Skvělá sezona plná trofejí. Dembélé vyhrál Zlatý míč jako šestý Francouz

23.09., 08:26
Aktuality
Ousmane Dembélé (© Franck FIFE / AFP / AFP / Profimedia)

Útočník Paris Saint-Germain Ousmane Dembélé (28) poprvé v kariéře vyhrál Zlatý míč pro nejlepšího fotbalistu světa. Francouzský reprezentant ovládl 69. ročník prestižní ankety před Laminem Yamalem (18) z Barcelony a klubovým spoluhráčem Vitinhou (25).

Dembélé je šestým francouzským vítězem, na trůnu vystřídal španělského záložníka Rodriho z Manchesteru City, který se kvůli dlouhému zranění nevešel ani do 30členného užšího výběru.

PSG pomohl Dembélé ve sledovaném období, za nějž se ocenění udělovalo, tedy od loňského 1. srpna do letošního 13. července, k zisku čtyř trofejí. Celek z francouzské metropole postupně vyhrál domácí Superpohár, pohár a ligu a poprvé i elitní Ligu mistrů. Pouze na klubovém mistrovství světa ho předčila Chelsea.

V minulé sezoně Dembélé odehrál 53 soutěžních zápasů, v nichž zaznamenal 35 branek a 16 asistencí. "To, co se mi teď přihodilo, je neuvěřitelné. Nemám slov. S PSG jsme prožili neskutečnou sezonu. Zažil jsem skvělé věci, ale jsem trochu nervózní. Není to snadné. Odnést si domů tuto trofej, kterou mi předal Ronaldinho, je něco výjimečného. Chci poděkovat PSG, které mě předloni angažovalo," řekl na pódiu evidentně dojatý Dembélé.

"Rád bych poděkoval celému realizačnímu týmu PSG. (Trenér) Luis Enrique je pro mě jako otec. Je velmi důležitý pro mou kariéru, i když ještě neskončila. Děkuju všem spoluhráčům, vyhráli jsme skoro vše. Získal jsem individuální trofej, ale odneseme si ji domů jako tým," prohlásil Dembélé, který poděkoval i svým bývalým týmům Rennes, Dortmundu a Barceloně.

Mistr světa z roku 2018 vzhledem ke zranění nechyběl na slavnostním předávání, přestože jeho tým dnes hrál v Marseille odložený ligový zápas. Mezi třicítkou nejlepších se umístilo ještě jeho dalších osm klubových spoluhráčů. Vedle Dembélého a Vitinhy skončili v první desítce šestý Achraf Hakimi a desátý Nuno Mendes. Devátou pozici obsadil brankář Gianluigi Donnarumma, který v minulé sezoně chytal za francouzský tým, ale nyní již patří Manchesteru City. Šestadvacetiletý Ital získal trofej Lva Jašina pro nejlepšího gólmana.

PSG se stal i nejlepším klubem za minulý ročník, navíc jeho trenér Enrique dostal trofej Johana Cruyffa pro nejlepšího kouče. Trofej Gerda Müllera pro nejlepšího útočníka si odnesl Viktor Gyökeres, který v červenci přestoupil z lisabonského Sportingu do Arsenalu. Trofej Raymonda Kopy pro nejlepšího hráče do 21 let obhájil Yamal.

Nejlepší fotbalistkou světa se potřetí za sebou stala Španělka Aitana Bonmatíová. Sedmadvacetiletá záložnice vyhrála s Barcelonou španělskou ligu, pohár i Superpohár. S národním týmem skončila druhá na letním mistrovství Evropy. Druhá skončila její krajanka Mariona Caldenteyová, třetí příčku obsadila další hráčka Arsenalu Angličanka Alessia Russová.

Zlatý míč se letos počtvrté za sebou uděloval za sezonu, nikoliv za kalendářní rok. Nejprve byla cena určena pro nejlepšího evropského hráče, později pro nejlepšího fotbalistu působícího v Evropě a od roku 2007 byla anketa otevřená pro hráče z celého světa. Jako první ji v roce 1956 vyhrál Angličan Stanley Matthews, o šest let později obdržel Zlatý míč Josef Masopust a v roce 2003 Pavel Nedvěd.

Autor: ČTK

Komentáře (127)

Přidat komentář
Y.N.W.A

V pořádku, zasloužený vítězství, měl skvělou sezónu

Reagovat
eder

Nejspíš ano, ale s tou skvělou sezónou je to relativní. Včera tu nejmenovaný chytrolín v diskusi psal, že za půl sezóny se Zlatý Míč neuděluje, proto jej Salah nemůže získat, když měl "slabé" jaro. Dembélé měl naopak "slabý" podzim - v roce 2024 nevstřelil v hlavní části Ligy Mistrů jediný gól. Blýskl se až hattrickem 29.ledna tohoto roku. Francouzskou ligu moc na zřetel neberu - ta je poslední roky o jednom týmu...

Reagovat
technecium

Come on, sezona se rozhoduje na jare, podzim nikoho nezajima. Roncek to dostal trikrat v kariere za mesicni formu na prelomu brezna a dubna a to v dobe, kdy hral Messi, ktery byl neporovnatelne lepsi a dominantnejsi nez Salah.

Reagovat
LesyJePan

ježiš choďte už s tym Messim a Ronaldom do prdele …

Reagovat
romeo351

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Hachim Mastour

v rokoch 2013 a 2014 nebol lepsi

Reagovat
PP

Bohužel to je tak.. A i když je to individuální ocenění, tak to hlavní kritérium jsou klubové úspěchy. Jinak Salah či Raphinha s Yamalem.

Reagovat
Breze

Reagovat
Abstinence

Reagovat
formic81

a pak ze to lidi, co hajou fortnite nikam nedotahnou...

Reagovat
mistr129

Jako i když nebyl nejlepší, tak furt patřil mezi špičku, a jelikož je Zlatý míč prakticky týmová trofej, tak si to asi zasloužil podle těch kritérií.

Ale až se za 30 let budu dívat na seznam vítězů, tak tohle bude dobrý bizár Ne že by Benzema nebo Rodri byli nějaké superhvězdy a i na jejich pozicích by se našli hráči s lepší kariérou, ale pořád to byli dlouhodobě kvalitní hráči... Tady týpkovi bude za chvíli 30 a má za sebou jednu docela povedenou sezonu

Reagovat
risk je zisk

A co jako?

Měl životní sezonu, už to nikdy nezopakuje, ale loni byl skvelej a táhl PSG.

Nedvěd to taky ukradl Henrymu v 2003.

Reagovat
mistr129

Vždyť to nikde nerozporuju ne Jen zkrátka tady za nějakých 20 let co sleduju fotbal bylo třeba 50 hráčů (spíš víc), kteří byli z dlouhodobého hlediska lepšími hráči než Dembélé.

Reagovat
ADM

A takisto sa o tom roku 2003 doteraz hovorí

Reagovat
Mishko

docela povedenou sezonu vymaž si roky, kedy vládli Messi a Ronaldo a prídeš na to, že tento "dloubodobě né kvalitní hráč" mal oveľa lepšiu sezónu ako minimálne polovica víťazov od 1990 okrem tých 2 bláznov z iného sveta

Reagovat
mistr129

Dembélé hraje suverénně nejslabší z "top 5" lig, kterou si PSG maže na chleba. Přesto jen v minulé sezoně měli Raphinha, Salah i Kane lepší čísla než on. Obzvláště u Salaha v Premier League famózní počin.

Kane měl podobně produktivní sezony jako Dembélé už minimálně 4x (nejen v Německu, ale i v Anglii). Salah už měl v Anglii takových sezon několik, Lewa v Německu i Španělsku detto. Mbappé prakticky každou sezonu. A to beru jen vyloženě útočníky a křídla co měli šanci vyhrát letos (k tomu tam je třeba Haaland a spousta hráčů v minulosti)

Raphinha měl výrazně lepší čísla v LM i lepší za celou sezonu, přestože opět hrál nesrovnatelně těžší ligu.

Reagovat
Uwe háže buly

Tohle není zlatá kopačka.

Reagovat
Seydou Doumbia

Lidi tady z L1 pořád dělají suverenně nejslabší ligu z top 5 lig, ale ono hrát z PSG L1, z Bayernem Bundes nebo s Barcou/Realem LL mi nepříjde až tak brutální rozdíl. Prostě top týmy, které dominují v soutěži, kde povětšinou nemají konkurenci

Moc to žereš chlape.

Reagovat
Txapeldun

Tam jde o to, že rozdíl mezi PSG a zbytkem L1 je o dost větší, než mezi Barcou/Realem a zbytkem v LL. Bayern bude někde mezi tím.

L1: PSG 84b, Marseille 65, Monako 61, Nice 60, Lille 60, Lyon 57

LL: Barca 88, Real 84, Atlético 76, Athletic 70, Villarreal 70, Betis 60

Dobře, v LL jsou dva zápasy navíc, ale rozdíl 19 bodů je prostě mega hodně

Reagovat
Txapeldun

Pardon, 4 zápasy Ale o to víc je ten rozdíl 19b za 34 zápasů znát...

Reagovat
Mishko

Nemecká a francúzska liga sú za mňa bohužiaľ už dosť porovnateľné, v Španielskej a Taliansku je spodná polovica tabuľky tiež na podobnej úrovni, jedine to Anglicko v posledných rokoch je inde.

Za mňa ak by to získali Raphinha alebo Salah, bolo by to absolútne OK.

Samozrejme ak v 1 roku vyhráš s tímom fakt všetko, tak ti to výrazne pomôže, to si myslím, že je fér. Minimálne oveľa viac ako keď to získali Cannavaro, Modrič či Messi za 1 turnaj v roku...

Reagovat
fantomas10

Nemecko slo kvalitou hodne dole, fajn na sledovani, ale blizi se eredivisie, vsak to videt na tech flopech co jdou z nemecka do premier league

Reagovat
Txapeldun

Já mám u Bundesligy pocit, že kvalita je pořád +/- stejná. Určitě se neblíží Eredivisii.

Reagovat
Txapeldun

Nejde o to, jaká je kvalita týmů spodku tabulky, ale o to, jak hodně je danej tým odskočenej proti zbytku. A prostě v La Lize (ani v Serii A) ty zápasy kočka myš tak často jako v Ligue 1 prostě nemáš.

Reagovat
Mishko

tak si pozri rozdiely v bodoch 1. vs. 5. tím v posledných rokoch v Španielsku vs. Francúzsku, príp. počty nastrieľaných/inkasovaných gólov

fakt tam žiadny dlhodobý a výrazný rozdiel nie je, Španielsku fakt škodí 20 tímov v lige, 18 by bol ideál

Reagovat
Moshe Dajan

Salah zase vypadl v nejsilnější soutěži v osmifinále

Reagovat
mistr129

To je právě ono, nevypadl Salah proti Dembélému, ale Liverpool proti PSG (a ještě v penaltách)

Reagovat
Seydou Doumbia

Za 30 let by ses měl hlavně dívat na svůj život a na své životní úspěchy, než se podivovat nad jedním cizincem ne? Jinak myšlenku chápu.

Reagovat
kilobyte

Co když v tom seznamu bude taky?

Reagovat
Seydou Doumbia

Tak potom hodně štěstí

Reagovat
O.Giroud

Tak neviem či to niekto po 30 rokoch bude nejak skúmať, ja keď tak teraz namatkovo pozriem na víťazov absolútne netuším kto bol Sammer, Weaha by som nepoznal keby nemá mladých vo futbale či Papin. Ale nedovolil by som si povedať, že či to vyhrali zaslúžene alebo nie, možno to boli fakt rakety v tej dobe ale absolútne netuším a snáď chápeš čo chcem povedať a to keby mám ešte riešiť 2. a 3. miesta tak to by som tu vypisoval mena asi ešte 10min

Reagovat
Puskas

Vidíš, a takový Weah s Papinem byli ve své době daleko víc než Dembélé.

Reagovat
O.Giroud

Vidíš, a väčšina to asi aj tak netuší. Tak neviem prečo by malo niekoho za 30 rokov trápiť či to mal ten rok vyhrať Dembele alebo Salah

Reagovat
Puskas

Stačí, že je to trápí dnes. Ale to přejde.

Reagovat
Nieuwendyk

Tímhle bych se vůbec tady nechlubil, že nevím, kdo byl Sammer

Já budu teda rád, když si za třicet let uvědomím, kde je hajzl

Reagovat
kbtk23

Reagovat
Y.N.W.A

Sammer byl přece vytříbenej technik, hračička s míčem, jehož kličky umotaly každýho protihráče a jeho střely padala vždy do šibenice... ano, dělám si prdel... Sammer byl tím symbolem úspěch BVB a Německa v 1996 a 1997, takže zase ocenění za týmovej úspěch... a mně to neva...

Reagovat
Puskas

Pilíř Němců. Neprostupný.

Reagovat
O.Giroud

Veď ja sa nehádam a ani nenaznačujem, že to vyhrať nemal akurát, že po 30 rokoch to až tak ľudia nebudú riešiť, že tam bol možno niekto lepší

Reagovat
Puskas

Někteří dodnes řeší Nedvěda.

Reagovat
O.Giroud

Ale to skôr len tu nie? A preto že je Čech, inak by to ani tu nikoho až tak nezaujímalo

Reagovat
Puskas

Možná i jinde, ale tady hodně.

Reagovat
O.Giroud

Tak to sem nepočíta

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Y.N.W.A

nesouhlasím, Dembele se taky řadí k velkejm hvězdám, generačním talentům (taky jedněm z nejdražších hráčům, byť to byl úlet ), na který se bude vzpomínat i v souvislosti s GB... měl smůlu na zranění, ale fotbalista to je... a ještě neřek poslední slovo

Reagovat
kilobyte

Za 30 let beztak budeš říkat "To dřív vyhrávali Zlatý míč lepší hráči. Třeba i takový Dembele by strčil do kapsy dnešní vítěze.".

Reagovat
mistr129

A ten fotbal určitě taky bude stát za hovno

Reagovat
kilobyte

To už ani nebude fotbal. Ty slečinky, co to budou hrát, by ve dvacátých letech neodehráli ani poločas.

Reagovat
mistr129

A evropští majitelé do toho cpou nehorázný peníze. Tradiční kluby jako PSG nebo City nemají proti těmhle ohavnostem vůbec šanci.

Reagovat
eder

Ale vždyť se tu neustále dokola omílá, že je fotbal čím dál rychlejší, intenzivnější a náročnější. A hrají ho čím dál rychlejší, silnější, atletičtější, a všestrannější supersportovci...

Reagovat
Nieuwendyk

A přesto Arsenal do těch třiceti let nevyhraje nic podstatnýho

Reagovat
eder

To už tu nejspíš nebudu, abych to posoudil...

Reagovat
Nieuwendyk

Jak to, chystáš se výhledově opustit EF?

Reagovat
eder

Ani ne, ale pochybuju, že se dožiju "podstatné trofeje" Arsenalu...

Reagovat
Pepesma

Reagovat
risk je zisk

Strašně vtipný, jak to někteří nemůžou pořádně zkousnout .

Zaslouženě a po právu.

Reagovat
Seydou Doumbia

Však kdyby to vyhrál kdokoli jiný tak vždy vyleze část lidi, kteří to nedokážou zkousnout. Tu nejsi první den, tak by sis za těch několik let udělovaní míčku mohl zvyknout.

Reagovat
eder

"Strašně vtipný" je na tom hlavně to, že

Reagovat
eder

... přestože za PSG hráli superformáty typu Mbappé, Messi, Neymar,... zlatú loptu vyhrál až Dembelé...

Reagovat
Y.N.W.A

v tomto kontextu to vtipný je

Reagovat
patas92

Vždyť je to společně s Benzemou pro veřejnost suverénně nejmíň kontroverzní volba za x let a víc se řeší, kdo měl být druhý.

Reagovat
Y.N.W.A

Reagovat
Owen93

Dembele, Raphina, Salah -- traja najlepší hráči momentálne.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Y.N.W.A

ano, táhli tři kluby, který to v poslední sezóně dotáhly nejdál, takže v pořádku... je to vlastně neuvěřitelná potupa pro City a Real, že takový diamanty, co maj v týmu, nedokázali dostat ke trofeji (a naopak)....

Reagovat
Well

S tou rozpadlou obranou minulou sezónu by to mel problém potáhnout i Messi s Ronaldem.

Reagovat
Mishko

momentálne určite nie

za minulú sezónu určite áno

Reagovat
Černej Pták

Za minulou sezonu možná

Reagovat
772jozef

Chcel by som vidieť jeho čísla v PL

Reagovat
Y.N.W.A

pravděpodobně 10 nebo 11

Reagovat
Cotton

Reagovat
-R2D2-

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
-R2D2-

Zaslouženě. Cena za konzistenci to není, čili v pořádku. Vlastně obecně s žádným umístěním nemám problém, jen mě trochu zamrzel Pedri — stále nedoceněnej.

Reagovat
MoonKnight

Barcelona na něj vážně tentokrát mělo čich Dokázal toho ve fotbale víc než Mbappeho

Reagovat
Txapeldun

Za mě by bylo pořadí 1. Salah 2. Dembélé 3. Raphinha, ale holt je to týmová trofej a hypová trofej, proto Yamal druhej

Reagovat
Bakary3

Já tedy osobně bych viděl jako vítěze salaha.

Dembele měl skvělou sezonu, ale to salah taky, jeho statistiky v PL byly šílený, vyhrál ji a třeba se tomu někdo vysměje, ale přihlédl bych i k tomu, že tu výkonnost drží dlouho.

Dembele chvíli ustřeli a hned mu dají Zlatý míč ..

Reagovat
Cotton

Reagovat
Txapeldun

Že není Salah ani v top 3 je dost výsměch. A to říkám jako člověk, co primárně sleduje La Ligu.

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
eder

Ta anketa nikdy nemůže být objektivní, vždy to bude jakýsi průnik ryze subjektivních názorů random expertů, atd. Spíše by mě zajímalo, jaký výsledek by vygenerovala AI, kdyby se do ní nalila veškerá data, záznamy zápasů, statistiky atd. Třeba se toho jednou dožijeme...

Reagovat
Bakary3

To je jasný, nerozciluju se, jen názor.

Prostě salah by mi přišel jako "oprávněnější" vítěz, nic vic.

Reagovat
-R2D2-

Pak už by to byla stejně exaktní soutěž jako nejlepší střelec, nahravač. Tahle anketa není o objektivitě a je správně, že ani být nemůže.

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
mayday

Jednoznačně.

Reagovat
king23

Nalijme si čistého vína - tady na eurofotbale převládají fanoušci PL. To je fakt. Počet komentářů v PL sekci je neporovnatelný s jinými soutěžemi. Proto není překvapivé, že tu spoustu fanoušků staví na první místo Salaha. Máte ho nakoukaného a v PL to byl pravděpodobně loňskou sezonu nejepší hráč. OK. Ale fotbal není jenom PL. A fakt nevěřím, že kdo kouká i na jiné soutěže by Salaha prohlásil za nejlepšího. Čistě fotbalově, když si ho postavíte vedle Yamala ve formě, tak Salah vypadá jako neandrtálec. Je mě hanba, že jako fanda Realu se musím hráče Barcelony takhle zastávat, ale nedá se jinak

Reagovat
ACSeRw!n

v sezonach, kde neni ME nebo MS rozhoduje LM, pride mi, jako kdyby to pro vsechny bylo prvni vyhlaseni GB

Reagovat
eder

Hmm, neandrtálec říkáš...

Reagovat
Well

Yamal mel formu výš, Salah o dost déle...

Reagovat
monkej

Reagovat
Owen93

Nalejem ti víno, ale ty potrebuješ skôr triezvosť. Zrejme si nevidel zápas s Atléticom ? Salah sa vybral s celou ich obranou, v minulom ročníku LM bol v skupine kľúčový hráč, jedine proti Parížu mu to nevyšlo. Tak isto má skvelé stats za repre a v pohároch.

Salah vo forme vyzerá pri Yamalovi ako o niečo lepší hráč, áno. Pretože je lepší hráč. Kľučky a magické momenty vie vyprodukovať aj Salah, len je ešte ďaleko viac produktívny.

Reagovat
king23

Máš pravdu, zápas s Atleticem jsem zrovna neviděl. Ale sleduji jinak jak LL, tak občas PL. A proto jsem schopen říct, že z dlouhodobého pozorování (jednotlivý zápas viz Atletico může vyznít jinak) je Yamal jinde. Salah měl výbornou sezonu co se produktivity týče, ale v ostatních aspektech se fakt nechytá. To neznamená, že by v nich nebyl skvělý.

Reagovat
Owen93

Produktivita stranou, Salah je rovnako dobrý driblér, technický a nájde spoluhráča tak že ostane otvorená sánka. Je fakt že teraz už je toho menej, ale stále dosť, viď. len túto sezónu by som vedel ukázať 3 zápasy kde mal magické momenty, pričom je bez formy a s produktivitou je pozadu za minulou sezónou.

Keď sa pozerám na Yamala tak sa blíži k Salahovi ale ešte tam nie je. Otázka či niekedy bude (číselne)

Reagovat
fenixLFC

takze ludia co sleduju PL nemaju pravdu len maju salaha viac nasledovaneho. ale ked ty sledujes LL a sem tam PL tak mas objektivny nazor ze hrac ktoreho mas viac nasledovaneho je lepsi logicke

Reagovat
king23

Ano. Přijde mi logické že když sleduji obě soutěže (byť jednu min), tak mám objektivnějsi názor než někdo kdo sleduje jen PL. Co je na tom konkrétně zvláštního?

Reagovat
fenixLFC

nie, ty pocitas ze vstci sleduju len PL a ty tym ze sledujes LL a vidis mozno dva zapasy salaha za sezonu tak mas prehlad. doslova robis to iste co kritizujes v prvom komentari, len v opacnom garde

Reagovat
king23

A kde jsi vzal, že já vidím dva zápasy Salaha za sezónu? To sis vymyslel ty. Já jsem psal, že koukám na PL občas, tj. nevidím 90% zápasu jako u Realu, ale třeba 20% zápasu těch nejlepších týmu včetně Liverpoolu.

Reagovat
Breze

Reagovat
Cracker10

Salah je vybornej ale Yamal je uz ted uplne jinde, myslim, ze nekteri tady ho hrat nikdy nevideli nebo to videt nechtej.

Reagovat
Owen93

No na Salahovej úrovni nie je, skôr sa zdá že jeho priaznivci chcú mať z Yamala Messiho, alebo Ronaldinha, no zatiaľ si budú musieť počkať pár rokov či doručí.

Reagovat
Papra

Tak tohle může napsat jen někdo kdo PL opravdu nesleduje.

Yamal je výbornej, o tom žádná, ale fakt oproti němu Salah jako neandrtálec nevypadá

Reagovat
Crustyq

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Rizek

Velká gratulace Dembouzovi.

Šok večera je stav Ronaldinha. S ním se čas opravdu nepáral. Strašný to vidět.

Reagovat
eder

Proč? Na pětačtyřicet vypadá v pohodě...

Reagovat
Rizek

vždyť nedal dohromady dvě souvislá slova. Ruce se mu klepaly jak ratlík. Byl celej nějakej přihrblej. Pohyboval se jak osmdesátiletej děda. Dokonce ani Dembouzovo jmého nedokázal přečíst/vyslovit.

Vypadal jako troska.

Reagovat
eder

Mně to tedy nepřišlo. A je jasné, že nebude vypadat jako prime Gaúcho 2005...

Reagovat
ACSeRw!n

ukaz tvoje foto

Reagovat
Puskas
Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
JM

To nechceš vidět

Pár let zpátky tady někdo (myslím valloire nebo madridcan) dával jeho fotku a jestli se s Ronaldinhem čas nepáral, tak Jirku vyloženě vymrdal do řiti. To je hrozná figurka.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
risk je zisk

Mejdánky, kokišek a děvky udělalo svoje.

Reagovat
Kluivert9

Sem tam nějaká basa...

Reagovat
alcantara

Pri jeho zivotnom style je podla mna v poriadku, ze dosiel po svojich a bez plienky.

Reagovat
Spalovač šancí

Letos to měl konečně dostat Lewa, ale ani Dembelé není špatná volba. Za to, že přestal hrát PS, si to zaslouží taky

Reagovat
Černej Pták

Dembélé si to zasloužil, Lewa to měl dostat 2020 a 21

Reagovat
Černej Pták

Zasloužená výhra, ale Salah měl skončit v top 3

Reagovat
Doomblade

Když vyhraje vítěz LM, tak je to za mě v pořádku. Jedině tam se potkávají ti nejlepší s nejlepšími.

Ale přál jsem si Vitinhu. Ale těžko to může dvakrát za sebou vyhrát CM/DM. Celkově mi to pořadí dává mnohem větší smysl než v minulosti.

Reagovat
Pony Slaystation

Bude PSG něco doplácet Barce ?

Reagovat
Spalovač šancí

150 mega

Reagovat
mayday

Jestli zlatý míč vyhrává Dembele a třetí je Vitinha, tak je s fotbalem v současné době něco špatně.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele