kartu a vyloučil ho, čímž 'Zeleným' způsobil neuvěřitelné podráždění. Následkem toho inkasovali a zkolabovali," dodal deník.

Podle médií měl sudí Buquet nechat hru po souboji Ousoua s Palaciosem plynout. "Patnáct minut noční můry pro Panathinaikos v Edenu. Rozhodčí ho svými verdikty odsoudil a rozhodujícím způsobem se podílel na výsledku. Vyloučení bylo vtipem a způsobilo hostům kolaps. Nepochopitelné rozhodnutí," uvedl deník To Vima.

"Trenér Panathinaikosu (Ivan) Jovanovič je ve svých prohlášeních vždy odměřený. Po zápase mluvil o převaze Slavie a jejím zaslouženém vítězství. K tomu však pomohlo Buquetovo nepředstavitelné rozhodnutí. Francouzský sudí objevil druhou žlutou kartu. Do té doby sice měla Slavia převahu, ale žádnou nebezpečnou šanci si před brankou nevytvořila," poznamenal deník Ta Nea.

Řeckým médiím je jasné, že Panathinaikosu se při návratu do pohárů po pěti letech vzdálil postup. Zároveň ale věří, že aténský klub bude v odvetě v lepší kondici než v Edenu, kde odehrál první soutěžní zápas sezony.

"Český tým vstoupí do odvety jako neochvějný favorit na postup. Jinou diskuzi bychom vedli, kdyby měl Panathinaikos k dispozici Palaciose a Verbiče, který nemůže být na soupisce pro kvalifikaci. Slavia není neporazitelný soupeř, pokud 'Zelení' nebudou čelit nepostižitelnému rozhodčímu. Trenér by měl mít především zdravé všechny dostupné hráče," uvedl Ta Nea.

"Trenér po příletu mluvil o tom, že nic není hotové. Doufá, že bude mít hráče v lepší kondici. Vyhrát 3:0 určitě není jednoduché, ale zároveň ne nemožné. Slavia má několik kvalitních hráčů ve středu pole a v útoku, ale také mezery v obraně. Panathinaikos toho musí využít a rozhodně se Slavie nebát," napsal server sport24.gr.
Autor: ČTK
Komentáře (174 / 0 nových)
Kostomlat
05.08.2022 13:46
#
ta druhá žlutá pro Palaciose byl podle mě nesmysl...
teebee8
05.08.2022 13:51
#
další Jestliže to ten simulant zkoušel od začátku, a zároveň sudí není Mickey Mouse, tak se simulant nemůže ničemu divit! Z opakovaného záběru jde navíc jasně vidět, že ten sráč spadl ještě před kontaktem s obráncem. Ubrečený sračky, jestli si o sobě někdo myslí jaký není mistr světa tak nechápu, proč má pak potřebu simulovat a podvádět.. Jakože to včera hráči athén zkoušeli dost často a naštěstí jim sudí ukázal, že takhle teda ne
Kuchta
05.08.2022 13:55
#
Grumma
05.08.2022 17:25
#
No ty se zrovna ozývej
Kuchta
05.08.2022 17:40
#
Kostomlat
05.08.2022 13:56
#
tohle za mě není na žk, nota bene, pokud je druhá v zápase
teebee8
05.08.2022 13:58
#
počkej, jakože když už má hráč jednu žlutou v zápase, tak už pak může vesele simulovat, protože za simulaci přece nemůže dostat druhou žlutou? Wtf?
Rothbard
05.08.2022 14:00
#
Buď to žk je nebo není. Jestli je první nebo druhá pro toho hráče, nemůže ovlivnit rozhodnutí rozhodčího. Pokud ano, tak se fotbal bude plácat v tom, že každý rozhodčí si bude pravidla vykládat po svém.
Kostomlat
05.08.2022 14:08
#
to je podstata výkonu funkce rozhodčího
Každý sudí si v daný moment vykládá pravidla dle svého přesvědčení.
Myslím, že z deseti sudích by tady tasili druhou žlutou a následně červenou tak maximálně 2
Axelrose
05.08.2022 15:03
#
Pokud vím, tak v pravidlech se jasně píše, že za nesportovní se uděluje žlutá karta.
Jestli podle tebe není nafilmování pokutového kopu nesportovní chování, tak jak by řekl ten kluk ze Slovenska "sorry jako".
Dle mého těch žlutých mohli dostat mnohem víc už v prvním poločase.
O našich fotbalistech se říká, že se válí po trávníku při letmém doteku protihráče, tady ti kluci ten letmý dotek ani nepotřebují.
Takže, pokud se na Slavii pořádně dívali, tak už asi tuší, co je čeká Řecku. Bude to řezba, tlak na rozhodčího, atd.
Edgar Davids
07.08.2022 07:31
#
Hunt
05.08.2022 14:02
#
To je naprostý nesmysl
Firkraag
05.08.2022 14:15
#
Ano, je to rovnou na červenou, tak by měla být posuzována každá simulace - hrubý nesportovní chování. A že je to druhá, je irelevantní.
chavi.27
05.08.2022 15:43
#
wtf to je stejný jako kdybych řekl, ten ofsajd byl jen přece 5 cm, to uznejte jako gól
guzman
05.08.2022 19:53
#
Lof
07.08.2022 01:12
#
JessePinkman
05.08.2022 14:16
#
To nebyla žlutá za simulaci ani omylem. Rozhodčí se akorát chtěl něčím zapsat do utkání. Pak to kompenzoval na druhý straně.
teebee8
05.08.2022 14:28
#
Ty sis dal modrej krystal, Džesí? Nejsi nějak zaujatý proti Slavii?
Lof
07.08.2022 01:13
#
montaigne33
05.08.2022 17:25
#
žrout
05.08.2022 21:30
#
RM1999
05.08.2022 14:49
#
Rozhodčí pořešený jako v lize.
Lof
07.08.2022 01:12
#
adoxx
05.08.2022 13:48
#
Řeci a Turci největší verbež co existuje
Kocour Klapuška
05.08.2022 13:49
#
Coniglio
05.08.2022 13:55
#
No ja zijem v Atenach a kvitujem! Co sa tyka grekov, mesto ci dedina, vsetko su to sedlaci
IgorMičinec
05.08.2022 14:58
#
Nejlepší je když Slovák, kterej zdrhne z vlastní žumpy, nadává ostatním do sedláků. Se seber a vypadni odtamtud. Nejdřív se tam namigruješ a pak píčuješ
Coniglio
05.08.2022 15:27
#
Boze ty musis byt smutny clovek. Ale chvala bohu ze takych malomestskych, stredovekych hlav je cim dalej tym menej. Uzivaj si kym mozes, lebo pravdepodobne skoncis sam v krcme sa stolom ako stary ubruceny dedo. Peace
IgorMičinec
05.08.2022 15:41
#
Smutný čověk si evidentně ty, když žiješ v zemi kde tě to sere, všichni jsou tam kreténi. a sedláci, ale místo aby si odtáhnul, tak kvůli tomu břečíš na českém fotbalovém webu Bavíš mě jak málokdo, Btw právě sem viděl v obchodě Slovenku jak si dává banány do sáčku ,přitom má auto! Zabil bys ji nebo?
montaigne33
05.08.2022 17:27
#
Vrubozubec
05.08.2022 15:41
#
Tak ted uz jsem videl vsechno Slovak nekoho oznacuje za sedlaky. To me poser
IgorMičinec
05.08.2022 15:45
#
jj skvělý
Vrubozubec
05.08.2022 15:43
#
Zatimco v recku filozofove psali texty, tak slovaci jeste hazeli ostepy po mamutech a jsou to sedlaci
Coniglio
05.08.2022 15:48
#
To nespochybnujem. Ale moderni greci su potomkami balkancov a tureckych sedliakov. Z kultury svojich predkov si zachovali absolutne minimum. Stretavam sa s tym kazdy den. A nechapem co s tym ma spolo ne fakt, ze som sa narodil na Slovensku
Vrubozubec
05.08.2022 15:59
#
Me vadi ze o nekom rikas ze je sedlak, vesnican ( na tom btw neni nic spatneho ). Pritom jsi se tam prestehoval. Proc? Je to pokrytectvi. Navic na slovensku jsem byl mnohokrat a zejmena na vychode je to jak ve stredoveku. Nebo kdyz jsem byl ve zvolenu. Krasny mesto, hrad, zamek a vystoupim z vlaku a romka sere uprostred namesti
IgorMičinec
05.08.2022 16:01
#
Přesně
montaigne33
05.08.2022 17:27
#
AnnelieseMichel
05.08.2022 18:40
#
To je také krásne, čítať o Slovensku, akí sme vlastne všetci zaostalí kokoti zo stredoveku. Potom človek zapne TV a vidí česko-slovenské filmy, v rádiu hrajú česko-slovenské piesne, na nete sú česko-slovenské komunity, stará generácia spomína na staré dobré československo, mladému pepovi uleješ štyri borovičky a už sme "bratři", nehovoriac o tom, koľko slovensko-českých rodín existuje. Vypni net a nebuď debil. A keď sa ti v SK nepáči, chodiť tu viac nemusíš.
adalbertus
05.08.2022 19:48
#
žrout
05.08.2022 21:33
#
verv
05.08.2022 22:08
#
penepi
05.08.2022 21:01
#
Tento pocit českej nadradenosti ma vie vždy absolútne dojať. Samozrejme, že aj Slovensko je plné sedlákov, ale nikde som ich nezažil na hlavu viac ako v Česku. Každý druhý oblečený ako asociál, účesy ako z 80. rokov. A to aj v Prahe.
RM1999
05.08.2022 21:13
#
Tak Praha je extrém, tam už je to samý Slovák, Rumun, Turek apod.
penepi
05.08.2022 21:54
#
Práveže ako v hl. meste to tam je určite najmenej vypuklé. Bol som minulý rok v Brne na hokeji a to bol ešte len extrém. Mám pobehané skoro všetky zimáky na Slovensku vrátane chuťoviek typu Detva, ale nič sa nechytalo na tú buraniádu v Brne.
M.Vaza
06.08.2022 08:35
#
On je problém, že tady když vypadáš trochu in, tak jsi zase buzerant, si nevybereš
penepi
06.08.2022 11:44
#
dinss
06.08.2022 01:28
#
Manny
05.08.2022 15:57
#
argumentace totálního dementa
IgorMičinec
05.08.2022 15:59
#
montaigne33
05.08.2022 17:27
#
AnnelieseMichel
05.08.2022 18:45
#
Zatiaľ čo slováci si za prezidenta zvolia slováka, česi si zvolia taktiež slováka. Vidíš, mali ste kráľovskú históriu a hovno z toho.
dinss
06.08.2022 01:29
#
Eeee? Co?
dinss
06.08.2022 01:28
#
dinss
06.08.2022 01:27
#
Elliasson
05.08.2022 15:55
#
Co Tě vedlo do Atén? :)
IgorMičinec
05.08.2022 15:57
#
I tam si tahaj východnáky na práce, které dělat v Řecku nikdo nechce, předpokládám, že tam meje nádobí v hotelu nebo holou rukou štouchá ucpaný trubky, když někdo spláchne, ještě může uklízet pokoje, ale to spíš bude dělat jeho mamka
Coniglio
05.08.2022 16:13
#
Ponukli mi pracu a chcel som si urobit kapitansky kurz na platechnicu :D
IgorMičinec
05.08.2022 16:14
#
v Aténách, kde není moře, jasný
Coniglio
05.08.2022 16:16
#
Toxic
05.08.2022 16:25
#
Trenink na suchu
Elliasson
05.08.2022 20:21
#
V Pireu je nejrychleji rostoucí přístav pro nákladní lodě v celé Evropě. Číňané tam udělali obrovské investice a třebaže se to Řekům úplně nelíbí, tak je to projekt zatím úspěšný. A osobní lodní doprava tam je taky na úrovni. Je několik linek mezi Pireem a řeckými ostrovy. Doporučuji si o tom něco zjistit.
Coniglio
05.08.2022 21:42
#
Je tu dookola viac pristavov, a ktore ostrovy neobsluhuje Pireus, tie robi Lavrio. Napr. Kea, Kythnos, Andros..Cinania tu vlastnia uz skoro vsetko. Teraz najzaujimavejsia vec ktoru z velkej casti budu financovat cinske firmy (myslim ze priamo Evergrande) sa vol Hellenikon a ma to byt obrovsky priestor na ploche byvaleho Onassisovho letiska vo stvrti Elleniko. Dost magorina, planuju tam postavit daco jak Eco Monte Carlo. Letisko prave teraz buraju, chodim do tej oblasti na paddle board a vyzera to jak mesto duchov. Stale tam stoji niekolko Boeingov.

Co sa tyka prace, makam na projekte pre Zuckerberga, momentalne z domu.

Olympiacos? Greci (a hlavne fanusikovia Olympiacosu, co su z vacsej casti pravicacky hooligani alebo rovno nackovia z Golden dawn, alebo len obycajny nacionalisti) su hrozne nesudna banda. OP je najvacsi a najuspesnejsi klub v Grecku ale im to absolutne staci. Majstri sveta, neco jak na Slovensku Slovan. Na tom time nie je vobec nic sympaticke, nic kvoli comu by sa nim rozumnemu cloveku oplatilo zaoberat, co je skoda lebo maju velky stadion od ktoreho byvam 15 minut a dokonca v jeho areali stoji metro. Velakrat som rozmyslal ze skocim na zapas ale proste sa kntomu neviem prinutit. Radsej chodim na basket na Panathinaikos. Greci totalne odmietaju ze Olympiacos proste dostava bumfuck od kdekoho, vetko je to nahoda a ked poseru zapas tak sa o tom vobec nepise a snazi sa to zamiest pod stol jak ten Semedov gang rape. Snazili sa ho poslat na hostovanie aby sa mohol vratit ked sa na to zabudne ale chvalabohu im to nevyslo. Cely ten klub je proste skorumpovana banda, prachy sa pravidelne stracaju, hraci pocas lockdownu parili na Gazi s kurvami jak rozmaznane primadony. Ale gei odmietaju vidiet cez vlajku Olympiacosu. Nieco jak briti, ktory nevedia pochopit ze casy kolonializmu su prec a oni nevlastnia polovicu sveta a trvaju na utkvelej predstave ze su najmocnejai narod na planete
Elliasson
05.08.2022 22:38
#
Myslel jsem si to, ale narážel jsem spíš na to "v Aténách, kde není moře, jasný".

Ty jo, koukám na vizualizace. Zatím vidím jeden krásný mrakodrap, ale bude vypadat woow! To může rozproudit Řecko neuvěřitelně.

Já se přiznám, že mám rád Olympiakos. Neřeším politické názory, ty neznám, ale i v basketbalu je mi sympatické, jak letos se zlepšili s Bartzokasem. Být ve final 4 s týmem, kde je mozek týmu Řek, to je úžasné. Škoda, že Final 4 nevyšlo, jak bych chtěl, ale Olympiakos má i letos zajímavý tým. Otázka, na co to bude stačit.

Semedův gang rape - to nevím. Co se tam stalo?

Basketbalový Panathinaikos má docela vtipného majitele. Pan Giannakoupulos je občas vtipná postava. Nedá se zapřít jeho rodině, jak vyzvedla tým, ale pan mladší je trochu zajímavá postava.
Coniglio
05.08.2022 21:47
#
Tak to neni len Pireus, ze. Atenska riviera ma daco cez 60 km, ale toto zistit by si vyzadovalo aby mal dotycny extra mozgovu bunku ktora by sa dala pouzit na otvorenie google maps
eleven11
05.08.2022 22:46
#
A čo na to chlapci z Pirea,že im ich pobrežie prisudzuješ Aténám?
Coniglio
06.08.2022 04:16
#
Piraeus sam o sebe nema nic ako ‘pobrezie’. Voda je spinava kvoli obrovskej nakladnej časti pristavu, vsade dookola kotvia nakladne lode, proste nanic. Cely poloostrov je obklopeny skalami a k samotnej vode sa prakticky da dostat na dvoch miestach. Co s tyka Piraeu samotneho, tak to je dnes uz len jedna z Atenskych stvrti a vonkoncom nie mesto samotne. Nemaju ani vlastnu uradnu spravu, nic co by z nich robilo samostatnu usadlost. Navyse okrem celkom peknej ale predrazenej Marina Zeas, tam nie je absolutne nic kvoli comu by sa tam cloveku ktory tam nebyva, chcelo ist.

Stadion Olimpiacosu dokonca ani nie je ani v Pireau ale par kilometrov blizsie v meste v casti Neo Faliro
IgorMičinec
06.08.2022 09:49
#
Každej, kdo v Řecku reálně žije nebo žil nebo se tam narodil, nebere Pireus ani ostatní přístavy kolem Atén jako Atény. To, že se tam postavilo kvůli olympiádě metro, kterým se dostaneš mimo město, právě k moři, neznamneá, že je v Aténách, já tam žil 2004-2010 proto mě uráží kecy toho neandrtálce na místní, a že jsou někde debilové? A kde ne?
Trand
05.08.2022 23:27
#
Elliasson
05.08.2022 20:19
#
A jakou práci tam děláš? A co říkají Řekové na tu prohru Olympiakose? Berou to jako ostudu?
Cotton
05.08.2022 17:09
#
nosí tam sovy
montaigne33
05.08.2022 17:26
#
Fakt
05.08.2022 13:57
#
hned po Rusákach
penepi
05.08.2022 14:32
#
a Maďaroch a Srboch
Shevchenko
05.08.2022 14:44
#
davidgelberstern
05.08.2022 15:34
#
Východní moravania a valasi
Toxic
05.08.2022 15:53
#
A rabbi Jacob
adalbertus
05.08.2022 19:49
#
Coniglio
05.08.2022 14:03
#
V supermarkete co kus ovocia alebo zeleniny, to plastova taska. 2 citrony - taska. Mrkva - taska. 2 jabka, taska. Polka melona, taska. Pri pokladni zaplati a potom si este zadarmo vypyta dalsie dve tasky lebo jedna polku melona neunesie. Pica vyjde z obchodu a vsetko nalozi do auta. Normalne sa mi tu chce z ludi blit
teebee8
05.08.2022 14:05
#
to v grecku lebo turecku?
Axelrose
05.08.2022 15:05
#
Grecku, však to písal nahore.
Nowis
05.08.2022 15:05
#
Tak tvoje problémy bych chtít neměl, jestli tě rozhodí takováhle blbost jako zkáza lidstva
Nowis
05.08.2022 15:08
#
*nechtěl
Kolombo
05.08.2022 15:32
#
Právě, že takové elementární problémy vždy můžou za všechno.
Je to jen jedno pivo, je to jen jedna taška, je to jen jedna lež, je to jen jedno sdílení falešné zprávy, je to jenom jedno cigáro, je to jen jedno přeběhnutí silnice mimo přechod, je to jen jedna láhev pohozená v lese,....

furt dokola

Od malých věcí se vždy musí začít.
Manny
05.08.2022 15:58
#
žrout
05.08.2022 21:35
#
Nowis
06.08.2022 04:56
#
Než začneš tohle psát, tak začni pít vodu z potoka a nekupuj si balenou vodu A jen tak mimochodem k důvodu proč si dává potraviny do tašky je třeba taky ten že v metropolích jako např. Athény kde je velká imigrace a hodně dirty prostředí, je taky velká nákaza chorob jako žloutenka atd. tak se lidé snaží potraviny co nejvíce chránit od kontaktu s prostředím… Např. v Brazilii jsem ani brčko do drinku nedostal rozdělané z obalu
PrebihatResslovku
06.08.2022 09:11
#
Já byl nejdál ve Vídni. Ale je fajn, dovědět se, že existuje Brazílie. I v souvislosti s brčkem.
king23
05.08.2022 15:12
#
ty vole, no to je katastrofa, paní si chtěla dát jídlo do tašky. Měli ji zastřelit
Coniglio
05.08.2022 15:28
#
Ked ti pripada normalne pouzit na 5 poloziek nakupu 5 plastovych tasiek, tak dufam ze generacia co pride po tej tvojej uz bude mat viac rozumu. Peace off
king23
05.08.2022 15:35
#
Je to takova prkotina, že by mě v životě nenapadlo se nad tím pozastavovat nebo dokonce kvůli tomu hodnotit Řeky jako národ. Opravdu je vidět, že se naše evropská společnost má sakra dobře, když máme čas řešit takové 3,14čoviny.
Kolombo
05.08.2022 15:39
#
Já jsem zastáncem toho, že bych všechny tašky všude prostě zakázal,.... a hotovo.
Oni lidi, kdyby jinak neměli na výběr, tak by ten bágl, plátěnou tašku nikdy doma před nákupem nezapomněli.
Igner Farnsworth
05.08.2022 15:43
#
Se podívej na obrázky pláži jaká je to prkotina mě stačí se projít se psama po lese a je to někde fakt nechutný, Češi jsou taky pěkný prasata
Coniglio
05.08.2022 15:45
#
Tak si vygoogli co je Great pacific garbage patch. Ja napriklad kazde leto brigadujem ako dobrovolnik v Sea turtle rescue centre v Atenach a dostavaju sa k nam zelvy co po prichode 2-3 dni seru cisty plast, nic ine. Je priserne pozerat sa do oci tvora ktoremu z prdele tahaju plastovu tasku, ktory je taky podviziveny ze prakticky uz ani nereaguje na bolest. Vidis to len na ociach.

A potom vidas kazdy den v meste bastardov co nevedi vypit kafr be slamky, alebo potrebuju na kazdy citron extra sacok. Proste ne, ignoracia a neinformovanost nikdy neospravedlnuje!
king23
05.08.2022 15:49
#
Ale ty mícháš dva problémy dohromady, stejně jako kolega nad tebou. To, že je někdo prase a háže odpadky na pláži/do moře/v lese je úplně jiný problém než to, že si proboha někdo vezme v obchodu tašku navíc nebo pije pití slánkou. Fakt ti to nepřijde absurdní se nad něčím takovým pozastavovat něbo za to někoho dokonce buzerovat?
Coniglio
05.08.2022 16:00
#
Roumiem ale myslim ze ti unika podstata problemu. Problemom nie su len ludia ktory vyhaduju vyhaduju odpadky a zasieraju priestor. Problem je ze kazda slamka, kazdy sacok, kazdy plastovy pohar je zalezitost na jedno pouzitie. A je prakticky celkom jedno ci taku vec po pouziti hodis na zem alebo do kosa. V Grecku napr. Je recyklacny program absolutne minimalny ( podla prieskumov sa recykluju 2 % zo vsetkeho odpadu ktory sa hadze do oznacenych kosov - papier, sklo, plast, a prakticky vaetko ostatne sa zahrabava pod zem alebo konci v mori. )

Tu je jedine riesenie prevencia. Obmedzenie vyroby, obmedzenie distribucie, obmedzenie predaja. A vychova ludi
king23
05.08.2022 16:11
#
Myslím, že mi podstata problému neuniká. Násilné omezení výroby či prodeje není nikdy řešení. Zakážeme cigarety, protože lidé odhazují nedopalky, které znečišťují, či mohou způsobit požár? Zakážeme prodávat tučná jídla, protože způsobují obezitu a ve finálě zatěžují zdravotní systém? Vždycky mě nepřestane udivovat, že někdo řeší maličkosti jako jou slánky či sáčky, ale pak jde třeba do restaurace a tam si dá hovězí steak, přitom je známo, že jedním z největších znečišťovatelů planety je chov dobytka. Tak proč jedno je fuj a druhé v pořádku?
Pro mě osobně všechno toto jsou "prokotiny", maličkosti které nemají reálný dopad. Zajeď si do Indie podívat se jak to tam vypadá nebo stačí i USA, tam se na tyto problémy z vysoka sere, zatímco my tady řešíme plastové slánky, je to k smíchu. Jediné s čím souhlasím je výchova lidí, to je správné a pak jít po velkých rybách, velkých znečišťovatelích a ne řešit sáčky.
Coniglio
05.08.2022 16:19
#
Jit po velkych rybach a znecistovatelich je samo o sebe nerealne. Ja sa na problem pozeram z pohladu jednotlivca, ktory nema moc ovplyvnit veci v globalnom meritku, ale to neznamena ze nemoze prispiet po svojom. A zacina to presne slamkami a sackami. V malom

Kazdopadne dik za nazor
king23
05.08.2022 16:21
#
Dobrá diskuze
Kolombo
05.08.2022 16:38
#
Je to sice Komunismus 2.0, a totální diktatura, ale proč ne?
"Zakážeme cigarety, protože lidé odhazují nedopalky, které znečišťují, či mohou způsobit požár?"
- Negativní vliv na zdraví. Plusy praktickyžádné. Proč se stále kouří? Protože je to furt jen byznys. Dobře, starého člověk nepředěláš. Ale pro lidi narozené od roku 2005 bych to zakázal.

"Zakážeme prodávat tučná jídla, protože způsobují obezitu a ve finálě zatěžují zdravotní systém?"
- Miliony lidí trpí podvýživou, a zase se pole, suroviny cpou do nepodstatných věci jako jsou sladkosti, coly, alkohol. Ano, podvýživa je otázka také distribuce potravit. V podstatě bychom dokázali 8 miliard lidí hraje uživit.

"Vždycky mě nepřestane udivovat, že někdo řeší maličkosti jako jou slánky či sáčky, ale pak jde třeba do restaurace a tam si dá hovězí steak, přitom je známo, že jedním z největších znečišťovatelů planety je chov dobytka."
- Hele furt je to děsný komunismus - a sám bych byl nerad, aby tomu tak bylo, ale prostě když víme, že dobytek je takto neefektivní, ať je tedy maso 2-3x dražší klidně.
- Ono se nám dneska žije fakt hezky, dopady globální krize vlastně v Česku pociťujeme jemně, globálního oteplování vůbec.
- A začneme cokoliv řešit, až bude prostě zase pozdě.

"Zajeď si do Indie podívat se jak to tam vypadá nebo stačí i USA, tam se na tyto problémy z vysoka sere, zatímco my tady řešíme plastové slánky, je to k smíchu."
- No a to je právě doslova průser no...

"Jediné s čím souhlasím je výchova lidí, to je správné a pak jít po velkých rybách, velkých znečišťovatelích a ne řešit sáčky."
- řešení musí být komplexní. K čemu ti je, že firma bude vyrábět šetrná trička například, když si potom každý jouda jich koupí 30 a nosí 3.

Ano, všechno to zavání strašným omezováním, diktaturou, ale myslím, že až nám za 30 let bude opravdu ouvej, že se tomu v EU nevyhneme. Jo, Afrika a Asie si zase pojedou svoje viď. Ale tak proto to tam vypadá jako u nás ve středověku (s tím rozdílem, že ve středověku jsme u nás měli ekologicky šetrné materiály )
Kolombo
05.08.2022 16:41
#
Ještě dodám, že nejsem nějaký ekologický magor.
Jen prostě věci, co můžu sdílet sdílím (auto, nářadí), vlastním co nejméně věcí, třídím plasty, vlastní koupenou plastovou tašku jsem neměl od střední v ruce.
Posledni Kovboj
05.08.2022 17:58
#
Unikitty!
06.08.2022 08:06
#
Doufam, ze lidi jako ty se k moci nikdy nedostanou.
Unikitty!
06.08.2022 08:14
#
socialisti, komunisti proste levicaci jsou rakovinou sveta
Manny
05.08.2022 16:01
#
Jak myslíš, že se ty odpadky do toho lesa/more dostanou? od těch lidí, kterým je jedno, že zbytečně znecistuji planetu, což člověk, který zabalí každou věc do spesl sáčku, je
Toxic
05.08.2022 15:31
#
byly melouny alespoň pěkně?
Witcher
05.08.2022 23:51
#
Třeba nepůjde do krámu rok a ty tašky bude používat na něco jiného?!To je demagogie jak od Babiše
Shevchenko
05.08.2022 14:44
#
Tak to teda svět moc neznáš
kydl
05.08.2022 14:56
#
jeď na Kypr
Mass
05.08.2022 15:18
#
FC-RUBRIKA
05.08.2022 16:50
#
Náhodou Řecko a Turecko top! Na důchod!
oli9
05.08.2022 20:14
#
To ne to jsou Rusaci a Srbové
IgorMičinec
05.08.2022 13:56
#
Tady je zase krásně nablito, jen co je pravda. Běžte se proběhnout, nebo vám praskne žilka
Martas30
05.08.2022 16:45
#
Ty jsi nějaký místní blb? Nejvíc je tady nablito od tebe
IgorMičinec
05.08.2022 16:54
#
Ano, nevydržel jsem a musel reagovat na jednoho hlupáka, sry ted už na dva
Martas30
05.08.2022 17:18
#
Tak ses tady hezky vyblil a ještě mi to takto nandáš v komentářích? WOW
IgorMičinec
05.08.2022 17:45
#
WOW za to ty sis mohl tuhle úplně trapnou a nic neříkající reakci odpustit WOW, Pošli ségru, nandám to i jí. WOW
Manny
06.08.2022 07:46
#
bez do prdele, nikdo na tvé debilní kecy není zvedavy
IgorMičinec
06.08.2022 09:41
#
Tak proč na ně furt reaguješ ty vopičáku? Asi jsem ti ve škole dával kapky co? Běž se zase vošahávat a nereaguj .
Manny
06.08.2022 10:00
#
reagoval jsem tady na tebe poprvé ty uslintany postizence, který ani nepochopí systém reakci a proč, protože mě doslova urazi, tvé hloupé "myšlenky", proč asi jinak
IgorMičinec
06.08.2022 10:14
#
Nepochopí systém reakcí? Běž si ještě lehnout, at si ty prázdniny ješte trochu užiješ. Tady se zbytečně trápíš. Svět je zlej na malé homosexuály jako jsi ty, kteří nemají ani pas a neopustili hranice svýho krajskýho města. Máš to těžké, vím. Chceš zaapdnout, možná si najít nějaký koníček, nebo tady hledáš kluka, kamaráda, ale já s tebou chodit ani kamarádit nebudu. Tak mi už nemusíš psát, díky a drž se, jednou se ti uleví!
Edgar Davids
07.08.2022 08:10
#
Micinec je nejakejj novej kokot, ale zas me udivuje u tebe Manny, ze tu nekoho kadrujes kdyz ses vykladni skrin EF pracuraku spolu s Fenixem, bobisem a Taigerem
Unikitty!
06.08.2022 08:03
#
dobrá práce šéfe
Manny
06.08.2022 07:45
#
teebee8
05.08.2022 13:57
#
Čistý alibismus.. Sice za celý zápas nevystřelili na branku, ale prohra jde za sudím, protože toho podvodníčka oprávněně vyloučil a tím h(s)ráče panathinaikosu podráždil
cubinho
05.08.2022 13:58
#
Ja bych ji taky nedaval. Simulace to podle me nebyla, normalne prepadl pres nohu stopera, aniz by to mohl nejak ustat.
teebee8
05.08.2022 13:59
#
fakt ne, šel k zemi ještě před kontaktem, dohledej si to.
Kostomlat
05.08.2022 14:02
#
viděl jsem to a spadl až následkem toho kontaktu nebo + - kolem času kontaktu. Žádné flagrantní simulování to v tomto případě nebylo. Můj názor
teebee8
05.08.2022 14:04
#
Sudí ho měl přečteného, už jednu žlutou měl, a ten pád přihrál, pro tebe možná sporné rozhodnutí, ale tohle si vklidu obhájí
Lof
07.08.2022 01:26
#
Lof
07.08.2022 01:27
#
Tak si kup brýle nebo si to pusť ve větším rozlišení.
Mass
05.08.2022 15:21
#
Pusť si to zpomaleně, hráč skáče ještě před kontaktem. A neskáče tak, že chce obránce přeskočit, ale skáče tak, aby při pádu ještě zavadil o obránce. Tohle je prostě jasná simulace.
teebee8
05.08.2022 16:26
#
John Obi Mikel
05.08.2022 16:37
#
hitZor
05.08.2022 17:34
#
1:0
05.08.2022 17:44
#
PH8
05.08.2022 20:24
#
žrout
05.08.2022 21:38
#
Hunt
05.08.2022 14:02
#
Vypadá to, že řecký klubový fotbal má podobně jako ten turecký našlápnuto k pěknému úpadku.
Igner Farnsworth
05.08.2022 14:03
#
Měla být penalta za ten faul na Lingra? Podle mě když dal Santosovi redku za sahnuti na rameno tak měla být i ta penalta protože tam bylo doslova to samý. Ale nevím jak to je podle pravidel
teebee8
05.08.2022 14:04
#
možná kdyby "nezakončil"..
Igner Farnsworth
05.08.2022 14:58
#
Asi jono
Mass
05.08.2022 15:22
#
Možná kdyby byl Lingr hráč Panathinakosu a upadl by, tak by pencle byla
John Obi Mikel
05.08.2022 16:43
#
Z následnýho rohu jsme dali gól. Ještě, že ji nepískl, Olayinka by neproměnil.
Manny
05.08.2022 14:27
#
tak hlavně, že mají výmluvu. Taky nechápu tu jejich argumentaci, kterou jsem zahlédl i od velkého počtu fans pana, že hráč snad musi zadat po rozhodcim faul, aby se to dalo považovat za simulaci
Mass
05.08.2022 15:54
#
Musí udělat aspoň pět sudů jako Neymar
Andis
05.08.2022 14:40
#
Az se tohle stane Slavii taky ty nejvetsi honici Ciny budou jako prvni rvat ze simulace ne.
Igner Farnsworth
05.08.2022 15:19
#
SIRBRANIKE
05.08.2022 15:25
#
Mass
05.08.2022 15:33
#
Tak to nemám strach. Spíš se bojim toho, že ty simulace rozhodčí nebude pískat jako to třeba bylo v zápase s APOELem, kde jejich hráči simulovali a zdržovali snad po každym souboji.
xjert02
06.08.2022 01:58
#
Lof
07.08.2022 01:28
#
Tak určitě.
wikingskrin
05.08.2022 14:49
#
ta červená pro řeky byla přísná, ale ok dá se to pochopit. Mě třeba ještě překvapilo, že u toho prvního golu Slavie se nepiskal faul na golmana řeků. Posouzeno správně, ale většinou to rozhodčí pískají ... I ta červená pro Santose za mě přísná, protože se nejednalo o zmaření vyložené golové šance a bylo to ještě tuším na útočné polovině Slavie, ale když šel ven řek a musel jít ven i Santos. Za mě byl rozhodčí v pohodě
wikingskrin
05.08.2022 14:50
#
*Tak musel jít ven i Santos
Mass
05.08.2022 15:30
#
Podle mě právě byl v pohodě a nebál se pískat i kontroverzní věci, jak píšeš, většina by právě pískla třeba útočnej faul, aby nemuseli řešit něco složitějšího.
Losinho
05.08.2022 16:19
#
Za mě žlutá naprostej nesmysl, ale Řeky to teda slušně vykolejilo. Snad se nám v odvetě nestane něco podobnýho.
Unikitty!
05.08.2022 16:37
#
Co to melou. No dobře, za trest nepoletim letos na dovolenou do Řecka.
John Obi Mikel
05.08.2022 16:41
#
Neplačte, sami jste si to zavinili
Unikitty!
05.08.2022 17:00
#
John Obi Mikel
05.08.2022 16:41
#
Za mě žlutá úplně jasná, nechápu, co se řeší. Už v TV bylo vidět, že nejdřív padal a pak až byl souboj s Ousouem.
SniperxXx
05.08.2022 16:46
#
Na první pohled mi to tak nepřišlo a říkal jsem, že bych ji určitě nedával. Ale po opakovačkách to bylo jasný, jak píšeš. Padal ještě než Ousou vůbec skluz udělal.
montaigne33
05.08.2022 17:29
#
hitZor
05.08.2022 17:35
#
Martas30
05.08.2022 16:52
#
Za mě jasná a ať se třeba poserou. Teď si to ještě pohlídat v odvetě, věřím v postup.
REPLIKATOR
05.08.2022 17:14
#
Přiznejme si, být to naopak, tak česká média píšou naprosto stejně.
Pablos
05.08.2022 17:38
#
Slavia10
05.08.2022 17:41
#
Přiznejme si, udělat to Alba nebo Bus, tak je všechny noviny světa označí za simulanty a mnohem horší výrazy. Ale protože to bylo proti Slavii, tak je už simulování fotbalistů nikomu nevadí, dvojí metr.
1:0
05.08.2022 17:48
#
Ne. U nás jsme často papežtější jak papež.
Selänne
05.08.2022 18:00
#
RM1999
05.08.2022 18:47
#
Cotton
05.08.2022 21:18
#
1:0
05.08.2022 17:49
#
Jinak nic není rozhodnuto. 0:3 na Balkáně je taková klasika českých klubů.
RM1999
05.08.2022 18:47
#
oli9
05.08.2022 20:15
#
Na simulanty se musí tvrdě
Lawman
08.08.2022 11:12
#
Palacios šel do protiútoku, byl čistě zastaven a upadl, aniž o cokoli žádal. To byla reakce řeckých novin. A je to pravda. Rozhodčí měl pokračovat v hŕe protože nikdo z Panathinaikosu ani údajný simulant sa nedožadovali penalty. Červená karta byla totálním nesmyslem. Zajímalo by mně jaká by byla reakce kdyby se stejná situace odehrála ve vápně Panathinaikosu.
Je třeba však uznat, že v hře 10 proti 10 Slávia dominovala a nedovolila Panathinaikosu prakticky nic. Odveta bude těžká protože Řekové cítí křivdu.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.