Šilhavý považuje výhru ve skupině Ligy národů za malý zázrak
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Podle Tarkoviče bylo Česko nejlepší ze tří listopadových soupeřů
19.11.2020, 17:48
Reprezentanti prohráli v Česku zaslouženě, píšou Slováci
19.11.2020, 09:50
Koubka trošku vyděsilo, že musí do branky, pomohl mu první zákrok
19.11.2020, 09:08
Ondrášek chtěl vylepšit minulý výkon a gólem poděkovat za důvěru
19.11.2020, 08:37
Češi přehráli Slováky i napodruhé a díky prohře Skotů míří do Ligy A
18.11.2020, 22:38
Komentáře (81)
Přidat komentářMně se líbí, jak se v ČR během dne změnil názor na ligu národů, z názoru, že je to na hovno je najednou super a jsme pomalu mistři.
mně se líbí od začátku, je to lepší systém přáteláků než si domluvit dvojzápas s Andorou a Burkinou Faso. Význam tomu nedávám žádný, ani nevím o co se hraje, ale hrají se zápasy s týmy +/- své úrovně.
Zápas s Burkinou Faso by bol náhodou zaujímavý, geograficky aj futbalovo blízki Pobrežiu Slonoviny a Ghane a slabí nie sú.
jasně, dělal jsem si srandu, zrovna Burkina Faso není tak špatná.
Bertrand Traoré, Lassina Traoré, Charles Kaboré, Edmond Tapsoba. Jako žádná úplně sranda.
nemyslel jsem to doslova, chtěl jsem říct, že zápas s někým kdo je geograficky a výkonnostně blízko má větší náboj.
Sis naběh
že já nenapsal Sierru Leone
Tapsoba a Bertrand
je na hovno hrát s Izraelem či Skotskem. Ale mít možnost se po celý rok utkávat s evropskými top reprezentacemi je rozhodně přínosem
Já měl tenhle názor furt, LN je super nápad.
Jako ten formát se mi líbil už před tím, co mě naštvalo a zdegradovalo u mě tu soutěž bylo, jak ji hned změnili, my jsme se nakonec zvládli zachránit, Slováci měli spadnou a další rok s nimi hrajeme zase . Tak se třeba obávám, aby to zase nepřekopali a postup jsme nepřišli . Jako pro mě to jsou přáteláky udělané do atraktivní soutěže pořád, ale samozřejmě když budeme hrát s top kluby, tak je logické, že to je příjemnější . Škoda, že to nerozhoduje o skupinách na MS, ale hold FIFA musela ukázat, kdo je tady pánem . Podle mě by do toho FIFA kontinentálním asociacím neměla kecat .
FIFA by do FIFA World Cupu asi kecat mohla, když ho pořádá. Kvaldu si asociace, řešej sami.
Neměli tam žádného silného soupeře a přesto předváděli v některých zápasech velké hovínko. To samé by dokázal i Jarolím a dokonce by to šlo bez takových řečí jako "malej zázrak".
To jsme viděli v kvalde na MS jak to Jarolím dokázal
Tam bylo Severní Irsko a Norsko na úrovni týhle skupiny a taky jsme s nima ztratili
Jarolím by uhrál možná uhrál jednu remízu.
Bez jasného schéma hry, skoro bez taktiky, centry "na slepo", atd... to je malý zázrak. Teď bude malý zázrak, když nedopadneme v Ačku jako Island (nebo hůř).
Ja doufám, že se stane malý zázrak a přestaneš psat sračky na EF.
mohlo by se stát. Nejhorší je, že mě to strašně baví. Čím větší hovadina, tím lepší.
No ale on napsal docela pravdu, tento trener by neměl trénovat narodak..
Dle trenéra jsme ukázali úplný opak
Ve Skotsku to byla hrůza, nefungovalo to a od začátku do konce se nic nezměnilo. Včera to bylo dobrý. Pořád mám ale pocit, že nejdou na hřiště s jasným plánem, jak toho soupeře porazit. Prostě tam jenom jdou
To není malý zázrak .... To je kurva velký zázrak.
Moc se mi nelíbí tahle připosraná mentalita
Jako chápu, že je třeba přistupovat k životu a soutěži s nějakou pokorou, ale zrovna ve sportu je sebevědomí extrémně důležitý. Zeptejte se sami sebe, kolik šampionů a mistrů by řeklo, že jejich vítězství je zázrak.
Myslím, že to bere vzhledem k okolnostem covidu a taky tomu, že před týdnem to nevypadalo příliš nadějně, kdy skotsko mělo 4 body náskok
Potřebovali jsme ze dvou zápasů 2 výhry a navíc aby Skotsko ze dvou zápasů se stejnými soupeři získalo maximálně bod. To fakt není jednoduchá situace.
Bohuzel vysvetluj to trenerovi který se priposrany už narodil.. Ceskej Valverde, to byl taky priposranec na lavicce Barcy. S tímhle trenerem nikdy extra atraktivní fotbal po celý zápas hrát nebudeme. Podaří se vstrelit gól a po zbytek zápasu už neohrozime branku, to me poser na jake dno jsme spadli. S repre se kterymi bychom měli vymest podlahu se strachujeme kolikrát o vedení jedna nula
Jo jasně
A to pokleknutí by se mělo řešit na přestupkovém...
Proč? Pokleknutí je přestupek proti čemu?
Důstojnosti a hrdosti!
Ne, je to jen vyjádření podpory v boji proti rasismu. Prostě si chtěli kleknout, protože Skotové to dělali taky, tak si klekli. Šmicer to řekl hezky v Tikitaka.
Boji proti rasismu Tomu jako někdo věří, tejhle propagandě.
Hele celej svět není jako Ostrava, jinde není tolik nácků. A už určitě nerozhodují o tom co je přestupek, spíš se krčí někde v rozích svých ubohých sklepů jako havěť, kterou jsou.
To nemá nic společného s Ostravou, on je prostě jen debil.
Já vím, nechal jsem se unést. Sorry.
Kdo to mate nastudovany? Je lepsi hrat A ligu s top repre a dostavat nebo tu B ligu s vyrovnanyma?
A taky skrz co se tyce těch kvalifikaci o euro a ms
zahrajeme si s týmy, který nám asi daj na frak, na druhou stranu téměř na 95% budeme mít jistotu baráže pro ME, pokud bychom nezvládli normální kvaldu (za předpokladu, že baráž bude mít stejný model jako dosud)... má to svý pro a proti... za mě je vždy lepší být výš, i s ohledem nasazování do výkonnostních košů při losování budeme mít výhodu (jestli se tedy něco nezměnilo)
Pro mě LN je vo ničem co se týče prestiže, přiznám se,že okolností baráž,koše jdou mimo mě. Ale jako fanoušek se radši kouknu na naše s Holanďanama, Belgičana než s Litvou. Ikdyž souboj Mbappé -Brabec bych asi vidět nechtěl.
tak LN je relativně nová soutěž, za mě se bohužel hraje jen tři měsíce - dovedl bych si představit i delší model, aby těch přáteláků bylo co nejméně, možná přidal na jaro ještě jeden ofiko reprezentační sraz a ještě lépe a hlavně přehledněji propojil všechny postupy a baráže s normální kvaldou... zase je super, že v LN dokonce můžeš vyhrát trofej
Já bych kvalifikaci jako takovou zrušil.
Hrál bych tuto soutěž, přičemž postupy by nebyli tak jednoduché jako nyní, ale vždy by hrál posledním s prvním playoff.
No, kvalifikaci bych nerušil. Tohle není hokej, kde se kvalita týmů skoro za roky nemění, v tomhle je fotbal hrozně vrtkavý. Jak by jsi potom zajistil, že na EURO nepojede tým, co je v Áčku, ale hraje úplnou tužku a naopak z Céčka tým, který šel nahoru by nehrál. Jasně, nějaké play-off, ale pořád by to nebylo úplně fér. Ke všemu, pro ty týmy z céčka je taky super a myslím užitečné si zahrát alespoň dvojzápas s nějakým top týmem. Co bych udělal samozřejmě je větší význam LN směrem ke kvalifikaci a postupu na MS, ale to není úplně chyba UEFY potom, co jim FIFA zatrhla koše podle Ligy národů.
taky bych zachoval obě soutěže, význam mají určitě obě... co se týče LN, souhlas, propojení s postupem na MS tragické... akorát mi přijde, že zase pro EURO baráž o 16 týmech je příliš moc
Ono na druhou stranu z ní vzejdou jen 4 týmy. Ty 4 týmy jsou asi v pohodě si myslím, je pravda, že se tam z Áčka a vlastně i z Béčka do té kvalifikace dostane úplně každý, protože zbytek si to zajistí přes normální kvalifikaci. Na druhou stranu jsou to pořád 2 zápasy o všechno. A přijde mi hezké, že to jedno místo dostane nějaký totální outsider, myslím, že je to pěkná motivace pro tyto slabé týmy. Teda jen nevím, jak to udělají teď, když to D je o 7 úplně nejslabších týmech. Sice by to bylo zajímavé oživení, ale nechtěl bych vidět ty nálože, další věcí je samozřejmě nespravedlnost, aby se tam dostal tým typu Gibraltar, Estonsko a podobně. Tam to asi nějak propojí s Ckem a možná budou jen 3 místa, to jsem upřímně zvědavý .
Během 2 letého kvalifikačního cyklu by se mohlo hrát 5 ročníků Ligy Národů. Kdyby třeba na Euro postoupilo 16 týmů z ligy A a 8 týmů z ligy B, tak mi to přijde daleko lepší, než když dostane tým do kvalifikace 4 vyloženě vyrovnané mančafty, a nemá proto šanci.
Nehledě na to, že nasazení do košů je prostě debilní a neodráží sílu týmů.
Nebo udělat jiný formát ligy Národů. 24 týmů v 4 šestičlenných soutěží, a kdo tam bude na konci tak postupuje. 4 poslední týmy baráž s nejlepšími 4 ligy B.
Jako nasazení do košů momentálně na MS je strašné, on ten FIFA ranking nikdy neodrážel realitu (my a naše 2. místo v roce 2000 či před MS 2006 je toho důkazem, měli jsme kvalitní tým, ale 2. nejlepší na světě? ) . Proto by bylo super kdyby teď ty koše byly podle LN, to by bylo přece jenom více odpovídající realitě, samozřejmě tragický Island, který v Áčku zůstal díky reorganizaci soutěže je jedna z výjimek, ale ve všeobecnosti to více méně sedí. Ale bohužel FIFA musela ukázat, kdo je šéf no. My s Nory ve třetím koši, zatím co Slovensko ve druhém no. Samozřejmě nic proti Slovákům, jde například o postup ze skupiny na ME, který nám se nepovedl, ale stejně .
K tomu systému, co navrhuješ, jako první věcí je, že odstřeluješ 7 nejslabších týmů, jasně nikdo z nich nemá ambici postoupit, ale každý by tu šanci měl dostat, samozřejmě ty týmy určitě sami nemají ambici, ale jde o to gesto. I v rugby league, které je zde na amatérské úrovni, byla šance, že by naše repre postoupila na MS, samozřejmě hodně, hodně komplikovaná a dá se říci nereálná, ale ta šance tu byla. A celkově tenhle systém by vedl k takovému uzavírání Eura, kdyby týmu stačilo, aby chytil do skupiny tým, kterému se rozpadla generace či je prostě totálně z formy a přestože by třeba od týmů typu Itálie, Španělsko dostal neskutečně naloženo, porazil by ten tým z formy a byl by na Euru, v kvalifikaci musí přece jenom tým předvést více. A když už se nevydaří kvalifikace, například kvůli těžkým soupeřům, je tu teď ta Liga Národů, kde se to dá pořád zachránit. Takhle mi to přijde celkem fér.
čím odstřelím 7 nejslabších týmů?
No, ale tu Ligu národů musíš vyhrát (tu svou skupinu), což najednou je prostor pro spekulace. Co kdyby tým jako je třeba Turecko. Raději spekulovalo sestoupilo do 3 ligy, aby jí vyhráli, než se plahočit v kvalifikaci, kde budou mít až 4 vyrovnané týmy.
ta propojenost mezi oběma soutěžemi je prostě pořád tak nějak divně nastavená... na jednu stranu chápu a jsem rád, že můžou postoupit týmy jako Makedonie, na druhou stranu třeba ty spekulace o těch kalkulovaných sestupech jsou také na místě... jak říkám, lépe vymyslet ten celkový systém, hlavně aby se v tom fanoušek lehce vyznal a vědělo se, o co se vlastně hraje (o baráž, o nasazení do košů, o postup tam a tam, o sestup tam a tam, o umístění, který může být důležitý pro to a to, atd.)... mnohdy je to fakt tak zamotaný, hlavně ty baráže na EURO 2020, to byl pro mě solidní guláš...
Jako souhlasím, guláš v baráži z Áčka a Béčka to byl strašný . Protože tím jak se kvalifikovalo spoustu týmů, tak se to hrozně zamotalo a baráž najednou hrálo třeba i Slovensko, které skončilo ve své skupině LN poslední. A největší guláš byla ta baráž z Cka . To bylo něco strašného . Protože Finsko to zvládlo z kvalifikace, doplnila to Izrael, která byla vybrána LOSEM . Zbytek druhých týmů šel k Islandu . Ale s nynějším formátem to snad už bude přehlednější. Jen jsem zvedavý, jak bude zakomponováno Dko s těmi 7 nejslabšími týmy, podle mě ho nějak spojí s Ckem, na to jsem opravdu zvědavý
No, v případě rozdělení na soutěže pro 24 týmů, by jsi měl 7 týmů navíc, které by hráli kde? Samozřejmě pořád je možné udělat skupiny pro 7 týmů, ale i tak by jedna skupina musela mít 8 týmů a to už by asi udělalo pořádný nepořádek v termínové listiě.
Jako teoreticky by se dala udělat před tím nějaká rozřazovací play-off, ale jakou by měli prohrané týmy motivaci a atraktivitu, které by hráli zápasy úplně o ničem? Jasně mohli by třeba postoupit do té Ligy B, ale stejně by ta skupina pro těch 7 týmů byla děsně o ničem. Vlastně by tým hrál o to, aby si mohl za 4 roky zahrát o EURO. A teď ještě jestli tam bude LN před MS, tak už to bude úplný guláš .
By klidně mohli hrát 7 člennou skupinu, každý s každý jednou. První tři s nejhoršími 3 týmy z B ligy playoff o postup.
No, problém mi přijde ten, že tyhle týmy nebudou mít vůbec žádnou šanci postoupit na ME pro daný ročník, jako jasně tyhle týmy asi nikdy nebudou mít šanci, ale jde o princip. Ta věc, že i San Marino má teoreticky šanci postoupit každý cyklus mi přijde hrozně solidární a pěkná. Ne jak Severní Amerika, kde teď 5 nejlepších týmů podle FIFA rankingu má jisté místo v závěrečné skupině o postup, kde to doplní pouhé 3 nejlepší týmy ze zbytku startovního pole, které musí vyhrát svou 5člennou skupinu a pak ještě vyhrát dvojzápas s jiným vítězem skupiny Hold USA jeden rok nepostoupilo, tak se to upravilo, aby se mu co nejvíce pomohlo.
Jako jasně, šanci má taky každý, ale mimo těch TOP 5 musí odehrát 6 zápasů, většinu z nich vyhrát, aby si mohli zahrát s tou smetánkou o MS. Samozřejmě ani africký či asijský systém není úplně spravedlivý, ono je to těžké s tím počtem zemí a nízkým počtem míst, ale pořád mi to tam přijde lepší a spravedlivější než to co se teď udělalo v Severní Americe.
Proč bych měl chtít mít na Euru Makedonii, která na to očividně nemá? Takovou solidárnost nemám rád.
Ještě k těm spekulacím, jasně, je možnost spekulovat, že po sestupu bude větší šance v baráži o EURO, ale za prvé, u EURA o koších rozhoduje výsledek z LN, tam jim do toho FIFA kecat nemůže. Takže tam až tak podivné ty koše nejsou. Takže sestupem se ten tým může poslat do horšího koše (při dnešním rozvržení LN by to měli být 2 nejhorší z B skupiny). další věcí je nižší finanční odměna z Ligy národů. A taky ještě taková věc k té baráži, zatím co v Céčku se musí pravděpodobně skupina vyhrát, aby si tým zahrál tu baráž, u béčka, protože se spoustu týmů kvalifikuje rovnou ze skupiny, teoreticky může stačit horší umístění. Jako nevím, mě ten sestup nepříjde moc smysluplný, jasně v té baráži pak asi narazí na lehčí soupeře (ale nemusí tomu tak být, zatímco v céčku dostane soupeře ve formě, co svou skupinu vyhráli, v baráži béčka ten tým může dostat týmy z formy, kterým se LN a pak ani kvalifikace nevyvedla). Ale na druhou stranu taky bude muset skupinu vyhrát, může si tím zkomplikovat kvalifikaci a dostane míň peněz v další Lize národů. Bude hrát s horšími soupeři, takže v budoucnu míň peněz z lístků až zase budou otevřeny stadiony, zápasy, které tým tak nerozvinou, protože něco jiného je i zápas proti Norsku s Haalandem a Odeegardem než proti Kosovu. To je strašných mínus pro úmyslný sestup.
Tady bych nekalkuloval, prostě 2 zápasy kvalifikace a 6 zápasů Ligy Národů, co stojí opravdu za to. Alespoň uvidíme, kdo na to na finálním turnaji má.
Jako proč hrát se Skotskem, Izraelem, Slovenskem, v kvalifikaci s dalšími 2-3 takovými soupeři, kde máme za úkol vyhrát, útočit, což se nám na turnaji nepoštěstí až na výjimky.
No a třeba ty naši hráči dorostou, aby mohli první A ligu hrát obstojně.
Euro 2004 taky nebylo o 20 výborných hráčích, ale o pár nadstandartních.
S tebou to je je velkej zázrak
Ta různá vyjádření, to ukazuje na velkou inteligenci. Zázrak, vyděšený, skoro moderní fotbal.
Šílenost.
I se zavřeným předsedou
místopředsedou, předsedu doufám taky zavřou, to je taky satan.
Z posledniho repre srazu si beru nasledujici: tym celkove je nejvic sehrany minimalne od doby Vrby v kvalde na EURO2016. S Jarolimem, kterej vubec netusil, jaka by mela byt sestava, se to neda srovnavat. Tym ma hlavu a patu, kazdy post uz je temer vyreseny. Jsem rad za zvednuti hry i dojmu v kazde linii: na hrotu, v zaloze i obrane. Obrana zvlaste mile prekvapila.
Co nam dlouhodobe nejde, je hra proti betonarum. Je jedno jestli Sev. Irsko, Skotsko, Azerbajdzan... neni nahoda, ze s temito tymy hrat obecne neumime, protoze nedokazeme zatim trhat obranu rychlymi a presnymi pasy. Zatim to je jen centr a dej se vule Bozi. Proti betonu, kde je 10,11 hracu tohle bohuzel moc neplati. Dobrou volbou by byl Cerny, jemu by hrat proti takovymu muzstvu sedlo jak prdel na hrnec, protoze dovoli si jeden na jednoho, vymysli kreativni prihravky a celkove je to ten typ hrace, ktery nam chybi.
Postup do ligy A: neskutecny. Zapasy s temi nejlepsimi nam daji nejvic, o tom zadna. Lepsi nez se placat v B Lize.
Mam z narodaku dobry pocit. Vse samozrejme zalezi na forme i zdravi hracu, ale myslim ze na EURU si ostudu neutrhneme. Minimalne Skotsko a Chorvatsko by mohlo dopadnout pro nas dobre. Anglicani myslim nas uz podruhe nepodceni.
Souhlasil jsem s každým slovem, které jsi napsal, až do okamžiku, kdy jsi zmínil Černého. Černý je brejkový typ hráče, který se právě naopak hodí do zápasů se silnějšími soupeři, kde se dá očekávat, že budeme hrát spíš odzadu a čekat na rychlé protiútoky. Do zavřené obrany podle mě bude nepoužitelnej, protože se nebude moct pořádně rozeběhnout. Černý není kreativní typ fotbalisty, jakého do takových zápasů potřebuješ. Někdo, kdo vymyslí šanci z ničeho, rychle změnil tempo nebo po třiceti předvídatelných přihrávkách udělá jednu nepředvídatelnou. Proto bych se nebál na takovýto zápas povolat Dočkala nebo Buchu (ikdyž ten je delší dobu z formy).
Taky nesouhlasím s tím plácáním se v lize B. V áčku je dost možný, že si odvezeme 6 debaklů a s velkou pravděpodobností budeme ve všech zápasech tahat za kratší konec. Osobně se mnohem raději budu dívat na zápasy proti týmům toho druhého sledu, kde ale hrajeme dobře, než proti Itálii a Španělsku, kde nehrajeme vůbec. Stejně tak si nemyslím, že takové zápasy těm klukům víc dají. Zaprvé ti nejlepší z nich už jsou na konfrontaci s elitou zvyklí (Vaclík, Souček, Darida, Jankto, Schick atd.) a zadruhé v zápasech, ve kterých se ani moc nedostaneš k míči, se nemáš moc co naučit. Akorát to ty hráče frustruje.
Musím říct, že se mi poslední dobou velice zamlouvá, jak se český národák prezentuje.
Ty výkony byly prakticky ve všech zápasech velmi dominantní, akorát nás trápila koncovka. Holt nemáme produktivní křídla, produktivní AM a bez Schicka ani produktivního útočníka. Každopádně pravidelně jsme soupeře dokázali přehrávat naposledy za Brucknera. Od té doby tam byly velký výkyvy a jeden lepší zápas byl následován dvěma slabými.
Na papíře nám sice chybí stopeři, ale přesto ten tým jako celek brání skvěle. A i tak mi přijde, že i když tam nastoupí Kalas, Brabec nebo třeba Jemelka či kdokoliv jiný, ty výkony jsou lepší, než jaké předtím několik cyklů podával Suchý. Možná je to i tím, že se hraje na dva DM a zároveň že oba beci jsou velmi schopní ve hře dozadu (což v dnešní době už není moc zvykem).
Král mi přijde, že roste v sice nenápadného, ale opravdu velkého hráče. Je ho plné hřiště a v té repre mi minimálně v této skupině přišel vlastně i lepší než Souček. Na to, že působí jako kolohnát, dokáže občas vykouzlit i hezkou kličku, založit brejk atd. V jeho věku věřím, že má na to se ještě podívat do velkoklubu.
A jak jsem už zmínil, absence kvalitních křídel je v tuto chvíli asi to, co nás může trápit úplně nejvíc. Černý se až tak moc nepředvedl, ale má asistenci, takže alespoň produktivitu ukázal. U Jankta si stále myslím, že by vlastně byl lepší uprostřed, ale nedá se svítit. Když si uvědomíme, jaké jsou alternativy, tak je furt Jankto nalevo celkem dobrá varianta. Daridovi ta pozice na AM podle mě celkem sedí, je z ně konečně ten lídr, kterého jsme v něm už asi 6 let chtěli vidět.
V útoku, pokud hraje Schick, máme velkou zbraň. Žel v těchto 6 zápasech nehrál, na druhou stranu kdokoliv jiný tam nastoupí, tak nějaká extra tragedie to není. Většinou to jsou siloví útočníci a semtam něco jim tam spadne (viz včera Ondrášek, to byla taková typická holomajzna českýho útočníka).
Zázrak bude,když se v té A skupině udržíme,nebo na ME postoupíme do čtvrtfinále jako za
Bílka a ne ty ušmudlané poslední výhry.Pořád je to pokračovatel jeho dvou předchůdců,kteří
nic nedokázali-Jabulína a Řekněme-Vrby!
Vrba jenom vyhrál jednu z nejtěžších kvalifikačních skupin v naší novodobé historii ale podle tebe nic nedokázal. Zajímavé.
Na ME uhrál jeden bodík,který nám darovali chorvati,protože víc nepotřebovali!
A mezitím dvakrát smolně prohrál proti Turecku a Španělsku. Obrovská tragédie. Bílek dokázal haluzácky postoupit z nejlehčí skupiny ME v historii. Bílek by ve Vrbově skupině vytvořil rekord v počtu inkasovaných branek.
Bílek 6. místo na EURU, Vrba 22. místo na EURU.. zoufalý čtvrtý místo ve skupině, z níž nikdo nepostoupil ani do čtvrtfinále!!! ..vim, že tě to strašně sere, ale bohužel, tohle je realita.. můžeš to vokecávat subjektivníma blábolama o nejlehčích skupinách a použít padesátkrát slovo "by", ale to je asi tak všechno
bílek by turky dal, na tyhle horkokrevný jeho stajl platil. je otázka jesli by uhrál tu haluzáckou plichtu s chorvatskem, spíš ne, takže na postup by to stejně nestačilo. ale co určitě - vzal by k zaučení nějaký mladý kluky a ne ten přestárlej hnus jako vrba, takže další kvalifikace by nebyla vodepsaná hned na začátku.
Bílkův styl neplatil na nikoho. On žádný styl ani neměl. Jeho trenérská anabáze v repre se dá skloubit do několik slov - Rezek, 5 minut proti Řecku, Michal Kadlec.
not this shit again.. dva přímo, třetí do baráže (v naší grupě dokonce tři přímo!) je jednoznačně nejlehčí kvalifikační klíč v historii a to nejen novodobý
Bílek 2. místo na ve skupině, Vrba 1. místo na ve skupině.. zoufalý, hauzácký a neférově získaný druhý místo ve skupině o pěti týmech, kde hrál vyrovnané partie s Litvou a Lichtešnejskem!!! ..vim, že tě to strašně sere, ale bohužel, tohle je realita.. můžeš to vokecávat subjektivníma blábolama o nejlehčích klíčích a padesátkrát napsat to samé v každé diskusi ohledně Vrby, ale to je asi tak všechno
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele