Předseda FAČR bude jednat s Šilhavým o prodloužení smlouvy
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Šilhavému je líto, že proti gigantům nemůže nasadit nejsilnější tým
25.05.2022, 15:30
Šilhavý: Byl jsem připraven na všechno, věřím, že zase uděláme dobrý výsledek
02.05.2022, 16:57
Česko dál povede Šilhavý, prodloužil smlouvu do konce roku 2023
02.05.2022, 15:41
Předseda FAČR začal s Šilhavým jednat o nové smlouvě
28.04.2022, 14:56
Šilhavý věří, že jednání o nové smlouvě dopadnou dobře
26.04.2022, 21:41
Fousek se sešel s Šilhavým, o trenérově budoucnosti ale zatím není jasno
12.04.2022, 15:58
Komentáře (171)
Přidat komentářNejrozumnější varianta, bohužel. Ačkoliv v reprezentaci nikdy nedosahoval výsledků pod potenciál týmu, což je pro něj jednoznačný plus. Pokud není nikdo výrazně lepší a vhodnější pro tu pozici (Trpišovský), tak nemá cenu do toho absolutně sahat.
vždyť je to jasný EF polibek tohle
,,dostal smlouvu na příští kvalifikační cyklus o mistrovství Evropy s případnou opcí pro závěrečný turnaj."
Oká, tohle beru... hlavně nezačínat kvaldu MS.
Toto se líbí uživateli M.Havel, S.Tecl
Jasně, proč ne, ideální volba.
Něco mi říká, že tam na konci kvalifikace už nebude.
Nemá už těm hráčům co dát a neměl tedy ani dál pokračovat.
Nebál bych se stále zahraničního trenéra. Klidně i většího jména jako Bielsa, Favre nebo Gattuso. Taková jména byla spojována s Rakouskou nebo Řeckou repre a ta naše je na tom momentálně sportovně i lépe. Ale samozřejmě to nemusí být někdo až tak mediálně slavný, spíše to píšu jako příklad a inspiraci.
Když si vezmu kdo trénuje v naší lize, tak to moc nevypadá, že se někdo už pro další cyklus rýsuje. Takže cesta s trenérem ze zahraničí by byla už teď fajn.
Všechno naznačuje na to, že fačr teď zrovna prachy na rozdávání moc nemá, ne? Kdo ví, jestli i Šilhavka nepůjde třeba níž
Jak jako že jim nemá co dát?
Jakože ty 3 roky je zlepšoval nebo co?
To je hrozný kec, zní to dobře, že tomu rozumíš ale je to prázdné slovo
Ano, repre převzal takovou jakou převzal a určitě to zlepšil. Takže to kec není. Jak po sportovní stránce, tak i atmosféra v týmu je lepší a to je jeho zásluha.
V čem vidím mínus jeho působení je realizační tým jaký si vybral. Když by přišla obměna tam, tak by se to dalo ještě zlepšit. Ale jinak si stojím za tím, že to co Šilhavý jako trenér a jako osobnost mohl NT přinést, tak už přinesl a zlepšovat se to už nemá moc kam.
úplně stejně to bylo ve Slavii
Ale jak? Proč někdo jinej může něco jiného zlepšit a on ne?
Vždyt jde jen o výsledky. Repre kouč ti nevylepší hráče, repre kouč ti nic nevychová, repre kouč ti neudělá novou taktiku.
Repre kouč tam je pro jedno - udělat s nejlepším výběrem ČR výsledky.
Takže mi řekni, proč a s jakým jiným koučem máme na příští cyklus větší šanci a proč.
"Ale jak? Proč někdo jinej může něco jiného zlepšit a on ne?"
Protože už se vyčerpal. Veškeré své přednosti už týmu předal. Jak píše kolega výše, tak podobně to bylo i ve Slávii. Taky se mohlo zdát, že tým na tom není tak špatně a pak přišel Trpišovský (ten se dle mne na repre nehodí).
repre kouč ti neudělá novou taktiku
No nevymyslí to novej způsob jak hrát fotbal, takhle jsem to myslel.
Ale on ani ten nejlepší výběr nevybere...
Měl by se stydět, místo toho aby bral ty nejlepší, tak bere jen ty zdravé ....
Zbytečný zásek na další min. 2 roky.
Na to absolutně nejsou prachy.
Na někoho slavného určitě ne. Ale zase nevěřím, že jsou peníze jen na Šilhavého. Je to spíš o tom, co vedení chce. A o sponzory se přicházelo hlavně kvůli tomu, jak fotbal v ČR funguje.
Tak já myslím, že na kvalitního cizince nebylo ani 10-15 let zpátky a teď se ty nůžky spíš rozevřely ještě víc než naopak.
Je škoda, že se to nezkusilo po Brücknerovi.
Nebyly peníze, tehdy se dost spekulovalo o nějakým Němcovi třetí kategorie, ale nakonec ani na něj snad nebylo a dostal to Rada.
Co si pamatuju, tak na to nebylo ani tehdy
Nevěřím, že když by to byla pro asociaci priorita, že by to nešlo, když na to má Řecký svaz...
Tam jsou prachama úplně jinde.. vždyť klidně zaplatili nesmyslný odstupný Ranierimu snad po 4 zápasech.
Právě, to si pamatuji. Mají takový sponzoring? Nebo čím myslíš, že to je?
Nikdy jsem to nezkoumal do hloubky, ale obecně se tam točí ve fotbale větší peníze (kluby), a u většiny zemí to jde ruku v ruce se svazem.
bože nechápu vás co jste se šilhavým spokojený? Však je to tragedie, výsledky bídný, hra bídná.. měl prostě štěstí na Euru, ale stejně to posral, že hrál Bořil proti Dánsku.. za mě měl šilhavý rezignovat teď po poslední repre pauze
Bídný výsledky?
Rezignovat nemusel, když mu končila smlouva.
Jasně, čtvrtfinále na EURU a postup v LN jsou bídné výsledky Nevyšla mu baráž o MS, ale to stejně nikdo nečekal, kór když se mu celý tým rozpadl.
Výsledky až nikdo na pár debilů nemůže zpochybňovat. Ale ten předváděný fotbal je už delší dobu strašný, i když výsledky nese. Já už se na zápasy repre vůbec netěším, je to vyloženě fyzický utrpení to sledovat.
Samozřejmě jsme v ČR, kde se už od mládeže systémově jede primárně na výsledky a na zbytek sere pes, ale taky bych byl rád, kdyby se dalo na náš nároďák občas dívat.
Tak si něco pichni nebo čuchni a ono to půjde
Přesně Někdy si rikam, který blázen si to pustí dobrovolně
S tím souhlasím. Na EURU jsme třeba předváděli moc pěkný fotbal i pro oko. Ale zase se to nedá úplně vyčíétat Šilhavému, protože dle EURA je prostě vidět, že on by ten pohledný fotbal hrát chtěl, ale od EURA se mu pravidelně rozpadá sestava.
Moc pěkný fotbal pro oko? Nevybavím si moc týmů, který tam hráli horší fotbal jak my (o výsledcích nemluvím, tam to bylo samozřejmě nad plán).
Tak máme možná odlišný vkus, ale mě se náš fotbal líbil. Nebyl to žádný prešovský beton, spíš se to blížilo tomu, jak hraje Slávka.
Prešovskej beton to nebyl, ale byla to hra na náhodu bez nějakýho viditelnýho herního stylu=kluci to nějak ubojujou a uběhaj, Vaclík něco pochytá a Schick dá nějakej gól
Ve skupině se na to až na Schickův krásný gól nedalo dívat. Ve vyřazovací části se to podle mě zvedlo o něco.
Jojo, měli jsme ve skupině dva pořadatele, vicemistry světa a v osmifinále o dost kvalitnější tým, to je velké štěstí
TAk koho ?
Vzhledem k tomu, že nemáme ani jednoho (!) hráče v Lize Mistrů, tak nevim co bys chtěl.
Psotka pryč
Proc ten palec?
stejne jako potrebovali Cinani dostat na lavici nekoho,aby se posunuli,tak by to potreboval i narodak...FACR jsou hrozny alibisti
OT: Sleduje někdo MS v hokeji U18? Ti naši po dlouhé době fakt něco hrajou. Ale hlavně teda proto, že tam jsou dva supertalenty - Kulich+Šalé - po dlouhé době budeme mít snad i někoho v první desítce draftu. Před nimi možná ještě Jiříček vlastně.
Šalé, co to je za jméno ?
kdyby si to tady neflákal, tak už víš tak 2-3. měsíce tady z EF, že si máš to jméno zapamatovat
Uvidíš :) za dva roky v startu tak top 5
V draftu
2005 ročník .. letos v extralize juniorů 100 bodů (ročníky tam hrají 2002 )a za áčko Komety za 10 zápasu 2+1 na MS u18 má zatím by oko 1+6(dle mě mu pripisou ještě jednu asistenci) a to může příští rok ještě hrát na dalším MS U18
I Kulich.
Kulich jde o rok dřív ne?
Jo, jasne, Myslel jsem to tak.
a kde koukáš ? Nebo už je konec ? Pokud jo, jak to dopadlo s tou Kanadou ?
Všechny zápasy sledují na onhockey.tv
nejlepsi na hokej.
6:5 v prodlouzeni. Naprosto zslouzene. 52:24 na strely mluvi za vse. Kulich se Salem genialni. Z Hamary taky roste dobry hrac.
tobě taky dík. Naprosto super A jako Varák mám z Kulicha obrovskou radost.
A máš Kulich?
https://fanshop.hokejkv.cz/fan-kulich-k-vary-2122-jiri-kulich
to už si mi posílal minule.... no nemám, ale nápad dost dobrej
Jsem říkal že by kometa mohla mít Šálu Eda
dík za tip
Za mě v pohodě, momentálně stejně není dostupná žádná lepší volba a ne, Trpišák opravdu není koučem vhodným pro repre.
To se říkalo i o Vrbovi, což se vlastně potvrdilo. Ale stejně je zajímavé, že tehdy se na Vrbu pořádal vyloženě hon, ve smyslu, že je jedinej, kdo může repre spasit a tudíž tedy musí. Ale o tom, že by měl jít k repre Trpišovský nikde ani čárky.
Tak Vrba trénoval dobře, tam jen zbaběle utekl no
V zásadě se jen podělal na Euru
A koho tipuješ, že bude dostupná volba za 2 roky?
Super
Šilhavý nároďáku už dal, co mohl, ale že by ten tým působil nějak stmeleně se říct nedá... Pokud je to pravda, tak jsem zvědavý v příštích letech, kam se repre posune...
nikam ...to je přece jasný. Tohle je trenér údržbář a mistr stagnace v jedné osobě, tím ho nechci hejtit, možná to vyzní moc... ale prostě tak ho vnímám. Posun prostě nečekám, stagnaci ano... lepší než průser, i když já byl od začátku spíš nakloněn risku do něčeho nového. Ovšem po těch kurzech na I.Haška mě to pustilo.
Jako nikdo lepší mě nenapadá....
Konzervatismus na další roky. Šilhavého uznávám, ale tahle jeho vlastnost je pro mě nesnesitelná.
Je to správná cesta... přeci jen koho místo něj. Viditelně lepší trenér je jen Trpišovský. Holoubka bych si přál já, ale byl bych rád kdyby se nejdřív u repre stal asistentem. Navíc na MS se nepostoupilo, protože jsme měli zraněné opory a nejsme tak velká země aby jsme je dokázali snadno nahradit. Proti Švédsku jsme obstáli herně dokud se neprojevila šířka kádru. Sionko byl viník absenční jízdy na podzim. Tam velice správné rozhodnutí.
Tak za konec Kadeřábka v repre může právě Šilhavý.
Za konec Kadeřábka v repre může Kadeřábek.
Bořil určitě není lepší hráč. Škoda.
Jeho konec v repre jde určitě za Šilhavým a je to škoda. Zrovna nyní by se mu hodil...
Takže se kvůli jednomu zápasu naštval a ukončil repre kariéru?
navíc, nic proti ...ale Kadeřábek zahrál jeden zápas dobře na Euru ...jinak si moc na nějákej dobrej výkon za posledních třeba 3 roky nevzpomenu.
Tak předtím hrál celý zápas proti Estonsku (6:2), Kypru o rok dříve (2:1). To je za 3 roky vše. V těch zápasech kdy hrál, tak nezklamal a neřekl bych, že byl horší než Coufal.
Ale trenér si prostě vybral Coufala, to se musí respektovat. Ale nedivím se, když Kadeřábek skončil, když nehrál ani v přáteláku a pozici v klubu má pevnou, alespoň tam si ho váží.
Trenér si vybral Bořila který nebyl úplně OK to je ten problém
Nebylo to asi jen o jednom zápase. Ale tohle byla od Šilhavého velká chyba. Přes Dány se mohlo přejít.
Chyba to byla, ale Coufal je (byl) napravo úplně logická volba a Kadeřábek určitě není taková persona, aby si mohl nějak dupnout. Snad se vlevo chytne Jurásek a bude s krajníma bekama klid.
Ano, mohlo.
Jenže ve skupině se prošlo přes Skotsko a v osmifinálne přes Nizzozemsko.
Takovým tempem by jsi nebyl spokojen s žádným výsledkem.
Aha, tak tím se asi vysvětluje, ze si moc nemám na co vzpomenout
Nejen kvůli jednomu zápasu. Šilhavý mu důvěru neprojevoval ani jindy. I v přátelácích hrál zbytečně Coufal.
Je to škoda, přišlo se o další variantu.
Cože?
Však v kvaldě na ME začal jako základní hráč, potom ale hrál špatně (to bych nezapomínal, na jeho šílený zápas proti Kosovu a Bořil ho posadil.
Ano, pak na ME proti Dánům měl zase hrát, ale kvůli tomu se přece nerozbrečíš.
Jak už jsem psal. I přáteláky seděl na lavičce.
Tak bylo to asi vyvrcholení jeho frustrace. Já bych byl taky nasranej, kdyby mě trenér ignoroval i v přátelácích, pak mě tedy nasadil v osmifinále ME, když se druhej vykartuje, já předvedl parádní výkon...a on mě ve čtvrtfinále ME zase posadil místo hráče, kterej na turnaji do té doby nehrál vůbec dobře a v tom daném zápase pohořel. Ke cti Kadeřábkovi navíc slouží, že to ukončil důstojně bez toho, aby Šilhavýho někde zapškle natíral v médiích.
Ježíši, ignoroval
Nepřehánějte to, začínal jako hráč základní sestavy, pak špatnýma výkonama tu pozici ztratil.
Jj, Kadeřábek, kterej 2/3 času prosedí nebo promarodí v průměrnym Hoffenheimu a když už hraje, tak napravo, ten by z levýho beka tu naší repre spasil a dotáhl na MS. /s
Kdyby byli všichni jako Kadeřábek a museli být součástí základní 11, tak chce reprezentovat přesně 11 hráčů
OT :
Zde by mohl být Stas
Dneska MS u18 v hokeji a Češi porazili Kanadu v prodl 6:5 Kulich a Šalé si to zatím strašné vodí... Šalé dnes dokonce neskutečně zastínil Bedarda
52:24 na střely
Tak Kanada tam nemá úplně nejsilnější výběr .. ale furt tam je ta jejich hvězda Bedard.. co má být jednička draftu a dnes byl špatnej hodně spatnej
Věřím, ale stejně bych to čekal naopak
Vy co tady píšete, že Šilhavý stagnuje, tak jako co čekáte od nového trenéra za výsledky? Není materiál na to hrát vyrovnaně s Německem nebo Anglií
A to Anglii porazil
Šilhavý nikdy nebyl trenér pro reprezentaci.Byl tam uměle dosazen jako poslušná osoba,která bude stavět hráče Bořila,Koláře,Mandouse,Masopusta a jim podobné,které jeden klub potřeboval prodat.Zásluhu na ME měl pramalou,tam patří za to co uhráli poděkování Schickovi a Vaclíkovi!
U repre nemá co pohledávat,zrovna tak ovarová hlava na FAČR,která už tam škodí 33let!!!
Kolář chytal jeden zápas.
Mandous asi 2, z toho na jeden ho vybral Holoubek
Jojo, hodně je prosazuje.
Cpal je tam a nejen je!Přečti si nominace.Kdyby to šlo tak nominoval i zlatovlasého Capitána!
sám bych si přál, aby se na repre dalo dívat. Což pod Šilhavým fakt není, protože to je obranná konzerva. Vyloženě nic nepokazil, ale taky pod ním nelze čekat další zlepšení. Osobně by se mi líbil nějaký progresivní trenér, který hraje útočný styl. Trpišovský, Holoubek, Svědík, klidně zkusit někoho ze zahraničí, třeba z holandské ligy, ať se na to dá dívat. Raději, ať hrají zápasy, kde padne 5 gólů, než ušmudlané 1:0 se štěstím.
Pokud měl být následník Hašek, tak je dobře, že zůstává. Na druhou stranu se mohl hned ztrapnit a tím se to mohlo uzavřít. Takhle tam bude beztak za pár let strašit znova, až budeme vybírat jiného trenéra.
Hlavně ať nepostupuje zase na Euro
Žádná jiná varianta v podstatě neexistuje.
Tenhle pohled je přesně ten důvod, proč naše repre stagnuje
https://twitter.com/SprynarRadek/status/1519017495352553473?t=TIrhqYfR_zD7q19ilAYsHA&s=19
To zní logicky, dnes bylo konečně po pár dnech zase počasí na golf, tak nebudou Vláďu otravovat kvůli fotbalu, kterému stejně nerozumí.
Tady nejde o Vláďu, ale o celou tu komisi, která právě k těmto účelům vznikla bych řekl.
Jak se říká pokud chceš, aby něco nefungovalo, nebo se aspoň nezměnilo a ty si zároveň vypadal, že něco děláš, tak sestav komisi.
...kterou poté neoslovíš
Jistě, pane ministře.
Paráda, Jarda nám domrví další kvaldu o MS na euro se v současným formátu musí kvalifikovat, ikdyby tam hráli jrn hráči z ligy. Tím pádem mu hrdě prodloužej smlouvu, protože postup na euro je úspěch přece žejo! Skvělý...
Ale to je chyba jak Jardy, kterej je proste takovej, tak naseho vedeni, ktery udava smer.
Jak by to podle me melo vypadat : EURO je povinnost, o tom se nebudem bavit, ale je treba stavet tym s perspektivou na MS, to je vrchol, to je cil, tam chceme.
Jak to podle me vypadá: Jardo EURO staci, to nejak uplacej, a svet, to se uvidi, az jak to bude...
Takze - priklad - budem hrat například Mateju nebo Novaka misto Juraska, zadnej progres, porad poctivej fotbal, vlastne nikdy nalozeno uplne nedostanem, moc koukatelny to nebude, ale i po prohrach jako v becku walesu budem opakovat, jak jsme urcite neudelali ostudu.
Tohle je proste jasnych dalších par let stagnace, nejsme ambiciózní, jsme jen prizdisraci, ktery se ani neodvazej pohlidnout na vyssi cil nebo si jej nedejboze vytycit, protoze to bysme se pak alibisticky nemohli obhajit.
Já si nemyslím, že by teď měla být chyba v trenérovi nebo vedeni. Vytvářet nejakou koncepci 4 roky dopředu zní sice fajn, ale trenér repre je v tomto systému až ten poslední článek. To není o nějaké stagnaci nebo alibismu. Je závislý na tom, koho bude možné nominovat a podle toho může nějak zahrát.
Kromě toho si nemyslím, že pokud bude Jurásek pokračovat ve výkonech a hrát pravidelně, tak že by místo něj měl dostávat šanci Novák nebo Matějů.
Ten problém co máme prostě nesouvisí s repre, to je až špička ledovce.
Ze je repre vrchol vseho je pravda, ale mela by zde byt videt nějaká vize a nejaky ambice.
My do niceho nejdeme po hlave, ale vzdy tak napul , zkusíme to, uvidime, uz pred zapasem jsme predposrany.
S tim Juraskem to byl jen příklad, ale Jardu dobre vystihujici, radsi nasazuje porad ozkouseny, kdyz je sance, aby hrali, stejne zmenu neudela a kdyz by se mu kvuli jejich forme hodili, tak to nejde - protoze je nevyzkousel.
Viz treba baraz a Lingr, Krejci...
Takhle se posouvat nebudeme.
Takova je jeho vize, nemyslím si, ze by o jeji spravnosti probihala treba jen interni debata, celej ten sportovni usek je s tim teda asi zrejme spokojenej.
A jestli je trener opravdu az poslední článek, je to špatně, ma byt nastavena nejakakoncepce a celej ten sportovni usek ci co na ni ma pracovat.
Ale u nas to zrejme neprobíhá jinak nez "Jardo jsi trener, tady mas klice, pistalu a delej si, co chces"
Jenže jaká koncepce?
Já souhlasím, že by měli dostávat mladí šanci dříve, dejme tomu o jeden kvalifikační sraz, jako tebou zmínění Krejčí s Lingrem. Ale nemyslím si, že je tohle ten hlavní problém, proč nejsme na MS, respektive proč MS nemůžeme brát ani jako cíl. A nemyslím si ani, že je momentálně možné v naších podmínkách mít u repre nějakej systém ve smyslu nominací, herního projevu apod. Navíc že by byly nominace nějak špatný mi zrovna u Šilhavého taky nepřijde, nikdo tu není nějak dlouhodobě přehlížený ani prosazovaný.
Ve Walesu to teď byla remíza ne prohra. I tak špatný já vím, ale jen to uvádím na pravou míru, protože tady mají mnozí ve zvyku dělat prohry i z remíz nebo těsných výher.
Ok
Jen to upresnim, pro me neni tragédie nepovedený výsledek po dobrym vykonu, ja to podvědomě bral jako prohru, protože jsme hráli uplny hovno a v druhy puli nas Wales valil, a my se ještě chvalime ...
Druhá půle byla hrozná a nikdo ze zúčastněných to myslím ani neřekl. Snad si aspoň mezi sebou řekli pravdu, aby nezavládla falešná spokojenost, ale nevím.
Do té doby než bude další kvalifikace na MS ho odvolají.
Ne. Odvolají ho až potom, co bude kvalifikace na MS 2026 ztracená.
Král stagnace a údržby tedy zůstává. Nic moc, radši bych změnu, vůbec se na to nedalo koukat.
Nemáme ani JEDNOHO hráče v Lize Mistrů. Šilhavý udělal s repre maximum, co šlo.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele