Şahin se vrací do Dortmundu, v BVB bude rok a půl hostovat

11.01.2013, 18:38
Aktuality
Nuri Şahin se po osmnácti měsících vrací do Borussie Dortmund, v níž strávil své zatím nejlepší roky své kariéry. Turecký záložník odchází z Liverpoolu a dočasně opouští Real Madrid, který hráče do Vestfálska zapůjčil na rok a půl dlouhé hostování...

"Je zpět! Vítej doma, Nuri! napsal dnes německý klub na svém Twitteru.

Ze 24letého záložníka se v minulosti stala důležitá postava základní sestavy Dortmundu a z klubu odešel v létě roku 2011, kdy ho za osm milionů eur získal Real Madrid. V hlavním městě Španělska mu ovšem pšenka příliš nekvetla, vše mu hned na začátku přípravy zkomplikovalo dlouhodobé zranění, po němž už nedokázal naskočit do rozjetého vlaku.

Před necelým půl rokem se pak o hráče začaly zajímat Arsenal s Liverpoolem a úspěšnější nakonec byl celek z Anfield Road. V jeho dresu Şahin naskočil jenom k sedmi ligovým zápasům.

Autor: Tomáš Pavlík / goal.com

Komentáře (256)

Přidat komentář
smazaný uživatel

1. pro návrat ztraceného syna

Reagovat
smazaný uživatel

Když to slyším vybavuje se mi scénka ze seriálu hospoda: návrat buřtotratnýho syna

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Když to slyším vybavuje se mi scénka ze seriálu hospoda: návrat buřtotratnýho syna

Reagovat
Ligter

To je dobrý film.

Reagovat
smazaný uživatel

konečně doma nuri!!!!!!!!!!!!

Reagovat
Milhaus92

BVB a německá liga mu sednou líp YNWA

Reagovat
Paddy

Reagovat
Paddy

jsem zvedav jak zapadne

Reagovat
smazaný uživatel

na rok a pol dokonca?

Reagovat
smazaný uživatel

9 januára : V Dortmundu návrat Nuriho Şahina nechystají

11 januára : Şahin se vrací do Dortmundu

Reagovat
Sancek

matení soupeřů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ved tomu sa aj ja cudujem ze tam dosiel,Skoda ze dosiel nasat nemam ho raad,zato ako sa zachoval...

Reagovat
smazaný uživatel

Primo

Reagovat
smazaný uživatel

ať se daří....Willkommen Zuhause.

Reagovat
Rssa

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

‎Nuri Sahin kehrt zurück zum BVB! "Ich bin glücklich, wieder zu Hause zu sein", so Nuri. Hier alles Wissenswerte.. OLEEEEE!! Tak tohle jsem si moc přál..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

YEEEES! Pecka! VÍTEJ!

Reagovat
smazaný uživatel

Super jak je to nejnovější zpráva jak v Bundeslize, Premier League a v Primera Division sekci procestoval toho hodně za rok a půl

Reagovat
smazaný uživatel

To tlustý prase na nás nečumí!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
miguel bain

Je to jiný Sahin než ten který odcházel.

Reagovat
smazaný uživatel

oni sou dva ???

Reagovat
Ferguson6

Možno si ho pomýlil so Selčukom Sahinom

Reagovat
tomasinho

Tohle jsme prostě posrali. Nechápu, oroč nemohl dostat šanci v FA Cupu nebo jako střídající hráč, potřeboval se ze všeho nejvíce rozehrát, ale ne, raději do odstřelíme úplně, protože nehrál dobře na AM, kde v životě nehrál.

Reagovat
smazaný uživatel

Prej sám nebyl spokojenej. Což na tom nic nemění ale.

Reagovat
smazaný uživatel

jak se mi Rodgers líbil ve Swansea, tak v L'poolu dělá jednu kravinu za druhou

Reagovat
vladis271

Takže Luis neni o nič lepší, než akýkoľvek dobrý hráč proti ktorému hrajú každý víkend. Jj, viac takýchto rečí to chce.

Reagovat
smazaný uživatel

Die ersten Worte nach der Vertragsunterzeichnung im Telefonat mit Jürgen Klopp: "Jetzt hast du wieder einen sicheren Elfmeterschützen"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vítej doma, achjo, jsem tak šťastný, že to snad nejde ani vyjádřit

Reagovat
miguel bain

Zavrť ocáskem

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda že nešel do Arsenalu myslím že by si tam kopl více než v Lpoolu

Reagovat
smazaný uživatel

Za kolik ho prodali a za kolik se vrací? tohle museli být výdělečné hodně ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Pryč za 8 ok..

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostá zbytečnost já ho mám rád, moc rád ... ale potom co odešel (i když pochopitelně RM se neodmítá), tak nejen že šel výkonostně dolů, ale my jsme ho navíc dokázali skvěle nahradit a já se teď hodně bojím, aby nenarušil tu fungující čtveřici Sven, Seb, Moritz a Ilkay.

Moc si nedovedu představit že by Kloppo najednou posadil Ilkaye, který hraje famozně, tohle tudíž může znamenat jediné, buď se Moritz posune na AM a "nahradí" tak v té ofenzivní trojici Ivana a další posily nepřijdou, nebo mu to akorát ssebere minuty, které by mu jinak patřily, protože ukázal že na to má. Navíc nechápu co za smysl má půlroční hostování. No, jsem spíše skeptik, byl bych raději kdyby se vracel v jiné situaci káždopádně vítej Nuri

Reagovat
smazaný uživatel

aha, beru zpět, je to hostování na rok a půl, to už by jakýsi smysl dávalo, ale stejně, pokud se rozehraje zase zmizí ...

Reagovat
jv

Tak máme tam opci, takže potom bude záležet jenom na nás, jestli ji využijeme.

Reagovat
tulen

ono to je rok a pol

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně mám strach, že až něco udělá naplno, což se skoro dva roky nestalo, tak jde pod nůž. Má kolena jako kdyby mu bylo o 10 let víc.

Reagovat
smazaný uživatel

V Dortmundu tak často zraněný nebyl, věřím že se o něj postarají a že příprava a vše s ní spojené ho dá dohromady, zná systém, který se po jeho odchodu prakticky nezměnil, ví jak tu všechno funguje, je tu doma. Jen se bojím, aby za rok a půl neměl deja vu ...

Reagovat
jv

Zase bych z něho nedělal "lazara", potřebuje jen konečně hrát, což se mu dostane.

Reagovat
smazaný uživatel

Gundogan hrá až tak dobre? niekoľko zápasov BVB som videl ale pripadal mi pomalý a nepresný v prihrávkach..

Reagovat
JozkokozleJ

Rychly nie je, ale finalnu prihravku ma paradnu.

Reagovat
smazaný uživatel

naprosto souhlasím - mluvíš mi z duše! Tenhle obchod fakt nechápu

Reagovat
smazaný uživatel

ako tvoje pripomienky su k veci a aj mna napadol hned Leitner ale myslim si ze Kloppo uz ma isto nejake riesenie.

Navyse je to Nuri :-) Jeden blaznivy napad ktory sa objavil v dnesnom Bilde- Odide Lewa (co sa v lete urcite stane) a BVB bude skusat Barca styl bez cisteho hrota (Reus v Messiho ulohe)

Reagovat
vodka

tak su zvědavý, jak mu to půjde, v PL vyhořel... strašně moc ztrát, nedůraznost, slabší pohyb...

Reagovat
cristiano.K.

hrozný pohyb

Reagovat
smazaný uživatel

No tak uvidíme... bude dobrej náhradník.

Reagovat
cristiano.K.

Vůbec se nebojím přirovnání k Adamovi. Těžkopadný,pomalý,neobratný. Já totiž ani nevěřím,že by na své pozici předváděl,tak diametrální lepší výkony než na AM, ačkoliv horší než Lucas by samozřejmě nebyl.

Reagovat
vodka

hlouběji by hořel ještě víc. ty ztráty totiž vyráběl všude. na hřišti. kdyby hrál hlouběji, tak budete uplně v pr...

Reagovat
cristiano.K.

tak furt je to jeho pozice,ale většina tu brečí,že by tam byl lepší,já si to rovněž uplně nemyslím viz. první příspěvek.

Reagovat
smazaný uživatel

On totálně vypadl ze všeho, v Dortmundu na něm vše stálo, měl důvěru všech okolo, dovedl svůj klub v 22-ti letech tam kde chyběl desetiletí. Je zvyklý že to hodně stojí na něm, že všechny balony jdou přes něj. Tohle neměl ani v Madridu, ani v Poolu, i když si myslím že tam by se do té pozice časem dostal, kdyby dostal právě tu důvěru.

Reagovat
smazaný uživatel

To ale souvisí s tím, že v Dortmundu byl ještě zdravý, vážně se zranil až v dubnu, kdy nám podepisoval a hned potom znovu, od té doby se pořádně nepohne.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak snad se z toho ještě sebere, uvidíme, má na to teď rok a půl doma, nic lepšího pro něj asi momentálně opravdu není.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

potom zranění je to uplně jinej hráč, tuhle sezonu ani v BVB nebude téměř nastupovat. Příští sezona bude pro něj nejdůležitější.

Reagovat
smazaný uživatel

S tím že letos moc hrát nebude počítám. Myslím že ten půlrok dostane na rozkoukání, na nabrání fyzičky a sebevědomí, a taky se uvidí co bude v létě na přestupovém trhu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on Gündogan taky bejvá docela často zraněnej, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ani bych neřekl, ale to souvisí s tím že šance dostává Moritz.

Reagovat
jv

Menší zdravotní problémy měl na podzim hned několikrát, taky díky tomu, že musel nastupovat, i když nebyl doléčený, to snad tímto definitivně končí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
niflheim

Hmm...a Bender k nám?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no jasné

Reagovat
smazaný uživatel

ty vole, prečo som si myslel, že si scouser?

Reagovat
kiwwi

uz to nie je take smiecne, co?

Reagovat
kiwwi

*smiesne

Reagovat
smazaný uživatel

to mi je jedno, Fergie sa celkom javí ako nenásytný, keď má peniaze (lepšie než Wenger, samozrejme), ale neviem.

Reagovat
Rssa

Reagovat
niflheim

Hergot vy jste rychlí

Reagovat
smazaný uživatel

chm chm a proto v týdnu prodloužil smlouvu? Sven nikam nepůjde, doufám

Reagovat
smazaný uživatel

Pšš, nekaž jim to.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
niflheim

Tak nebyl by první ani poslední, kdo podepsal a přestoupil pár týdnů na to.

Reagovat
smazaný uživatel

jeho by som bral

Reagovat
smazaný uživatel

No moc to nechápu, snad bude hrát Ilkay.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sympatickej hráč

Reagovat
Counter

Když si vzpomenu, jak tady liverpoolští fandové před půlrokem bouchali šampáňo...

Reagovat
smazaný uživatel

Já dával fotku i na fb.

Reagovat
tomasinho

Jojo, jásal jsem. Bohužel nakonec nebylo proč.

Reagovat
Rssa

No jo, tehdy to vypadalo na útok na titul. Se nediv.

Reagovat
niflheim

Vždyť tak to u vás vypadá každý rok

Reagovat
cristiano.K.

už tři roky mluvíme jen o pohárech,nějaké trofeji,kdyby byla. Nic víc.

Reagovat
Rssa

Ale prdlajs

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Arne

No vy byste taky bouchali, kdyby šel k vám...

Reagovat
herbage

nn, my měli Jacka

Reagovat
niflheim

...na marodce. Ale v té době byl snad i Diaby v pořádku (a jak taky byl úžasný).

Reagovat
Arne

Ale chtěli jste ho, ne že ne... Jinak jak si mám vyložit tu první větu v tvým příspěvku dole?

Reagovat
herbage

on to byl možná tomanatura, teď nevím. Jeden z vás dvou psal, že se Bild většinou nemýlí a nakonec se nemýlil

Reagovat
jv

Toma no.

Reagovat
herbage

tak to se Arnemu omlouvám, i když on to nebyl ani rýpanec

Reagovat
db18

Arne to možná psal ve spojitosti se SportBild

Reagovat
Arne

V pohodě, já jsem jenom nevěděl, o co jde.

Reagovat
jv

...přesto ho plno Gunnerů chtělo.

Reagovat
herbage

no, já taky, ale nevadilo mi, když nepřišel. Já byl šťastný za Cazorlu, Nuri by byl jen bonus

Reagovat
jv

Tak je fakt, že máte ten střed hodně přecpaný, akorát díky zraněním to furt nestačí.

Reagovat
Counter

Tak jasněže, ale scouseři to dle mého prožívali víc, cítili to tak, že "porazili" Arsenal a Nuri je posune výš. V Arsenalu by byl jen jeden z mnoha, do pevného základu se s ním nepočítalo, prostě takový vítaný bonus :-)

Reagovat
cristiano.K.

jak kdo

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, sliboval jsem si od něj hodně, jeho první špatný krok byl už Real, v LFC pak neměl ani formu, tak snad nastartuje znovu svou kariéru doma. Je to sympaťák

Reagovat
herbage

tak nakonec měl Bild pravdu Arne Ale moc to nechápu. Pro BVB takové rozšíření kádru a ukrojení hracího času pro Leitnera, navíc to může ohrozit příchod Rodeho. Na druhou stranu, jestli se Nuri chytne, tak Ilkay může hrát i na pozici špílmachra a Götze se může posunout na kraj. Uvidíme, jestli ještě přivedou někoho na křídlo či do útoku

Reagovat
stas87

borussia mala zaujem o rodeho?toho by som si vedel predstavit skor v bayere

Reagovat
herbage

dle mě jako náhrada za Seba, ale uvidíme co je na tom pravdy

Reagovat
stas87

az tak uplne by rodemu borussia nemusela sediet...nevynikal by tam tolko

rode je moj tajny sen na leto ale pre nas urcite drahy a nic z toho nebude

Reagovat
herbage

máte Bargfredeho, Ignjovskiho a Fritze, ne?

Reagovat
stas87

bargfrede dlhodobo zraneny,fritze radsej vidim na kraji,ignjovski raz zahra,3x nie...jeho prichod by pomohol pri predpokladanom odchode de bruyneho ale neverim tomu

om by mohol vytvorit tlak na hunta a junuzovica,aby si nemysleli ze maju jasny zaklad,toto je z mojho pohladu problem werderu a schaaf nereaguje

Reagovat
jv

Na Zlatka možná, ale na Hunta asi ne, to spíš by měl udělat Ekici. Tomu bych dal na jaře poslední šanci a případně ho nechal jít.

Reagovat
jv

Jeho příchodem by ale Bayern už definitivně "odstřelil" Cana, který by sice mohl odejít na hostování, ale to by do budoucna nic neřešilo. Osobně bych ho ale v BVB úplně vidět nemusel, i když by mohl Seba ideálně nahradit.

Reagovat
herbage

možná jsi se přehlídnul, ale on psal bayer

Reagovat
jv

Přehlídl no. To potom zcela mění situaci, tam by mohl nahradit Rolfese, ale momentálně se u něho spekuluje o zájmu Bayernu, BVB a S04. Navíc on Hübener ho chce udržet zuby nehty, asi i za cenu, že mu pak za rok odejde zadarmo.

Reagovat
stas87

podla mna je uz teraz lepsi ako hegeler ktory je prvym nahradnikom...v bayere by mohol predat to co mu ide-pokryje vela priestoru v strede,je nebezpecny z druhej vlny a jeho fyzicky fond?parada nemusel by ani byt drahy kedze nema dlhodobbu zmluvu

Reagovat
jv

Seděl by tam... Bayer se ale zajímal o Cana, kterého by chtěl asi i nadále (hostování). Rodeho cenu bych tipoval docela vysoko, možná i šest milionů eur.

Reagovat
stas87

zo zaciatku urcite...keby dostal sancu tak verim ze by treba rolfesa posadil ale v sucasnosti to nema zmysel riesit,do buducna ho ale moze urcite posadit

Reagovat
jv

To bez debat, potenciál má neskutečný.

Reagovat
stas87

ale len potencial ti este nezarucuje napredovanie mna sa na rodem paci ze schweglerom riesi veci futbalovo,pozicne si neprekazaju a rode k tomu stiha aj utocit cim podporuje occeana a tu trojku vpredu...zas si myslim ze kebyze schwegler chyba dlhsi cas tak rode bude v utlme,v skratke ide o to ze schwegler robi rodeho a naopak,otazne je ak by zvladol prechod do timu ktory ma uplne ine ambicie a inu kvalitu,mna teda ocaril za jesen neskutocne

Reagovat
jv

Přechod do jiného týmu je ale tak trochu vždycky risk, se kterým musí všechny strany počítat. Rode má ale všechny předpoklady, aby to zvládl.

Reagovat
db18

"v bayere"

...navíc nám v rezervě hraje ještě Hojbjerg, na kterýho jdou taky skvělý reference, takže střed zálohy je vyřešen na mnoho let

Reagovat
smazaný uživatel

chmm, my jsme se o Rodeho nějak už zajímali? to mi totiž jaksi uniklo ... nicméně pokud by měl jít někdo nahoru, myslím že to bude spíš Moritz než Ilkay ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ajaaj chlapec na vlastnej koži pocítil co robi Real Madrid s talentovanymi hračmi a aka je ich prestupova politika...tak mu treba presne som vedel ze ked tam pojde bude ohrievať lavičku a aj tak bolo

Reagovat
Tuxedo

veštec

Reagovat
smazaný uživatel

ale to zas nie...ale toto som proste vedel ze tam zhorí jak svíca pre Real to bol zbytočný nákup...a on nevím načo mal velke oči ale snad sa poučil, ale to ze zhorí aj v Liverpoole to som teda nečakal

Reagovat
RMCF

a že jí zahříval i v LFC to nic neznamená?

Reagovat
Arne

Může mně ale někdo vysvětlit, proč předevčírem Zorc s Akim podali takový dementi? To už není normální takhle všechny vodit za nos... Nemuseli se bát, že by jim ho někdo vzal, když on je teď v takovým hajzlu, že nemůže hrát ani v současným Liverpoolu.

Z jeho strany ale pochopitelnej krok, je mu furt 24 (zdá se mi to neuvěřitelný, hraje takhle nahoře už strašně dlouho) a za dva, tři roky může bejt tam, kde byl v první mistrovský sezóně. Z pohledu Dortmundu se nabízí varianta 4-3-3, který by dost přicházela v úvahu po sezóně v případě odchodu Lewy, ale doufám, že se bude Kloppo držet klasiky.

Reagovat
smazaný uživatel

Mhm, 4-3-3 hodně zajímavý nápad, to mě ani netrklo. Tím by se uplně vynuloval ten odchod Kagawy, který je občas stále dost citelně znát ...

Reagovat
Arne

Jak vynulovalo odchod Kagawy? Tomu moc nerozumím.

Reagovat
RMCF

že by nehráli na AM...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arne

Jo takhle... Je to možnost, ale byla by to škoda, když už se Götze na AMku vyloženě našel a je to ta jeho pozice. Sice Kagawa z loňskýho jara byl stále o chlup lepší, ale Mario má čas.

Reagovat
jv

Reagovat
smazaný uživatel

Tak, on by to mohl být takový stromeček kde by Reus i Gotze se stahovali do středu určitě by to tak fungovalo, což by vytvářelo prostor na křídlech pro Marcela a Lukasze.

Reagovat
herbage

no, uvidíme, v jaké se vrátí formě. Na jaře bych s ním moc nepočítal, o titulu už je stejně rozhodnuto, ale může zasáhnout do LM. Klíčová bude další sezóna, kde se rozhodne jestli na to ještě má nebo nemá. V noze to má, ale zdraví jej bude hodně limitovat

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

ale to zas nie...ale toto som proste vedel ze tam zhorí jak svíca pre Real to bol zbytočný nákup...a on nevím načo mal velke oči ale snad sa poučil, ale to ze zhorí aj v Liverpoole to som teda nečakal

Reagovat
stas87

vies nieco viacej o problemoch v mnichove u tsv?akurat citam ze ismaik sa pohadal s klubom a klub je nastvany ze ismaik ho vedie do financnych problemov ismaik asi chce mat viac ako 49% akcii za cenu vyssich platov,jeho snom je BL a asi aj pohare ale to klub odmieta a uz teraz osekava vydaje na platov...a spekuluje sa ze ma pripraveneho erikssona ktory ma levov trenovat

Reagovat
Arne

Před pár dny jsem o tom četl velký souhrnný článek... Ismaik se rozhádal s prezidentem TSV Schneiderem, žádal jeho rezignaci, že prý se s ním nedá spolupracovat, atd. Dokonce chtěl jít žalovat na svaz, ale pak si uvědomil, že tam by mu vzhledem k 50+1 moc nepomohli, tak teď už zřejmě zase seká dobrotu...

Je to docela očekávanej vývoj... On klub vyhrabal z největších finančních problémů a nyní chce rozhodovat, ale skrz to pravidlo to prostě nejde. Ten Eriksson už byl závěrem podzimu několikrát v aréně, ale byl domluvenej čistě s Ismaikem, zatímco lidi, co o tom mají skutečně rozhodovat, tam za Maurera nasadili toho Schmidta od rezervy.

Reagovat
stas87

no tsv sa pripravuje na plan B,tj. ze nerataju s dalsim kapitalom od ismaika a nechcu byt na nom tolko zavisly...no mna to teda sklamalo,cakal som ze ismaik nebude taky idiot a pojde postupne,stabilizacia klubu po ekonomickej stranke,nasledny postup do BL a tak 2-3 sezony na zaclenenie spat medzi elitu

ked kupoval akcie a vstupoval do klubu,musel vediet o tom pravidel 50+1 nie?co is ako myslel a co tym teraz sleduje?

Reagovat
jv

Řekl bych, že o tom věděl určitě, ale zase taky hned od počátku dával najevo, že chce jít do BL, což by se mělo během roku nebo dvou naplnit, vedení to ale očividně (zatím) nechce.

Reagovat
smazaný uživatel

čas 2:05 - tam to Watzke celé vysvětluje

http://www.youtube.com/watch?v=JuhJCS17fEk

Reagovat
smazaný uživatel

Nevíte někdo jak je to s opcí?

Reagovat
Rssa

Dobrý krok, na lavičce nám mohl sedět i nějaký vlastní mlaďas. Škoda, že mu Rodgers nenašel místo, ale ani Nuri mu výkony moc nepomohl.

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo keců na Wengera, že ho nepřivedl a naopak Liverpoolští fans se vysmívali kanonýrům, jak s nima vyjebali....

Reagovat
smazaný uživatel

Vyjebali. Zabránili Wengerovi udělat tu chybu, co udělali sami.

Reagovat
smazaný uživatel

Chvíli to byla tutovka, pak taková věc vůbec nepřicházela v úvahu, nyní "Vítej v Dortmundu"... ještě jednou: Ach, ta média

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň nebude zabírat v tuhle chvíli mnohem lepšímu a platnějšímu Hendersonovi. Bohužel se Sahin nepovedl, ale za zkoušku to stálo, bylo to buď a nebo.

Reagovat
penepi

:

A môžeme začať hrávať 4-3-3:

Roman - Piszczek, Subotić, Mats, Schmelzer - Bender - Gundogan, Sahin - Reus, Lewa, Gotze

Reagovat
smazaný uživatel

a Kubu nechat sedět?.. v jeho současné formě by to byl nesmysl

Reagovat
penepi

Jasné, Sahin sa prepracuje do základu až časom. Teraz stále zotrvať pri 4231 aj s Kubou na pravom krídle.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Do Dortmundu se hodí nejvíce. Vůbec neměl odcházet a už vůbec ne do Realu. Těžko se tam prosadit, navíc když ho brzdili zranění.

Reagovat
smazaný uživatel

snad se vrátí tam kde byl před odchodem do realu

Reagovat
smazaný uživatel

Dyť tam už se vrátil, je to i v nadpisu.

Reagovat
Manik...

on myslel formu

Reagovat
smazaný uživatel

An insider at LFC (Linda Pharmacelau) says that Gerrard and Carragher talked to Rodgers and Iyre for a possible move for ex-Liverpool striker Fernando Torres after he was unhappy at the London club.

Reagovat
tomasinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kowe

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jak někdo může být unhappy s 175k liber týdně fakt nechápu

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

prachy niesu vsetko

Reagovat
Honza Matoušek

Reagovat
stiflerovamama

Musim sa priznat, ze nepriek vsetkemu, mi ho zacina byt luto.

Reagovat
smazaný uživatel

moze si za to sam

Reagovat
tomasinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fff

Ja sa bojim, ze by sme pripadne boli schopni ho vziat spat :-D. Akoze mat formu tri roky staru, aj by som ho bral, ale uz to skratka nie je ono ....

Reagovat
miky10

Reagovat
stas87

OT:dynamo podpisalo novu zmluvu s cheikom gueyem do roku 2014 omyl a blbost,ten hrac dynamo nikam neposune...

Reagovat
JozkokozleJ

Mne neprisiel nikdy ako nejaka slabina. Minulu sezonu po prichode celkom pomohol. Ale neviem ako je na tom teraz. Preco sa ti nepozdava?

Reagovat
jv

Momentálně to sice nedává moc smysl, ale přesto beru jeho příchod pozitivně, přece jen se vrací odchovanec, ikona a jeden ze symbolů BVB posledních let. Akorát mi nejde do hlavy to nedávný prohlášení...

Jeho zařazení do sestavy bude probíhat postupně, ale při zdravotním stavu Seba, Svena a Ilkaye bych se nebál, že si nezahraje. Navíc se, minimálně proti zataženějším obranám, otevře cesta, aby hrál ve dvojici s Gündoganem, přičemž Nuri by hrál ještě více zataženěji, což by mu nemělo dělat problémy. Leitner i Ilkay pak dokáží skvěle zahrát i na AM, takže by si měli protočit všichni.

Tímto asi naše zimní přestupy končí, i když pořád je možnost, že přijde někdo s výhledem do budoucna (Fortounis) a jaro stráví ještě v Lauternu. Jinak kdyby Lewa neprodloužil, tak by se podle všeho zaměřilo hledí na Szalaie, tak uvidíme, ale potom by to znamenalo, že bychom asi nechali Lewu odejít už v létě.

Reagovat
Honza Matoušek

Může hrát LM?

Reagovat
herbage

jj

Reagovat
Honza Matoušek

Já to pravidlo v tom případě nechápu. Když hrál Evropskou ligu, tak mu to nezakazuje hrát LM za jiný klub?

Reagovat
Arbiter

v evropském poháru můžeš za dva různé kluby během jedné sezóny v případě, že jsou to dvě různé soutěže a zároveň jsi jediný takový případ v klubu. Pokud je těch fotbalistů více, klub vybírá, koho z těch fotbalistů do evropské soutěže zapíše...

Reagovat
herbage

tedy pokud nepřijde jiný hráč, který nastoupil za jiný celek v EL a dostal by přednost

Reagovat
Honza Matoušek

Tam jsou nějaký výjimky, co si volí tým?

Reagovat
herbage

pokud vím, tato situace jednou nastala, když Real přivedl v zimě Huntelaara z Ajaxu a Lasse z Portsmouthu, kde oba hráli v poháru UEFA (možná už EL) a v LM mohl za Real nastoupit jen jeden z nich, dostal přednost Lass. Mělo by to platit furt, pokud to nezměnili. Limitující je pouze, pokud ten hráč nastoupil daný ročník v LM včetně kvalifikace, to pak má s LM utrum. Jak je to v případě EL pokud hráč hrál LM, tak to nevím

Reagovat
fff

Skoda, tiez som mu veril, ale je pravda, ze po tom zraneni to nie je on, navyse v PL. Ale veril som mu a dufal, predsalen kvalitny hrac to je.

Reagovat
raduinho

Totální průměrák, to že se neprosadil v současném Liverpoolu mluví za vše.

Reagovat
slovaňáák

No.. na jednu stranu nadšení, že se můj nejoblíbenější hráč vrací domů, na druhou stranu se může zdát jeho poněkud příchod zbytečný. Ale je to Nuri, ten k žlutočerným prostě patří a když byla možnost jeho návratu, tak se asi nedalo říci ne.:) Sice je tam čtveřice hráčů, kteří jsou dostatečně kvalitní a všichni mohou hrát základ, ale nevěřím, že by si s tím Kloppo neporadil. Gündogan i Moritz se mohou posunout na AM, třeba se zkusí i výše zmiňované 4-3-3 či stromeček, zranění může se může objevit u kohokoliv, zápasů se hraje taky víc než dost, takže si snad zahrajou všichni..

Jinak by měl mít ve smlouvě i opci na případnej přestup. A Marcel prodloužil do roku 2017.

Reagovat
smazaný uživatel

nechapem co je nanom oblubene ,nidky som ho nemal rad,pripadami vychacny a falosny,ved to aj dokazal ked zdrhol z dortmundu,dufam ze si tu uz teraz nezahraa,nech pekne v reali lesti kopacky khedirovi ...,od kedy isiel prec z dortmuntu,muzstvo bolo hned sympatickejsie a plus to stym poldim na konci zapasu,cisty morgos aj tak vypada...

romak...

Reagovat
smazaný uživatel

autor prispevku zabudol ze prvy kto zacal provokaciu nebol Nuri ale Lukas

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

tak uz bolo nieco viac predtym,sahin je zmdr dufam ze z dortmundu pojde uz po tejto sezzone...

Reagovat
smazaný uživatel

Zacalo to vyrovnavajucim golom. Hned na to prisiel dost blby zakrok Podolskeho kde je jasne vidiet ze umysel bol hrat nohy supera, nie loptu. A cely tento cas mu ukazoval vysledok zo zapasu Nemecko- Turecko.

Ak by bol Nuri na vine tak asi by sa nepostavil za neho Weidenfeller a myslim si ze ta reakcia po tom gole bola vyborna. Ci si mal podla teba cely zapas nechat hubovat od Podolskeho (ktory ma mimochodom riadne vymetenu hlavu) a hrat sa akoze nic urazaj si ma a ja nemozem nic iba drzat hubu a krok?

Reagovat
jv

Naopak, to video nikdy neomrzí a Nuri to tehdy dal Poldimu "sežrat" i s úroky.

Reagovat
db18

Reagovat
slovaňáák

Přesně.

Reagovat
JozkokozleJ

Poldi je bohuzial svihadlo.

Reagovat
kiwwi

Rochina

Reagovat
kvasha16

Brazil will play a friendly against Russia at #CFC's Stamford Bridge stadium on March 25th.

Reagovat
smazaný uživatel

hostování????

Reagovat
jv

Však je tam opce, momentálně snad jediný a hlavně rozumný řešení, co se ti nezdá?

Reagovat
smazaný uživatel

no.. mluvilo se o návratu ztraceného syna - a když je to jen hostování..tak to pořád není ten opravdový NÁVRAT. To byla ale moje první reakce. Když teď tak s odstupem nad tím přemýšlím a vím, že je to s opcí, tak to asi bylo dobré Nicméňe mi nepřipadá, že bychom ho zrovna teďkom potřebovali.

Co se týče obsazení "doppel-sechser" pozice, tak tam bych dával proti ofenzivně silným týmum jasné místo Svenovi. On je spíš ten bořič a dříč. No..a pokud bych se měl rozhodnout mezi Ilkayem a Nurim, tak musím říct, že Ilkay hraje parádně a asi bych mu dal i přednost.

Jen doufám, že Moritz tím nepříjde o své minuty. Ať bude klidně hrát i AM, hlavně aby hrál

Reagovat
slovaňáák

S opcí..

Reagovat
cristiano.K.

už to tu dával youngooner

Reagovat
slovaňáák

200. pro Nuriho!

Reagovat
REPLIKATOR

Kvalitní posilnění lavičky

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
REPLIKATOR
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jv

Reagovat
db18

trefy 27 a 28 patří novému hráči Fortuny Düsseldorf:

http://youtu.be/Wascx8Hav-I?t=3m24s

A Bild z něj teď udělal "Bolta fotbalistu" tak jsem na něj zvědavej - technicky to vypadá, že na tom nebude zle a na 40m by měl být tak nastejno s Boltem (No a v jeho prvním utkání by mohlo dojít hned k rychlostnímu duelu s Petrželou )

Reagovat
db18

...a pro zajímavost, 29. gól je Ondráškův

Reagovat
fantomas

Solidní kus.

Reagovat
jv

...a to jsem se při jeho příchodu podivoval nad tím, koho to Fortuna zase podepsala.

Reagovat
db18

asi tak no...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám rád novinářský kachny, ale ještě víc nemám rád, když vedení dělá z lidí debily, mluví o tom jako že si to novináři vymysleli a Sahin je po dvou dnech v Dortmundu. Aspoň jde vidět, že SportBild nikdy nekecá Jinak jak jsem psal už předevčírem, stejně si myslím, že se nechytí ... i když v lize celkem BVB tápe, tak v LM jedou jak mašina a nevim, proč by do toho měli zasahovat. Asi to bude stejný dilema jak u nás s Robbenem, ale myslím si, že pokud se nestane neočekávaná věc, tak si oba na jaře posedí na lávce.

Reagovat
JozkokozleJ

Zimna prestavka v BL ma nieco do seba. Ocakavanie az to zacne opät je velike (mohlo uz tento vikend ).

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas mě nejvíce dostala výhra Bayernu 5:0 proti Schalke...

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodně bych viděl Nuriho v Realu raděj než Essiena.

Reagovat
Ferguson6

Mohol sa radšej vrátiť do Feyenoordu

Reagovat
smazaný uživatel

Löwe prodán do Lauternu. Škoda, nikdy nedostal pořádnou šanci (ani při zranění Marcela). Mohlo by součástí transferu být nějaké předkupní právo na Fortounise.

Reagovat
stas87

preco ste z neho vsetci hotovy?

Reagovat
jv

Protože má podle mě velký potenciál a už loni se mi v BL hodně líbil, když hrál. Letos ho sice tolik nesleduju, ale podle referencí hraje dobře a přestup výš by tak měl být jenom otázkou času, chci aby ale ještě zůstal v Lauternu a pomohl mu vykopat postup.

Reagovat
stas87

neviem,videl som ho 5x v zivote a nezaposobil na mna nejak extra nebol by to prilis velky skok z lauternu rovno do bvb?

btw. inak teraz uz mozme hodnotit ilkaye a ekiciho,myslel som si ze ekici bude ziarit,bude mat jasne miesto v zaklade a ilkay bude prvym nahradnikom...to som sa sakra netrafil

Reagovat
jv

Tak kdyby se povedlo Lauternu postoupit, tak bych ho tam klidně ještě nechal hostovat, aby se ještě víc vyhrál a nabral další zkušenosti, pak už by na BVB mít měl. Potenciál má obrovský, ale pochopitelně ho musí využít.

Taky jsem čekal, že Ekici bude ve Werderu nastupovat, třeba nemusel tak zářit jako předchůdci na jeho pozici, ale hrát měl určitě, bohužel se to nepovedlo. Jak už jsem někde psal, dal bych mu na jaře poslední šanci, případně bych ho nechal odejít, protože takový hráč je Brémám k ničemu.

Reagovat
slovaňáák

Hm nechápu, jako dvojka za Marcelem byl ideální, takhle se zas budebmuset hledat náhrada.. Jinak při delší absenci Schmelzera na začátku minulý sezony nastupoval, jinak moc často Marcel nechyběl.

Reagovat
smazaný uživatel

jako krátkodobé řešení tam bude hrát určitě Kevin.

Zkoušel se tam i Kuba, ale ten se mi tam moc nelíbil, očekávám náhradu až v létě..bohužel

Reagovat
smazaný uživatel

jj a za kolik byl prodán Chris?

Reagovat
smazaný uživatel

tak údajně kolem 500 tisíc. Což je opět slušné, když vezmeme v potaz, že přišel za 200

Reagovat
db18

Hmm ale zase BVB by se jako backup za Marcela hodil spíše někdo zkušenější...

Reagovat
jv

Někdo jako Owo, který se mimochodem zase vrací, takže bych řekl, že ty obranný pozice bude pokrývat právě on.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevíte kolik je ve smlouvě obce ?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevíte kolik je ve smlouvě obce ?

Reagovat
smazaný uživatel

Zalezi, jakou obec mas na mysli

Reagovat
db18

Půl království

Reagovat
Free_player

Reagovat
stas87

OT:

jeden klasicky prispevok na noc:

Josifek

11.09.2011 21:11

Klasický syndrom klubu, který překvapivě získal titul. Letos budou rádi za pohárové příčky..

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že to nikdo nebude psát toto září

Reagovat
stas87

pobavilo ma to,obcas si z nudy prechadzam stare clanky a citam diskusie

ma to dva dovody-1,hladam vtipne komentare ci predpovede

2,smejem sa vlastnym blbostiam co som bol schopny napisat

Reagovat
jv

Tady nikdy nevíš.

Reagovat
JozkokozleJ

Opcia vraj vo vyske 6 mil. €, co by bola velmi dobra cena

Reagovat
jv

Snad se Sport Bild znovu trefil, to by nemělo chybu a to hostování by tímhle dávalo ještě větší smysl.

Reagovat
slovaňáák

To by bylo výborný.

Reagovat
jv

Jinak Nuri už odehrál finále Wintercupu 2013 proti Mainzu (5:4) a hrál celý zápas (hrálo se na 45. minut), přičemž půlku odehrál po boku Ilkaye a tu druhou vedle Svena (ten mimochodem začal ve stoperské dvojici s Matsem). Kloppo si jeho výkon pochvaloval a dokonce prohlásil, že "návyky" tam ještě zůstaly...

Začíná se taky spekulovat o tom, jak to Klopp v Brémách postaví, a ve hře by měly být tři varianty, včetně změny systému na 4-3-3. Spíš to ale dopadne tak, že Nuri začne na lávce, potom budou rozhodovat i vnější okolnosti jako zranění, karty, atd. Určitě by si ale měli svoje odehrát všichni.

Reagovat
smazaný uživatel

Já se na oba dva zápasy díval a z Nuriho výkonu jsem nějak extra nadšený nebyl. Ilkay se mi líbil mnohem více.

Nejlepší bylo, když v zápase proti Mainz Klopp po asi 20 minutách stáhl ze hřiště najednou Maria, Marca, Lewiho a Ilkaye. fakt to vypadalo brutálně, jak ty 4 hvězdy šly vedle sebe ze hřiště

Reagovat
slovaňáák

Jojo bylo vidět, že si s ostatníma dokáže vyhovět, ví co od nich může čekat a i naopak. Přeci jen ten kádr se moc nezměnil za tu dobu co byl pryč, ta "aklimatizace" musí být snadná. Docela mě i překvapil, jak to zvládl, když nějakou dobu nehrál. Až na tu jednu ztrátu balonu, kdy se Mainz dostal do gólovky se mu nedá nic vytknout. I když byl to jen poločas, ale v podstatě hrál to, co před odchodem a jestli se zase dostane do formy, tak může bejt minimálně tak skvělej jako předtím. Bylo pěkný, vidět ho opět v našem dresu a myslím, že i on je rád, že je zpět..:)

A proti Brémám bych určitě nic neměnil, rozhodně ne rozestavení a v základu by se měli objevit dva z trojice Sven, Seb, Ilkay.

Reagovat
slovaňáák

Reakce nade mě, samozřejmě.

Reagovat
smazaný uživatel

za poslední větu

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele