Podle Šilhavého udělali fotbalisté ve skupině maximum, nyní chce do Budapešti
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Češi se vrátili z Anglie nad ránem, nikdo z týmu nemá vážnější problémy
23.06.2021, 17:16
Coufal si zápas s Anglií navzdory prohře užil, poznal, že ho protihráči berou
23.06.2021, 11:16
Předvedeme toho víc, prohlásil trenér Anglie Southgate
23.06.2021, 10:26
Souček už se po své střele chtěl proti Anglii radovat z gólu, ale minul
23.06.2021, 08:41
Ševčíkovi spadl kámen ze srdce, že po jeho zaváhání gól Anglie neplatil
23.06.2021, 08:19
Český tým nestačil na Anglii, ve skupině končí třetí
22.06.2021, 22:55
Wembley uvidí bitvu o první místo ve skupině
22.06.2021, 07:50
Češi umí hrozit, trenér s nimi od prohry 0:5 udělal velký posun, řekl Southgate
21.06.2021, 21:41
Darida: Vyhrát skupinu by byl velký úspěch a bylo by pěkné pokračovat ve Wembley
21.06.2021, 21:07
Chilwell a Mount se před zápasem proti Česku na ME izolovali od anglického týmu
21.06.2021, 20:25
Šilhavý věří, že reprezentanti zahrají ve Wembley lépe než minule, nevyloučil změny
21.06.2021, 17:57
V soubojích si nedáme nic zadarmo, řekl Souček před duelem se spoluhráčem Ricem
21.06.2021, 14:00
Komentáře (80)
Přidat komentářPřeju nám Španělsko. Těm by náš fotbal absolutně nemusel sedět.
Myslis, ze bysme to vzadu udrzeli? Z hlediska minulych zapasu se nam na Spanelaky dlouhodobe nedari.
Koukni do historie. Je to přesně naopak.
To si sice taky rikam. Nicmene mame tam spoustu hracu ze slavie a co si pamatuji tak spanele byli vzdy tym proti kterymu oni hrat nechteji moc:D
My nemůžeme hrát v hlubokým bloku. My musíme hrát aktivně, což by proti Španělům bylo těžký.
Řekněte mi někdo dva rozumné důvody proč nastoupil Bořil a vlastně nehrál jediný nahrádník od začátku?
Nechápu proč nenominoval jen 12hráčů a zbylé volná místa pro fanoušky.. Kdyby udělali sem tam nějaké choreo z lávky tak by byli užitečnější
Jaroslav Silhavy je1. konzervativni trener a 2.posera. Taky to nechapu.
Pak by dostal hate, kdyby to třeba skončilo víc.
Nikdo neví…
čti článek - protože už měl sestavu vymyšlenou den předem a nechtěl jí teda měnit... (to si dělá kozy )
to je šílený vyjádření ale je to přesná charakteristika Šilhavýho v jedné větě
Jo, to naprosto.. jak tohle může pustit z huby
Úplně slyším tu debatu:
Chlapi, dozvěděl jsem se, že se po 2 žlutých stojí. A my máme v ohrožení Bořila s Masopustem.
Hm, to je nemilé, ale už to nebudeme měnit.
Protože JŠVCD.
Teď soupeř nebude vědět, kdo ho nahradí, a nepřipraví se na něj. :)
Bořil mě přijde jak Limba na EURO 16 po x letech co na to měl ale odehrál minimum hrajem momentě kdy je přetažen ze sezony a na výkonech je to vidět...
Kdybychom nějak postoupili jsem zvědav zda Jarda najde odvahu ho posadit... Vrba odvahu našel pokud si pamatuju..
A další věc střídání Král, Ševčík hrozní... Přidal bych i Hlozka ale ten je mladej a na nejhorším postu kam ho může stavet
Boril bude sedet ptze ma stopku za zluty.
Vždyť píšu kdybychom prošli přes další kolo
Neumim cist
Ani zdaleka ne. Jak chceš svůj tým posunout, pokud tohle přijmeš jako maximum? Wtf
Tak zase zpátky na zem
Včera těžce za očekáváním. Ať dostaneme kohokoliv tak je to konečná.
Naopak, vyhnuli jsme se skupině F a můžeme uhaluzit čtvrtfinále. Ve skupině jsem našim vůbec nevěřil, nyní jim naopak věřím hodně
Šilhavý ztratil nadhled
Silhavy vypada se stopery jako nejvetsi slabina momentalne bohuzel. Citelnej a priposranej...
Nehráli jsme špatně? Jardo, Ty si včera koukal na jinej zápas ne?
Anglie hrála totální bídu, ale my jsme je v tom dokázali predehnat, včera naprostý utrpení ten výkon. Vraťte vstupný těm lidem, co tam byli. Takhle se na Euru nehraje.
Na ME jsme zatím nezahráli dobře ani jediný zápas, jenom jsme v tom prvním měli víc štěstí než soupeř, Skoti nebyli schopní dát gol (věřím tomu, že kdyby si to Kalas napálil pod břevno naší branky, tak to stejně trefí nejakého skotáka do hlavy) a Vaclík měl zrovna výborný den.
A to nás posunulo dál.
Chorvati - bída z obou stran a se štěstím bod.
Anglie - bída z obou stran a bez bodu.
No, a protože horší už to být snad nemůže, pevně věřím že půjdeme ještě dál
Vídím to stejně.Se Skotskem to byla neskutečná klika.Naši hráčí proměnili vlasně téměř vše.Vrcholem bylo to špacírování brankáře Skotska téměř na půlce.Tak v nastavovaném čase a za stavu 0:1 by se to dalo pochopit,ale takto?Naopak Skotko své šance neproměňovalo.Částečně to bylo dáno neuměním jejich hráčů a částečně dobře chytajícím Vaclíkem,kterému také občas pomohlo i štěsttí.Prohrát jsem měli vlastně i s Chorvatskem.No a s Anglií se na to koukat tedy vůbec nedalo.Když věděli,že mají postup už v kapse,tak jsem čekal od našich hráčů jiný výkon.Místo toho přišla katastrofa.Bohužel i od Anglie.Kdo se na tohle vydržel koukat až do konce,tak smekám pomyslný klobouk
Já to stopnul v půli.
3 vyrovnané výkony = výhra, remíza, prohra. Asi zasloužené výsledky.
kluci se vyhnuli prvnimu fleku ve skupine, do dalsiho zapasu bez Borila, nedostali jsme klepec, takze za me docela dobre to dopadlo... ale fotbal prisernej, hlavne druha pule, tam kdyby si prehodili dresy se Zbrojovkou a Sigmou, tak bych nepoznal rozdil
Skupina E vypadá hratelně ve všech ohledech.
Dneska Slováci musejí kuchnout ty španělské tragédy a osmifinále musí být federální derby. Ten zápas bych moc chtěl
Ten Šilhavý mi s těmi jeho vyjádřeními přijde jak nějakej strejda z dědiny. “Už jsme to měli tak nachystaný, tak jsme to nechtěli měnit”
Takže ještě jednou a srozumitelně, když Švédsko vyhraje tak hrajeme s nimi bez ohledu na ostatní výsledky?
Ne. Spíš naopak. Když Švédsko vyhraje a Španělé vyhrajou jakkoliv jinak než o gól od 3:2 vejš, tak jdeme na Holandsko.
Já nevim, jsem snad jedinej kdo si všímá toho, že Král neumí nahrát na dva metry a snad vše ztratí? A Darida jako ofenzivní záložník nevymyslel nic, at se na mě nikdo nezlobí, ale věřim, že i ten Dočkal by vymyslel víc, co se týče pohybu tak Darida taky neni skoro vidět, že by běhal, což by se u Dočkala dalo alespon čekat
no Darida neviditelnej, Bořil bez komentáře a Král tam nemá co dělat, snad jen kdyby se zranil Suk
Včera tam poslat krásnou kolmici za bránu.
Včera mě Šilhavý poprvé v roli repretrenéra fakt nas...
http://miliussport.blogspot.com/2021/06/kterak-me-silhavy-nasral.html
Včera som zvládol len prvý polčas ale podľa mňa česi absolútna paráda. Pozerali sme s frajerkou ktorá je z Poľska a zhodli sme sa na tom že česi hrajú úplne neporovnateľný futbal z tým na čo sú maximálne schopný poliaci spolu zahrať a s tým čo Tarkovic necháva robiť slovákov. Každopádne včera podľa mňa aj napriek prehre super a ďalší zápas si už určite pozriem celý (tipujem Cesko-Svedsko)
Zápas s Anglií jsme zahráli teda mizerně, ale to Anglie taky, asi není nutné se předhánět, kdo je větší vocas. Fakt je ale ten, že Angličani nám toho moc nedovolili, jejich heslem bylo dát gól a pak kontrolovat míč. No a vypíchnout míč Angličanovi je dost těžká disciplína. V první půli jsme sbírali odražené míče a celkově jsme hráli poměrně slušně, dostávali jsme se k vápnu soupeře, hrozili a čekal jsem, že naše výkony ve 2. poločase vygradují. Ale 2. poločas to byla nefalšovaná tragédie a chladnej kalkul v tomto duchu: 1) splníme cíl, tzn. nepůjdeme proti soupeři z F, 2) prohrajeme s Anglií minimálním rozdílem ve Wembley, což lze jistě pokládat za dobrý výsledek. Ale nedokážu se ubránit dojmu, že Anglie prostě po vstřeleném gólu se na zápas úplně vysrala. Z jejich strany zase splnili povinnos, že porazili Čechy, hotovo dvacet. Jakým rozdílem a jakým způsobem je úplně jedno. Jenomže bylo to do očí bijící, jak angličtí hráči, plní dynamiky a kvality na míči hrají schválně hovno. Oni teda taky toho moc nevymysleli, zde bych asi pochválil (po úvodním lapsu) naši defenzivu, že ubránili většinu jejich pološancí a hlavně standartek. OK, to bychom měli: ale co dál? Je jasné, že potřebujeme i kvalitu mezi Schickem a Vaclíkem (stopeři hrají celkem obstojně, na to jak to před turnajem bídně vypadalo). Darida je na hřišti jen proto, že odehrál nejvíc repre zápasů a je kapitánem, ale celkově to vůbec není náš triumf v záloze, spíš naopak. Je pracovitej, ale jinak děsně málo platnej dopředu. Souček hraje standardně dobře, mohl by se snad podílet více do ofenzivy. Hložek za mě vyřešeno, výbornej. Král asi víme všichni, netřeba dále rozebírat. Prdnul bych do středu Baráka, rozhodně nebude hrát hůře než Darida nebo Král. Pravé křídlo má kvalitu (Coufal + překvapivě Masopust), levé je mizerné. Ani tak nejde o toho Bořila, kterej jednu věc posere, aby ji vzápětí zase napravil. Jankto se nepotkal s formou a nezásobuje nás nebezpečnými centry (od čehož tam hlavně je) a do vápna se snad ani ještě nepodíval. Schick - rozdílový hráč, ale potřebuje podporu. Celkově to prostě drhne, vázne, hlavně ve středu a na pravém křídle. Naši oprvadu hrají výborně jen tehdy, když o něco jde. Jak máme něco v kapse, přistupují k tomu dost ležérně, až líně. Ty dlouhý pasáže s přihrávkami mezi stopery mě dokážou vytočit.
Abych ale našim nekřivdil, spousta týmů hraje pod své možnosti a hlavně minimalisticky. Fanoušci si rvou vlasy, protože chtějí vidět krásné góly, hráči a trenéři jim ukazují prostředníček, protože hlavní je přece postoupit co nejdál, a je jedno jestli se tam proremizovat nebo vyhrát minimálním rozdílem a třeba z penalty. Z tohoto letošního nešvaru vybočuje hlavně Itálie a Nizozemsko, hrají atraktivně a snaží se dostat v každém zápase ze sebe co nejvíc a vstřelit více branek. Takovej Frantík nebo Anglán by jen očima a posměšně řekl: k čemu plýtvat energií?
Ve vyřazovací fázi to tempo už přece jen bude jiné, protože na remizu se nehraje. Jestli půjdeme do hry s Nizozemskem, očekávám od našich otevřenou hru a více snahy a koncentrace. Uvidíme.
*kurva, furt si je pletu "Holeš za mě vyřešeno, výbornej"
Teď by to chtělo ty čoboli, slabšího soupeře nenajdem
Bohužel, zatímco někteří naši hráči se potkali s formou a skoro bych u některých řekl řekl, že na Euru hrají nad očekávání - Schick, Masopust, Souček, Holeš, Čelůstka, Kalas, Coufal, Vaclík, tak bohužel někteří jsou úplně z formy, a ten styl který praktikuje Šilhavý to bohužel absolutně neumožňuje zalepit.
Bořil - přijde mi, že od základní skupiny LM se Slávií šel hrozně dolu, běhá na půl plynu a bez dynamiky, často svoje nestíhání řeší fauly a a zejména centry do vápna brání hrozně laxně. Sterlingův gól nebyl první, kde si vzpomenu, že v Bořilově prostoru zakončoval hlavou nejmenší hráč na hřišti (např. James z Walesu). Do ofenzívy toho také moc neukázal. Zejména v porovnání s Coufalem na druhé straně je vidět ten diametrální rozdíl v přístupu a nasazení.
Král - Alexe jsem vždycky v repre chválil, ale na tomhle Euru se s formou absolutně nepotkal. Vůbec nestíhá a kazí jednoduché míče, kdy namísto toho, aby dostali možnost jiní ho tam Šilhavý furt strká na desítku, když potřebujeme hrát dopředu. S ohledem na jeho výkony je absolutně nesmyslný, že Šilhavý tak ignoruje Baráka a furt tam tlačí Krále, u kterého to bohužel na turnaji všechno končí.
Darida - Je to pracant, a svoje si odběhává i na Euru, ale zejména ve trojici se Součkem a Holešem jde strašně vidět, jak nám chybí myšlenka, kterou prostě Darida do hry nepřinese, vlastně ho ani nechci nějak hanit, že by hrál zle (hraje v celku jeho slabší standart), ale spíš to, že se nám na Euru vůbec do hry nehodí.
Jankto - Taky se nepotkal s nejlepší formou a dopředu toho moc nepředvedl, nadruhou stranu se musí uznat, že podporu, kterou vytváří na pravé straně Masopustovi Coufal, prostě Jankto od Bořila nemá, ke scti mu i je, že tolik zase nekazí a snaží se jít do kombinace, ale všichni od něj čekáme víc.
Hložek - bohužel je i dost vina Šilhavého, že ho strká kam nemá viz. včera kraj Zálohy v rozestavení 4-4-2, ale bohužel i sám Hložek je tím turnajem zaskočený a ustrašený (přitom jak šlo při jednom jeho včerejším potažení po lajně vidět, na to v pohodě má se prosadit driblingem 1v1 apod.). Nejvíce to jde vidět na jeho až alibistických pozdních reakcích na herní situace a odražený míče. Nutně by potřeboval dostat trochu ofenzivnější úkoly a dostat šanci být trochu na míči, aby se do toho dostal.
souhlas se vším. Jen bych ještě k Hložkovi dodal, že by se hlavně trochu potřeboval sehrát s týmem, aby získal trochu sebevědomí. Proto škoda že mu alespoň na včerejší zápas Šilhavý nenašel místo už od začátku.
Souhlas, jen mi přišlo, že včerejší gól šel Bořil do souboje s hráčem, kterýho si měl přebrat někdo ze stoperů a proto za ním vyplaval Sterling.
Jako já netuším, co jste čekali od zálohy Král, Souček - Darida... Král byl ty poslední zápasy hrozný.. A Darida tam je snad jen od běhání, takový chlap nemůže hrát podhrot. Má tam Baráka, který měl suepr sezónu v Itálii. I ten Hložek by se tam cítil lépe.. Hlavně Masíčko na kraji a Jankto, který ani není křídlo. O obraně ani nemluvím.
Jasně, nejsou lidi, ale ten alibismus stavět pořád to stejné, co stejně nefunguje, nepochopím. To já bych klidně prubnul i Peška místo Masopusta. Btw. bez Schicka bychom měli tak 2 body a byli bychom na cestě domů.
když už tak Pešek - Jankto
Král totálně z formy, ale stejěn ho tam furt cpe. Darida špatnej, na AM nemá co dělat, klidně bych ho posadil. Souček s Holešem uplně v pohodě. Ševčíka ten tragéd cpe na kraj zálohy, ač to není vůbec jeho post. Hložka taky přehazuje ze strany na stranu jak bramboru Aby tam jednou nechal Schicka i s dalším útočníkem, na to nemá koukat. Místo toho hrajou nególoví záložníci plus Jankto, kterej k tomu ještě zapoměl i centrovat Já neříkám, že by s x změnama určitě přišlo zlepšení, ale kurva proč včera aspoň něco rozumnýho nezkusil? Přijde mi, že má svoje oblíbence ze slavie, a přes ty nejede vlak..ale stavět Ševčíka na pravý křídlo, to je teda kumšt... Proč jednou nezkusí k tomu Pekhartovi nebo Krmelcovi dát na podhrot právě Schicka? Darida i Král jsou stejně na AM neviditelný
*na to nemá koule
Když dříve Král nehrál, říkali jsme si tu, že chybí. Teď chybí, když hraje.
hele já ho mám vlastně rád, v kvaldě byl výbornej, dával i góly.. na euru ale je to prostě bída, nevim jestli je přemotivovanej nebo proč mu to nejde, ale totálně z formy.. tak nevím proč nezkusí jiný alternativy..teda vlastně vim
Též ho mám rád, ale stejně jako ostatní vidím, že je totálně z formy.
Proč tam hned po žluté kartě Bořila a vědomí toho, že nebude hrát OF, nedal jiného krajního beka, kterého nejvíce uvažují jako alternativu? Proč na celém ME nedostal prakticky čuchnout Barák a ve střídání jsou před ním Král i Ševčík? Proč nezkusil někoho jiného na AM než Daridu? Proč proti Anglii a vědomí toho, že máme jistý postup, neposadil a nepošetřil klíčové hráče jako Coufal, Schick, Souček, Darida, nebo Masopust?
dal tam teda aspoň Pekharta místo Krmenčíka ... ale v konečným důsledku tam byl včera Pekhart úplně stejně k hovnu jako Schick, takže nepředvedl (ani nemohl) vůbec nic, takže příště zase jde Krmenčík
Hned po žluté sundával Masopusta... Ty jo bych se nedivil kdyby tam nakonec toho beka hrál on
protože nevěděli že je Bořil vykartovanej :D totální amaterismus, Šilha ven!
Jak velkým problémem je vykartování Jana Bořila?
„V kabině teď zkoumáme, zda je opravdu ze hry. Ale spíše to vypadá, že nebude hrát a do boje bude muset někdo jiný.“
On ani nezná pravidla
Nejen on, celý štáb. Kdyby to bylo v Okresním přeboru, diváci by řekli, že je to přitažené za vlasy, ale ono se to děje na ME...
Baraka je moc ofenzivni, potrebujeme kridlo, ktere to smerem dopredu neumi
Alibismus.
Bohužel se nám více hráčů nepotkalo s formou a ti kteří by ji snad mohli mít ani nedostanou šanci(Barák, Kadeřábek)
Hlavně Souček.O něm se vůbec nemluví, ale asi hodně lidí čekalo jak potáhne naší repre a on tam sotva běhá.
Jankto,Souček,Král a Bořil z formy.Bohužel při naších požnostech je tolik lidí ze základu hrozně moc.Největší šance by byla asi proti Španělům, ale ani tam né moc vysoká.Výsledek na Euru ale určitě nebude ostuda.
Jinak za mě docela slušnej Darida.Hodně se tady před turnajem na něj jel hate, ale z tý zálohy asi nejkvalitnější na hřišti.
Souček nemůže táhnout repre, když musí hasit tragickou obranu. Ono by to vypadalo jinak, kdyby 10 hrál od začátku někdo kreativní (Barák, Ševčík) a využívalo se náběhů ze stran. Jenže u nás to vypadá tak, že dopředu je to nic šeď, takže se balon často dostane až k Vaclíkovi, kterej vykopne dopředu a tam je buď Schick, ok anebo fakin Darida a jeho metr 70.
Kadeřábek už teď možná šanci dostane
Mno... jestli za něco Šilhavku pochválit, tak že trefil parádně tu hlavní jedenáctku, nic lepšího tam nemáme a je to vidět s každým střídáním. Skoro všechny střídání katastrofa, ale ne jen kvůli těm hráčům, ale celkově i takticky...
Král za Holeše - jako proč? Holeš na mě teda nepůsobí, že by na to fyzicky neměl, hraje parádně, Král tomu žádnou přidanou hodnotu nedává - lítá tam jak nudle v bandě, navíc jak je dost vytaženej, tak se zejména Souček dostává ještě hlouběji...
Hložek - proč ho sakra cpe na křídlo?
A tak dále. Jasně že asi už ne teď na šampionátu, ale možná by to chtělo spíš zkusit trochu zakouzlit s rozestavením. Krásně si dokážu představit třeba diamant (nahoře Schick/Pekhart + Hložek/Vydra, pod nima Barák), včera jsem si trochu bláhově myslel, že z toho v tom konci bude 4-3-3, na to podle mě taky docela máme hráče (Hložan-Schick-Vydra vepředu).
Ale toho se asi nedočkáme...
Nevím, třeba doufá ohledně Krále, že právě TEĎ nastane jeho chvíle a TEĎ zahraje životní zápas... nevím, posadit ho, prostě nemá formu.
Tak český styl je dost konzervativní, vždyť my už hodně dlouho hrajeme na jednoho útočníka (ještě z dob Kollera. kde to dávalo smysl), o nějakém 3-4-3 nebo 4-3-3 si můžeme nechat zdát jen ve vlhkých snech.
To jsme hrávali na dva Koler-Baroš.
Holeš mohl hrát v pohodě celý zápas, ta nutnost tam cpát Krále každý zápas A nejvíc je Barák, má tam takového hráče a on nechá hrát na podhrotu Daridu, to je komedie
Ostudo fotbalu rezignuj a dej tam Baráka místo Daridy vole
Vidim to LO Jankto, LZ Vydra
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele