Podle kouče Barcelony se španělská liga nedá momentálně dohrát

16.04.2020, 15:53
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (225)

Přidat komentář
CHONG

To je jasné, že pro člověka, pro kterého logistika znamená vyhnání krav na pastvu, je něco podobného nepředstavitelné.

Reagovat
LAM

Ty jseš dement

Reagovat
CHONG

A ty jsi letadlo.

Reagovat
ADM

Nechápem, prečo tvoje normálne príspevky musíš kombinovať s takýmito výstrelmi

Reagovat
CHONG

Abych si udržel renomé

Reagovat
smazaný uživatel

Neboj. Tebe, valloira a Zenthurase si tu bude celý ef pamatovat i za 10 let.

Reagovat
CHONG

My s vallem jsme věční, ale ty budeš brzy zapomenut, Zenthurasi

Reagovat
smazaný uživatel

Nesrovnávej mě s tím dementem!

Reagovat
CHONG

Tak zkus další profil

Reagovat
valloire

jasná věc

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Gazdo

Jekyll/Hyde

Reagovat
Rudnevs

Náhodou celkom sympaťák, akurát občas si urobí srandu no...

Reagovat
valloire

Reagovat
sensei25

Len sa nepovysuj zato,ze si pravnik.Pre tento svet neprinasas ziadne hodnoty a aj tak sa ti neposmievam.Nezabudaj,ze remeslo ma zlate dno a na takych dementov ako si ty musia prave taky robit.

Reagovat
CHONG

Tak tu nemel a běž makat.

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Gazdo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
misinho7

Reagovat
sensei25

Jaj vy studovany.Vysoka skola z nikoho inteligenta neurobi.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jezis takovej debilni preklik, to poslu na mistra vysokou skolu zivota

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
soukup

Reagovat
ZB 07

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
8lampard8

Reagovat
JM

Reagovat
teenz

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
mikelinos

Reagovat
HalaMadrid_Flx

ou

Reagovat
mojmira

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Infi

Reagovat
protiproudu

Brzo došli argumenty. Nedokážeš ani obhájit debilní práci, kterou děláš.

Reagovat
JM

*došly

Reagovat
CHONG

Proč bych to měl dělat?

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Ty budeš z Vysoké školy života, ne?

Reagovat
Nihilister

Reagovat
salaminoo

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Al Capone

Je to jen fotbal, anulovat.

Reagovat
Greny
Reagovat
smazaný uživatel

Bureš

Reagovat
Nadržený šimpanz

Ty vole, ty drž radši hubu, ty starej uslintanej barcelonskej dědku

Reagovat
Majk91

Druhá príležitosť pre Coutinha v Barcelone: Setién s ním ráta,

ak Brazílčan nezamieri do Premier League, kde je oňho záujem, keďže Bayern ho po skončení hosťovania nemá záujem kúpiť z dôvodu privysokej ceny (120 mil.). Ak sa Philippe do Barcelony vráti, Setién je ochotný dať mu príležitosť, lebo si jeho kvalít veľmi cení, zdôveril sa v rozhovore pre RAC1.

Tak čo dali by ste mu druhú šancu? Podľa mňa lepšie ako ho dať na ďalšie nič neriešiace hosťovanie.

Reagovat
smazaný uživatel

Idealne predat, i za 70 mega. Hostovanie urcite nie, to radsej nech zostane.

Reagovat
Coutinho10

hostovani uz ne

Reagovat
smazaný uživatel

Líbil se mi drb, že by mohl být vyměněn za Kanteho.. Kéž by!

Reagovat
Talker

Nikdo za něj nedá prachy, které Barca požaduje. Je to o něco lepší případ, než Bale (který půjde přinejlepším za 30), ale stejně z něj víc než 50 nevymlátíte. Zvlášť v době téhle krize.

Reagovat
ADM

Weak foot goals since 09/10

27.5% - Messi 70 goals/255 shots

21.3% - Neymar 43/203

17.7% - Ibra 38/215

17.4% - Lewy 48/276

15.4% - Cavani 43/208

15.3% - Suarez 47/307

14.9% - Aguero 45/303

12.4% - Cristiano 79/639

Reagovat
pobody's nerfect

Docela solidní argument pro cristiana

Reagovat
ADM

Ako to myslíš?

Reagovat
pobody's nerfect

Za prvé větší množství gólů a za druhé větší univerzálnost, kdy messi se více profiluje jako jednonohy hráč, samozřejmě úspěšnost hovoří pro Messiho, nicméně chtělo by to podrobnější analýzu, třeba průměrnou vzdálenost těchto střel, xG a podobně

Reagovat
ADM

Hm, zatial čo tých golov ma len o 9 viac, ten počet striel je značne neporovnatelný, to skor naznačuje, že to buď Ronaldo skúša z kazdej pozicie (čo je mu vlastné) alebo je jeho ľavá noha nepoužiteľná

Každopádne mi tu vôbec nešlo o klasické Messi alebo Ronaldo. Štatistika krásne ukazuje, že Messi nie je jednonohý hráč. Tým je napríklad Griezmann, ten je za mňa až desivo jednonohý, odkedy ho mám na očiach častejšie..

Reagovat
smazaný uživatel

U dos Santose to bude kolem 2 metrů od branky. Leo dává většinu gólů zpoza vápna. Ale i ten počet střel výrazně vypovídá o kvalitě střelby.

Reagovat
TheMally11

Reagovat
Reggie

Reagovat
Reggie

mělo samozřejmě být

Reagovat
REPLIKATOR

prostě nejlepší hráč historie

Reagovat
kattos

Ted nechápu. Mluvíš o CR7, pro kterého tuta statistika mluví, nebo o Messim, kterého preferuješ raději?

Reagovat
Generalní Gladiator

Nejenom teď.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak pro něj prosímtě mluví, když je na tom nejhůř? Pleteš si znaménka nerovnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Nuda

Reagovat
bobis21

Úspěšnost neznamená nic. Když budeš jen doklepávat do prázdné brány, budeš mít vysokou úspěšnost, když budeš brát zodpovědnost na sebe a budeš to zkoušet, budeš mít nižší úspěšnost - hádej kdo bude lepší hráč?

Reagovat
Generalní Gladiator

Rozdíl v počtu gólů je minimální, rozdíl v úspěšnosti je brutálně masakrální.

Reagovat
bobis21

Což vůbec nic neznamená právě z toho důvodu který jsem zmínil

Reagovat
Generalní Gladiator

Reagovat
bobis21

Takže došly argumenty, díky za uznání že mám pravdu

Reagovat
Generalní Gladiator

Pokud slabou nohou vystřelíš do hajzlu,místo toho,aby si např. přihrál(jako to dělá Messi- má víc asistencí) nebo si připravil pozici na silnější nohu..proto je Messi lepší střelec, je jedno,zda dáš gól l,p,hlavou.

Reagovat
bobis21

Jenže nic takového nemůžeš usuzovat na základě této statistiky - to pak není nic jiného než lhaní s daty.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud to bereš na sebe, přestože to neumíš=máš nízkou úspěšnost, tak nejsi spasitel, ale kokot

Reagovat
Generalní Gladiator

Reagovat
bobis21

A kdes přišel na to že neumí? To zase vymýšlíš neexistující závěry které z tohoto posoudit vůbec nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Má to stejnou váhu jako vesmírný řád a fyzikální zákony.

Reagovat
valloire

Reagovat
patas92

Ten, který to bude brát neustále na sebe, ale s minimálním efektem, určitě ne

Reagovat
smazaný uživatel

Doklepává to furt jen dos Santos. Leo si nabíhá ze zálohy a jen vyjímečně dá gól doklepnutím. Naopak dos Santos tak dá 90% gólů.

Tak si to shrneme. Leo dá o 9 gólů míň z mnohem těžších pozic a potřebuje na to celkem o 384 míň střel. Z tolika střel bych těch 9 gólů dal i já.

Reagovat
bobis21

Škoda že se trollové jako ty nedají na EF blokovat. Číst takové sračky je fakt za trest. Nechápu že vás to baví psát takové nesmysly.

Reagovat
smazaný uživatel

Já píšu jen číselný statistiky. Ty tady píšeš sra*ky typu, že úspěšnost nic neznamená.

Reagovat
bobis21

Možná to bude tím že o statistice vím trochu více než ty, když je to můj obor

Reagovat
smazaný uživatel

To už jsi tady asi stopadesátej statistik gratuluji.

Reagovat
bobis21

Tak to je docela úspěch, když v mém ročníku nás státnice dělalo asi 8

Reagovat
smazaný uživatel

Co to má společného s tím, že je vás tu stopadesát?

Reagovat
bobis21

No že najít 150 statistiků není vůbec jednoduchý úkol, protože takových lidí moc není. Ale je mi jasné že to je opět jen další lež.

Reagovat
smazaný uživatel

Stopadesát je hyperbola , ale už jsi čtvrtý kdo to tu píše. A opravdu nepotřebuješ být statistik, aby jsi pochopil co tahle statistika říká.

Reagovat
bobis21

Tak jsem to tu prošel a nikoho jsem nenašel. Takže ani jako hyperbola to nedává smysl. A evidentně ano, protože ty to taky nechápeš. Stejně jako % úspěšnosti přihrávek samo o sobě nic neznamená. Hráč který bude hrát pod trenérem který hraje na krátké přihrávky bude mít vyšší % než hráč který hraje v nějakém burnley kde nakopávají míče na 50 metrů - to ale neznamená že ten hráč burnley neumí přihrát. To samé máš u střel, když jeden hráč bude hrát pod trenérem který mu řekne ať střílí ze všech pozic a druhý bude říkat ať si přihrávají až do prázdné brány, samozřejmě že bude mít 2. lepší úspěšnost, to ale neznamená že je lepší střelec. Ty ignoruješ ostatní proměnné a snažíš se něco usuzovat na základě jednoho čísla bez kontextu.

Reagovat
smazaný uživatel

Kde jsem říkal, že to bylo v téhle diskuzi? Ty nevíš jak hraje Messi? Kdyby ano, tak nenapíšeš takovou píčovinu. Messi tam nemá 20 pokusů, ale 255 pokusů, což už je rozsáhlý vzorek a taky to říká, že to netrefuje z metru, ale střílí ze všech pozic.

Tady máš většinu jeho golu pravou: https://youtu.be/HTwmk0iKZSA

Takže si to nastuduj a pak mi řekni kolik jich bylo z doklepu, mistře čísel.

Reagovat
bobis21

Opět meleš o úplně něčem jiném než já. Já jen říkám že z toho čísla samotného nemůžeš usuzovat nic a vzdy se musíš podívat na další proměnné. Ukaž mi kde jsem napsal že Messi se trefuje z metru, nebo že doklepává? O žádném konkrétním hráči jsem tady nenapsal ani slovo, byl jsem jen proti dělání nesmyslných závěru z této statistiky. Jen tvůj chorý mozek si z toho domyslel že je to něco proti Messimu.

Reagovat
smazaný uživatel

“...když jeden hráč bude hrát pod trenérem který mu řekne ať střílí ze všech pozic a druhý bude říkat ať si přihrávají až do prázdné brány, samozřejmě že bude mít 2. lepší úspěšnost...”

I kdyby to byl Josef Suchopárek a ne Messi, tak bych ti napsal to samý.

To ty jsi tady začal z naprosto jasné věci dělat něco složitého.

Reagovat
bobis21

A co na tom není pravda? Vždyť přesně tak to je. A nic složitého z toho nedělám, to je vy tady máte potřebu u naprosto jasné věci lhát.

Reagovat
smazaný uživatel

O jaké věci lžeme? Já chci vědět, kde nevědomě lžu.

Reagovat
bobis21

Tak třeba to že počet pokusů říká, že se trefuje že všech pozic? To je naprostý nesmysl a ty to víš.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo se netrefuje ze všech pozic, řekl jsem, že to říká o tom, že to zkouší ze všech pozic a ne jak ty tu přednášíš, jen po překombinování až k brance. On když má možnost, tak to zkusí.

Chytil ses absolutně nesmyslného argumentu a držíš se ho už jen z principu.

Reagovat
bobis21

Jenže to o tom nic neříká. Můžeš mít 250 střel z vápna, nebo 250 střel z půlky. Dokud nemáš další informaci tak netušíš odkud ty střely byly. To je to co se ti celou dobu snažím vysvětlit. Pokud nemáš informaci jaké střely to byly, nemůžeš o těch střelách říct vůbec nic.

Tys zatím nebyl schopen nijak zpochybnit jedinou věc kterou jsem řekl a útočíš na mě už jen z principu. Prostě jsem si dovolil napsat cokoliv jiného než "messi je nejlepší", takže se hned musí útočit. Ale ne, ty samozřejmě víš o statistice více než statistik.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty sleduješ fotbal od včerejška, že nevíš na jakých pozicích hraje Ronaldo a Messi? Co je tohle za argument? Ty jsi nikdy neviděl jejich zápasy, že nevíš, odkud střílí? Ne Ronaldo opravdu nestřílí z půlky, a Messi opravdu nečeká u malého vápna na doklep.

Ronaldo vždycky spoléhal na kvantitu před kvalitou, když to u Messiho je to naopak a proto má vždycky lepší procentuální úspěšnost ať se jedná o cokoliv.

Reagovat
bobis21

O čem to pořád mluvíš? Já nikde nenapsal nic o konkrétních hráčích. Já prostě nechápu k čemu má tento argument být. Přijde mi že reaguješ na úplně něco jiného než co píši já.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi normální? Podívej se na svoje první příspěvky na co jsi reagoval a jak jsi reagoval.

Reagovat
bobis21

Prošel jsem. Žádného hráče jsem nezmínil dokud jsi s tím nezačal ty. Mě je celá vaše diskuze Messi vs. Ronaldo úplně jedno a je to podle mě nejotravnější věc ve fotbale za posledních 10 let. Já celou dobu jen mluvil i správném použití dat. Pokud sis to ty vykládal jinak, je to jen problém pochopení textu.

Můžeš mi tedy ukázat, kde mluvím o nějakém hráči nebo jeho stylu hry?

Reagovat
smazaný uživatel

kattos16.04.2020 22:12#

Ted nechápu. Mluvíš o CR7, pro kterého tuta statistika mluví, nebo o Messim, kterého preferuješ raději?

Geralt z Rivie16.04.2020 23:03#

Jak pro něj prosímtě mluví, když je na tom nejhůř? Pleteš si znaménka nerovnosti.

bobis2117.04.2020 11:24#

Úspěšnost neznamená nic. Když budeš jen doklepávat do prázdné brány, budeš mít vysokou úspěšnost, když budeš brát zodpovědnost na sebe a budeš to zkoušet, budeš mít nižší úspěšnost - hádej kdo bude lepší hráč?

Generalní Gladiator17.04.2020 11:43#

Rozdíl v počtu gólů je minimální, rozdíl v úspěšnosti je brutálně masakrální.

bobis2117.04.2020 12:00#

Což vůbec nic neznamená právě z toho důvodu který jsem zmínil

Tak já ti nevím, reaguješ na příspěvky Messi vs Ronaldo kde zpochybňuješ čísla ve kterých je Messi lepší, podle mě každý si bude myslet, že mluvíš o tomhle a ne o něčem obecným.

Reagovat
bobis21

Ale jasně tam celou dobu mluvím čistě jen o užitečnosti té statistiky a jejích nedostatcích. Nikde nehodnotím ani jednoho z hráčů. Takový závěr sis k tomu vymyslel jen ty aby ses na mě mohl naštvat. Pokud jsi cokoliv z mých komentářů pochopil jako hodnocení některého z hráčů, tak jsi to prostě pochopil špatně a můžeš mi to klidně přestat vnucovat, protože to prostě pravda není.

Reagovat
smazaný uživatel

To snad není pravda já končím.

Příště nereaguj na rozjetou diskuzi s nějakým tématem, když pak budeš tvrdit, že tvůj příspěvek s tím nemá nic společného..

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a ta statistika užitečná je, s tvojí logikou by se ve fotbale nemohli dělat žádné statistiky.

Reagovat
valloire

narazils co? jo bobis, to kanon

Reagovat
smazaný uživatel

Narazil jsem? Asi těžko Valle.

Reagovat
bobis21

Myslím že to měla být spíše urážka mě, ne tebe. Ale s tvým pochopením textu...

Reagovat
smazaný uživatel

Ukaž tuhle diskuzi 10 lidem a uvidíme kdo to pochopí jako já a kdo jak to říkáš ty. Prej lžu. taková drzost.

a u Valla by mě nepřekvapilo kdyby tímhle urazil nás oba

Reagovat
valloire

bych si nedovolil šéfe

Reagovat
bobis21

Ne, je to přesně naopak. Abys mohl použít tyto data k něčemu užitečnému (např. hledání posil), musíš použít přesně mou logiku. A reagoval jsem naprosto věčně, jen k jiné části diskuze než mi ty vnucuješ. Nezapomeň pak zase říkat že nelžeš, když něco tvrdíš i potom co ti to bylo jasně vyvráceno.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja jsem nikde nelhal, takže mě přestaň osočovat ze lži za prvé za druhé tyhle data se nepoužijí k hledání posil, protože jsou v tom listu prověření hráči nejvyšší světové úrovně.

Reagovat
bobis21

Takže jsi nikdy ani nenaznačoval že jsem někde srovnával nějaké hráče? Výborně, pak nevím v čem se mnou teda celou dobu nesouhlasíš.

Reagovat
smazaný uživatel

Protože to tak vypadá panebože To není lhaní. Nikdo nepochopil, že ty jsi to myslel nějak jinak.

Reagovat
bobis21

Nikdo =ty jak může někdo pochopit špatně něco takhle jasného opravdu nevím. A pokud jsi tvrdil něco co není pravda, jak bys to jinak nazval než lež?

Reagovat
smazaný uživatel

Generalní Gladiator17.04.2020 11:43#

Rozdíl v počtu gólů je minimální, rozdíl v úspěšnosti je brutálně masakrální.

bobis2117.04.2020 12:00#

Což vůbec nic neznamená právě z toho důvodu který jsem zmínil

Tady ti Gladiator dokonce napsal konkrétní věc z té statistiky a to, že Messi má podobný počet gólů při menším počtu pokusů, takže to pochopil stejně. Ty mu na to píšeš, že to nic neznamená, protože...blabla.

Jak jinak to lze pochopit než tak jak jsem to pochopil já?

Já když napíšu pytel a budeme se bavit o pytli, ty si budeš myslet, že je to pytel brambor, ale já si myslel pytel rýže. Kdo lže a čí to byla chyba? No moje, protože jsem konkrétně nenapsal o co jde. Takže ty jsi měl napsat, že to co ty píšeš nemá s tímhle vlastně absolutně nic společného.

A už se tu s tebou o téhle píčovině hádat nebudu, protože ty jsi vlastně myslel úplně něco jiného než je téma diskuze.

Reagovat
bobis21

Ne, mluvil jsem přesně o tom o čem je diskuze. Celé vlákno začalo pouze výpisem čísel. Když je pak někteří špatně interpretovali, zapojil jsme se do diskuze s tím, že je špatně interpretují. Já absolutně netuším jak jsi z toho mohl pochopit něco jiného. Já mu napsal že statistiku špatně vykládá, protože ignoruje další proměnné které to ovlivňují. Ty od té doby brečíš jako by to snad byla urážka někoho nebo co. Já za celou dobu ani nevím v čem se mnou nesouhlasíš, celou dobu to vypadá že nesouhlasíš jen s něčím, co jsem nikdy neřekl. Můžeš mi prosím jasné napsat se kterým mým tvrzením nesouhlasíš? Děkuji.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja s tebou nesouhlasím s tím, že ta statistika je k ničemu.

Tahle statistika nepotřebuje žádné další proměnè kromě střel na bránu slabší nohou, protože se zabývá jenom tímhle.

Jiná věc by byla kdyby každý měl 10 pokusů a každý měl na to jiný podmínky: uhel, počasí, vzdálenost, aktuální forma, tady by byla statistika k ničemu.

Tady máme X stovek střel na bránu, kde už podmínky nehraji roli, protože absolutně každá byla vystřelena za jiných podmínek, kdy je jeden měl lepší, podruhé je měl lepší jiný, takže se to vlastně celé vyrovnává. Trenér tu nehraje žádnou roli, on nemá žádný vliv na to jestli se trefíš nebo se rozhodneš vystřelit právě tady nebo o 5 metrů dál.

Reagovat
bobis21

Ale to je právě nesmysl. Pokud existují nějaké systematické rozdíly (jiná pozice, role, styl hry, liga atd.) tak budou přinášet zkreslení do této statistiky bez ohledu na velikost vzorku, protože nebude hodnota konvergovat ke střední hodnotě, ale ke střední hodnotě +zkreslení. Pokud se chceš jen pro zajímavost podívat na taková čísla tak ti to asi stačí, pokud chceš dělat nějaké opravdové statistické úsudky, nemůžeš další vlivy ignorovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře.

Reagovat
Baronne

Reagovat
valloire

ty vole nesměj se tu jako čurák a jdi dělat něco užitečnýho

Reagovat
Baronne

Dědku dávej si radši bacha na kolemjdoucí, a budu se smát píčovinám jak budu chtít

Reagovat
Baronne

Navíc normálně pracuju, neflákám se jak ty ty schnilotino stará

Reagovat
valloire

Jo, pracuješ, ale v první linii, no v druhý jsem já. Takže já makam taky a i víc. Tak neser.

Reagovat
Baronne

Jak víc tyvole? Já dělám v bance, to je aspoň důležitej sektor, ty lezeš po Tatrách maximálně

Reagovat
valloire

prej v bance zloději

Reagovat
Baronne

Reagovat
valloire

..a do Tater mě nepustí

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

Cristiano opet nejvice golu. Kdyz se zapocitaji jeste jinaci casti tela viz hlavicky, tak opet by byl na nejvetsim poctu. Naprosty potvrzeny i cisly kral

Reagovat
REPLIKATOR

král sobců

Reagovat
F.Torres

Cilem utocnika je gol. On jich dal nejvic. Kdyz si umi vytvorit prilezitosti, tak proc nevystrelit? Bez strel gol nedas

Reagovat
smazaný uživatel

To si to nějak pleteš. Příležitosti si vytváří Leo svým driblingem. Dos Santos jen čeká bez pohybu ve vápně než se k němu dokutálí míč.

Reagovat
smazaný uživatel

Co zadky?

Reagovat
smazaný uživatel

Chceš ještě nebo co?

Reagovat
smazaný uživatel

Tušil jsem to u tebe.

Reagovat
smazaný uživatel

Minule ti to nevadilo...

Reagovat
TheMally11

to dává Sáček

Reagovat
technecium

Král buzerantů možná

Reagovat
smazaný uživatel

Leo dal gól rukou a hrudníkem. Teď se ukaž.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

podvodník

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt, obounohý Ronaldo dal o celých 9 gólů slabší nohou víc, než "jednonohý" Messi a potřeboval k tomu 2,5krát tolik střel, král

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně!

Reagovat
F.Torres

Zapocitej hlavicky a golu bude dvojnasobne az trojnasobne vice. Kdo je komplexnejsi?

Reagovat
technecium

Ty jseš fakt tupej

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem mile překvapený, že hráč se slabší nohou na opírání má dvakrát lepší úspěšnost než nejkomplexnější zakončovatel na světě a že celkej rozdíl v sumě je tak malý

Reagovat
F.Torres

To i pepa husbauer bude mit lepsi statistiku slabsi nohou jak messi. To ho snad dela kvalitnejsim fotbalistou? Ne. Jefiny co koho zajima je pocet golu a tech ma kral nejvice. Nehlede na to ze z toho postu strel vzn8klo nekolik rohu, dorazek ze kterych padly opet goly. Takze strela je dulezitejsi nez statistika

Reagovat
Generalní Gladiator

856 záp.697g

1000 záp. 725 g.

Pche...

Reagovat
technecium

Az bude mit Messi 1000 zapasu jako Roncek, tak bude nejlepsim strelcem v dejinach fotbalu. Hezky O tom se Ronckovi muze nechat jen zdat

Reagovat
Generalní Gladiator

Když si vezmeš,že jeden je jen střelec a druhej tvůrce hry, že jeden umí levou,pravou a hlavou, druhej je prcek,pravou má na opírání, nemá zdaleka takovou tvrdost střely ani přesnost, tak si říkám kurva jak je to možné?

Reagovat
CHONG

https://www.givemesport.com/1541045-cristiano-ronaldo-has-more-career-assists-than-barcelona-legends-xavi-andres-iniesta

Když si vezmeš, že je to jen střelec, tak si říkám, kurva, jak je to možné?

Reagovat
Generalní Gladiator

Pche, za messim

Reagovat
Bakary3

Ze by to bylo tim, ze jako utocnikovi se ti ty acka uvnitr vapna proste sbiraji snaz, casto staci jen na pár metru priklepnout spoluhraci..

Zatimco Xavi s Iniestou sbirali spis druhy asistence temhle (i) Ronaldum vedouci k prekonani celý obrany?

Reagovat
CHONG

Reagovat
valloire

jak to vokecávaj

Reagovat
technecium

Hezky pěkně

Reagovat
smazaný uživatel

Výborně se to snažíš otočit úplně jinam, super. Point v tom, co jsem psal je, že ani v tom, co se považuje za Messiho jednu z největších slabin, zaostává v sumě za Ronaldem jen velmi málo, v úspěšnosti ho naopak výrazně překonává. Což, když je to Messiho výrazná slabina, jsou celkem dobrý výslekdy

Reagovat
F.Torres

Tak vzhledem k tomu, ze ronaldo se nemuze ani srovnavat s mesšime tak ho vlastne realne prevysuje

Reagovat
smazaný uživatel

To cos napsal, nedává smysl, zkus to znovu.

Reagovat
F.Torres

725>697

Reagovat
Generalní Gladiator

Ty nakonec nebudeš zas tak blbej.

Reagovat
F.Torres

Nevim zda od nekoho jako jsi ty to neni spise urazka

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, takže vlastně je Ronaldo lepší jen díky tomu, že odehrál podstatně víc zápasů. Ok

Reagovat
Generalní Gladiator

Tady se roky píše jak ji má jen na opírání a von si ho v úspěšnosti střelby namaže na chleba dvakrát

Reagovat
TheMally11

dos Santos Aveiro je možná král simulantů a uplakánků

Reagovat
smazaný uživatel

Další z desítek disciplín, kde dos Santos odchází drtivě poražen.

Reagovat
F.Torres

Vzdyt dal vice golu

Reagovat
smazaný uživatel

To ale má z těch údajů nejmenší relevanci, valle.

Reagovat
F.Torres

Pocet golu nejmensi relevance. Aha. Zapas se hraje na drzeni mice vlastne

Reagovat
smazaný uživatel

Co to proboha meleš?

Reagovat
F.Torres

Fotbal neni o golech?

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbal je o přihrávkách na góly

Reagovat
smazaný uživatel

Sezónu dohrát ve Fifě.

Reagovat
TheMally11

v tý 3,14čovině???? to radši anulovat

Reagovat
smazaný uživatel

kto sa boji, moze hrat v skafandri, alebo v bubline https://www.youtube.com/watch?v=me1y78yMOSo

Reagovat
madridcan

https://youtu.be/tuDiylkXHLo

V tento deň 2014

Reagovat
ADM

Ten pocit, keď vieš, že Stegen by to na 1000% chytil

Reagovat
madridcan

Takto si iba Busquets chytil svoju tvár a dufal Nie nie, už som z toho Barca-Inter vyrástol, ale ten jeho poklus a následne zrútenie sa je proste kuzelne

Reagovat
Pharrell

Reagovat
smazaný uživatel

Neuvěřitelný sprint

Reagovat
CHONG

Ta jeho první sezóna byla stejně snová, dvě finále, dva vítězné góly, škoda, že to dopadlo tak, jak to dopadlo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

Nejlepší levé křídlo Realu v aktuálním tisíciletí

Reagovat
Pharrell

Reagovat
REPLIKATOR

utekl zraněnýmu hráčovi, neskutečný příběh

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
madridcan

No počkaj, to nie je všetko. O mesiac a desať dní budú dva roky, čo dal gól brankárovi, ktory mal otras mozgu a doteraz to idioti nevedia prekusnut.

Reagovat
smazaný uživatel

Co ovce.. dobrý?

Reagovat
salaminoo

Reagovat
icka

Reagovat
F.Torres

Tak to je dno argumentace

Reagovat
Reggie

za to ty seš mistr argumentace, jak jsi předvedl nahoře

Reagovat
F.Torres

Vase cisla jsem rozbyl jednou vetou. Fotbal je o golech ne o procentech

Reagovat
Reggie

jasný, naprosto jsi to rozmetal tohle je slušnej level už, tvrdit takový hovna.

Reagovat
valloire

fotbal je o procentech?

Reagovat
Reggie

Jasně, že fotbal není o procentech. Ale snižovat tak brutální rozdíl v úspěšnosti, přičemž je rozdíl v gólech minimální, je prostě kravina. Nemyslíš?

Reagovat
valloire

Tak je....podíl na golu v playoff LM : Ronaldo každých 89 min, Messi každých 103 min.

Reagovat
Reggie

Co to má společnýho s tím, že například plácal Pelé tvrdí, že je Messi jednonohý? Evidentně to není pravda a CR teda žádnej zázrak a to ho považuju v tomto za jednoho z nejlepších.

A pěkně sis vytáhl jednu statistiku, která hraje CR do karet. Jinak za kariéru a ne jenom LM jsou ty čísla určitě obráceně.

Reagovat
valloire

Vytahuju tu nejdůležitější statistiku. Pro Barcelonu či Real nejsou důležitý zápasy LM ve skupině, ale v playoff. Vytahuju česky řečeno jejich peaky. A valná většina akcí Messiho je levou nohou, na což naráží "plácal" Pelé, jenž ví, o čem mluví. Sám to totiž měl tak 60 na 40, přičemž mu to bylo jedno jakou nohou hraje.

Reagovat
Reggie

Mě se líbí, jak z La Ligy děláš kvalifikaci na LM, kdyby jí Real válcoval jak Barca, tak bys mluvil jinak. Stejně jako jsem si stoprocentně jistej, že pokud by hrál Messi za Real, tak budeš mluvit úplně jinak . Ale je to culé a ještě Argentinec, takže asi víme... Prostě je lepší než CR, i Madridisti začali otevírat oči (hlavně jak přestoupil z Realu pryč, což je teda velký překvapení) a uznají to. Každej si může myslet co chce, ale prostě je pro většinu lidí (nezaujatých) lepší, to víme. Dokazuje to i 6 GB. Tím to můžeme klidně ukončit, nikam to stejně nevede

Reagovat
valloire

Real už ji válcoval. Bylo to v době, kdy do PMEZ postupoval jenom mistr. Proto ji Real válcoval. Pro Real Madrid je nejvíc PMEZ/LM. Tak to je. Zavíráte oči před těma opravdu důležitejma statistikama, abyste si toho Messiho udrželi na piedestalu. A vůbec si nedokážete připustit, jak je to sakra možný, že je nemá lepší. Je to celkem sranda. Nejlepší hráč všech dob a nemá ani gol v playoff MS. Nezaujatej člověk si řekne, že teda asi nejlepší není, což je logický.

Reagovat
Reggie

Teď šlo o Messi vs CR. A tam je to naprosto jasný, protože (už se zase zbytečně opakuju) Messiho spousta lidí považuje za jednoho z nejlepších v historii (Pelé, Maradona, Messi), někteří dokonce za nejlepšího. A znovu, CR do týhle společnosti řadí možná jeho fanoušci a fanoušci CR. Tohle snad není pravda?

Reagovat
valloire

Mě ale vůbec nezajímá, kdo koho považuje za co. Říkáš spousta lidí u Messiho, ale CR jen fanoušci. Ta spousta lidí snad nejsou fanoušci? Ale ono to vypadá líp co? S Pelém se už srovnávali hvězdy spousty generací, ale jedinej, kdo snese i po čase měřítko, je Maradona a Ronaldo. Povíme si za pár let, jak se bude koukat na kariéru Messiho a CR. Myslím, že zbyde zase ten Pelé a Maradona.

Reagovat
Reggie

Já ti nevím, ale prostě o CR jsem tohle dá se říct nikdy neslyšel. Že by ho někdo srovnával s Pelém a Maradonou. To něco znamená. A jsou to fanoušci, ale už jenom kvůli brutálnímu PR, který CR má, bych přikládal ještě větší váhu tomu, že se tohle tvrdí o Messim. A Realisti už to vidí taky, zase se opakuju. Ale co jinýho mám říct.

Reagovat
valloire

A kdo srovnává hráče, kterej nedal ani gol v playoff MS s Pelém? No fanoušci Messiho, což vyčítáš CR a jeho fandům. Já třeba, ač velkej fanda CR, ho s Pelém nesrovnávám. Nejde to. Jsem soudnej. Fans Messiho ne.

Reagovat
Reggie

To si fakt nemyslím, že by to dělali jenom fanoušci Messiho. Ale samozřejmě to nemám jak dokázat. To je jedno, tohle spolu nevyřešíme . Třeba zas někdy u nějaký smysluplnější debaty.

Reagovat
valloire

máme trochu rozdílnej názor a tak to má být, nikdo nemůže mít úplně shodnej...tohle je demokracie

Reagovat
Reggie

přesně

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
TheMally11

nejlepší hráč toho ansámblu

Reagovat
Svatej

Wow, Atletico příští rok bez LM

Reagovat
CHONG

Liga se podle mě dohraje, a pokud ne (nebo pokud i po dohrání nebudou na čtvrtém místě), tak si to stejně zajistí vítězstvím v letošním ročníku LM (ten se dohraje určitě)

Reagovat
.13

Este mozu vyhrat LM

Reagovat
valloire

Playoff LM kariéra.

Ronaldo 80 65+14 79b

Messi 69 46+12 58b

Ronaldo 108 min/gol, Messi 129 min/gol

Ronaldo 502 min/as., Messi 496 min/as.

podíl na golu : Ronaldo každých 89 min, Messi každých 103 min.

Nazdar čuráci !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Uklidni se Znamená to jednom jednu věc, že Messi může mít podíl na gólu i v prodloužení, zatímco CR ne, ten už stojí za čarou a diriguje.

Reagovat
valloire

ok

Reagovat
smazaný uživatel

bobis ti to tak rozpitva, ze na konci debaty nebudes vedet jak se jmenujes

Reagovat
valloire

na tohle je i bobis pravděpodobně krátkej, ale máš pravdu, že debata s nim je výplych mozku jako kráva a ne každej ji ustojí

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele