Zklamaný Rosický: Zvážím, jestli v reprezentaci budu dál
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Jsme mezi favority, měli by se nás bát, prohlásil Balotelli
12.09.2013, 10:53
Experti: Kvalifikace ukázala, že evropská špička je daleko
11.09.2013, 21:56
Bílek lituje, že nebyl otevřenější k médiím, chce dál trénovat
11.09.2013, 16:51
Šmicer neví, zda bude i v dalším cyklu manažerem reprezentace
11.09.2013, 15:59
Plzeň vyloučila, že by nyní uvolnila Vrbu k české reprezentaci
11.09.2013, 14:41
Sivok: Zažili jsme velké emoce, v šatně byly slzy
11.09.2013, 11:59
Italský tisk: Dřív byli Češi silnější
11.09.2013, 10:10
Kouč reprezentace Bílek po prohře v Itálii rezignoval
10.09.2013, 23:41
Češi vydrželi jeden poločas, pak Itálie otočila a postupuje
10.09.2013, 22:40
Komentáře (217)
Přidat komentářkonec
OT: Liga Mistru a Evropska Liga FANTASY....zalozil jsem ligy, tak ze kdo chce at se prida...
Liga Mistru: http://fantasy.sport.cz/ligamistru/mini_leagues/5506
Evropska Liga: http://fantasy.sport.cz/evropskaliga/mini_leagues/5445
Pridejte se...a pozvete i sve zname a kamose :)
a k čemu ? si nepochopil k cemu to je evidentně
Proč jste odstoupil, kvůli zranění?
„Dostal jsem se před hráče, fauloval mě, trochu mne zatáhl. Já jsem se tam zasekl kolíkama v trávě, škublo mi ve svalu, nešlo to dál.“
Tak aspon v sobotu v základu
Jinak už snad v repre skončí. K nejvíc zraněním přišel tam, v Arsenalu ted hrál skoro furt a byl zdravej, odjede na repre a do Arsenalu přijede zraněnej zase Tohle tempo nemůže v 33 letech stíhat. Navíc naše repre je vtip, každej čeká, že se to jiným trenérem změní, ale houby. V repre je to nejlepší, co máme, prostě už navíc nemáme. Jestli skončí Rosa, tak půjdem dolů ještě níž.
Absurdní poraženeckej nesmysl, že nemáme navíc. Navíc jsme přeci měli i pod ubohým Bílkovým vedením! Rosický ovšem má důvod skončit, jen nechápu jeho oddanost Bílkovi, to je pod jeho úroveň. V Arsenalu doufám neskončí zrovna teď když se tým výrazně posílil.
At skonci,stejne vetsinou nehraje a kdyz hraje tak je to takove slane nemastne
ty seš dement.. Rosa je stále o dva levely vejš něž kdokoliv jinej (v repre).
no a co to pomoze kdyz stejne vetsinu je zraneny a nehraje....chytraku
Ale napsat, že když hraje, tak je to nemastné neslané je totální hovadina
no tak ale kdyz si vemes,hral proti armenii treba a co se stalo....nerikam ze za to muze jen Rosicky,ale byl na hristi a stejne nic platne,nezachranilo nas to...v kolika dulezitych zapasech chybel v ruznych kvaldach,cekame vzdycky az se uzdravi aby nas spasil a stejne nespasi..takovy kapitan je bohuzel k nicemu
Dokud byl na hřišti, tak to proti Itálii šlo, jakmile odešel, tak Jiráček zapoměl, jak se přihrává, Čech jak se chytá a Gebre si vzpoměl na Brémy
*a Kozák na lokty
no asik tak :)) musi se pod novym trenerem znovu zacat stavet kadr...
To spíš bylo tím, že přišel Kolář a to prostě není záložník, co by zahušťoval střed zálohy. Prostě tam jeden hráč ve středu chyběl.
A Bílek si vzpomněl na to, že může Koláře postavit do neobvyklé role, prostě všechno šlo do pr...
Bilek po celou svoji eru jen ,,vzpominal,, a ,,vymyslel,, kraviny :D
Celkově ta taktika nebyla špatná, ale nasazením Koláře to úplně rozbil.
Proti Arménii dal gól a byl z našich suverénně nejlepší na place, to se ti zdá málo ? Jako jo, měl by už skončit, protože paradoxně by to repre mohlo pomoct, ale napsat, že byl nemastnej neslanej...
Kapitan ale neni od toho aby hral za ostatni hrace.Ani aby "spasil" cely tym.
je ale od toho aby vyhecoval spoluhrace k zapasu a k vykonum na placu... zkratka nebudu uz to rozebirat,at skonci a prenecha misto jinemu a at se stavi hra repre na jinym stylu
Jenze my tyhle osobnosti proste nemame.Rosa jde prikladem na hristi, to je tak maximum co po nem muzeme chtit.
Přesně tak. I kdyby hrál jako Messi, tak je nám na prd, protože je více zraněn než zdráv a stejne to byl vždycky namyšlený frajer.
a urazky si nech na nekoho jineho,ja jsem s tebou husy nepasl....
Ale projevuješ se jako primitiv. Napsat takovou hovadinu.. styď se.
si muzu napsat co chci,je to muj nazor a pro primitiva je kazdy primitiv :)
Ty víš o fotbale opravdové kulové, protože tvrdit, že když hraje Rosický, že je to neslané nemastné ? To může napsat jen úplný laik , Rosický vždy patří k nejlepším na hřišti, snad jediný fotbalista z našich který se může porovnávat světovým měřítkem, geniální myšlení a skvělá technika , prostě Malý Mozart opravdu nechápu jak můžeš napsat takovou sračku
hmmm kdyz myslis,ja ti to brat nebudu..
ja jen napsal svuj nazor k nemu,takze si o nim muzu myslet co chci,to mi nikdo neveme ty o me si taky mysli co chci,ja stejne z toho budu mit kulove :D
já ti samozřejmě tvůj názor neberu, ale napsal si neskutečnou blbost a musel jsem reagovat, protože říct o hře Rosickýho že je neslaná nemastná to snad ani nejde
hmm
lol stupidni troll
Příští kvalda:
Čech - Čelůstka, Suchý, Sivok, Limberský - Darida, Hübschman - Kadlec, Morávek, Pilař - Vydra
Chelsea - Sunderland, Spartak, Beşiktaş , Plzeň - Freiburg, Šachtar - Frankfurt, Augsburg, Freiburg - W.B.A.
nejlepší sestava
S Čelůstkou fakt jděte někam. Kolikrát jsi ho vyděl za poslední roky hrát? Je v médiích protože přestoupil do Anglie a hned ho všichni tlačí do repre
protože horší než Gebre určitě nebude
Tak ale máme tu jiné. Hlavně Čelůstka je stylem své hry v českém fotbale dost osamocený a byl by problém ho nahradit. Za gebreho je několik typově podobných hráčů.
Tak tam stavme Gebreho, enbo rovnou nebo rovnou nastupme s 10 hráči.
A tobě připadá, že nemáme jiné kvalitní obránce?
Jojo máme jich tolik, že nevím kterého první.. Pokračuj s potencionálními beky.
No zrovna s beky fakt problém nemáme.
Řezník, Kušnír... I ten Rajtoral a Kalas na RB by to zvládli líp než momentálně Gebre.
Až na toho Pilaře celkem hezká sestava :)
Vubec bych se nebal davat na LO Kadlece.
Ač se to Sparťanům asi nelíbí, Limberský je lepší než Kadlec.
Stavme repre podle sparťanů :D ty si chytrý chlapec docela, podle těch komentářů
snad něco takového říkám?
Je, ale Kadlec muze byt v urcitych zapasech uzitecnejsi.
V jakých?
Tak Kadlec ma lepsi centry z leve strany a je silnejsi.To je bohuzel asi vse.Hlavne jsem tim chtel rict, ze mit 2 leve obrance v tymu neni zbytecny luxus, konkurence je potreba a nevis jestli treba za pul roku nebude Kadlec ve forme a Limba se bude trapit.
Rozhodne bych ho z nominace nevyhazoval na zaklade toho ze hral spatne na postu, na kterem nehraje.
No, až do teď si to prezentoval tak, že by si ho nechal nahradit v sestavě a ne jen přidal Kadlece jako "bonus" do nominace
Jde o to, ze Kadlec bude zodpovednejsi dozadu a pokud bude chtit trener zvolit defensivnejsi taktiku tak ma dalsi variantu.Nemyslel jsem to tak, ze by mel hrat za kazdou cenu zaklad.
A kde máš Hušbauera a Kalase?
Je to zranění vážné? Stár na repre, musí hrát za Arsenal!
Jak vidím ten hate na Bílka, tak si upřímně přeji, abychom se 10 let nedostali na žádný turnaj ...my sme fakt národ pičusů co si zaslouží bahno.
Ať jde do Plzně..
Jasně no, teď těch konců bude víc, pač s novým trenérem to nebude takovej med. Neříkám že Rosa byl nějakej hajzlík, ale těch sviňáren mimo trávník se účastnil vždycky.
Co třeba?
Děvky na pokoji, Radek Drulák nemá čůráka a jistě toho bylo i víc.
tak to tam byla většina. A ty kurvy nám krásně řekli, jak je na tom naše repre už tenkrát. Drulák je mi u prdele, sám taky kolikrát mele sračky - navíc kdyby to neřekl, tak kdoví jak by to dopadlo..
Tohle ať si dělá kdo chce jak chce, ale tohle je reprezentace proboha!!! Už z toho slova by se takhle neměli chovat!
presne tak
Tak ty děvky mi nějak nevadily, nebylo to na veřejnosti, v tom jsem nějak zásadní problém neviděl - daleko víc mě sralo to chování na letišti a hlavně to, co (ne)následovalo potom.
Ono se obojí dá dělat v klidu a aby to nikdo neviděl. Ale sere mi na tom ten signál: "nám je veškerej signál u prdele".
Přesně a hlavně nemá smysl se hrabat v hovně, protože to, že to vylezlo ven všem už tak dost zavařilo u vlastních žen a tak :)
Přesně tak
jak co třeba? Taky mohli Rosu z té repre vyhodit před šesti lety a ještě ho zaházet hnojem a udělat z něho největšího zmrda pod sluncem (o což se bulvár celkem snažil), ale tak dobře jsme na tom nebyli
Vyhodit natrvalo ne, ale rok nějakou větší kompenzaci dostat měli klidně rok startu nebo mega pokuty, za oba ty průsery. Jenže je stará známá věc, že u nás platí v repre logika hvězd: "Nelíbí se vám moje chování? Fajn já hrát nemusím..."
Jeden z nejlepších, co jsme kdy měli, navzdory tou, že nezúročil veškerý svůj talent.
jednoznačně
Možná by bylo lepší skončit. Pro nároďák. Takhle se to furt bude stavět do té pozice, že bez Rosického jsme poloviční, čekáme až se uzdraví apod. Přitom proti Arménii hrál a stejně nás to nezachránilo. Lepší bude stavět střed pole bez něj, hráče tam máme hodně kvalitní (a hlavně mladé), než se modlit, aby byl zdravej.
Koneckonců, když se na to člověk podívá, on chyběl na Euru 2008, kvalifikaci na MS 2010, na Euru 2012 odehrál jeden zápas. V téhle kvalifikaci chyběl v obou zápasech s Dánskem a s Bulharskem, takže v těch klíčových chvílích. Tady je prostě větší šance, že hrát nebude a je proto lepší, aby místo něj hráli ti, na které se trenér může spolehnout. Bohužel je to tak.
souhlas...
Jediná jeho normální náhrada je Morávek a ten je zraněnej ještě častějš než on. Fakt netušim, kdo ho nahradí.
nemusí nikdo, styl, který byl stavěn na něm, bude změněn, a půjde to i bez něj
Tak, tak. Zrovna ten střed pole máme dobře pokrytej, spíš bych se obával o křídla.
Přesně tak. Je čas začít stavět repre pro další dva, tři cykly, a tam už Rosický patřit nebude. Minimálně kvalifikace by měl vynechávat, a pak přijet až na samotný turnaj, dostaneme li se tam.
Zase je to pro ty kluky ohromná škola když hrají velde Rosy.
mlade hrace v zaloze mame hodne kvalitni?jsi blazen,nejaky husbauer nebo podobni sraci nemuzou rosu nikdy nahradit.darida je kvalitni ale na tomasovu roli taky nema.uvidime jak se rozhodne,diky za vse tome.doufam,ze se jednou vratis do nasi ligy
Netrpět Morávek stálými zraněními tak už dnes je více než adekvátní náhrada za Rosu....bohužel :-(
kdyby se udělala baraz na dalsi euro tak at hraje nebo primo turnaj. s tim ale nemam problem...
Rosa je skvělej a vždycky se mi na hřišti líbil, ale asi i pro svý dobro by měl v repre skončit a užít si poslední roky v klubu. Na ME už byl čtyřikrát, MS daleko a repre se na něj konečně přestane spoléhat.
Vidím, že nejsem jediný toho názoru, že by už asi skončil měl. Pokud hraje tak je velkým přínosem a stále našim nejlepším hráčem. Bohužel ty jeho zranění jsou už trochu moc a nemám radost, když ho co druhý zápas musí stŕídat v půlce nebo před ní. Bude pro něj a myslím i nároďák lepší, když se reprezentace zřekne. Bude moct hrát v Arsenalu a ještě si trochu užít kariéry a my začneme budovat nový tým s mladými hráči kolem Daridy,Vydry,Krejčího,Kozáka,Suchého nebo třeba Morávka...
Ještě že ten Bílek skončil jinak by byl náš novej špílmachr "vynikající" Kolář!
No hlavně že tam všichi protlačují Vaňka, což je Kolářův nezkušený klon. Jinak hrát na špílmachra je dost přežité. Pak se nedivme, že je repre poloviční když tam není.
Njn, jenomže Rosa jím prostě byl, teď už bude repre poloviční furt
To si nemyslím. Kdyby nebyl rosa před pár lety, tak by to byl obrovský problém. Ale teď už jsou tam hráči, co ho společně nahradit dokážou a soupeři navíc nebude stačit dávat si pozor na jednoho hráče.
To si nemyslím. Kdyby nebyl rosa před pár lety, tak by to byl obrovský problém. Ale teď už jsou tam hráči, co ho společně nahradit dokážou a soupeři navíc nebude stačit dávat si pozor na jednoho hráče.
Problém je, že jakmile chyběl Rosa, tak ho musel nahrazovat Jarolím v roli Rosického, místo aby hrál svou hru
Tehdy byla obecně strašně malá šířka kádru a prostě nebylo koho..
Mohl změnit rozestavení a nespoléhat na jednoho hráče uprostřed, ale rozdělit to mezi všechny hráče...
Tak ono jde taky ho nahrazovat někým, kdo dokáže aspoň trochu zahrát jeho stylem a ne uplně typologicky jiným Kolářem. Když Rosa občas zahraje a bude se pomalu nahrazovat Morávkem, tak problém nebude.
No nevím kdo je tam momentálně lepší.. Darida je taky z formy o Jiráčkovy ani nemluvě.. Snad Vaněk s Kolářem?:D což sem vůbec nepochopil jak tam může dát Koláře kterej byl několik měsíců zraněnej a v Plzni teď od základu nenastupoval...
Hořava nebo Hušbauer, kteří jsou momentálně ve formě. Uvidíme co Morávek nebo Pospíšil... Kolář už byl nesmysl hlavně kvůli tomu, že je typově úplně jiný...
ať skončí celá repre!Měli by být hrdý že reprezentujou a spíš hrajou jak chcíplí lemry!!Rosický věčně zraněnej!Plašil je podle expertů pořád skvělej i když na to nemá!gebre už je taky v prdeli Čech v duležité chvíli udělá vždy nějakou chybu....radši uvidím hráče který to odjezdí po prdeli a prohrajou 3:0 než hráče,které to nebaví hrát.....
jako fanda repre si přeji, ať Rosa ještě zůstane...takovou kvalitu prostě nemůžeme odmítat a celkem je jedno, jestli to jde jen v některých zápasech a v některých zasáhnout nemůže...je to kvalita, kterou v repre nemáme...jediní, kdo snesou ta nejpřísnější měřítka je Čech a Rosa, navíc je to kapitán a za nároďák vždy nechá na hřišti všechno, to se dá těžko odmítnout...
z jeho pohledu už je to o něčem jiném a je jasné, že zvažuje odchod...repre dal všechno, zranění ho ničí a extra skvělé vyhlídky na zlepšení repre výkonů to stejně moc
nevypadá...možná pro něj bude lepší se starat jen o Arsenal, o repre pauzách se může dát dohromady a pracovat na eliminaci těch neustálých zranění...kdo jiný by si zasloužil odehrát ještě aspoň dvě tři sezóny na TOP klubové úrovni...
je to jen na něm, nikdo mu nic zazlívat nemůže a ani nebude, tak snad se rozhodne hlavně pro sebe správně
Souhlas , ten kluk má prostě smůlu
asi by to chtelo najet na model bez rosy s tim,ze kdyby se nahodou rozhodl pokracovat,tak by to bylo velke plus a doplneni...
ale uz s nim proste nepocitat...
Ten model bude příšernej..
tak...muze,ale i nemusi...
kdyz si vezmes,ze ti hraci dost cekali,co rosa vymysli...a ted tam ta berlicka nebude...
ono je mozne,ze to hracum i pomuze...
samozrejme jeho kvalitu asi nenahradis lehce...
Nejsem tak optimistickej ohledně jejich kvality.. Myslím, že bez Rosy nebudou mít kapacitu, aby hráli fotbal.
jj...vsak to i pisu,ze jeho kvalitu jen tak nenahradis...
ale od toho tam bude novy trener,aby ten tym hral jinak a tak,aby rosu hrou nahradil...
nerikam,ze to bude lehky...ale skoncili uz lepsi hraci a fakt si myslim,ze preneseni vice zodpovednosti na urcite hrace muze byt k plusu...nalozit vice zodpovednosti daridovi,husbauerovi a dalsim...
se staci podivat,jak vyrostl husbauer kdyz se zranil matejka...nebo darida v plzni po odchodu jiracka...
ono to pujde
to rozhodně...ať se to postaví podle vhodných hráčů, které máme...Rosa může stejně v té záloze nastoupit v podstatě kdekoliv
presne...bylo by to proste bonusove doplneni
ale smeroval bych to ke hre bez rosy...
Nasazení Vaňka a a především Procházky je total epic fail.
Je dobře, že Bílek odešel, čtvrtfinále Evropy, kde jsme dokázali porazit outsidery, není pro mě úspěch... Výkony hráčů a herní projev slabota. + si myslím, že bez typických krajních záložníků je to hrát nedá, což se potvrdilo.
Dost nechápu, jak můžou za repre nastoupit totální průměráci, hráči bez formy, případně hráči, kteří toho příliš nenahráli a dostávat přednost před hráči, kteří mají formu a pravidelně hrají ve svých klubech a to se týká především hráčů Sparty a Plzně + Kadlece, z těch týmů mi tam chybělo pár hráčů, kteří by si zasloužili zahrát si víc (Rajtoral,Hušbauer) + tam z těchto týmů pár hráčů ani nebylo nominováno, kteří by na to měli.
Limberský ven
Andis ven
Procházka včera zahrál nejlíp z té defenzívy
to fakt ne...
Tak lepší byl akorát Limberský.
to už z té obrany spíš Sivok. Limba byl taky na hovno
jj Limba byl nahovno, jenom tam ze strany stopnul tak 7 útoků.
tak ono nemůžeme dělat po takovem zapase zavery o kvalite hracu. vcera se mi proste nelibil.. Gebre a Suchy hrali teda jeste hur.. ale
Hold musíme začít jako v Belgii od nuly, vždyť ti taky měli dlouho problémy a trvalo skoro 10 let než se jim podařilo poskládat mančaft konkurence schopný světové špičce. Ano mají tam Hazarda, takový hráč u nás není, ale zbytek těch hráčů vyrůstalo v belgické lize a ta není o mnoho kvalitnější než naše.
neměla bejt reakce
Pouze Hazard je hráč jakého my nemáme? A co ti říkají jména jako Fellaini, Benteke, Lukaku, Vertonghen, Vermaelen, Kompany, Mignolet, Mertens, de Bruyne, van Buyten, Dembélé nebo Chadli - takových podle tebe máme? To jsme na tom docela dobře...
Rosa...profesionální marod,ať to uvolní mladším.hráč je to stále výbornej,ale na čtvrt sezony je k ho.nu.
navíc mu v době ME mu bude 36.
Jestli skončí Rosa, tak je úplně fuk, kdo se stane příštím trenérem, protože to bude stejná bída jako do teď
Další velký turnaj, na kterém máme šanci hrát bude EURO 2016.
Petr Čech - 34let
Tomáš Sivok - 33let
David Libmerský - 33let
Tomáš Hübschman - 35let
Tomáš Rosický - 36let
Jaroslav Plašil - 34let
David Lafata - 35let
U všech těchto hráčů kromě Čecha bych rozhodně zvážil jejich nasazování do kvalifikace, když se pak EURA ani nemusí "dožít".
To je teď naprosto předčasný řešit, zvlášť u obránců a Hubschmana.
Hübschman by se toho dožít měl
Cech a Sivok nejsou problem v tomto veku, Limba a Hubsch uvidime,Rosa hrat nebude a Plasil to nezvlada fyzicky uz ted.A na utok mame dost moznosti, Lafata nebude potreba.
Čech může v klidu chytat třeba do 38...tam je to bezpředmětné...už bych se rozloučil s Hubschmanem, Plašilem a Lafatou.. u Rósy to bude otázka zdraví...
Od teď by se měl budovat už tým s perspektivou postupu na MS 2018.Těm hráčům (snad kromě Čecha u bránkářů ten vyšší věk až zas tak nevadí) co jmenoval venca.mail by se mělo poděkovat.On by na to měl z těch hráčů přijít ale každý sám.Vypadá to,že Rosický jim v tomto půjde příkladem.
Pláša je jako víno - čím starší, tím lepší a Rosa pořád zaběhne stovku na úrovni jamajského atleta, takže nevidím problém...
Čech a Sivok by měli určitě zůstat, Rosický podle zdravotního stavu.
Skonci s futbalom uplne
to tak Šebo
Mozu kludne aj obaja. Mne je cely Sebo u.... ale Tomaskovi to vyslovene doprajem
to ses kokot no.
Hold musíme začít jako v Belgii od nuly, vždyť ti taky měli dlouho problémy a trvalo skoro 10 let než se jim podařilo poskládat mančaft konkurence schopný světové špičce. Ano mají tam Hazarda, takový hráč u nás není, ale zbytek těch hráčů vyrůstalo v belgické lize a ta není o mnoho kvalitnější než naše.
Ta liga je o hodne kvalitnejsi nez ta nase
Příští kvalda: Čech - Kušnír, Sivok, Suchý, Limberský - Vaněk, Hušbauer - Kadlec, Darida, Vydra - Kozák
A bránil by kdo?
Sivok ... protože by nedošel k půlce
1 na 3 mu jde, o tom už jsme se vlastně přesvědčili
A nebylo by lepší s s vydrou a kadlecem na krajích hrát 4-3-3 s tím že jeden z trojce husbauer darida vanek by seděl a místo něj někdo defenzivnejsi? (napadá mě třeba vácha)
Vácha je samozřejmě lepší, než Vaněk, takže místo Vaňka Vácha. Místo Kušníra možná Rajtoral nebo Řezník. Limba bída, ale místo něj nikoho nemáme, takže jinak ok.
jednoduché, na kvaldu ho nechat a povolat ho až na EURO, pokud bude zdravý ...s tím novým modelem s 24 účastníky tam snad postoupíme i bez něj
Takovej hráč si zaslouží odcházet po úspěchu. Doufám, že vydrží a rozloučí se minimálně ve čtvrtfinále Eura Každopádně Rosa je nejdůležitěším hráčem pro repre minimálně za posledních 10 let. Je radost se na něj koukat.
to je, ale dobrého po málu
Naší reprezentaci by to svým způsobem prospělo.Ano, je to jistě kvalitní hráč, ale to věčný čekání na Rosickýho a vymýšlení náhradních variant je k ničemu a jenom to repre škodí.Ať jasně řekne jestli bude pokračovat nebo ne a když ne, ať se podle toho nový trenér zařídí a zavede takový systém, který bude fungovat i bez Rosickýho.
měl by chodit ze střídačky jako v Arsenalu
Dobrej systém by byl větší spolupráce mezi U21 a A týmem. Bud totiž nemáme žádný talenty nebo jim nedáváme prostor nebo je necháváme pořád v U21, hráči by měli dostávat šanci v Áčku už třeba kolem 20 let.
Podle mě máme mladý hráče dlouhodě dobrý, ale je fakt, že ten přechod do A-týmu se moc nedaří.Proto bych byl pro, aby Áčko převzal Dovalil.Ty mladý kluky zná a věřím že by jim dal šanci
Tome, vyser se už na to. Ten tým se musí naučit hrát bez tebe. Díky za všechno. Konec ti nikdo zazlívat nebude, jen nám dělěj radost v Arsenalu a o repre pauzách odpočívej. Všichni potom budem spokojení.
Snad konečně vypadne, idiot..
Na koho jsi to psal?
Na Rosickýho, je to subjektivní názor, takže komukoliv to může bejt u prdele. Pro mě je to namachrovanej sráč, včera se radši navíc nechal "nečekaně" vystřídat. Je to prostě píčus
čistě subjektivně jsi neskutečný kretén
To dává smysl
Ubrečená slepice
vypelichaná
http://www.youtube.com/watch?v=9l-pKelaE64
Názor na něj nemá absolutně nic společnýho s tim kde hraje
ubožáku
jj, odjebávat našeho 2. nejlepšího hráče, to tu už delší dobu nebylo
kryple
Pokud dobře počítám, tak ještě postupovou šanci máme. Za předpokladu, že Bulharsko remizuje, nebo prohraje s Arménií, my pak Bulhary vyprášíme. Itálie musí porazit jak Dány, tak Armény. My vyhrajeme nad Maltou a budeme se dělit o druhé místo s Dány, s nimiž budeme lepší o skóre. No ne? ... Vše se mi zdá reálné, hlavně nesmí vyhrát ti Bulhaři
Bílek remizoval v tu nejnevhodnejší chvíli. Kvůli chybě Čecha a nesmyslné penaltě nás rozdílem jednoho gólu porazili o 2 levely lepší italové. Mohli jsme i vyhrát, mít větší štěstí. Měl ještě zůstat na konec skupin. DeBílek
*rezignoval
myslím že ne, pokud tam přijde trenér který nepoleze nejvyšším do řitky a nebude tam strkat hráče jen podle jména ale podle výkonnosti, bude umět používat taktické věci a nebude muset poslouchat příkazy seshora koho tam dát, nemuselo by to být tak hrozné,bílek mě štval hlavně proto že na repre fakt nemá dával tam ve špatnou dobu a na špstná místa nevhodné hráše, nechával hrát hráče v základu kteří na to momentálně neměli a hlavně furt tam cpal plašil který totálně neumí rohový rohy to byla hrůza
Už na to nemá, bohužel... Vždycky když nastoupí je nejlepší hráč na hřišti, ale to jeho zdraví je prostě šílené a nejde, aby odehrál vždy jen poločas. Je na čase to zkusit hrát a skládat bez něj.
Náš suverénně nejlepší hráč kromě Čecha, ale holt zdraví víc nedovolí, tak se nedá nic dělat...pro něj by byl konec v repre nejlepší variantou.
Debíílek!!!! správná Čecha Bojuje, tak co je tohle za holku...
Šetři síly a zdraví na Spartu.
3 favorité na trenéra reprezentace:
1) Vrba
2) Zeman (ne Miloš)
3) Hašek
___________
4) Jarolím
5) Dovalil
___________
kdo přichází v úvahu dál ?? Kozel, Beránek, Uhrin st., Chovanec, Šilhavý, Csaplár, ....a spousta dalších...
No jsem sám zvědav, mně osobně by se líbil Vrba, Kozel, Jarolím, Zeman....
preboha Hašek? uz tam raz bol nie?
jj byl, i jako předseda
Vrba u repre by byl průměrný, v Plzni dá českému fotbalu víc
Zeman nezná tolik české prostředí jako domácí trenéři a určitě by byl draný
Hašek asi jeden z favoritů
Jarolím ve Slávii už udělal "dost"
Dovalil Nemá zkušenosti s dospělým fotbalem a už u U21 nemá po nesplnění cíle co dělat.
Nejraděj bych viděl Komňackého. Má úspěchy, zná prostředí repre a "respekt" veřejnosti, což je "bohužel"u nás možná to nejduležitější
Komňackého si taky cením, je to na naše poměry vzácně slušný a seriózní člověk: Jen nevím, zda by to vzal a zda by nebyl na tým moc měkký.
Tak dědo u toho Zemana,když už tam dáváš tu závoku,tak jsi tam mohl napsat také i majora Honzu.Jinak můj názor je ten,že každý nároďák by měl vést někdo z domácích trenérů.Snad na tom nejsme tak špatně,nebo ano?Ano Zeman pochází také z bývalého Československa,ale přece jen tady dlouhodobě nežije.
s Čechem náš jedinej hráč, kterej má světové parametry, doufejme, že se najdou nástupci. I když Čech mě občas taky naštve, protože už poněkolikáté udělal v důležitej okamžik strašnou mindu. Na ME bych se zbavil už Plašila, určitě bych viděl v budoucnu na stoperu Kalase, protože minulej rok měl fakt výbornej..Zkusit Čelůstku, levo Limberský(Kadlec) podle formy. dál hrát asi stejný systém. Uričtě ještě neodpsat Hubschmana, kterej mě se vždycky líbil, jinak jasný základ Darida...Jiráček, Hušbaer, Vaněk, Morávek a další se musí poprat...Křídlo Kadlec(kterej nechápu, proč ted nehrál), určitě nezpomínat na Pilaře...Pak jsou ve hře Pospíšil, Masopust, Krejčí, ale třeba i Štípek...Trenéra bych si představoval někoho trochu odvážnějšího zkoušet nové lidi, ne jako Bruckner a Míša, kteří do každého přáteláku cpali Čecha, Rosu, Sivoka a podobé vyzkoušené...a My jako fanoušci....Musíme si zvyknout na chudé léta, kdy každej postup na turnaj bude svátek.
Celkem rozumnej koment až na jeden nesmysl. Bílek se určitě nebál zvát nové hráče. Za ty první dva roky pozval snad 50 hráčů. Naopak měl až problém, že nových hráčů bylo někdy tolik, že stejně nic nemohl pozvat. Právě kostra týmu jako Čech-Sivok-Rosický musí vždy zůstat a zkoušet hráče kolem nich.
na to jsou dva pohledy kostra týmu je důležitá, ale musí bejt i připravenej na to, že se mu kostra týmu rozpadne (což se bohužle konkrétně u Rosického stává) ...Bílek zkoušel nové hráče, ale zdálo se mi, že nikoho jiného nezapracoval...Udělal změnu třeba v Gebrem, ale ten zase hrál i když se mu nedařilo.
vasej repre by len pomohlo, keby ten neschopak odisiel
No, Tomaško, zváž, či budeš hrať každý 15. zápas, alebo nie..fakt urobiš velke rozhodnutie
No jo, tak si zase udělejte dobře. Kdo jiný, než banda slovenských primitivů. Jednou se tu sejde diskuze co jakž takž "táhne za jeden provaz" a kdo se objeví? Jako vždy.. pak se tu na vás nemá plivat.
Já bych mu doporučil co zabalit a soustředit se plně na klub . Jeho nástupce bude snad Morávek
Zabal to, dokud je čas.
200. pre tomaska a jeho zazrakov
Vyser se na to, Tome. To nemá smysl..
Ser na nich, aj tak si nevážia tvoju genialitu, radšej sa sústreď na Arsenal, nech dáš ešte aspoň 2 kompletné roky.
to nedá ani kdyby měl kamenný nohy
Sice tvoje komenty moc nemusím, ale , i když chápu, že jen kvuli Arsenalu.
přesně jak na fotce, hoď tam dres a sbohem, tým se má budovat na MS 2018 a na tebe prostě není spoleh
http://2i.cz/ff3e2f05d6 KRÁSNÝ POHLED NA PROPAD V ŽEBŘÍCKU FIFA
Roso zůstaň! Jinak by se měl ale tým na další kvalifikaci tvořit už s výhledem na MS 2018, v té době budou naši talenti jako Kadlec, Vydra, Darida, Pilař, Krejčí, Kalas, Kopic v ideálním věku tak je třeba jim dávat co nejvíce šancí již teď. Skončit by měl Plašil. Jasná varianta pro trenéra je Vrba, pokud to nevezme tak mě napadá jedině Škorpil kterej ale už bohužel netrénuje, pak Hašek s Jarolímem, nejlíp spolu, protože sami za sebe si udělali z odlišných důvodů dost nepřátel a nebál bych se ani zvolit model se zahraničním trenérem - Inzaghi, asistent Kozel, manažer Nedvěd.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele