Sneijder nehraje, protože bere moc peněz
Wesley Sneijder překonal všechny zdravotní problémy, jenže za Inter si ještě nějakou dobu nezahraje. Vedení milánského klubu chce, aby nizozemský záložník podepsal novou smlouvu s horšími podmínkami, což zatím Sneijder neučinil. Není tak vyloučen jeho zimní odchod.
Italská média o situaci 28letého hráče často spekulovala, protože sám Sneijder hlásil, že je zdravý. Klub mu zakázal používat Twitter a nyní technický ředitel Marco Branca na rovinu řekl, proč Nizozemec nehraje.
"We je součástí naší historie a máme o něj starost, v současnosti s ním ale jednáme o nezbytné úpravě smlouvy. Dáváme mu čas, aby si svoje rozhodnutí důkladně promyslel. S trenérem jsme dohodnuti, že dokud nebude jasno, tak nebude hrát," uvedl Branca.
Sneijder údajně bere šest milionů eur ročně. Neustále se objevují informace, že o něho má zájem bohatá Machačkala, která mu může nabídnout ještě lepší podmínky.
Italská média o situaci 28letého hráče často spekulovala, protože sám Sneijder hlásil, že je zdravý. Klub mu zakázal používat Twitter a nyní technický ředitel Marco Branca na rovinu řekl, proč Nizozemec nehraje.
"We je součástí naší historie a máme o něj starost, v současnosti s ním ale jednáme o nezbytné úpravě smlouvy. Dáváme mu čas, aby si svoje rozhodnutí důkladně promyslel. S trenérem jsme dohodnuti, že dokud nebude jasno, tak nebude hrát," uvedl Branca.
Sneijder údajně bere šest milionů eur ročně. Neustále se objevují informace, že o něho má zájem bohatá Machačkala, která mu může nabídnout ještě lepší podmínky.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Sneijder: Už nejsem top hráč, proto Galatasaray
22.01.2013, 11:54
Sneijder přece jen přestupuje z Interu do Galatasaraye
20.01.2013, 22:00
Sneijder má na rozhodnutí tři až čtyři dny, zní z Galatasaraye
16.01.2013, 23:01
Inter se dohodl s Galatasarayem na Sneijderově přestupu
10.01.2013, 11:50
Galatasaray zahájil jednání o příchodu Sneijdera
08.01.2013, 20:13
Sneijder a De Rossi v zimě nepřijdou, uvedl Ancelotti
10.12.2012, 16:56
Novou smlouvu nepodepíšu, vzkazuje Sneijder Interu
03.12.2012, 18:53
Přestaňte s vydíráním Sneijdera a Llorenteho, vyzývá hráčská unie
29.11.2012, 13:54
Komentáře (191)
Přidat komentářV zimě do Ruska, tam se zakope. Ale bude brát lepší plat.
dlouho o něm nebylo slyšet, ale raději bych pozitivnější zprávy ...
do Machackaly..to je uplně jasný.
Co je to za hloupost? Vždyť má platnou smlouvu, proč by jako měl podepsat smlouvu podle který by bral méně? INTER
Ač jsem velký zastánce platových stropů, tak tohle mi jde proti srsti ještě víc. sami mu tu smlouvu nabídli (vyjednali) a pak mu dělají naschváli a nehraje.
tak mohlo se neco stat
A co? Globalni oteplovani?
myslim ze "tak mohlo se neco stat" obsahuje velkou skalu udalosti a netreba trapnych nevetipu
nevtipu*
To nemel byt nevtip ani vtip ale proste nechapu co by se jako mohlo stat.. Proste mu tu smlouvu dali, a kazdy velky klub vi ze muze dojit ke zraneni poklesu formy atd s tim se snad pocita ne? Takze nechapu co by se mohlo stat aby mu chteli dat min penez
Snížily se příjmy klubu, tudíž se zbavuje drahých hráčů. Nic ilegálního nebo nemorálního nedělají, plní si smlouvu.
Ja to chapu, ale proc by mel nekdo rict "jste neschopny vydelat prachy tak mi jich dejte min" zejtra prijd do prace a rekni sefovi ze je kriz at ti da o 1/3 min
Tak mě to říkat nemusíš, já mám opožděnou výplatu
A když svolá šéf zaměstnance s tím, že buď propustí XY zaměstnanců,nebo sníží výplaty o XY a firma poběží v klidu dále nebo do 6ti měsíců firma lehne, tak co uděláš? Tady je prostě jasný princip, že pokud není firma, není práce.
Ergo zájem zaměstnance by neměl být jenom o tom, aby si udržel co nejvyšší plat (pokud samozřejmě nedostává 7 000kč a sotva z toho přežívá), ale i o to, aby firma fungovala co nejlépe a co nejdéle, protože tím si udrží on svojí práci.
Jenze todle je jejich blbost on ma s nima smlouvu tzn ze kdyz ty prachy chtit bude tak s tim nic neudelaj.. Max prodaj a oni mu ten plat daj jinde stejnej ;).. Proste todle je blbost klubu ty vysoky smlouvy
Ano, oni ho prodají. O to tu jde - oni ho za těchto podmínek nechtějí, takže Sneijder bude nucený podepsat novou smlouvu za nižších podmínek, přestoupit jinam nebo bude sedět do konce smlouvy. A pokud bude sedět ještě kolik? Rok a půl? Tak při dalším angažmá nedostane ani polovinu, protože nebude rozehranej,nebude reprezentant, bude mít na sobě značku problémového hráče.
A pokud ti jde o zaměstnance a zaměstnaneckou smlouvu v našem případě, tak ho propustí (protože prostě hodnotu 6milionů ročně nemá) a nikde jinde těch 6 milionů nedostane, pokud nepůjde do Anzhi. Přirovnal bych to asi jako dělat u McKinsey v Miláně a jít potom k Partners někam do Ruska.
McKinsley si podepíše někoho nového, podobně kvalitního a bude v klidu. A aby nedošlo k nedorozumnění - McKinsey je světová špička, která nabírá ty nejlepší. Partners ti vezmou i retardovaného slintajícího troubu.
Ešte treba poznamenať, že určite má nemalé bonusy za odohraté zápasy, asistencie, góly a ja neviem ešte aké bonusy sa dávajú. Proste klub zistil že im je pridrahý, tak ho chcú demotivovať čo na tom Liverpool nechápe?
tu smlouvu moc neplni, kdyz hi nenechavaji hrat jen proto, ze nechce podepsat horsi smlouvu. To je klidne na zalobu a treba by to prohral Inter jako to tenkrat prohral klub v pripadu Bosman
přesně jak říkáš
to da rozum, mit dobre placeny zamesrnance a nenechat je pracovat
ten nadpis je hezkej
Takže ho radši nechají sedět za tolik peněz? Co to je za blbost,Inter na tom bude jenom prodělávat.
koupi ho nakej z manchesteru asi city ale mozna taky do bayernu
štít, Wes - Wale, Rooney, Nani - Persie
OT : Willems - pasoval by k nám? Popíše mi ho někdo? Já ho zatím viděl jenom na Euru a tam se mi zdál jako jeden z nejlepších hráčů Oranjes.
Já bych ho určitě uvítal. Ono bude všechno lepší než Santos.
jetro wilems?
No..?
to jsem asi koukal na jiný euro, na euru mi přišel jako jeden z uplně nejhorších hráčů, jak hraje v klubu netušim, asi to traged nebude a jenom mu kvuli nervozitě a celkově špatnejm výkonům Holandska turnaj nevyšel, ale tam na mě dojem teda rozhodně neudělal
tím že hrát nebude ho opravdu přesvědčí o tom, že by měl prodloužit
Vedení jde logickou cestou naprostého snižování nákladů. Skoro všichni, kdo měli větší plat, to odnesli odchodem. Výsledky napovídají, že ta obměna a lehké omlazení kádru je zatím poměrně účinné.
U Wese je ta snaha o snížení platu logická. Za tu dobu co je u nás, odváděl výkony, které by odpovídaly jeho platu velice sporadicky. Krom Ligy mistrů v roce 2010 v podstatě nepostradatelným členem kádru nikdy nebyl.
Ona, je to světový hráč a opora týmu, ale jak je vidno, šlape to i bez něj. Podle mě správný krok. Buď přistoupí na snížení platu, který bude odpovídat jeho přínosu a celkovému charakteru mužstva, a nebo bych ho speněžil, do Anglie, do Ruska. Wes je kvalitní fotbalista, což pravidelně dokazuje v reprezentaci. Zájem u něj jistě bude.
To, že nehrál a ne proto, že by se zranil, bylo jisté už dlouhou dobu a psal jse to tu asi před měsícem, konečně aspoň nehrajeme nějakou hru a řekli jsme to na plnou pusu.
Je to sice řešení, které není k hráči moc šetrné, ale jsem přesvědčen, že je pro dobro klubu.
snizovani nakladu chapu, ale proc si s nim nesednou a nedomnluvu se... budes hrat, ale bud podepises nebo te prodame. Ale pokud nehraje, trati na tom i klub
behem sezony je to dost neseriozni jednani, tohle meli vyresit v lete
viz níže
Rozhodně na tom klub netratí. Zařezení Wese do sestavy by aktuálně dost možná způsobylo spíše starosti než prospěch.
Jinak rozhodně si vedení s Wesem sedlo. Ty jednání o snížení probíhají od sprna. A jestli sis všimnul, tak na začátku sezóny do svéhl zranění normálně hrál. Problém byly jeho nešťastná vyjídření do médií. Tento stav je způsobem zejména tím, že Wes se domluvit nechce. Neříkám, že mu to mám za zlé. Je to taková povaha. Musí brát hodně, což je pro něj měřítko důležitosti. Jenže on prostě nejdůležitějším hráčem týmu není a nikdy nebyl. Pokud se mu sníží plat, ok, rád ho uvidím na hřišti, na druhou stranu se opravu nebráním jeho prodeji.
nemusi hrat zaklad, ale rezolutne rict, ze nebude hrat a vubec ho nevyuzit, povazuji za hloupost. Ze se klub rozhodne setrit, je jen jejich chyba.
Vedení se rozhodlo k rezolutnímu kroku. Jiné řešení není, buď sníží plat a nebo ho prodají. To, aby hrál ze svůj stávající plat a měl úlohu v týmu jakou v novém týmu má, je prostě nepřípustné. Je to radikální řešení, ne moc košér, ale rozhodně ne hloupost.
Košér to je. Oni tomu hráči platí a pokud hráč zůstane na tribuně a bude brát ten plat nebo podepíše novou smlouvu s nižším příjmem nebo odejde, to je jen a jen na něm.
Ve smlouvě nemá, že musí hrát v základu. Klub si svoje povinosti plní.
pravda
za tenhle pristup by me majitel bud vyhodil nebo mi to strhnul z platu
asi maj penez dost, kdyz nepremysli, jaky davaj smlouvy
To máš jak AC a ich dlhodobé kontrakty
mam absolutne opacnej nazor. Dat zamestanci takovou smlouvu a pak ho nevyuzit, kdyz je to mozne, povazuji za vyhazovani penez oknem. Pokud se nedomluvili v lete, tak ho maj nechat hrat. Co kdyby se rozhodl to odsedet do konce smlouvy? To ho budete platit jen tak....
Problém je, že ten "zaměstnanec" dělá práci, kterou "firma" vůbec nepotřebuje, dost možná by to té firmě mohlo uškodit, kdyby pracoval.
ale porad je to chyba vedeni, ze vzali takovyho zamestnance. Ale kdyz uz ho mam, tak ho aspon vyuziju, co se da.
Pokud se tak rozhodne, tak ať si to odsedí, má na to plné právo. Stejně jako má právo Inter ho nestavět. Pokud máš přeplaceného hráče, který odmítá podepsat smlouvu na nižší plat nebo přestoupit, tak ho necháš hrát? Logicky ho budeš nutit v rámci kontraktu podepsat nižší plat.
Když to vezmeš tržně, jak to uvádíš ty - firma je ve ztrátě. Má přeplacené zaměstnance, nevydělává tolik, kolik by měla. Co má udělat? Říkat si, že se nic neděje a pokračovat ve stejném stylu (přece ten kontrakt podepsala s nima, tak je to jejich chyba) a mají zbankrotovat, o práci a výdělek přijdou všichni z firmy, nebo propustit/snížit plat přeplaceným zaměstnancům s nízkou výkonností?
V létě odešel Cesar, Maicon a další, kteří by určitě radši zůstali v Interu a brali ten plat a hráli v základu, ale odešli, protože věděli, že by dopadli jako Sneijder. On jedinej byl tak tupej, že nepodepsal jinou smlouvu nebo neodešel a teď za to platí.
proc by mel podepisovat mensi smlouvu? Ze to v interu podelali, ho nemusi vubec zajimat. Ma na ty penize plny pravo. Neni to zadnej adriano, u kteryho bych tenhle pristup chapal.
firma by ho nechala makat dal. Pokud ma smlouvu, tak mu prece nerekne bud podepis nebo zustan doma. Co to je za pristup?! Samozrejme bych mu to dal sezrat, ale nenechat ho delat svoji praci?
Tady je problém ve smlouvách - pokud firma propustí zaměstnance, tak dostane kolik? 2-3 měsíční plat a je konec. A to si piš, že všechny přeplacené zaměstnance by poslala na dlažbu, pokud by byla schopná za polovinu jejich platu sehnat nové podobné kvality a tudíž se to za pár měsíců vrátí.
Hráč ve smlouvě nemá zakotveno, že má hrát v základu. Má tam zakotveno, že bude pobírat plat. Ten pobírá, klub si plní své povinnosti. Kdyby ho nenechali hrát a neplatili mu plat, porušují zákon. Oni mu plat dávají. Já v tom vidím jediný problém a to ten, že hráč nepřistoupil na dohodu, tak prostě klub na to jde silou.
Pokud nepodepíše ani během následujícího půl roku, tak půjde do Béčka a bude hrát s rezervou nebo juniorkou. Pro Inter není problém platit mu plat, dokud ho to neomrzí, on možnosti má. A litovat chudáka hráče, který dostává 6 milionů ročně čistého, to fakt nebudu.
tady jde o to, ze dve strany podepisi smlouvu, ve ktere se domluvili na podminkach, kde mu naslibovali 6 mega, aby podepsal. Kdyby mu nabidli min, tak by sel jinam. Pak se jim to prestane libit, tak mu zacnou vyhrozovat. Jak psal nekdo vyse, se zmenou formy se musi pocitat a do toho rizika sli dobrovolne. Ze ho muzou nechat sedet je jasny, ale z toho duvodu ho asi nekupovali.
Ano, musíš počítat se změnama formy. Ale třeba započítat finanční krizi v Itálii a její dopady na rozpočet je dost složité a když přicházel, tak to asi nebylo moc jednoduché. A když zkombinuješ ještě tohle se špatnými výsledky a absencí LM, tak ti z toho vypadne, že prostě něco změnit musíš.
Osobně si myslím, že kdyby Inter měl prachy navíc, tak neřeší všechny tyhle věci a nechají si Maicona, Cesareho a další. Jenže nemají. Takže snižují rozpočet, to se prostě stává. Firmy propouštějí v krizi zaměstnance, to samé dělají kluby. Nemůžou lítat v oblacích a pokud to Moratti nechce financovat (čemuž se v té krizi nedá divit), tak holt ten rozpočet musí snížit. Nebo musí okrouhat nějaké jiné aktivity.
Mě to prostě přijde logické, firma na něj nemá, tak co má dělat? Říct, máme smlouvu, tak si hraj, i když hraješ špatně a my kvůli tobě musíme omezit prachy do juniorky? Samozřejmě, že to není úplně fér vůči Sneijderovi, ale kdyby podával výkony, při kterých by si 6mega čistého ročně zasloužil, tak by si mohl vybírat klub, kam by přestoupil. Popřípadě by Inter hrál LM a nemusel by krouhat rozpočet.
ale ja chapu pozici interu proste chtej setrit, tak pritvrdi. Ale zase to vidim i z druhe strany. Mne rict majitel firmy, ze mi snizi vyplatu za stejnou praci, tak by bylo hodne rychle po pratelskych vztazich a zacal bych se odvolavat na smlouvu
presne tak..kdyby aspon podaval ty vykony tak nic nereknu ale on je prumer bere penez jak zelez klub je v krizi tak se reaguje. Sice je to trosicku tvrdsi vuci Sneijderovi ale asi jinak to nejde..pamatuji si doku kdy Ronaldo, Vieri a Recoba sami rekli ze chteji snizit plat aby pomohli klubu to u Sneijdera asi nehrozi takze nejpravdepodobnejsi vidim jeho odchod
je jasne, ze fotbalista ma samozrejme jinou smlouvu nez normalni zamestnanec a ze firma se preplacenych zamestnancu zbavi. To klub muze taky, ale zavazky ze smlouvy uz plnit nechce. At ho vyhodi a doplatej mu smlouvu
Proč by to dělali? Tohle je taky právně ospraveditelná cesta. A dokonce na ní možná i vydělají, pokud ho prodají.
jasne, ze to neudelaj. Je pro ne jednodusi mu zneprijemnit zivot. Nechaj ho pul roku sedet a fotbalista vymekne.
Samozřejmě, fotbalista i klub musí myslet na svojí budoucnost. A je jasné, že takhle to dále nepůjde. Já beru přístup obou, Sneijder ví, že 6 mega dostane leda v Anzhi. Pokud chce zůstat v Miláně, musí přijít snížení platu.
naprosto stejnej nazor
A je jen na nich, jak budou s hráčem jednat. Oni svojí smlouvu plní, platí hráči plat. To, jestli bude hrát, sedět na tribuně nebo přestoupí je jen a jen na něm...
Ono se stačí kouknout na Portsmouth, který je v administraci, hrozí zánik klubu a hráči vesele pobírají pohádkový plat, který si nezaslouží. Je blbost klubu, že jim takový plat dali, ale hráči by naopak měli mít respekt ke klubu a fanouškům.
Klub na tom tratí, 2 roky zpátky jste ho mohli střelit za 30 mega, momentálně za něj dostanete 15 a budete rádi...
s tímhle souhlas. Taky to vnímám jako jasnou chybu, že tehdy nešel. Nevím, jaké okolnosti tehdy hrály největší roli.
Není moc šetrné?Mě se to zdá jako prachsprosté vydírání.Vždyť mu danou smlouvu sami nabídli, nechápu proč by teď měl skákat jak oni pískají.Tohle chování k hráčům co pro klub neodvedli zrovna málo(ano myslím Wese,Julia nebo Maicona) není nutné.Prodat by se měl, ale dělat kolem toho takovou komedii, tak to se mi vůbec nelíbí.
není divu, že Inter tak klesl, když mají ve vedení takový myslitele
od kedy myslia ekonomicky, idu raketovo hore oproti vlanajšku, tak o čom blaboliš
taky bych rekl ze bez penez nam to jde lede...konecne se zacalo premyslet a hloupe se neutraci
To bude zase spekulací
PSG
Tak ono je to relativně jasné - Sneijderovi současná smlouva a k tomu hrát v základu Interu očividně vyhovuje, nemá důvod odcházet.
Takhle dostává jasně na výběr - zůstat v Interu a podepsat nižší smlouvu nebo v zimě odejít. Osobně bych byl rád, kdyby se v něm ukázal hajzl a klidně seděl na tribuně a bral ten nehoráznej plat do konce smlouvy, alespon by to byla sranda.
Jinak jako přes hranici bych řekl, že by bylo, kdyby ho přeřadili do B-týmu a nutili ho hrát s juniorkou (což taky klidně můžou udělat) Je to jenom na něm.
to by byl ale taky hajzl dost k sobě
Nakopat do zadku a prodat! Stejně je Interu k ničemu a lize chybět nebude.
pošleme im Bendtnera 10 M a nech nám ho pošlú a každý bude spokojný
snad půjde alespon do united
50. pro Tomáše Kluse
100 pre Landu
trapas.
proč trapas ?
Mluví jak vidlák z Horní Dolní a svůj názor na nejen politickou scénu cpe někam, kam se to vůbec nehodí. Celý ten proslov vyzněl hrozně nešťastně.
Neber si do huby žita, jinak... !!
jojo.
Mne sa to páčilo, vystihuje to aspoň úroveň takých programov ako je Slávik atd stejne sa tam všetci pretvarujú a majú hodinové preslovy a od srdca ďakujú každému kto im poslal hlas
Cokoliv řekneš potom, co doneseš kohouta, vztáhni to na libovolný zvíře, tak to ztrácí dost na významu
ted na to koukam a vypadal jak kdyz je nalitej nebo co ? Landu mam ted rad ale tohle mi prislo dost trapny...
já ho mám tiež rád a tiež mi prišiel mimo... zaujímavé
Za to že nedá dohromady souvislou větu? Jemu muselo už definitivně mrdnout.
Landa je hrozně komická postavička.
Tak myšlenka dobrá, projev a vystoupení špatný.
mně tedy přijde špatná i ta myšlenka, ale budiž
Ja myslel nazor, pardon. Hlavně s těmi komunistmi a s tim veřejnym majetkem.
Tak tenhle názor má spoustu lidí a lze prosazovat i normálním způsobem, tenhle výblitek je fakt ostuda. Navíc tahat do toho Janečka... to fakt snad neomlouvaj ani drogy.
V přímym přenosu tě nikdo nevystřihne, necenzuruje. Kdyby to řekl do novin, nebo v nějake te show, tak to tam nedají.
Jo ta poslední čas o králech byla hrozná.
Počkej, co by jako nedali do novin a neprošlo cenzurou? Že se mu nelíbí že se k moci dostali komunisti a že se tady krade? Hmm..
To samé jako když hrál vloni na Slavíkovi Klus "Za co Pane bože, za co?", tak se divili, že to vysílali živě a že mu to neutli
Tož to co řekl, čemu nerozumíš.
s autorskými právy zaspal 10 let, dneska si CD fakt nikdo nepálí, z komunisty zaspal 20 let. Nikdo to nebyl žádný myslitel a tenhle projev to jen dokazuje. A že to cpe celému národu v TV je jen ubohost. Celkově nadávání na komunisty je furt populární a pak když Okamura řekne, že myšlenka je v jádru dobrá, tak se na něj snese rej urážek z celé mediální scény. Já bych si 100x radši podal ruku s Dolejšem než s touhle ubohou figurkou se silným mesiášským komplexem a neotesaným vulgárním projevem
to je mi uplně jedno.
To je sice hezké, ale to nepotřebuju slyšet od nějakého Landy.
no teď jsem to viděl, ten člověk je zralej na Bohnice. Už mu solidně hrabe a začíná z něj jít strach, tady už začíná připomínat dost silně Hitlera http://www.youtube.com/watch?v=zyqHCu6dywY&feature=r%C2%ADelated
Toto je naopak super preslov, veď má vo veľa veciach pravdu...
akurat väcsina z tych ludi nema ani sajnu o com to vlastne hovori
se podívej na jeho výraz, je fakt mimo. Úplně stejné rysy posednutí vlastníma myšlenkama jako u Hitlera. Stejný kult osobnosti, veřejné projevy, fanatické publikum, stejný slovník, odkazy na tradici, slušnost, poctivost, víru, kázání o morálce, řeči o sjednocení, společném cíli, jednoduchá hesla, děti jako symbol čistoty nesoucí plakáty se vznosnými nápisy. Fakt se mi zvedal z toho kufr
Ono v niečom máš pravdu, už to troška preháňa ale stále v tom nevidím nič zlé, kor ešte keď žijeme v takej dobe v akej žijeme. Tie jeho reči že sme len ovečky a máme na viac je pravda, stým súhlasím na 100%. Nejaké morálne zásady ako on chce prebudiť v ľudoch to sa mu nepodarí, ale stejne ho hrozne veľa ludí miluje... je to taká zvláštna postava na hudobnej scéne, ale musím uznať že v poslednej dobe je hrozne mimo, aj psychicky a tuším aj fyzicky vyzerá ako troska. A od Hitler má ďaleko, ten tie svoje prejavy mal perfektné, to neznamená že ho obdivujem, ale dokázal fanaticky prehovoriť k ľudom a strhnúť ich.
co o ovcích je pravda? Ovce právě chodí na koncerty Landy a za společného bekotu poslouchají nicneříkající bláboly o ovcích. Stejné jako u Hitlera, kdy lidé podporovali NSDAP za pocitu, že ostatní jsou jen ovce a slepě následují staré konzervativní strany, které kradou, podvádí a dovedly zemi do ekonomické i morální krize, z které je on vyvolený Hitler vyvede
Tak ale prirovnávať ho k Hitlerovi mi príde už troška moc, a politická situácia v Česku a v Nemecku za Hitlera je podstatne iná. Já som nikdy Hitlera nevidel ako nejaké extrémneho fanatika, možno skôr ako človeka ktorého poznačili boje v prvej svetovej vojne a následné "náhodné" udalosti ktoré pripisoval vyššej moci. Ale to je vcelku jedno, Landa a Hitler majú od seba ďaleko. Landove preslovy v poslednej dobe vyznievajú komicky, už len preto mi to príde komické stavať na Hitlerovu úroveň.
já ho nepřirovnávám k Hitlerovi významem, ale že volí stejné demagogické techniky a prostředky. Nebojím se, že by se dostal k moci, spíš se podivuji nad tím, že na jeho koncerty chodí tolik lidí, nosí české vlajky a podporují ho v tom. A že stejně jako před 2. SV mu k tomu nahrává ekonomické krize, která se vždy váže s krizí hodnot
Hitler byl zmagořený diletant, Landa je jenom vidlák. Ale snad už od něj bude klid.
no já si myslím, že po tom jeho včerejším vystoupení ho už nebude nikdo nikdo brát vážně
Nikdo ho nebere vážně. Vlastně ani skoro nikoho nezajímá. Nebýt včera toho jeho komického výstupu, tak si na něj nikdo nevzpomene
no a z toho má komplexy, ale čo mi príde v jeho rečiach už naozaj komické sú neustále reči o tom ako bude riskovať svoj život na jeho "smrteľných" závodoch... to už je fakt až úsmevné a samozrejme včera to musel po xxx krát znova vysloviť
Měl by ulehnout na lůžko. Na nějakou chvíli.
bude riskovat životy leda diváků v publiku
tak já o něm tak 5 let neslyšel a myslel jsem, že se věnuje hudbě, ale koukám, že furt chce změnit svět a jak ho všichni ignorují, tak tlačí na agresivitu a hlučnost projevu
Zatím jsem to nedokoukal, ale komentáře typu "Landa na hrad" jsou vynikající.
pakoň..
neonacista
jak je mozne, ze ten No Name je u vas taky popularny?
Tak to nechape asi nikdo
nikdo neví, kdo pro něj hlasuje
tak aj kamarat teraz isiel na vysoku do Brna a ked sa tam o tom bavil, ta No Name maju ludia radsej ako Elan napriklad, proste pre mna je to divne, ze tam ma No Name taky uspech
taky nechápu. hrozný sranec
já to taky nechápu.. a Chinaksi jakbysmet
Všechny jejich písničky zní stejně. To tak nějak stačí pro úspěch u nás
Ač se říká, co Čech to muzikant, tak je spousta Čechů naprosto hluchých. Tsigi to vystihl
jj, No name byli v CZ vzdy mnohem popularnejsi nez doma, uz od zacatku. vubec nevim, proc
logicky prodat , nižší smlouvu nepodepíše , zájem o něj bude ...hlavně ať se nestane něco podobného jako s Maiconem za 3 mil . eur ...navíc ve středu zálohy je teď celkem přetlak , takže nepostradatelný pro nás ( Inter ) není ...
Pane bože, můj nejoblíbenější hráč.. Wesley chtěl vždycky velký plat, proto nikdy nebude hrát za sympatičtější teamy, což mě na něm opravdu vadí, protože bez této povahy by mohl na tom být líp .. Machačkala by byl jeho konec kariéry..
Za Machačkalu má možnost (jestli přestoupí v zimě) vyhrát EL, Premier Ligu a další sezonu hrat v LM, to že tady nikdo nesleduje ruskou ligu, neznamená ze je to jeho konec kariery, nebo že se tam zakope!
Ruskou ligu docela sleduji, vím o kvalitách Anži, ale do této ligy se prostě Wesley naprosto nehodí
Sakra, uz vidim zasa milion spekulacii s United. Ach jo.
tak ked ste dali Rooneyho plat 30kovi z Arsenalu, tak preco ho nedat aj Sneijderovi?
Ibaze Sneijder mi uz pride ako vymackany pomaranc. To najlepsie ma uz za sebou.
V současnosti by Interu vubec nechyběl.
OT:
Katalánsko se možná už brzy odtrhne od Španělska, nejlepší kluby by potom řešily, jakou soutěž hrát. Podle starosty Barcelony Javiera Triase nepřipadá v úvahu zřízení katalánské ligy, protože by nebyla konkurenceschopná. FC Barcelona a další týmy by podle něj měly vedle španělské uvažovat i o francouzské lize.
Je někdo z širší světové špičky, kdo by mohl mít o něj zájem? Napadá mě tak Chelsea, Mancity, Liverpool, PSG, Bayern, Schalke, možná MU a pak asi Anžhi
Tak já nevim, jakou přesně hraje pozici, ale pokud by zvládl CM, dalo by se o něm uvažovat. Nevím jestli počítám dobře, ten plat je cca 90K týdně..
Čistého, tudíž 130-140 hrubého. Navíc v našem systému by CM nezvládal.
Áha, tak to ani náhodou..Díky
Přesně. Po tomhle nákupu by Chelsea byla všem jen pro smích..
OT : "Arsenal je jediný klub, ktorý chcem v Anglicku trénovať. Hrajú rovnaký štyl, ktorý ja vyžadujem, podobne ako Barcelona. Je to tiež dvôvod, prečo Arsenalu ľudia rozprávajú "Barcelona Lite" - Pep Guardiola
Zdroj ?
oficiální české stránky Arsenalu na FB
cz/sk
on je na tu hadzanu nejak zatazeny
a niekto je zatazeny sa po nom opicit
yes
http://www.sport.cz/fotbal/premier-league/clanek/439249-zadna-chelsea-guardiola-udajne-zamiri-na-lavicku-united.html#hp-sez nikdy
100 pre Plašila
Chtěl bych se zeptat: Jak tu někteří píší, že by mohl bejt hajzl a do konce smlouvy sedět na tribuně a jen pobírat plat... Ale to nejde ne? Pokud by ho ten klub chtěl nasadit a on by odmítl, tak jsou za to nějaké pokuty ne? (Nebo je to jen u nechození na tréninky? Teď nevím... )
ty pokuty jsou limitovaný, a ten limit je myslím směšný
Pokud by ho klub chtěl nasadit a on by odmítl, byl by pokutován a popřípadě by za to nesl další následky jakožto například rozvázání smlouvy. Tím hráč ztrácí kvalitu na trhu a tím by se sám hráč potopil.
80% zde přítomných komentářů je směšný a z nich 60% na průplesk, bože lidi vzpamatujete se ...
Buď přistoupí na novou smlouvu (což se mu údajně nechce), jinak by na to už dávno přistoupil. Tudíž z toho vyplívá, že člověk který nechce být loajální a postrádá smysl kvůli penězům, tak si nezahraje. Tudíž klub jedná tímto stylem a bude rádo, když ho v zimě prodají. Pro klub dobré, buď sníží náklady za hráče, který je postradatelný, a nebo ho prostě prodají, protože postradatelný se dá nahradit. Hotovo finýto, tečka ...
díky za objasnění situace
Wesley Sneijder překonal všechny zdravotní problémy, jenže za Inter si ještě nějakou dobu nezahraje. Vedení milánského klubu chce, aby nizozemský záložník podepsal novou smlouvu s horšími podmínkami, což zatím Sneijder neučinil. Není tak vyloučen jeho zimní odchod.
hlavne, ze 80% komentarov nie je o Sneijderovi
6 v cistom je strasne vela, wes podpis na 3 a zahras si
Je to celkem sranda, jak je z něj většina lidí vystříkaných, když ho vidí na velkých turnajích, ale z Interu v lize spíš naopak.
zrovna na Euru z něj moc lidí vystříkaných nebylo
a ze kterýho holanďana jo
i na Euru, tam byl orpávněně jeden z nejlepšcích Holanďanů.
Což nebylo nic extra složitýho...
hrat dobre, kdyz vsichni kolem hraji hovno, neni zrovna lehky... naopak je to mnohem tezsi, nez hrat dobre v rozjete fungujici masine
Přesně tak. Viz zápas s Dánskem - Sneijder tam poslal na své spoluhráče 10 gólových přihrávek (nejvíc v historii ME) a stejně z toho nebyli schopni nic zrobit. Hold když tým nic nehraje, jednotlivec to nespasí.
hosi co ste riesili toho landu, co sa stalo? Je na to nejaky odkaz? Dost ma zaujimaju tie vase prezidentske volby, a ked sa do toho pletie landa tak to musi b yt megasranda :-)
on v interu odehrál od roku 2009 jenom 26 zápasů
mal by ho inter predať, bol dobrý a chce viac je možno v najlepších rokoch a preto je to pochopiteľné, páči sa mi finančná politika klubov ako inter, BVB či arsenal, viď BVB dobrý futbal za primerané prachy
Wese škoda. Už dávno měl z Interu přestoupit do Premier League nebo nějaké rychlejší ligy s více technickými hráči. V té Itálii akorát zanedbává svoji kreativitu a fotbalové umění. Stačí se jen podívat na jeho výkony v lize a potom na výkony v Lize Mistrů nebo repre, kde hraje jak bůh. Fandím Interu, fandím Wesleymu, ale myslím, že je jasný jeho zimní odchod. To že nechce podepsat nižší plat se dá pochopit - s jeho egem nepředpokládám, že by si nechal snížit plat třeba na polovicu. Proč taky že? Klub se mnou něco vyjedná, nabídne mi hory doly, protože absolutně "netuší", že je vlastně finanční krize, která se dotkne všech odvětví i fotbalu a pak za mnou příjdou v půlce sezóny s tím, že buď podepíšu nižší plat nebo nebudu hrát - no tak se Sneijder radši nasral urazil a do zimy si to odsedí na tribuně. Ono po těch jeho špatných zkušenostech kdy s ním klub vyjebal (viz Real Madrid) si nechce nechat srát na hlavu i podruhé - hold přes to vlak asi nejede. Jen doufám, že nepřestoupí někam do Ruska nebo tak, ale myslím že na to má dost rozumu. Přeju mu nějaký dobrý klub s hráči se kterými si to bude moct "dát", protože v Interu a Serii A tohle chybí - pomalý, taktický fotbal. Sneijder potřebuje rychlý fotbal, aby zas mohl těm posměváčkům co tady píšou jak už má to nejlepší za sebou zavřít ústa
inter ho kazí
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele