Real shání útočníka. Kandidáty jsou Adebayor, Klose či Valdez

14.01.2011, 10:42
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: Radim Šantrůček, ČTK

Komentáře (269)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Co se dá dělat, asi už holt fakt někoho potřebujeme...

Reagovat
smazaný uživatel

ale.... real adebayora nechces (mourinho) takze adebayor tam nepojde...

Reagovat
Murtago

Dejme tomu Klose, ale vždyť už mu bude 33

Reagovat
Biozdenda

tobe se taky nikdo nesmeje za to, ze je ti 12..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
JozkokozleJ

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vladis271

to bolo kruté..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
IkerCasillas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
Murtago

A já se mu snad směju, že je mu 33? Vůbec si mě nepochopil.

Reagovat
Biozdenda

ne? tak promiň.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kaze

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Nic moc.

Reagovat
Chazy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

No, na tu řádku pobavených smailů spíš nic no..

Reagovat
fantomas

Reagovat
Biozdenda

souhlasim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Četl si ten článek nebo jenom blbě kecáš?

Reagovat
smazaný uživatel

Co se tady zvrhlo z naprosteho nepochopeni. Prave toho Kloseho jako jedineho bys bral a on ti podsouva, ze se mu smejes a pak pribehne banda lidi a zacnou se hyhnat

Reagovat
smazaný uživatel

už je veteran.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten výběr...

Reagovat
smazaný uživatel

adebayor = poslední kdo v klubu chybí do party kolem cr

Reagovat
xfox88

Reagovat
smazaný uživatel

jedině Adebayor na hostování s opcí, jinak nic, Klose starej dřevák, Valdez na Real nemá

Reagovat
RMCF

Klose by z těch variant byl nejlepší, jenom je probelm že nemůže LM, což je zas výhoda Adebayoura

Reagovat
j_mrazik

Adebayor hrál za City Evropskou ligu, takže taky nic.

Reagovat
RMCF

to muže, podobenj případ jako Lass nebo Hunter po přestupu k nám

Reagovat
smazaný uživatel

Drevak ktery je druhy nejuspesnejsi strelec MS

Reagovat
Lorcan

jenže Klose na MS a Klose na klubový scéně, to je jak nebe a dudy. Když se nechytá v bayernu, těžko bude adekvátní náhradou za Higuaína. Ke všemu nemuže hrát ligu mistrů.

Reagovat
smazaný uživatel

to, že se nechytá v Bayernu je způsobeno formou Gómeze, jinak proti VfB už tušim tkaé skóroval...

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Idealny z tychto troch by bol Adebayor.Aj ked ako tak pozeram na tu fotku

Reagovat
smazaný uživatel

Teď by jim Raúl byl dobrý

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně ! Teď berou toho samýho v bleděmodrým, Kloseho

Reagovat
smazaný uživatel

No ještě ho nevzali, ale je to vtipné no.

Reagovat
smazaný uživatel

Na te fotce je ale Adebayor

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hňa hňa...ale v nadpisu a článku se mluví i o Klosem

Reagovat
smazaný uživatel

no...skoda,ze sa rozhodol inak

Reagovat
smazaný uživatel

Je no. Podle mě, kdyby se rozhodl zůstat, tak by si zahrál...rozhodně horší než Benzema by nebyl a to mám Benzemu moc rád

Reagovat
smazaný uživatel

Di Maria - Adebayor - Cristiano

, taký sympatický útok sa nevidí často

inak k tomu prestupu, ako je možné že Valdano najprv celý január tvrdí že útočníka neprivedú a zrazu toto vyhlásenie

Reagovat
Biozdenda

Di Maria se da nahodou.. Higuain bude chybet skoro cely zbytek sezony, tak mozna proto.

Reagovat
smazaný uživatel

di maria se dá ? lol , viděls zápas s ponorkou ?

Reagovat
Biozdenda

nee, ja ho jen mam obecne rad, jako Argentince. Co proved?

Reagovat
smazaný uživatel

to nikomu nezazlívam, každy má ty svoje koně. no takovou tu klasiku. fauloval a nic a jenom se ho někdo dotkl tak rozhazoval rukama (ronaldo style) a nejdřív simuloval a poté v skoro pořad sprintoval za rozhodčím a chtěl kartu za banality. druhá věc, strašný solař. je t osnad nejméně tymovej hrač na světě co znam. dobrej je, měl plno skvělých pruniků do vapna a zahrozil. ja ho prostě rád nemam. a sere mě že real kteremu se tolik fandil a ani karembeu mi tam nevadil, je ted sjromaždištěm takových kretenů, kteří tam zasirají místo sympatakům

Reagovat
DreamTeam

fotbal se nehraje na sympataky a nesympataky...ale na ty co umi a ty co ne.. Di Maria umi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Biozdenda

jak kde..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Biozdenda

no to je skoda, ze se uci zrovna u tohohle mistra je fakt, ze Real byval plny sympataku. Byl to muj oblibeny tym. kdyz tam hral Raúl, Morientes, Hierro, Seedorf, Redondo (ten hlavne!)..

Reagovat
Melda

Reagovat
smazaný uživatel

cakali ako dopadne operacia...

Reagovat
smazaný uživatel

však operácia dopadla dobre nie?

doba liečby je vec druhá a myslím že majú špecialistov na to aby určili ešte pred operáciou, že bude chýbať dlhšiu dobu, či predpokladali že po operácii Gonzalo vybehne na trávnik?

Reagovat
smazaný uživatel

ano,presne to ocakavali si myslim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
P8P

Já myslim, že celou dobu řikal,že utočníka nekoupí ... mě by naopak překvapilo, kdyby nikoho na hostování nepřivedli....

Reagovat
smazaný uživatel

ked vidim tu trojku tak si vravim aky je ten ronaldo sympatak

Reagovat
smazaný uživatel

čas pro Mira využít šance a vyzkoušet si první zahraniční angažmá (problémem pouze je, že prodejem Mira bychom se dostali do pozice Realu Madrid )

Reagovat
Lorcan

prodej ne, šlo by jen o půlroční hostování

Reagovat
smazaný uživatel

Klose bude (myslím) za půl roku bez smlouvy... (navíc jde o to, že máme Gómeze... a pak Oliće, který je do konce sezony mimo hru a právě Kloseho)

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Kovi81

pral bych mu, aby se chytil, pokud tam teda pude... klose

Reagovat
Gazza.8

pořád Raúl Raúl...odešel z klubu sám od sebe, protože chtěl hrát a to se mu splnilo, tak o co jde?...nikdo ho z Realu nevyštípal...máme sece mladýho Moratu, ale je mu 18...může střídat, ale aby to byla alternativa do základu, tak to ani náhodou...za mě Adebayor...ať je jakej je

Reagovat
IkerCasillas

Morata se mi hodně libí, ale musí dostat šanci, jako jí dostal Raul když byl mladej. Když se někdo koupí tak ano máme adekvátní náhradu,ale Moratu tím zabijou na minimálně další sezonu. Ačkoliv to není hvězda,ale u něj je zaručený že bude makat ostošest, aby se prosadil do áčka

Reagovat
smazaný uživatel

Znova sa len potvrdila jedna stará a dobre znamená vec : Tým vyhláseniam vedenia( teraz konkrétne Peréz) sa nedá veriť.

Reagovat
smazaný uživatel

Oni čekali,že bude Higuaín za 2 měsíce fit,ale nakonec to vypadá na zbytek sezony. Takže asi proto.

Reagovat
smazaný uživatel

To čakali ešte pred tým, ako Peréz povedal, že neprivedú žiadneho útočníka. Vtedy, keď Peréz hovoril o tom, že žiadny útočník nepríde, tak už bolo jasné, že Higuainova liečba dopadla neúspešne a bude musieť ísť na operáciu, po ktorej nebude hrať cca 3-4 mesiace.

Reagovat
smazaný uživatel

No jenže právě se tvrdilo,že po operaci bude do dvou měsíců na hřišti Až po té operaci řekl doktor,že to nebude dříve jak za 4 měsíce.

Reagovat
smazaný uživatel

Zdroj?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Diky

Reagovat
smazaný uživatel

vy jste s tím stejně vyhlášení jako Real..

Reagovat
smazaný uživatel

Však Massimo sa tiež nedá nikdy veriť

Reagovat
smazaný uživatel

černoch na hrotu Realu, to tu dlouho nebylo, ale všichni nej útočníci ze Španělska to teď zkouší v Anglii a David Villa šel do Barcy,tak proč ne

Reagovat
RMCF

kteří nej útočnício ze španělska to zkouší v ANglii? Vím jenom o Torresovi?

Reagovat
smazaný uživatel

třeba ještě David Silva hrával semtam vysunutý křídlo v útoku

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pokud přihlédneš k tomuto, tak jsi stále na číslu 2. Což z té kupy hráčů, co hrají za Španělsko v útoku nebo když chceš na křídle, je jen zanedbatelné číslo.

Reagovat
RMCF

nevím co přesně hrává v city viděl sem ho jednou a hrál AM pod Tevezem, ale je to primárně záložník, ne hrot

Reagovat
smazaný uživatel

to bude asi tím, že hra španělské repre vychází hodně ze stylu barcelony, kdy do útoku se zapojují všichni, takže se nedá z přesností říct, kdo je vlastně útočník a kdo útočnej záložník, ale jinak máš pravdu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ze širšího kádru španělské reprezentace hrají v Anglii pouze 4 hráči a z toho 1 útočník, ty "všichni"

Reagovat
smazaný uživatel

no právě to myslim, většina repre hraje v Barce nebo Valencii a zbytek utek, pokud nedotahli Davida Villu, tak už nemaj moc z čeho doma vybírat

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád je tu Negredo, Llorente nebo Güiza ve Fenerbahce. Když už chceš ty Španěly.

Reagovat
smazaný uživatel

Llorente je nerealnej teď v zimě a kdo ví jestli vůbec někdy. Negredo už by asi zpět nešel.

Reagovat
RMCF

A taky by Negredo byl asi předraženej.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já nehledám pro Real útočníka, je dokládám h8_, že tu ti hráči jsou.

Reagovat
smazaný uživatel

dobrá jsou... ale otázka je.. kolik z nich má na to, aby pomohlo porazit Barcelonu s Mouřenínem za prdelí

Reagovat
smazaný uživatel

V prvé řadě, žádného Mouřenína neznám. A za druhé, Real Barcu neporazí ani s Džekem a Ronaldem v útoku.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže el clasico je o jednom útočníkovi?

Reagovat
smazaný uživatel

lájoš Messi

Reagovat
P8P

to je sice pěkný, že nám dokládáš, že existujou španělští utočníci, ale cpeš je do Realu Madrid a ne Horní Dolní... se vší úctou ke Güizovi, si nemyslim, že na Real má...Negreda se asi taky zbavili proto, že na to neměl a o Llorenteho vím,že měli zájem, ale taky si nejsem jistý, zda je to pro Real ten pravý hráč...

Reagovat
smazaný uživatel

Bianconero 14.01.2011 11:32

Tak já nehledám pro Real útočníka, je dokládám h8_, že tu ti hráči jsou.

Nauč se číst, já nikoho nikomu necpu prskavko.

Reagovat
smazaný uživatel

kluci, nehádejte se

Reagovat
P8P

Sorry, jsem to blbě přečet, ale tak, když se hledá španělskej utočník pro Real Madrid a ty chceš doložit, že takový hráči tady jsou, tak bych čekal,že vytáhneš z rukávu někoho, kdo na to má....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak za začátku šlo hlavně o to, doložit h8_, že všichni nejlepší a vůbec španělští útočníci nehrají v Anglii. To že jsem se do toho zamotal až takhle, je moje chyba.

Reagovat
P8P

Ty máš dneska nějakou dobrou náladu, jak tak čtu tvoje příspěvky Tady, i když já pořádně neumim číst řekneš,že to je tvoje chyba a dole tě někdo nazval hlupákem a taky jsi mu to nebral ...

Reagovat
smazaný uživatel

Já se jen nechci hádat, na to jsem ještě dost unavenej

Reagovat
RMCF

Llorente by byl určitě přínosem, Guiza asi moc ne a Negredo kdyby byl levně tak by to šlo, ale to neklapne.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty tady meleš takový hlopuosti,že zůstává rozum stát...

Reagovat
smazaný uživatel

Tady hlavně nepíšou o přestupu ale jen o hostování, takže nemusí vybírat hráče do budoucnosti, když chtěj Kloseho proč ne je mu možná 32 ale na ty 4 měsíce to není špatný...MS ukázalo že když chytne formu tak je k nezastavení

Reagovat
smazaný uživatel

Klose je výmysl, pochybuji, že by si Real chtěl přivést takového hráče. Valdez není marná varianta. 13/7 není špatná statistika. Navíc shánějí jen alternativu. Valdez je levný, hraje PD a za Benzemu s Ronaldem ideální varianta.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RMCF

Klose na pul roku idealka, kdyby se chytl třeba i dýl, ale hrál v lize mistrů...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak možnost to je. Ale potřebovali byste vsadit na jistotu ne? A Valdez mi přijde z těch tří uvedených jmen jako nejvyšší jistota.

Reagovat
RMCF

právě já z něj až tak dobrej pocit nemám, moc sem ho letos neviděl, většinou sleduju jenom zápasy Realu, ale z německa ho má zafixovanýho jako takovýho rychlýho technickýho podhrota a my y sme potřebovali spíš klasickýho hroťáka. Ale zas tak moc ho nemám nastudovanýho tak nechcu dělat ukvapenej závěr.

Reagovat
Pinturicchio

A Klose s jeho číslama není jistota?

1998–1999 FC Homburg 20 (11)

1999–2001 1. FC Kaiserslautern II 50 (26)

1999–2004 1. FC Kaiserslautern 120 (44)

2004–2007 SV Werder Bremen 89 (53)

2007– FC Bayern Munich 85 (23)

Reagovat
smazaný uživatel

Já se s tebou nebudu přít o hráčích na sklonku kariéry.

Reagovat
Pinturicchio

A na jak dlouho myslíš, že ho potřebují? Než se vrátí Higuain - Klose je ideální volba.

Reagovat
smazaný uživatel

Směj se jak chceš

Reagovat
Pinturicchio

Směju se Ti, s tímhle Tvým "na sklonku kariéry" ze sebe děláš hlupáka - co je komu do věku, když ho nehledají jako nějako investici do budoucna, je to pořád Pan útočník a stylem do Realu zapadne? Tvá odpověd: "Hráč za zenitem"

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, rád za toho hlupáka dle tvého mínění budu

Reagovat
Pinturicchio

Uved JEDINÝ rozumný důvod, proč by to neměl být Klose JEDINÝ. Rád si ho poslechnu. ( A poprosím o přihlédnutí ke všem skutečnostem, díky )

Reagovat
smazaný uživatel

Chtít po hlupákovi názor? Nechceš až příliš? K čemu jim bude hráč, který bude pro ligu jen záskok a v Champions league nemůže hrát? Zbytečnost a přítěž. A to že si kopne v Copa del Rey? Zanedbatelné.

Reagovat
Pinturicchio

"K čemu jim bude hráč, který bude pro ligu jen záskok" - Ty víš tak určitě, kam s ním počítají? V lize je klidně může táhnout, v CHL může hrát Benzema, přinejhorším na hrotu Ronaldo.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře. Vyhrál jsi. Já jsem ten hlupák a ty to víš lépe. Tečka, konec tohoto vlákna

Reagovat
smazaný uživatel

a k cemu bude klose ktery la ligu nikdy nehral ? je jasny ze real se bude zajimat o utocnika ktery muze hrat i LM protoze benzemovi vykony jsou jak den a noc a to neni pro LM dobre tak se vzpamatuj a nikomu tady nerikej ze je hlupak kdyz ten dotičný má pravdu

Reagovat
pospech11

spíš jsou benzemovi výkony jako noc s vybitou baterkou, která občas blikne

Reagovat
smazaný uživatel

i tak se to da rict

Reagovat
Pinturicchio

Pokud jsou jako den a noc, tak Real stejně bude potřebovat útočníky dva - v lize si nemůžou dovolit ztrácet a ten jeden nemůže odehrát úplně všechno a když se zraní, tak budou tam, kde ted.

Reagovat
Pinturicchio

A ten "hlupák" se evidentně týkal něčeho jiného, čti pořádně.

Reagovat
RMCF

v lize by Benzemu vytlačil, ale ta LM je naprd

Reagovat
Pinturicchio

To je jediné mínus, které vidím, no. Je to škoda, v té CHL bude té kvality určitě zapotřebí víc a když Karim spí. ( Ale primárně mi šlo o to, že Bianco zase plácá o hráčích za zenitem )

Reagovat
smazaný uživatel

ne ne bianco ma pravdu na co jim je hrac ktereho za 4 mesice vykopnou?na co jim je hrac ktery po sezone pujde do duchodu a nedostanou za nej ani ctvrtak?strategie realu madrid je jasna koupit nekoho kdo pomuze dnes kdyz se chytne tak i zitra a v pripade neuspechu mozna prodat za slusny balik na pozitri

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Klose by dokázal dělat prostor CR a zužitkovat práci Di Marii a Ozila... Podle mě by tam celkem sedl, navíc nemusí hrát základ on, ale Benzema...

Reagovat
RMCF

přesně tak tou prací pro ronalda a spol by tam výborně zapadl, ale asi bych ho nebral, co v LM bez útočníka.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Gazza.8

já bych ale radši někoho, kdo může hrát LM...Liga se dá nějak uhrát i s tím co máme, ale do LM potřebujem kvalitu a dobrou alternativu zároveň

Reagovat
smazaný uživatel

Mluví se o hostování na půl roku,takže to kdo je levný nebo drahý není podstatné. Pokud nemyslíš plat

Reagovat
smazaný uživatel

Tak všechno se vším. Platit Adebyaora nebo Kloseho by nebylo nic z levného kraje. Ale tak Real by si to dovolit mohl, to zase asi jo

Reagovat
smazaný uživatel

Carlos Vela se potrebuje nekde otrkat :D easy spanelska liga je proto jak delana

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

easy,otrkat....uz som asi stary

Reagovat
smazaný uživatel

Se už otrkával v Osasuně, hm?

Reagovat
smazaný uživatel

Pred 3 rokmi, hm?

Reagovat
smazaný uživatel

VAGNER LOVE to by bola posila akurat zatial nie pre LM ale silny , rychly,technicky, skvely do kombinacie a rad by sa posunul dalej . i ked cena by bola trocha vyššia ale nic co by real nezvladol

Reagovat
Pinturicchio

Adebayor, se svým stylem hry, na hrot do Realu? Nesmysl podle mě. Valdes i Klose by byli mnohem lepší. I ten zminovaný Vela by nemusel být špatný, ale zase táhnout Real, když nehraje ani v AFC?

Reagovat
smazaný uživatel

A co se stalo s Benzemou?

Reagovat
smazaný uživatel

praveze to,ze nic

Reagovat
cristiano.K.

OT: Platil jste někdo zájezd do Liverpoolu přes http://www.spartaforever.cz/ukaz_clanek.php?clanek=1952 ? je mi divné,že je tam jen bankovní spojení.......variabilní ani konstatntní symbol nic.....

Reagovat
smazaný uživatel

Už podle názvu tý stránky bych si tam nic neobjednával

Reagovat
smazaný uživatel

Že to hovorí zrovna človek s tvojím nickom.

Reagovat
Darren Fletcher

lool

Reagovat
smazaný uživatel

Proč Klose ???

Reagovat
C-M@ster

Je to útočník.

Reagovat
Krausio_Real_M

Kloseho na hostovačku klidně, Adeho, no nevim, a valdez? Toho vůbec!

Reagovat
Al Capone

Nemůže snad jeden hráč hrát LM i když už ji na podzim hrál? Ramos taky uvažoval jestli dát Hutelaara nebo Lasse

Reagovat
Pinturicchio

Na tu "vyjímku" / pravidlo jsem si taky vzpoměl.

Reagovat
C-M@ster

"vÝJImku"

Reagovat
Pinturicchio

Jo, dík, pořád to píšu obráceně.

Reagovat
RMCF

Tam šlo o to že Las a Huntelar hráli UEFU a od tama jeden hráč může vzít tu vyjímku, ale jak nastoupí v LM tak smůla.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím jestli se to náhodou nevztahuje jen pro EL. Protože tenkrát to byl průšvih,počítalo se do LM s oběma,ale právě tohle pravidlo dovolilo jen jednoho a Mijatovic byl pro smích.

Reagovat
Eric_The_King

Vztahuje se to jenom na jednoho hráče, který hrál kvalifikaci LM. Jakmile hraje zápas ve skupinách, tak má smůlu.

Reagovat
Al Capone

klose ne, jeslti nemůže hrát LM tak je uplně zbytečný, jedině, že by sestřelil Barcelonu

Reagovat
smazaný uživatel

No čo tak sledujem Ozila v Reale, tak to vyzerá asi tak, že Kaká už v Reale v základe hrávať nebude. Poď k nám !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

ty si nedáš pokoj viď neumím si představit, co by se v momentě jeho příchodu k vám v Miláně strhlo za šílenství

Reagovat
smazaný uživatel

Jeho prestup ku nám nebol až taký nereálny. Naposledy, čo sa o ňom hovorilo, tak to skrachovalo na tom, že Higuain vypadol na dlhšie obdobie.

Reagovat
Pinturicchio

Přestup Kaká ztroskotal kvůli zranění Higuaina?

Reagovat
smazaný uživatel

Bol to pomerne dosť veľký dôvod. Ale samozrejme, keby sme Realu ponúkli 50 mil eur zaňho, tak by už asi obliekal dres FC Internazionale.

Reagovat
Pinturicchio

Kdybyste dali ted, v téhle situaci ( Kaká po zranění, odehrál jediný zápas ), 50 milionů, tak jste blázni.

Reagovat
smazaný uživatel

To trošku nechápu. Co má Pipito společného s Kaká??? kromě dresu RM.

Reagovat
smazaný uživatel

To, že sú to hráči do ofenzívy. Mourinho totiž uvažoval/ uvažuje o zmene štýlu hry/ rozostavenia , keďže Higuain bude absentovať takmer do konca sezóny a Benzema je na tom hrote dosť tragický.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to pak jo, jestli s tím José zamíchá. V tom se fakt neorientuju.

Reagovat
domingo

Ty ho chceš?

Reagovat
smazaný uživatel

Kvalitný hráč/ i keď nie ako kedysi plus naštvať AC. Super kombinácia

Reagovat
domingo

To mě fascinuje, protože od velkoklubu formátu Interu bych očekával nějakou hrdost, že hráč, který spojil svoje nejlepší léta s městským rivalem a stal se jeho ikonou, prostě bude tabu a hotovo, i kdyby byl zadarmo. Ne že ho fanoušci budou lákat k sobě a ještě dělat "heč heč, máme vašeho hráče" jak děcka ve školce..

Reagovat
smazaný uživatel

Leonardo taktiež strávil hodne rokov v AC a teraz zakotvil v Interi. A takmer nikto sa naň zatiaľ nesťažuje, však aj prečo, s týmom zatiaľ 3 zápasy=3 výhry.

Reagovat
Jajinek

no já z něho moc nedšenej nejsem a budu si k němu muset najít cestu...sice zatím můžeme nestraně chvált, ale třeba na stadioně bych jeho jméno nyní nevyvolával a chorály nezpíval. Uvidíme v březnu v Mnichově.

Reagovat
Jajinek

to je přesně co jsem psal. racionálně bych Kaká za rozumnou cenu bral, ale chceme, aby nás k lepším zítřkům táhlo duo Milanistů?

bohužel Moratti se chová právě jak píšeš, jako dítě na písečku. Nemůže vydýchat Zlatana )což já chápu, páč já taky ne) a proto udělá vše proto, aby to trumfnul.

Reagovat
smazaný uživatel

Za 60 mega klidně

Reagovat
RMCF

Reagovat
RMCF

je sem se blbě podíval sem myslel že to bylo na Ozila

Reagovat
smazaný uživatel

Nn Ozila bych neprodal

Reagovat
smazaný uživatel

Budete radi, ak zaňho dostane polovicu z tej čiastky, čo píšeš

Reagovat
smazaný uživatel

preto nikam nepojde

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně aby özil ztama odešel. zápas s ponorkou se mu moc nevyved, podle mě si zase sedne až bude hrat kaká , takže pojd do Cfc

Reagovat
smazaný uživatel

...kvůli jednomu zápasu bys ho vyhazoval jo?

Reagovat
RMCF

Neřekl bych, včera byl výbornej a Kaká nevím nevím jak se od toho dostane, zatím strašně nepohyblivej a nějak není schopnej zapadnout do novýho stylu a u těch narážeček, Ozila, Marii, Ronalda, nebo Marcela se moc nechytá.

Reagovat
Kokesh

Tak včera jeden na jednoho nepřešel přes nikoho + když k tomu přidám pomalou akceleraci a rychlost, tak nám zatím nemá co nabídnout. Buď by musel hrát teda ze středu a vůbec se nesrat k lajně, kde by ho tedy zastoupil Ozil, nebo by nehrál vůbec a místo něho Benzema...shit, my máme teda na výběr.

Reagovat
Cipinho

No jestli chtějí někoho do LM, tak by asi měli hleda trošku jinde...Adebachor ani Klose hrát nemůžou a Valdez na real podle mně nemá

Reagovat
forrest

Doufám, že Real Madrid letos nevyhraje nic a že opět vypadne v osmifinále LM.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kokesh

Doufám, že až postoupíme přes ten posranej Lyon, tak skočíš z mostu.

Reagovat
smazaný uživatel

ty jsi ale přející ...

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli ti tohle staci pro stesti, tak je mi te lito...

Reagovat
clinger

stejně tak i další stejně smýšlející kluby jako City či Chelsea

Reagovat
pospech11

co ti vadí na tom že když nutně potřebují útočníka, že jsou hned stejně smýšlející jako City.

Reagovat
Kokesh

Klose by byl perfektní, toho bych bral hned. Věřím, že Adebayor by nám byl taky prospěšný a hodil by se perfektně do systému, ale tohle nesympatický a prošlý šejkovský zboží si fakt nepřeju.

Reagovat
Lojd

to je výběr jako prase

Reagovat
smazaný uživatel

Ade by se tam hodil...

Reagovat
Robbie

Klose je přesně hrááč pro Real

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo, Benzena, Di Maria, Kaka, Ozil ... a to nejak posklada a vyserou se na utocnika

Reagovat
DreamTeam

jemnuj jiny tym co ma ty nejvyssi cile a v tymu jednoho utocnika

Reagovat
smazaný uživatel

Slavia

Reagovat
Kily

taky ne, ta nemá žádného

Reagovat
Lorcan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pospech11

jedině Miro z tohohle výběru

Reagovat
Manik...

Doufám že pude Adebayor, jinak jako potěš koště...

Reagovat
DosSantosAveiroCR9

Valdez To uz skor Trezeguet. Ale najviac by sa mi pacil Ade keby nadviazal na vykony ako podaval v Arsenale. Sympatie bokom ale je to kvalitny hrac.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je uplne jedno koho z nich hlavne at je to nekdo kdo muze hrat LM a navic stejne se real spoleha golove na CR jj trezeguet by mel me simpatie je to takovy ten proste koncovy hrac a to je potreba navic uz se trosku v la lize otrkal kdezto klose ne ten umi hrat jen nemeckej styl fotbalu . trezeguet urcite na hostovacku dobrej napad . a kdyz ne tak to vypada na toho adebayora at je jaky je

Reagovat
DosSantosAveiroCR9

Treze/Ade. Kiezby vtedy vysiel ten Rooney

Reagovat
RMCF

Real docela podobnej styl německé repre hraje, rozhodně k tomu je blíž než ke španělské.

Reagovat
smazaný uživatel

Z daneho vyberu by sa Josemu najviac hodil Adebayor, lebo je to drzy, sebavedomy utocnik a takeho tam nemaju, nemali. Akurat by sa hodil do PD, urobi zopar sprintov, nejaku klucku a uz ide sam na brankara. Este k tomu je to strelec. Kedze by islo iba o hostovanie, v kabine by si moc nevyskakoval, super posila by to bola

Reagovat
DosSantosAveiroCR9

Reagovat
smazaný uživatel

Torres by sa im hodil, v Liv'poole nema buducnost..

Reagovat
DosSantosAveiroCR9

Bol by som velmi rad. ale je to nemozneeeee

Reagovat
smazaný uživatel

potom by Madrid padol popolom kvoli poulicnym bojom

Reagovat
smazaný uživatel

mozno skusia Falcaa z Porta

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám že ne. Na to mám Falcaa až moc v oblibě.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo jo, na to se obvykle bere ohled

Reagovat
smazaný uživatel

A co já s tím? Chápu, že pro tebe je to třeba jen o penězích a úspěchu, jako pro pána v tvém nicku, ale tak nemusí to tak být pro každého.

Reagovat
smazaný uživatel

A co my s tim?

A myslim, ze poznamka o tve chapavosti toho, ze je to pro me jen o penezich a o uspechu, dost mimo. Nechapu, jak obecne souvisi otazka toho, ze ma nekdo hrace v oblibe a toho, ze ten hrac podle tohoto kriterie zmeni dres s tim, ze je to pro me jen o penezich a uspechu.

Nesnaz se vyvysovat a myslet si, ze jsi lepsi.

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň já se nevyvyšuji (fuj to je odporné slovo ), já jsem hlupák, pokud sis nestačil všimnout ... Falcao patří mezi mé oblíbené hráče, proto bych nerad, aby šel do Realu, protože Real není můj šálek kávy. Ty jsi podotkl, že na oblibu se ve fotbale nebere ohled. Pro mě je fotbal o oblíbenosti a je to pro mě zábavou. Tím pádem jsem uvedl onu domněnku s penězi a úspěchem, kde nikoho nezajímá jaký hráč je a sympatie jdou stranou. Vše se točí kolem peněz a úspěchu, který chce každý mít nehledě na to, kdo za koho hraje, jsem srozumitelnej?

Reagovat
smazaný uživatel

Pro me je fotbal taky zabavou a urcite ho nehraju, abych si vydelal na chleba. Je nemyslim obecne, ze obliba ma jit stranou a vse se podridit uspechu. A i v dnesnim fotbale se jeste ukazuje, ze penize nejsou ve fotbale vsechno.

Priklad s Emanuelem. Ten u me neni vubec oblibeny, ale mozna prijde. Tedy, to, kdyz jsem napsal, ze se obvykle nebere ohled na oblibu vsech fanousku jsem myslel na nasi urovni (urovni fandy Bianconera, Floren.Pereze). Ne obecne principu: "Vse za uspech a pro uspech."

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsme se špatně pochopili, já to bral právě obecně, nevadí ... S námi se Emanuel taky spojoval a jsem rád, že k nám nešel. Může to znít při našich potížích s útočníky dost hloupě, ale bezpáteřnímu blbovi bych fandit nechtěl... Každopádně, Emanuel by pro Real taky nebyl výhra, ostatně jako Klose, protože oba mají už odehráno své v evropských pohárech. Jsem zvědavý, jak to pořešíte.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim nevim. Je to cele zamotane. Od zacatku jsem si rikal, ze Valdano, s Mourinhem a Perez kecaji ohledne privedeni posili jen aby nevypadali dychtive, ze chteji nakoupit kohokoliv at to stoji cokoliv. Posledni dny mi dali spis za pravdu.

Seznam to na me pusobi jako nouzovy, protoze jak vedeni, tak i trener maji sve zcela jine favority. Jestli nekoho privedou, tak to bude vazne jenom zaskok na toho pul roku (mozna ne delsi dobu, kdyby se osvedcil). Takze to muze byt vazne kdokoliv, takze si nemyslim, ze by az tak hrala roli osoba fotbalisty jako spise to, ze muze hrat ve vsech soutezich.

V poslednich zapasech ale chose zkousi hravat uplne bez utocnika. Da od zacatku sice Benzemu, ale pak ho vystrida Kaka a zkousi, jak to bude vypadat. Proto si myslim, ze to muze klidne dopadnou tak, ze nikdo neprijde a zkusi se to dohrat bez noveho hrotaka.

Jen si predstav, kdyby se pak vyhralo, co by se rikalo: Mourinho vyhral i bez utocnika. To by byla voda na jeho mlyn

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby José dokázal uspět v pohárové Evropě i bez útočníka, úspěchem beru ve vašem případě minimálně semifinále Champions league, tak by to byl slušný počin. José sice dovedl Inter k obrovskému úspěchu, což mě krapet irituje, ale jinak ho jako trenéra mám rád. Podle mě by to zmákl i bez posily.

A přesně jak píšeš, vedení a trenér mají zcela odlišné představy, teda aspoň co jsem tak četl, nevidím do toho asi tak jako vy, fanoušci RM.

Každopádně ta ofenzivní síla tam je neskutečná i bez klasického útočníka. Ale asi teď shlédnu víc zápasu Realu, abych viděl ty Josého pokusy

Reagovat
smazaný uživatel

K tem rozdilnym predstavam:

Je pochopitelne, ze kolik lidi, tolik chuti a kazdemu se libi jiny hrac. Ale primarne jsem to nemyslel tak, ze se Perez nemuze s Mourinhem dohodnout na tom, kdo je idealni posila, ale ze vedeni spolecne s trenerem maji jine favority, nez je sezam utocniku nabizeny v tomto clanku. (viz. treba Lorente)...

Proto je jasne, ze by to mela byt jen docasna zaplata. Real uz neni to, co byval za prvnich Galacticos a nenecha si srat na hlavu od kazdeho, od koho by chtel neco koupit. Kdyz bude dobra prilezitost a bude to vyhodne, tak muze nekdo prijit. Ale situace neni takova, ze musi nekdo prijit za kazdou cenu.

Kdybych si mel vsadit, myslim si, ze se nikdo neporidi a zkusi se to.

Uspech: Mourinho je borec, vyhral i bez hrota.

Neuspech: Mourinho by mel skvele alibi, proc to nevyslo. Prece bez utocnika se neda nic vyhrat

Reagovat
smazaný uživatel

Dřevo Klose a rozvracovač šaten Adebayor.Chran nás pán bůh.

Reagovat
RMCF

já nevím proč tu všichni Kloeseho tak podceňujou, netvrdím že patří do pětky nejlepších hrotů, ale nazývat ho dřevem to je hnus...

Reagovat
Tomanatura

To neřeš, to jsou většinou ti, co fotbal nesledovali ani při letošním WM

Reagovat
Infi

Je všeobecně známé, že José dokáže dostat z hráčů maximum, takže bych se nejvíc obával Adebayora a Kloseho. Adebayor se až zabijácký nabízí. Naopak by mohl docela rozvrátit kabinu, což by nahrávalo Barceloně, muhehe

Reagovat
smazaný uživatel

Valdez by se v Realu chytl...!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Adebayor nehral ani keď bol zranený Balotelli a nebol ešte v týme Džeko... a zrazu ho potrebuje ?

Reagovat
Chazy

Takhle. Adebayor je potenciálně vynikající útočník, má skvělou fyzičku, zakončí na x způsobů, ve hře rozhodně platnej je, s míčem si rozumí atp. Problém je prostě jen v tom, že má v hlavě dokonale duto a za celou dobu co jsem ho v Anglii viděl, tak jen v jednom roce dával do hry maximum a z toho svýho potenciálu těžil. Hráči si na něj stěžujou na trénincích, několikrát byl součástí několika potyček, často je tím, kdo "může hrát, když se bude víc snažit", když se zraní, tak mu návrat trvá daleko dýl, než by měl, protože do toho tréninkovýho procesu prostě nenaskočí pořádně. Nevím co by ho mohlo namotivovat, vyděláno má. Kdyby mu šlo o trofeje, tak by se třeba v Realu zase snažil a něco hrál, přeci jen v AFC měl nejlepší sezonu tu, kde se hrálo o titul. Ale když se někde bude hrát na maximum, tak zas může bejt jeden z nejlepších útočníků, a to klidně i ve Španělsku. A mě by docela zajímalo, čeho je ještě schopnej, takže jen ať tam jde.

Reagovat
Mindas

Tak, tak... Hlavně v tom zakončení je opravdu třída, kdy na něm je právě vidět to jeho sebevědomí. Někdy až nezdravé. Každopádně bych byl také zvědavý, jak by se v PD prosadil. V nohách to má, v hlavě sice ne, ale třeba se to otočí.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak at si ho koupi, anebo vyzkousi treba Malaga ci nekdo jiny....Ta prazdna hlava je fakt odrazujici...

Reagovat
smazaný uživatel

Má skvělou fyzičku? To si nemyslím. Ani ji ke svýmu stylu hry nepotřebuje.

Reagovat
fantomas

Víš, kolik musí naběhat "bazénů", aby se tolikrát za zápas zvládl vystavit do ofsajdu? Zaprvý při předvídání přihrávky za obranu musí namáhat svou dutou palici, zadruhý situaci právě díky duté palici vyhodnotí špatně a do ofsajdu zaběhne zbytečně a zatřetí se furt musí vracet do výchozích pozic, aby to měli čároví zajímavější. To se pak celkem namůže, tomu věřim.

Reagovat
herbage

Souhlas, jen podotýkám že v Arsenalu se o titul hraje každou sezónu

Reagovat
Jajinek

poslední léta ale nidky celou....

Reagovat
smazaný uživatel

Vzdycky tak do Vanoc

Reagovat
fantomas

Často přežijeme i únor.

Reagovat
Josifek

Bože střez nás před Klosem, hráč tohoto typu nemá v Bílém baletu co pohledávat...brrrrr. Adebayor by na to určitě měl, ale on je docela problémový, na druhou stranu z této trojice bych ho bral asi nejraději, určitě by měl motivaci dokázat své kvality po nevydařeném působení v CIty .. Valdez na Real podle mě nemá, není špatný, určitě by nějaký ten gol dal + by byl platný při napadání, ale nevím, moc bych ho nechtěl (pořád ale mockrát víc než Kloseho, stačí že máme momentálně dřevěnýho Benzemu )

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Josifek

A co se ti nelíbí, že Klose není hráč pro Real? Já nepopírám jeho kvality, ale fotbalově by poněkud kazil výsledný dojem hry týmu, o což nestojím..

Reagovat
RMCF

Proč by ho kazil? je to jeden z nejtýmovějších a nejpracovitějších útočníků, který navíc má i dobrou produktivitu.

Reagovat
Josifek

Mně se vůbec nelíbí, jak hraje, je to dříč, maká na tým, ale já bych radši někoho, kdo umí i něco trochu navíc s míčem, i když tam takových hráčů máme celkem dostatek...ale tak je pravda, že v případě Kloseho nejsem možná stoprocentně objektivní, je mi nesympatický jako člověk i po fotbalové stránce.

Reagovat
herbage

Klose s míčem umí, ve své nejlepší sezóně za Werder byl snad tuším i nejlepším nahrávačem ligy a předváděl i pěkné technické kousky. On míčovou techniku nemá na vůbec špatné úrovni, i když hráči Realu jsou pravda trošku jiná kategorie

Reagovat
Josifek

Mě se nikdy nelíbíl, já mám radši spíš lehkonohý hráče, Kloseho styl mi přijde takový urputný.

Reagovat
smazaný uživatel

moje rec real je tzv.tym s jihu potrebuje jizny typy brazilce argentince spanely skratka techniky rychlost technika mladi prace ve velke rychlosti to je to co zdobi real takovy valibukj ako klose by se tam nehodil

Reagovat
vodka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně, že mají záložníků, že by z nich postavili B i C tým. Ale strikery jen 2... Z toho jeden je levej... Real

Reagovat
smazaný uživatel

Ruuuuuuuuuuuuuud! Pojď jen pojď!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Panebože, to by byl splněnej sen!

Reagovat
smazaný uživatel

dle AS ho Real chce, ale nechce za něj zaplatit

Reagovat
Arne

Budete si muset nechat zajít chuť.

Reagovat
smazaný uživatel

no fuj!!! Klose???

Reagovat
smazaný uživatel

já bych sem šupl někoho jako je Pato...Je mladej a má nějakou budoucnost...nějakej už pomale zrezlej Klose to vůbec ...navíc v repre je takovej a v klubu makovej...!!!adebayor je dobrej ,ale už to taky není ono...!!musí tam být taky někdo do kolektivu a to on moc není....!!a ten valdez je na tohle slabej kus !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Pato je budoucnost vlastně i současnots AC, takže do Realu nesmí.

Reagovat
smazaný uživatel

to se opovas ty devko staci ze nam kaku slohli parchanti

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele