Všichni v této zemi včetně médií podporují Liverpool, prohlásil Guardiola
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Stali jsme se legendami, uvedl Guardiola po čtvrtém titulu
23.05.2022, 11:51
City převálcovali Newcastle a navýšili svůj náskok na čele tabulky
08.05.2022, 22:00
Byli jsme blízko, je to těžká rána, přiznal Guardiola po vyřazení
05.05.2022, 11:40
Úžasné představení, do Madridu jedeme vyhrát, řekl Guardiola
27.04.2022, 09:58
Komentáře (219)
Přidat komentářUz zase place pan Fraudiola?
A divis se, kdyz kazdy rok date za hrace tak velky prachy a nejsi schopnej vyhrat LM
Přesně, az bude vyhrávat kazdy rok LM, tak zase bude 2nasob fanousku.
Je to tak,Liverpool má historii, zaslouží si to!
Má tohle zapotřebí? Čeho chce dosáhnout? Alibi pro případný kolaps?
Rozhodcov zabudol spomenúť, tí sú niekedy až neprehliadnuteľne na strane LFC, ale ako vravel je to jedno, táto generácia sa už nezmení a mladšia bude poznať už len silné City, niečo ako Chelsea.
Skôr ma prekvapili slová Agbonlahora, ktorý si šiel sadnúť na odvetu Real - City do miestneho baru a ľudia tam oslavovali góly Realu akoby ani nebol v Anglicku, pričom sú tam reprezentanti Anglicka a pod., bol znechutený a ja tiež.
Rozhodcov zabudol spomenúť, tí sú niekedy až neprehliadnuteľne na strane LFC,
Toto počúvame stále, rozhodci nám pomáhajú, Var nam pomaha....už 5 rokov. Už to začína byť viac trapné aké nazvať Salah " one season wonder "
si zvykajte, take veci patria k velkemu klubu...
My sme dávno zvyknutí, nás takéto sračky ani trošku nerozhodia.
Bohužel to tak nevypadá
to že reagujem, neznamená že som rozhodený
Však jasné
sorry ale každý má právo fandiť komu chce a nenávidieť koho chce. Fandil Realu a čo?
už tu len chýbajú reči o koeficiente
Každý má právo bejt znechucený nebo ne, když to tak cítí. Asi žil v nějaký bublině, a realita ho nepříjemné překvapila.
s tebou sa nebavím
Skôr išlo o to, že angláni sú hrdí ľudia a keď príde na nejaké porovnávanie ich krajiny k inej sú až arogantní, ale chápem tvoj pohľad, češi ako aj slováci nie sú takýmto národom, my sme poddaní, nechápeme to.
Zaujímalo by ma na čo sú hrdí. Ich krajinu už pomaly ovládajú Arabaaši, starosta Londýna je Moslim, ktory im tam robí pekný vietor. Moslimovia sú tam pomaly chranený druh, ale im najviac vadia, Češi, Slováci a Poliaci lebo ževraj im kradnú prácu. Arabáši v rámci multi kulti absolutne nevadia, dokonca im ani nevadí že na nich budú musieť teraz robiť. Fakt majú byť na čo hrdí.
Vo všetkom s tebou súhlasím a predsa sú hrdí, nejak tá mentalita je nastavená inak.
asi to je v nich zakorenene z historie...
Jo, bude to v nich zakorenené z historie. Britské impérium. Kedysi ovládali a mali zotročenú polku sveta. Aj ked neviem či je to dôvod na hrdosť.
stačí se podívat, kolik proti nim písknuli penalt. Náhoda?
nie, nie je to nahoda, ale z uplne inych dovodv nez by blbecka ako ty napadlo alebo im maju piskat penalty za suboje ktore sa v 95% pripadoch skoncia na polovici?
Totiž keď super nepachne do šestnástky, tak je asi dosť ťažké mu odpiskat penaltu
Nevidel som ten rozhovor cely samozrejme, neviete niekto co predchadzalo tomu vyjadreniu Pepa?
Otázky novinářů.
Och ten humor.
Ja inak uz len dufam, ze ak ten titul neziskame, tak to nebude kvoli skore, to by ma fakt drblo .
Klopp vs. Guardiola = Placka vs. Placka
Ano.
No pokud jsou fans na Ostrovech jen trochu podobní nám, tak minimálně ti z Chelsea, Arsenalu, a United přejí titul neutrální volbě = City
Ako toto je presne to co si myslim aj ja, ze velka cast ludi to praje MC z dovodu, ze MC je kazdemu ukradnuty.
No na ostrovech právě není. Je to zlý vetřelec co krade pozici tradičních klubů.
Neviem no, podla mna vacsina goonerov tu prajeme skor vam ako City
Po tom co pool nedokázal porazit spurs to už přeju city.
Tych snad posleme do kanalov uz vo stvrtok a tym padom nam nejaky ich bodik proti Poolu moze byt ukradnuty
tak City s nimi 2x prehralo
Aha
Vždyť je to prakticky furt stejná situace. Prohrajeme tam? Furt je to v našich rukách, stačí vyhrát poslední dva zápasy a není o čem. Remíza? Pohoda, tak klidně můžeme rupnout jeden z těch dvou. Vyhrajeme? Naprostá paráda a šáteček, je to naše už předem. Ten bod může hrát roli, ale situace je stejná a je to na Arsenalu.
Jestli prohrajeme všechny tři zápasy a Spurs udělají z těch posledních dvou zápasů bod a tím nás přeskočí i díky bodu s Live, tak prosím, bude to k nasrání, ale na vlastní tým
Jo jo, nepřej Liverpoolu, protože nedokázali porazit slepice, radši přej týmu, který s nima dvakrát prohrál.. fakin lodžik
Já přeju City čistě kvůli Pepovi
Kokotina
blbost.. Já to třeba dlouhodobě nejvíc přeju Poolu.. City mně osobně nijak neva, ale po Arsenalu je Pool jednoznačně první volba.. a věřím, že spousta fanoušků Arsenalu to má zrovna tak.
Po Arsenalu už pak není nikdo.
Spíš je pár týmů co vadî méně než ostatní.
A v čem je to jiné, než napsal PP? U něj akorát ty týmy, co vadí méně než ostatní začínají Poolem. U mě z top týmů třeba taky.
však je to dlouhodobě vzájemné
Souhlas, Arsenalu preji taky jen to nejlepsi
https://i.ibb.co/F0Kwqjb/D752-FB78-7-AAF-4-B62-8-A16-7-F3274-B50377.jpg
Mám rád Kloppa i Guardiolu. Když si porovnám net spend, tak prostě přeju víc Liverpoolu. A řekl bych, že dost lidí to má prostě podobně.
lol city zase snazi umele vytvaret nejakou rivalitu, roztomile
Ježíš.. uplakaná guma...co ho tlačí, může nakoupit další a další a další Pokémony a třeba ta LM za pár let vyjde..kdo by taky podporoval uměle vybudovaný projekt arabáčů..a můžou hrát hezky fotbal jak chtějí..hnus klub
Nedokázal vyhrať LM s Bayernom v ich top sezónach.. odišiel a vyhrali LM. Nedokázal za prosím pekne 6 sezón míňania absurdných súm za hráčov vyhrať so špičkovými hráčmi ani raz LM, dostal sa len raz do finále, kde ho porazila výborne hrajúca Chelsea a ešte plače? City budú v pamäti maximálne ako neschopný klub, ktorý musel minúť miliardy aby vyhral vôbec PL a doplatili na to len kvôli Pepovi. Samozrejme, ľudia budú viac fandiť tradičným klubom, ktoré bohužiaľ nie sú vysoko len kvôli financiám, ktoré posúvajú City ďalej ako ostatních, netvrdím, že Liverpool nemíňa, ale nie toľko ako City. Radšej by som videl na vrchole znova United, ako City, ktorej tu poväčšina začala fandiť až v ich úspešných sezónach a dovtedy ani nevedeli že City existujú.
Klopp urobil obrovskú prácu v Liverpool, kde z priemerných hráčov vydolal maximum a doplnil káder o niekoľko špičkových hráčov. Môj pohľad je, že nám chýbajú proste stále 2-3 špičkový hráči, ktorí by ten tím ucelili a bez problémov by sme boli nad City. 2x prehrať titul s tak malým rozdielom bodov je obrovská škoda a smola, City sú v ofenzíve dominantný a to výsledne rozhodlo. Šanca je, ale prakticky minimálne až žiadna.
Pep si vlastnými vyjadreniami sám vytvára nepriateľom po celom Anglicku lebo si len serie do huby. Reálne v mojom okolí od ľudí, ktorí sa zaujímajú o futbal a PL, konkrétne City nezaujíma prakticky nikoho, takže vyššie spomínané vyjadrenia, že história si bude pamätať City, kto sa bude pýtať na City?
Dodám, že moja výrazná averzia na City vznikala postupne a až následkom vyjadrení niektorích miestnych fanúšikov City, inak samozrejme v rámci herného prejavu, ktoré City dlhodobo preukazujú majú môj rešpekt.
Na některé fans kašli. Já kdybych měl posuzovat fans Poolu podle vrabejky nebo utd podle Adama ....
Ne pote co odesel tam byl Kovac a byla to katastrofa. Pep udělal 3 tituly z pěti sezón a udělal z city neskutečnou mašinu jako Klopp z Poolu a to např utd utratilo více než city. A co bude v paměti na to si rád počkám protože já si třeba už nepamatuju jak hrálo a kolik utrácel Southampton ale ty Le Tissier góly ty se pamatuji dlouho. Rekordy se pamatuji dlouho. Ale nikdo dneska nekouká na to kolik utrácel Ferguson nebo Pool s Leedsem v 70tkach....
A Carlo Ancelotti.
Rok pred príchodom Pepa a potom neskôr 2019–20, ale vyhrali. Áno s tým obdobím som sa sekol no nič to nemení na tom, koľko sezón je bez LM a čím disponoval/disponuje.
Dva roky nedisponuje poriadnym útočníkom
tomu je prispôsobený herný štýl, kde ofenzíva funguje perfektne (akurát je tam tendencia obdobná Liverpoolu v nevyužívaní šancí) a mať dva roky na kúpu útočníka, je myslím postačujúce obdobie a otázne je, ako by hrotový útočník pozmenil ich štýl hry čo by neznamenalo hneď, že by mali lepšiu sezónu ako teraz..
Liverpool ešte viac, Firmino je prerobený ofenzívny záložník na falošnú 9, Origi bol vždy len náhradník.
Jsem s ním setsakrametsky spokojenej, takřka týden co týden mi servíruje extra chutnej pokrm, někdy i několikrát do týdne. Jak vařil v Bayernu mě nezajímá.
Já jsem za Pepa rád. On je jediný kdo dokáže držet krok s Kloppem i po taktické stránce. A V tomtéž období PSG zvládlo v podstatě totéž co city v LM. na vítězství v LM ti musí všechno sednout a není to jen o trenérovi. vezmi si např teď zraněné top 3 obránce z minulé sezony. To rozhodí každé mužstvo.
Jo byl by to pech jít se Zinchenkem a Fernandinhem na Liverpool.
Zrovna Zina nehraje vůbec špatně. Jo jednou dvakrát za zápas se zapomene vepředu ale to většinou dokaze pokryt Rodri. Když hraje.
Napríklad 27 rokov v United Ferguson 2-krát vyhral LM, s mužstvom, ktoré vyhadzovalo na prelome tisícročia 35 mega za stopéra a ktorému konkurovali v Anglicku 2 kluby (neskôr aj Chelsea), v Španielsku 2, v Nemecku 1, Taliansku 3, ani zďaleka nemali takú konkurenciu a už dávno solili peniaze do hráčov. Presne to čo som písal vyššie, s odstupom času si City bude pamätať mladšia generácia už inak, tak ako Fegusona berú všetci za legendu oprávnene, aj keď vyhral LM LEN 2-krát.
Áno LEN 2krat a koľko krát ju vyhralo City?
Počkám si na review po 27 rokoch od nástupu finančne konkurenčných majiteľov.
Dovtedy tam ropaci nebudú
Ešte by som ťa poprosil o čísla na KENO 10 na zajtra.
to uz lidi rikaji vice nez10 let
A jaká za tím stojí myšlenka?
Zufalost
Zúfalý sú v City, že tam už desať rokov pumpujú miliardy na prestupy a hovno z toho, keďže im tam stále svieti 0 trofeji v LM.
Ok, takže žádná
tak united bolo najviac nadupane ako napriklad teraz city okolo roku 2008 a v tom case boli za 4 roky vo finale 3 krat nebyt vtedajsej barcelony tak by bolo tych titulov v LM pravdepodobne viac
Komplikované porovnávať dobu vtedy a teraz, vtedy bolo X Y kvalitných klubov a teraz až na niekoľko výnimiek určitých klubov bojuje o finále pravidelne užšia špička TOP klubov z TOP líg.
konkurence byla tehdy svetove dost podobna,jako je ted
hej no.. jeden z najlepších tímov histórie, to fakt nebude nikoho zaujímať.. a ešteže majú jediný toľké peniaze... keby podobné prachy mali napríklad United, či Chelsea, že? to by potom už nevyhral nič.. a hlavne, mal by ísť niekde do Burnley a vytiahnuť ich k titulom, čo tu seká machra v dobrých tímoch, sráč jeden
A Ty mas volebne pravo, hej?
hej? debilnejšie otázky snáď od neandertálcov nemôžu prísť
V poriadku, Ty opica z pralesa. Ak je City neschopny klub, tak potom zijeme asi v paralelnych vesmiroch. Tomu Tvojmu ale fakt nezavidim.
Svoju inteligenciu si už preukázal a myslím, že stačilo, odporúčam čítať s porozumením v kontexte textu a ešte predtým než napíšeš nejakú ďalšiu hlúposť tak poriadne porozmýšľať.
tvl to je zas subor kecov toto co si vyplodil
,,Možná máme více fanoušků po světě a tady v Anglii lidé zase víc podporují Liverpool než nás´´ ok
pritom v Manchesteru maj vsichni fandit City, ze jo...
Tam je to tak 50 na 50 https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/derby-day-map-shows-parts-15407574
to ujel
Áno. Však nemôže vyhrávať iba City
v saudskej arabii mate zase viac fanusikov vy Pepek, takze je svet v rovnovahe.
Raději nějaké vyjádření jak nahradíš Stonese,Walkera, Diase a Akého by nebylo?
Už bylo. Bude hrát Ferna s Laportem a Egan riley na střídání
Ti stoperi budu zabijak...Ayme jedina istota...a kto ku nemu? Ferna alebo Ake? Jedno lepsie ako 2.
Ake taky zraneny - je pod injekcemi ale v pripade nouze muze na chvili nastoupit
Je nekde zaznam/zapis tohohle prohlaseni? Moc by me zajimalo, na jakou otazku reagoval, protoze prece tyhle zvasty ze sebe nevysypal jen tak...
To je divné, že široká veřejnost přeje titul LFC než ropákům
oni jsou s Kloppem uplne stejne ubreceni.
nemají si co vyčítat
Vaše starosti bych chtěl mít. Ne počkat, vlastně nechtěl
jakoze protoze hrajem blbe tak nemuzu komentovat deni v anglickem fotbale na diskuzi? myslis, ze bych se mel vic strachovat... o co vlastne?
to nikdo nepopírá
To je ale pěkná hloupost, Liverpoolu většina titul nepřeje kvůli jejich fanouškům a Man City je většině u zadku.
Inak ma napadlo, ze ta Salahova nie najlepsia forma poslednu dobu by nam v konecnom dosledku mohla pomoct pri tom vyjadnavani o novej zmluve. Snad sa podari s nim predlzit.
To máš pravdu za aktuální výsledky by byl blázen kdyby žádal víc než dvě kila na hodinu plus stravenky
může, ale fakt je ten že zase bude nejlepším střelcem ligy, což si prostě zasluhuje mít nejlepší plat v lize.
A divis se plesoune? Na nějaký City ti kazdej prdí
V podstate skonstatoval len fakty. A aj to tu mnohych rozhnevalo
Týmto vyplakávaním len znižuje tlak na hráčov pred finále Ligy Majstrov... oh wait
Já přál Live titul a City LM..
City
kazdy ich mame
City PL, Real LM, Chelsea FA Cup
LFC Carabao Cup, ManU - vybojovanie účasti v konferenčnej lige
vidis, vsetci budu spokojni
Myslím že v toto jste před sezonou ani nedoufali leda v nějakých vlhkých snech
budeš zklamán
A tak vieš ze ani nie?
A koho majú podporovať ? snáď nie tento modrý paklub s iluminatskym znakom v logu španielsky troll Guardiola najviac prej.banych peňazí za najkratší čas , totálne zdehonestovanie trhu s hráčmi, pár krát vyhrajú PL a už sa chcú radiť medzi United a LFC
Ublížený jak Putin
Ale ne Pepíku, zas ti ubližujou?
To je hlava ten Pepek, to nám řekl novinu. United a Pool jsou největší kluby v Anglii proto, kolik titulů vyhráli. Az jich budete mít stejně a přidáte nějaký to vítězný finále v LM, tak si budete rovni. Možná to bude za deset, možná za třicet let, možná nikdy a nepotecou prachy. A co jako?
Tenhle kokot mě vzdycky dojme, opravdu.
Pěkně řečený
ani keby vyhrali 40 titulov, tak nikdy nebudú mať ten rešpekt, ako united, alebo pool. Každý ich berie, že si úspech sproste kúpili a to sa pod šejkami nezmení.
Tak pro mne osobně je třeba výraznější to období, kdy vykupovali konkurenci. Zejména Arsenal. Sagna, Nasri, Clichy...z Evertonu Rodwell...Swansea Sinclair...a někteří, zejména tito dva, moc čichnout nedostali...a zejména po tom, co vyhráli titul, tak jsem četl poměrně hnusné a arogantní články třeba od Nasriho vůči Arsenalu. Sterling, který mi připadá jako taková anglická, levnější verze Neymara, to renomé "Ego and Money" taky moc nezlepšil. Mně ani nejde o to, že si úspěch "koupili". Real taky vynaložil těžké prachy na to, aby byl tam, kde je dnes. Ale ti hráči měli a mají charakter. Zpětně to řeknu i o Marcelovi, nebo Ramosovi, které jsem neměl rád. Ale City má u mne pořád takový arogantní nádech. Jako pod Pepkem je to lepší, ale i já vnímám Pool, United víc. Vyrůstal jsem na éře Big4. A peníze nestačí, abych City bral. Ať za další dekádu ukážou charakter a změním názor. Neříkám, že tam takoví hráči nejsou. Ale ten tým na mne tak nepůsobí.
a co Moneybayor a jeho sprint přes celé hřiště a oslava golu před fanoušky Arsenalu? Pro mě je to sebranka plná velmi nesympatických hráčů, v dnešním kádru určitě Walker, Grealish, Ben Mendy a hlavně Phil Foden, fotbalista úžasný, ale to jeho válení se po faulu do hřiště viz zápasy s Atleticem a Realem,m to je čistý dement. Plus historie hráčů jako Joey Barton, Robinho, Balotelli, Tevez, Nigel de Jong, Adam Johnson. Jejich obcházení pravidel financial fair play. Za mě je toho prostě moc, co vytváří auru vrcholně nesympatickýho týmu. Jedinej, kdo to tam za mě zvedal byl David Silva.
Kompany, Milner, Bernardo, Zabaleta, KDB třeba ? Dzeko byl taky normální
souhlas, tihle jsou/byli uplne v pohode
v kazdym tymu je nekdo kdo je ukrutne ostatnim nesympaticky. Osobne napr nesnasim Robertsona v Poolu i kdyz je to levy bek od panaboha
Suhlas s oboma. Tam proste chyba taka nejaka hrdost ze hraju za nejaky klub. Proste hraju, hraju dobre a su za to skvele plateni ale pride mi ze keby aj hrali niekde inde rovnako dobre za rovnaky plat je im to fuk. Jediny kto mozno z toho ako tak vycnieva je prave ten Foden ktory je odchovancom a aj ked je to zmrdecek pride mi ze je rad ze je v City
On, ale to samé, co píšeš ty řekl, četl jsi ten článek?
Liverpool má smůlu, že zažívá své top období v době City, jinak by těch titulů měl už 3, možná 4 (pod Kloppem) Pepek je bezpochyby skvělý trenér, ale bylo by zajímavé jej vidět trénovat a budovat tým bez "neomezeného" budgetu.
Větší blbost sem nikdy nečetl. Man. City v éře ,,Pepka" neutrácí nejvíc za posily.
Ale áno.
Od príchodu Pepka City nakúpilo hráčov za:
1.City: 1 077 410 000 €
2. Chelsea: 1 012 300 000 €
3.United: 924 700 000 €
Zdroj: Transfermarkt.com
Z tohoto je to evidentní, oproti ostatním mají neomezené možnosti.
Net spend od příchodu Pepa https://www.transfermarkt.com/transfers/einnahmenausgaben/statistik/plus/0?ids=a&sa=&saison_id=2016&saison_id_bis=2022&land_id=&nat=&kontinent_id=&pos=&altersklasse=&w_s=&leihe=&intern=0&plus=0
Nepísal som o Net spend, ale o tom, za koľko nakúpil hráčov
To ja inak sranda, že pod iným článkom sa strašne bijete do pŕs, že Lpool síce nakupuje za veľa ale podstatný je net spend, takže ste chudáčikovia a pri City zrazu net spend podstatný nie je, to sú svine zbohatlícke
Písal som ja niekde, že LFC nemíňa na hráčov? Bavili sme sa o tom kto nakúpil za najviac
Pep hodně utrácel první 2 roky po příchodu kdy se dělala čistka od té doby jede průměr top 6 klubů. Nepopírám že utratil hodně ale není to tak jak to lidé prezentují tj že si koupí koho chce.
I pokud budes brat ciste spend money nejsou prvni ale az 3 za Barcelonou a Juve - viz odkaz vyse ale ono je jednodussi statistiku upravit podle sve volby tak aby vysla jak ty chces vid? TJ zadat jen Premer league a jen vydaje.
Ona se kazda statistika da upravit - Napriklad pokud budu brat net spend jen za posledni 4 roky tak maji city jen o 17M vice nez Pool a napr mene nez Spurs ci Arsenal
Môže byť, hľadál som čiastky za prestupy iba v PL.
Tj. Nejsou první ani pokud si dáš expenditure only tak nejsou první.
OT: letí někdo na repre v červnu do Lisabonu a Malagy? Měl bych pár dotazů
Co si čtu ty komenty, tak by mě zajímalo, kolik "boomerů" začalo fandit City ještě před jejich nejlepšími lety, kdy se plácali na spodku tabulky nebo i v Champu a byli stejně nesympatický jako pro mě teď například Watford nebo Burnley..
Já si prožil intr když sestoupily do 3 ligy a ty komentáře byly mnam
A preco by im mohli fandit len pred najlepsimi rokmi? Mozno prave to, ze hraju jeden z najkrajsich futbalov tejto doby moze nalakat novych fanusikov. Alebo niektori fanusikovia este pred prichodom sejkov ani nepozerali futbal, atd...
jo no, jsou tu asi 3 fanousci City...
5 ne?
nebo.
A tak zas to je snda asi logicke ne? Drtiva vetsina lidi tady fandi velkym a uspesnym tymum, asi se moc nestava, ze by nejaky random clovek z ceska, ktery k tomu nema zadny geograficky duvod, zacal fandit treba Colchesteru nebo Wiganu (zdravim Chazyho).
Tady ten hate na "glory huntery" sem nikdy moc nerozumel, to sledovani sportu ma byt primarne zabava a delat ti nejak radost, tak to ty lidi logicky tahne k tem kvalitnim a zabavnym tymum. Pak uz si proste nejakym zpusobem k tomu tymu vytvoris vetsinou v mladsim veku vztah a uz ti to zustane (a pak musis trpet jako treba ted fandove MU, protoze ti to fanouskovstvi uz v mozku nejde vypnout )
Pak sou taky treba lidi, kteri nefandi tymum ale manazerum a jejich fotbalu (zdravim Chazyho) a proto aktualne fandi City.
Reaguju na Dawona... ale ja nikoho nehejtuju, ať si každej fandí komu chce, je mi to úplně buřt. Jen se ptám fanoušků MC. Jen mě to zajímá. Popravdě žádného fanouška osobně neznám a já k nim sympatie nemám, tak se ptám, kde k tomu přišli, nic víc, nic míň, o hejt tady nejde. I když to tak možná pro nèkoho vyznělo. Omlouvám se tedy fanouškům City, respektuju Vás, i váš oblíbený klub
Ty vole ved to je normalne ze ludia zacinaju fandit uspesnym. Mna by zaujimalo kolko ludi by fandilo Utd a Poolu keby nic nevyhravali. A tvrdit ze Utd alebo Pool si tie uspechy vybojovali len na trave a nikdy neminali peniaze je uplne odveci. Teraz nam to tak nepride ale v minulosti vsetky velke sucasne kluby utracali na tu dobu velke prachy. Akurat vela z nas tie obdobia nezazilo alebo si ich uz nepamata a tak sa z tychto klubov stali tradicne. Ak to sejkov bude bavit aj najblizsich 20 rokov tak tak budu vnimat aj City lebo sa uz zabudne pomaly kde boli tie zaciatky. Mne je prave sympatickejsie ze si vybrali klub z najlepsej ligy na svete a skusaju byt konkurencieschopni ako napr taka cesta PSG
fanousky si nekoupis..nebo aspon ty pravy ne
Casom ano. Decka vzdy fandia momentalne uspesnym timom tak to proste je a momentalne je City uspesny klub. Ja som tiez zacal fandit Barcelone ako chlapec ked tam prisiel Dinho a to uz vo mne proste ostalo a budem jej fandit aj keby isli do druheh ligy. Vacsinou ked si raz clovek vyberie klub potom to uz moc nemeni (cest vynimkam) aj ked sa klubu nedari viz napr Arsenal alebo Utd. To aj ked uz si nasrany tak proste nie je na vyber
soudis ale podle sebe. Kdybych na to koukal takhle, tak ja treba od mala nemel v oblibe tymy, ktery byly v ty dobe extremne uspesny a proto nemam rad Spartu, Bayern, MUFC. Ne kazdej si vybira stejne
Asi je niečo iné byť najlepší a tým pádom mať prostriedky a využívať ich, ako byť priemer dostať prostriedky a sními sa dostať na vrchol .
Konzistentně ubohý sráč.
Člověk se až musí smát,jak tady leží Pepek některým fanouškům Liverpoolu v žaludku ale zase se není čemu divit když mají na lavičce jednoho z nejlepších trenérů a tituly sbírají City.
právě že vůbec. Oba jsou nejlepší trenéři světa a oba jsou ubrečení.
Důležité je, že ty boje jsou mezi nima férové.
Tak to jsi asi nečetly ty hovna od vás co jsou výše.
hovna nečtu
Někdy by jsi měl,pak by jsi nenapsal tu první větu
fnuk, fnuk. Utratil som miliardy a nvm vyhrať LM. Sleduj ako sa to robí, ked henderson zdvihne další ušatý pohár.
ty lopato, až se rozsypete a real to otočí protože jsou mentálně někde jinde tak tu budeš brečet :D
bože......finále Real - Liverpool, to je jako volba mezi Stalinem a Hitlerem......horší to být nemůže
Mentálne inde ? kedy sa Liverpool zosypal ? Naposledy snáď vo finále EL 2015/16, ty lopato
mohlo by být hůř třeba finále Barcelona - City nebo City - PSG
A diví se? Liverpool je pro mě (jako fanouška Manchesteru) hlavní rival, ale stejně fandím víc jim než City.
zni to divne, ale mel bych to stejne
Je to divný, ale City jsou prostě nepřirozený. Liverpool - Manchester United je rivalita, kdy jeden bez druhého znamenají méně. City jsou všem ukradený. Kdyby tu nebyly, nikomu by nechyběly.
Je to podle něj SAMOZŘEJMÉ....chceš to nějak dovysvetlit?
Ta averze k pepovi je tady neuvěřitelná... Eichel: mal by ísť niekde do Burnley a vytiahnuť ich k titulom, čo tu seká machra v dobrých tímoch, sráč jeden. V top týmech se plácá, protože ho evidentně ty týmy chtějí a hlavně na rozdíl od ostatních trenéru jeho týmy mají dlouhodobě konzistentní výkony a vyhrávají poháry. Pep je rozhodně jeden z nejlepších trenérů historie. To vypovídái to, že už je v počtu trofejí na 2. místě za SAF. Jinak Pep má stále stejně lm jak SAF A WENGER za 50 let trénování. 4 tituly v Anglii za 6 let? Nikdo kromě SAF nedokáže být tak dominantní.
ty chápeš sarkazmu a na čo sa tam reagovalo? vnímaš tieto veci?
Toto s tym nadrzovanim LFC je smiesne. Tento rok napr sasovia na arsenale a evertone...
Do neba volajuce protezovanie sejkov, ked sa este aj ospravedlnili evertonu za "omyl"...
Ale prosím tě. Rozhodčí v PL berou i dávají všem stejně. Když jste hráli se city vy. Tak thiago měl být vyloučeny a u fabinha by si červenou rozhodčí taky obhájil
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele