Mistrovství Evropy UEFA - Mistrovství Evropy 2008
Ruský tým věří ve zlomení španělského komplexu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Rusko - pravděpodobná sestava:
Akinfejev - Aňukov, Berezutskij, Ignaševič, Žirkov - Zyrjanov, Semak, Semšov, Biljadetinov - Aršavin, Pavljučenko
Španělsko - pravděpodobná sestava:
Casillas - Sergio Ramos, Puyol, Marchena, Capdevilla - Senna - Iniesta, Xavi (Fabregas), David Silva - Villa, Torres
Vzájemné zápasy
10.06.2008
Mistrovství Evropy
Sk D
27.05.2006
Přátelské zápasy
12.06.2004
Mistrovství Evropy
Sk A
10.06.2008
Sk D
12.06.2004
Sk A
Rusko - poslední zápasy
21.06.2008
Mistrovství Evropy
Pl. ČF
18.06.2008
Mistrovství Evropy
Sk D
14.06.2008
Mistrovství Evropy
Sk D
10.06.2008
Mistrovství Evropy
Sk D
04.06.2008
Přátelské zápasy
28.05.2008
Přátelské zápasy
21.06.2008
Pl. ČF
18.06.2008
Sk D
14.06.2008
Sk D
10.06.2008
Sk D
20.06.2004
Sk A
16.06.2004
Sk A
Španělsko - poslední zápasy
22.06.2008
Mistrovství Evropy
Pl. ČF
18.06.2008
Mistrovství Evropy
Sk D
14.06.2008
Mistrovství Evropy
Sk D
10.06.2008
Mistrovství Evropy
Sk D
04.06.2008
Přátelské zápasy
31.05.2008
Přátelské zápasy
22.06.2008
Pl. ČF
18.06.2008
Sk D
14.06.2008
Sk D
10.06.2008
Sk D
20.06.2004
Sk A
16.06.2004
Sk A
Komentáře (259)
Přidat komentářTesim se:)
Narazí na sebe staří známí, v úvodním zápase dostali Rusové čtyřku, ale od zápasu se Španělskem se hodně zvedli a to každým zápasem. Bude to skvělé semifinále.
Ak budu pokracovat Rusi takej ofenzive ako proti Holandsku tak vyhraju celi sampionat a este nieco potrebujeme takeho jedneho trenera ako je pan trener Hiddink to plati pre slovensku reprezentaciu to co on dokazal aj klobuk dole
Opětovné shledání těchto týmů, ale už v jiné pozici. Rusko všechny překvapilo, formu si načasovaly tak akorát. Jsou běhaví a dicsiplinovaní, mají výdrž a hl. motivaci jako hrom. Věřím ale, že to všechno dokáže španělský tým úspešně eliminovat a nakonec postoupí. Španělsko už čeká na úspěch velmi dlouho a bylo by velkou škodou si to už nyní nechat vzít. Mužstvo šlape a snad starý lišák Aragonés vymyslí taktiku, s kterou budou nakonec slavit postup do finále !!! Tip 1:2. ESPAŇA !!!!!!!!!!!!!
tady si myslim ze postoupí rusko, můj tip 1:0 pro rusy, protože rusové poslední dobou předvádí dobrý fotbal
Vítěz tohoto semifinále vítěz celého EURA! 2:1e
Tak tohle bude uplne jiny fotbal nez prechozi ze skupiny...Rusy jsem videl hrat a ti slapou..to same Spanele ale nevim proc se mi to takhle zda ze jejich vykony jdou z kopce....1.zapas s Ruskem vysel na vybornou...se Svedskem i kdyz druhy polocas byli jasne lepsi tak davali tesne pred koncem a s Reckem to bylo podobny i kdyz uz v tomhle zapase o nic neslo..proti Italii ani gol nedali a bylo to o stesti pri penaltach i kdyz musim uznat ze byli o neco malo lepsim tymem nez Italove a take jsem jim pral postup Spanelum....tohle bude super a vyrovnany souboj...Rad bych aby spanele posoupili do finale uz z toho duvodu ze opravdu na nejaky vyznamny uspech cekaji uz nekolik let..ale neco mi rika ze Rusko vyhraje a postoupi....pokud to nebude prodlouzeni nebo penalty tak muj tip na vysledek Rsko 3:2
Podle mě padne v tomhle utkání více jak 2 branky, proto bych doporučoval sázku na over. Jinak co se týče samotného zápasu, tak se moc těšim. Španělé by si to asi zasloužili víc, ale Rusové teď šlapou, myslím že budou proti Španělům trojnásob motivovaný (hrát o semifinále, motivování od Hiddinga a v neposlední řadě mají Španělsku co vracet). Zápas bych ale viděl na remízu nebo výhru Rusů.
Tip: Může to dopadnout jakkoli, první poločas asi plichta 1:1 a pak ve druhým, bude záležet kdo to urve (kdo bude mít větší vůli po vítězství), podle mě Rusové 2:1
Rusove je prejedou, jak loveckej salam, pavlucenko , arsavin a spol., jim ukazou, jak se hraje tvrdej, rychlej a na pohled peknej fotbal.
Přál bych finále Španělům,,ale na tomhle mistrovství ty tipy moc nevychází, a tak zítra budu naštvanej,poněvadž určitě postoupí Rusové a těm já nefandím. Můj tip 1:2, ale to je zbožný přání,který určitě nevyjde.
Rusko do toho
Ideální sestava složená z týmů Španělska a Ruska. Pro mě dva nejlepší týmy na turnaji.
-----------------Casillas-----------------
Anjukov---Puyol---Ignaševič--Žirkov--
-----------------Senna---------------------
Silva-----------Semak--------Aršavin
---------Villa-----------Pavljučenko------
Rusové vedou 6:5.
Senna + Semak zajímavá kombinace, ale ti hráči si jsou dost podobní zkušenostmi, prostorem, "rychlostí", stylem hry - Semak v repre dost brání. Nevím jestli by jim to sedělo, na turnaj typu Euro dobrý, ale v dlouhodobý soutěži by to nevydželi. Naštěstí si je obsypal rychlými hřáči, jsem zvědavý kde skončí Žirkov. Místo Semaka Rubén de la Red a Španělé vedou 6:5.
Hmm, tak maximálně za poslední dva zápasy. Tu čtverku jsi tam asi nepočítal co? Kdyby jo, tak Marchena místo Ignaševiče, Torres za Pavlučenka, Xavi za Semaka.
Xavi za Semaka
Ty si tam dej třeba Fabregase.
Fabregase ne.Ale pro mě je Xavi s Iniestou zatím zklamání....Semak je pro mě lepší. Na tomto ME.
Ignaševič první zápas nehrál. (Širokov - Kolodin). Torres podle mě za Pavljučenkem zaostává. A Xavi - Semak jsou na tomto turnaji přibližně na stejné úrovni.
Marchenu jako snad jediného španěla v historii nemusím, ale na tomto turnaji mě velice mile překvapil, Torres udělal první zápas (ikdyž se neprosadil golově), ve druhém dal důležitý gól, třetí nehrál, čtvrtý byla taktická bitva, ale i tak je nebezpečný ikdyž Pavlučenko taky hodně dobrý. No a Xavi je klasik, ten si svoje vždycky odehraje, ikdyž se přiznám, že Semaka jsem si moc nevšímal.
Marchena hraje výborně, možná patří i do all-star celého šampionátu. Z Rusů se mi líbí i Zyryanov .
kéž by tak Marchena válel i v klubu....
namiesto semaka jednoznacne Xaviho a bude to ok
Jupííííí. Barca předložila Zenitu nabídku za Aršavina.
barca, real a chalsea předkládaj nabídky všem
Rozdíl je v tom, že do Barcy chce drtivá většina hráčů. Už se na Aršavina moc těším.
rozdiel je v tom ze barca sa to snazi robit po tichu , a kedze prestavuju kader tak nie je nic vynimocne ze chcu viacero hracov ale Chelsea a Real chu kazdeho kazdy rok a su toho plne noviny spravy a pod , jednoducho Real a Chelsea
Španělé 2:1 vyhra.
Já to vidím na výhru Španělska, ale teoreticky by jim to mohl prohrát Aragones, neumí poskládat sestavu.
nevím komu přát víc, asi se to vyvine z průběhu zápasu.. každopádně ve finále budu fandit jednomu z těchto týmů.
zdá se, že to bude zase jednou zápas se vším všudy jak má být, moc se těším
Mohlo by to bejt nelepší utkání Eura, finále bych přál oběma, ale když postoupí Rusko, aspon ještě uvidim Kolodina v akci, ty jeho bomby z dálky sou extratřída
Rusoví budou nebezpeční, ale věřím tomu, že Španělé vyhrají
nezbývá než souhlasit
Už se nemůžu dočkat toho dnešního FOTBALU.
zajímalo by mne komu víc budeš držet palce třeba já moc nemám rád fotbal, když hrají proti sobě dva moje oblíbené týmy. Nejvíc si to užiju když hraje můj tým proti nějakým absolutním "zlosynům"...
já se asi trochu více přikláním na stranu Rusů... nebo nevím. Španělům bych to taky přál. Těžko rozhodnout komu přát víc, asi to fakt nechám na samotný zápas a kdo si mne získá. Dneska proti sobě budou hrát dost možná dva nejsympatičtejší týmy.
... nejsympatičtější týmy EURA08.
Přesto, že mě rusáci na Euru překvapili, doufám, že je Španělové večer sfouknou.
JJ taky to tak vidím. Hlavně, ať je skvělý fotbal. Komu budu víc přát uvidíme až během utkání.
to jsme dva
2:0 ( Torres,Xavi )
Fabregas do zakladu!
Xavi do zakladu!
Chybí vám na Euru Anglie?
mne áno....ale nie až tak, ako som čakal
Mi teda vůbec, jen by šla úroveň dolů.
Kdyby tam byli na úkor Ruska, tak určo, ale kdyby tam byli místo např. Polska či Řecka...
stejne je to podel ze tam nejsou
chybí, pač na posledních akcích byla vždycky radost sledovat, jak vypadli na penalty
Pro EURO jen
absolutně ne
Mě celkem jo.. Jedna z reprezentací,kterým bych přál - vedle Francie(ale nějak mi to naboural Domenech,na konci jsem jim postup snad ani nepřál ),našich a Ruska... Ale přál bych jim to asi víc než těm ostatním(až na nás samozřejmě )
Souhlas, Domenechův "výběr" byl chvílemi opravdu špatný vtip..smutné
možná trošku jo, ale Rusové to oživili parádně.. jak psal Jakub spíše na úkor Polska nebo bohužel i Řecka..
Ano.
Russia a Aršavin do toho!
Take se tesim na toto semifinale ,slibuje nam to dobrou podivanou a skvelej fotbal,pokud se ovsem oba souperi pusti s vervou a nebudou opatrni tak jak to vypada v jinych dulezitych zapasech.Osobne fandim Rusku ponevadz hraji od zapasu se Svedy vynikajici fotbal a zejmana utocna faze je dobre sehrana.Na druhou stranu je ale take vyborny utok Vila ,Torres a tudiz doufejme ze budeme svedky vyborneho zapasu
S týmto názorom môžem iba súhlasiť a dúfam že stretnutie neovplyvnia nejaké hlúpe chyby rozhodcu (ov)
na spanelsko na hendikep 4,20 kurz
hm tak to jsem teda zvedav co si tim chtel naznacit
Chtěl tím naznačit, že máš na hlavě jitrnicu
takovyhle vtipky si nechej radsi pro sebe
Ne, já je nechávám speciálně pro tebe
hm tak to sorry , veril jsem Rusku ale druhej polocas jsou nuloví nevim co se stalo...
... na druhou stranu to by ale hantuchova nesmela prohrat
tak co šulínci jak to dneska tipujete? ja sem to napral všechno na rusy ale bojim se dokážou to
ja tipuju postup Ruska, ale radsi jsem nesazel...
kolik je to všechno? 20 korun českých?
NE všechno jako v penězích ale jako jak to šlo. 1.pol 2.pol normálně postup 1.gol vše po 2000
Kam na ty pohádky pořád chodíš?? proč sem nedáš odkaz na ten tvuj slavnej tiket?? Myslíš si že takhle ti někdo věří?
aha tak si piš blbče 1022680626191407-3715 fortuna
co pošleš ty
A co budeš dělat, až ti to nevýjde. Prodáš televizi?
tak ten si jich asi spis muze nekolik poridit...
Ne, já je nechávám speciálně pro tebe
Spanieli vyhraju rozdielom triedy,tak ako v prvom zapase.Tipujem 4-0...
rusko bude ve finále
Myslis? Neverim tomu,nemaju na to,su o dost slabsi ako Spanielsko,jedine ze by im pomohol neskutocne rozhodca,ale to dufam nie...
no co je?Rusko vo finale,to ano,ale v hokeji
nojo tak sem jim tam nechal 9000. mam jen 1.pol nulu za 2. hovada vyřaděl holandany a ted mě takhle seberou polovinu včerejší výhry na turcích..achjo
tak jdu dát samostatně remízu nakej ten houston - dallas je to supertip ve victoria tipu bude nula 3.3
super zatim 0:3! mam na Spanely vsazeno ze budou mistri Evropy 2008! snad to vyjde
Vamos
Rusové mě obrovsky zklamali. Po golu na 1:0 začali hrát jako my proti Turkům...prostě se naprosto rozpadli a rezignovali.
btw: Opěvovaný Aršavin byl na lavičce? Já jen že jsem ho na hřišti ani nezahlédl...
Španělsko králem dnešního večera. Rusové mě taky obrovsky zklamali, první poločas špatný nebyl, ale v tom druhém úplně odpadli. Byli všude pozdě, kazili přihrávky, nic zajímavého nevymysleli. Všechno špatně...
Aršavin dnes neměl svůj den. Ale hůl bych nad ním rozhodně nelámal. Možná se sesypal z toho nevídaného zájmu o jeho osobu, kdo ví...
Tři nejlepší: Fabregas. Senna. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............Ramos.
Ano, Ramos. Uznávám, že dnes hrál výborně.
Noo, vidiš Kopy, Barcelonak a stejně tam dá Cesca na ukor Xaviho a Iniesty, to už o něčem svědčí.
jen neobjektivní blb by tam nedal Cesca za dnešní výkon
Třeba Kopy ne a ne uznat, že Cesc dnes Xaviho s Iniestou zastínil a že do hry Španělů vnesl oživení. Ledaaa, že by si dělala srandu.
nejspíš se ještě nevzpamatoval ze zranění Villy...
Zřejmě...
Prosimtě žádné oživení tam nevnesl, dobrý výkon Fabregase stejně jako Iniesty.
zastínil
Nechcu se do toho pléct, ale ještě tam podle mě patří Puyol.. Ten dnes dirigoval celou obranu..
Puyol byl skvělý, patří do té lepší poloviny.
Jen s tím Ramosem, dušoval ses po zápase s Itálií, jak si od pravého beka představuješ trochu jiné ofenzivní schopnosti a celkově jste ho kritizovali, že jen předával míče spoluhráčům a vůbec se nenabízel po lajně, ale dnes jste mohli vidět, že to byla jen otázka trenérovi taktiky. To jste neměli kritizovat samotného hráče, Sergia, ale trenéra. Dnes měl ten prostor na útočení od Aragonése daleko větší a viděli jste sami, jak s tím naložil. Akorát dnes se mu dařilo prostě vše na co šáhl, narozdíl od zápasů ve skupině.
Jinak o hře celého mužstva se nebudu ani bavit, byl to famózní výkon, a to jak především obrany, tak i ofenzívy. Jen k rozestavení na finále, hrál bych to co ve druhém poločase, tzn. i s Cescem. Tato sestava se mi zamlouvá daleko víc než ta předchozí a David tak trochu smolně pomohl Aragonésovi v rozhodování na závěrečný zápas.
A výkony Ramose v základní skupině?
"Akorát dnes se mu dařilo prostě vše na co šáhl, narozdíl od zápasů ve skupině. "
(1-5)
Akinfejev 2, Anjukov 4, Ignaševič 4, Berezuckij 3, Žirkov 4, Semak 4, Fajzulin 4, Semšov 5 (Biljaletdinov 4), Sajenko 5 (Syčev 3), Aršavin 4, Pavljučenko 3.
Casillas 1, Ramos 1, Marchena 1.5, Puyol 1, Capdevilla 2, Iniesta 1.5, Xavi 2 (Xabi 2), Senna 1, Silva 1.5, Torres 2.5 (Guiza 1), Villa (Fabregas 1)
Marchena jasná 1, jinak celkem souhlas
Co by se taky dalo od tebe čekat, že?
On je objektivní narozdíl od tebe Fabregáčku.
Škoda, že je proti tobě celá diskuze. Zachránit tě muže leda to, že to šikovně zahraješ tak, žes to vlastně nemyslel vážně. Koukej níže - i tvuj parták je téhož názoru jako já!
když tě podrží i takový fanda Arsenalu jako já,tak to o něčem svědčí :))
Si vůl nebo co ? já neříkám, že hrál špatně naopak, bože
Aha, tak že zvolíš takovou cestu, to bych do tebe neřekl. Nene, když sem na onlajnu napsal, že Cesc zastínil jak Xaviho tak Iniestu, tak si napsal, že sem jen zakoukanej do Cesca, tak si nevymejšlej.
1)Si tragéd
2)Nic takového jsem nepsal
3)Napsal jsem, že Fabregas žádné oživení nepřinesl a že Iniesta nebyl horší nežli on...
Takže si vlastně jen potvrdil má slova. Fabregas byl lepší jak Iniesta a do hry oživení přinesl nepochybně.
Nemá cenu, ve sportu se nevyznáš, uděláš nejlíp, když se vrátíš do pohádek.
Beru to jako popichování, takže se tomu jen zasměju a pujdu spát. Měj se, netopejre.
Přeju pěknou noc ve společnosti krvožíznivých netopýrů...
ano, připojuji se
Měl 2 áčka, to není špatná bilance..
....ale pochvala fantome, Cesc skvělý!!!
Marchena byl z obranné čtyřky nejlepší.
ještě řekni,že byl Villa muž zápasu
Puyol ho prostě předčil. Nemohl dostat stejnou známku.
Torres hral dobre....rozhodne nebyl nejhorsi na hristi z ESP...dal bych mu 2 :) a Guiza 1.5
a který Španěl byl teda horší? :)
to by mne taky zajímalo
Torresovi nejhorsi znamku? Vzdyt jediny co mu dneska chybelo byl gol, jinak ty zpracovani v akrobatickejch situacich parada, a Guiza jednicku? co predvedl? Ten podle mne nema v repre ani co delat....
Zatu celkem krátkou dobu, co byl na hřišti, dal dost uklidňující gól. Tvému Torresovi se to nepovedlo.
No hej,ale napr. Guiza nedal penaltu a navyse guiza az na ten gol(suhlasim bol dolezity) nic neukazal a to vtedy uz spanieli mali viac priestoru,ako ked tam Nando bojoval s 2-3 obrancami..Podla mna Torres hral dobre a chybalo tomu len ten gol.Napr. tesne pred vystriedanim.No zial Daid asi na finale nenastupi,tak Guizicka ma sancu....
Už podle nicku si každý udělá názor o objektivitě tvého příspěvku
On dneska hral Fajzulin?
Já si ho pořád pletu se Zyrjanovem. Sorry.
Jsme tam!!! vynikající zápas, jasně jsme ty rusáky přejeli,Aršavin-dobrej šašek!!! škoda že se Villa zranil,ale snad na finale bude ok!!
To si Španěl či co?
mě by zajímalo, od kdy ví, že někdo jako David Villa vůbec existuje.....
2 roky...
to se ti omlouvám, myslel jsem, že si jeden z těch "fandů", jež o něm před EUREM neměli ani páru, sorry
Skvělý výkon celého španělského mužstva byl zaslouženě korunován úspěchem, nádhera!!! Snad se dá Villa brzy do richtigu.
V neděli to udělají, bo Němci mají horší obranu, a hlavně ten tragickej Lehmann.
Co dodat, paráda
man of the tournament - CARLOS MARCHENA :smileani:
No, hrál dobře, ale zas tak bych to nepřeháněl.
snad mu ta forma vydrží i v klubu
a ten blbec koeman ho hral v zaloze...
tak pozor, během celé sezony byl marchena jako stoper špatný a jako DM možná třetí nejlepší po Sennovi a Keytovi
zato "ivan the terrible" na stoperu zaril
no celeho turnaja nie,ale naozaj hra vyborne,aj vcera...s prehladom,s kludom,dobre pozicne,vo vzduchu tiez neprehral...Az na jedno posmyknutie bez chyby.... Ale vcera bola vyborna cela obrana a samozrejme Senna k tomu
Obávám se, že finále bude hodně přetaktizované a to z obou stran.
Taky si myslím, že to bude nuda , ale pokud padne rychlý gól, nejlépe Španělska, mohlo by to být zajímavé.
Španělsko musí být mistrem Evropy!
Taky doufám.
Spaniely si uz naozaj zasluzia nejaky uspech!!!!Vamos,vamos,vamos
musí
España!
K tématu Fabregas: Ano, je vynikající, ale dost možná právě proto, že přichází jako střídající hráč..podle mě Aragonés dělá dobře, když nechává v základu Xaviho.
Uvidíme, jak vážně bude VIlla zraněn. Pak to vypadá na rozestavení 4-5-1. A to Španělsku taky sedí.
Kopy: Dnes sice Rusko celkem sklamalo, ale jinak už jsi se dosmál?
Co ?
Neříkej, že nevíš...
... fantomas v onlajnu: Kdo zastaví Nizozemce?, já: Rusko, ty:
Nevzpomínám, nebyla reakce na tebe, nebyl sem u PC já.
Jako teď či před víc jak tejdnem na onlajnu?
Taková ostuda - *Zklamalo.
gramatická policie
Jinak Španělům paradoxně pomohlo zranění Villy, díky tomu vymazali definitivně ruskou zálohu.
Ono by to takhle bylo i s Villou
to by byla ještě větší destrukce
Dost možná jo, tím jsem nechtěl říct, že by si Villa nezasloužil hrát nebo tak něco...jenom, že 5 záložníků se celkem osvědčilo.
Aršavin je stejně super hráč. Snad se po z jeho strany nepovedeném zápasu něco v zájmu Barcy nezmění. Dneska hrálo celkově Rusko špatně, takže moc šancí vyniknout neměl.
"Desítka" Aršavin na Nou Campu.
ho ubranil Senna aj ked malo Spanielsko loptu(balon) na kopackach tak ho branil
spanhel: Třeba bude levnější
To že se mu vydaří turnaj neznamená, že je nejlepší hráč století... Sem zvědavej na tuhle sezonu jestli pude do Barcy tak zanikne protože se v Barce neprosadí a potáhne na jaře zpátky...
Rusi si ani neskrkli
Druhá půlka z myho pohledu naprosto fantastická
ESPAŇA , teď to jen dotáhnout do konce. si snad ani nedokážu představit španěly s tím pohárem
to bude nezapomenutelný pohled
docela uspech ze to rusove dotahli tak daleko ale vykon proti spanelum nejvetsi hruza co jsem videl, snad ani ti betonari rekove nepodali horsi vykon nez oni za tohle si ten bronz ani snad nezaslouzi, dost me zklamali, takhle to vypustit, a kdyz nekdo z nich rikal ze jsou muzstvo co se nikdy nevzdava tak dnes predvedli pravej opak po prvnim golu absolutne prestli hrat a zbytek zapasu jen odchodili. Meli si vzit priklad z turku ti se nikdy nevzdavaj ti bojovali az do konce ale rusove docela me to mrzi kdyz predvadeli tak peknej fotbal. Turci muou byt hrdi na svuj vykon v semifinale ale rusove opravdu ne
Ono po vacsine to zalezi aj od toho,kolko super dovoli a spanieli nedali rusom sancu.A ked aj mali naznak sance alebo zlepsenej hry,tak to nezvladli a to je potom tazke....
no prave nezvladli to, byli pomali, skoro zadna pekna nahravka proste nic nefungovalo, a arsavin vubec nebyl videt no proste hruza, ze strany rusu absolutne zadna snaha
mé hodnoceni: casillas :1
capdevila 2 puyol 1,5 marchena 1 ramos 1,5
xavi 1,5 (xabi 2) senna 1
silva 1,5 fabregas 1 iniesta 2
torres 2 (guiza 2) villa 2,5(hral kratce)
nejlepsi hrac: jednoznacne fabregas , dale marchena senna a xavi
V celku suhlasim,ale u Capdevillu by som dal 1.5 a Ramos 1....Obaja skvely v obrane a Ramos navyse skvele utoky tahal.Tu pravu stranu spanieli radsej neotvorili,to bola nebezpecna strana....
Chudák Joaquín doma asi brečí
ne asi
však mně je ho asi líto, ne??
sice to sem nepatří , ale repre prej chce trénovat Houllier... to by byla bomba
Máš link?
Na co link, když to říká melio
David Villa přijde o finále .
Co mu je?
Další překvápko se tentokrát nekonalo!To je dobře,Španělé zejména ve 2.půli Rusy úplně vymazali!!!Aršavin se včera jmenoval "Neviditelný"a Pavlyučenko na všechno sám stačit nemůže!!Fabregas výtečně oživil hru,Torres byl stálým nebezpečím pro ruskou branku,škoda,že nedal gol!!Ale podle mě,nejlepší na place byl Sergio Ramos,byl úplně všude Takhle má vypadat hra krajního obránce,fakt super výkon Doufám a hrozně si přeju,že Němce porazí a budou se radovat s titulu!!Snad ti Němci už si štěstí vybrali,maj ho někdy víc,než rozumu!!!
doufam ze se da David Villa doporadku na finale..
Xavi , Iniesta , Puyol
A prý že nefunguje spolupráce Xaviho s Iniestou, nebo že by Iniesta neměl vůbec hrát
Perfektní zápas, takový výsledek jsem nečekal. Španělsko by mělo hrát ve finále s rozestavením 4-5-1, tak jak hráli po tom zranění Villy.
A ještě bych dodal, že včerejší výkon komentátora jak na stadionu, tak ve studiu + rádoby experta Luhového byl opětovně tragický, lepší vypnout zvuk.
Zial je to tak,je to katastrofa.Vzdy pri sportovych prenosoch zachranovali moj zazitok zo sportu prave ceski komentatori,ale teraz neni na vyber.STV hroza,tragedia a opakujem zial aj Prima absolut over
To je fakt trgédie Holt ČT bude v komentování vždycky nejlepší
Pánové a co hůř, Nikotín prý bude komentovat i finále a jako "expert" tam bude Šmíca.
Co mě vždycky dokáže nasr*t je to, jak všichni čeští komentátoři říkají jména cizinců špatně, jediný Nikotín to říká v těch svojích patvarech správně. S toho by jeden zvracel.
Nechci se chlubit.
ital 23.06.2008 12:17
No ještě, že jsem to vypl hned po penaltách. "Odborníci", kteří Rusy posílali domů po čtvrtfinále(někteří po skupině), jim najednou věří. Budu Rusku fandit, ale tipuju podobný výsledek jako ve skupině. Leda, že by se Aršavin nějak urval.
Tak ten druhý poločas byla exibice a nastartovalo to barcelonská spolupráce. Jinak když jsem tady celou dobu kritizoval Ramose, tak teď ho musím zase naopak pochválit, dopředu i dozadu byl vynikající a to měl na sebe velice kvalitního Žirkova. Líbilo se mi, jak po příchodu Fabregase se neustále točili, nato mají přesně hráče a to je velká zbraň.
Taky se mi moc líbilo, jak se upřímně radoval španělský princ s princeznou. Přijde mi to mnohem přirozenější, než když tam ti VIP jen sedí a nedávají najevo emoce.
Moje najhoršie nočné mory sa začínajú napĺňať - Španieli sú už vo finále ...už mi zostáva len jedna vec:
v nedeľu z plných pľúc kričať: Deutschland, Deutschland
Ale ja verím Nemcom....favoritmi budú Španieli a to Nemcom bude vyhovovať
P.S.: Merčiak a Zeman - ja viem, že fandia Španielom, ale veď sa preboha trochu miernim....
Oleeeeeeeeeeeeeeee,ooooooleeeeeeeeeee!!!!!!Parada.Chyba uz len posledny krok(ze vraj ten byva najtazsi).Ale ak zahraju spanieli tak ako dnes,tak ani "polska" masina ich nezastavi.....Ale vcerajsi zapas bol jednocho super,hlavne druhy polcas.Ikker co mal to pochytal,aj ked toho nebolo vela.Obrana v strede aj na krajoch bezchybna+vyborne vypady Ramosa...Senna-cierny odvadza na ME najlepsie ciernu robotu Podla mna najlepsi def. stredopoliar.Zaloha bola celkom ok,ale az druhy polcas bol taky ako mal.....Nino bojoval,makal,ale nechco to tam padnut.David sa nestastne zranil,ale inak hral dovtedy dobre.Casto menil strany a pekne raz aj vystrelil.Guiza,prisiel,videl a zvitazil....Nemam ho moc rad,ale prilezitost zvladol famozne.......Zatial som s vystupenim Spanielska spokojny,mrzi ma len par veci:Strelecky sa nedari Nandovi,do nominacie sa nedostali espanyol hraci(ale za jarnu cast uplne zasluzene) a teraz zranenie Davida.......Inak nechapem,ako vsade som pocuval,aki rusi su dobri,ako ich vacsina "odbornikov" pasovala za faoritov a nechapem aj tie kurzy,ked si porovnam so zapasom GER-TUR...to malo byt naopak.Podla mna spanieli boli vacsi favoriti proti rusom,ako nemci proti turkom.Nakoniec zapasy to aj potvrdili,az na vysledok v tom prvom zapase......
jj. s tím favorizováním Ruska po dvou dobře odehraných zápasech, to byl úlet.
200 pro Španělsko a jeho triumf ve finále.
Iniesta podle UEFY nejlepší hráč zápasu.
To je těžký, na tuhle cenu tam bylo víc adeptů...celý tým hrál výborně, žádná slabina (pro mě jen pořád trochu nevýrazný Capdevilla, ale od něj se vlastně ani nedá čekat podpora ofenzívy jako na druhém kraji obrany)
Aj tak bol najlepsim na ihrisku Kimbo Slice
Španělsko strašně moc jim to přeji
doufam ze je nemci prejedou aspon 2:0, jak je to v tom filmu kokosi na snehu reknou si ein, cvaj, draj a prejedou je bobem v tomto pripade spis jako portugalce
Rusko vyhraje.
ted uz asi tezko
co víš..
jezisi zas mamkoooo co si zac ty
Rusáci ukázali, že zápas s Holandskem vyhráli jen díky neuvěřitelnému podcenění ze strany soupeře, protože jinak by museli letět už ve čtvrtfinále. Včera si ani neškrtli a nějakýho Aršavina jsem ani neviděl. Ještě ho chcete do Barcelony? Leda tak na lajnování.
Hodnotit podle jednoho nepovedeného zápasu umí hodnotit jen naprostý magor. Nizozemci nic nepodcenili, prostě na Rusy neměli. Po bitvě je každý generál co? Běž si radši zahrát pingpong...
Vynášet do nebes po jednom povedeném utkání múže jen naprostý magor. Holanďani je podcenili jako prase, kdyby hráli trochu takticky tak si ty tvoji Aršavinové ani nekopli. Ty jdi hrát kuličky, fotbalu nerozumíš!
A co hráli holanďani? Totální fotbal?
Tvoje blbost, že ani nevíš, kdo se výraznou měrou podílel na zisku Poháru UEFA.
Já se bavím o ruském národním týmu na Euru a ne o vítězství Zenitu v poháru UEFA. Nikdy (za posledních 25let) jsem neviděl hrát ruskou repr. pohlednej fotbal ( s výjimkou zápasu s Nizozemci, kteří jim to svojí naivitou umožnili). A je dobře, že včera dostali výprask a táhnou domů. Kdyby nehráli rozhodující zápas kval. s Anglií na tý jejich posraný umělce tak na šampionátu ani nebyli...
Není to spíš tím, že si v životě viděl dva zápasy Ruska? (S Nizozemskem a Španělskem). Proti Řecku i Švédsku hráli skvělý fotbal, jen tak mimochodem...
A kdyby si strč víš kam. Je dobře, že není na Euru Anglie. Na jejich tradičně nezáživný fotbal nemám žaludek.
A můžu se zeptat, jak byli Nizozemci naivní? Trochu se rozepiš.
Tak bohužel nemám čas dřepět u klávesnice a rozepisovat se tady na odborné téma, které je na dvěhodiny. Zápasy Ruska jako všech ostatních sleduji od r. 1983, takže tě ujišťuji, že můj názor na jejich hru, není omezen na pět zápasů na tomto Euru. A jestli mluvíš o skvělém fotbalu, tak ten jsem viděl včera při finále Copa Libertadores, ale to zřejmě nevíš coje, ale určitě ne v zápasech Ruska.
Hmm, takže nemá k těm Nizozemcům co odpovědět. Takže si plácl blbost. "Odborné téma" A v minulosti taky hráli dobrý fotbal, chyběla jim však disciplína, kterou přinesl Hiddink. Ty to určitě "pozorně" sleduješ...
Tak jen krátce: podcenění soupeře je spojeno s naivní hrou, která vyplívá z nezdravého přesvědčení ve vlastní síly a svádí v samotné hře k nedodržování taktických pokynů, k menší agresivitě a tím pádem umožnění prostoru ke hře i slabšímu soupeři, který toho občas využije k překvapivému výsledku a jen díky těmto atributům rusové postoupily do semifinále, kde se zákonitě ukázalo, že jsou tam omylem.
Milane?
Nech Milana Milanem, vcera zavalel.
Omylem tam nebyli, když si to semifinále suverénně vybojovali.
Nizozemci, když měli hrát do plných, tak byli poloviční. Ale dobře, vysvětluj si to tím, že došlo k podcenění. Ale ty to máš asi ve své zdegenerované mysli někde zakódované, že když zvítězí papírově slabší mužstvo, tak je to automaticky podceněním. Tleskám, ve čtvrtfinále ME přistoupit k zápasu lehkovážně, to je umění....
Co takhle si přiznat, že v tom čtvrtfinále je prostě Rusové přejeli ve všech herních činnostech s výjimkou standartních situací. (Jo, to bylo tím, že ke standartkám přistoupili Nzozemci se stoprocentním zápalem).
Nech ho bejt, s nim beztak nepohneš...
ten "alias" je přece největší odborník na africký fotbal, nikdo kromě něj nemá patent na rozum.....on vždy ví vše nejlépe, nechte ho žít dále v těch jeho sebestředných bludech......a pokud s ním chcete opravdu diskutovat na nějaké odborné úrovni, tak si nastudujte problematiku fotbalu v Burkině Faso, jinak se s váma totiž ten "nadčlověk" vůbec nebude bavit.....
Xavi, Iniesta se nemůžou Cescovi rovnat..
Ten komentář je asi tak na úrovni, jakože anglická liga je nejlepší na světě.
Tady chce nekdo flame...
A není snad?
to bych neřekl ale Fabregas byl včera hodně dobrej
jop
Kdo byl podle vás nejlepší hráč utkání? Mně se nejvíc líbil Sergio Ramos(hlavně prvním poločasu) a Fabregas.
C. Marchena
Španělé Rusy k ničemu nepustili.
Tak to bylo jasnýýýýýýýýýý !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele