Řízení na stavbu stadionu a obchodů v Hradci napadlo 14 odvolání
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Projekt stadionu a obchodů v H. Králové zřejmě skončí u soudu
29.01.2014, 15:45
Stavba arény v Hradci Králové nabere další zpoždění
04.12.2013, 15:48
Stavba stadionu a obchodů v Hradci by mohla začít v roce 2015
10.04.2013, 16:24
MfD: Stadion a nákupní centrum v Hradci mají územní rozhodnutí
03.01.2013, 10:52
Hradec otevřel moderní areál
10.04.2012, 15:30
Komentáře (126)
Přidat komentářKlasika.
Vizualizace pěkná.
hm to jo.
až moc mi to připomíná Eden
Úplně jiná konstrukce střechy, jinej typ podélný tribuny, poloviční kapacita, nechápu čim to to Eden připomíná? Tim, že je to fotbalovej stadion?
Je to tupý zamindrákovaný slávista, co bys chtěl?
Pizzorno - podívej se nejdřív na sebe
tupý zamindrákovaný slávista? jenom proto že vyjádřím svůj názor? takhle si mluv doma s mámou
protože já sem Mára a už mi je 13 heč?
protože já jsem mára a nebude mě urážet nějakej internetovej pisálek
internetovej pisálku
Tohle vypadá mnohem lépe než Eden.
Ty ten Eden nemáš moc rád, viď?
Moc ne.
Dokud jsi na tribuně fandíš a koukáš na fotbal, tak pohoda. Ale jinak to žádný zázrak není. Připadáš si tam jak v kobce.
Jako bych se transportoval do nějaké šedé zóny beznaděje a chladu.
Jo, i tak by se to dalo říct.
A Potěmkinova vesnice v podobě červených sedaček je během pár minut prohlédnuta.
Ono je to tam pěkný, ale chtělo by i to zázemí prostě nějak udělat, aby jsi se víc cítil "jako doma". Máš pravdu, že to tam je takový studený.
To zázemí je příšerný. Jinak ochozy jsou fajn, akorát je na houby, že si tam fanoušci nemají kam věšet vlajky. Což je pro kotel a ultras docela průser. Docela zajímavě to teď vyřešili v Plzni, kde si je věší pod střechu. Vypadá to sice divně, asi jako když na hokeji vystavují dres nějaké legendy, ale když se moc jiných možností není, tak aspoň to.
Takovejhle typ stadionu je dneska skoro nejrozšířenější.....
Ne, nic! K Hradci patří jedině lízátka!
ta vizualizace je tam pro 20-25 tisic... to bych chtel v Hradci videt
Nějaký odkaz? Nějak jsem mimo a nedaří se mi to najít
Spíš 10-15, když se koukneš na počet řad, ty tribuny jsou hodně strmý.
i tak, budou rádi když naplní jednu tribuny za bránou
ale prdlajs, je to pro 10000 s moznosti rozsireni na 14000
Hmmm tak to je neskutečný, dokázat z tak malého obrázku, kde je vidět jen polovina stadionu, spočítat všechny sedadla, tak to tleskám Bohužel museli soudruzi udělat někde chybu, jelikož je to vizualizace pro nějakých 10 tisíc.
Asi počítal s tim, že tam budou chodit samý hubený lidi a nějak se tam vměstnaj
http://aktualne.centrum.cz/sportplus/fotbal/domaci/clanek.phtml?id=736695 Dva projekty a bohužel opět jedna a ta samá písnička .. u Brna taktéž, krásné projekty, finance žádné
u Hradce ale nejsou problém finance
To nejsou ani trochu stejné projekty. U Hradce už je tak na 90% jasné že se začne stavět, jediná věc která to může zastavit jsou právě ty odvolání.
pokud chtějí stavět stadion pro 25 tisíc diváků v Hradci, tak to nemá žádný smysl. Deset až patnáct tisíc by bohatě stačilo a atmosféra by tam mohla být skvělá.
vzdyt to tak bude, ja nevim kdo plasi s 20-25k
je to plánovaný na 10 tisíc
Baník bude mít za chvíli nejhorší stadion
nn, nejhorší je stadion na Srbské...
je smutné, že 2. a 3. největší město ČR má stadiony v takovém stavu
hold nové století, pro nás fanoušky Zbrojovky a v tvém případě Baníku prozatím hodně smutné...
furt se najdou nejaci dementi, kteri to blokujou. Nakonec se bude hrat v HK jen CFL a klub se prestehuje do Strizkova
Tak Hradec stavbu plánuje dost možná patnáct let, z toho současná podoba resp. spojení s ECE už je na stole pět let.. Doufám, že se to povede, i když nebude ta zatahovací střecha která byla původně v plánu. Každopádně je nejvyšší čas začít stavět.
Takže jestli počítám dobře, tak už jenom Ostrava a Brno budou poslední ostudy ligy?
Ty jsi ostuda...Bazaly jsou unikát..a aspon se nějak zaplní...to se o Budějkach s lepšim stadionem apod řict nedá..
rozeberte stínadla a odvezte si je do ostravy
Dobře že jsou unikát. Takové stadiony patří do minulosti.
Bazaly a ostuda ? A dokonce je chceš srovnávat s tou betonovou kreaturou na Srbské ???
Keby všetky tieto plánované štadióny v SR a ČR stáli, bola by radosť chodiť na futbal, lebo by už snáď každý klub mal nový moderný štadión
Já se budu opakovat, ale když zvládla stadion postavit Sigma, tak to přece nemůže být nic tak těžkého. Tyhle multifunkční projekty se financují relativně snadno. A v Hradcu je ten stadion u centra, u výpadovky, relativně stranou od lidí a je tam prostoru na tři stadiony. Nevidím žádnou objektivní překážku stavby.
akurat blbci z Malšovíc
Ale vy jste stadion financovali i z prodeje hráčů jako byl Ujfaluši nebo Rozehnal, ne?
U té první tribuny jo. Ale pak se ty peníze vrátily díky výstavbě komerčních prostor. Ta Jižní se financovala tak že se prodaly byty které v ní jsou, a za ty peníze se postavila tribuna aji s nima.
Tak bylo by to fajn, kdyby se v Hradci postavil stadion s kapacitou kolem osmi až deseti tisíc.
Ja bych tam ten potencial viděl i vyšší
Pokud se napevno ukotví v lize a přivedou nějaký zajímavý hráče, tech 12-14 by mi přišlo oukej..i s ohledem na repre
Já myslím, že ta osmička až desítka je akorát.
Stadion bude působit plnějším dojmem asi no
Ale když si vemu, že Hradec má supr fanoušky a kolem krom hokejovejch Pardubic nic není ...
Jenže těch super fanoušků moc není. A nevěřím, že by dlouhodobě dokázali využít vyšší kapacitu. Co mi trochu bude vadit je fakt, že se s případným novým stadionem sníží kapacita sektoru pro hosty. Takže nás tam místo osmi set až tisíce pustí třeba jen 400-500.
Počkej, mist pro hosty je dycky tak 10% kapacity ne? S tim Tvym předpokladem by to bylo tim padem 800-1000..nebo se pletu?
Podle mě je to 5%. V Plzni je kapacita 12 000? A sektor pro hosty je tam pro 600.
11 a půl myslim...já měl za to, že to je klasicky deset procent z kapacity, zajímavý :)
v Plzni 12500
tak to jedině když tam přijedete vy. A max ta 10ka.
Tak ale zase možno nie každý chce mať zo štadióna bytovku
Tak jestli je na výběr mezi stadionem co má zvenku byty, nebo žádným stadionem, tak beru bytovku.
Já myslím že to je jediný způsob jak v ČR stavět čistě fotbalové stadiony. Samotnou návštěvností se nezaplatí ani za 100 let, takže je nutné hledat jiné využití.
V Brně by to chtělo fotbalový stadion pro 25.000 i kdyby hrála Zbrojovka pořád nic moc, tak by Za Lužánky chodilo 4x tolik co na tu zp...nou Srbskou. , Navíc Brno má 400.000 obyvatel plus okolní aglomerace. Jediný klub na jihu Moravy, tak nevidím důvod proč by tu nemohla být zase návštěva kolem 30.000, jenom už to chce začít stavět, ale to se říka od roku 2003 :D
Co tu meleš o Brnu. Tady se baví o Hradci !
To mi taky přijde jako moc velká kapacita. 15-18 tisíc by možná stačilo. A při stavbě tam třeba nechat určitý prostor pro případné rozšíření o nějakou tu tisícovku míst.
Mi to tak trochu připadá jako by si nechtěl větší stadión vČR než v Praze?
Největší stadion v Praze má Slavia. Takže je mi celkem jedno, jestli někdo postaví větší než sešívanci. Spíš mi jde o to, aby se ten stadion nějak plnil. A když přijde na zápas 8-10 tisíc lidí na stadion pro 15-18 tisíc lidí, tak to vypadá líp, než když jsou na třicetitisícové krávě.
No já jen,že v Ově (pokud by se stavělo) by měl mít stánek minimálně pro 30 000. A v Brně taky. A Olomouc bych taky zvedl o 5-7 000.
Hm, tak to vám těch 30 000 bude pěkně na hovno. Ne že byste měli špatný návštěvy, ale třicet táců je podle mě fakt moc.
tuto reakci sem čekal a absolutně nemáš pravdu ! No aspoň sem si ověřil to co si myslím.
Tak mě zkus přesvědčit nějakými pádnými argumenty. A ne těmi svými křupanskými žvejky o tom, že jako Pražák nesnesu, když bude v Brně nebo Ostravě větší stadion.
Tak jednoduše začnu tím,že do Ovy i přes fotbalovou krizi chodí furt více fandů než v Praze. A potažmo až se Baník otřepe z krize a dejme tomu by byl stadión,tak bude na "bazaly" chodit v průměru 10-12 000 lidí. Bude repre ( plno) a další akce. A na Plzeň,Vás buide taky plno. Nechápu jak můžeš tvrdit něco jiného. Praha jako nbejvětší město s největšími dvěma kluby v rep. a jeho návštěvy=Ostuda !!!!!!!
Jenže Praha má ty kluby tři - Sparta, Slavia, Bohemka. V Ostravě a okolí se chodí prakticky jen na Baník.
néééé ! S takovým argumentem běž do prdele !!!! To seru ! To budeme řešit 3 hodiny ! NESMYSL!
Ale je to zcela relevantní argument. Ale nelze na něj zcela svádět návštěvnost na pražských stadionech.
V průměru vás bude chodit 10 000-12 000 na stadion pro 30 000 lidí. To je nádhera. Z pěkné návštěvy, která by na menším stadion působila dobře opticky i akusticky se stane špatná/průměrná návštěva. Repre a další akce...to jako koncert Kabátů nebo Elánu? Dvacka by vám podle mě stačila. Pokud jde o návštěvnost na Spartě...letos je to špatné. Ale v minulých sezónách jsme měli nejvyšší návštěvnost. Jen málokdy na tom byl někdo líp. A pak Praha je sice největší město, ale jsou tu tři kluby s velkou základnou fanoušků a třeba Baník má aglomeraci blížící se k jednomu milionu, ne? Jediný prvoligový klub ve Slezsku a na severní Moravě.
Tak když si vezmu,že 4 krát za sezónu bude plno ( berme jen fotbal) a jinak bude 12 000 tak proč ne? A navíc stadión se staví na dlouhou dobu. Takže v budoucnosti může chodit daleko více lidí,že? Nedej bože aby zase hrál Baník o titul,další rok o poháry atd.... Tak bude chodit průměr 20 a 10krát do roka full. Prostě 30 je akorát. Myslím na budoucnost.
Kdyby ten stadion staál od roku 04 tak od 04-06 by bylo plno dost často !
Stavět stadion podle toho, že se ti bude v budoucnu možná dařit, je dost riskantní. A kolikrát bylo v plno v období, o kterém tu píšeš? Naposled jste hráli o titul v sezóně 2009/2010. Návštěvnost jste měli pěknou, ale mockrát vyprodáno nebylo. A když jo, tak jsem tu od vás četl nadávky na vandráky. Tobě by stadion pro cca 20 000 lidí přišel nedostačující? Já myslím, že pro Baník by to bylo akorát. A bylo by víceméně jedno, jestli by hrál sračku jako teď, nebo by usiloval o poháry či dokonce titul.
No já si myslím,že 30 je akorát. K nám,když se hrálo o titul byl zájem 2krát větší a tehdy mi to přišlo skrz lidi dost líto. Bazaly mají cca 17 a chtělo jít 30. Doma se hrálo 15 zápasů a na 10 z nich by bylo plno. Byla to škoda! A za 10 - 20 let nevíš co bude. Třeba bude FCB hrát 5 let o tituly a plno tady bude vždycky. Prostě 20 je momentálně dost,ale časem určutě málo. A o repre ani nemluvím. To bude plno vždycky !
Jo a nebyly tehdy lístky za 10 korun? Aspoň po nějakou dobu? Přijde mi, že máš moc velký oči.
Možná,že mám/možná ne ! Ale tady lidí chodí na fotbal daleko více a s větší "láskou" než v Praze! A věřím,že za 20 let mi dáš za pravdu Stadión není na 10 let,ale na dlouho ! Navíc v Ostarvě v chudém kraji.
U vás se chodí s větší láskou? No...já ti nevím. Když přijde u vás plný dům na Spartu tak tu čtu, že to jsou samí vandráci. To mi moc láskyplné nepřipadá . Ale budiž. Uvidíme co přinesou další léta.
22 s možností rozšíření by bylo ideál
No třeba. Kompromis
s možností nástavby samo.. větší nevyužijete
No protože v Praze máte x fotbalových klubu, pak tam zije strasne moc slovaku, lidi z Ostravy a Brna, kteří na Spartu nebo Slavii moc chodit nebudou a fotbal je vetsinou nezajima. V Brně máme "jedinej" klub, takže tady klidně těch 30.000 by přišlo. Např. Kometa, taky "jedinej" klub v Brně a kdyby byl stadec pro 14.000 tak je v 95% vyprodany :) Protože v Brně není tolik možností jako v Praze s využitím volnýho času. Kdyř hraje Kometa v TV, tak v 30% hospod a v 100% sport barech je plnio lidí kvuli Kometě, Když davaji Spartu v TV tak v PRaze většinou to v hospodách ani nepouští
Na tu Kometu se nechodí v takhle hojném počtu kdovíjak dlouho, ne? A ty pražský hospody máš prochozený, že tu o nich mluvíš?
Samozřejme v pražských hospodach davaji Spartu, ale v tom meritku oproti Brnu je to nic, prtze tam je samej japonec a turista, na sídlišti je to jiný, tomu věřím, ale v centru to bylo hodně těžky najit :D Na Kometu se chodilo vždy, ale od 1998-2004 to upadlo totálně, Kometa hrála i mimo Brno nějaky zapasy, od roku 2004 do roku 2008 se to zvedalo ale od roku 2009 to tedka je to bomba, myslim, ze 14.000 lidi by chodilo...
Tak na druhou stranu jsem docela rád, že v hospodách není kolikrát televize. Na sídlištích máš mraky sportbarů, Tipáčů a podobných pajzlů, takže tam na fotbal v bedně či na plátně narazíš dost často. Jinde ti fotbal v pohodě pustí. V centru je to trochu jiný, tam se chodí chlastat, ne čumět na fotbal .
tak to je
Ja bych v Brně postavil stadec pro 30 tis lidi a sloužilo by to i jako národní stadion..přeci jen na Moravě na repre lidi choděj
Je to ale velký riziko. Na reprezentační zápasy a zejména ty atraktivní, by se tam třicítka určitě sešla. Ale na ligu...
Tak tak, pokud někde v ČR má stát stadion pro 30 tisíc, jedině tam by se dokázal uživit v normálním provozu a stejně tak by tam chodilo nejvíce lidí na repre zápasy.
Šak jo. Sem to psal v Brně a Ově pro 30. Do budoucnosti A moravské derby v Brně i u nás plno každý rok.
jestli se bude furt počítat s nějakým monstrstadionem pro 25-30 tisíc, tak se to postaví nejdřív 2050
Vzhledem k tomu, že se bude stavět na zelené ploše, tak by rozdíl nákladů mezi stadionem pro 15 a 25 tisíc nemusel být nijak propastný.
Přesně v Brně a Ostravě je potenciál návštěv kolem 30.000 ! Vždyt na "Boby" chodilo v 90. letech taky kolem 25-40.000. A že tedka na Srbskou prijde 3000, je tím jak je ten stadion hroznej a ta doprava, stadion nekde mezi bytovkama kdesi na konci světa
3 minuty pěšky ze Semilassa není zrovna na konci světa prostě je neoblíbenej a hnusnej než že by se na něj nedalo dostat, v tomto kontextu je problém spíš s parkováním
Já bych v Ostravě postavil stadion pro 80 a v Brně pro 60 tisíc. Musíme myslet na budoucnost.
a v Praze kopii NouCampu, bude tam hrát Dukla s Bohemkou a druhou ligu Střížkov s Lokotkou
jednou to budou vyprodávat
2 hřiště hnedka vedle sebe, na jedný půlce Dukla a na druhý Klokani.
a ohlídat, aby klokani nepřeskakovali na to druhé
a ted si predstav ze na stadion s kapacitou 80000 bude na zapas s pribrami 3000 divaku
Takže až nám spadne Srbská sama od sebe, můžem zažádat u Olomouckých kolegů azyl ??? Už zbýváme jenom my a Baník, za 5 let zbydem jenom my a za 7 let jsme bez stadionu... ach ta krutá realita...
1. rána; 2. přijde v sobotu
ano, takhle se budu smát
ale jo, přál bych jim to
1. rána; 2. přijde v sobotu
http://your-space.cz/img/galerie/arch-viktorka01.jpg
Mělo by snad bejt v zájmu všech, aby se stavěly v ČR nový fotbalový stadiony.
jj, moje babicka to hrozne oceni
tak na fotbal má možnost se přijít podívat každý, bez ohledu na věk, sociální status nebo jiné faktory, stejně jako třeba volbám. to, že tohoto práva nevyužívám, je pak čistě můj soukromý problém, ne?
Jasne, a protoze kazdej muze jit na fotbal, tak je stadion v zajmu vsech. smrtici logika
Je tady řada zajímavých názorů ohledně kapacit, ale osobně si myslím že aglomerace HK+Pard by snesla i mírně vyšší kapacitu, než je ta plánovaná. Stadion je v centru a přitom s výbornou dostupností několika způsoby, když tam navíc bude i OC, bude imho ten potenciál enormní.. Hradec může jednou hrát pohárovou soutěž, a pak se zjistí, že je to málo, snad to aspoň půjde rozšiřovat na těch 14k..
Stavět u nás ty stadióny s kapacitou 30 000 ať pustí z hlavy.Tady chodí už 10 let na ligu v pr. 4 500 diváků.K čemu tyhle monstra.V tomto ročníku jsou tyto pr.Plzeň 10 215,Ostrava 7 952,Slavia 7 629,Sparta 7 319,Olomoc 5 516,Slovácko 4,760,Brno 4 477,Hradec Kr.3 921,Liberec 3 653,Jihlava 3 441,Ml.Boleslav 3 166,Teplice 3 129,Jablonec 2 818,Příbram 2 502,Budějovice 2 435 a Dukla Praha 2 334.Jak říkám ten průměr kolem 4 500 se u nás drží už 10 let a nějaké výraznější zlepšení v budousnosti nehrozí.Vlastně i ty stadiony s kapacitou kolem 10 000 jsou ted poloprázné.
to by mohli mít druhej nejlepší stadion v čr škoda ,že oba týmy spadnou
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele