Šilhavý nechtěl po vyřazení spekulovat o své budoucnosti u národního týmu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Podle Kollera Češi doplatili na užší kádr, Šilhavého by podržel
25.03.2022, 23:49
Quaison: Pokud neporazíme Polsko, bude tahle výhra k ničemu
25.03.2022, 18:45
Masopust: Všichni jsme nešťastní, chtěli jsme si splnit další sen
25.03.2022, 17:13
Švédská média vyzdvihují Quaisona
25.03.2022, 11:57
Souček i Vaclík vyjádřili kouči Šilhavému po vyřazení ve Švédsku podporu
25.03.2022, 11:50
Je to velká rána, MS je pro každého snem, řekl po vyřazení v play off Barák
25.03.2022, 10:13
Češi ve Švédsku nedali ani gól a padli v prodloužení
24.03.2022, 23:19
Komentáře (132)
Přidat komentářJARDO DÍKY, je cas odejít!
Musí zůstat
Když zůstane, tak se nikam neposuneme. Šilhavý se ze svých chyb nepoučí a selže i v dalších klíčových zápasech. Problém vidím v tom, že v Česku není žádná kvalitní náhrada a moc nevěřím, že by FAČR byl ochotný angažovat cizince.
A právě proto musí zůstat.
Za posledních 18 let byl v podstatě nejblíž zisku nějaké trofeje.
Uz je davno rozhodnuto, končí.
Ale koho případně za nej?
Pavel Hapal ?
Ivan Hašek ?
Petr Rada ?
Cizina ?
Nejaky fin by mohl jak u hokeje pry by to mel byt Hašek
jestli někdo žije v pocitu, že budeme pravidelně dělat účasti na MS, tak je mimo realitu (i ,,zlatá" generace se dostala na na MS jen v roce 2006).
Netvrdím, že je Šilhavka nějakej super stratég, ale národní tým je flek přesně pro něj. Včera ukázal, že je dobrej coach a manager, bohužel kvalitu hráčů on zas tolik neovlivní a musí pracovat s tím, co má. Osobně si nemyslím, že je teď doba na nějaké zemětřesení. Nechal bych ho další dva roky do EURO 24 a pak se uvidí.
Tohle je nesmysl další dva roky právě mi přijde u nároďáku. Trenér by měl 4lety cyklus, ten cíl je MS.
K tomu ale přiřad čtvrtfinále Eura
Je rozdíl čekat, že se tam budeme dostávat pravidelně a nedostat se tam poslední 4 turnaje. To už je docela špatná bilance.
tak zlaty generaci do posral debil Repka
a pak Chovanec
Má týmu ještě co dát?
nevím, jestli je to u trenéra národního týmu správně položená otázka. Spíš bych se zeptal, jestli si umíme představit pod současným realizačním týmem úspěch v nejbližších cca 4 letech?
za úspěch považuji play-off EURO a účast na MS.
Otázkou spíš je, jestli by se našel někdo lepší místo něj
Jistě, když ho máme odvolat, musíme mít v záloze náhradu. Podívejme se do zahraničí, pokud u nás nikdo není.
To bude od vedení klasika: "Ve speficikém českém prostředí nemá zahraniční trenér šanci uspět"
nesouhlasím.
Nejsme na tom trenérsky zdaleka tak špatně.
Osobně bych u repre preferoval setrvání současného realizáku, případně bych byl pro Ivana Haška, Hřebíka (nemůžu si pomoct, ten chlap je v českým fotbale prostě nedoceněnej, ale má limity ve vystupování vůči hráčům, to uznávám...) nebo mladé pušky např. Holoubek, Jarošík, Kováč nebo tak něco, klidně dohromady v rámci jednoho realizáku...
Hřebík nemůže trénovat "hvězdy", bude to Hašek, vhodný by byl i Lavička, což je ale v podstatě klon Šilhavého.
To je fór, nebo to myslíš vážně?
Jarošíkovi do budoucna věřím, ale musí předtím ještě dokázat něco víc, než na (zatím) pár zápasů zvednout Teplice.
Hrebik fakt nee a to ho mam rad...vsak je mu 73 let
jinak až opadnou emoce, pojďme se podívat na mladší ročníky a udělat trošku okysličení nároďáku. Mám obrovskou radost ze Sadílka, ten roste do velké kvality.
Jak bychom mohli zahájit nový ročníky Ligy národů (samozřejmě dle zdraví jednotlivých hráčů a formy)? Vycházím z Jardovy klasiky 4-2-3-1, ale včera nám docela sedlo i to 3-5-2
Vaclík
Coufal, Holeš, Zima, Jurásek
Sadílek, Souček
Masopust, Barák, Lingr
Schick.
Alternativy:
golmani: Kolář, Pavlenka
obránci: Brabec, Kalas, Wiesner, Havel
záložníci: Jankto, Krejčí ml., Pešek
útok: Kuchta, Hložek
Podivali jsme se na mladsi rocniky s tebou = Jurasek a Wiesner, jinak prakticky to stejné
jasný no tak vždycky se dá sáhnout do U21 ale zase nemá cenu, aby ti borci jen seděli na lavici
A když se da uplne do kupy Provod, nebude na to mit?
snad jo. na lávku jako náhradník Baráka.
Podle mě by měla rozhodovat momentální forma. Včera nás jednoznačně pohřbilo střídání Kuchty. Místo něj bych tam dam Lingra, nebo Tecla kdyby byl na srazu. Pekhart to je neskutečný omyl. Stylově tam potřebujeme atleta co všechno odpresuje. Nebo bombera Shicka, který je ale zraněný každý druhý sraz.
souhlas, Pekhart do toho týmu a systému nepasuje. Kdyby šel Lingr do útoku místo Kuchty, když ho už chtěl Jarda vystřídat, měl tam dát jednoznačně spíš Lingra. Ten kluk má X faktor.
352 hrát nemůžeme. Je to hrozný systém, když to nemáš vytrénovaný. Jakmile to včera Švédové vzali na křídlo, tak jsme to hasili vždy na poslední chvíli. Což se ti dlouhodobě nebude dařit.
Brabec případně Kalas jsou v ideálním věku pro stopera. Těch bych se zatím úplně nezbavoval. Hložek musí okamžitě ven a prokázat kvalitu venku. Jinak si myslím, že nějaká změna určitě nastane.
souhlas, Brabec s Kalasem by určitě v nominaci být měli, otázka zní, zda v základu...
souhlasím i s názorem na Hložka, nastal čas se prosadit venku ale začínám mít strach, že začíná trošku Kadlecovatět....
To si nemyslím. Naši ligu jasně převyšuje. Navic Kadlecovi zastavila kariéru častá zranění. To u Hložka není a doufejme, že nebude.
já bych klidně navázal na to rozestavení se třemi stopery, za předpokladu, že budou všichni zdraví a v nějaké své optimální formě, tak sestava Vaclík - Zima(Kalas), Brabec, Holeš - Coufal, Souček, Sadílek (Krejčí), Jankto (Jurásek, Masopust) - Barák, Schick, Hložek, dál určitě Provod, Kuchta, Lingr, snad Král, kéž by Černý.
Staněk jako golman musí být
Holeš nemůže být pravidelný stoper.
Havla nechte v klidu v Plzni, at se netrápí
Reprezentace je ve velmi dobrém stavu. I s absencemi velkých opor jsem zahráli dobře. Bohužel jsem byli limitováni kvalitou lavičky. Lingr měl opravdu přijít dřív. Když přicházel Trpišovský do Slavie po Šilhavém bylo to podobné. Podle mě Šilhavý už narazil na svůj strop. Teď tam potřebujeme někoho kdo tomu dá to správné koření. Vítěznou mentalitu. Osobně bych si dokázal představit Holoubka. Hašek s Lavičkou to jsou staré kádry. Holoubek s B týmem skoro rozjezdil Skotsko. A Inter Milán má pořád špatné vzpomínky. A kdyby Holoubek nepracoval v prostředí ACS tak je podle mě dneska jeden z nejlepších trenérů. V Liberci objevil třeba Oscara. Dlouhodobě mu fandím. Minimálně jako Asistent aby tam aspoň byl. A nebránil bych se ani modelu Trpišovský u repre a u Slavie zároveň. Podle expertů je to scifi... podle mě by to šlo. Protože realizační tým Slavie není Trpišovský. Celý náš fotbal by z toho těžil.
U Trpiše mi přijde, že taktické přípravě věnuje možná nejvíce času v celé lize. Možná by patřil i do topu v celé Evropě. Takže by buď musel slevit u Slavie, což nevím jestli by chtěl, nebo by se musel utavit.
Podle mě je Trpišovský jedinečný a dokázal by to. Většinu hráčů zná. Věřím, že by to šlo. Stálo by to za to vyzkoušet na Lize Národů. Byla by to smlouva jen na ligu národů a pak se můžeme rozhodnout co dál.
Jedině když bude mít ve smlouvě že nemůže nominovat Tecla
Nesouhlasím, naopak Tecl by měl být základním kamenem
Však Holoubek zatím vůbec nic neukázal jeden povedenej zápas s Interem z tebe nemůže udělat repre trenéra.
" A kdyby Holoubek nepracoval v prostředí ACS tak je podle mě dneska jeden z nejlepších trenérů."
A to mu ještě vlastně ten zápas posral celou kariéru. Protože kdyby nebyl ve Spartě, tak už je na úrovni Trpiše a Vrby.
hele ale je to tak :D Já jsem fanda ACS. Sparta ničí trenéry dlouhodobě. Tady to nezvládne nikdo. Problém je že Sparta je líheň talentů z jedné strany a z druhé strany tým co má vyhrávat tituly. A vzhledem k tomu, že jsme v ČR tak je tam věčný boj agentů ať hraje tenhle a tenhle... protože o mladé kluky je mezi agenty válka. Být trenérem ACS je ten nejhorší start do repre.
Jasně těch 15 zápasů ho totálně zničilo a kvůli tomu teď nepatří mezi top trenéry v ČR.
podívej se na historii trenéra Švédské reprezentace... nemůžeme hodnotit trenéra pro reprezentaci na úrovni klubových úspěchů. Trenér reprezentace by měl mít cit pro sestavu a schopný psycholog. Holoubek právě tohle dokázal. Je to trenér pro repre jednoznačně. A určitě tam jednou skončí. Kromě Trpišovského nevidím v lize trenéra pro reprezentaci. My si musíme trenéra pro reprezentaci opravdu vychovat ve strukturách FAČR. Trošku bych se inspiroval u Anglie. V úvahu by ještě připadal Suchopárek ten ty fotbalisty taky zná prošli mu rukama v U19. Jméno nic neznamená. Musíme brát přednosti trenéra. Kdyby Straka nebyl debil tak podle mě mohl udělat u reprezentace velký úspěch. Někteří trenéři jsou výborní v klubech. Jiní v repre.
Zrovna Holoubek měl asi problémy s kabinou. Sice to nebylo úplně jeho vinou, ale že by to byl výborný psycholog to taky neukazuje.
holoubek
"Bohužel jsem byli limitováni kvalitou lavičky." a "Podle mě Šilhavý už narazil na svůj strop."
Tak jak to teda bylo?
"Byť Švédové mají skvělé mužstvo, tak stejně jako my věděli, že dneska měli na to dotáhnout to do penalt a v nich si to rozdat o postup."
To je přesně ono. Kdyby to netahali do penalt a chtěli to rozhodnout.
Jakmile hru stáhnul na 5 obránců, tak jsme si o to koledovali.
Když tam včera dal během jednoho střídání Havla s Matějů a snížil tak naší technickou kvalitu do záporných hodnot, tak tím rozhodl zápas, protože od tý doby jsme neudrželi míč a Švédsko nás začalo výrazně přehrávat. Obecně mu nevyšlo jediný střídání, ta reakce na zápas byla úplně mimo.
Když tým začal do útoku stagnovat a potřeboval nějaký impulz k nakopnutí, tak on tam pošle místo křídel obránce.
Zase jestli Maso s Janktem měli křeče, jiné hráče na kraj tam za ně poslat nemohl.
Mohl tam jít Sýkora na kraj.. stejně šel pak na SOZ...
Případně mohl změnit rozestavení na tu svoji klasiku
Zelený, Pešek?
zeleny je jeste horsi a pesek je utocny hrac
Jj Jankto není Né Zelený velký zápasy zvládá a je i dobrý vpřed.
zeleny je spatny i v jablonci podle fans jablonce, co jsem tu cetl. jankto je urcite defenzivnejsi, a presto horel, coz prave vedlo k tomu, ze tam poslal radsi normalniho obrance
já třeba nechápu upřednostnění Sýkory na úkor Peška, kterej je do takový fáze zápasu naprosto ideální, Sýkora se nedostal k míči
souhlas, asi ho tam dal kvuli braneni, ale prislo mi to jako blbost, protoze pak nebyl vepredu nekdo slusny, do by podrzel mic/zahrozil a byli jsme kvuli tomu pod vetsim tlakem..
Lingr by toho wingbacka zahral v klidu taky
Na druhou stranu, s tím, co měl k dispozici, tak rozestavení a taktika na zápas se mu velmi povedla.
v první fázi ano, bohužel nepočítal s tím, že na to Švédsko zareaguje a pokračoval furt stejně, což už s těma dalšíma hráčema nešlo...zároveň vůbec nezareagoval na střídání soupeře
myslím, že to chtělo přejít na 4 obránce a hrát 4-1-4-1
Do 80.minuty. Potom nastoupila taktika pasivity a jednoho ztraceného nebo odkoplého míče za druhým.
Pak hlavně přišla naše lavička, kde kvůli těm absencím nikdo pořádně nebyl. Normální hráči, kteří by chodili z lavičky, už byli v základu
To jo, na druhou stranu dávat do klíčové části zápasu splašené dřeváky Havla a Matějů nebyl dobrý nápad ani s hodně přivřenýma očima. Zelený a Lingr nebo Pešek mohli být jenom lepší, ti by snad neodevzdali většinu míčů soupeři.
Nebo by zahráli úplně stejně, a pak by se říkalo proč tam nešel Matějů ....
Nooo zrovna Mateju dostava cocku pravidelne.. .
Lingr a Pešek na wingbacku?
No to bylo ale to jediné. Reakce na půrběh zápasu žádná, nuceně vyměnil WB a tím nás defacto pohřbil Nevyužít Lingra nebo Peška v pozdější fázi třeba 2. poločasu je neschopnost, tím rozhodl zápas
Jenže to rozestavení bylo možná ta chyba. Protože když mělo přijít střídání na okysličení útoku, tak najednou "nebylo" koho tam dát. To že Jankto a Masopust nevydrží celý zápas se dalo asi čekat, takže by měl být připravený nějaký plán. Já bych čekal změnu rozestavení.
stejne jako s Borilem na ME to totalne zabil
Akorat on nereagoval na zapas, protoze to v podstate byla vynucena stridani. Maso, Jankto, Hlozek, Kuchta, Sadilek, vsichni tihle hraci stridali, protoze uz slapali vodu. Muzeme se bavit, ze ten a ten nemel jit na hriste, nicmene ve vysledku by se ta nekvalita z lavicky projevila tak ci tak.
Myslim si, ze je z ceho stavet do budoucna. Hraci jako Karabec, Vitik, Samek, Jurasek atd.. ti se mozna zapoji uz v prubehu dalsiho cyklu, navic se po zraneni vratil Provod, Cerny. Trochu me strasi mozna jen pozice golmana, ale snad jeste Vaclik vydrzi nekolik let v tehle forme. Do te doby se snad rozchyta Jaros v nejake kvalitnejsi lize a mame tam jeste nekolik kluku v Manchesteru, tak alespon jeden by to taky mohl dotahnout do nejake top 5 ligy. Jinak si myslim, ze na kazdem postu mame budoucnost a chce to nebat se stavet mlade hrace, nikdy nebudou horsi nez lopaty typu Havel nebo Masopust.
vidíš Vitíka bych zapomněl...ten kluk si o to říká taky, aby byl v ,,A" repre
O Karabcovi se mluví už dlouho, ale reálně nic ještě nepředvedl. Vitik, Samek nebo Jurásek ještě potřebují čas, minimálně by se měli stát pevnou součástí základu ve Spartě nebo Slavii. Nicméně jejich vyzkoušení bych se taky nebránil a minimálně je na levyho beka Jurásek asi jediná naděje.
Ale v současnosti máme jen Schika, Součka a Baráka, kteří jsou opravdu hvězdami v top ligách. Docela stabilní jsou ještě Coufal, Vaclík a Jankto, i když ten poslední rok taky nic moc. Z ligy vidím jako spolehlivého jen Holese, kterej už moc nahoru asi nepůjde.
Jako naděje do budoucna, kteří si už nějakou dobu drží úroveň, vidím snad jen Hložka, Sadilka, Zimu a Krejčího. Možná Král, pokud znovu zabere.
největší pozitivum je, že hvězdám je kolem 26 let, takže nám nehrozí nějaký výrazný oslabení kvůli ukončení kariér.. problém je, že mladí jsou fakt docela zabrždění a hlavně nemáme obránce a křídla. Ani mezi mladejma, kromě Zimy, kterej ale bude mít co dělat s prosazením se v Itálii.
U Zimy si ale myslím, že se prosadí, nevybavuju si, že by někdy nějak zklamal. Jinak z mladých máme docela solidně pokrytej střed hřiště a možná útok, ale křídla nebo krajní obránci mě nenapadají žádný, krom zmíněnýho Juráska. Strašný je to taky u brankářů. Jestli se Kolář nevrátí zpátky do své formy, tak je za Vaclíkem velká mezera. A to byl nedávno společně s pravými beky náš nejlépe obsazenej post .
Já si myslim, že tam Jardu nechaj. Tohle je v podstatě jeho první neúspěch.
Mně by to nevadilo, nezklamal jako třeba Jarolím.
No když to beru tak, že by trenér měl být alespoň na kvalifikaci Eura, potom Euro samotné a vrcholem jeho cyklu má být stoprocentně kvalifikace MS, potažmo baráž, postup... Tak si nedokážu ho tam představit na další 4 roky, určitě děkuji vytáhl nás z úplný prdele zase do důstojných vod, všechna čest... Ale svůj vrchol nezvládl a další cyklus je už moc už teď je jasné, že to nikam neposune dál, natož za 4 roky. Ale když se rozhodnou, že ho tam nechají, tak mi to zase vyloženě vadit nebude.
3. flek ve skupině, žádný extra výsledek kromě domaci plichty s Belgii.
Kvalitní Euro včetně skvělého zápasu s Holanďany a smutneho s Dany.
Dobra kvalda na Euro se skalpem Albionu a debaklu u nich.
Já osobně tam Jarouska už nechci. JARDO DÍKY, je čas ODEJÍT !!!
OT: včera vyšel první díl seriálu Halo podle nějaké hry, hodně se mi to zalíbilo tak jsem se díval po hře a je toho hrozně moc, je tu někdo kdo se v tom vyzná? Jestli je potřeba odehrát všechny kvůli nějakému příběhu nebo je to jedno, popřípadě kterou si pořídit. Díky
Měl by zůstat. Pro odvolání teď vůbec nevidím důvod. Samozřejmě se mi vždy nelíbí všechna jména v nominaci, ale to bude s každým trenérem dokud nebudu trénovat já
A jestli má být náhrada Hašek tak fakt nevím v jakém roce na svazu žijí
Je to takové, učil se dobře, měl i pěkné písemky, ale maturitu neudělal.
Postup nikdo nečekal a pak jsme nepostoupili. Vyloženě šok
Šok to není vůbec, ale 4 roky dostal... Já to jen zhodnotil.
A v těch 4 letech podle mě očekávání spíše předčil. V LN i na EURU nad očekávání, kvalifikace MS asi dle očekávání (umístění ve skupině asi lehce za očekáváním, ale baráž z toho je a v té vzhledem k absencím dle očekávání).
Za 30 let jsme byli na jednom MS, a to jsme v kádru měli držitele zlatého míče, 2 vítěze LM, finalistu LM + několik dalších hráčů z top lig. Možná je na čase si přiznat, že postup není něco s čím máme každé 4 roky počítat a při nepostupu vždy vyhazovat trenéra
Neustále vzhlížíme ke každé další generaci s nedějí, ale momentálně nemáme jedinyho hráče v top týmu. Dokonce snad ani žádný Čech letos nehrál ligu mistrů. S tím se dá mít nějaká očekávání hodně těžko.
To je fakt, on žádný z našich hráčů letos LM vůbec nehrál
Nejblíže k tomu byl asi Kovář v United, ne? Což je docela smutné.
WTF To je šílenost
Jde o to, že to je cyklus. Dle mého 4 roky by měl dostat každý, pokud to není úplná trága. Tudíž ted mi to nevadí když tam bude, ale představit si ho tam na 4 roky už mi problém dělá. A co to jako je za alibisticky řeči za 30 let jednou na MS? Vždyť to je to hlavní v repre bože
A né že si máme něco přiznávat, že na to nemáme. To jde trošku proti duchu sportu a soutěživosti. Můžeme si přiznat jen, že je to velký ale opravdu velký neúspěch.
Ale tohle beru, sestava byla v prdeli, hráči chyběli... Takže to není nic proti Šilhavýmu, že by za to měl dostat vyhazov... Takhle né, jen prostě už neprodluzovat a upřímně a s ovacemi poděkovat.
Jediný co mi u něj vadí je, že nominace některých hra u jsou tak nějak se zpožděním. Třeba teď Lingr s Krejčím už nějaké starty mít měli.
Jinak ale nevidím důvod, proč by měl teď končit. Euro byl jednoznačně úspěch, tady by bylo maximem druhé místo v kvalifikaci místo Walesu. Ale ani to by nás automaticky na MS nedostalo a když projedu soupisky Walesu nebo Švédů, nemáme bohužel lepší hráče. Včera se Švédy byl vidět jednoznačný rozdíl v individuální kvalitě těch hráčů, přesto jsme při troše štěstí mohli postoupit. S tím ale žádnej trenér na světě nic neudělá.
Taktiku Šilhavý připravil dobře a překvapivě, 3 stopeři, 2 wingbackové, Kuchta na hrotu. Z toho, co měl k dispozici, nic lepšího postavit nešlo.
Prakticky všichni wingbackové stáli za hovno.
to máš pravdu, ale střídání kdy stáhnul Kuchtu a poslal tam Pekharta místo Lingra to jsem u televize nadával neskutečně. A říkal kámošovi tohle nám prohrálo zápas. Najednou jsme přišli o napadání, protože Pekhart je útočník do vápna klasická devítka. Výsledek byl Švédský tlak. Pak už si to pohlídali...
50:50
Nebude chybou, když zůstane, nebude chybou, když mu smlouvu neprodlouží. Osobně bych ho nechal, ale místo chytrého asistenta bych mu nařídil nějakého blbého (např. Řehák či Houštecký), který to bude burcovat a dodá týmu více sebevědomí. V tom podle mě Šilhavý hodně zaostává a pak je obvykle dobrá taktika stejně k ničemu.
Kdyby k němu měl jít někdo z těch dvou blbů tak to ať radši skončí
Bohužel málokdo je dokonalý (inteligentní, empatický, vychovaný, leader), obzvláště ve fotbalu. Takže holt je to potřeba namíchat z více lidí
Jenže tihle vylízanci ti všechny ty vlastnosti dají do mínusu
To byla jen nadsázka a ukázka pořádných blbců, aby to vyniklo proti Chytrému, který je de facto Šilhavého kopií. Nikam je necpu, budu stejně jako ty rád, když zůstanou ve Slavii
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele