základní skupiny - skupina A, 3. kolo
23.06.2024 21:00 CET
1 : 1
(1:0)

Reportáž

Nico Schlotterbeck v souboji s Kwadwem Duahem (© AFP)

Švýcaři proti favoritovi vystrčili drápky. Němci udrželi prvenství díky pozdní trefě Füllkruga

Reprezentanti Švýcarska remizovali v posledním kole skupiny A mistrovství Evropy s Německem 1:1. Jako první se sice prosadili pořadatelé turnaje, nicméně kvůli předchozímu faulu gól Roberta Andricha neplatil. Zanedlouho šel videorozhodčí do akce znovu, tentokrát po trefě Dana Ndoyeho, žádný prohřešek ovšem nenašel. Premiérová branka rychlonohého útočníka v seniorské reprezentaci však zemi helvétského kříže k historicky prvnímu opanování skupiny na evropském šampionátu nestačila, neboť v nastavení druhé půle rozhodl o dělbě bodů Niclas Füllkrug.

Zatímco výborný vstup Německa do turnaje obstarali zejména 21letí Florian Wirtz a Jamal Musiala, proti Maďarům se gólem a asistencí blýskl o poznání starší Ilkay Gündogan. Protřelým bojovníkem disponovalo také Švýcarsko. Xherdan Shaqiri se proti Skotům fantasticky opřel do míče a přesnou ranou do šibenice se stal jediným hráčem, jenž skóroval na posledních šesti velkých turnajích.

Julian Nagelsmann vyslal volbou sestavy jasný signál, že i přes jistotu postupu nehodlá nikoho šetřit. Jeho svěřenci byli v úvodu aktivnější a v 17. minutě napřáhl Andrich k dalekonosné střele, která díky zaváhání gólmana Yanna Sommera skončila až v síti. Videorozhodčí však odhalil v předchozím souboji nedovolený zákrok, a branka tak nebyla uznána. Toho na druhé straně využili Švýcaři, když ve 28. minutě zužitkovali svou první vážnější ofenzivní akci. Remo Freuler naservíroval míč z levé strany Ndoyemu a ten nechytatelným zakončením rozjásal červenou část ochozů Deutsche Bank Parku.

O vyrovnání se po změně stran pokoušel Musiala, jehož rána z hranice vápna vyprášila Sommerovy rukavice a dorážející Gündogan bránu o hodně minul. Po delší hluché pasáži se v obrovské šanci uvnitř pokutového území ocitl Joshua Kimmich. Pokus stálice Bayernu Mnichov však na poslední chvíli skvělým obranným zákrokem zablokoval Manuel Akanji. Fotbalisté ze země helvétského kříže se v závěru spoléhali především na brejky. Po jednom takovém skóroval střídající Rubén Vargas, radost mu ale zkazil pomezní rozhodčí zdvihnutým praporkem. Poslední slovo tak nakonec přece jen patřilo Němcům, když žolík Füllkrug přesnou hlavičkou vystřelil kýžené vyrovnání.

Remíza ponechala situaci v čele tabulky nezměněnou. Německo se v osmifinále utká 29. června s druhým týmem skupiny C, Švýcarsko ve stejný den změří síly s druhým nejlepším celkem skupiny B.

Co se může stát: Pokud by Němci pokračovali turnajem až do konce bez porážky, mohli by se stát s průměrným věkem přes 28 let nejstaršími mistry Evropy v dějinách.

Autor: Livesport.cz / Petr Krištof

Komentáře (280)

Přidat komentář
John Obi Mikel

1:0, překvapení

Reagovat
DidusIneptus

3:2

Reagovat
wwwx

OT:

Jak nám zápolení na bojištích nahradilo soupeřeni na hřišti v posledních 80 letech (místy 30 letech, místy nenahradilo, jebat Rusko), mění se i charakter kulturní výměny mezi národy. Místo historicky standardního rabování, vypalování vesnic etc., by měli dnes borci v dresech předvádět styl fotbalu, který je jejich zemi vlastní. Jenže globalizace dorazila i sem, většina týmů hraje podobně unylou srágoru. A platí to i pro hudbu, jejíž reprezentací na letošním šampionátu je ta odporná znělka. Mam návrh, sdílejte v odkazu co Vás zaujalo ze zemí zúčastněných na euru, jedno co, ať mam co poslouchat:

https://www.eurofotbal.cz/clanky/koller-je-jistota-napsal-karel-gott-v-nemeckem-tisku-55967/

Reagovat
smazaný uživatel

0:1

Reagovat
Pablos

Tvl... dnes se ani nehraje dvojzápas od 18h ...tak to bude dlouhý v práci

Reagovat
Seydou Doumbia

to do kolika robiš že ti to vadí?

Reagovat
Pablos

8-20h …už i to od 18h by se táhlo, ale aspoň něco Těch 15,18,21 bylo ideál

Reagovat
Seydou Doumbia

najít záznamy copy a sledovat

Reagovat
Pablos

to mě nebaví

Reagovat
fabec1222

Co to je za šílenou práci?

Reagovat
Sosi

Degustuje pivo

Reagovat
Pablos

Když je to obchod umístěn v nákupáku, tak prostě tu musíš bejt celej den no, ostatně jako dalších šíleně moc lidí v republice, když k tomu připočtu i lidi z gastra, kteří mají většinou i o dost delší šichty.

Jinak je to samozřejmě krátký, dlouhý týden ....takže teď v tejdnu jdu do práce jen st,čt a zbytek jen volno... není to špatný náhodou tenhle systém.

Reagovat
MarcoBanco

Fu makať v nedelu nezávidím aj keď to volno je potom fajn. Platia aj u vás 100% príplatky za nedelu?

Reagovat
Pablos

Jo to asi platí... já to něják neřeším... mě zajímá výplata v čistém a tam jsem spokojen... v hrubém mě nikdy nezajímala

Reagovat
Seydou Doumbia

Taky záleží zda maká v pravém slova smyslu, nebo chodí do práce. Ale tak určitě to má i své výhody a člověk si na to zvykne. Zase kdyby chtěl někam v týdnu jet tak tam nepotká 150 tisic lidi, kteří tam pojedou vždy o víkendu, on si tam může zajet v týdnu a má pohodu.

Reagovat
Pablos

Chodím do práce... a sem tam si i máknu No to co píšeš taky a plus ještě to, že když si vezmu dovolenou dva dny, tak mám celej tejden free. Takže já si dělám tak 4-5 dovolených za jaro-léto

Reagovat
Seydou Doumbia

Jo to je samozřejmě daleko větší + znáš směny na měsíce dopředu a můžeš si vzít vždy dovču a na týden jet kam chceš...a druhá strana musí jen pořešit, kdo odmaká 2 dny a ne 5 místo tebe...good

Reagovat
MarcoBanco

S tým volnom je to určite velká výhoda čo sa výletov týka, lebo cez víkendy sú tí ludia nasratí úplne všade

Reagovat
Pablos

Výlety ano, ale různé akce jsou stejně víkendové, takže tam si nepomůžeš a spíš ti hrozí, že ta tu akci co bys rád ti vychází na tvůj pracovní víkend

Reagovat
MarcoBanco

Tak potom záleží, či sa dajú nejaké dni aj prehodiť s kolegom, ak je teda ochotný a nieje čurak

Reagovat
Pablos

Víkendy většinou blbě. Ale přinejhorším se dá vzít pořád ta dovolená naštěstí

Reagovat
MarcoBanco

Reagovat
Csaplárova past

Tak to nechodis do prace, ale do zamestnani

Reagovat
Pablos

správně

Reagovat
Csaplárova past

Mne tohle rika muj sef, ze ja rozhodne nechodim do prace

Reagovat
Pablos

1:2 ...Musiala první gól

Reagovat
Pharrell

0:2 1:2 Němci výhra

Reagovat
Seydou Doumbia

To zase bude 150 milionu vsazených na Německo, ale žádná tutovka to být nemusí. Čekám nějaký pojeb typu 1:1.

Reagovat
oli9

1:2

Reagovat
Smejkyfans

Čekám výsledek 0:0, Němci určitě pošetří nějaké hráče takže to od nich už nebude tak ofenzivní fotbal.

Reagovat
Seydou Doumbia
Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
Elmas

0:0

Reagovat
Maník Otrava

Moje sestava po odehraném 2. kole základních skupin Eura 2024:

G. Donnarumma - Z. Karnicnik, V. van Dijk, A. Christensen, M. Cucurella - F. Ruiz, I. Gundogan, T. M. Elsnik - N. Williams, R. Lukaku, L. Yamal

Náhradníci: G. Mamardasvili, A. Laporte, A. Robertson, X. Shaqiri, N. Kante, J. Musiala

Reagovat
Benfica

Verbruggen - Karnicnik, van Dijjck, Pepe, Mendes - De Bruyne, Hojbjerg, Vitinha, Ruiz - Musiala, Wirtz

Reagovat
Csaplárova past

Kante jednoznacne zaklad, nejlepsi hrac turnaje zatim

Reagovat
fabec1222

Pokud to půjde ve třetím kole dle nějakých předpokladů, tak to zatím vypadá na dost nevyrovnané pavouky. V jedné části budou Německo, Španělsko i Portugalsko...Francie bude mít v případě výhry ve skupině dost otevřenou cestu do finále. Plus v té její části bude i dost prostoru na překvapení. Rumuni v případě výhry nad Slováky mají docela otevřenou cestu do 1/4.

Reagovat
Pablos

Co pak v tom pavouku určuje u těch co je budou čekat zápasy s těma nejlepšíma ze 3. pozice ? Jako to pak půjde random, nebo je to nějaká losovačka ?

Reagovat
Pablos

Možná se to něják vyselektuje... že ten nemůže hrát třeba s 3.D druhej ale ano, třetí taky ano, ale třetí nemůže hrát s např. s 3.C ...asi tak, nechce se mi s tím srát, jestli tam fakt existujou všechny varianty, že se to tím vykrátí na jasně danou dvojci

Reagovat
Benfica

vs 1B 1C 1E 1F

A B C D 3A 3D 3B 3C

A B C E 3A 3E 3B 3C

A B C F 3A 3F 3B 3C

A B D E 3D 3E 3A 3B

A B D F 3D 3F 3A 3B

A B E F 3E 3F 3B 3A

A C D E 3E 3D 3C 3A

A C D F 3F 3D 3C 3A

A C E F 3E 3F 3C 3A

A D E F 3E 3F 3D 3A

B C D E 3E 3D 3B 3C

B C D F 3F 3D 3C 3B

B C E F 3F 3E 3C 3B

B D E F 3F 3E 3D 3B

C D E F 3F 3E 3D 3C

Reagovat
Benfica

tak to mi to zlialo dokopy

tu prehľadnejšie https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2024_knockout_stage

Reagovat
Pablos

tohle už je dobrý

Reagovat
Benfica

Reagovat
Pablos

neměl jsem refreshnuto

Reagovat
Benfica

ani ja ale pôvodne to malo vyzerať nejak ako v tej tabuľke, len bez čiar

Reagovat
Pablos

když vidím tu tabulku, tak vidím už i jednoduše ten tvůj příspěvek zpětně ...ale na první dojem, wtf Ale díky

Reagovat
Benfica

Reagovat
Pablos

díky moc teď mi to až docvaklo.

...dělám si prdel, plavu v tom ještě víc

Reagovat
fabec1222

Beru to tak, ze ze tretiho nepostoupime my s dvema body a Slovinsko s taky dvema . Madarsko dnes win a tri body, pak Ukrajina 4 body, Italie 3 a Rakousko 5

Reagovat
Mirek na tenisu

Slovač má body tři. Trochu ses do toho zamotal efendi.

Reagovat
Papra

oba jste se do toho zamotali dost podobně

Reagovat
Seydou Doumbia

tak otevřenou cestu do finále...v osmi bude mít hodně top repre slabé soupeře, ve čtvrt by je mohla čekat itálie a v semi anglie, což papírově jsou a vždy budou silné mančafty

Reagovat
Pablos

Itálie půjde ze třetího ...s ní bych ještě nepočítal kde bude

Reagovat
Seydou Doumbia

Španěli to prodaji s Albánii? Chorvati jsou marnější než Itálie podle mě max plichta.

Reagovat
Pablos

Španělé vyhrajou. Ale já si furt myslím, že to Chorvatsko ty Italy klepne... i když vypadali rozhodně o dost marnější (to souhlas). Takové překvapení turnaje no

Reagovat
Seydou Doumbia

může být, já mám překvapení turnaje že austrálie vyřadí v osmifinále anglii

Reagovat
Pablos

Austrálie má bejt kdo ? Rakousko ?

Reagovat
Seydou Doumbia

podle štěpána ano

Reagovat
Pablos

Aha, to ani nevím

Reagovat
Seydou Doumbia

pak se opravil, ale řekl to..jinak jdi si přečíst článek o kopě a zabij čas

Reagovat
Pablos

opravdu jsi napsal přečíst ,,článek" ? Beru to jako překlik a že si myslel přitom diskuzi

Reagovat
Seydou Doumbia

myslel jsem podívat se na nominace samozřejmě, diskuze zatím moc není

Reagovat
Csaplárova past

Co ne to za blbost ... Svycari psani jako domaci tym

Reagovat
Nadržený šimpanz

Docela na piču, že třetí tým z týhle skupiny bude teoreticky 3 dny čekat, jestli postoupí nebo ne. Zlatý MS, kde to viš hned po zápase

Reagovat
Mirek na tenisu

Pěšír ven!

Reagovat
81Tomas

Borec poznal Gunda pres Covid, dobrej odbornik

Reagovat
insane

Už by se lidi (a hlavně komentátoři) mohli konečně naučit, že to neni "Čikágo", ale "Šikágo"...

Reagovat
fabec1222

Čikégou

Reagovat
insane

Ano, přesně takhle se to vyslovovat nemá.

Reagovat
Seydou Doumbia

Čikégo...a je to takové jak si to určiš sám

Reagovat
insane

Tak jo. A Tokyu taky můžem říkat Takjo.

Reagovat
Seydou Doumbia

Takyjo

Reagovat
Mass

Tak Škágou když už. Ale je mi to stejně jedno, my taky nenutíme cizince vyslovat správně "Praha" nebo je přesvědčovat, že Brno je opravdu město a nejen vesnice s dildem na návsi

Reagovat
Csaplárova past

Sere te to?

Reagovat
insane

Přijde mi to hloupý.

Reagovat
Seydou Doumbia

není, každý podle svého malo gusta...třeba si se slovy hrát, jinak začnou být nudný

Reagovat
Smejkyfans

Čekal jsem že dá trenér aspoň jednou do brány Ter Stegena, dnešní zápas se tomu ideálně nabízel. Rekord mohl Neuer překonat v osmifinále.

Reagovat
Csaplárova past

Neni k tomu zadny duvod, Neuer je neohrozena jednicka. Dulezity zapas, o prvni misto ve skupine, takze logicky hraje vitezna, nejlepsi, sestava

Reagovat
smazaný uživatel

Bosák a Zelenka jsou ve Frankfurtu nebo přejeli z Hamburku do Prahy a ve středu zas pojedou zpět?

Reagovat
Mirek na tenisu

Vypadá to že plácají z Kavčích hor. Proč ČT utrácí za přesuny komenatátorů je záhada. Asi už počítají se zvýšením poplatků.

Reagovat
smazaný uživatel

Komentátorské stanoviště je asi drahé a víc se jím vyplatí přejíždět na Kavky

Reagovat
fabec1222

V Praze. V Německu jen zahajovací zápas, všechny zápasy ČR a finále

Reagovat
Kincl

Nějaký nachcípaný Zelíčko ne_?

Reagovat
81Tomas

byl slopat vcera

Reagovat
Csaplárova past

Reagovat
Mass

Asi už mu došla pára.

Reagovat
Ángel di María 22

Jede vam o2?

Reagovat
smazaný uživatel

Teď mě aplikace vypadla a musel jsem restartovat

Reagovat
Ángel di María 22

Jj uz to jede

Reagovat
Kincl

Sommer nějak přestal hrát ne?

Reagovat
81Tomas

Mel hodne stesti

Reagovat
Moshe Dajan

co to je v tom vápně za rudé boule?

Reagovat
Csaplárova past

Bezte do pitche vole, v kazdem zapase VAR zrusi gol

Reagovat
Mass

To je tim, že rozhodčí ty těsný věci pouštějí, aby to pak zkontroloval VAR.

Reagovat
Rimmer77

Tvl jděte do prdele s tím varem,ani se ho nedotkl a klaun Orsato na to čumí a stejně odpíská neexistující faul

Reagovat
Benfica

Faul jednoznacny

Reagovat
Novak.Usykovic

Zasranej VAR kurví fotbal, opět.

Milimetrový offsidy, neuznaný góly.... Nic neřešící fauly......

VAR, sociální sítě a tiky taka a a tím spojená kontrataktika fyzičnosti zabíjí fotbal.

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Me2win

Reagovat
Tomanatura

Ten pomezni se jak dostal na takovou uroven?

Reagovat
celeb

tak tu sa VAR ukvapil. Ani 1 zaber neukazal jasny kontakt Musialu. Obranca sa ani nechytil za nohu, hned sa postavil a az po VARe sa zrazu objavili zabery z inehu uhlu, kde ukazali, ze Musiala siel do priestoru medzi nohy obrancu, co z povodneho zaberu mohlo evokovat, ze tam kontakt bol.

Reagovat
Salfovic

Ale ukázal a nešlo jen o ,,kontakt tam byl´´ ale o jasnej faul. Být to opačně, tak je to jasná pencle a nikdo to neřeší.

Reagovat
celeb

bolo to neskor vidiet z jednoho zaberu, kopol mu do nohy.

Reagovat
Novak.Usykovic

Trapnej fotbal ... Varisti stupidní.... Minimum fotbalistů umí 1 na 1 dneska.... Genericky lego panáci.

Profesionálni fotbal je mrtvej.

Reagovat
Novak.Usykovic

De Bruyne nebo Osimhen dneska považovány za nejlepšího hráče ...... Tyhle lemry by leda tak kopačky mohli čistit Drogbovi, Adrianovi nebo Kaká.

Nejhorší EURO ever.

Reagovat
Mass

Když si vzpomenu, jak si to tenkrát Drogba s Kaká ťukali na Euru, musím zamáčknout slzičku nostalgie.

Reagovat
Benfica

Reagovat
Novak.Usykovic

To byl jenom příklad.

Dosad si Rooneyho, Baroše nebo Henryho se Zidanem a Vierym či Tottim a Nistelroyem..

Reagovat
Mass

Rooney = Kane, Baroš = Schick, Henry = Mbappé, Vieira = Kanté , Barella = Totti, Nistelrooy = tam asi nic, ale zase mají vzadu Van Dijka, kterej je lepší jak Stam

Reagovat
Salfovic

Nistelrooy = Haaland. Bohužel má v repre za trenéra naprostého tragéda.

Reagovat
Novak.Usykovic

Ok

Tak mi dej odpověď na tohle

Buffon, Maldini, Nesta, Zambrotta, Pirlo, Gattuso, Viery, Del Piero, Casillas, Puyol, Ramos, Iniesta, Xavi, Senna, Torres, Villa, Rio Ferdinand, Ashley Cole, Lampard, Gerrard, Owen, Joe Cole, Scholes, Berkgkamp, Seedorf, Davids, Robben,Sneijder, Vaart, Ballack, Klose, Hummels, Schweinsteiger, Ozil, Lahm (a ne, Kimmich skutečně na Lahma nemá).

Mimochodem Rooney na EURU 2004 byl o dvě třídy lepší než Kane, Baroš o level výš než Schick, Totti o level výš než Barella, van Dijk není lepší než Stam, a Viera s Makelelem jsou o level výš než Kante, který v LM hořel jako papír proti Barcelone. Henry = Mpabbe... Tyhle dva beru.

Reagovat
uff

Euro 2004 vnímaš preto tak vysoko, lebo tam hrali Českí futbalisti dobre. No inak to nebol nijak slávny turnaj. O čom vraví aj víťaz.

Reagovat
Rudnevs

Slávny bol, padali pekné góly, mnoho pamätných zápasov či výkonov, plus vyhral najväčší outsider. Si vezmi, koľko sa dodnes hovorí o Eure 2004 trebárs v porovnaní s 2000 alebo 2008.

Jediné, čo možno nebolo tak úplne top, bolo, že vyhral tím, ktorý nehral moc ofenzívne a jeho zbraňou bolo dať gól z rohu a potom betónovať To verím, že sa asi nie každému páčilo.

Reagovat
uff

Ja neviem. Hovoríme o ňom vďaka Čechom. No ja si tam pamätám riadne sračkové zápasy. Mne napr Euro 2008 utkvelo ďaleko viac v pamäti. Turecké otáčania v zápasoch. Začínajúci skvelí Chorváti. Prekvapivo dobre hrajúci Rusi. Začiatok skvelých Španielov a v podstate aj Nemcov.

Reagovat
uff

Euro 2000 skvelí Portugalci a Rumuni vyprášili Anglánov a Nemcov. Vynikajúci Francúzi. Zabijacke zápasy Srbov.(Vtedy ešte Juhoslávie). Holanďania, ktorý absolútne psychicky nezvládli zápas s Talianmi. Ja mám z Eurom problém odvtedy ako hrá 24 týmov. No s tým nenarobím nič a hrajú tam aspoň aj naši. Mne sa na tomto Eure páči vyrovnanosť a to že nečakané družstvá hrajú dobre a čakané hrajú hovno. V príjemnom šoku som zatiaľ z našich. Na naše pomery hráme ozaj dobrý futbal. Prekvapujú ma príjemne Albánci Gruzínci Rumuni Slovinci Slováci. Od soboty to chytí iné grády. Len to dnes zvládnuť aspoň na postup ideálne vyhrať.

Reagovat
uff

Zabudol som samozrejme na Rakúšanov. Tí hrajú skvelo.

Reagovat
Furia Ceca

Beralla = Totti Hele, to při vší úctě k Barellovi fakt ne...

Reagovat
Mass

V repre Barella 55/10, Totti 58/9

Jinak Barella vyhrál ME, dohl Inter do finále LM. Má toho dost a to ještě neukázal všechno.

Reagovat
Furia Ceca

To je sice možný, ale Totti byl individuálně hráč na úplně jiným levelu...

Reagovat
Mass

Zidane asi nic, trochu se mu blíží Griezmann

Reagovat
Hachim Mastour

Pogba

Reagovat
Novak.Usykovic

Reagovat
Bakary3

Dávat Baroše do stejného ranku s takovými jmény

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
uff

Reagovat
mayday

Reagovat
celeb

A kopnutie do nohy Havertza a jeho nasledne zburanie mu zamedzilo, aby bol 1. pri odrazenej lopte. Ano, bolo to nechtiac, ale to nic nemeni, ze mu to prekazilo dalsiu sancu. Tan nik iny skor byt nemohol, ani brankar.

Reagovat
masly008

tvl za tohle žlutou.Simulant Rudi

Reagovat
20fredy20

Rudiger bez Realskeho stastia aky je nulovy.

Reagovat
Seydou Doumbia

Ndoye Bologna legend

Reagovat
Salfovic

Letos 32 ligových zápasů s bilancí 1g a 1a Vážně je to útočný hráč ?

Reagovat
Seydou Doumbia

čísla moc nemá ani jako střídající hráč za orsoliniho, ale bologna letos fungovala skvěle tak to asi nevadí a potenciál pořád má solidní...já za ně hrál kariéru tak pro mě každý hráč bologni je legenda

Reagovat
Kiss Me Polka!

konečně to tam ndoyemu spadlo, hraje zatím výborně na tomto EURU

Reagovat
Furia Ceca

Wow, neskutečný postřeh Tos vymyslel sám, nebo ti to někdo poradil?

Reagovat
Rudnevs

Vy musíte mať medzi sebou nejaky beef, nie? To je súčasný účet Mannyho?

Reagovat
Seydou Doumbia

taky tu mám jednoho takového oblibeneho uživatele, akorát ho mám na vajcach a nekomentuju to radši

Reagovat
Furia Ceca

Jo, já jsem ho taky dlouhodobě ignoroval Ale protože si toho nevážil a během Eura se do mě neustále sral, tak jsem mu napsal, že moje retardní imunita vůči němu právě skončila.

Reagovat
Salfovic

Čím tohle vaše přátelství vůbec vzniklo? Napsal jsi něco nepěkného o Arsenalu?

Reagovat
Furia Ceca

Hele, ne, mě prostě irituje tím co píše... Ať napíše kdykoliv, cokoliv na jakýkoliv téma, je to prostě vždycky špatně. Nechápu, jak to dělá Ještě nejhorší je, když píše nějaký delší rozbory, ve kterých se snaží být vtipnej a "kreativní" Taky jsem mu na to už jednou napsal, ať se na to vysere, protože není nic horšího, než nemít talent a dělat "umění" Neskutečně hloupej, nesoudnej, trapnej, a ještě pasivně agresivní uživatel Ale poslední dobou koukám, že ten problém asi skutečně není ve mě, protože lidí, který taky irituje, přibývá

Reagovat
Novak.Usykovic

je to navíc troll.... Furt provokuje, incel to je.

Reagovat
Kiss Me Polka!

napsal člověk, který je tak retardovaný, že si tady musí zakládat nový nick cca každé 3 dny

Reagovat
Kiss Me Polka!

ty jsi retard prostě 7 leté děcko hadr reagoval jsem na tomto euru na tebe asi 2x. vždy k tématu.

ty jsi tu mezitím začal reagovat na každý můj komentář, tím nejtrapnějším způsobem, co jsem tady kdy viděl (a to jsou dementi, kteří tu dostanou ban každý týden..). upřímně je mi tě líto.

Reagovat
Furia Ceca

To je krásný, že mi tě je líto Mě tebe vůbec.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ne, já tě mám rád.

Reagovat
Seydou Doumbia

dyky

Reagovat
Furia Ceca

(to je on? )

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem, já to beru s nadhledem a pro srandu. Neopovazuj se mne srovnávat s těmi ostatními dementy. Je těžké v tomto balastu filtrovat dementy od jakože dementů.

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kiss Me Polka!

mně je ukradený jedině, co dělám je to, že mu pošlu lol, když se chová jako malé děcko (jako třeba právě teď, kdy začne spamovat pod každý komentář reakce úplně od věci..)

Reagovat
smazaný uživatel

Ty už se raději pošli do postele, máš již dávno po večerníčku.

Reagovat
Mass

Ukázka toho, jak pohled kamery z úhlu zkresluje.

Reagovat
Novak.Usykovic

Švýcarský ubožáci....... Lol, takoví kopyta. Ani neví jak.

To je přesně to o čem jsem mluvil nahoře..... Debilni tikytaka vytvořila kontrastyl tupejch běžců a pak tyhle nekopove že svajcu v deseti za míčem skórují.

Guardiola zničil fotbal, var taktéž.

Reagovat
Miguel19

Zdravíme, Fotbaljenahodny...

Reagovat
Benfica

nevedel sok si spomenut na ten nick, ale clovek to bude asi ten isty

Reagovat
fabec1222

A ještě EURO2024

Reagovat
Novak.Usykovic

Náhodou ten má názory dobrý. Stejně jako šimpanz a greny a Pharrell.

Nahodaka neznám.

Reagovat
smazaný uživatel

To je divný... protože jste oba stejný tatarky.

Reagovat
Benfica

ten bol tiez dost podobny, ale nie az tak otravny

Reagovat
F.o.X.i.K

Reagovat
Nadržený šimpanz

Zlatý MS 06 nebo třeba EURO 2000, kde ti šampioni měli jedenáct originálních super fotbalistů, a ne těch robotů jak dneska

Reagovat
Novak.Usykovic

Naprostý souhlas.

Co se to stalo? Já nevím.... Nebo jsem z toho už vyrostl a nemám nadšení jako kdysi? Nechápu.

Aspoň ta LM je stále dobrá když občas kouknu.....

Tohle je typické pro Evropu, vychovat armádu robotů ve fotbale i ve všedním životě... Poslouchat jako roboti a nevyčnívat.

Četl jsem si knížky s Cruyffem. Ten vždy říkal, že se kreativitu naučil na ulici.... Jeden na jednoho atd. ..... Už vidím jak gundogan bude kličkovat jako Littbarsky. Lol.

Reagovat
Rudnevs

Littbarski je s mäkkým i. A je to iná pozícia a iný typ hráča než Ilkay. To je ako kebyže vyčítaš van Dijkovi, že nebude strieľať tak pekné góly ako Robben. (Absurdný príklad pre vysvetlenie situácie.)

Ak je "armáda robotov" pre niekoho typické, tak skôr pre Áziu. Európa je veľmi liberálna. Ja chápem, ako to myslíš, jednoducho sa dnes hráči vychovávajú v mládežníckych centrách a nie na ulici a prim hrá taktika a atletika, nie umenie s loptou. Ale vzťahovať to na ostatné nefutbalové odvetvia mi príde mimo.. to potom vyznieva ako všetci tí motivační speakeri, čo nám radia, že máme utiecť z matrixu a neposlúchať systém

Reagovat
Novak.Usykovic

No je frustrující to sledovat. Nostalgie se mnou mlátí.

I v tenise to jde pryč. Aspoň že tam teď je Sinner a Carlitos a snad Rune brzo.

Ale co budu dělat až skončí AJ, Usyk, Inoue a Crawford s Bivolem a Beterbievem... To nevím.

Reagovat
Rudnevs

Jannik Sinner

Reagovat
smazaný uživatel

Tenis je pro mne máničky.

Reagovat
smazaný uživatel

*je pro máničky

Reagovat
DelPiero137

"motivační speakeri, čo nám radia, že máme utiecť z matrixu a neposlúchať systém "

Reagovat
Mass

Mmch teď to Rudigerovo negování ofsajdu nohou, už chápete, proč bohužel některý hráči radši přestanou hrát a jen mávaj rukou?

Reagovat
Pablos

No tak tím to fakt není Rudiger chtěl blokovat centr, myslel že tam dosáhne třeba… o tom jestli je za ním teoreticky někdo v ofsajdu neměl ani tucha.

Reagovat
Mass

Tak to nejsem bohužel telepat jako ty.

Každopádně kdyby přestal hrát, tak je ofsajd.

Reagovat
Salfovic

Chvilku jsem se pozastavil nad tím negrování ofsajdu.

Reagovat
Moshe Dajan

Tah dobrej letec

Reagovat
masly008

spíš debil

Reagovat
Kejza

Němci statický, v kombinaci pomalý.. dneska je v lepší formě Lůďa než celá německá sestava. "Němci se snaží rozleptat pavučinu švýcarské obrany pomalým postupným útokem". Nebo tak nějak

Reagovat
Mass

Asi si před spanim pouštěl National Geographic, aby si odpočinul od fotbalu.

Reagovat
Kejza

plus je to takový poetický, tak ten dokument možná načítal Alfréd Strejček

Reagovat
Kapřík

Reagovat
Novak.Usykovic

Dnešní týmy hrají příliš homogenní házenou (opět veliká chyba Pepka Gloryoli), bez nápadu.

Vymírají tradiční hrotaci ..... Kolik kvalitních střelců z dálky je v dnešním fotbale? Všichni odchází postupně do důchodu.

Německo nemá plán b.

Proč nehraje Fulkrug?

Reagovat
smazaný uživatel

Kolikrát to budeš psát? Najdi si jinou zábavu, nejsme na tebe zvědaví.

Reagovat
Rothbard

Který zápas se vyplatí spíš sledovat v druhém poločase?

Reagovat
Pablos

Ten druhej je strašnej Kopáči vs kopáči. Na to že musí vyhrát tak hrajou na plichtu 0:0

Reagovat
Me2win

Rozhodně ne tu sračku Skotsko Maďarsko...

Reagovat
Rothbard

Právě že mě víc láká, když tam oběma klubům o něco jde.

Reagovat
Me2win

Zase Švýcarsko může postoupit z prvního, což je docela prdel.

Reagovat
Furia Ceca

Jeden poločas mi bohatě stačil

Reagovat
oli9

Reagovat
fabec1222

Koukám na Maďary a je to sračka. Viditelně ani jeden nechce postoupit

Reagovat
Pablos

Reagovat
Pablos

Koukám současně i na druhej zápas a jde prostě vidět, že Němci porazili jen úplný marňáky a trošičku kvalitnější soupeř a už to nejde no.

Reagovat
Furia Ceca

První poločas jsem koukal na Maďary se Skoty. Co ti Němci, jak hrajou? Se na to schválně vysrali, aby ve čtvrtfinále nenarazili na Španěly?

Reagovat
Benfica

Tak z 2 miesta by mali moznu cestu do finale cez Italiu, Anglicko a Franci

Reagovat
Furia Ceca

Španělové mi přijdou suverénně nejlepší... Itálii, Anglii a Francii Němci vyklepnout teoreticky dokážou. Podle mě i sami Němci nechtějí Španěly potkat dřív než ve finále.

Reagovat
Benfica

Jedneho mozno, 2 tazko, 3 neverim

Som si skoro isty, ze Spanieli vypadnu v osemfinale bezohladu na to ako dobre hraju

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
Benfica

Minule sme to tu riesili. Na Eurach s 24 timami vzdy vsetci zo skupiny smrti vypadli uz v osemfinale.

Navyse dost vela krat sa stalo, ze najlepsi tim po skupinach hned vybuchne (najlegenadarnejsie Nizozemsko 2008)

Reagovat
Furia Ceca

To je fakt, no... ten největší suverén turnaje to nakonec nevyhraje. Třeba my na Euro 2004

Reagovat
Miguel19

Německý hype jde pomalu, ale jistě dolu. Tam to táhne jenom Musiala, který to ale nesmí přehánět.

Jsem zvědavej, jak dlouho to bude zkoušet s Havertzem na hrotu.

Reagovat
Heisenberg

VAR u prvního gólu Němců je magořina, takhle můžeš odvolat gól kvůli faulu před 10 přihrávkama. Ten faul neměl žádnej vliv na střelu Andricha ani nezákrok Sommera, ani mu nikdo nestínil, pokud byste chtěli namítat, že bez toho stopera by Sommer líp viděl.

Na jednu stranu nemůžeš uznávat góly, který přímo ovlivní faul/jiná hra proti pravidlům útočícího, na druhou stranu ale nemůžeš rušit góly, který vůbec na tu gólovou akci nemají vliv. Pokud je to hraniční, tak gól zruš.

Reagovat
Novak.Usykovic

Sepp Mayer<Neuer

Beckenbauer > Rudiger

Schwarzenbeck > Tah

Voghts > Kimmich

Bonhof > Kroos

Breitner > Gundogan

Hoeness > Jamal Mussial

Gerd Muller > Havertz

To to nikdo nevidí, jak lepší fotbalisti byli v minulosti? S výjimkou brankáře měli Němci lepší individuality v minulosti. A to tehdy byli branný za stroje na rozdíl od Nizozemců.

Srovnám jedenáctku oranjes... 70's budou lepší

Srovnám Charltojovu Anglii s dnešní Anglii a vyhraje Anglie z MS 1966

Na dnešní jednu individualitu a osobnost připadalo 7 až 8 osobností.

Hans Krankl z Rakous by byl dneska za boha v dnešním německým narodaku.

Reagovat
Nadržený šimpanz

Natož kdyby si srovnával Maďarsko 1954 se současným

Reagovat
Novak.Usykovic

udělal jsem to v článku vedle před 10 minutama.

Reagovat
Rudnevs

To sa nedá porovnávať, dnes sa hrá úplne iný futbal

Reagovat
smazaný uživatel

Ve finále MS 74 si Cruyff vzal míč a pomalu velice pomalu došel, docupital došel do šestnáctky, aniž by se mu kdokoliv postavil do cesty a tam byl faulovaný a Nizozemci kopali penaltu. Já jsem milovník fotbalové historie, ale tohle nemůžeš srovnávat.

Reagovat
Novak.Usykovic

Však by ti hráči s dnešním tréninkem byli jasní hráči základu v dnešní době.

Reagovat
Front hell

Cruyffovi by vypadli plíce po prvním poločase

Reagovat
Salfovic

Třeba ne. Takovej tenista David Ferrer, kterej skončil před pár lety, je taky kuřák a dlouhodobě se pohyboval v top10.

Reagovat
Rudnevs

Ja som taktiež milovník a obdivovateľ deväťdesiatok, osemdesiatok a skorých 2000s a v niečom má určite aj pravdu, ale nie všetko, čo je staré, je aj lepšie. Zvlášť keď sa tie doby nedajú porovnať, dnes sú úplne iní obrancovia, taktiky, technológie etc. Poviem to zjednodušene, porovnáva dobu, keď si hráči pred zápasom zašli na pivko a na cigu s dobou, keď už máš trénera aj na to, ako vhodiť out.

To je ako keď včera týpek nostalgicky spomínal na Stadio Delle Alpi a pričom to je jeden z najhorších štadiónov ever a symbol vyhodených peňazí, ktorý po pár rokoch zas zbúrali, lebo bol proste tak na hovno.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo vidíme a dobrou noc.

Reagovat
Kincl

Dávej karty za ty kecy, smí snad jen kapitán kecat ne?

Reagovat
Me2win

Orsato je šulin.

Reagovat
fabec1222

Maďarsko - Švýcarsko průser. Varga asi v bezvědomí. Doktoři a plachty na hřišti...

Reagovat
Rothbard

Medical stuff rychlost 70lete důchodkyně.

Reagovat
masly008

to je pentle

Reagovat
masly008

co více je jako držení?

Reagovat
GjøvikFF

Jako tohle byla naprosto jasná penalta.

Reagovat
Novak.Usykovic

Kimmich na úrovni Lahma. Dobrej vtip. Ani na pár metrů nepřihraje.

Reagovat
Mateo16

Gundogan normálne pije krv , traged co spomaľuje hru , hruza

Reagovat
Greny

Ten Neuer ještě na turnaji nic nechytl ne???

Reagovat
Mateo16

Havertz

Reagovat
Bayernista18

Švýcaři můžou dojít hodně daleko. Maj dobře složenej tým, věří si a ví, co chtěj hrát.

Reagovat
oli9

To je každý šampionát

Reagovat
Moshe Dajan

kvalitní Němka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rothbard

Pic or didn't happen.

Reagovat
Rudnevs

Nemky sú pekné. Neviem, kde sa vzala tá fáma o škaredých nemkách, možno to platí o hnusných päťdesiatničkach z pornofilmov z 80. rokov, ale aj do Nemecka dorazila instagram/tiktok éra a dnešné normálne moderné mladé baby sú tam rovnako pekné ako všade inde.

Reagovat
Čenda

Zaprvé ne, a zadruhé i kdyby, tak jakmile otevřou držku a začnou s tou hitlerštinou, veškerej sex appeal je rázem v Dachau.

(Jen trochu nadsazky a ironie )

Reagovat
Cobolek

Prvni tri ctyri hraci dny to vypadalo na hezke euro, od te doby strasny sesup, nejsou goly, nejsou utocne zapasy (zatim pouze v jedinem padlo 5+ branek), nejsou pohledne akce, zato je k videni absurdita varu a ignorovani jasnych penalt a hromada opravdu smesnych hysterickych teatralnich reakci hracu i po naprosto jasnych faulech, fotbal je na poslednim miste, hnuj.

Reagovat
Hachim Mastour

konečne sa futbal vrátil do normálu

Reagovat
Cobolek

Presne

Reagovat
fabec1222

U toho druhého kola byl průser, že se to sešlo tak, že spoustě týmů stačila remíza a nechtěli nic riskovat

Reagovat
Bayern +

Fülle dúfam, že dnes Havertz naposledy v základe.

Reagovat
Ronaldo.com

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Cobolek

Jak muze misto Fullkruga hrat ten curaci dement Havertz, to proste nepochopis.

Reagovat
lofin9

S tvojou mentalnou vybavou sa ani necudujem, ze to nepochopis

Reagovat
Furia Ceca

Těším se ČF Německo-Španělsko

Reagovat
Hachim Mastour

takže Havertz dohral a Fullkrug sa možno stane top strelcom turnaju rip tiket

Reagovat
vladino10

ani v tom prvom zápase fullemu ten gól do základu nepomohol

Reagovat
Kejza

Füllkrug is the new Klose!

Reagovat
Salfovic

Orsato tedy Němce moc rád nemá

Reagovat
smazaný uživatel

Němce nemá rád nikdo... neměl by..

Reagovat
Salfovic

Tak zrovna u Itala by se to možná dalo očekávat.

Reagovat
Pharrell

Reagovat
smazaný uživatel

Ja, sehr gut.

Reagovat
Ed_Hazard

Wau, Sane je neuveritelne zbytocny hrac. Ten chalan by si mal dat na par mesiacov pauzu od futbalu a denne chodit k psychologovi Co to s nim do riti je?

Reagovat
Bayernista18

Když má zrovna den, tak dokáže věci jako nikdo jinej, ale pak má období, kdy kazí všechno, na co sáhne. Nechápu, proč ho Nagelsmann staví.

Reagovat
fenixLFC

prave preto aby ho prebudil. ono ked chyti formu a z lavicky mozes poslat proti unaveny superom hraca ako sane, tak to je obrovska vyhoda

Reagovat
Bayernista18

Otázka je, kdy se probudí, protože zatim to na to ani trochu nevypadá. Momentálně je lepší poslat do hry třeba Führicha.

Reagovat
andrew96

Zpravidla podzim dobrý, jaro špatné.

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
Novak.Usykovic

Tohle nemůže Haverzt přežít po dnešku.

Fulkrug do základu. Nagelsman ukaž koule.

Jinak Švýcaři řádní tragédi. Takový mix mezi betonem, tupým běháním a brejky. Neskutečně nesympatické mužstvo. Snad vypadnou v prvním kole play off.

Reagovat
Gunner14

Přežije to úplně v pohodě, protože pro tým udělá mnohem více

Reagovat
Novak.Usykovic

V Arsenalu možná.

I Thomas Muller by odvedl víc.

Reagovat
Gunner14

Uvidíš v osmifinále no

Reagovat
Me2win

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
king23

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Bayern +

Do pici

Reagovat
Rudnevs

Füllkrug Jedna remízka v skupine musí byť, tak ako v Brazílii…

Úprimne ale dúfam, že to je dnes spôsobené aj tak nejak tým nedostatkom motivácie a že to nie je návrat do rokov 2018-23.

Reagovat
Novak.Usykovic

Reagovat
bayern987

Fülkrug musí hrát základ, tam není nikdo jiný kdo umí zakončit hlavou. Taky by mohl dostat více času Müller, proti Skotsku dostal 20 minut a vytvořil 3 gólovky... Sané nepředvedl vůbec nic a to dostal o dost víc minut.

Reagovat
vladino10

Nechápem. Ešte aj v Bayerne tam Julian staval Chuopa ako klasický hrot.

A tuto, majú totálny tlak, každá lopta center a na hrote tam beha haverc so sandokanom a fulleho pošle až pred koncom....

Reagovat
vladino10

...A to, že hrali hráči ktorým hrozila stopka pre 1/16 ako tah je tiež celkom haluz

Reagovat
Rothbard

Tah se má další zápas vykartoval.

Kdo je Sandokan?

Reagovat
vladino10

Véd na viem ze sa vykartoval. Preto nadávam

Gundogan

Reagovat
Seydou Doumbia
Reagovat
Werkrider

Reagovat
Filip12

Nagelsman zničil Deutsche National

Reagovat
Novak.Usykovic

Wengerova házená 2.0

Všechny tiky taky...... Nekvalitní střelba.... nedostatek hráči ve vápně po většinu zápasu ......

Dnešní hra Němců a Švýcarska ukázala dnešní neduhy fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Už jsi té sečtělé dívce nabídl sex nebo si zatím posíláte jen holuby?

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

Ach jo Filipe...tohle nikam nevede.

Reagovat
fenixLFC

sice dnes nemci strata ale su najvacsi favorit turnaja. nie tak kvoli tomu ze su bez prehry, ale ze su bez prehry ked hrali dvakrat 58,63 a 90 minut v desiatich

Reagovat
pa3ce

že si radšej nevenoval čas svojmu obľúbenému Maďarovi a jeho tragickému riešeniu každej finálky včera

Reagovat
lofin9

Nechaj ich, aspon pekne vidiet ako im ten Havertz lezi v zaludku ked maju potrebu tu donho na silu kopat

Reagovat
Front hell

Tak tenhle kašpárek tady ještě byl schopný obhajovat Trenta.

Reagovat
fabec1222

Švýcaři teď budou hrát proti druhému z B. To by měli dát.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele