Podle rozhodčího to byla úmyslná ruka. Tohle zabilo zápas, uvedl Souček
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Reprezentace se přiblížila postupovému snu, píše albánský tisk
13.10.2023, 13:28
Jurásek po prohře v Albánii: Chytil hrál ramenem, druhá žlutá byla nesmyslná
13.10.2023, 11:42
Příští týden se sejde výkonný výbor FAČR, udrží si Šilhavý důvěru?
13.10.2023, 10:52
Je jasné, že se moje pozice bude řešit, uvědomuje si Šilhavý po Albánii
13.10.2023, 09:50
Takhle to dál nejde, Šilhavého pozice se určitě bude řešit, říká Němeček
13.10.2023, 08:36
Výkon Šilhavého party v Albánii pokulhával. Taktický kolaps stál Čechy postupová místa
12.10.2023, 22:46
Komentáře (138)
Přidat komentářjj, dovtedy to bola paráda z CZ strany
Takže nějaká sebereflexe zase nic
Beztak jim tohle řekl i Šilhavý po zápase. Super kluci, nebýt rozhodčího, tak jsme tady vyhráli.
Chytil asi špatně pochopil to: Máme to ve svých rukách
Ono je rozdíl, když místo 1:1 gólem do šatny, je to 0:1 a hra v deseti. Pak už bylo prakticky rozhodnuto. Ale stejně to tu dostane výsměch, protože... Ani vlastně nevím proč.
Ono kdo si přečte článek, tak zjistí, že to krom toho navíc hodnotí hodně střízlivě.
Protože je úplně mimo realitu. I do té červené to bylo příšerný a i v deseti se dá odehrát důstojnej zápas, viz Sparta v Hradci.
Ale jo, hodíme to na rozhodčího a vlastně to je všechno v pořádku
Vždyť to tam říká, že ani začátek nebyl ideální. Si to aspoň přečti celé.
A srovnávat zápas Sparty s nějakým Hradcem s důležitým soubojem o postup.
Já jsem to četl, tvrdí tam třeba, jak jsme kontrolovali hru a oni měli jedinou střelu. Vyloučení zlomilo zápas a pak pár alibistickejch keců.
Já ty zápasy nesrovnávám, akorát říkám, že to že hraješ v deseti neznamená, že musíš hrát nekoukatelnou sračku.
A ten nějakej Hradec vás 2 sezóny za sebou připravil o titul
"Dlouho jsme kontrolovali hru, oni měli jednu střelu na bránu z dálky, z které dali gól. Je to (vyloučení) určitě velká část prohry, ale nemůžeme svádět všechno na to. Mohli jsme dát jiné góly, mrzí nás to,"
Předtím prvním gólem Albánie nic neměla -> fakt.
Reálně měli za první poločas dvě střely, my sedm a pokud té statistice věříš (já ji moc nemusim), vyhráli jsme i na xG.
Nemůžeme svádět všechno na to vyloučení -> máš to tam
Jediný co nechápu, je proč říká deseti minutám dlouho, ale na hřišti člověk ten čas občas vnímá jinak.
Ono se říká, že všechno, co řekneš za ale, jsou jenom kecy. Pro tohle to platí dokonale.
Vlastně se říká, že všechno co řekneš PŘED ale, jsou kecy
seš dobrej týpek, ale koprovka mi nechutná.
Slyšel si to live včera ? Sorry, ale ten tón ukřivděnej jsem z něho cítil... i s tím podtónem, luckeři jednou vystřelí a dají gól. Ale jako já z toho drama nedělám, mávnul jsem nad tím i včera, když jsem to slyšel, ale zastávat se ho vyloženě ...no nevim nevim, je to kapitán. Asi bych čekal něco, že to byl výbuch a že ho hrozně štve, že se na něco připravujou a pak si z toho nechají dát lacinej gól a naopak s tím čím do zápasu šli jim vůbec nevycházelo.
Uvažujete o rezignaci ? Nevím co plánuje výkonný výbor
To když včera řekl Šilhavý tak mě utvrdil že je fakt mimo, toho me bylo na tom rozhovoru po zápase normálně lito
Celej ten Šilhavýho rozhovor byl šílenej, zadrhával se, blábolil, zlomenej člověk, kterej už nemůže nic změnit. Dnes ho měli odvolat.
já teď myslel, když mluvil Souček... o něm je řeč přeci
Tak si tam přiřaď třeba Slavii proti Dnipru a vyloučení Ogbua. Pokud jsi dobrý kouč, máš funkční systém a zároveň schopnost reagovat na okolnosti, tak červená karta nemusí nutně znamenat konec nadějí.
Když byl vyloučen Ogbu, už jsme vedli o dva góly a nebylo to tak, že jsme se museli tlačit dopředu a obávat se rychlejších brejků do oslabené obrany. Musíš se koukat na kontext té červené.
Ta červená v této situaci byla hodně znát.
Však to já nerozporuji vůbec. Měla obrovský vliv na zápas. Odmítám tím ale omlouvat naše zoufalé představení ve druhé půli.
Navíc ta červená padla před koncem poločasu, takže měli celou přestávku na to vysvětlit hráčům jak se změní systém, co se bude hrát , jaké budou změny atd...
Ale vole my nastoupíme do druhé pule a za pět minut je po zapase
a v prvni
Sparta je o dost silnější v 11 proti 11 Hradce a můžou prohrát jedině, pokud mají fakt špatný den. To stejný se nedá říct o naší repre a repre Albánie. Až budeme moct sestavit jedenáctku aspoň z hráčů Ligy Mistrů, tak se můžeme bavit.
To jako, že naše repre není papírově silnější, než Albánie?
Když se podíváš na kluby kde ty hráči hrajou, tak by ti mohlo dojít, že rozdíl mezi ČR a Albánií je daleko menší než ten mezi Spartou a Hradcem.
Nikde nepíšu, že rozdíl v kvalitě mezi ČR a Albánií je stejnej, jako mezi Spartou a Hradcem. Byl to jenom příklad toho, že i v deseti se dá v pohodě hrát, těch příkladů je víc. Napsal jsem Hradec, protože je to čerstvý.
Hlavní myšlenka byla, že to házíš na rozhodčího, přitom to stálo za hovno i před tím a dost pravděpodobně by to stálo za hovno dál i bez červené.
Třeba ten co nám dal dva góly včera hraje za nějaký Bani Yas, ty vole to ani nevím kde je na mape
Útočník v Konyasporu..další někde v Číně, Lokomotiv Moskva, Kluž...
Ok Hysaj, Djimsiti a Aslani top kluby v Itálii..
Pak týmy ze spodku Italské ligy , my jsme na tom tak dobře že takový hráče ani nemusíme nominovat a čekáme až se sami ozvou
O Kluži mi radši nemluv
Dostridaval myslím někdo z Legie Varsava
On ale i ten útočník z Konyasporu si tam snadno obešel Brabce 1vs1
vždyť je to obránce nějakého pochcaného Arisu
A Portugalci mají na hrotu nějakého debila za Al Nassru, takže to určitě taky budou lamy
Taky už jim tam zabírá místo a jsou bez něj silnejsi
Řekl bych, že je to bohužel momentálně tak nastejno. Když se třeba podívám na jejich včerejší základní sestavu, tak tam mají 4 hráče ze Serie A.
Nevím, co je papírově, ale podle mě lepší tým než Albánie nemáme a je na čase si to přiznat. Souvisí to i s tím, jaký typy fotbalistů produkujeme. U nás je důraz na to, aby hráč byl běhavej, silovej, ale technicky tam nemáme moc z čeho vybírat. U nich bylo spoustu hráčů s mnohem větší dynamikou, lepší technikou a schopností kombinace.
Nemáme lepší tým v tom, že je špatně poskládanej a trenér používá taktiku, která těm hráčům vůbec nesedí. Co se týká individuální kvality a šířky kádru máme lepší tým stoprocentně.
Špatně poskládanej myslíš, co se týče nominace? Protože kdyby jeli tolikrát propíraní Panák a Šulc, tak to fakt takovej rozdíl neudělá. S individuální kvalitou bych teda dost polemizoval.
Vždyť my nemáme po konci Baráka jedinýho tvůrce hry, kterej by stál za řeč. Jedinej kreativní hráč včera Černý, zbytek jen bořiči. Možná to vidím až moc černě, ale mě zase přijde, že někteří mají až moc růžové brýle.
Šířka kádru dejme tomu. Máme větší základnu hráčů v soutěžích po Evropě než Albánci, ale to nám zápas nevyhraje.
K nominaci mám teda taky výhrady, ale není to nic, co by nám prohrálo tenhle zápas.
Špatně poskládanej spíš tím, že využívá hráče jinak, než aby vynikly jejich přednosti a naopak nevynikly jejich nedostatky. Viz třeba střed Souček Sadílek, kdy jeden z nich prostě chtě nechtě musí nějak tvořit hru. Prostě si našel nějaký rozestavení, který je teď "in" a nezajímá ho, že do něj nemáme vhodný typy hráčů a celkově to tomu týmu nesedí. Potom ti hráči vypadaj, jako nekopové.
Co se týká kreativity, tak máš pravdu, ale to je právě úkol trenéra, aby těm hráčům nastavil takovej systém, aby ten nedostatek kreativity vyvážili něčím jiným. A to se mu minimálně zezačátku jeho angažmá celkem dařilo.
Když porovnám čistě základní sestavy, bez ohledu na systém hry a nějaký nadšení Albánců (který taky dělá hodně), tak mi prostě naše sestava přijde silnější, máme tam hráče z top lig, hráče z naší ligy, kteří pravidelně hrajou evropský poháry. Albánci tam mají pár borců co hrajou za silný italský kluby a jinak nic moc. Ale tohle je věc názoru, každej to vidí jinak. Každopádně u Albánců vidím tu největší sílu v jejich týmovosti a nadšení a ne v individuální kvalitě.
V tom se teda neshodneme. Naši hráči dle mého skromného názoru jsou v zahraničí ceněni hlavně kvůli pracovitosti, silovým parametrům, taktické vyspělosti, charakteru. Je to určitě fajn nadstavba, ale v těch klubech, ve kterých hrajou, ty technické kvality zastanou jiní a naši je dobře doplňují. Třeba ve WHU Paqueta, Benranha, Bowen a Souček s Cufem jim dělají servis.
Někdo tady včera napsal dobrý komentář, že i ve Spartě a Slavii jsou fotbalovější ti cizinci - Laci, Oscar, Zafeiris atd.
No a problém je, když vezmeš všechny tyhle Čechy, kteří jsou ve svých klubech fajn v kombinaci s technickými cizinci a pokusíš se z nich udělat jeden tým, přičemž prostě tyhle typy nemáme. To už se nedá ani schovat za perfektně zvládnutej herní systém.
A to jde za tím, jakej typ hráčů my produkujeme. Za mě je třeba tragédie, že Černý je jediný použitelný technický křídlo s tahem na bránu a schopností si navádět míč do středu. Pak už by se dalo uvažovat jen o Kušejovi a M. Juráskovi.
A on ten zápas i hezky ukázal, jak je na tom kterej tým s individální kvalitou. To jsi neviděl, jak dokázali zpracovat míč, přejít přes hráče, kombinovat? Bohužel jsem u nich viděl větší fotbalovost, což se rozestavením omluvit nedá.
Furt porovnáváme naše hráče s Albánci, kde prostě je kvalita na naší straně (samozřejmě, kdo viděl výkon třeba Holeše, může zapochybovat - ale hrává on někdy takto v lize, Evropě?). Myslím, že zde a i odborné veřejnosti je jasné, že v poslední době Achillovou patou není zvyšující se (byť i tak pořád nijak hvězdná kvalita hráčů), ale taktická připravenost, systém (předvčera: hrajeme na centry - čili cílem je nakopnout míč do vápna směrem ke statickému útočníkovi, tím to končí) a nakonec i celé ty pražské nominace
Ale sakra vzpamatujte se všichni ! Zas se rozjel hate a všichni chtějí změnu (která stejně příjde leda tak jen, aby ukonejšila veřejnost). Ona ta prohra sama o sobě zas tak překvapivá nebyla: Albánci využili naše slabiny, který dopředu zná i dorostenec v krajském přeboru, hnala je neskutečná atmosféra. Ano, sudí nám nepomohl nebo spíše uškodil necitlivým vyloučením, ale i tak jsme si aspoň jednu gólovku měli vytvořit - zvlášt když 2.3.4. branky padly z brejků, kdy jsme hráli all in. Tohle je o změně systému práce celého týmu okolo repre nikoliv o jedincích (vlastně určitá paralela s hokejem, kde se to zas mrví jinak, ale tam zase kvůli faktoru NHL národní reprezentace nemá a asi nikdy mít nebude srovnatelné postavení)
Ptát bychom se měli: proč chceme hrát takto? Nevyplývá naše zvolená taktika z charakteristik hráčů? Věc druhá už je samotná exekuce tohohle systému, nominace, reakce na vývoj zápasů - z těchto důvodů jsem pro Šilhavého odvolání.
Ale podle mě důvodem pro tuto formaci a styl hry je právě to, jaké hráče má dostupné. Nemáme tvořivé střeďáky, tak hrajeme pro křídlech a spoléháme na wingbacky, kteří mají kvality na finální přihrávky. Tím se taky minimalizuje to, že máme jen jedno dobrý křídlo. A naopak využijeme vysoký útočníky + Součka s Krejčím, což jsou výborní hlavičkáři. Pokud by jsi chtěl hrát rychlý kombinační fotbal, tak na něj hráče nemáme.
Hrajeme statický 343, pro který máme ideální obránce, LWB a dejme tomu Černýho se středním útočníkem. Je to takhle ideální?
Kdyby se aspoň středovej stoper vysouval dopředu vypomáhal záloze (jak to hraje Sparta), ale bylo by to k něčemu, když se krom centrů ze stran tlačí do předfinální přihrávky akorát tak Souček (nedivil bych se kdyby právě to byly pokyny)? Útočníci absolutně neimprovizují a když Černý sběhne na střed, tak ho realizák zkritizuje, že nedrží prostor (nebo jak to tehdá bylo ). Coufal wingback není a už stárne (Douděra místo aby se soustředil na fotbal, tak vždy na hřišti sklouzne k tomu, že akorát vymýšlí pi*oviny). Tohle fakt není ani trochu ideální systém pro hráčskej materiál, jenž máme. Kdyby tam narval na silu Šulce a ten vyhořel - Ok, alespoň nějaká snaha. Lingr ideální žolík se na hřiště vůbec nedostal. Chápu, že ti kreativní hráči nejsou, ale to je bez momentu překvapení, bez odvahy, bez ničeho (sám jsem se přistihl, jakou mám radost z Chytila v základní sestavě místo Jurečky a idealizoval si, že zkoušíme hrát na 2 hroty - to asi vypovídá tak nějak o všem)
takže opravdu neumíš číst, protože to že jinak to bylo v pořádku nenaznačuje ani náznakem
"Dlouho jsme kontrolovali hru, oni měli jednu střelu na bránu z dálky, z které dali gól."
Kontrolovali jsme hru, oni dali haluz gól, ale vyloučení to všechno posralo, tohle v tom teda čtu já.
Byl by to úplně jiný zápas, to je bez debat. Každopádně těch zakopnutí už je v kvalifikaci nějak moc...
to střízlivě myslíš... to, že tam chtěli vyhrát ? Páč to na týmu poznáš... a opravdu jsem to poznal do 2.minuty... pak už vůbec no
Tak hráli ze začátku útočněji než soupeř, ten pak dal gól z první akce.
protože si přihráli a hráč tam šel v klidu na střed proti stíňující obraně, plus zákrok Pavlenky... věc na kterou se připravovali hlavně, tak asi nechceš tak úplně si jít za vítězstvím takhle.
Soupeř takto hraje běžně, to se čekalo.
Ano, a byla chyba, že se na to nereagovalo jinak.
Souhlasím. Je rozdíl, že dlouhodobě hrajeme hovno pod Francem a nemá to řád, nápad, myšlenku.
A pak je rozdíl, že v kontextu jednoho konkrétního zápasu je takovéhle rozhodnutí (žádný gól a budete hrát navíc o jednoho míň) zcela určující a je logické, že to s týmem strašně zamává. Stejně se na to dá ale o poločase reagovat a s nepřízní osudu (sudího) se zkusit co nejvíc porvat. Krom nějaké latentní snahy hráčů bojovat jsem tam ale neviděl nic, čím bychom to mohli převážit na naší stranu.
tvl to byste fakt chtěli takovéhle góly ? Sorry, ale šel tam prostě rukou (i když to mohlo být rameno), prostě tam šel úmyslně debilní částí těla, protože zase zaspal při rozhodnutí... je mi úplně fuk, jestli by to bylo jen rameno, šel tam do takového rizika. Soudit podle toho, že to posralo zápas... ano asi ano, ale šli jsme proti tomu naproti prostě, hra statická, pomalá... první střela gól v naší bráně, touha po vítězství jen na druhé straně vs profesorskej fotbálek, za mě zasloužené.
byl v naprosto nefotbalové pozici. o takové góly nestojím, i kdyby to uznali.
Já chci góly, které jsou regulérní. Z dostupných záběrů vidím já regulérní gól, názor samozřejmě rád změním, pokud někdo poskytne nějaký jiný. Hřebíček do rakve je pak z toho vyplývající vyloučení. Druhá část tvého příspěvku je obsažena v tom, co jsem psal, takže tam rozpor mezi námi nevidím.
Ne to fakt nebyl regulérní gol. Míč se mu dotknul okraje rukávu, což je minimálně polovina bicepsu, takže zvětšil objem svého těla. Přiťukl si to tím bicepsem. Mít tu ruku podél těla nebo za tělem jak se to dělává (hlavně obránci), tak by ten gol nedal. Jednoduché. Absolutně nerozumím tomu, že to někdo rozporuje
přesně, ten pohyb ruky proti míči tam byl jasnej a podle mě rozhodující. Ale místo aby si přiznali, že to bylo zoufalý představení, tak budem zase ukřivděný. Takovej Zelenka tam o tom vyplakával každejch 5 minut.
Pokud uděláš pohyb ruky proti míči a trefí tě míč do hlavy, tak je to jedno. Pokud uděláš pohyb ruky proti míči a trefí tě míč do ramene, tak je to jedno. Prvotní diskuze je o tom, které části těla se míč dotknul. Pohyb ruky proti míči mě zajímá až v momentě, kdy dojdeme k názoru, že se míč ruky opravdu dotkl a na jeho základě pak můžeme souhlasit se žlutou kartou za úmysl.
No však právě, rozhodčí usoudil, že se to ruky dotklo a vzhledem k tomu pohybu v tom viděl úmysl. Já to vidím taky tak.
Z těch záběrů co jsou to není vůbec jednoznačný. Rozhodčí se k tomu ale musel nějak postavit a vyřešil to takhle. Nemám s tím problém, stejně jako bych neměl problém s tím, pokud by řekl, že to bylo rameno, a gól uznal.
Tady přesně souhlasím. I když mně to přijde rameno, tak zjevně na to má spousta lidí opačný názor a vlastně je tak ve výsledku dobře, že VAR mlčel a nechal rozhodnutí ze hřiště, protože evidentně nešlo o zjevnou chybu, aby do toho zasahoval.
https://twitter.com/ZdenekFolprecht/status/1712552680554639694
Já vycházím z tohohle nejprůkaznějšího záběru, kde je jasně vidět moment odrazu balonu a i část těla, které se to dotklo (na rozdíl od toho zadního záběru). Nevidím tam dotek bicepcu. Radši bych ale nějakej záběr se 4K rozlišením než tyhle kostičky.
To je teda moc průkazné
Kdo to je, že se teď musí vyjadřovat ke všemu? Nezaujatě teda samozřejmě Je i v zajícu, osobně mi tam ale nesedí už nikdo. Paradoxně vlastně jen vacíno
Jinak teda z pohledu zadní kamery, tzn. z druhé strany hřiště (za zády Chytila) by šlo krásně vidět, o jak velkou ruku se jednalo
Pokud ani nevíš, kdo je Zdeněk Folprecht, tak jak relevantní jsou tvoje komentáře k fotbalovým tématům?
Uklidni ten hype. Raději bych názory opravdových odborníků, ne někoho, co hrál max na Kypru.
https://twitter.com/7simino/status/1712557191499243645
Tady je to asi ještě malinko detailnější.
ty vole vždy to přesně potvrzuje můj příspěvek. V čase 0:22 je to krásně vidět. A ten trouba na twitteru tomu dává korunu
Ty vole já vidím rameno a regulérní gól a souhlasím s tím troubou. Tahle část ruky je fotbalovou metodikou považována za rameno. Pokud čumíme na stejný záběr a máme jinej názor, tak to asi nemá cenu dál řešit, no.
Fotbalovou metodikou je ruka rameno Co se tady člověk nedozví.
Můžeš se tomu smát jak chceš, ale pokud nechápeš jak to myšleno ve spojitosti třeba s obrázkem, který je níže pod tím tweetem, tak se směješ vlastní hlouposti.
jednoznačně
Podle tohoto druhýho mi zase přijde, že to hraje tim lemem rukávu
Ne.
Protože do té červené karty to byla OPĚT pastva pro oči, jedna ofenzivní akce střídala druhou, doplněno fantastickým pohybem, systémem hry, kde hráči byli všude a technické finesy našich udivovali vyprodané hlediště stadionu v Albanii, do toho skvělá, precizní, neprostupná defenziva, která neměla žádný problém s hráči soupeře
To tam nikdo neříká, řekl, že do nich chtěli bušit, což se nedá rozporovat.
Taky chci jít na dvě a přijdu ve 3 ráno O tom se nedá rozporovat.
Nauč se číst.
Tady už má půlka diskutujících z té kritiky klapky na očích.
Proč je v tomhle článku podcast s Němečkem, když už tu má i samostatný článek?
aby sis ho pustil dvakrát
Taky že to byla úmyslná ruka
horní část ramene je ruka ?
https://www.youtube.com/watch?v=On9_QbLRLkQ&t=136s
Šílená hra, zakládání útoku příšerný, nahrávat si ve třech stoperech v zadu, z thoo jsem kvetl. A Kuchta snad nejhorší na place.
Rozehrávka byla hrozně sterilní. A Jurásek se mi taky moc nelíbil, celá ta levá strana i se Sadílkem stála za prd. Navíc přes ně šel první gól.
A který gól nešel přes levou stranu?
Nj vlastně a dokonce i ten těsnej ofsajd na 4:0 šel taky po jejich pravý straně.
Komplet levá strana, tedy: Krejčí, Jurásek, Sadílek, Kuchta byla naprosto příšerná.
Podmínkou vstupu do slávie je ubulenost, jinak si to neumím vsysvětlit.
Co se to tady doprdele řeší? Výkony stojí za hovno, kdyby si to aspoň uměli přiznat... Jen samé výmluvy a trapné kecy. Sbohem, Franco
Ty bláboly kolem neřeším, ale žlutou za takovou ruku nechápu. Podle mě stejně jako jinde v poli, chtěl zahrát čistě ramenem, ale najednou vidíš, že nedosahnes a menší či větší pohyb rukou uděláš.
Bylo to dost na hraně, úmysl je vždy subjektivní, za mě ne... Za tohle se podle mě nemůže dávat druhá žlutá, to byla vražda.
Osobně bych ale ruku piskal - v takových případexh si říkám, že kdyby ruku neměl, gól by nedal , proto se má pískat.
Žlutá je naopak pravidlove úplně v pořádku
Za neúmyslnou hru rukou, kdy i to, jestli to bylo rukou, fakt tenká hrana, je s otazníkem?
Nesportovní chování - pokus o vstřelení branky rukou - žlutá
A v pravidlech teda máš napsáno nesportovní chování - pokus o vstřelení branky rukou, že je zk?
Jak říkám, za mě chtěl samozřejmě hrát čisté "povolenou" časti ruky, třeba to o něco ujelo, ale hodně hraniční na rozhodnutí, natož na potrestání hráče.
Vidím to podobne, jako když hráč po souboji padne a rozhodčí se nemůže rozhodnout, jestli tomu pomohl, nebo ne. Tak mu prostě nedá ŽK ta simulování.
Ano máš to tam takhle napsáno v pravidlech
Úmyslnou ruku. Nebo chtěl dát gól nohou či hlavou? Já ti nevím.
Šel rukou úmyslně po míči. To že měl v úmyslu to trefit jinak je irelevantní.
Ne, za mě šel po míči úmyslně, že ho trefí někde ramenem, hrudi, nevím... A prostě nedokázal zkoordinovat pohyb a zahrál to jinak, než chtěl.
Za mě to není irelevantní.
Jako když jde hráč do skluzu, chce zahrát čistě a ujede mu to, tak když to není žádná katastrofa, taky mu rozhodčí nedá kartu.
Byl by idiot, kdyby měl od začátku v úmyslu s varem za zady zahrát rukou, to je nesmysl a tomu nevěřím.
Co to meles? Dneska se davaji i karty za to, ze “do toho sel nesikovne”.
Jako tohle uz je neskutecna mentalni gymnastika.
Ses naučil hezký slovíčka, ale jsou to jen prázdný slova nesloužíci jako argument
Je to můj názor připodobněny ke stejnému principu.
"Jako když jde hráč do skluzu, chce zahrát čistě a ujede mu to, tak když to není žádná katastrofa, taky mu rozhodčí nedá kartu."
To ale není absolutně pravda. Vezmeš nohy a žlutá to je. Dokonce ho nemusíš ani trefit nějak hodně.
No to není pravda
Když rozhodčí vidí, ze ten hráč neměl rudy voči, chtěl to zahrát sportovně a ujelo mu to, hned se omlouvá, ale nic moc se nestalo, často tu kartu ani nedá a jen domluví.
Pokud skutečně míč trefil rukou a ne ramenem, tak je žlutá v pořádku, protože to bylo zjevně vědomé a chtěné hraní.
Tzv. Taxativní
Tak jak to prezentujes, tak by byla žlutá za jakoukoliv ruku bez přihlédnutí k okolnostem.
To, že to bylo zjevné vědomě a chtěné, nikdo neví, za me ne.
Soucek. Tak tragicky vykon jsem dlouho nevidel. Mel jsem za to, ze byl hodnocen jako super dm. Prvni polocas si vybavuji 1 dobrou prihravku! Jinak totalni katastrofa. Ten chlapek vubec nevedel, ktera bije. Rad bych si poslechl jeho hodnoceni na svuj vykon. Jaka byla jeho role, ukoly. Co se tam snazil svym pohybem vytvaret za situace. Kapitan a udajne nejzkusenejsi hrac co opet chytil formu, ha ha ha. Nejhorsi hrac na hristi. Analyza pseudoexpertu na rozestaveni 3-4-3 v souvislosti s nominaci hracu na dane posty se vyplnila naprosto do puntiku. Vse zde bylo vysvetleno, argumentovano. Skvele nekdo komentoval: Soucek chtel tvorit, tak tvori.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele