Vlastníci Zbrojovky Brno nabízejí akcie, klubu hrozí zánik
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Zbrojovku vlastní společnost FOR Brno Plus
27.03.2012, 09:50
Brno se ve druhé lize chystá na boj o záchranu
01.03.2012, 16:52
Zbrojovka má nového majitele, právníka Přečka
01.03.2012, 10:43
O druholigovou Zbrojovku Brno se ucházejí i zahraniční zájemci
07.02.2012, 10:52
Zbrojovku Brno chce podnikatel a bývalý gólman Přeček
01.02.2012, 19:41
Pros: Do Zbrojovky Brno se chystá vstoupit skupina podnikatelů
06.01.2012, 16:17
Politiky, kteří mají zachránit fotbal v Brně, klub ani neoslovil
30.12.2011, 15:14
Fanoušci Zbrojovky Brno plánují koupit podíl v klubu
22.11.2011, 11:07
Komentáře (179)
Přidat komentářWow
by mě zajímalo co bude se stadionem
Klasika. Zbourá se to a někdo tam postaví bytovky.
tak v Brně máš víc klubu hlavně by mě zajímalo co bude s tou umělkou
s jakou umělkou?
tréninkové centrum mládeže
to jsem nemyslel hned vedle stadionu je umělka kde trenujou
A je po Brnu....
Zajebanej Pros
sice Sparťan, ale
a proč to píšeš,že jsi Sparťan?Aby sis šplhnul?
Člověk se, koukám, nikdy nezavděčí.
tak nekoukej ale dívej se
přesně tak, podobný jak ty hovádka z utube
Zkusíme malý kvíz: Kdo ze zdejších pravidelných návštěvníků bude mít z této zprávy radost?
Že by jeden Baníkovec, kterého jsem tu už hodně dlouho neviděl?
Já myslím, že tu docela často přispívá, pokud tedy myslíš toho samého.
No od Kepyho jsem už docela dlouho nic neviděl. Teda možná viděl, ale vnitřní hlas mi řekl, že to stejně nemá cenu číst, tak jsem to přeskočil.
Teď jsi prozradil odpověď na kvíz .
A jaká je vlastně první cena? Ještě mě napadl jeden chytrý Slávista, ale u něho si nejsem jistý, protože spadá taky do ignor listu.
Sakra. S tím pořadatel soutěže nepočítal, že to může udělat radost i někomu jinému . Cena není žádná, sponzor odstoupil od smlouvy. Ignor list...to si taky jako willi lepší vedle počítače papírky s přezdívkami uživatelů, které ignorovat?
Kdesik sem slyšel, že je potřeba mozek trénovat. Kamarád na střední uměl sestavy většiny účastníků MS2006. Já si ho zase trénuju pamatováním si jmen se kterýma není radno pouštět se do nějaké diskuze. I když poslední dobou je to nad mé síly.
Můžu zdovolením tipnout toho slavistu ?
Jen se nedělej, nedávno si reagoval...
Z toho by nemel mit radost nikdo , Brno do ligy proste patri.
Ale jo, minimálně jednomu zdejšímu fanouškovi to radost udělá.
Já
Zánik jim přímo nepřeju. Ale trvalá MSFL je pro ně šitá přímo na míru.
A teď je na vás řada fanoušci. Ukažte se! Baník vám drží palce
Cosi shnilého bude v tom Brně, stejně jako v Ostravě....
My máme shnilou radnici, občas i shnilé hráče. A Petera sice není shnilý, protože má přesně to, co chtěl, ale je to čurák. S ním samozřejmě i Kahoun a Lička, kteří by měli taky táhnout do prdele
Tak se složte a kupte si ten Baník ne? Jste nejlepší u nás, je Vás takovej kotel a furt remcáte, že do toho nikdo necpe vlastní prachy jen tak. Tak to udělejte vy...
kdyby to bylo tak lehký, tak do toho jdem ty mudrci od PC...
a zrovna příznivec FKJ by měl být ten poslední, kdo se tu bude opírat do fanoušků Baníku. Koukni třeba jen na výjezdové počty obou klubů..
Mně prostě vadí, jak se furt navážíte do svých majitelů a ne jenom Baník... My nemít Peltu a někoho, kdo toho cpe prachy, tak jdem do háje, protože se nesložej lidi ani na choreo, ale vy jste Baník ne? Barcelona si koupila Nou Camp tak, že si členové fanklubu předplatili členství na 3 roky dopředu... Situace tam je podobná, taky se cítí utlačovaní hlavním městem, jsou na svůj klub hrdí a snaží se to aspoň tím fotbalem ukazovat. Ale v Čechách je každej chytrej a ví, jak ostatní musí utrácet prachy, ale sám ze svého nic nedá? Jako je to asi těžký na organizaci, ale mi neříkej, že ten Petera se bude potápějící lodi držet zuby nehty a neprodal by to...
Možná už je prodaný.
ano, za současné problémy může jenom naše vedení, tzn. Petera, Kahoun, Lička. Ale jak vidno, ty o tom to problému víš velký kulový a ještě tu budeš mudrcovat, ty peltovo dítě...
Já neříkám, že nemůže...
tak co tady do nás zbytečně jebeš?
Miškin | 25.12.2011 19:48:23
Že by vánoční zázrak? Právě jsem se dozvěděl, že z okolí Bazalů se line zpráva, že Petera konečně prodal Baník. Novými majiteli se údajně stali Pavel Kubina a Marek Jankulovski. A hned prý i přichází nový trenér a tím bude Radek Látal. Zdroj je to spolehlivý, tak já už slavím. Každopádně díky Tomíkovi za jednu z nejlepších etap v historii Baníku. I když je fakt, že se objevily i těžké rány pro baníkovské srdíčka. Teď už jen doufat, že "Nový Baník" nebudou jen písmenka...ZDROJ - fcb.cz(diskuze)
opět žijeme v naději a očekávání...
Pokud je to pravda, tak je to parádní zpráva.
až to bude ofiko, budu tomu věřit ale jinak ne.
Napíšu to aji sem. Pros si takhle dělá alibi. Dovedl Zbrojovku do druhé ligy a teďka může říct "nabídl jsem plán záchrany, když to nevyjde tak to není moje chyba. Dělejte co umíte." Je to sráč. Když nedokáže vést klub tak má najít někoho kdo to umí a prodat ho, ne ho hodit do placu a umýt si ruce.
Tak frajer určitě pěkně vydělal za prodej těch hráčů jak uvádějí v článku. Pochybuju že ty peníze šli pak do klubu. Do teď ho vidim jak byl v jednom dávným čísle Hattricku vyfocenej před pražským hradem s tím svým Ferrari.
nejhorší je že zbrojovka už je lidem v brne ukradená
Všem asi ne, ale těch, co se budou snažit zachránit Zbrojovku asi moc nebude.
Jo jo, spousta z nich se převlékla do modrého.
Baník? To si moc nepomohli
Kometa
zkurvená Kometa
ucet prose = z 90 % ucet Zbrojovky
...tam jede hokej ...nikdy tam fotbal moc nesel
ne?
Jasně, proto měla Zbrojovka ještě před 15 lety průměr 22 tisíc lidí na zápas :)
Nikdy? A proto byla rekordní návštěva na utkání české ligy právě v Brně, že?
Kolik ti je? 13? .... Brno bylo jedno z nejtradicnejsich fotbalovejch mest. A jeste na konci 90. let na zapasy treba se Spartou byly takovy navstevy, o jakejch se v soucasny dobe muze komukoliv z ligy jenom zdat.
sry zapomnel jsem napsat za poslednich deset let
Kometa
:D nejlepší so ti kometaci co tvrdi jak sou strašně věrni přitom ještě před 2 rokama nevěděli že nějaka kometa je
spiš nejvetší dement je Hubáček kterej futr kometa je nej a když se jim nedaří tak rači uteče do Finska zmrd
Hubas neutekl, měl to ve smlouvě, že může jít, před tím už pár nabídek odmítl... Navíc se mu vůbec nedivím, že šel zase jinam, protože na něm bylo vidět jak dře a jak se snaží mančaftu pomoct a jak mu to nejde...
Přesně Hubas,dře,padá do střel,mluví za kabinu když se ostatním mluvit nechce,vždycky všechno bere na sebe.....
Tak ty bys kamaráde potřeboval pořádně přes hubu,aby ses probral z toho šoku ....
v 1. lize tam chodilo pravidelně kolem 6000-6500 lidí
aha mysliš 3 posledni roky v 1.lize?? a co předtim to tam chodilo kolik?
Průměrná návštěvnost v první lize je pod tisícovku na zápas. Kometa měla násobky tohohle.
ja se s tebou nechci hadat sam na kometu občas zajdu i na 1.lize sem byl sece jenom na semifinale a finale a je pravda že atmosfera na Kometě je užasná jen chci řict že i Kometa měla slabši chvilky kdy byla na dně a moc lidi na ni nechodilo a proto žiju s tim že něco podobněho by mohlo potkakt i Zbrojovku
No tak před 2 rokama už kometa byla extraligová A už i na první ligu tam ti lidi chodili... Vzpomínám jak jsem tam byl poprvy někdy před 5 letama na nějakym přáteláku a už tenkrát mě ta atmosféra tak oslovila, že tam teď chodím poměrně pravidelně...
Jo a to o těch nejvěrnějších fans roztrubuje možná pár internetovech "komeťáků" a pak to furt říkajou komemntátoři v televizi - s tím toho asi ti opravdu věrní moc nenadělajou...
Ono ani nejde o to, že by na Kometu lidi nikdy nechodili a najednou si všichni vzpomněli, že se v Brně hraje i hokej. A taky si myslím, že dost fotbalových fanoušků chodilo i na hokej. Jenomže jde o to, že se právě ti fotbaloví fanoušci na klub vykašlali a nesnaží se ho podporovat i v těžkých chvílích, nepokouší se o jeho záchranu(jestli to vůbec nějak jde) a teď se tváří, že se v Brně hraje jen hokej.
viz. co semm psal nad tebou
tos neviděl pseudo viktoriány z Plzně a okolí
Já o nich četl: http://www.supporters.cz/clanek.asp?id=3732
Rozumnej rozhovor.
Vidíte jak tu řešíte nějakého hokejistu, jak vám je Zbrojovka ukradená
Já jako nebrňák si to můžu dovolit, Kometě fandit a Zbrojovce ne
bratři jak se patří To snad ani nejde takhle rychle zničit takovej klub
PAT A MAT
Nějak zvlášť mi to nevadí, ať si klidně zanikne.
Konecne prilezitost pre tych tzv. skutocnych pravych fanusikov, aby ukazali, ze skandovanie typu "My sme klub!" premenili v skutocnost.
Stane sa tak? Nie!
Zajímalo by mne, kolik prostředků z toho lukrativního prodeje talentů (Kalouda, Holek, Mareček, Mazuch) investoval Pros zpátky do financování klubu? Muselo přeci jít o stovky milionů, za to by průměrný klub(kterým Brno je) v lize zajistil rozpočet na několik let dopředu...Přijde mi to podobný jako u Bohemky. Stejní lidé, kteří se postarali o pád klubu a jeho vytunelování, ted mají plnou hubu keců o klubismu, tradici, srdeční záležitosti a podobný hovna...
http://www.petice24.com/signatures/petice_proti_stehovani_se_do_vitkovic/
komu to cpes ?
Ještě by tě mohlo zajímat že dnes hrají staré gardy Baníku a Vítkovic předsilvestrovské derby.
Mali to vtedy predat tym Rusom za super peniaze
Pros by mal na dalsi 4 ferarri
Rusové to chtěli před ním tak asi těžko...
A i kdyby tak by nejspíš dopadli jako Opava s ukáčkama.
Rusi to chceli kupit este od Prosa. (bolo to v dobe ked sa predavali marecek,kalouda,...)
Dlho rozmyslal lebo to bolo fakt vela penazi, nakoniec odmietol
Jsou to lumpové do klubu nedali,ani korunu a teď se ho chtějí zbavit.Koupili ho jen proto aby ho mohli vytunelovat a vydělat co nejvíc.Nedělají nic jinýho než jezdí po světě a kupují si drahý auta za vytunelovaný prachy.Doufám,že na ně taky brzo dojde
V Brně už na fotbal každej kašle. Tam se na špici naprosto suvereně dostal hokej. Hokej tam byl vždycky jednička ale ted mě přijde, že víc než kdy jindy.
co teda pamatuju já, tak tam byl fotbal na prvním místě. Ale od té doby, co klub šel na Srbskou, tak to jde od desíti k pěti. Krom pár vyjímek, jako před pár lety, kdy s Baníkem a ještě s jedním týmem dlouho byli v popředí tabulky a v Brně bylo vyprodáno. K tomu ještě dobře válčili v Intertotu
V kolikátým to bylo přesně co šli na Srbskou?
pfff, tak 2000 až 2001? Nejsem si zcela jist
02-03 dle tohoto: http://www.youtube.com/watch?v=B3K3RUXHOVg
co mě relativně překvapilo bylo to, že v letech minulých sme měli s Brnem přátelské vztahy. To jsem do nedávna nevěděl
jo měli dokonce i Cheb, tam se tehdá na zápasech s brnem dokonce v onbou kotlech zpívalo Hvězda-Brno-Baník všem pražákům zánik!
naštěstí je to už pasé a snad už nikdy více!!
od Brna prý máme i chorál "dresy bílé" .
Zrovna v tý době vím, že tam byl hokej hodně v útlumu, ani nehráli 1.ligu.
A pak si ji koupili, stejně jako Extraligu.
třeba za 10 let je tam chytne bejzból nebo cosi a pojedou jich tisíce do Prahy na tento sport
bejsbol už tam, Draky Brno
Co tu s tou hokejovou tradici vsichni mate? ... na Luzanky jeste na konci 90. let chodily desetitisice lidi a bylo to jedno z nejtradicnejsich fotbalovejch mest.
Kometa má tušim 10x víc titulů než Zbrojovka
Pocet titulu nemeni nic na tom, jakej byl obrovskej zajem o fotbal v Brne. A Boby Brno mam pocit melo vubec nejvyssi navstevy v lize.
http://european-football-statistics.co.uk/attn.htm
Na tejto stranke je krasne vidiet, ze 90-te roky patrili jednoznacne Brnu, co sa navstevnosti tyka. Dvakrat priemer cez 20 tisic. Ako pise Trevor, po prestahovani...
tak tak. Ono kdyby se hrálo furt za Lužánky (samozřejmě kdyby proběhla nějaká ta rekonstrukce), tak věřím tomu, že sou v lize do teď a mají průměrnou návštěvu 6. tisíc min. A nedivím se, že lidi nechodí na Srbskou, to není domov Zbrojovky, u nás to bude taky stejný, minimum lidí bude chodit do Vítek.
Tak predpriprava v Ostrave ohladom nevysokych navstev vo Vitkoviciach uz zacala
Já se docela divím, že Zbrojovka měla průměr 20 000, ale celoligovej průměr byl o 200 vyšší než teď, když má nejvíc Sparta něco pod 9000
Ta tuto sezonu je priemer v GL 4.492 divakov, v sezone 96/97 ked malo Brno priemer 21.659 divakov, tak bol celoligovy priemer 7.145 divakov. Zaujimave je v tej sezone prva trojka navstevnosti:
1. Brno
2. Opava
3. Karvina
Máš pravdu, překoukl jsem se o řádek. Omlouvám se
Mně by se líbilo, kdyby tento klub prošel vzkříšením a do budoucna by se podobal Plzni. Jak herním stylem tak typem hráčů. Docela by mi to k Brnu sedělo.
Tak euforie která by tam nastala by se s plzeńskou nedala vůbec srovnávat.
Ještě by mohl zaniknout Baník a Olomouc a celá Morava
Takové blbé puberťácké kecy. Jednou snad přijdeš k rozumu.
a místo toho další tři kluby z Prahy že, idiote
Idiot z Prahy promluvil
Nechápu ty reakce na majitele. Fotbalový klub je podnik jako každý jiný a jestli byl vlastníkem podnikatel, kterého poháněl zejména ziskový motiv, je naprosto logické, že zisk z klubu nereinvestoval zpět do klubu, ale že si zisk rozdělil, zvláť pokud k reinvestici nemá povinnost, což myslím, že nemá. Pokud jeho zisk převýší/převýšil nákupní hodnotu, tak vydělal, byl úspěšný, tečka. Každý majitel není šejk, který může klub dotovat, nebo nadšený fanoušek klubu, který na něm nechce vydělt ani korunu.
Máš naprostou pravdu, taková je realita, bohužel pro fotbalového fanouška Brna.
Jenže ten klub je věc, do které lidé dávají důvěru a podporují ji. Takže se nemůžeš divit, že jsou fanoušci naštvaní, když si někdo na úkor jejich týmu mastí kapsu.
Já se nedívím naštvanosti to zase ne, chápu fanoušky. Ale oni zase musí naprosto chápat jednání majitele. Klub je prostě podnik jako každý jiný, lidé vkládají důvěru do akcií firmy, tím ji podporují ještě daleko více než fanoušek podporuje klub. Jediné řešení jak vyloučit možnost tohoto jednání a řešení jak dlouhodobě podporovat klub je prostě klub vlastnit jako akcionář, nebo mít majitele, který nebude poháněn ziskovým motivem, to ale fanoušci neovlivní.
Jo dobře. Já to jenom z té první věty chápal tak, jako by jednání majitele byla správná věc.
souhlas, ještě mi ale vysvětli, proč tedy ve svém ofic. prohlášení Pros otevřeně lže o tom, že dělal všechno zadarmo, pro dobro klubu atd.?
.
http://fczbrno.cz/cs/aktuality/roman-pros-odstoupil-z-predstavenstva-klubu.html
jednoduché vysvětlení, Pros je stejná picza jako Petera, ten nám taky v jednom kuse kecal, že to vše dělá pro dobrou nám fanouškům a klubu ( a proto nastala KF a další pičoviny)
Tak je jasné, že nebudeš podporovat nenávist proti své osobě, zvlášť když víš, že jsou skupiny fotbalových fanoušků, kteří jsou schopni provést ledacos, např. i fyzicky napadnout.
Ano, to chápu, že si tímhle připravuje půdu pro ústup z pozic a nenávistné reakce fanoušků... Já jen, že si Prose v tom úvodním příspěvku označil jako úspěšného a solidního podnikatele. Tohle mi tedy nepřijde jako solidní jednání...
Asi ne solidní ve smyslu morálním, ale ve smyslu právním i ekonomickém to solidní bylo.
Navíc, když se to tak vezme, tak bych byl naštvaný i z toho důvodu, že jsem tam trávil čas, klub svými penězi podporoval a pak akorát uvidím, že si nějaký podnikatel užívá v třípatrové vile, v jejíž garáži stojí Ferrari a nezajímá ho, že jsem mu slepě věřil a ještě mu na jeho blahobyt přispěl. Ano, je to realita, ale nemůžeš se těm reakcím vůbec divit.
Jak říkám, rozhorčení fanoušků z nastalé situace chápu. Také neřikám, že bych s danými postupy nějak vyloženě souhlasil. Ale nadávání majiteli je prostě od věci. Klub je jeho výlučné vlastnictví. Hypotetická situace - klub Zbrojovky koupí zapřísahlý sparťan, miliardář, který Brno absolutně nesnáší, ihned druhý den se rozhodne klub úlně rozpustit, stadion zbourat atd. Je to jeho volba, nikdo mu to nemůže vyčítat. Vždy totiž byla možnost koupit klub namísto něho, ať už fanoušek miliardář, nebo sdružení fanoušků atd., a tak zabránit této situaci. Pokud se majitel chová jako podnikatel, vždy je možnost od něho klub odkoupit za víc, než je jeho výnost z podnikání a klub tak zachránit.
100. pro záchranu brna
Mít 100 mega nebo kolik za to chcou tak dotoho hned du. Brno má snad největší fanouškovský potenciál v ČR, kdyby do nich někdo zainvestoval, postavil slušnej kádr a zaloboval pro stavbu stadionu, tak z nich může být zase českej velkoklub.
Sežeň 15000 fandů, což by dle všech informací neměl být zas takový problém, dejte každý 7000 a můžete to koupit.
Nejsem fanda, a na tyhle společný vlastnictví nevěřím, vždy je daleko lepší když něco řídí jeden člověk.
blbost stím potenciálem, v průzkumech bylo až na 4.místě s velkou ztátou na 3.příčku a to ještě v době kdy byli v 1.lize v horní polovině tabulky
Beru to čistě podle geografického umístění, zaprvé je to 500 tisícový město ve kterém je jedinej klub, ale navíc i v okolí nejsou žádné prvoligové kluby. Když si vezmu Prahu tak tam se o milion lidí dělí 4 prvoligový kluby a hafo menších. Zadruhé soudím podle historie, pokud před 10 lety nebyl problém 20 tisíc lidí na zápas, tak by to určitě šlo i teď, ty lidi nezemřeli.
jo ale třeby okolí je proti okolí Ostravy pusté a lidé už nejsou jako dřív, vždyť ani tak Kometa už nemá vyprodané zdaleka všechny zápasy a to je kapacita jen něco přes 7000 tisíc
Jak píše Kepy, ostravská aglomerace je o dost větší než ta brněnská.
Krom toho v naší mistrovské sezoně Bazaly kapacitně nestačily. Tedy na fotbal chtělo jít kolik, 20, 25, 30 tisíc lidí? Pak se na to prostě vysrali a nalákat je zpět nebude jen tak.
Ano, ale taky je tam daleko více klubů.
Jo, ale ne prvoligové
Ano, ale i tak je mezi nimi rivalita.
Na tom východě to jde strašně do hajzlu. Sigma se spřahla se Spartou, Baník táhne hráč jako Vomáčka, Brno jde pryč úplně, Vítky už skončily...
tak Benny u nás hraje dobře, nemůžem říct na něj ani popel. To, jak hrál ve Slavii, to už je jiná kapitola.
http://www.zbrojovaci.cz/kforum.php?akce=kateg&Kat_ID=1
Sparta Praha
Rudá Chátra, Sralta, bolševici, buzny...atd.
Třinec
slezko zkurveny
Baník Ostrava
Naučte nás uhlí rubat, my naučíme fotbal hrát... ......
České Budějovice
Udavači pojebaní
Jablonec
..do Jablonce jezdila, sedačky tam trhala..
Opravdu inteligentní fans!!!
Tak ono je to sice k smíchu, ale možná je to ten hlavní důvod, proč moravské týmy krachujou. Když si potencionální zájemci o klub zjištují informace a projíždějí klubové weby a narazí na takovou buraniádu, první co je napadne je: "Tvl, tady to je samej pitomec, co tady budu dělat? Snad jedině to tady rozkrást a zmizet!"
Ano ano, na Moravě to je totiž samý kretn že ? Bože to sou názory, se nestačím divit
Takto explicitně bych to nenazval (samí kreténi ). Řekněme, že tam panuje "větší míra jednoduchosti" Ale máš pravdu, házet kvůli Brnu celou moravu do jednoho pytle je obv. nesmysl. Co si ale má člověk myslet, když si pročítá ty "perly" na zbrojovácích? Si tam namátkou projdi pár threadů...
Větší míra jednoduchosti ? Zajímavé, v Brně je největší počet univerzit a soustředí se zde velká část české inteligence. A samozřejmě když si přečteš perly nějakých ultras, tak to je jasný, to jsou vymaštěnci, co dou na fotbal zachlastat a dělat bordel
Jasně, ty v drtivé většině přespolní studenty univerzit a inteligenci Zbrojovka těžce zajímá a fandí ji.
Nic takového sem nepsal.
celkem mě pobavil tento příspěvěk Brňáka:
Snad se najde těch pár dobrých duší co ty dluhy převezmou, aby si kluci Prosovic mohli dál žít "na vysoké noze".
Tragikomedie a lá Brno:
Borec přijede na úřad v Maserati a jde na sebe vyhlásit insolvenční řízení, protože mu došli lowe.
A úředník se ho ptá: "Proč jdete tak pozdě"?
Ále zrovna jsem se vrátil z dovolené v Dubaji, dřív jsem neměl čas.
Hm vaše druhé najväčšie mesto a také sračky vo futbale aj v hokeji
A Kosice pred istou dobou?
komečně těm šaškům došlo že problém byl celou tu dobu v nich.
Zbrojovka klub nejlepsi na svete,
kazda kurva dneska fandi komete,
my mame hrdost svou
a viru jedinou
a tou je, Zbrojovka
Príspevok typu : veď klub je podnikateľský subjekt, majiteľ dôjde, predá koho chce nič nepreinvestuje do klubu, zhrabne peniaze a odíde - veď je to podnikanie, je úplne chorý(Danmaz). Zober si to takto : 16 bohatých ľudí si kúpi 16 týmov z vašej naj, ligy. Každý urobí toto a za 5 rokov môžeš zrušiť futbal. Urobme to aj z hokejom a každým iným športom...veď na čo nám to je,že? Futbalové kluby sú tradície a hrdosť mesta, to nie je(nemalo byť) ďalší spôsob pre milionárov ako ešte viac zbohatnúť cez mŕtvolu klubu...Týmto vymrdaním prístupom prichádzajú mestá o detské ihriská, športoviská či iné "aktivity" ktoré sa dajú predať/zrušiť vďaka naším mocipánom. A ku komete / Zbrojovke. Samotný Brňáci hovoria : Kometa v 1 lige nezaujímala bežných ľudí, chodili na ňu hlavne terajší zbrojováci a momentálne je to len módny výstrelok v Brne. Aj Boh je belasý
"Týmto vymrdaním prístupom prichádzajú mestá o detské ihriská, športoviská či iné "aktivity" ktoré sa dajú predať/zrušiť vďaka naším mocipánom." - to co je za vetu?
Obecne sa s tebou ale neda suhlasit. V pripade, ze zlyha podnikatelsky subjekt, je tu mesto, ktore v pripade, ze v tom ktorom futbalovom klube vidi nejaku hrdost mesta, vstupi do klubu resp. prevezme vedenie klubu pred krachom (tz. zachrani ho pred zanikom)... tak ako sa to i pravidelne deje. Avsak s tym, ze ten ktory klub v takom pripade znizuje ambicie a casto i ligu, v ktorej posobi.
A v kazdom odvetvi su podnikatelia, ktorym ide len o peniaze a podnikatelia, ktori beru svoju pracu ako akesi poslanie. Niet dovod, aby bol futbal v tomto vynimkou.
Aj Boh je belasý Vlajka, ktoru mam od detstva v hlave. Teraz nedavno som ju opä videl. Bolo to tak, ze sa nejak dlhsie neobjavovala na stadione, je to tak?
Tou vetou myslím, že sa nájdu ľudia, ktorý vidia v športe/detských ihriskách/ k tomu viazaných pozemkoch len spôsob ako ďalej proti zdravému rozumu/prirodzenej ľudskej slušnosti zveľaďovať svoje majetky. A moci páni preto, lebo aj keby xyz ľudí boli proti niektorému ich rozhodnutiu tak tá jedna osoba si presadí svoje a ľudia si nevedia poradiť(prípad futbalovej Slávie, Lužánky, Bazali, Tehelné pole, Petržalka, Vdolíček(asi) a xy iných...). Ja som to celé poňal spôsobom, že sa nájde človek , ktorý ešte obhajuje niekoho, kto rozkradol česť a majetky slávneho klubu, zjavne klame a pojem slušnosť ho obchádza mílovými krokmi...
Vlajku výdávam málo aj ja a keď mám byť úprimný ani neviem v koho je vlasníctve momentálne(tipol by som REBRA )...Aj Boh je belasý
*Ďolíček si měl asi na mysli
No, když si vzpomenu... http://www.sfc.cz/zapasy/muzi-a/2005-2006/liga
Hodně štěstí.
Tady je vidět, že Brno je vesnice, bez ohledu na počet obyvatel. A to se neustále chcete srovnávat s Prahou, kde funguje profi sportovních klubů několik desítek, kdežto v Brně všechno krachuje. A ještě byste chtěli být hlavní město Moravy. To už je lepší ta Praha. PS: Jsem z Moravy.
Praha hlavní město Moravy?
Jestli píšeš tohle, tak nejsi z Moravy
OT: http://www.youtube.com/watch?v=7Ruws7Kxlkg&feature=youtu.be
Některý příspěvky jsou velice smutné a trapné jako celá tato záležitost. Chystá se "pěkná" oslava 100let založení klubu (2013). Nemůžu jinak, než na majitele Prosovi. Ze začátku jsem jim věřil, ale po pár sezónách člověk poznal, co jsou zač. Když tehdy neprodali klub ukrajincům, tak jsem si říkal, Ti to myslí vážně, ale.....Stejně jako každej druhej v této republice zase klub jen na kšeft. Takový prodeje hráčů za tolik mega a žádná pořádná náhrada. Proč tohle neříkali před rokem, když to určitě museli vědět jaká je situace v klubu. Žádný vyjádření tehdy nedali, pže mysleli, že ligu zachrání a prodají ji za daleko větší peníze, než dneska. Jenže dneska už může doopravdy pozdě a to mě, a určitě nejem mě, jako dlouholetého fanouška Brna vážně totálně sere, ale vážně hrozně moc. A můžou si tady Ti pražáci kecat co chcou, pže my Brňáci je stejně nikdy mít rádi nebudem.
S těma návštěvnostma na Brno neměl nikdo, hlavně ve velikosti stadecu za Lužánky. Sezóna 96/97 Boby Brno - Slavia Praha oficiálně 44000 diváků, ale bylo kolem 50000 neoficiálně. JJ, kde jsou ty časy, jako všechny dlouholetý keci o přestavbě stadecu, to vždycky, když má být nový volební období na radnici.....
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele