Robinho se brání: Real mě nechtěl, tak jsem šel
Brazilec Robinho se po svém přestupu z Realu do Manchesteru City ocitl pod palbou kritiky. Chování během celého léta a přestup mu vyčetl třeba i legendární Pelé, přidal se kouč Chelsea Scolari nebo někdejší trenér Realu Luxemburgo. Robinho se však brání, přestup prý byla jediná možnost.
Robinho téměř celé léto prohlašoval, že chce z Realu odejít, s blížícím se závěrem přestupního období čím dál tím častěji a odchod si vlastně vyvzdoroval. Real jej nechtěl pustit do Chelsea, pustil jej však do Manchesteru City, jenž přišel s nabídkou na poslední chvíli.
"Tento hoch nutně potřebuje někoho, kdo mu dokáže v podobných situacích dát ty správné rady. Podle mě se tohle nestalo, naopak mu někdo poradil velmi nešťastně," řekl na adresu Robinha jeho legendární krajan Pelé. "Byl jsem z té zprávy v šoku. Když chcete být nejlepší, potřebujete tým, který může zářit, a nemyslím si, že by toho City mohlo v této sezóně dosáhnout," prohlásil Vanderlei Luxemburgo, jenž Robinha vedl v Santosu a pak i v Realu.
Sám hráč se ale kritice brání. "Akceptuji Pelého kritiku, on je král fotbalu. Ale kdyby byl na mém místě, udělal by to samé," odpověděl svému nejslavnějšímu krajanovi. "Real mě nechtěl, použil mě jako možnou výměnu za Cristiana Ronalda. Až když to nevyšlo, tak mě zase začal chtít. Když se mnou nechtějí počítat, tak ani já tam nechci být, a to jsem řekl prezidentovi," hájí se Robinho.
"Nejprve jsem chtěl do Chelsea, protože to byl jediný klub, který dal nabídku. Ale Realu se nelíbilo, že začala prodávat dresy s mým jménem ještě než byla jednání uzavřena a také se nedohodli na odstupném. Pak tedy přišel Manchester City," vysvětlil brazilský reprezentant.
Nejen to, jak se k němu Realu choval v souvislosti s Cristianem Ronaldem, se mu nelíbilo. Klub jej totiž kvůli údajnému zranění odmítl pustit na Olympijské hry do Pekingu, kde Brazilci nakonec vybojovali bronzové medaile. "Brečel jsem, když mě Calderón nepustil na Olympiádu, na to se ho můžete zeptat. Ale nebrečel jsem, když jsem odcházel. Nechtěl už jsem tam být, tak jsem si řekl o přestup," uzavřel Robinho.
Robinho téměř celé léto prohlašoval, že chce z Realu odejít, s blížícím se závěrem přestupního období čím dál tím častěji a odchod si vlastně vyvzdoroval. Real jej nechtěl pustit do Chelsea, pustil jej však do Manchesteru City, jenž přišel s nabídkou na poslední chvíli.
"Tento hoch nutně potřebuje někoho, kdo mu dokáže v podobných situacích dát ty správné rady. Podle mě se tohle nestalo, naopak mu někdo poradil velmi nešťastně," řekl na adresu Robinha jeho legendární krajan Pelé. "Byl jsem z té zprávy v šoku. Když chcete být nejlepší, potřebujete tým, který může zářit, a nemyslím si, že by toho City mohlo v této sezóně dosáhnout," prohlásil Vanderlei Luxemburgo, jenž Robinha vedl v Santosu a pak i v Realu.
Sám hráč se ale kritice brání. "Akceptuji Pelého kritiku, on je král fotbalu. Ale kdyby byl na mém místě, udělal by to samé," odpověděl svému nejslavnějšímu krajanovi. "Real mě nechtěl, použil mě jako možnou výměnu za Cristiana Ronalda. Až když to nevyšlo, tak mě zase začal chtít. Když se mnou nechtějí počítat, tak ani já tam nechci být, a to jsem řekl prezidentovi," hájí se Robinho.
"Nejprve jsem chtěl do Chelsea, protože to byl jediný klub, který dal nabídku. Ale Realu se nelíbilo, že začala prodávat dresy s mým jménem ještě než byla jednání uzavřena a také se nedohodli na odstupném. Pak tedy přišel Manchester City," vysvětlil brazilský reprezentant.
Nejen to, jak se k němu Realu choval v souvislosti s Cristianem Ronaldem, se mu nelíbilo. Klub jej totiž kvůli údajnému zranění odmítl pustit na Olympijské hry do Pekingu, kde Brazilci nakonec vybojovali bronzové medaile. "Brečel jsem, když mě Calderón nepustil na Olympiádu, na to se ho můžete zeptat. Ale nebrečel jsem, když jsem odcházel. Nechtěl už jsem tam být, tak jsem si řekl o přestup," uzavřel Robinho.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Robinho: Raději budu prodávat na tržišti, než abych zůstal v Realu
08.09.2008, 16:17
Robinho v Brazílii pod palbou kritiky
03.09.2008, 12:53
Potvrzeno: Robinho přestupuje do Manchesteru City!
02.09.2008, 00:27
Robinho učinil poslední pokus o přestup z Realu do Chelsea
31.08.2008, 15:00
Robinhův přestup zřejmě ztroskotá
29.08.2008, 17:42
Komentáře (177)
Přidat komentářBůh ví, jak to tam všechno bylo nebo nebylo.
Já mu věřím myslím že co řiká je pravda a doufám že všem ukáže jaký je to fotbalista. a podle mě Manchester City budou dost silní.
kdybych byl taková hvězda a někdo mě chtěl vyměnit za někoho jinýho taky bych se na ně vysral.
udělal dobře v PL se určitě prosadí
Hvězda?
jasná hvězda zářící na nebi
přesne máš pravdu.ale do toho muže být každýmuj jedno jesli prestoupil nebo ne!Já osobne bych radši vydet robinha v REALU
Robinho dite neni, ma pravo na odchazet kam chce, pokud real vahal se jeho pozici v teamu, tak co by mohl delat, ted ma jistotu, casem Manchester City bude velky klub
přijde mi že víc kecá než hraje. Jeho výkony (v přípravě) stály za bačkoru. Zato tiskových konferencí až až. Calderon je taky hlava dutá, kdyby se vysral na C.Ronalda nepoštval by Robinha to je jasny. Ale Robinho je profesionál a rozhodně tuhle situaci jako profík neunesl. A rozdhodně neni žádnej srdcař.
Debatuje se o mnoha a mnoha přestupech spousta hráčů, mnoho z toho jsou spekulace. Ostatní hráči se přes to přenesou a zůstanou, protože mají rádi klub kde jsou (viz Eto, Henry, Drogba, Lampard, Adriano a mohl bych pokračovat do nekonečna). Robinho ten klub očividně rád neměl a tyhle spekulace o jeho výměně mu spíš dali jen dobrou šanci k odchodu za penězma. O nic jinýho mu nejde. Kdyby měl Real rád a chtěl za něj hrát tak by hrál a né brečel.
souhlas...jen s tema hracema cos vyjmenoval...mozna tak Eto,ze nechtel odejit...ale jinak ze by ostatni byli ukazkami loajality? nevim nevim...ale jinak souhlas s tim robinhem...vic keca nez hraje
no šlo mi o to, ukázat na těch příkladech hráčů že se o nich taky spekulovalo a zůstali. Kdyby se urazil jako Robinho každej hráč o kterym se média nebo někdo z týmů zmíní že by mohl být součásti tranferu tak by soupisky nejvetsich tymu vypadali úplně jinak.
no jo tak Robinho je ještě mladej - kolik mu vůbec je??.. ale tak myslim,že Manchester City není az tak malej klub- nahodou letos mířej dost vysoko- tak kraje SWP- Robinho- to je kvalita..
otázkou je, jestli nebudou moc měkký. SWP ví, kdy uhnout. Ale pokud Robinha nějak přejedou, jak není zvyklej, tak to může být problém. Uvidíme, jak je odolný... Jinak jsem hodně zvědavej.
ale tihle hraci byli v uplne v jine sitiuaci nez Robinho
nakonec sis vybral dobře. ManC s jeho penězma může příští sezonu klidně vyhrát ligu a za pár let i lm, ať se vám to líbí nebo ne
jn presne tak a kdyz ted jeste chteji ronalda za 135 milionu tak kde je problem
"Everton chce taky svého miliardáře" Třeba za čas budou všechny kluby z PL mít svoje miliardáře a bude z ní uplně bezkonkurenční liga, kam budou za penězma odcházet všichni nej lidičky Třeba to bude liga umělá, ale pro diváka supr,ne
jn 20 tymu 20 miliardaru a prestupy za 500 mega a tak
No to by bylo fakt skvělý!
Ak by lfc nekúpili tí americkí komici ale dic tak by v PL nastal zaujímavý súboj. Taká menšia židovsko arabská vojna . Manchester united+chelsea+arsenal+tottenham vs liverpool fc+manchester city Človek až žasne, ktože to riadi svet. Vyjadrenia majiteľa evertonu sú tomu len dôkazom.
Jenomže to vyjádření je takové závistivé a uplakané. Kádr má Everton dost dobrý, jejich vlastní chyba, že se jim nedaří. S tím kádrem co mají můžou klidně s Manchesterem City soupeřit a nepotřebují k tomu miliardáře.
Nezbývá než mu popřát hodně štěstí. Doufám, že se bude prosazovat. Když už se takhle rozhodl.
Já se mu vůbec nedivim. Napřed ho chtěji poslat pryč, když to padne tak ho najednou potřebujou...
Křivdu by v tuhle chvíli cítil asi každej. On jim pomohl k titulu a oni na něj takhle...
v tomhleho taky chápu. Též by se mi nelíbilo dělat část protihodnoty při nákupu nějaký hvězdy. Ale nemusel dělat takovej bordel, nemusel si ten přestup takhle nahlas vynucovat ...
Ale u Robinha je tohle jednání naprosto normální. Přesně takhle si totiž vydupal i přestup do Realu
OT : Majitel menšího z liverpoolských klubů Evertonu Bill Kenwright si posteskl na nedostatek peněz a prohlásil, že klub by také potřeboval nového majitele. "Jsem žebrák, ve srovnání s jinými majiteli. Teď Arabové koupili Manchester City a dělají to Evertonu ještě těžší. Chci, aby klub také měl svého miliardáře, já to ale nejsem. Takhle nemůžu pokračovat, potřebujeme nového majitele a budeme jej nadále hledat," postěžoval si Kenwright.
mazec
co ti je na tom k smíchu? EFC jakožto ještě jeden z posledních tradičních anglických klubů prostě za stávajících podmínek nemůže konkurovat všem těm už zglobalizovaným fotbalovým fabrikám....
To je fakt, ale díky výbornému kouči se drží pořád nahoře. Snad to bude i nadále. Rozhodně jsou mi sympatičtější než Liverpool.
pokud to pude dál tak ty tvoje tradiční anglické týmy brzo vymřou. A směju se tomu jak si majitel klubu přímo říká o to, kupte mě
směješ se především vlastní blbosti, nic o tom nevíš a soudíš EFC jen z nějaké místní bulvární novinky vytržené z kontextu......nemám náladu a čas ti podrobně vysvětlovat vnitřní situaci u Karamelek.......
Ano po celou dobu se na nej vali vlna kritiky ,ale kdyby vam (myslim tim ty pomlouvace tady na eurofotbalu v ruznych diskusich k tomuto tematu)nekdo pred ocima takto jednal o mazankovi z M.U. za ktereho nabidli i jako moznou kompenzaci prave Robinha a jeste dalsi nevim nevim jak by vam bylo.To ze nevysel prestup do Chelsea kam chtel ,ale taky neni jeho vina.Co mel delat v posledni den prestupu???Musel vzit co mu vedeni nabidlo nebo zustat jako sasek na preplacanem Realu.Preju mu hodne stesti a je pro nej jen dobre ze procitl a odesel z te madridske zumpy co kazi talenty a rozhazuje prachama ,ostatne jako skoro kazdej takovej velkoklub.
Cital som vyhlasenie calderona ze nikdy nechceli ronalda vymenit, oni ho chceli kupit... sagu o moznej vymene priniesla marca vo chvili ked zacal byt robinho nespokojny... hold nechceli mu dat taky vysoky plat jak chcel no...
jo jo taky sem vzdy cetl o tom ze Ronalda chtel koupit a ne vymenit za Robinha. Vymena byla novinarska spekulace. A Robinho toho hned vyuzil, ve svuj prospech. Je videt ze sel jen po penezich. Kdyby chtel v klubu zustat tak zustal
samozrejme ze ho chteli koupit,Robinho mel byt jako bonus .Cetl jsi tedy spatne nebo Calderon lhal,nebo jsi to cele popletl.Robinho byl nabidnut spolecne s penezi + dalsi hraci to jsem cetl ja
Podle mě tam snim pěkně zametali...
Jednou se upsal, tak tam má dohrát smlouvu. Real se nezachoval zrovna pěkně, ale to neznamená, že se stejně musí chovat i Robinho. Vypadá to, že tu vyrůstá další hvězdička jako Christiano Ronaldo.
Real ho nechcel ??? Real mu nechcel dat plat ako City resp Chelsea... v tom to je ... a co ten melie o chelsea ?? nesnival hrat pod Scolarim ??? tento chlapec povie kazdy den inak ... ... odchod z realu olutuje,teda dufam !
ty tomu rozumis hmmm....ano kdyz bryl mene nez Saviola kterej pomalu ani nenastoupil max.na pohary tak to bych byl taky nasranej.I to svedci o tom jak si ho vazili.Real bude litovat pac toto bude svetovej hrac
koukám, že tady máme odborníka z Personálního oddělení......pověz nám ještě nějakou perličku ze zákulisí vnitropodnikových vztahů.......
Souhlasím s Donaldo! Robinho bral 2,5 mil eur. Saviola 3,4 a i Babtista 3,1 mil eur. S platem na tom byl hodně špatně.Kdyby mu nabídly novou smlouvu hned po sezoně o Robinha by nepřišli.Asi si byl Calderon až moc jistý že přijde Ronaldo.
Jen 2,4 mil eur? Chudinka, to neměl ani na chleba...
Chtěl bych vidět tebe jestli by jsi zůstal v práci kde by jsi bral 30 000 tisíc a nechtěli tě tam nebo by jsi šel do práce kde máš 100 000.A pak bych ti řekl: Chudinko neměl jsi na chleba co? Je vidět že o fotbale nic nevíš a asi jsi ho nikdy nehrál.
Je uplně něco jiného 360 tisíc Kč a nebo 2,4 mil liber za rok ! Za jeden rok si vydělal to co průměrný člověk nikdy za život ! :)
Kdybych podepsal smlouvu na dobu určitou za daný plat, tak bych tam zůstal. Pokud by mě nechtěli, tak ve smlouvě budou nějaké odstavce, třeba vyplacení. Ale ono to s tou nechtěností zase nebylo tak horké, jestli se to Robinhovi nelíbí, tak proč tu smlouvu podepisoval?
Tohle je od hráčů pěkná sviňárna, páč obecně mají na výběr kratší smlouvu za větší prachy nebo delší za menší. Většinou si vyberou tu delší, protože chtějí mít jistotu a pak si stěžují na plat.
real se k němu nechoval nejlíp ale rikal jak chce jit do chelsea a nakonec si radsi vybral penize v man.city
v prvom momente som mal pocit ze Real to spravil naschval ze ho predal do ManCity, pretoze jeho vyhlasenia vrhali na klub a jeho honoraciu zle svetlo... To ze isiel za lepsimi peniazmi je jasne(na hraca svojich kvalit zarabat menej ako vysedavac Saviola ), to ci to bolo priamo jeho rozhodnutie take jasne nie je. Ak si vezmeme priklad Berbatova, tak Tottenham vedel kam chce hrac odist (aj ked pristup ManU nebol spravny) a podla mna mhla kedykolvek prist este lepsia a drahsia ponuka od Citizens...Tottenham si sice prisiel na velke prachy a dalsieho hrotaka na hostovacku ale aspon spravil hracovi po vôli, aj napriek dlhe mesiace napatym vztahom... Tottenham Real v tomto pripade
Tottenham sa zachoval ako jedna perfektná firma. Lacno kúpiť a draho predať. A ich fandovia sa ešte tešia ako skásli účka. A že vraj z ich strany nie je futbal biznisom
jasne ze je to biznis ale aspon nespravili to co real ale aj mna to serie ze sme zanho vysolili tolko + Frazier nemam ho velmi rad ale ak bude odvadzat to co sa od neho ocakava tak budem spokojny
ty si fakt hrozny rypal
scouser
Nedivím se mu,že si hrje na ukřivděného - takové typy lidí to dělají Něco si vytrucujou a pak ještě remcaj,že to bylo jinak a překrucujou... Přál jsem mu,aby zůstal rok v Cčku Realu,tak snad bude tohle nevydařenej přestup - jak šejkům,tak robsonovi to přeju
Myslím, že je dobře, že arabáci cpou peníze do fotbalu. Lepší než kdyby podporovali svými penězi teroristy. Čím více takových šílenců tím lépe pro fotbal.
To je názor, fakt bomba.
pokud máš na kontě 600 biliónů dolarů, tak si můžeš koupit celou FIFU a udělat si z ní svůj vlastní FIFA Manager a ve volných chvílích - třeba o letní přestávce - si koupit atomovou bombu na hraní....
odkedy v SAE podporuju sejkovia teroristov... to nie su Irancania, Iracania, Syrcania...nie je Arab ako Arab! A uz vobec to nie je dobre hlavne preto ze sa strkaju len do PL, pretoze to znamena ze hraci budu pri transferoch preplacani, kluby budu permanentne nahnevane pre potahovanie ich vlastnych hracov a PL bude dominovat omnoho viac, a kazdy fanusik futbalu musi uznat ze na futbal sa pozera lepsie ak su sance vyrovnane
Preplácanie a potahovanie hráčov. Myslíš, ako to robí saf?
myslim ako to robia vsetci
Myslím, že tvoj výrok splna všetky atributy alibizmu
myslim ze alibizmus je skor zatvarat si oci pred realitou, ktoru my aj tak nemozeme zmenit
myslíš že to dělá jen on??
Píšem tam niekde, že to robí len on?
vyznělo to tak
Ale ked už sa pýtaš, či to robí len on. Tak si kukni top10 najdrahších prestupov v PL a povedz mi, koľko krát si si tam našiel ten tvoj železničiarsky klub.
neboj, já vím koho kdy kupujeme a za kolik...ale prostě jde jen o jedinou věc a to o to, že se tu vždycky když se začne mluvit o přetahování hráčů zmíní jediný jméno...a to SAF...
tak v top10 je ich dost ale je je to s chelsea tak narovnako ale za posledne 4 roky to nebol nik az teraz Berbatov (a 4 roky je dlha doba...)
jj, kdyz byl v MU Kenyon, tak se dely veci ted uz je klid.
tak tak, je to lepsie ale netreba to zakriknut, minulu sezonu bol celkovy nakupny balik sakramentsky velky
Tak jednou to prijit muselo, bylo jasny, ze Scholes aj Giggs potrebuji nahrady. Jen ten Tevez mi tehdy prisel zbytecny a ted, kdyz jsme za nej dali 30Mega, tak uz me vazne sere
podla toho co hra by ta nemal srat...
No praveze jeho herni prinos loni nijak velky nebyl. Sice daval rozhodujici goly, ale jinak se ve hre ztracel a navic casto vynuloval Rooneyho, ktery vedle nej mel svoji nejhorsi sezonu od prichodu do MU.
A Ronaldo taky muze hrat sebelip a milovat ho fakt nebudu
Chtel bys mi neco rict?
jen že se mi tak nějak nezdá věc, že Rooney měl nejhorší sezónu od svého příchodu...možná gólově se neprosazoval tolik, ale rozhodně herně byl nejdůležitějším článkem sestavy man...
chazy ma v niecom pravdu, 2 CF spolu sa navzajom utapali, ale vdaka tomu rotovali na hrote s Ronaldom a ten uz vedel co so sancou... ale Rooneyho prinos pre ofenzivu bol aj napriek tomu ze casto neskoroval velky... ale pre mna je Tevez pracant a bojovnik, ja na nom nevidim nic zle, praveze ked prestupoval do Europy, v kutiku duse som citil ze nas raz posilni a ze by sa nam hodil...
proti tomu že se tevez spolu s rooneym vedle sebe utápí nic nemám, to je pravda a taky proto přišel Berbatov...jen si prostě myslím že rooney rozhodně špatnou sezonu neměl spíš právě naopak...
No dobra, rikat, ze mel nejhorsi sezonu od prichodu do MU bylo prestreleny. Prvni dve sezony fakt nedelal v MU nic jinyho, nez ze daval goly, popripade spaloval sance. Posledni dva, tri roky na nem kompletne stoji nase ofenziva. Ale loni byl proste az alarmujicim zpusobem neproduktivni a ackoliv to neni jeho primarni ukol, tak byl jeho prinos hre mensi, protoze navic ani pred sebou nemel toho hrota, kteremu by posilal mice... Loni to proste bylo spatne. Uz aby si vedle nej stoupnul Berba nebo Manucho.
tak to sme v tom dvaja, mne Ronaldo vadi viac nez Tevez i ked jeho minulosezonny prinos bol rozhodujuci, ktovie ci to v oktobri (říjnu) Return of the King skor si myslim ze nie, hlavne nech uz nepocujem slovo Real...(robi sa mi husia koza)
Sice dával rozhodující góly? Jak sice? Vždyť právě proto byl sakra platný hráč (Lyon, Blackburn, Tottenham, Liverpool a možná jsem ještě na některé ty goly zapomněl). Toto byly goly, které nás víceméně dovedly k titulu. A to že dal gol na Anfield, tak tím už se stal vlastně nesmrtelným Já jsem právě rád, že jsme ho koupili, i když za takové prachy. Ale ta jeho bojovnost, rvavost a energie, co z něj každý zápas čiší jsou přímo ukázkové. To že Rooney neměl loni až tak dobrou sezonu je druhá věc a nevím, jestli je to jenom tím, že hrál Carlos.
Chachachaze neposlouchej, nemá rád dva hráče, ketří se nejvíce zasloužili o zisk PL a LM - tedy Ronalda a Tevéze. Ronalda proto, že je to módní a Tevéze asi proto, že bez jeho záchran by žádný titul nebyl. Ale od chachachaze se nic jiného čekat nedá
Mne nejde vubec o to, ze je ted Ronaldo kazdym milovan Mne na nem sere, ze je to nevdecnej smejd, kterej by pri prvni sanci hrat za Madrid hral za Madrid. Ted zas rika, jak MU miluje, da za nas maximum a za rok to bude o tom samem. Stejne tak jako fanousci CFC se mohou zblaznit z toho, ze Drogba rika, jak je v CFC nestastnej a za dva dny pri oslave golu liba znak tymu...
Mne je ukradeny, ze Ronaldo hraje tak, jak hraje, on si pro pristi rok uz dres MU nezaslouzi. Radsi byt druhy s Fletcherem na kridlo, nez prvni s Ronaldem na kridle. Nefandim pro uspechy a nestojim o to, aby za nas hral nekdo, kdo otevrene rekne, ze chce hrat jinde.
A Teveze uz nemam rad od jeho predstaveni v dresu Corinthians, navic je mi krajne nesympaticky i od chvile, co nadaval na Pardewa po jeho vyhozeni, takovy maly nevdecny smejd, splhoun... tehdy sem se mu smal za to, jak s nim Cuerbs zamet nez ho nechal hrat. Nechtel jsem ho v MU a ackoliv jsem mu ted vdecny za jeho goly, tak ho nikdy nebudu mit rad.
Ja jen rikam, ze tema golama si zachranoval kuzi. I kdyz jeho slaby herni prinos byl zapricenenej tim, ze k nam prisel na konci prestupu, vynechal celou pripravu, vubec nemel kondici atp... Ale proste nerozhodovat ta utkani, tak je to zklamani sezony. Jeho herni prinos byl oproti Rooneymu prave strasne nizky.
A rozhodne to je tim, ze hral Tevez, ponevadz jak Rooney, tak on hraji ze zalohy a tak jsme vetsinou hrali bud 4-6-0 nebo 4-5-Ronaldo... Ani jeden z nich tak nedostaval potrebny mice, ani jeden z nich nemel utocnika, ktery by mu delal prostor a oba dva se utapeli v zalozni rade, ze ktere nemohli hrat dopredu. Napriklad zapas s WHU, Boltonem nam prohralo to, ze jsme nemeli hrota... Proste Rooney by byl lepsi utocnik vedle Kollera, nez vedle Teveze. Uz jen o kolik vic se dostava do sanci, kdyz hraje Saha.
S tím, že se oba dva utápěli nemáš v žádném případě pravdu. Naopak, všichni si pochvalovali, jak si spolu rozumí a když se k tomu ještě přidal v životní sezoně hrající Ronadlo, vnikl z toho titul v LM i PL. Berbatova moc nemusím, ale bez Ronalda je hrot potřeba, takže jeho nákup kvituju i když byl za nehorázné prachy...
Ty jsi fakt uplne mimo ja jsem snad nepoznal nikoho, kdo by mel tak stupidni nazory, ale k tomu se snazil vypadat, jakoze neni blbej. Pochvalovali? kdo?... Myslis takove ty 3-4 dobre kombinace za celou sezonu? .. .ty jsi fakt komik, neco nekde prectes a pak to tady publikujes a delas ze sebe uplneho vola. Prosimte, neposlouchej Mikolandy, Csaplary a snaz se divat na to, jak hrajou. SAF si taky vzdycky pochvaloval Teveze, Rooneyho jednotlive, ale ze by nekdy rikal, jak si uzasne rozumi, to fakt ne...
A nedivim se, nemuzou hrat spolu. Tak, jako nemuzou hrat vedle sebe dva hroti, nemuzou hrat vedle sebe dva second strikeri. Maji uplne Lampard-Gerrard efekt. Lezou si do uzemi, prekazi a berou mice.
ale ty jsi tu fakt nejlepsi proti tvym prispevkum je hra Rooneyho svoji vyjimecnosti uplne o nicem
No jasně, překáželi si, kradli míče, zakopávali o svoje nohy a stejně dali dohormady 40 golů, plus ještě mnoho asistencí. Ach jo, co by za to daly jiné kluby, aby si jeich útočníci takto "překáželi a nerozuměli" Jediný kdo tady má stupidní názory, jsi ty
Ano, mnoho tymu by za to, co hraji Tevez a Rooney bylo absolutne na vrcholu blaha. Ale musis sam uznat, ze vis, ze oba dva by hrali vedle hrota o hodne lip, nez vedle sebe (coz ted potvrdi Berbatov). Me proste stvalo, ze oba dva nenaplnuji svuj potencial (maji na mnohem vic, nez 40golu)... Takze ano, muzou hrat vedle sebe, jakztakz to funguje, obcas se najdou a je z toho krasny gol. Ale ver mi, kdyz bude pred nima hrot a jeden z nich nebude hrat, oba dva nam daji mnohem mnohem vic. A to bude parada na to koukat.
Možná jo, možná ne, to ukáže až čas
Tak tak. Mozna to ze zacatku nebude uplne klapat, ale konecne mame hrace, ktery nam dokonale sedne prave na soupere ala Bolton, WHU. Kdyz daji gol ze standartky, zabetonuji, tak nebudeme muset kombinacne stredem polu se probijet a rozbijet o obranu. Berbatov, popripade Manucho bude cekat ve vapne, vyuzijeme potencialu nasich kridelnich prostor. Rooney ci Tevez budou moci rozehravat akce pres kridla, tam muze prijit jednoduchy centr a z nej bude uvolneni podhrota Berbatovem, nebo hlavicka na branu... Konecne nebudeme mit jedinou herni variantu.
S tím rozestavením, kdy se oba stahují do zálohy, máš pravdu. I s těma zápasama s WHU nebo Boltonem. Ted to bylo vidět i s Petrohradem, že když se musí útočit do zavřené obrany, chyb´ěl hrot. Totéž můžeš říct o Tevezovi, že by byl lepší se Sahou nebo s Kollerem. Myslím si že duo Berbatov-Tevez by mohlo byt zabijácké. Ale zase nechat Rooneyho sedět je taky zbytečný luxus. Jsem zvědavý, jak to SAF vyřeší se složením útoku nebo rozestavením, protože při současné formě Teveze (jde vidět, že absolvoval přípravu) by ho bylo na lavičku fakt velká škoda. Třeba konkrétně s Petrohradem nebo s Pompeys v Community Shield měl větší přínos pro tým než Rooney.
Já jsem si právě Teveze oblíbil hned po příchodu pro tu jeho rvavost a bojovnost. Takového hráče bych snad ani nemohl nemít v oblibě.
Absolutní souhlas
To je prave to, kdyz si vybrat zaklad mezi Rooneym a Tevezem, tak volim jednoznacne Rooneyho. Hlavne prosim, at nehraji spolu.
Tak Rooney asi bude první volba, ale podle mě to vůbec letos nemusí být tak jednoznačné jako třeba loni. Ale tak zápasů bude hodně, můžou přijít zranění, takže jsem si jistý, že prospěšní budou oba.
Tak hlavne Rooney se obetoval, hral hrot, musel hrat post, ktery mu vubec neni vlastni a to jen kvuli Tevezovi. Ten si hral second strikera a stejne tam nebyl ani z pulky tak platny, jako Wayne. Fakt tahle sezona tim byla posrana, kdyz clovek musel sledovat, jak Rooney stoji sam mezi dvema str. obrancema a mic je u nas, tak to bylo k placi. Az uvidis, jak hraje Rooney, kdyz pred nim bude Berbatov a on bude hrat na svem postu a nebude hrat neco, co mu neni vlastni jen proto, aby byl prichod Teveze opodstatneny, tak te ani nenapadne, ze by mel hrat Argentinec.
SAF to rekl jasne, letos uz Rooney nebude muset hrat na postu, ktery mu nejde a prichod Berbatova to potvrzuje. Od nynejska konecne bude Rooney ten nejlepsi hrac, ktereho mame.
Ty si fakt týpek Vyhrajeme LM i PL, dáváme hromadu golů a ty řekneš "POSRANÁ SEZONA" To už není normální ty woe, ty si nějaký prototyp nového "fanouška"?
Promin, ja myslel posrana jen co se tyce Rooneyho. Ne celkove za tym, jen jednoho hrace...
mel jsem to presneji napsat
Neskutecne me udivuje, jak muzes nazvat Chazyho prototypem noveho fanouska... Cetl sem si vsechny tve prispevky a uz pritom mi natahovalo... Po tomhle prispevku uz sem to vyhodil Od Chazyho ruce pryc, radeji nadavej nekomu, jako je CR7, ti te budou mit mozna za boha, kdo vi :-))
Neboj, vím, co Rooney předváděl ve spolupráci s Ruudem a pevně věřím, že na to naváže i s Berbsem. ale myslím si, že spolupráce Berbatova s Tevezem nebude o nic horší, protože Tevez má věci, které Rooney nemá (samozřejmě i naopak). Prostě si myslím, že s příchodem Bulhara má náš útok mnohem víc možností a bude kreativnější. Navíc, jak jsem říkal, sezona je nabitá, mohou přijít zranění a proto se nám budou hodit oba. Taky bych se nedivil variantě, kdyby občas nastoupili všichni tři. Sám jsem na to zvědavý a už se těším, co ukážeme třeba hned na Anfieldu. Počítám, že berbatov asi nastoupí od začátku s Rooneym.
Co dodat, vystih si to presne.
Jinak je prijemne, ze tu jsou jeste fanousci MU, se kteryma je mozna nejaka konstruktivni diskuze po tom reseni Robinha a podobnych konecne neco zajimaveho.
Jo diskuze s rozumnýma fanouškama mi taky chybí. Nemám s kým rozebírat zápasy a tak. Jinak mě si určitě pamatuješ, sázeli jsme se jednou na manutd.cz, jak bylo osmifinále LFC - Barcelona. A měl jsi pravdu ty, že postoupí Live. Ale tam jsem byl pod jinou přezdívkou.
Ja jsem vsadil na Scousery? to jsem musel byt pod vlivem nejake moc silne drogy..
http://www.manutd.cz/view.php?cisloclanku=2007021802 jo našel jsem to
Oo:-D Pripada mi to na me nejake az moc objektivni
to bylo ještě těsně před ziskem titulu, tehdy se tam dalo diskutovat. Teď je to tam jak ve školce. Jak vidno, tak i úspěchy mají své zápory.
Tak tak, ale neprekvapilo me to. Na Chelsea maji to same. Spis je smutny, ze i po ztrate jejich nadvlady porad tam maji uroven uplne o nicem a je tam maximalne 12 lidi, se kteryma se da diskutovat. Rek bych, ze i na manutd.cz se to nikdy nespravi.
zkus webové stránky Derby County....tam určitě žádné gloryhuntery nenajdeš.....a když, tak už mají určtě hodně přes 90 let - takže bude s nimi určitě i sranda...
chazymu neverte, on je prezlečený scouser
Plne suhlasim s Robinhom.Preco by mal zostat,tam kde ho nechcu.Cakal na mozny prestup a zrazu to prislo,aj s lukrativnou zmluvou naviac.Len plus pre neho.
Sakra, on fakt nekoho na ty svoje kecy dostal to by clovek necekal.
Ked nema formu,ma aspon rozum.
Je mi jedno jakej Robinho je ale v tomhle jsem s nim za jedno taky bych nechtel zustat v klubu kterej me nechce
City moze byt velky klub v blizkej buducnosti ale bude to mat tazke medzi silnou 4 a aj totengam nieje zly a tak tie aj ine kluby a Robhino ma vlasny nazor na prestup
Jako filmová či hudební hvězda dorazila do tréninkového centra brazilské reprezentace před zápasy kvalifikace MS 2010 nová akvizice Manchesteru City Robinho."Nechtěl jsem přiletět helikoptérou, protože lidé si budou říkat, že mi stoupla sláva do hlavy. Jiná možnost však neexistovala, protože bych to jinak neměl šanci stihnout," okomentoval okolnosti ohledně svého příletu do centra vzdáleného 100 km od Ria De Janeira ofenzivní klenot.
Bohužel v tomto případě musím souhlasit s Robsonem. Real se celý přestupový léto zabíral na Ronalda s tím, že Robson následně odejde. Nechtěli mu zlepšit ani finanční podmínky a že hráč, který pomohl velkou měrou realu k titulu a má menší plat než střídajicí Saviola je směšné.
Real na toto hodně doplatí, nemá kvalitní křídlo a příchod VdV nic neřeší alespoň doté doby dokud se neuzdraví holanďan.
Když chce zvýšit plat, musí začít makat...pokud neprokáže, že chce makat za klub a dýchat pro něj, tak na zvýšení může jen myslet. Dále mu zbyly jen dvě možnosti: makat, nebo "snít o klubu, kde o něj budou doopravdy stát". Real mu nabídl 3,5 mega, on nechtěl. Celou dobu mu šlo jen o peníze. ManCity to ví a využilo toho. To že chce klub další hráče, kteří by byli přínosem je právo každého klubu, neřknu-li nutnost. To je můj názor...
100. pro juve!
OT: Hlavní postavou celého obchodu o ManC je Mansúr Bin Zajíd Al Nahíjan, člen královské rodiny, jejíž majetek se odhaduje na neuvěřitelných 560 miliard liber (17 bilionů korun)
Neuvěřitelné. Sice Je Al Nahíjan jen jedním z 19nácti bratrů, ale kdo ví jak to tam je.
je sranda, jak zdejší football kids žerou ty mediální povídačky.......Robinho je prostě jen takové rozežrané děcko, které mělo štěstí, že přišlo velmi rychle k ohromným penězům - to je pro něho jediná a opravdová hodnota.....mu je opravdu šumafuk jestli hraje za nějaký Real, Man City, Čukotku nebo Troyes....a chtít po něm nějaký "citový" vztah k nějakému klubu? Fakt naivní.... proč by ho měl mít?....On má rád peníze, vychovala ho ulice - tak se chová naprosto přirozeně - sobecky - jinak to podobná děcka ani neumí - a ani za to nemůžou....je to jen oběť systému......a samozřejmě - žádný druhý Pelé z něho nikdy nebude - ten neměl v palici tak nasráno a byl jinak vychovaný...
na světě jsou jen 2 kluby, které miluju. Arsenal a Man.Utd. Mají tradici,historii a nerozprodávají se šejkům a podobným zbohatlíkům.
A kdo si myslíš, že vlastní Manchester a kdo je zčásti vlastněn rusákem?
Nenič mu mýty o kluboch, ktoré miluje.
Hodny a cestny American, ktery MU vubec nevlastni pro penize, ale jde mu jen o to, ze jeho syn od detstvi fandi MU!!!!!...
Kupil synovi hračku?
Apropo, nie je to američan
Tak Glazer je Američan, o čem chceš spekulovat, nevím.
Špekuluješ tu ty, ja nie . A neviem čo pokladáš pod pojmom američan, ale Glazer je Yido
Prooboha...Američan je občan USA, což on je. Netušil jsem, že se dá nedorozumět i v takovém problému.
No dobre, ak ty nevidíš rozdiely medzi občianstvom a národnosťou, tak potom v tom máš fakt mierny chaos. Už sa nečudujem, teda že vyplnodíš niečo ako že Usmanov je soviet.
Ale aby som Ti to uviedol na pravú mieru tak Glazer je žid s americkým pasom.
Tak narodil se v New Yorku. Náboženství je věc druhá, i když chápu, že věřící to berou třeba jinak. A Usmanov je původem Sovět, protože když se narodil, tak Uzbekistán byl součástí SSR. Momentálně je tedy Uzbek s ruským pasem.
Tak třeba já jsem původem čech a ne čechoslovák.
No tak jasný, ale to, že jsem řekl, že je původem Sovět, neni nic brutálně chybného.
Aršavin, Pavjučenko - ti všichni jsou Sověti. Tak nazývej věci pravými jmény...
Vy mě zase nechápete.
"Usmanov není žádný Rusák." "Nazývej věci pravými jmény".
Tak si ma predbehol, presne niečov tomto smere som chcel mimo iné napísať.
Aké náboženstvo? Židia tvoria regulérny národ, to že v ich prípade je ich národnosť úzko spätá z náboženstvom je v tejto téme irelevantné. Ak by sa jednalo o potomka talianskeho vystahovalca, tiež Ti poviem, že sa nejedná o američana ale o taliana. (Možno s dovetkom, že ak "nezaprel" rodičov, čo ale v prípade židov moc nehrozí z dovodu uctievania s tradícií)
A dám Ti jednu otázku, tvoj otec sa narodil v Československu. Spýtaj sa ho nabudúce, či sa niekedy v živote cítil ako čechoslovák alebo ako čech.
Ako som už písal, mýliš si národnosť s občianstvom.
Ale nemýlim, vy ste mě nepochopili, co sem tim myslel.
Národnosť je viac menej nemenná. Nemožeš niekoho nazývať raz tak a raz onak, len preto, že vládcovia si zmysleli že sa menia hranice. Pre mna je napríklad informácia o občianstve dosti nepodstatná. Ved to vidíš denno denne ako sa s pasmi kupčí pre získanie určitej výhody. Národnosť je podstatná, lebo tá prezrádza čo to o pôvode človeka, nie kam sa odstahoval. Téme je avšak ešte o to zložitejšia, že poznáme aj tzv. politické národy, ako sú nemci, rakušania, alebo zmienovaní američania.
No vidiš, národnost je podstatná, proč je tedy blbost, že jsem řekl, že Usmanov neni Rusák? Vždyt je to Uzbek, jen s ruským pasem.
Troška sa doplietla diskusia. Ja som nikde neprotestoval proti tvojmu výroku, že Usmanov nie je rusák.
No takže se víceméně chápeme a máme na to stejný pohled. Jen jsem možná své myšlenky nevyjádřil zrovna srozumitelně.
právě že v tom máš fantomasi pořádný zmatek.....ten váš budoucí většinový vlastník a sovětský kriminálník se narodil v SSSR - takže měl občanství - "Soviet Union" - no a protože byl národnosti ruské, tak se po rozpadu SSSR logicky a zcela automaticky stal občanem Ruska - tak jako např. tvůj otec, po rozpadu ČSSR, zase občanem Česka - ................tak jako se např. židovské matce v New Yorku narodí syn - tak je to především Žid s americkým občanstvím - které je opravdu daleko méně důležité než to jaké je ten dobrý chlapec národnosti - kterou na rozdíl od všech mudlů nikdy nezapře ....
Ale vždyt to já chápu!
tak potom nazývej věci jejich pravými jmény....
Proč? Já řikal, že je to především Sovět z Uzbekistánu a jen těžko se cítí ted být Rusem, když má jenom jeho pas, ale má s Ruskem společnej leda tak pobyt ve věznici.
což je pro každého pořádného chlapa nejsilnější zážitek v životě - a proto se nejvíce cítí Rusem - protože tam jeho prdel poznala co to je láska.....
Ale di ty...
Tohle mi smrdí elitářstvím, Bruci...
Tradici nenaruší ani jiná národnost. Lerner je taky Američan a vede svuj klub velmi dobře a ctí tradice. Nehledě na to, že Usmanov není žádný Rusák. Takže nazývejme aspon věci pravými jmény.
jj, chudak vec
Usmanov je ruský kriminálník s uzbeckými kořeny......anebo uzbecký kriminálník s ruskými kořeny? Která varianta je fantomasi správná?.......6 let strávených v krimu je ta nejlepší kvalifikace pro převzetí klubu jako je Ars*nal...
Neviem či práve toto chcel fantomas počuť, ale aspon uvidíme jak horúce je to jeho nazývanie vecí pravými menami.
Když už tak Sovět. A on ten klub nikdy nepřevezme, to je mýlka. To v Arsenalu nedopustěj.
Cos to vyplodil za neuvěřitelnou hloupost?
jediné co v Ars*nalu opravdu nedopustí je aby za ně hrál někdy nějaký angličan......po rozpadu SSSR si ale ten sovětský kriminálník - a váš budoucí většinový vlastník - stejně musel vybrat lokalitu, kde bude úředně veden jako občan..............nevím v kterém krimu seděl, ale pravděpodobně to bylo někde na Sibiři - tak je z něho Rusák - bo má k tomu státu nejsilnější vztah
Tak to Hill-Woodovo opatření, že bude do určitého data prodávat akcie jen členům představenstva myslim jasně ukazuje na to, že nechce, aby si z jeho klubu dělal kde kdo cirkus, jako tomu je ted v ManCity.
z Ars*nalu přece nikdo nemusí dělat žádný cirkus.....bo to je jen takový putovní fotbalový cirkus na kolečkách, který se kdysi na svůj vandr po světě vydal odněkud ze zaprášeného Woolwiche
Zvláštní, že ti ten cirkus, kterej po světě jezdí už víc jak 120 let, byl dříve sympatický.
bo to byl cirkus, který dokázal pobavit.....teď to je už jen taková tragikomická pojízdná maringotka...
Dobrá...sice se neztotožnuju s tvym vkusem, ale neberu ti to.
:Usmanov is a Russian billionaire of Uzbek origin. According to the 2007 edition of Forbes magazine, the oligarch is Russia's 18th richest man, with a fortune estimated at US$5.5 billion (£2.696bn), and the world's joint-142nd richest person."
Kašpare.
Jediný klub který nikdo nikdy nekoupí je BARCA.....ta má tradici...to je víc než jen klub! Visca el BARCA!
Ses normalni?!
Jo sem
Taky se divím, že to pracháči nezkoušejí moc ve Španělsku. Takový Real by byl nejsnadnější sousto, kdo by taky kupoval (víc než) klub plný separatistů.
Nejsnadnější sousto z hlediska popularity samozřejmě.
skap svina jedna brazilska...nikdy viac necem takeho hraca v madride..dufam,ze mu zlaamu chelsea nohy...
Případ pro ban...jednoznačně!
Řekl bych,že zrovna on je CFC vcelku volný momentálně...
ubohost
ach jo ...to je idiot
http://tom.kopr.sblog.cz/
myslim si ze udelal dobrou vec ptz real si vubec nevazi svych hracu viz beckham jen vidi hrace kterym se zrovna dari ale skoda ze nesel do barcelony tam bych ho rad videl
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele