Sparťan Trávník se začal připravovat se Slováckem

27.06.2022 16:07 - Aktuality
Michal Trávník (© twitter.com/1_FCS)
 
Sparťanský záložník Michal Trávník dostal povolení trénovat s týmem Slovácka, kde zahájil kariéru. Oba kluby o tom informovaly na sociálních sítích.

Osmadvacetiletý Trávník přestoupil do Sparty v roce 2019 z Jablonce, ale na Letné se příliš neprosadil. Minulou sezonu strávil na hostování v Kasimpase a turecký klub na něj neuplatnil opci.

Pětinásobný reprezentant odehrál za Slovácko do léta 2015 v nejvyšší soutěži 55 utkání, vstřelil pět gólů a přidal stejný počet asistencí. Celkem Trávník v české lize ve 213 duelech zaznamenal 20 branek a 35 asistencí.
Autor: ČTK
Komentáře (190 / 0 nových)
bzuk21
27.06.2022 16:21
#
Legenda!
Lemond Laws
27.06.2022 16:31
#
Koho?
Tomari
27.06.2022 16:33
#
Českých Trávníků.
SuperBanikovec
27.06.2022 16:36
#
bzuk21
27.06.2022 16:44
#
BANÍK!!!! ......Šardice
PISTOLERO
27.06.2022 17:01
#
Nejlepší pro všechny strany
AjaxFans
27.06.2022 17:03
#
$$CaptainKokotko
27.06.2022 17:06
#
Slovácký trojboj
27.06.2022 17:28
#
HalaMadrid_Flx
27.06.2022 18:35
#
Akorát jsem chtěl psát, že je to fakt triple win situace. Věřím, že ve Slovácku může být ještě rozdílový hráč.
ondrasch77
27.06.2022 18:43
#
Rozdílový , platný
HalaMadrid_Flx
27.06.2022 18:44
#
Okej, to zní lépe, souhlas
jsemdement
27.06.2022 17:06
#
Sparťanský Trávník se stěhuje na Slovácko.
$$CaptainKokotko
27.06.2022 17:09
#
Kdyby to byl sparťanský trávník, tak si permanentku určitě nekoupím
Thomas7
27.06.2022 18:26
#
Ted budeme mit TOP travnik
Uwe háže buly
27.06.2022 17:06
#
Ty kanadské body posbíral všechny v jedné sezóně ne?
Lemond Laws
27.06.2022 17:06
#
Co s platem?
Slovácko mu může dát kolik? 200?
$$CaptainKokotko
27.06.2022 17:07
#
V rámci našich možností je to super přestupák
JeséRodriguez
27.06.2022 17:09
#
Ještě se zbavit Pavelky/Sáčka a střed zálohy je asi komplet. A ještě tam je vlastně Souček..Jinak Sadílek, Krejčí, Fortelný, Karabec, Daněk a jeden z toho zbytku je celkem slušný.
Rarášek
27.06.2022 17:10
#
Bakary3
27.06.2022 17:57
#
Mne to prijde hrozne slaby
Jedinej tam ma kvality na Spartu Krejci. Sadilek si svoje asi odvede, ale zazraky necekam.
A tvorba hry, na triko si to vezme Karabec, Fortelny, nebo Danek? Na tu roli, zda se, zatím nema ani jeden z nich...
Selänne
27.06.2022 18:01
#
My už konečně potřebujeme nějaký systém hry, ne tvůrčí osobnost, na které budou stát a padat výkony týmu.
John Obi Mikel
27.06.2022 18:31
#
Ty 2 věci se nevylučujou.
Selänne
27.06.2022 19:50
#
Kdo konkrétně v Plzni tvoří hru?
John Obi Mikel
27.06.2022 20:09
#
To není tak, že máš buď systém, nebo špílmachra. U nás taky měl Trpiš Stanciua, nebo předtím Hušbyho. I v perfektně sehraném stroji se hodí mít někoho, kdo může vymyslet překvapivé řešení.

Plzeň sice hraje hlavně ze zabezpečené obrany a Bílkova taktika tam hraje velkou roli, ale i tak má ve středu Kalvacha jako zataženého tvůrce, pak tam je Pavel Bucha a loni tam byl ještě Sýkora.
bartes
27.06.2022 20:26
#
jen doplním, že měli jasně danou osu týmu. Neprůstřelný Staněk, skvěle zvládnutá defenziva ze strany Bílka a v útoku JDB nebo Chorý. Teď odešel JDB, naopak přišel Pilař, takže bude kreativnější záloha a snad Kliment taky něco dá. Ale osa mužstva kromě útočníka zůstala.
bartes
27.06.2022 19:16
#
a jak to chcete vlastně hrát? Kdo bude ta vůdčí osobnost týmu? V minulé sezóně to byl řekněme Hložek, ale teď ? Hancko? Krejčí mladší ? Kuchta? Tohle jsou tak 3 výraznější hráči Sparty. Jinak spousta mlaďasů, kteří se musí otrkat. Brankář taky není úplně jasný. Fakt mi u Sparty chybí nějaká vůdčí osobnost, pevná osa týmu, od brankáře, přes stopera, playmakera až po útočníka.
ACSeRw!n
27.06.2022 18:37
#
Bakary3
27.06.2022 19:16
#
Je skoda, aby se takovej odbornik omezil jen na smajlika, rekni mi o tom vic !
$$CaptainKokotko
27.06.2022 21:22
#
Tak 90% jeho komentářů je tohle.
ACSeRw!n
28.06.2022 10:33
#
nejlepsi je, jak se vzdycky najdou nejaky dva joudove rekrutujici se z fans jinejch tymu, co se zacnou hrabat v kadru Sparty s domnenim, ze do toho vidi nejvic
verv
28.06.2022 11:07
#
a většinou se pak dozvíš, že kromě zápasů proti svýmu týmu a pohárů ty hráče ani neviděli hrát
Bakary3
28.06.2022 12:26
#
A vetsinou to treba taky neni pravda, ale mohla by byt.

A kdyz od toho odhlidnu, nemusis videt kazdou minutu, abys poznal kvality a charakteristiky urcityho hrace, zejo.
verv
28.06.2022 12:41
#
Tak tohle nebylo míněný přímo na tebe. Ale třeba takovej mistr tady zasvěceně rozebíral Hložkovy ligový výkony, aby z něj pak mezi řečí vylezlo, že neviděl jiný zápasy, než proti slavii. Nehledě na to, že tady dělal ligový souhrny kol.
Bakary3
28.06.2022 13:09
#
Jo, tusil jsem, ze odtud vitr vane
ondrasch77
28.06.2022 11:28
#
Bakary3
28.06.2022 12:24
#

Ne, nemyslim si, ze do toho vidim nejvic, vyjadril jsem jen svuj osobni pohled, cemuz napovida uvod "Mne to prijde...".
Mimochodem, ja mam rad slusne podany nazory od fandu cizich klubu, protoze jsou casto neotrely a z jiny perspektivy.

A vezmu to z druhy strany - tvuj nazor je automaticky spravnej jen na zaklade tvy klubovy prislusnosti?

Takhle tu ted vystupujes, coz je pro me dost hloupy, ale tak nějak to k tvymu pusobeni tady sedi
$$CaptainKokotko
28.06.2022 12:41
#
ondrasch77
28.06.2022 12:55
#
Edgar Davids
28.06.2022 13:19
#
Romik10
27.06.2022 19:31
#
Nevím, proč se směješ. Bakary má naprostou pravdu. Sám víš, že i já jsem psal příspěvek o tom, že Sparta ještě někoho do zálohy přivést musí. Psal jsem sice konkrétně Vlkanovu, ale nemusí to být nutně on.
Karabec na vůdčí roli zatím nemá, pro Daňka to bude nejprve adaptace na větší klub, Fortelný se ve Spartě dosud výrazněji neprosadil
S tím chce jít Sparta skutečně do sezony? To by to musel Karabec pořádně odšpuntovat - což se samozřejmě stát může, ale ruku na srdce, jaká je na to pravděpodobnost? Bych řekl, že příliš velká asi ne..
letitfly
27.06.2022 21:47
#
Mě zaráží, že Vlkanovu bereš jako obrovskou posilu a hotovýho hráče, přičemž ve 28 letech v 1. lize odkopal vlastně jednu pořádnou sezonu, má za sebou 15 minut v nároďáku. Karabec má v 18 letech odehranejch 60 ligovejch zápasů a 13 zápasů v předkolech a hlavních částech evrposkejch pohárů. Zatím to sice není tahoun, ale proč by nemohl dostat důvěru a vypracovat se v něj?
ondrasch77
27.06.2022 21:53
#

Nicméně leadrem se člověk musí narodit, to se nedá doučit...
Romik10
27.06.2022 21:58
#
Protože Sparta není v pozici, kde by mohla zkoušet někoho v rámci toho, jestli se chytne?
Jinak ok Vlkanova byl špatný příklad, ale to nic nemění na tom, že Sparta kvalitní hotovou posilu do zálohy potřebuje..
Romik10
27.06.2022 22:11
#
* jako já dovedu pochopit, o co Tomášovi jde, že to chce postavit na mladých hráčích s perspektivou, potenciálem.. a podle toho vybírá i posily viz Daněk, nebo ten mladý stoper z Baníku, eventuálně Ševčík z Brna ( byl jednu dobu se Spartou spojovány, nakolik je to teď reálný, netuším ).. ale zase jen s mladými to prostě uhrát nejde.. navíc Karabec mě prostě dosud nepřesvědčil natolik, aby byl tahounem ( chápu, třeba se chytne, ale může si Sparta dovolit čekat na to, jestli se chytne? ) .. prostě bych čekal do zálohy starší, zkušenou, chceš -li hotovou posilu.. toť vše..
letitfly
27.06.2022 22:24
#
Zkušená, kvalitní a ověřená posila, která by kvalitativně prokazatelně převyšovala Karabce by rozhodně nebyla z naší ligy a vyšla by minimálně na 5 mil euro. V lize takovej hráč není. Pokud se bavíme o tom, že Karabec zatím herně netáhne Spartu, tak je potřeba si uvědomit, že mu je fakt teprve 18 let a hraje ve Spartě, která se neustále plácá v problémech. Technicky je neskutečnej. Nikdy to asi nebude lídr typu Krejčí ml., ale to přece není povinná výbava fotbalisty
Romik10
27.06.2022 22:29
#
Netvrdím nikde, že povinnou výbavou fotbalisty je lídrovství. Já jen tvrdím, že bych nepostavil jednu z nejzásadnějších pozic v sestavě jak říkáš na 18 letém hráči, který navíc dosud podával nevyrovnané výkony.
A co Spartě brání podívat se mimo naši ligu po zkušené, ověřené posile?
letitfly
27.06.2022 22:41
#
V Česku aktuálně není na téhle pozici větší talent (Hložek hraje výš) a troufne si říct, ze tady takhle talentovanej kreativní záložník dlouho nebyl. Sparta se samozřejmě muže podívat do zahraničí, ale nechá tam opravdu minimálně 5 milionu. K tomu je potřeba připočítat i to, ze Sparta má dalších minimálně 5 milionu v Karabcovi, kterej potřebuje hrát, aby se prodal ven. Ten celej obchod by tudíž mohl Spartu přijít na 10 milionu, a to jsem byl s tema částkama hodně při zemi. Sparta se proste chce profilovat jako Ajax a je to podle mě jediná rozumná a dlouho udržitelná cesta v našich podmínkách. Když nedostane šanci Karabec, tak už ji nedostane zadnej junior, to můžou akademii rovnou rozpustit
Romik10
27.06.2022 22:54
#
Jenže jsou tu pak ambice Sparty, které se jako každý rok jistě nebudou držet při zemi. Sparta jednoduše potřebuje ten titul udělat. A tady se to srovnání s Ajaxem rozchází. Ajax je i tak schopen titul udělat, kdežto Sparta má dva celkem vážné soupeře, na které navíc v posledních letech kouká zezadu.
Nezbývá, než doufat, že to Karabec skutečně rozjede a bude mít velký podíl na eventuálním úspěchu Sparty.
Salfovic
27.06.2022 23:10
#
Jak potřebuje udělat titul? Za posledních 13 let má jeden titul. A stalo se něco? Stalo se hovno.
Romik10
28.06.2022 05:29
#
Právě kvůli této bilanci ten titul potřebuje udělat ( a to nepíšu jako sparťan - píšu to z pohledu klubu )..
Melda
28.06.2022 06:41
#
Souhlas, je*ať titul, když budou hrát mladí a nebudou z toho bolet oči.
bartes
27.06.2022 23:22
#
jenže to nemůžeš stavět na 20 letých hráčích, že hned začnou válcovat ligu. A že Sparta bude mít takového hráče jako Hložek každý rok na prodej. Takový hráč se povede 1x za 10 let. A aby rostli i v naší lize, potřebují se učit od někoho zkušenějšího. I ten talentovaný Hložek byl proti Slávii a Plzni neviditelný. Stejně tak v repre. Jednoduše potřebuje takových těžkých západů více, aby vynikal.
letitfly
28.06.2022 01:00
#
A od toho má Sparta Kuchtu, Hancka, Krejčího ml.,...
Romik10
28.06.2022 05:32
#
Ve vší úctě k mladému Krejčímu, horká hlava, jako on nemůže dělat řekněme mentora těm hráčům, kteří potřebují herně růst. On sám by toho mentora často potřeboval.
Hancko, tam bych souhlasil. U Kuchty těžko říct v tomto směru..
Salfovic
28.06.2022 09:56
#
Já jsem vůbec nepochopil, kde se vzalo, že je Krejčí lídr. Tím, že pičuje na všechny okolo a fauluje jak smyslů zbavený? No a natož mentor.
kilobyte
28.06.2022 10:09
#
Jako mentora ho snad nikdo nebere.
Bakary3
28.06.2022 10:09
#
ondrasch77
28.06.2022 10:31
#
Umí vzít na sebe odpovědnost..., strhne svým nasazením ostatní. Leader rozhodně nemusí být mentor.
kilobyte
28.06.2022 10:43
#
Skleepy
28.06.2022 10:50
#
verv
28.06.2022 11:05
#
RM1999
28.06.2022 11:14
#
Edgar Davids
28.06.2022 13:34
#
letitfly
28.06.2022 12:34
#
Takže Puyol, Ramos, Gattuso nebyli lídři?
Sergi Samper
28.06.2022 14:30
#
Puyol wtf
Melda
28.06.2022 06:34
#
JeséRodriguez
28.06.2022 00:22
#
verv
28.06.2022 11:05
#
kilobyte
27.06.2022 19:36
#
Prý se na Česko žene královská bouřka, tak možná z ní nějaká posila kápne.
Bakary3
27.06.2022 19:53
#
Ale snad na druhou stranu břehu
JeséRodriguez
28.06.2022 00:21
#
Sadílek bude spíš na tu černou práci. Fortelný a Karabec budou pod Priskem super. Navíc Sadílek s Fortelnym jsou běhaví, před nimi Kuchta s Peškem. Řekl bych, že se bude hodně sázet na presing a dost gólů dáme po chybách soupeře. Jinak bych nikoho do role tvůrce nestavěl, možná by nebylo špatný přivést někoho takového na levé křídlo, kdo by měl trochu volnost.

Jinak před příchodem Trpisovského k Vám bych do některých hráčů taky neřekl, že mají nějakou kvalitu, ale většina se vypracovala pěkně.
Romik10
28.06.2022 05:35
#
Jak můžeš o někom s jistotou napsat, že bude ve Spartě super, když se tam dosud neprosadil?
JeséRodriguez
28.06.2022 08:22
#
Prostě těm hráčům věřím. Fortelný ušel kus cesty a šanci si zaslouží. A pokud bych za někoho měl přivést na naši úroveň top hráče, tak raději místo Sadílka, než Fortelného. Karabec když vycítí důvěru, tak bude taky dobrej.
Petr325
28.06.2022 10:29
#
Bakary3
28.06.2022 05:48
#
Ten Sadilek makat bude, jen jestli to bude na Spartu stacit. Si tak rikam, ze nezkusi kvalitnějšího hrace z ciziny, ale to je u nasich klubu klasika

S tim Fortelnym, Karabcem si nejsem vůbec jistej.
Treba u Karabce to muze byt průlomová sezona, ale zatím to uplne nevypada, ja bych tam privedl okamzitou posilu do zakladu a kdyz by se darilo jeste Karabcovi, tak super bonus. Navic on i Danek by podle me byli zajímavá varianta i ze stran, takze si nemyslim, ze by je posila zabila.
JeséRodriguez
28.06.2022 08:02
#
Já bych právě tu zkušenou posilu přivedl na křídlo. Někoho z ciziny, jak říkáš. Hlavně, ať má čísla, a dal bych mu volnost. Když to trochu přestřelím, tak někoho typologicky podobného k Černýmu. Prostě křídlo, které umí vystřelit, dát gól, má nějakej moment překvapení. Vlastně podobná role, jakou měl dřív Dočkal, před odchodem do Číny. Ale nejdřív se asi musíme zbavit těch přebytečných hráčů.
RM1999
28.06.2022 11:15
#
Na křídlo se prý od příštího léta počítá s Olayinkou, nějaké oťukávací rozhovory už prý proběhly.
JeséRodriguez
28.06.2022 11:17
#
Toho bych teda ze Slavie chtěl po Bořilovi snad asi nejmíň...
letitfly
28.06.2022 12:36
#
Proč to zatím nevypadá, ze by to mohla byt Karabcova průlomová sezóna? Vždyť má první týden přípravy
Bakary3
28.06.2022 13:11
#
Podle jeho dosavadnich vykonu zatim nemam pocit, ze najednou bude tahoun, zatim ukazuje jen záblesky.
Ale v tomhle casto prijde zlom hrozne rychle, takze se klidne muzu snadno mylit.
salami
29.06.2022 08:30
#
Tak tam se rozhodne behem pripravy, zpravy co o nem jdou naznacujou, ze je to trochu linej lempl, coz Priske bude tolerovat asi tezko a pro Karabce muze sezona skoncit hodne rychle. Nebo Karabec makne a pak z toho muze se svoji technikou profitovat a fakt klidne udelat tu prulomovou sezonu.
r.mrazik
29.06.2022 09:21
#
A když se dělal yoyo test, tak skončil druhý...fyzicky je na tom slušně. Teď to musí přenést na hřiště
kilobyte
28.06.2022 13:32
#
Tak jestli nikdo nepřijde, tak dostane dost prostoru.
bartes
27.06.2022 18:58
#
tak to good luck, jestli s tímhle chcete hrát o titul. Z top3 zdaleka nejhorší záloha. Fakt jsem čekal, že si Priske přivede našlápnutou osu mužstva tzn. do každé lajny jednoho a naopak Sparta to chce hrát s dorostem
Pablos
27.06.2022 22:16
#
Zase útok Slavie a Plzně je vyloženě k smíchu, si nevybereš no
Bakary3
27.06.2022 22:19
#
...
Schranz, Fila, Sor je velmi dobrej útok.
Ale hraje Tecl...
RM1999
27.06.2022 22:54
#
Schranz a Fila jako aspiranti na pozici jedničky v útoku, co má bojovat o titul, jsou vtip. To se pak nejde divit Trpišovi, že hraje Tecl, gólů o moc míň nedá a aspoň tam něco oběhá. Sor je super do pohárů na brejky, ale v lize zatím neukázal nic.
bartes
27.06.2022 23:06
#
jednička asi bude Jurečka, Fila má teprve 20, ale klidně se může rozestřílet, něco v něm je. Navíc je velký, takže by se mohl chytit ve vápně. Schranz je solidní back up, ale především je to záložník. Tecl je špatný vtip.
Bakary3
28.06.2022 05:49
#
Nejsou, moc lepsich hrotaku nez schranz v lize neni, ze hraje křídlo je vec druhá.
Fila musi jeste presvedcit, no.
salami
29.06.2022 08:31
#
Ja ocekavam, ze budeme hrat na 2 a budou se tam tocit Jurecka, Fila, Sor a Schranz. tecl snad jen v pripade nouze pokud neodejde uplne.
Bakary3
29.06.2022 11:45
#
ja to teda asi neocekavam, ale spatny by mi to neprislo
bartes
27.06.2022 22:58
#
Slávia má kromě řečeného ještě Jurečku + velmi ofenzivní zálohu. A pořád chce nějakého velkého útočníka. Plzeň má zase poměrně silnou zálohu a mohli by si vyhovět Pilař + chorý ( kliment). Fakt nevidím nic extra na duu Kuchta, Čvančara, navíc když nebude fungovat záloha, tak budou odříznutí.
a kdyby fakt přišel ten larsson do Slávky, tak není o čem. Dle youtubu je lepší, než stanciu, ale tomu nevěřím, že ho přivedou, spíš je někdo přeplatí.
ondrasch77
28.06.2022 07:26
#
Nevidíš nic extra na duu Kuchta, Čvančara a obdivně se vyjadřuješ k Chorýmu, Klimentovi a Jurečkovi... Tak to jo....
10adam
28.06.2022 08:39
#
chlapec trošku tlačí na pilu
verv
28.06.2022 11:09
#
bartes
28.06.2022 16:15
#
Nikde jsem nenapsal žádný obdiv, ale ofenzivní síla obou mužstev je mnohem větší a variabilnější. Z dua Kuchta, Čvančara bude hrát nejspíš jen 1. Oba 2 jsou horké hlavy, takže to může být zajímavé, jestli se vůbec nepozabíjejí. Dále, pokud nebudou mít servis ze zálohy, tak budou úplně odříznutí. Týmu chybí někdo, kdo bude rozdávat přihrávky.
Oproti Spartě má jak Slávia, tak Plzeň mnohem lepší servis ze zálohy, jsou mnohem variabilnější, takže když dá kliment 5 gólů, Chorý dalších 5, Pilař taky může dát 5, dále je tam např. kalvach, Mosquera, Kopic. každý těch 5 gólů dát může. Slávia je na tom podobně. Jurečka, když se chytne, tak jich může dát znova 15 sám, servis bude mít mnohem lepší, než ve Slovácku. Dále tam máš Schranze, Filu, Sora, Ševčíka, atd.....
ondrasch77
28.06.2022 16:53
#
"Fakt nevidím nic extra na duu Kuchta, Čvančara" - tohle jsi napsal..., původně byla řeč o útočnících, dále to doplňuješ o zcela nepodložené teze, že Pilař by si mohl sednout s Chorým... Nebo třeba taky ne..., mimochodem Chorý, ani Kliment nesahají dvojce ze Sparty ani po kotníky, Jurečka bude rád, když se dostane na plac, má za sebou jednu povedenou sezónu. Jak víš, že Priske bude hrát na jednoho útočníka?
kilobyte
28.06.2022 17:07
#
A Kuchta 15 gólů dát nemůže? Pak máme ještě Čvančaru, Peška, Krejčího a Hancka. To jsou hráči, kteří těch 5 gólů na sezónu dávají pravidelně.
Zatímco třeba Kalvach nedal loni ani jeden gól, Pilař dal v lize 5 gólů naposled před 10 lety (loni 4).
Sor v lize pořádně ani nehrál a zatím se moc ve Slavii v lize neprosazoval. Ševčík dal v jedné sezóně 6 gólů, ale ve zbývajících 7 sezónách dal 5 gólů DOHROMADY. Fila spíše nehrál.
Přijde mi, že u Sparty vidíš jen problémy, zatímco u Slavie a Plzně vidíš jen pozitiva.
ondrasch77
28.06.2022 19:53
#
Bakary3
28.06.2022 21:49
#
JeséRodriguez
28.06.2022 00:25
#
S jakým dorostem? Podívej se, kolik těm hráčům je let.
PBLead
27.06.2022 19:06
#
no nevím, jsem zvědav na Sadílka, trochu se bojím, že to bude průměrák. Krejčí je dobrej, ale zas labilní a dost zápasů bude stát kvůli kartám. Karabec podává ještě dost nevyrovnaných zápasů, i když talent to je a základ už hrát musí. Fortelného a Daňka moc neznám, ale velká očekávání od nich nemám. Imho tomu chybí ještě jeden top záložník. Jinak Sáčka bych si teda nechal. Pavelka ven.
JeséRodriguez
28.06.2022 00:28
#
Já bych teda raději Pavelku. Je zkušenější, lepší na pozici DM, kde je jen Krejčí. Fortelný bude dobrej. Daněk toho asi ještě moc neodehraje. I u Karabce věřím, že to bude ta průlomová sezóna
Romik10
27.06.2022 19:37
#
S touhle zálohou ( pokud by tak opravdu měla zůstat ) to bude opět při nejlepším 3 místo ..
bartes
27.06.2022 19:43
#
když se podíváš na soupisku Slovácka nebo Baníku, tak ty jejich zálohy nejsou o nic horší. Navíc jsou zkušenější a sehranější. Dále mám takové tušení, že zrovna Trávník ve Slovácku ožije a zase bude hrát jako před příchodem do Sparty a naopak Sadílek se sveze s mizérií Sparty.
Romik10
27.06.2022 19:46
#
Proto píšu "při nejlepším".. ne že to tak určitě bude ..
kilobyte
27.06.2022 19:51
#
Trávník hrál bídu už půl roku před přestupem.
verv
28.06.2022 11:11
#
JeséRodriguez
28.06.2022 00:25
#
Je to možný. Já bych tomu ale šanci dal.
Jolly Roger
27.06.2022 17:36
#
Takže nebudou vedle sebe hrát Zelený Trávník.
John Obi Mikel
27.06.2022 17:39
#
Panák-Zelený to vynahradí
kilobyte
27.06.2022 17:56
#
Vzhledem k Panákově zdraví bych si tím nebyl jistý.
Thomas7
27.06.2022 18:27
#
Panak mozna az na jaře, nebo buh vi kdy
Selänne
27.06.2022 17:55
#
havrys99
27.06.2022 18:07
#
7:00 nejvíc
Remt
27.06.2022 19:09
#
přetočil jsem na 7:00 a málem jsem se posral smíchy

Vzpomněl jsem si na naše hodiny angličtiny, jak jsme byli bezradní když jsme měli něco vyplodit
ondram
27.06.2022 18:27
#
Ten neumí anglicky ani po těch letech v zahraničí, to je fakt síla. Ten musí být rád za dokončení základní školy, snad to bylo bez propadnutí z AJ
AjaxFans
27.06.2022 18:28
#
KingMaster13
27.06.2022 18:43
#
ondrasch77
27.06.2022 19:37
#
Selänne
27.06.2022 19:49
#
Nikdy by mě nenapadlo smát se někomu za špatnou mluvu v cizím jazyce. Ale ty kokos, on stráví rok a půl v zahraničí a minimálně půl roku dopředu ví, že do toho zahraničí půjde, ale anglicky mluví stejně jako já ve 4. třidě. Ten kluk je fakt tele.
KingMaster13
27.06.2022 19:51
#
kilobyte
27.06.2022 19:52
#
Tak kdyby ten rozhovor byl v belgičtině, tak by to vypadalo lépe.
paver
27.06.2022 20:03
#
Jojo, v američtině, švýcarštině nebo mexikánštině jakbysmet
lofin9
28.06.2022 08:44
#
a čo potom keby spustil po rakúsky
JeséRodriguez
28.06.2022 08:46
#
Selänne
27.06.2022 20:02
#
Oprava, dva a půl roku v zahraničí
Salfovic
27.06.2022 20:24
#
Počítáš i Čínu ?
ACSeRw!n
27.06.2022 18:40
#
ta anglictina to je psycho
KingMaster13
27.06.2022 18:42
#
Fakt
27.06.2022 18:45
#
Raylan
27.06.2022 18:50
#
Jak se přirovnal k Torresovi
mistr129
27.06.2022 18:52
#
mistr129
27.06.2022 18:54
#
Target, jeh. Já vím. Win tajtl, ounly tajtl
ondrasch77
27.06.2022 19:37
#
I lajk tajtl...
smazaný uživatel
27.06.2022 20:33
#
Já si myslel, že jsem Krmenčíka odněkud znal už z dřívějška než začala hrát profi fotbal. https://www.youtube.com/watch?v=CMNry4PE93Y&t=8s
ondrasch77
27.06.2022 20:36
#
Great zombie
John Obi Mikel
28.06.2022 09:09
#
A ještě se přirovná k Torresovi
bartes
27.06.2022 19:59
#
tak zase se toho nebojí . On je sice hloupý, ale tohle si měli dávno dopředu vyjasnit s agentem, který ho měl na ten rozhovor připravit a kdyby to nešlo v AJ, tak mu měl dělat překladatele a ne ho v tom nechat vykoupat
ondrasch77
27.06.2022 20:05
#
Třeba si věřil...
Salfovic
27.06.2022 20:25
#
Třeba to je připravený.
Marv
28.06.2022 05:27
#
Přesně, kdyby neměl týdny přípravy, tak nedá dohromady dvě poradny věty ani v češtině
Rarášek
27.06.2022 20:32
#
Jinders
28.06.2022 08:23
#
Uff, dal jsem to jen do 3:30 min., protože mi bylo za něj trapně .
twelwer
28.06.2022 12:49
#
Fuj mne je zle za neho My biggest idol Fernando Torres, nakonci to už bol Ibrahimovič .... chcel by som vidieť ako prebiehalo tych 10 rozhovorom s Trenerom
db18
28.06.2022 12:54
#
ACSeRw!n
27.06.2022 18:36
#
mario23
27.06.2022 18:37
#
Tak snad za Sadílka nebudeme moc doplácet, jinak to není zrovna výhodná výměna.
milan78
27.06.2022 18:46
#
nedávno článek, že má největší výdrž...., sem čekal, že to na něm postaví
Salfovic
27.06.2022 18:53
#
V zimě do Slavie.
milan78
28.06.2022 12:50
#
Vsadim gule
27.06.2022 19:04
#
Sparťan trávník. To zní jak název nějakého fotbalového klubu
OTASi
27.06.2022 19:47
#
ondrasch77
27.06.2022 19:54
#
Jinak Slavie má údajně zájem..., jeto ale jen spekulace.
https://twitter.com/Jendys_/status/1541466979130904581
kecipep
27.06.2022 19:58
#
Nemam tyhle internety, o koho se jedna?
Fakt
27.06.2022 20:00
#
Jordan Larsson ze Spartaku.
Losinho
27.06.2022 20:05
#
Minulou sezónu 3 góly kanonýr jak víno
ondrasch77
27.06.2022 20:07
#
Koukal jsem na profil..., je DM, tak to není špatný, ale Vlašim není 1. liga.
ondrasch77
27.06.2022 20:08
#
Doprdele, tohle mělo být pod článek s Teplicema...
John Obi Mikel
27.06.2022 20:09
#
ACSeRw!n
27.06.2022 20:36
#
mario23
27.06.2022 20:26
#
Myslím, že ten zájem je o dost větší a Slavia na něj asi nedosáhne. Přece jen hrát konferenční ligu nebo LM je rozdíl.
Rarášek
27.06.2022 20:30
#
bartes
27.06.2022 20:59
#
tak to by byla bomba, kdyby ho přivedli, ale na toho asi fakt nedosáhnou a půjde směr západ
lichna.
28.06.2022 08:18
#
Hehe, tenhle kluk psal v pátek, že v několika hodinách podepíšeme Greguse...
ondrasch77
28.06.2022 09:37
#
Stannis Baratheon
28.06.2022 08:59
#
Si to blbě interpretoval. Zájem je o Rasmuse Alma.
ondrasch77
28.06.2022 09:37
#
Já ne...
Stannis Baratheon
28.06.2022 10:21
#
Však já myslím toho co psal ten tweet
ondrasch77
28.06.2022 10:29
#
gulbis
27.06.2022 19:58
#
Co se to rozjelo na Twitteru za spekulace ohledně Krále?
Fakt
27.06.2022 20:01
#
?
kilobyte
27.06.2022 20:09
#
Hotová bouře.
Salfovic
27.06.2022 20:27
#
Další blesk z čistého nebe ?
Rarášek
27.06.2022 20:29
#
RM1999
27.06.2022 21:09
#
Já bych radši na hostovačku Součka s Coufalem, nechápu, že DK ještě nezavelel k přesunu.
John Obi Mikel
27.06.2022 21:20
#
Dost bych se divil, když se spekuluje o zájmu Lipska a Herthy.
ondrasch77
27.06.2022 21:31
#
+ Fenerbahce.
John Obi Mikel
27.06.2022 22:39
#
Blasphemer
27.06.2022 20:34
#
Dělají místo pro Fabregase.
skat
27.06.2022 20:55
#
Tak, když říkali, že na Letné budou měnit po sezoně trávník, tak jsem fakt myslel, že jde o hřiště :D
RM1999
27.06.2022 21:08
#
S tím Králem nevím, to už mi přijde jen jako snaha dorazit fanoušky Slavie... kdyby se dokázal vrátit na minulou úroveň, tak ok, ale poslední měsíce prakticky nehrál, a když jo, tak hrál blbě. Aby to nebyla jen drahá posila na tribunu.
John Obi Mikel
27.06.2022 21:17
#
Jinders
28.06.2022 08:21
#
U Krále by mně to upřímně vůbec nepřekvapilo...
oli9
27.06.2022 21:42
#
ve Slovácku bude zase skvělý
Floskulák
28.06.2022 08:30
#
Trávník opouští sparťanský trávník a vrací se na slovácký trávník.
Takže Trávník nahradí Sadílka a Kozák Jurečku. No Slovácko bude zase velice silné. A to nemluvím o tom, kdyby Sadílek náhodou zůstal.
dejvikker
28.06.2022 09:58
#
vsadil bych se, že kdyby nedopadl Sadílek, tak by nakonec nešel opačným směrem Trávník
Floskulák
28.06.2022 10:07
#
To máš asi pravdu, je to logické.
10adam
28.06.2022 08:43
#
Škoda, čekal jsem že aspoň na přípravu dostane šanci. Ale asi součást dealu za Sadílka
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.